петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Нереди у Турској након убиства тужиоца; Наоружане особе ушле у канцеларију Ердоганове партије

Kоментари (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 01 април 2015 11:11
Kako se otrgnuti iz celjusti?
Boze, kako se otrgnuti iz celjusti americkih monstruma? Ovo sve sto je pocelo da se desava u Turskoj sigurno je podstaknuto od strane SAD, zbog turske spremnosti na saradnju sa Rusijom! Americki rezimi su najvece svetsko zlo i najveca pretnja covecanstvu!
Препоруке:
15
1
2 среда, 01 април 2015 11:12
шкљ
.... Турска је `класично` - фашистичка земља ? Привилегована, као `савезник` САД, па не мора да се `фолира` са том лажном `левицом` - ЛГБТ, `заштита права` итд., а левица је `потиснута` - до екстремне маргине ?
Препоруке:
14
0
3 среда, 01 април 2015 11:21
српска сарма, а може и пасуљ
Ово ме веома подсећа на ситуацију у Италији крајем 1970-тих, кад је отет тада истакнути политичар Алдо Моро од дотад мало познате екстремно "левичарске" групе "Црвених бригада", који су га касније и убили. Тих 1970-тих је све праштало по западној Европи од терора ШАТРО "левичара" ("анархисти", "троцкисти", "маоисти" и ина булумента), при чему се тад ПОЛОЖАЈ РАДНИЧКЕ КЛАСЕ у западној Европи ПОГОРШАО, што због нафтног ембарга земаља OPEC-a, што због почетка тзв. "конзервативне револуције" на западу Тачерке& Регана. Укратко, то је био низ ВЕШТО ИЗВЕДЕНИХ АКЦИЈА у склопу операције "GLADIO", којом је Империја СПРЕЧАВАЛА ОДМЕТАЊЕ Западне Европе испод њених шапа! Тада су ПОДСЕЋАМ кренули процеси детанта, као и Брантова тзв. "источна политика", тад су и "несврстани" били врло актуелни, Вијетнам је НЕПОВОЉНО завршен по Амере, а Авганистан још није започет, укратко дешавало се НЕШТО СЛИЧНО ДАНАШЊОЈ СИТУАЦИЈИ!? Но, за разлику од ондање ситуације Запад је ВЕОМА, ВЕОМА РАЊИВ, посебно ФИНАНСИЈСКИ!
Препоруке:
12
0
4 среда, 01 април 2015 12:01
pantelija
Redžo, sprema ti ujka Sem "turski Majdan".
Crvena zvezda na kapi terorista je samo maska.
To su američki komunisti.
Препоруке:
13
1
5 среда, 01 април 2015 12:08
kaca
Turska nije cvece u postovanju izvornih nacela demokratiji (kao sto nisu demokratije SAD-a/EU),ali je drzava koja koja misli na svoj interes sto je za postovanje,ma kako se neslagali sa mnogim postupcima njene Vlade,predsednika i diplomatije(narocito kada smo mi u pitanju).Netreba biti mnogo pametan i primetiti sadejstvo sajber napada na elektricni sistem Turske i teroristicki akt "ekstremnih levicara".
Celokupna situacija u Turskoj je gotova identicna operaciju Gladio u Italiji i ubistvu Alda Mora, a znamo ko je stajo iza te operecije.Nadam se da su Turci dovoljno mudri da preopaznaju odakle im hladan vetar duva i da ce iznaci resenje ,jer Porta ima stoletno iskustvo u igri sa Zapadom i njegovim interesima.
Препоруке:
11
2
6 среда, 01 април 2015 12:39
Лајош Wинету - СПАСИ ДУШУ, ИСКЉУЧИ ТВ ИЗ ЖИВОТА!
Е докле смо дошли, навијамо за Турке... Али непријатељ мог непријатеља је мој пријатељ чак и кад ми је непријатељ, па према томе желим Еџи да се избори са овим масивним ударом на суверенинтет Турске. Само... Неће то ићи тако лако... Турска је планирана да буде "расформирана" (по рецепту разарања СРФЈ) и да гро територије припадне тзв "Великом Курдистану", остатак другим "добронамерним" комшијама, сумњам да ће снаћи снаге за одбрану.
Препоруке:
8
2
7 среда, 01 април 2015 12:54
српска сарма, а може и пасуљ@ kaca
"Касо", што се тиче столетног турског дипломатског искуства, то сте у праву, али ваља разликовати турску дипломатију у време НАДИРАЊА од њихове дипломатије из времена ОПАДАЊА!? Прва дипломатија је била "свадбена дипломатија", као кад се Теодора, кћи византијског претендента на престо Јована 6-тог Кантакузена удавала за Орхана, Муратовог оца!? У модерном добу томе би одговарало ово потписивање уговора са Русијом око "турског тока" и договори са Кином око "пута свиле"!? Друга дипломатија могла би се најбоље описати сценом пријема амбасадора код султана из хуморног филма "Црни Груја и камен мудрости"!? Најадекватнији име за такву дипломатију је ЗАВЛАЧЕЊЕ!? Томе би одговарало турско опонирање Асаду и пуштање исламских фанатика преко турско-сиријске границе, док Ердоган "чисти" опозицију и УГЛАВЉУЈЕ ПОСЛОВЕ са Русима, АЛИ И Кинезима! Но у једном тренутку Ердоган и Давутоглу ће МОРАТИ да ОДУСТАНУ од ЗАВЛАЧЕЊА и да ОДЛУЧНО СТАНУ на СТРАНУ Руса и Кинеза, иначе ће их Запад... ПРЕВЕСЛАТИ!
Препоруке:
6
2
8 среда, 01 април 2015 12:55
џ
какокод и коекуде; нешто сви на Турке - `мрко погледају` ?
Препоруке:
6
0
9 среда, 01 април 2015 13:27
АНАЛИТИЧАР
@ KACA
@ LAJOS VINETU

Колико сам укапирао ви жалите Турску . Која је 500 година набијала Србе на колац , која је преко милион Грка убила и неколико милиона протјерала , зашто Фудбалски клуб ПАОК Солун има црно беле боје , црна боја је због жалости на протјеране Грке из Мале Азије тј. Турске а основали су ПАОК рођена браћа избјеглице из Турске . Ви жалите земљу која руши Србију стајући иза Тачија , Ви жалите земљу чији је представник у Бања Луци тражио од Милорада Додика да се уклони српска застава , ви жалите државу која се мијеша у унутрашња питања Србије и поставља се као мериторна унутар сукоба унутар исламске заједнице у Србији , откуд Турској право да се мијеша у послове исламске заједнице Србије , да ли би волили да руска Црква поставља Патријарха Србима рецимо у Италији . Жалите зликовачку нацију која је ових дана заузела град у Сирији од 100 000 људи Идлиб и дала га Нусри ал каиди . Жалите зликовце који су милион и по православних Јермена као псе побили , смрт Турској
Препоруке:
7
0
10 среда, 01 април 2015 13:35
АНАЛИТИЧАР
@ KACA
@ LAJOS VINETU

Откуд сте сигурни да Америка стоји иза ових љевичара када сам читао да је историја њихове борбе дуга деценијама и људи су изразито непријатељи НАТО-а и Америке , зашто Америци дајете моћ коју она нема ни приближно , Русија је пребила америчка говна у Грузији и Украјини , Русија је два пута ратовала са америчким говнима и оба пута их размонтирала на саставне комаде а ви величате Америку , као фол Ердоган је херој , патолошки манијак и идиот ето то је Ердоган и непријатељ Срба највећи у исламу уз наравно Сауди Арабију и Вучићеву браћу у УАЕ и КАТАРУ . Када ће Срби престати да се баве емоцијама а почетио да се баве стратегијом , а шта ако Путин стоји иза нестанка енергије , руска служба је у сред Истанбула побила чеченску ал каиду , не једном , пет или шест пута па су Чечени из ал каиде питали Турске зашто их нису заштитили . Да патриоте воде српску ДБ наоружали би Курде да разбијају Турску а не кукали као Никола Селаковић и шиптарчина Вучић Муслиу
Препоруке:
4
0
11 среда, 01 април 2015 14:00
АНАЛИТИЧАР
Турска није никаква сила , понаша се бахато према свим својим комшијама , непријатељ Грка , Срба , Бугара , Иранаца , Сирије , Јермена , Курда , Руса

Када опет једнога дана обавештајне службе Срба буду водили патриоти а не квислинзи Вучићеви као данас и када будемо рекли ДА само Русији а НЕ НАТО-у , када будемо знали шта хоћемо и шта нећемо е тада ће српска служба наоружавати Курде да руше Турску као што Турска наоружава Бакира Изетбеговића и УЧК да руше Србе . А до тада бићемо нијеми посматрачи , друге нације ће нам кројити капу а керамичари ће нам водити армију а генералштабни патриотски официри ће бити у Хагу јер смо их изручили непријатељима . Постављам питање откуд знате да диверзије љевичара по Турској изводи НАТО , не изводи их НАТО што не значи да неће ако им манијак Ердоган окрене леђа , изводе их аутентични Турци љевичари који су против НАТО-а . Турска се својом агресивном болесном политиком свима замерила а Курди ће им главе доћи
Препоруке:
3
0
12 среда, 01 април 2015 14:08
Лајош Wинету
Аналитичар
"Колико сам укапирао ви жалите Турску"
Ајде поново прочитај мој пост, ништа ниси укапирао. Јаооо, све морам да цртам!!!
Препоруке:
0
0
13 среда, 01 април 2015 14:32
АНАЛИТИЧАР
@ lajos vinetu

Добро сам схватио твој пост , не волиш Америку и сматраш да она стоји иза диверзија и дестабилизације Турске . Ја Америку не само да не волим него је ПРЕЗИРЕМ - болесно нацистичко друштво али нисам слијеп да зато што презирем Америку да правдам Турску која је ништа мањи непријатељ Србима , у Турској навијам за Курде , Срби требају наоружавати Курде да разбијају и руше Турску , то раде Грци а као фол су у НАТО- у са Турцима , па само наивни Срби верују у некакве конвенције и међународно право . Дивљачка вахабијска Сауди Арабија из чиста мира напала Јемен , гдје је ОУН , гдје је Могеринијева , каже " дама " па то није фино . Сутра када Србију не буду водили квислинзи него патриоте упаднеш на Космет , побијеш американце и шиптаре , ослободиш отаџбину и када те буду питали са Запада шта је то кажеш им поштујем ваша начела да не питам ОУН а што би их било шта питао када је Косово Србија . Путин планира да Истанбул буде опет Константинипољ : )
Препоруке:
4
0
14 среда, 01 април 2015 15:00
Лајош Wинету
Ајмо од почетка: ако ће пад Турске да ојача позиције rринrоcа, онда навијам за Турке. Њихов план "Greater Middle East" о томе говори. Мислим да је тренутно у Руском интересу да се геноцидна творевина звана Туркса одржи у седлу. У том смислу препоручујем текст Ђорђа Милошевића "Америчко прекрајање Блиског истока и монтирање истине" ево линка http://www.nspm.rs/savremeni-svet/americko-prekrajanje-bliskog-istoka-i-montiranje-istine.html

Прочитај, анализирај, коментариши, па ниси ваљда за џабе АНАЛИТИЧАР?
И молим те да избегаваш да ми се пишеш мој надимак на латиници, ако сам ставио W не значи да сам латиничар, једино ако хоћеш да ми забодеш прст у око, а мислим да ти то није била намера.
Читајући твоје коментаре мислим да смо на истој страни.
Мир, брате Србине!
Препоруке:
3
0
15 среда, 01 април 2015 15:02
Лајош Wинету
Ајмо од почетка: ако ће пад Турске да ојача позиције rринrоcа, онда навијам за Турке. Њихов план "Greater Middle East" о томе говори. Мислим да је тренутно у Руском интересу да се геноцидна творевина звана Туркса одржи у седлу. У том смислу препоручујем текст Ђорђа Милошевића "Америчко прекрајање Блиског истока и монтирање истине" ево линка http://www.nspm.rs/savremeni-svet/americko-prekrajanje-bliskog-istoka-i-montiranje-istine.html

Прочитај, анализирај, коментариши, па ниси ваљда за џабе АНАЛИТИЧАР?
И молим те да избегаваш да ми се пишеш мој надимак на латиници, ако сам ставио W не значи да сам латиничар, једино ако хоћеш да ми забодеш прст у око, а мислим да ти то није била намера.
Читајући твоје коментаре мислим да смо на истој страни.
Мир, брате Србине!
Препоруке:
0
0
16 среда, 01 април 2015 15:33
н.
Српска сармо,
.. масонска ложа П2 и њен Велики мајстор,Лићо Ђели.
Бригате росе..Борхесов пуч..
н.
Препоруке:
2
0
17 среда, 01 април 2015 15:45
kaca@analiticar
Moj komentar je krajnje realan uz sagledavanje svih posledica destabilizacije jedne tako velike zemlje postavljenje na znacajnom geopolitickom polozaju kako prema Rusiji i Iranu tako i prema srednjem Istoku.
Razmislite o tome bez emocija i zakljucite ko bi imao i zasto korist od destabilizacije Turske.Cui bono?
To je sustina mog komentara a ne sazaljenje ili zao mi je Turske koja, kada smo mi u pitanju kao i Sirijci i Kurdi to ne zasluzuje.
Препоруке:
1
0
18 среда, 01 април 2015 15:48
српска сарма, а може и пасуљ@ АНАЛИТИЧАР @ lajos vinetu
Знате шта, Ваша ПЛАХОВИТОСТ је СВЕ, САМО НЕ "аналитичка"!? Као ТАКВИ не да не бисте БИЛИ НИ БЛИЗУ нпр. структурама РИСИ-ја, већ бисте били послани да мало дижете ТЕНЗИЈЕ на московским "Антимајданским" шетњама, пошто сте са ТАКВИМ "ПРИСТУПОМ" "добри" САМО ЗА ТО и НИЗАШТА ВИШЕ! За Вас баш важи оно "према свецу и тропар"!? Друго, на Вашу "претпоставку": "Путин планира да Истанбул буде опет Константинипољ :)" одговорићу КОНТРАПИТАЊЕМ: А ГДЕ ЋЕТЕ са СКОРО 50 МИЛИОНА ЉУДИ који се пишу у Турке!? (Остали грађани Турске су или Курди или припадници ОСТАЛИХ мањина Републике Турске.) Знате, историја Турске ЈЕСТЕ ТАКВА каквом сте је описали, али СЕМ ВАШЕГ БЕСА и ПУСТИХ ЖЕЉА, шта РЕАЛНО МОЖЕТЕ да ПОНУДИТЕ ПРАВОСЛАВНИМА Балкана, ergo Србима, Бугарима, Грцима, Цинцарима, Македонцима, Румунима, православним Албанцима!? То што хоћете да организујете КРСТАШКИ ПОХОД на Цариград и да ПОБИЈЕТЕ или ПРЕВЕРИТЕ скоро 70 МИЛИОНА МУСЛИМАНА Турске, то НИЈЕ ДОСТОЈНО једног члана СВЕТОСАВСКЕ ЦРКВЕ, зар не!?
Препоруке:
2
1
19 среда, 01 април 2015 16:00
АНАЛИТИЧАР
@ ЛАЈОШ ВИНЕТУ

Слажем се са Вама да ако је у интересу Америке пад Турске да онда сам за стабилну Турску , у реду је та Ваша оцјена , хтио сам указати да помало емотивно реагујемо , у смислу да ако је било ко против Америке да је самим тим добар за нас . Нисам ни против Америке а ни против Турске као таквих , сметају ми њихови поступци који су антисрпски у континуитету .
Поздрав
Препоруке:
2
0
20 среда, 01 април 2015 16:20
АНАЛИТИЧАР
@ СРПСКА САРМА

Мој поглед на Турску није уопште емотиван него је само заснован на чињеницама а оне кажу Турска је у свијету ислама највећи непријатељ Србима уз " амерички ислам " Сауди Арабију , УАЕ и Катар
Преко ваших увреда колико ја знам а колико ја не знам ћу само прећи јер их сматрам смијешним благо речено а да ме знате као што ме не знате знали би зашто то кажем . Србији и Реп. Српској је Турска непријатељ јер њихова обавештајна служба је уз УЧК и Бакира Изетбеговића и СДА , директно ради против српских интереса . О вашој опаски да Путин планира да Истанбул претвори у Константинипољ само ћу казати да Ви " мислите " разумом а не инстинктом који имају аналитичари прави . Ако је вама овај рат у Сирији обичан како објашњавате да муслимани сунити из Аустралије , Њемачке , Канаде , Малезије , Дагестана , Канаде , Чеченије , Туниса да сви долазе тамо . Тај рат је по свим параметрима Свети , а ако Вам нешто није јасно шта ја пишем то кажу и наши Монаси са Хиландара
Препоруке:
1
0
21 среда, 01 април 2015 16:33
АНАЛИТИЧАР
@ KAĆA

Каћа постоји много параметара због којих кажем и тврдим да Турска није велика земља а још је мање велика сила , земљ која води тако бахату политику као Турска и која се завадила са свим својим сусједима и то искључиво турском кривицом нити је велика сила нити ће бити . Земља која руши Сирију или огромну силу каква је Кина преко Ујгура или провоцира Русију подржавањем вахабиста на Кавказу или Азербејџана је сила са катастрофално лошим процјенама , Турска има 77 милиона људи сада , од тога минимум 18 мили. Курда , при чему свака Курдкиња роди , стопа фертилитета 3,4 док је код туркиња 1,8 максимум и та и таква Турска не размишља шта ће бити за 5 година или 15 година . Официри турске који су водили турске командосе у борбама против Курда кажу да турци никада неће сломити Курде , ако их сада не могу сломити , најобичнију нац. мањину каква су они сила и каква ће тек бити у будућности када их Курди наталитетом униште . Каква је сила где нестане струја у целој земљи,кловнови
Препоруке:
1
0
22 среда, 01 април 2015 16:48
српска сарма, а може и пасуљ@ АНАЛИТИЧАР @ lajos vinetu
"Лајош Winetu" вам је све САВРШЕНО ЛОГИЧНО објаснио, а што се куробецате и НЕ РАЗЛИКУЈЕТЕ БИТНО од НЕБИТНОГ, то је Ваш ПРОБЛЕМ!? Уосталом, КАКО ТО МУСЛИМАНИ-руски држављани не сметају Путину и што уопште прави "турски ток" и то још са Ердоганом, обашка Асад, који је, ДА ПОДСЕТИМ, муслиман-алавит!? Знате, има сјајна сцена у Ејзенштајновом (које презиме, а човек је РУС!?) "Александру Невском", где новгородски кнез среће пре битке са тевтонским витезовима Татаре који воде РУСКО РОБЉЕ!? (Подсећам Монголи су 1240 СПАЛИЛИ Кијев и ПОРОБИЛИ СВЕ РУСКЕ ЗЕМЉЕ, СЕМ Новгорода!) На питање његових сарадника да НАПАДНУ Татаре и ослободе РУСКО РОБЉЕ, одговорио је: "НЕ САД, имамо ПРЕЧЕГ НЕПРИЈАТЕЉА! Кад ОЈАЧАМО, вратићемо Татарима за СВУ МУКУ, КРВ и СРАМОТУ!" Е, ТАКО РЕЗОНУЈЕ ОЗБИЉАН ДРЖАВНИК и ПАТРИОТА и не поводи се за ТРЕНУТНИМ УТИСЦИМА!? Кад би Путин "резоновао" као Ви, вероватно би "пао" већ при ПРВОЈ ПОДМЕТАЧИНИ, при потапању подморнице "Курск"!? ЗАТО ЈЕ Путин Путин, а ви сте... ТО ШТО ЈЕСТЕ!?
Препоруке:
3
0
23 среда, 01 април 2015 19:59
Дуле
Англосаксонци кажњавају Турску због окретања ка Русији.
Препоруке:
1
0
24 среда, 01 април 2015 20:19
АНАЛИТИЧАР
@ СРПСКА САРМА

Ако желите да кажете да је Русији већи непријатељ Америка него Турска када сте спомињали Новгород слажем се са Вама и можда само привремено Русија можда има неке партнерске односе са Турском али дугорочно а и иначе и Америка а и Турска воде штетну и антисрпску и антируску политику . А ако ме питате шта предлажем Србима и Грцима предлажем им - нам - да будемо што даље од Турске , спречити њихов утицај на Балкану а они се и појављају на Балкану јер Србију од 2000-те воде марионете а не патриоте и визионари . Док је Србија била Србија на сепаратизам у Новом Пазару СПС и радикали су одговорили увођењем принудне управе и сменом кадрова Угљанина СДА и Љајића . Рт у Сирији је генератор великог рата и катализатор стратешких подјела , као побједник изаћи ће оса Русија - Иран а као поражени Хазарија - УСА плус Турска плус Израел плус Британија
Поздрав брате САРМО и не љутим се што тврдите да нисам Путин , нисам , истина је : )
Препоруке:
2
0
25 среда, 01 април 2015 21:02
kaca@analitičar
Ja vama i dalje postavljam pitanje:Čija korist ili u čiju korist ? i ne dobijam odgovor,to je suština pokušaja destabilizacije Turske.Sve ostalo sto navodite meni je poznato i u ovom trenutku može biti samo dodatni manipulativni okidač onog čija je korist.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 02 април 2015 08:26
АНАЛИТИЧАР
@ KACA

Сада ћу Вам одговорити шта мислим ко стоји иза тероризма у Турској . Само моје процене јер нити сам Пророк Илија нити Мојсије а чини ми се да нисам ни Мухамед : ) . Турска је чланица НАТО-а али модерна Ататуркова Турска - кемалистичка - секуларна је оружје у рукама атлантиста и слуга осе Америка - Лондон - Тел Авив . Ататурк МАСОН из Салонике ( Солуна ) је рушио медресе , укидао исламске обичаје у Турској а градио обелиске масонске споменике . Модерна Турска је никла на рушевинама ислама . Као таква Турска је ПРЕМРЕЖЕНА агентуром УСА и Лондона и хазарије ( Израела ) . УСА држи на линку богатог турског имама Фетјулаха Гулена који ради као агент ЦИА и живи у Пенсилванији , савезна држава у УСА . Пребогата особа имам Гулен - од Велике Кладуше у нашој српској Босни па до Кине Гулен има своју агентуру , поготово заједно са Америком за коју ради има низ медреса и школа у средњој Азији ( меком трбуху Русије ) гдје учитељи енглеског су агенти ЦИА, руска служба каже њих чак 130
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 02 април 2015 08:36
АНАЛИТИЧАР
@ KACA

наставак 2

Каћа Ваши ставови око Турске су исправни и у праву сте да би дестабилизација земље од 77 милиона људи била опасна . Сада да завршим шта мислим ко стоји иза тероризма у Турској. Дакле, апсолвирали смо да иза Ататуркове Турске као газде стоје Америка , погана Британија и Израел - зар вам није био чудан одличан однос Израела и " муслиманске Турске " . Турска Ататуркова није била муслиманска него масонска. А сада ко стоји , Ви , СРПСКА САРМА и наш брат ЛАЈОШ ВИНЕТУ сматрате да Америка прави зло јер се Ердоган ( манијак ) окренуо Русији , сматрате да је то турска операција ГЛАДИО где УСА убија а оптужује љевичаре. Ја не мислим тако, можда су Руси чија је служба јача од НАТО-ове али је тиха да врате Ердогану за Кавказ и за Сирију, можда је Асад да врати поганом Ердогану за рушење Сирије , можда су Курди због геноцида Турске над Курдима а можда су СТВАРНО турски левичари који имају дуг стаж диверзија против НАТО-а - они су агентура Кремља , мислим да су они
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 02 април 2015 11:59
српска сарма, а може и пасуљ@ АНАЛИТИЧАР, крај!
Знате, Ви имате ПРОБЛЕМ, а то је што МЕШАТЕ емоције и ЛОГИКУ! Емоције имају и животиње и примитивци, а ЧОВЕКА (Homo sapiensa sapiensa) од њих РАЗДВАЈА РАЗУМ! То су знали још и наши стари, иако су живели ПОД Турцима! Јер, емоције су им служиле да ПРЕЖИВЕ, док је РАЗУМ био ЈЕДНО од ГЛАВНИХ ОРУЖЈА да се ОСЛОБОДЕ од душмана и НАПРЕДУЈУ! Наравно, разум није једини фактор који одређује напредовање једног народа, важна је и СКЛАДНОСТ односа разума, вере, емоција и интуиције, што можда понајбоље знају Кинези, НАЈДУГОВЕЧНИЈА СВЕТСКА ЦИВИЛИЗАЦИЈА! Уосталом, погледајте симбол јин-јанг и све ће вам се касти! Друго, кад кажем емоције, код вас видим само мржњу и гађење!? Знате шта, са тиме се НЕ ДОБИЈАЈУ РАТОВИ! Са тим можете да хучете и бучете (као, ПРЕТПОСТАВЉАМ, ваши susjedi са ДРУГЕ СТРАНЕ ЕНТИТЕТСКЕ ГРАНИЦЕ!), али тиме НЕЋЕТЕ РЕШИТИ ПРОБЛЕМ Турске! Уосталом, "много је мачку говеђа глава", па зато пустите Путина да РЕШАВА "турски гамбит", за НАШУ МЕРУ су ДОВОЉНИ "ујаци"& "балије"& балисти!?
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 02 април 2015 15:58
АНАЛИТИЧАР
@ SRPSKA SARMA

Ви имате потребу да ме увриједите , моји ставови према Турској су базирани на чињеницама а Ви ако сте мајстор нађите само једну грешку у ономе шта сам написао , шта није тачно . Да се Турска бахатом политиком замјерила буквално свим својим комшијама или да сила каква она жели да буде никада себи не би дозволила да јој у 60 одсто земље нестане електрична енергија или да јој у 5 дана падну два елитна авиона борбена или да јој Америка напакује Гези Парк а да јој руска служба убија Чечене у Истанбулу или да јој Грчка наоружава Курде . Превише минуса за некога ко претендије да је сила или да их ЕУ понижава да никада не уђу у ЕУ или сукоб кемалисти / исламисти . Да у праву сам што сам Вам казао да морате имате инстинкт за анализу , осим чињеница . Наведите ми Ви само три фактора зашто мислите да је Турска сила
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер