Bravo Sanda! Jedva čekamo da najurite one alave mediokritete.
Preporuke:
224
6
2
četvrtak, 21 maj 2015 00:16
...
Učestvovanje u vlasti u Beogradu šteti opozicionoj politici DSS-a, povlačim se ako Glavni odbor ne podrži tu politiku; Neki su razočarani jer su mislili da se neću mešati u svoj posao
Potpisujem......izađite iz vlasti iz BG.....
podrška Sandi
Preporuke:
224
10
3
četvrtak, 21 maj 2015 00:19
Urke
Mogu samo da kazem, Sanda svaka cast! Bio sam u pocetku skeptican ali mogu slobodno reci, dokazala si se. Izdrzi i srecno.
Preporuke:
143
7
4
četvrtak, 21 maj 2015 00:33
Crni Đorđe
Kakva farsa i zamajavanje od kojeg nema nikakve vajde!
Preporuke:
21
134
5
četvrtak, 21 maj 2015 00:38
Oliver Kromvel
Mislim da će dobiti podršku glavnog odbora ali će ostati bez Beogradskog i većeg dela Novosadskog odbora,samim tim i bez određenih pozicija.SRI će dobiti podršku pre svega zato što glavni oponenti Ilić i Mladenović nemaju nikakvu političku težinu u DSS-u i doveli bi stranku do sigurnog kraha,naravno itekako imaju smisla za dobar biznis.SRI već kasni potrošila je gotovo 9 meseci uzaludno i sada je prinuđena da po kratkom postupku razreši ovaj gordijev čvor,Beograd je suština i crvena linija koja će pokazati realne namere i mogućnosti rukovodstva DSS-a.Kratkoročno DSS će pretrpeti potrese,srednjeročno može imati velike benifite pogotovo u svetlu događaja koji nas tek očekuju.Masovna otpuštanja od 1 juna preko 20 000 ljudi i ostale Vučićeve brljotine će dovesti do osipanja SNS ali će takođe otvoriti prostor za ofanzivu Patriotskog bloka.DSS i Dveri su još uvek u raskoraku,potrebno je usaglašavanje,DSS mora da rasčisti sa Koštunicinim restlovima i to pod hitno.
Preporuke:
122
9
6
četvrtak, 21 maj 2015 00:40
potpisujem
Ali SNS sada vrši pravi udar na DSS, ucenjuje, preti, mami, otima odbornike. Nema kulture poštovanja identiteta koalicionih partnera. Mi živimo na ivici autoritarnog režima, a SNS želi da ima sve i svakog pod kontrolom... Učestvovanje u vlasti u Beogradu šteti opozicionoj počitici DSS-a. ne može se biti "malo trudan"
Svaka čast. Tačno i dobro rečeno.
Preporuke:
117
5
7
četvrtak, 21 maj 2015 00:50
Oliver Kromvel
Ova ofanziva SRI i raščišćavanje stanja u stranci je pomalo sa zakašnjenjem došla,ustvari SRI ne napada već se brani,prvi je napao Andrija Mladenović.Mnogi su čitaoci ovde kritikovali skup Dveri od 21 marta iako je taj skup bio pun pogodak iz više razloga,prvo isterao je mečku iz rupe,detektovani su informatičkim jezikom rečeno trojanci a to su Mladenović i Beogradski odbor koji su to je sada očigledno zabranili učestvovanja DSS-a na mitingu i tako zadali žestok udar SRI ali napravili i priličnu pukotinu u Patriotskom bloku koju nije mogao da zakrpi ni miting u Mitrovici,drugo jasno je definisana pozicija radikala i sada je sve jasno.Čišćenjem DSS-a stvaraju se uslovi za saniranje pukotine u Patritskom bloku,što bi trebalo da dovede do čvršće saradnje i formalno formiranja koalicije ali i proširenje samog bloka na još neke političke aktere jel taj blok ima ozbiljnu perspektivu i velike mogućnosti,naravno potrebno je da taj blok ponudi i ozbiljnu političku alternativu.
Preporuke:
104
10
8
četvrtak, 21 maj 2015 07:22
niko
Uradite tako,glasaću ubuduće ponovo za vas.
Preporuke:
137
9
9
četvrtak, 21 maj 2015 08:19
Bravo Sanda!
Ni šta dodati, ni oduzeti na izloženo. Ako ništa drugo ostani upamćena kao trenutno jedini političar u Srbiji sa zdravim principima. Ove što lelujaju tamo-'amo vetar će kad tad oduvati u zaborav!
Preporuke:
127
6
10
četvrtak, 21 maj 2015 08:54
Sinisa B.
Zakasnela akcija, jer sada ispada da se SRI brani umesto da bude ta koja ce povesti inicijativu. Ali bolje ikada nego nikada! Prvo da se procisti DSS, ili neka se desi sta vec treba da sedesi, ali neka SRI ostane cista obraza! A onda sa DVERI-ma, Otadzbinskim Frontom, Zavetnicima i svima kojima je Srbija na prvm mestu! Pa kako radili, tako nam i Bog pomogao!!!
Preporuke:
85
14
11
četvrtak, 21 maj 2015 09:23
ZR
Napokon je i Sanda pokazala zube i jasno postavila stvari na svoje mesto što se tiče dalje političke sudbine DSS - ili ona, Patriotski blok i postepeno jačanje ili foteljaši, SNS i sudbina sadašnjeg SPO.
Preporuke:
109
5
12
četvrtak, 21 maj 2015 10:10
Živko Peković
Podrška Sandi u nastojanju da DSS vrati na jedinu razumnu i nacionalno odgovornu poziciju, poziciju "srpskog stanovišta".
Preporuke:
107
5
13
četvrtak, 21 maj 2015 11:54
Sansa
Mozda je u to vreme DSS opstajao i ispod cenzusa, ali ovaj put mi se cini da je to to...
Preporuke:
10
52
14
četvrtak, 21 maj 2015 12:02
Anđa
Ovo je šok za svih dvadeset preostalih članova DSS-a.
Preporuke:
9
84
15
četvrtak, 21 maj 2015 12:03
Sumnjivi tip
Ne bi me iznenadilo da prelazi u neku drugu stranku. Možda i SNS pored sve priče.
Preporuke:
7
68
16
četvrtak, 21 maj 2015 12:05
?
Dokle će u Patriotskom bloku glavna tema biti fotelje Mladenovića, Ilića i još nekoliko desetina mućkova na Vučićevom platnom spisku? Ovo mora da se razreši hitnim izbacivanjem dotičnih iz DSS, ili će Patriotski blok potpuno zamreti pre nego što je i zaživeo zbog njihovih fotelja.
Preporuke:
69
2
17
četvrtak, 21 maj 2015 12:05
Titanik
Kapetan poslednji napušta brod. Tako je i u ovom slučaju. Ovo je definitivno kraj DSS-a.
Preporuke:
14
75
18
četvrtak, 21 maj 2015 12:07
Srecko
Ako DSS izadje iz vlasti u BG, gubi moj glas
Preporuke:
10
95
19
četvrtak, 21 maj 2015 12:52
Bravo
Sanda, i ja sam bio jako jako skeptičan, vidim da sam grešio.
Imaćete ogromnu podršku, bez obzira na ime političkog preduzeća, Vi ćete imati Političku Stranku!
Ogromna razlika!
Preporuke:
70
5
20
četvrtak, 21 maj 2015 13:24
raja
Trebalo je stvari nazivati pravim imenom pre izbora i izdajnike nazivati takvima uvek i na svakom mestu, nikakve saradnje sa njima ni na jednom nivou. Da su tako radili bili bi u skupštini.
Preporuke:
53
2
21
četvrtak, 21 maj 2015 13:29
Nemanja-Srećko
Takvi kao vi koji sa 50 godina u veruju bajke,nisu ni potreni ni jednoj ozbiljnoj politickoj partiji.DSS trebaju ljudi sa stavom,a ne oni koji su prespavali 90-ete ,sad bi jos malo da dremnu.Od svog posla,oni bi da spavaju,tako nisu potreni nikome.Mozda SNS-u,idite jedva ste docekali da predjete,povedite i karijeriste sa dve godine fakulteta Borka I Mladenovica.To vam je poklon od DSS-a.
Preporuke:
41
2
22
četvrtak, 21 maj 2015 13:36
Jos jedan "Tribalac"
Mislim da osobe sa Vucicevog platnog spiska treba da snose jos neke sankcije sem moralnih (kako neko bez morala moze da snosi moralnu sankciju?).
Preporuke:
47
2
23
četvrtak, 21 maj 2015 13:53
Cviko
Ko ne očisti most, čistiće ćupriju. A obe konstrukcije su klizave. Neko mora da padne. Šta je perspektiva Mladenovića, Ilića i ostalih na sledećim izborima? Klizanje, ali ne prema gore. Formalno sve zavisi od izbora. Ako narod opet glasa za sve ove što lažu onda nam nema spasa. I DSS propada zajedno sa nama.
Preporuke:
40
3
24
četvrtak, 21 maj 2015 14:01
steva
moral-kljucna pretpostavka za svakog ko sebe naziva patriotom.
Moralne vrednosti danasnje Srbije su ogledalo njenog izbora. Jednom kad vecina politicara bude na moralnom nivou SRI, nece moci raznorazni belosvetski olos da nam kroji kapu.
Preporuke:
38
2
25
četvrtak, 21 maj 2015 14:07
Pogledajte kako se kula BGD na H2O diže u nebo
Vreme je da se DSS oslobodi "trgovaca" i da onda, zajedno sa svim normalnim svetom krene da obara ovog što nas ukočenim pogledom uprtim u pod ili u plafon, nikad ne gleda ljudima u lice, vodi u nacionalno i duhovno ništavilo.
Preporuke:
55
2
26
četvrtak, 21 maj 2015 15:30
Stanić Milan
G-đi Sandi želim uspeh u Njenoj poštenoj nameri da se DSS pročisti od sitni duša,skorojevića,karijerista,poltrona i svih oni loši ljudi,koji ne misle na svoju stranku,ni na Srbiju, već isključivo na vlastiti probitak pomerajući se kao klatno - čas na jednu,čas na drugu stranu.Uostalom,(nažalost) takvo je danas stranačko organizovanje.
U koliko uspe u planiranoj nameri,mislim da je na dobrom putu da napravi uz pomoć pametnih ljudi nacionalnu političku partiju koja je Srbiji potrebna"kao hleb nasušni."To mora biti partija lišena eshatološkog obrasca,podela na četnike i partizane,potpuno nove futurističke vizije,partija slobodni i misleni ljudi koji će se tu nalaziti radi opredelenja,a ne isključivo radi koristi.Dakle,partija čija vrata moraju biti otvorena za sve ljude koji dobro misle Srbiji bez obzira na socijalno,religijsko ili drugo opredelelje.
Preporuke:
56
4
27
četvrtak, 21 maj 2015 18:42
Dragisa M.
Ja mislim da je vrlo pozitivno da DSS podrzi gradjenje Beograda na vodi, zbog razvoja Beograda, otvaranje novih radnih mesta i uredjivanja obale Save. To je najbolje resenje za Beograd pogotovo sto sto su to ulagnja stranih investitora, dakle bez troskova drzave Srbije.
Preporuke:
4
70
28
četvrtak, 21 maj 2015 18:56
Dragisa M.
Izvinite gospodo, ne razumem sto mi dajete minuse bez da ste kritikovali moje stavove. Molim vas da mi posaljete vasa licna misljenja ako se sa mnom ne slazete. Najlepse hvala.
Preporuke:
2
57
29
četvrtak, 21 maj 2015 19:21
Boki
Gospođa Rašković-Ivić povlači prave poteze u unutrašnjoj konsolidaciji. Ako ne uspe DSS ide putem SPO - u nepovrat. Problem je što u nepovrat ide i Srbija pod čizmom naprednjačko žutog kartela i stranaca.
Ako uspe da se izbori sa trojanskim konjima u svojoj stranci bilo bi dobro da preduzme korake ka deprofesionalizovanju stranke i politike u Srbiji jer sve dok se udobno živi samo od funkcija i stranačkih poslova svi će zajedno propadati pa čak i oni koji naizgled profitiraju. Stranke moraju da postanu samo ideološki okvir a ne izvor prihoda u čemu je sve zlo današnje Srbije. Ako uspe da okupi dovoljno entuzijasta - i starih ali mladih pre svega oko uskog jezgra političkih profesionalaca možda i ima šanse da nešto promeni. Ali za tu promenu moraće da koristi recepte večitih kampanjera na vlasti - obećavati promene na bolje ali naravno bez laganja i varanja naroda kao što oni rade.
Preporuke:
28
5
30
četvrtak, 21 maj 2015 21:52
Komšija
@Dragisa M. — Pa evo da vam kažem, pored minusa koji ste dobili od mene:
Ako su najcjenjenije arhitekte Srbije protiv, i to ne iz jednog razloga, ko sam ja da budem za? Zato što će (možda) donijeti radna mjesta? Da ne pominjem da meni lično tu nešto nema logike, tj. nešto mi je sumnjivo, zašto u Beogradu, zašto sada, zašto Arapi, zašto...?
Preporuke:
39
3
31
četvrtak, 21 maj 2015 22:37
Rade Uzelac
Po ko zna koji put Sanda je pokazala da ima veća .....od mnogih muškaraca.
Preporuke:
29
1
32
četvrtak, 21 maj 2015 23:55
!!!
@Crni Đorđe
"Kakva farsa i zamajavanje od kojeg nema nikakve vajde!"
Ne vredi Vam prijatelju,ne vredi,Srpski narod ima jako jako kratko pamcenje.Dzaba je to ovde da iznosite,zapalice vas zivog.
Treba Srbiji jos jedan 5.Oktobar da se desi i da se svede na BG pasaluk pa je opet veliko pitanje dali ce se Srbi setiti onog prvog 5.Oktobra a kamoli unuka komunista...Izaci ce neki krkobabicev unuk i unuk Odalovica i opet ih sve zajedno prevariti.
Nema tu vajde,takvima ni Bog nemoze da pomogne.Fakat.
Preporuke:
7
10
33
petak, 22 maj 2015 00:11
Nemanja-Dragiša M.
Minus od mene ste dobili ne zato što se politički razlikujemo,što je pravo svako od nas da ima svoj stav,nego zato što se izneli neistine.Odnosno kad malo bolje sagledam,u celom komentaru koji je ruku na srcu kratak,ali je pun neistina.I zato je zaslužio jedam minus,kao opomene da je no-no lagati i da u krajnjem slučaju nije ni lepo ni pristojno.
Preporuke:
12
1
34
petak, 22 maj 2015 00:12
Nemanja-Dragiša M.
Da ne pričam o tome da smo umesto ukidanja Đilasovog mafijaškog Bus-Plusa,tako beše ga oslovljavali naprednjaci,dobili smo SNS policiju koja tuče građane ako ne plate kartu.Naravno od ukidanja tog sistema ,nema ni govora,nego se najavljuju tarifni sistemi koji će biti na štetu građana Srbije.Hvala Bogu Vučić barem to odložio onim svojim pismom gde zahteva da se penzioneri izostave,jer valjda je i on shvatio da prosperitet koji im je doneo uzminjem od penzije više nemogu da trpe.
Beograd na vodi i te kako će koštati građane Srbije.Ili mislite da ćemo za one pare iz igrice monopol platiti zemlju koja je protivazaonita uzeta od privatnih lica i dodeljenja arapima.Dobro je što ćemo izmestiti železničku i autobusku stanicu,ali to ćemo uraditi parama građana Srbije i još ćemo ih dodatno zadužiti.
Da li iko normalan,dobronamera može da poveruje da država koja nije u stanju da nabavi pet protivgradnih raketa da zaštiti one mučenike može da izgradi i izmesti svo ove objekte.Da ali za 300 godina.
Preporuke:
16
1
35
petak, 22 maj 2015 00:29
perkins
gledajuci stanje drzave,naroda i politicara male su sanse da Sanda svoju misiju uspesno zavrsi,Srbijom danac vlada laz,udvornistvo,nemoral tako da ljudi poput Sande NEMAJU sta da traze i necemu da se nadaju,danas je u Srbiji sve na prodaju;od drzave do ""ljudi"",preko casti, postenja i date reci,sve to za sitnu paru,bajati sendvic ili neki bedan posao kao veran vojnik velikoga vode,srpstvo danas nema cenu,skoro da je dzaba,daj sto das,sta bi danas srpi debelo placali
Potpisujem......izađite iz vlasti iz BG.....
podrška Sandi
Svaka čast. Tačno i dobro rečeno.
Imaćete ogromnu podršku, bez obzira na ime političkog preduzeća, Vi ćete imati Političku Stranku!
Ogromna razlika!
Moralne vrednosti danasnje Srbije su ogledalo njenog izbora. Jednom kad vecina politicara bude na moralnom nivou SRI, nece moci raznorazni belosvetski olos da nam kroji kapu.
U koliko uspe u planiranoj nameri,mislim da je na dobrom putu da napravi uz pomoć pametnih ljudi nacionalnu političku partiju koja je Srbiji potrebna"kao hleb nasušni."To mora biti partija lišena eshatološkog obrasca,podela na četnike i partizane,potpuno nove futurističke vizije,partija slobodni i misleni ljudi koji će se tu nalaziti radi opredelenja,a ne isključivo radi koristi.Dakle,partija čija vrata moraju biti otvorena za sve ljude koji dobro misle Srbiji bez obzira na socijalno,religijsko ili drugo opredelelje.
Ako uspe da se izbori sa trojanskim konjima u svojoj stranci bilo bi dobro da preduzme korake ka deprofesionalizovanju stranke i politike u Srbiji jer sve dok se udobno živi samo od funkcija i stranačkih poslova svi će zajedno propadati pa čak i oni koji naizgled profitiraju. Stranke moraju da postanu samo ideološki okvir a ne izvor prihoda u čemu je sve zlo današnje Srbije. Ako uspe da okupi dovoljno entuzijasta - i starih ali mladih pre svega oko uskog jezgra političkih profesionalaca možda i ima šanse da nešto promeni. Ali za tu promenu moraće da koristi recepte večitih kampanjera na vlasti - obećavati promene na bolje ali naravno bez laganja i varanja naroda kao što oni rade.
Ako su najcjenjenije arhitekte Srbije protiv, i to ne iz jednog razloga, ko sam ja da budem za? Zato što će (možda) donijeti radna mjesta? Da ne pominjem da meni lično tu nešto nema logike, tj. nešto mi je sumnjivo, zašto u Beogradu, zašto sada, zašto Arapi, zašto...?
"Kakva farsa i zamajavanje od kojeg nema nikakve vajde!"
Ne vredi Vam prijatelju,ne vredi,Srpski narod ima jako jako kratko pamcenje.Dzaba je to ovde da iznosite,zapalice vas zivog.
Treba Srbiji jos jedan 5.Oktobar da se desi i da se svede na BG pasaluk pa je opet veliko pitanje dali ce se Srbi setiti onog prvog 5.Oktobra a kamoli unuka komunista...Izaci ce neki krkobabicev unuk i unuk Odalovica i opet ih sve zajedno prevariti.
Nema tu vajde,takvima ni Bog nemoze da pomogne.Fakat.
Beograd na vodi i te kako će koštati građane Srbije.Ili mislite da ćemo za one pare iz igrice monopol platiti zemlju koja je protivazaonita uzeta od privatnih lica i dodeljenja arapima.Dobro je što ćemo izmestiti železničku i autobusku stanicu,ali to ćemo uraditi parama građana Srbije i još ćemo ih dodatno zadužiti.
Da li iko normalan,dobronamera može da poveruje da država koja nije u stanju da nabavi pet protivgradnih raketa da zaštiti one mučenike može da izgradi i izmesti svo ove objekte.Da ali za 300 godina.