Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda Rašković Ivić: Vučić ima „sindrom bicikliste“ – one ispod gazi kao pedale, a pred moćnijima savija kičmu

Komentari (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 04 maj 2015 14:38
Beograđanin
građani i političari ostalih zemalja nastalih raspadom SFRJ? Koliko puta ste samo čuli: e, da je nama jedan Vučić?


Pa evo vam ga, što se nas tiče vodite te ga vašoj kući. I ne vraćajte ga.
Preporuke:
132
2
2 ponedeljak, 04 maj 2015 14:40
Danko
Svaka čast na intrvju, niko Vučića nije ovako "opleo" od maja 2012. god, odnosno od kada je on apsolutni gospodar Srbije. Hvala NSPM što je prenela ovaj intrvju.
Preporuke:
165
5
3 ponedeljak, 04 maj 2015 14:48
Beograđanin
DSS se zalaže za slobodnu, suverenu i demokratsku Srbiju; za Srbiju koja pripada sebi; za Srbiju u Evropi koja se prostire od Lisabona do Urala.



Potpisujem.
Preporuke:
134
7
4 ponedeljak, 04 maj 2015 14:58
Dr
Sanda je trenutno najoštriji opozicionar Aleksandru Vučiću u patriotskom bloku, jedina ga poimence proziva, i zato normalno hoće da je sruši preko foteljaša u stranci...
Preporuke:
141
3
5 ponedeljak, 04 maj 2015 15:08
Dr
Dobra dijagnoza. Nije ovde problem što je Vučić takav, nego je problem (srpski) narod koji voli takve vođe, tj one koji ga gaze, ponižavaju, ubijau decu, pale kuće, vrše masovna streljanja, a posle 70 godina taj isti narod tom vođi ide na grob u znak zahvalnosti što ih je ubijao. Mogla bi lekarka Sanda da objavi i jedan rad o kolektivnom ludilu srpskog naroda.
Preporuke:
121
5
6 ponedeljak, 04 maj 2015 15:14
Razum
Zadovoljstvo je citati odgovore prave intelektualke (i to na pitanja koja nisu unapred izdiktirana, za razliku od "sveprisutnog").

Nadasve su pozitivni njena razumnost i mirnoca, kao suprotnost sizofreniji i iskljucivosti kojom nas svakodnevno bombarduju. Bez bombasticnosti, povrsnosti, kica, sa sposobnoscu da razume i jednostavno, ali precizno, formulise sustinu ("Evropa svedena je na briselsku administraciju ... najviše podseća na nekadašnju administraciju SSSR-a"!)

Pametna, obrazovana, principijelna, sa iskustvom i integritetom, moze samo da imponuje kao lider patriotskog bloka.

Koliko li je u Srbiji onih kojima ovo odgovara?
Preporuke:
120
6
7 ponedeljak, 04 maj 2015 15:29
Turas
Ne samo zato što smo anonimusi na NSPM možemo slobodno da kažemo šta mislimo ,što gospođa SRI ne samo iz pristojnosti već i političkog obzira izbegava . Ovde je jednom Slobodan Jovanović izjavio o srbskoj "ološ eliti"
Upravo je to Vučićevo okruženje koje mu dozvoljava ovde od SRI navedeno ponašanje . Naime , ne samo mediokritetsko okruženje , već i namerno okruživanje poltronima (ministri) i podguznim muvama daje Vučiću slobodu bahatog ponašanja kojim nadomešćuje ulogu pravih lidera .To je odlika onih koji su isto takvu "fazu"političkog "uspona" prošli i sada je sa puno energije primenjuju na poltronskom okruženju . Žalosno je što glasačko telo Srbije (osim SNS manjine) ne uviđa ovu mentalnu "snagu" našega premijera .
Preporuke:
72
0
8 ponedeljak, 04 maj 2015 15:33
...
Odličan intervju.

Zadovoljstvo ga je čitati.

Diplomatija i urođena gospodstvenost ne idu sa političkom kaljugom, no nemerljivo je intelektualno zadovoljstvo je čitati ovu ženu, naročito spremnost da se u svakoj prilici odredi o Miloševićevoj podvali njenom ocu akademiku Raškoviću u poređenju sa kim je Milošević postavio magacionera i beše zubara i da ga tako srčano odbrani.

Teška su vremena iza ali još teža sa ovima ispred Srbije.

Samo Koštunica je rešenje. Zna to i ona, umnogome njeni stavovi reflektuju njegove i nas glasača Koštuničinih.
Preporuke:
67
12
9 ponedeljak, 04 maj 2015 15:37
krah populizma
Kod Vučića, naprosto, nema dijaloga.
..
Nema ,jer da ima ne bi prisustvovali na Pinku(preskači pink!)ili rts-u(gasi,spavanje)ili hepi(posle kr..nluka)jednom dosadnom,unapred spremljenom monologu.
Jer šta bi čuli ili videli da se suoče,jedan frustrirani,nedefinisani Aleksadar i jedna intelektualna Sanda Nacionale..
Preporuke:
78
2
10 ponedeljak, 04 maj 2015 15:51
...2
Sećam se jedne stranke u kojoj su bili i dr Kosta Čavoški i dr Leon Koen i dr Vojislav Koštunica, e kakav je to skup bio, da nam je sada da se objedine svi na rodoljubivoj platformi, sa minimumom identičnih ciljeva, antiEU, antiNATO i PROSRBIJA!

Gde bi nam kraj bio. Još Lompar, i ugledni intelektualci sa hrabrošću poput njega i da krenemo u obnovu Srbije i njene državotvornosti.

Da se sruše likovi poput Jankovića, koga Vučić štiti i imaju zajedničke gazde!
Preporuke:
62
9
11 ponedeljak, 04 maj 2015 15:51
GoranZemun
Zadovoljstvo je pročitati ove redove, jer su redak, a samim tim i dragoceni glas razuma.
Što se mene tiče, zaista nemam više dileme, da li je Sanda pravi čovek na čelu DSS-a i da li taj čovek može poraziti onu preraslu ženturaču, narikaču i tračaru, što se nalazi na premijerskom mestu.
Preporuke:
88
2
12 ponedeljak, 04 maj 2015 15:55
...
Uvek mi je zanimljivo mi je da citam kako petooktobarci napadaju rezultat svoje izdajnicke NATO/EU politike koju su tako zdusno zastupali do pre neki dan.
Preporuke:
20
63
13 ponedeljak, 04 maj 2015 16:00
Moram
da budem krajnje iskren,jer ionako niko ne zna ko sam!,Apsolutno je nemoguce opisati koliko sam ponosan zbog cinjenice da je ova dama,Srpkinja i zena ...i moja predsednica!!!
Preporuke:
78
9
14 ponedeljak, 04 maj 2015 16:19
ponavljanje istorije
Po sopstvenom priznanju njemu i njegov satelitima je glavni državno-politički uzor Miloš Obrenović, on je gazio one ispod sebe a klanjao se svakom Turčinu sa kojim se sretao, dakle, ništa sporno, osim što uvek nađemo načina da prećutimo istinu iz svoje neslavne prošlosti.
Miloš je dao da se kumu Đorđu odseče glava i preda Turcima, a ovi današnji "miloši" su svog kuma politički "obezglavili" sve se spremajući da ga i vrate briselsko-haškim pašama!
Preporuke:
55
7
15 ponedeljak, 04 maj 2015 18:55
treba nam oporavak
Nema sumnje, inteligencija I obrazovanje krase ovu gospodju. Za politiku je preobrazovana. vecina glasaca ne razume I nece da slusa njenu pricu. To je krenulo od komunizma pa preko Suvara se srozao nas nivo obrazovanja. I sad mogu svi da manipulisu glasackim telom. Dovoljno je pokazati prstom na prethodnike I optuziti ih sto se lose zivi (a taj zivot vec dugo traje I nema boljitka) I pokupiti glasove. Oni, koji govore istinu a koja je gorka, tesko prolaze. G. Kirbi verovatno raspolaze nekim podacima, koje rade njihove tajne sluzbe, pa se upusta u dijagnozu. Sta bismo mi rekli za njegov narod gde supruznik ubija drugog da bi naplatio osiguranje, gde se deca u skolu odvode automobilom da se sacuvaju od pedofila, da se ne sme nasmesiti tudjem detetu da ne bi bili optuzeni za pedofiliju, gde se prodaje oruzje bez provere I gde se dogadjaju masovna ubistva nevinih po skolama I drugim skupovima a ima I poligamije I sekti koje tolerisu to. Kakva je dijagnoza?
Preporuke:
54
3
16 ponedeljak, 04 maj 2015 21:24
jbgbgd
Jedno veliko bravo za Sandu Rašković
Ivić,Maršićanina,Popovića,Jakšića i sve one kojima je stalo do istine i budućnosti ove države i naroda!
Preporuke:
61
3
17 utorak, 05 maj 2015 00:46
Srđa Zlopogleđa
"Biciklista", sa odgovarajućom definicijom, pojam je koji je uveo Vilhelm Rajh. Sanda je obrazovana žena, ne samo po titulama, već stvarno.
Preporuke:
53
0
18 utorak, 05 maj 2015 04:47
Pravoslavna Evropa
Pa ne može do Urala. Ili do Vladivostoka ili ništa. A tu Putinovu ideju sada kradu Ameri sporazumom o slobodnoj trgovini sa EU.
Preporuke:
33
0
19 utorak, 05 maj 2015 05:01
Sanda je doktor za dušu i Srbiju
I ja imam te Vučićeve sindrome. Zato sam se ranije njime i oduševljavao. Taj linijski pristup organizaciji je ponekad loš i za vojsku a kamo li za privredu i društvo.Da ne govorimo kako je lojalnost Šešelju transponovana u lojalnost Angeli... I za nesigurnost je tačno. Ja npr. ne verujem ni u Srbiju,ni u srpsku ženu. A evo kada bih našao karakter kao Sanda sutra bih se oženio. Ali takvih karaktera u Rusiji nalazim more. Srbija ne liči na državu jer se stalno raspada i u njoj se stalno cepa nacija. Ali čim Srbi vole Putina znači da nismo svi kukavice. Zbog tih Srba se mora verovati u Srbiju. Oni su voleli Rusiju i kada je bila na kolenima i verovali u nju više od Rusa. Sanda možda da spreči ukrajinski scenario kada odustanemo od EU jer tada će CIA da zapali Srbiju!
Preporuke:
47
6
20 utorak, 05 maj 2015 11:31
Vlada smrada i glupaka
Nema on nikakav sindrom.
Preporuke:
27
2
21 utorak, 05 maj 2015 12:08
...
bravo
Preporuke:
23
1
22 utorak, 05 maj 2015 13:12
svi naši biciklisti
@ponavljanje istorije
Srbi se ponose Knjazom Milošem Obrenovićem jer su kroz istoriju uvek želeli da ih predvode "biciklisti", i Karađorđevići su bili takvi, pogotovo Aleksandar, a da ne govorimo o Srbima pod Titovim dizginama, Krcun, Ranković i ostali.
Slobodan Milošević je bio kakav-takav "biciklista", umeo je da osvoji i žutu majicu ali je na kraju gubio trke, dosovci sa Đinđićem su bili više "motociklisti-trotočkaši", Koštunica nikada nije znao da vozi bicikl, a Tadiću su uvek bile prazne gume a Nikoliću i Vučiću danas uglavnom spada lanac jer je suviše dugačak i previše podmazan, ipak ne prestaju da verglaju u prazno.
Patriotska opozicija ne vozi bicikl iz principa i uglavnom se zadovoljavaju trenažnim-kućnim, kako retko to rade to im kondicija nije baš najbolja!
I pored svega, niko ne može zaustaviti Veliku trku kroz Srbiju, jedino da se organizujemo mi pešaci pa da im prospemo rajsnadle i eksere po putu, he,he!
Preporuke:
21
0
23 utorak, 05 maj 2015 15:05
Paciklista
Nisam psiholog pa meni dotični pre liči na cirkuskog klovna na monociklu. Vrti se u krug po cirkuskoj areni, proganja i gazi klovniće od kojih se neki namerno, zbog atrakcije, a neki nenamerno, zbog prevelikih cipela, sapliću i tako doprinose veselosti predstave. I publika u cirkusu frenetično reaguje, svako prema svom shvatanju cirkusa. Dok mu se jedni i mentalno i fizički dive(oni kojima je još od vašarskih dana cirkus vrhunac kulture) drugima je samo smešan. A glavni cirkusant? Pa uživajući što je u centru pažnje vrti li vrti, publike nije ni svestan, samo urlanja i aplauza koji dopiru tamo odnekud. Ali nijednom ne zaboravi, kada prolazi ispred zavese iza koje stoje gezde cirkusa, treneri, kostimografi i savetnici mu, da se nakloni i zahvali na časti da bude zvezda cirkusa.
Preporuke:
17
0
24 utorak, 05 maj 2015 15:07
Slavomir Srpski, O Evropi od Pinokija to Tokija
Sanda je vesto izbegla pitanje u kakav savez bi Srbija: kritikuje Brisel ali ne daje jasnu alternativu. Dakle u neku ruku nastavlja sa programom "politicke neutralnosti", sto bi moglo da se protumaci kao slabost.

Jasno je da bi naglo kocenje prema Briselu dovelo do pokusaja CIA da stvori uslove gradjanskog rata kao u Ukrajini. Stoga takav potez moze da se ostvari jedino u uslovima u kojima Srbija za takvu naglu promenu pravca ima jaku inostranu podrsku: a to je moguce samo ako Rusija i Evro-azijski savez daju konkretne ponude i pomoc Srbiji. Na isti nacin na koji mi ne mozemo vojno da oslobodimo Kosovo, sve dok nam Rusija ne ponudi nuklearni stit i time spreci nova NATO bombardovanja, mi ne mozemo kao opozicija da pobedimo alternativnom ponudom, ukoliko nas Rusija ne pozove javno u njen savez. Dakle slabost Srbije je sto nemamo jasnu ponudu iz Rusije, pa srbski glasaci ne veruju u program opozicije.
Preporuke:
21
1
25 utorak, 05 maj 2015 16:04
gavrilo
Sanda nije htjela da kaže ali ja hoću:Aleksandar Vučić je Nitkov, Lažov i pri tome VELEIZDAJNIK! I ako Srbski Narod voli takvu bitangu onda jeste ŠIZOFREN!
Preporuke:
27
1
26 utorak, 05 maj 2015 16:48
Ali ipak :)))
Ne komentarisem ove petooktobarce (jer mi je njihova pozadina jasna i koju ,,ulogu,, su dobili) ali pisem komentar zbog (nece isti verovati) Slavomira.

Cudan covek. Nikada ne bih rekao da bi se sa njim slozio oko bilo cega.

Medjutim ovaj njegov komentar POTPISUJEM u celosti.

To je sustina price. I ne lazimo se da ima nekog ,,okretanja,, jer ce Srbiju onda brzo (a sada ce polako) izbrisati sa Mape. Ne slupati NEGO BUKVALNO izbrisati. Cak je taj scenario jos u igri i zimus smo se i ja i Jeftovic i mnogi prenemagali da ne nasedate na trikove tipa ,,ustanak,,

Ovo sitnu i privremenu agent-icu zapada ne bi ni komentarisao, nije to prevejani Vojske Kostun, ozbiljni Agent od uticaja pa da dajem komentar, ipak sam ja moralna i intelektualna ,,gromada,, za njih :)) Ironicno receno i u znacima navoda

Elem scenarij ,,Vostanie serbsko,, nije prosao i sada stupa ekipa 2 na scenu: razne sande, dveri u sFeri, haski vojvoda i ,,pro-ruski,, tomke sa gardU Vojske spRdije :))
Preporuke:
5
15
27 utorak, 05 maj 2015 16:52
Iz Norveške
@...

"Uvek mi je zanimljivo mi je da citam kako petooktobarci napadaju rezultat svoje izdajnicke NATO/EU politike koju su tako zdusno zastupali do pre neki dan."


Nije žalosno što ste dobili minuse,nego je tragično što Srbi imaju tako kratko pamćenje.
Dojučerašnji 5.Oktobarci će preko noći postati nekakav patriotski blok a da Srbi neće ni primetiti.


NEVEROVATNO!


Ubedljivo smo narod sa najkraćim pamćenjem na svetu!!!
Preporuke:
13
9
28 utorak, 05 maj 2015 17:24
Ali ipak :)))
Tacno Brate iz Norveske, i tebe da potpisem.

Stvari se sa udaljenosti cesto bolje vide, dokazano.

Verujem da mnogo tacnije vidis ,,nase drzavljane,, (ciji ni roditelji Srbiju ocima nisu videli) tamnije kompleksije koje zapad masovno dovodi u Srbiju, kao i ,,jadne emigrante,, za koje ce EU uskoro narediti da izdajemo drzavljanstva i da ih ,,integrisemo,, kao i ,,vakcinaciju,, i pranje uma onih pametnijih i lepsih Srba i Srbkinja propagandom da treba da ,,odu,, i odlaze u masama...

Sve je jasno i sve se vidi, ali kada bi umesto naroda koji razmislja srPski imao narod koji razmislja slovenacki, zanzibarski, aLJbanski, islandski, holandski,kazahstanski, paragvajski, bugarski, ruski, kanadski, rvatski, sirijski, alzirski, engleski, gvinejski pa i eskimski i marsovsko-saturnski :))))
Onda bi mozda i rPi shvatili, ali ne, oni razmisljaju ,,srPski,,.... nek produze, jes su nama unistili zivote, ali oni ce jos gore proci.

I zao mi ih vise nije ama Bas Ic
Preporuke:
8
6
29 utorak, 05 maj 2015 17:25
Iz Norveške
Kaže dražesna SRI"-Nije sporno da je EU napravljena iz najboljih pobuda..."

Ako uzmemo u obzir da je EU nasleđen Hitlerov projekat onda stvarno nema ništa sporno...al zamalo.

I reče SRI da se zalaže za Srbiju u Evropi koja se prostire od Lisabona do Urala.

Pa nema takve Evrope draga gospođo SRI,nema i neće je biti i ja sam siguran da Vi to odlično znate i samo obmanjujete ovaj ionako obmanut i izbezumljen narod.
EU tj NATO ili RUSIJA pa biraj!!!Nešto između "od Lisabona do Urala" nema!!!Zasad a teško i da će biti.

DSSovci svi liče kao jaje jajetu...A glavno 5.Oktobarsko kukavičje jaje sada gricka predsedničku penziju i uživa u Koštunićima.

A Srbi moji ni manje ni više ubeđeni kako im Sanda pravi patriotski blok.

P.S.Razmislimo malo o 5.Oktobru i šta su ljudi koji su ga organizovali uradili ovom narodu i državi i rade i dan danas!!!Surove činjenice!
Preporuke:
13
14
30 utorak, 05 maj 2015 17:42
Ivan Aleksić
Prosto neverovatno koliko su napadi na Sandu intenzivirani od kako je najavila da želi da prekine svaku vrstu koalicije sa SNS-om.

Tako imamo sad jednu apsurdnu situaciju, da su se isti oni koji su tvrdili da ona nije prava opozicija jer je u koaliciji sa Vučićem u Beogradu naprasno setili da je napadaju za neke polu-izmišljotine i izmišljotine.

Evo, "Norvežanin" priča da je ujedinjena Evropa izričito hitlerovska ideja, kao da ideja nije mnogo starija, i kao da je u principu i Vladimir Putin podržava, ukoliko se temelji na principuma jednakosti naroda ("Od Lisabona do Vladivostoka").

Naravno, EU je daleko od toga, i to Sanda ovde o objašnjava, ali očigledno SNS-botovi više ne znaju šta će od sopstvenog besa pa pokušavaju sve i svašta.
Preporuke:
20
8
31 utorak, 05 maj 2015 17:45
Iz Norveške
@Ali ipak :)))

Pozdrav i Vama i pozdravite te junake sa kojima ste u svakodnevnom kontaktu u NovoRusiji.

Živim u jednoj poprilično izopačenoj državi (ponekad možda ponešto bolje vidim odavde mada se ovde radi o čistoj logici i činjenicama)ali me moja Srbija (posebno Baograd)svakim danom sve više i više zapepašćuje koliko žudi za izopačenostima.Samo pratite naslovne strane novina.Jezivo.

Kud se denu onaj mudri i pametni narod koji je sa lakoćom mogao da sabere 2 i 2.

5.Oktobarski skakavci iza kojih ništa nije ostalo da vade državu iz go.ana??!!
Preporuke:
8
7
32 utorak, 05 maj 2015 17:52
Iz Norveške
@Ivan Aleksić

Hvala Vam od srca kad i mene stpraste u SNS botove.

Svako dobro Vam želim zaista.Stiče se utisak da ste jako brzo zaboravili 5.Oktobar.Slobodna volja.Ja nisam,i neću nikad.

Odjavljujem se,i iskreno mi je žao što sam ostavio komentar.Najiskrenije.

Srdačan pozdrav svima.
Preporuke:
9
8
33 utorak, 05 maj 2015 18:04
Jos jedan "Tribalac"
Pretpostavljam da se pozicija Tomislava Nikolica namerno ostavlja pod znakom pitanja iz politickih razloga iako je jasno da je Tomislav Nikolic svo vreme lojalan clan veleizdajnicke koalicije, dok ga jedino priroda dodeljenih mu zadataka pomaze da ga jedan deo nacije i politicara dozivljava kao protivtezu Vucicu.

Neka ideja o Evropi od Lisabona do Vladivostoka je isuvise smesna i iz geografskih i iz objektivnih razloga i prevashodno prestavlja izraz teznji Ruske oligarhije koja jeste stekla novac ali samim tim ne i pozicije unutar novog svetskog poretka.

Iz istih razloga izostaje i ponuda o kojoj Slavomir govori. Naime Rusija porice da je jedna od strana u nekom sukobu i da sukob uopste i postoji. Ukoliko po Rusiji sukob ne postoji a po zapadu postoji onda se pojavljuje samo jedna strana u sukobu "koja nema alternativu". Ovo tek moze da preokrene propast teznji ruskih oligarha ka sticanju pozicija unutar novog svetskog poretka.
Preporuke:
5
1
34 utorak, 05 maj 2015 18:13
Ivan Aleksić
@Iz Norveške

Zamena teza - kao da se 5. oktobar desio pre pada RSK, Markovih gajbica kojima je zaradio milione, nepismenih JUL-ovih kadrova koji su nam ispirali mozak preko "Pinka", jugoslovenstva SPS-a i zalaganja njihovih funkcionera za socijalizam dok su njihova deca studirala u Londonu i Parizu (odakle im novac za to - niko ne zna). Slali tuđu da ginu za otadžbinu - a sopstvenu slali jako daleko. Kako je to bilo lepo - za njih socijalizam, a za narod kapitalizam.

Pa neki 5. oktobar je tu morao da se desi. To što su zajahali još i gori je naš nacionalni problem, jer sam uveren sve i da nisu - oni od pre tog 5. oktobra bi manje-više isto to uradili što i ovi posle (Telekom je prvi prodavao Sloba, i slao prvog Srbina u Hag, KO SE SEĆA toga).

To što je neko sad užasan, ne znači da je onaj pre njega bio dobar, i to su ti trikovi i spinovi kojima se vešto služila služba odvajkada.
Preporuke:
17
8
35 utorak, 05 maj 2015 18:16
Iz Norveške
@Ali ipak :)))


Srdačan pozdrav Vama i svim junacima u NovoRusiji.Moram da se odjavim,strpaše me u SNS botove.SRI neka im pravi "patriocke" blokove,samo nek je veselo.A onda će da se pojavi Koštunije da sve lepo zaprži,baš kao i 5.Oktobra,a onda Jovo nanovo.Srbima se događaju iste stvari samo zato što imaju jako jako kratko pamćenje...

Samo sumnjam da ćemo večito imati priliku da osvežavamo pamćenje tj imaćemo možda ali tako odnekud iz neke nedođije ali ne iz svoje države.

Eto odoh da zaradim za SNS sendvič,Ivanu Aleksiću hvala zaista,oči mi je otvorio.
Preporuke:
8
8
36 utorak, 05 maj 2015 18:49
Umpalumpa
A šta je s napuštanjem koalicije DSS i SNS?
Preporuke:
8
1
37 utorak, 05 maj 2015 19:02
Zoran
Za Iz Norveske: Ivan Aleksic Vam samo ukazuje da njegovo secanje, za razliku od Vaseg, ide dalje od 5. oktobra. Ono ide u Bambilend I nepojamnu obest jednog mladica iz Pozarevca, zakon o medijima, crveno-crnu koaliciju, izbacivanje najboljih profesora sa Univerziteta I postavljanje mediokriteta na upravna mesta (Teodosic I Laban na ETF-u: blagi uzas!), inflaciju nezabelezenoj u istoriji covecanstva, svakodnevna ulicna ubistva I znanih I neznanih, sverc, prekonocno bogacenje ratnih profitera uz istovremeno masovno osiromasenje naroda, Lex specialis nakon kradje na lokalnim izborima 1996.,Dragoljub Milanovic, stednju koju je pojela maca, samodorpinos za Srbiju koju je takodje pojela maca, iznosenje novca (cijeg?)na Kipar dzakovima I jos mnogo, mnogo toga... Da, u pravu ste gospodine/gospodjo iz Norveske, Srbi su zasita narod veoma kratkog pamcenja: mnogima ono ne doseze iza 5.oktobra!
Preporuke:
10
9
38 utorak, 05 maj 2015 19:07
Jasna@iz Norveske
Evo i ja se gusim u sendvicima ,za koje me optuzise petooktobarske PatriJote iz DSSa,jer cim ih neko raskrinkava, to je zbog "sendvica" ,pa makar stizali i do Norveske .Stoga se vise ovde i ne javljam,jer je besmisleno,jedino zelim da vas pozdravim!
Preporuke:
10
12
39 utorak, 05 maj 2015 19:17
Ali ipak :)))
Pozdravi ce biti preneseni!
Ali ne onim FB ,,vojnicima,, (agentski sljam) nego SRBIMA koji bez reci (osim uraaa ponekad) rade ,,srbski posao,, (a to je vojska i ratovanje).
Malo ih je ali bi jedan bataljon takvih poslao u ,,atlantske integracije,, (t.j. Bogu na Istinu) i 4. iz Vranja i specijalnu brigadu Vojske spRdije. I ,,gardu,, Muza od Prve Dame, pride overio pecatom 7,62 u kompletu (sasve ,,devojkama,, u njoj hehe).

Drz se ti Junace sa severa, i posmatraj socijalnu psihologiju i Patologiju jevropljana, imas Cast da gledas SATANIZAM U CISTOJ FORMI. Ja gledam ,,bolju,, verziju istog, obicne Fasiste militantne i ispranog uma, ali kod tebe su ohaaa pravi ,,primerci,, :))

Inace BOT nisam, ja sam ,,profesionalac,, i mene bolje placaju za ovo, ali ona druga Strana. Eto BOT-ujem, osvescavam Srbe, rusim OKUPATORSKI POREDAK, i DRZAVNI SAM NEPRIJATELJ REPUBLJIKE SPRDIJE :)))
Kvarim Jevropski ,,san,, spRdima i beograDZanima :))
Preporuke:
8
5
40 utorak, 05 maj 2015 19:18
Jasna@Zoran
Onda ste dosli vi iz DSSa i DSa i sve Slobine brljotine ispravili,obnovili fabrike i proizvodnju,obnovili domaci bankarski sistem,podigli standard stanovnistva ,otplatili Slobine i ostale dugove iz socijalizma,zustavili Slobinu privatizaciju,zaustavili kriminal ,korupciju i sveopste prpodanje,sacuvali SRJ i Kosovo,uveli slobodu medjija,rasterali antisrpske NVO...ma milina vas je bila pogledati.Nemam vise vremena da nabrajam, odoh da zaradim za jos koji sendvic.
Preporuke:
8
6
41 utorak, 05 maj 2015 19:25
Iz Norveške
@Zoran

A Vi ste mu prevodilac?

Sećam se ja odlično Slobe i njegovih...Komšija mi je bio Slobin kmet bez čijeg se znanja nije moglo na pišanje...itd itd.Sve to stoji...
Juče Marko,danas brat Anderj,sutra Sanda....Stom razlokom što je Slobodan Milošević bio poslednji srbski državnik sa svim svojim manama.
Preporuke:
7
8
42 utorak, 05 maj 2015 19:28
Stanić Milan
Medicina je najpre zanat,a onda umetnost!Dobro je, da je na vrh jedne nacionalne patriotske stranke došla g-đa Sanda sa čime je popunjen vakum nastao srazom Koštuničevih "mangupa iz vlastiti redova."Slično se desilo i njenom ocu akademiku Jovanu Raškoviću koji je verovatno bio najbolji poznavalac kolektivne psihijatrije na balkanskim prostorima,a i šire. I njega su minirali "mangupi",sa čime je prvobitna zamisao borbe srpskog naroda u RSK otišla u krivom smeru.Kvalifikativ koga je dala za Vučka je poznat,ali prvi put čujem da je uobličen stručnim nazivom biciklista !.Hvala za informaciju više.

Pogledajte koliko je politika sujetna i do zla boga kvarna profesija(Mari le Pen).Tako je isto velika šteta što muški ego kod većine bivših intelektualaca članova DSS-a nije izdržao popularnost i poštenje ove dame,pa da se stvori jedna jaka, zdrava nacionalna stranka sa modernim nacionalnim programom.Možda će i biti čim se eshatološki obrazac zameni sa gore pomenutim.
Preporuke:
14
4
43 utorak, 05 maj 2015 19:53
Zoran
Za Jasnu I za Iz Norveske: daleko od toga da je nakon vase crveno-crne katastrofe kojom je propadanje zemlje krenulo logaritamksi na gore dosla mnogo bolja vlast. Samo je u tom trenutku dolaskom Kostunice zaustavljen ambis u koji je zemlja sistematski, bezobzirno I bezobrazno gurana od strane Vaseg obozavanog vodje I pljackaske klike oko njega; O ovima sada I onima pre njih suvise je trositi reci: gori su i od Njega blazenopocivseg no govoriti o Njegovom vremenu sa setom je nista manje nego bizarno, osim ako i sami niste bili uzivaoci privilegija koje mi obicni gradjani nismo imali (otvaranje free sopova sa eksluzivnom licencom, uvozno-izvozne dozvole "po zasluzi", krediti pod uslovima pod kojima obicni gradjani nisu mogli ni da sanjaju...); Bilo, ne ponovilo se!
Preporuke:
8
10
44 utorak, 05 maj 2015 20:04
Observantes
@Iz Norveške, potpisujem vaše komentare!
Preporuke:
8
10
45 utorak, 05 maj 2015 21:00
Veritas Triumphus
. On je mera stvari; on sudi, on presuđuje, on donosi odluke… Ostali su tek puki statisti”.


Ma samo da nas ne tera da budemo lepi kao on, da se smejemo kao on i da pravimo tuzne face kao on.
Sad vam je mozda jasnije ko je Seselj i zsto napada Nikolica...kako to da napada Nikolica(kojeg uopste ne podrzavam) koji ide sa vojskom u Rusiju a ne napada Vucica?

@Jasna

Ne dolazis vise ovde...super! Ako je zbog sendvica mi ovde ne jedemo sns-parizer sa hlebom od prekjuce...opusteno. Znam, znam, ja sam onaj is dss-a ili ds-a koji je milosevica bla, bla, bla....da skratim, mnogo mi je drago sto si donela odluku da ne dolazis ovde....putuj igumane i ne brini za manastir!
Preporuke:
8
7
46 utorak, 05 maj 2015 21:22
nenad
treba udaljiti ovu zenu iz politike, usudjuje se da vredja samog Vucica. e pa narod vam je rekao: nemate ni cenzus.
Preporuke:
4
11
47 utorak, 05 maj 2015 21:27
Observantes
„Sindrom bicikliste“ uopšte nije ekskluzivitet Vučića! „EKSKLUZIVITET devijacija“ je suština SNS antipropagande. Ovde je sve najgore izgleda počelo s SNS-om, pa je on po zlu ekskluzivan: po prljavoj propagandi, po izdajništvu, nesposobnosti... Neće biti da je tako! SNS je DOS proizvod, njegova očekivana evolucija. SNS, do najnižih upravljačkih hijerarskih funkcija danas čini DOS gušterski kadar (bivši članovi DS, G 17, DSS, SPO...)! Ne može se svo dosovsko zlo svaliti u jednu vremensku tačku, samo u SNS!
Preporuke:
10
4
48 utorak, 05 maj 2015 21:58
Observantes
@Veritas Triumphus, ti si izgleda neko ko vrši selekciju svesti pa ćeš da proteruješ neko i nekakvo komentarisanje. Ta Jasna je ovde vršila misiju obuke prepoznavanja političkog idiotizma u poslednjih 15 godina. Žao mi je što je njen trud bio izgleda uzaludan. I ne samo njen!
Preporuke:
9
6
49 utorak, 05 maj 2015 22:30
Jasna@Observantes
Dragi Observantes to je neki nepotpisani stranacki vojnik(taj se redovno javlja na moje komentare,stranacko zaduzenje ,sta li?) koji nema petlju ni da sebi izmisli neko ime , ali zato ima osionosti ,oholosti,bezobrazluka i nevaspitanja na pretek.Tako je to kad politicka stranka vaspitava ljude.
Srdacan pozdrav i sve najbolje vam zelim,uvek mi je bilo pravo zadovoljstvo da citam vase komentare.
Preporuke:
8
6
50 utorak, 05 maj 2015 22:45
Observantes
... Ne može se svo dosovsko zlo svaliti u jednu vremensku tačku, samo u SNS!...
Ili možda može, da bi valjda rehabiltovan DOS Živkovića, Šutanovca (i ekvivalentnih bizarnih hokštaplera) i sličnih posle došao kao neminovni spasilac? SNS je hiperbola srpskog DOS bola koji je projektovan protiv Srba. Svi učesnici ovog antisrpskog političkog teatra iz srpske postave posle 5. oktobra upropastili su narod kome pripadaju. Danas su takvi, kao, uspeli u životu. Mnogi moji bivši prijatelji i kumovi su iz te pripadajuće ergele. Poručujem im, meni niste naškodili. Razočarali ste me kao ljigavci. Tešićete se time da je život samo jedan i da ste to radili zbog svoje dece (kakva laž i u osnovi bolest egoizma do neslućenih razmera i bežanje od odgovornosti za naciju) kad ste toj svojoj deci izmakli zdravo srpsko tlo pod nogama. Mene niste pobedili. Upropastili ste svoju decu iza koje ste se nečasno krili! A tek kako ste Srbiju pretvorili u kontejner!
Preporuke:
11
4
51 utorak, 05 maj 2015 22:55
Stefan
Korektan intervju gospođe Rašković-Ivić. Moram da priznam da je rečeno više nego što sam očekivao. Ovakva mišljenja nisu usamljena, samo su medijiski nedostupna. Čovek se ovde malo odmori od medijiske tiranije koja napada sa svih strana, sve dok se ne pojave komunjarske splačine( pisanja) raznih antiSrba, koji pokušavaju da zagade i ovo malo slobodnog prostora. Ta šaka jada ,,kumrovčana" je dosadila i Bogu i narodu, na čelu sa njihovim ideologom, trojancem, nepopravljivim jugoslovenom, komunistom i miloševićevcem( onaj što piše ,,romane" ovde). Njima je za sve na svetu kriv Koštunica. Ako padne kiša, kriv je Koštunica.Nije slučajno. Bez preterivanja, Koštunica je jedan od najznačajnijih Srba najnovije srpske istorije, a ove antisrbe i antihriste upravo to žulja. Očigledno je da rade za vlast ali to nije problem. Problem je kada jedan od njih kaže da bi Srbija trebalo da propadne i da je više nema, a na to se oćuti. Ne kažem da je cenzura dobra ali za ovakve stvari...
Preporuke:
6
7
52 utorak, 05 maj 2015 23:05
Observantes
@Jasna, čitamo se mi ovde više od deceniju. NSPM-u hvala. Nikada nismo komentarima ukidali pravo drugima da komentarišu. Nemoramo biti ideološki unisoni ali refleks na prevaru i propagandu bi nam bio razlog da se češće javimo komentarom. Vi ste mene više puta pozdravili. Red je da vam uzvratim. Bože zdravlje, čitaćemo se još!
Preporuke:
9
3
53 utorak, 05 maj 2015 23:21
...
Stefan

"Koštunica je jedan od najznačajnijih Srba najnovije srpske istorije, a ove antisrbe i antihriste upravo to žulja."

Au brate al se obruka,pomešao si grenmaders i frogs,antisrbe antihriste i antikomuniste i ostale Đinđiće.

Koštunica to beše onaj što je bio u društvu sa Đinđićem i Čedom, a Đinđić to beše onaj što je tražio da NATO više ubija Srbe bombama dok se tvoj Koštunije pravio "neupućen" u ono što Đinđić traži?

Tragikomično,tužno jadno i bedno.

Šta reći,kakav narod,takva i vlast.Raj kolonija za SNS i pragmatičnog vođu.
Preporuke:
13
3
54 sreda, 06 maj 2015 00:17
Svetislav Kostić
Poređenje u naslovu vučića sa biciklistom koji podčinjene ispod sebe gazi, a prema svojim zapadnim mentorima i gazdama kičmu savija, ocjenjujem u potpunosti adekvatno ponašanju Vučića, diktatora džepnog izdanja.
Preporuke:
6
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner