Фотељаши боље одмах да пређу код Вучића (ионако он увек високо награди прелетаче) уместо што покушавају да униште ДСС.
Препоруке:
328
11
2
недеља, 03 мај 2015 14:53
Хм
Вучић је мајстор политичке сплетке. Колико год био неспособан да нешто корисно уради за земљу, невероватно је талентован да сплеткари, мешетари и уситњава опозицију...
Корумпирани партијаши из већине странака су лака мета за њега...
Препоруке:
277
8
3
недеља, 03 мај 2015 14:59
Посматрач
1) Избор Председника странке треба да врши много шири скуп од оног који се окупио око профитера.
2)Ако шири скуп прихвати захтев профитера, онда та странка не вреди пишљивог боба.
3)Шири скуп Странке треба да избаци Андреју Младеновића и групу око њега из Странке.
Препоруке:
301
11
4
недеља, 03 мај 2015 15:02
www
Puna podrška Sandi, vreme je da DSS konačno odluči šta želi da bude, opozicija ili prilepak.
Препоруке:
301
10
5
недеља, 03 мај 2015 15:07
Uzmite se u pamet
Nisu ovde vazni ni Andreja (kome je ocigledno TESKO DA SE ODREKNE FUNKCIJE U GRADSKOJ UPRAVI) ni Borko, ni dr Sandra. Sta god da zamerate jedni drugima, resite to unutar stranke.
Ovde je u pitanju princip: ako ste patriotska stranka, NEMATE PRAVO DA SE BAVITE SITNOSOPSTVENICKIM RAZMIRICAMA U TRENUCIMA KADA ZEMLJA PROPADA! To je SADA LUKSUZ GOSPODO, moramo se okupiti oko minimuma nacionalnih interesa da pokusamo da se izvucemo iz ove nesrece. Posle pravite razradu svojih ideoloskih i ostalih tema.
Ovo ne vazi samo za DSS, nego i za OSTALE iz tzv. PATRIOTSKOG BLOKA. Ako HOCETE POVERENJE na SLEDECIM IZBORIMA, PAZITE STA RADITE i prestanite da se raspravljate medju sobom. Neprijatelj je na drugoj strani.
Препоруке:
172
10
6
недеља, 03 мај 2015 15:14
Бошко
Само још један доказ да је изрека "политика је курва" итекако тачна
Ако је "политика курва" шта су онда "политичари" него они који се продају највећем новцу...
Тек кад у Србији почну да се хапсе и стрељају политичари има шансе да народу буде боље.
Задњих 70 година политичари се само "смењују" са горима од себе...
Препоруке:
144
9
7
недеља, 03 мај 2015 15:16
Jasna Simonovic
Vlast je mila koje god boje bila!? (Naročito u Beogradu, zavališ se i trošiš!)
Препоруке:
153
8
8
недеља, 03 мај 2015 15:18
dijagnostifikovana slabost
Od samog početka se znalo da Vučić ima svoje "napredne dss-ovce" u stranci, SRI će na kraju saviti kičmu jer, ponavljam po n-ti put, nije on toliko jak koliko ste vi (mi) slabi!
Slabi prema foteljama, apanažama, lokalnoj vlasti zamenika šerifa itd.
Препоруке:
129
10
9
недеља, 03 мај 2015 15:18
Oliver Kromvel
Tako to bude kada ženi date vlast a pritom ona nije ni Margaret Tačer ni Eva Peron.Sanda 6 meseci cinculira odmah je trebala da pacove istera iz rupe nema tu mnogo filosofije u politici kao i u životu moraš da presečeš drugu šansu nećeš imati,morala je sve da ih odmah najuri,sada je u velikom problemu i za nju je jedina šansa da potraži pomoć Dveri.Njen primer pokazuje i koliko je Šešelj legao na rudu,nazvao je ćurkom i nije mu odgovarala možda mu Borko Ilić odgovara ili Vučićev Andrija Mladenović.Kako god da se ovo završi nastaviće se fragmentacija DSS-a koji je ionako sveden na statističku grešku,Novosadski odbor je praktično već prešao u SNS što i jeste cilj Borka Ilića a Mladenović koga smo mi čitaoci NSPM još pre pola godine registrovali kao preletača u najavi radi tačno ono što je bilo za očekivati,Sandu će njena neodlučnost da skupo košta uz to preuzimanjem stranke ova dvojica rasturaju patritski blok i odlaze u koaliciju sa SNS-om.
Препоруке:
147
26
10
недеља, 03 мај 2015 15:24
Мићко
Е, па хвала драгом Богу, коначно. Да се разилазимо као људи.
Ако превагну, биће то одлична прилика за коалицију са Самарџићевим Функционерским покретом Србије.
Препоруке:
24
64
11
недеља, 03 мај 2015 15:25
Doktor
Drago mi je da ce se situacija u DSS-u konacno rascistiti i da ce stranka konacno formirati jasan stav o tome da li zeli da bude opozicija rezimu ili zeli da bude privezak tog rezima. Puna podrska Sandi!
Препоруке:
191
8
12
недеља, 03 мај 2015 15:26
Злаја
Уместо да раде сложно и да на то троше енергију, они се међусобно кољу и подмећу један другоме ногу! Због таквих будалаштина ДСС је још увек испод цензуса.
Препоруке:
96
8
13
недеља, 03 мај 2015 15:46
Посматрач
"ГРУПА високих функционера ДСС тражи смену председнице странке Санде Рашковић Ивић јер је, како тврде, погазила обећања која је дала кад је изабрана на челну функцију - сазнају "Новости"."
Коме је то Санда "дала обећања" да би била изабрана за Председника? Вашој интересној групи профитера?
НАЈВИША СУ ОБЕЋАЊА КОЈА СЕ ДАЈУ НАРОДУ У ИЗБОРНОЈ КАМПАЊИ, И ЈЕДИНО СУ ТО ОБЕЋАЊА. Или сте ви, интересна група, умислили да је Странка ваше приватно власништво?
Препоруке:
143
4
14
недеља, 03 мај 2015 15:48
Радован Којић
...Оставимо се празних прича...СТОП поделама и свађама, губимо време и енергију...ПРЕДНОСТ слози, све снаге ка једном циљу... ДА, тих добронамерних има расутих у свим странкама, покретима, удружењима, групама и групицама, индивидуалцима, посебно говорим о ненаметљивим интелектуалцима... Објединимо се, сложимо се, Србије ради...СРБИЈА ЗОВЕ...Зашто без Санде, са Сандом и свима око Санде, и око свих оних којима је Србија у срцу а не на језику у демагогији обманама и јаловој причи...ПОКАЖИМО СВИ ДЕЛИМА, РАДОМ, РЕЗУЛТАТИМА ДА ВОЛИМО СРБИЈУ...ИДЕМО, ПРЕМИЈЕР ЗНА ПУТ - ПОДРЖИМО...!!!
Препоруке:
6
130
15
недеља, 03 мај 2015 16:10
ЗР
Пуна подршка Санди, ДСС мора да се коначно ишчисти од оних који би да колаборирају са СНС, јер ако данас колаборирају на локалу, сутра би учинили исто и на републичком нивоу.
Препоруке:
136
6
16
недеља, 03 мај 2015 16:10
Deprimirani srpski rodoljub
Patriotski blok puca po svim savovima.Nema sta.Strane obavestajne sluzbe u sadejstvu sa domacim olosem i veleizdajnicima na vlasti hirurski precizno odradjuju posao.Srbija je drzava pred potpunim nestajanjem.Cak ni u ovakvoj hazardnoj situaciji Srbi ne mogu da se sloze.Sada se vidi kakvi su kolektori ljudskog sljama bili SRS i DSS.Koja je to satro patriotska bulumenta bila to je potpuno porazavajuce.Sve moj do mojega.Hipertrofirane ultrasrbende.Za Srbe vise nikakve nade nema.Neka se spasava ko moze.Ko pretekne pricace i svedocice.Takav smo rod i soj.Nema vise sta mi Srbi da se lazemo.Daleko smo mi od Srba iz 1804 , 1815, 1912/13 , 1914 mada ni on ruku na srce i nisu bili sjajni sto vidimo iz promasenog, sumanutog i idiotskog SHS projekta 1918. Zaista je strasno i zalosno biti pripadnik ovakvog soja i roda.Pljuc...
Препоруке:
59
49
17
недеља, 03 мај 2015 16:11
srpska zora
Nema ovde podmetanja ovde je reč o pokušaju rušenja Sande od stane sns-a ovo su samo izvodjači radova to je jasno odavno sad je samo sve došlo do zida i izašlo na videlo, Sanda želi da očisti stranku do kraja i da sa dverima bude opozicija jasna naprednjacima To Vučiću ne odgovara a ovi su se sami izabrali za izvodjače radova, podrška Sandi
Препоруке:
134
6
18
недеља, 03 мај 2015 16:45
?
Mladenović je zbog koalicije sa SNS u Beogradu već odveo DSS ispod cenzusa a sad ide na konačno uništenje. Nikad mi nije bilo jasno kako takvi prevrtljivci za koje je i vrapcima na grani jasno da im je jedino stalo do svog ličnog interesa mogu da dobiju toliku moć unutar neke stranke, da svesno vode tu stranku do uništenja a niko nema snage da im se suprotstavi.
Препоруке:
128
5
19
недеља, 03 мај 2015 16:52
гаврило
не можете са Велеиздајничком странком да имате коалицију ни у зоолошком врту а не у Беогарду или Новом Саду!Смијешно је да је досад ДСС ћутала о овим принципима али сада када је сАНДА хтјела да их истјера на чистац оће њу да истјерају.иСТИНА дсс ЈЕ НИКАКАВ СТРАНКА ОСИМ ПАР ЉУДИ КОЈИ СУ БИЛИ ОДАНИ кОШТУНИЦИ СВЕ ОСТАЛО ЈЕ ЈЕДНА ОВИЧНА ВРЕЋА ГО...НА КОЈА САМО ЖЕЛИ ДА СЕ УВУЧЕ ГДЈЕ ЈЕ ВЛАСТ!Уосталом видјели смо да стрнку и не чини програм него људи!Или има људи или нема!Ако има онда можете да градите и куле под небом ако су никакви а какви јесу већина у СРбији онда не можете са њима да урадите ништа осим да ИЗДАЈЕТЕ Земљу и да о те ИЗДАЈЕ живите!Нама је потребан Нови Карађорђе да растјера го.на!
Препоруке:
87
9
20
недеља, 03 мај 2015 16:56
...
Отимачи ДССа од креатора Коштунице, се сада међусобно гложе.
Још су ту и Двери да припомогну растакању, као и пре.
Пих!
Немта ништа без Коштунице, спаси Србију и врати се Коштунице, Коштунице!!
Препоруке:
59
104
21
недеља, 03 мај 2015 17:00
Sanda
je legitimni predsednik DSS-a.Pobedila je na fer i demokratskim izborima.Nikom nije davala nikakva obecanja,Moramo je podrzati,jer simbolizuje svetlo na kraju tunela,naravno niti moze sama,niti bi trebalo.Sa svim patriotskim snagama,jer dotakli smo dno!.Ukoliko jedan deo clanova zeli da radi drugacije....glavni odbor ce se izjasniti o tome.Tacno je da se lokal bitno razlikuje od Republicke vlasti,kao sto je jasno da Beograd nije samo lokal zbog ogromnog budzeta koji ima.Ali magle tipa *Bg.na vodi*i slicno istopice sve sto se ima,a i ono sto nema/ali se lako zaduzuje/.Beogradski i Vojvodjanski funkcioneri DSS-a,su se udruzili,ali nisu oni DSS,Niti se moze ponasati kao da Centralna Srbija ne postoji.Na kraju ako je nuzan definitivan rasplet-bolje sto pre.Je li moglo ranije...NIJE.Stranka je opustosena tako da Sanda nije krenula od nule,vec od *APSOLUTNE NULE*Sva podrska i zelim joj da izdrzi!
Препоруке:
134
7
22
недеља, 03 мај 2015 17:28
небитан
Не знам да ли је ова вест тачна или није. Можда је неко иѕ СНСа или неке стране мешетарске агенције пласирао лаж у новине да би оборио ионако малу популарност ДССа, а можда је и истина да у ДССу постоје две струје које се сукобљавају. Пошто не знам шта је тачно, рећи ћу само шта бих волео. Волео бих да СНС и ДС буду укинути законом и да се свака сарадња са њима третира као тешко кривично дело против државе Србије. Самим тим, очигледно је да очекујем да ДСС прекине сваки па и најситнији вид сарадње са СНС, било у граду Београду, било у некој месној заједници.
Препоруке:
98
5
23
недеља, 03 мај 2015 17:32
Veritas Triumphus
Ako se DSS bazira na Andreju Mladenovica i Borka Ilica onda ce mi biti drago da nestanu i onako ne vrede nista, isto tako ce mi biti drago ako nvedena dvojica pobede u DSS-u, tada ce se tacno znati ko je DSS. U ovoj vlasti se svako svakom uvlaci, meni to lici to na neke jezive politicke orgije svih onih koji su u zivotu propali pa sada vuku i nas. Sanda je nesto htela ali nema petlju da presece tako da je ostala ni tamo ni vamo. Sada se tacno vidi ko je ko a ono sto je najbolje u svemu tome je da se sav politicki sljam poceo da se komesa i da se ujeda medju sobom. Ovo je sansa za neku pametnu opciju koja ce u tome da im pomogne i da im zada zavrsni udarac...jedino treba biti oprezan da SRS sa Seseljom nikako ne upadne u pametnu i patriotsku opciju, bez obzira na neke seseljove sposobnosti apsolutno je nesposoban da vodi drzavu a i videli smo kadar SRS-a tj danasnji SNS sta radi po Srbiji. Seselj jos uvek minira Sandu i Dveri a o Vucicu ni reci...po meni SRS je totalna propast!
Препоруке:
75
11
24
недеља, 03 мај 2015 17:48
Prestanite vec jedn om!
Srpski narod zahteva, da se opozicija ujedini, i zajednicki bori protiv ove izdajnicke Vlade. Prestanite da misliite samo na vase pozicije I fotelje.
Koji ste vi izdajnici, kada umesto da se borite za spas SRBIJE i ovaj jadan napacen narod, vi se borite za polozaj i fotelje u partijama.
HOCEMO PRAVDU I JAKU OPOZICIJU, hocemo nekog za koga mozemo da glasamo.
HOCEMO ALTERNATIVU IZDAJICAMA!
Препоруке:
78
5
25
недеља, 03 мај 2015 18:06
gordana
Kostunice, vrati se
Препоруке:
61
73
26
недеља, 03 мај 2015 18:28
фристајло
Лепо ја рекох, већ поодавно- мора све од почетка...
Не постоји патриотски блок, већ група самонаметнутих лидерчића, који нису способни да виде даље од свог интереса.
Ко се нада да ови могу да спасу Србију- може једнако да се нада и томе да је Вучић у праву.
И нема неке разлике, у суштини...
Препоруке:
56
10
27
недеља, 03 мај 2015 18:41
Ајде бре
не изигравајте вранцуске собариЦе.
Шта сте очекивали од будимпештанских курсиста и пиромана који су били коловође у рушењу ЛЕГАЛНО изабраног Председика, мислем нако РЕАЛИСТИЧНО.
Санди не вреди да није имала ништа са горе наведеним, ДСС је рођен труо, ради пристојности и културе нећу спомињати пите и материјале од којих се не праве.
Замислите да се Санду и Мира Алечковић уједине или макар једна другу подрже, нико их не би мого зауставити.
Препоруке:
42
39
28
недеља, 03 мај 2015 18:59
a
Video je ko je hteo da vidi! Sve se radilo I ovde I izvan zemlje samo da se skloni Kostunica! To I nepametnom dokazuje da je on jedini bio nepotkupljiv I patriota! Sve vreme pokaze!
Препоруке:
62
41
29
недеља, 03 мај 2015 19:13
МАРКС
НИСУ они САНДИ ни до КОЛЕНА!
Препоруке:
97
6
30
недеља, 03 мај 2015 19:53
Београђанин
У оваквој ситуацији у којој је ДСС трнутно - мала, ванпарламентарна странка - далеко је паметније бити принципијелна и доследа опозиција влади, некго пактирати овде и онде, што само оставља утисак малих, партикуаларних интереса.
Подржавам из ових разлога став Санде Рашковић Ивић.
Препоруке:
97
3
31
недеља, 03 мај 2015 19:57
...
Само Коштуница смета и Пери Луковићу и Чеди и Живковићу и Кораћу ал и Дверима и Шешељу и Вучићу и Дачићу и Јулину.
Све нешто мислим ко је читао Викиликс нема дилеме да американци рекоше да са свима могу само са Коштуницом не могу.
Ето Коштуница све њих хтео не хтео на свом случају као и овде коментаторе, разоткри.
Па ко хоће да разуме, резумеће, ко неће гласаће опет и ложити се на горе поменути антиКоштуница антиСРБски проСАД блок!
Препоруке:
58
40
32
недеља, 03 мај 2015 20:01
Арчибалд Рајс
Од почетка сам био против појединаца који су овде лупетали о Санди, сада се показало да сам био у праву и да Санда коначно хоће да се реши вучићевих тројанаца у ДСС-у. Само напред Санда.
Препоруке:
98
9
33
недеља, 03 мај 2015 20:36
Марко86
Пуч у ДСС организују Андреја Младеновић,заменик градоначелника Синише Малог(СНС) и Борко Илић,заменик градоначелника Милоша Вучевића(СНС). Паметноме доста. Јасно је одакле ветар дува! Шефови запретили и уценили,а заменици брже боље спроводе у дело. Извођачи радова. Организатор и инспиратор целог догађаја не седи ни у Градском одбору ДСС Београд ни у Градском одбору ДСС Нови Сад,већ седи у Влади!
Препоруке:
112
2
34
недеља, 03 мај 2015 21:01
српска сарма, а може и пасуљ
Уколико се смени г-ђа Рашковић, онда мене нема у ДСС-у. Не због г-ђе Рашковић, већ због ПРИНЦИПА!? Било је ОД САМОГ ПОЧЕТКА ЈАСНО да ће ДСС МОРАТИ да се једном ИЗЈАСНИ, да ли је за РУШЕЊЕ издајничке власти или за ЦИНЦУЛИРАЊЕ са Вучићем!? О овоме сам директно питао мог председника Општинског одбора на Вождовцу, а и саму г-ђу Рашковић кад је долазила на Вождовац!? Одговори су отприлике били "округло, па на ћоше", с тим што г-ђа Рашковић НИЈЕ ОДБИЛА МОГУЋНОСТ да ДСС ЈЕДНОГ ТРЕНУТКА ПРЕЂЕ у ПУНУ ОПОЗИЦИЈУ!? Сад је дошао ТАЈ тренутак, а неки би И ДАЉЕ да ЦИНЦУЛИРАЈУ!? Могу још неко време, али БЕЗ МЕНЕ! Сад, колико ће то да КОШТА Србију, пааа... МНОГО! Не због ДСС и Санде, већ због ОНЕМОГУЋАВАЊА стварања ЈАСНЕ АЛТЕРНАТИВЕ овом ПРОПАЛОМ РЕЖИМУ! А та алтернатива је ЗДРУЖЕНА НАЦИОНАЛНА ОПОЗИЦИЈА! Која се НЕ МОЖЕ СТВОРИТИ ЦИНЦУЛИСАЊЕМ!
Препоруке:
84
7
35
недеља, 03 мај 2015 21:30
Балакаха
Читам неке од коментара и чудим се. Зар није било јасно да када је изабрана за председницу ДСС, Санда Рашковић је била само "тројански коњ" А. Вучића кога су у ДСС погурали два подпредседника Борко и Андреја? Зар вам није било јасно када је Коштуница изашао из странке? Смешно.
Препоруке:
34
66
36
недеља, 03 мај 2015 21:45
vlast je slatka, makar i u Beogradu
Gde je ovde ideaologija? Crno nam se pise ako opozicija nastavi da se cepa.
Препоруке:
42
4
37
недеља, 03 мај 2015 21:52
карика која недостаје
Разни "тројанци" су се видим дигли против Санде, што је најбои доказ да је на добром путу. Али међу у овој вести наведеним побуњеницима нема једног важног имена и "сиве еминенције". То је Жељко Цвијановић.
Препоруке:
63
8
38
недеља, 03 мај 2015 22:03
Bez Sande oni su lakrdija
Ajde ubijte nadu skroz...
Препоруке:
60
3
39
недеља, 03 мај 2015 22:11
новости
Хм
Вучић је мајстор политичке сплетке. Колико год био неспособан да нешто корисно уради за земљу, невероватно је талентован да сплеткари, мешетари и уситњава опозицију...
Корумпирани партијаши из већине странака су лака мета за њега...
Препоручи коментар: 106 5
..
Само,зар није било логично да се почне од информереа или макар курира?
Али,преко Новости!!!?
Препоруке:
34
6
40
недеља, 03 мај 2015 22:29
GoranZemun
Andrija i Borko su prave junačine, nema šta. Na Gazdin mig kidišu u trenu, pa makar i na ženu. Ovo jeste Vučićev "politički" obračun sa Sandom, u kome su Andrija i Borko bukvalno samo plaćenici, čije će prljave ruke pokušati da pridave i likvidiraju jedinu moguću opciju, koja bukvalno znači opstanak DSS-a.
Dok Vučićev napad i ima mrvice sumnjivog opravdanja u političkoj pragmi, ovi plaćenici su sebe lišili sličnih političkih opravdanja. U njihovom napadu ima samo podmuklosti, izdaje i nečasti, tim više što na taj način napadaju ženu.
Smenjivanje Sande bi ujedno značilo i gašenje DSS-a. Sve što vredi, istog trena bi napustilo stranku, jer, da se ne lažemo, ko može zamisliti Andriju kao političkog lidera? To je bizarno.
Препоруке:
77
2
41
недеља, 03 мај 2015 22:31
Млади Џедај
Србији је потребна једна чврста, доследна патриотска опција, која не би подлегла ни притисцима споља, а не ситни партијски каријеристи који би продали мајку рођену за функцију. Добро што је дошло до овог сукоба, напокон да се истера на чистац може ли се рачунати на ДСС или не.
Препоруке:
56
1
42
недеља, 03 мај 2015 22:32
Nis Mitrovic 058
Čitam ove komentare i neverovatna je sličnost sa nasim dešavanjima u Nišu. Služimo kao glasačka mašina i to je sve. Moj predlog da se preletačima onemogući fotelja barem na godinu dana je završila u košu ako je i bila zapisana negde. Možemo da sakupljamo potpise ili da nesto na terenu sređujemo i uređujemo i to je sve. NAŠA NEKA IDEJA PA BILA I POGREŠNA DA DOĐE NA RAZMATRANJE U NEKU VIŠU INSTANCU JE NEMOGUĆA MISIJA.
A PUNA SU IM USTA DEMOKRATIJE.
ZA POČETAK UKINUTI SVE PARTIJE PA DA NAROD BIRA VOĐE
U LOKALU. OD TIH NAJBOLJIH PRAVITI NARODNU SKUPŠTINU I DA ZAKLETVA BUDE NA HILANDARU SA KRSTOM I BIBLIJOM,
JER USTAV I ZAKON NE VAŽI ZA NJIH.
Препоруке:
40
1
43
недеља, 03 мај 2015 22:49
Цвико
Маске падају. Сада се види ко је ко и за шта. Прво гласање и покажите да прелетачи и штеточине не могу ући у политички систем. Али ако опет погрешно гласате, дозволите да вам амбасадори одређују ко ће шта бити, онда прихватите нестанак као једино решење. Са нестаном, нестаће и типична српска неслога. До тада, уверавајте се да ће вас ово нестајање мимоићи. Када сами себе уверите да ће вас нестанак заобићи, он ће вам десити. Нема спаса.
Препоруке:
40
2
44
недеља, 03 мај 2015 22:58
Дуле
Изгледа да је време да ДСС остане у опозицији или у власти. Не може више и једно и друго?
Препоруке:
48
2
45
недеља, 03 мај 2015 23:23
Данило
Андреја је изгубио све општинске одборе у Београду. Долазе избори за градски одбор ДСС и наравно он неће имати подршку. Нови одбор ће хтети да изађе из коалиције са СНС и Андреја остаје без функције заменика градоначелника и без ПОСЛА ! ИДЕ НА БИРО ! У Војводини иста шема - само је главни јунак БОРКО у градској власти а МИЛЕНКО у покрајинској. Сва тројица остају на бироу рада ако ДСС изађе из власти. Према томе, чланство ДСС треба да мућне главом и да размисли зашто су то покренула баш та тројица? Чланство ДСС не треба да као мува без главе штити радна места за три фотељаша и растура због њих странку јер ни њих тројица не би растурили њихове послове да би заштитили неког локалног функционера. Зато памет у главу ДСС !
Санда има снаге, има енергије и треба да издржи још један круг и да не дозволи тој тројици да одвођењем одбора постигну већу цену код СНС-а приликом преласка. Десница има будућност и то је потпуно јасно. СНС је на заласку.
Препоруке:
62
4
46
недеља, 03 мај 2015 23:26
Петер РВ
Не треба инсистират на јединству ако се хоће направит нешто ново од ДСС- а. Јединство у Коштуничином ДСС- у се брзо претворило у круг међусобно обожавајућих политичара- у један 'салон' из којега су излазиле већином не- релевантне изјаве.
Са Коштуницом ДСС је досегао максимум ентропије ( научни израз за смрт акције физичког система!) са којега је немогуће сићи без неке драстичне интервенције- споља. 'Споља' овђе значи,мијењат концепт партије новим 'револуционарним' правцем.
Нови правац би био један дефинитивни раскид са петим Октобрем и глупим анти- комунизмом којега је он изродио.
Ако Санда настави као досад, она ће само припремит терен за Коштуничин повратак, који - како се из неких коментара види- је у припреми.
Препоруке:
24
28
47
недеља, 03 мај 2015 23:53
Miroslav
Na prvi pogled,niko tu nije do kraja u pravu....Kostunica je upropastio stranku,to je cinjenica,za njim ne vredi kukati....Mozda nije toliko kriv ali je odgovoran,setimo se samo ko je zalivao,Dinkica,Tadica i Tomu....Opet,ovi sto se sada predstavljaju kao naslednici,od Sande do Andreje,kao i ovi sto su izasli,bili su klimoglavci koji su i doveli do kraja i Voju i stranku.....Jednostavno,to je zavrsena priča.....Ako pretpostavimo da na primer ovi sto traze smenu,nisu glupi,ili nesto znaju,sto drugi ne znaju,a izbori u decembru,a svesni su da su tanki,sta bi to bilo na sta oni racunaju!?Videce se ubrzo....Ja samo tipujem da su nasli nekoga novog za predsednika stranke,mada sumnjam da takva bomba postoji a da moze stranku spasiti...a para nemaju....!Nisu oni naivni,nece predsednik biti ni Andreja ni Borko......
Препоруке:
13
26
48
понедељак, 04 мај 2015 00:03
Novo doba
Sad je jasnije kad sam pre par meseci rekao da svako od nas, individualno, mora da smisli svoj način borbe. Nema više "mi", ostalo je samo "ja". Smislite plan koliko večeras. Ja sam moj napravio 2008. i za sad daje jadne političke, ali bolje ekonomske rezultate.
Препоруке:
22
5
49
понедељак, 04 мај 2015 00:22
brzi
Ovo vam je najbolji pokazatelj zašto ima u Srbiji toliko partija, skoro više nego političara, i da se u suštini partije i udruženja patriJotskog bloka u ničem ne razlikuju od žutog i naprednjačkog partiskog okruženja ili skaračeno kazano za bilo koga da glasaš na izborima uvek dobijaš na kraju suštinski jednak rezultat; hrpu foteljaša koji za vreme kampanije glume što glume samo do bi sebi obezbedili još jedan mandat u fotelji i na novcu iz državne kase.
Препоруке:
31
9
50
понедељак, 04 мај 2015 00:27
или си искрен родољуб или ниси
ГРУПА високих функционера ДСС тражи смену председнице странке Санде Рашковић Ивић
Подршка госпођи Рашковић Илић, преливоде напоље и онако би на дуже стазе штетили ДСС-у.
Препоруке:
59
6
51
понедељак, 04 мај 2015 01:09
nenad
svi smo za SNS, za tu dobru koaliciju. Ko nije tako usmeren je izdajnik.
Препоруке:
9
34
52
понедељак, 04 мај 2015 01:24
Čišćenje
Sada se jasno vidi da je potez Dveri bio sasvim opravdan, kada su iz svojih redova odmah najurili inteligentne, vredne, patriotski nastrojene, ali, nažalost, vučićoidne funkcionere iz Novog Sada. Poštujem Fajgeljeve ideje i poteze u Kulturnom centru, ali volja za parčićem vlasti dalekosežno uništava koncept otpora i obnove. Ako su Dveri mogle u startu da isključe "pragmatične", mada po talentima KVALITETNE ljude, može i Sanda da otkloni ovaj funkcionerski otpad. Što pre, to bolje. Da im se ne ponovi Treća Srbija, matrjoška u rukama Vuč(ev)ića.
Препоруке:
40
5
53
понедељак, 04 мај 2015 01:35
re
podrska Sandi. Andreja je kratkovid a sa njim i borko ilic, milenko jovanov bolje da se pzoabavi svojim odborom u kikindi koji jedva da prelazi cenzus. izlazak te ekipe sa sve danicciem, sandicem,ssemenovicem iz stranke bio bi cak plus. Napre Sanda, ziveo Patriotski blok!
Препоруке:
35
4
54
понедељак, 04 мај 2015 02:51
@српска сарма...
ДСС, тачније политичка филозофија ове странке је нажалост анахронизам у данашњем свету и данашњој Србији. Баш као што су то средњевековни европски витезови или ратници за које борилачке вештине подразумевају не само силу већ хармонију мудрости и снаге и - изнад свега - поштовање кодекса части.
Ако се такав борац данас суочи са противником који разуме и практикује искључиво голу физичку силу – неминовно ће бити трагикомичан губитник.
Препоруке:
8
18
55
понедељак, 04 мај 2015 03:10
Боба
Ништа изненађујуће вероватно покушавају да у корену разбију било какав истински патриотски опозициони блок што је коалиција ДСС Двери потенцијално и највећа претња за власт и лажну опозицију у парламенту. Да ли ће успети видећемо. Оно што треба приметити је да млаки став према наопакој власти присуством у локалној коалицији у Београду није ДСС одвео никуда већ у даље рушење рејтинга а победа колаборационистичке струје ће их свести на прирепак као Вука Драшковића рецимо. У сваком случају оно што није способно да се избори и преживи осуђено је ионако на нестајање.
Остали међутим треба да извуку поуку да се политичка борба не води само саопштењима што је углавном био досадашњи манир.
Препоруке:
23
4
56
понедељак, 04 мај 2015 04:47
strukturni element
Mpj utisak je da DSS nema ni program ni ideologiju i da je to osnovna slabost ove partije. Budući da je tako vrata su se otvorila za maniopulante kakav je ovaj mali nesposobni inicijator za smenu predsednice. Andreja Mladenović nema nikakvih sposobnosti a dugo se nalazi u vrhu partije. Kako je to bilo moguće. Iza njega leži samo puki partijski staž. Tipičan uvlakač i ćovek bez ideja i kreacije. Najobičniji rutiner, nešto kao partijsko-ideološki beamter. Srbija je ovakvih puna. Mora ih se ekspresno oslobađati jer oni ne samo da guše sve postojeće partije već preče i razvoj demokratije te celokupnog političkog i demokratskog života u Srbiji. Ovakvi tipovi su prepoznatljivi i u našoj literaturi. Oni su takoreći reprezentanti Srbije još od njene političke nezavisnosti i uvek su stvarali zao duh ovog društva. Njih ima i po institucijama što je, pak, poseban problem. Srbija je dobrim delom sastavljena od ovakvog ljudski besplodnog materijala. To je tragedija jedne zemlje.
Препоруке:
24
5
57
понедељак, 04 мај 2015 05:09
Sanda je princeza(politička)
Ovi su koštunjavi Vučićevi golaći...
Препоруке:
22
12
58
понедељак, 04 мај 2015 05:46
jaran
Andreji su uvek vrata otvorena, zna i gde su, moze slobodno da se pridruzi preletacima, ja tu nevidim nikakav probolem.
Препоруке:
33
2
59
понедељак, 04 мај 2015 06:37
Gordana
A, pa ne moze, Andreji Mladenovicu i kompaniji je to mesto ZAGARANTOVANO! Tu se oni svesrdno zalazu za nasa prava i , kao "osvedoceni" opozicionari BORE ko lavovi sa partijom na apsolutistickoj vlasti. Ni predsednica se proslavila nije. Osim sto su razbili i unistili jedinu parlamentarnu opozicionu partiju, razbucali sve njene clanove koji su imali nesto ovom narodu da kazu, nista drugo uradili nisu. Sram da ih bude!Bas nas briga kako ce da se smenjuju na celu te propale stranke. Njihov problem!
Препоруке:
7
14
60
понедељак, 04 мај 2015 07:18
Конобар
Слога и само слога - време је да политичари националне опције победе сујету и постигну СЛОГУ.
Повлашћени политичари од ЗАПАДА и политичари ПРЕВРТЉИВЦИ - да иду на сметлиште историје!
Ако ДСС овог часа не напусти коалицију са фирмом ''СНС & ДРУГОВИ'' - оде ДСС на сметлиште!
Препоруке:
29
5
61
понедељак, 04 мај 2015 07:31
Ilja
Pisao sam odmah po izboru Sande, a ograničavajući se da ne želim da budem zloća i ptica zlosutnica, jer sam uparavo bio istupio iz DSS-a, da Sanda nema pojma sa kakvim se ljudima okružila i da će ubrzo to i sama uvideti. Znajući ko su ti ljudi, nažalost moram da konstatujem: nema joj spasa. Mutivode, ljudi sumnjivih biografija i beskrupuloznih karaktera spremni na svakakve podlosti zarad svojih interesa ''obrisaće'' je. I ako. Nije joj mesto među njima.
Препоруке:
26
1
62
понедељак, 04 мај 2015 07:50
...2
Колико од вас коментатора је гласача ДССа?
Мало сем оних који су у коментарима подржали аутентични ДСС тј др Војислава Коштуницу.
Стога, остаје енгима што вадикали, дверјани, другосрбијанци и снсовци коментаришу унутарпартијско дешавање у ДССу.Наравно, из својих интереса, тако и њихове злураде, навијачке, бесмислене коментаре треба и гледати.
Али су минуси на повратак Коштунице (коментари) индикативни, тога се једино плаше! Неки коментатори чак у позивима да се Коштуница врати, vox populi vox dei, сневају заверу. Велике су очи у страху а нарочито од Коштуничиног повратка!
Без њега Србији не ваља, никада није ни ваљало без принципијелног, родољубивог и хришћанина на челу земље!
Препоруке:
17
16
63
понедељак, 04 мај 2015 07:55
Ne klepeći nanulama
Sve koji su željni Vučićevih sinekurčina isterati, videćete, oni će se odmah pridružiti velikom vođi...
Препоруке:
30
2
64
понедељак, 04 мај 2015 08:16
Пара Докс
Занимљиво је како Дверјани који су се Вучићу препоручивали и канабетисали, ни други пут нису прешли цензус а опет сви су на броју не дају се ни Глишић ни Обрадовић, држе моралне придике ДССу - да није смешно било би тужно, а тек вадикали, коме они сада после Вучића и Николића, другог и трећег у њиховој странци претходних двадесет година, имају право да набрајају грехе! Мићун и жутаћи поготово све са Јанковићем у Вучићевој влади преумљених интересу једино склоних, читај дебелим девизним рачунима у иностранству, тек боље да заћуте.
Сви су они сем Коштунице на кратком повоцу амбасадоре енгљеске у БГу, ил усисивача ил нацисте, тако је свеједно!
Препоруке:
19
8
65
понедељак, 04 мај 2015 08:30
Lady Gaga.........Koštunije trebi maćku, na stranku je udario taćku..........ili DOŠLA CICA NA KOLICA........
Ili što bi se na srb(p)skom,najsavršenijem jeziku na svetu,kojim mi Srbi,narod najstariji, govorimo već 12 tisuća godina, reklo,glasno i jasno
ZINULA IM ZADNJICA NA VLAST,FOTELJU I PRIVILEGIJE.
A da znate da je meni gore navedena bratija oduvek,ali oduvek ličila na gomilu seoskih mutivoda,spremnih da izedu koziji brabonjak samo da ne moru ništa pošteno da radu.
Sirota Sanda Rašković Ivić, da je znala sa kim se u kolo vata, otišla bi jadna u manastir i posvetila bi se ikonopisaniju i molila Gospoda Našega da joj oprosti,jer bila je mlada i neiskusna, naime, na fakultetu u njojzino vreme,nijesu imali predmet
SRP(b)SKI POLITIČKI IDIOTIZAM.
A ni Koštunije nije imo kade da joj pojasni o kakvim je igračima reč.
P.S.
Sa ovakvom opozicijom Vučko Tutankamon će moći mirno da vlada, sve dok za 2.500 leta ne sagradi svoju Piramidu na vodi.
Препоруке:
26
3
66
понедељак, 04 мај 2015 08:34
anta
Сандинисти, збијајте редове!
Препоруке:
33
2
67
понедељак, 04 мај 2015 08:43
gordana
Jeste iz Kostunicinog DSS-a poteklo mnogo bezvrednih ljudi ali kakav je to argument protiv Kostunice samog.Ne moze lider sve njih poznavati u toj meri.Pravio je institucije da bi stetno delovanje takvih sveo na minimum.Ali to je spor posao a ovaj narod nema snage i vaspitanja da bude strpljiv zato i jeste povrsan, neuk i nazadan.Hteli smo da nam neko prica petparacku filozofiju, kao sto je to radio Djindjic, time smo i danas odusevljeni.Vucic je to nastavio jer vidi da volimo samo je toliko los da uspe da iznervira i coveka bez dana skole svojim recnikom, bezobrazlukom, pokvarenoscu, svakim odsustvom logike,...
Препоруке:
25
2
68
понедељак, 04 мај 2015 08:56
Lady Gaga.............srpska Evrozvizija i ostale trice kučine..........
(NE)DEMOKRATSKA BAJKA
Bilo je to u nekoj
zemlji na brdovitom Balkanu,
političke protuve
su menjale stranke,
po tri različite,
u istom danu.
A nisu iste godine
svi bili rođeni,
mada su im slično
tekli poslanički dani,
iste su poroke svi imali,
i od morala
bili svi pelcovani.
Svaki dan je novi dan,
kako može da nam bude dosadan,
jer svaki dan je novi dan,
narod vapi ponižen i očajan.
Jer narod je sedeo,
mislio i voleo,
na lebac je mislio,
a političare voleo,
dakle sedeo i voleo,
sedeo,
i voleo,
a onda je totalno oboleo!
Mada,
svaki dan je novi dan,
kako može da nam
bude dosadan,
i svaki dan je novi dan,
narod vapi, gladan je i očajan!
Препоруке:
24
1
69
понедељак, 04 мај 2015 08:57
Цвико
Када су је бирали, бирачи нису хтели да чују стварност, која је говорила да Санда има веома мале шансе за успех. Стварност је стигла и чини своје. Било би боље да су пре избора Санде, прво гласали за искључење оних који су у странци били против Санде. Сада би лакше дисали. Шта је до сада остварила по основу програма странке и изборних обећања? Шта су остварили њени противници? У тим остварењима где је место обичном, анонимном члану па и симпатизеру странке?
Препоруке:
9
13
70
понедељак, 04 мај 2015 09:31
српска сарма, а може и пасуљ@ @српска сарма..., па "Lady Gaga" и "..."
Постоје идеали, постоји стратегија, а постоји и тактика... Ово што сад гледамо је ЦИНЦУЛИРАЊЕ за "ОПСЕНИТИ ПРОСТОТУ"!? То је схватио и Шешељ, зато пали заставе и даје онакве изјаве, јер ЗНА да се ДРУГАЧИЈЕ НЕ МОЖЕ РАЗБИТИ "напредњачко"-КАФАНСКА ПОЛИТИКАНТСКА стега над Србијом!? Једино што ни Шешељ не капира да је иста само позни ИЗДАНАК ПАРТОКРАТИЈЕ, ендемске друштвене болести у Срба, независно од политичких система!? У праву сте да се АРГУМЕНТИМА& ЛЕПИМ МАНИРИМА не може разбити партократија, већ само ЉУЋИМ "ЛЕКОМ", отуд и Шешељ, ма колико многима (па и мени!) било одиозно!? Ал како рекоше наши учитељи Византинци, "у невољи и вештицу зовемо мајком"!? Сад, "Lady Gaga" и "...", прочитајте претходно, а за тебе "троточкасти": Ја сам "инсајдер" и за 12 година колико сам у ДСС, Коштуница је САМО ЈЕДНОМ дошао на Вождовац, једну од НАЈМНОГОЉУДНИЈИХ и НАЈВАЖНИЈИХ општина у земљи!? Г-ђа Рашковић-Ивић је то урадила ОДМАХ! Друго, Коштуница је ДАО ОСТАВКУ, па је ОТИШАО из странке!? За мене ДОВОЉНО.
Препоруке:
18
7
71
понедељак, 04 мај 2015 09:33
@... Београђанин
Ваши коментари ми се иначе веома допадају, али овде се први пута не слажем са вама.
Није сада важан лик Коштунице (неспорно двосмислен, али то је друга прича), него шта сада треба чинити.
Учешће ДСС у локалној влади, у коалицији са политиком са којом се принципијелно не слажете, јасно показује избанполитичке мотиве, и подсећа на улазак српских политичара са Космета у шиптарску 'владу'. Дај на власт, за паре, за интерес, макар и са црним ђаволом. Како се другачеије може бранити коалиција у Београду? Тиме што ће 'утицати на власт' и сличним аргументима? Нажалост, и ДСС је у доброј мери странка каријериста, као и све друге, и њихови интереси се сада намећу као неко наводно принципијелно питање. Уколико смене Санду, ДСС иде право у прах и пепео.
Препоруке:
29
3
72
понедељак, 04 мај 2015 10:21
marinko
Mislim da je sad pogresno izaziti iz vlasti u Beogradu iz više razloga i to:
1. prošlo je mnogo vremena i saradnje sa SNS, pa se to ne može tek tako lako oprati. Ako se to i uradi opozicija će to vrlo rado koristiti.
2. prikazaće DSS kao neozbiljnu stranku koja tu i tamo cinculira i ne zna šta hoće.
3. ne treba se sada sukobljavati sa SNS jer će DSS biti zatvorena sva vrata na televiziji.
Pored ovoga Andreja Mladenović i Borko Ilić sigurno su na vezi sa Vučićem ili ih on nekim ucenama drži u šaci i treba ih vrlo brzo odstraniti u kampanji za republičke izore kao kadrove koji sarađuju sa SNS!
Препоруке:
5
21
73
понедељак, 04 мај 2015 11:50
Apatinac
@Sarmasti Nibelunže
-Za koju god granu se uhvatiš ,ispada da je trula!
-Kažeš da baštiniš iskustva Bizantije, i opet trulo, propalo.
-Koštunica pre, a Sanda sad, i opet tvoja podrška Luzeraju.
-Kod mene bi rekli za tebe: "i givikt bi pokvario koliko je sposoban!
P.S.Učlani se kod Vučića, možda je to rešenje za njegovu propast.
Препоруке:
14
2
74
понедељак, 04 мај 2015 12:33
Горан1
Ово нам није требало, поготово пред очима јавности! Обе стране имају своју аргументацију (и право са неке тачке гледишта) али суштина је у трећем: "Како се обратити нашем сиротом, пораженом, згаженом, убијеном у појам и слуђеном пуку!" За тај циљ Санда је неопходна! Зато што има примерене квалификације, огромну вољу и енергију (то доказују сви ти пређени километри, остварени сусрети, стварање родољубивог покрета, контакти са Русима), животно, политичко и стручно искуство. Уз то "Коњ се не мења усред реке", а на прагу су општински и покрајински избори ... Никада нисам био члан ДСС-а (јер не желим да зарађујем ван струке), али навијач јесам и пре него што је те странке било (мојим схватањима су најближе били В.К. , К.Ч., С.С. и Ј.Р.) , а сада сам сигуран да С.Р.И. треба следити, а салдо правити тек по завршеним изборима. (Све остало је неозбиљно или наводи на сумњу да су у питању лични интереси мерени новцем!)
Препоруке:
8
5
75
понедељак, 04 мај 2015 12:37
tole
andreja mladenovic..svi su za njega
Препоруке:
4
38
76
понедељак, 04 мај 2015 13:02
Стефан
Санда је сама себе сменила зато што није довољно способна да буде лидер странке.
Препоруке:
4
34
77
понедељак, 04 мај 2015 13:09
Simić Zoran
DSS je u velikom procepu. Sa jedne strane imamo Andriju i ekipu kao deo one frakcije koja je uvek uspavljavala stranku i tupila joj oštricu. Kojoj je uvek sasvim dovoljno bilo da se uvali na neku lepu funkcijicu i krcka platicu uz dodatke naravno. Danas kada su stali uz Malog čiji je program čista demagogija i potpuna suprotnost programu DSS-a potpuno su se otiđili od stranke i postali podružnica Velikom Vođi. Kada treba najviše da brane Srpski narod oni su se prodali za sitnu funkcijicu. Takva pasivna politika je i dovela Stranku na ove grane. Umerena politika ne znači pasivnost, već suprotno. Tako da je ovo postao još jedan servis za lične potrebe koji je propustio istorijsku priliku da nešto ozbiljno promeni.
Sa druge strane Sanda koju veoma poštujem mnogo koketira sa ekstremnom desnicom i kompromituje program Srpske srednje klase. Traži podršku čak do Rusije. Samo ne traži podršku od onih koje treba da predstavlja a to su Srpski domaćini koji još misle svojom glavom.
Препоруке:
17
8
78
понедељак, 04 мај 2015 13:11
Gavrilo
Neozbiljno je ovakvo ponašanje DSS-a. Ovo nije ni blizu onog DSS-a što je bio za vreme Koštunice, tako da slobodno mogu da promene ime partije.
Препоруке:
10
9
79
понедељак, 04 мај 2015 13:25
David
Borko ili Andria sigurno ce neko biti bolji od nje u to sam siguran.
Препоруке:
2
29
80
понедељак, 04 мај 2015 13:26
Goran
Ma Andrija za predsednika niko drugi ovo ostalo sve placenici, mislim nije ni on neka cvecka ali nije los.
Препоруке:
2
31
81
понедељак, 04 мај 2015 13:28
Коле
Младнеовић је Коштуничин трн у Сандриној нози, који је почео да се гноји. Срам га било. испада да су сви Коштуничини барјактари велеиздајници ништа мањи од Вучића. Они су његови.
Препоруке:
21
9
82
понедељак, 04 мај 2015 13:29
Михаило
Ја сам знао да ће овако да буде када су изгасали Санду. Борко, Андреја, Драган Даничић и сл. су најгоре што ДСС има. Због таквих људи смо испод ценѕуса. Још када смо ушли у коалицију у БГ било је јасно да ће нас коштати. Не можеш да будеш с њима у престоници а као опозиција у Србији. То бре не иде. ДСС је имао доста гласача с мозгом, а људе с мозгом не можеш третирати као будале. Онда они одоше, а кота је пала испод 5%. Сад је испод 2%. Шта би Борко радио без власти? Од чега би живео? Имате ли представу колико се пара добије од сваког запосленог у јавном предузећу којег је довела странка. Сваки даје 5 или 10%. Мислите да то иде све у страначку касу. Јесте али мало сутра. У Новом Саду нам хапсе председника страначке комисије за комуналне послове (Бојовића) са Бором Новаковићем (ДС). А Бојовић (Борков најбољи друг) иде из фирме у фирму са Јелићем из СПО-а. Борко изјављује да је Лига добро водила фирме које је преузео ДСС, а Јерковка му најбоља другарица (заиста). И шта није јасно?!
Препоруке:
33
1
83
понедељак, 04 мај 2015 13:54
Joca
Andriji je draži savez sa SNS-om nego budućnost stranke. Ušemio se sa Malim i Vesićem, obrću se velike pare bač ga briga što DSS neće preći cenzus.
Препоруке:
22
2
84
понедељак, 04 мај 2015 13:58
vule
sanda je previše poštena za ovu stranku. andrija je zaslužio isključenje iz stranke.
Препоруке:
23
2
85
понедељак, 04 мај 2015 13:59
Мики
Е шта смо доживели - да Вућићева електронска роботерија форсира мртводушника Андрију уместо живе душе на челу ДСС-а!
Препоруке:
22
2
86
понедељак, 04 мај 2015 14:01
Kuper Gari
Žena na čelu stranke je dobra stvar. Problem Sande Rašković Ilić je što nema političku harizmu. Problem je blagonaklonost režimskih medija prema njoj. To je začuđujuće. U opštem medijskom mraku, kada su svi u službi izdajničkog režima predsednica DSS dobija vrlo značajan medijski prostor.
Препоруке:
4
20
87
понедељак, 04 мај 2015 14:58
Q!
Kostunica je (bio) broj 1. Sada je to Sandra. Mladenovic me je razocarao totalno (ako je ovo istina.) A i da vas pitam -vidim da poznajete prilike, a i bas me interesuje, gde je onaj Jovanovic koji je napustio stranku zbog "salonske" politike? Evo sada je to vreme kada se konacno nesto radi, desava. Svi zajedno!
Ne daj Boze da se Srbi Sloze! ; )
Препоруке:
13
0
88
понедељак, 04 мај 2015 15:13
Не дамо Санду!!!
Једина особа, после Коштунице, које се сетим кад помислим какав бих тип политичара пожелео у Србији. Без обзира да ли се са таквим слагао или не, имају моје поштовање, сви остали су ''ситна боранија'', ове ''напредне'' и око њих ни у боранију не убрајам. Нажалост није ми јасно због чега је Коштуница био против Сандиног избора за председницу партије, програмске разлике сигурно нису имале одлучујућу улогу. Можда би најбоље решење било да се Санда, Двери и интелектуалци попут Вукадиновића, Антонића и сл. окупе око једне нове пол. партије у Србији и тако коначно за почетак добијемо једну праву опзициону странку а онда и власт какву Србија стварно заслужује а не ове које су јој се до сада наметале.
Препоруке:
19
4
89
понедељак, 04 мај 2015 15:26
понедељак, 04 мај 2015 09:33 @... Београђанин
Не будите малодушни, има ДСС још увек опцију а то је србска опција, да поново позову Коштуницу ако је вољан, да спасава и ДСС и СРБИЈУ!
Правиће и ДСС Коштуницу и Србија од блата!
Препоруке:
10
15
90
понедељак, 04 мај 2015 15:42
Peter RV
@Цвико
"Било би боље да су пре избора Санде, прво гласали за искључење оних који су у странци били против Санде. Сада би лакше дисали"
Medju 'onima' koji su bili protiv Sande, bio je i- Kostunica. Ako ste mislili na njega - slazem se!
Препоруке:
12
2
91
понедељак, 04 мај 2015 16:11
Slavomir Srpski, Zapisi iz zemunice
Nemam komentar.
Препоруке:
9
2
92
понедељак, 04 мај 2015 16:34
Rade Uzelac
Sanda ima veća m*da od većine muškaraca u DSS-u. Svaka joj čast!
Препоруке:
17
7
93
понедељак, 04 мај 2015 17:01
Ljudi,
imajmo razumevanja za neznalice poput Borka i ANdreje. Osim politikom, ti se sokoli nikad ničim nisu ni bavili, niti išta sem toga i znaju. Zato se šaltaju!
Препоруке:
14
2
94
понедељак, 04 мај 2015 17:25
Одлазим
Нема ништа од дсс-а
Препоруке:
5
14
95
понедељак, 04 мај 2015 17:54
Анонимус
Или овде врви од Сандиних ботова, или је ДСС потпуно отишао под лед - захваљујући интелигенцији преосталих симпатизера.
Препоруке:
6
11
96
понедељак, 04 мај 2015 18:06
Nemanja car
Raspade se DSS ponovo. Tako je to kad zena vlada
Препоруке:
6
14
97
понедељак, 04 мај 2015 18:15
Merak
Gledam komentare i nije mi jasno otkud toliko Sandinih pristalica? Ne sumnjam da je ona u stanju nesto da uradi, ali brat bratu za politiku nije. Upetljala se u mrezu, jos malo se bacaka, ali i to je kratkog veka.
Препоруке:
4
13
98
понедељак, 04 мај 2015 18:27
Svadjanje oko pite
Za sta se bore, Borko i Andreja sa jedne i Sanda Raskovic Ivic sa druge? Pozicija DSS-a ne postoji trenutno. Dele pitu koja nije spremljena. To samo po sebi ide u prilog Vucicu. Dakle, ovakvim neozbiljnim ponasanjem i jedni i drugi rade u korist odrzanja vladajuce garniture.
Препоруке:
4
8
99
понедељак, 04 мај 2015 18:30
Shone
Иако је ова вест лоша сама по себи, јер свакако да не може бити добро када се једна од свега 3 евроскептичне странке колико имамо у Србији практично цепа, ја ипак желим да ствари посматрам из другог угла.
Опц. 1:
Победе фотељаши жељни сарадње са СНС. Након тога Санда, Марко Јакшић, и све што је патриотско напушта странку и прикључује се патриотском блоку са Дверима (директно или формирањем нове странке свеједно). Отвара се чак могућност и за неки облик сарадње са СРС и креће се у фронтални удар на СНС!
Опц. 2:
Победи Санда. Моментално најурити из странке све, али буквално све који макар приближно личе на некога ко није 101% против СНС-а. Патриотски блок наставља као и до сада, само прочишћен од тројанаца и фотељаша. ДСС напушта власт у Бг и НС, и креће се у фронтални удар на СНС!
Ниједна од ове две опције не гарантује победу, ко зна шта време носи, али отворенију борбу свакако. Доста је било тактизирања. Само фронтално и без компромиса. Са штитом или на њему!
Препоруке:
15
2
100
понедељак, 04 мај 2015 18:31
Predlog
Kakav crni Glavni odbor? Primeniti najsavrseniji mehanizam donosenja odluka - neposredno izjasnjavanje. Logisticki nije puno teze nego odrzavanje Glavnog odbora u datom slucaju. Svi clanovi stranke bi mogli da glasaju za pola sata, i jos 15 minuta da se prebroje glasovi.
Препоруке:
5
2
101
понедељак, 04 мај 2015 18:39
Za i protiv
U DSS-u jedni protiv drugih, a to znaci za Vucica. Iako licno ne verujem da je DSS ta snaga koja ce poljuljati presto, opet je vise nego jasno (osim ovim botovima iz komentara) da je ovo i formalno kraj jedne istorijski jako bitne politicke partije. Ionako slabi, oni ulaze u unutrasnja previranja, jos vise konfrontiraju clanstvo i time gube i to malo poverenja koje imaju. Iz ovoga ce izaci samo slabiji, nikako jaci. A posto su tu gde su, prosto se namece zakljucak da nize nemaju gde da padnu. Aki dobro, panta rei.
Препоруке:
4
5
102
понедељак, 04 мај 2015 18:41
Za i protiv
U DSS-u jedni protiv drugih, a to znaci za Vucica. Iako licno ne verujem da je DSS ta snaga koja ce poljuljati presto, opet je vise nego jasno (osim ovim botovima iz komentara) da je ovo i formalno kraj jedne istorijski jako bitne politicke partije. Ionako slabi, oni ulaze u unutrasnja previranja, jos vise konfrontiraju clanstvo i time gube i to malo poverenja koje imaju. Iz ovoga ce izaci samo slabiji, nikako jaci. A posto su tu gde su, prosto se namece zakljucak da nize nemaju gde da padnu. Ali dobro, panta rei.
Препоруке:
4
7
103
понедељак, 04 мај 2015 19:09
Staljin
Novonastala situacija zapravo ima 3 resenja:
1. Najbolje resenje je naravno Sandina pobeda na izbornoj skupstini. Stranku bi preuzeli odgovorni ljudi a foteljasi bi bili najureni. To je jedini nacin da se spasi stranka.
2. Lose ali prihvatljivo resenje je Sandin poraz na izbornoj skupstini. DSS se gasi, odnosno utapa u SNS a Sanda sa najblizim saradnicima pravi novu stranku koja bi u koaliciji sa Dverima svakako presla cenzus.
3. Jedino neprihvatljivo resenje je dosadasnji status quo u kome stranka nastavlja da sedi na dve stolice.
Препоруке:
11
1
104
понедељак, 04 мај 2015 20:39
Mladjoni
Ovi hoce fotelje, Sanda nema sposobnosti da ih obuzda... Nema nista od DSS-a
Препоруке:
6
7
105
понедељак, 04 мај 2015 20:43
Ilija
Mala trola puna kontrolora, sto bi rekao nas narod!
Препоруке:
7
0
106
понедељак, 04 мај 2015 22:00
Неле
Санда је неспорно женско, али је неспорно и да су Андреја.Борко,Миленко и дружина п...е и то добро плаћене,што би народ рекао: к....
Препоруке:
4
2
107
уторак, 05 мај 2015 19:25
MM
A sta ocekivati drugo od Andreje, Borka i Milenka. Mislim da je Srbija jedina zemlja u kojoj politicare mogu da glume potpuno profesionalno neostvareni ljudi.Nijedan od ove trojice nema skoro ni dana radnog staza koji se ne tice stranke i pozicija na koje ih je stranka postavila. Borko, veciti student francuskog jezika koji je na vreme kupio diplomu privatnog fakulteta u Sr. Kamenici pa se sada jos predstavlja kao ekonomista (?!) Andreja je slicna prica. Ali zato ni jednom ni drugom ne manjka politicke ambicije i zelje za drzavnim parama, dok su se okruzili malo je reci botovima koji su srecni sto su se sa svjim srednjoskolskim diplomama uvalili na neke izmisljene pozicije u drzavnim firmama, od savetnickih do direktorskih.Sandi zaista ne trebaju ti potpuno promaseni likovi. Zasto oko sebe ne skupi ljude od lika i dela, sposobne, cije ime predstavlja nesto. Ako zeli uspesnu stranku treba sto pre da se otarasi ovih parazita drzavne kase.
Корумпирани партијаши из већине странака су лака мета за њега...
2)Ако шири скуп прихвати захтев профитера, онда та странка не вреди пишљивог боба.
3)Шири скуп Странке треба да избаци Андреју Младеновића и групу око њега из Странке.
Ovde je u pitanju princip: ako ste patriotska stranka, NEMATE PRAVO DA SE BAVITE SITNOSOPSTVENICKIM RAZMIRICAMA U TRENUCIMA KADA ZEMLJA PROPADA! To je SADA LUKSUZ GOSPODO, moramo se okupiti oko minimuma nacionalnih interesa da pokusamo da se izvucemo iz ove nesrece. Posle pravite razradu svojih ideoloskih i ostalih tema.
Ovo ne vazi samo za DSS, nego i za OSTALE iz tzv. PATRIOTSKOG BLOKA. Ako HOCETE POVERENJE na SLEDECIM IZBORIMA, PAZITE STA RADITE i prestanite da se raspravljate medju sobom. Neprijatelj je na drugoj strani.
Ако је "политика курва" шта су онда "политичари" него они који се продају највећем новцу...
Тек кад у Србији почну да се хапсе и стрељају политичари има шансе да народу буде боље.
Задњих 70 година политичари се само "смењују" са горима од себе...
Slabi prema foteljama, apanažama, lokalnoj vlasti zamenika šerifa itd.
Ако превагну, биће то одлична прилика за коалицију са Самарџићевим Функционерским покретом Србије.
Коме је то Санда "дала обећања" да би била изабрана за Председника? Вашој интересној групи профитера?
НАЈВИША СУ ОБЕЋАЊА КОЈА СЕ ДАЈУ НАРОДУ У ИЗБОРНОЈ КАМПАЊИ, И ЈЕДИНО СУ ТО ОБЕЋАЊА.
Или сте ви, интересна група, умислили да је Странка ваше приватно власништво?
Још су ту и Двери да припомогну растакању, као и пре.
Пих!
Немта ништа без Коштунице, спаси Србију и врати се Коштунице, Коштунице!!
Koji ste vi izdajnici, kada umesto da se borite za spas SRBIJE i ovaj jadan napacen narod, vi se borite za polozaj i fotelje u partijama.
HOCEMO PRAVDU I JAKU OPOZICIJU, hocemo nekog za koga mozemo da glasamo.
HOCEMO ALTERNATIVU IZDAJICAMA!
Не постоји патриотски блок, већ група самонаметнутих лидерчића, који нису способни да виде даље од свог интереса.
Ко се нада да ови могу да спасу Србију- може једнако да се нада и томе да је Вучић у праву.
И нема неке разлике, у суштини...
Шта сте очекивали од будимпештанских курсиста и пиромана који су били коловође у рушењу ЛЕГАЛНО изабраног Председика, мислем нако РЕАЛИСТИЧНО.
Санди не вреди да није имала ништа са горе наведеним, ДСС је рођен труо, ради пристојности и културе нећу спомињати пите и материјале од којих се не праве.
Замислите да се Санду и Мира Алечковић уједине или макар једна другу подрже, нико их не би мого зауставити.
Подржавам из ових разлога став Санде Рашковић Ивић.
Све нешто мислим ко је читао Викиликс нема дилеме да американци рекоше да са свима могу само са Коштуницом не могу.
Ето Коштуница све њих хтео не хтео на свом случају као и овде коментаторе, разоткри.
Па ко хоће да разуме, резумеће, ко неће гласаће опет и ложити се на горе поменути антиКоштуница антиСРБски проСАД блок!
Вучић је мајстор политичке сплетке. Колико год био неспособан да нешто корисно уради за земљу, невероватно је талентован да сплеткари, мешетари и уситњава опозицију...
Корумпирани партијаши из већине странака су лака мета за њега...
Препоручи коментар: 106 5
..
Само,зар није било логично да се почне од информереа или макар курира?
Али,преко Новости!!!?
Dok Vučićev napad i ima mrvice sumnjivog opravdanja u političkoj pragmi, ovi plaćenici su sebe lišili sličnih političkih opravdanja. U njihovom napadu ima samo podmuklosti, izdaje i nečasti, tim više što na taj način napadaju ženu.
Smenjivanje Sande bi ujedno značilo i gašenje DSS-a. Sve što vredi, istog trena bi napustilo stranku, jer, da se ne lažemo, ko može zamisliti Andriju kao političkog lidera? To je bizarno.
A PUNA SU IM USTA DEMOKRATIJE.
ZA POČETAK UKINUTI SVE PARTIJE PA DA NAROD BIRA VOĐE
U LOKALU. OD TIH NAJBOLJIH PRAVITI NARODNU SKUPŠTINU I DA ZAKLETVA BUDE NA HILANDARU SA KRSTOM I BIBLIJOM,
JER USTAV I ZAKON NE VAŽI ZA NJIH.
Санда има снаге, има енергије и треба да издржи још један круг и да не дозволи тој тројици да одвођењем одбора постигну већу цену код СНС-а приликом преласка. Десница има будућност и то је потпуно јасно. СНС је на заласку.
Са Коштуницом ДСС је досегао максимум ентропије ( научни израз за смрт акције физичког система!) са којега је немогуће сићи без неке драстичне интервенције- споља. 'Споља' овђе значи,мијењат концепт партије новим 'револуционарним' правцем.
Нови правац би био један дефинитивни раскид са петим Октобрем и глупим анти- комунизмом којега је он изродио.
Ако Санда настави као досад, она ће само припремит терен за Коштуничин повратак, који - како се из неких коментара види- је у припреми.
Подршка госпођи Рашковић Илић, преливоде напоље и онако би на дуже стазе штетили ДСС-у.
Ако се такав борац данас суочи са противником који разуме и практикује искључиво голу физичку силу – неминовно ће бити трагикомичан губитник.
Остали међутим треба да извуку поуку да се политичка борба не води само саопштењима што је углавном био досадашњи манир.
Повлашћени политичари од ЗАПАДА и политичари ПРЕВРТЉИВЦИ - да иду на сметлиште историје!
Ако ДСС овог часа не напусти коалицију са фирмом ''СНС & ДРУГОВИ'' - оде ДСС на сметлиште!
Мало сем оних који су у коментарима подржали аутентични ДСС тј др Војислава Коштуницу.
Стога, остаје енгима што вадикали, дверјани, другосрбијанци и снсовци коментаришу унутарпартијско дешавање у ДССу.Наравно, из својих интереса, тако и њихове злураде, навијачке, бесмислене коментаре треба и гледати.
Али су минуси на повратак Коштунице (коментари) индикативни, тога се једино плаше! Неки коментатори чак у позивима да се Коштуница врати, vox populi vox dei, сневају заверу. Велике су очи у страху а нарочито од Коштуничиног повратка!
Без њега Србији не ваља, никада није ни ваљало без принципијелног, родољубивог и хришћанина на челу земље!
Сви су они сем Коштунице на кратком повоцу амбасадоре енгљеске у БГу, ил усисивача ил нацисте, тако је свеједно!
ZINULA IM ZADNJICA NA VLAST,FOTELJU I PRIVILEGIJE.
A da znate da je meni gore navedena bratija oduvek,ali oduvek ličila na gomilu seoskih mutivoda,spremnih da izedu koziji brabonjak samo da ne moru ništa pošteno da radu.
Sirota Sanda Rašković Ivić, da je znala sa kim se u kolo vata, otišla bi jadna u manastir i posvetila bi se ikonopisaniju i molila Gospoda Našega da joj oprosti,jer bila je mlada i neiskusna, naime, na fakultetu u njojzino vreme,nijesu imali predmet
SRP(b)SKI POLITIČKI IDIOTIZAM.
A ni Koštunije nije imo kade da joj pojasni o kakvim je igračima reč.
P.S.
Sa ovakvom opozicijom Vučko Tutankamon će moći mirno da vlada, sve dok za 2.500 leta ne sagradi svoju Piramidu na vodi.
Bilo je to u nekoj
zemlji na brdovitom Balkanu,
političke protuve
su menjale stranke,
po tri različite,
u istom danu.
A nisu iste godine
svi bili rođeni,
mada su im slično
tekli poslanički dani,
iste su poroke svi imali,
i od morala
bili svi pelcovani.
Svaki dan je novi dan,
kako može da nam bude dosadan,
jer svaki dan je novi dan,
narod vapi ponižen i očajan.
Jer narod je sedeo,
mislio i voleo,
na lebac je mislio,
a političare voleo,
dakle sedeo i voleo,
sedeo,
i voleo,
a onda je totalno oboleo!
Mada,
svaki dan je novi dan,
kako može da nam
bude dosadan,
i svaki dan je novi dan,
narod vapi, gladan je i očajan!
Није сада важан лик Коштунице (неспорно двосмислен, али то је друга прича), него шта сада треба чинити.
Учешће ДСС у локалној влади, у коалицији са политиком са којом се принципијелно не слажете, јасно показује избанполитичке мотиве, и подсећа на улазак српских политичара са Космета у шиптарску 'владу'. Дај на власт, за паре, за интерес, макар и са црним ђаволом. Како се другачеије може бранити коалиција у Београду? Тиме што ће 'утицати на власт' и сличним аргументима? Нажалост, и ДСС је у доброј мери странка каријериста, као и све друге, и њихови интереси се сада намећу као неко наводно принципијелно питање. Уколико смене Санду, ДСС иде право у прах и пепео.
1. prošlo je mnogo vremena i saradnje sa SNS, pa se to ne može tek tako lako oprati. Ako se to i uradi opozicija će to vrlo rado koristiti.
2. prikazaće DSS kao neozbiljnu stranku koja tu i tamo cinculira i ne zna šta hoće.
3. ne treba se sada sukobljavati sa SNS jer će DSS biti zatvorena sva vrata na televiziji.
Pored ovoga Andreja Mladenović i Borko Ilić sigurno su na vezi sa Vučićem ili ih on nekim ucenama drži u šaci i treba ih vrlo brzo odstraniti u kampanji za republičke izore kao kadrove koji sarađuju sa SNS!
-Za koju god granu se uhvatiš ,ispada da je trula!
-Kažeš da baštiniš iskustva Bizantije, i opet trulo, propalo.
-Koštunica pre, a Sanda sad, i opet tvoja podrška Luzeraju.
-Kod mene bi rekli za tebe: "i givikt bi pokvario koliko je sposoban!
P.S.Učlani se kod Vučića, možda je to rešenje za njegovu propast.
Sa druge strane Sanda koju veoma poštujem mnogo koketira sa ekstremnom desnicom i kompromituje program Srpske srednje klase. Traži podršku čak do Rusije. Samo ne traži podršku od onih koje treba da predstavlja a to su Srpski domaćini koji još misle svojom glavom.
Ne daj Boze da se Srbi Sloze! ; )
Правиће и ДСС Коштуницу и Србија од блата!
"Било би боље да су пре избора Санде, прво гласали за искључење оних који су у странци били против Санде. Сада би лакше дисали"
Medju 'onima' koji su bili protiv Sande, bio je i- Kostunica. Ako ste mislili na njega - slazem se!
Опц. 1:
Победе фотељаши жељни сарадње са СНС. Након тога Санда, Марко Јакшић, и све што је патриотско напушта странку и прикључује се патриотском блоку са Дверима (директно или формирањем нове странке свеједно). Отвара се чак могућност и за неки облик сарадње са СРС и креће се у фронтални удар на СНС!
Опц. 2:
Победи Санда. Моментално најурити из странке све, али буквално све који макар приближно личе на некога ко није 101% против СНС-а. Патриотски блок наставља као и до сада, само прочишћен од тројанаца и фотељаша. ДСС напушта власт у Бг и НС, и креће се у фронтални удар на СНС!
Ниједна од ове две опције не гарантује победу, ко зна шта време носи, али отворенију борбу свакако. Доста је било тактизирања. Само фронтално и без компромиса. Са штитом или на њему!
1. Najbolje resenje je naravno Sandina pobeda na izbornoj skupstini. Stranku bi preuzeli odgovorni ljudi a foteljasi bi bili najureni. To je jedini nacin da se spasi stranka.
2. Lose ali prihvatljivo resenje je Sandin poraz na izbornoj skupstini. DSS se gasi, odnosno utapa u SNS a Sanda sa najblizim saradnicima pravi novu stranku koja bi u koaliciji sa Dverima svakako presla cenzus.
3. Jedino neprihvatljivo resenje je dosadasnji status quo u kome stranka nastavlja da sedi na dve stolice.