Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Miša Đurković: Slučaj zaštitnika

Komentari (17) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 08 maj 2015 11:46
Za Autora
Autor ovog teksta, na primer, smatra da gospodin Janković umesto zaštite prava građana ove države mnogo više vremena i energije troši za kreiranje ideoloških ultralevičarskih zakona kojima ne unapređuje prava građana, već pokušava da unese revoluciju u društveni i pravni sistem.Dakle, po Autoru, zakone ne predlaže Vlada Srbije, a usvaja ih Skupština. Ne, nego ih kreira Saša Janković.
Preporuke:
12
32
2 petak, 08 maj 2015 12:07
ludi skretničar
Zakone samo formalno predlaže Vlada i usvaja Skupština, ali ih piše neko drugi...i tu je autor u pravu.

Ovaj obračun euro-fanova je kao kečerska borba: larma, urlici, skakanje i foliranje, a nigde pravog udarca.
Preporuke:
40
5
3 petak, 08 maj 2015 12:18
Prvo google onda komentarisanje
"Zakon može da predloži: svaki narodni poslanik, Vlada, skupština autonomne pokrajine, najmanje 30.000 birača, kao i Zaštitnik građana i Narodna banka Srbije u oblastima iz svoje nadležnosti."
Preporuke:
23
6
4 petak, 08 maj 2015 12:21
Suvaja Gluvaja
Upravo tako, treba potencirati da je sraman metod obračuna vlasti s njim pod jedan. Pod dva, da ga vlast ne pokušava ukaljati zbog onoga što ispravno problematizuje Đurković i što bi trebalo da su razlozi (koji uzgred postoje odavno) za opoziv, ali regularni i institucionalni, a ne sramni udbaško-klanovski.
Preporuke:
27
4
5 petak, 08 maj 2015 12:21
Jututunac
Veoma sam iznenađen da čovek koji hoće sve da sagleda bez ličnih opterećenja za postupak prema Saši Jankoviću veli da je "sraman,jeziv i skandalozan"Reč je o izrazima koji nikako nisu neutralni nego su puni psihotičnih naboja,strasti i pristrasti.Da je rečeno da su nerazumljivi,neprimereni i dikutabilni, to bi dopuštalo da se o njima raspravlja na način kako ovaj inače oštroumni čovek to zna da čini.Ovako sam smesta odustao od daljeg čitanja ovog teksta rizikujući da pogrešim.Tvrdim da bih ako ga dočitam morao da nađem slične tragove u njemu iako se autor kune da će biti nepristrasan.
Preporuke:
6
25
6 petak, 08 maj 2015 12:25
Milos
Mogao bi da se slozim sa politickom i ideoloskom ocenom rada Zastitnika gradjana, cak i sa osnovnom prirodom i poreklom ovakve jedne ustanove. Problem je medjutim taj sto se Zastitnik nije zamerio nacionalnoj ili konzervativnoj politici rezima vec njegovoj autokratskoj volji kao takvoj, cinicno lisenoj bilo kakve ideoloske principijelnosti. Osim toga, da bi se politicki i ideoloski debatovalo, elementarni je civilizacijski uslov obezbedjena pravna sigurnost aktera debate. S obzirom na tu cinjenicu,mislim da je los tajming za bilo kakvu vrstu "uzdrzane, kilave podrske iz ideoloskih razloga". Energija podrske zastiti necijeg elementarnog prava bezveze je da slabi zbog razlicitosti u vidjenju sa njim kako bi to pravo trebalo upraznjavati. Inace sve se lako pretvori u pricu o samaru onom cigancicu sto je svu izmastanu pitu pojeo sam........
Preporuke:
5
12
7 petak, 08 maj 2015 12:30
Pera
"za autora"
nije dobro davati komentare o zakonima a neznati ništa o proceduri donošenja zakona-
- kao prvo trba se znati ko ima pravo za pokretanje procedure izmena i donošenja zakona, a to nije samo vlada pa samim tim Vaš komentar nema smisla a ostaje nejasno šta njime želite postići?
-jedino je tačno da skupština donosi zakone a što se tiče skupštine čija je ona nego skupštinske većine i koga ona sluša i čije zakone donosi a čije predloge za donešenje zakona odbija razume se samo po sebi. Miša Đurković to sigurno zna a autor komentar "za autora" se u taj deo materije ne razume pa nek se mane komentara bez smisla.
Preporuke:
12
9
8 petak, 08 maj 2015 12:39
Prvo google onda komentarisanje
"Zakon može da predloži: svaki narodni poslanik, Vlada, skupština autonomne pokrajine, najmanje 30.000 birača, kao i Zaštitnik građana i Narodna banka Srbije u oblastima iz svoje nadležnosti."
Preporuke:
7
6
9 petak, 08 maj 2015 12:57
Da se razumemo!
Zakonodavna vlast, odnosno Skupština Srbije, kreira i usvaja zakone. Predsednik ih potpisuje.

Nikako ne Saša Janković.
Preporuke:
6
18
10 petak, 08 maj 2015 13:25
Sarajlija
Odličan tekst! Slažem se da i jedna i druga strana su jadne. štetne i rade na našem uništenju. No, bilo bi zanimljivo poslati žalbe zaštitniku građana što se tiče službene upotrebe ćirilice. Da vidimo kako bi reagovao i šta bi preduzeo. Ili da mu se obrate Srbi sa KiM, što se tiče kršenja njihovih prava...da vidimo kako bi on reagovao. Siguran sam da bi se u ova dva slučaja videla sva veličina njegovog "rada".
Preporuke:
28
3
11 petak, 08 maj 2015 13:39
NEslaganje
Suprotno vlasti, smatram da njega treba zaštiti kao čoveka, a otvoriti ozbiljnu raspravu o tome kakvi su rezultati njegovog osmogodišnjeg rada na funkciji zaštitnika građana

Gospodine, o vama sam do sada imao lepo mišljenje ali posle ovoga i posle gostovanja na RTS-u gde se otvoreno rekli da Srbija ima svoj zapadni put i čvrsto njime ide - ništa vam više ne verujem!
Upravo kao čoveka Jankovića treba suočiti sa njegovom kompromitujućom prošlošću jer upravo u tome leže motivi svih njegovih kasnijih rezultata drugosrbijanske politike!
Preporuke:
14
15
12 petak, 08 maj 2015 14:18
Velja
Ako je Janković organ "četvrte grane vlasti", koja je pod patronatom ambasade SAD-a, onda se postavljaju sledeća pitanja: Zašto je ambasada SAD-a preko Jankovića napada Vučića i vladu? Sa druge strane se posrtavlja pitanje: šta je osnovni motiv ove kampanja protiv Jankovića? Jedan mogući motiv može biti taj da se ruši četvrta grana vlasti" zbog njihovig destruktivnog ideološkog delovanja, ali se to ne radi otvoreno, već rušenjem glavnih eksponenata te "vlasti". Motiv, na žalost, može biti i vučićeva nepodnošljivost ideje da neko osim nega može medijski da se eksponira kao iole značajna politička figura.
Preporuke:
5
5
13 petak, 08 maj 2015 14:24
GoranZemun
Ovaj tekst Miše Đurkovića, kao i komentar Vukadinovića, jedina su normalna reagovanja povodom slučaja sa zaštitnikom građana. Izgleda da je biti normalan, ogromno dostignuće u ovoj državi.
Preporuke:
23
6
14 petak, 08 maj 2015 15:43
života,kruševac
dobra opservacija.
miša je bio dobar rukometaš i uzoran dečko.kao takvog ga pamtim iz osnovne...takav je i ostao..
pozdrav starom kruševljaninu od bagdalca
Preporuke:
9
3
15 petak, 08 maj 2015 16:55
licemerje

petak, 08 maj 2015 Sarajlija
bilo bi zanimljivo poslati žalbe zaštitniku građana što se tiče službene upotrebe ćirilice.


Poslato mu je više takvih žalbi. Ali, on može, kako sam kaže, da pošalje samo preporuku organima/ustanovama koje su prekršile zakon, jer nema druge instrumente primoravanja države na poštovanje zakona i Ustava.

Sem toga, nevolja je u tome što i sama Kancelarija, kada joj se obratite putem interneta, odgovor šalje na zvaničnom jeziku/pismu jedne susedne države! Kako možete onda da očekujete zaštitu od Zaštitnika?
Preporuke:
13
3
16 petak, 08 maj 2015 18:14
Jututunac
Saša Janković je izišao u javnost da helikopter baci u senku.Sada,kad je postalo jasno da takav čovek štiti narod od vlasti a ima debelu nerazgovetnu i vrlo sumnjivu mrlju u biografiji, sve ovo postaje tragično.Može li da nas brani od bilo koga čovek sumnjiv zbog pogibije priljatelja u sopstvenom stanu i iz vlastitog pištolja.I taj se usuđuje,kao dete uticajnoga nekog komunjare, zaštićen svojevremeno od nekadašljnje vlasti, sada tu vlast treba da kalpi.I kalpi je po tuđem naređenju.Pa to je malo mnmgo za sve skandale koji vlast mogu da snađu.
Preporuke:
5
9
17 subota, 09 maj 2015 08:37
niko
Janković je, doduše, prošao bolje nego Vanja Ćalović, kojoj su u junu prošle godine isti akteri montirali aferu seksa sa psom.
..
Tačno tako.
To,i deo o Informeru i Pinku,dovodi do lociranja spin majstora,ili bolje režisera svih podvala i podmetačina u Srbiji,od strane bivšeg koordinatora bezbednosnih službi u kabinetu Z.Đ.,Bebe Popovića.
(ko je danas šef biroa,nezakonito?A.V.)
Eto na šta su mislili oni koji su ukazivali da se Srbijom vlada iz Crne gore,uz svesrdnu pomoć lokalnog doktatora M.Đ.i njegovu logističku podršku,ali i novcem C.S.Žapca.
To je ta političko-kriminalna balkanska mafija udružena sa šeikom Bin zajedom,preko njega sa britanskim i američkim(anglosaksonskim)bezbednosnim strukturama,koje su ih sve i dovele,davši im neke lokalne masonske titule i polje rada.
A njihov destruktivan rad...e to osećamo jako dobro.
Znači Đurkoviću,sve je to iz iste kuhinje.
Slažem se,ali kao ni Don Kihot,ne možemo odjednom na sve vetrenjače.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner