Da li je to poslednje Gašićevo pojavljivanje u inostranstvu u svojstvu ministra?
Daj bože.
Preporuke:
57
43
2
četvrtak, 19 mart 2015 21:22
Mladen
Svi nas hvale???
Preporuke:
41
41
3
četvrtak, 19 mart 2015 21:37
marlon
bljak
Preporuke:
48
35
4
četvrtak, 19 mart 2015 21:42
Anka Krajina
niko ne može da promeni ono što se desilo pre 16 godina
Može li taj "niko" da plati odštetu i vrati teritoriju?
Preporuke:
48
2
5
četvrtak, 19 mart 2015 21:47
po Psaki
Ima li Psaki predstavu gde bi otprilike mogla biti Srbija(a nije u Sibiru)?
Preporuke:
43
1
6
četvrtak, 19 mart 2015 21:54
marlon
jedno pitanjce za botove sto klikcu minuse...pa zar niste dobili izbore sa parolom da nikada necete u eu i nato i necete raditi ono sto su srbiji radile demokrate?
sta je sad ova pocepena svest ko sifonske gace?
Preporuke:
41
4
7
četvrtak, 19 mart 2015 21:54
siniša
Zar nije zvanična politika Srbije da sarađuje sa svima, otkud DŽen Psaki sa pričom da Srbija hoće da sarađuje samo sa NATO paktom.
Da joj nije neko pogrešno rastumačio srpsku politiku otvorenih vrata na sve četiri strane.
Preporuke:
23
2
8
četvrtak, 19 mart 2015 22:14
Danilo
Nama ovdje niko ne brani da bacamo parole protiv NATO-a,SAD i EU,da necemo saradjivati sa MMF-om,sa Sv. bankom,sa EBRD,da necemo zapadne investicije,da necemo da nam dolaze bogati lopovi sa Zapada i da se bogate na nama,da necemo da budemo njihovo roblje itd.
Isto tako se vikalo od 1945 do 60-tih godina i ne samo kod nas,nego i u Rusiji i svim drzavama koje je Hitler pregazio,Jevreji su trazili nacisticke zlocince,a onda se poslo u Njemacku,Austriju na privremeni rad,da se zaradi koja marka,da se posalje kuci da se prezivi i svi zaboravise Hitlera.
Rusi su imali 25 miliona zrtava,a prije nekoliko godina Nijemce nazvase prijateljima,prije nas Srba,a Jevreji sa svim pocastima docekase Mekelovu u Jerusalemu.
Sta sam htio reci?
Pa to,da su narodu,u ovom bijednom i kratkom zivotu,vazne samo tri stvari,sta staviti u se,na se i poda se,a sve ostalo je manje vazno.
Da me ne shvatite pogresno,sa dusmanima nikad ne mozemo biti prijatelji,ali saradjivati moramo,radi svojih interesa.
Preporuke:
6
30
9
četvrtak, 19 mart 2015 22:18
cisto onako
To je oona Psakica pametnica sto je rekla da bi poslala flotu na Belorusiju....
Preporuke:
26
1
10
četvrtak, 19 mart 2015 22:23
dete
Vest sa sajta Ministarstva prosvete:
"Objavljeno sreda, 18 mart 2015 22:05
Od septembra 2014. godine, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Svetska banka imali su intenzivne konsultacije o tome kako da se najbolje iskoriste donatorska sredstva koja Evropska unija u okviru Investicionog okvira za Zapadni Balkan (WBIF) namenski obezbeđuje za projekat praćenja i vrednovanja inkluzivnog obrazovanja.
Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i angažovanim ekspertima podršku će pružiti Tim za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva, UNICEF i Fond za otvoreno društvo."
NATO ili Fond za otvoreno društvo?
Preporuke:
25
0
11
četvrtak, 19 mart 2015 22:33
Drinko Končarević
Minuse na komentare udara neko van Srbije. Zbog podvala sa poentiranjem ja na poene ne obraćam pažnju. No nisam indifenentan prema minusima. Velik broj minusa su ustvari plusevi. I minusi mogu da budu potvrda da je komentar ispravan. Na kraju krajeva, demokratsko je pravo da kažem da se ne slažem ili sa nečim slažem. Onak ko udaara minuse nije demokrata.
A što se tiče ulaska u NATO, jok bato. Mnogi ugovori sa "eu kazamatom" i NATO-m biće predmet posebnog proučavanja i raskidanja kad se promeni vlast, i dođe bolja od ove. Ovako, sa neizvršavanjem predizbornim obećanjima, ova vlast bi sa vlasti mogla da ode i ranije, pre roka i isteka manadata. Ni bot minusi joj neće pomoći.
Preporuke:
15
5
12
četvrtak, 19 mart 2015 22:49
Kapaciteti
Možemo mi da sredimo i nove pločice po NATO (kuhinja, kupatilo, VC...).
Preporuke:
23
1
13
četvrtak, 19 mart 2015 23:30
Robotizovani umovi
NATO je zločinačka organizacija. NATO siluje svest. NATO koristi sve vrste psihološkog oružja da preumi narod i onda ga učini svojim robljem koje će da ga voli. Agresija na Srbiju izvršena je zbog kategoričkog protivljenja preumljivanju. Pobesneli su! Hteli su da nas unište. Kao Hitler Jevreje. To je bila jasna namera.Posledice bestijalnog psihološkog rata protiv Srbije i srpskog naroda vide se, kao retko gde u svetu, na ovim našim preumljenim konvertitima. Neka je laka zemlja njihovom bivšem umu.Pristupanje NATO nije neprihvatljivo samo zbog zlikovačkog 78.-dnevnog bombardovanja Srbije. Daleko je gora neprekidna nasilna promena svesti naroda kojom nas pretvaraju od normalnih ljudi u bravove. U toj klanici-ludnici srećni su oni čija je svest oduvek ista kao naših dušmana, kao i oni koji ne osećaju da im se svest menja i postaje ista kao naših dušmana. Vekovnih.
Preporuke:
20
1
14
četvrtak, 19 mart 2015 23:51
Visarion, besan
Krenemo li ka NATOU i udarimo li snakcije Rusiji, režimlije mogu da se gube sa vlasti.Ni Beograd na vodi neće da ih spase.Pokušao sam da budem obkjektivan , da im damo neku šensu.Ali ako ovo urade, šansi nema ni od korova,To treba najruriti pod hitno.Ima stvari koje se ne smeju da rade.NATO je naš neprijatelj i to će ostati zauvk.Rusi su naši srodnici i oni su pod pritiskom kao mi i njih se odreći ne smemeo.Milo može jer ga ne zarezuje nik,.Mi ne možemo jer su nas bombardovali.I ne samo to spremaju se da nas unište.Uranijum su nam već bacili.Sad treba da nas ekonomski obore, pa da delom uteknemeo , delom izumremo.Bondstil je stvoren da na tome radi.Opstaćemo samo ako se pobunimo, ako se odupremo, ako nađemo način da ih sprečimo.To je moguće ali treba biti hrabar i vešt.I imati vođstvo koje je s narodom a ne s Natoom.Ne mislim na Šešelja.Niti na sve ostale.Treba naći nove, hrabre i mudre,makar bili preki i popreki .
Preporuke:
15
3
15
četvrtak, 19 mart 2015 23:51
Anka Krajina
@ Danilo
Ma šta bi mi tupsoni bez našeg Danila NEDIĆA?!
- "u se, na se i poda se"
A za ideale nek ginu budale, kao što su ginule od 1941-45. i 1999. Jel' tako, Danilčino, junačino naša? I šta si nam poručio?
Da "moramo saradjivati sa dusmanima radi svojih interesa"?!
I ti si poranio k'o i onaj kojeg braniš. Još nije 25. mart, sačekaj malo, pa tek proslavljaj godišnjicu Trojnog-NATO pakta.
Preporuke:
21
5
16
petak, 20 mart 2015 00:15
Danilo
@ Zanosna Anka,
A,sta ti Anka bulaznis,jesi li ti procitala moj komentar?
Zasto Rusija saradjuje sa Njemackom,zasto Jevreji saradjuju sa Njemackom,zasto su Srbi isli u Njemacku da rade?
Kazes,za ideale ginu budale,je li?Pa zato partizani pobijedise "krvavi kapitalizam i kulake" uselise u njihove kuce na Dedinju,oduzese fabrike vlasnicima,pa uvedose Diktaturu proleterijata,umjesto Aleksandrove 6-to januarske.
Pa kad bratstvo i jedinstvo i drzava pod komunjarama propade,radnicka klasa unisti sama sebe i glasa masovno za kapitalizam.
Je li tako bilo,Anka,ili si se malo pobrkala?
Pa,normalno,Tito je sa Brantom potpisao mir i red da bi nasi radnici u Njemackoj bili tretirani kao Nijemci i da bi imali penzije,nisam to ja potpisivao,Anka.
Zasto narod posla Milosevica u Hag,pa za ono,u se,na se i poda se,moja Anka,dodijale sankcije, besparica i bijeda,poslao bi narod,za bolji zivot,i oca svoga,a ne Milosevica.
Gdje ti zivis,moja Anka,ili ti je proslo vrijeme?
Preporuke:
11
10
17
petak, 20 mart 2015 00:21
fristajlo
Danilo
Sta sam htio reci?
Pa to,da su narodu,u ovom bijednom i kratkom zivotu,vazne samo tri stvari,sta staviti u se,na se i poda se,a sve ostalo je manje vazno.
Vidite, Danilo- malo ste se prebacili.
Vi projektujete svoju viziju na ceo narod, i tu opasno grešite.
A dolazi vreme kada će to biti i veoma opasno.
Možda je Vama takvo stanje sasvim odgovarajuće, i na to imate pravo.
No, ono na šta nemate pravo je da ovaj minimalistički pristup sugerišete i drugima.
Jer, ima ljudi koji su evoluirali dalje od krmeta, na šta ste Vi sveli zahtev.
Zato- pokušajte da prethodno razmislite šta sugerišete drugima.
Da ne bude posle- nisam znao...
Preporuke:
23
3
18
petak, 20 mart 2015 00:41
Danilo
@ Fristajlo,
A,za koje to vrijednosti zivi narod,kumunisticke,evropske,ili liberalnog kapitalizma?
Sta su evropske vrijednosti,novac,novac i opet novac,pljacka,kapitalisticke,imperijalisticke,isto tako,komunisticke vrijednosti su propale,sam narod ih je odbacio glasajuci za kapitalizam,za novac,za novac,moj Fristajlo.
Zar nije moralno i normalno zadovoljavati ove tri stvari,one su esencijalne u zivotu svakog covjeka.
I nije to samo krmeci zivot,to je i ljudski zivot,zelis da dobro pojedes i popijes,zelis da se fino obuces i zelis da stvoris porodicu i ostavis potomstvo iza sebe.
Mozes li ti dokuciti te ljudske potrebe.
Nisam rekao da covjek treba da bude lopov,da vara,da ubija,to su negativne stvari kod covjeka.
I to je narodu najvaznije,ne nasem,nego svakom na svijetu.
Te potrebe guraju covjeka da uci da radi,da zaradjuje.
Kazu Bregovic i Colic da su poceli svirati i pjevati da bi se mogli ljepse obuci i primamiti djevojke.
To je to,ne znam sta je sporno.
Preporuke:
8
12
19
petak, 20 mart 2015 01:02
...
Tuga
Preporuke:
15
1
20
petak, 20 mart 2015 02:07
UDS
Svim snagama PROTIV KULTURE SMRTI!!!
http://udemokratskojsrbiji.tumblr.com/post/114085812240
Preporuke:
14
1
21
petak, 20 mart 2015 03:41
Boško
Danilo
@ Fristajlo,
A,za koje to vrijednosti zivi narod
Kazu Bregovic i Colic da su poceli svirati i pjevati da bi se mogli ljepse obuci i primamiti djevojke.
To je to,ne znam sta je sporno
Za secikesu, crnoberzijanca i lezilebovića si dobro objasnio svoj "životni stil"
Ali tvoje intelektualno "ograničenje" ne dozvoljava ti da razumeš da ako hoćeš da "sviraš i pevaš i lepo se obučeš" to sve mora neko da napravi, zaradi i plati.
Ali nisi ti prvi koji je "zadenuo mozak za sviralu" jer kad nam PPV i sada i dok je bio PV peva okupatoru dok izdaje Srbiju šta očekivati od prosečne intelektualne boranije.
Preporuke:
11
5
22
petak, 20 mart 2015 08:07
cisto onako
@Danilo
Nisam rekao da covjek treba da bude lopov,da vara,da ubija
Kako si lepo opisao neljude iz 'bratskog' NATO pakta i EU.
Ti i tebi slicni nam upravo predlazu da postanemo takvi.
Preporuke:
10
4
23
petak, 20 mart 2015 09:28
Beograđanin
Samo naivni i neobavešteni mogu misliti da je članstvo u EU moguće bez prethodnog članstva u Nato.
Naša vlada vuče brze i beskrupulozne korake da nas ugura i u jedno i u drugo, ne obazirući se ni najmanje na objektivne interese zemlje, mišljenje ljudi i demokratske procedure, koristeći svoju nomilano dobru političku poziciju. Po svojim akcijama, duhu i ponašanju, ona je tipična marionetska vlada kolonije.
Ekonomski sadržaj ove kolonijalističke politike vidimo na rasprodaji najvrednijih državnih resursa (ne na grinfild investicijama!), i špekulativnim investicijama u nekretnine, bez stvarne potrebe, kao što je po zlu čuveni begrad na vodi.
Kao opštu ocenu ove situacije, citirao bih ovde stih iz narodne poezije: 'velikaši, prokleto vam carstvo'.
Preporuke:
9
1
24
petak, 20 mart 2015 10:08
Anka Krajina
@ Danilo
Za početak, Anka ne "bulazni", samo te podsećam čiju ideologiju ovde zastupaš.
Objasni nam za koga izginu ona mladost na Košarama?!
Jel' zato da današnja vlast garantuje natovcima da su iznad i izvan zakona?
Da mogu po Srbiji raditi šta ih je volja i da neće odgovarati ni za krivična dela?!
Izdaja nema nikakve veze sa ideologijom!
De Gol nije bio komunista ali je bio patriota.
Ali to je za tvoju pamet preteška lekcija.
Preporuke:
11
4
25
petak, 20 mart 2015 16:23
šklj
`pozdravljate`sami sebe, i isto takvu `saradnju`,- pioni s kojima ste IPAP potpisali, su - vaši, ne računajte ih kao Srbe....
Preporuke:
0
0
26
petak, 20 mart 2015 18:10
Danilo
@ Zanosna Anka,
Anka duso,zivot ide dalje,saradjivati se mora sa svima,pa i sa neprijateljima ako ne mislimo postati S.Koreja.
Sve je to uredu oko dusmana i agresora,odbrane zemlje i zrtava,sve to treba postovati,ali narod i drzava moraju zivjeti.
Ili cemo se svi Srbi vratiti iz tih dusmanskih NATO drzava pa doci na Terazije i vikati da smo Srbi i da odbijamo zivjeti u NATO drzavama,ili ce svi radnici u Srbiji koji rade u njemackim,americkim,francuskim firmamam dati otkaze i reci da nece hljeb koji im oni daju.
Narod hoce da radi,da zaradjuje,da lijepo zivi,pa malar i od americkih para,
Treba prihvatiti sve sto je u nasem interesu.
Ulazak u NATO nije u srpskom interesu i to je jasno svima.Srbija mora ostati neutralna,izmedju NATO-a i Rusije jer jedino tako moze da opstane i da zadrzi koliko-toliko suvereniteta i da stiti Srbe na KosMetu.
Pitao sam te,zasto je Tito potpisao sporazum sa Vilijem Brantom?
Pa zato sto je to bilo u interesu SFRJ i tu nema nista lose.
Preporuke:
2
0
27
petak, 20 mart 2015 18:34
Danilo
@ Bosko,
Na osnovu tvojih duhom siromasnih i intelektualno skucenih komentara i nacina razmisljanja mislim da nisi dobro plasiran da pricas o mojim intelektualnim dometima.
Cilj svakog covjeka je da postane uspjesan,sto ja i jesam,u svakom pogledu,a sve sam zaradio svojim radom i znanjem i bio uvazen u svojoj sredini.
I zato mi je najmanje vazno sta ces ti luzeru reci o meni.
Preporuke:
3
2
28
petak, 20 mart 2015 20:52
Rina
Šta je Vlada sakrila o tome šta su sve dogovorili sa NATO-om? Dva-tri koraka do članstva? Okupaciju zemlje?A narod - ko pita narod. Ja sam deo naroda i ne želim da vidim natoovce u svojoj zemlji. I tako misli većina. Šta onda oni rade?
Preporuke:
1
0
29
petak, 20 mart 2015 22:31
fristajlo
Danilo @ Fristajlo,
Nisam rekao da covjek treba da bude lopov,da vara,da ubija,to su negativne stvari kod covjeka.
Jeste, upravo to ste rekli, samo ne vidite.
Podržavati neoliberalni koncept znači upravo to. Ako Vam za to treba i dokaz- imate ga svuda oko sebe; takvi vode ovaj današnji svet. A sve ostale su sveli na gorepomenuto "krme."
To tako funkcioniše.
A dopada se onima koji su u tom blatu dobro pozicionirani. I ma koliko se trudili da to opravdate- nemate nikakvu šansu na uspeh u tome, jer će biti sve gore, do tačke kada će sve eksplodirati u nepoznatom trenutku, intenzitetu i smeru.
Čuvajte se da ne budete na liniji vatre.
Daj bože.
Može li taj "niko" da plati odštetu i vrati teritoriju?
sta je sad ova pocepena svest ko sifonske gace?
Da joj nije neko pogrešno rastumačio srpsku politiku otvorenih vrata na sve četiri strane.
Isto tako se vikalo od 1945 do 60-tih godina i ne samo kod nas,nego i u Rusiji i svim drzavama koje je Hitler pregazio,Jevreji su trazili nacisticke zlocince,a onda se poslo u Njemacku,Austriju na privremeni rad,da se zaradi koja marka,da se posalje kuci da se prezivi i svi zaboravise Hitlera.
Rusi su imali 25 miliona zrtava,a prije nekoliko godina Nijemce nazvase prijateljima,prije nas Srba,a Jevreji sa svim pocastima docekase Mekelovu u Jerusalemu.
Sta sam htio reci?
Pa to,da su narodu,u ovom bijednom i kratkom zivotu,vazne samo tri stvari,sta staviti u se,na se i poda se,a sve ostalo je manje vazno.
Da me ne shvatite pogresno,sa dusmanima nikad ne mozemo biti prijatelji,ali saradjivati moramo,radi svojih interesa.
"Objavljeno sreda, 18 mart 2015 22:05
Od septembra 2014. godine, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Svetska banka imali su intenzivne konsultacije o tome kako da se najbolje iskoriste donatorska sredstva koja Evropska unija u okviru Investicionog okvira za Zapadni Balkan (WBIF) namenski obezbeđuje za projekat praćenja i vrednovanja inkluzivnog obrazovanja.
Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i angažovanim ekspertima podršku će pružiti Tim za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva, UNICEF i Fond za otvoreno društvo."
NATO ili Fond za otvoreno društvo?
A što se tiče ulaska u NATO, jok bato. Mnogi ugovori sa "eu kazamatom" i NATO-m biće predmet posebnog proučavanja i raskidanja kad se promeni vlast, i dođe bolja od ove. Ovako, sa neizvršavanjem predizbornim obećanjima, ova vlast bi sa vlasti mogla da ode i ranije, pre roka i isteka manadata. Ni bot minusi joj neće pomoći.
Ma šta bi mi tupsoni bez našeg Danila NEDIĆA?!
- "u se, na se i poda se"
A za ideale nek ginu budale, kao što su ginule od 1941-45. i 1999. Jel' tako, Danilčino, junačino naša? I šta si nam poručio?
Da "moramo saradjivati sa dusmanima radi svojih interesa"?!
I ti si poranio k'o i onaj kojeg braniš. Još nije 25. mart, sačekaj malo, pa tek proslavljaj godišnjicu Trojnog-NATO pakta.
A,sta ti Anka bulaznis,jesi li ti procitala moj komentar?
Zasto Rusija saradjuje sa Njemackom,zasto Jevreji saradjuju sa Njemackom,zasto su Srbi isli u Njemacku da rade?
Kazes,za ideale ginu budale,je li?Pa zato partizani pobijedise "krvavi kapitalizam i kulake" uselise u njihove kuce na Dedinju,oduzese fabrike vlasnicima,pa uvedose Diktaturu proleterijata,umjesto Aleksandrove 6-to januarske.
Pa kad bratstvo i jedinstvo i drzava pod komunjarama propade,radnicka klasa unisti sama sebe i glasa masovno za kapitalizam.
Je li tako bilo,Anka,ili si se malo pobrkala?
Pa,normalno,Tito je sa Brantom potpisao mir i red da bi nasi radnici u Njemackoj bili tretirani kao Nijemci i da bi imali penzije,nisam to ja potpisivao,Anka.
Zasto narod posla Milosevica u Hag,pa za ono,u se,na se i poda se,moja Anka,dodijale sankcije, besparica i bijeda,poslao bi narod,za bolji zivot,i oca svoga,a ne Milosevica.
Gdje ti zivis,moja Anka,ili ti je proslo vrijeme?
Pa to,da su narodu,u ovom bijednom i kratkom zivotu,vazne samo tri stvari,sta staviti u se,na se i poda se,a sve ostalo je manje vazno.
Vidite, Danilo- malo ste se prebacili.
Vi projektujete svoju viziju na ceo narod, i tu opasno grešite.
A dolazi vreme kada će to biti i veoma opasno.
Možda je Vama takvo stanje sasvim odgovarajuće, i na to imate pravo.
No, ono na šta nemate pravo je da ovaj minimalistički pristup sugerišete i drugima.
Jer, ima ljudi koji su evoluirali dalje od krmeta, na šta ste Vi sveli zahtev.
Zato- pokušajte da prethodno razmislite šta sugerišete drugima.
Da ne bude posle- nisam znao...
A,za koje to vrijednosti zivi narod,kumunisticke,evropske,ili liberalnog kapitalizma?
Sta su evropske vrijednosti,novac,novac i opet novac,pljacka,kapitalisticke,imperijalisticke,isto tako,komunisticke vrijednosti su propale,sam narod ih je odbacio glasajuci za kapitalizam,za novac,za novac,moj Fristajlo.
Zar nije moralno i normalno zadovoljavati ove tri stvari,one su esencijalne u zivotu svakog covjeka.
I nije to samo krmeci zivot,to je i ljudski zivot,zelis da dobro pojedes i popijes,zelis da se fino obuces i zelis da stvoris porodicu i ostavis potomstvo iza sebe.
Mozes li ti dokuciti te ljudske potrebe.
Nisam rekao da covjek treba da bude lopov,da vara,da ubija,to su negativne stvari kod covjeka.
I to je narodu najvaznije,ne nasem,nego svakom na svijetu.
Te potrebe guraju covjeka da uci da radi,da zaradjuje.
Kazu Bregovic i Colic da su poceli svirati i pjevati da bi se mogli ljepse obuci i primamiti djevojke.
To je to,ne znam sta je sporno.
http://udemokratskojsrbiji.tumblr.com/post/114085812240
@ Fristajlo,
A,za koje to vrijednosti zivi narod
Kazu Bregovic i Colic da su poceli svirati i pjevati da bi se mogli ljepse obuci i primamiti djevojke.
To je to,ne znam sta je sporno
Za secikesu, crnoberzijanca i lezilebovića si dobro objasnio svoj "životni stil"
Ali tvoje intelektualno "ograničenje" ne dozvoljava ti da razumeš da ako hoćeš da "sviraš i pevaš i lepo se obučeš" to sve mora neko da napravi, zaradi i plati.
Ali nisi ti prvi koji je "zadenuo mozak za sviralu" jer kad nam PPV i sada i dok je bio PV peva okupatoru dok izdaje Srbiju šta očekivati od prosečne intelektualne boranije.
Kako si lepo opisao neljude iz 'bratskog' NATO pakta i EU.
Ti i tebi slicni nam upravo predlazu da postanemo takvi.
Naša vlada vuče brze i beskrupulozne korake da nas ugura i u jedno i u drugo, ne obazirući se ni najmanje na objektivne interese zemlje, mišljenje ljudi i demokratske procedure, koristeći svoju nomilano dobru političku poziciju. Po svojim akcijama, duhu i ponašanju, ona je tipična marionetska vlada kolonije.
Ekonomski sadržaj ove kolonijalističke politike vidimo na rasprodaji najvrednijih državnih resursa (ne na grinfild investicijama!), i špekulativnim investicijama u nekretnine, bez stvarne potrebe, kao što je po zlu čuveni begrad na vodi.
Kao opštu ocenu ove situacije, citirao bih ovde stih iz narodne poezije: 'velikaši, prokleto vam carstvo'.
Za početak, Anka ne "bulazni", samo te podsećam čiju ideologiju ovde zastupaš.
Objasni nam za koga izginu ona mladost na Košarama?!
Jel' zato da današnja vlast garantuje natovcima da su iznad i izvan zakona?
Da mogu po Srbiji raditi šta ih je volja i da neće odgovarati ni za krivična dela?!
Izdaja nema nikakve veze sa ideologijom!
De Gol nije bio komunista ali je bio patriota.
Ali to je za tvoju pamet preteška lekcija.
Anka duso,zivot ide dalje,saradjivati se mora sa svima,pa i sa neprijateljima ako ne mislimo postati S.Koreja.
Sve je to uredu oko dusmana i agresora,odbrane zemlje i zrtava,sve to treba postovati,ali narod i drzava moraju zivjeti.
Ili cemo se svi Srbi vratiti iz tih dusmanskih NATO drzava pa doci na Terazije i vikati da smo Srbi i da odbijamo zivjeti u NATO drzavama,ili ce svi radnici u Srbiji koji rade u njemackim,americkim,francuskim firmamam dati otkaze i reci da nece hljeb koji im oni daju.
Narod hoce da radi,da zaradjuje,da lijepo zivi,pa malar i od americkih para,
Treba prihvatiti sve sto je u nasem interesu.
Ulazak u NATO nije u srpskom interesu i to je jasno svima.Srbija mora ostati neutralna,izmedju NATO-a i Rusije jer jedino tako moze da opstane i da zadrzi koliko-toliko suvereniteta i da stiti Srbe na KosMetu.
Pitao sam te,zasto je Tito potpisao sporazum sa Vilijem Brantom?
Pa zato sto je to bilo u interesu SFRJ i tu nema nista lose.
Na osnovu tvojih duhom siromasnih i intelektualno skucenih komentara i nacina razmisljanja mislim da nisi dobro plasiran da pricas o mojim intelektualnim dometima.
Cilj svakog covjeka je da postane uspjesan,sto ja i jesam,u svakom pogledu,a sve sam zaradio svojim radom i znanjem i bio uvazen u svojoj sredini.
I zato mi je najmanje vazno sta ces ti luzeru reci o meni.
@ Fristajlo,
Jeste, upravo to ste rekli, samo ne vidite.
Podržavati neoliberalni koncept znači upravo to. Ako Vam za to treba i dokaz- imate ga svuda oko sebe; takvi vode ovaj današnji svet.
A sve ostale su sveli na gorepomenuto "krme."
To tako funkcioniše.
A dopada se onima koji su u tom blatu dobro pozicionirani. I ma koliko se trudili da to opravdate- nemate nikakvu šansu na uspeh u tome, jer će biti sve gore, do tačke kada će sve eksplodirati u nepoznatom trenutku, intenzitetu i smeru.
Čuvajte se da ne budete na liniji vatre.