четвртак, 22. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Главни одбор ДСС огромном већином усвојио извештај Санде Рашковић Ивић; За гласало 112, уздржана 3 и против 2

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 23 мај 2015 10:57
апис
Надам се да ће правладати мудрост и општи интерес, а не себични лични бенефити. Подршка Санди...
Препоруке:
193
6
2 субота, 23 мај 2015 11:03
љубомир јарић
Ако данас госпођа Санда ''преживи'' и након тога очисти странку од рашзне гамади ето нам партије која нам толико недостаје.
Препоруке:
213
8
3 субота, 23 мај 2015 11:11
подршка Санди
"писму чланова Извршног одбора у којем се тражи њена оставка и останку у власти у Београду"
..
Баш да видимо колико је јак нагон за влашћу и колико ови чланови Извршног одбора деле исте вредности са члановима неких других извршних одбора снс-а..
Да видимо где је место ДСС-у на политичкој карти Србије,не само града.
Или са штитом,или на њему!
Препоруке:
150
3
4 субота, 23 мај 2015 11:14
јбгбгд
Санда је часна, паметна и умна особа! Шићарџије немају потенцијала!
Препоруке:
159
8
5 субота, 23 мај 2015 12:17
Дућа
Дошло је време да се разјасни да ли је ДСС опозиција или власт, оба више не може.
Препоруке:
122
3
6 субота, 23 мај 2015 15:09
штеточинска влада Србије
влада Александра Вучића не чини ништа како би се зауставила даља дезинтеграција Србије.
..
Влада са именованим на челу,напротив чини све што се од њега захтева из Берлина,Брисела и Вашингтона у черупању Србије.
Са странком и политиком такве владе и њеног лидера,нема компромиса нити поделе власти!
нико
Препоруке:
102
4
7 субота, 23 мај 2015 15:09
dusan
idemo sanda , izbaci karijeriste i neka nas bude koliko bilo , ali srbija je iznad svega .
Препоруке:
136
4
8 субота, 23 мај 2015 15:10
Весна
Браво за ову ЖЕНУ!
Препоруке:
137
5
9 субота, 23 мај 2015 15:10
33
Говор је као мелем за напаћену српску душу.
Препоруке:
129
3
10 субота, 23 мај 2015 15:22
Nemanja
Gospodji Sandi Raskovic Ivic vise danas niko ne moze nista reci sto se tice njenog opozicionarstva.
Ona se pokazala,sad je vreme da ovih 100 i nesto ljudi u glavnom odboru DSS se isto pokaze.
Препоруке:
119
2
11 субота, 23 мај 2015 15:29
Betelgeuse
Хајде Санда очисти ДСС од шљама па да имамо за кога да гласамо.
Препоруке:
122
3
12 субота, 23 мај 2015 15:52
Драган, Катун
Ако Санда не ,,преживи,, ови и не заслужују друго осим презира.Ајде некако да ,,натерамо,, НСПМ да прерасте у покрет за освешћење и ослобођење ове наше разваљене Отаџбине.
Препоруке:
96
8
13 субота, 23 мај 2015 16:03
Или, или...
Изгледа да се ту решава и судбина будуће политичке Србије. Да ли ће победити политички принципи или политички маркетинг(битно је бити на власти). Слагао се или не са Сандом, њена принципијелност и начин опхођења са јавношћу улива наду у неку лепшу Србију.
Препоруке:
107
1
14 субота, 23 мај 2015 16:30
Бојан-Сурбел
Амин!А сада сви бивши, часни чланови који су напустили странку због оваквих проданих, НАЗАД у странку и на посао, треба Србију подизати!ЖИВЕЛА СРБИЈА!!!
Препоруке:
97
1
15 субота, 23 мај 2015 16:54
Sanda
je gromada!Uveren sam da ima vecinu u glavnom odboru.Uostalom dobicemo potvrdu za jedno 2 casa.Bez imalo pristrasnosti mislim da u svim elementima prevazilazi sve koji su bili u politici zadnjih 10-15 godina.Nece biti lako DSS-u sa finansijskim problemima,medijskom blokadom itd.ali uveren sam da ce vecina naroda prepoznati Sandin potencijal,energiju i ljubav prema Srbiji.
Препоруке:
94
1
16 субота, 23 мај 2015 16:58
Sutra već bez Ace Boljitka
Kad pominjete da se DSS mora očistiti od karijerista, nemojte tu reč, nije to najstrašnije, ima toga i u normalnom životu, nego oni rade za SNS, to je prava reč a to je onda katastrofa za Srbiju, jer sve se mora uraditi da vlast na čelu sa SNS partijom i čovekom koji nije radno sposoban zauvek nestane iz politike.
Препоруке:
87
1
17 субота, 23 мај 2015 17:46
МР
Да потсетим моје земљаке да је Тито узимао кредите на западу да прави фабрике, ови данас увозе млеко са кредитима(њгове фабрике су све продате и уништене). Зато данас Србија има већи дуг него некада цела Југославија. Хајде, дајте ми минусе.
Препоруке:
75
13
18 субота, 23 мај 2015 18:00
Dr.Rade Pajovic,Florida
Slazem se sa svakom reci ove lepe,pametne I rodoljubive zene!
Препоруке:
100
2
19 субота, 23 мај 2015 18:10
Johnny
@ Sanda je gromada ...
....Lubav prema Srbiji.
Др СРИ има једну ширу љубав , љубав и веру у српство и српску нацију !
Поздрав !!
Препоруке:
89
2
20 субота, 23 мај 2015 18:17
Saša
Nisam simpatizer DSS a ni gospodje Rašković Ivić ali smatram da je ovim potezom napravila vrsnu razliku izmedju sebe i svih drugih na političkoj sceni .

Odlučnost ... ono što srpskim političarima uvijek fali osim kada ispunjavaju strane naloge .

Ukoliko preživi ovu sjednicu postaje bez dileme najautoritarnija ličnost na političkoj sceni i svaka joj čast na tome .

Nadam se da će opstati i da će narod umijeti to da cijeni .

Ukoliko ode sa čela stranke ???

Treba zaboraviti da su ikada i postojali .
Препоруке:
102
2
21 субота, 23 мај 2015 18:49
koba
Napred Sanda!
Okupi sve pametne ljude Srbije oko sebe i sve kojima je sudbina zemlje na srcu.
Poveži se sa srpskom dijasporom.
Osloni se u svemu na Rusiju, jedinog iskrenog srpskog prijatelja kroz istoriju.
Pokušaj da dobiješ medijski prostor odakle ćeš moći raskrinkati bandu.
Izbaci iz stranke sitne duše kojima su vlast i privilegije na prvom mestu.
SLOBODA ILI SMRT!
Препоруке:
83
2
22 субота, 23 мај 2015 18:55
bivsi
Ako Sanda ovo prezivi sledece nedelje idem da se uclanim u dss, to ce biti moja licna podrska ovoj hrabroj i jakoj zeni i uopste takvoj politici nacinu politicke borbe.
Препоруке:
104
4
23 субота, 23 мај 2015 20:26
ЗР
Има ли неких информација шта се дешава, да ли је могуће да ГО ДСС још увек траје?

Ако је Јованов сам дао оставку и напустио странку, то мирише на добар епилог, надам се...
Препоруке:
69
1
24 субота, 23 мај 2015 21:25
ЗР
Како преноси Танјуг, Санда остаје на челу ДСС, за њен извештај гласало је 117 од 112 присутних чланова ГО, двоје је било против (од којих је један Младеновић), а троје уздржаних.

Надам се да је следећи корак оставка или смена Младеновића са тих положаја ако неће сам да оде.
Препоруке:
85
0
25 субота, 23 мај 2015 21:29
Slavomir Srpski, o devama i pridevama
Bojim se da je opet posadjeno seme razdora u DSS, pa oni koji zele malu DSS opet donose danas pobedu!

Cijom krivicom je stranka dovedena da danas bez vece potrebe duva u tikve "cistunaca" i "necistunaca" po pitanju ucestvovanja u lokalnim vlastima videcemo, jer to je glupost koja ce samo dalje da kosta vec razudjenu stranku i koja ide na ruku vladajucih stranaka. Siromasi se svadjaju oko mrvica dok sela gore! Ko je to pitanje forsirao, na njemu ce pasti odgovornost daljeg bavljenja samim sobom i daljim razbijanjem jedinstva stranke. Ima i to da vidimo na maloj serbskoj pozornici. Jos nam samo to treba!
Препоруке:
5
57
26 субота, 23 мај 2015 21:32
Мирко,
Коба и још понеки, Слажем се са Вашим коментарима. Било би још боље од Бас да сте их написали Српском ЋИРИЛИЦОМ. Мало труда, заиста... Леп поздрав!
Препоруке:
47
4
27 субота, 23 мај 2015 21:35
напред
Одличне вести.
Препоруке:
77
1
28 субота, 23 мај 2015 21:45
info sa Gl.O
Gl. Odbor je uz.2 protiv i 1.uzdrzan usvojio izvestaj o radu, tako da nema skupstine. Pucisti su pokusali da obore kvorum. Nece tako lako odustati od namere da se goje uz sns. sanda mora da ih pocisti.
Препоруке:
89
3
29 субота, 23 мај 2015 22:04
Ујка Васа
Странка је у другој половини деведестих била принципијелна, али управо принципи и политички ставови ДСС-а (и не само ДСС-а)из тих преломних година су нас довели до данашњег колонијалног статуса. Била је то - желим да верујем - ствар погрешних процена и илузија о западној демократији и савезницима из два рата. Ипак, ради кредибилитета странке, требало би се једном отворено осврнути на тај период и деловање ДСС-а у оквиру тадашње опозиције Милошевићу.
Препоруке:
34
21
30 субота, 23 мај 2015 22:10
pobeda ali ..
Sada neće imati opoziciju u stranci ali se vara da će stranka biti jača, ovim je samo otvoren konkurs za masovno preletanje kod "naprednih na vodi"!
Препоруке:
7
67
31 субота, 23 мај 2015 22:18
ЗР
@ info Gl.O

Хвала на томе што сте скренули пажњу на овај детаљ, проверио сам сад на сајту ДСС да ГО странке броји 213 чланова ако се не варам, тако да ово и није баш убедљива победа, тако да сте у праву, Санда мора да настави борбу и да сада инсистира да се Младеновић(а да се ја питам и Илић и сви који шурују са СНС) повуче са својих позиција и да се што пре напусти локална власт у Београду и осталим градовима, јер ако она попусти, фотељаши могу очас посла да обрну ситуацију и да сазову нови ГО где исход може бити другачији (сетимо се унутарпартијских сукоба Мома и Мила за превласт у ДПС 1997. године, где је Момова струја на почетку имала убедљиву већину, али су Мило и Свето за пар месеци окренули ситуацију у своју корист).
Препоруке:
63
0
32 субота, 23 мај 2015 22:24
spira
iskreno me raduju ovi rezultati . ima nade za nasu srbiju , da je bilo drugacije , izgubili bi smo i mogucnost borbe za svoju otadzbinu . ovako , ostaje nam borba , borba i samo borba ...zivela srbija
Препоруке:
48
0
33 субота, 23 мај 2015 22:35
Др
Браво Санда! Прва битка против Вучића је добијена, идемо даље!
Препоруке:
59
2
34 субота, 23 мај 2015 22:37
ajoj koje sicardzije
sta, andrija ne podnosi ostavku?
Препоруке:
50
0
35 субота, 23 мај 2015 23:00
Обсервантес
@Ујка Васа, потписујем ваш коментар поводом данашњег ДСС-а. ДСС мора да се дистанцира од ДОС историје чији је темељ, пошто се Коштуница није извинио српском народу за потоње постпетооктобарско морално и из тога изведено свако друго девастирање Србије.
Препоруке:
32
21
36 субота, 23 мај 2015 23:12
Peter RV
Dobro, sad kad je obezbijedila podrsku stranke, ocekujemo jednu vigorozniju opoziciju.
Pozelicemo joj svaku srecu.
Препоруке:
42
2
37 субота, 23 мај 2015 23:26
Обсервантес
СПС је скинуо „Милошевићеву слику“ ДОС окупаторским повиновањем и политички „умире“. ДСС треба да ту „слику“ покајнички (због ДОС учешћа)врати да би политички „васкрснуо“. Без тога, све остало је каријеристичка, неискрена замена улога некорисних за судбину српског народа.
Препоруке:
12
32
38 субота, 23 мај 2015 23:27
фристајло
Госпођа Ивић је сјајан ум, образована и интелигентна, али- и сувише култивисана и одмерена особа да и била у стању да води једну странку из Србије.
Нигде она не греши, вуче добре одлуке, интелигентно решава проблеме, али- бојим се да то није довољно.
Фали нешто. Споро иде то профилисање политике, промена курса (која је, по општем мишљењу оих који прате догађања у ДСС), и све ми се чини да ће проћи возови, који ће ДСС одвести у сферу власти.
Знам да ће ово изнервирати много симпатизера ДСС, али- време ће показати ко греши.
Волео бих да грешим, али- ретко ми се то дешава.
Препоруке:
18
26
39 субота, 23 мај 2015 23:52
Обсервантес
Не може Коштуница да добије мандат народа „на улици“, револуцијом (5. октобар) а да онда мандат враћа народу „на изборима“. Кад је демонстрирао искрену демократску тенденцију? У првом или у другом случају? Ни у једном! У првом је окупатору дао алиби за бомбардовање (ДОС кворумом и челом на листи) а у другом је полуге избора оставио непријатељу у руке (предоминантном медијском манипулацијом, технологијом изборне комбинаторике искусних ДОС спонзора...). Нешто што је егоистична злоупотреба вештина политичких алата није државништво! Биланси те политике су погубни за српски народ.
Препоруке:
38
22
40 недеља, 24 мај 2015 00:03
gordana
Uclanicu se u DSS.
Препоруке:
55
9
41 недеља, 24 мај 2015 00:03
Унапред хвала.
Када ће тачно да смени Андреју Младеновића и када излазе из градске власти?
Препоруке:
55
3
42 недеља, 24 мај 2015 00:50
predragst
Ko Novak Đoković.
Препоруке:
14
0
43 недеља, 24 мај 2015 01:23
Милосав
Оно што је важно је рећи шта је то различито од власти. "У чијем је интересу приватизација Телекома, продаја ПКБ-а, земље и ораница, приватизација ЕПС-а и Комерцијалне банке?" је добар почетак. Остала опозиција или "опозиција" још се не изјашњава. А можда и немају различит став.
Препоруке:
28
0
44 недеља, 24 мај 2015 01:58
српска сарма, а може и пасуљ@ о понечему, а и о г-дину "МР"
Искрено, нисам очекивао да ће бити оволико ИНТЕРНЕТ острашћености око једног унутарстраначког питања!? Реакције, па скоро ко код "напрдног" nenada!? Ако ништа друго, то и неличи на демократију!? Или се можда варам!? Сад Ви "МР"! Знате, садањи ДУГ Србије је НОМИНАЛНО отприлике истог нивоа као и ЦЕО дуг почившег СФРЈота, али имајући у виду КУРСНЕ РАЗЛИКЕ, заправо је мањи, него, ЗАШТО истичете ту чињеницу, а не помињете да Хрватска са УПОЛА МАЊЕ СТАНОВНИШТВА од Србије има 4 ПУТА ВЕЋИ ДУГ од српског!? Знате, изгледа да ће их та "лијепа" ЕТНИЧКИ ЧИСТА "њихова" КОШТАТИ "ко светог Петра кајгана"!? Обашка што је СЛОВЕНАЧКИ ДУГ са становништвом УПОЛА МАЊИМ од хрватског ЈОШ И ВЕЋИ!? Па кад помислим да ће ПО ДОЛАСКУ ПАТРИОТСКЕ ОПЦИЈЕ на власт у Србији уследити ПРЕКИД ПОГУБНОГ ССП-а, што баш неће насекирати Британију, Француску, Немачку или Италију, ал Бога ми, може да ОТЕРА у БАНКРОТ Хрватску и Словенију!? Видите, ствари ваља ЦЕЛОВИТО сагледавати, не само ИЗ ЈЕДНОГ УГЛА, СИТУАЦИЈЕ& ВРЕМЕНА!?
Препоруке:
28
3
45 недеља, 24 мај 2015 10:06
Dragan
Dobar znak.
Препоруке:
19
2
46 недеља, 24 мај 2015 10:44
Јутутунац
Браво Санда.Јединство странке је најважније.Они који разбијају неће далеко.ДС је збога тога надрљала.Треба ићи на многа и разна укрупњавања.Треба неговати неке вредности и бити упоран у томе.Ово што нам се збива са ЕУ и Амариком је нездраво,Постајемо сужњи у властитој земљи.Узимају све што им падне на памет.Онда Амери су уништили многе земље од Ирака,Либије, Авганистана па редом.Све те њихове игре и лажи обијају с и нама о главу.Хрвати и Шиптари су под њиховом шапом и интересима.Да није њих све би средили.И да знате нисмо пре свега и изнад свега"мала" земља.Шиптари и Хрвати и Словеци су мањи па успевају.То да си мали те не оправдава.Велико срце имају неки мали народи па успевају.Држ се Санда и иди, иди све даље.Остали су у распаду.Имаш панси.
Препоруке:
21
3
47 недеља, 24 мај 2015 13:28
и шта?
"...Главни одбор ДСС огромном већином усвојио извештај Санде Рашковић Ивић. За гласало 112, уздржана 3 и против 2 члана Главног одбора...".итд. много текста, а даље... шта?? Излази ли ДСС из коалиције са СНС-ом у Београду (и другим местима), или не? О томе ни речи... Тресла се гора - а шта се родило?
Препоруке:
13
4
48 недеља, 24 мај 2015 14:53
неко
Није проблем са њеним речима, за вођење политике је неопходно и важно да постоји и могућност да се партија материјално снабдева. Е, то је тешко за извести а да буде транспарентно. Из финансирања произилази и могуће деловање међу људима, и то у два правца. Први правац је локално, а други глобално организовање и делање. Оба правца могу бити у оквиру институција и ван институција, у зависности како странка партиципира. Друга важна околност је однос речи и дела. Знамо да је до сад то било за већину партија (ако не и све) неповољан однос, и у оквиру учествовања у власти, и ван тога. Човек са стране би се у сваком случају упитао за конкретне резултате. Ово што пишем не везујем за ДСС, већ је генерална прича. Констатовање чињеница је први ниво, прави, виши ниво су рактични концепти. ови концепти нису идеологија, нити су нација, нити је економија, итд. већ су све то и више.

Око тога свега се може још писати.
Препоруке:
2
3
49 недеља, 24 мај 2015 16:31
nemanja-slavomir srpski
Ne postoji seme razora.Posoji celokupno clanstvo i 112 clanova glavnog odbora koji stoji iza gospodje Raskovic Ivic i na drugoj strani dva coveka koji su se uvalili u fotelje i bas im je lepo.Naravno postoji i ovaj treci Jovanovc koji od nas nije clan DSS,jer je shvatio valjda da DSS I SNS nece praviti vlat u vojvodini,pa se uplasio da ce mu fotelja izmaci.

A taj isti Borko kao predsednik gradskog odbora u Novom Sadu treba da da ostavu upravo zbog razdora koji je tamo napravio,pa mu vecinsko clanstvo napusa stranku jer su na vlasti sa naprednjacima koji osim nepotizma i stranckog zaposljavanja nisu nista drugo uradili u Novom Sadu.

Sto se tice zamerke da bi DSS mogao da postane mala stranka,ona je postao mala stranak zahvaljujuci saloncima u belikm rukavicama koji su kampanju vodili na Bukulji i smatrali da je Tomislaav Nikolic simbol patriotske politike ali eto razilaze se samo oko clanstva Srbije u EU.
Препоруке:
4
2
50 недеља, 24 мај 2015 16:37
nemanja-slavomir srpski
Ja koliko se secam upravo ste vi davali podrsku tim saloncima koji su sa SNS potpisivali istorijske drzavotvorne sporazume,i doveli DSS do toga cega su doveli.

I sad kad neko pokusava da promeni nesto,barem da pokusa jer tesko da moze da se popravi nesto sto je unisteno do kraja,vi trazite predjasnju politiku.Trazite svilene rukavice da se izvade i da se u salonu drze besede o Kosovu i caru Lazaru jer to je boze mili formula za uspeh.

Posto je ta politika porazena,a juce je porazena i poltika karijerista i foteljasa ja iskreno vise ne vidim potrebu za vasom brigom da li ce DSS biti mali jer koliko znam vi ste davno rekli baj baj Sandi i ovakvom DSS-u.

Inace kako napreduje Drzatvorni pokret,jel bila koja tribina u MZ Belanovica?
Препоруке:
2
5
51 недеља, 24 мај 2015 16:40
nemanja-ujka vaso
Postovani,kad je Milosevic bio na vlasti a DSS osnovan deca koja su tad imala 15 godina danas imaju 38 i imaju svoju decu.Moja prambaba je cak sa toliko godina i baba postala.Oni koji su imali 10 godina kad je Milosevic otisao,danas imaju 25 godina.A oni koji su se tad rodili,kad budu sledeci izbori imace 18 godina i pravo glasa da odlucuju.Hocu reci sledece,da je opste suludo a i totalno nebinto da iko vise prica o Kosutnici i Milosevicu,socijalstima i demokratama.Pogotovo je nebitno sa stanovista dobijanja glasova.Ako danas socijalisti vise ne misle o Milosevicu,verujem da polovina ovih sto su sad clanovi ne znaju ni gde je sahranjen,a vi trazite od onih koji su uvek bili nejgovi protivnici da preispituju svoj stav o njemu.Ako mi u drzavi Srbiji nemamo vecih problema od Milosevica,onda ja stvarno ne znam sta da kazem.

Inace Kostunica je u svojoj knjizi pre par godina i napisao da mu je Milosevic biio protivnik do onog trenutka kad ga je pobedio.
Препоруке:
2
3
52 недеља, 24 мај 2015 16:43
nemanja-ujka vaso
DSS I SPS su bili ideolski razlicite stranke i potpuno je normalno da budu i protivnici politicki.Ja licno svoj negativan stav o rezimu Slobodana Milosevica nisam promenio i nikad necu promeni.I uvek kazem da sam kad se pogledaju 90-ete vise sklon stavu SRS i njihove radikalne retorike prema projugoslovneskom komunistickom razimu,nego DSS-u koji je blazi u tim kritikama.Iako sam od kad sam imo pravo glasa ,davao glasa DSS-u.

Manimo se podela,nema tu vise mesta sa sitna sibicarenja.Ili cemo se suprostaviti politika proevropskim stranaka,ili cemo davati glas DVERIMA,DSS I SRS-u.Ili u najgorem slucaju ostati kuci i gubiti vreme na ovakve price,i time davati indirektnu podrsku SNS-u svojim necinjenjem nista da ih najurimo.
Препоруке:
3
1
53 недеља, 24 мај 2015 17:25
Slavomir Srpski, @Nemanja
"Ne postoji seme razora"

Vidim, neko nas je izgleda slagao da ce odbor da odlucuje o izlasku DSS iz loklnih vlasti. Ispostavilo se da o tome nije bilo ni reci ni odluka, pa smo svi ispali neinformisni i neobavesteni. Sada niko ni luk jeo ni mirisao, ali tresla se gora a rodio mis.

Ako je tako, onda naravno da razdora nece biti, vec samo demagoskog politikanstva. DSS ce nastaviti da ucestvuje u lokalnim vlastima kao sto treba, ali ce lokalni bojari da sagnu glavu (i rep) kako je i ranije trebalo.

Izgleda da se diskusija svela samo na izvestaj Predsednika stranke, i da su se lokalna zamotavanja isparila kao kada se magla digne pa se svi pitaju da li je ikada i postojala, a jos manje se pitaju dali i sada postoji ili je Sandina fatamorgana.
Препоруке:
3
1
54 недеља, 24 мај 2015 19:57
Vecina
Glasalo 112 clanova.A koliko clanova uopste ima GLavni odbor DSSa???
Препоруке:
1
0
55 недеља, 24 мај 2015 20:30
Почело је...
Не бих да копирам Вучића али бих се послужио његовим термином, фаза 1а завршена, идемо на фазу 1б. Напуштање локалних коалиција са СНС. Онда фаза 2а, 2б.... Али не 30 година као код поменутог већ до следећих избора, да коначно свој глас дамо у праве руке и скинемо напредне радикале, социјалистичке комунисте а не дозволимо да се на власт врате жути демократски демагози.
Препоруке:
3
0
56 недеља, 24 мај 2015 21:36
Мићко
@Većina

Има их 212 или 213, тако нешто. Али се ретко кад на састанку појављују сви. Једноставно, тешко је довући толики број људи који иначе живе по целој територији Србије у Београд. Међу онима који се нису појавили вероватно има присталица Младеновића, Борка и Миленка. Али сигурно има и Сандиних присталица. Као што је, на пример, Драгана Трифковић. Која се није појавила зато што је - у Москви. Међутим, послала је писмо подршке и јасно се определила за Санду.
Препоруке:
0
0
57 недеља, 24 мај 2015 22:21
Srdjan M.
Znaci odlucili da budu "opoziciona vlast"?
Препоруке:
0
0
58 недеља, 24 мај 2015 22:22
Djole
Sta kazu Dveri na ovo? Jesu li oni i dalje u koaliciji?
Препоруке:
0
0
59 понедељак, 25 мај 2015 13:32
nemanja@Slavomir srpski
Nije istina da je iko rekao da ce glavni odbor o tome raspravljati.To sto u nedostatku argumenata vi bazirate pricu na necemu sto niko nije ni rekao to je druga stvar.Glavni odbor ne moze da preispituje odluke o lokalnim koalcijama,to radi predsednistvo stranke i gradski odbor Beograda.Na ovoj sednici je bila prica o izvestaju o radu Sande Raskovic Ivic.I ona je rekla da ako ona pobedi na toj sednici,ako dobije vecinu a dobila je podrsku 95% prisutnih clanova GO da je potpuno moralno da oni koji su jos se suprostavili podnesu ostavke jer je njihova politika porazena.I njihova politika koketiranja,fotelja i karijera jesta porazena,ali naravno da se ne moze ocekivati da takvi nemoralisti donesu moralnu odluku i napuste DSS.Zato ce predsednistvo i neki drugi oragni da ih lepo najure i kraj price.Naravno pricam indirektno,jer svima ja jasno da kad DSS napusti koaliciju u Beogradu da nepostoji vise ni jedan razloga da Mladenovic ostane u istom.
Препоруке:
0
0
60 понедељак, 25 мај 2015 13:33
nemanja@Slavomir srpski
inace ne postoji pitanje lokalnih vlasti,postoji pitanje Beograda koji sa lex aleks speijalom vise nije lokalno pitanje.I naravno da grad od 2 miliona stanovnika u zemlji od 7 miliona sa stanovista dobijanje podrske glasaca ne moze nikako biti lokalno pitanje.

Po treci puta postavljam pitanje zasto tako zustro niste napali Kostunicu kad mu je Djilas ponudio saradnju u Beogradu a on rekao da Beograd sa tolikim brojem stanovnika i takvim statusom u nasem pravnom sistemu je malo vise od lokala.Vi ste vrlo jasno i glasno stali protiv Sande i rekli da vas DSS takav kakav je vise neinteresuje.Sto znaci sta god vi da kazete,samo treba ici suprotno i to je pravo formula uspeha.Isto ko u slucaju EU,kad oni nesto kazu ,mi suprotno i sigurno ce biti dobri.Vi protivnici Sande i njenog dolaska ste upravo argument u korist teze da Sanda radi pravu stvar.
Препоруке:
0
0
61 понедељак, 25 мај 2015 14:29
Dražin štab
@Djole

Dobro pitanje, "šta kažu Dveri", ali još bolje pitanje "Kad stižu Englezi"?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер