Bravo Đorđe!!! U sred srede! Molim sve dobronamerne čitaoce NSPM da obrate pažnju na poslednji deo teksta gde stoji da će Veliki Vođa svaki svoj patriotski ispad morati višestruko kompenzovati svojim gospodarima. A kao potvrđeni histerik, davaće im i ono što mu ne traže.
Preporuke:
226
16
2
nedelja, 03 maj 2015 23:23
Vojislav
Želeo bih da se zahvalim Đorđu Vukadinoviću zato što predstavlja jedan od retkih glasova razuma u sve većem ludilu koje nas zasipa iz medija.
Dosta ljudi je ovaj put naselo na priču, s komentarima tipa "jeste da ga napadaju, ali mora to da se ispita", čak i Ljiljana Smajlović danas u Politici.
Naravno da treba sve ispitati, ali ovde se uopšte ne radi o tome, već o degutantnoj zloupotrebi medija. Uostalom u tekstu je sve lepo rečeno.
Preporuke:
196
15
3
nedelja, 03 maj 2015 23:51
ljudi moji
Tekst je apsolutni vrh objektivnosti i razumne analize u Đorđevom stilu. Ali mene ipak s nogu obaraju ove nenadmašne naslovnice Informera. A još više pomisao da ta providna propaganda prolazi kod dobrog dela glasača.
Preporuke:
135
10
4
ponedeljak, 04 maj 2015 00:20
Goran Jevtović
Bravo Đorđe!
Ovaj tekst je školski primer hrabrosti i dostojanstva.
Oduševljen sam i teško je bilo šta dodati. Zaista, temeljnije ne može da se napiše i da im se lupi pravi (i opravdani) šamar.
Tekst za anale srpske borbe, svaka čast!
Usput, mislim da im je ovaj medijiski linč, haranga, i neviđena sramota, kao i najbrutalnija i izuzetno nečasna zloupotreba policije, kakva nije viđena još od 19. veka na ovim prostorima (i sam sam tome izložen, i tek ću, jer tek otvaram svoje "dosijee", a oni odlično znaju šta to znači!), prošlo kod, recimo, polovine opravdano zabludelih Srba, ali da ona druga polovina vrlo jasno (i ubrzano) shvata šta nam se dešava. I kuva.
Ćuti i kuva. Iz hiljadu i jednog razloga. I ćutaće još neko vreme, ali, siguran sam, da se bliži dan kada će stvoriti kritična masa. Onih sto i više hiljada koji će im se okupiti pred prozorima državnih zgrada, na jedno nedelju dana (i noći). I na raskrsnicama, trgovima...
I kraj. Nema predaje, tek je krenula borba.
Preporuke:
168
23
5
ponedeljak, 04 maj 2015 02:21
Zloupotreba privatnosti
Zbunio me tekst gdje Smajlovic, narocito kraj ..dotle svi moramo biti Gojkovici. Sta to moramo? Ispravnije bi bilo: trebao bi da budemo. To bi znacilo da smo shvatili da se u nasoj drzavi radi tako neprofesionalno da se uvek ostavlja prostor za sumnju, a onda se taj prostor ubaci u masineriju I proizvodi zlo ili kako je g. Vukadinovic to zlo narasta u maligni tumor.
Kako god, ova hajka je kod mislecih ljudi osudjena. Pitanje je koliko takvih ljudi ima u Srbiji?!
Preporuke:
85
11
6
ponedeljak, 04 maj 2015 04:06
...
Ljiljana Smajlović postala poltron. A mi je branili kada su nju smenjivali i napadali. Koliko sam samo puta Tadića kritikovao zbog nje. Ovo je klasičan Stros-Kan sindrom. Ovo je gore od NKVD ili Gestapoa jer je tobož demokratija.
Preporuke:
86
12
7
ponedeljak, 04 maj 2015 05:50
Vera Nastasovic
U zadnjoj rečenici je poenta teksta....samo šta uraditi i KO???? Ima li u Srbiji uopšte snage i ljudi koji bi mogli da promene ovu katastrofu od vlasti i vlastodršca?
Preporuke:
88
6
8
ponedeljak, 04 maj 2015 07:10
Jelena
Kao i uvek svaka cast za tekst.g.Vukadinovicu.No, kada je vucic i njegova vlast u pitanju koga jos iznenadjuje podlost,bahatost,siledzijstvo i lazljivost.Pa ne zaboravimo kako je postupio sa Seseljem,sta god o njemu drugi mislili,vucica je stvorio,kum mu je i bio covek u zatvoru a ovaj noz u ledje,pa otimanje penzija i plata,pa bler,pa briselski sporazum i predaja Kosova ,pa zaduzivanje bez mere pa mnogo toga loseg a nista dobro i drzavotvorno.Rezime utvrdili smo cinjenice i dalje koje mere mozemoi primeniti prema tim siledzijama i lazovima koje Zapad gura kao otrov rbiji.
Preporuke:
68
7
9
ponedeljak, 04 maj 2015 07:48
Boško
I šta mislite, koliko će se njih posle ovoga što je snašlo Jankovića usuditi da javno i glasno kritikuje Vučića? (Mada ni do sada u tom pogledu nije baš bila velika gužva i navala.)
Naravno da će svako (zbog svog ličnog ćara ili staraha) razmisliti da li da "kritikuje" Vučića.
Ali Vučića je teško i konstruktivno kritikovati.
Vučić je notorni lažov i prevarant, tako da takvome ne vredi govoriti ili ga "kritikovati"...
Preporuke:
88
4
10
ponedeljak, 04 maj 2015 07:51
gavrilo
Đorđe, nema ko više da se buni!To i jeste cilj svake nikogovićke vlasti koja u sebi ima najčistije Veleizdajstvo!Aleksandar Vučić, Tomislav Nikolić i cijela SNS su ništa drugo nego GOLI IZDAJNICI!U svim državama, normalnim državama, takvi ljudi bi bili osuđeni na smrt ili doživotno zatvoreni, ali Srbija nije država, Srbija je kolonija Kirbija i njegovih gazda i ne postoje izbori koji će smijeniti Aleksandra Vučića isto kao što i ne postoje izbori koji mogu smijeniti Don Mila Đukanovića dok oni aportiraju na svaku zapovijest SAD!Postoji samo onaj oganj u pojedincu koji ne može da kontroliše nikakav Tajna služba CIA ili FBI ili MI6, to je onaj oganj kada se pojedinac u ime Naroda žrtvuje kao što se žrtvovao Gavrilo Princip.Da li će se taj oganj u nekome razbuktati ili ne je hipotetičko pitanje, ja bih tipovao da još dugo neće!
Preporuke:
81
4
11
ponedeljak, 04 maj 2015 07:55
prolaznik
Pišem vam iz vaše budućnosti,tj. iz današnje crnje i gore.Ovako je dps režim krenuo na svoje protivnike 1997. a prije nekoliko godina prešli su na naprednu fazu-počeli su javno da ubijaju(vidjeti pod Saša Pejanović).Tako braćo u pamet se,niste daleko od toga
Preporuke:
95
2
12
ponedeljak, 04 maj 2015 08:35
Hrišćanin
Gospodin Đorđe je jedan od retkih Srba koji su se usudili da u brk skrešu Vođi surovu istinu...da je kvisling i vođa kriminalne grupe! Mladi Vođa je dobio pravu šamarčinu od čika Đorđa. Služba se sigurno trudi da i Đorđu pronađe neko zlodelo, ali sam siguran da im to neće uspeti. Probaće da ga zastraše ili su već probali, ali Đorđe je već nebrojano puta dokazao da se ne plaši i da ima hrabrosti da se suprotstavi kriminalnoj organizaciji na vlasti. Moj skromni doprinos širenju istine se ogleda u tome da štampam tekstove sa sajta NSPM i delim ih rodbini, komšijama i prijateljima (nadam se da redakcija NSPM neće zameriti na ovoj mojoj „pirateriji“). Većina naravno pozitivno reaguje i nažalost ovo im je jedini način da pročitaju nešto što verno oslikava sadašnjicu u Srbiji jer mnogi nemaju pristup internetu ili nisu vični u rukovanju računarom. Kao što reče uvaženi pukovnik Jevtović, veoma brzo će se stvoriti kritična masa i odlučujuća bitka za oslobođenje Srbije od kvislinške bande će početi.
Preporuke:
85
4
13
ponedeljak, 04 maj 2015 08:51
nenad
Sasa Jankovic nije vazan. Vucic je sem toga zastiti Jankovica od medijskog linca.
A da li neko pita kako je Vucicu koji izgara, koji se sjoro razboleo, tesko razboleo od rada. A on rad i za sve nas. Budite umereniji u komentarima, nemojet protiv naseg dobrocinitelja, hranitelja i spasitelja.
Preporuke:
21
64
14
ponedeljak, 04 maj 2015 08:54
o
Ne bi me čudilo posle ovog teksta da osvanu naslovnice "Đorđe ubica", "Đorđe lopov"... Teško je neke stvari priznati samome sebi, ali sada treba hladne glave ići na okupljanje opozicije protiv izdajničkog režima, ne samo one patriotske, već cele iole demokratske i ljudske kako bi se smenio ovaj režim. A u toj borbi polako javnosti nametati patriotske stavove, objašnjavati izdaju... Nema druge, ovako nećemo daleko doći
Preporuke:
52
4
15
ponedeljak, 04 maj 2015 09:05
Bane
Svaka čast, Djordje
Preporuke:
49
3
16
ponedeljak, 04 maj 2015 09:16
Milosav
Verovatno ste ovo pisali pre pojave kolumne g-đe Ljiljane Smajlović inače bi ste znali da morate ugurati nesrećnu porodicu Gojković u priču koja sa zbog njih ne priča. Videli bi ste tamo i divne komentare, tipa "Sram me je kad pročitam komentare koji, bez jednog jedinog argumenta, napadaju gospođu Smajlović" a završavaju se sa "...ali sudeći po puštenim komentarima, ne očekujem da će moj komentar videti svetlost dana." I gle, vide. Sa druge strane, možda je i bolje što ne vidoste, ko zna koliko bi Vam još prostora trebalo.
Preporuke:
33
1
17
ponedeljak, 04 maj 2015 09:19
pogled sa strane
1.Ako etika predlaze(moze i ovako i onako)onda moral nalaze da G.Jankovic podnese ostavku dok se, prosto kazano,stvari ne rasciste.U drzavama koje su djecje bolesti demokratije preboljele-poput Austrije koja ima tri jankovica-to bi se vec desilo.
2.Vucic je radikalni izdajnik,bio on sa Seseljem ili Nikolicem,ne ,figurativno receno zbog Bozona Jankovica vec zbog zato sto se za nase,,bolje,,ne bori sa nama vec na strani nasih neprijatelja.
Pozdrav i svako dobro!!!
Preporuke:
24
13
18
ponedeljak, 04 maj 2015 09:44
fristajlo
Kao jedan od onih koje Đorđe poziva na preispitivanje spornog odnosa prema Jankoviću (i Bećkovićevoj)- pokušaću da preciznije objasnim svoj stav.
Naime- moje uzdržavanje od podrške Jankoviću i Bećkovićevoj je stvar prostog reciprociteta.
1. Potpuno sam uveren- ne bi oni ni prstom mrdnuli, da recimo Ni, Đorđe, doćete pod udar ovog režima; o mojoj malenkosti, da i ne govorim.
I, zašto bih se ja sad držao principa, koji ne obavezuje i drugu stranu? Da bih osetio moralnu superiornost?
Ja je i bez toga osećam.
2. Po mojim vrednosnim tabelama- ni jedna strana u ovom medijsko-političkom sukobu ne prelazi donji minimum ličnog i političkog integriteta, da bih u tom okršaju zauzeo neki stav. Prosto- ne želim da se "prljam".
Ukoliko to rezultira time da, na nekom "kraju" ne bude nikog, da i mene brani, kao što citat sa početka teksta poručuje- prihvatam.
Stvar kriterijuma.
A i nisam "demokrata".
Ne verujem u priču o jednakosti.
Samo u jednakost u praksi.
Preporuke:
72
36
19
ponedeljak, 04 maj 2015 09:46
Causa Spectandum
ili je naprosto reč o spontanim i nekontrolisanim ispadima histerije i neuračunljivosti.
Sve je bolje i bolje. Napokn se rukavice sve vise skidaju, a stvari se nazivaju pravim imenima.
Tvrdim da doticni ne bi prosao ni najobicniji intervju za posao, jer je dosao u stanje u kome svaki amater, sa zencem zdravod razuma, lako moze prepoznati patolosku stanje.
Trebao bi neku u Skupstini, ili neko van nje - recimo ovi iz Dveri koji misle da su sposobni za reforme - da pokrene pitanje premijerove zdravstvene sposobnosti da obavlja funkciju.
To je sasvim legalno i, po zakonu, mora biti sprovedeno.
Preporuke:
50
4
20
ponedeljak, 04 maj 2015 10:04
Nikola
I Vučić i Janković prave štetu Srbiji.
Vućić izdajom Kosmeta, Janković lobiranjem da homoseksualci mogu usvajati decu.
Tako da je u ovom obračunu najbolje da obojica budu što više "ranjeni".
Preporuke:
71
21
21
ponedeljak, 04 maj 2015 10:40
Bane
Primetio sam da Vučićevi botovi,kad god im fali argumenata za dalju "debatu",pokušavaju da relativizuju temu:"ma svi su oni isti"-ali stvar je u tome da SNP tj. AV kreira naše sudbine.
Preporuke:
44
2
22
ponedeljak, 04 maj 2015 10:42
Cviko
Tekst govori da ne treba da se vezujemo za ličnosti, već za dobra dela ako ih ima. Dela moraju biti osnova za naše usložnjavanje ili da u život i dalje idemo sami. A gde čovek, kad je sam, može da stigne? Da li je samoća bežanje od jake stvarnosti koja je takva kako je osećamo, u osnovi teška, bolna i štetna?
Preporuke:
23
0
23
ponedeljak, 04 maj 2015 10:46
Sinisa B.
Sustinu je da ni na jednu funkciju u drzavi ne moze doci neko ko nema "mrlje" u biografiji. E sada, idemo jos malo "analitike" - cim se ovo desilo i bilo zataskano (u stanu na NBG-u) znaci da su roditelji doticnog bili u sprezi sa "onom" vlascu (ko je najvise naseljavan na NBG-u a pri tome imao i dozvolu da nosi oruzje).
Ali sustina je recena u PS-u, sada se ocekuje jos jedno "razumevanje realnosti" sa nase strane, a po svemu sudeci to ce biti taj Park Mira (kojeg li ironicnog naziva).
Preporuke:
21
1
24
ponedeljak, 04 maj 2015 10:54
Đorđe Vukadinović
Dragi "fristajlo", vrlo je moguće da ste u pravu u svojoj tačci 1. ali se ne radi o tome da li bi i ko mene ili Vas branio da je stvar obrnuta. A ne radi se ni o tome da li Vam/nam/mi je blizak ili simpatičan ovaj ili onaj javni akter - zato sam i pominjao sebe, Antonića, ili Jevtovića - Već o jasnom principu i više nego očiglednoj autokratskoj tendenciji i difamaciji svakog potencijalnog protivnika ili kritičara. Uostalom, molim Vas, pročitajte tekst još jednom - a naročito onaj P.S. na samom kraju.
Preporuke:
95
21
25
ponedeljak, 04 maj 2015 11:52
Boki
Molim dobronamerne komentatore da koji su spomenuli Politiku i njene autore (Lj. Smajlović, Apostolovski) da ponovo razmotre svoju tezu o "nasedanju" u slučaju uzurpatori Republike vs zaštitnik građana.
Po mom dubokom uverenju, ne radi se o nasedanju već o novinarsko-političkom reketu koji se uzurpatorima ima dati kako bi se nastavilo egzistirati na dosadašnjem mestu.
U daljem prevodu: možeš da budeš i dobar novinar u Politici. I poneekad da kritikuješ vlast, pomalo. Ali, da bi nastavio tu gde jesi (gde drugde?) moraš da potpišeš nekoliko tekstova koje ćemo da ti pošaljemo sa vremena na vreme, kad nam baš bude bitno. U suprotnom si slobodan da nađeš novi posao.
Ovo bi bilo moje objašnjenje za sramne tekstove Lj. Smajlović, A. Apostolovskog i još nekih na istoj liniji.
Preporuke:
38
4
26
ponedeljak, 04 maj 2015 11:59
poenta
PS. I na kraju, šta mislite, kojom cenom, to jest, kojim novim ustupkom će biti plaćena, odnosno morati da bude kompenzovana ova tupava i kontraproduktivna hajka na Jankovića? Jer uvek je do sada tako bilo. Kada se Vučić razgalami, bilo direktno, bilo preko svojih „trbuhozboraca“, kada krene da „patriotiše“ i/ili medijski neukusno razvlači nekog ambasadora ili ambasadorskog miljenika, posle to mora da poliže i višestruko kompenzuje. Jer ipak dobro zna ko ga je doveo tu gde jeste i pod kakvim uslovima.
Preporuke:
36
0
27
ponedeljak, 04 maj 2015 12:55
djordje delic
Svako ko spomene ime kontraverznog biznismena Andreja Vučića umreće u najstrašnijim mukama
Preporuke:
43
2
28
ponedeljak, 04 maj 2015 13:00
gile
G.Vukadinoviću tekst je ok.Samo dve bitne stvari fale!Gde je u celoj stvari porodica Gojković.Da li su njihova pitanja plod mašte "hajkača".I odakle barut na ruci g.Jankovića.Uzgred dozvola za pištolj neodoljivo vuče na antidatiranje!
Preporuke:
15
41
29
ponedeljak, 04 maj 2015 13:43
namcor
Gospodin (sa velikim G) Vukadinovic je, opet, sjajno analizirao ovo sto se dogadja. On, i izvesna gospodja/gospodjica Lela na Telepromteru (kao odgovor citaoca, preporucujem!)(http://www.teleprompter.rs/gojkovici-bez-zastite-ljiljana-smajlovic-svojom-kolumnom-o-sasi-jankovicu-i-gojkovicima-uznemirima-internet.html) su toliko dobro objasnili, cak i najnepoverljivijim ovaj brutalni mehanizam lazi i medijskih manipulacija. Gospodo, prodaju nam "demokratiju" sa svim sastojcima prisutnim i u zapadnom svetu: laz, prevara, medijska manipulacija i prazne parole i obecanja. Uostalom, i demokratija je krajnje diskutabilan poredak (u izvornom obliku, a kamoli ova nazovi-demokratija). Iz osnovnog razloga: U svim drustvima i uvek bilo je vise neobrazovanih od obrazovanih. I ako uspesno izmanipulises siromasne i neobrazovane - ti si na vlasti. U komunizmu smo imali diktaturu proletarijata. U ovom sada (sto ne znam, kako bih nazvao) imamo diktatutru izmanipulisanih!
Preporuke:
21
4
30
ponedeljak, 04 maj 2015 13:56
Da je pravde...
I da ima ''Boga'' iznad Vučića, tužilaštvo bi moralo da ispita na koji su način informacije ''procurile'' do tabloida ako su bile u policijskim ili sudskim fiokama(nisu bile online pa da se dobiju na click. Ili su bile u Acovoj fioci(obzirom na funkciju koju je obavljao u vreme reizbora Jankovića) i samo se čekao povoljan trenutak(naravno u interesu Acinom, ne Srbije)da se objave, i to prvo tabloidno pa onda zvanično, selektivno kako to samo ''doktor'' ume. Uz očito zadovoljstvo na licu dotičnog ''dr'' što unosi nedoumice u javnost. Da je pravde, ostavka bi bila jedino rešenje, ne samo min. policije već prethodno i ministara iz afere helikopter. I naravno ostavka premijera koji stoji iza takvih ministara ali vidimo da ovde nema pravde i da se takvi moraju najuriti sa položaja. Samo kako? E tu bi nam(kao i Srbiji) od koristi bili Đorđe, Sanda i mnogi drugi pravi dr. koji su ućutkani od ovih lažnih ali toliko ''naprednih'' da im ništa sveto nije!
Preporuke:
14
4
31
ponedeljak, 04 maj 2015 14:14
namcor
Boki, obzirom da licno poznajem Gospodina Apolostolovskog (isli smo u isto odelenje u gimnaziji), jedino objasnjnje je to sto si ti napisao. Znam da je vrlo jaskog licnog misljenja. Ali, egzistencija je egzistencija. Vidim da Mira Bobic-Mojsilovic jos drzi kurs (ona nije bila u mom odelenju, ali u susednom). I iako, ovde, poznat po tome sto ne mogu da smislim ovu (vele)izdajnicku vlast, zaista bi se zapitao kako bih reagovao kada bih imao porodicu i decu u Srbiji, a bio tako pokvareno ucenjen. Ne znam. Sada mislim da bih odoleo. Ali, nikad se ne zna. Ipak je ovo vreme ciste borbe za opstanak i egzistenciju.
Preporuke:
22
4
32
ponedeljak, 04 maj 2015 14:20
siniša
Ne radi se o tome kakav je Janković, šta me briga za Jankovića. Siguran sam da ne valja čim su ga "žuti" doveli na vlast, a SNS mu produžio mandat. Radi se o tome kako se upotrebljavaju policijski dosijei i informacije u razračunavanju sa nekim ko je na trenutak podsetio da može da bude protivnik. Ja sam shvatio da je to suština.To se odnosi i na raniju praksu, ali i na buduću.
Preporuke:
35
6
33
ponedeljak, 04 maj 2015 16:42
Diogen
Institucija zaštitnika građana je jedno, kadrovsko rešenje je drugo. Ovo kadrovsko rešenje je imalo veoma mnogo dela kojima je zaslužilo da se na njega ne troše reči. Uglavnom su se komentatori uhvatili za slučaj Andreja Vučića, ali se ja sećam drugog slučaja - proganjanja vojske oko tragedije sa helikopterom. Ako mogu da kritikujem medijski spektakl vlasti, zbog koga su tražili da pilot sleće na Surčin, isto tako mogu da kritikujem "nadgradnju" Jankovića i ekipe iz drugosrbijanskog tabora koji su, kao po komandi ustali da ga brane sa nekim ambasadama. U jednom trenutku, preraslo je u kampanju koja je direktno usmerena na rušenje institucije vojske (a ne pojedinih kadrovskih rešenja). I to baš u trenutku kada predstavnici srpske vojske treba da idu na Paradu pobede u Moskvu. Zanimljive slučajnosti - dron na utakmici, napad na karaulu, napad na policijsku stanicu, najava dolaska Tačija u Beograd, otkaz motora... Zaključak je možda ok, ali mislim da Jankovića ima ko drugi da brani, preko Atlantika.
Preporuke:
10
10
34
ponedeljak, 04 maj 2015 16:44
Čestitke Fristajlu
pod jedan zato što su mu pustili komentar
i pod dva što je argumentovan
Svaka čast!
Preporuke:
33
10
35
ponedeljak, 04 maj 2015 18:10
fristajlo
Đorđe Vukadinović
o jasnom principu i više nego očiglednoj autokratskoj tendenciji i difamaciji svakog potencijalnog protivnika ili kritičara.
O principu i ja govorim, samo- malo drugačijem: zasnovanom da minimumu poštovanja koje imam ili nemam prema nečijem ponašanju na političkom planu.
Dozvolićete da se ja držim svog, iako poštujem i Vaš, iako mislim da će ostati bez pozitivnog efekta, jer je bacanje "bisera pred svinje". Samo će ga zloupotrebiti, kao i uvek do sada.
Bez uvrede na bilo koga.
Uostalom, molim Vas, pročitajte tekst još jednom - a naročito onaj P.S. na samom kraju.
Pročitao.
Shvatam na šta ciljate.
Međutim- mi svi sa ovog sajta, i autori i komentatori- istupismo zube objašnjavajući, upozoravajući, "crtajući"- godinama.
Rezultat?
Sve je gore.
Opet će oni uraditi to što su namerili.
Nema priče na koju se osvrću; to je ta bezočna, sebična politika sa kojom smo suočeni.
nastavak...
Preporuke:
30
7
36
ponedeljak, 04 maj 2015 18:12
nemanja@pogled sa strane
Sta tu ima da se ispituje,ta je stvar resena jos pre 20 godina.Tad su nadlezni organi rekli da je to bio samoubistvo i sta sad zbog Vucica i njegovih megadensa kojima se malo drma fotelja mora nesto da se ispita.Nista nema da se ispituje,oni koji su ispitivali ispitali su kad je trebalo i stvar je jasna.
Preporuke:
12
16
37
ponedeljak, 04 maj 2015 18:21
fristajlo
...nećemo mi zaštititi Kosmet time što ćemo podržati Jankovića protiv Vlade, ili obrnuto; oni su ista firma. Sukob- glumljen ili istinit- završiće se svakako nekom novom obmanom, ustupkom zapadu, novim "bolnim reformama"; to traje, evo- 15 godina.
Moje lično mišljenje je da učešćem u ovakvim medijskim prepucavanjima treba da se držimo po strani, i ne dozvolimo da nas "uvuku" u svoju raspravu. Tu nema nikakvog političkog "profita" za nacionalnu struju, a samo se daje "demokratski" legitimitet jednoj sumnjivoj farsi.
Neka svoje "prljave gaće" peru sami. Sami su ih i u.......
Pozdrav, i poštovanje.
Slažemo se mi sasvim dovoljno; ne bi bilo normalno da se baš u svemu slažemo.
Preporuke:
33
9
38
ponedeljak, 04 maj 2015 18:21
apis
"... Ali nije potpuna istina i, štaviše, takav rezon krije u sebi jednu ružnu, oportunističku i „pilatovsku“ konotaciju."
Pilat je bio ćesarski namesnik u Jerusalimu i predstavnik paganskog sveta. Koliko je on prezirao Jevreje, toliko su i oni njega. U početku on se nije hteo mešati u suđenje Hristu:"Uzmite ga vi i po zakonu svojemu sudite mu". (Jov.18, 31).Tako je rekao tužiteljima Hristovim.Potom je stao na stranu Hristovu, i posle izvesnog saslušanja objavio Jevrejima:"Ja nikakve krivice ne nalazim na njemu" (18, 38). Najzad ustrašen od pretnje:"Ako ovoga pustiš nisi prijatlj ćesaru", Pilat, presudi da bude kao što oni ištu (Jov.19,12; Lk.23,24) i naredi da Hrista šibaju i razapnu. Zločin Pilatov se sastoji u tome što je mogao, a nije hteo zaštititi pravednika. Slabodušnost i strah je navelo Pilata na ovaj zločin. Slabodušnost u odbrani pravde, i strah za svoj položaj i za milost ćesarevu.
Mislim da je ovo Đ.V. hteo da kaže.
Preporuke:
15
5
39
ponedeljak, 04 maj 2015 18:46
namcor
Mislim da su mnogi ovde gadjali metu, ali promasili. Niko (a pogotovu ne ja, a rekao bih, ni Gospodin Vukadinovic) nismo ustali u "odbranu lika i dela" zastitnika gradjana (pa ma kako se on zvao). Niti branim funkciju "zastitnika gradjana" (jer, nije ta pozicija smisljena da zaista brani gradjane, vec kojekakve "ugrozene vrste" kada god se osete ugrozenim ili im to padne na pamet). Radi se o jednoj, ogavnoj, orkestriranoj kampanji aktuelne vlasti i njenih medijskih "produzenih ruku". I stao bih na stranu svakog ko je cilj takve kampanje (pa makar sutra to bio i glavom i bradom Veliki Vodja). O (ne)delima doticnog bi mogli da diskutujemo u skladu sa zakonima. Ovde se, pre svega, radi o LICNOM OBRACUNU Velikog Vodje sa nekim ko mu je stao na zulj. I onaj ko skrece temu sa te cinjenice ili nije razumeo stvarno znacenje, ili je ne daj Boze, bot...
Preporuke:
18
11
40
ponedeljak, 04 maj 2015 20:08
Arčibald Rajs
Ovo nije ništa novo, na isti način su Brankica Stanković i B92 vršili linč nad Koštunicom sugerišući bez ijednog valjanog dokaza da je on odgovoran za ubistvo Đinđića, metod je isti samo je meta druga. Tada nigde nije bilo Jankovića da zaštiti građanina ove zemlje, zato ga sad i ne žalim. Uzgred, gazde su i Vučku i Jankoviću iste, posle ove male epizode vratiće se obojica svojim redovnim zadacima.
Preporuke:
25
3
41
ponedeljak, 04 maj 2015 20:10
Spiridon
@ ...
Đorđe Vukadinović ne da ništa nije promašio u svojoj analizi već je pogodio u samu srž cele ove papazjanije. Zato smo, između ostalog, i tu gde jesmo zato što u svemu šta god da se desi pod jedan vidimo nekakav tajni plan a pod dva apsolutno svemu uvek nađemo neku manu i razlog zašto protiv nečega ne treba ustati i dići svoj glas. Tako atomizovanoj i na ko zna koliko delova rascepkanoj opozicionoj populaciji, kojoj je maksimum udruživanja pet istomišljenika a maksimum akcije lajkovanje po internetu se savršeno lako i bez mnogo napora vlada. Inače čudi me kako niko nije primetio da upravo naprednjačka medijska mašinerija potpomognuta kvazipatriotskim analitičarima stalno potencira tu priču kako ima zapad namešta majdan, koga će da odrade žuti i likovi kao što je Janković. Za šta je Janković politički i da li bi on štitio nekoga na patriotskoj strani je besmisleno raspravljati, jer se ovde radi o vlasti i medijskom linču koji ona vrši nad onima koji joj se suprotstave!?
Preporuke:
18
10
42
ponedeljak, 04 maj 2015 20:53
niko
Friostajlo
Tu nema mesta kalkulisanju.Možda je odraz vaspitanja,možda hrišćanskog duha u kome svi odrastamo,
možda stvar prirode svakog od nas.
Ali,po pravdi i ljudskosti,treba uzeti u zaštitu onoga koji je napadnut,i to tako pokvareno,iz niskih pobuda,da stvarno treba biti kamen,ne osetiti se prozvanim da se reaguje.
Čak i kada kako vi kažete,znate da postoji mogućnost da grešite.
Radite po osećaju,postupajte ljudski i spavajte mirno,za razliku od mnogih,ovde pomenutih.
Preporuke:
14
10
43
ponedeljak, 04 maj 2015 21:37
fristajlo
niko Friostajlo
Tu nema mesta kalkulisanju.
Ja sam tu slab, pa to i ne radim...
možda stvar prirode svakog od nas.
Stvar iskustva.
Ali,po pravdi i ljudskosti,treba uzeti u zaštitu onoga koji je napadnut,i to tako pokvareno,iz niskih pobuda,da stvarno treba biti kamen,ne osetiti se prozvanim da se reaguje.
Reagovao sam- smatram obe strane nedovoljno dobrim, da bi ih podržao.
Čak i kada kako vi kažete,znate da postoji mogućnost da grešite.
Rekoh- prihvatam posledice, ako grešim.
No, da li prihvataju drugi, ako ja ne grešim?
Radite po osećaju,postupajte ljudski i spavajte mirno,za razliku od mnogih,ovde pomenutih.
Loše spavam samo ako prekasno večeram...
Pozdrav.
Preporuke:
23
5
44
ponedeljak, 04 maj 2015 22:06
Causa Spectandum
@ Goran Jevtović
(i sam sam tome izložen, i tek ću, jer tek otvaram svoje "dosijee", a oni odlično znaju šta to znači!)
Pratim Vas radi i tekstove, gotovo stoprocentno se slazem sa Vasim stavovima, a sto se rata(ova) tice, potvrdjujem da govorite cistu istinu, cak mozda i malo ulepsanu.
Medjutim nije mi namera o tome pisati.
Verujem, ustvari znam da Vas imaju na "piku", a sledece sta sledi jeste Vasa diskreditacija. Licno jedva cekam da vidim da li ce se ici klasinim blacenjem, ili ce biti nesto mastovitiji. Ovo saznanje, kojega ste i Vi svesni, valja iskuristiti kao stratesku prednost, jer demantovanje kasnije ne pije vode, sto mi svi veoma dobro znamo.
Preporuke:
15
5
45
ponedeljak, 04 maj 2015 22:21
Voja
Slazem se sa Arcibaldom Rajsom da je i Kostunica, kao i Sasa Jankovic bio pod slicnom paljbom od strane b92. Mislim da najvazniju stvar retko ko primecuje, a to je da treba OTVORITI dokumentaciju UDBE i drugih policijskih sluzbi. Javnosti treba da budu dostupne informacije o svima, jer ko nam garantuje da o predsedniku vlade npr, ili nekom ministru, sudiji, generalu itd, nema tajnih dokumenata koji se mogu koristiti kao sredstvo ucene. Nasa drzava ce biti jaca ako znamo da nikakva BIA ni CIA ne mogu da ucenjuju ljude na vaznim polozajima. Kada sam poceo rehabilitaciju svog dede, video sam da BIA tj UDBA izbegava da posalje sudu dokumente koje SUD TRAZI. Dakle, u Srbiji cak ni sud ne moze da dodje do policijskog dosijea. Slicno je bilo i sa rehabilitacijom Milana Nedica tj Arhiv Srbije nije dostavio dokumentaciju sudu pod izgovorom da je dosije veliki pa nemaju mogucnosti da ga kopiraju. Ovo je pisalo na naslovnoj strani lista Politika.
Preporuke:
16
2
46
ponedeljak, 04 maj 2015 22:24
Observantes
Ova afera je prikaz srpskog destruktivnog društveno političkog kosmosa. Ovde je zamka imati segmentni pristup i pogled. Princip koji apostrofira Vukadinović je legitiman i ukazuje na prljave alate političke bezkompromisne borbe ali koji nisu samo ekskluzivitet SNS-a. Takva pravile igre su već odavno ovde ustanovljena a zacementirana su DOS vladavinom. Predmet rada svih stranaka jeste personalna intriga i borba, životinjsko carstvo u kome najniže animalne pobude u čoveku organizuju stranačku hijerarhiju i političku poziciju. S druge strane porodica Gojković nema odgovore na pitanja koja postavlja dve decenije i koja je, umesto da najzad dobije zadovljenje, vešto i očekivano izmanipulisana u svom bolu. Alternativa Vučiću ne može biti bivši DOS koji se sada predstavlja opozicijom i peticijom brani svoj kadar (Jankovića ili Bećkovićku kao "novinarskog DOS vojnika").
Preporuke:
16
4
47
ponedeljak, 04 maj 2015 22:50
Milosav
Dan po obavjavi pojavi kolumne g-đe Ljiljane Smajlović stiže nova vest:
Hronika
„Politici” nije mesto na optuženičkoj klupi
Pravni savetnik predsednika Srbije Oliver Antić, u pismu koje je stiglo u redakciju, odustao od tužbe protiv našeg lista i glavne urednice
Interesantno.
Preporuke:
14
2
48
ponedeljak, 04 maj 2015 22:51
Umpalumpa
Ali šta god da je u pitanju – loše je u svakom je slučaju. I ukoliko se veoma brzo ništa ne preduzme biće još i gore.
Đorđe, i sami ste već izjavili da ubrzano iščezava supstanca raumne kritičke svesti i da su ostali "samo poslednji mohikanci" u koje ste ubrojali i sebe. Ko će bilo šta da preduzme? Ja se nadao, posle onih silnih (autocenzura) po vojsci da će nešto preduzeti vojska, pa ništa. Onaj (autocenzura) je pre dve godine lepio mercedesov znak na Ikarbusobe autobuse, a pre neki dan nam daje "nadu" da će doći neki jako bogati Švaba u Srbiju da nas sve zaposli kod njega, da budemo Švabini svinjari. Predsednik nam proricao Kineze na Moravi, premijer (autocenzura) o "kratkoj i slatkoj rekonstrukciji", opozicija napravi neki polumiting na kome govore dva i po bilmeza, a posle se spuste na Sava malu na čelu s patkom. I to je, kao, alternativa režimu.
Đorđe, valjda Vi znate - je li ostao iko normalan među političarima, bar neko ko ima dve i po sive ćelije mozga?
Preporuke:
14
2
49
utorak, 05 maj 2015 01:06
GoranZemun
Tako je g.Vukadinoviću. U pitanju je odbrana principa. Princip je, uopšte, postao tražena lovina u Vučićevoj Srbiji, a razloge za to priprosti mozgovi ne mogu razumeti. Po njima je princip bezvredna stvar. Princip se ne jede i ne pije. Vučić podučen u ambasadama, ipak razume, da je princip opasan. Princip u Srbina, može i da puca i da ruši carstva. Saša Janković je u svemu ovome, skoro pa nebitan lik.
Preporuke:
12
2
50
utorak, 05 maj 2015 07:05
ivan seljak
šefe, koji ti e vrag. apsolutni sam protivnik ove vlasti i smaram je grobarom srbije isrpskog naroda, ali i pored toga nisam spreman podržti drugu stranu isvrstati se među one koji je podržavaju. meni su principi važniji od trenutnog političkog stava pojedinih političkih grupa.
Preporuke:
15
3
51
utorak, 05 maj 2015 07:43
ludi skretničar
Kampanja protiv Jankovića nije ništa novo, niti do sada neviđeno u ovoj zemlji. Samo su izvođači drugi, pa više harangu ne vrši "uglađeni" B92 INSAJDER, već "krezubi" INFORMER. Razlike nema. Šta više, ovo su potpuno benigni napadi na nekakvog kvazi-zaštitnika homića (uglavnom). B92 je preko harange na Koštunicu, generale i haške optuženike, udarao direktno na srž državnih i nacionalnih interesa....i nažalost uspeo. Briselski sporazum živi, Vučić ne žuri u Moskvu, krezubi šeici su prijatelji, ma da ne nabrajam.
Uostalom, ako ne verujete , sačekajte da istekne rok trajanja SNS ekipi, da gazde ponovo osedlaju Brankicu & co., pa ćete videti šta je prava haranga, medijski linč i sl. Videćete da je ovo INFORMEROVO obična "pljuca".
Briga me za Jankovića i Vučića!
Preporuke:
21
4
52
utorak, 05 maj 2015 08:28
Gile
Za "skretničara", "ivana seljaka" i slične. Ili ste naivni, ili se samo pravite blesavi. Zar ne vidite šta je u pitanju. Imamo na delu totalnu izdaju, plus još pomahnutalog diktatora na čelu, koji kalja i guši svaki trag otpora i kritike na svoj račun, a vi pričate priče o tome kakav je Janković, ili Bećkovićka, i o tome da su "svi" isti. E, pa nisu, ovo dvoje su barem hrabri, imaju m... i neko lično dostojanstvo, a to nije mala stvar u ovako razvaljenoj zemlji i narodu. I, mada se ne slažem sa njihovim uverenjima, svakako su osobe za više poštovanja od đuke-bizona i d.j.informera i ostale sns družine.
Preporuke:
14
13
53
utorak, 05 maj 2015 13:12
ser joška
slažem se sa vukadinovićem da se treba držati načela ..., bez obzira dal nam se neko sviđa ili ne.Pa u tom pravcu bih zamolio recimo Jeftovića čije ekspersko znanje i insjaderske informacije veoma cenim da nam opiše prirodu odnosa zaštitnika građana i osobe optužene za ubistvo Arkana, koja je bila prisutna i tokom spornog samoubistva.Da li je normalno da pravo niotkuda se na odgovornoj dužnosti pojavi osoba o kojoj javnost ne zna ništa i niko mu ne proverava biografiju? Niko ga čak ni ne pita.Ovo pitam načelno, bez obzira što u konkrtetnom slučaju navijam za Jankovića kontra Vučića i njegovih krezubih varijanti Bećkovićke.Svi mudro ćute i prave se blesavi na taj detalj u kom je vragkako se biraju ljudi na neizborne funkcije?
Preporuke:
10
2
54
sreda, 06 maj 2015 00:53
Slobodan 53
Mlad čovek je umro.Možda je ubijen.Možda nije.Možda je nešto drugo.Možda.Nemamo konačnu istinu o tome.Jel to argument u političkoj borbi ? Očigledno jeste.I očigledno govori o nama.I očigledno govori da su promene radi promena do promena veoma važne.Zamislite, da Vučić nije došao na vlast...ako možete, realno, zamislite šta bi bilo sa Srbijom pod DOS-om...strah me je i da pomislim.Porodica mladog, nepoznatog čoveka ima ista prava kao i....pa da ne nabrajam sad, znate svi.Razlika je jedino u moralu, poštenju.Na kraju, da Vi kažem: Srbija ide jedinim, mogućim putem...Nadam se, da će uskoro da napravi i jedan zaokret.Pozdrav od ostatka ostatka poštenog građana Srbije.
Preporuke:
5
5
55
sreda, 06 maj 2015 02:07
Kasno
Ostar clanak, ali je trbealo da bude napisan pre nego sto su ovi uzjahali.
Preporuke:
3
3
56
sreda, 06 maj 2015 07:19
Milosav
Priča traje. Gledajući "teška reč" gde zajapureni voditelj(?) ima goste koji imaju pravo ili da se slože sa njim ili da ćute, nešto mi se samo nametnulo. Više puta je ponovljeno "jeste li Vi za obnovu postupka". Ne sede li negde neki "novi svedoci", nije li sve spremno da se neki stari svedok "priseti" nečega...? Traži se samo način da se ponovo pokrene sve. Nezavisni istražitelji iz Nemačke u svetlu odnosa "Dojče telekom - naš Telekom"?
Nova kampanja, pokrenuta od Lj. Smajlović, preko poznatih medija, do ministra Gašića, koji već ima rezultate te istrage, unosi nemir.
Preporuke:
4
2
57
sreda, 06 maj 2015 07:57
Poštovalac NSPM
Prilog na početku teksta je suština našeg stanja. Analiza u daljem tekstu je samo dokaz stadijuma našeg tragičnog stanja i govori da nam je vreme isteklo. Đavo je došao i po one koji se ni u šta nisu mešali, pri tom ne mislim na Jankovića, Vučića i ostale kompradore, već o nama koji se ništa o svojoj sudbini nismo pitali, ali za nas jako bitno reći i zapitati se koliko smo ovom zlu pružali otpor. Ako se sami ne potrudimo da iz ovog kala izađemo teško da će nam bilo ko pružiti ruku, i pomoći nam. Pisao sam i ranije o ovom jedinom mogućem rešenju ali zlo je pritislo ogromnom silom koristeći naš sopstveni državni aparat da bi nas ukrotili i onemogućili da živimo slobodno i u sopstvenoj državi. Inicijaciju i naj veći teret moraju podneti oni koji su i pozvani da pokrenu resuverenizaciju a to je prava intelektualna elita. Za to je potrebna mudrost hrabrost nepokolebljivost odlučnost čestitost patriotizam i ogromna snaga, kao i prijatelji koji će se već naći i priteći u pomoć. Živela Srbija.
Preporuke:
8
0
58
sreda, 06 maj 2015 08:28
Seljak Bezemljaš1
Za početak jedna sličica iz pedesetih.
Opšti zahtev za modernizacijom utrapio Mihailu viljušku u ruke. I on lepo nabode parče mesa, pa ga rukom skida sa viljuške i stavlja u usta.I svi zadovoljni.Imamo viljušku to jest instituciju, služimo se njome.Moderni smo.
Sve naše institucije(i ostale agencije)pate od sindroma "viljuške deda Mihaila".
Pa onda nije ni važno ko je na njihovom čelu.Jer sve postoji, onako reda radi.
Čovek iz čijeg se na dohvat ostavljenog pištolja ubio prijatelj ne bi smeo da obavlja nikakav javni posao. Ni posao policajca.
I šta sam ja kada to kažem.
Velika gadost našeg političkog života je u tome što vam ne dozvoljavaju nikakvu principijelnost.
Sve je u funkciji primitivne borbe za vlast.
Može se biti samo za ili protiv.
Uvek je toga bilo ali se taj mehanizam usavršava 70 godina.Tako dolazimo do početka teksta gospodina Vukadinovića.
nastavak
Preporuke:
8
2
59
sreda, 06 maj 2015 08:50
Seljak Bezemljaš2
Sve je to lepo, došli po jedne, pa po druge....
Izbegava se jedna tugaljiva tema. Kako smo mi potrošili naš antifašizam.
Antifašisti su bili svi koji su 27.marta 1941. rekli
"bolje grob, nego rob"
I šta bi.Sve prisvoji jedna partija.I nastade jedno strašno klevetanje.Pridružiše se svi.Za sitne male koristi.Iz nužde, jer je vlast bila moćna. Sedamdesetih smo imali 17 vrsta narodnih neprijatelja.
Mehanizmi prejake vlasti, mehanizmi klevetanja,su ostali. Uvek se u svemu društvo oslanja na nasleđe.To mu je temelj.
Da je normalno ne bi gospodin Janković ni predložen ni za jednu javnu funkciju.
Kako stvari stoje, čak i mimo volje zaštitnika (i ovog i budućih) ta funkcija može samo da služi primitivnoj borbi za vlast.
Uzgred na vlast od 9 novembra 1944 do danas na vlast dođu oni koji budu kooperativniji u odnosu na strani faktor.A narodu se ponudi neki "džabaluk" koji kasnije košta mnogo.
nastavak
nastavak
Preporuke:
8
2
60
sreda, 06 maj 2015 08:57
Seljak Bezemljaš3
Za vlast ovo nije mnogo važno.
Ovo je samo pokazna vežba. (i Mišković je pokazna pežba) Pokazna vežba suži za proveru snage.Da li je moćna. Da li kontroliše institucije.Pa se gleda ko se i kako odazvao.Taj način vladanja nije izmislio Vučić.To čak proizilazi iz strukture našeg društva.
Preporuke:
10
1
61
sreda, 06 maj 2015 11:24
Turas
Đorđe je u pravu ali što se krajnjeg zaključka tiče ...biće još gore .Što se obudsmana tiče to je balkanski stereotip . Možemo ga zvati i Kandićka ili biserka . On je od Gazde postavljen (kao i naš vučić)i sve mu dođe , što narod kaže - ako više po tom mešaš sve više smrdi .
Đorđe je u pravu u globalu , što se tiče da se jedno (možda manje)zlo upotrebi protiv većeg zla .Ali to ne može da bude pravilo ni u slučaju Bećković ,niti ubuduće
Tome jadniku je naređeno da radi ovo što radi , a svi znamo i zašto . Inače , i dalje bi vireo iz mišije rupe zvane sinekura .
Preporuke:
11
2
62
sreda, 06 maj 2015 17:19
Mihajlo Priština
Jedan je 1994 radio u BETI a drugi u SRS. I tada i sada im je gazda isti i trasirao im je put. Po mom mišljenju ne bi trebalo zauzimati stranu bilo kog u ovom sukobu, jer ni jedan od nji8h ne brani interese Srba.
To pogotovo nema smisla činiti posle ambasadora K. jer izgleda kao da se njemu daje podrška, što ne verujem da je cilj autora a ni komentatora koji daju podršku autoru.
Preporuke:
8
2
63
petak, 08 maj 2015 14:58
Milovan S Nikolić Sombor
Issuviše velika hajka ,a oni još ne ubijaju.Imati novinare kao što je tamo neki
Vučićević ili politikante kao što su ministri SNS i poslanici tipa Babić ništa
ne može da iznenadi realnog čoveka posebno ako pamti zadnjih 25 godina.
Mi Vojvodjani se sgražamo pre svega nekulturi ovih kabadahija koji su čak
i nedostižnog tajkuna Mitrovića .
Preporuke:
1
3
64
nedelja, 10 maj 2015 23:26
Milovan S Nikolić Sombor
Vukadinoviću svaka čast ti stvarno,imašpetlju koja se može nazvati stav i zdrav.
Dosta ljudi je ovaj put naselo na priču, s komentarima tipa "jeste da ga napadaju, ali mora to da se ispita", čak i Ljiljana Smajlović danas u Politici.
Naravno da treba sve ispitati, ali ovde se uopšte ne radi o tome, već o degutantnoj zloupotrebi medija. Uostalom u tekstu je sve lepo rečeno.
Ovaj tekst je školski primer hrabrosti i dostojanstva.
Oduševljen sam i teško je bilo šta dodati. Zaista, temeljnije ne može da se napiše i da im se lupi pravi (i opravdani) šamar.
Tekst za anale srpske borbe, svaka čast!
Usput, mislim da im je ovaj medijiski linč, haranga, i neviđena sramota, kao i najbrutalnija i izuzetno nečasna zloupotreba policije, kakva nije viđena još od 19. veka na ovim prostorima (i sam sam tome izložen, i tek ću, jer tek otvaram svoje "dosijee", a oni odlično znaju šta to znači!), prošlo kod, recimo, polovine opravdano zabludelih Srba, ali da ona druga polovina vrlo jasno (i ubrzano) shvata šta nam se dešava. I kuva.
Ćuti i kuva. Iz hiljadu i jednog razloga. I ćutaće još neko vreme, ali, siguran sam, da se bliži dan kada će stvoriti kritična masa. Onih sto i više hiljada koji će im se okupiti pred prozorima državnih zgrada, na jedno nedelju dana (i noći). I na raskrsnicama, trgovima...
I kraj. Nema predaje, tek je krenula borba.
Kako god, ova hajka je kod mislecih ljudi osudjena. Pitanje je koliko takvih ljudi ima u Srbiji?!
Naravno da će svako (zbog svog ličnog ćara ili staraha) razmisliti da li da "kritikuje" Vučića.
Ali Vučića je teško i konstruktivno kritikovati.
Vučić je notorni lažov i prevarant, tako da takvome ne vredi govoriti ili ga "kritikovati"...
A da li neko pita kako je Vucicu koji izgara, koji se sjoro razboleo, tesko razboleo od rada. A on rad i za sve nas. Budite umereniji u komentarima, nemojet protiv naseg dobrocinitelja, hranitelja i spasitelja.
2.Vucic je radikalni izdajnik,bio on sa Seseljem ili Nikolicem,ne ,figurativno receno zbog Bozona Jankovica vec zbog zato sto se za nase,,bolje,,ne bori sa nama vec na strani nasih neprijatelja.
Pozdrav i svako dobro!!!
Naime- moje uzdržavanje od podrške Jankoviću i Bećkovićevoj je stvar prostog reciprociteta.
1. Potpuno sam uveren- ne bi oni ni prstom mrdnuli, da recimo Ni, Đorđe, doćete pod udar ovog režima; o mojoj malenkosti, da i ne govorim.
I, zašto bih se ja sad držao principa, koji ne obavezuje i drugu stranu? Da bih osetio moralnu superiornost?
Ja je i bez toga osećam.
2. Po mojim vrednosnim tabelama- ni jedna strana u ovom medijsko-političkom sukobu ne prelazi donji minimum ličnog i političkog integriteta, da bih u tom okršaju zauzeo neki stav. Prosto- ne želim da se "prljam".
Ukoliko to rezultira time da, na nekom "kraju" ne bude nikog, da i mene brani, kao što citat sa početka teksta poručuje- prihvatam.
Stvar kriterijuma.
A i nisam "demokrata".
Ne verujem u priču o jednakosti.
Samo u jednakost u praksi.
Sve je bolje i bolje. Napokn se rukavice sve vise skidaju, a stvari se nazivaju pravim imenima.
Tvrdim da doticni ne bi prosao ni najobicniji intervju za posao, jer je dosao u stanje u kome svaki amater, sa zencem zdravod razuma, lako moze prepoznati patolosku stanje.
Trebao bi neku u Skupstini, ili neko van nje - recimo ovi iz Dveri koji misle da su sposobni za reforme - da pokrene pitanje premijerove zdravstvene sposobnosti da obavlja funkciju.
To je sasvim legalno i, po zakonu, mora biti sprovedeno.
Vućić izdajom Kosmeta, Janković lobiranjem da homoseksualci mogu usvajati decu.
Tako da je u ovom obračunu najbolje da obojica budu što više "ranjeni".
Ali sustina je recena u PS-u, sada se ocekuje jos jedno "razumevanje realnosti" sa nase strane, a po svemu sudeci to ce biti taj Park Mira (kojeg li ironicnog naziva).
Po mom dubokom uverenju, ne radi se o nasedanju već o novinarsko-političkom reketu koji se uzurpatorima ima dati kako bi se nastavilo egzistirati na dosadašnjem mestu.
U daljem prevodu: možeš da budeš i dobar novinar u Politici. I poneekad da kritikuješ vlast, pomalo. Ali, da bi nastavio tu gde jesi (gde drugde?) moraš da potpišeš nekoliko tekstova koje ćemo da ti pošaljemo sa vremena na vreme, kad nam baš bude bitno. U suprotnom si slobodan da nađeš novi posao.
Ovo bi bilo moje objašnjenje za sramne tekstove Lj. Smajlović, A. Apostolovskog i još nekih na istoj liniji.
i pod dva što je argumentovan
Svaka čast!
O principu i ja govorim, samo- malo drugačijem: zasnovanom da minimumu poštovanja koje imam ili nemam prema nečijem ponašanju na političkom planu.
Dozvolićete da se ja držim svog, iako poštujem i Vaš, iako mislim da će ostati bez pozitivnog efekta, jer je bacanje "bisera pred svinje". Samo će ga zloupotrebiti, kao i uvek do sada.
Bez uvrede na bilo koga.
Pročitao.
Shvatam na šta ciljate.
Međutim- mi svi sa ovog sajta, i autori i komentatori- istupismo zube objašnjavajući, upozoravajući, "crtajući"- godinama.
Rezultat?
Sve je gore.
Opet će oni uraditi to što su namerili.
Nema priče na koju se osvrću; to je ta bezočna, sebična politika sa kojom smo suočeni.
nastavak...
Moje lično mišljenje je da učešćem u ovakvim medijskim prepucavanjima treba da se držimo po strani, i ne dozvolimo da nas "uvuku" u svoju raspravu. Tu nema nikakvog političkog "profita" za nacionalnu struju, a samo se daje "demokratski" legitimitet jednoj sumnjivoj farsi.
Neka svoje "prljave gaće" peru sami. Sami su ih i u.......
Pozdrav, i poštovanje.
Slažemo se mi sasvim dovoljno; ne bi bilo normalno da se baš u svemu slažemo.
Pilat je bio ćesarski namesnik u Jerusalimu i predstavnik paganskog sveta. Koliko je on prezirao Jevreje, toliko su i oni njega. U početku on se nije hteo mešati u suđenje Hristu:"Uzmite ga vi i po zakonu svojemu sudite mu". (Jov.18, 31).Tako je rekao tužiteljima Hristovim.Potom je stao na stranu Hristovu, i posle izvesnog saslušanja objavio Jevrejima:"Ja nikakve krivice ne nalazim na njemu" (18, 38). Najzad ustrašen od pretnje:"Ako ovoga pustiš nisi prijatlj ćesaru", Pilat, presudi da bude kao što oni ištu (Jov.19,12; Lk.23,24) i naredi da Hrista šibaju i razapnu. Zločin Pilatov se sastoji u tome što je mogao, a nije hteo zaštititi pravednika. Slabodušnost i strah je navelo Pilata na ovaj zločin. Slabodušnost u odbrani pravde, i strah za svoj položaj i za milost ćesarevu.
Mislim da je ovo Đ.V. hteo da kaže.
Đorđe Vukadinović ne da ništa nije promašio u svojoj analizi već je pogodio u samu srž cele ove papazjanije. Zato smo, između ostalog, i tu gde jesmo zato što u svemu šta god da se desi pod jedan vidimo nekakav tajni plan a pod dva apsolutno svemu uvek nađemo neku manu i razlog zašto protiv nečega ne treba ustati i dići svoj glas. Tako atomizovanoj i na ko zna koliko delova rascepkanoj opozicionoj populaciji, kojoj je maksimum udruživanja pet istomišljenika a maksimum akcije lajkovanje po internetu se savršeno lako i bez mnogo napora vlada. Inače čudi me kako niko nije primetio da upravo naprednjačka medijska mašinerija potpomognuta kvazipatriotskim analitičarima stalno potencira tu priču kako ima zapad namešta majdan, koga će da odrade žuti i likovi kao što je Janković. Za šta je Janković politički i da li bi on štitio nekoga na patriotskoj strani je besmisleno raspravljati, jer se ovde radi o vlasti i medijskom linču koji ona vrši nad onima koji joj se suprotstave!?
Tu nema mesta kalkulisanju.Možda je odraz vaspitanja,možda hrišćanskog duha u kome svi odrastamo,
možda stvar prirode svakog od nas.
Ali,po pravdi i ljudskosti,treba uzeti u zaštitu onoga koji je napadnut,i to tako pokvareno,iz niskih pobuda,da stvarno treba biti kamen,ne osetiti se prozvanim da se reaguje.
Čak i kada kako vi kažete,znate da postoji mogućnost da grešite.
Radite po osećaju,postupajte ljudski i spavajte mirno,za razliku od mnogih,ovde pomenutih.
Friostajlo
Ja sam tu slab, pa to i ne radim...
Stvar iskustva.
Reagovao sam- smatram obe strane nedovoljno dobrim, da bi ih podržao.
Rekoh- prihvatam posledice, ako grešim.
No, da li prihvataju drugi, ako ja ne grešim?
Loše spavam samo ako prekasno večeram...
Pozdrav.
Pratim Vas radi i tekstove, gotovo stoprocentno se slazem sa Vasim stavovima, a sto se rata(ova) tice, potvrdjujem da govorite cistu istinu, cak mozda i malo ulepsanu.
Medjutim nije mi namera o tome pisati.
Verujem, ustvari znam da Vas imaju na "piku", a sledece sta sledi jeste Vasa diskreditacija. Licno jedva cekam da vidim da li ce se ici klasinim blacenjem, ili ce biti nesto mastovitiji. Ovo saznanje, kojega ste i Vi svesni, valja iskuristiti kao stratesku prednost, jer demantovanje kasnije ne pije vode, sto mi svi veoma dobro znamo.
Hronika
„Politici” nije mesto na optuženičkoj klupi
Pravni savetnik predsednika Srbije Oliver Antić, u pismu koje je stiglo u redakciju, odustao od tužbe protiv našeg lista i glavne urednice
Interesantno.
Đorđe, i sami ste već izjavili da ubrzano iščezava supstanca raumne kritičke svesti i da su ostali "samo poslednji mohikanci" u koje ste ubrojali i sebe. Ko će bilo šta da preduzme? Ja se nadao, posle onih silnih (autocenzura) po vojsci da će nešto preduzeti vojska, pa ništa. Onaj (autocenzura) je pre dve godine lepio mercedesov znak na Ikarbusobe autobuse, a pre neki dan nam daje "nadu" da će doći neki jako bogati Švaba u Srbiju da nas sve zaposli kod njega, da budemo Švabini svinjari. Predsednik nam proricao Kineze na Moravi, premijer (autocenzura) o "kratkoj i slatkoj rekonstrukciji", opozicija napravi neki polumiting na kome govore dva i po bilmeza, a posle se spuste na Sava malu na čelu s patkom. I to je, kao, alternativa režimu.
Đorđe, valjda Vi znate - je li ostao iko normalan među političarima, bar neko ko ima dve i po sive ćelije mozga?
Uostalom, ako ne verujete , sačekajte da istekne rok trajanja SNS ekipi, da gazde ponovo osedlaju Brankicu & co., pa ćete videti šta je prava haranga, medijski linč i sl. Videćete da je ovo INFORMEROVO obična "pljuca".
Briga me za Jankovića i Vučića!
Nova kampanja, pokrenuta od Lj. Smajlović, preko poznatih medija, do ministra Gašića, koji već ima rezultate te istrage, unosi nemir.
Opšti zahtev za modernizacijom utrapio Mihailu viljušku u ruke. I on lepo nabode parče mesa, pa ga rukom skida sa viljuške i stavlja u usta.I svi zadovoljni.Imamo viljušku to jest instituciju, služimo se njome.Moderni smo.
Sve naše institucije(i ostale agencije)pate od sindroma "viljuške deda Mihaila".
Pa onda nije ni važno ko je na njihovom čelu.Jer sve postoji, onako reda radi.
Čovek iz čijeg se na dohvat ostavljenog pištolja ubio prijatelj ne bi smeo da obavlja nikakav javni posao. Ni posao policajca.
I šta sam ja kada to kažem.
Velika gadost našeg političkog života je u tome što vam ne dozvoljavaju nikakvu principijelnost.
Sve je u funkciji primitivne borbe za vlast.
Može se biti samo za ili protiv.
Uvek je toga bilo ali se taj mehanizam usavršava 70 godina.Tako dolazimo do početka teksta gospodina Vukadinovića.
nastavak
Izbegava se jedna tugaljiva tema. Kako smo mi potrošili naš antifašizam.
Antifašisti su bili svi koji su 27.marta 1941. rekli
"bolje grob, nego rob"
I šta bi.Sve prisvoji jedna partija.I nastade jedno strašno klevetanje.Pridružiše se svi.Za sitne male koristi.Iz nužde, jer je vlast bila moćna. Sedamdesetih smo imali 17 vrsta narodnih neprijatelja.
Mehanizmi prejake vlasti, mehanizmi klevetanja,su ostali. Uvek se u svemu društvo oslanja na nasleđe.To mu je temelj.
Da je normalno ne bi gospodin Janković ni predložen ni za jednu javnu funkciju.
Kako stvari stoje, čak i mimo volje zaštitnika (i ovog i budućih) ta funkcija može samo da služi primitivnoj borbi za vlast.
Uzgred na vlast od 9 novembra 1944 do danas na vlast dođu oni koji budu kooperativniji u odnosu na strani faktor.A narodu se ponudi neki "džabaluk" koji kasnije košta mnogo.
nastavak
nastavak
Ovo je samo pokazna vežba. (i Mišković je pokazna pežba) Pokazna vežba suži za proveru snage.Da li je moćna. Da li kontroliše institucije.Pa se gleda ko se i kako odazvao.Taj način vladanja nije izmislio Vučić.To čak proizilazi iz strukture našeg društva.
Đorđe je u pravu u globalu , što se tiče da se jedno (možda manje)zlo upotrebi protiv većeg zla .Ali to ne može da bude pravilo ni u slučaju Bećković ,niti ubuduće
Tome jadniku je naređeno da radi ovo što radi , a svi znamo i zašto . Inače , i dalje bi vireo iz mišije rupe zvane sinekura .
To pogotovo nema smisla činiti posle ambasadora K. jer izgleda kao da se njemu daje podrška, što ne verujem da je cilj autora a ni komentatora koji daju podršku autoru.
Vučićević ili politikante kao što su ministri SNS i poslanici tipa Babić ništa
ne može da iznenadi realnog čoveka posebno ako pamti zadnjih 25 godina.
Mi Vojvodjani se sgražamo pre svega nekulturi ovih kabadahija koji su čak
i nedostižnog tajkuna Mitrovića .