субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Власт у Србији се налази под контролом САД, са Александром Вучићем раде представници специјалних служби западних земаља

Kоментари (98) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 28 мај 2015 22:48
пар конформистичких пандура
На једном месту се препознаје Вучић,а на другом Николић.
Ни на једном у позитивном смислу.
Један је под константном обрадом,а други је под немогућом одлуком одрицања од материјалног,и неталасања.
н.
Препоруке:
204
107
2 четвртак, 28 мај 2015 23:15
истина без околишања
Оштро и поштено. Нисмо другачије ни очекивали од господина Решетњикова. Камо среће да нам је више таквих и у Русији и у Србији.
Препоруке:
272
114
3 четвртак, 28 мај 2015 23:20
Сарајлија
Слажем се што се тиче описа наше власти, као и Бугарске. Но, оно што сматрам старомодним и превазиђеним јесте инсистирање на традиционалним присупима мекој сили. Неће руска мека сила привући ка себи људе ако обнавља гробља или финансира само руске манифестације. Потребно је деловати прикривено као што то раде Американци. На шта мислим? Нпр. да НИС финансира прављење скејт паркова, да изграде прву озбиљну ски скакаоницу у Србији, да се понуде да стипендирају наше математичаре и физичаре за студије у Србији или Русији. Да редовно долази руски балет у Србију и да држе часове балета Рускиње. Да се више рекламирају руски напредни производи попут Јотафона. Да поклоне Београду један или два од оних Дарт Вејдер трамваја. Тај трамвај је одлична реклама за Русију. Да дође тим Марусије и да се провоза Београдом. Дакле треба показати да Русија има нешто да понуди, да је то једна нова, модерна земља. Не могу се Руси одупрети америчкој мекој сили седењем и причањем прича.
Препоруке:
249
126
4 четвртак, 28 мај 2015 23:24
Kriticar kriticara
Sve je ovo milimetarski tacno, ali onaj koji kritikuje neka se prvo pogleda u ogledalo i neka kaze sta konkretno Rusija radi na priblizavanju Srbije Rusiji!
Препоруке:
116
162
5 четвртак, 28 мај 2015 23:29
razumevanje nerazumnog
Možda Rusija i nije toliko moćna koliko želi da mi Srbi verujemo u to!
Žalosna je činjenica po nas da im nismo naročito interesantni u situaciji kada im se sprema igranka takoreći pred državnom granicom.
Kao što mi razumemo njih to neka i oni razumeju izdaju i podaništvo beogradske vrhuške jer Vučić ne ume bolje i pametnije od prozapadnog dodvoravanja, a narod srpski nema ni volje ni hrabrosti da preuzme sudbinu u svoje ruke.
Razumem Rusiju, razumem nerazumne Srbe ali ni za jedne ni za druge nema opravdanja i sreće dok se zlotvori Slovena i pravoslavaca seire!
Препоруке:
97
132
6 четвртак, 28 мај 2015 23:30
Neša (Glodur)
Podatak o Vučićevoj povezanosti sa stranim službama prvi je u javnost izneo Šešelj pre nego što je SNS osnovan. Što se partokratije tiče SVI su oni nesposobni za samoopostajanje od rada pa im jedino preostaje parazitiranje. To traje od pobede komunista suviše dugo da su oni prosto zakržljali kao jedinke. Od komunista, preko nacionalista, evropejaca i atlantista do NULE!
Препоруке:
158
111
7 четвртак, 28 мај 2015 23:37
Цвико
Добро је да Русија каже да зна да је Србија окупирана и да не може да мисли и ради својом главом. Морају доћи боља времена.
Препоруке:
176
115
8 четвртак, 28 мај 2015 23:48
браво
Имам утисак да се Лукоил и „Газпромњефт“ стиде због тога што су руске компаније. Покушавају да се поставе као међународне корпорације и опонашају своје западне колеге. Можда они нешто и раде за промовисање руског утицаја у тим земљама, али широј јавности о томе практично ништа није познато. Напротив, константно слушам приговоре на рачун руског бизниса од проруски расположених Срба и Бугара.

Врло поштено, храбро и самокритички од господина Решетњикова.
Препоруке:
170
109
9 четвртак, 28 мај 2015 23:51
!!!
Lepo.Rusi sve vise i vise stvari nazivaju pravim imenom.
Uostalom o ovim poganim rabotama vezanim za naseg vodju,upravo ovde i pisao gospodin pukovnk Goran Jevtovic.

Ali kome?!
Препоруке:
176
107
10 четвртак, 28 мај 2015 23:56
Обсервантес
Захваљујем НСПМ-у што је приказала овај интервју. Очекивања Срба од Руса су превелика. Срби су „кило меса за геополитичке волове“. Господин Решетњиков је све лепо објаснио. У току су тешки напади на Русију, на све руске геостратешке интересне тачке. Украјина је на брзину „отворена“ јер нису могли да претпоставе Асадово држање и поразе. Свака част Сирији. Асад херојски држи Милошевићев рецепт. До Сирије је светском зликовцу више стало него до Украјине. Померају Русе на Украјину зато што знају да ће руски одговор тамо бити најјачи. Срби, под окупацијом, само симболично могу да шаљу братске поруке. Оно што је Милошевић урадио за Русију Бугарска никада није учинила нити ће. Руси су, надам се, за свагда то примили к знању. Бугари имају последњу шансу. Време им истиче! Немци су се у последњем тренутку пренули!
Препоруке:
144
113
11 петак, 29 мај 2015 00:08
браво
Приликом реализације Јужног тока, Србија се није показала као најпоузданији партнер. Са данашњим руководиоцем српске владе, Александром Вучићем, компактно раде представници специјалних служби западних земаља и он све више почиње да личи на руководиоце Бугарске
Свака част. Ово још нико није овако јасно и гласно рекао.
Препоруке:
212
107
12 петак, 29 мај 2015 00:20
.
Srbija je suverena država.
Препоруке:
55
133
13 петак, 29 мај 2015 00:22
boki okac
da ovo je otreznujuci razgovor za sve srpske patriote.
ameri su dosli pred vrata rusije. mi rusiji toliko sada u ovom trenutku nismo bitni. razumljivo to je ukrajna.
sta raditi postavlja se pitanje. situacija je slicna 1943. ili ce rusi preokrenuti ili potonuti..asad ne sme pasti.cudi me da mu rusi ne pomazu. ako ga puste niz vodu potpuni poraz rusa . to je moje vidjenje.
rusi kupuju vreme . ceka se 2017. i gas za kinu.onda slavine se ovde mogu zavrnuti.
Препоруке:
66
61
14 петак, 29 мај 2015 00:31
Causa Sprectandum
A sta cete Vi, po tom pitanu da ucinite??

Znate onu o tri lekara. Dermatolog ne zna nista, ali se trudi da ucini sve. Internista ne znanista, ali i ne cini nista. Patolog ne cini nista, ali zna sve. Doduse, dan posle.

Ono sta mora da se ucini je veoma, ali veoma tesko. Finacijska i ljudska logistika bi se relativno lako organizovala. Para ima, a i kadrova. Potrebna je ideoloska artikulacija, a i to ne bi bio problem. Naime, ono sta Srbiji treba jeste Revolucija Bolivarijanskog tipa, a za to treba zatitnik, a da bi revolucionari pocistili vlastito dvoriste.
Svedoci smo da gde kod se ideje Simona Bolivara pokusaju impementirati dodje do napada. Na udaru su socijalisticke, pravoslavne i ponosne narodi, bez obzira na religiju i naciju.
Svaki misleci i slobodoljubiv cove mora gledati spram Kapija Treceg Rima, Persije i Tigra od Papira. Za neke kapije straha, a za mnostvo Kapije Slobode.
Препоруке:
53
35
15 петак, 29 мај 2015 00:43
фристајло
Све истина.
Препоруке:
121
48
16 петак, 29 мај 2015 01:13
ob4cl
Preporucujem da ovaj tekst duze vreme bude na naslovnoj strani sajta. Pozdrav
Препоруке:
132
49
17 петак, 29 мај 2015 03:41
SZŽ
Po ovom intervju koji se čini vrlo relevantnim postoji nekoliko rešenja za izlazak iz krize i sva imaju zajednički uimenitelj : Da amerikance odavde treba OTERATI ! Prvo rešenje je direktna konfrotacija Rusije i SAD sa direktno izrečenim pretnjama. Ili ćete se povući sa Balkana i svih tradicionalno slovenskih teritorija ili počinjemo nuklearni napad na SAD, naravno to ne treba da budu javno izrečene pretnje već tajno i bez znanja javnosti. Možda vam se čini naivnim ali ako Amerikanci toliko žele da zaštite "svoj način života" odustaće od Balkana vrlo lako. Drugo rešenje je da Rusi udju u igru finansiranja NVO i političkih partija kao i copy-paste varijanti koje radi CIA sa domaćim političarima. Treće Rusija može sada da trenira na Ukrajini, prosto treba da bude čvrsta i u blic krigu da je očisti od fašista ali to mora da bude brzo i čisto da ovi budu zabezeknuti. Posle toga drugačije će se amerikanci ponašati. Ne zaboraviite amerimkanci su kukavice jaki su samo nad slabijim od sebe.
Препоруке:
69
50
18 петак, 29 мај 2015 03:49
Zemunac
OSIM OVOG gospodina koji je glasno I JASNO REKAO ko je gdin VUCIC,objasnio nam je ISTO to,i to PRE VISE MESECI,pukovnik GORAN JEVTOVIC u komentarima sa mnogo cinjenica.NO ovde,KAO ODGOVOR, mora da progovori ulica,da se to razresi i oslobodi Srbija.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
110
40
19 петак, 29 мај 2015 03:59
boki
a sta vi rusi radite po tom pitanju.sedite i zezate,dok ameri zavrsavaju poslove.asad ce da padne,u ukrajini vam ubijaju ruse pred nosem i smeju vam se,a vi sedite i briga vas za sve vase ruse,a kamoli tek za srbe.non stop se povlacite,pravite kompromise.kao da niste nista naucili iz sfrj.samo brutalna vojnicka pobeda donosi slobodu.mi srbi, nece nas uopste biti.polako ce nas sve pobiti(vakcine,novi skolskigej programi...),a ako dodje do klanice pola ce nas nestati tako da nagrabusili smo.
Препоруке:
68
24
20 петак, 29 мај 2015 04:54
Др
Ипак, на крају су САД и Европска комисија заузеле чврст став против тог пројекта и зато Бугарима и Србима ништа друго није преостало сем да салутирају и одустану од изградње Јужног тока.


Бугарска јесте одустала од Јужног тока, али Србија није. Овом официру није лепо нити поштено да трпа у исти кош Бугарску и Србију.
Препоруке:
26
79
21 петак, 29 мај 2015 05:17
Ali ipak :)))
KONACNO !

Je neko stvarno uticajan, ne zaboravimo RISI je pod ingerencijom Prezidenta Rusije, rekao iako ,,diplomatski,, ono sto je trebalo.
General Reshetnyikov je ne slucajno postavljen na ovo mesto, a Zvanicna Moskva (tacnije Kremlj)
na ovakav nacin govori i najavljuje svoje poteze pa i promenu politike, bez direktnih izjava visokih zvanicnika Administracije

O nikakvom vucku ovde se ne prica, on je otvorena knjiga, nego se ovime cita ,,Slovo,, ostalim ,,pro-rusima,,. Laznim naravno i od Zapada smisljeno postavljeni na uloge ,,pro-rusa,, za zavlacenje srbskog Naroda koji je dobrim delom istinski Bratski nastrojen prema Rusima, maltene veliki broj Srba gleda na Rusiju kao na drugu Otadzbinu (ova je em Okupirana em se vrsi suptilni Genocid)

Kazano je ,,diplomatski,, a potezi ce biti sa ruske strane manje diplomatski

Priblizava se nova 1948, ali je tada Staljin otkacio Jezuitu sa Dedinja, A NE OBRATNO!
I sada je ista situacija, Rusija je svoje rekla!
Препоруке:
97
12
22 петак, 29 мај 2015 06:48
Милутин
Могао бих да се сложим са скоро свим што је рекао Решетњиков!

Али главно питање је ; зашто је Русија пасивна, изненађена у вез дешавања у украјини, Балкану, у вези Јужног тока????

Зашто Русија не делује и другим еконмским , медијским и дтрћим средствима?

Русија котристи само Газпром и нафтне компаније ради уласка на Балкан?
Зашто не покрене и друге корпорације да улажу у Србију , већ само тамо где се продаје нафта и гас?

Зашто не покрене тв станцу за Балкан на српском језику?

Србија је мала, уништена земља санкцијама и агресијом НАТО зликоваца, Србији треба да се помогне конкретно и дугорочно без затезања, а то могуи РУсиија и Кина.
НЕкад и РУсија и нарочито Кина како овелике силе ћуте кад се мале земље угњетавају каква је Србиа.Некад је дужност да се све велике силе потруде да спасу мале земље које се тероришу....али..

Није фер оптуживати Србију, по мени Русија је много пасивна, Велика Русија очекује премного од малене Србије.
Препоруке:
72
15
23 петак, 29 мај 2015 07:39
болна истина
Присуство руске „меке силе“ на Балкану практично се не осећа. Ми смо отишли са првих линија и сада морамо са САД да водимо рат на територији Украјине, односно, у својој кући. У Донбасу гину руски људи, а да смо могли да очувамо своје позиције у Источној Европи, онда би се са Американцима срели на даљим линијама.

Данас Русија не пружа готово никакву подршку својим савезницима у балканским земљама. Говорим о читавим слојевима становништва који се пријатељски односе према Русији и о политичким партијама које их представљају.

Овим је све речено. Искрено и самокритички. То није оправдање за ове наше несрећнике и издајнике, али јесте опис реалне ситуације и руских тренутних (не)могућности, које неки коментатори овде не виде и не желе да признају..
Препоруке:
76
11
24 петак, 29 мај 2015 08:19
Хризостом
Најзад један да призна колико је Русија неефикасна у Србији.

Ма, баталите културу и језик, то знамо и сами. Него дајте родољубиву, велику ТВ на српском, онлајн и етарски радио, велике сајтове ("Спутњик" је мало), дајте отворену подршку опозицији (ДСС, Двери) и паре за обарање ЕУНАТО-а са Власти.

Не, ви и даље подржавате СПС а Миру чувате у тегли. А паре? Па, дођемо вам... а? А гас? Кило малина - тона гаса.
Препоруке:
66
18
25 петак, 29 мај 2015 08:49
nenad
sto da ne. nas narod hoce tako. sta vas je to briga.
ponosni smo jer Vucic radi za USA.
Препоруке:
29
69
26 петак, 29 мај 2015 08:57
Cile Nezasticeni
E moj generale,svega toga ne bi bilo da ste nam pomogli 1999.god.i niste okrenuli glavu da ne vidite sta nam rade.Poslali ste nam onog Cernomidina da nam zajedno sa Ahtisarijem zavrce ruku i pokazuje kako ce nas sravniti sa zemljom ako ne kapituliramo.Lako se sad praviti pametan.
Препоруке:
57
22
27 петак, 29 мај 2015 09:12
Ivan
Pazljivo sam procitao tekst I ne mogu da se neslozim sa svim izrecenim ali I da dodam, ako stavimo Rusiju na starnu pasivna je, meka moc I ostale gluposti, postavlja se pitanje sta je Srbija ucinila za svoje dobro.Naprimer nije mi jasno sta je uradila nasa dijaspora koja je od 45-te proterana iz Srbije I sve Im konfiskovano ej zar svih ovih godina nisu mogli da se organizuje I da direktno kazem se OSVETE tamo nekim komesarcicima koji su ih tukli pljackali I otimali I imovinu I ako su imali zene I cerke.Ja nepricam o budjovanima ne vec o sitnoj komunistickoj bagri koja je pobila I proterala grdan Srpski zivalj.I tako ako uradimo copy paste isto je potpuno danas,dovoljno je pogledati ovu bedu od preduzeca gde svako svakog bi zavrnuo za najmanju mrvicu ,gde bi svaka zenska osoba da bi ostala sefcic po..sila svom sefu I to sve za platice 200-300 E,ili gde su nasi oficiri da se organizuju imaju li oni imalo casti da kazu bre dosta I Amera I komunista I sve ostale bagre,ipak je bolji grob.
Препоруке:
44
7
28 петак, 29 мај 2015 10:05
објективаН
Зашто се јавности не презентује, да је до продаје НИС-а, компанија имала 5 милиона долара губитака годишње. (Неплаћена роба од стране "купаца" што је обавезивало владу да тај мањак попуни из буџета.)
Сада тај мањак не постоји, 5 милиона зврје у буџету сваке године, а НИС је највећи порески платиша.
О томе ћуте они који то знају. Али није реч о причи, већ да треба имати туце таквих компанија, мада мислим да ни њих хиљаду не би попуниле рупе које криминалци међу политичарима стално обнављају.
Препоруке:
60
4
29 петак, 29 мај 2015 10:06
hitman
Да је ЦИА Вучића измишљала себи за слугу неби би га могли измислити. Са радикалном прошлошћу високог функционера значи лако уцењив са Хагом, покоран комбиновано са нарцизмом значи високо манипулативна и лако поводљива особа, псеудонационалиста значи наклоњен да лаже и склон издаји, непружа озбиљан отпора према западу значи кукавица.
Такви су за ЦИА као пун погодак на лоту, за ситне паре могу да контролишу једну државу годинама.
Препоруке:
105
3
30 петак, 29 мај 2015 11:07
стигли сендвичи
А, ево нам и ботова са минусима. Баш су нам недостајали. Већ сам се забринуо да им се нешто догодило, или да су дигли руке.
Препоруке:
89
3
31 петак, 29 мај 2015 11:29
антибота
Свануло је јутро...
ботови огладнели.
Ал ће да се крка и пије јогурта.
А додатак за ноћни рад?
Препоруке:
74
2
32 петак, 29 мај 2015 11:30
Paja
Rusi ako u najskorije vreme nesto ne preduzmete sledece godine Srbija u ovo vreme ce moliti za ulazak u NATO a za dve tri godine ce biti naterana da ratuje protiv vas , protiv Rusije koja joj je spasla zadnjicu par puta.Srbija pod ovom vlascu nece se nista pitati a I vi ste vec izgubili ceo Balkan preduzmite nesto sigurno ima opcija napr.sta je Vucko I njegova bulumenta stekla za svo ovo vreme vlasti bilo bi interesantno da narod cuje, a vi imate podatke.
Препоруке:
58
1
33 петак, 29 мај 2015 11:39
nenad
Svaki od nas bi na Vucicevom mestu uradio isto.
Sve bi ucinili za svoju korist, nista za ostale.
Zar ne? Takvi smo mi. Vucic je kao mi.

Zamislite da se zaista okrenemo Rusiji? O cemu bi sanjali? Ciju bi robu kupovali, kome bi se divili?
Препоруке:
20
56
34 петак, 29 мај 2015 11:39
реално
Овде је свака реч тачна, а СНС ботови могу само да лупају минусе. Честитке и велики поздрав за генерала Решетњикова.
Препоруке:
77
4
35 петак, 29 мај 2015 11:54
Зоран Ђорђевић
ob4cl
Preporucujem da ovaj tekst duze vreme bude na naslovnoj strani sajta. Pozdrav
Подржавам овај предлог.
Препоруке:
62
6
36 петак, 29 мај 2015 11:57
Бојан, Приштина
Бојим се да је сада већ касно за све. Осим ако не дође до радикалног повлачења екстремно офанзивних потеза и оштрог заоштравања реторике,што не верујем да ће се десити.
Препоруке:
31
13
37 петак, 29 мај 2015 12:08
Владимир НС
Вучић у тројној коалицији са Тираном (Рама и Тачи) и Сарајевом (Изетбеговић) оснива Исламску државу на Балкану.
Бгд на води је симболични пројекат Вучићевих финансијера а то су финансијери Ал Каиде а сада и војске ИД. Средишњи објекат Бг на води је џамија као симбол покоравања овог народа који ће доминирати градом. Сарајево је претворено у "босански Техеран" а сад је ред и на Београд.
Долази велико финале и подизање војске ИД са балкана у њено борбено стање. Почетке смо видели у Куманову. Војска Србије је разоружана и онеспособљена а НАТО већ 15 година на Космету обучава и наоружава терористичку УЧК коју води Вучићев пријатељ Тачи. Ускоро се доноси "Јајиначки устав" и Србија престаје да постоји.
Колико је ово важно види се по минусарима који су ударили.
Сличност овог РЕЖИМА са оним у Украјини је запањујућа. Највећи део НАПРЕДЊАЧКОГ СЕКТОРА чине криминалци, сецикесе, јајаре, коњокрадице, полуобразова људи без морала и етике, које би свако нормално друштво означило као људски отпад.
Препоруке:
90
9
38 петак, 29 мај 2015 12:10
boban
Ruske slabosti:
Rusi su se sve do ove krize u Ukrajini ponasali veoma diplomatski prema Zapadu.Tek sada su se probudili.Tacnije receno, tek su ih sankcije probudile.Iran je platio S300 I nisu mu ga godinama isporucili ,iz straha od reakcije druge strane.
Covek jasno kaze da oni cak ne mogu da kontrolisu ponasanje celnike velikih ruskih kompanija u inostranstvu.
Srpske slabosti:
Treba pamtiti da je posle 2000. narod listom bio za ulazak u EU .To je trajalo sve do sece penzija I plata u javnom sektoru.
Opsta pljacka I kriminalna rasprodaja posle 2000. su smrtno ranile Srbiju.Za to su krivi domaci talenti a nikako Rusija.
Potpuno nekvalifikovani ljudi se uporno postavljaju na kljucne polozaje.Tu Rusija ne moze da pomogne.Korupcija od porodilista do sahrane.Tu Rusija ne moze da pomogne.Prodaja glasova za 20 Evra na ruke ili obecanih 1000 Evra .Tu Rusija ne moze da pomogne.
Препоруке:
67
10
39 петак, 29 мај 2015 12:11
Чивијаш
Сјајно .Ово је први пут да неко из Русије каже шта мисли и какао зна да јесте.Ако је то одиста тако, онда је овај човек лажовчина прве врсте и тога се треба отарасити што пре.Без обзира имамо ли кога да нешто совом сиротом земљом уради.
Идемо на стручњаке и планове који с еостварују етао+опно.Свака три месеца народу се полажу рачуни.Па ком опанци, ком обојци.Европској унији шут у задњицу.Идемо сами.Боље Шешељ него он
Препоруке:
36
12
40 петак, 29 мај 2015 12:21
...
Hehehe,lepo receno od jednog ruskog general-potpukovnika.Jacine ovoga izrecenog SrPi nisu ni svesni sobzirom da je doticni gospodin,racunam direktno potcinjem predsedniku Putinu.
Svi ce nas ostaviti da zajedno uzivamo u nasoj
EUroforiji na svetlom putu gde nas na kraju ceka Koncita kobasica...i BG pasaluk,ako pretekne sta.
Oce SrPi uskoro da pocnu da rade plasticne operacije i prelaze polako u travestite.Sto da ne,to je tako jevropski.
Препоруке:
56
2
41 петак, 29 мај 2015 12:22
СуперБад
Ботови марш у кућицу
Препоруке:
74
2
42 петак, 29 мај 2015 12:32
Umpalumpa
Дуго сам радио у тим земљама и сада често одлазим у Србију и Бугарску. Имам утисак да се Лукоил и „Газпромњефт“ стиде због тога што су руске компаније. Покушавају да се поставе као међународне корпорације и опонашају своје западне колеге. Можда они нешто и раде за промовисање руског утицаја у тим земљама, али широј јавности о томе практично ништа није познато.

Upravo Pravosudov je nas Srbe predstavio kao pohlepne na ruski novac i psihopatske mryitelje Bugara.
Препоруке:
23
9
43 петак, 29 мај 2015 12:42
javor
Botovi citaju samo prvih desetak komentara.
Препоруке:
68
0
44 петак, 29 мај 2015 12:49
Љиља и проамеричка медијска коалиција
Све је овде врло просто, а то каже и генерал!
Американци су овде са својим инсталантима, ту је Бондстил и цела инфраструктура,а они су се у договору са својим "западним партнерима" експресно повукли са Космета 1999.године!

Зато имају сада рат у свом дворишту!

На крају крајева, наш народ је више пута био жртвован и заустављао, тј. успоравао поход крсташа на Русију - 1941, 1999...

Поука је да мало мање уживају у западњачком потрошачком менталитету и холивудским назовивредностима и да се врате традицији ако је то икако могуће у поплави лажи које намеће потрошачка цивилизација.
Препоруке:
39
4
45 петак, 29 мај 2015 12:50
Милосав
"Американци могу и добро да плате својим слугама". У то баш не верујем много. Пре верујем да им омогућавају да некажњено бркају прсте у наш буџет. Никада нису играли на једну лопту, увек се припрема "алтернатива". У Том светлу посматрам Борков "нови програм". Процењено је да Пајтић, ако незадовољство буде велико, неће имати способности и ауторитет. Никада нисам видео која је то разлика између СНС и ДС. Осим "уа Вучић" нигде нема како би то они урадили да имају нову шансу. Како речи "исто као он"?
Препоруке:
47
1
46 петак, 29 мај 2015 13:10
brzi
Dotični gospodin ne razumije najbolje funkcionisanje političkog sistema an zapadu. Za razliku od Rusije i njenih bratija političari na zapdu su samo izvođači partiskih politika a odluke o tome kakava če se politika voditi donašaju organi partija u kojim su političari koji vrše državne funkcije u manjini a glavnu reč ima biznis ( kapital). I kako odluči biznis( kapital) u onu smer ide politika. A onaj politični funkcioner ko ne sluša biznisa završava onako kako su završili Berlusconi ili Zu Gutenberg. A nauk zapadne filozofije je veoma prost: nikada ne diraj ruke koja te hrani.
Препоруке:
14
22
47 петак, 29 мај 2015 13:18
Kriticar kriticara
Botovi i ne citaju, samo lupaju minuse, cak i na komentare koji nisu proruski. Ipak su oni deo novonedicevaca koji se teleprontuju na bilo koju tacku planete pomocu bespilotnih vazduplohova, na primer idu kod predsednika Mortadele! A kad to ne mogu da urade, onda kukaju da im je neko namerno iskljucio vezu na fejsbuku!
Препоруке:
49
2
48 петак, 29 мај 2015 13:45
антируски агент
Са Александром Вучићем компактно раде представници специјалних служби западних земаља и он све више почиње да личи на руководиоце Бугарске", рекао је директор Руског института за стратешке студије Леонид Решетњиков


тај социопата (који је изабран страначком машином, а не од већине народа) је један подмукли антируски агент.

Штета што оног трбатог монструма (Јеврејин из Одесе, који је глумио Руса. Обмануо Дражу итд.)) није Стаљин дао правовремено елиминисати..
Препоруке:
48
1
49 петак, 29 мај 2015 13:48
loli53
on svugde govori svima isto ne laze samo radi sto mu brisel(citajUSA)kaze
Препоруке:
25
0
50 петак, 29 мај 2015 13:54
Jos jedan "Tribalac"
Za razliku od onog klovna Pravosudova, Resetnjikov je Boga mi lepo rekao i jednima i drugima sta je i kako je... Steta je sto ovaj razgovor nece biti dostupan ni u jednim tiraznim novinama i samim tim nece ni doci do vecine gradjana.
Препоруке:
44
0
51 петак, 29 мај 2015 14:47
Дућа
Ово је можда најјаснији интервју о стању ствари у 3. светском рату који се води за ослобођење Европе и Света од Четвртог рајха.
Препоруке:
42
0
52 петак, 29 мај 2015 15:04
Дућа
Владимир НС, потписујем, веома језгровито и садржајно. Слажем се и са коментарима да овај текст треба ставити у неку трајну рубрику. Прича са Украјином у овом тренутку може се упоредити са битком код Курска у 2. св. рату. А садашње окупационе снаге су: паре.
Препоруке:
38
0
53 петак, 29 мај 2015 15:13
sima
A ovi uspaljeni rusofili kao nešto umišljaju da od njih zavisi ili da su jako važni pa se stalno žale na izmišljene botove. Koga briga da li se vama lupaju minusi ili plusevi. U svom jadnom i paralisanom mozgiću vi ste i jedno i drugo, naime i botovi i autobotovi. U zemlji opančara svašta je možno viđet.
Препоруке:
3
55
54 петак, 29 мај 2015 15:25
Јанко
ПОлако, платиће Велегад под обрадом за оно црвено прасе на тепиху пред Путином...
Препоруке:
23
0
55 петак, 29 мај 2015 15:31
Бране, Италија
Стварно, од Руса се ретко чује искреност као овај пут од Решетњикова. Он је ту признао неколико за нас Србе битних ствари. Прво (а то се и наслућивало) да и Руси и Кинези зазиру од Американаца по питању Ирана. Друго да и саме руске компаније гледају да се додворе западу да не би испровоцирале партнере. Зашто је ово битно ? Па битно је јер открива да и Руси наравно праве разне компромисе према западу и кад то ради нуклеарна сила, шта онда преостаје једној Србији (БГ, МК, ЦГ, ХР...) ? И треће, каже Решетњиков отишли смо са првих линија (Србија) и сад ратујемо у свом дворишту (Украјина). Па хвала вам што нас доживљавате као прву линију ВАШЕ одбране, то је знате баш ласкаво. Историја је нас Србе добро научила колико је паметно бити у руском рову кад су светски сукоби у питању. Мислим да се и Лукашенко тргао... И на крају, баш народ не види шта ради Вучић једино што народ хоће то јер му је доста бесмислених ратова у којима немамо никаквих шанси. И ви Руси би ушли у Кијев, да хоћете, али...
Препоруке:
20
27
56 петак, 29 мај 2015 15:36
шкљ
... знамо, жалосно је, што политички `патуљци` немају ни визије ни снаге да кажу "ЕУ" (т.ј. САД) - ман`те се ћорава посла ? Да су тако Хитлеру говорили, можда би и тај био мало `оладио` ? А овако; "Ко је као Хитлер, ко може против њега ?" се `преноси` на - САД (шатро ЕУ) ? Жалосно и јадно...
Препоруке:
10
0
57 петак, 29 мај 2015 15:47
Млади Џедај
Слажем се са описом садашњег стања на Балкану, али мислим да није скроз праведно изједначавати Србију и Бугарску. Бугарска је глатко ушла у ЕУ и НАТО, док је Србија 10 година ратовала са Западом и трпела економске санкције, таласе избеглица, бомбардовање. Молили смо и кумили тад, али није било никога да чује. Сада смо окупирани, разоружани, држе над у шаци у сваком погледу.
Препоруке:
38
0
58 петак, 29 мај 2015 15:59
синиша
Кад би мене питао руски председник шта да ради са српским политичким лидерима саветавао бих му следеће;

1. ако се неко од њих понуди да ће он да буде "руски човек" и да му за то Русија да паре, поготово у изборној кампањи никако им не бих дао паре, али бих им узвратио на следећи начин : " Уколико желите да се позивате на Русију у току предизборне кампање, онда морате ви Русији да дате паре да не би јавно демантовала да о тој сарадњи и заступању русиких интереаса нема никакав договор са тим кандидатом или странком".

Конкретно. Ако неко, на пример Николић изјави у предизборној кампањи " Ми смо за сарадњу са Русијом" руска дипломатија треба да пошаље деманти и да каже " ми немамо никакав договор ни гаранције да ће Николић сарађивати са нама". Уколико Николић плати одређени износ да Русија то не каже, онда да не каже, али никако да му за ту изјаву дају паре.

2. односе са Србијом да граде на тржишним основама, по принципима понуде и потражње исто као и са Белгијом.
Препоруке:
19
6
59 петак, 29 мај 2015 16:07
синиша бр.2.
3. Кад су у питању односи према другим југословенским народима, према Хрватима и Словенцима
треба применити исте критеријуме за улазак и пословање као са Пољацима или Шпанцима

3. Кад је у питању Македонци и Црногорци треба им дати формулар као што је мени дала Медлин Олбрајт да га попуним и у формулару за националност ми је понудила две опције Југословен или Босанац. Ја сам рекао ја сам Србин, не можете ући морате бити или Југословен или Босанац, е по том обрацу Македонци могу да буду или Југословени или Грци, или Бугари, а Црногорци или Југословени или Срби.

4. Кад су Албанци у питању забранити им сваки улаз у Русију, а ако случајно уђу на три дана сваких дванаест сати да се јављају полицији јер тамо одлазе или да поставе бомбу или да шверцују хероин. Дакле, треба се држати само реалности.

НАПОМЕНА. у свим западним земљама постоји селективни третман гостију из разих земаља. И Русија то треба да ради.
Препоруке:
28
4
60 петак, 29 мај 2015 17:17
саша р.
Г-дине Решетњиков, све што сте рекли је на месту, но има и примедби.
Прва, врло важна, Србија је једина током деведесетих, а посебно 1999. стала на црту САД-у, Британији и ЕУ. Тиме је отворила пут руским службама да разголите Јељцина и припреме долазак Путина!!
Руска Служба увек је била бриљантна. Како је припремила долазак Путина, тако је и током двадесетих прошлог века довела Стаљина, елиминисала Троцког и покварила све британске планове о лаганом уништењу Русије.
Ми такву срећу нисмо имали, јер нам је уклањањем Аписа разбијена служба, и нисмо се саставили до дана данашњег по том питању.
Елем, било би лепо да питате господу из НИС-а зашто српски народ плаћа гас по страховито високим ценама, а добијамо га из Русије по најнижој цени. Тиме се отвара простор за манипулисање људима, јер ће неко рећи - ето видите какви су нам Руси пријатељи, колико скупо плаћамо гас - а не знају да тај проблем није до Руса, већ до ових наших алаваца.
Препоруке:
50
1
61 петак, 29 мај 2015 17:30
Посматрач
"Приликом реализације Јужног тока, Србија се није показала као најпоузданији партнер. Са данашњим руководиоцем српске владе, Александром Вучићем, компактно раде представници специјалних служби западних земаља и он све више почиње да личи на руководиоце Бугарске"

Не бих могао да се сложим са оваквим гледањем на Србију у вези са "Јужним током". Колико је Србија озбиљно рачунала на тај гасовод говори чињеница да је са Русијом уговорила и спровела продају НИС-а. Србија није ни једном показала, (осим "неспретних" поступака З. Михајловић са документацијом о Ј.Т.) да не жели да ради на том пројекту. Највећи кривац за отказивање тог пројекта је Бугарска која га је својим одбијањем и зауставила. Иако наша влада ради са западним земљама због (упорног) кандидовања за чланство у Европској унији, то никако не би требало да значи да се окрећу леђа Русији као моћном снабдевачу енергентима. Русија треба да има у виду положај Србије и потребу мултиполарних односа које она одржава ради свог опстанка.
Препоруке:
22
10
62 петак, 29 мај 2015 18:45
Peter RV
Sto se u vecini (dobronamjernih) komentara ne shvata jeste da Srbi sami moraju da manifestiraju svoje nezadovoljstvo sa 'okupacijom' prije nego sto ce im Rusi pomoci da se oslobode- od nje.
Bog (Rusija) pomaze samo onima koji pomazu samom sebi, kako kaze ona narodna.
Nevjerovatno je glupo ocekivat angazovanje Rusije za nase oslobodjenje, na osnovi da nas ima 'nekoliko' (ispod 5%) koji to zelimo. Rusija bi tako izgledala kao agresor, u ocima svih!
Narod u Srbiji treba da jasno demonstrira, prvo, zelju za to oslobodjenje.
Dosad, nazalost, nema znaka za to.
Rusija ce se pojavit -sama- ,kad- i ako, se to desi.
Препоруке:
25
2
63 петак, 29 мај 2015 19:30
Prolaznik
@ Сарајлија

Zanimljivi su vaši predlozi Rusiji. Verovatno niste upoznati sa darovima Ruske federacije na opremanju Centra za vanredne situacije u Nišu i pomoć u tehničkim sredstvima u drugim gradovima Srbije. Ovi su mnogo vredniji, kada zatrebaju, nego oni što vi predlažete. A i toga ima, samo nije tako "pompezno" prikazano kao kada dolazi sa drugih strana.
Препоруке:
25
1
64 петак, 29 мај 2015 20:18
Сарајлија
@ Prolaznik

Упознат сам са активностима Руса што се тиче других видова помоћи. Моја порука је била намењена пре свега руским дипломатама који прате наше коментаре. Трик је приказивању...у помпезном, у шљаштећем. Потребни су овој покондиреној елити и "кругу двојке" шарени стаклићи и огледала, да их задиве. Да се разумемо, ја не желим било чију туђу моћ у Србији било она пријатељска или непријатељска. Али пошто је ситуација каква јесте, неко нешто треба да предузме. Што се тиче српске меке моћи, ТВ Пинк је урадио много више него цела влада и сви други државни органи заједно, а да тога нисмо ни свесни. Као вероватно ни они на Пинку. Американци не потчињавају високом културом, такође.
Препоруке:
19
1
65 петак, 29 мај 2015 20:53
Slavomir Srpski, Znam da ne znam (Sokrat)
Присуство руске „меке силе“ на Балкану практично се не осећа. Ми смо отишли са првих линија и сада морамо са САД да водимо рат на територији Украјине, односно, у својој кући.

Otisli su sami svojom voljom avgusta 2003,i umesto da svojim prisutstvom na KIM budu garancija svojim gasnim investicijama,sada gleda kako im SAD postavlja klipove pod tockove u Bugarskoj i Makedoniji. Sami vide da nema realnih mogucnosti da dovedu gas do Srbije,a opet nas kritikuju kao da smo mi umesto Bugarske sprecili gasovod! Nerazumno. Kao i to da kritikuje Gazprom da nista ne radi na promociji Rusije u Srbiji,iako je to vecinski drzavna kompanija Rusije,a ne nekog tajkuna! On u stvari krivi vrh Rusije za takvo nedelovanje,prvo potpuno vojno povlacenje sa Balkana,a onda neinvestiranje u medije za promociju Rusije u Srbiji. Sta tome da dodam? Sve znaju,i znaju da su gresili,ali nigde neke perspektive. Sto nas ne pozovu barem u njihov nuklearni kosobran,pa nama time daju mogucnost realne alternative?
Препоруке:
19
10
66 петак, 29 мај 2015 22:44
.......
Svi prethodni komentatori su preskocili najvazniju recenicu iz ovog intervjua:
"Danas Rusija ne pruza gotovo nikakvu podrsku svojim saveznicima u balkanskim zemljama".Zasto?
I druga recenica:
"Prisustvo ruske "meke sile" na Balkanu prakticno se ne oseca".Zasto?
I kaze da su otisli sa prvih linija i da sada vode rat sa SAD i EU u Ukrajini,fakticki,u svojoj kuci.
Zasto su to dopustili?
A pobegli su i sa KosMeta 2003 god,to je zaboravio reci.Zasto su pobegli?Zasto nisu ostavili 100 vojnika u S.Mitrovici?

Umesto da godinama ulazu u Srbiju i R.Srpsku,daju im kredite umesto MMF-a,Rusi bi nesto da uhvate na lepe oci,pravoslavlje,kulturu i sveslavenstvo kao njihovu najvecu glupariju.Hoce da spoje Slovene Vatikance i Pravoslavce.Nemoguca misija.

Dakle,kao sto nedavno dobro rece g-din Vukadinovic da Rusi ili nece ili ne znaju da medijski i na svaki drugi nacin udju u Srbiju,na obostranu korist.
Bojim se da Rusija ne zna ni sta ce sa sobom,a kamoli s nama.
Препоруке:
18
3
67 субота, 30 мај 2015 00:10
@ .......
"Bojim se da Rusija ne zna ni sta ce sa sobom,a kamoli s nama."

Ne smemo smetnuti sa uma da su i oni preživeli komunizam sa svim posledicama. Još duže nego mi. Tako da sanacija kod njih još duže traje.
Препоруке:
12
4
68 субота, 30 мај 2015 01:20
prevodilac
U ovom prevodu ima bezbroj gresaka . Sve greske su napravljene u Vezi Vucica dali namerno ili nenamerno. . Isti ovaj tekst na engleskom citao sam ali je drugojaciji od ovog prevoda
Препоруке:
2
3
69 субота, 30 мај 2015 01:43
!!!
@Slavomir Srpski

Kada ces ti tebi slicni provokatori,(jer drugo i niste),da shvatite da su Rusi otisli sa Kosmeta zato sto su Tadic&co problem Kosmeta prebacivali sa UN na EULEX cime su namerno pogazili Rezoliciju 1244. i na taj nacin oterali Ruse...Pa je nakon toga Putin rekao da nemogu oni Rusi biti veci Srbi od samih Srba.

Ali meni se ipak cini da svi vi to znate nego se malo pravite blesavi.Takve nebuloze,podmetacine i visoka politika najbolje se uklapaju uz sudzuk,ladno pivo i pokoju lozu ispred neke prodavnice mesovite robe.
Препоруке:
14
7
70 субота, 30 мај 2015 09:56
Marko Gay
Rusija nikad nije shvatila kakvi su nam ciljevi tj zasto je napadamo. Niti shvata da Evropa nije nezavisna.

Ovaj covek je jedan od najodgovornijih za to neznanje i zaglupljivanje ruskog rukovodstva i naroda. Kod nas bi odavno bio smenjen i zaglavio u zatvoru. A u Rusiji je on cak na polozaju.

Obratite paznju na njegove nelogicne bravure: On kaze da vlada SAD kupuje sve znacajnije evropske/ srpske politicare. Tacno. Ali nikako da vam prizna sta to Rusiju sprecava da radi isto.
Препоруке:
8
8
71 субота, 30 мај 2015 10:18
Марко
@ преводилац

Разговор је вођен на руском и преведен са руског
Препоруке:
7
0
72 субота, 30 мај 2015 12:28
Зарја, Зарја
Господин Решетњиков је савршено "прорешетао" све што је напросто вапило за - решетањем!
Мислите ли да је овај разговор у празно или само ради пуког констатовања стања ствари?!
О, не, наравно!
РФ не празнослови, а ни господин Решетњиков!
Мислим да је ово најава "премијере", односно нечега чему ћемо сви бити сведоци из прве руке. Руски стил!
Није уопште нескромно ако кажем, а то из дубине своје душе, при чистој свести и здравој памети и тврдим, да је српски народ заслужио место у свечаној ложи!
Једини на простору Хелма!
Препоруке:
9
2
73 субота, 30 мај 2015 12:50
Peter RV
@!!!
@Slavomir Srpski
Ne pravi se on, nego ga hvata nostalgija za Kostunicom, ciji je on izgleda bio tijesni saradnik- i sto objasnjava njihovu sudbinu.
Svako ko ne postuje slavni 5ti Oktobar, je kriv za bijednu nesposobnost Kostunice. Da nije bilo Putina i Milosevica (protiv kojih Slavomir bljuje njegovu otrovnu mrznju), Kostunica bi, u saradnji sa Solanom, vec napravio novi demokratski poredak za Srbe.
(Kosovo je bio naprosto problem 'manjka demokratije', objasni njegov Guru)
Препоруке:
8
4
74 субота, 30 мај 2015 15:34
Aleksandar
Са данашњим руководиоцем српске владе, Александром Вучићем, компактно раде представници специјалних служби западних земаља и он све више почиње да личи на руководиоце Бугарске.

Kratko i jasno, pa vidimo kakva g.... imamo na vlasti koja nas vodi u propast bez snage da se radi na sopstvenim interesima, odradjuje se americki posao po naredjenjima lokalnih cijasa.
Препоруке:
13
1
75 субота, 30 мај 2015 19:16
Боба
Рече неко 'потребно је да Руси раде као Американци'. Значи направе или набаве досије свих плаћеника на власти па лепо припрете певаљки у свакој власти коферчетом, броју један досијеом оне којој суд управо одреза да може да убија људе по пешачким прелазима. И то за почетак.

А народу остаје да или постане раја или се освести и постану људи а за то не могу ни Руси помоћи нажалост него само огледало.
Препоруке:
5
1
76 недеља, 31 мај 2015 13:38
!!!
@Peter RV

Jedan argumentovan tekst,iako sumnjam da ga niste videli na netu...A Slavomir ko Slavomir.

http://www.fsksrb.ru/fond-strateske-kulture/autorski-tekstovi/pod-okupacijom-i-u-vlasti-nato-eu-kako-smo-reformisali-i-modernizovali-sistem-odbrane-i-vojsku-6-ministrovanje-borisa-tadica-nastavak/

Molim Redakciju da objavi link...Faaala :)
Препоруке:
5
2
77 недеља, 31 мај 2015 19:00
Slavomir Srpski, @!!!
Javiste se na moj komentar pisuci neistine: navodno da je u junu 2002 Putin odlucio da povuce mirovnjake iz BIH i KIM (sto je bilo poruceno vrhu SRJ u UN), i to izveo avgusta 2003, jer kako navodite SRJ (Boris T.) su uveli EULEX na KIM i time ukinuli upravljanje UN. To nije tacno:

1. EULEX je stvoren tek 16.02.2008, dakle 6 godina kasnije od odluke Putina! Stoga to nema nikakve veze.

2. EULEX nije izbacio UN iz Kosova po r1244, jer UNMIK-KFOR i dalje deluju, ali su 2000 osobe EULEXA ostale pod pokroviteljstvom UNMIKa, da na terenu obavlaju poslove za UNMIK.

Dakle, kao sto sam jasno napisao, odluka Putina u junu 2002, izvrsena godinu dana kasnije, je bila potpuno jednostrana odluka Kremlja da se ne konfrontira sa zapadom,u trenutku kada je Rusija sklapala ugovore sa svojim zapadnim partnerima.
Препоруке:
4
5
78 недеља, 31 мај 2015 19:09
Slavomir Srpski, Poruka Direktoru RISI (Dr.Resetnjikov)
ГЕНЕРАЛНИ директор Руског института за стратешке студије (РИСИ), генерал потпуковник Спољне обавештајне службе у пензији Леонид Решетњиков, дао је интервју Сергеју Правосудову.

Posto sam vec odgovarao Pravosudovu na njegove insinuacije da mi samo trazimo pare od Rusije, i vama postovani Dir.Resetnjikov da porucim sledece:

Mi ne trazimo bilo kakve pare od Rusije, niti da nam besplatno instalirate vase S300 PVO sisteme (iako bi nam trebali), vec samo nesto sto ste dali Jermeniji, a sto vas nece direktno kostati:

Dajte ponudu Srbiji da budemo u vasem nuklearnom stitu, i to objavite u SB u UN.

To ce nam biti sasvim dovoljno da preusmerimo sadasnji pravac vlade i da sprecimo da Srbija bude ubacena u Evropsku Uniju. To Dr.Resetnjikov vi mozete. Sve najbolje.
Препоруке:
9
1
79 недеља, 31 мај 2015 19:10
НЕМАЊА ВИДИЋ
Плашим се да Русија још није довољно јака да би се могла супротставити Западу , па да зато не подгрејава велике наде код Срба које не може да испуни.
Ако није то у питању, онда је деловање њене меке моћи испод свакаг аматеризма.Једном или два пута годишње слушамо у Сава центру њихове народне песме и то је све.Престао сам да тамо одлазим.
Њихове фирме ЛУКОИЛ, ГАСПРОМ и СБЕРБАНК су нанеле страшан ударац српској ћирилици. Гори него САНУ и Матица српска правописном одредбом да је и латиница стандардно писмо српског језика.
Ако нису у стању да у Србији имају свој ТВ канал, онда и нису сила у коју се Срби могу поуздати.
Макар сам коментарима показао када и где су Руси долазили у Србију да гину за њено ослобађање од Турака,кад већ неће новинари и историчари да о томе пишу.А да се сними какав филм о томе , не може се очекивати ни од оваквих Срба ни од Руса. Изгледа да само знамо добро да гинемо кад се више нема куда.
Препоруке:
4
0
80 недеља, 31 мај 2015 19:29
Петер РВ
Питање на које С.Српски нема одговора.
Дали је предсједник Коштуница захтијевао јавно ,да Путин не повуче јединице са Косова, што је обавезно требао да уради, ако му је било стало до руског присуства на Косову?
Препоруке:
5
4
81 недеља, 31 мај 2015 20:52
Slavomir Srpski, @Peter RV
Posto smo u UN u New Yorku jednostavno primili poruku od Rusije da ce povuci svoje mirovnjake, koliko znam, Kostunica je to primio i tajno trazio da od toga odustanu. Javno svakako nije mogao jer na to DSrbija nije imala nikakva legalna prava, posto zemlje clanice UN samostalno odlucuju gde ce i da li ce slati mirovnjake u druge drzave sveta.

To je mogao da trazi mozda samo Slobo, posto su njemu licno izgleda obecali (Cernomidin) da ce zauzvrat zbog povlacenja SRJ vojske i iz delova KIM gde su Srbi u vecini, tamo Rusija poslati mirovnjake kao garancija na terenu da ce r1244 biti otpostovana. Cak ni tu nemamo javno obecanje Rusije prema SRJ, vec navodno samo tajne pregovore Slobo-Cernomidin. Cudno da vas Slobo nije odreagovao iz Haga kada su Rusi povukli trupe (avgust 2003), iako je imao tri godine vremena da to javno trazi od Putina, pre svoje smrti u 2006. Jel sada jasnije?
Препоруке:
5
3
82 недеља, 31 мај 2015 21:01
Slavomir Srpski, @Peter RV
E sada, koliko sam ja doznao, Slobo se dogorio sa ruskim vlastima da ne objavljuje javno kakve je pritiske i dogovore sa Cernomidinom imao u zimu 1999, i to negde u toku jeseni 2000, kada je za uzvrat dobio ponudu Rusije da se sa porodicom skloni u Moskvu.

Dakle, on je zrtvovao mogucnost da pritiskamo Putina da ne bezi sa KIM, radi odbrane preostalih Srba dole, radi svojih licnih interesa. Posto su ga protiv volje Kostunice (koji je imao manjinu u vladi sa Djindjicem, vlasti Srbije (Ceda-Djindjic) silom uhapsili i helikopterom prebacili kao teroristu u Hag, on je od Putinove vlasti zahtevao da tamo sklone mu Marka i Miru da dozivotno primaju penziju i da se tako spasu od suda ovde. To me onda navodi da je to bitni razlog ZASTO Slobo ni posle avgusta 2003 nije trazio javno od Rusije da odpostuju dogovor sa Cernomidinom pre potpisa na primirje u Kumanovu.
Препоруке:
5
4
83 недеља, 31 мај 2015 21:31
!!!
@Slavomir Srpski

Ruske mirovnjake su oterali Tadic i ekipa (ukljucujucu i neobavestenog).Tacka.
A ti mozes da razglabas o ovome do sutra,naklapajuci visoku politiku.
Препоруке:
8
3
84 недеља, 31 мај 2015 23:30
Prolaznik
@ !!! (@Slavomir Srpski)

Ruski "mirovnjaci" na Kosovu i Metohiji su bili odvojeni od komande KFOR-a. Lokalni Albanci su, verovatno u dogovoru sa nekim NATO članicama KFOR-a, vršili provokacije nad jedinicama Ruske Federacije. Sećate se kada su im blokirali prolaz kroz neko selo kod Orahovca. To je pretilo da izazove i veće sukobe sa teškim posledicama. Verovatno je zato odlučeno da se povuku sa Kosmeta. Rusija je tada još bila u defanzivi prema zapadu.
Препоруке:
7
4
85 понедељак, 01 јун 2015 02:07
Peter RV
@Slavomir Srpski
Kad god nemate argumente vi se dohvatite tajnih razgovora i sporazuma- koji su vam svi poznati !
Umjesto vaseg 'podzemnog' objasnjavanja, predlazem vam sledece.
Putin je uvidjeo skim ima posla, kad je banda hohstaplera zgrabila vlast (u saradnji sa CIA!), 5og Oktobra- i predala sefa drzave, neprijatelju sopstvenog naroda. Zasto bi Putin imao povjerenje da je toj gomili vazno Kosovo, kad su se bacili na koljena bas pred onima koji okupiraju to Kosovo? (Rusi su tamo poceli i da ginu!). Tako tretiranje svojeg oborenog predsjednika, moglo je da znaci samo jednu stvar- preokret za saradnju sa neprijateljom- nasim i Putinovim!
Ostavite se tajnih depesa i fantazija, vi ste 5og Oktobra i predajom Milosevica, izgubili svako moralno pravo na neko dostojanstvo.
Vas Kostunica nije nikad digao glas protiv svega ovoga. Uvijek je bio, ili 'u manjini' ili 'neobavijesten' ili 'prevaren' (ali uvijek 'veliki drzavnik'?)
Vrijeme je za katarsis!
Препоруке:
5
4
86 понедељак, 01 јун 2015 11:23
Slavomir Srpski, @Peter RV
Lepo sam vam objasnio zasto vlada SRJ u 2003 nije mogla da javno trazi od Rusije da tamo ostane sa svojim kontingentom, jer na to nije imala legalno pravo.

Objasnio sam i to zasto je Slobo cutao u 2003, iako su mu usmeno davali obecanja pre potpisivanja Kumanovskog sporazuma, jer je onda Slobo imao Marka i Mira u Moskvi da tamo primaju penzije da ne bi bili vraceni i osudjivani u SRJ, dakle zbog licnih porodnicnih interesa.

A sada da vam objasnim zasto to sto kazete nije razlog zasto je Rusija ostavila S5rbe na KIM: Delovanje CIA u bivsoj Slobinoj SRJ i pre oktobra 2000 je bilo sawsvim vidljivo Rusiji, kao i dolari koji su dolazili iz Budimpeste. Dakle oni su vec krajem oktobra 2000 imali potpuno jasnu sliku sta je CIA radila i uradila, pa da su zeleli (kako vi neosnovano tvrdite) da napuste KIM, to su mogli odmah posle toga, krajem 2000 i time jasno objasnili ZASTO napustaju. Posto su to uradili tek 3 godina kasnije, jasno je da TO nije razog, vec strah od sukoba na KIM.
Препоруке:
4
0
87 понедељак, 01 јун 2015 11:43
Slavomir Srpski, @Posmatrac
Citiram: "Ruski "mirovnjaci" na Kosovu i Metohiji su bili odvojeni od komande KFOR-a".

Снаге КФОР-а су успостављене по Резолуцији 1244 Савета безбедности УН. На територију Косова ушле су 12. јуна 1999. године.

Rusija je ucestvovala u toj mirovnoj vojnoj organizaciji od pocetka sve do avgusta 2003, iako se nije slagala sa komandom NATO (U KFOR su bile i mnoge ne-NATO vojske, iz 17 drzava). Ono sto je greska Rusije bila je to da je ucestvovala u pravljenju r1244, ali dozvolila da KFOR bude podeljen u pet zona (FR, SAD, IT, V.B. i Nemacka), a da ni u jednoj od njih bude komanda Rusije. Zasto je to dozvolila, ako je Rusija bila odlucujuci faktor pregovora (Cernomidin-Ahtisari) sa Slobinom SRJ?

Naravno da po r1244, koju je Rusija zapecatila, oni vise nisu imali svoju zonu i komandu nad tom zonom, iako su to morali da unesu u r1244, barem za sever KIM. To sto su se kasnije tuzakali da nemaju svoju zonu i da moraju da slusaju komandu drugih 5 zona svakako nismo krivi mi Srbi!!
Препоруке:
3
0
88 понедељак, 01 јун 2015 13:40
Peter RV
@Slavomir Srpski, @Peter RV
"Lepo sam vam objasnio zasto vlada SRJ u 2003 nije mogla da javno trazi od Rusije da tamo ostane sa svojim kontingentom, jer na to nije imala legalno pravo"
Hocete da kazete da Kostunica nije imao 'legalno pravo' da javno pozove Putina da zadrzi Ruse na Kosovu, zaradi zastite Srba?
Vama je zemunica pomracila um!
Vi ste vec dokazali vasu mrznju prema Milosevicu koja postaje patoloska, narocito kad se okomite na njegovu familiju. Ovo vec prelazi svaku granicu pristojnosti!
Препоруке:
3
2
89 понедељак, 01 јун 2015 15:02
Slavomir Srpski, O Peter RV patologijama i dalje nasiroko
Rekao sam jasno da je Slobo radi interesa svoje porodice u Moskvi izabrao da sakrije dogovaranje sa Cernomidinom i Ahtisarijem, i obecanje Kremlja da ce braniti Srbe na KIM svojim vojnim prisutstvom u KFOR.

Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje Rusiju zbog iznevere Srba na KIM iz vise razloga:

1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM.

2. U ono vreme je postojao jak pritisak da se ostvari Ahtisarijev plan, pa je bilo nerazumno napadati Putinovu Rusiju u trenutku kada smo morali da ih molimo da sprece Ahtisarijev Plan u SB. Bas zbog toga, iako smo videli proneveru Putina, Kostunicina vlada je odlucila da im ne gura prst u oko, i na taj nacin smo dobili da je Rusija sprecila u SB ostvarivanje Plana Ahtisarija.

3. Drzavno rukovodstvo je i onda smatrala da je moralno nepovoljno da se javno srpskom narodu predocava to da nas Rusija ostavlja same, jer je bilo neophodno sacuvati nadu.
Препоруке:
2
0
90 понедељак, 01 јун 2015 15:04
Slavomir Srpski, O Peter RV patologijama i dalje nasiroko
Rekao sam jasno da je Slobo radi interesa svoje porodice u Moskvi izabrao da sakrije dogovaranje sa Cernomidinom i Ahtisarijem, i obecanje Kremlja da ce braniti Srbe na KIM svojim vojnim prisutstvom u KFOR.

Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje Rusiju zbog iznevere Srba na KIM iz vise razloga:

1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM.

2. U ono vreme je postojao jak pritisak da se ostvari Ahtisarijev plan, pa je bilo nerazumno napadati Putinovu Rusiju u trenutku kada smo morali da ih molimo da sprece Ahtisarijev Plan u SB. Bas zbog toga, iako smo videli proneveru Putina, Kostunicina vlada je odlucila da im ne gura prst u oko, i na taj nacin smo dobili da je Rusija sprecila u SB ostvarivanje Plana Ahtisarija.

3. Drzavno rukovodstvo je i onda smatrala da je moralno nepovoljno da se javno srpskom narodu predocava to da nas Rusija ostavlja same, jer je bilo neophodno sacuvati nadu.
Препоруке:
0
0
91 понедељак, 01 јун 2015 16:51
Peter RV
@Slavomir Srpski
Vi gubite razum.
Pogledajte samo pocetak vase opsesije o necemu sto nije zahtijevalo apsolutno nikakvu legalnost :

"Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje (OPTUZUJE?) Rusiju zbog iznevere (IZNEVERE?) Srba na KIM iz vise razloga:
1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM." (A kome treba neka legalnost za javno obracanje?)
(Ostalo su vase uobicajne bjuvotine o porodici Milosevica!).

Ne, vas Kostunica i nije htjeo da trazi Putinu nastavak ruske misije na Kosovu, jer je znao da ce mu Nato aplaudirat na tome. Kao veliki ondasnji 'evropejac' on je prvo potrcao u Pariz da se tamo paradira kao Nato-demokrata- i nije mu ni padala na pamet Moskva.
Ponavljam. Nikakvo cudo da se DSS, sa vama i Kostunicom- nasao na djubristu istorije!
Sandu Raskovic ceka dzinovski zadatak da da duh toj smrdljivoj lesini.
Препоруке:
4
4
92 понедељак, 01 јун 2015 17:18
Slavomir Srpski, o naravoucenijama RV.Petera
Citiram sve vase dedukcije: "Vi gubite razum."

Ako polazite od te premise, Vi ste ... koja cita sta ljudi bez razuma pisu, pa onda na to odgovarate! Kojom li to logikom ako vam je sagovornik nerazuman. Prvo ste me optuzili da ne znam da odgovorim na vase pitanje,a onda kada napisah 5-6 komentara bez ikakvih uvreda prema vama,sa cinjenicama i tacnim podacima,vi niste u stanju ne samo da to razumete,pa da onda kontra-cinjenicama odgovorite na moje iznesene cinjenice, vec tautoloski odredjujete da sam nerazuman.

Sada se smirite,ohladite tenziju da vam dan lakse prodje; procitajte ponovo sve konzistentne podatke koje sam izneo. Ja sam to pisao da vam dam cinjenice da na vasa pitanja imam jasne odgovore, kao i za druge na NSPM koji te podatke nisu ranije imali.

Posto vi forsirate diskusiju o Slobi-Kostunici, sto nije tema ovog clanka, ja sam pozvao jasno Rusiju da nam ponudi nuklearni stit. Nerazumno?Na vase dalje licne probleme se vise necu obracati.
Препоруке:
2
2
93 понедељак, 01 јун 2015 18:13
Peter RV
@Slavomir Srpski
Dali postoji jedan jedini vas komentar koji ne pominje 'Slobu' i njegovu familiju?
VI ste pozvali javno da nam Putin da 'nuklearni stit'?
Prvo, ko ste vi, da jedan drzavnik kao Putin ,ili iko drugi, treba da vam poklanja paznju? (Ako ovo nije primjer srbijanske megalomanije, ne znam sto je!).
Drugo, treba prvo bit u vojnom savezu sa Rusijom da bi nam ona dala neki 'stit'. Ne sjecate li se da ste vi i Kostunica, triufalno zakljucili da Srbija mora bit NEUTRALNA izmedju srpskih neprijatelja i Rusije?
Amnezija?
Na kraju, Sto se tice mojih 'uvreda' na vas racun, uzmite to sportski- vracanje na uvrede prema meni kao Crnogorcu, od vas i vaseg maloumnog tjelohranitelja 'Ernana'.
Препоруке:
4
4
94 понедељак, 01 јун 2015 18:39
Slavomir Srpski, Srpsko-Ruske megalomanije i ostale manije
Citiram:"VI ste pozvali javno da nam Putin da 'nuklearni stit'? Prvo, ko ste vi, da jedan drzavnik kao Putin ,ili iko drugi, treba da vam poklanja paznju? (Ako ovo nije primjer srbijanske megalomanije, ne znam sto je!). "

Ja sam srpski gradjanin koji na NSPM na ruskom tekstu Dir. RISI odgovaram porukom da nam je potreban nuklearni stit Rusije, da bi bili osigurani da nas NATO nece gnjaviti ukoliko se okrenemo potpuno Rusiji. Mi kao drzava ne mozemo da trazimo ulazak u vojni blok Rusije, ukoliko takvu ponudu nemamo, rizikujuci da dobijemo na potraznji jedno veliko rusko NJET, a da na drugoj strani pogorsamo drasticno nasu bezbednost, obzirom da NATO lako moze da nam se sveti, recimo na KIM. Ja to kao slobodan gradjanin Srbije trazim od Rusije, a na njima u Moskvi je da odluce kako hoce. Ruske sluzbe prate svakako NSPM i nase komentare, pa ce to primiti k'znanju. To je svrha mojih poruka Moskvi. Nema to nikakve veze sa megalomanijom, posto koristim nick-name a ne licnu promociju!
Препоруке:
3
0
95 понедељак, 01 јун 2015 20:35
Prolaznik
@ Slavomir Srpski
"Zasto je to dozvolila, ako je Rusija bila odlucujuci faktor pregovora (Cernomidin-Ahtisari) sa Slobinom SRJ?"

Ulazak ruskog kontingenta na Kosovo i Metohiju nije bio po rezoluciji 1244. To je bio samo očajnički potez S. Miloševića da, ulaskom ruske motorizovane jedinice u Prištinu, odloži egzodus Srba i drugih neAlbanaca iz centralnog Kosmeta. KFOR je sastavljen od vojski zemalja članica NATO pakta uz nekakve dopune od "nesvrstanih" zemalja da se "Vlasi ne sete". Rusi su jedno vreme obavljali misiju kao deo KFOR-a. Ali se na sve načine radilo od strane NATO pripadnika i domaćih Albanaca da se oni ometaju u delovanju. Zato sam pomenuo blokade puteva na delu Kosmeta pod ruskom nadležnošću. To je za Ruse bila situacija koja je mogla da dovede do krvoprolića ako bi vojna jedinica upotrebila silu da razbije blokade.
Pregovori uz učešće Černomirdina su trebali samo da "omekšaju" Miloševića da prihvati ultimatum NATO pakta za faktičku okupaciju Kosmeta.
Препоруке:
8
0
96 уторак, 02 јун 2015 11:30
Поштовалац НСПМ
Истина је ту само је треба применити. Будућост Србије зависи ипак од нас самих. Чињеница да ЦИА није више само обавештајна оргнзација већ глобални инструмент моћи неби требало да поколеба одважне и патриоте ма колико ''медењаци'' били слатки. Проблем је њихов системски приступ остварењу интереса који се под оваквим околностима не може мирним путем спровести. Живела Србија.
Препоруке:
3
0
97 уторак, 02 јун 2015 12:39
Slavomir Srpski @Prolaznik
Citiram vas: " Rusi su jedno vreme obavljali misiju kao deo KFOR-a."

Tacno, od dolaska na KIM sve do avgusta 2003 oni jesu zvanicno bili deo KFOR. No to nije problem, kao ni pokusaj Albanaca da to ometu i strah Rusije da bi moglo doci do povoda za ratnu situaciju.

Cinjenica je da je Rusija od pocetka sa Cernomidinom pritiskala SRJ (Slobu) da prihvati r1244,koja je predvidjala i UNMIK i KFOR i po kojoj su odredjene 5 oblasti u kojoj bi komandovali (SAD, IT, FR, V.B. i Nemacka),a ni u jednoj Rusija,iako je ona bila odlucujuci faktor za izglasavanje rezolucije! Bez pristanka Rusije u SB ta rezolucija ne bi mogla biti doneta. Ako su pre potpisa Slobe obecavali da ce poslati svoje mirovnjake dole,zasto u tom dokumentu r1244 nisu ubacili svoju zonu (na severu KIM barem) sa svojom komandom?? To svakako nije neodgovornost Srba vec drzave Rusije.
Pa kasnije tuzakanje Rusije da nemaju komandu i svoju zonu,i da je i to razlog napustanja KIM (odluka u junu 2002) svakako da je neopravdano
Препоруке:
4
1
98 уторак, 02 јун 2015 16:05
Prolaznik
@ Slavomir Srpski

Severu Kosmeta nije bila potrebna podrška mirovnih snaga. Oni su bili dovoljno samoorganizovani tako da kosovski Albanci nisu imali pristupa u njihovo područje. Da se nisu pojavili pregovarači u Briselu od strane Srbije, sa B. Tadićem i njegovim otkrićem, Borkom Stefanovićem, to bi i ostalo kao srpsko područje u bliskoj vezi sa maticom. Ali, kako su naši pregovarači, sa vrhuncem u junu 2013.god. prihvatili sve zahteve Brisela sa Ketrin Ešton, a koje su odredili kosovski Albanci, to sada ne bi pomoglo i da su ruski mirovnjaci tamo. Srbija predaje svoju pokrajinu u ruke jednom narodu tamo, kosovskim Albancima. Sve ostalo, ZSO i sl. su malo važni detalji. Albanci drže vrhovnu vlast.
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер