Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Draža kao - još jedna - šarena laža

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 26 maj 2015 12:07
tri četvrtine
Izvinite,a kada je On rehabilitovan?
Ne pravno,nego ideološki.
Na izborima,od četvrtine.
Preporuke:
21
22
2 utorak, 26 maj 2015 12:19
marko
AV će vladati sigurno još 10 godina. I dalje mu je rejting 50%, a sve ostale stranke zajedno ne mogu mu ništa. Jedina je opcija da se svi zajedno udruže ali to je nemoguće. Ohrabruje skok DSS-Dveri i SRS i to je sve, ali mora da se navikneno da će Alek još dugo, dugo vladati.
Preporuke:
14
45
3 utorak, 26 maj 2015 12:27
JVuO
Nikada salonski desničari neće shvatiti da je ključ pada Vučića u Nikoliću. Vučić, Vučić, pa Vučić - i onako svi njegovi glasači i da se razočaraju neće glasati za vas, već za DS, LDP, SPO ... Vučić je novorođeni Đinđić za njih. Ako se sruši Nikolić, ruši se fasada naprednjačkog režima koja je navodno proruska, narodna i nacionalna i ostaje ogoljena LDP suština koju Vučić, ma kako da je dobar manipulator domaćim javnim mnjenjem, kod Rusa neće uspeti da sakrije. Nikolić, koliko god da je trenutno marginalan u sopstvenoj stranci, jedini SNSu daje legitimitet u Moskvi. Bez podrške Moskve i blokade Putina ovaj režim pada za tri meseca.
Preporuke:
55
3
4 utorak, 26 maj 2015 12:53
PP
@ Marko,

Diskutabilan je taj rejting od 50%. Prvo, to je Stratedžik marketing i rejting je navodno za SNS a ne za Vučića. Sa druge strane objavljen je upravo i drugi deo "istraživanja" iste kuće koje govori da što se tiče popularnosti samih političara Vučić stoji na 30%. Ako se izuzme suluda pomisao da Nikolić vuče 20% poverenja, onda vidimo da ove cifre nikako ne piju vodu jer partija kakva je SNS koja se bazira isključivo na kultu ličnosti i gde ideologija ne igra nikakvu ulogu, ne može biti popularnija od lidera koji je predstavlja.

Najbolji pokazatelj stvarnog stanja je intervju Premijera na B92, gde je on prvi put javno priznao "veliki pad podrške EU integracijama" i nagli porast desnice. Takođe, danas se pojavila i vest da razmišlja o vanrednim izborima.

Sama činjenica da Vučić razmišlja o izborima govori da je procenio da mora da preseče ovaj rast anti SNS raspoloženje oružjem kojim najbolje barata - predizbornom kampanjom u medijima.
Preporuke:
49
3
5 utorak, 26 maj 2015 12:54
Cviko
Jedno, gotovo hipotetičko pitanje. U ovim uslovima, (a ko zna kakvi bi bili da smo posle rata ostali Kraljevina,)da li bi Draža bio saglasan da se "otpiše" Kosovo i Metohija, Srce Srbije, iz sastava Srbije? Kako autor kaže, On, izvršava naloge Zapada i istovremeno "rehabilitacijom" "ljubi srce" naroda. Da li bi i Draža to radio? Ljudi, oni nam rasturaju državu a mi raspravljamo o stvarima pre 70 godina. Oni nam rasturaju državu danas, sutra će završiti a mi će mo i dalje raspravljati ko je kriv za ovo ili ono. Zašto kroz rasprave bežimo od stvarnosti? Jel neko živi od prošlosti? Ne žive ni penzioneri, jer im penzije na razne načine umanjuju a sve izgleda pošteno. Zar smo slepci i pored zdravog vida? Da li se zadovoljavamo sa onim što vidimo a ne zapažamo? Dokle prazne priče? Trgnimo se, okrenimo se sadašnjosti.
Preporuke:
40
2
6 utorak, 26 maj 2015 13:26
Zoran Đorđević
Na sudu je jasno rečeno da se utvrđuje samo to da li je Draža Mihajlović imao pravično suđenje, a ne i da li je bio kolaborant i ratni zločinac.
Meni njegova rehabilitacija liči samo na afirmaciju antikomunizma, ništa više.
Preporuke:
31
8
7 utorak, 26 maj 2015 13:46
koska
Ama, ljudi, nije ovo tekst o Draži i da li je on heroj, žrtva, izdajnik ili nešto četvto. Ovo je tekst o tome kako vlast, to jest Vučić, vešto spinuje i manipuliše svime, pa i ovom Dražinom sudskom rehabilitacijom. Nemojmo opet o četnicima i partizanima. Baš to on i hoće. Samo da se ne bavimo njime, izdajom Kosova i rasprodajom Srbije.
Preporuke:
47
9
8 utorak, 26 maj 2015 14:39
Lorka
Nijednog trenutka se nije smelo posumnjati u svedočenja sa suđenja Draži Mihajloviću niti bi to bilo opravdano. Ljudi su saopštili ono što su čuli i videli. U to se ne može sumnjati po prirodi stvari. Da li je to bilo za osudu neka svako proceni koga to interesuje.
Preporuke:
11
27
9 utorak, 26 maj 2015 16:19
Brundalo
Ovo je ozbiljan tekst, možda najozbiljniji i najbolji od svih doasada napisanih nakon odluke suda. Koska je u pravu, ovo nije tekst o Draži, ovo je tekst o Vođinim manipulacijama sa unesrećenim srpskim narodom, odnosno unesrećenim podelama koje datiraju još od Nemanjića. Vođa se ipak malo preigrao, jer su mu i ovu srpsku nesreću natovarili vladari iz senke, samo da bi Srbiju skratili, ne samo za Kosmet, već i za Vojvodinu, Rašku oblast i ko zna šta još hoće da otmu od Srbije. Ako bi sada bili izbori, Vođa bi izgubio, jer je još ogroman broj glasača protiv rehabiolitacije Draže, zato svakodnevno obećava povećanje penzija. Sve je ovo ludilo, odnosno u srbiji vlda luduilo, politička kultura je katastrofalna. Još jednom čestitke za ovaj tekst.
Preporuke:
23
4
10 utorak, 26 maj 2015 16:43
aleksandar
Dobar, dobar tekst.
Preporuke:
16
6
11 utorak, 26 maj 2015 16:47
Fundamentalno - nekad i sad
1.
Podela na četnike i partizane je bila podela na nacionalni i anacionalni pokret otpora. Današnja podela na one koji se protive zapadnim pritiscima i na one koji ih prihvataju i ispunjavaju, je samo drugi oblik te iste podele. A to znači FUNDAMENTALNE PODELE SRBA NA SUVERENISTE I INTERNACIONALCE. Pri tom su komunisti bili internacionalci čija centrala se nalazila u Moskvi a evrofili su internacionalci čija centrala se nalazi u Briselu. Ali suština je ista. I jedni i drugi su samo ispostave centara koji se nalaze van Srbije, i jedni i drugi služe (tj. služili su) interesima tih centara a na štetu interesa Srbije.
Preporuke:
23
6
12 utorak, 26 maj 2015 16:48
Fundamentalno - nekad i sad
2.
Rasprava o Dražinoj rehabilitaciji se zaglibila u more pojedinačnih slučajeva - šta je radio partizan Mika tog i tog dana u selu tom i tom, a šta četnik Pera nekog drugog dana u nekom drugom selu. Ali postupci pojedinaca, bilo da se radi o četnicima ili o partizanima, ne mogu objasniti fundamentalne razlike između dva pokreta. A to je da su četnici imali isključivo vojni cilj – borbu protiv okupatora, a da su partizani imali ideološki cilj - uvesti socijalizam/komunizam u Srbiji. I kao što je danas cilj evrofila da Srbija bude „napredna i demokratska“ (čitaj kolonija Brisela) makar bila bez Srba, tako je cilj partizana bio da Srbija bude „napredna i komunistička“ (čitaj kolonija Moskve), makar bila bez Srba. I zato evrofile nije briga što Srbija postaje demografska, ekonomska, ekološka pustoš posle njihovih „progresivnih reformi“, kao što partizane nije bilo briga što su Nemci ubijali 100 Srba za jednog Nemca posle njihovih „hrabrih“ diverzantskih akcija.
Preporuke:
24
5
13 utorak, 26 maj 2015 17:46
Peter RV
Nenad Pivaš pogađa pravo u metu.
Analiza Vučićeve patriotske kompenzacije za njegove mračne Briselske mahinacije oko predaje Kosova- je perfektna. Druga stvar je naravno, dali će narod tu prevaru prozorijet - na vrijeme.
U istu strategiju spada ova farsa oko Šešelja.
Traži se njegov povratak u Hag da bi se dala prilika Vučiću za dodatnu egzibiciju patriotizma- sa njegovim odbijanjem da ga vrati natrag! Postoji li veći dokaz Vučićevog patriotizma , za bivše pristalice Šešelja?
( svako zna da ga on ne može povratit- ali je potreban još jedan patriotski spektakl za srpske patriotske krelce)
Poslije toga biće mnogo lakše mijenjat ustav i oprostit se od Kosova!
Ideja je, da Srbi -potpuno anestezirani-neće ni osjetit amputaciju Kosova.
Preporuke:
21
7
14 utorak, 26 maj 2015 18:17
Jos jedan "Tribalac"
Tekst je veoma dobar i svakako istinit. Boris Tadic je imao slican egzibicionizam sa iskopavanjem tobozeg Drazinog groba iz istih pobuda kao sto ih ima i Vucic. Ono sto zelim da uradim je da se ne slozim sa komentatorom iza o cetnicima i partizanima kao eksponentima nacionalnog i anacionalnog otpora. U stvari slazem se da su partizani bili anacionalni ali ne uspevam da uvidim da su cetnici bili "nacionalni", vec "anglofilni" pokret otpora. Imajuci u vidu surovo postupanje engleske prema Srbiji od sticanja nezavisnosti pa do danas "anglofilni" pokret otpora ne moze nikako biti nacionalni. Danas je karakter ravnogorskih i monarhistickih pokreta razoblicen kao nikad u istoriji pocev od tobozeg "prestolonaslednika" koji istupa kao podanik engleske krune pa do kojekakvih SPO-ovaca, radikala i slicno koji su efikasno transformisani u stubove atlantskog i anglofilnog poretka u Srbiji. Bilo kakav buduci opozicioni rad mora jasno da prepozna da su cetnicki i partizanski pok - antisrpski.
Preporuke:
16
5
15 utorak, 26 maj 2015 18:21
Budućnost
Dražu na stranu, okrenimo se budućnosti... Za 70 god.(ako nas bude)neće biti tog suda koji će moći rehabilitovati ovaj narod koji je dozvolio da ga ''ujarme'' ovakvi manipulatori i lažovi kojima trenutno pola Srbije ukazuje poverenje.
Hmmm... Možda jedina šansa da nas rehabilituju je da nas proglase volovima po onoj ''volovi jaram trpe...''.
Preporuke:
14
3
16 utorak, 26 maj 2015 18:50
Đorđe Ivković
JVuO je bila ono što jeste - Vojska Kraljevine Jugoslavije. Kao takva, ona je branila četiri fundamenalna principa - apsolutni patriotizam, antinacizam, antiboljševiza i antiaustrougarizma.

Partizani nisu branili nijedan od tih principa. Po potrebi, oni su bili primenjeni boljševici i solidni partneri nacistima i najbolji službenici Engleza, ali ponajviše potuljeni austrougari; dakle, patriote nikako.

Pogledajte sadašnju vlast - partizanska slika i prilika.
Preporuke:
23
16
17 utorak, 26 maj 2015 20:08
@ Još jedan „Tribalac“
Svaka suverena država se u svojoj spoljnoj politici oslanja na savezničke, prijateljske, ili istorijski bliske države. U tom pogledu ne postoje izuzeci. I Amerika kao supersila je primorana da se oslanja na V. Britaniju - dakle da bude po vašoj terminologiji „anglofil“ - da bi preko Engleza ostvarivala svoje interese u Evropi.

Sasvim je druga stvar kad neka zemlja postane ispostava ideologije i interesa neke strane sile i kad vodi unutrašnju i spoljnu politiku koja praktično znači ukidanje suvereniteta te države jer se ona faktički UTAPA u organizaciju na čijem čelu se nalazi ta strana sila. Pri tom je sasvim svejedno da li se ta organizacija zove „svetska socijalistička zajednica“ ili „evropska porodica naroda“.
Preporuke:
7
3
18 utorak, 26 maj 2015 20:08
Nenad Pivaš
@Đorđe Ivković

Antikomunistička borba nakon 45. a posebno nakon ponovnog uvođenja višestranačja, je podmetnuto kukavičje jaje u ime koga su Srbi srljali u propast. U to ime podržavan je SPO i kasnije puč 5. oktobra. Vi još uvek ne shvatate da posle odlaska Milana Stojadinovića 1939. u Beogradu nije bilo boljeg čoveka na vlasti od Miloševića, čijim padom je Srbija prestala biti država. Njegov pad je propast taman koliko i dolazak Tita na vlast. Vi se i dalje dičite time što ste ga rušili, umesto da se pokajete i odnesete venac na grob palog vožda u Požarevac, a kao recept za vaskrs Srbije predlažete nam monarhiju i krunisanje onog "prestolonaslednika" koji ne zna srpski i koji pozdravlja hapšenje đenerala Mladića (možda je i on za vas "komunjara").
Preporuke:
23
26
19 utorak, 26 maj 2015 20:12
@ Još jedan „Tribalac“
2.
Četnici su bili NACIONALNI pokret otpora jer njihovo oslanjanje na Engleze (što je bila greška, ali to je druga priča) nije imalo za cilj da Srbija postane članica Komonvelta.

Partizani su bili ANACIONALAN pokret otpora jer je njihov cilj bio da se u Srbiji uvede socijalizam i zemlja postane deo „svetske socijalističke zajednice“ koja je i zvanično bila organizovana u skladu sa doktrinom OGRANIČENOG SUVERENITETA (baš kao danas Evropska unija).

Dokaz da su partizani bili anacionalan pokret podređen stranoj centrali, je upravo činjenica da su počeli sa diverzantskim akcijama ne kada je napadnuta Jugoslavija što bi bilo normalno da su bili nacionalan pokret otpora, već kada je napadnut SSSR – strana centrala čijim interesima su služili.
Preporuke:
9
5
20 utorak, 26 maj 2015 20:34
@Nenad Pivaš
Milošević nema baš nikakve veze sa galerijom komunističkih lidera koji su sistematski uništavali Srbiju od 1941. godine pa sve do 8 sednice. Ta sednica je upravo kamen međaš između patriota i internacionalaca unutar socijalističke partije.Milošević je u suštini bio državnik iznad partijskih, sektaških, ideoloških podela. Možda će to nekome zvučati preterano, ali on se može uporediti sa de Golom, državnikom koga bi smešno bilo trpati bilo u levicu ili u desnicu.

S druge strane nazovi prestolonaslednik Aleksandar nema baš nikakve veze sa ravnogorcima- vojnicima i ratnicima - koji su pokušavali da u skladu sa četničkom tradicijom odbrane zemlju od Nemaca (ali i od ustaša) kao što su to uvek činili kroz istoriju ratujući za slobodu Srbije protiv Turaka, Bugara, Austrijanaca.
Preporuke:
14
9
21 utorak, 26 maj 2015 20:47
Observantes
Ne bih se složio s autorom povodom ovog teksta. Rehabilitacija Draže je bitna kao „rehabilitacija procesa protiv Draže“ koji je (proces) bio Brozov preki sud. Ako je ova rehabilitacija u službi marketinga dnevne politike, pitam a šta to danas nije? Takva su pravila političke igre koju je ustanovio DOS i 5. oktobar (brozovčići koji su "streljali Miloševića" u Hagu sa sve onim balonima radosti na Kalemegdanu i nedozvoljavanjem da se sahrani na regularnom groblju – DOS sekta i crnomagijski ritual)! Nego ne mogu ove DSS patriote da dovedem do uvida, kome i čemu su pripadali 5. oktobra i u čemu su učestvovali da bi nam današnja realnost bila ovakva. Ovakva, ponižavajuća u kojoj Tači drži govor u Savetu bezbednosti a Draža ne može usred Srbije? Ili zamislite Šešelja za govornicom UN? Šta, to je nezamislivo? Pa u tome i jeste poremećaj! Bandit Tači u UN a Šešelj s meta i tumorima mučenjem u smrt!
Preporuke:
20
7
22 utorak, 26 maj 2015 21:00
Nenad Pivaš
@@

Apsolutno se slažem sa vama i za Miloševića i za tkz. "prestolonaslednika" i za četnike.
Preporuke:
12
7
23 utorak, 26 maj 2015 21:03
Observantes
Pozdravljam autora komentara
@Nenad Pivaš utorak, 26 maj 2015 20:34
To je suština srpske priče i podvale koja je brozovskim alatima uvaljena Srbima devedesetih u vidu DOS!
Preporuke:
15
6
24 utorak, 26 maj 2015 21:08
Đorđe Ivković
G. Pivaš,
O da, otišao bih u posetu na neka mesta, ali bih poneo par glogovih kočeva.

Ne hvalim se naročito Petim oktobrom.

Jesu li grešni oni koji su se do Petog oktobra borili protiv ljudi "posle čije vladavine od Srbije ostati olupina" (Antonić)? Pa čiji su ovi iz sadašnjeg režima? Ne ja, Vi se morate dogvoriti sa sobom, na čijoj ste strani?
Ako pak pogledate porodičnu anamnezu tih koji od Srbije prave ne čak ni olupinu, već Gobi pustinju u Evrpi, ako pogledate metode vlasti kojim se služe, ako zagledate kome su pokorni, jasno je da su u pitanju partizanska deca. Kao što jesu. Ako još bolje pogledate, koreni su u austrougarskim regimentama.
Kad pogledate ko čini podupiroći NVO sektor, slika je potpuna.
I? Gde ste Vi u toj anamnezi?
Niste samo Vi u pitanju. Zastrašujuće je što je izrasla čitava jedna nova generacija mutanata iz starog genotipa.
Preporuke:
19
14
25 utorak, 26 maj 2015 22:11
Observantes
Mislim da NSPM treba da mlađim generacijama približi 8. sednicu kao bitni sudbinski događaj za srpski narod, da bi nove generacije shvatile zašto je sipan uranijum na srpski narod i srpsku zemlju. 8. sednicom srpski narod se distancirao od brozovske antisrpske politike (proustaške i prošiptarske). Milošević je najzad Srbima otvorio oči, Broza je oterao od Srba. Tačka!...
Preporuke:
18
9
26 utorak, 26 maj 2015 22:15
Observantes
... 5. oktobar je reanimacija „Brozovog leša“ i direktna manifestacija negacije 8. Sednice pučem od strane „lažne demokratske i političke elite“. Sve mogu da obradim intelektualno i emotivno ali da lažna disidentska elita , Mihiz, Bećković i kasnije Ćosić... uz brojnu „kulturnu elitu“ (glumci, književnici ...) podržavaju 5. oktobarski puč je bilo nemoguće racionalno obraditi. Milošević nije angažovao brozovske „disidente“ koji su proputovali ceo svet kao „disidenti“ i imali socrealističke priviligije dobro situiranih za vreme Broza. I oni su mu se osvetili. Njih je Broz poštovao, Milošević nije! U mržnji prema Miloševiću , za rad gubitka svojih „disidentskih“ i kosmopolitskih privilegija upropastili su srpski narod svojim "pijanim uličarskin" političkim delovanjem!Paraelita, brozovska predvodila je ulicu "s Brozom u srcu" protiv Srba!
Preporuke:
20
9
27 sreda, 27 maj 2015 00:20
Observantes
Autoritet struke, javne, iz domena kulture i nauke nije nužno i politički autoritet a kamoli prodržavnički potencijal. To što je neko akademik, profesor, lekar, sudija, dobitnik ove ili one nagrade i nosilac bilo kakve titule (laureat čega (?)) u vremenu nestajanja srpskog naroda) negarantuje pravovernu rodoljubnu pretpostavku. U ovom svetu sve je korupcija. Borba protiv korupcije je zato paperje u priči korumpiranih političara. Nonsens, priznaćete. Više korumpiran lovi manje korumpiranog radi demonstracije sile i dogovora kada budu zamenili uloge u izvršnoj vlasti. Kojom selekcijom je neko stigao na primarnu političku funkciju (izborima u uslovvima okupacije)? Ono što mene razačarava je pitanje rodoljubnog refleksa. Čim je refleks on nezavisi od nivoa školovanosti i pameti. Nepostoji „racionalni patriotizam“ (DSS neka se neljuti na mene. Koštunica, posebno. Poverovao je naivno istim žbirovima koji su ga u vreme Broza oterali s fakulteta i stavili ga načelo 5. oktobra).
Preporuke:
12
7
28 sreda, 27 maj 2015 11:06
Jos jedan "Tribalac"
Svaka cast Djordju Ivkovicu!
Preporuke:
9
11
29 sreda, 27 maj 2015 16:19
@Observantes
Da je istorija (kao i život) puna neverovatnih obrta i paradoksa, svedoči i činjenica da je brozovštinu, pokopanu na Osmoj sednici, oktobarskim pučem reanimirao niko drugi do antibrozovac Vojislav Koštunica. Da nije bilo njega koji je svojim učešćem svemu davao patriotski imidž, 5. oktobar se ne bi desio - bar ne tada. Istina, Srbija je bila određena da bude država-žrtva i do "5. oktobra" bi najverovatnije ipak došlo u nekom drugom mesecu, neke druge godine.To je kao sa Mosadekom. Posle četvrtog ili petog pokušaja,i četvrtog ili petog scenarija, ipak su ga smakli udruženim snagama CIA,MI6,kooperativni generali. A nacionalizovati iransku naftnu industriju- dotle pod kontrolom Britanaca - je ipak mnogo manji "greh" nego biti prvi političar antiglobalista.
Preporuke:
11
4
30 sreda, 27 maj 2015 16:29
Boki
Evo, da i ja dam svoj doprinos teorijama kako i zašto...

Meni se, recimo, čini da je ova priča pokrenuta sada, između ostalog, i sa razlogom da bi se nama Srbima moglo reći: "Eto, i vi veličate svoje fašiste i saradnike Nacista. Nemate prava da Hrvatima spočitavate njihove Ustaše i Ukraincima njihove Banderovce kad ste i vi isti..."

Sve što AV radi, kao i njegovi prethodnici, je u službi degradacije ovog naroda i dokazivanja da je genocidan. Da je uvek istoriski bio genocidan i da ga kao takvog treba mrzeti, uništavati i menjati. Slažem se da je to i marketinga radi, ali smatram i da ima i mnogo dublji motiv dokazivanja kako smo prljavi kao i ostali i kako ne možemo sebe smatrati ispravnima u odnosu na ostale Naciste u okolini - Hrvate, Šiptare, Bošnjake, Bugare, Mađare...
Preporuke:
4
7
31 sreda, 27 maj 2015 16:34
Boki
Evo, da i ja dam svoj doprinos teorijama kako i zašto... 

Meni se, recimo, čini da je ova priča pokrenuta sada, između ostalog, i sa razlogom da bi se nama Srbima moglo reći: "Eto, i vi veličate svoje fašiste i saradnike Nacista. Nemate prava da Hrvatima spočitavate njihove Ustaše i Ukraincima njihove Banderovce kad ste i vi isti..." 

Sve što AV radi, kao i njegovi prethodnici, je u službi degradacije ovog naroda i dokazivanja da je genocidan. Da je uvek istoriski bio genocidan i da ga kao takvog treba mrzeti, uništavati i menjati. Slažem se da je to i marketinga radi, ali smatram i da ima i mnogo dublji motiv dokazivanja kako smo prljavi kao i ostali i kako ne možemo sebe smatrati ispravnima u odnosu na ostale Naciste u okolini - Hrvate, Šiptare, Bošnjake, Bugare, Mađare...
Preporuke:
3
7
32 sreda, 27 maj 2015 20:07
Observantes
@Observantes, sreda, 27 maj 2015 16:19
Tačno ste napisali! Srbija je bila meta i to nije moglo da se izbegne. Ali 5. oktobar (ili neki drugi „mesec“) Srbi nisu smeli sebi da dozvole. Srbi su tada dobrovoljno pristali na okupaciju, prihvatili su krivicu za to što su bombardovani?! Šta bi bilo, futuristički, da su Srbi branili Miloševića po svaku cenu? Bilo bi vraćanje u 19 vek! Ali zar danas Srbija nije vraćena u taj vek sa spasonosnim 5. oktobrom! Sve je dobrovoljno rasprodala i izgubila je nevinost. Mentalo pomeranje nacije proizvelo je stopu kriminala koja Srbima nije imanentna. Lažna i nametnuta samokrivica pod pritiskom i izvinjavanjem DOSa proizvela je stopu samoubistava i nasilja u porodici do neslućenih razmera. Sva energija koju jedan narod treba da upotebi u odbrani sebe usmerena je u samodestrukciju (protiv sebe).
Preporuke:
6
4
33 sreda, 27 maj 2015 20:17
Observantes
... S idejom odbrane sebe nema suicida jer nema krivice. Ima pogibije ali one altruistične i herojske a ne jajarske („Srbin samoubica ili Srbin kriminalac“?). Može te spoljna sila vratiti u 19 vek ali je bitno da li je to zbog ideje samodbrane (Milošević) ili je to to pod firmom prostitucije (5. oktobar). U prvom slučaju trpi se za ideju slobode, u drugom haotično i obezglavljeno sudbinu stavljaš u ruke okupatoru koji nema pozitivnu već emociju sadiste bez kraja u sadističkom postavljanju novih bizarnih uslova (pod firmom "demokratizacije ili EU puta") i dalje dekapitacije nacije. U oba slučaja si onaj koji trpi i koji je gubitnik. Ali je bitno reći da gubitnik s idejom odbrane ima nadu i neje destruktivan. Gubitnik bez ideje je pristao na povodac kao pas.
Preporuke:
7
3
34 nedelja, 31 maj 2015 08:22
Nikola Milosev
Ova autorova teza svakako nije bez osnova. Ali nisam bas siguran da SNS ima mozgove koji tako pronicljivo razmisljaju.
Preporuke:
0
0
35 petak, 05 jun 2015 23:55
Zvonimir Bgd
S obzirom na opravdan utisak autora da je poslednja u nizu rehabilitacija samo koska za narod kako bi se odvukla paznja od galopirajuceg propadanja drzave i naroda, ova mi se njegova recenica ucinila sustinskom:

Oni koji ipak moraju da se ljute na nekoga imaju priliku, tu su im razne NVO koje grme protiv rehabilitacije.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner