Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Island zvanično povukao kandidaturu za prijem u Evropsku uniju

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 12 mart 2015 23:40
siniša
Od tih Skandinavaca se ima šta naučiti.
Preporuke:
126
1
2 četvrtak, 12 mart 2015 23:42
Srbenda
Svi na Island, tamo cemo da prezivimo i da se spasimo od Vucica, Tome, Dacica i Mogerini!
Preporuke:
130
1
3 četvrtak, 12 mart 2015 23:45
B r a v o
Bravo, pametni ljudi!
Preporuke:
118
1
4 četvrtak, 12 mart 2015 23:49
fanatizam
"U maju 2013. Vlada je odlučila da zamrzne pregovore o pridruživanju sa EU"
------------
To je tada bila vest za celu Evropu osim za Dačića,koji je postavio granicu prema Kosmetu da bi dobio datum za pridruživanje.
Ni dan danas nije otvoreno ni jedno poglavlje,što znači da Srbija još nije ni počela da pregovara o ulasku u Uniju,a toliko toga je dala..
Island je za Srbiju pojam!
Preporuke:
130
1
5 četvrtak, 12 mart 2015 23:54
Zvonimir Bgd
Bravo za Island!
Neka sada samo Gunar i islandska vlada pripaze da im ne reziraju Majdan u Rejkjaviku...
Preporuke:
119
1
6 petak, 13 mart 2015 00:21
zoran
Vucicu, uvedi ovima sa islanda sankcije....sta oni tu sad pricaju o nekim alternativama, zar ti nisi najbolji i najpametniji na svetu pa da ti ovi sole pamet....ma odmah posalji vojsku tamo i TACKA....cuj molim te nece u evropsku uniju...goja glupost, mi smo dali 15% teritorije samo da bi postali kandidat za evropsku uniju....ma daj jos 15% za inat islandu!
Preporuke:
91
1
7 petak, 13 mart 2015 00:41
Beograđanin
Da, ali oni su to mogli jer je evroskeptična partija dobila izbore.

Kako će kod nas proći evroskeptične partije, ostaje da se vidi, ali tu su oko cenzusa.

Što nas vraća na problem da nije kriva ni samo politika - nego i narod. Narod nam glupavo glasa.
Preporuke:
86
1
8 petak, 13 mart 2015 01:52
Boško
Beograđanin
Da, ali oni su to mogli jer je evroskeptična partija dobila izbore.


Pronađite i jedan izborni slogan da "evropa nema alternativu" u izbornim propagandnim materijalima komunističkih socijalista i naprednih radikala pred izbore 2012 godine

Samo što nisu organizovali "atentate" na Tadića i "žute" jer "izdaju" Kosovo.

Vučiće je pobedio klasičnim lažima
- uvešće jeftinu dnevnu tarifu struje
- smanjiće cene struje
- pohapsiće kriminalce
- građani će živeti bolje
te okupio sav funkcionalno nepismeni jad tv glasača i lopovskih proftera "napredno radikalskih" da bi čim je došao na vlast od svoje partije napravio

najveće đubrište političkog otpada iz svih partija u Srbiji (od miloševićevih komunjara nije bilo takve koncentracije otpada na vlasti)

a Dačić i dalje dobija glasove dementne komunjarske bande koja se napljačkala 90tih pa sad strahuje za opljačkano
Preporuke:
57
2
9 petak, 13 mart 2015 02:57
Dragan
E, ovoje pametna i dalekovida vlada koaj dobro misli i dobro radi svom narodu.
Preporuke:
38
0
10 petak, 13 mart 2015 04:02
Zoran
siniša


Od tih Skandinavaca se ima šta naučiti.
------------

Ima. Posten rad i puno rada. Al za to se ne VATATE.
Preporuke:
5
52
11 petak, 13 mart 2015 05:43
Vodovod i Kanalizacija
Ne mogu se porediti babe i žabe dači je ipak samo jedan neuspešni kokošar.
Preporuke:
36
0
12 petak, 13 mart 2015 07:47
slavonar dragonsen
E, bas im zavidim! Ali Krimu zavidim vise.
Preporuke:
40
1
13 petak, 13 mart 2015 08:52
777
Providno, udar na Vučića u Miškovićevoj organizaciji...
Preporuke:
44
2
14 petak, 13 mart 2015 08:56
Jelena
Islandjani,lepo vas molim da mi dozvolite da se preselim kod vas.
Preporuke:
46
1
15 petak, 13 mart 2015 11:15
res publica
Tužno je kada se od mnoštva nacionalističkih mantri (tipa:ješćemo korijenje, uhapsite Vlasija, niko ne sme da vas bije, malo morgen, sankcija Sloveniji, bubnjeva i Prokletija,..) spadne na recikliranje vesti o Islandu. Ukratko radi se o miksu baba i žaba.
Preporuke:
1
28
16 petak, 13 mart 2015 11:21
Jasna
Razlog je izlov ribe i nekakve kvote za ribare,jer najveci broj Islandjana od toga zivi.Dakle u pitanju je cista racunica,izracunali ljudi da im se ne isplati,a ne neki bunt protiv EU kao sto to zamisljaju neki ovde.
Preporuke:
7
30
17 petak, 13 mart 2015 11:31
@Boško Beograđanin
Slažem se, Boško, Vučić je pobedio čistim lažima (i održava se na vlasti istim).

Ipak, ko god je iole detaljnije posmatrao, vrlo jasno je mogao da vidi šta je Dačić uradio sa Kosovom pola godine pred izbore. Što se tiče naprednjaka, oni su obrnuli za 180 stepeni još kad su oformili stranku, i tu takođe nije bilo nikakve dileme još od tada. Za patriote - i više nego dovoljno.

Problem je međutim što u zemlji vlada ne samo opšta idejna i politička dezorijentisanost i defetizam, nego i pravo pravcato beznađe, pa je glavna parola ona o boljem život (ma kakav politički sadažaj bio besmislen). Ovaj mućak to zna i samo u tu trubu trubi. Zvuči paradoksalno, ali narod veruje u ta prazan obećenja gotovo u religioznom smsilu - jer mu ništa nije preostalo, i jer je izgubio veru u mogućnost vlastitog delovanja. To je, na kraju, i projektoana posledica specijalnog rata koji se vodi protiv nas već više od dve i po decenije, i čiji je Hag samo jedan od instrumenata.
Preporuke:
21
1
18 petak, 13 mart 2015 11:36
Slobodan
Ljudi su racinalniji od nas stostruko. I kada su zatražili kandidaturu za članstvo u EU, to je bilo zbog finansijskih nedaća, a ne zbog toga što su im na vladti kvislinzi kao kod nas. A kad su vidjeli da od EU nema hljeba i da su njihovi nacionalni interesi ugroženi, lijepo i racionalno se ljudi povukli. I skidam im kapu!
Preporuke:
23
1
19 petak, 13 mart 2015 11:42
MP 1
Hladno je na Islandu ko ne podnosi hladnocu bolje da ne ide; Bravo Islandjani sve vam dobro bilo. Podrzavam i slicno odavno propovedam u pisanju. Nasa Srbijica umesto da bude kolonija EU, da "bidne" Mala Svajcarija na Balkanu.
Preporuke:
12
1
20 petak, 13 mart 2015 12:05
Boško
@Beograđanin
vrlo jasno je mogao da vidi šta je Dačić uradio sa Kosovom pola godine pred izbore. Što se tiče naprednjaka, oni su obrnuli za 180 stepeni još kad su oformili stranku
Ta lažna patriotska politika je bila vidljiva još 90tih a naročito 91 kad se videlo da miloševiću jedini cilj vlast a njegovim partijskim drugovima pljačka "privatizacijom" a bulažnjenje "radikala" Šešelja i Vučića niko normalan nije shvatao ozbiljno.
Zvuči paradoksalno, ali narod veruje u ta prazan obećenja gotovo u religioznom smsilu - jer mu ništa nije preostalo, i jer je izgubio veru u mogućnost vlastitog delovanja. To je, na kraju, i projektoana posledica specijalnog rata koji se vodi protiv nas već više od dve i po decenije
Taj "specijalni rat" traje još od 1944 godine pa nije ni čudo što je 90tih "TV narod" izabrao komunjare Miloševića i Šešelja da ga vode u "svetlu budućnost okupacije KiM", a sada njihove saborce i naslednike Vučića i Dačića da dovrše okupaciju Srpskog naroda.
Preporuke:
6
8
21 petak, 13 mart 2015 12:18
zoran
@Jasna
Razlog je izlov ribe i nekakve kvote za ribare,jer najveci broj Islandjana od toga zivi.Dakle u pitanju je cista racunica


a daj nam molim te Jasna levicarko nasu racunicu :))

to sto nam eu trpa sve i svasta pa ubijamo sopstvenu proizvodnju, kao recimo mleko, povrce, meso i to sve nam trpaju bez carine...bravo jasna!

od kada si to ti za EU....zar oni nisu bombardovali srbiju i tvog milosevica...ali znam, ti gledas u buducnost :))

e, da, sve je to kriv DSS....nego, zar tvoji omiljeni zuti nemaju istu ideologiju....oni sto ti skinuse milosevica...zivela sns, je li jasna? hihihi
Preporuke:
10
4
22 petak, 13 mart 2015 12:18
mile
Uvek je lepo podsetiti se ovog poteza Islanda,ali ovo je samo formalno odustajanje,odluka je poznata odavno i pozdravili smo je.
Preporuke:
12
0
23 petak, 13 mart 2015 12:26
nenad
ova generacija Islandjana izdala je svoju decu. POgledajte koliko smo mi recni da nas Vucic vodi i da ne pravimo takve greske. Zivecemo i mi u Eu, vozicemo dobra kola, ici na splavove cak i dva puta nedeljno.
Preporuke:
11
4
24 petak, 13 mart 2015 12:44
@Boško
"pobedili" su zahvaljujući izbornoj prevari, maloj izlaznosti, strankarskim glasačima ....mada bi pre osuđivao Srb(ijance) zbog pasivnosti, nezainteresiranosti,..

Otkrivene mane novog jedinstvenog glasačkog spiska, ali nadležni tvrde da je regularnost zagarantovana. Na listi za glasanje upisano 7.058.063, a na poslednjem popisu registrovano 7.120.666 stanovnika

http://www.vidovdan.org/?option=com_content&view=article&id=26121:2012
Preporuke:
7
0
25 petak, 13 mart 2015 12:47
SuperBad
Island gleda svoja posla a Srbija tudja
Preporuke:
16
0
26 petak, 13 mart 2015 12:54
Sva sreća
da još uvek postoje Narodi kojima je Sloboda i Dostojanstvo važnije od pinih želudaca bešika!
Srbi su bili takvi do 1918!
Preporuke:
12
2
27 petak, 13 mart 2015 13:16
Ljubitelj istorije
Ovo uraditi, a pre toga se detaljno ne posavetovati sa nasim premijerom o bezalternativnom putu u svetlu buducnost je zaista previse, pa cak i od hladnih Islandjana.
Neka ne kazu posle, nismo znali...
Preporuke:
13
1
28 petak, 13 mart 2015 14:19
Neša (Glodur)
@Jasna

"Razlog je izlov ribe i nekakve kvote za ribare,jer najveci broj Islandjana od toga zivi.Dakle u pitanju je cista racunica,izracunali ljudi da im se ne isplati,a ne neki bunt protiv EU kao sto to zamisljaju neki ovde."

Isplativost (interes) i EU su u najvećoj meri jedno sa drugim u vezi. EU i postoji da bi veliki, jaki i bogati bili veći, jači i bogatiji a mali, slabi i siromašni manji, slabiji i siromašniji. U kom taboru je Srbija? Svako ko je svestan odgovora na to pitanje zna kakva joj je dalja sudbina. To vam je prosto kao u matematici npr. 2+2. Učeni znaju da je 4 i nikako drugačije a politikanti kažu "kako se dogovorimo", "videćemo na kraju", "zavisi ko koga pre*ebe"...

Mene fascinira idiotizam "naših" koji idu u nešto što su pametni odavno iskusili, pročitali, prezreli i jedva čekaju da ga se ratosiljaju.
Preporuke:
11
1
29 petak, 13 mart 2015 15:32
pantelija
Naša vlada nema alternativu.
Ni u čemu se idejno ne razlikuju od vlade Ukrajine, samo što nisu došli pučem (nasilnim putem) već lažima i praznim obećanjima.
Čeka nas svetla budućnost kao i Ukrajinu.
Zapad podržava Jacenjuka i Porošenka isto kao i Vučića i Tomu. I njihovim hrabrim i teškim reformama su oduševljeni.
Preporuke:
5
3
30 petak, 13 mart 2015 16:22
......
Razum je pobedio.
Preporuke:
7
0
31 petak, 13 mart 2015 18:47
Observantes
Ovo liči na izolacionizam ali nije. Island je vulkanska zemlja, dostojanstvenih i vrednih ljudi i oni to žele da sačuvaju. Ceo narod je u poslu. Narodna radinost tamo cveta. Tamo nema stranih banaka, koliko znam. Naravno, treba biti pošten i reći da je Island „slepo crevo“ kontinenta. To naravno jeste važno jer spoljni pritisci prema njima ne mogu biti jaki kao oni prema Srbiji. Srbija je centar planete, kuća na drumu, epicentar geopolitičkih i geostrateških interakcija. Na Islandu nema špijuna. Oni tamo idu na banjsko lečenje. U Beogradu su čitave vojske.
Preporuke:
8
0
32 petak, 13 mart 2015 22:48
Samo za Jasnu sa ili bez zvezdice
Ko je rasturio DOS?


Koji je, po vama, bio prelomni trenutak koji je označio kraj vlade DOS?

- Izručenje Miloševića, na Vidovdan 28. juna 2001, kada je Koštunica rekao da je to državni udar, iako je postojao dogovor o tome da se obaveze prema Hagu moraju izvršiti. On je već sledećeg meseca izašao iz vlade.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:316400-Zarko-Korac-Djindjic-bi-radio-drugacije
Preporuke:
0
3
33 petak, 13 mart 2015 22:53
Danilo
@ jasna,

Tako je Jasna,kratko i jasno.Ako Island udje u EU zakone i sv eregulative mu odredjuje Brisel,sve clanice mogu tu doci da love ribu i sta su napravili?Nista.

Druga stvar,Island je clanica NATO-a,tu je americka baza,oni su,dakle,dio te evroatlantske porodice i mogu trgovati s kim hoce,mogu reci da nece u EU,a da im niko ne smije udarati packe,jer je Island strateska americka vojna baza.

Islandjana je malo,tek 329 000,sto se i ne moze nazvati drzavom,ali,eto,drzava je,kao i Andora,Monako,San Marino i ni po cemu se ne moze porediti sa Srbijom,NI PO CEMU.

@Zoran,@ Jasna,

Ajde,ti decko,o'ladi malo,o cemu ti pricas,pobrkao si teme.Procitaj ono sto Jasna napise pa nauci nesto,i ti i ostali koji joj dajete minuse.
Preporuke:
3
2
34 petak, 13 mart 2015 23:24
Danilo
@ Samo za Jasnu,

O cemu ti pricas,tako ti Boga,o DOS-je li?
A,tema je Island i EU.
Procitajte Jasnin komentar,naucite nesto i kanite se suplje price i ti i @ Zoran i ostali,sta vam je?

Ni jedan od vas nije odgovorio na Jasnin komentar.
Je li Jasna u pravu za izlov ribe?Jeste.
A,dobila je 25 minusa,a ni jednu repliku o pravoj temi.
Stvarno,koje prizemlje,ma podrum.
Preporuke:
3
3
35 subota, 14 mart 2015 00:13
zoran
@Danilo

super danilo, jasna nam je rekla zasto ne ulazi island....a ja sam samo pitao da nam objasni ZASTO MI ULAZIMO, koju korist mi imamo od njih osim sto nam uvozom unistise sve...ni ti na to nisi odgovorio, a nadao sam se, jer vidim iz drugih komenrata da pratis gradjevine po usa i kanadi po 20-30 god...i ne boj se danilo, imali smo mi oho lepak i prenjih ako te to brine....ne znam zasto, ali malo si mi pogubljen.
Preporuke:
2
2
36 subota, 14 mart 2015 00:20
brxi
Alo Island tišina tamo,neću reč da čujem
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner