Koji je izvor ovog teksta, i zasto nema velicine uzorka? I, glupo pitanje, zasto su postavljena pitanja na engleskom?
Preporuke:
0
0
2
četvrtak, 09 oktobar 2008 22:03
Zoran
Pa pitanja su na engleskom jer ove statistike radi zapada da bi vukao konce po Srbiji kako njima odgovara.
Preporuke:
0
0
3
petak, 10 oktobar 2008 14:09
vuk, onaj pravi
Neko pita za izvor, a lepo piše "Stratedžik marketing". Dakle, radi se o poznatoj agenciji, doduše po prilično lošim i ne mnogo pouzdanim prognozama. Ali, ko voli, nek izvoli! Što se tiče uzorka i načina anketiranja, kada se ne naglašava, onda nema potrebe ni da se objavljuje mogući procenat greške. Naravno, time se izazivaju i opravdane sumnje u verodostojnost ponuđenih procenata. Tekst na engleskom ukazuje na naručioca. Sve u svemu, liči na pokušaj manipulacije javnim mnjenjem, pogotovo kada se pažljivo prostudiraju "rezultati" o ličnoj popularnosti i tek danas osnovane stranke. Doduše, i nekih drugih stranaka. Agencija je bila toliko puta demantovana izbornom voljom građana, da je pravo čudo da i dalje opstaje. No, narod je uvek tražio hleba i igara, pa što se ne bi igrali i ovakvih prognoza.
Preporuke:
0
0
4
petak, 10 oktobar 2008 15:58
?
Vidim da je izvor strategic marketing, ali na njihovom sajtu ne vidim ovo konkretno istrazivanje.
Preporuke:
0
0
5
subota, 11 oktobar 2008 12:40
Nspmislilac:)
Ja verujem da u strateskom marketingu rade, mozda, i nasi najveci strucnjaci iz domena istrazivanja javnog mnjenja i da mogu svako istrazivanje da izvedu na dobar nacin. Ponavljam "mogu".
Evo mog kvazi strucnog komentara.
Posto sam student psihologije, a statistiku mi je predavao taj isti S Bogosavljevic iz Srtateskog marketinga. Evo i primedbe:
Uzorak za ovakvo istrazivanje jako je tesko sastaviti i ovo zahteva visemesecni rad. Vi na osnovu 1000 ispitanika treba da zakljucite o stanju birackog tela u celini. Neki skeptici bi vec ovde rekli da je to nemoguce. Medjutim, da, moguce je ali svaka drustvena turbulencija, bilo kakva, predstavlja veliki problem za taj uzorak.
Onda u taj kontekst odrazavanja na uzorak stavite raspad najbrojnije politicke partije u Srbiji, i razumece te da je odrzivost, i reprezentativnost takvog uzorka sada ravna naucnoj fantastici.
I sada zakljucak: ovo nije istrazivanje javnog mnjenja vec uticanje na javno mnjenje
Zasto je to tako, ja ne bih sad o tome, samo jos jedan vid prljave politicke borbe
Pozdrav
Preporuke:
0
0
6
subota, 11 oktobar 2008 12:56
vuk, onaj pravi
@?:
Primedbu ne mogu da sgvatim drugačije nego kao skepticizam u odnosu na izvor NSPM. Ja verujem redakciji, imam jake razloge za to. Stratedžik marketingu ne verujem, takođe iz jakih razloga. Dva i dva je četiri, još uvek. Znači, neka demantuju. Mislim, ako nije njihovo istraživanje. Baš bi bilo zanimljivo. Slažem se sa mišljenjem da se radi o čistoj manipulaciji. Uostalom, reputacija agencije govori sama za sebe.
Preporuke:
0
0
7
ponedeljak, 13 oktobar 2008 13:27
Igor
Ja nemam puno poverenja u ovakva istraživanja, ali ona ipak pokazuju otprilike kakav je odnos na političkoj sveni Srbije. A može se videti da naprednjaci rastu da je ds ostala na 30 procenata, da je sps potpuno promašio svoju politiku i da odlazi u zaborav, kao i ldp koji uvek nekako ipak uspe da preskoči cenzus. Takođe se vidi da dss imamsve manje glasača što znači da i oni moraju da naprave neki zaokret ukoliko misle da opstanu. I ovde ipak može da se vidi koliko vredi srs bez Tome, pa iako oni to neće priznati do narednih izbore dok ih rezultati ne ''iznenade''. Ipak drago mi je zbog Tome pošto u njemu i Vučiću vidim jedinu nadu za Srbiju.
Preporuke:
0
0
8
ponedeljak, 13 oktobar 2008 23:58
Mi
Nastavak spinerskih aktivnosti Srđana Bogosavljevića za račun vladajuće partije....
Evo mog kvazi strucnog komentara.
Posto sam student psihologije, a statistiku mi je predavao taj isti S Bogosavljevic iz Srtateskog marketinga. Evo i primedbe:
Uzorak za ovakvo istrazivanje jako je tesko sastaviti i ovo zahteva visemesecni rad. Vi na osnovu 1000 ispitanika treba da zakljucite o stanju birackog tela u celini. Neki skeptici bi vec ovde rekli da je to nemoguce. Medjutim, da, moguce je ali svaka drustvena turbulencija, bilo kakva, predstavlja veliki problem za taj uzorak.
Onda u taj kontekst odrazavanja na uzorak stavite raspad najbrojnije politicke partije u Srbiji, i razumece te da je odrzivost, i reprezentativnost takvog uzorka sada ravna naucnoj fantastici.
I sada zakljucak: ovo nije istrazivanje javnog mnjenja vec uticanje na javno mnjenje
Zasto je to tako, ja ne bih sad o tome, samo jos jedan vid prljave politicke borbe
Pozdrav
Primedbu ne mogu da sgvatim drugačije nego kao skepticizam u odnosu na izvor NSPM. Ja verujem redakciji, imam jake razloge za to. Stratedžik marketingu ne verujem, takođe iz jakih razloga. Dva i dva je četiri, još uvek. Znači, neka demantuju. Mislim, ako nije njihovo istraživanje. Baš bi bilo zanimljivo. Slažem se sa mišljenjem da se radi o čistoj manipulaciji. Uostalom, reputacija agencije govori sama za sebe.