среда, 15. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић: Спреман сам да одам почаст невиним муслиманским жртвама у Сребреници; Нисмо тражили од Русије да уложи вето на Резолуцију; Велика је част што ће Ангела Меркел преноћити у Београду

Kоментари (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 19 јун 2015 13:45
Pravdoljub
Za g. Vucica ne postoje srpske zrtve.

Uostalom, to smo i ocekivali od njega.
Препоруке:
244
7
2 петак, 19 јун 2015 13:46
onako
OVAJ JE PREVAZISAO SEBE ! VALJDA CE NAPOKON DA PUKNE OD TOLIKOG SAGINJANJA.

ODVRATNO ! JADNO! AVAV.
Препоруке:
261
6
3 петак, 19 јун 2015 13:48
nenad
zna Vucic sta radi. neka nas i proglase genocidnim, ali da nas Zapad zavoli, da idemo za dzabe na letovanje i zimovanje kad nas Nemci uzmu pod svoje
Препоруке:
143
24
4 петак, 19 јун 2015 13:53
...
Les miserables
Препоруке:
162
3
5 петак, 19 јун 2015 13:54
Цвико
Кад поогнеш главу, скини гаће. Без нас.
Препоруке:
224
5
6 петак, 19 јун 2015 13:56
Ragdoll
AV je antisrpski Antihrist!!! Posle njega ce nam onaj, koga je Jovan u svom Otkrovenju najavio, doci kao melem na ranu!!! Ko ovog prezivi, zasluzice Carstvo Nebesko!!!
Препоруке:
186
8
7 петак, 19 јун 2015 14:03
boki okac
ja mislim dA JE dobro da ide bolje on nego tadic logicnije je.
mozda tamo u srebrenici dozivi katarzu.mozda se vrati u srbiju kao musliman. od vucica sve je za ocekivati.
Препоруке:
139
4
8 петак, 19 јун 2015 14:04
anti ju-es-ej
Ovaj Vucic je majstor medijske manipulacije.Izdaje nacionalne interese i istovremeno prica sale na svoj racun misleci da ce narod da proguta pricu.A i tih 60% trgovinske razmene sa EU je uvoz EU proizvoda,jer Srbija njima treba kao vazalna drzavica sa jeftinom radnom snagom za njihove firme,i slabije kupovne moci za njihov visak proizvodnje.
Препоруке:
152
4
9 петак, 19 јун 2015 14:09
Није чудо
да га онај алијин "воли, поштује и ""цени""", са свим турцима и јањичарима србијанским.
Препоруке:
114
4
10 петак, 19 јун 2015 14:09
љубомир јарић
Манипулатор и преварант.префригани издајник.

Испаде да су Срби убијали бошњаке на ангро, а само Насер Орић Србе и то њих осморо. Шта је са 3500 српске нејачи покланих око Сребренице ? И не рече ко је силовао жене и дечаке ? Ја сам разумео да је то радила српска страна !

Лаје а каравани пролазе ! Савиће главу пред бошњацима а неће да моли Русе за вето без обзира на штету !?

Контрадикторно ! Катастрофално ! Глупо !
Препоруке:
183
6
11 петак, 19 јун 2015 14:20
френи и зуи
"...спреман да погнем и сагнем своју главу пред невиним сребреничким жртвама да би Срби у свету могли да иду уздигнуте главе."

Невиђен безобралук и полтронство, покушава да представи као моралан чин! Дакле Вучић, који је обећавао да ће убијати 100 муслимана за једног Србина усуђује се, да у име Срба, иде на једну лакрдијашку антисрпску представу, којој се може признати све сем хумани карактер.
Ти можеш да идеш и да се клањаш само у своје име. А можеш и да клањаш - свих пет намаза!
Ми, којима покушаваш да манипулишеш, и у чије име желиш тамо да се клањаш, и иза којих хоћеш да се заклањаш - ни са каквим злочинима никакве везе немамо.
И сем тога, дубоко поштујемо све недужне жртве овога рата.
Препоруке:
145
4
12 петак, 19 јун 2015 14:21
predrag
Angela će prenoćiti...stvarno velika čast,neću spavati.
A da se Angeli predloži da svrati do Kragujevca,Kraljeva,bilo kog od onih mesta gde su njeni streljali naše?
Možda i ona voli teške odluke?
Препоруке:
166
6
13 петак, 19 јун 2015 14:25
Др
Знао сам да ће овај конвертит клечати са булама на оној фешти...
Препоруке:
146
6
14 петак, 19 јун 2015 14:28
Slobodanka
Da li je Vucic na press-konferenciji pomenuo Srbe koje su muslimani masovno pobili u genocidnom pohodu u podinjskom kraju? Sumnjam, posto je srebrenicke zrtve okvalifikovao kao "nevine"!!!
Препоруке:
119
7
15 петак, 19 јун 2015 14:29
nenad
moramo da prihvatimo da smo genocidan narod.
to je cena svih lepih stvari koje nam Zapad nudi.
mi hocemo da budemo kao oni i mentalno vec smo zapad, ludi smo od te zelje
Препоруке:
104
14
16 петак, 19 јун 2015 14:34
Ilja
Dublje ne može.
Препоруке:
104
4
17 петак, 19 јун 2015 14:37
nenad
On voli svoju zemlju, on voli Srbiju,
Zbog njega ćemo ući u Evropsku uniju!
Препоруке:
43
67
18 петак, 19 јун 2015 14:39
Хм
Једино што је тачно јесте да ако Срби хоће да иду уздигнуте главе, овај манијак мора да иде погнуте главе, односно да оде са власти!
Препоруке:
122
3
19 петак, 19 јун 2015 14:40
dragan
Da li je ljudima uopšte jasno šta eventualni prolazak te rezolucije u UN znači? Da objasnim ukratko - svake godine na 11. juli širom svijeta ljudi će slušati i učiti, od Afrike do Kanade, o "genocidnim Srbima". Bićemo izdvojeni kao jedini krivci za ono što se dogodilo na prostorima bivše Jugoslavije. Za srpski nacionalni interes to je katastrofa. Niko ne negira ubistva muslimana u Srebrenici. Pa zbog toga neki ljudi odavno odgovaraju pred sudovima, ali izvlačenje samo tog slučaja na nivo apsolutne odgovornosti i apsolutnog primjera za zlo - pokazuje da Srbi naprosto treba da budu pregaženi da bi za 30 godina ušli (možda) u EU ili NATO...A što se Vučića tiče...Čovek se hvali time što Srbija "neće podržati rezoluciju"?! Znači, "kompromis" je to što necemo glasati protiv sebe samih?! I ljudi se na to primaju?! Ponekad se iskreno pitam - da li smo mi kao narod normalni?
Препоруке:
143
4
20 петак, 19 јун 2015 14:40
Stefan Valjevo
Zemljo otvori se. Odavde treba bežati. Kad vidim kakav nam je (u ovom trenutku) prvi čovek države, sigurno ne mogu da idem uzdignute glave. Pozivam sve normalne Srbe da beže u Rusiju (negde u Sibir) gde neće toliko leteti nuklearne bombe u odnosu na Evropu. Treba napuštati brod ludaka i splav meduze. Po mom mišljenju je kapetan broda ludak. Otišao je na dan državnosti svoje zemlje na inauguraciju krvnom neprijatelju koji se sprema da mu čerupa ogroman deo teritorije iako mu je pre toga očerupao i počistio narod sa prethodne teritorije kao metlom, a statistički kao gumicom obrisao i hoće još. Tuga i žalost.
Препоруке:
111
3
21 петак, 19 јун 2015 14:41
Београђанин
Како си се само срозао, човече! Ставио си им се на изволте да им се извињаваш и то ако то они желе, као каоав бедник... и како си унизио Србију, која са свим тиме нема ништа!

Бедно. Али и нисам очекивао ништа друго од тебе. Једном пао, увак пали.
Препоруке:
118
2
22 петак, 19 јун 2015 14:43
!!!
Pa poklonio si im se skoro u Norveskoj!Jer dobar deo tih zrtava zive jos uvek gore negde.Samo povremeno odu sebi na pomen u Srebrenicu.
Препоруке:
105
3
23 петак, 19 јун 2015 14:48
Бане Палилулац
Ми и Бошњаци смо од Балканских ратова често били на различитим странама

Овај несретник што нам је премијер, да не кажем канцелар, као да ни гимназију није завршио!Није први пут да као вододелницу наших "неспоразума" са "братским народима" у региону помиње Балканске ратове. Баш су му је тетка Ангела и њени испрали мозак. То је типична немачка историјска школа која осуђује Србе и Србију за Балканске ратове и империјалну политику која је посвађала балканске народе.Са босанско-херцеговачким муслиманима смо у мало дужем историјском неспоразуму. Од онога тренутка када су што би народ рекао продали веру за вечеру. И као што рече владика Раде "истурчи се плахо и лакомо", односно од како "заробише себе у туђину". Одакле нам дође Кулин капетане на Мишар да гуши "српску револуцију". Одакле дојаха Смаил ага Ченгић са своји харачлијама под јатаган Никцу од Ровина!Са ким су се моји прађедови тукли на Вучјем Долу! Вучићу седи 1!
Препоруке:
119
2
24 петак, 19 јун 2015 14:51
pa ovo je jano pokazana izdaja
premijer kaže da srbija neće glasati ni za ni protiv rezolucije i da je o tome obavestila između ostalih i rusiju.na pitanje novinara da li će usvajanjem rezolucije srbija imati probleme odgovorio je potvrdno i to velike kako političke tako i ekonomske.i ne traži pomoć rusa a sve vreme priča da brani interese srbije.e to se zove izdaja i poručio narodu da je rekao svoje a ti glupi narode vidi šta ćeš
Препоруке:
109
2
25 петак, 19 јун 2015 14:54
kulturan odgovor izdajniku
To je njegova lična stvar šta će raditi, naša je stvar da takvom ne dopustimo da nas na bilo koji način predstavlja a to se postiže njegovim rušenjem, skoncentrišimo se na to, sve ostalo je nebitno!
Препоруке:
102
2
26 петак, 19 јун 2015 14:55
naš uspeh
su kao nazovi reforme koje svi hvale(nek te uzmu za savetnika finansija)manjak u budžetu a ne višak i što će angela da spava u bg.budala neviđena
Препоруке:
75
2
27 петак, 19 јун 2015 14:58
...2
Debil!
Препоруке:
105
2
28 петак, 19 јун 2015 15:00
kaže da ni sebe ne razume kako nije shvatio šta se dešava 90-ih
ti si narod pozivao u rat,za jednog srbina ubijenog tražio si 1oomuslimana da se ubiju.ko nam sada garantuje da da s to opet nećeš ponoviti za 10,15 ili 2o god.ovaj javno govori o izdaji
Препоруке:
75
2
29 петак, 19 јун 2015 15:01
rusima da damo baze
jedini nas to može spasiti zapadnih fašista i domaćih izdajnika.živela Rusija i Putin
Препоруке:
86
5
30 петак, 19 јун 2015 15:18
dragan
Jeli sada jasno, posle ovog srebreničkog slučaja, da je Vucic - projekat Vašingtona (Londona, Brisela). Ne radis e o tome da on nije svestan ili da neće da reaguje. On NE MOŽE. Onje osoba koja nema svoj identitet politički niti bilo kakvu slobodu odlučivanja (sem kadrovskih rotaciju svojoj stranci i medijima). Znači - zna da ce nas koštati u svakom pogeldu, ali eto "nemamo izbora". Potpuna marionetska vlast. Skloljena do savrsentva u odnosu na psiholoski profil Srba. Predsednik navodni vojvoda i nacionalista koji kad god treba podrži premijera. Parlmanetarna opozicija sve kao ni u cemu ne slaze sem bas u vanjskoj politici sa Vucicem. Ambasadori koji ne štede obecanja i virtuelne pare da bi istakli demokratske vrednoti vlasti. Mediji koji svaku škakljivu vest predstavljaju kao pobedu a ne poraz. Nema političke alternative, nema autentične politike, nema NI JEDNOG novog lica u politici. Nema drustvenih vrednosti koje se mogu braniti. Nema nista sem - lidera. Ovaj put smo gotovi.
Препоруке:
92
1
31 петак, 19 јун 2015 15:26
Ponovo radi bioskop
Ja sam sagnuo glavu od kako si ti na vlasti. Muka mi je, ne mogu više da te gledam
Препоруке:
76
1
32 петак, 19 јун 2015 15:31
Горан Јевтовић
dragan
Jeli sada jasno, posle ovog srebreničkog slučaja, da je Vucic - projekat Vašingtona (Londona, Brisela). Ne radis e o tome da on nije svestan ili da neće da reaguje. On NE MOŽE.
Уважени Драгане,
много пре избора 2012.године написао сам да је Вучић организовани АГЕНТ ОД УТИЦАЈА британског Интелиџенси сервиса, са којима је дошао у контакт још током боравка у Брајтону и Лондону на предлог једне старе њихове оперативне позиције, новинара, коју познајемо под именом Фахри Муслију.

А.В. је од тада био у улози "спавача" (не буквално, морао је да буде екстреман) након чега је гурнут у игру 2008.године.

У његовом случају се не ради о томе да нешто "не може" или "несме". Напротив. Он врло прецизнио извршава све задатке које добија, према тачно утврђеном плану и сценарију, где је све познато унапред - од редоследа и садржаја, до тајминга.

Притом, код њега је врло важна она биолошка димензија (порекло). Једноставно, ништа му од тога није тешко.
Препоруке:
123
6
33 петак, 19 јун 2015 15:31
синиша
Са једне стране се хвали како "одбруси " Русији, а нуди се да повије главу пред Бошњацима.

Чудно. Да не кажем болесно.

Од чега то долази да ми је знати.

Прича се о "шведском синдрому" кад особе које су биле малтретиране се солидаришу са онима који су их малтретирали, а свађају се и нападају оне који су их спасили.

Паде ми на памет како је Вучић лично причао како су његове рођаке усташе у околини Бугојна одакле је пореклом поклале већи део његове перодице. Пред тим српским жртвама и то члановима породице не сагиње главу.

Дегенек, страх и кукавичлук и добијеш понашање по Вучићевом моделу.
Препоруке:
79
2
34 петак, 19 јун 2015 15:40
Dosta
@ kulturan odgovor izdajniku

U pravu ste. Dosta je bilo kuckanja, nesto mora da se preduzima. Da pokusamo da spasemo sto se da spasiti.
Препоруке:
65
2
35 петак, 19 јун 2015 15:43
ZEMUNAC
MOZE DA se izvini u LICNO IME,jer je bas on pripadao grupi RATNIH HUSKACA!IMA MNOGO gradjana koji nisu cinili ratne zlocine,i ne moraju nikome ni da se izvinjavaju! Svako ima svoju misiju,pa i on DOMACI ZADATAK!
Препоруке:
54
2
36 петак, 19 јун 2015 15:53
шкљ
... хоће ли да се `клања` и већини бошњачких бораца њихове 28 дивизије, који су успели да се `пробију` из Сребренице ?
И ћутање о истини је - лаж, а лаж није далеко од - убиства ?
Препоруке:
60
2
37 петак, 19 јун 2015 15:56
dragan
za Jevtovica...
___________________________

Sto se tice Vucicevog eventualnog rada za strane sluzbe...Moguce. Srbi su veoma skloni takvim stvarima. Ali, u svakom slučaju on JESTE PROJEKAT. Đorđe Vukadonovic je jednom napisao da se sa tim ne slaze, ali gresi...Ne mozes tolike stvari raditi protiv sebe, a to "ne shvatati". Celi medijski "zdrug" upregnut je da brani neodbranjivo. Svi vlasnici medija, vojske botova koji su najbrojniji potpisnici komentara... Kod nas čak i sportske emisije počinju političkim komentarima i "odbranom" politike A. Vucica. Tehnologija kojom se poraz pretvara u pobedu , po sistemu da je "casa polupuna, a ne poluprazna" prosto bode oci. Lakoca sa kojom se covek od ekstremiste iz srednjeg esalona pretvorio u ultra-liberala i poceo da menja ne samo politku vec i ustav zemlje, a da ne konsultuje ni zakon - govori sve. Njemu su ODMAH otvorili sva vrata i dali neogranicenu moć. Ne postoji sličan slučaj u modernoj istoriji. Svi vide, a prave se da ne vide.
Препоруке:
77
3
38 петак, 19 јун 2015 16:10
a
Bednik! Ovo sve odgovara svim neSrbima koji zive u ovde I likuju. Projekat I jeste da samo oni ostanu. Tragedija!
Препоруке:
59
5
39 петак, 19 јун 2015 16:13
Amir
Dragi Aleksandre Vučiću, dobar si čovjek, svaka tebi čast, samo mnogo je nerazumjevanja i ostrašćenosti i na srpskoj i na bošnjačkoj strani i svaki gest dobrote se popljuje.Tebi svaka čast kao čovjeku i političaru.
Препоруке:
10
82
40 петак, 19 јун 2015 16:25
Ćamil nije ni u jagnjećoj koži
Ćamil Duraković, načelnik Općine Srebrenica, kazao je danas za Klix.ba:

http://www.klix.ba/vijesti/bih/camil-durakovic-vucic-se-umotao-u-jagnjecu-kozu-ovo-je-samo-provokacija/150619083


Neka je Ćamil u vučijoj koži.
Препоруке:
29
2
41 петак, 19 јун 2015 16:33
gargash
Bitno da je Dodik kod Rusa uspeo što se tiče rezolucije.Ovoga muslimani neće pustiti na skup u srebrenici,to mu je i poručeno.Posle ovakve izjave Vučić je iozgubio svaku podršku,i najnaivniji su progledali,ako ništa drugo to je dobro.Na njegove botove ne obraćajte paznju,vidim i ovde su počeli.
Препоруке:
57
2
42 петак, 19 јун 2015 16:35
jazavac
CNN je izmislio i preuvelicao taj dogadjaj, a ako nas predsednik ne zna sta je to, onda neka klanja, do mile volje. Pre toga bi mogao dati ostavku, pa nastaviti da klanja u svoje ime. Gde ih samo nalazimo i Cavic je placnim glasom procitao, kako smo ubili oko 8000 decaka i muskaraca, kao da decaci nisu muskarci, a i to je laz, tj. manipulacija. Rat pravi zrtve i zlocine, na svim stranama, pita li iko onog Cimermana, da li je i on sta pogresio, kada je nagovorio rahmetli Aliju, da ce dobiti svasta, ako krene u ratnu avanturu. To je samo posledica i igra zapadnih obavestajnih sluzbi.
Препоруке:
48
3
43 петак, 19 јун 2015 16:37
Балан
Људи шта се чудите његовим изјавама и поступцима, па знате ко му је саветник? Блер. Само није ми јасно да да он све његове савете мора да спроведе у дело. Као да је омађијан или дрогиран!
Препоруке:
57
2
44 петак, 19 јун 2015 16:38
zoran
Влада није донела одлуку да од Русије тражи вето у Савету безбедности на резолуцију о Сребреници. Ми смо обавестили пет сталних чланица СБ шта мислимо о резолуцији, укључујући и Русију - рекао је Вучић


Necu da ulazim u namere naseg dragog vodje, te namere su ovde svima poznate ,ali bih vam skrenuo paznju na jednu cinjenicu koliko je on svestan izgovorenih reci. Dakle, stalne clanice saveta bezbednosti su:

Rusija
SAD
Kina
Francuska i
Velika Britanija

znai ima ih 5, nas vodja je obavestio svih 5 clanica SB UKLJUCUJUCI I RUSIJU..njegove zle namere prema rusiji su sve vidljivije a on je od rusa davno procitan....
Препоруке:
55
3
45 петак, 19 јун 2015 16:39
Неле
Све ми је јасно, али не колико ће му порасти салдо на рачуну у USA $.
Препоруке:
58
3
46 петак, 19 јун 2015 16:44
бб
Ако Бођњаци буду желели?!? Шта је са овим човеком? Шта ако Срби ен буду желели? Па чији је он премијер.. Бошњачки можда.. па нека га онда они бирају!
Препоруке:
67
2
47 петак, 19 јун 2015 17:17
!!!
Vi ste Vučiću rijetko bestidan "čovjek". Republika Srpska Vam neće oprostiti ćutanje o rezoluciji i nož u leđa koji ste nam zadali. Sram Vas bilo.
Препоруке:
69
2
48 петак, 19 јун 2015 17:23
најниже
Хроника
Александар Вучић: Спреман сам да одам почаст невиним муслиманским жртвама у Сребреници;
..
Пазите ову формулацију:НЕВИНИМ МУСЛИМАНСКИМ ЖРТВАМА!?
Па све и да су стрељани ратни заробљеници у ратном злочину,они не могу бити никако"невине муслиманске жртве"јер су пре тога попалиле десетине српских села и побиле три и по хиљаде српских цивила.
У наставку,а то ће се учити у школама,"жртве су патиле од геноцидних Срба"!?
Тако близу а тако ниско!
нико
Препоруке:
56
3
49 петак, 19 јун 2015 17:25
boban
Seselj duguje ogromno izvinjenje Srbima.Seselj ga je stvorio,bez Seselja on ne bi ni primirisao poziciju koja mu omogucava da postane covek koji unistava Srbiji.Kada bih svoga komsiju poveo sa sobom prijatelju na slavu I taj moj komsija slucajno ili namerno zapali domacinu kucu ,valja bi bio red da mu se izvinim sto sam mu doveo palikucu.Bio bi red I da platim stetu ako mogu, ali izvinjenje je najmanje sto covek mora da uradi.
Препоруке:
55
4
50 петак, 19 јун 2015 17:34
s
Ovoj AV izjavi nemam šta da zamerim, u okolnostima pod kojima se nalazi Srbija,osim što je nepoznato koliko je to i ko su NEVINE muslimanske žrtve? Ovim stavom AV bi mogao da demaskira čitav zapadni projekat Srebrenica,ako bi pročitao imena NEVINIH muslimanskih žrtava,a ostalih 7800 nazvao podvalom,ubicama,plaćenicima,itd. Pretpostavljam da je nevinih mnogo malo u odnosu na CNN cifru od 8000.
Препоруке:
4
26
51 петак, 19 јун 2015 17:39
Hapšenje Haradinaj-a i Nasser-a nisu slučajni !
to je bilo upozorenje Vučiću; što bi mu se moglo desiti ako ne ode u Srebrenicu "sagnute glave " .

Prosto ko pasulj.
Препоруке:
48
2
52 петак, 19 јун 2015 17:40
samo ću reći
živela rusija i putin
Препоруке:
44
4
53 петак, 19 јун 2015 17:43
djoka
Rece ovaj hostapler:"ja nisam u srednjem veku pa da kontrolisem sudstvo ko je izdao poternicu za oricem", a znao je da je onaj sto je upucao Beka samo neki tamo "neprofesionalac" i "amater". Ako ovo nije srednji vek, zasto se licno angazovao za cuveno hapsenje Miskovica i o tome bio na naslovnim stranama svih tzv,novina, zasto to nije ostavio sudu da resava. A koliko takvih hapsenja je licno izveo ovaj hostapler, samo zbog reketiranja i nista vise. Koliko samo lazi i prevare u njegovoj ozjavi o genocidu, te nije vlada raspravljala da od Rusije trazi veto, te oce da ide pa nece, pa zavisi.... Izdajnik je uvek IZDAJNIK. Kad je prodao Kosmet (u koga se njegov politicki otac nikolic kleo u boga da ce tu srpsku pokrajinu sacuvati), propovedao je raznorazne lazi, od valjanja do neprekidnog nespavanja, a zapravo ovaj prevarant i hostapler brojao pare koje mu je taci dao za prodaju Kosmeta. A sto da nece priznati i genocid u srebrenici, spreman je i za to u sadejstvu sa tomu-diplomu i koferce
Препоруке:
49
1
54 петак, 19 јун 2015 17:45
ti si bio ratni huškač i pozivao
da za jednog srbina treba ubiti 1oomuslimana.ti treba da se tidiš a ne onih99.995srba koji se nisu slagali sa politikom radikala.nesrećo jedna
Препоруке:
36
5
55 петак, 19 јун 2015 17:55
Памтиће га историја... На нашу жалост
На најбољем путу да постане најомраженији српски политичар у историји. Добар показатељ је и то што се народ ни са ким није толико шпрдао као са њим, његовим изјавама и лажима. Чак се нису толико шпрдали ни са Милошевићем, ни са Тадићем, без обзира колико их је народ волео или не. Једноставно, ипак су били личности доследне својим идејама, са покрићем у знању и ни изблиза нису оволико лупетале. Питао га неко нешто или не, ОН не престаје да нам се свакодневно обраћа. Има она народна: Паметан човек прича кад има шта да каже, само будала увек ''меље''.
Препоруке:
53
2
56 петак, 19 јун 2015 18:16
Jesmo li naivni ili sta?
Preovladjuju komentari "on je lud, nenormalan, bruka me, sramota me je, ne zna sta radi" i slicno. Da li je vecina tako naivna ili to ljudi ublazavaju veleizdaju?

Da li treba da ga zalimo jer je bolestan, nije svestan itd. dok poreklom, svesno, planski ili bezobzirno izdaje i rusi vitalne ekonomske i strateske interese Srbije i srpskog naroda izmicuci mu tlo ispod nogu gde god da zivi, pretvarajuci prestonicu u arapski centar Balkana, sprovodeci nemacke, anglo, MMF i ostale ucene pljackaskog kapitalizma koje nastavljaju genocid nad Srbima i stigmatizaciji koja opravdava odstrel svakom razbojniku kome to padne na pamet,..itd.

Koji bi normalan narod to prihvatao i pravdao bolescu? Interesantno je da kod nas izdajnici i pljackasi ne stradaju. Nikome od ovih sto su opljackali, unistili i izdali Srbiju ne fali dlaka sa glave!

Stradaju samo oni koji je brane (dokaz je i Djindjic koji je stradao kad je poceo da shvata svu tu tragediju u kojoj je ucestvovao).

Kakav smo mi to narod?
Препоруке:
46
7
57 петак, 19 јун 2015 18:56
Ares
Ovakvi postupci sadasnjeg izdajnickog rukovodstva, nece proci nekaznjeno
Препоруке:
29
2
58 петак, 19 јун 2015 18:59
синиша
После овога више се не може говорити о притиску, о лошој политици, о лошим саветницима, о кукавичлуку, о лудости и незнању. Не. Ово је јасан случај. Вучић је издјник који зна шта ради и који ради то што је планирао.

Постоје и посредни задаци. Њему су глвни сарадници Бисерко и слични. То значи да је цело време и кад је вербално убијао " сто муслимана за једног Србина " и тада је знао и ко је и шта је и да чека да се домогне позиције са које ће да директно уништи Србију као што је директно уништавао њен углед и стварао слику о неким насилницима лажно се представљајући као "радикал". Тај шиптарски клан које помиње пуковник Јевтовић су и дан данас присутни у Београду и могу преко ВБА да заврше шта хоће, где хоћете у генералштабу, у ВМА у било ком институту војном. Цело време су ту били, истакнути чланови ЛДП-а врло привилеговани и јако богати у Београду. Раде искључиво у државним фирмама.
Препоруке:
37
2
59 петак, 19 јун 2015 19:05
Кредибилитет, шта то би...
Познајући каријеру тренутног премијера владе Србије и лаику би требало да буде јасно да тај човек НЕМА кредибилитет да прича о било чему, поготово не да нас ''води'', сагнуте главе или не. Ко му верује и ко га следи сам је крив.
Препоруке:
28
2
60 петак, 19 јун 2015 19:07
Истина
За све ово велику одговорност сноси и Шешељ,односно његова катастрофална кадровска политика.Њему је најважније у странци било да је окружен полтронима који немају своје мишљење и оном најгором сортом каријериста типа Вучић који би продали и рођену мајку ѕа фотељу.Не бих се иѕненадио да за десетак година гледамо Шаровића на Вучићевом месту и да прича сличне глупости.
Препоруке:
33
5
61 петак, 19 јун 2015 19:15
Шта каже психијатар Санда...
Sanda Rašković Ivić: "Vučićeva tragikomična i kvazipatriotska retorika"
Ona je dodala da je današnje izlaganje premijera Aleksandra Vučića "nastavak kukavičke politike podređivanja srpskih nacionalnih i državnih interesa interesima Zapada zarad lične koristi i opstanka na vlasti".
Паметном довољно!
Препоруке:
42
2
62 петак, 19 јун 2015 19:23
Ti si spreman
Ti si na svasta spreman. Uvukao si se u srpsko telo ko pijavica, ne mozemo da te se otarasimo.
Sve sto radis, radi u svoje ime, U MOJE NE.
Препоруке:
39
2
63 петак, 19 јун 2015 19:45
Vera Nastasovic
Da li je strani plaćenik ili nije, uopšte ne treba da se raspravlja. To je do sada dokazao stotinama puta. Ali ovih dana dokazuje još jednu strašniju stvar a to je da je čovek slučaj a takvima se ne daje da upravljaju ni biciklom ni automobilom a ne kamo li državom. Ovo više ne može da se istrpi. Ovo je jedina osoba koja u meni izazove provalu psovki kad god ga čujem, a inače sam vrlo pristojna osoba i psovke mi nisu svojstvene.
Препоруке:
42
1
64 петак, 19 јун 2015 20:05
Драган
Није његов и њихов циљ само клањање "невиним" жртвама (част изузецима) него омаловажавање српских жртава.
Нисам историчар али примери овакве, умоболне, велеиздаје ми нису познати у новијој историји. Још је умоболније што народ ћути и гледа...
Препоруке:
40
1
65 петак, 19 јун 2015 20:12
Мда
Шта рећи а остати пристојан. Поступа као британски агент и то није први пут да Британци постављају власт у Србији (сетите се само владе генерала Симовића). Никада то није изашло у историји добро по српски народ па неће ни сада. Питање је докле ће требати Србима да се освесте пре него штета коју направи он и његови кратковиди подржаваоци из личних интереса постане превелика ако већ није таква. И не, он се неће зауставити пре него што не испоручи Косово шиптарима, уруши РС у Босни и распрода све живо у Србији странцима укључујући и народ.
Дакле проблем је у нама а не у њему. Није нажалост довољно да му само психијатри као Санда дају дијагнозу већ га треба спречити да наноси даљу штету и себи и Србији.
Препоруке:
21
1
66 петак, 19 јун 2015 20:15
небитан
Написаћу само две речи: "љигава ништарија". Нећу рећи на кога или на шта се то односи.
Препоруке:
22
1
67 петак, 19 јун 2015 20:26
Beograd ce postati švapski bordel
Da li je sada jasno zasto od Srba otpadaju komadi kao čitavi narodi?? Npr Crnogorci i slično. Posle samo promenu gazdu. Možda će Ivanić jednog dana klečati pred Amerikom.Beograd nema kapacitet ni kredibilitet jer nema moral!!!!!
Препоруке:
16
1
68 петак, 19 јун 2015 20:43
Алекса
Зар је неко сумњао, шта ће вучић да уради?
Не може да им прође резолуција,
па троше до краја овог њиховог бедника.
вучић није Србија, могу да га тако представљају.
Залуд им.
Некоме је одзвонило...
Препоруке:
23
0
69 петак, 19 јун 2015 20:47
Ej Srbi, Srbi,
Stalno se zalite da zlocini pocinjeni nad vama nisu priznati.
I evo sada, negirate jedan gnusni zlocin koga su ucinili Srbi
Препоруке:
4
28
70 петак, 19 јун 2015 21:07
телетабис
Па Бошњаци не желе, они захтевају да дођеш и поклониш се њиховим жртвама. И Ти то мораш да урадиш, ко што се знало да ћеш то да урадиш. Оно твоје глуматарање са драмским станкама може само Тебе да завара, нас одавно више не можеш да превариш ни са једном новом лажи.

Тешко Ти је, Ти си само роб који глуми домаћина и вођу владе Србије. Поводац око Твог врата са давилицом цима ко како стигне, од амбасадора до чиновника из ЕУ.

Не жалим Те и не мислим да мораш такав да будеш, Ти то желиш јер у својој безкреативној и безидејној немоћи функције то Ти служи за правдање пред собом кад увече угасиш светло. На жалост народ од тога нема никакве користи.
Препоруке:
21
1
71 петак, 19 јун 2015 21:17
sofija
Sta se izleze iz onih silnih rodoljuba radikala.Ko bi to rekao.
Препоруке:
15
2
72 петак, 19 јун 2015 21:19
Znam samo da ovo ne sluti na njegov famozni "boljitak"
Ne, nisi u pravu da nama koji smo shvatili kako ovaj čovek nije zbog mentalnog stanja sposoban da radi državne poslove prebacuješ da smo naivni i da pravdamo njegovu veleizdaju. Sve što radi posledice su njegovog mentalnog stanja. Sa ovakvim čovekom vrlo su moguće manipulacije, koje njegovi zapadni "prijatelji" već duže veme "naučno" na njemu sprovode. On se ushićuje time što baulja po svetu uz sva ona napadna rukovanja, tapšanja po leđima, međedskim zagrljajima. Nismo naivni, samo hoćemo da se ovo što slušamo i gledamo stavi na stručno posmatranje. Za razliku od tebe, uošte ne mislim da on svesno radi na izdaji zemlje, mislim da on pati od toga da mu je Gospod podario ulogu novog mesije, koji spasava svoj narod i čovečanstvo. Razmisli malo, pročitaj Kišovu priču "Simon čudotvorac", videćeš da je mesijanstvo opasna pojava kod običnih smrtnika. Retka je, ali postoji, a nama se desila nesreća, sami smo je dozvali, da takav čovek dođe na čelo vlade i sebe proglasi za mesiju.
Препоруке:
10
3
73 петак, 19 јун 2015 21:19
Alal vera
Velika je čast što će Angela Merkel prenoćiti u Begradu. Ovako ulizička izjava je krajnje neukusna i apsolutno odudara od diplomatskog rečnika. Mislim da je i gospodji Merkel zbog toga neugodno. Zar je moguće da tako nešto izgovori premijer jedne vlade?
Препоруке:
23
1
74 петак, 19 јун 2015 21:20
Обсервантес
Анкетно питање 1. ( само за коментаторе по овој теми и данас):

Колико је данашњих коментатора подржало 5. октобар (гласачки или индиректно, антимилошевићевски) или је у њему директно учествовало (на улици)?
Препоруке:
13
4
75 петак, 19 јун 2015 21:22
Обсервантес
Анкетно питање 2. ( само за коментаторе по овој теми и данас):

Колико је данашњих коментатора подржало распад СРС и гласало за Николића (против Тадића)?
Препоруке:
14
3
76 петак, 19 јун 2015 21:35
бајлон
Не сагињи главу због мене, ја већ идем сагнуте главе због тебе!
Препоруке:
20
1
77 петак, 19 јун 2015 21:50
bog dano vic
bogami veliko zlo nam nanosi otpad onog sarajevskog harlekina. bezvrdno glumatalo opet nesto kukumavci ...
Препоруке:
10
1
78 петак, 19 јун 2015 22:03
miko
...Sva je sreća da muslimani znaju ono što je znao i general Morion koji je rekao da je Srebrenica podmenuta Srbima. Slično govore čak i džihadisti iz Sirije koji poručuju da je „Bosanska izdajnička Vlada pripremila pokolj u Srebrenici“. Isto kaže i ratni komandant Srebrenice Hakija Meholjić koji tvrdi da im je Alija preneo Klintonovu ponudu da puste četnike u Srebrenicu, da pobiju 5000 muslimana i da onda NATO bombarduje srpske položaje...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/17/od-srbomrznje-do-ludila/
Препоруке:
13
2
79 петак, 19 јун 2015 22:04
Banditski brlog
али сам зато спреман да погнем и сагнем своју главу...

"Sagni glavu pasi travu/ kako je lepo biti glup/
stoka ume da nervira/gutaj šta ti se servira/
o kako je lepo biti glup!"... B.Čorba.
Препоруке:
18
0
80 петак, 19 јун 2015 22:28
Роксанда
- Ми и Бошњаци смо од Балканских ратова често били на различитим странама.

А до Балканских ратова?
Препоруке:
19
1
81 петак, 19 јун 2015 22:31
Jaroslav
To je tačno. A. Vučić je najveći među najvećima zlonamernim manipulatorima, izdajnicima i uništavašima Srbije a njega je stvorio i odgajio Vojislav Šešelj koji histerično smenjuje sve koji spomenu saradnju sa patriotskim blokom. O ovim ljudima struka treba da da mišljenje a vremena je proteklo dosta da istoričari zaključe ko su ovi ljudi.
Препоруке:
18
3
82 петак, 19 јун 2015 22:52
Predrag
A Angeli ces ti( Vucicu) verovatno biti licni batler!Da je bila zima verovatno bi joj "glancao" cizme!Slugo jedna i sramoto ljudska!
Препоруке:
14
1
83 петак, 19 јун 2015 23:17
Милосав
Синхронизација свих пријатеља је извршена, Вучко, НВО, Америка, Немачка. Посета Америци даје резултате. Цела позоришна представа је на тему "спречити Русију да стави вето а не бити крив". Као ти не дозвољаваш да се Орић извуче, као он је случајно сада сада приведен. Само је потребна деклерација у УН и више по том питању га неће дирати. Укидање РС наставиће Амери. Меркеле ће доћи да честита, можда и подржи "Београд на води" неком уплатицом у Емиратима. Али и да види када ће и како Телеком постати Дојче. После остаје ЕПС и Вучко може низ воду. Спремамо Борка.
Ћутање и коментарисање надолазећег зла неће нас оправдати. И ми сносимо одговорност.
Препоруке:
13
1
84 петак, 19 јун 2015 23:37
Ахил
Његово лажно сагињање није потребно ни муслиманима ни србима. Сагињање само западу треба, да је прави србин то неби никада чинио.
Препоруке:
14
1
85 петак, 19 јун 2015 23:41
D-ex
Izvinite gospodo draga ali na tron ga je doveo ovaj ludi narod.To što niste znali nema opravdanja,jer neznanje ne opravdava.Sasvim sam siguran da ga se Srbija neće lako otarasitri,jer AV ima veoma snažno izraženu diktatorsku crtu,mnogo jaču od Miloševića,Đinđića i Tadića.Ne bih se složio sa onima koji kažu da se posle njega mora početi od nule.Posle njega se mora početi od debelog minusa,od očaja i beznađa.On je jedan folirant,lagarder sklon teatralnim nastupima koja bi trebala da "dirnu" sve one koji ga slušaju,da izazove samilost,sažaljenje i ostavi utisak pravednika.
Verujte mi neće se Srbija pored njega hleba najesti.
Mislim da je rešenje da Srbija prvo zbaci sa vlasti ovu šićardžijsko-lopovsku kamarilu,da jasno kaže NE MI NE ŽELIMO U EU,da napravi zaokret u politici a pre svega u ekonomiji,te da se okrene sebi i svojim interesima.Ko misli da se išta može uraditi sa Vučićem,Dačićem,Vulinom,Krkobabićem...zaista je u zabludi.Neko je nekad rekao,što pre shvatiš manje patiš.
Препоруке:
16
1
86 петак, 19 јун 2015 23:55
Ali ipak :)))
Nista ovo nije, nista !

Tek ce dolaziti za Naplatu 5. OKTOBAR.
Препоруке:
13
6
87 субота, 20 јун 2015 00:04
Ali ipak :)))
I Srebrenica i ovo glumatanje oko Rezolucije je ,,Nista,,. Glavno tek dolazi.

Znate gde je problem ? U Vama Srbi

Zbog stotinu stvari. Dve osnovne: Naivnost i Pokvarenost. Ubitacne kada su zajedno. Prevarili bi za sitno, a zbog Naivnosti NE BISTE PREPOZNALI IZDAJICU I STETOCINU !
Препоруке:
21
1
88 субота, 20 јун 2015 00:40
DrazaLegenda
Samo pokvarenjak govori o NEVINIM MUslimanskim zrtvama (vojno sposobnim )muskarcima - zlocincima u Srebrenici koje je predvodio u zlocinima Naser Oric od 1992-95.g pa ih ZRTVOVAO po nalogu USA i Izetbegovica !!! To SVI stariji od 40 god . znaju !!!
Препоруке:
18
2
89 субота, 20 јун 2015 01:25
Бошко
Роксанда
- Ми и Бошњаци смо од Балканских ратова често били на различитим странама.


А до Балканских ратова?
До Балканских ратова су нас турци набијали на колац од 1389 године, а онда су постали "угрожени" "бошњаци"

Александар Вучић: Спреман сам да одам почаст невиним муслиманским жртвама у Сребреници;

А ти тачно знаш колико има невиних а колико има крволока који су убили 3500 Срба у околини Сребрнице, док си ти са скупштинске говорнице (приземна политика само за неписмене који су гласали тада за радикале а сада за примитивне народњаке) претио да ће те "ви" за сваког Србина убити 100 муслимана

Не ухапсише те тада него доживесмо да нам такав буде председник владе...

Александар Вучић: Велика је част што ће Ангела Меркел преноћити у Београду

Тако су и твоји претходници "имали част" да дочекују немачке окупаторе
Препоруке:
8
1
90 субота, 20 јун 2015 03:15
где је Тома?
Моле се сви посетиоци ако примете Тому Диплому да о томе обавесте најближег коментатора сајта НСПМ.
нико
Препоруке:
9
2
91 субота, 20 јун 2015 09:02
Nićifor
GENOCID! Nego šta. Pa celi svet to zna, priznaje i poštuje osim Srbije koja je najodgovornija za njega.
U 50 gradova Velike Britanije će odati počast žrtvama Genocida u Srebrenici. Prihvatimo to kao što su Nemci prihvatili svoju krivicu u 2. sv. ratu i krenimo u lepšu budućnost.
Препоруке:
6
11
92 субота, 20 јун 2015 09:47
Vucicu, budi oprezan
Mnogo savijas I klimas glavom. Klimave stvari na kraju otpadnu.
Препоруке:
9
1
93 субота, 20 јун 2015 12:50
@ Nićifor
"...U 50 gradova Velike Britanije će odati počast žrtvama Genocida u Srebrenici..."

Bolje bi bilo da se ti katolici, protestanti ili anglikanci u V. Britaniji sete poruke iz Novog Zaveta: "Izvadi prvo balvan iz oka svojega pa onda vadi trun iz oka brata svojega!" Ako je neko ogrezao u zločinima i genocidu širom sveta, od otkrića da je Zemlja okrugla, onda su to oni i njihova sabraća iz zapadne, kolonijalističke, Evrope.
Препоруке:
8
2
94 субота, 20 јун 2015 13:27
Nićifor
Pa setimo se mi Srbi poruka iz Novog Zaveta pa priznajmo grehe naše! Zašto da i dalje grešimo lažući jer i laž je veliki greh!
Препоруке:
5
5
95 субота, 20 јун 2015 14:11
E moj Nicifore
Ne znas ti Srbe !
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni . . .

A kad se treba pokloniti tudjim zrtvama, nema nas. To nisu zrtve, lazu, oni su sami sebe ubijali . . .
Препоруке:
1
7
96 субота, 20 јун 2015 14:16
Светислав Костић
Вучић је највећа несрећа која Србију могла на снађе. Само слијепци који у Вучића пиље као у Бога и месију, у једном пакетунису свјесникога имају пред собом.
Препоруке:
6
2
97 субота, 20 јун 2015 14:21
Драгославић
Каква је то морална громада! Не само да је спреман да се поклони, он је у свом надахнућу спреман и више. Примиће их он и више од аустријског политичара само да народу буде боље и наравно...да он и даље води овај народ. Додуше, народ на том путу у бољу будућност пође, стане, клеца, застајава, шеталицу сату задржава, збори речи, речи без памети...не сме нам умрети. После Тита смо мислили да нема живота а после Вучића ЗНАМО да нема живота.
Препоруке:
4
1
98 субота, 20 јун 2015 17:41
@ Nićifor i @ E moj Nicifore
"Pa setimo se mi Srbi poruka iz Novog Zaveta pa priznajmo grehe naše! Zašto da i dalje grešimo lažući jer i laž je veliki greh!"

Kome da priznamo, zar ovim globalnim ubicama čije su žrtve mnogostruko veće od žrtava u Bosni?
Zašto te "svetske sudije" ne traže i od drugih počinitelja zločina u ratovima u bivšoj SFRJ da priznaju svoje zločine? Učesnicima zločina na strani Srba je sudjeno. Kojim zločincima na ostalim stranama u ratu je još sudjeno za dokazane zločine nad Srbima?

"Ne znas ti Srbe !
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni..."

Zar to nije istina da su svi u ratovima 90-tih godina bili protiv Srba? A zato, jer su Srbi bili jedini koji su hteli da sačuvaju zajedničku državu.
Oni koji su odlučili da rasture SFRJ, su Srbe smatrali za ometače njihovog plana i svi su se borili protiv njih. I na kraju su Srbe proglasili za zločince. Ali, Istorija će reći svoje. Znaće se ko su bili pravi i najveći zločinci protiv mira na Balkanu.
Препоруке:
4
0
99 субота, 20 јун 2015 18:51
NE eu monstrumu
živela bratska RUSIJA
Препоруке:
5
1
100 субота, 20 јун 2015 18:55
pokrenuti javnu akciju
i dati rusima bazu u suprotnom smo gotovi.ne daju da gasovod prođe kroz srbiju fašistička đubrad
Препоруке:
5
0
101 недеља, 21 јун 2015 05:53
Banditski brlog
"Isplati se progutati žabu da biste dobili kravu"!- M.Krleža, Na rubu pameti.
Veliki muljator, manipulator, mešetar, šibicar, prodavac magle je po diktatu zapadnih mentora uvek spreman na gutanje žaba, ali "kravu" i to debelu, u vidu osvajanja i opstanka na vlasti - dobija samo on i njegova kamarila. Naravno na štetu države Srbije i njenih građana!
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер