четвртак, 22. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Санда Рашковић Ивић: Вучић има „синдром бициклисте“ – оне испод гази као педале, а пред моћнијима савија кичму

Kоментари (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 04 мај 2015 14:38
Београђанин
грађани и политичари осталих земаља насталих распадом СФРЈ? Колико пута сте само чули: е, да је нама један Вучић?


Па ево вам га, што се нас тиче водите те га вашој кући. И не враћајте га.
Препоруке:
132
2
2 понедељак, 04 мај 2015 14:40
Danko
Svaka čast na intrvju, niko Vučića nije ovako "opleo" od maja 2012. god, odnosno od kada je on apsolutni gospodar Srbije. Hvala NSPM što je prenela ovaj intrvju.
Препоруке:
165
5
3 понедељак, 04 мај 2015 14:48
Београђанин
ДСС се залаже за слободну, суверену и демократску Србију; за Србију која припада себи; за Србију у Европи која се простире од Лисабона до Урала.



Потписујем.
Препоруке:
134
7
4 понедељак, 04 мај 2015 14:58
Др
Санда је тренутно најоштрији опозиционар Александру Вучићу у патриотском блоку, једина га поименце прозива, и зато нормално хоће да је сруши преко фотељаша у странци...
Препоруке:
141
3
5 понедељак, 04 мај 2015 15:08
Др
Добра дијагноза. Није овде проблем што је Вучић такав, него је проблем (српски) народ који воли такве вође, тј оне који га газе, понижавају, убијау децу, пале куће, врше масовна стрељања, а после 70 година тај исти народ том вођи иде на гроб у знак захвалности што их је убијао. Могла би лекарка Санда да објави и један рад о колективном лудилу српског народа.
Препоруке:
121
5
6 понедељак, 04 мај 2015 15:14
Razum
Zadovoljstvo je citati odgovore prave intelektualke (i to na pitanja koja nisu unapred izdiktirana, za razliku od "sveprisutnog").

Nadasve su pozitivni njena razumnost i mirnoca, kao suprotnost sizofreniji i iskljucivosti kojom nas svakodnevno bombarduju. Bez bombasticnosti, povrsnosti, kica, sa sposobnoscu da razume i jednostavno, ali precizno, formulise sustinu ("Европа сведена је на бриселску администрацију ... највише подсећа на некадашњу администрацију СССР-а"!)

Pametna, obrazovana, principijelna, sa iskustvom i integritetom, moze samo da imponuje kao lider patriotskog bloka.

Koliko li je u Srbiji onih kojima ovo odgovara?
Препоруке:
120
6
7 понедељак, 04 мај 2015 15:29
Tурас
Не само зато што смо анонимуси на НСПМ можемо слободно да кажемо шта мислимо ,што госпођа СРИ не само из пристојности већ и политичког обзира избегава . Овде је једном Слободан Јовановић изјавио о србској "олош елити"
Управо је то Вучићево окружење које му дозвољава овде од СРИ наведено понашање . Наиме , не само медиокритетско окружење , већ и намерно окруживање полтронима (министри) и подгузним мувама даје Вучићу слободу бахатог понашања којим надомешћује улогу правих лидера .То је одлика оних који су исто такву "фазу"политичког "успона" прошли и сада је са пуно енергије примењују на полтронском окружењу . Жалосно је што гласачко тело Србије (осим СНС мањине) не увиђа ову менталну "снагу" нашега премијера .
Препоруке:
72
0
8 понедељак, 04 мај 2015 15:33
...
Одличан интервју.

Задовољство га је читати.

Дипломатија и урођена господственост не иду са политичком каљугом, но немерљиво је интелектуално задовољство је читати ову жену, нарочито спремност да се у свакој прилици одреди о Милошевићевој подвали њеном оцу академику Рашковићу у поређењу са ким је Милошевић поставио магационера и беше зубара и да га тако срчано одбрани.

Тешка су времена иза али још тежа са овима испред Србије.

Само Коштуница је решење. Зна то и она, умногоме њени ставови рефлектују његове и нас гласача Коштуничиних.
Препоруке:
67
12
9 понедељак, 04 мај 2015 15:37
крах популизма
Код Вучића, напросто, нема дијалога.
..
Нема ,јер да има не би присуствовали на Пинку(прескачи пинк!)или ртс-у(гаси,спавање)или хепи(после кр..нлука)једном досадном,унапред спремљеном монологу.
Јер шта би чули или видели да се суоче,један фрустрирани,недефинисани Алексадар и једна интелектуална Санда Национале..
Препоруке:
78
2
10 понедељак, 04 мај 2015 15:51
...2
Сећам се једне странке у којој су били и др Коста Чавошки и др Леон Коен и др Војислав Коштуница, е какав је то скуп био, да нам је сада да се обједине сви на родољубивој платформи, са минимумом идентичних циљева, антиЕУ, антиНАТО и ПРОСРБИЈА!

Где би нам крај био. Још Ломпар, и угледни интелектуалци са храброшћу попут њега и да кренемо у обнову Србије и њене државотворности.

Да се сруше ликови попут Јанковића, кога Вучић штити и имају заједничке газде!
Препоруке:
62
9
11 понедељак, 04 мај 2015 15:51
GoranZemun
Zadovoljstvo je pročitati ove redove, jer su redak, a samim tim i dragoceni glas razuma.
Što se mene tiče, zaista nemam više dileme, da li je Sanda pravi čovek na čelu DSS-a i da li taj čovek može poraziti onu preraslu ženturaču, narikaču i tračaru, što se nalazi na premijerskom mestu.
Препоруке:
88
2
12 понедељак, 04 мај 2015 15:55
...
Uvek mi je zanimljivo mi je da citam kako petooktobarci napadaju rezultat svoje izdajnicke NATO/EU politike koju su tako zdusno zastupali do pre neki dan.
Препоруке:
20
63
13 понедељак, 04 мај 2015 16:00
Moram
da budem krajnje iskren,jer ionako niko ne zna ko sam!,Apsolutno je nemoguce opisati koliko sam ponosan zbog cinjenice da je ova dama,Srpkinja i zena ...i moja predsednica!!!
Препоруке:
78
9
14 понедељак, 04 мај 2015 16:19
ponavljanje istorije
Po sopstvenom priznanju njemu i njegov satelitima je glavni državno-politički uzor Miloš Obrenović, on je gazio one ispod sebe a klanjao se svakom Turčinu sa kojim se sretao, dakle, ništa sporno, osim što uvek nađemo načina da prećutimo istinu iz svoje neslavne prošlosti.
Miloš je dao da se kumu Đorđu odseče glava i preda Turcima, a ovi današnji "miloši" su svog kuma politički "obezglavili" sve se spremajući da ga i vrate briselsko-haškim pašama!
Препоруке:
55
7
15 понедељак, 04 мај 2015 18:55
treba nam oporavak
Nema sumnje, inteligencija I obrazovanje krase ovu gospodju. Za politiku je preobrazovana. vecina glasaca ne razume I nece da slusa njenu pricu. To je krenulo od komunizma pa preko Suvara se srozao nas nivo obrazovanja. I sad mogu svi da manipulisu glasackim telom. Dovoljno je pokazati prstom na prethodnike I optuziti ih sto se lose zivi (a taj zivot vec dugo traje I nema boljitka) I pokupiti glasove. Oni, koji govore istinu a koja je gorka, tesko prolaze. G. Kirbi verovatno raspolaze nekim podacima, koje rade njihove tajne sluzbe, pa se upusta u dijagnozu. Sta bismo mi rekli za njegov narod gde supruznik ubija drugog da bi naplatio osiguranje, gde se deca u skolu odvode automobilom da se sacuvaju od pedofila, da se ne sme nasmesiti tudjem detetu da ne bi bili optuzeni za pedofiliju, gde se prodaje oruzje bez provere I gde se dogadjaju masovna ubistva nevinih po skolama I drugim skupovima a ima I poligamije I sekti koje tolerisu to. Kakva je dijagnoza?
Препоруке:
54
3
16 понедељак, 04 мај 2015 21:24
јбгбгд
Jeдно велико браво за Санду Рашковић
Ивић,Маршићанина,Поповића,Јакшића и све оне којима је стало до истине и будућности ове државе и народа!
Препоруке:
61
3
17 уторак, 05 мај 2015 00:46
Срђа Злопоглеђа
"Бициклиста", са одговарајућом дефиницијом, појам је који је увео Вилхелм Рајх. Санда је образована жена, не само по титулама, већ стварно.
Препоруке:
53
0
18 уторак, 05 мај 2015 04:47
Pravoslavna Evropa
Pa ne može do Urala. Ili do Vladivostoka ili ništa. A tu Putinovu ideju sada kradu Ameri sporazumom o slobodnoj trgovini sa EU.
Препоруке:
33
0
19 уторак, 05 мај 2015 05:01
Sanda je doktor za dušu i Srbiju
I ja imam te Vučićeve sindrome. Zato sam se ranije njime i oduševljavao. Taj linijski pristup organizaciji je ponekad loš i za vojsku a kamo li za privredu i društvo.Da ne govorimo kako je lojalnost Šešelju transponovana u lojalnost Angeli... I za nesigurnost je tačno. Ja npr. ne verujem ni u Srbiju,ni u srpsku ženu. A evo kada bih našao karakter kao Sanda sutra bih se oženio. Ali takvih karaktera u Rusiji nalazim more. Srbija ne liči na državu jer se stalno raspada i u njoj se stalno cepa nacija. Ali čim Srbi vole Putina znači da nismo svi kukavice. Zbog tih Srba se mora verovati u Srbiju. Oni su voleli Rusiju i kada je bila na kolenima i verovali u nju više od Rusa. Sanda možda da spreči ukrajinski scenario kada odustanemo od EU jer tada će CIA da zapali Srbiju!
Препоруке:
47
6
20 уторак, 05 мај 2015 11:31
Влада смрада и глупака
Нема он никакав синдром.
Препоруке:
27
2
21 уторак, 05 мај 2015 12:08
...
bravo
Препоруке:
23
1
22 уторак, 05 мај 2015 13:12
svi naši biciklisti
@ponavljanje istorije
Srbi se ponose Knjazom Milošem Obrenovićem jer su kroz istoriju uvek želeli da ih predvode "biciklisti", i Karađorđevići su bili takvi, pogotovo Aleksandar, a da ne govorimo o Srbima pod Titovim dizginama, Krcun, Ranković i ostali.
Slobodan Milošević je bio kakav-takav "biciklista", umeo je da osvoji i žutu majicu ali je na kraju gubio trke, dosovci sa Đinđićem su bili više "motociklisti-trotočkaši", Koštunica nikada nije znao da vozi bicikl, a Tadiću su uvek bile prazne gume a Nikoliću i Vučiću danas uglavnom spada lanac jer je suviše dugačak i previše podmazan, ipak ne prestaju da verglaju u prazno.
Patriotska opozicija ne vozi bicikl iz principa i uglavnom se zadovoljavaju trenažnim-kućnim, kako retko to rade to im kondicija nije baš najbolja!
I pored svega, niko ne može zaustaviti Veliku trku kroz Srbiju, jedino da se organizujemo mi pešaci pa da im prospemo rajsnadle i eksere po putu, he,he!
Препоруке:
21
0
23 уторак, 05 мај 2015 15:05
Пациклиста
Нисам психолог па мени дотични пре личи на циркуског кловна на моноциклу. Врти се у круг по циркуској арени, прогања и гази кловниће од којих се неки намерно, због атракције, а неки ненамерно, због превеликих ципела, саплићу и тако доприносе веселости представе. И публика у циркусу френетично реагује, свако према свом схватању циркуса. Док му се једни и ментално и физички диве(они којима је још од вашарских дана циркус врхунац културе) другима је само смешан. А главни циркусант? Па уживајући што је у центру пажње врти ли врти, публике није ни свестан, само урлања и аплауза који допиру тамо однекуд. Али ниједном не заборави, када пролази испред завесе иза које стоје гезде циркуса, тренери, костимографи и саветници му, да се наклони и захвали на части да буде звезда циркуса.
Препоруке:
17
0
24 уторак, 05 мај 2015 15:07
Slavomir Srpski, O Evropi od Pinokija to Tokija
Sanda je vesto izbegla pitanje u kakav savez bi Srbija: kritikuje Brisel ali ne daje jasnu alternativu. Dakle u neku ruku nastavlja sa programom "politicke neutralnosti", sto bi moglo da se protumaci kao slabost.

Jasno je da bi naglo kocenje prema Briselu dovelo do pokusaja CIA da stvori uslove gradjanskog rata kao u Ukrajini. Stoga takav potez moze da se ostvari jedino u uslovima u kojima Srbija za takvu naglu promenu pravca ima jaku inostranu podrsku: a to je moguce samo ako Rusija i Evro-azijski savez daju konkretne ponude i pomoc Srbiji. Na isti nacin na koji mi ne mozemo vojno da oslobodimo Kosovo, sve dok nam Rusija ne ponudi nuklearni stit i time spreci nova NATO bombardovanja, mi ne mozemo kao opozicija da pobedimo alternativnom ponudom, ukoliko nas Rusija ne pozove javno u njen savez. Dakle slabost Srbije je sto nemamo jasnu ponudu iz Rusije, pa srbski glasaci ne veruju u program opozicije.
Препоруке:
21
1
25 уторак, 05 мај 2015 16:04
гаврило
Санда није хтјела да каже али ја хоћу:Александар Вучић је Нитков, Лажов и при томе ВЕЛЕИЗДАЈНИК! И ако Србски Народ воли такву битангу онда јесте ШИЗОФРЕН!
Препоруке:
27
1
26 уторак, 05 мај 2015 16:48
Ali ipak :)))
Ne komentarisem ove petooktobarce (jer mi je njihova pozadina jasna i koju ,,ulogu,, su dobili) ali pisem komentar zbog (nece isti verovati) Slavomira.

Cudan covek. Nikada ne bih rekao da bi se sa njim slozio oko bilo cega.

Medjutim ovaj njegov komentar POTPISUJEM u celosti.

To je sustina price. I ne lazimo se da ima nekog ,,okretanja,, jer ce Srbiju onda brzo (a sada ce polako) izbrisati sa Mape. Ne slupati NEGO BUKVALNO izbrisati. Cak je taj scenario jos u igri i zimus smo se i ja i Jeftovic i mnogi prenemagali da ne nasedate na trikove tipa ,,ustanak,,

Ovo sitnu i privremenu agent-icu zapada ne bi ni komentarisao, nije to prevejani Vojske Kostun, ozbiljni Agent od uticaja pa da dajem komentar, ipak sam ja moralna i intelektualna ,,gromada,, za njih :)) Ironicno receno i u znacima navoda

Elem scenarij ,,Vostanie serbsko,, nije prosao i sada stupa ekipa 2 na scenu: razne sande, dveri u sFeri, haski vojvoda i ,,pro-ruski,, tomke sa gardU Vojske spRdije :))
Препоруке:
5
15
27 уторак, 05 мај 2015 16:52
Из Норвешке
@...

"Uvek mi je zanimljivo mi je da citam kako petooktobarci napadaju rezultat svoje izdajnicke NATO/EU politike koju su tako zdusno zastupali do pre neki dan."


Није жалосно што сте добили минусе,него је трагично што Срби имају тако кратко памћење.
Дојучерашњи 5.Октобарци ће преко ноћи постати некакав патриотски блок а да Срби неће ни приметити.


НЕВЕРОВАТНО!


Убедљиво смо народ са најкраћим памћењем на свету!!!
Препоруке:
13
9
28 уторак, 05 мај 2015 17:24
Ali ipak :)))
Tacno Brate iz Norveske, i tebe da potpisem.

Stvari se sa udaljenosti cesto bolje vide, dokazano.

Verujem da mnogo tacnije vidis ,,nase drzavljane,, (ciji ni roditelji Srbiju ocima nisu videli) tamnije kompleksije koje zapad masovno dovodi u Srbiju, kao i ,,jadne emigrante,, za koje ce EU uskoro narediti da izdajemo drzavljanstva i da ih ,,integrisemo,, kao i ,,vakcinaciju,, i pranje uma onih pametnijih i lepsih Srba i Srbkinja propagandom da treba da ,,odu,, i odlaze u masama...

Sve je jasno i sve se vidi, ali kada bi umesto naroda koji razmislja srPski imao narod koji razmislja slovenacki, zanzibarski, aLJbanski, islandski, holandski,kazahstanski, paragvajski, bugarski, ruski, kanadski, rvatski, sirijski, alzirski, engleski, gvinejski pa i eskimski i marsovsko-saturnski :))))
Onda bi mozda i rPi shvatili, ali ne, oni razmisljaju ,,srPski,,.... nek produze, jes su nama unistili zivote, ali oni ce jos gore proci.

I zao mi ih vise nije ama Bas Ic
Препоруке:
8
6
29 уторак, 05 мај 2015 17:25
Из Норвешке
Каже дражесна СРИ"-Није спорно да је ЕУ направљена из најбољих побуда..."

Ако узмемо у обзир да је ЕУ наслеђен Хитлеров пројекат онда стварно нема ништа спорно...ал замало.

И рече СРИ да се залаже за Србију у Европи која се простире од Лисабона до Урала.

Па нема такве Европе драга госпођо СРИ,нема и неће је бити и ја сам сигуран да Ви то одлично знате и само обмањујете овај ионако обманут и избезумљен народ.
ЕУ тј НАТО или РУСИЈА па бирај!!!Нешто између "од Лисабона до Урала" нема!!!Засад а тешко и да ће бити.

ДССовци сви личе као јаје јајету...А главно 5.Октобарско кукавичје јаје сада грицка председничку пензију и ужива у Коштунићима.

А Срби моји ни мање ни више убеђени како им Санда прави патриотски блок.

P.S.Размислимо мало о 5.Октобру и шта су људи који су га организовали урадили овом народу и држави и раде и дан данас!!!Сурове чињенице!
Препоруке:
13
14
30 уторак, 05 мај 2015 17:42
Ivan Aleksić
Prosto neverovatno koliko su napadi na Sandu intenzivirani od kako je najavila da želi da prekine svaku vrstu koalicije sa SNS-om.

Tako imamo sad jednu apsurdnu situaciju, da su se isti oni koji su tvrdili da ona nije prava opozicija jer je u koaliciji sa Vučićem u Beogradu naprasno setili da je napadaju za neke polu-izmišljotine i izmišljotine.

Evo, "Norvežanin" priča da je ujedinjena Evropa izričito hitlerovska ideja, kao da ideja nije mnogo starija, i kao da je u principu i Vladimir Putin podržava, ukoliko se temelji na principuma jednakosti naroda ("Od Lisabona do Vladivostoka").

Naravno, EU je daleko od toga, i to Sanda ovde o objašnjava, ali očigledno SNS-botovi više ne znaju šta će od sopstvenog besa pa pokušavaju sve i svašta.
Препоруке:
20
8
31 уторак, 05 мај 2015 17:45
Из Норвешке
@Ali ipak :)))

Поздрав и Вама и поздравите те јунаке са којима сте у свакодневном контакту у НовоРусији.

Живим у једној поприлично изопаченој држави (понекад можда понешто боље видим одавде мада се овде ради о чистој логици и чињеницама)али ме моја Србија (посебно Баоград)сваким даном све више и више запепашћује колико жуди за изопаченостима.Само пратите насловне стране новина.Језиво.

Куд се дену онај мудри и паметни народ који је са лакоћом могао да сабере 2 и 2.

5.Октобарски скакавци иза којих ништа није остало да ваде државу из го.ана??!!
Препоруке:
8
7
32 уторак, 05 мај 2015 17:52
Из Норвешке
@Ivan Aleksić

Хвала Вам од срца кад и мене стпрасте у СНС ботове.

Свако добро Вам желим заиста.Стиче се утисак да сте јако брзо заборавили 5.Октобар.Слободна воља.Ја нисам,и нећу никад.

Одјављујем се,и искрено ми је жао што сам оставио коментар.Најискреније.

Срдачан поздрав свима.
Препоруке:
9
8
33 уторак, 05 мај 2015 18:04
Jos jedan "Tribalac"
Pretpostavljam da se pozicija Tomislava Nikolica namerno ostavlja pod znakom pitanja iz politickih razloga iako je jasno da je Tomislav Nikolic svo vreme lojalan clan veleizdajnicke koalicije, dok ga jedino priroda dodeljenih mu zadataka pomaze da ga jedan deo nacije i politicara dozivljava kao protivtezu Vucicu.

Neka ideja o Evropi od Lisabona do Vladivostoka je isuvise smesna i iz geografskih i iz objektivnih razloga i prevashodno prestavlja izraz teznji Ruske oligarhije koja jeste stekla novac ali samim tim ne i pozicije unutar novog svetskog poretka.

Iz istih razloga izostaje i ponuda o kojoj Slavomir govori. Naime Rusija porice da je jedna od strana u nekom sukobu i da sukob uopste i postoji. Ukoliko po Rusiji sukob ne postoji a po zapadu postoji onda se pojavljuje samo jedna strana u sukobu "koja nema alternativu". Ovo tek moze da preokrene propast teznji ruskih oligarha ka sticanju pozicija unutar novog svetskog poretka.
Препоруке:
5
1
34 уторак, 05 мај 2015 18:13
Ivan Aleksić
@Iz Norveške

Zamena teza - kao da se 5. oktobar desio pre pada RSK, Markovih gajbica kojima je zaradio milione, nepismenih JUL-ovih kadrova koji su nam ispirali mozak preko "Pinka", jugoslovenstva SPS-a i zalaganja njihovih funkcionera za socijalizam dok su njihova deca studirala u Londonu i Parizu (odakle im novac za to - niko ne zna). Slali tuđu da ginu za otadžbinu - a sopstvenu slali jako daleko. Kako je to bilo lepo - za njih socijalizam, a za narod kapitalizam.

Pa neki 5. oktobar je tu morao da se desi. To što su zajahali još i gori je naš nacionalni problem, jer sam uveren sve i da nisu - oni od pre tog 5. oktobra bi manje-više isto to uradili što i ovi posle (Telekom je prvi prodavao Sloba, i slao prvog Srbina u Hag, KO SE SEĆA toga).

To što je neko sad užasan, ne znači da je onaj pre njega bio dobar, i to su ti trikovi i spinovi kojima se vešto služila služba odvajkada.
Препоруке:
17
8
35 уторак, 05 мај 2015 18:16
Из Норвешке
@Ali ipak :)))


Срдачан поздрав Вама и свим јунацима у НовоРусији.Морам да се одјавим,стрпаше ме у СНС ботове.СРИ нека им прави "патриоцке" блокове,само нек је весело.А онда ће да се појави Коштуније да све лепо запржи,баш као и 5.Октобра,а онда Јово наново.Србима се догађају исте ствари само зато што имају јако јако кратко памћење...

Само сумњам да ћемо вечито имати прилику да освежавамо памћење тј имаћемо можда али тако однекуд из неке недођије али не из своје државе.

Ето одох да зарадим за СНС сендвич,Ивану Алексићу хвала заиста,очи ми је отворио.
Препоруке:
8
8
36 уторак, 05 мај 2015 18:49
Umpalumpa
A šta je s napuštanjem koalicije DSS i SNS?
Препоруке:
8
1
37 уторак, 05 мај 2015 19:02
Zoran
Za Iz Norveske: Ivan Aleksic Vam samo ukazuje da njegovo secanje, za razliku od Vaseg, ide dalje od 5. oktobra. Ono ide u Bambilend I nepojamnu obest jednog mladica iz Pozarevca, zakon o medijima, crveno-crnu koaliciju, izbacivanje najboljih profesora sa Univerziteta I postavljanje mediokriteta na upravna mesta (Teodosic I Laban na ETF-u: blagi uzas!), inflaciju nezabelezenoj u istoriji covecanstva, svakodnevna ulicna ubistva I znanih I neznanih, sverc, prekonocno bogacenje ratnih profitera uz istovremeno masovno osiromasenje naroda, Lex specialis nakon kradje na lokalnim izborima 1996.,Dragoljub Milanovic, stednju koju je pojela maca, samodorpinos za Srbiju koju je takodje pojela maca, iznosenje novca (cijeg?)na Kipar dzakovima I jos mnogo, mnogo toga... Da, u pravu ste gospodine/gospodjo iz Norveske, Srbi su zasita narod veoma kratkog pamcenja: mnogima ono ne doseze iza 5.oktobra!
Препоруке:
10
9
38 уторак, 05 мај 2015 19:07
Jasna@iz Norveske
Evo i ja se gusim u sendvicima ,za koje me optuzise petooktobarske PatriJote iz DSSa,jer cim ih neko raskrinkava, to je zbog "sendvica" ,pa makar stizali i do Norveske .Stoga se vise ovde i ne javljam,jer je besmisleno,jedino zelim da vas pozdravim!
Препоруке:
10
12
39 уторак, 05 мај 2015 19:17
Ali ipak :)))
Pozdravi ce biti preneseni!
Ali ne onim FB ,,vojnicima,, (agentski sljam) nego SRBIMA koji bez reci (osim uraaa ponekad) rade ,,srbski posao,, (a to je vojska i ratovanje).
Malo ih je ali bi jedan bataljon takvih poslao u ,,atlantske integracije,, (t.j. Bogu na Istinu) i 4. iz Vranja i specijalnu brigadu Vojske spRdije. I ,,gardu,, Muza od Prve Dame, pride overio pecatom 7,62 u kompletu (sasve ,,devojkama,, u njoj hehe).

Drz se ti Junace sa severa, i posmatraj socijalnu psihologiju i Patologiju jevropljana, imas Cast da gledas SATANIZAM U CISTOJ FORMI. Ja gledam ,,bolju,, verziju istog, obicne Fasiste militantne i ispranog uma, ali kod tebe su ohaaa pravi ,,primerci,, :))

Inace BOT nisam, ja sam ,,profesionalac,, i mene bolje placaju za ovo, ali ona druga Strana. Eto BOT-ujem, osvescavam Srbe, rusim OKUPATORSKI POREDAK, i DRZAVNI SAM NEPRIJATELJ REPUBLJIKE SPRDIJE :)))
Kvarim Jevropski ,,san,, spRdima i beograDZanima :))
Препоруке:
8
5
40 уторак, 05 мај 2015 19:18
Jasna@Zoran
Onda ste dosli vi iz DSSa i DSa i sve Slobine brljotine ispravili,obnovili fabrike i proizvodnju,obnovili domaci bankarski sistem,podigli standard stanovnistva ,otplatili Slobine i ostale dugove iz socijalizma,zustavili Slobinu privatizaciju,zaustavili kriminal ,korupciju i sveopste prpodanje,sacuvali SRJ i Kosovo,uveli slobodu medjija,rasterali antisrpske NVO...ma milina vas je bila pogledati.Nemam vise vremena da nabrajam, odoh da zaradim za jos koji sendvic.
Препоруке:
8
6
41 уторак, 05 мај 2015 19:25
Из Норвешке
@Zoran

А Ви сте му преводилац?

Сећам се ја одлично Слобе и његових...Комшија ми је био Слобин кмет без чијег се знања није могло на пишање...итд итд.Све то стоји...
Јуче Марко,данас брат Андерј,сутра Санда....Стом разлоком што је Слободан Милошевић био последњи србски државник са свим својим манама.
Препоруке:
7
8
42 уторак, 05 мај 2015 19:28
Станић Милан
Медицина је најпре занат,а онда уметност!Добро је, да је на врх једне националне патриотске странке дошла г-ђа Санда са чиме је попуњен вакум настао сразом Коштуничевих "мангупа из властити редова."Слично се десило и њеном оцу академику Јовану Рашковићу који је вероватно био најбољи познавалац колективне психијатрије на балканским просторима,а и шире. И њега су минирали "мангупи",са чиме је првобитна замисао борбе српског народа у РСК отишла у кривом смеру.Квалификатив кога је дала за Вучка је познат,али први пут чујем да је уобличен стручним називом бициклиста !.Хвала за информацију више.

Погледајте колико је политика сујетна и до зла бога кварна професија(Мари ле Пен).Тако је исто велика штета што мушки его код већине бивших интелектуалаца чланова ДСС-а није издржао популарност и поштење ове даме,па да се створи једна јака, здрава национална странка са модерним националним програмом.Можда ће и бити чим се есхатолошки образац замени са горе поменутим.
Препоруке:
14
4
43 уторак, 05 мај 2015 19:53
Zoran
Za Jasnu I za Iz Norveske: daleko od toga da je nakon vase crveno-crne katastrofe kojom je propadanje zemlje krenulo logaritamksi na gore dosla mnogo bolja vlast. Samo je u tom trenutku dolaskom Kostunice zaustavljen ambis u koji je zemlja sistematski, bezobzirno I bezobrazno gurana od strane Vaseg obozavanog vodje I pljackaske klike oko njega; O ovima sada I onima pre njih suvise je trositi reci: gori su i od Njega blazenopocivseg no govoriti o Njegovom vremenu sa setom je nista manje nego bizarno, osim ako i sami niste bili uzivaoci privilegija koje mi obicni gradjani nismo imali (otvaranje free sopova sa eksluzivnom licencom, uvozno-izvozne dozvole "po zasluzi", krediti pod uslovima pod kojima obicni gradjani nisu mogli ni da sanjaju...); Bilo, ne ponovilo se!
Препоруке:
8
10
44 уторак, 05 мај 2015 20:04
Обсервантес
@Из Норвешке, потписујем ваше коментаре!
Препоруке:
8
10
45 уторак, 05 мај 2015 21:00
Veritas Triumphus
. Он је мера ствари; он суди, он пресуђује, он доноси одлуке… Остали су тек пуки статисти”.


Ma samo da nas ne tera da budemo lepi kao on, da se smejemo kao on i da pravimo tuzne face kao on.
Sad vam je mozda jasnije ko je Seselj i zsto napada Nikolica...kako to da napada Nikolica(kojeg uopste ne podrzavam) koji ide sa vojskom u Rusiju a ne napada Vucica?

@Jasna

Ne dolazis vise ovde...super! Ako je zbog sendvica mi ovde ne jedemo sns-parizer sa hlebom od prekjuce...opusteno. Znam, znam, ja sam onaj is dss-a ili ds-a koji je milosevica bla, bla, bla....da skratim, mnogo mi je drago sto si donela odluku da ne dolazis ovde....putuj igumane i ne brini za manastir!
Препоруке:
8
7
46 уторак, 05 мај 2015 21:22
nenad
treba udaljiti ovu zenu iz politike, usudjuje se da vredja samog Vucica. e pa narod vam je rekao: nemate ni cenzus.
Препоруке:
4
11
47 уторак, 05 мај 2015 21:27
Обсервантес
„Синдром бициклисте“ уопште није ексклузивитет Вучића! „ЕКСКЛУЗИВИТЕТ девијација“ је суштина СНС антипропаганде. Овде је све најгоре изгледа почело с СНС-ом, па је он по злу ексклузиван: по прљавој пропаганди, по издајништву, неспособности... Неће бити да је тако! СНС је ДОС производ, његова очекивана еволуција. СНС, до најнижих управљачких хијерарских функција данас чини ДОС гуштерски кадар (бивши чланови ДС, Г 17, ДСС, СПО...)! Не може се сво досовско зло свалити у једну временску тачку, само у СНС!
Препоруке:
10
4
48 уторак, 05 мај 2015 21:58
Обсервантес
@Veritas Triumphus, ти си изгледа неко ко врши селекцију свести па ћеш да протерујеш неко и некакво коментарисање. Та Јасна је овде вршила мисију обуке препознавања политичког идиотизма у последњих 15 година. Жао ми је што је њен труд био изгледа узалудан. И не само њен!
Препоруке:
9
6
49 уторак, 05 мај 2015 22:30
Jasna@Observantes
Dragi Observantes to je neki nepotpisani stranacki vojnik(taj se redovno javlja na moje komentare,stranacko zaduzenje ,sta li?) koji nema petlju ni da sebi izmisli neko ime , ali zato ima osionosti ,oholosti,bezobrazluka i nevaspitanja na pretek.Tako je to kad politicka stranka vaspitava ljude.
Srdacan pozdrav i sve najbolje vam zelim,uvek mi je bilo pravo zadovoljstvo da citam vase komentare.
Препоруке:
8
6
50 уторак, 05 мај 2015 22:45
Обсервантес
... Не може се сво досовско зло свалити у једну временску тачку, само у СНС!...
Или можда може, да би ваљда рехабилтован ДОС Живковића, Шутановца (и еквивалентних бизарних хокштаплера) и сличних после дошао као неминовни спасилац? СНС је хипербола српског ДОС бола који је пројектован против Срба. Сви учесници овог антисрпског политичког театра из српске поставе после 5. октобра упропастили су народ коме припадају. Данас су такви, као, успели у животу. Многи моји бивши пријатељи и кумови су из те припадајуће ергеле. Поручујем им, мени нисте нашкодили. Разочарали сте ме као љигавци. Тешићете се тиме да је живот само један и да сте то радили због своје деце (каква лаж и у основи болест егоизма до неслућених размера и бежање од одговорности за нацију) кад сте тој својој деци измакли здраво српско тло под ногама. Мене нисте победили. Упропастили сте своју децу иза које сте се нечасно крили! А тек како сте Србију претворили у контејнер!
Препоруке:
11
4
51 уторак, 05 мај 2015 22:55
Стефан
Коректан интервју госпође Рашковић-Ивић. Морам да признам да је речено више него што сам очекивао. Оваква мишљења нису усамљена, само су медијиски недоступна. Човек се овде мало одмори од медијиске тираније која напада са свих страна, све док се не појаве комуњарске сплачине( писања) разних антиСрба, који покушавају да загаде и ово мало слободног простора. Та шака јада ,,кумровчана" је досадила и Богу и народу, на челу са њиховим идеологом, тројанцем, непоправљивим југословеном, комунистом и милошевићевцем( онај што пише ,,романе" овде). Њима је за све на свету крив Коштуница. Ако падне киша, крив је Коштуница.Није случајно. Без претеривања, Коштуница је један од најзначајнијих Срба најновије српске историје, а ове антисрбе и антихристе управо то жуља. Очигледно је да раде за власт али то није проблем. Проблем је када један од њих каже да би Србија требало да пропадне и да је више нема, а на то се оћути. Не кажем да је цензура добра али за овакве ствари...
Препоруке:
6
7
52 уторак, 05 мај 2015 23:05
Обсервантес
@Jasna, читамо се ми овде више од деценију. НСПМ-у хвала. Никада нисмо коментарима укидали право другима да коментаришу. Неморамо бити идеолошки унисони али рефлекс на превару и пропаганду би нам био разлог да се чешће јавимо коментаром. Ви сте мене више пута поздравили. Ред је да вам узвратим. Боже здравље, читаћемо се још!
Препоруке:
9
3
53 уторак, 05 мај 2015 23:21
...
Стефан

"Коштуница је један од најзначајнијих Срба најновије српске историје, а ове антисрбе и антихристе управо то жуља."

Ау брате ал се обрука,помешао си гренмадерс и фрогс,антисрбе антихристе и антикомунисте и остале Ђинђиће.

Коштуница то беше онај што је био у друштву са Ђинђићем и Чедом, а Ђинђић то беше онај што је тражио да НАТО више убија Србе бомбама док се твој Коштуније правио "неупућен" у оно што Ђинђић тражи?

Трагикомично,тужно јадно и бедно.

Шта рећи,какав народ,таква и власт.Рај колонија за СНС и прагматичног вођу.
Препоруке:
13
3
54 среда, 06 мај 2015 00:17
Светислав Костић
Поређење у наслову вучића са бициклистом који подчињене испод себе гази, а према својим западним менторима и газдама кичму савија, оцјењујем у потпуности адекватно понашању Вучића, диктатора џепног издања.
Препоруке:
6
1

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер