OVAJ JE PREVAZISAO SEBE ! VALJDA CE NAPOKON DA PUKNE OD TOLIKOG SAGINJANJA.
ODVRATNO ! JADNO! AVAV.
Preporuke:
261
6
3
petak, 19 jun 2015 13:48
nenad
zna Vucic sta radi. neka nas i proglase genocidnim, ali da nas Zapad zavoli, da idemo za dzabe na letovanje i zimovanje kad nas Nemci uzmu pod svoje
Preporuke:
143
24
4
petak, 19 jun 2015 13:53
...
Les miserables
Preporuke:
162
3
5
petak, 19 jun 2015 13:54
Cviko
Kad poogneš glavu, skini gaće. Bez nas.
Preporuke:
224
5
6
petak, 19 jun 2015 13:56
Ragdoll
AV je antisrpski Antihrist!!! Posle njega ce nam onaj, koga je Jovan u svom Otkrovenju najavio, doci kao melem na ranu!!! Ko ovog prezivi, zasluzice Carstvo Nebesko!!!
Preporuke:
186
8
7
petak, 19 jun 2015 14:03
boki okac
ja mislim dA JE dobro da ide bolje on nego tadic logicnije je.
mozda tamo u srebrenici dozivi katarzu.mozda se vrati u srbiju kao musliman. od vucica sve je za ocekivati.
Preporuke:
139
4
8
petak, 19 jun 2015 14:04
anti ju-es-ej
Ovaj Vucic je majstor medijske manipulacije.Izdaje nacionalne interese i istovremeno prica sale na svoj racun misleci da ce narod da proguta pricu.A i tih 60% trgovinske razmene sa EU je uvoz EU proizvoda,jer Srbija njima treba kao vazalna drzavica sa jeftinom radnom snagom za njihove firme,i slabije kupovne moci za njihov visak proizvodnje.
Preporuke:
152
4
9
petak, 19 jun 2015 14:09
Nije čudo
da ga onaj alijin "voli, poštuje i ""ceni""", sa svim turcima i janjičarima srbijanskim.
Preporuke:
114
4
10
petak, 19 jun 2015 14:09
ljubomir jarić
Manipulator i prevarant.prefrigani izdajnik.
Ispade da su Srbi ubijali bošnjake na angro, a samo Naser Orić Srbe i to njih osmoro. Šta je sa 3500 srpske nejači poklanih oko Srebrenice ? I ne reče ko je silovao žene i dečake ? Ja sam razumeo da je to radila srpska strana !
Laje a karavani prolaze ! Saviće glavu pred bošnjacima a neće da moli Ruse za veto bez obzira na štetu !?
Kontradiktorno ! Katastrofalno ! Glupo !
Preporuke:
183
6
11
petak, 19 jun 2015 14:20
freni i zui
"...spreman da pognem i sagnem svoju glavu pred nevinim srebreničkim žrtvama da bi Srbi u svetu mogli da idu uzdignute glave."
Neviđen bezobraluk i poltronstvo, pokušava da predstavi kao moralan čin! Dakle Vučić, koji je obećavao da će ubijati 100 muslimana za jednog Srbina usuđuje se, da u ime Srba, ide na jednu lakrdijašku antisrpsku predstavu, kojoj se može priznati sve sem humani karakter.
Ti možeš da ideš i da se klanjaš samo u svoje ime. A možeš i da klanjaš - svih pet namaza!
Mi, kojima pokušavaš da manipulišeš, i u čije ime želiš tamo da se klanjaš, i iza kojih hoćeš da se zaklanjaš - ni sa kakvim zločinima nikakve veze nemamo.
I sem toga, duboko poštujemo sve nedužne žrtve ovoga rata.
Preporuke:
145
4
12
petak, 19 jun 2015 14:21
predrag
Angela će prenoćiti...stvarno velika čast,neću spavati.
A da se Angeli predloži da svrati do Kragujevca,Kraljeva,bilo kog od onih mesta gde su njeni streljali naše?
Možda i ona voli teške odluke?
Preporuke:
166
6
13
petak, 19 jun 2015 14:25
Dr
Znao sam da će ovaj konvertit klečati sa bulama na onoj fešti...
Preporuke:
146
6
14
petak, 19 jun 2015 14:28
Slobodanka
Da li je Vucic na press-konferenciji pomenuo Srbe koje su muslimani masovno pobili u genocidnom pohodu u podinjskom kraju? Sumnjam, posto je srebrenicke zrtve okvalifikovao kao "nevine"!!!
Preporuke:
119
7
15
petak, 19 jun 2015 14:29
nenad
moramo da prihvatimo da smo genocidan narod.
to je cena svih lepih stvari koje nam Zapad nudi.
mi hocemo da budemo kao oni i mentalno vec smo zapad, ludi smo od te zelje
Preporuke:
104
14
16
petak, 19 jun 2015 14:34
Ilja
Dublje ne može.
Preporuke:
104
4
17
petak, 19 jun 2015 14:37
nenad
On voli svoju zemlju, on voli Srbiju,
Zbog njega ćemo ući u Evropsku uniju!
Preporuke:
43
67
18
petak, 19 jun 2015 14:39
Hm
Jedino što je tačno jeste da ako Srbi hoće da idu uzdignute glave, ovaj manijak mora da ide pognute glave, odnosno da ode sa vlasti!
Preporuke:
122
3
19
petak, 19 jun 2015 14:40
dragan
Da li je ljudima uopšte jasno šta eventualni prolazak te rezolucije u UN znači? Da objasnim ukratko - svake godine na 11. juli širom svijeta ljudi će slušati i učiti, od Afrike do Kanade, o "genocidnim Srbima". Bićemo izdvojeni kao jedini krivci za ono što se dogodilo na prostorima bivše Jugoslavije. Za srpski nacionalni interes to je katastrofa. Niko ne negira ubistva muslimana u Srebrenici. Pa zbog toga neki ljudi odavno odgovaraju pred sudovima, ali izvlačenje samo tog slučaja na nivo apsolutne odgovornosti i apsolutnog primjera za zlo - pokazuje da Srbi naprosto treba da budu pregaženi da bi za 30 godina ušli (možda) u EU ili NATO...A što se Vučića tiče...Čovek se hvali time što Srbija "neće podržati rezoluciju"?! Znači, "kompromis" je to što necemo glasati protiv sebe samih?! I ljudi se na to primaju?! Ponekad se iskreno pitam - da li smo mi kao narod normalni?
Preporuke:
143
4
20
petak, 19 jun 2015 14:40
Stefan Valjevo
Zemljo otvori se. Odavde treba bežati. Kad vidim kakav nam je (u ovom trenutku) prvi čovek države, sigurno ne mogu da idem uzdignute glave. Pozivam sve normalne Srbe da beže u Rusiju (negde u Sibir) gde neće toliko leteti nuklearne bombe u odnosu na Evropu. Treba napuštati brod ludaka i splav meduze. Po mom mišljenju je kapetan broda ludak. Otišao je na dan državnosti svoje zemlje na inauguraciju krvnom neprijatelju koji se sprema da mu čerupa ogroman deo teritorije iako mu je pre toga očerupao i počistio narod sa prethodne teritorije kao metlom, a statistički kao gumicom obrisao i hoće još. Tuga i žalost.
Preporuke:
111
3
21
petak, 19 jun 2015 14:41
Beograđanin
Kako si se samo srozao, čoveče! Stavio si im se na izvolte da im se izvinjavaš i to ako to oni žele, kao kaoav bednik... i kako si unizio Srbiju, koja sa svim time nema ništa!
Bedno. Ali i nisam očekivao ništa drugo od tebe. Jednom pao, uvak pali.
Preporuke:
118
2
22
petak, 19 jun 2015 14:43
!!!
Pa poklonio si im se skoro u Norveskoj!Jer dobar deo tih zrtava zive jos uvek gore negde.Samo povremeno odu sebi na pomen u Srebrenicu.
Preporuke:
105
3
23
petak, 19 jun 2015 14:48
Bane Palilulac
Mi i Bošnjaci smo od Balkanskih ratova često bili na različitim stranama
Ovaj nesretnik što nam je premijer, da ne kažem kancelar, kao da ni gimnaziju nije završio!Nije prvi put da kao vododelnicu naših "nesporazuma" sa "bratskim narodima" u regionu pominje Balkanske ratove. Baš su mu je tetka Angela i njeni isprali mozak. To je tipična nemačka istorijska škola koja osuđuje Srbe i Srbiju za Balkanske ratove i imperijalnu politiku koja je posvađala balkanske narode.Sa bosansko-hercegovačkim muslimanima smo u malo dužem istorijskom nesporazumu. Od onoga trenutka kada su što bi narod rekao prodali veru za večeru. I kao što reče vladika Rade "isturči se plaho i lakomo", odnosno od kako "zarobiše sebe u tuđinu". Odakle nam dođe Kulin kapetane na Mišar da guši "srpsku revoluciju". Odakle dojaha Smail aga Čengić sa svoji haračlijama pod jatagan Nikcu od Rovina!Sa kim su se moji prađedovi tukli na Vučjem Dolu! Vučiću sedi 1!
Preporuke:
119
2
24
petak, 19 jun 2015 14:51
pa ovo je jano pokazana izdaja
premijer kaže da srbija neće glasati ni za ni protiv rezolucije i da je o tome obavestila između ostalih i rusiju.na pitanje novinara da li će usvajanjem rezolucije srbija imati probleme odgovorio je potvrdno i to velike kako političke tako i ekonomske.i ne traži pomoć rusa a sve vreme priča da brani interese srbije.e to se zove izdaja i poručio narodu da je rekao svoje a ti glupi narode vidi šta ćeš
Preporuke:
109
2
25
petak, 19 jun 2015 14:54
kulturan odgovor izdajniku
To je njegova lična stvar šta će raditi, naša je stvar da takvom ne dopustimo da nas na bilo koji način predstavlja a to se postiže njegovim rušenjem, skoncentrišimo se na to, sve ostalo je nebitno!
Preporuke:
102
2
26
petak, 19 jun 2015 14:55
naš uspeh
su kao nazovi reforme koje svi hvale(nek te uzmu za savetnika finansija)manjak u budžetu a ne višak i što će angela da spava u bg.budala neviđena
Preporuke:
75
2
27
petak, 19 jun 2015 14:58
...2
Debil!
Preporuke:
105
2
28
petak, 19 jun 2015 15:00
kaže da ni sebe ne razume kako nije shvatio šta se dešava 90-ih
ti si narod pozivao u rat,za jednog srbina ubijenog tražio si 1oomuslimana da se ubiju.ko nam sada garantuje da da s to opet nećeš ponoviti za 10,15 ili 2o god.ovaj javno govori o izdaji
Preporuke:
75
2
29
petak, 19 jun 2015 15:01
rusima da damo baze
jedini nas to može spasiti zapadnih fašista i domaćih izdajnika.živela Rusija i Putin
Preporuke:
86
5
30
petak, 19 jun 2015 15:18
dragan
Jeli sada jasno, posle ovog srebreničkog slučaja, da je Vucic - projekat Vašingtona (Londona, Brisela). Ne radis e o tome da on nije svestan ili da neće da reaguje. On NE MOŽE. Onje osoba koja nema svoj identitet politički niti bilo kakvu slobodu odlučivanja (sem kadrovskih rotaciju svojoj stranci i medijima). Znači - zna da ce nas koštati u svakom pogeldu, ali eto "nemamo izbora". Potpuna marionetska vlast. Skloljena do savrsentva u odnosu na psiholoski profil Srba. Predsednik navodni vojvoda i nacionalista koji kad god treba podrži premijera. Parlmanetarna opozicija sve kao ni u cemu ne slaze sem bas u vanjskoj politici sa Vucicem. Ambasadori koji ne štede obecanja i virtuelne pare da bi istakli demokratske vrednoti vlasti. Mediji koji svaku škakljivu vest predstavljaju kao pobedu a ne poraz. Nema političke alternative, nema autentične politike, nema NI JEDNOG novog lica u politici. Nema drustvenih vrednosti koje se mogu braniti. Nema nista sem - lidera. Ovaj put smo gotovi.
Preporuke:
92
1
31
petak, 19 jun 2015 15:26
Ponovo radi bioskop
Ja sam sagnuo glavu od kako si ti na vlasti. Muka mi je, ne mogu više da te gledam
Preporuke:
76
1
32
petak, 19 jun 2015 15:31
Goran Jevtović
dragan
Jeli sada jasno, posle ovog srebreničkog slučaja, da je Vucic - projekat Vašingtona (Londona, Brisela). Ne radis e o tome da on nije svestan ili da neće da reaguje. On NE MOŽE.
Uvaženi Dragane,
mnogo pre izbora 2012.godine napisao sam da je Vučić organizovani AGENT OD UTICAJA britanskog Intelidžensi servisa, sa kojima je došao u kontakt još tokom boravka u Brajtonu i Londonu na predlog jedne stare njihove operativne pozicije, novinara, koju poznajemo pod imenom Fahri Musliju.
A.V. je od tada bio u ulozi "spavača" (ne bukvalno, morao je da bude ekstreman) nakon čega je gurnut u igru 2008.godine.
U njegovom slučaju se ne radi o tome da nešto "ne može" ili "nesme". Naprotiv. On vrlo preciznio izvršava sve zadatke koje dobija, prema tačno utvrđenom planu i scenariju, gde je sve poznato unapred - od redosleda i sadržaja, do tajminga.
Pritom, kod njega je vrlo važna ona biološka dimenzija (poreklo). Jednostavno, ništa mu od toga nije teško.
Preporuke:
123
6
33
petak, 19 jun 2015 15:31
siniša
Sa jedne strane se hvali kako "odbrusi " Rusiji, a nudi se da povije glavu pred Bošnjacima.
Čudno. Da ne kažem bolesno.
Od čega to dolazi da mi je znati.
Priča se o "švedskom sindromu" kad osobe koje su bile maltretirane se solidarišu sa onima koji su ih maltretirali, a svađaju se i napadaju one koji su ih spasili.
Pade mi na pamet kako je Vučić lično pričao kako su njegove rođake ustaše u okolini Bugojna odakle je poreklom poklale veći deo njegove perodice. Pred tim srpskim žrtvama i to članovima porodice ne saginje glavu.
Degenek, strah i kukavičluk i dobiješ ponašanje po Vučićevom modelu.
Preporuke:
79
2
34
petak, 19 jun 2015 15:40
Dosta
@ kulturan odgovor izdajniku
U pravu ste. Dosta je bilo kuckanja, nesto mora da se preduzima. Da pokusamo da spasemo sto se da spasiti.
Preporuke:
65
2
35
petak, 19 jun 2015 15:43
ZEMUNAC
MOZE DA se izvini u LICNO IME,jer je bas on pripadao grupi RATNIH HUSKACA!IMA MNOGO gradjana koji nisu cinili ratne zlocine,i ne moraju nikome ni da se izvinjavaju! Svako ima svoju misiju,pa i on DOMACI ZADATAK!
Preporuke:
54
2
36
petak, 19 jun 2015 15:53
šklj
... hoće li da se `klanja` i većini bošnjačkih boraca njihove 28 divizije, koji su uspeli da se `probiju` iz Srebrenice ?
I ćutanje o istini je - laž, a laž nije daleko od - ubistva ?
Preporuke:
60
2
37
petak, 19 jun 2015 15:56
dragan
za Jevtovica...
___________________________
Sto se tice Vucicevog eventualnog rada za strane sluzbe...Moguce. Srbi su veoma skloni takvim stvarima. Ali, u svakom slučaju on JESTE PROJEKAT. Đorđe Vukadonovic je jednom napisao da se sa tim ne slaze, ali gresi...Ne mozes tolike stvari raditi protiv sebe, a to "ne shvatati". Celi medijski "zdrug" upregnut je da brani neodbranjivo. Svi vlasnici medija, vojske botova koji su najbrojniji potpisnici komentara... Kod nas čak i sportske emisije počinju političkim komentarima i "odbranom" politike A. Vucica. Tehnologija kojom se poraz pretvara u pobedu , po sistemu da je "casa polupuna, a ne poluprazna" prosto bode oci. Lakoca sa kojom se covek od ekstremiste iz srednjeg esalona pretvorio u ultra-liberala i poceo da menja ne samo politku vec i ustav zemlje, a da ne konsultuje ni zakon - govori sve. Njemu su ODMAH otvorili sva vrata i dali neogranicenu moć. Ne postoji sličan slučaj u modernoj istoriji. Svi vide, a prave se da ne vide.
Preporuke:
77
3
38
petak, 19 jun 2015 16:10
a
Bednik! Ovo sve odgovara svim neSrbima koji zive u ovde I likuju. Projekat I jeste da samo oni ostanu. Tragedija!
Preporuke:
59
5
39
petak, 19 jun 2015 16:13
Amir
Dragi Aleksandre Vučiću, dobar si čovjek, svaka tebi čast, samo mnogo je nerazumjevanja i ostrašćenosti i na srpskoj i na bošnjačkoj strani i svaki gest dobrote se popljuje.Tebi svaka čast kao čovjeku i političaru.
Preporuke:
10
82
40
petak, 19 jun 2015 16:25
Ćamil nije ni u jagnjećoj koži
Ćamil Duraković, načelnik Općine Srebrenica, kazao je danas za Klix.ba:
Bitno da je Dodik kod Rusa uspeo što se tiče rezolucije.Ovoga muslimani neće pustiti na skup u srebrenici,to mu je i poručeno.Posle ovakve izjave Vučić je iozgubio svaku podršku,i najnaivniji su progledali,ako ništa drugo to je dobro.Na njegove botove ne obraćajte paznju,vidim i ovde su počeli.
Preporuke:
57
2
42
petak, 19 jun 2015 16:35
jazavac
CNN je izmislio i preuvelicao taj dogadjaj, a ako nas predsednik ne zna sta je to, onda neka klanja, do mile volje. Pre toga bi mogao dati ostavku, pa nastaviti da klanja u svoje ime. Gde ih samo nalazimo i Cavic je placnim glasom procitao, kako smo ubili oko 8000 decaka i muskaraca, kao da decaci nisu muskarci, a i to je laz, tj. manipulacija. Rat pravi zrtve i zlocine, na svim stranama, pita li iko onog Cimermana, da li je i on sta pogresio, kada je nagovorio rahmetli Aliju, da ce dobiti svasta, ako krene u ratnu avanturu. To je samo posledica i igra zapadnih obavestajnih sluzbi.
Preporuke:
48
3
43
petak, 19 jun 2015 16:37
Balan
Ljudi šta se čudite njegovim izjavama i postupcima, pa znate ko mu je savetnik? Bler. Samo nije mi jasno da da on sve njegove savete mora da sprovede u delo. Kao da je omađijan ili drogiran!
Preporuke:
57
2
44
petak, 19 jun 2015 16:38
zoran
Vlada nije donela odluku da od Rusije traži veto u Savetu bezbednosti na rezoluciju o Srebrenici. Mi smo obavestili pet stalnih članica SB šta mislimo o rezoluciji, uključujući i Rusiju - rekao je Vučić
Necu da ulazim u namere naseg dragog vodje, te namere su ovde svima poznate ,ali bih vam skrenuo paznju na jednu cinjenicu koliko je on svestan izgovorenih reci. Dakle, stalne clanice saveta bezbednosti su:
Rusija
SAD
Kina
Francuska i
Velika Britanija
znai ima ih 5, nas vodja je obavestio svih 5 clanica SBUKLJUCUJUCI I RUSIJU..njegove zle namere prema rusiji su sve vidljivije a on je od rusa davno procitan....
Preporuke:
55
3
45
petak, 19 jun 2015 16:39
Nele
Sve mi je jasno, ali ne koliko će mu porasti saldo na računu u USA $.
Preporuke:
58
3
46
petak, 19 jun 2015 16:44
bb
Ako Bođnjaci budu želeli?!? Šta je sa ovim čovekom? Šta ako Srbi en budu želeli? Pa čiji je on premijer.. Bošnjački možda.. pa neka ga onda oni biraju!
Preporuke:
67
2
47
petak, 19 jun 2015 17:17
!!!
Vi ste Vučiću rijetko bestidan "čovjek". Republika Srpska Vam neće oprostiti ćutanje o rezoluciji i nož u leđa koji ste nam zadali. Sram Vas bilo.
Preporuke:
69
2
48
petak, 19 jun 2015 17:23
najniže
Hronika
Aleksandar Vučić: Spreman sam da odam počast nevinim muslimanskim žrtvama u Srebrenici;
..
Pazite ovu formulaciju:NEVINIM MUSLIMANSKIM ŽRTVAMA!?
Pa sve i da su streljani ratni zarobljenici u ratnom zločinu,oni ne mogu biti nikako"nevine muslimanske žrtve"jer su pre toga popalile desetine srpskih sela i pobile tri i po hiljade srpskih civila.
U nastavku,a to će se učiti u školama,"žrtve su patile od genocidnih Srba"!?
Tako blizu a tako nisko!
niko
Preporuke:
56
3
49
petak, 19 jun 2015 17:25
boban
Seselj duguje ogromno izvinjenje Srbima.Seselj ga je stvorio,bez Seselja on ne bi ni primirisao poziciju koja mu omogucava da postane covek koji unistava Srbiji.Kada bih svoga komsiju poveo sa sobom prijatelju na slavu I taj moj komsija slucajno ili namerno zapali domacinu kucu ,valja bi bio red da mu se izvinim sto sam mu doveo palikucu.Bio bi red I da platim stetu ako mogu, ali izvinjenje je najmanje sto covek mora da uradi.
Preporuke:
55
4
50
petak, 19 jun 2015 17:34
s
Ovoj AV izjavi nemam šta da zamerim, u okolnostima pod kojima se nalazi Srbija,osim što je nepoznato koliko je to i ko su NEVINE muslimanske žrtve? Ovim stavom AV bi mogao da demaskira čitav zapadni projekat Srebrenica,ako bi pročitao imena NEVINIH muslimanskih žrtava,a ostalih 7800 nazvao podvalom,ubicama,plaćenicima,itd. Pretpostavljam da je nevinih mnogo malo u odnosu na CNN cifru od 8000.
Preporuke:
4
26
51
petak, 19 jun 2015 17:39
Hapšenje Haradinaj-a i Nasser-a nisu slučajni !
to je bilo upozorenje Vučiću; što bi mu se moglo desiti ako ne ode u Srebrenicu "sagnute glave " .
Prosto ko pasulj.
Preporuke:
48
2
52
petak, 19 jun 2015 17:40
samo ću reći
živela rusija i putin
Preporuke:
44
4
53
petak, 19 jun 2015 17:43
djoka
Rece ovaj hostapler:"ja nisam u srednjem veku pa da kontrolisem sudstvo ko je izdao poternicu za oricem", a znao je da je onaj sto je upucao Beka samo neki tamo "neprofesionalac" i "amater". Ako ovo nije srednji vek, zasto se licno angazovao za cuveno hapsenje Miskovica i o tome bio na naslovnim stranama svih tzv,novina, zasto to nije ostavio sudu da resava. A koliko takvih hapsenja je licno izveo ovaj hostapler, samo zbog reketiranja i nista vise. Koliko samo lazi i prevare u njegovoj ozjavi o genocidu, te nije vlada raspravljala da od Rusije trazi veto, te oce da ide pa nece, pa zavisi.... Izdajnik je uvek IZDAJNIK. Kad je prodao Kosmet (u koga se njegov politicki otac nikolic kleo u boga da ce tu srpsku pokrajinu sacuvati), propovedao je raznorazne lazi, od valjanja do neprekidnog nespavanja, a zapravo ovaj prevarant i hostapler brojao pare koje mu je taci dao za prodaju Kosmeta. A sto da nece priznati i genocid u srebrenici, spreman je i za to u sadejstvu sa tomu-diplomu i koferce
Preporuke:
49
1
54
petak, 19 jun 2015 17:45
ti si bio ratni huškač i pozivao
da za jednog srbina treba ubiti 1oomuslimana.ti treba da se tidiš a ne onih99.995srba koji se nisu slagali sa politikom radikala.nesrećo jedna
Preporuke:
36
5
55
petak, 19 jun 2015 17:55
Pamtiće ga istorija... Na našu žalost
Na najboljem putu da postane najomraženiji srpski političar u istoriji. Dobar pokazatelj je i to što se narod ni sa kim nije toliko šprdao kao sa njim, njegovim izjavama i lažima. Čak se nisu toliko šprdali ni sa Miloševićem, ni sa Tadićem, bez obzira koliko ih je narod voleo ili ne. Jednostavno, ipak su bili ličnosti dosledne svojim idejama, sa pokrićem u znanju i ni izbliza nisu ovoliko lupetale. Pitao ga neko nešto ili ne, ON ne prestaje da nam se svakodnevno obraća. Ima ona narodna: Pametan čovek priča kad ima šta da kaže, samo budala uvek ''melje''.
Preporuke:
53
2
56
petak, 19 jun 2015 18:16
Jesmo li naivni ili sta?
Preovladjuju komentari "on je lud, nenormalan, bruka me, sramota me je, ne zna sta radi" i slicno. Da li je vecina tako naivna ili to ljudi ublazavaju veleizdaju?
Da li treba da ga zalimo jer je bolestan, nije svestan itd. dok poreklom, svesno, planski ili bezobzirno izdaje i rusi vitalne ekonomske i strateske interese Srbije i srpskog naroda izmicuci mu tlo ispod nogu gde god da zivi, pretvarajuci prestonicu u arapski centar Balkana, sprovodeci nemacke, anglo, MMF i ostale ucene pljackaskog kapitalizma koje nastavljaju genocid nad Srbima i stigmatizaciji koja opravdava odstrel svakom razbojniku kome to padne na pamet,..itd.
Koji bi normalan narod to prihvatao i pravdao bolescu? Interesantno je da kod nas izdajnici i pljackasi ne stradaju. Nikome od ovih sto su opljackali, unistili i izdali Srbiju ne fali dlaka sa glave!
Stradaju samo oni koji je brane (dokaz je i Djindjic koji je stradao kad je poceo da shvata svu tu tragediju u kojoj je ucestvovao).
Posle ovoga više se ne može govoriti o pritisku, o lošoj politici, o lošim savetnicima, o kukavičluku, o ludosti i neznanju. Ne. Ovo je jasan slučaj. Vučić je izdjnik koji zna šta radi i koji radi to što je planirao.
Postoje i posredni zadaci. Njemu su glvni saradnici Biserko i slični. To znači da je celo vreme i kad je verbalno ubijao " sto muslimana za jednog Srbina " i tada je znao i ko je i šta je i da čeka da se domogne pozicije sa koje će da direktno uništi Srbiju kao što je direktno uništavao njen ugled i stvarao sliku o nekim nasilnicima lažno se predstavljajući kao "radikal". Taj šiptarski klan koje pominje pukovnik Jevtović su i dan danas prisutni u Beogradu i mogu preko VBA da završe šta hoće, gde hoćete u generalštabu, u VMA u bilo kom institutu vojnom. Celo vreme su tu bili, istaknuti članovi LDP-a vrlo privilegovani i jako bogati u Beogradu. Rade isključivo u državnim firmama.
Preporuke:
37
2
59
petak, 19 jun 2015 19:05
Kredibilitet, šta to bi...
Poznajući karijeru trenutnog premijera vlade Srbije i laiku bi trebalo da bude jasno da taj čovek NEMA kredibilitet da priča o bilo čemu, pogotovo ne da nas ''vodi'', sagnute glave ili ne. Ko mu veruje i ko ga sledi sam je kriv.
Preporuke:
28
2
60
petak, 19 jun 2015 19:07
Istina
Za sve ovo veliku odgovornost snosi i Šešelj,odnosno njegova katastrofalna kadrovska politika.Njemu je najvažnije u stranci bilo da je okružen poltronima koji nemaju svoje mišljenje i onom najgorom sortom karijerista tipa Vučić koji bi prodali i rođenu majku ѕa fotelju.Ne bih se iѕnenadio da za desetak godina gledamo Šarovića na Vučićevom mestu i da priča slične gluposti.
Preporuke:
33
5
61
petak, 19 jun 2015 19:15
Šta kaže psihijatar Sanda...
Sanda Rašković Ivić: "Vučićeva tragikomična i kvazipatriotska retorika"
Ona je dodala da je današnje izlaganje premijera Aleksandra Vučića "nastavak kukavičke politike podređivanja srpskih nacionalnih i državnih interesa interesima Zapada zarad lične koristi i opstanka na vlasti".
Pametnom dovoljno!
Preporuke:
42
2
62
petak, 19 jun 2015 19:23
Ti si spreman
Ti si na svasta spreman. Uvukao si se u srpsko telo ko pijavica, ne mozemo da te se otarasimo.
Sve sto radis, radi u svoje ime, U MOJE NE.
Preporuke:
39
2
63
petak, 19 jun 2015 19:45
Vera Nastasovic
Da li je strani plaćenik ili nije, uopšte ne treba da se raspravlja. To je do sada dokazao stotinama puta. Ali ovih dana dokazuje još jednu strašniju stvar a to je da je čovek slučaj a takvima se ne daje da upravljaju ni biciklom ni automobilom a ne kamo li državom. Ovo više ne može da se istrpi. Ovo je jedina osoba koja u meni izazove provalu psovki kad god ga čujem, a inače sam vrlo pristojna osoba i psovke mi nisu svojstvene.
Preporuke:
42
1
64
petak, 19 jun 2015 20:05
Dragan
Nije njegov i njihov cilj samo klanjanje "nevinim" žrtvama (čast izuzecima) nego omalovažavanje srpskih žrtava.
Nisam istoričar ali primeri ovakve, umobolne, veleizdaje mi nisu poznati u novijoj istoriji. Još je umobolnije što narod ćuti i gleda...
Preporuke:
40
1
65
petak, 19 jun 2015 20:12
Mda
Šta reći a ostati pristojan. Postupa kao britanski agent i to nije prvi put da Britanci postavljaju vlast u Srbiji (setite se samo vlade generala Simovića). Nikada to nije izašlo u istoriji dobro po srpski narod pa neće ni sada. Pitanje je dokle će trebati Srbima da se osveste pre nego šteta koju napravi on i njegovi kratkovidi podržavaoci iz ličnih interesa postane prevelika ako već nije takva. I ne, on se neće zaustaviti pre nego što ne isporuči Kosovo šiptarima, uruši RS u Bosni i rasproda sve živo u Srbiji strancima uključujući i narod.
Dakle problem je u nama a ne u njemu. Nije nažalost dovoljno da mu samo psihijatri kao Sanda daju dijagnozu već ga treba sprečiti da nanosi dalju štetu i sebi i Srbiji.
Preporuke:
21
1
66
petak, 19 jun 2015 20:15
nebitan
Napisaću samo dve reči: "ljigava ništarija". Neću reći na koga ili na šta se to odnosi.
Preporuke:
22
1
67
petak, 19 jun 2015 20:26
Beograd ce postati švapski bordel
Da li je sada jasno zasto od Srba otpadaju komadi kao čitavi narodi?? Npr Crnogorci i slično. Posle samo promenu gazdu. Možda će Ivanić jednog dana klečati pred Amerikom.Beograd nema kapacitet ni kredibilitet jer nema moral!!!!!
Preporuke:
16
1
68
petak, 19 jun 2015 20:43
Aleksa
Zar je neko sumnjao, šta će vučić da uradi?
Ne može da im prođe rezolucija,
pa troše do kraja ovog njihovog bednika.
vučić nije Srbija, mogu da ga tako predstavljaju.
Zalud im.
Nekome je odzvonilo...
Preporuke:
23
0
69
petak, 19 jun 2015 20:47
Ej Srbi, Srbi,
Stalno se zalite da zlocini pocinjeni nad vama nisu priznati.
I evo sada, negirate jedan gnusni zlocin koga su ucinili Srbi
Preporuke:
4
28
70
petak, 19 jun 2015 21:07
teletabis
Pa Bošnjaci ne žele, oni zahtevaju da dođeš i pokloniš se njihovim žrtvama. I Ti to moraš da uradiš, ko što se znalo da ćeš to da uradiš. Ono tvoje glumataranje sa dramskim stankama može samo Tebe da zavara, nas odavno više ne možeš da prevariš ni sa jednom novom laži.
Teško Ti je, Ti si samo rob koji glumi domaćina i vođu vlade Srbije. Povodac oko Tvog vrata sa davilicom cima ko kako stigne, od ambasadora do činovnika iz EU.
Ne žalim Te i ne mislim da moraš takav da budeš, Ti to želiš jer u svojoj bezkreativnoj i bezidejnoj nemoći funkcije to Ti služi za pravdanje pred sobom kad uveče ugasiš svetlo. Na žalost narod od toga nema nikakve koristi.
Preporuke:
21
1
71
petak, 19 jun 2015 21:17
sofija
Sta se izleze iz onih silnih rodoljuba radikala.Ko bi to rekao.
Preporuke:
15
2
72
petak, 19 jun 2015 21:19
Znam samo da ovo ne sluti na njegov famozni "boljitak"
Ne, nisi u pravu da nama koji smo shvatili kako ovaj čovek nije zbog mentalnog stanja sposoban da radi državne poslove prebacuješ da smo naivni i da pravdamo njegovu veleizdaju. Sve što radi posledice su njegovog mentalnog stanja. Sa ovakvim čovekom vrlo su moguće manipulacije, koje njegovi zapadni "prijatelji" već duže veme "naučno" na njemu sprovode. On se ushićuje time što baulja po svetu uz sva ona napadna rukovanja, tapšanja po leđima, međedskim zagrljajima. Nismo naivni, samo hoćemo da se ovo što slušamo i gledamo stavi na stručno posmatranje. Za razliku od tebe, uošte ne mislim da on svesno radi na izdaji zemlje, mislim da on pati od toga da mu je Gospod podario ulogu novog mesije, koji spasava svoj narod i čovečanstvo. Razmisli malo, pročitaj Kišovu priču "Simon čudotvorac", videćeš da je mesijanstvo opasna pojava kod običnih smrtnika. Retka je, ali postoji, a nama se desila nesreća, sami smo je dozvali, da takav čovek dođe na čelo vlade i sebe proglasi za mesiju.
Preporuke:
10
3
73
petak, 19 jun 2015 21:19
Alal vera
Velika je čast što će Angela Merkel prenoćiti u Begradu. Ovako ulizička izjava je krajnje neukusna i apsolutno odudara od diplomatskog rečnika. Mislim da je i gospodji Merkel zbog toga neugodno. Zar je moguće da tako nešto izgovori premijer jedne vlade?
Preporuke:
23
1
74
petak, 19 jun 2015 21:20
Observantes
Anketno pitanje 1. ( samo za komentatore po ovoj temi i danas):
Koliko je današnjih komentatora podržalo 5. oktobar (glasački ili indirektno, antimiloševićevski) ili je u njemu direktno učestvovalo (na ulici)?
Preporuke:
13
4
75
petak, 19 jun 2015 21:22
Observantes
Anketno pitanje 2. ( samo za komentatore po ovoj temi i danas):
Koliko je današnjih komentatora podržalo raspad SRS i glasalo za Nikolića (protiv Tadića)?
Preporuke:
14
3
76
petak, 19 jun 2015 21:35
bajlon
Ne saginji glavu zbog mene, ja već idem sagnute glave zbog tebe!
Preporuke:
20
1
77
petak, 19 jun 2015 21:50
bog dano vic
bogami veliko zlo nam nanosi otpad onog sarajevskog harlekina. bezvrdno glumatalo opet nesto kukumavci ...
Preporuke:
10
1
78
petak, 19 jun 2015 22:03
miko
...Sva je sreća da muslimani znaju ono što je znao i general Morion koji je rekao da je Srebrenica podmenuta Srbima. Slično govore čak i džihadisti iz Sirije koji poručuju da je „Bosanska izdajnička Vlada pripremila pokolj u Srebrenici“. Isto kaže i ratni komandant Srebrenice Hakija Meholjić koji tvrdi da im je Alija preneo Klintonovu ponudu da puste četnike u Srebrenicu, da pobiju 5000 muslimana i da onda NATO bombarduje srpske položaje...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/17/od-srbomrznje-do-ludila/
Preporuke:
13
2
79
petak, 19 jun 2015 22:04
Banditski brlog
ali sam zato spreman da pognem i sagnem svoju glavu...
"Sagni glavu pasi travu/ kako je lepo biti glup/
stoka ume da nervira/gutaj šta ti se servira/
o kako je lepo biti glup!"... B.Čorba.
Preporuke:
18
0
80
petak, 19 jun 2015 22:28
Roksanda
- Mi i Bošnjaci smo od Balkanskih ratova često bili na različitim stranama.
A do Balkanskih ratova?
Preporuke:
19
1
81
petak, 19 jun 2015 22:31
Jaroslav
To je tačno. A. Vučić je najveći među najvećima zlonamernim manipulatorima, izdajnicima i uništavašima Srbije a njega je stvorio i odgajio Vojislav Šešelj koji histerično smenjuje sve koji spomenu saradnju sa patriotskim blokom. O ovim ljudima struka treba da da mišljenje a vremena je proteklo dosta da istoričari zaključe ko su ovi ljudi.
Preporuke:
18
3
82
petak, 19 jun 2015 22:52
Predrag
A Angeli ces ti( Vucicu) verovatno biti licni batler!Da je bila zima verovatno bi joj "glancao" cizme!Slugo jedna i sramoto ljudska!
Preporuke:
14
1
83
petak, 19 jun 2015 23:17
Milosav
Sinhronizacija svih prijatelja je izvršena, Vučko, NVO, Amerika, Nemačka. Poseta Americi daje rezultate. Cela pozorišna predstava je na temu "sprečiti Rusiju da stavi veto a ne biti kriv". Kao ti ne dozvoljavaš da se Orić izvuče, kao on je slučajno sada sada priveden. Samo je potrebna dekleracija u UN i više po tom pitanju ga neće dirati. Ukidanje RS nastaviće Ameri. Merkele će doći da čestita, možda i podrži "Beograd na vodi" nekom uplaticom u Emiratima. Ali i da vidi kada će i kako Telekom postati Dojče. Posle ostaje EPS i Vučko može niz vodu. Spremamo Borka.
Ćutanje i komentarisanje nadolazećeg zla neće nas opravdati. I mi snosimo odgovornost.
Preporuke:
13
1
84
petak, 19 jun 2015 23:37
Ahil
Njegovo lažno saginjanje nije potrebno ni muslimanima ni srbima. Saginjanje samo zapadu treba, da je pravi srbin to nebi nikada činio.
Preporuke:
14
1
85
petak, 19 jun 2015 23:41
D-ex
Izvinite gospodo draga ali na tron ga je doveo ovaj ludi narod.To što niste znali nema opravdanja,jer neznanje ne opravdava.Sasvim sam siguran da ga se Srbija neće lako otarasitri,jer AV ima veoma snažno izraženu diktatorsku crtu,mnogo jaču od Miloševića,Đinđića i Tadića.Ne bih se složio sa onima koji kažu da se posle njega mora početi od nule.Posle njega se mora početi od debelog minusa,od očaja i beznađa.On je jedan folirant,lagarder sklon teatralnim nastupima koja bi trebala da "dirnu" sve one koji ga slušaju,da izazove samilost,sažaljenje i ostavi utisak pravednika.
Verujte mi neće se Srbija pored njega hleba najesti.
Mislim da je rešenje da Srbija prvo zbaci sa vlasti ovu šićardžijsko-lopovsku kamarilu,da jasno kaže NE MI NE ŽELIMO U EU,da napravi zaokret u politici a pre svega u ekonomiji,te da se okrene sebi i svojim interesima.Ko misli da se išta može uraditi sa Vučićem,Dačićem,Vulinom,Krkobabićem...zaista je u zabludi.Neko je nekad rekao,što pre shvatiš manje patiš.
Preporuke:
16
1
86
petak, 19 jun 2015 23:55
Ali ipak :)))
Nista ovo nije, nista !
Tek ce dolaziti za Naplatu 5. OKTOBAR.
Preporuke:
13
6
87
subota, 20 jun 2015 00:04
Ali ipak :)))
I Srebrenica i ovo glumatanje oko Rezolucije je ,,Nista,,. Glavno tek dolazi.
Znate gde je problem ? U Vama Srbi
Zbog stotinu stvari. Dve osnovne: Naivnost i Pokvarenost. Ubitacne kada su zajedno. Prevarili bi za sitno, a zbog Naivnosti NE BISTE PREPOZNALI IZDAJICU I STETOCINU !
Preporuke:
21
1
88
subota, 20 jun 2015 00:40
DrazaLegenda
Samo pokvarenjak govori o NEVINIM MUslimanskim zrtvama (vojno sposobnim )muskarcima - zlocincima u Srebrenici koje je predvodio u zlocinima Naser Oric od 1992-95.g pa ih ZRTVOVAO po nalogu USA i Izetbegovica !!! To SVI stariji od 40 god . znaju !!!
Preporuke:
18
2
89
subota, 20 jun 2015 01:25
Boško
Roksanda
- Mi i Bošnjaci smo od Balkanskih ratova često bili na različitim stranama.
A do Balkanskih ratova?
Do Balkanskih ratova su nas turci nabijali na kolac od 1389 godine, a onda su postali "ugroženi" "bošnjaci"
Aleksandar Vučić: Spreman sam da odam počast nevinim muslimanskim žrtvama u Srebrenici;
A ti tačno znaš koliko ima nevinih a koliko ima krvoloka koji su ubili 3500 Srba u okolini Srebrnice, dok si ti sa skupštinske govornice (prizemna politika samo za nepismene koji su glasali tada za radikale a sada za primitivne narodnjake) pretio da će te "vi" za svakog Srbina ubiti 100 muslimana
Ne uhapsiše te tada nego doživesmo da nam takav bude predsednik vlade...
Aleksandar Vučić: Velika je čast što će Angela Merkel prenoćiti u Beogradu
Tako su i tvoji prethodnici "imali čast" da dočekuju nemačke okupatore
Preporuke:
8
1
90
subota, 20 jun 2015 03:15
gde je Toma?
Mole se svi posetioci ako primete Tomu Diplomu da o tome obaveste najbližeg komentatora sajta NSPM.
niko
Preporuke:
9
2
91
subota, 20 jun 2015 09:02
Nićifor
GENOCID! Nego šta. Pa celi svet to zna, priznaje i poštuje osim Srbije koja je najodgovornija za njega.
U 50 gradova Velike Britanije će odati počast žrtvama Genocida u Srebrenici. Prihvatimo to kao što su Nemci prihvatili svoju krivicu u 2. sv. ratu i krenimo u lepšu budućnost.
Preporuke:
6
11
92
subota, 20 jun 2015 09:47
Vucicu, budi oprezan
Mnogo savijas I klimas glavom. Klimave stvari na kraju otpadnu.
Preporuke:
9
1
93
subota, 20 jun 2015 12:50
@ Nićifor
"...U 50 gradova Velike Britanije će odati počast žrtvama Genocida u Srebrenici..."
Bolje bi bilo da se ti katolici, protestanti ili anglikanci u V. Britaniji sete poruke iz Novog Zaveta: "Izvadi prvo balvan iz oka svojega pa onda vadi trun iz oka brata svojega!" Ako je neko ogrezao u zločinima i genocidu širom sveta, od otkrića da je Zemlja okrugla, onda su to oni i njihova sabraća iz zapadne, kolonijalističke, Evrope.
Preporuke:
8
2
94
subota, 20 jun 2015 13:27
Nićifor
Pa setimo se mi Srbi poruka iz Novog Zaveta pa priznajmo grehe naše! Zašto da i dalje grešimo lažući jer i laž je veliki greh!
Preporuke:
5
5
95
subota, 20 jun 2015 14:11
E moj Nicifore
Ne znas ti Srbe !
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni . . .
A kad se treba pokloniti tudjim zrtvama, nema nas. To nisu zrtve, lazu, oni su sami sebe ubijali . . .
Preporuke:
1
7
96
subota, 20 jun 2015 14:16
Svetislav Kostić
Vučić je najveća nesreća koja Srbiju mogla na snađe. Samo slijepci koji u Vučića pilje kao u Boga i mesiju, u jednom paketunisu svjesnikoga imaju pred sobom.
Preporuke:
6
2
97
subota, 20 jun 2015 14:21
Dragoslavić
Kakva je to moralna gromada! Ne samo da je spreman da se pokloni, on je u svom nadahnuću spreman i više. Primiće ih on i više od austrijskog političara samo da narodu bude bolje i naravno...da on i dalje vodi ovaj narod. Doduše, narod na tom putu u bolju budućnost pođe, stane, kleca, zastajava, šetalicu satu zadržava, zbori reči, reči bez pameti...ne sme nam umreti. Posle Tita smo mislili da nema života a posle Vučića ZNAMO da nema života.
Preporuke:
4
1
98
subota, 20 jun 2015 17:41
@ Nićifor i @ E moj Nicifore
"Pa setimo se mi Srbi poruka iz Novog Zaveta pa priznajmo grehe naše! Zašto da i dalje grešimo lažući jer i laž je veliki greh!"
Kome da priznamo, zar ovim globalnim ubicama čije su žrtve mnogostruko veće od žrtava u Bosni?
Zašto te "svetske sudije" ne traže i od drugih počinitelja zločina u ratovima u bivšoj SFRJ da priznaju svoje zločine? Učesnicima zločina na strani Srba je sudjeno. Kojim zločincima na ostalim stranama u ratu je još sudjeno za dokazane zločine nad Srbima?
"Ne znas ti Srbe !
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni..."
Zar to nije istina da su svi u ratovima 90-tih godina bili protiv Srba? A zato, jer su Srbi bili jedini koji su hteli da sačuvaju zajedničku državu.
Oni koji su odlučili da rasture SFRJ, su Srbe smatrali za ometače njihovog plana i svi su se borili protiv njih. I na kraju su Srbe proglasili za zločince. Ali, Istorija će reći svoje. Znaće se ko su bili pravi i najveći zločinci protiv mira na Balkanu.
Preporuke:
4
0
99
subota, 20 jun 2015 18:51
NE eu monstrumu
živela bratska RUSIJA
Preporuke:
5
1
100
subota, 20 jun 2015 18:55
pokrenuti javnu akciju
i dati rusima bazu u suprotnom smo gotovi.ne daju da gasovod prođe kroz srbiju fašistička đubrad
Preporuke:
5
0
101
nedelja, 21 jun 2015 05:53
Banditski brlog
"Isplati se progutati žabu da biste dobili kravu"!- M.Krleža, Na rubu pameti.
Veliki muljator, manipulator, mešetar, šibicar, prodavac magle je po diktatu zapadnih mentora uvek spreman na gutanje žaba, ali "kravu" i to debelu, u vidu osvajanja i opstanka na vlasti - dobija samo on i njegova kamarila. Naravno na štetu države Srbije i njenih građana!
Uostalom, to smo i ocekivali od njega.
ODVRATNO ! JADNO! AVAV.
mozda tamo u srebrenici dozivi katarzu.mozda se vrati u srbiju kao musliman. od vucica sve je za ocekivati.
Ispade da su Srbi ubijali bošnjake na angro, a samo Naser Orić Srbe i to njih osmoro. Šta je sa 3500 srpske nejači poklanih oko Srebrenice ? I ne reče ko je silovao žene i dečake ? Ja sam razumeo da je to radila srpska strana !
Laje a karavani prolaze ! Saviće glavu pred bošnjacima a neće da moli Ruse za veto bez obzira na štetu !?
Kontradiktorno ! Katastrofalno ! Glupo !
Neviđen bezobraluk i poltronstvo, pokušava da predstavi kao moralan čin! Dakle Vučić, koji je obećavao da će ubijati 100 muslimana za jednog Srbina usuđuje se, da u ime Srba, ide na jednu lakrdijašku antisrpsku predstavu, kojoj se može priznati sve sem humani karakter.
Ti možeš da ideš i da se klanjaš samo u svoje ime. A možeš i da klanjaš - svih pet namaza!
Mi, kojima pokušavaš da manipulišeš, i u čije ime želiš tamo da se klanjaš, i iza kojih hoćeš da se zaklanjaš - ni sa kakvim zločinima nikakve veze nemamo.
I sem toga, duboko poštujemo sve nedužne žrtve ovoga rata.
A da se Angeli predloži da svrati do Kragujevca,Kraljeva,bilo kog od onih mesta gde su njeni streljali naše?
Možda i ona voli teške odluke?
to je cena svih lepih stvari koje nam Zapad nudi.
mi hocemo da budemo kao oni i mentalno vec smo zapad, ludi smo od te zelje
Zbog njega ćemo ući u Evropsku uniju!
Bedno. Ali i nisam očekivao ništa drugo od tebe. Jednom pao, uvak pali.
Ovaj nesretnik što nam je premijer, da ne kažem kancelar, kao da ni gimnaziju nije završio!Nije prvi put da kao vododelnicu naših "nesporazuma" sa "bratskim narodima" u regionu pominje Balkanske ratove. Baš su mu je tetka Angela i njeni isprali mozak. To je tipična nemačka istorijska škola koja osuđuje Srbe i Srbiju za Balkanske ratove i imperijalnu politiku koja je posvađala balkanske narode.Sa bosansko-hercegovačkim muslimanima smo u malo dužem istorijskom nesporazumu. Od onoga trenutka kada su što bi narod rekao prodali veru za večeru. I kao što reče vladika Rade "isturči se plaho i lakomo", odnosno od kako "zarobiše sebe u tuđinu". Odakle nam dođe Kulin kapetane na Mišar da guši "srpsku revoluciju". Odakle dojaha Smail aga Čengić sa svoji haračlijama pod jatagan Nikcu od Rovina!Sa kim su se moji prađedovi tukli na Vučjem Dolu! Vučiću sedi 1!
mnogo pre izbora 2012.godine napisao sam da je Vučić organizovani AGENT OD UTICAJA britanskog Intelidžensi servisa, sa kojima je došao u kontakt još tokom boravka u Brajtonu i Londonu na predlog jedne stare njihove operativne pozicije, novinara, koju poznajemo pod imenom Fahri Musliju.
A.V. je od tada bio u ulozi "spavača" (ne bukvalno, morao je da bude ekstreman) nakon čega je gurnut u igru 2008.godine.
U njegovom slučaju se ne radi o tome da nešto "ne može" ili "nesme". Naprotiv. On vrlo preciznio izvršava sve zadatke koje dobija, prema tačno utvrđenom planu i scenariju, gde je sve poznato unapred - od redosleda i sadržaja, do tajminga.
Pritom, kod njega je vrlo važna ona biološka dimenzija (poreklo). Jednostavno, ništa mu od toga nije teško.
Čudno. Da ne kažem bolesno.
Od čega to dolazi da mi je znati.
Priča se o "švedskom sindromu" kad osobe koje su bile maltretirane se solidarišu sa onima koji su ih maltretirali, a svađaju se i napadaju one koji su ih spasili.
Pade mi na pamet kako je Vučić lično pričao kako su njegove rođake ustaše u okolini Bugojna odakle je poreklom poklale veći deo njegove perodice. Pred tim srpskim žrtvama i to članovima porodice ne saginje glavu.
Degenek, strah i kukavičluk i dobiješ ponašanje po Vučićevom modelu.
U pravu ste. Dosta je bilo kuckanja, nesto mora da se preduzima. Da pokusamo da spasemo sto se da spasiti.
I ćutanje o istini je - laž, a laž nije daleko od - ubistva ?
___________________________
Sto se tice Vucicevog eventualnog rada za strane sluzbe...Moguce. Srbi su veoma skloni takvim stvarima. Ali, u svakom slučaju on JESTE PROJEKAT. Đorđe Vukadonovic je jednom napisao da se sa tim ne slaze, ali gresi...Ne mozes tolike stvari raditi protiv sebe, a to "ne shvatati". Celi medijski "zdrug" upregnut je da brani neodbranjivo. Svi vlasnici medija, vojske botova koji su najbrojniji potpisnici komentara... Kod nas čak i sportske emisije počinju političkim komentarima i "odbranom" politike A. Vucica. Tehnologija kojom se poraz pretvara u pobedu , po sistemu da je "casa polupuna, a ne poluprazna" prosto bode oci. Lakoca sa kojom se covek od ekstremiste iz srednjeg esalona pretvorio u ultra-liberala i poceo da menja ne samo politku vec i ustav zemlje, a da ne konsultuje ni zakon - govori sve. Njemu su ODMAH otvorili sva vrata i dali neogranicenu moć. Ne postoji sličan slučaj u modernoj istoriji. Svi vide, a prave se da ne vide.
Neka je Ćamil u vučijoj koži.
Necu da ulazim u namere naseg dragog vodje, te namere su ovde svima poznate ,ali bih vam skrenuo paznju na jednu cinjenicu koliko je on svestan izgovorenih reci. Dakle, stalne clanice saveta bezbednosti su:
Rusija
SAD
Kina
Francuska i
Velika Britanija
znai ima ih 5, nas vodja je obavestio svih 5 clanica SB UKLJUCUJUCI I RUSIJU..njegove zle namere prema rusiji su sve vidljivije a on je od rusa davno procitan....
Aleksandar Vučić: Spreman sam da odam počast nevinim muslimanskim žrtvama u Srebrenici;
..
Pazite ovu formulaciju:NEVINIM MUSLIMANSKIM ŽRTVAMA!?
Pa sve i da su streljani ratni zarobljenici u ratnom zločinu,oni ne mogu biti nikako"nevine muslimanske žrtve"jer su pre toga popalile desetine srpskih sela i pobile tri i po hiljade srpskih civila.
U nastavku,a to će se učiti u školama,"žrtve su patile od genocidnih Srba"!?
Tako blizu a tako nisko!
niko
Prosto ko pasulj.
Da li treba da ga zalimo jer je bolestan, nije svestan itd. dok poreklom, svesno, planski ili bezobzirno izdaje i rusi vitalne ekonomske i strateske interese Srbije i srpskog naroda izmicuci mu tlo ispod nogu gde god da zivi, pretvarajuci prestonicu u arapski centar Balkana, sprovodeci nemacke, anglo, MMF i ostale ucene pljackaskog kapitalizma koje nastavljaju genocid nad Srbima i stigmatizaciji koja opravdava odstrel svakom razbojniku kome to padne na pamet,..itd.
Koji bi normalan narod to prihvatao i pravdao bolescu? Interesantno je da kod nas izdajnici i pljackasi ne stradaju. Nikome od ovih sto su opljackali, unistili i izdali Srbiju ne fali dlaka sa glave!
Stradaju samo oni koji je brane (dokaz je i Djindjic koji je stradao kad je poceo da shvata svu tu tragediju u kojoj je ucestvovao).
Kakav smo mi to narod?
Postoje i posredni zadaci. Njemu su glvni saradnici Biserko i slični. To znači da je celo vreme i kad je verbalno ubijao " sto muslimana za jednog Srbina " i tada je znao i ko je i šta je i da čeka da se domogne pozicije sa koje će da direktno uništi Srbiju kao što je direktno uništavao njen ugled i stvarao sliku o nekim nasilnicima lažno se predstavljajući kao "radikal". Taj šiptarski klan koje pominje pukovnik Jevtović su i dan danas prisutni u Beogradu i mogu preko VBA da završe šta hoće, gde hoćete u generalštabu, u VMA u bilo kom institutu vojnom. Celo vreme su tu bili, istaknuti članovi LDP-a vrlo privilegovani i jako bogati u Beogradu. Rade isključivo u državnim firmama.
Ona je dodala da je današnje izlaganje premijera Aleksandra Vučića "nastavak kukavičke politike podređivanja srpskih nacionalnih i državnih interesa interesima Zapada zarad lične koristi i opstanka na vlasti".
Pametnom dovoljno!
Sve sto radis, radi u svoje ime, U MOJE NE.
Nisam istoričar ali primeri ovakve, umobolne, veleizdaje mi nisu poznati u novijoj istoriji. Još je umobolnije što narod ćuti i gleda...
Dakle problem je u nama a ne u njemu. Nije nažalost dovoljno da mu samo psihijatri kao Sanda daju dijagnozu već ga treba sprečiti da nanosi dalju štetu i sebi i Srbiji.
Ne može da im prođe rezolucija,
pa troše do kraja ovog njihovog bednika.
vučić nije Srbija, mogu da ga tako predstavljaju.
Zalud im.
Nekome je odzvonilo...
I evo sada, negirate jedan gnusni zlocin koga su ucinili Srbi
Teško Ti je, Ti si samo rob koji glumi domaćina i vođu vlade Srbije. Povodac oko Tvog vrata sa davilicom cima ko kako stigne, od ambasadora do činovnika iz EU.
Ne žalim Te i ne mislim da moraš takav da budeš, Ti to želiš jer u svojoj bezkreativnoj i bezidejnoj nemoći funkcije to Ti služi za pravdanje pred sobom kad uveče ugasiš svetlo. Na žalost narod od toga nema nikakve koristi.
Koliko je današnjih komentatora podržalo 5. oktobar (glasački ili indirektno, antimiloševićevski) ili je u njemu direktno učestvovalo (na ulici)?
Koliko je današnjih komentatora podržalo raspad SRS i glasalo za Nikolića (protiv Tadića)?
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/17/od-srbomrznje-do-ludila/
"Sagni glavu pasi travu/ kako je lepo biti glup/
stoka ume da nervira/gutaj šta ti se servira/
o kako je lepo biti glup!"... B.Čorba.
A do Balkanskih ratova?
Ćutanje i komentarisanje nadolazećeg zla neće nas opravdati. I mi snosimo odgovornost.
Verujte mi neće se Srbija pored njega hleba najesti.
Mislim da je rešenje da Srbija prvo zbaci sa vlasti ovu šićardžijsko-lopovsku kamarilu,da jasno kaže NE MI NE ŽELIMO U EU,da napravi zaokret u politici a pre svega u ekonomiji,te da se okrene sebi i svojim interesima.Ko misli da se išta može uraditi sa Vučićem,Dačićem,Vulinom,Krkobabićem...zaista je u zabludi.Neko je nekad rekao,što pre shvatiš manje patiš.
Tek ce dolaziti za Naplatu 5. OKTOBAR.
Znate gde je problem ? U Vama Srbi
Zbog stotinu stvari. Dve osnovne: Naivnost i Pokvarenost. Ubitacne kada su zajedno. Prevarili bi za sitno, a zbog Naivnosti NE BISTE PREPOZNALI IZDAJICU I STETOCINU !
A do Balkanskih ratova?
A ti tačno znaš koliko ima nevinih a koliko ima krvoloka koji su ubili 3500 Srba u okolini Srebrnice, dok si ti sa skupštinske govornice (prizemna politika samo za nepismene koji su glasali tada za radikale a sada za primitivne narodnjake) pretio da će te "vi" za svakog Srbina ubiti 100 muslimana
Ne uhapsiše te tada nego doživesmo da nam takav bude predsednik vlade...
Tako su i tvoji prethodnici "imali čast" da dočekuju nemačke okupatore
niko
U 50 gradova Velike Britanije će odati počast žrtvama Genocida u Srebrenici. Prihvatimo to kao što su Nemci prihvatili svoju krivicu u 2. sv. ratu i krenimo u lepšu budućnost.
Bolje bi bilo da se ti katolici, protestanti ili anglikanci u V. Britaniji sete poruke iz Novog Zaveta: "Izvadi prvo balvan iz oka svojega pa onda vadi trun iz oka brata svojega!" Ako je neko ogrezao u zločinima i genocidu širom sveta, od otkrića da je Zemlja okrugla, onda su to oni i njihova sabraća iz zapadne, kolonijalističke, Evrope.
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni . . .
A kad se treba pokloniti tudjim zrtvama, nema nas. To nisu zrtve, lazu, oni su sami sebe ubijali . . .
Kome da priznamo, zar ovim globalnim ubicama čije su žrtve mnogostruko veće od žrtava u Bosni?
Zašto te "svetske sudije" ne traže i od drugih počinitelja zločina u ratovima u bivšoj SFRJ da priznaju svoje zločine? Učesnicima zločina na strani Srba je sudjeno. Kojim zločincima na ostalim stranama u ratu je još sudjeno za dokazane zločine nad Srbima?
"Ne znas ti Srbe !
Kad su Srbi zrtve, onda kuknjava do neba, svi nas mrze, svi nas kolju, a mi jadni..."
Zar to nije istina da su svi u ratovima 90-tih godina bili protiv Srba? A zato, jer su Srbi bili jedini koji su hteli da sačuvaju zajedničku državu.
Oni koji su odlučili da rasture SFRJ, su Srbe smatrali za ometače njihovog plana i svi su se borili protiv njih. I na kraju su Srbe proglasili za zločince. Ali, Istorija će reći svoje. Znaće se ko su bili pravi i najveći zločinci protiv mira na Balkanu.
Veliki muljator, manipulator, mešetar, šibicar, prodavac magle je po diktatu zapadnih mentora uvek spreman na gutanje žaba, ali "kravu" i to debelu, u vidu osvajanja i opstanka na vlasti - dobija samo on i njegova kamarila. Naravno na štetu države Srbije i njenih građana!