петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отаџбински конгрес СРС у Београду: Војислав Шешељ - Не умирем док не ослободим Србију

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 30 мај 2015 16:38
cudo prirode
E ako je tako Vojvodo onda ima da se nazivis i nacekas
Препоруке:
66
15
2 субота, 30 мај 2015 16:44
да се подсетимо
Пажљивим читањем,па и тражењем длаке у јајету,не може се наћи ништа лоше.
Напротив:
„Са Хрватском су добри односи немогући, све док се не ослободи Република Српска Крајина“, рекао је Шешељ.
То многи заборављају.Нема ко да подсети"међународну заједницу"да је то зона под протекторатом УН-а,
да је Хрватска извршила агресију на зону под заштитом,њену окупацију и етничко чишћење.
...
УН су подржале ово право Срба Крајишника и то je унесено у Резолуцију СБ 743/1992, на основу које је Република Српска Крајина стављена под заштиту УН, уз одредницу, да Срби у РС Крајине неће користити хрватско законодавство.
http://facebookreporter.org/2015/02/15/
нико
Препоруке:
157
4
3 субота, 30 мај 2015 17:06
JVuO
Po masovnoj histeriji botova danas, vidimo da je Šešelj ozbiljno krenuo da ruši Vučića. Znači pomahnitali su, što je prvi znak da gube kontrolu! :D :D :D
Препоруке:
117
6
4 субота, 30 мај 2015 17:23
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Војислав Шешељ, српски витез, светао пример из нашег народа, симбол храбрости и јунаштва. Живео ти нама Војо хиљаду година још. Нека ти је са срећом избор за председника праве српске патриотске странке СРС!
Препоруке:
115
6
5 субота, 30 мај 2015 18:46
Nemanja-Da se podsetimo
I sta predlazete,da srbi iz hrvatske se odreknu hrvatskih peznija od kojih prezivljavaju?Ili mozda cete srpskoj omladini sa pravom na drzavanljastvo i papire hrvatske reci,e nemojte vi uzimati te hrvatske pasose i icu u zemlje EU da radite jer ovde je bas lepo,toliko da nas je sramota koliko nam je dobro.Ili cete reci Srbima odreknite se imovine u hrvatskoj,jer kad Rusi usetaju u zareb kao u Berlin 1945 sve ce to Virovtice biti nase.

To je skup obicnih zelja i snova.Niko ne kaze da vi i Seselj ne pricate cinjenice,niko ne kaze da Srbima nije naneta nepravda ali nema nista ni od cekanja i mastanja.Srbija i Hrvtaska treba da saradjuju,da resavaju sporove koliko je to moguce i da zivimo jedni pored drugih.A ako se nekad u buducnosti za sto godiana ukaze prilike za srpskim morem na Jadranu ili Velikom Srbijom boze mili necemo se buniti.A do tad Srbima u Hrvatskoj i Srbima iz Hrvatske njihova prava moze vratiti samo odnos sa Hrvatskom drzavom i medjusobni kontakti,a ne paljenje zastava.
Препоруке:
11
113
6 субота, 30 мај 2015 19:45
ludilo
o nekim stvarima bi bilo dobro uvek cutati a sve raditi da se to dogodi , naravno takticki, a ovako to deluje kao bumbar- puno zuji malo meda daje.
Препоруке:
26
71
7 субота, 30 мај 2015 20:05
капетан
Српска радикална странка сваким даном постаје све битнији фактор на нашој политичкој сцени.Војвода Шешељ фактички још није ни кренуо у кампању,ово је само опипавање пулса,а радикали су већ трећа политичка странка по снази.Чекају нас врло занимљива времена.
Препоруке:
86
8
8 субота, 30 мај 2015 21:49
neverna deca
A šta će te ako Toma i Aca požele da vam se vrate, ovo je jednako verovatno kao i vaša moć da ih srušite!
Jedino se slažem da su gori od dosmanlija jer su izigrali zavetnu parolu "da je Srbija večna dok su joj deca verna", tako to uvek biva kad tatica razmazi sinove pa nam oni danas izigravaju mamicu!
Препоруке:
21
17
9 субота, 30 мај 2015 22:11
Милосав
Шешељ је свакако посебна прича. Неком позитивна, неком негативна али прича која свакако постоји. Постоје људи који могу оно што други не могу. Када возите кола и наиђете на стену, можете само да трчите около ње. Онда се појаве мишичави, склоне је, Ви наставите пут. Ви возите, а не он. Тако је и на интелектуалном плану. Постоје људи који могу препреку разрушити али баш им дати власт и није згодно. Свакако треба признати истину, он их може уздрмати. То знају и они. И тога се не треба одрећи, не помагати им. Не процењивати сваку реч, ма како деловала бесмислено. Постоји нешто што се назива "навлачење на мој терен". По овим темама, које он намеће, како му се могу супроставити садашњи европејци а јучерашњи поборници истих?
Препоруке:
33
5
10 субота, 30 мај 2015 22:13
Banditski brlog
Šešelj još uvek nije napao Velikog muljatora, manipulatora, šibicara, opsenara, prodavca magle...
Kada bude to uradio javno i eksplicitno - onda ću mu verovati!
Препоруке:
65
11
11 субота, 30 мај 2015 22:27
Спиридон
Е мој Војо Шешељу, па ови на власти и они који за њих гласају су из твоје странке сви до једног дошли тамо где су данас. Зато и јесу гори од досманлија јер су хибрид твојих радикала и тих петооктобарских из дос-а. Но нећу бити гадљив ако заиста успеш да скинеш твоје бивше прве сараднике са власти, само крени онда да прелазиш из фазе причања у фазу делања иначе има да се сви заједно начекамо да им видимо леђа.
Препоруке:
46
4
12 субота, 30 мај 2015 22:29
Зоран Ђорђевић
Таква СРС, са таквим програмским опредељењем, једина је странка која има право да носи назив опозициона.
Препоруке:
40
8
13 субота, 30 мај 2015 22:32
nenad
rejting sve govori. SNS preko 50% formalno, preko 80% stvarno. SRS na granici cenzusa. Narod razume SNS program, ideje o dobrom i opusdtenom zivotu, o investicijama. SRS nema kontakte sa sjajnim i bogatim ljudima, SNS ima.
Nas narod zna to da ceni, nas narod postuje moc i silu. Nije nas narod buntovan. Buntovnika nema pas za sta da ujede
Препоруке:
20
68
14 субота, 30 мај 2015 22:45
osvajanje slobode
Znate, uz svo uvažavanje prema Šešeljevoj ličnoj borbi i dalje važi njegovo stalonoponavljajuće pravilo da ako želite da se ozbiljno suprotstavite vlastodršcima neophodan uslov je da se učlanite i delujete kroz SRS, ostali tako reći nisu dostojni jer ili šuruju sa neprijateljima ili ih Vučić na neki način kontroliše!
Za Šešelja je baš sve na ovom svetu stranačka stvar i samo stranačka, tako da njegovu hrabru parolu "ne umirem dok ne osolobodim Srbiju" možemo razumeti i kao "dok ne dovedem SRS na vlast" - pa doveo si ih Vojo kad su te izdali, kada se videlo da samo izdajom može da se vlada u ovoj nesrećnoj državi!
Ima nas koji jednako želimo slobodu ali nećemo u SRS, bar to treba uvažiti pa da krenemo u osvajanje slobode!
Препоруке:
32
8
15 субота, 30 мај 2015 23:25
Odgovor
@osvajanje slobode

A ko vam brani, ko kod da ste, da se borite i osvajate mandate u parlamentu? Samo napred! Šta vam Šešelj smeta? Ako podržavate sve srpske zemlje u okviru Srbije, prekid EU integracija, ulazak u ODKB i čvrst savez sa Rusijom, može i predizborna koalicija. To praktično znači da priznajete program SRS. Niko vas netera (opet, koji god da ste). Svaka druga razlika, posle izbora. Minimum protiv EU i Rusija za postizbornu koaliciju. Šešelj je nebrohjeno puta to izgovorio u poslednjih šest meseci.

Pa odlučite se. Srećno!
Препоруке:
28
8
16 недеља, 31 мај 2015 00:47
фристајло
Кад би странку СРС чинило хиљаду Шешеља-поверовао бих.
Но, кад видим ко му седи у врху странке- не видим са ким ће то да спроведе.
Њему свака част; и показао, и доказао.
Али, реално- странка му је "с' коца и конопца".
Замислимо теоретски- добију изборе са половином гласова, и да формирају Владу!?
Министри да буду неки, да их не именујем!?
Немогуће је да то и Шешељ не види.
Стичем утисак да је све ово једно замајавање...
Препоруке:
9
10
17 недеља, 31 мај 2015 01:13
@odgovor - osvajanje slobode
To praktično znači da priznajete program SRS.

Evo to je ono što iritira i odbija, ne saradnju nego bilo kakav dogovor sa šešeljevcima, pa iz tog programa SRS-a su se ispileli izdajnici Nikolić i Vučić!
Ne treba nama vaš nego svesrpski program probuđene nacije čije postojanje Šešelj apsolutno ne želi da razume, pa onda neka solira do pojave novih izdajnika jer, kad se bolje razmisli, Nikolićevo i Vučićevo izdajstvo se i moglo očekivati, uostalom za sobom su povukli i najveći deo članstva SRS-a a danas im se priključuje ko stigne, bez stida i srama!
Lično sumnjam da SRS može povratiti popularnost i brojnost kojem su najviše i doprineli Nikolić i Vučić glumeći lojalne, posvećene nacionaliste, jednostavno SRS ima ljagu i to će je uvek pratiti!
Препоруке:
9
2
18 недеља, 31 мај 2015 01:36
Marko Gay
Cetnici Draze Mihailovica su previse zbunjen pokret da bi SRS nastavljala njihovu tradiciju.

Drazine cetnike su osnovali i finansirali Britanci, da odvuku nemacke divizije dalje od Britanije i da svi cetnici hrabro poginu za Britaniju. Zato su na celo pokreta postavili svog agenta Drazu.

Ali Mihailovic se pokazao kao prevrtljiv agent jer nije bio voljan da umre za Britaniju. Fingirajuci otpor, on je ustvari sklopio pakt o nenapadanju s Nemcima.

Umesto na Nemce, bacio se na tamanjenje srpskih balkanskih neprijatelja, recimo Muslimana.

Ali njegovi cetnici klali su i Srbe, pre svega one koji su mu se suprotstavljali, npr komuniste. S druge strane, dosta Srba je spasao od ustaskog noza.

Englezi su ga sutnuli kad su ukapirali da suruje s Nemcima. Amerikanci su ga proglasili herojem u sred hladnog rata, kad je bilo vazno svakog anti-komunistu ishvaliti kao supermena.

U ciju korist je Draza radio? Na kraju ni njemu samom to nije bilo jasno, pa kako ce istoriji?
Препоруке:
11
27
19 недеља, 31 мај 2015 01:40
Peter RV
""Наша судбнина је везана за судбину Русије, наш мали чамац треба да вежемо са велики руски брод како не бисмо потонули него да бисмо се сачували" рекао је лидер радикала."

Ovo je sto zelim da cujem hiljadu puta!
Naprijed Vojvodo!
Препоруке:
22
2
20 недеља, 31 мај 2015 05:40
@nenad
cak i ako si ironican, kao sto mnogi ovde misle, a ponekad mi se ucini da stvarno jesi, mnogo lupetas povremeno.
Препоруке:
16
3
21 недеља, 31 мај 2015 06:03
DRAGO-SIMPRAGA
NEMANJA-DA SE PODSETIMO Kazes Srbi iz Hrvatske koriste Hrvatske penzije???? Kao prvo Srbi iz Hrvatske te penzije nisu oteli Hrvatskoj nego su ih zaradili posteno tokom svog rada. Dalje Srbija i Srbi imalu obavezu da vrate sve Srpske teritorije a RSK Krajinu i pogotovu jer Krajina i Krajisnici su od svih Srba naj vise stradali i u toku WW2 i u toku ovog rata 1991-19995. Ako oces da budemo posteni Srpske Crkve i Manastiri na prostoru Krajine su stariji od vecine Manastira u Crnoj Gori i Bosni to ti dovoljno govori koliko su Srbi u Krajini autohton narod i cija je to teritorija. Evo da te pocetim o starosti nasih Manastira u Krajini Manastir Dragovic 1395, Manastir Krka 1345 Manastir Krupa 1317. Prema tome jasno je da se sve teritorije koje su otete moraju vratiti jer to je nase. Problem je sto Hrvati ne miruju oni i danas imaju opsesiju Srbima cackaju granicu na Dunavu, gledaju kako Bosnu da uzmu oni se smiriti nece to je tako
Препоруке:
22
2
22 недеља, 31 мај 2015 07:09
DRAGO-SIMPRAGA
NEMANJA DA SE PODSETIMO Krajinu je izao Milosevic zajedno sa Karadzicem i Mladicem o tome Seselj otvoreno govori a to mi Krajisnici vrlo dobro znamo jer znamo sta se sve desavalo na Krajiskim ratistima i ko je vojsku RS povukao sa Grahova i Glamoca od nikoga napadnutu i time Knin svesno doveo u polu okruzenje iz kog ga je nemoguce braniti nije to slucajno uradjeno. Milosevic Karadzic i Mladic su mislili izdajom RSK sacuvati Kosovo i dobiti RS. Amerikanci su dali obecanje Milosevicu da mu Kosovo nece dirati a Srbima iz Bosne su obecali entitet RS ali pod uslovom kad krene Oluja da ne priteknu u pomoc Srbima u Krajini. Znamo sta se posle desilo, 1999 Srbija gubi Kosovo Srbima u Bosni se otima niz nadleznosti, a danas 2015 se najavljuje menjanje ustava BiH koji sigurno nece biti dobar po tamosnje Srbe. DALI je cena izdaje RSK bila toliko vredna da svega 4 godine nakon izdaje Krajine pod svojom vlascu imate Kosovo i da danas ove 2015 se gotovo izvesno menja stanje i sprema ukidanje RS????
Препоруке:
21
1
23 недеља, 31 мај 2015 07:29
DRAGO-SIMPRAGA
NEMANJA DA SE PODSETIMO Kad se jednom nesto izda onda se izdaji ne nazire kraj to je nazalost tako. Krajina je izdata 1995, 1999 se gubi Kosovo danas 2015 se najavljuje menjanje Ustava Srbije kojim ce se omoguciti lakse izdvajanje Vojvodine u neku Evro regiju koja ce biti sve samo nece biti deo Srbije. U Bosni se menja ustav koji ce definitivno ovakvu RS uciniti puno laksom za ukidanje kroz naredni 5 godina. Pokusaj da zamislis Srbiju za nekih 15 do 20 godina i pokusaj da zamislis koliko ce Srba biti na Balkanu tad???? Srbija ce ostati bez Vojvodine, Broj Srba u Bosni ce biti prepolovljen jedan deo ce se izeliti u Srbiju drugi u Evropu i ostatak sveta. Srbi u Crnoj Gori ce vremenom postati Crnogorci jer nece imati izbora za opstanak. Dakle Srpski etnicki prostor ce se jos vise suziti, a broj Srba ce jos vise opasti. Onda nam se sprema ujedinjavanje Crkvi sa Katolicima jer se na Ekumenizaciji ozbiljno radi sve s ciljem da se sve sto je Pravoslavno vremenom pokatolici to je krajnji cilj
Препоруке:
21
2
24 недеља, 31 мај 2015 07:46
Бране
Народ Србије зна да је земља Србија окупирана земља...дакле зна.Проф.др Војислав Шешељ постојан политичар... и то народ Србије зна да цени.
Препоруке:
20
0
25 недеља, 31 мај 2015 08:05
читајте Срби
недеља, 31 мај 2015 07:29 DRAGO-SIMPRAGA
..
Колега,коментари су вам перфектни.
поздрав нико.
Препоруке:
12
1
26 недеља, 31 мај 2015 08:24
spira, velika hoca, kosmet, srbija
sama cinjenica da nikako ne pominje vucica ,u svim svojim kritikama , govori mi da tu nesto smrdi .uvek se uhvati za tomu ,koji nikakvih stvarnih ingerencija u vlasti nema , a vucicevo ime uvek menja za , rezim ,vlast....izdao si vojo na izborima sa milutinovicem , ne verujem ti vise.
dva najveca konvertita u srpskoj istoriji su djaci tvoje skole .
Препоруке:
12
0
27 недеља, 31 мај 2015 08:35
Deda Djole
Seselj : ne umirem dok ne unistim Srbiju
Препоруке:
3
18
28 недеља, 31 мај 2015 08:58
Odgovor
... pa iz tog programa SRS-a su se ispileli izdajnici Nikolić i Vučić!


Izdajnik je univerzalna kategorija gospodine ili gospođo draga. Još krijete Vaše političko opredeljenje, a kada bi ga podelili sa nama, odmah bi Vam naveo izdajnika iz Vaših redova. :)

Reći da je program SRS odgovoran za Vučića i Nikolića je isto kao tvrditi da je Ustav Nemačke odgovoran za Naciste ili Tolstoj za Lenjina. Totalno iracionalna tvrdnja.

Srbiji ne treba novi peti oktobar gde je stvorena programski NEPRINCIPIJELNA koalicija kojoj je jedini cilj bila nasilna promena Vlasti i otimačina, bez jedinstvene vizije a šta posle? Zbog takvih predizbornih koalicija koje obesmišljavaju političko delovanje, danas 40% ljudi ne glasa.

Bez ideologije nema poštene politike i odgovornosti prema građanima. Srbija propada jer ne zna šta hoće (što je i logično sobzirom na višedecenijsko ideološko peglanje) a jedino stihijski reaguje kada je zaboli
Препоруке:
10
4
29 недеља, 31 мај 2015 11:02
Луди Ванко
Шешељ заступа све оно што сам и сам под разним именима овде одувек заступао.Са Хрватима разговор није могућ али не док освојимо целу Крајину, него никад.Они су патолошки мрзитељи Срба и ту спаса нема док један од та два народа не буде истребљен.Они Дражу једначе са Павелићем иако ни наш Недић није као Павелић правио Јасеновац за Хрвате.То исто важи за Шиптаре, о којима Шешељ колико сам видео није ништа слично рекао.
Савез с Русијим је исто тако сан свакога добромислећег Србина.Црна Гора је отишла и ближа је Тачију него нама.То је такође дело Амера.
Ако је тако питам зашто Шешељ неће са ДССом и Дверима, који слично мисле и раде.Треба ујединити све политичке снаге, наћи облике за сарадњу без лажних умишљаја о величини, са смислом за сарадњу и са црним ђаволом ако помаже и исто мисли.И напред. -Али мегаломанија је опасна сама по себи.Свака и Шешељева.И ту скромност лична више користи од надобудности и личне величине,ма како она и стварно била велика.А јесте.
Препоруке:
11
0
30 недеља, 31 мај 2015 11:47
@ Марко Геј
1.
Четници су традиционална српска герила која се кроз историју борила против Турака, Бугара, Аустријанаца, Немаца, па је смешно рећи да су их основали Британци. Као свака герила ослањали су се на неку велику силу. Могуће је да су Британци као велике кукавице и преваранти имали идеју да Дража заврши посао за њих па су у том циљу делимично финансирали Дражу и четнике. Знамо како је завршио Дража али знамо како је завршила и Британска империја. Довољно је погледати слике са прославе последњег јубилеја њихове краљице па видети на шта је спао Комонвелт. Тужно.

Михаиловић је био војни обавештајац који је као такав знао да циљ партизана (организованих од КПЈ) није слобода земље већ решавање националног питања, а комунисти су под тим подразумевали растурање Србије. Војна дејства четника била су одређена тим сазнањима и чињеницама.
Препоруке:
9
0
31 недеља, 31 мај 2015 11:48
@Марко Геј
2.
Што се тиче констатације да су Енглези шутнули Дражу „кад су укапирали да шурује са Немцима“, шуровање са непријатељем је далеко од тога да буде страно Британцима. Пре избијања WW2 шуровали су са Хитлером (подцењујући његово лудило) а после рата опет са Немцима све у нади да ће уништити СССР, тачније Русију, што им је фикс идеја. Дакле „шутирање“ Драже није било последица његовог понашања. То је једноставно манир који Британци користе, тачније који су користили дуго кроз историју, да би коначно историја шутнула њих и ставила их на место које им припада а то је место муљатора који муља углавном за рачун САД. И то је оно најтужније. Од велике империје Енглеска је после рата спала да буду амерички потрчко.

Коначно, питате се у чију корист је радио Дража? У корист српског народа. То је свима јасно и зато се неки тако грчевито боре да то негирају. Разуме се – узалуд.
Препоруке:
9
0
32 недеља, 31 мај 2015 12:15
!!!
@Nemanja

I kako je u Baogradu uvazeni Nemanja.Dali ste danas prosetali psa i procitali novine u basti nekog lepog projevropskog kafica?

Daleko je Kosmet,jos dalje RSK i Republika Srbska.

Ali jedna stvar je blizu a to je da koliko god svi bezite od RSK i Kosmeta,toliko su vece sanse da vam "Kosova" dodje u kuce i kafice.I tako ce i biti.

Bez proslosti,nema buducnosti.A Srbi po obicaju kubure sa prosloscu,zaboravljaju je.
Препоруке:
9
0
33 недеља, 31 мај 2015 12:17
@@Odgovor - osvajanje slobode
Šta znači to da je izdajnik univerzalna kategorija, posmatrano u kontekstu teme o kojoj se ovde diskutuje, pa, izdajnik se postaje i to je proces sa svojim "Conditio sine qua non", sam Šešelj je govorio kako je Nikolić bio čestit i skroman dok je bio sa njim i da ne bi izdao da je on ostao u Srbiji, da li to Šešelj implicira da sutra kada više ne bude predsednik i među živima, da će se SRS pretvoriti opet u ono što je jedom već bio, ja kažem sasvim moguće. Doduše, ostaće razni Krasići i Radete da neguju kult ličnosti dok će se ostali razbežati kako to već svako primitivno strančarenje podrazumeva, toliko o verodostojnosti stranačkih ideologija, sačuvaj me Bože stranaka u Srbiji.
Još nešto, ako nam smeta, a smeta, to ogavno mahanje europskim i američkim zastavama, zaklinjanje na vernost jednom pogrešnom putu, čemu onda ruska himna, zastava, dogma o Rusiji-spasiteljici, kada su takvi predlozi nerealni i kada sama Rusija ne daje takve signale.
Nomalno je da želimo svoj jedinstven, put!
Препоруке:
3
4
34 недеља, 31 мај 2015 12:20
Драган
Био сам поштовалац г.Шешеља све до тренутка када је своју супругу нематнуо за кандидата за предсеника републике.
Препоруке:
6
6
35 недеља, 31 мај 2015 12:26
DRAGO-SIMPRAGA
NEMANJA DA SE PODSETIMO Pogledaj samo gde onaj Todoric vlasnik IDEJE kupuje zemlju po Vojvodini. Upravo na onim teritorijama Vojvodine gde Hrvatska ima pretenzije to su delovi Somborskog kraja dakle Zapadno Backi okrug im je cilj. Zar mislis da Todoric tek tako slucajno bas tu kupuje ogromne povrsine plodne zemlje, i na kraju krajeva ko zna cijim novcem on to kupuje. Ali ono sto je jasno to je da ce Hrvati kad dobiju zeleno svetlo sa Zapada pokrenuti pitanje granice na Dunavu, a ono nece samo obuhvatati neki Apatinski Atar vec ce nazalost to mnogo veci prostor obuhvatiti.Vatikan nikad nije mirovao niti miruje kad je unistenje Pravoslavlja u pitaju. Sto rece jedan od komentatora ovde mira na Balkanu nece biti dok jedan od ova dva naroda i bukvalno ne nestane dali Srbi ili Hrvati. Jer cinjenica je da Srbi kao narod nikad nisu ugrozavali drugog ali zato vi imate permanentno unistavanje Srpstva dali u pitanju bili Srbi iz RSK ili RS ili sa Kosova ili Vojvodine nebitno Vatikan svoje radi
Препоруке:
10
0
36 недеља, 31 мај 2015 14:59
Петер РВ
@DRAGO-SIMPRAGA
Има нас који се такође сјећамо да је у Крајини било неких 30 хиљада људи под оружјем који нијесу дали никакав озбиљни отпор 'олуји' .
У борби за опстанак нијесте дали битку- то је чињеница.
Нијесте доказали вољу за одбрану Крајине и са тим немају везе- ни Милошевић, ни Караџић, ни Младић!
Под жигом неодлучности или кукавичлука је непријатно живјет ,зато се траже спољни издајници.
Препоруке:
11
3
37 недеља, 31 мај 2015 15:39
DRAGO-SIMPRAGA
PETER kao prvo Krajina je imala na dan 18.07.1995 41.000 vojnika ali kad je u pitanju izdaja vrha Srbije u sadejstvu sa vrhom RS onda ti ne vredi da imas i 241.000 vojnika. Dalje moja Vrlicka Brigada SVK je dobila depesu iz Banja Luke ne iz Knina da se sve vece i manje jedinice koje su cinile Vrlicku brigadu krenu povlaciti u pravcu knina, s tim da se sva teska tehnika ostavi ili unisti, ta naredba je stigla u nekih 3:15 sati ujutro. Dakle ti kad imas takvu naredbu a prethodno kao obicni vojnik znas da je vojska Bosanski Srba napustila svoje polozaje kod Grahova i Glamoca nicim izazvana onda ti je jasno sta nas u Krajini ocekuje dobijanjem te naredbe.Pricas hipoteticki sta bi bilo kd bi bilo da smo se samovoljno branili, evo recu ti. Mogli bi se braniti neka 2 dana bar na terenu koji je bio zona 7 Sjeverno Dalmatinskog korpusa i to pod uslovom da bukvalno svih 18.000 vojnika 7 korpusa izgine. Jer je HV na tom prostoru imala preko 60.000 angazovanih vojnika. A pomoci iz Srbije NEMA????
Препоруке:
6
1
38 недеља, 31 мај 2015 16:34
С ким си такав си... Или?
Неспорно да је Шешељ ителигентан, образован и надасве принципијелан човек па ме стога више чуди како је такав човек могао у свом најближем окружењу имати такве попут Дражковића, Вучића, Николића... Па се чак и окумити са некима од њих. Изгледа да је, колико год да је јак у политичким проценама исто толико слаб у проценама људи као личности.
Препоруке:
3
0
39 недеља, 31 мај 2015 18:08
goran
Grešiš. vojvodo. Srbijom se ne upravlja medijima, nego se Srbijom upravlja slabostima u nama Srbima. Da nismo toliko zaglibili u neradu i javašluku ne bi ovi bili na vlasti. Da išta vredimo ne bi svih 250 poslanika u skupštini bili dušmani Srbije. Veliki Branko Miljković: "Zlo je u ljudima, mrtvi ako postoje, proglasiće nas živim...". Dok smo kakvi jesmo nama mrka kapa a ovakvim vlastima zeleno svetlo da nas zavijaju u crninu. Sami smo svoje sreče kovač, što imamo to smo iskovali. "Poturči se lakomi i plahi". A tebi vojvodo nek je zdravlja i duga života.
Препоруке:
3
0
40 недеља, 31 мај 2015 18:47
Мирко
Драго Симпрага,
Одлична анализа чињеница у вези Ивице Тодорића и његове хрватске компаније у Србији. Али већина света у Србији нити зна нити хоће да зна да се ту ради о једном дугорочном програму и ројекту. Већину у Београду уопште не занима улога Ватикана у колосалним страдањима Православног Српског народа кроз векове. Нажалост... Шта оно беше Република Српске Крајина...
Препоруке:
4
0
41 недеља, 31 мај 2015 18:57
@Drago Simpraga
Па Драго, ми овде у Србији никада нисмо тражили помоћ од српске браће са Запада.Нити смо је тражили, нити смо на њу рачунали. Набијали су нас колац, вешали жене, палили села, убијали или одузимали одојчад. Али - то је цена слободе.
Препоруке:
3
1
42 недеља, 31 мај 2015 19:10
Обсервантес
@Драган, Док је био у Хагу отели су му странку. Требало је разумети Шешељеву поруку за тадашње изборе. Мартиновић као већ виђен кандидат убрзо је отишао из странке. Отуда супруга (као што ћете видети да доста функција у странци данас имају његови из породице). СРС је била најјача опозициона странка ДОС-у. Није случајно што је атак на ту странку био најјачи док је њен творац заточен. Све жбирови и плаћеници.
Препоруке:
8
0
43 недеља, 31 мај 2015 19:12
Обсервантес
@С ким си такав си... Или?
Исто важи и за ваш коментар. Није Шешељ прилазио, њима они су Шешељу. Није Шешељ трагао за будалама. Оне су га нашле. Узму шта им треба (заврше посао за другога) и онда побегну да би наплатили каснији антишешељизам. Они су били неко с Шешељем. Без Шешеља су ништа (можда позициониран безличан просек а више слепачки шичарџијски муцавци који не могу да приђу академику.) . Шешељ је растурио Хаг. Да су они били тамо, како би изгледали (пузавци и љигавци)!
Препоруке:
8
0
44 недеља, 31 мај 2015 19:31
Бране
@ ОБСЕРВАНТЕС

Моје честитке! ... издали професора, уновчили ''знање'' ,шљам од чојства!
Препоруке:
6
0
45 недеља, 31 мај 2015 20:42
Обсервантес
@Бране, поздрављам вас.

Поред академика Шешеља се свашта може научити али се не може постати Шешељ. Бити „академик“ је бити динамика једног надмоћног ума за све прилике и неприлике (и за било које време) а не тип реакције научен за свакодневне политичке ситуације. Њима нешто неиде. Недостаје им Шешељев резон. Шешељ није књига па да се научи напамет. Шешељ је онај који пише животне књиге! Разлика је битна у нивоима капацитета оних који их читају и оног који их пише! Шешељев „непотизам“ (супруга председнички кандидат, деца на функцији у странци) је мера одбране од издаје а не недемократска организација сада „олупине од странке“. Шешељ појединац је институција тако да је сам Шешељ већ странка!
Препоруке:
3
0
46 недеља, 31 мај 2015 22:12
nemanja-DRAGO-SIMPRAGA
Nije bilo potrebe za tim podsetnikom,mozda za nekog drugog ali za Srbina ih Hrvatske kao sto sam ja taj mali podsetnik Srpskog imena i prezimena u Hrvatskoj nije bio nuzan.Ali dobro,nije lose za utvrditi gradivo.Sto se tice penzija,nisam ja rekao da je penzija socijalna kategorija koju eto Srbi dobijaju od Hrvata jer nas vole.Ali ja pamtim kad se vec podsecamo 90-tih godina,pa i pocetak 2000-ih kad tih penzija iz Hrvatske nije bilo.Da li je rezultat uspostavljanja odnosa sa Hrvatskom dobijanje tih penzija,ili paljenje hrvatskih zastava i Seselja za predsednika koji bi da prostis od sve diplomatije na--o Kolindu.Mislim smesno,podsecate se na sve i svasta,ali ne podsecate da smo te penzije ugledali(ne licno jer nisam penzioner)tek posle uspostavljanja kakvih takvih odnosa sa Hrvatskom.Nisu Krajsinci najvise stradali u tom ratu,najvise su stradali Bosnjaci ako cemo vec da pricamo istinu.Ali naravno sto bi Santic rekao mene bole rane moga roda,tako da se vratimo na srpsku muku.
Препоруке:
0
2
47 недеља, 31 мај 2015 22:13
DRAGO-SIMPRAGA
Srbi i dan danas imaju zemlju u hrvatkoj,i dan danas imaju svojinu i to ima ne moze niko uzeti.E sad sto sami Srbi prodaju tu svoju zemlju i imovinu radi nekog materijalnog boljitka koji bi iskoristili u Srbiji,to je vec neka druga stvar.Jer danasnja Krajina ako izuzmemo neki emotivni trenutak,ne vredi apsolutno nista.Tu nit ima perspektive,niti ima ista.Znam coveka koji zivi u Krnjaku na Kordunu,vratio se i nije bilo lose kaze u pocetku,danas vec razmislja da ide negde jer tamo nema zivota.Ne zato sto bi on srbovo,ili da mu deca uce Boze pravde i srpski jezik koji eto ne moze tamo da dobije,jer nema cim da nahrani decu u toj Krajini tamo nema zivota.Vama je tesko to da prihvatite,ali kako vreme bude prolazilo vecina krajiskih potomaka ce sve to rasprodati i nastaviti zivot tamo gde ih je kolona iz 95-ete donela.Da li to bila Srbija,nemacka ili rep sprska manje je bitno.Srbi jesu authoton narod u Krajini i to nije sporno,to isto su i na Kosovu i Makedoniji.Ali srba tamo vise nema.
Препоруке:
0
2
48 недеља, 31 мај 2015 22:14
DRAGO-SIMPRAGA
Nas patrijarh Pavle je govorio,bog da mu dusu prosti,cije su ovce njihova je livada.Srba vise nema u hrvatskoj,i to nikad ne treba zaboraviti i treba stalno podsecati sta su Srbi u Hrvatskoj bili.Ali na drugoj strani treba prihvati cinjeniu,da danas srba nema vise juzno od Kragujevca.Da Kursumlija,prokuplje i citav toplicki kraj cine stari ljudi,i sad umesto da brine sto tamo nema vise ljudi ja svu svoju snagu i mladost treba da trosim na price o Velikoj Srbiji do Beca.Pa bila je Dusanova Srbija i na Grckom moru,pa sta to ima veze,to je proslost.

Sto se tice Miloseviceve uloge u svemu tome i opste taj vas drugi komentar potpisujem ga.I drago mi i je sto ste dobili toliko pluseve iako se se usudili da kritikujete velikosrpskog nacionalistu Milosevica.To mi je posebno drago.Ali krivi ste vi Krajisnici malo i sami ,nece da bude da je samo milosvic kriv.Prvo sto ste krivi jeste sto se priucene magacionere i policajce doveli a oterli jednog srpskog intelektualca Jovana Raskovica.
Препоруке:
0
2
49 недеља, 31 мај 2015 22:15
DRAGO-SIMPRAGA
Kad vam je Jovan Raskovic govorio nevodite Srbe u rat izgubice ga ,vi ste bas hteli rat i oterali ste ga vaseg srpskog cacu.Doveli ste policajca Martica intelektualnu gromadu,i Hadzica magacionera da vam vode drzavu.Kad vam je Raskovic rekao ljudi vec 200 godina se prave granice za zelenim stolovima a ne u vojnickim cizmama,vi ste cacu oterali a kunuli se u Milosevica.

Inace najvise ste krivi zbog sebicluka.Hteli ste Srpsko pitanje u Hrvatskoj da resavate na nacin da uzmete deo teritorije,i lepo napravite drzavu za 250 000 Krajiskih Srba.Sto bi bilo u redu,ali sta cemo sa onih 300 000 Srba koji su ziveli u mestima gde nije bilo krajine.Sta cemo sa Srbima u Splitu,Zagrebu,Osijeku?Njih ste ostavili Tudjmanovom rezimu da nas kolje i proteruje.Vec krajem 1991 godine samo je Srbija prihvatila 120 000 Srba ih Hrvatske koji su pobegli iz Hrvatskih gradova,jer se vi krajiski srbi mislili da cete Srpsko pitanje resiti balvanima i pravljenjem Srpske drzave na jednom delu teritorije.
Препоруке:
0
2
50 недеља, 31 мај 2015 22:18
DRAGO-SIMPRAGA
Inace ja vam kao Srbin iz tog dela Hrvatske gde nije bilo Krajine ,gde nije bilo Krke ,ne zameram.Ali cisto da vas podsetim na vasu politiku i nacin kako ste resavali srpsko pitanje na totalno jedan pogresan nacin.Kad smo videli da ne moze ostati juga,trebali smo traziti autonomiju i konstitutivnost za srbe u hrvatskoj.Videli smo gde su rezultati vase politike,ne kazem mozda i neka druga politika nebi nista donela.Ali ova vasa je upropastaila ono sto nije uspelo nikome za 7 vekova,a to da Srba u Krajini vise nema.Jedino jos idu na zborove leti da obidju grobove i to je to.

Srba u Hrvatskoj vise nema i dobrim delom smo sami krivi za to,ako ce vam za utehu biti da krivite MIlosevia i Tudjmana radite to ali to nece vratiti Srbe u Hrvatsku.Dok vi kukaate za gospicem i glamocem,i nadate se kako ce vasi potomci da zive tamo,ja se nadam kada ce Srpska deca prestati da idu u inostranstvo.I kad ce i ova krnja srbija,mala,postati barem malo bolje mesto za sve nas.
Препоруке:
0
2
51 недеља, 31 мај 2015 22:27
nemanja-!!!
Ovo su toliko neka privatna pitanja,da ne zasluzuje odgvor,ali ajde odgovoricu vam.

Ne znam kako je u Beogradu,jer nisam bio poduze u njemu.Sigurno pola godine.Ali mogu vam reci kako je danas bilo u Sremu,jako vruce i sprano,cak je i bazen u Vrdniku radio.

Kafu ne pijem u kaficima,nego u kafani.I to staroj 52 godien u jednom malo sramckom mestu.Inace kuca u kojoj se kafana nalazi ima preko 120 godina.Dozivela je toliko drzava i vojki da prodju pored nje,da je to strasno.Ali je ona radila ,moralo od necega da se zivi uvek ,i kad je rat i kad je lose ,mora se nesto raditi ne moze se samo mastati.

Ovaj vas vest ,ali nespusena pokusaj da meni u usta stavite Kosovo i Srpsku nece moci da prodje.Jer Kosovo jeste srpsko,i u Srpskoj ima preko milion Srba i to nikako nije isto sa Krajinom i time da tamo vise srba nema.
Препоруке:
2
2
52 понедељак, 01 јун 2015 08:21
DRAGO-SIMPRAGA
Kao prvo ti nemoj da koristis moj nik DRAGO-SIMPRAGA, stavi svoj nik da te svi znaju ko si. Kazes u Krajini nema zivota, pa ko je reko da ga ima medju onim ustasama???Sve to sto si reko drzi iskljucivo za sebe, nemoj meni i slicnima meni sugerirati sta je Krajina i ko su Krajisnici. Jer to ne daje za pravo ni meni ni tebi ni mojoj deci ni nicijoj drugoj Srpskoj deci da zaborave i Krajinu i Kosovo. Krajinu i Kosovo treba vratiti sto pre Krajina je oteta silom oruzja i asistencijom trojca Milosevic, Karadzic,Mladic ovaj trojac je glavni krivac za egzodus Srba iz Krajine. Mozda su tebi tvoj Kordun i Krnjak ruzna mesta i mozda bi ih lako zaboravio ali meni onaj Kamen Dalmatinski, moje selo Raducic, Knin i Planina Dinara i dan danas zive u srcu a 42 mi je godine.Onaj ko zaboravi svoje mesto rodjenja, svoje obicaje, i ko se odrekne svog originalnog zivotnog prostora kao sto ga se ti odrices,onda zaista i ne treba da postojimo kao narod.
Препоруке:
2
1
53 понедељак, 01 јун 2015 13:29
nemanja-drago simpraga
Prvo ja i vi nismo cuvali ovce na Dinari,da mi se obracas sa ti.Drugo nemoj da mi pretis,jer od vasih krajiskih pretnji mogu samo osice da se dobiju i nista drugo.Trece niko ne koristi tvoj nick,ja sam u prvom komentaru upotrebio svoj nick upuccen vama,a onda sam u narednim napisao samo vas nick.Cetvrto ovo je slobodno zemlja i ja mogu da pisem i siguresim sta ja ocu,sigurno mi neki koji nisu bili u stanju svoju kucu da sacuvaju pricju sta cu ja da radim.Ja nisam rekao da je Krnjak ruzno mesto,nisam nikad bio tamo,nego sam rekao da imam poznanika kome tamo nema zivota vise.I naglasio sam da njemu niej bitno sto tamo njegova deca ne uce srpski i cirilicu,nego mu je bitno to sto nemoze da ih prehrani vise kako bog nalaze.A jedan je od retkih koji se tamo opste vratio posle 2000-tih godina.Krnjak nije moj,ja sam vam rekao da pripadam Srbima iz hrvatske koji nisu imali cast i privilegiju da ih vode magacionerske i poliijaske gromade,nego je vec 1991 bio u Srbiji.
Препоруке:
0
0
54 понедељак, 01 јун 2015 13:32
nemanja-drago simpraga
takih dalmatinaca kao sto si ti sam se ja nagledo u zivotu u ravnom sremu i Beogradu za ceo zivot.Puna usta srbovanja,kninskih prela a iz Beorada ne mrdate.Guzice vam se uvalile u te fotelje i nepada vam napamet da odete.

Ja se nicega nisam odreko,ja sam to sto sam i ne mogu i necu da se odrekenem.Moja porodica je sa karpata dosla u crnu goru,pa u Bosnu ,pa u Slavoniji.Kao sto vidis ja imam vise tih domicila.I znaci srbija treba da bude do onih granica gde je moj i tvoj predak svaki put zasto i popio kafu.Inace imam rodjaka i americi,mogli bi i tamo veliku srbiju da pravimo.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер