Jel i ova izjava u kontekstu promene svesti? Prvi deo me brine, a u vezi drugog znam da sa Rusima nismo ratovali, tj. da nas nisu bombardovali, da nisu vešali, palili, streljali 100 za jednog... Koliko puta je to Nemačka uradila?
Preporuke:
153
3
2
sreda, 17 jun 2015 14:51
zato ga zulja Rusija
Srbi nisu prosjaci i ne vole donatore, Srbi, potomci viteskog plemstva, vole ratnike sto vojuju za Slobodu i Istinu, a protiv azdahe lazi, prevare i smrti. Zivela nasa velika Rusija i Vladimir Veliki! Eno ga, bas javlja da je spreman da stavi na nisan sve europske sibicare, a narocito nacisticke bandite.
Preporuke:
140
6
3
sreda, 17 jun 2015 14:54
ha ha g.aambasadore
pa vaša zemlja je moju srbiju tri puta fašistički bombardova i sada je razbija oduzimanjem kosova.zašto ne dozvoljavate bavarcima da se odvoje koji sanjaju o tome kada se nazovi demokratska zemlja
Preporuke:
131
2
4
sreda, 17 jun 2015 15:13
ZR
Možda Rusija i nije nominalno uložila u Srbiju koliko Nemačka, ali je nije ni razarala svojim bombama poput Nemačke, SAD i drugih "velikih prijatelja" iz EU.
Preporuke:
122
1
5
sreda, 17 jun 2015 15:15
Spiridon
Hajnc, kazes slika o Rusiji je nerealno dobra. E pa vidis Hajnc, Ruska vojska nikad nije ubijala Srbe. Seti se Hajnc i I i II svetskog rata. Seti se Sumarica i Kraljeva. Seti se (nemacko sponzorisane) NDH i Jasenovca i Jastrebarskog i Jadovna. Seti se Oluje i Kosova. Zato Hajnc, slika o Rusiji i Nemackoj nikad nece bita ista za bilo kog cestitog Srbina.
Preporuke:
135
1
6
sreda, 17 jun 2015 15:21
...
Pa zna on valjda šta je good will e to Rusima ne nedostaje a Srbija na to ne mora da stavlja cenu, jer je to za Srbiju NEPROCENJIVO.
Nasuprot toga stoji PROCENJIVA STETA TRECEG I CETVRTOG NATO RAJHA U SRBIJI!
Covek bez stida i srama!
Pravi German, nista ih nije sramota, pa ni sada nakon DAhaua i Ausvica da dizu glavu a iza poddrska americkih cizama.
BESTIDNO!
Preporuke:
97
1
7
sreda, 17 jun 2015 15:25
Milos
U Srbiji se Rusija pre svega vidi kao veliki prijatelj sto nije isto sto i veliki donator. Posto se inace prijateljsko ne kupuje, ni mera kvaliteta srpskih medjunarodnih odnosa uopste ne mora da bude vezana za velicinu donacija koje sa razlicitih strana dobija. Stavise, najveci donatori Srbije su upravo zemlje koje su igrale presudnu ulogu u razaranju srpskog suvereniteta, oduzimanju zivota gradjana Srbije i otimanju njene teritorije, unistavanju njene ekonomije i zivotnog standarda - u nanosenju stete i vrsenju zlocina prema kojoj svaka donacija dodje kao bagatelni i dodatno ponizavajuci marketing. Medjutim, iako tako pokatkada ne izgleda, Srbi jesu istorijski narod i ne pamte od juce.
Preporuke:
83
1
8
sreda, 17 jun 2015 15:29
nikad ne reci nikad
Prema jednom čoveku i njegovoj servilnosti gradite sliku o odnosimna dve države?
Ili dva čoveka,germanofila.
To je nemačka preciznost i objektivnost?
Nego,jeste li se dogovorili,kada će Srbiji biti bolje?
Šta nam donosi kancelarka ovaj put.
Opet neki ultimatum.
Bolje da ne dolazi.
Verujte da ovde nije tako dobrodošla kako vi mislite i kako su ta dva naša dobrodošla kod vas.
Srbi pamte,cene,poštuju,ne zaboravljaju i verujte,bez obzira na sve,ne opraštaju.
Nikada.
Preporuke:
85
1
9
sreda, 17 jun 2015 15:39
Pera
Mrš, nacisto!
Preporuke:
150
2
10
sreda, 17 jun 2015 15:42
Nacisticke utvare
To sto zoves donacijama je obicno korupcionarstvo. Nista Srbi od toga videli nisu. Samo vasi klijenti koji vam za te bedne novce isporucuju Srbe i Srbiju. Al nece da mozete dokle ocete.
Preporuke:
84
1
11
sreda, 17 jun 2015 15:43
...2
Zamena teza, nije ovde reč o donacijama već o štetama, to bi on da izbegne, pa maže oči neistinitim pričama o njihovim donacijama njihovim firmama za rad u Srbiji. Ponajčešće su to krediti koje Srbi plaćaju za rad njihovih firmi na projektima koji su potrebni EU a ne Srbiji!
Preporuke:
81
2
12
sreda, 17 jun 2015 15:44
freni i zui
Tačno je da ste ''veliki donator'' - vi. Veliki donator - osiromašenog uranijuma.
To vam za sada prolazi,ali samo kod Vučića i sličnih tipova, ''osiromašene'' svesti i savesti.
Vi se, ekselencijo, od ostalih ''botova'', razlikujete samo u jednom - a to je ''parizer''. Vi se bolje hranite.
Preporuke:
83
2
13
sreda, 17 jun 2015 15:46
šklj
.... "kao nikad" ? Ni za vreme Nedića ? Jadni li "odnosi"; a Švabe su Srbima `debelo` - dužni....
Preporuke:
42
1
14
sreda, 17 jun 2015 15:56
nikola
Gospodine Hajnc sto trgovina sa Rusijom nije veca je vasa krivica a ne Ruska jer vi ne dozvoljavate tu trgovinu.Nisu Rusi ukinuli Juzni Tok nego vi.Vi im tj Srbiji nedate da trgujemo sa Rusima
Preporuke:
66
2
15
sreda, 17 jun 2015 15:58
samo ću reći
živeo PUTIN i RUSIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Preporuke:
64
4
16
sreda, 17 jun 2015 16:00
fakat
Daleko bolji odnosi nego što ih je Adolf Hitler imao sa Milanom Nedićem!
Preporuke:
50
2
17
sreda, 17 jun 2015 16:03
supersrbin
ništa ne razumem, bez nemačkih para propadamo totalesku, a vi ovde ovako?! da li ste vi normalni??
Preporuke:
5
70
18
sreda, 17 jun 2015 16:05
zoran
Vilhelm je podsetio da je Nemačka bila najveći trgovinski partner Srbije, i da je od 2000. godine uložila 1,8 milijardi evra u nju.
A koliko milijardi ste izneli?
Mozda rusija nije ulozila ali nije ni razrusila 1999 i nije nam otela kosovo tj. 15% teritorije kao sto vi otimate! A ono sto me zgrazava je to da nas ucenjujete da se odreknemo ne samo kosova nego i srpskog naroda na kosovu...
slika Rusije u Srbiji mnogo bolja nego što je to realno
ma nemoj molim te...a kako to, tako sto su nas bombardovali osiromasenim uranijumom, grafitnim bombama i cime sve ne a mi smo to zaboravili ili...
srija vam je za sada kolonija, dokle ce biti videcemo...ako vec dajes i ulazes, zasto bi to spominjao a ne spominjes otimacinu profita i ono sto je najgore 15% teritorije...ja se vas za sada gadim!
Preporuke:
69
3
19
sreda, 17 jun 2015 16:05
Rusoljub Nenatović
Da nema Engleza, Nemci bi nam bili najveći dušmani!
Preporuke:
83
2
20
sreda, 17 jun 2015 16:05
Konobar
Gospodine Hajnc, Rusija spašava DUŠU Srbije i DUŠU Ukrajine ... Nije sve u NOVČANIKU gosp. Hajnc.
Ti govoriš o DONACIJAMA i kupovini izdajnika za lovu!
Preporuke:
76
2
21
sreda, 17 jun 2015 16:28
@Rusoljub Nenatović
Rekao bih da su Nemci prema Srbima danas više Englezi nego što su to tradicionalno neprijateljske švabe ranije uvek bile, dakle, em nas farbaju, em nam dušu uzimaju, nema većih dušmana od Engleza i onih što se prave Englezi - današnje švabe!
Preporuke:
66
1
22
sreda, 17 jun 2015 17:22
Ares
Kakav nemacki retard!
Preporuke:
52
2
23
sreda, 17 jun 2015 17:54
JVuO
Nemcu i Hrvatu ne bih dao vodu da mi ispred nogu umiru od žeđi. Zašto? Zato što bi mojih prezimenjaka bilo sigurno tri puta više da vaših naroda nema.
Preporuke:
42
0
24
sreda, 17 jun 2015 17:57
Kako je krenulo ( a Vučić naumio )
uskoro če i Srbi da pevaju Danke Dojčland......
Karma je čudo.
Preporuke:
29
0
25
sreda, 17 jun 2015 17:59
xy za nemackog ambasdaora
Odnosi Srbije i nemacke nece skoro biti dobri,a mozda nikad!!!! A sto se tice nasih odnosa sa Rusijom dosta su dobri, ali ne onakvi kave zele i Rusi i Srbi.Upravo ovakvom odnosu sa Rusijom su doprineli /djindjic,vucic i njima slicni germanofili, kao i vase antiruske i antisrpske novine /bljic,nin,vreme,danas...Takodje ovom prilikom molim sve da prestanu da kupuju i time placaju antirusku i antisrpsku propagandu u Srbiji.Takodje molim sve koji su po ovom pitanju osvesceni, da sugerisu to i svojoj okolini.I ovaj ambasador nemacki nas siluje kao i vecina nemaca,oni moraju da shvate da su Srbi deo Rusa i pravoslavlja na Balkanu.
Preporuke:
54
80
26
sreda, 17 jun 2015 18:01
Jesi li ti ambasador Rusije
Ne diraj mi majku čoveče!
Preporuke:
26
1
27
sreda, 17 jun 2015 18:03
Slavisa
Najbolji su nam bili odnosi u istoriji kada vas nismo poznavali i kada ste bilo malo pleme koje nikada nije izlazilo iz mracne sume, pre nekih 17-18 vekova! Kad ste prvi put pomolili nos, upitase vas nase plemenske vodje "ko ste vi", na najsire rasprostranjenom jeziku na kugli zemaljskoj tada, staro-srpskom, koji su skoro svi kulturni narodi tada poznavali. Bili ste nemi, niste znali da "slovite" sa "slavnim" Slovenima, pa vas prozvasmo "Nemci". Od tada ste naucili da citate i pistete i prozlili se pa proterali, pobili, ponemcili milione nasih predaka iz tadasnje Evrope. Cinili ste genocid vise puta nad nasim pretcima. Nasi pretci osnovase Berlin. Zvali su ga oni "Brljin", a Berlin je samo vas izgovor srpskog imena. Bese to blatno, mocvarno tle, pa se covek lako "brlja", uprlja kad zadje tamo. Nekada prljavo, a i danas je sve sto dolazi iz Berlina jednako PRLJAVO.
Preporuke:
33
1
28
sreda, 17 jun 2015 18:07
Idu dani
Za dolare i za marke samo viču danke danke...! A ja jedino ono lowenbrau ...izem ti jezik....ni pivo ne znaju da kažu. Nijemac=mutavi u prevodu... A što laže..agresor!
Preporuke:
17
0
29
sreda, 17 jun 2015 18:09
PP
Ne razumete vi ništa!
Da nam Rusi ne daju ni dinara, opet bi smo svi za njih do jednog izginuli, ako bi došlo do otvorenog sukoba Rusije sa EU.
Posle 1999 i vašeg projekta "Kosovo" to je zacementirano za vjeki vjekova. Srbi vas Nemce, MRZE IZ DNA DUŠE. Nikakve milijarde evra to više promeniti neće. Pa da nam sutra vratite Kosovo, i RSK - opet će biti isto.
Želimo vam najkrvaviji mogući raspad sa građanskim ratom i kanibalizmom u kojem će vas izginuti 99%.
Preporuke:
41
0
30
sreda, 17 jun 2015 18:10
DŽaba vam geld, herr-ovi
Kako ga nije sramota da upoređuje odnose Srba prema Rusima i Nemcima? Nemačka zverstva počinjena nad Srbima u I i II sv. ratu, zatim njihovu podršku svima koji su bili protiv Srba u sukobima 90-tih, bombardovanju 99, ne bi oprale ni milijarde dolara donacija. Ima nešto gde Nemci nikad neće dopreti, ponajviše zahvaljujući njihovoj politici i gore pobrojanim činjenicama... Za razliku od Rusa njima je srpska duša nedostupna.
Preporuke:
37
0
31
sreda, 17 jun 2015 18:16
red Švabe, red Trilaterale,
red...tragikomično!
Preporuke:
24
58
32
sreda, 17 jun 2015 18:20
Milosav
Nisam znao, od malena, zašto ste u očima mojih roditelja uvek bili negativci. I možda bih se, ko zna koliko još, raspravljao sa njima dok niste došli Vi i lično mi objasnili. Onako slikovito.
Vaših donacija svakako ima. Kada nam porušiste mostove bio sam zabrinut, kako ih obnoviti. Onda ste se pojavili Vi. Odobrili ste nam kredit za most koji ste Vi srušili pod uslovom da obnovu vrši Vaša firma. Donacija nikad viđena. Mala kamata i mala zarada Vaše firme. Takav kredit je za poželeti. Onda pokušah da sabiram. Jugoslavija je imala 16 milijardi duga. Sada nove države oko 200. Pozajmili ste nam 180 milijardi? Pa dodadoh Grčku, Rumuniju, Bugarsku.... U tom sabiranju se oduzeh. Imali ste te pare sve to da pozajmite? Ili je to bilo fiktivno, na papiru?
Slažem se da ste danas nekima uzor. Očekuju i oni neki stimulans. Vaš novac se poštuje, vidite i iz izjava prisutnih da su negativne stvari okrenute samo prema njihovom narodu, za Vas su predviđene reči hvale.
Preporuke:
30
0
33
sreda, 17 jun 2015 18:30
Prolaznik
Nemačka bi postala prijatelj Srbije kada bi se prema nama odnosila kao u vremenu sredinom XIX veka i kancelara Bizmarka. Šta se to promenilo u svesti Nemaca da posle toga, tokom celog XX veka, na Srbe gledaju kao na naciju koju treba uništavati? Setimo se da su, zbog "prodiranja na Istok", nagovorili Austrougarsku da povede krvavi rat protiv Srbije 1914. god. i sama im se pridruži do proterivanja srpske vojske i državnog vrha u Grčku. U II sv. ratu su bili posebno surovi prema srpskim delovima kraljevine Jugoslavije. Dozvolili su i da njihovi partneri u Trojnom paktu: Bugari, Madjari, Albanci i Hrvati budu slobodni u masovnom ubijanju Srba u svojim područjima vladanja. Tokom gradjanskog rata 90-tih godina su stali na stranu Hrvata, a kasnije Albanaca, jedva dočekavši da svojim avionima bombarduju Srbiju kao članica NATO pakta. I sada je uporni zagovornik proglašenja države Kosova i najviše vrši pritisak na Srbiju da to omogući. Takva Nemačka ne može biti pravi prijatelj Srbije.
Preporuke:
32
0
34
sreda, 17 jun 2015 18:33
milan
Hajl Putin!
Preporuke:
17
1
35
sreda, 17 jun 2015 18:48
ma da
Donirali su Amerikanci i Nemci Srbiji 30 000 tona bombi sto je eKvivalent atomskoj bombi od 30 megatona.O uranijumu da ne pricam, on tako pozitivno deluje na zdravlje srpske dece.
Preporuke:
33
60
36
sreda, 17 jun 2015 18:49
zika
Jel ova drskost i lupetanje predstavnika Nemacke moguca u nekoj drugoj zemlji,osim kod nas!!!Kaoko nazvati coveka(ambasadora)koji bombarduje i otima deo moje zemlje i sedi u Beogradu i prica ovakve stvari...Ja sam mislio da su bar oni (Nemacka)u 21.veku!!!
Preporuke:
35
62
37
sreda, 17 jun 2015 18:54
sigurno
Donirali su Amerikanci i Nemci Srbiji 30 000 tona bombi sto je eKvivalent atomskoj bombi od 30 megatona.O uranijumu da ne pricam, on tako pozitivno deluje na zdravlje srpske dece.
Preporuke:
25
55
38
sreda, 17 jun 2015 18:58
Turas
Počeo švaba po gebelsovoj i i Vučkovoj naklonjenosti da prevaspitava Srteorijbe . Najlakše (najpotrebnije)mu bilo da pođe od Rusije .Smatra srbska raja kao i nemačka - nezna ništa o Rusiji .Ne zna jadnik da srbski seljak više zna istoriju Srbije nego njegov miljenik Vučić .Po svemu sudeći može da se desi da bude ispljuvan ako se raspriča van izdajničkog miljea - kruga dvojke ,gde ga pritom tapšu po leđima sa ovakvim glupostima
Preporuke:
30
0
39
sreda, 17 jun 2015 19:33
NIS I NAFTAGAS
U vremenu globalizacije vlasništvo nad velikim kompanijama uglavnom je "zamagljeno" je za javnost. Znamo da nas naftom i gasom snabdevaju firme koje energente uvoze iz Rusije. Država uzima poreze i akcize na gorivo, koje puni budžet sa 14-15% (naftni derivati). gde je tu Rusija?
Preporuke:
24
0
40
sreda, 17 jun 2015 19:46
Ultravizitor
I pored konvertibilnosti jedan Švaba za 100 Srba stoka ide za tiraninovom šargarepom. Danas šargarepa štafetu nosi uspešno njegovo visočanstvo avav, a sutra već neko od nas.
Preporuke:
20
0
41
sreda, 17 jun 2015 19:50
Ahil
Ako su odnosi između Srbije i Nemačke dobri onda je srpska politika kapitulirala a nemačka pobedila. Nemci su uvek prednjačili u satanizaciji i opštenitog slabljenja srpskog naroda i to čine i dan danas. Ko prati nemačke medije znaće o čemu govorim. Kako može jedan odnos biti doba kad su nemci vinovnici srpske nesreće? Da ostavimo svetske ratove po strani pa ostaje dosta zla koji su nam učinili. Njihova politika rascepala srpski narod, njihova politika proterala i pobila srpski narod i sada likuje kad govori o dobrim odnosima to je sramota naše vlade. A vlada koja nema saosećaj sa svojim narodom nije vredna svoje pozicije. A ruse gospodine Vilhelm ne doživljavam kao donatore nego kao svoj bliži rod.
Preporuke:
29
0
42
sreda, 17 jun 2015 19:51
Duća
Kad vas pred novim sudom za ratne zločine budemo tužili za ratnu odštetu tek ćete da vidite da li ste nam davali donacije ili ste nam plaćali na folirantski način plaćali odštetu...
Preporuke:
21
0
43
sreda, 17 jun 2015 19:55
bog dano vic
mislim da SAMO PROSTITUTKA MOZE DA SE ZALJUBI U SILOVATELJA...
Preporuke:
25
0
44
sreda, 17 jun 2015 20:09
kvisko
Nisu švabi uložili zbog ljubavi već zbog interesa.
Preporuke:
18
0
45
sreda, 17 jun 2015 20:11
kaca
To sto ste donirali (pitanje je koga i koju korist od toga ima običan gradjanin Srbije ?) je promil onoga što ste razrušili,opljačkali,razneli,unesrećili i poubijali TRI puta za 100 godina!
Okanite se Rusije i odnosa Srba prema njoj,ako sve ostalo poništimo u tom odnosu,ostaje NESREĆA KOJU STE NAMA I RUSIMA NANELI U 20 Veku.
Preporuke:
27
54
46
sreda, 17 jun 2015 20:17
Žika
Ovo je samo za Vučića relevantno, nažalost.
Preporuke:
20
0
47
sreda, 17 jun 2015 21:06
ivan3012
Hvala na donacijama,u ime celog Srpskog Naroda.Necemo vas zaboraviti,i vraticemo vam dobrocinstvo.Doniracemo i mi vas odmah posto primite lek koji jedini definitivno mmoze da vas izleci..Zove se Iskander,a uzima se na 5 minuta po jedan..Nema nuzpojava,a nije ni neprijatnog ukusa.
Preporuke:
20
48
48
sreda, 17 jun 2015 21:19
fristajlo
Vaša ekselencijo,
osećam se obaveznim da Vas obavestim o nekoliko činjenica.
Prvo- Srbi nisu retardiran narod, ma koliko to Nemcima izgledalo čudno. Ovo što govorite o odnosu Rusa i Srba neće Vam "progutati" niko sa koeficijentom inteligencije iznad 80. Ako su oni, pak, Vaša ciljna grupa- bojim se da su Vam standardi zabrinjavajuće niski.
Dalje- pričate o naklonosti Nemaca Srbima, kao da niko više ne zna da ste dva puta u poslednjih 100 godina pokušali (i skoro uspeli!) genocid nad Srbima. Bestidnost je od uvek deo političkog ponašanja, ali ovo je malo i previše.
I treće- zabrinjavajuće je neinteligentan način kojim pokušavate da učvrstite svoju poziciju i nemačke interese na ovim prostorima. Problem vidim u tome što među Vašim savetnicima ne postoji kadar koji bi Vam dao relevantne informacije o tome- kako se sa Srbima razgovara.
Ako mislite da sa ovako šupljom pričom išta postižete- sumorna je to perspektiva nemačke diplomatije.
Bez poštovanja sam za ovakve nastupe.
Preporuke:
23
1
49
sreda, 17 jun 2015 21:19
Dragan, Katun
Realno bi bilo da ova država tebe proglasi nepoželjnom osobom, jer se ne odnosiš prema državi u kojo službuješ shodno dipl.pravilima.
Reč dve o vreme-nu,VREME JE.
Preporuke:
16
1
50
sreda, 17 jun 2015 21:21
Seljak Bezemljaš
Istorijska većina srpskog naroda večno i sa razlogom,vezuje nacionalnu slobodu i postojanje srpske države za Rusiju.
Toliko.
Preporuke:
22
1
51
sreda, 17 jun 2015 21:27
miko
...Dela gospodine, a ne samo priče, pretnje, ultimatumi. Promenite tu politiku posle sto godina katastrofe, možda to bude uvod u jedan bolji i uspešniji svet, možda svet sa razumnom Nemčkom i dobije šansu da opstane i porazi suludu politku koja će ovu civilizaciju, koja bolje nije ni zaslužila, zbrisati sa lica zemlje.
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/17/%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%85%D0%B5%D0%BB%D0%BC-%D0%BD%D0%B0%D0%BC-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%83%D0%B4%D0%B5/
Preporuke:
17
0
52
sreda, 17 jun 2015 22:03
Dragan
Glavni predstavnik germanskih okupatora Srbije.
Preporuke:
10
1
53
sreda, 17 jun 2015 22:13
Pera Detlić
Sada, kada je Srbija konačno na kolenima ...
"Odnosi Srbije i Nemačke su dobri kao nikad pre."
Meni se čini da je slika EU mnogo bolja nago što je realno.
Preporuke:
14
0
54
sreda, 17 jun 2015 22:15
Aleksa
Slušaj kukasti, ne izgledaš najbolje, verovatno to utiče i na ponašanje i na mišljenje.
Evo ti i moja donacija, da ne kažeš da neću da ti pomognem u menditacijama - odnos Srba prema Rusiji nema veze sa slikarstvom. To što su se Nemci nakrali slika po Ojropi, ne znači da si estetičar.
Ajde da si krenuo od muzike - Hajdn, Bah..., ali biće da si i u tom području tanak, ako si se odma prebacio na slikarstvo?
Zvučiš mi najviše kao neko ko ume da svira na uvce mlađanom austrijskom... nekada se to zvalo ministar inostranih poslova.
Udri ti majstore po bavarskim kobasicama i pivu.
E bre, nekada su Nemci bili gospoda, na šta spadoše otkada im kauboji pokvariše krv... i sliku o sebi.
Preporuke:
10
1
55
sreda, 17 jun 2015 22:30
VeMi
Eto, gospodin ambasador ni ne zna kakav je Srpski narod! Kako je moguce da, po temeljitosti cuvena nemacka nacija, pravi tako velike diplomatske propuste? E, da je znao za knjigu "A Guide to Serbian Mentality", autor Momo Kapor..... Kao stvorena za diplomate njegovog ranga! I,naravno, ZIVELA RUSIJA!
Preporuke:
11
0
56
sreda, 17 jun 2015 22:43
nenad
dobri Nemci ce nam otovriti oci, nama stoci zabludeloj. Sreca da je Veliki Vucic uz Nemce. Nemci su nam uvek dobro cinili. Logicno da Srbi hoce da postanu Nemci. Nama se Rusija gadi, Nemacka nam je ideal.
Preporuke:
11
0
57
sreda, 17 jun 2015 23:08
!!!
@PP
Amin brate.
Preporuke:
4
0
58
četvrtak, 18 jun 2015 00:08
Marko
Kad nam Nemac kaže da Rusi i nisu baš tako dobri onda ćemo sigurno poverovati. Prestanite da mlatite praznu slamu. Niko, a pogotovu neko ko je tri puta za samo sto godina vršio genocid nad Srbima, ne može posvađati braću. Shvatite to. Ne vrede nikakvi savetnici, nikakvi Blerovi, ambasadori. Samo činite da vas sve više ne volimo.
Preporuke:
4
0
59
četvrtak, 18 jun 2015 04:52
Gordana
Srbija i Srpski narod Rusiju dozivljava kao PRIJATELJA i BRATSKI NAROD a ne kao donatora.
Ambasador nista ne razume jer su, on i ostali zapadni "dobrocinitelji" nesposobni za takva osecanja.
Preporuke:
1
0
60
četvrtak, 18 jun 2015 05:29
Mile
Nemačka samo nek plati ratnu odštetu iz prvog svetskog rata,koju je Hitler prestao da plaća.I iz drugog svetskog rata koju je Tito oprostio dogovorom sa Kurtom Valdhajmom,nacistom koji je počinio velike zločine nad Srbima a kasnije generalnim sekretarom UN.A to što hvale Vučića je po principu "svaki cigan,svoga konja hvali".
Preporuke:
1
0
61
četvrtak, 18 jun 2015 07:20
Dragan
Prema njegovim rečima, u srpskim medijima nema izveštavanja o kulturnim dostignućima Nemačke, iako su Nemci ceo svet zadužili filozofijom, kulturom, umetnošću...
U srpskim medijima (ako tako nešto uopšte postoji, to su većinom mediji okupatora Srbije) ima premalo vesti o germanskim zapanjujućim svirepim i neljudskim masovnim zločinima i genocidima, germanksoj podlosti i neofašizmu, u svetu nenadmašnoj aroganciji i patološkom osećaju više vrednosti, savremenim germanskim okupacijama i porobljavanjima čitavih država i naroda putem zaduživanja, prevarantskih bankstera, Nema vesti da su germani automatoni bez duše i srca poput sračunatih kiborga i kompjutera. Eksperti u svemu što se tiče mehanike i automatizama mrtve materije i isto takoeksperti u uništenju svega što je ljudsko i duhovno.
Preporuke:
5
0
62
četvrtak, 18 jun 2015 10:21
Goran Stanković
Slika o Rusiji u Srbiji je konstantna. A pomoć, vas sa zapada, U SVAKOM POGLEDU - naročito u rasturanju i razbijanju ovih prostora, je nemerljiva i raste iz dana u dan. O parama koje pominjete, pa desiće se neka nova vlast koja će prvo da izvrši nacionalizaciju prema svima od 1990 godine ( kada ste vi intezivno počeli da nam pomažete, U SVAKOM POGLEDU )koji su vršili vlast ili bili uz istu. A ne da se rasprodaje ono malo državne imovine. A vaš princip davanja podrazumevao je pre svega dobru instalaciju izvođača radova. To Rusija nikad nije radila, jer, njoj Srbija ne smeta ovakva kakva je. Energetski i u hrani samostalna, prirodno najjača u regionu.
Nasuprot toga stoji PROCENJIVA STETA TRECEG I CETVRTOG NATO RAJHA U SRBIJI!
Covek bez stida i srama!
Pravi German, nista ih nije sramota, pa ni sada nakon DAhaua i Ausvica da dizu glavu a iza poddrska americkih cizama.
BESTIDNO!
Ili dva čoveka,germanofila.
To je nemačka preciznost i objektivnost?
Nego,jeste li se dogovorili,kada će Srbiji biti bolje?
Šta nam donosi kancelarka ovaj put.
Opet neki ultimatum.
Bolje da ne dolazi.
Verujte da ovde nije tako dobrodošla kako vi mislite i kako su ta dva naša dobrodošla kod vas.
Srbi pamte,cene,poštuju,ne zaboravljaju i verujte,bez obzira na sve,ne opraštaju.
Nikada.
To vam za sada prolazi,ali samo kod Vučića i sličnih tipova, ''osiromašene'' svesti i savesti.
Vi se, ekselencijo, od ostalih ''botova'', razlikujete samo u jednom - a to je ''parizer''. Vi se bolje hranite.
A koliko milijardi ste izneli?
Mozda rusija nije ulozila ali nije ni razrusila 1999 i nije nam otela kosovo tj. 15% teritorije kao sto vi otimate! A ono sto me zgrazava je to da nas ucenjujete da se odreknemo ne samo kosova nego i srpskog naroda na kosovu...
ma nemoj molim te...a kako to, tako sto su nas bombardovali osiromasenim uranijumom, grafitnim bombama i cime sve ne a mi smo to zaboravili ili...
srija vam je za sada kolonija, dokle ce biti videcemo...ako vec dajes i ulazes, zasto bi to spominjao a ne spominjes otimacinu profita i ono sto je najgore 15% teritorije...ja se vas za sada gadim!
Ti govoriš o DONACIJAMA i kupovini izdajnika za lovu!
Karma je čudo.
Da nam Rusi ne daju ni dinara, opet bi smo svi za njih do jednog izginuli, ako bi došlo do otvorenog sukoba Rusije sa EU.
Posle 1999 i vašeg projekta "Kosovo" to je zacementirano za vjeki vjekova. Srbi vas Nemce, MRZE IZ DNA DUŠE. Nikakve milijarde evra to više promeniti neće. Pa da nam sutra vratite Kosovo, i RSK - opet će biti isto.
Želimo vam najkrvaviji mogući raspad sa građanskim ratom i kanibalizmom u kojem će vas izginuti 99%.
Vaših donacija svakako ima. Kada nam porušiste mostove bio sam zabrinut, kako ih obnoviti. Onda ste se pojavili Vi. Odobrili ste nam kredit za most koji ste Vi srušili pod uslovom da obnovu vrši Vaša firma. Donacija nikad viđena. Mala kamata i mala zarada Vaše firme. Takav kredit je za poželeti. Onda pokušah da sabiram. Jugoslavija je imala 16 milijardi duga. Sada nove države oko 200. Pozajmili ste nam 180 milijardi? Pa dodadoh Grčku, Rumuniju, Bugarsku.... U tom sabiranju se oduzeh. Imali ste te pare sve to da pozajmite? Ili je to bilo fiktivno, na papiru?
Slažem se da ste danas nekima uzor. Očekuju i oni neki stimulans. Vaš novac se poštuje, vidite i iz izjava prisutnih da su negativne stvari okrenute samo prema njihovom narodu, za Vas su predviđene reči hvale.
Okanite se Rusije i odnosa Srba prema njoj,ako sve ostalo poništimo u tom odnosu,ostaje NESREĆA KOJU STE NAMA I RUSIMA NANELI U 20 Veku.
osećam se obaveznim da Vas obavestim o nekoliko činjenica.
Prvo- Srbi nisu retardiran narod, ma koliko to Nemcima izgledalo čudno. Ovo što govorite o odnosu Rusa i Srba neće Vam "progutati" niko sa koeficijentom inteligencije iznad 80. Ako su oni, pak, Vaša ciljna grupa- bojim se da su Vam standardi zabrinjavajuće niski.
Dalje- pričate o naklonosti Nemaca Srbima, kao da niko više ne zna da ste dva puta u poslednjih 100 godina pokušali (i skoro uspeli!) genocid nad Srbima. Bestidnost je od uvek deo političkog ponašanja, ali ovo je malo i previše.
I treće- zabrinjavajuće je neinteligentan način kojim pokušavate da učvrstite svoju poziciju i nemačke interese na ovim prostorima. Problem vidim u tome što među Vašim savetnicima ne postoji kadar koji bi Vam dao relevantne informacije o tome- kako se sa Srbima razgovara.
Ako mislite da sa ovako šupljom pričom išta postižete- sumorna je to perspektiva nemačke diplomatije.
Bez poštovanja sam za ovakve nastupe.
Reč dve o vreme-nu,VREME JE.
Toliko.
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/17/%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%85%D0%B5%D0%BB%D0%BC-%D0%BD%D0%B0%D0%BC-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%83%D0%B4%D0%B5/
Meni se čini da je slika EU mnogo bolja nago što je realno.
Evo ti i moja donacija, da ne kažeš da neću da ti pomognem u menditacijama - odnos Srba prema Rusiji nema veze sa slikarstvom. To što su se Nemci nakrali slika po Ojropi, ne znači da si estetičar.
Ajde da si krenuo od muzike - Hajdn, Bah..., ali biće da si i u tom području tanak, ako si se odma prebacio na slikarstvo?
Zvučiš mi najviše kao neko ko ume da svira na uvce mlađanom austrijskom... nekada se to zvalo ministar inostranih poslova.
Udri ti majstore po bavarskim kobasicama i pivu.
E bre, nekada su Nemci bili gospoda, na šta spadoše otkada im kauboji pokvariše krv... i sliku o sebi.
Amin brate.
Ambasador nista ne razume jer su, on i ostali zapadni "dobrocinitelji" nesposobni za takva osecanja.
U srpskim medijima (ako tako nešto uopšte postoji, to su većinom mediji okupatora Srbije) ima premalo vesti o germanskim zapanjujućim svirepim i neljudskim masovnim zločinima i genocidima, germanksoj podlosti i neofašizmu, u svetu nenadmašnoj aroganciji i patološkom osećaju više vrednosti, savremenim germanskim okupacijama i porobljavanjima čitavih država i naroda putem zaduživanja, prevarantskih bankstera, Nema vesti da su germani automatoni bez duše i srca poput sračunatih kiborga i kompjutera. Eksperti u svemu što se tiče mehanike i automatizama mrtve materije i isto takoeksperti u uništenju svega što je ljudsko i duhovno.