Sve je tako kako kaze Marko. Samo se nadam da ce Bog ipak da pomogne braci Srbima na osmetu, jer drugu nadu niti pomoc nemaju niti mogu da ocekuju.
Preporuke:
121
5
2
sreda, 08 april 2015 14:46
samo sloga..
Marko,ne može se preći preko činjenice da je i jedan deo Srba sa Kosmeta,kako onih u Beogradu,tako onih tu oko vas,prodao Kosmet zarad mrvice vlasti ili gluposti.
Pogledajte listu"srpska"!
Pa i same"izbore"po šiptarskim zakonima koji su ih doveli u šiptarsku skupštinu,a Srbe tu gde su sada.
To najviše boli.
Preporuke:
101
2
3
sreda, 08 april 2015 15:02
Tacno
Samo Bog i Rusija mogu pomoci Srbima svim, jer se cini da su posle Kosmeta, za proterivanje na red dosli Srbi iz kompletne Srbije. Takav je moj uvid. Kako radili tako nam Bog pomogao!
Preporuke:
125
1
4
sreda, 08 april 2015 15:06
dž
.... preostali Srbi na KiM, ostaju `nezgodni` svedoci zločina, svih nabrojanih ?
Preporuke:
97
0
5
sreda, 08 april 2015 15:09
dosta
tako je
Preporuke:
69
1
6
sreda, 08 april 2015 15:40
neško sever kosmeta
Na žalost to je tačno i dok poslednji Srbin bude na Kosmetu,biće šikaniranja i ucena,strašno je i sramotno šta su ovi idioti iz Beograda (odradili)za Anglosaksonce,Bog nek im sudi mi nemožemo!Ali i tu se priča ne završava!Evo jedne anegdote:Prodao Srbin Šiptaru zemlju i kuću,neko selo kod Vučitrna i pita ga Šiptar komšo gde ćeš sad,kaže mu Srbin kupiću neki stan u Beogradu,a Šiptar mu kaže komšo to ne valja kupi negde u Rusiju,da te ne seljim dva put!Vidi Beograde Crni grade u šta si uvalio celu Srbiju,stoko sebična.Svega ima u Beogradu,samo SRBA nema!
Preporuke:
117
1
7
sreda, 08 april 2015 16:14
,,,,,
ODA SRBSKOM RODU
Ma kakav da je moj Srbski Rod, za mene će On biti najdraži i najmiliji Rod. Najdraži i najmiliji Rod u svetovima, ovostranim i onostranim; najdraži i najmiliji Rod u Vaseljeni; najdraži i najmiliji Rod među zvezdanim jatima.
Neka Srbi za svet budu i najgori Narod, za mene će Oni uvek i vazda biti najbolji, najlepši, najpametniji i najplemenitiji Narod. Boriću se za svoj Srbski Rod do konačnog svršetka života svojega u ovome svetu; boriću se za Srbstvo i kada budem napustio ovaj svet i prešao u tajinstvene onostrane svetove. Jer ko ne ljubi Rod svoj, taj nikoga i ništa ljubiti ne može, ni u vidljivim niti u nevidljivim svetovima i prostranstvima.
Ja se nisam rodio da bih uživao živeći i boraveći u Srbskome Narodu, već sam u ovaj svet došao da nešto učinim za Srbski Narod, i da ostvarim i živim vekovni Srbski San. Ma kakav da je moj Srbski Rod, za mene će On biti najdraži i najmiliji Rod.
Dragan Simović
srpskizurnal.com/
Preporuke:
72
1
8
sreda, 08 april 2015 16:27
Milan
Posle ovakvih konstatacija Jakšića ostaje nam da se zabrinemo ne samo za Srbe sa Kosmeta, već i za same sebe, za ceo srpski rod. Zato što je ovo što govori Jakšić - potpuno tačno!
Preporuke:
107
1
9
sreda, 08 april 2015 16:28
Milan
Posle ovakvih konstatacija Jakšića ostaje nam da se zabrinemo ne samo za Srbe sa Kosmeta, već i za same sebe, za ceo srpski rod. Zato što je ovo što govori Jakšić - potpuno tačno!
Preporuke:
55
1
10
sreda, 08 april 2015 17:38
Dragan
Šta kažu petooktobarski revolucionari, DOS-manlije, NVO...?
Preporuke:
73
4
11
sreda, 08 april 2015 20:24
Danilo
KosMet je pod okupacijom od 1999 god. i to je svima poznato,ali kako izici iz te okupacije,e,to niko ne zna,iako Srbija ima tapiju u obliku Rez.SB.UN 1244,da je KosMet srbija,koju okupatori ne postuju,iako su je potpisali.
Ovo sto g-din Marko Jaksic kaze da Srbe i Kosmet moze spasiti samo Bog i Rusija je samo jedan vapaj nemocnog Srbina i srpskog naroda,koji doziva Boga,sto je uzaludna nada,a dozivati u pomoc Rusiju,u ovoj situaciji kada se nalazi u ratu za svoj sopstveni narod u Ukrajini i gdje ne uspijeva ni njega da spasi i jos kad se nalazi pod ek. sankcijama cijelog Zapada,je prava utopija,ili isto tako uzaludna nada,bar za sada.
Jedino se mozemo pouzdati samo u sebe i svoju duhovnu snagu i mudrost da sacuvamo nas narod na Kosmetu do boljih vremena,jer ni jedan okupator nije vjecno drzao srpski narod pod okupacijom,pa nece ni ovi.
Znamo da,za sada,silom ne mozemo,ali se ni predati ne smijemo.
Preporuke:
20
34
12
sreda, 08 april 2015 20:27
To je zato što više nema Srba u Srbiji samo zombi masa
Ko je Toma ili Vučko ili Dačić?!
Srbija?!
Srbi?!
Da ima Srba nestali bi tj. bili bi oduvani svi veleizdajnici u roku od 24 sata!
Srbi su danas senke, aveti i utvare!
Jedna velika zombi masa!
Preporuke:
73
3
13
sreda, 08 april 2015 20:30
Kakav narod takva vlast!
Zombi predsednik i zombi premijer i zombi mip za zombi masu!
Kad Srbi budu bili Srbi, kad se budu setili šta to ono beše onda će i imati Nemanjiće ponovo!
Preporuke:
55
3
14
sreda, 08 april 2015 20:34
Najluđi snovi
Čeda Jovanović u svojim najluđim snovima i željama nije zamišljao Toni Blera za savetnik Vlade Srbije!
EJ Srbi!
O čemu mi pričamo!
Nego dragi građani zombigrada glavnog grada zombilenda doći ćete i vi na red, ako, ako!
Mislite daleko je to od nas, utopimo se u zombi masu!
Preporuke:
73
2
15
sreda, 08 april 2015 21:41
Dragan iz Sijekovca
A ti " Danilo" načitan , znaš puno, što nam ne reče ništa na konstataciju Jakšića , Vučić, Dačić i Toma su prodali Kosovo za džaba, znamo da ne veruješ u Boga i Rusiju, kaži sine da li će NATO nekako pomoći...
Preporuke:
37
3
16
sreda, 08 april 2015 22:08
Brundalo
Da, gospodin Jakšić je u pravu,ali nije otkrio ništa novo. Gate kaže da "istinu treba stalno ponavljati, jer zablude neprestano rastu". Dobro je što je ovo Marko ponovio, jer je u pitanju svekoliki srpski rod. Možda bi bilo dobro da prestanemo svi, dakako i moja malenksot, samo da pričamo i pišemo, preduzmimo konkretne korake.Nažalost nema prave organizacije, partije,pokreta (bilo kako da se zove) koji imaju program, različit od svih programa postojećih partija, program koji bi pokrenuo onaj veliki broj(procenat) Srba koji ne izlaze na izbore, koji ćute, koji su se uspavali i misle da će im neko doneti pravdu ma tacni. Za pravdu i slobodu se bori. Možemo se boriti bez oružja, Gandijevski, ako bi smo izašli u gradovima i selima 3 miliona sa belim maramama u rukama da oteramo sve ove koji su od Srbije napravli unesrećenu zemlju, a ovaj narod ponizili, opljačkali, izogovarali, koji se služe ružnom terminologijom, tako da u svojim nstupima kažu da smo "obični ljudi", a kakvi su to neobični.
Preporuke:
28
1
17
sreda, 08 april 2015 22:14
Neša (Glodur)
@Danilo
Trezveno razmišljanje! Uzdati se u Boga a ne u sopstvenu snagu i dela je tipična greška koja ne rešava problem. Uzdati se u Rusiju je već nešto manje nekonstruktivno jer Rusija nam može pomoći strateški (napuštanjem jednostrane saradnje sa "našim stranim prijateljima koja nas je urnisala), ekonomski kroz izvoz DOMAĆIH proizvoda, dopremanjem energenata po boljim uslovima...
Čini mi se da uzdanje u Boga i Rusiju zapravo predstavlja čist verbalizam. Treba razumeti izneverene i ostavljene ljude jer svaki njihov pokušaj za konkretnim delovanjem završava se osujećenošću. Sasvim je jasno da SNS-SPS partokratija odrađuje sve protivno interesu naroda. Pa, oni žive od IZVRŠAVANJA partijskih naređenja i tuđeg novca koji plaća to izvršavanje.
Preporuke:
17
5
18
sreda, 08 april 2015 22:15
Danilo
@ Dragan iz Sijekovca,
Ko tebi brani vjerujes u Boga i u Rusiju da mogu vratiti KosMet,a ja u to,vidis,ne vjerujem i napisao sam zasto u to ne vjerujem?
Da,ja sam nacitan i znam puno,za razliku od tebe.
A,za tvoju informaciju KosMet nije nezavisan i niko ga nije prodao,niti ce.
A,ne znam sta si ti htio kad si mene prozvao,valjda ti doslo da nekoga napadas?Otkud ti znas da ja ne vjerujem u Boga i otkud znas da ne vjerujem u Rusiju,sta lupas?Ja samo kazem da nam Bog oko vracanja KosMeta ne moze pomoci,a ni Rusija,U OVOM MOMENTU,a ako ti mislis da mogu,to je tvoja stvar.
I koji vam je,bre,ja ne mogu ovdje dati svoje misljenje sto me masa neznalica ne napadne.
A,ti nastavi moliti Boga i Rusiju i ako tako vratis KosMet,bicu ti veoma zahvalan.
I dosta vas je vise.
Preporuke:
8
29
19
sreda, 08 april 2015 22:25
Neša (Glodur)
@Brundalo
"Za pravdu i slobodu se bori. Možemo se boriti bez oružja, Gandijevski, ako bi smo izašli u gradovima i selima 3 miliona sa belim maramama u rukama da oteramo sve ove koji su od Srbije napravli unesrećenu zemlju"
U protekle tri godine mnogi su pokušali da izađu na ulice i protestuju pa bili fizički sprečeni ili satanizovani ili provlačeni kroz medijsko blato i to od SOPSTVENE vlade ili "naših stranih prijatelja"!
Preporuke:
21
2
20
sreda, 08 april 2015 22:42
STOPIRAJMO Brisel. sporazum (veleizdajnički) - Potpis inicijalima ne važi!!!
G-dine Marko Jakšiću, zašto Vi niste direktor kancelarije za KiM (ranije se zvalo Ministarstvo za KiM, ali ono simboliše instituciju Srbije, i albanci su ga sa srpskim veleizdajnicima ukinuli-preimenovali u kancelariju Srbije za KiM)? ZAŠTO VI g-dine Jakšiću ne pretstavljate Srbe sa KiM - nego perfidni bot Vulin iz Vojvodine koji nema veze o KiM (kako vas je samo zavlačio, obmanjivao, lagao i dvolično podržavao, bacao prašinu u oči - samo da sakrije i odbrani veleizdaju i predaju KiM svojih šefova Vučića, Dačića i Nikolića), a sada ga zamenio (beogradski) Marko Djurić koji takodje vodi degeneričnu politiku zamajavanja Kosmetskih Srba da opravda veleizdaju i predaju teritorije svojih šefova.
NIKAD NIJE KASNO. Ujedinite se Srbi sa Kosova da Vam i drugi pomognu, da Vam se priključe, recite otvoreno da Briselski sporazum potpisan od Dačića i Vučića odredjuje STATUS Kosova kao "nezavisnu albansku muslimansku državu"! STOPIRAJMO Bris. sporazum (potpis inicijalima ne važi)!
Preporuke:
32
1
21
sreda, 08 april 2015 22:49
TOPOLj
@Danilo...Rusija je svom narodu u Ukrajini(Donbasu) itekako pomogla i spasila ga.Ne daj bože da su likovi poput tebe u Donbasu glavnokomandujući.Gluvo bilo.Bio je jedan takav(Strelkov)ali je na vrijeme,hvala bogu,eliminisan.Ne bi ti u Novorusiji mogao tako da halabučeš.Znala bi FSB šta bi sa tobom.Gospodinu Jakšiću želim sve najbolje.Živjela Srbija!!Živjela Rusija!!Kosovo je srce Srbije!!Nikad šiptarsko.
Preporuke:
35
4
22
sreda, 08 april 2015 23:11
...
@Danilo
"Da,ja sam nacitan i znam puno"...
Jesi,sto jes jes,svaka ti je kao Njegoseva(al zamalo)...Nego ostao si nam duzan odgovor koji si transparent drzao juce na onom "spontanom" skupu.
Preporuke:
26
5
23
sreda, 08 april 2015 23:13
raspadanje i trulež
Zašto su Srbi tako slabi, kukavni, nesposobni?
Šiptari u preševskoj dolini su drčni, drže se, imaju cilj, iako ih je znatno manje nego Srba na KiM.
Zašto Srbi ne mogu da se odbrane ni u svom selu, ni u svom manastiru? Kako ne umeju da puste kuče koje će izujedati lopova i uljeza, bar toliko? Ne, kradu ih, maltretiraju ih, upadaju im u imanja i porte ... To je poraz duha i svesti, pre i iznad svega.
Kao i diljem Srbije, samo u političkom smislu.
Srbi nikako da priznaju nekome između sebe da je bolji ili uspešniji, pa da tako budu vođe i vodiči oni koji su pametniji i dalje vide. Ne, i dalje se biraju gori, i dalje su svuda u svakoj vlasti takvi. I dalje posrćemo, i dalje će nam biti ovako kako je.
Prepoznajmo i priznajmo one bolje od sebe, za početak. Izborimo se za njih.
Preporuke:
24
0
24
sreda, 08 april 2015 23:19
Slavomir Srpski, Boj ne bije svijetvo oruzje
Sema za razmisljanje:
1. Beograd + Brisel+Wasihngton+Pristina
2. Bog+Rusija
Nema sta, ovim je zapecatio svakoliko razmisljanje. Ne vidim ostali deo Srbije bez Beograda gde se zdenuo, ne vidim Srbe iz sveta, Srbe iz RS, a ne vidim ni male Kineze. U Crnogorcima srpskijem, to ne znadem. Elem, vidi se da zna Jaksic. Ali povrsno, vrlo povrsno i demagoski.
Nazalost, iz ovakve neplodne demagogije tesko je iscediti i limun, a kamoli kakvu dobrobit za Srbe na Kosovu. Elem, ne vidim da Jaksic smislja bilo sta da tamo Srbi sami ucine, koji protest? Koja dimna bomba pred uspostavljanjem pristinskih institucija? Ili to nije u semi gore navedenih gradova, Boga i Rusije? Jaksicu, od demagogije se ne zivi, a ni Srbi dole od demagogije nece preziveti. Hajde malo na dobrovoljne akcije!
Preporuke:
7
16
25
sreda, 08 april 2015 23:25
Dragan iz Sijekovca@Danilo
A,za tvoju informaciju KosMet nije nezavisan i niko ga nije prodao,niti ce.
---------------------------------------
Po tvome , znači Jakšić širi dezinformacije, gospodin Antonić i Vukadinović su neobavešteni kao i masa komentatora na ovom portalu, da, to je tvoja i Vučićeva pamet.
Preporuke:
20
3
26
sreda, 08 april 2015 23:34
Danilo
@ Nesa (Glodur)
A,zasto se ti meni obracas kad iznosis svoje misljenje?
Ja nemam nista sa SNS i sa SPS,cak ne poznajem ni jednog njihovog clana.
Bilo bi dobro da nam Bog i Rusija mogu pomoci,da vratimo Kosmet,ali to,za sada,nije moguce.
Ako neko misli da je moguce,ja nemam nista protiv.
@ Topolj,
G-dine,Topolj,ti mnogo volis Rusiju i na nju ne das reci losu rijec pa makar bila istinita.
Kad bi moja pomoc nesto znacila Rusiji,ja bih otisao u Donbas,ali,sta ima FSB sa mnom? ha,ha,ha,
Rusija je Donbas pustila niz vodu,po sporazumu iz Minska ostaju u Ukrajini pod fasistima.
Rusija je pustila da im fasisti biju narod,djecu,da ruse gradove i sela i danas ih tuku,eno ih na 10 km od Donjecka.
Strelkov je prvi uocio da ih Rusija pusta niz vodu i reagovao.Nagovorili su ih da organizuju referendum za otcjepljenje,pa ih nisu priznali.
Zasto?
Za dobijanje pluseva,ko ih voli,treba samo bacati parole,kako ti radis.
Pa da i ja viknem,ZIVJELA RUSIJA i SRBIJA.
Jesam li dobar?
Preporuke:
7
17
27
sreda, 08 april 2015 23:36
gordana
Zasto se stvarno ne napravi peticija za ponistenje briselskog sporazuma gde bismo se svi potpisali?Moze li to neko da organizuje?
Preporuke:
27
2
28
sreda, 08 april 2015 23:48
...
@Danilo
"Jesam li dobar?"
Nisi,vices pogresno.
Preporuke:
12
3
29
četvrtak, 09 april 2015 08:43
Konobar
''Protiv kosovskih srba su Beograd,Brisel...''
Srbi u Srbiji - nije dobro da nas je baš briga za naš napaćeni narod na Kosovu. Marko Jakšić CVILI, ako se Srbi u Srbiji ne oglase na bilo koji način šta to znači? ''Beograd'' je rekao svoje.
Bilo koji vid otpora ''Beogradu'' u gradovima i selima Srbije što pre u znak podrške kosovskim Srbima ... AV. u SKUPŠTINI pravi izbornu promociju ovih dana (svodi Srbiju na Beograd), u SKUPŠTINI SRBIJE nema poslanika koje interesuju Srbi mučenici na Kosovu.
Glas Marka Jakšića Srbi u Srbiji moraju čuti - ajmo za ideju otpora. Za početak...Dajte IDEJU!
Preporuke:
11
1
30
četvrtak, 09 april 2015 09:00
Vuk
Moze Srbima na Kosmetu ali i u Srbiji da pomogne Bog i Rusija ali samo kad Srbi sami sebi prvo pocnu da pomazu.
Ne moze se traziti pomoc od Rusije a glasati za NATOfilne politicare.
Potpisa ova vlast IPAP koji ce USrA koristiti u borbi protiv Rusije a u Srbiji niko ni da im bar nesto opsuje zbog toga.
Pa nece valjda Rusi da dodju da Srbiju oslobode od onih za koje Srbi uporno glasaju a koji rasprodaju i poklanjaju zapadu Srbiju komad po komad.
Preporuke:
8
0
31
četvrtak, 09 april 2015 09:00
Miroslav
Marko nije dodao ni nekanonskog episkopa Teodosija...
to je tek posebna tema.
Preporuke:
2
0
32
četvrtak, 09 april 2015 09:22
aca
Od početka je bilo poznato da je stavljanje vaše sudbine u ruke Beograda ustvari stavljanje glave u torbu. Beograd ima svoj sopstveni interes, u diskursu sa ostatkom Srbije, a to je "zapad nema alternativu". To se pokazalo i tokom ratova.
Zahvaljujući njima, ali i vašim političarima na terenu, od Severnog Kosova nema ništa. Od Pridnjestovlja, umesto Južne Osetije, dobili ste RSK.
Preporuke:
5
1
33
četvrtak, 09 april 2015 09:57
Za "Danila"
Otkuda znaš da sam ja neznalica a da ti nisi? Kako si utvrdio da ti nisi neznalica? Pokušaj da utvrdiš kakav si.
Preporuke:
5
1
34
četvrtak, 09 april 2015 10:41
Za Danila
Pazi Danilo Novorusiju moežeš da porediš sa Krajnom to je pandan.
Novorusiji dobro ide! Odbranili su se! Ratuju sa ostatkom države i celim Zapadom! Putin ih čuva!
Što se tiče rata to im nije doneo Putin nego fašisti sa Zapada!
Preporuke:
5
1
35
četvrtak, 09 april 2015 11:06
Bojan, Priština
To sam i ja odavno rekao, digao ruke od svega, oprostio u svoje ime svima koji su imali u ulogu u uništenju mog Kosovsko Metohijskog naroda. I predao sve u Božije ruke, naka bude Božija volja sa nama. Jer se vidi da osim njega nikog više nemamo.
Preporuke:
8
1
36
četvrtak, 09 april 2015 11:48
S.Z.Ž.
Da bi Srbi morali napred moramo da uradimo isto ono što su svi šiptari uradili sa kukoljem u svojim redovma čak i pored uvrežene krvne osvete, ni to ih nije sputalo. Prosto , izdaja nacionalnih interesa se mora najrigoroznije kažnjavati.
Preporuke:
11
0
37
četvrtak, 09 april 2015 12:49
TOPOLj
@Danilo...Istina je da ne dam na Rusiju.Dobro si to uočio.Ali,pobogu,pa ti veličaš jedno veliko ništa,tojest Strelkova.Ako su Ukropi 10 km od Donjecka,je li Donjeck njihov,uopšte Donbas?Čiji je čovjek Aleksandar Zaharčenko?Čovjek od najvišeg povjerenja u Kremlju ili možda kijevske hunte??Čiji je Krim?Da nije Strelkov možda zaslužan za njegovo vraćanje matuški?Da nije Strelkov zaslužan što je poginulo preko 40.000 fašista?Strelkov ili rusko oružje,dopremljeno iz Rusije a uz aminovanje,zna se koga ili Vladimira Vladimiroviča Putina,tog zločestog liberala??Zamisli,zli liberalni Putin?Pa ovakvu budalaštinu prosipaju nesrećnici poput Strelkova.Da zlo bude veće ti vjeruješ u to.Ako ti je za utjehu,nisi jedini.I za kraj Danilo,osvrni se hljeba ti na broj minusa koje si popio na ovom patriotskom sajtu!I to nešto kazuje.Zbroji svoje komentare na NSPM i pogledaj broj pluseva i minusa.To je najbolji dokaz koliko vrijediš.Aj zdravo.
Preporuke:
7
3
38
četvrtak, 09 april 2015 13:27
cofi
Danilo,cenim vase misljenje mada ste malo u drugoj poruci konfuzni.Svako ima pravo(i treba)da veruje i u jedno i u drugo.Vidi se da rusija ima velike probleme,i tacno je da treba sacekati povoljan trenutak, kada imamo realne sanse da ostvarimo svoje ciljeve.Dotad da budemo budni i na oprezu.
Preporuke:
3
1
39
četvrtak, 09 april 2015 14:16
Dejan
Za Topolja
Greh Strelkova je što je video stradanje koje izaziva kreni-stani strategija koju nameću stratezi u Kremlju.
Upozorio je Putina da će da prođe kao Milošević.
Ne može Putin da drži narod Donbasa kao taoce, jer ako ih uvede u Rusiju, onda ostatak Ukrajine ide u NATO, a ako ostane status kvo, niko ne zna na čemu je.
Skoro sam čitao na sajtu counterpunch Pepe Eskobara. Bio je u Donbasu i upoznao je i Dejan Berića. Ovaj je pričao kako Ukrajinci gomilaju oružje i trupe i pregrupišu se. To samo znači nove žrtve.
Evo dakle demagogije politicara opozicije na KIM: samo Bog i Rusija ce ih osloboditi. Eto, na to nisu spali ni robovi Spartaka u staroj imeriji Rima, ali na to padaju politicari koji nemaju za sta drugo da se uhvate osim ove dogmatske "velikije" teme.
Sto se tice Rusije,daj odmah da zatvorim ta blesavljenja: Ili Jaksic zaboravlja da su ih bas Ruski kontingenti napustili u 2003,i tako dozvolili da NATO sebi pravi Pristina-drzava? Ili, jopet,Jaksic zaboravlja da su im dali i rusko drzavljanstvo kada su puzili na nogama pred Putinom? I gde su sada ti grazdani Srbo-Rusi na KIM? Gde?
A sto se tice Boga, neumesno ga je porediti sa ovim ostalima,jer bi i Putin posato svetac uz njega,iako je Srbe dole ostavio mnogo pre ovih briselskih vlada u BGD.
Elem,postoji jedna narodna mudrost koja kaze: Ne isti od Boga,vec Bog ce ti pomoci samo ako same sebi prvi pomognes! Jaksicu,ako jos niste doznali da vas uputim: pravo na radne akcije, pocnite da se pomagate,na proteste,i miniranja
Preporuke:
2
3
41
četvrtak, 09 april 2015 17:40
Srbin Hrišćanin
Draga braćo i sestre. Majka Srbija vas nije ostavila ni odbacila. Kako može da odbaci svoje srce. Kosovo i Metohija su Srce Srbije. Setite se reči blaženopočivšeg Patrijarha Srpskog Germana, prilikom posete Pećkoj Patrijaršiji, 1986. godine: "Ne bojte se, niste sami. Uz vas je deset miliona Srba o koje se slomilo tri carstva..." Ti Srbi su i dalje uz vas. Prilike su danas teške. Ali one će se promeniti na bolje. Ne gubite nadu i veru. Uskoro ćemo uzviknuti Vaskršnjim pozdravom - Hristos Vaskrse! A ubrzo ćemo videti, uz Božju pomoć i Vaskrs Srbije.
Preporuke:
5
0
42
četvrtak, 09 april 2015 17:56
Danilo
@ Topolj,
Slusaj brate,to sto kazes za broj minusa koje sam dobio spada u kategoriju "psihologije vecine".
Na ovom sajtu vecinu ima tvoj nacin razmisljanja,a moje misljenje je u manjini,ali kad gledamo cjelokupnu situaciju u drzavi,moje misljenje je daleko superiornije od tvoga.
Ta "psihologija vecine" se nekad ucila u gimnaziji,u predmetu LOGIKA, i to bi trebao znati.
@ Dragan iz Sjekovca,
Momce,samo ukucaj na GOOGLE katastar drzava clanica UN i vjeruj mi da tu neces naci ni jednu drzavu clanicu UN koja se zove Kosovo.
A,sve ostalo su proizvoljne price.
@ @ Za Danila,
Tacno,rat u Ukrajini je donio Zapad,to je jasno,ali ja pricam o tome da Putin i Rusija nisu na pravi nacin zastitili svoj narod od fasista.
@ Slavomir Srpski O Bogu i Rusiji,
Tacno tako Slavomire,sve si dobro rekao.Ja sam ranije pisao o nedosljednom ponasanju Rusije prema Srbima 90-tih godina.
Medjutim,Srbi nikada ne smiju okrenuti ledja Rusima zato sto nam je neprijatelj uvijek zajednicki.
Preporuke:
1
1
43
četvrtak, 09 april 2015 18:46
Danilo
@ za "Danila",
Neznalicama nazivam one koji,na moje komentare,umjesto da odgovaraju protivargumentima,odgovaraju uvredama i napadima na moju licnost.
A,ja uvijek odgovaram argumentima.
I nisam ja jedini koga ovdje neznalice sikaniraju,koji se javljaju da bi istresli frustracije,a ne da bi diskutovali o datoj temi.
Preporuke:
2
2
44
petak, 10 april 2015 08:43
Vuk@Srbin Hriscanin
Daj Boze da se svaka tvoja rec obistini ali bojim se da su Srbi digli ruke od sebe a otudjili se od Boga.
Pogledajte listu"srpska"!
Pa i same"izbore"po šiptarskim zakonima koji su ih doveli u šiptarsku skupštinu,a Srbe tu gde su sada.
To najviše boli.
Ma kakav da je moj Srbski Rod, za mene će On biti najdraži i najmiliji Rod. Najdraži i najmiliji Rod u svetovima, ovostranim i onostranim; najdraži i najmiliji Rod u Vaseljeni; najdraži i najmiliji Rod među zvezdanim jatima.
Neka Srbi za svet budu i najgori Narod, za mene će Oni uvek i vazda biti najbolji, najlepši, najpametniji i najplemenitiji Narod. Boriću se za svoj Srbski Rod do konačnog svršetka života svojega u ovome svetu; boriću se za Srbstvo i kada budem napustio ovaj svet i prešao u tajinstvene onostrane svetove. Jer ko ne ljubi Rod svoj, taj nikoga i ništa ljubiti ne može, ni u vidljivim niti u nevidljivim svetovima i prostranstvima.
Ja se nisam rodio da bih uživao živeći i boraveći u Srbskome Narodu, već sam u ovaj svet došao da nešto učinim za Srbski Narod, i da ostvarim i živim vekovni Srbski San. Ma kakav da je moj Srbski Rod, za mene će On biti najdraži i najmiliji Rod.
Dragan Simović
srpskizurnal.com/
Ovo sto g-din Marko Jaksic kaze da Srbe i Kosmet moze spasiti samo Bog i Rusija je samo jedan vapaj nemocnog Srbina i srpskog naroda,koji doziva Boga,sto je uzaludna nada,a dozivati u pomoc Rusiju,u ovoj situaciji kada se nalazi u ratu za svoj sopstveni narod u Ukrajini i gdje ne uspijeva ni njega da spasi i jos kad se nalazi pod ek. sankcijama cijelog Zapada,je prava utopija,ili isto tako uzaludna nada,bar za sada.
Jedino se mozemo pouzdati samo u sebe i svoju duhovnu snagu i mudrost da sacuvamo nas narod na Kosmetu do boljih vremena,jer ni jedan okupator nije vjecno drzao srpski narod pod okupacijom,pa nece ni ovi.
Znamo da,za sada,silom ne mozemo,ali se ni predati ne smijemo.
Srbija?!
Srbi?!
Da ima Srba nestali bi tj. bili bi oduvani svi veleizdajnici u roku od 24 sata!
Srbi su danas senke, aveti i utvare!
Jedna velika zombi masa!
Kad Srbi budu bili Srbi, kad se budu setili šta to ono beše onda će i imati Nemanjiće ponovo!
EJ Srbi!
O čemu mi pričamo!
Nego dragi građani zombigrada glavnog grada zombilenda doći ćete i vi na red, ako, ako!
Mislite daleko je to od nas, utopimo se u zombi masu!
Trezveno razmišljanje! Uzdati se u Boga a ne u sopstvenu snagu i dela je tipična greška koja ne rešava problem. Uzdati se u Rusiju je već nešto manje nekonstruktivno jer Rusija nam može pomoći strateški (napuštanjem jednostrane saradnje sa "našim stranim prijateljima koja nas je urnisala), ekonomski kroz izvoz DOMAĆIH proizvoda, dopremanjem energenata po boljim uslovima...
Čini mi se da uzdanje u Boga i Rusiju zapravo predstavlja čist verbalizam. Treba razumeti izneverene i ostavljene ljude jer svaki njihov pokušaj za konkretnim delovanjem završava se osujećenošću. Sasvim je jasno da SNS-SPS partokratija odrađuje sve protivno interesu naroda. Pa, oni žive od IZVRŠAVANJA partijskih naređenja i tuđeg novca koji plaća to izvršavanje.
Ko tebi brani vjerujes u Boga i u Rusiju da mogu vratiti KosMet,a ja u to,vidis,ne vjerujem i napisao sam zasto u to ne vjerujem?
Da,ja sam nacitan i znam puno,za razliku od tebe.
A,za tvoju informaciju KosMet nije nezavisan i niko ga nije prodao,niti ce.
A,ne znam sta si ti htio kad si mene prozvao,valjda ti doslo da nekoga napadas?Otkud ti znas da ja ne vjerujem u Boga i otkud znas da ne vjerujem u Rusiju,sta lupas?Ja samo kazem da nam Bog oko vracanja KosMeta ne moze pomoci,a ni Rusija,U OVOM MOMENTU,a ako ti mislis da mogu,to je tvoja stvar.
I koji vam je,bre,ja ne mogu ovdje dati svoje misljenje sto me masa neznalica ne napadne.
A,ti nastavi moliti Boga i Rusiju i ako tako vratis KosMet,bicu ti veoma zahvalan.
I dosta vas je vise.
"Za pravdu i slobodu se bori. Možemo se boriti bez oružja, Gandijevski, ako bi smo izašli u gradovima i selima 3 miliona sa belim maramama u rukama da oteramo sve ove koji su od Srbije napravli unesrećenu zemlju"
U protekle tri godine mnogi su pokušali da izađu na ulice i protestuju pa bili fizički sprečeni ili satanizovani ili provlačeni kroz medijsko blato i to od SOPSTVENE vlade ili "naših stranih prijatelja"!
NIKAD NIJE KASNO. Ujedinite se Srbi sa Kosova da Vam i drugi pomognu, da Vam se priključe, recite otvoreno da Briselski sporazum potpisan od Dačića i Vučića odredjuje STATUS Kosova kao "nezavisnu albansku muslimansku državu"! STOPIRAJMO Bris. sporazum (potpis inicijalima ne važi)!
"Da,ja sam nacitan i znam puno"...
Jesi,sto jes jes,svaka ti je kao Njegoseva(al zamalo)...Nego ostao si nam duzan odgovor koji si transparent drzao juce na onom "spontanom" skupu.
Šiptari u preševskoj dolini su drčni, drže se, imaju cilj, iako ih je znatno manje nego Srba na KiM.
Zašto Srbi ne mogu da se odbrane ni u svom selu, ni u svom manastiru? Kako ne umeju da puste kuče koje će izujedati lopova i uljeza, bar toliko? Ne, kradu ih, maltretiraju ih, upadaju im u imanja i porte ... To je poraz duha i svesti, pre i iznad svega.
Kao i diljem Srbije, samo u političkom smislu.
Srbi nikako da priznaju nekome između sebe da je bolji ili uspešniji, pa da tako budu vođe i vodiči oni koji su pametniji i dalje vide. Ne, i dalje se biraju gori, i dalje su svuda u svakoj vlasti takvi. I dalje posrćemo, i dalje će nam biti ovako kako je.
Prepoznajmo i priznajmo one bolje od sebe, za početak. Izborimo se za njih.
1. Beograd + Brisel+Wasihngton+Pristina
2. Bog+Rusija
Nema sta, ovim je zapecatio svakoliko razmisljanje. Ne vidim ostali deo Srbije bez Beograda gde se zdenuo, ne vidim Srbe iz sveta, Srbe iz RS, a ne vidim ni male Kineze. U Crnogorcima srpskijem, to ne znadem. Elem, vidi se da zna Jaksic. Ali povrsno, vrlo povrsno i demagoski.
Nazalost, iz ovakve neplodne demagogije tesko je iscediti i limun, a kamoli kakvu dobrobit za Srbe na Kosovu. Elem, ne vidim da Jaksic smislja bilo sta da tamo Srbi sami ucine, koji protest? Koja dimna bomba pred uspostavljanjem pristinskih institucija? Ili to nije u semi gore navedenih gradova, Boga i Rusije? Jaksicu, od demagogije se ne zivi, a ni Srbi dole od demagogije nece preziveti. Hajde malo na dobrovoljne akcije!
---------------------------------------
Po tvome , znači Jakšić širi dezinformacije, gospodin Antonić i Vukadinović su neobavešteni kao i masa komentatora na ovom portalu, da, to je tvoja i Vučićeva pamet.
A,zasto se ti meni obracas kad iznosis svoje misljenje?
Ja nemam nista sa SNS i sa SPS,cak ne poznajem ni jednog njihovog clana.
Bilo bi dobro da nam Bog i Rusija mogu pomoci,da vratimo Kosmet,ali to,za sada,nije moguce.
Ako neko misli da je moguce,ja nemam nista protiv.
@ Topolj,
G-dine,Topolj,ti mnogo volis Rusiju i na nju ne das reci losu rijec pa makar bila istinita.
Kad bi moja pomoc nesto znacila Rusiji,ja bih otisao u Donbas,ali,sta ima FSB sa mnom? ha,ha,ha,
Rusija je Donbas pustila niz vodu,po sporazumu iz Minska ostaju u Ukrajini pod fasistima.
Rusija je pustila da im fasisti biju narod,djecu,da ruse gradove i sela i danas ih tuku,eno ih na 10 km od Donjecka.
Strelkov je prvi uocio da ih Rusija pusta niz vodu i reagovao.Nagovorili su ih da organizuju referendum za otcjepljenje,pa ih nisu priznali.
Zasto?
Za dobijanje pluseva,ko ih voli,treba samo bacati parole,kako ti radis.
Pa da i ja viknem,ZIVJELA RUSIJA i SRBIJA.
Jesam li dobar?
"Jesam li dobar?"
Nisi,vices pogresno.
Srbi u Srbiji - nije dobro da nas je baš briga za naš napaćeni narod na Kosovu. Marko Jakšić CVILI, ako se Srbi u Srbiji ne oglase na bilo koji način šta to znači? ''Beograd'' je rekao svoje.
Bilo koji vid otpora ''Beogradu'' u gradovima i selima Srbije što pre u znak podrške kosovskim Srbima ... AV. u SKUPŠTINI pravi izbornu promociju ovih dana (svodi Srbiju na Beograd), u SKUPŠTINI SRBIJE nema poslanika koje interesuju Srbi mučenici na Kosovu.
Glas Marka Jakšića Srbi u Srbiji moraju čuti - ajmo za ideju otpora. Za početak...Dajte IDEJU!
Ne moze se traziti pomoc od Rusije a glasati za NATOfilne politicare.
Potpisa ova vlast IPAP koji ce USrA koristiti u borbi protiv Rusije a u Srbiji niko ni da im bar nesto opsuje zbog toga.
Pa nece valjda Rusi da dodju da Srbiju oslobode od onih za koje Srbi uporno glasaju a koji rasprodaju i poklanjaju zapadu Srbiju komad po komad.
to je tek posebna tema.
Zahvaljujući njima, ali i vašim političarima na terenu, od Severnog Kosova nema ništa. Od Pridnjestovlja, umesto Južne Osetije, dobili ste RSK.
Novorusiji dobro ide! Odbranili su se! Ratuju sa ostatkom države i celim Zapadom! Putin ih čuva!
Što se tiče rata to im nije doneo Putin nego fašisti sa Zapada!
Greh Strelkova je što je video stradanje koje izaziva kreni-stani strategija koju nameću stratezi u Kremlju.
Upozorio je Putina da će da prođe kao Milošević.
Ne može Putin da drži narod Donbasa kao taoce, jer ako ih uvede u Rusiju, onda ostatak Ukrajine ide u NATO, a ako ostane status kvo, niko ne zna na čemu je.
Skoro sam čitao na sajtu counterpunch Pepe Eskobara. Bio je u Donbasu i upoznao je i Dejan Berića. Ovaj je pričao kako Ukrajinci gomilaju oružje i trupe i pregrupišu se. To samo znači nove žrtve.
Evo linka:
http://www.counterpunch.org/2015/04/03/donbass-the-war-has-not-started-yet/
Sto se tice Rusije,daj odmah da zatvorim ta blesavljenja: Ili Jaksic zaboravlja da su ih bas Ruski kontingenti napustili u 2003,i tako dozvolili da NATO sebi pravi Pristina-drzava? Ili, jopet,Jaksic zaboravlja da su im dali i rusko drzavljanstvo kada su puzili na nogama pred Putinom? I gde su sada ti grazdani Srbo-Rusi na KIM? Gde?
A sto se tice Boga, neumesno ga je porediti sa ovim ostalima,jer bi i Putin posato svetac uz njega,iako je Srbe dole ostavio mnogo pre ovih briselskih vlada u BGD.
Elem,postoji jedna narodna mudrost koja kaze: Ne isti od Boga,vec Bog ce ti pomoci samo ako same sebi prvi pomognes! Jaksicu,ako jos niste doznali da vas uputim: pravo na radne akcije, pocnite da se pomagate,na proteste,i miniranja
Slusaj brate,to sto kazes za broj minusa koje sam dobio spada u kategoriju "psihologije vecine".
Na ovom sajtu vecinu ima tvoj nacin razmisljanja,a moje misljenje je u manjini,ali kad gledamo cjelokupnu situaciju u drzavi,moje misljenje je daleko superiornije od tvoga.
Ta "psihologija vecine" se nekad ucila u gimnaziji,u predmetu LOGIKA, i to bi trebao znati.
@ Dragan iz Sjekovca,
Momce,samo ukucaj na GOOGLE katastar drzava clanica UN i vjeruj mi da tu neces naci ni jednu drzavu clanicu UN koja se zove Kosovo.
A,sve ostalo su proizvoljne price.
@ @ Za Danila,
Tacno,rat u Ukrajini je donio Zapad,to je jasno,ali ja pricam o tome da Putin i Rusija nisu na pravi nacin zastitili svoj narod od fasista.
@ Slavomir Srpski O Bogu i Rusiji,
Tacno tako Slavomire,sve si dobro rekao.Ja sam ranije pisao o nedosljednom ponasanju Rusije prema Srbima 90-tih godina.
Medjutim,Srbi nikada ne smiju okrenuti ledja Rusima zato sto nam je neprijatelj uvijek zajednicki.
Neznalicama nazivam one koji,na moje komentare,umjesto da odgovaraju protivargumentima,odgovaraju uvredama i napadima na moju licnost.
A,ja uvijek odgovaram argumentima.
I nisam ja jedini koga ovdje neznalice sikaniraju,koji se javljaju da bi istresli frustracije,a ne da bi diskutovali o datoj temi.