четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Марко Јакшић: Против косовских Срба су Београд, Брисел, Вашингтон и Приштина

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 08 април 2015 13:45
Slobodanka
Sve je tako kako kaze Marko. Samo se nadam da ce Bog ipak da pomogne braci Srbima na osmetu, jer drugu nadu niti pomoc nemaju niti mogu da ocekuju.
Препоруке:
121
5
2 среда, 08 април 2015 14:46
само слога..
Марко,не може се прећи преко чињенице да је и један део Срба са Космета,како оних у Београду,тако оних ту око вас,продао Космет зарад мрвице власти или глупости.
Погледајте листу"српска"!
Па и саме"изборе"по шиптарским законима који су их довели у шиптарску скупштину,а Србе ту где су сада.
То највише боли.
Препоруке:
101
2
3 среда, 08 април 2015 15:02
Tacno
Samo Bog i Rusija mogu pomoci Srbima svim, jer se cini da su posle Kosmeta, za proterivanje na red dosli Srbi iz kompletne Srbije. Takav je moj uvid. Kako radili tako nam Bog pomogao!
Препоруке:
125
1
4 среда, 08 април 2015 15:06
џ
.... преостали Срби на КиМ, остају `незгодни` сведоци злочина, свих набројаних ?
Препоруке:
97
0
5 среда, 08 април 2015 15:09
dosta
tako je
Препоруке:
69
1
6 среда, 08 април 2015 15:40
нешко север космета
На жалост то је тачно и док последњи Србин буде на Космету,биће шиканирања и уцена,страшно је и срамотно шта су ови идиоти из Београда (одрадили)за Англосаксонце,Бог нек им суди ми неможемо!Али и ту се прича не завршава!Ево једне анегдоте:Продао Србин Шиптару земљу и кућу,неко село код Вучитрна и пита га Шиптар комшо где ћеш сад,каже му Србин купићу неки стан у Београду,а Шиптар му каже комшо то не ваља купи негде у Русију,да те не сељим два пут!Види Београде Црни граде у шта си увалио целу Србију,стоко себична.Свега има у Београду,само СРБА нема!
Препоруке:
117
1
7 среда, 08 април 2015 16:14
,,,,,
ОДА СРБСКОМ РОДУ

Ма какав да је мој Србски Род, за мене ће Он бити најдражи и најмилији Род. Најдражи и најмилији Род у световима, овостраним и оностраним; најдражи и најмилији Род у Васељени; најдражи и најмилији Род међу звезданим јатима.
Нека Срби за свет буду и најгори Народ, за мене ће Они увек и вазда бити најбољи, најлепши, најпаметнији и најплеменитији Народ. Борићу се за свој Србски Род до коначног свршетка живота својега у овоме свету; борићу се за Србство и када будем напустио овај свет и прешао у тајинствене оностране светове. Јер ко не љуби Род свој, тај никога и ништа љубити не може, ни у видљивим нити у невидљивим световима и пространствима.
Ја се нисам родио да бих уживао живећи и боравећи у Србскоме Народу, већ сам у овај свет дошао да нешто учиним за Србски Народ, и да остварим и живим вековни Србски Сан. Ма какав да је мој Србски Род, за мене ће Он бити најдражи и најмилији Род.

Драган Симовић

srpskizurnal.com/
Препоруке:
72
1
8 среда, 08 април 2015 16:27
Milan
Posle ovakvih konstatacija Jakšića ostaje nam da se zabrinemo ne samo za Srbe sa Kosmeta, već i za same sebe, za ceo srpski rod. Zato što je ovo što govori Jakšić - potpuno tačno!
Препоруке:
107
1
9 среда, 08 април 2015 16:28
Milan
Posle ovakvih konstatacija Jakšića ostaje nam da se zabrinemo ne samo za Srbe sa Kosmeta, već i za same sebe, za ceo srpski rod. Zato što je ovo što govori Jakšić - potpuno tačno!
Препоруке:
55
1
10 среда, 08 април 2015 17:38
Dragan
Šta kažu petooktobarski revolucionari, DOS-manlije, NVO...?
Препоруке:
73
4
11 среда, 08 април 2015 20:24
Danilo
KosMet je pod okupacijom od 1999 god. i to je svima poznato,ali kako izici iz te okupacije,e,to niko ne zna,iako Srbija ima tapiju u obliku Rez.SB.UN 1244,da je KosMet srbija,koju okupatori ne postuju,iako su je potpisali.

Ovo sto g-din Marko Jaksic kaze da Srbe i Kosmet moze spasiti samo Bog i Rusija je samo jedan vapaj nemocnog Srbina i srpskog naroda,koji doziva Boga,sto je uzaludna nada,a dozivati u pomoc Rusiju,u ovoj situaciji kada se nalazi u ratu za svoj sopstveni narod u Ukrajini i gdje ne uspijeva ni njega da spasi i jos kad se nalazi pod ek. sankcijama cijelog Zapada,je prava utopija,ili isto tako uzaludna nada,bar za sada.

Jedino se mozemo pouzdati samo u sebe i svoju duhovnu snagu i mudrost da sacuvamo nas narod na Kosmetu do boljih vremena,jer ni jedan okupator nije vjecno drzao srpski narod pod okupacijom,pa nece ni ovi.
Znamo da,za sada,silom ne mozemo,ali se ni predati ne smijemo.
Препоруке:
20
34
12 среда, 08 април 2015 20:27
То је зато што више нема Срба у Србији само зомби маса
Ко је Тома или Вучко или Дачић?!

Србија?!

Срби?!

Да има Срба нестали би тј. били би одувани сви велеиздајници у року од 24 сата!

Срби су данас сенке, авети и утваре!

Једна велика зомби маса!
Препоруке:
73
3
13 среда, 08 април 2015 20:30
Какав народ таква власт!
Зомби председник и зомби премијер и зомби мип за зомби масу!

Кад Срби буду били Срби, кад се буду сетили шта то оно беше онда ће и имати Немањиће поново!
Препоруке:
55
3
14 среда, 08 април 2015 20:34
Најлуђи снови
Чеда Јовановић у својим најлуђим сновима и жељама није замишљао Тони Блера за саветник Владе Србије!

ЕЈ Срби!

О чему ми причамо!

Него драги грађани зомбиграда главног града зомбиленда доћи ћете и ви на ред, ако, ако!

Мислите далеко је то од нас, утопимо се у зомби масу!
Препоруке:
73
2
15 среда, 08 април 2015 21:41
Драган из Сијековца
А ти " Данило" начитан , знаш пуно, што нам не рече ништа на констатацију Јакшића , Вучић, Дачић и Тома су продали Косово за џаба, знамо да не верујеш у Бога и Русију, кажи сине да ли ће НАТО некако помоћи...
Препоруке:
37
3
16 среда, 08 април 2015 22:08
Брундало
Да, господин Јакшић је у праву,али није открио ништа ново. Гате каже да "истину треба стално понављати, јер заблуде непрестано расту". Добро је што је ово Марко поновио, јер је у питању свеколики српски род. Можда би било добро да престанемо сви, дакако и моја маленксот, само да причамо и пишемо, предузмимо конкретне кораке.Нажалост нема праве организације, партије,покрета (било како да се зове) који имају програм, различит од свих програма постојећих партија, програм који би покренуо онај велики број(проценат) Срба који не излазе на изборе, који ћуте, који су се успавали и мисле да ће им неко донети правду ма тацни. За правду и слободу се бори. Можемо се борити без оружја, Гандијевски, ако би смо изашли у градовима и селима 3 милиона са белим марамама у рукама да отерамо све ове који су од Србије направли унесрећену земљу, а овај народ понизили, опљачкали, изоговарали, који се служе ружном терминологијом, тако да у својим нступима кажу да смо "обични људи", а какви су то необични.
Препоруке:
28
1
17 среда, 08 април 2015 22:14
Neša (Glodur)
@Danilo

Trezveno razmišljanje! Uzdati se u Boga a ne u sopstvenu snagu i dela je tipična greška koja ne rešava problem. Uzdati se u Rusiju je već nešto manje nekonstruktivno jer Rusija nam može pomoći strateški (napuštanjem jednostrane saradnje sa "našim stranim prijateljima koja nas je urnisala), ekonomski kroz izvoz DOMAĆIH proizvoda, dopremanjem energenata po boljim uslovima...

Čini mi se da uzdanje u Boga i Rusiju zapravo predstavlja čist verbalizam. Treba razumeti izneverene i ostavljene ljude jer svaki njihov pokušaj za konkretnim delovanjem završava se osujećenošću. Sasvim je jasno da SNS-SPS partokratija odrađuje sve protivno interesu naroda. Pa, oni žive od IZVRŠAVANJA partijskih naređenja i tuđeg novca koji plaća to izvršavanje.
Препоруке:
17
5
18 среда, 08 април 2015 22:15
Danilo
@ Dragan iz Sijekovca,

Ko tebi brani vjerujes u Boga i u Rusiju da mogu vratiti KosMet,a ja u to,vidis,ne vjerujem i napisao sam zasto u to ne vjerujem?

Da,ja sam nacitan i znam puno,za razliku od tebe.

A,za tvoju informaciju KosMet nije nezavisan i niko ga nije prodao,niti ce.

A,ne znam sta si ti htio kad si mene prozvao,valjda ti doslo da nekoga napadas?Otkud ti znas da ja ne vjerujem u Boga i otkud znas da ne vjerujem u Rusiju,sta lupas?Ja samo kazem da nam Bog oko vracanja KosMeta ne moze pomoci,a ni Rusija,U OVOM MOMENTU,a ako ti mislis da mogu,to je tvoja stvar.

I koji vam je,bre,ja ne mogu ovdje dati svoje misljenje sto me masa neznalica ne napadne.

A,ti nastavi moliti Boga i Rusiju i ako tako vratis KosMet,bicu ti veoma zahvalan.
I dosta vas je vise.
Препоруке:
8
29
19 среда, 08 април 2015 22:25
Neša (Glodur)
@Брундало

"За правду и слободу се бори. Можемо се борити без оружја, Гандијевски, ако би смо изашли у градовима и селима 3 милиона са белим марамама у рукама да отерамо све ове који су од Србије направли унесрећену земљу"

У протекле три године многи су покушали да изађу на улице и протестују па били физички спречени или сатанизовани или провлачени кроз медијско блато и то од СОПСТВЕНЕ владе или "наших страних пријатеља"!
Препоруке:
21
2
20 среда, 08 април 2015 22:42
STOPIRAJMO Brisel. sporazum (veleizdajnički) - Potpis inicijalima ne važi!!!
G-dine Marko Jakšiću, zašto Vi niste direktor kancelarije za KiM (ranije se zvalo Ministarstvo za KiM, ali ono simboliše instituciju Srbije, i albanci su ga sa srpskim veleizdajnicima ukinuli-preimenovali u kancelariju Srbije za KiM)? ZAŠTO VI g-dine Jakšiću ne pretstavljate Srbe sa KiM - nego perfidni bot Vulin iz Vojvodine koji nema veze o KiM (kako vas je samo zavlačio, obmanjivao, lagao i dvolično podržavao, bacao prašinu u oči - samo da sakrije i odbrani veleizdaju i predaju KiM svojih šefova Vučića, Dačića i Nikolića), a sada ga zamenio (beogradski) Marko Djurić koji takodje vodi degeneričnu politiku zamajavanja Kosmetskih Srba da opravda veleizdaju i predaju teritorije svojih šefova.

NIKAD NIJE KASNO. Ujedinite se Srbi sa Kosova da Vam i drugi pomognu, da Vam se priključe, recite otvoreno da Briselski sporazum potpisan od Dačića i Vučića odredjuje STATUS Kosova kao "nezavisnu albansku muslimansku državu"! STOPIRAJMO Bris. sporazum (potpis inicijalima ne važi)!
Препоруке:
32
1
21 среда, 08 април 2015 22:49
ТОПОЉ
@Данило...Русија је свом народу у Украјини(Донбасу) итекако помогла и спасила га.Не дај боже да су ликови попут тебе у Донбасу главнокомандујући.Глуво било.Био је један такав(Стрелков)али је на вријеме,хвала богу,елиминисан.Не би ти у Новорусији могао тако да халабучеш.Знала би ФСБ шта би са тобом.Господину Јакшићу желим све најбоље.Живјела Србија!!Живјела Русија!!Косово је срце Србије!!Никад шиптарско.
Препоруке:
35
4
22 среда, 08 април 2015 23:11
...
@Danilo



"Da,ja sam nacitan i znam puno"...

Jesi,sto jes jes,svaka ti je kao Njegoseva(al zamalo)...Nego ostao si nam duzan odgovor koji si transparent drzao juce na onom "spontanom" skupu.
Препоруке:
26
5
23 среда, 08 април 2015 23:13
распадање и трулеж
Зашто су Срби тако слаби, кукавни, неспособни?
Шиптари у прешевској долини су дрчни, држе се, имају циљ, иако их је знатно мање него Срба на КиМ.
Зашто Срби не могу да се одбране ни у свом селу, ни у свом манастиру? Како не умеју да пусте куче које ће изуједати лопова и уљеза, бар толико? Не, краду их, малтретирају их, упадају им у имања и порте ... То је пораз духа и свести, пре и изнад свега.
Као и диљем Србије, само у политичком смислу.

Срби никако да признају некоме између себе да је бољи или успешнији, па да тако буду вође и водичи они који су паметнији и даље виде. Не, и даље се бирају гори, и даље су свуда у свакој власти такви. И даље посрћемо, и даље ће нам бити овако како је.
Препознајмо и признајмо оне боље од себе, за почетак. Изборимо се за њих.
Препоруке:
24
0
24 среда, 08 април 2015 23:19
Slavomir Srpski, Boj ne bije svijetvo oruzje
Sema za razmisljanje:

1. Beograd + Brisel+Wasihngton+Pristina

2. Bog+Rusija

Nema sta, ovim je zapecatio svakoliko razmisljanje. Ne vidim ostali deo Srbije bez Beograda gde se zdenuo, ne vidim Srbe iz sveta, Srbe iz RS, a ne vidim ni male Kineze. U Crnogorcima srpskijem, to ne znadem. Elem, vidi se da zna Jaksic. Ali povrsno, vrlo povrsno i demagoski.

Nazalost, iz ovakve neplodne demagogije tesko je iscediti i limun, a kamoli kakvu dobrobit za Srbe na Kosovu. Elem, ne vidim da Jaksic smislja bilo sta da tamo Srbi sami ucine, koji protest? Koja dimna bomba pred uspostavljanjem pristinskih institucija? Ili to nije u semi gore navedenih gradova, Boga i Rusije? Jaksicu, od demagogije se ne zivi, a ni Srbi dole od demagogije nece preziveti. Hajde malo na dobrovoljne akcije!
Препоруке:
7
16
25 среда, 08 април 2015 23:25
Драган из Сијековца@Danilo
A,za tvoju informaciju KosMet nije nezavisan i niko ga nije prodao,niti ce.
---------------------------------------
По твоме , значи Јакшић шири дезинформације, господин Антонић и Вукадиновић су необавештени као и маса коментатора на овом порталу, да, то је твоја и Вучићева памет.
Препоруке:
20
3
26 среда, 08 април 2015 23:34
Danilo
@ Nesa (Glodur)

A,zasto se ti meni obracas kad iznosis svoje misljenje?
Ja nemam nista sa SNS i sa SPS,cak ne poznajem ni jednog njihovog clana.
Bilo bi dobro da nam Bog i Rusija mogu pomoci,da vratimo Kosmet,ali to,za sada,nije moguce.
Ako neko misli da je moguce,ja nemam nista protiv.

@ Topolj,
G-dine,Topolj,ti mnogo volis Rusiju i na nju ne das reci losu rijec pa makar bila istinita.

Kad bi moja pomoc nesto znacila Rusiji,ja bih otisao u Donbas,ali,sta ima FSB sa mnom? ha,ha,ha,

Rusija je Donbas pustila niz vodu,po sporazumu iz Minska ostaju u Ukrajini pod fasistima.

Rusija je pustila da im fasisti biju narod,djecu,da ruse gradove i sela i danas ih tuku,eno ih na 10 km od Donjecka.

Strelkov je prvi uocio da ih Rusija pusta niz vodu i reagovao.Nagovorili su ih da organizuju referendum za otcjepljenje,pa ih nisu priznali.
Zasto?
Za dobijanje pluseva,ko ih voli,treba samo bacati parole,kako ti radis.

Pa da i ja viknem,ZIVJELA RUSIJA i SRBIJA.
Jesam li dobar?
Препоруке:
7
17
27 среда, 08 април 2015 23:36
gordana
Zasto se stvarno ne napravi peticija za ponistenje briselskog sporazuma gde bismo se svi potpisali?Moze li to neko da organizuje?
Препоруке:
27
2
28 среда, 08 април 2015 23:48
...
@Danilo

"Jesam li dobar?"

Nisi,vices pogresno.
Препоруке:
12
3
29 четвртак, 09 април 2015 08:43
Конобар
''Против косовских срба су Београд,Брисел...''

Срби у Србији - није добро да нас је баш брига за наш напаћени народ на Косову. Марко Јакшић ЦВИЛИ, ако се Срби у Србији не огласе на било који начин шта то значи? ''Београд'' је рекао своје.

Било који вид отпора ''Београду'' у градовима и селима Србије што пре у знак подршке косовским Србима ... АВ. у СКУПШТИНИ прави изборну промоцију ових дана (своди Србију на Београд), у СКУПШТИНИ СРБИЈЕ нема посланика које интересују Срби мученици на Косову.

Глас Марка Јакшића Срби у Србији морају чути - ајмо за идеју отпора. За почетак...Дајте ИДЕЈУ!
Препоруке:
11
1
30 четвртак, 09 април 2015 09:00
Vuk
Moze Srbima na Kosmetu ali i u Srbiji da pomogne Bog i Rusija ali samo kad Srbi sami sebi prvo pocnu da pomazu.
Ne moze se traziti pomoc od Rusije a glasati za NATOfilne politicare.
Potpisa ova vlast IPAP koji ce USrA koristiti u borbi protiv Rusije a u Srbiji niko ni da im bar nesto opsuje zbog toga.
Pa nece valjda Rusi da dodju da Srbiju oslobode od onih za koje Srbi uporno glasaju a koji rasprodaju i poklanjaju zapadu Srbiju komad po komad.
Препоруке:
8
0
31 четвртак, 09 април 2015 09:00
Мирослав
Марко није додао ни неканонског епископа Теодосија...
то је тек посебна тема.
Препоруке:
2
0
32 четвртак, 09 април 2015 09:22
aca
Od početka je bilo poznato da je stavljanje vaše sudbine u ruke Beograda ustvari stavljanje glave u torbu. Beograd ima svoj sopstveni interes, u diskursu sa ostatkom Srbije, a to je "zapad nema alternativu". To se pokazalo i tokom ratova.
Zahvaljujući njima, ali i vašim političarima na terenu, od Severnog Kosova nema ništa. Od Pridnjestovlja, umesto Južne Osetije, dobili ste RSK.
Препоруке:
5
1
33 четвртак, 09 април 2015 09:57
За "Данила"
Откуда знаш да сам ја незналица а да ти ниси? Како си утврдио да ти ниси незналица? Покушај да утврдиш какав си.
Препоруке:
5
1
34 четвртак, 09 април 2015 10:41
За Данила
Пази Данило Новорусију моежеш да поредиш са Крајном то је пандан.

Новорусији добро иде! Одбранили су се! Ратују са остатком државе и целим Западом! Путин их чува!

Што се тиче рата то им није донео Путин него фашисти са Запада!
Препоруке:
5
1
35 четвртак, 09 април 2015 11:06
Бојан, Приштина
То сам и ја одавно рекао, дигао руке од свега, опростио у своје име свима који су имали у улогу у уништењу мог Косовско Метохијског народа. И предао све у Божије руке, нака буде Божија воља са нама. Јер се види да осим њега никог више немамо.
Препоруке:
8
1
36 четвртак, 09 април 2015 11:48
S.Z.Ž.
Da bi Srbi morali napred moramo da uradimo isto ono što su svi šiptari uradili sa kukoljem u svojim redovma čak i pored uvrežene krvne osvete, ni to ih nije sputalo. Prosto , izdaja nacionalnih interesa se mora najrigoroznije kažnjavati.
Препоруке:
11
0
37 четвртак, 09 април 2015 12:49
ТОПОЉ
@Данило...Истина је да не дам на Русију.Добро си то уочио.Али,побогу,па ти величаш једно велико ништа,тојест Стрелкова.Ако су Укропи 10 км од Доњецка,је ли Доњецк њихов,уопште Донбас?Чији је човјек Александар Захарченко?Човјек од највишег повјерења у Кремљу или можда кијевске хунте??Чији је Крим?Да није Стрелков можда заслужан за његово враћање матушки?Да није Стрелков заслужан што је погинуло преко 40.000 фашиста?Стрелков или руско оружје,допремљено из Русије а уз аминовање,зна се кога или Владимира Владимировича Путина,тог злочестог либерала??Замисли,зли либерални Путин?Па овакву будалаштину просипају несрећници попут Стрелкова.Да зло буде веће ти вјерујеш у то.Ако ти је за утјеху,ниси једини.И за крај Данило,осврни се хљеба ти на број минуса које си попио на овом патриотском сајту!И то нешто казује.Зброји своје коментаре на НСПМ и погледај број плусева и минуса.То је најбољи доказ колико вриједиш.Ај здраво.
Препоруке:
7
3
38 четвртак, 09 април 2015 13:27
cofi
Danilo,cenim vase misljenje mada ste malo u drugoj poruci konfuzni.Svako ima pravo(i treba)da veruje i u jedno i u drugo.Vidi se da rusija ima velike probleme,i tacno je da treba sacekati povoljan trenutak, kada imamo realne sanse da ostvarimo svoje ciljeve.Dotad da budemo budni i na oprezu.
Препоруке:
3
1
39 четвртак, 09 април 2015 14:16
Дејан
За Топоља

Грех Стрелкова је што је видео страдање које изазива крени-стани стратегија коју намећу стратези у Кремљу.

Упозорио је Путина да ће да прође као Милошевић.

Не може Путин да држи народ Донбаса као таоце, јер ако их уведе у Русију, онда остатак Украјине иде у НАТО, а ако остане статус кво, нико не зна на чему је.

Скоро сам читао на сајту counterpunch Пепе Ескобара. Био је у Донбасу и упознао је и Дејан Берића. Овај је причао како Украјинци гомилају оружје и трупе и прегрупишу се. То само значи нове жртве.

Ево линка:

http://www.counterpunch.org/2015/04/03/donbass-the-war-has-not-started-yet/
Препоруке:
3
0
40 четвртак, 09 април 2015 14:58
Slavomir Srpski, O Bogu i Rusiji
Evo dakle demagogije politicara opozicije na KIM: samo Bog i Rusija ce ih osloboditi. Eto, na to nisu spali ni robovi Spartaka u staroj imeriji Rima, ali na to padaju politicari koji nemaju za sta drugo da se uhvate osim ove dogmatske "velikije" teme.

Sto se tice Rusije,daj odmah da zatvorim ta blesavljenja: Ili Jaksic zaboravlja da su ih bas Ruski kontingenti napustili u 2003,i tako dozvolili da NATO sebi pravi Pristina-drzava? Ili, jopet,Jaksic zaboravlja da su im dali i rusko drzavljanstvo kada su puzili na nogama pred Putinom? I gde su sada ti grazdani Srbo-Rusi na KIM? Gde?

A sto se tice Boga, neumesno ga je porediti sa ovim ostalima,jer bi i Putin posato svetac uz njega,iako je Srbe dole ostavio mnogo pre ovih briselskih vlada u BGD.

Elem,postoji jedna narodna mudrost koja kaze: Ne isti od Boga,vec Bog ce ti pomoci samo ako same sebi prvi pomognes! Jaksicu,ako jos niste doznali da vas uputim: pravo na radne akcije, pocnite da se pomagate,na proteste,i miniranja
Препоруке:
2
3
41 четвртак, 09 април 2015 17:40
Србин Хришћанин
Драга браћо и сестре. Мајка Србија вас није оставила ни одбацила. Како може да одбаци своје срце. Косово и Метохија су Срце Србије. Сетите се речи блаженопочившег Патријарха Српског Германа, приликом посете Пећкој Патријаршији, 1986. године: "Не бојте се, нисте сами. Уз вас је десет милиона Срба о које се сломило три царства..." Ти Срби су и даље уз вас. Прилике су данас тешке. Али оне ће се променити на боље. Не губите наду и веру. Ускоро ћемо узвикнути Васкршњим поздравом - Христос Васкрсе! А убрзо ћемо видети, уз Божју помоћ и Васкрс Србије.
Препоруке:
5
0
42 четвртак, 09 април 2015 17:56
Danilo
@ Topolj,
Slusaj brate,to sto kazes za broj minusa koje sam dobio spada u kategoriju "psihologije vecine".
Na ovom sajtu vecinu ima tvoj nacin razmisljanja,a moje misljenje je u manjini,ali kad gledamo cjelokupnu situaciju u drzavi,moje misljenje je daleko superiornije od tvoga.
Ta "psihologija vecine" se nekad ucila u gimnaziji,u predmetu LOGIKA, i to bi trebao znati.

@ Dragan iz Sjekovca,

Momce,samo ukucaj na GOOGLE katastar drzava clanica UN i vjeruj mi da tu neces naci ni jednu drzavu clanicu UN koja se zove Kosovo.
A,sve ostalo su proizvoljne price.

@ @ Za Danila,

Tacno,rat u Ukrajini je donio Zapad,to je jasno,ali ja pricam o tome da Putin i Rusija nisu na pravi nacin zastitili svoj narod od fasista.

@ Slavomir Srpski O Bogu i Rusiji,

Tacno tako Slavomire,sve si dobro rekao.Ja sam ranije pisao o nedosljednom ponasanju Rusije prema Srbima 90-tih godina.
Medjutim,Srbi nikada ne smiju okrenuti ledja Rusima zato sto nam je neprijatelj uvijek zajednicki.
Препоруке:
1
1
43 четвртак, 09 април 2015 18:46
Danilo
@ za "Danila",

Neznalicama nazivam one koji,na moje komentare,umjesto da odgovaraju protivargumentima,odgovaraju uvredama i napadima na moju licnost.
A,ja uvijek odgovaram argumentima.

I nisam ja jedini koga ovdje neznalice sikaniraju,koji se javljaju da bi istresli frustracije,a ne da bi diskutovali o datoj temi.
Препоруке:
2
2
44 петак, 10 април 2015 08:43
Vuk@Srbin Hriscanin
Daj Boze da se svaka tvoja rec obistini ali bojim se da su Srbi digli ruke od sebe a otudjili se od Boga.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер