субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Идеолошка харанга против Смиље Аврамов

Kоментари (117) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 21 фебруар 2015 20:18
Југ Ковачевић
Смиља остаје НАША, а ви будите чији хоћете!
Зар то није демократија?
Препоруке:
300
223
2 субота, 21 фебруар 2015 20:28
Драгославић
...Само и летимичан увид у биографију Смиље Аврамов може нам дати довољно чињеница и аргумента да се ради о научнику изузетног опуса, доказаном антифашисти, који поседује велики морални и лични интегритет, који могу доводити у питање само они који се непрестано служе идеолошким подметањима и најприземнијим дифамацијама, не водећи рачуна да се ради о једном од најугледнијих и најстаријих професора Правног факултета у Београду...

Да је нама госпођа Аврамов жива и здрава и да пре своје стоте дочека слободу Србије.

СМРТ ФАШИЗМУ, СЛОБОДА НАРОДУ!
Препоруке:
320
223
3 субота, 21 фебруар 2015 20:47
mr Andrej Aleksandrov
Prof.dr Smilja Avramov zaslužuje duboko poštovanje celokupnog srpskog naroda i Države.Kao Srbin uvek sam se loše osećao kada neko i pomene Teofila Pančića.Ovaj gospodin je dobro poznat po antisrpskoj retorici ali zaista "ima viška samopuzdanja"kada na ovako neprihvatljiv način kometariše živu legendu naše pravne nauke,profesora Smilju Avramov!
Препоруке:
296
324
4 субота, 21 фебруар 2015 20:55
софи
Имао сам част и задовољство да будем студент уваженог Професора Смиље Аврамов. Још увек чувам њен уџбеник. Желим да јој и овом приликом изразим осећање поштовања и дивљења за све оно што је учинила за српски народ и правну науку. О критичарима и сликарима сатире једно велико НИШТА.
Препоруке:
290
210
5 субота, 21 фебруар 2015 21:16
veca vestica
Cinjenica je da pakost vlada Srbijom u nazad 200 godina.Mene nista ne cudi u vezi S.Avramov.Cudi me da ta pakost nije jos izrazenija,sa obzirom ko sve sparta Srbijom,i jos nosi glavu na ramenima.
Препоруке:
207
173
6 субота, 21 фебруар 2015 21:20
Profesor S. Avramov nije polticar vec ekspert
Zar se I u strucne I naucne krugove uvuklo blacenja kao na politickoj sceni?! To je onda kraj nezavisne stvaralacke misli. Ako se nema argumenata, sto je uslov nad uslovima da se vodi naucna polemika, onda se pribegava ad hok ocenama iz arsenala stranackog obracunavanja.

Manite se coravog posla, nazovi strucnjaci!
Препоруке:
198
172
7 субота, 21 фебруар 2015 21:22
Ин!
Немоте петеривати.
Коракс је само покушао да буде у тренду.
Да буде ин.
Јер Србима цртати карикатуре пророка Мухамеда,нема смисла.
А неког од домаћих светаца,нема м...
Зато је имао ту част и привилегију да му лично нова директорка Службеног гласника уручи признање за нешто и при том је поштено издржао да се по српски трипут изљуби са Тривановом и њеном новом фризуром(инкогнито).
Отело се обома.
Е ту би аутокарикатуру волео да видим,више него "коракс са главом бивола"или нешто депласирано.
Препоруке:
205
132
8 субота, 21 фебруар 2015 21:25
Jos jedan "Tribalac"
Cini se da su se na portalu aktivirali Kolindini, pardon Vucicevi...
Препоруке:
219
131
9 субота, 21 фебруар 2015 21:32
мрдају
Нешто ми паде напамет гледајући ове силне миснусе,да би могли географски да потичу из круга двојке.
Другосрбијанци,живи ли сте?
Нема вас нешто,не чујете се.
Поздравите Вучића кад га видите.
И Цанета,Мила и Луковића.
Препоруке:
241
127
10 субота, 21 фебруар 2015 21:32
софи
Ботови су неуморни. Они не дангубе, мада их у овом случају уопште не разумем.
Препоруке:
219
126
11 субота, 21 фебруар 2015 21:40
Kole
Vrlo zanimljivo - ekstremno velika aktivnost botova kliktaca, na ovoj vesti? Zasto je amerikancima ovoliko bitno da diskredituju neeksponiranu, ali ociglednu izuzetno uglednu profesorku.
Препоруке:
235
124
12 субота, 21 фебруар 2015 21:42
Велики ум
Проф. Смиља Аврамов, проф. Радомир Лукић, и још неки с Правног факултета, су научници светског нивоа и навећи умови србије.
Препоруке:
249
126
13 субота, 21 фебруар 2015 21:45
Новак
Професор Аврамов је хроничар истине, а истина боли ове нељуде што се труде да је угуше.
Немогуће је да за 2 минута број негативни коментара скочи за 18 па 58 па 97 на 114 на коментар "Смиља остаје НАША..."
Очито нема боље препоруке него непријатељски бес, и уложени новац и труд. Такође не заборављамо физички напад на Смиљу у Зрењанину.
Препоруке:
236
120
14 субота, 21 фебруар 2015 21:46
Ivan Aleksić
Jooooj, udrite botovi po minusima, kad ne možete po argumentima. Beskičmenjaštvo vam se neće isplatiti.
Препоруке:
214
116
15 субота, 21 фебруар 2015 21:55
Рђосав
- Смиља Аврамов се бламира под старе дане тиме што је залегла да рехабилитује Дражу. Тако и онај Коста Чавошки.

- њеном деловању Деведесетих свака част, али ово данас је непотребно. Исто као и Шешељево окаснело четништво.

- закључак: не случајно користим досетку: Златне Деведесете. Све је било боље Златних Деведесетих. Па и деловање ове професорке...
Препоруке:
23
169
16 субота, 21 фебруар 2015 22:18
фристајло
Била је дугогодишњи председник Светског удружења за међународно право. Обављала је и функцију председника Светске конфедерације за мир и разоружање са седиштем у Лондону, а била је и члан одбора за истраживање ратних тзлочина почињених од стране САД у Вијетнаму.

Због овога је и олајавају.
Све то је била у доба када је свет поштовао неки ред и право- и то њеној каријери даје велику специфичну тежину; превелику, да би сад неколико "политичких авлијанера" могло ђивкањем да јој окрње углед.
То раде по задатку. Није њихово да мисле, већ да изврше.
Смиља Аврамов је у свету цењена као један од неколико најбољих правника; ове, који је нападају, не цене ни у улици...
Препоруке:
201
55
17 субота, 21 фебруар 2015 22:23
perkins
kroz nasu istoriju svi nasi dusmani su imali obilatu pomoc srpske pete kolone koja je i te kako imala udela u njihovim uspesima protiv SRBSKOG bica i drzave SRBIJE,svaka epoha je davala izdajnike vecih i manjih kalibara,za neke je materija bila pojam izdaje i sluzenja okupatoru,ali za vecinu je izdaja znacila sudelovanje u vlasti na vecom ili manjem nivou,od turskih,svapskih,komunistickih do demokratskih okupacija mnogo se stvari promenulo,ali izdaja se prenosila iz epohe u epohu i ta nit nece biti prekinuta jos dugi niz godina,tko je osim m.nedica jos odgovarao za izdaju?nitko,ali su odgovarali svi oni koji su pokusali odbraniti SRBSKE nacionalne i drzavne interese,a svakako je najveca izdaja sramno isporucivanje kompletnog drzavnog i vojnog rukovodstva haskom tribunalu,takav morbidan slucaj jos nije viden,da postoji jos i gore vidimo na primeru svih"demokratskih"nosioca najvecih drzavnih funkcija od 5 okt.koji su izdaju podigli na nivo politicke perverzije!
Препоруке:
111
58
18 субота, 21 фебруар 2015 22:25
Бране, Италија
Да, само летимичан поглед на каријеру Аврамов, јасно показује да је то значајан Брозов комунистички кадар иначе како би остварила такву каријеру.
Препоруке:
62
187
19 субота, 21 фебруар 2015 22:38
Софроније
Кораксић је ...!
Препоруке:
82
33
20 субота, 21 фебруар 2015 22:42
pantelija
Brane iz Italije, postao si davež na ovom sajtu.

Šta hoćeš da postigneš sa ćirilicom?
Tvoji uzori, poput Teofila Pančića, nikad je nisu koristili.
Препоруке:
135
36
21 субота, 21 фебруар 2015 22:58
Станић Милан
Пре свега захваљујем аутору на још једном изванредном новинарском прилогу.Мислим, да тренутак и тему није могао боље изабрати.
НИсам имао срећу као поједине колеге које су студирале правну науку, да присуствујем и чујем предавање поштоване професорке,али нешто од њених расправа прочитах.Без икакве сумње припада кругу најјачи српски послератни интелектуалаца - њен опус из домена међународног права те трактати о политичкој завери Ватикана,могу се поредити са данас живућом инт. легендом, иступањем проф. Чомског.
Е, сад ни мени није село(као г. Рђосаву)Њено залагање за рехабилитацију Д. Михаиловића,али морамо узети најмање две чињенице у обзир:
- за разлику од нас обични смртника професорки су били доступни готово сви архиви 2. св. рата велики сила,који су гледали оптиком објективности,
- историју и друге друштене дисциплине учили смо из идеолошки уџбеника("Ми смо Титови- Тито је наш" а на крају испаде ћорак).
Препоруке:
120
32
22 субота, 21 фебруар 2015 23:13
Рђосав
Станић Милан:
Е, сад ни мени није село(као г. Рђосаву)Њено залагање за рехабилитацију Д. Михаиловића,али морамо узети најмање две чињенице у обзир:
...
- историју и друге друштене дисциплине учили смо из идеолошки уџбеника("Ми смо Титови- Тито је наш" а на крају испаде ћорак).
- ма ја би` рек`о - на крају испаде Истина. Шта смо ново научили из историје Другог светског рата за време ове новочетничке диктатуре? Којим то новим сазнањима нас подарише острашћени антикомунисти?

- ено и Путину је мука од ревизионистичких квазиисторија; он је знао да пресече: историја Другог светског рата се не може ревидирати!

- поука: од победничке историје ипак нема тачније. Пошто она губитничка не жели да призна ни исход рата, а камо-ли његове "детаље". А онај покрет који би проф. Смиља да рехабилитује завршио је у истој колони са окупатором и осталим колаборационистима: у - Словенији - у - пролеће - 1945! После те чињенице сви ревизионизми су смешни...
Препоруке:
15
83
23 субота, 21 фебруар 2015 23:17
Jelena
Samo maliciozni,cinicni i prizemni ljudi nisu u stanju da priznaju cinjenicu da gospodja Avramov ostavlja iza sebe generacijama na nauk, svoje naucne radove respektabilne naucne i istorijske vrednosti.
A sad poruka botovima,bas ste kreteni.
Препоруке:
109
29
24 субота, 21 фебруар 2015 23:21
toske
botovi imaju radno vreme do 20h.{vidi ocene..}
Препоруке:
101
25
25 субота, 21 фебруар 2015 23:37
Gospodine Novak
Biću Vam zahvalan za podatke o pomenutom fizičom napadu na gospođu profesorku Avramov, zbog koga crvenim, a za koji do danas nisam znao. A bio sam zato obilno obaveštavan o napadu na kreaturu filnog imena, a fobne uloge.

Pre desetak dana imao sam ponovo zadovoljstvo da sretnem prvu damu srpske pravne nauke i rodoljublja i da joj poljubim ruku. Nadam se da će mi se ta čast ukazivati još mnogo godina.
Препоруке:
100
22
26 субота, 21 фебруар 2015 23:38
toske
botovi imaju radno vreme do 20h.{vidi ocene..}
gle ,rade i prekovremeno...
Препоруке:
82
24
27 субота, 21 фебруар 2015 23:53
цмок Торонто
Фајлови су сачувани...
Влада и званична опозиција не спава мирно..
То је веома опасно за све нас.
Ко ће имати петљу да одмотава чвор..?
Због Смиље кршим своју реч.
Ако је за утеху ја сам у Торонту.
Препоруке:
41
11
28 субота, 21 фебруар 2015 23:58
xy
Smilja Avramov je spojila najveci kvalitet koji intelektualce krasi, ato je veliki strucnjak i veliki patriota.Smilja nas heroj.A ovaj basibozuk nas ne sme nervirati-prostaci za saku dolara.
Препоруке:
105
17
29 субота, 21 фебруар 2015 23:58
petar
Moj komentar je na mom blogu

http://tarpe.blog.rs/blog/tarpe/biti-nicim-opterecen/2015/02/19/crnjanski-u-redu-za-odlikovanje

...a tice se upravo Koraksove i Panciceve reakcije na dodelu priznanja Smilji Avramov
Препоруке:
22
28
30 недеља, 22 фебруар 2015 00:07
Velja
Zgrožen brojem pogromaških minusa, ponovo molim cenjeno uredništvo NSPM da razmotri svrsishodnost ocenjivanja priloga, bar kad su u pitanju oni koji tište živce naših gospodara i njihovih slugu.

Na žalost, malo je poznavalaca naučnih i stručnih dela profesorke Avramov. Široke mase je prepoznaju kao karikaturalnu "Šmiksi" Indeksnovog rado pozorišta, illi kao lik difamnih karikatura jednog briljantnog crtača diskutabilnog moralnog lika.

Isti pak lik sveprisutne istoričarke (kao i njenog alkofilnog pretka) ni malo nije upitan, a za razliku od dileme da li je veća ustaška ili srbomržnja plaćenika, drugosrbijanaca i nadrihistora.
Препоруке:
48
114
31 недеља, 22 фебруар 2015 00:08
Пантелија
Нормално је да су се бубашвабе и пацови узнемирили јер је ова сјајна жена рекла у три реченице све и сасула у лице тој багри... истину које се они плаше и која их боли.
Такви неће остати у историји Срба, јер гњиде никада не остају у историји.
Професорка Смиља Аврамов ће остати као сјајна звезда, која ће довека светлети и показивати куда треба да иде њен српски род.
Жива нам била на многаја љета!
Препоруке:
101
43
32 недеља, 22 фебруар 2015 00:11
цмок два
Прес конференција...Зашто сму угожени
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/ideoloska-haranga-protiv-smilje-avramov.html
Препоруке:
16
18
33 недеља, 22 фебруар 2015 00:17
цмок три
Грешка
https://www.youtube.com/watch?v=Ej6KSnHRw-0
Препоруке:
13
4
34 недеља, 22 фебруар 2015 00:31
Susak
Ne kaze se "u Susaku" vec "na Susaku". To znam jer se moja mama rodila na Susaku.
Препоруке:
18
3
35 недеља, 22 фебруар 2015 00:40
Светислав Костић
Бране, Италија Ти си једно ноторно зановјетало и кверулант!
Препоруке:
37
4
36 недеља, 22 фебруар 2015 00:48
Veljko
Ponosim se precima koji su novoizgrađenu zgradu 1941. naselili izbeglicama ih Hrvatske i BiH. Među njima su bile, tada gospođica Smilja Avramov i njena majka. Smilja je ubrzo odatle otišla u ilegalu i do kraja rata se aktivno borila protiv naci-fašizma. Koliko mi je poznato, nikad nije postala član KPJ, što je posle rata takođe bio moralni čin svoje vrste.

Njeno naučno delo je svetski priznato, tu balkanske pizme ne mogu nauditi. Jeste bila savetnik Slobi kao ekspret međunarodnog javnog prava, ali nije, niti je mogla biti idejni, ni praktični kreator politike takvog samodršca kakav je bio. Ipak, nekim srbofobnim lešinarima se učinilo da je pogodna, nezaštićena meta. Stideli bi se da znaju šta je to. Ja se zato stidim što još živim međ takvim neljudima.
srbofobne
Препоруке:
81
4
37 недеља, 22 фебруар 2015 00:57
Његош Петровић
Моја пуна подршка великој Смиљи Аврамов! Надам се да ћемо сви ми, читаоци и коментатори НСПМ-а,делати на такав начин да нас ови љигавци нападају.То ће бити знак да радимо нешто добро и корисно за овај народ и ову државу! То ће бити знак да смо се пробудили и да не престајемо да се боримо.
Препоруке:
83
5
38 недеља, 22 фебруар 2015 01:00
ak
Gosp.Stanicu vi ste jedan posten levicar.
Препоруке:
22
4
39 недеља, 22 фебруар 2015 01:19
Vidi i slepac...
...pa se moli da opstane Smilje nauka, srpstvo i Pančićeva omorika. A da usahne Dubravkina i Pančićeva logistika, pa će tako lako i retorika.
Препоруке:
49
1
40 недеља, 22 фебруар 2015 01:25
Sve se plaća
Bes Soroševe logistike ni nacističke retorike.
Препоруке:
63
3
41 недеља, 22 фебруар 2015 01:47
Jaroslav
Dragi moji botovi, želim vam da izgubite tu paricu koju dobijate od Vučića da glasate negativnim kometarima na bilo šta pro srpsko i da padnete u bezdan i nestanete svi vi i vaši svi. Svim srcem vam to želim. Ovo je iskreni rodoljubivi govor a kakav je vaš govor? Za koga ste vi? Kome verujete? Kom Bogu se klanjate? U šta verujete botovi. Gde će vaša deca živeti i kakvim će jezikom govoriti i kavim će se imenom zvati? Da li će znati ime svog dede i askurđela vi botovi jedni koji za par evra, papira izdadoste sve za šta su krvarili vaši preci. Botovi jedni. Botovi.
Препоруке:
68
3
42 недеља, 22 фебруар 2015 01:48
Nezaposlen intelektualac traži posao
Imam višak znanja, zvanja i talenata, ali manjak posla i prihoda, pa nudim dobre usluge EU, NATO, Sorošu, NVO i svim brojnim sponzorima prisutnim na rodnoj mi grudi. Nije baš da sam gladan i da mi deca nemaju za najke, ali kad vidim kako drugi, što nebih i ja malo, ili malo po malo, pljuvao i klevetao časne, poput uvažene prof. Smilje Avramov, Dobrice Ćosića (taj bar ne može da se brani), ili bilo koga ili čega što još niste korumpirali. Svestan sam da je konkurencija za izdajništvo velika i da je plata sve manja što nas je više, al, dajte šta date. Svako buđenje naroda pobije bar 2/3 izdajnika, ali ako ostanem u poslednjoj trećini, biće dobra i teća generacija mojih.

Šifra: NATO i Evropa - lak život i klopa
Препоруке:
67
2
43 недеља, 22 фебруар 2015 01:58
Jaroslav
Ja koji sam pripadnik neke srednje kalase i čiji su roditelji pripadnici neke srednje kalse (fakultetski obrazovani) tvrdim da je Teofil Pančić emanacija zla. Bežite od njega, od imena Teofila Pančića iako je njegovo ime na grčkom nešto lepo i bogoliko. ON se prodao EVRU papiru i euru. Slobodno mogu da se potpišem da je sam Teofil Pančić jezik govora mžnje i jednoumlja. Ljudi moji, 25 godina ovo traje zamazivanj očiju o bolje životu o demokratiji a oni ISTREBIŠE Srbe. 25 godina i preostaće do 4 milona Srba a 50 godina do 3 milona Srba. Hvala vam lepo na putu bez povratka na EUROPI četvrtog rajha.Setite se Kragujevca i Novosadske racije o svaki nemači naglasak treba da vam izaziva strah i svaki hrvatski naglasak treba da vas podseti na Jasenovoc o kome smo kao budale bez mozga zaboravili sve. Ljudi probudite se nije više u pitalju da li imate posao ili da li smo pobedili u sportu oni nam nisu zaboravili ništa od pre sto godina. Nemci nam nisu zaboravili Veliki Rat. Nemojmo zaboravljati
Препоруке:
75
4
44 недеља, 22 фебруар 2015 02:05
цмок 4
https://www.youtube.com/watch?v=7zaAMvnY4oE
Препоруке:
8
2
45 недеља, 22 фебруар 2015 03:07
Д. З.
Антисрпство је или тешка болест мрачних нељудских умова или прилика за зараду већ дуго. Антисрпство се, очигледно, одавно добро плаћа
Препоруке:
50
1
46 недеља, 22 фебруар 2015 03:14
Čedomir-Sića
Ostaće ovaj jadnik Pančić bez dobijene love, jer je preterao deleći botovima.
Препоруке:
47
1
47 недеља, 22 фебруар 2015 03:26
Jaroslav
@цмок 4
hala na linu. Video sam Đorđa kako nešto iskreno govori. Njegovi tektovi mi na ovom sajtu liče na neko intelektualno razmatranje ali kada sam ga vido na ovom skupu njegov govor shvatio sam da je iskren. Hvala. Nema tu sami intelekta nego i moral, stav, motal istorija pravda. Hvala još jednom.
Препоруке:
25
2
48 недеља, 22 фебруар 2015 03:41
Зоран Ш.
Тужно ми је када видим оволико минуса на родољубивим коментарима. Тада схватим колико су појединци пуни мржње, беса, свих тих примитивних осећања.
Схватим да они, у животу, немају ништа друго да подаре људима, па сеју ту своју мржњу.

Исто као што се то да примети у тексту, код поменутих појединаца, који се у својим главама очигледно и даље боре против неких деведесетих, не схватајући да већ поодавно живе у двехиљаде десетим и да их је време поприлично прегазило...
Разумем ја покушаје употребе бернајс-гебелсових метода, као и циљеве таквих подухвата... Али ми је све то, као што сам рекао тужно.
Препоруке:
49
1
49 недеља, 22 фебруар 2015 03:51
Vesna
Profesor SMILJA AVRAMOV,moralna I intelektualna gromada,impresivne I casne biografije.Svetionik I putokaz dezorijentisanom srpskom narodu,nesto najbolje sto se u tom narodu moze iznedriti,a godine kao da joj ne oduzimaju,vec dodaju snagu da odoleva zlu.Prepoznala sam u njoj Igumana Stefana Njegosevog.
Препоруке:
57
1
50 недеља, 22 фебруар 2015 04:21
Poštovanom gospodinu Jaroslavu
Vaš uljudan komentar ničim izazvan, dobio negativne belege. Od nesrba? Od srbofoba? Od srpskih ulizica, najamnika i sponzoruša?

I svi zajedno da su, pokazuju jaku i ekonomski moćnu logistiku. Veliki brat iza svega čući. Ako me dobri Bog pogleda, makar na samrti, znaću da kleći. A naš narod da de pridiže.
Препоруке:
38
1
51 недеља, 22 фебруар 2015 08:00
Новак : Физички напад над Професорком
Пред презентацијом књиге Геноцид у Југославији у Зрењанину, Смиља је добила директ у оку. Ово илиструје притиске под којим су вокални интелектуалци изложени (методе застрашивање служби). Клип је скинут са Јутуба, а гугул претрагом сав научни опус пре 2009 као да не постоји (алгоритам цензуре). Једино постоји дискредитација и омаловажења, тзв. конспиричар завере (и питају где су извори? докази?). Ово је ефикасна пропаганда за западнупублику којаније билаунашојкожи. Уочавам, неколико интересних група против Смиље: 1) тзв. Бошњаци (у вези сребренице) 2) Клерикалисти (у вези рат против православље) 3) Сорошево отворено друштво 4)Бисеркин Хелсиншки комитет.
чланци њихових плаченика се налазе на гугулу (то друштво из наше борбе до е-новине -да их не спомињем).
2 питања се јављају:
1) како уопште пласирати информације јер
"Ко контролише садашњост контролише прошлост
...контролише будучност" а њима је контрола над идејама у нашим главама све.
2) како заштитити најбоље међу нама
Препоруке:
51
0
52 недеља, 22 фебруар 2015 09:22
Мићуновић
Смиља је срце, дивна жена, велики научник. Повезивати Смиљу са Титом, Дражом, Слобом илибило којим амбициозним и болесним Злоћом је само бацање прашине у очи.
Смиљи они нису сметали јер их је заобилазила колико јој је наука дозвољавала.
Смиља је научник светског гласа, аналитчар и архивар. Смиља и Коста Чвошки никада никога неће рехабилитовати, они траже чињенице и истину, па како испадне.
Сви моји другови из генерације (која није са правног) ишли смо на предавања Лукића, Бакића, Бартоша, Митриновића (на технички) зато што су пленили речју и истином. Смиља је првак међу њима.
Теофил Панчић је Опанчар, без икакве квалификације, обичан прдоња и није вредан коментара. Сећам се карикатутисте колеге Аце Класа из Новости, тај је био мајстор.
Коракс је симболиста и данас црта за паре.
Да се допадне наручиоцима преко разних Теофила. Веза је очигледна, а циљ да посеру Србију.
Нека Смиља живи у срећи и благостању
Поздрав - генерација 56.
Препоруке:
71
1
53 недеља, 22 фебруар 2015 09:50
синиша @ Рђосав
Наводите једну новокованицу, а то је НОВОЧЕТНИШТВО.

Не знам шта ви тачно мислите под новочетништвом, али кад већ говорите о српским властима и новочетничкој диктатури много исправније је рећи ТИТОЧЕТНИЧКА диктатура.

Наиме ти НОВОЧЕТНИЦИ, Тома Николић, Вук Драшковић, Александар Вучић су директни следбениоци и поштоваоци Титове политике и дела и несумљиво јасно опредељени следбеници или њега лично или његових блиских сарадника.

Да списку додам и неке из Социјалистичке партије на пример Палму, то је прави аустрочетник или ТИТОВ ЧЕТНИК.

Дакле Рђосаве, није новочетници, нема ту ништа ново под капом небеском него ТИТОЧЕТНИЦИ, под капом аустијске удбе.
Препоруке:
38
7
54 недеља, 22 фебруар 2015 11:19
објективаН
О ЈАСЕНОВЦУ и Србима

По српској логици, крива је сама професорка. Што је морала да спомиње Јасеновац?
Коме то овде нешто значи.
Чак смо у Србији увели нови празник - свих жртава, да бисмо сакрили усташке и хрватске злочинце. На жалост, Крагујевац и његов градоначелник су били прваци ове жалосне српске маскараде.
За утеху нам је што град Вашингтон има "Дан Јасеновца".
Србији то није потребно, јер би се Коракс насекирао.
Утолико је вредније, етички и историјски, што нам је Јаша Алмули оставио незаборавну књигу о Јасеновцу.
Да не верујете, има је чак и у библиотекама Србије. Упркос Кораксима и осталим таблоидним новинарима.
Препоруке:
56
1
55 недеља, 22 фебруар 2015 11:28
biki
Ljudi, sta je ovo? Ovoliki minusi !?!?!?! Ne mogu da verujem!!!!
Препоруке:
23
6
56 недеља, 22 фебруар 2015 11:35
momir
Nagraditi Koraksića može samo neko ko ne zna šta je karikatura. U jednom trenutku i Dragoljubu Žarkoviću je prekipelo kada je nazovi karikaturista počeo da do gadosti sakati lik Patrijarha Pavla, pa ga je prosto šutnuo iz "Vremena". Dakle, sakaćenje, sprdačina i besomučno iživljavanje nad nečijim javnim likom i ugledom - to je sve karikaturalno umeće Koraksića. Karikatura je po svojoj suštini vedra, vesela, kod Koraksića je to predominantno nabijanje na kolac, nasilničko deranje kože predmetu njegove ideološke mržnje.
Slično je i sa Pančićem - čovek samom sebi daruje atribute eksperta za sve oblasti, evo ga postade stručnjak i za međunarodno pravo, a u rezultatu imate nadobudnu osobu i autošovinistu, frustriranog, neuspešnog studenta, neizgrađenog samouka i moralno-patriotsku ništariju.
Akademik Smilja Avramov je za obojicu kip slobode i pravde, koji oni ne mogu ni da pogledaju a da ne dobiju vrtoglavicu i išijas.
Препоруке:
63
5
57 недеља, 22 фебруар 2015 11:56
гаврило
нажалост аутошовинисти су јачи јер имају материјалну помоћ оних којима је мото "Најбољи Србин је мртав Србин" и они то не крију. то исто се односи и на Русе али су они јака земља иначе би им се десило исто што и србији и србском Роду.Вријеме ће показати да ли су Руси достојни постојања или су глуп народ као што је наш!Увијек је у нашем народу било Шпијуна, страшних шпијуна и људи који желе свом Роду оно најгоре и по томе смо јединствени у свијету!Зато нам се пропаст и нестанак смијеши и у томе нас подржава!
Препоруке:
43
5
58 недеља, 22 фебруар 2015 13:05
Сељак Беземљаш1
Правда и истина ће испливати на површину.
Удаљене. Тако ствари стоје. Такав је однос снага.

Ми о деведесетим мање или више причамо једну сиененовску причу. Причу Тонија Блера и његових спин доктора.Причу која иза себе има искуство два века поткопавања темеља српске државе.

Госпођа Смиља Аврамов својим стручним и научним радом (много пре деведесетих) износи чињенице које горе наведену причу поткопавају.

Модел напада се увежбава још од тридесетих година двадесетог века.
Милош Црњански је 1934.г. написао текст
ОКЛЕВЕТАНИ РАТ. Напади на Црњанског организовани су у Београду.
У свом београдском листу ДАНАС напао га је Мирослав Крлежа. Наставиће Марко Ристић, Коча Поповић, Радован Зоговић.Три сада делом мртва песника.
Црњански је тврдио да су "пацифисти" преузели пароле српских непријатеља из рата.
Много сличности.Прескочимо полемику.
("пацифисти" ће шест година касније организовати грађански рат)
Препоруке:
44
3
59 недеља, 22 фебруар 2015 14:46
Србин
ПРОФЕСОРКА ДР СМИЉА АВРАМОВ ЈЕ НЕДОСТИЖНА ЗВЕЗДА !!!
Препоруке:
47
2
60 недеља, 22 фебруар 2015 15:04
@Рђосав
P.S.
Када су остварили циљ и уз помоћ Руса освојили власт, српски комунисти су окренули леђа Совјетском савезу,направили мучилиште на Голом отоку за све русофиле, и почели да шурују са Западом. Деведестих су се разврстали у разне "демократске" партије и наставили прозападну, антисрпску политику.
Препоруке:
39
6
61 недеља, 22 фебруар 2015 15:12
Србин
1)У окупираној Србији усташе су заштићене од сваке одговорности за оно што раде и што излајавају.Отуда овакви кретенски напади на научника, Српскињу Смиљу Аврамов. Кад би Српски патриота (напомињем усташама да се придев Српски пише великим словом)чак и Соњу Бисерко упоредио са Хитлером, био би процесуиран и од испоставе Хашког "трибунала" у Београду ОСУЂЕН.
Наставља се наметнута АКСИОМА ФАШИСТИЧКОГ НАТО ЗАПАДА да Срби НЕМАЈУ право на одбрану, немају право на своју државу, а НАТО јањичари имају право убијати Србе, што се суштински не разликује од положаја Срба у УСТАШКОЈ НДХ.
2)Усташке нападе на борца(боркињу) за ИСТИНУ И ПРАВДУ, проф. Смиљу Аврамов, одбацити речима какве заслужује свињарска усташија по ОКУПИРАНОЈ Србији.
3)НИЈЕ С.Милошевић водио "злочиначку" политику, него су злочиначку политику према Србима водили и данас воде владајуће банде НАТО држава и заглушујућом буком је наметали Планети. Подерана је паучина НАТО пропанадне на очиглед Плане
Препоруке:
40
0
62 недеља, 22 фебруар 2015 15:21
Марина Ратковић
Госпођа Аврамов је човек огромног интегритета,интелигенције и знања Иако је реч патриотизам постала прокажена, она је и истински патриота. Госпођа Аврамов просто фасцинира својим врлинама, сада тако ретким. Вероватно наведени атрибути сметају онима којима се не могу приписати.
Препоруке:
38
1
63 недеља, 22 фебруар 2015 15:33
Србин
Политика С.Милошевића је била ОДБРАМБЕНА, имала је за циљ одбрану Срба и Србије од припремљеног (планираног) и већ започетог геноцида над Србима којег су проводиле и подржавале исте снаге које су вршиле претходна ДВА геноцида над Србима у ДВАДЕСЕТОМ ВЕКУ.
Српски војник је на својој вековној земљи бранио своју породицу од усташко-фашистичких хорди које су подржавале империјално-пљачкашке фашистичке НАТО државе под ЛАЖНОМ ПАРОЛОМ "ШИРЕЊА ДЕМОКРАТИЈЕ". Да је њихова "демократија и борба за људска права" ЛАЖ, знају сви освешћени житељи Планете.
Под налетом усташког НАТО фашизма Срби су истерани са вековних простора од Горског котара преко Лике, Книнске крајине, баније, Кордуна, Славоније, Босне, Херцеговине, Метохије и Косова до Бујановца, и највећи део протераних Срба је у Србији. Против усташа и усташког духа у Србији ми се морамо борити и изборити, немамо више куда бежати.Усташе су и јањичарске слуге у Србији
Препоруке:
37
2
64 недеља, 22 фебруар 2015 15:58
Сељак Беземљаш2
Кажу људи "Три лоша убише Милоша".
Остао је Црњански Милош жив али и сада га прати стигма да је био фашиста и триста других клевета.
Између осталог нигде се не наводи да је његов текст
ДО ТОГА МОРА ДОЋИ (размотрити ствари са српског становишта)објављен у његовом часопису ИДЕЈЕ.
Његови опадачи су како се то каже сатанизовали ИДЕЈЕ па неће људи да се бакћу са клеветама.

Црњански је само пример колико су опадачи јаки и када су велики људи у питању.
Техника је отприлике оваква.
Сатанизујете противника.Користите медиокритете из Београда наравно.(некада су се користиле југословенске награде за уздизање медиокритета а сада европске али да не идемо у детаље)
Уз сатанизованог противника везујете друге. (принцип је уочен на дивљем западу. Кога вежете уз правог или набеђеног коњокрадицу и он је коњокрадица)То "везивање"иде док се сви не поплаше и не почну да причају да је све истина што се за сатанизованог казало.А и сами додају. Да себе убеде.
Препоруке:
25
2
65 недеља, 22 фебруар 2015 16:02
Косово и Метохија су Србија
Другосрбијански бедници и не умеју ништа друго него да пљују по моралним људима. Томе их је научио њихов идеолошки отац, који лежи у Кући цвећа, заједно са својим комуњарским следбеницима, пре свега српским отпадницима оличеним у Ранковићу и Крцуну. Место које треба нападати, нису они, него њихова централа, која се налази у Амбасади САД. Зато за све то би требало питати Кирбија, да би он добио одговоре од својих надређених. Па можете мислити који је њихов интелктуални ниво, кад им је до недавно један лопов и мафијаш (везе са Земунцима, па куповина различитих фабрика, па намештање приватизације Зекстре), оличен у лику Чедомира Јовановића, био идеолошки вођа? Сада је то Александар Вучић, морално поремећен човек, притом полудео од моћи, што још дубље говори о њиховим моралним поремећајима и искварености новцем.
Препоруке:
26
1
66 недеља, 22 фебруар 2015 17:10
Душан Ковачев
У нашој јавности делује веома утицајна и јасно политички и идеолошки профилисана групација новинара, публициста, невладиних параполитичких активиста и “научних“ делатника који су своје каријере изградили на критици дведесетих година...

Сећам се перфектне критике популизма власти током деведесетих година. Сви тадашњи критичари су и данас живи, здрави и активни. И што је најважније, нико од њих, ама баш нико не помиње више популизам, нити више учествује у критичкој артикулацији јавног мњења. Учествују људи у НВО активизму, пројектно се финансирају, узимају дневнице и не пада им на памет да своју методологију примене против очигледно деструктивног режима. Међутим, када треба исмејати и понизити неког ко се критички успоротиви евроинтеграцијама, ево свих.
Пржибабе!
Препоруке:
24
0
67 недеља, 22 фебруар 2015 17:21
Aleksandar
Зато представљати Смиљу Аврамов, која се темељно и дуго година бавила узроцима и последицама геноцида над Србима и чија је породица страдала у усташком логору Јасеновац у Другом светском рату, као следбеника Хитлера и Мусолинија спада у ред најдрастичнијих кршења и поништавања основних принципа објективности и људског достојанства.

Absolutno nedostojno normalnog coveka. Srbiju je prekrio ljudski sljam.

Glupi Koraks ako je hteo nesto da "humoristicki" podvlaci mogao ju je nacrtati sa Titom im Staljinom, ali ne zna covek.
Препоруке:
28
0
68 недеља, 22 фебруар 2015 20:00
Посматрач
Проф. Др Смиља Аврамов треба да буде поносна и срећна што је нападају такве особе било као карикатуристи, "аналитичари" или "научни" радници. Не можемо се чудити ставу са Правног факултета када тамо делује Соња Бисерко а нема Косте Чавошког. Коракс ради по наруџбини, као "сликар без мозга". Јер, "да има мозга" не би познату антифашисткињу ставио поред нациста и фашиста. О Теофилу Панчићу се може рећи да је "антисрпски 'агент' који се увукао у српско поверење". Сетимо се шта је је писао поводом сахране нашег патријарха Павла.
Слушајући Смиљу Аврамов човек врло брзо увиђа ширину и дубину њеног познавања историје наших простора, Југославије као и узроке и последице догађаја у ближој и даљој историји. Срдачне честитке на заслуженом одликовању!
Препоруке:
27
0
69 недеља, 22 фебруар 2015 20:45
grantovi presusuju
Za postovanje je reakcija gosp.M Vucinica....ipak ljudi tipa Koraks,Teofilo i sl. ne treba da mu oduzimaju vreme, bolje da mu se 'fucka'. Svojedobno je dramski pisac D Kovacevic dao odlicnu skicu za portret Teofila, nesto npr kao kako je lepsi nego recit.
Препоруке:
13
0
70 недеља, 22 фебруар 2015 20:49
Сељак Беземљаш
Не стижем али морам да додам бар ово.
Нацртати стару жену којој су у Јасеновцу заклали једанаест чланова породице како прима орден на који чека Хитлер.
ЗА ТО ТРЕБА ИМАТИ КАРАКТЕРА
Препоруке:
32
0
71 недеља, 22 фебруар 2015 21:09
szž
Koraks je inače jedan crtački diletant idejno prazan i sklon utcaju uglavnom glupih onih, sličnih njemu. Njega je u orbitu izbacio cunami 2000 te kao i sva ostala go... koja i sada uništavaju Srbiju. U normalno vreme niko ne bi obratio pažnju na te njegove črčkarijke i prizemne fore u lošim crtežima.
Препоруке:
20
0
72 недеља, 22 фебруар 2015 21:16
Vesna
@Rdjosav
"Smilja Avramov se blamira pod stare dane...".Ne znam na osnovu cega se izvlaci ovakav zakljucak.Cak iako se uvazeni Rdjosav ne slaze sa njenim stavovima, ova njegova recenica je ruzna I ne iskazuje postovanje prema uvazenom professoru I velikom patrioti,Smilji Avramov.Ona svoje godine nosi casno I ,upravo, to njeno ogromno zivotno iskustvo,znanje i nevina krv njenih najmilijih ,prolivena ustaskom kamom joj daje,itekako ,pravo da nas posavetuje, upozori, nauci.Uz najdublje postovanje,hvala joj beskrajno.
Препоруке:
25
0
73 недеља, 22 фебруар 2015 21:36
Ујка Васа @ Бране, Италија
Смиља Аврамов је остварила бриљантну научничку каријеру зато што је била вансеријски научник.Сарађивала је са страним научним институцијама и универзитетима и режим једноставно није могао себи да допусти ту бламажу да је маргинализује.
Исти је случај са Радомиром Лукићем који је био убеђени антикомуниста. Као краљев стипендиста студирао је у Паризу а његов уџбеник Теорије државе и права је уврштен у обавезну литературу на одговарајућој катедри на Сорбони.
Укратко, и Смиљу Аврамов и Радомира Лукића режим је морао да трпи.
Препоруке:
24
0
74 недеља, 22 фебруар 2015 22:52
српска сарма, а може и пасуљ@ Сељак Беземљаш
Коментар: "Не стижем али морам да додам бар ово. Нацртати стару жену којој су у Јасеновцу заклали једанаест чланова породице како прима орден на који чека Хитлер. ЗА ТО ТРЕБА ИМАТИ КАРАКТЕРА" Поштовани, за то што сте описали, за то треба, какви треба, за то се МОРА бити "ОПЕРИСАН" од КАРАКТЕРА!? Или имати "карактер" Ниџе Бурсаћа, па ићи са тим "карактером" "по шумама& горама земље поносне", иако ТЕ ЗЕМЉЕ нема већ од "izviešća" Бадинтерове комисије 1991!? Управо је ТА Комисија ПРОГЛАСИЛА да је "СФРЈ држава у дисолуцији" и то ПРЕ БИЛО КАКВИХ ОЗБИЉНИЈИХ ОРУЖАНИХ СУКОБА! Наиме, оружани сукоби НИСУ били упад ЗНГ-оваца на Плитвице крајем марта 1991, ни балвани у Крајини током пролећа 1991, па ни "рат" у Словенији лета 1991, пошто је ЈНА пешадија била НЕНАОРУЖАНА, рат је започет ЕЛИМИНАЦИЈОМ УМЕРЕНОГ Хрвата Јосипа Реихл-Кира, а онда и упадом Туђманових ЗНГ-оваца и МУП-оваца у Борово село јула 1991!? Знате, Титићи, а заправо "србо"-USTAŠE, највише се КОНСТЕРНИРАЈУ кад им подастрете ЧИЊЕНИЦЕ!
Препоруке:
17
6
75 недеља, 22 фебруар 2015 23:19
цмок за Јарослава
И ја пусту сузу.Колико год његова благост у текстовима ја му ипак верујем.
Љут са на НСПМ што нису агресивнији али шта ја ту могу.
Слушајте веб Радио снаганарода.рс
Ако је за утеху..Хвала Ђорђе...
Препоруке:
7
0
76 недеља, 22 фебруар 2015 23:32
ivan seljak
sa ovom karikaturom matori jarac pokazuje da je izgubio orjentir. toliko o tome.
Препоруке:
15
0
77 недеља, 22 фебруар 2015 23:33
Sve je u redu
Svako vreme ima svoju diferencijaciju. U ovom vremenu ponovo se drasticno diferenciraju Dobro i zlo, znatno drasticnije nego u mirnijim vremenima. Zlo uvek napada Dobro, Dobro samo ukazuje na zlo.
Te dve spomenute spodobe, sa morem istih i slicnih, za kilo mesa, litar pica i kesicu novca, spremni su da svoj intelekt i potpuno zapusten duh stave u sluzbu zla. Kako? Napadajuci, vredjajuci, klevetajuci i na druge nacine diskreditujuci mnogo, mnogo, nesagledivo mnogo bolje od sebe. To je sudbina losih ljudi, da budu na strani zla.
Препоруке:
6
0
78 недеља, 22 фебруар 2015 23:45
@ српска сарма, а може и пасуљ
"...рат је започет ЕЛИМИНАЦИЈОМ УМЕРЕНОГ Хрвата Јосипа Реихл-Кира,... Знате, Титићи, а заправо "србо"-USTAŠE ..."

Можете ли да дешифрујете ова имена и називе? Хвала.
Препоруке:
6
1
79 недеља, 22 фебруар 2015 23:48
@ српска сарма, а може и пасуљ
"...рат је започет ЕЛИМИНАЦИЈОМ УМЕРЕНОГ Хрвата Јосипа Реихл-Кира,... Знате, Титићи, а заправо "србо"-USTAŠE ..."

Можете ли да дешифрујете ова имена и називе? Хвала.
Препоруке:
1
1
80 понедељак, 23 фебруар 2015 01:02
српска сарма, а може и пасуљ@ @ српска сарма, а може и пасуљ
Јосип Реихл-Кир је био начелник полицијске управе Осијека који је 1991 ПРЕГОВАРАО са Србима из Борова насеља и Трпиње и успео је толико да умири те људе да су били спремни да се УКЛОПЕ у режим Хрватске, али је била постављена ЗАСЕДА од стране САМИХ Хрвата у којој је УБИЈЕН Реихл-Кир (постоји основана сумња да је то убиство организовао Бранимир Главаш), после чега су се Срби у Источној Славонији одлучили за ОТПОР и рат се распламсао. Титићи-увеоци, тј. "србо"-USTAŠE су предмет овог текста у негативном контексту. Задовољни?
Препоруке:
12
6
81 понедељак, 23 фебруар 2015 01:17
српска сарма, а може и пасуљ@ Рђосав или о мисаоном експерименту
Štovani Don Corosio, постоји једна интелектуална вештина која се зове МИСАОНИ ЕКСПЕРИМЕНТ (коју је популарисао српски зетко Ајнштајн), која се састоји у ЗАМИШЉАЊУ РАЗВОЈА НЕКЕ СИТУАЦИЈЕ по ДРУГАЧИЈЕМ њеном РАЗРЕШЕЊУ на КРИТИЧНОМ МЕСТУ, где су по природи ствари биле могуће, сагласно законима вероватноће, 2 (или више) МОГУЋНОСТИ, од којих се само једна остварила у садашњости. Тај интелектуални механизам може се користити као један од инструмената за прогнозирање будућности. У том смислу ЗАМИСЛИМО да стварно испливају ДОКАЗИ из НЕМАЧКИХ АРХИВА да је баш Дража радио то ЗАШТА ГА Ви комунци оптужујете по "праву" победника!? Тј. да видимо ДА ЛИ ЋЕ ТИ ДОКАЗИ утицати на РАЗРЕШЕЊЕ ПОСТОЈЕЋИХ КОНТРОВЕРЗИ који раздиру 70 година српско друштво и СПРЕЧАВАЈУ га да се ОКРЕНЕ РЕШАВАЊУ НОВИХ ПРОБЛЕМА& КОНТРОВЕРЗИ!? Уз мало објективности да се закључити да ти ДЕФИНИТИВНИ, али ЗАКАСНЕЛИ докази УОПШТЕ НЕ БИ УТИЦАЛИ на постојеће односе у српском друштву, сем Ваше ЗАДОВОЉШТИНЕ!
Препоруке:
5
5
82 понедељак, 23 фебруар 2015 01:25
@ Сељак Беземљаш
"Нацртати стару жену којој су у Јасеновцу заклали једанаест чланова породице како прима орден на који чека Хитлер.
ЗА ТО ТРЕБА ИМАТИ КАРАКТЕРА"

Хтео си рећи КОРАКС-ТЕРА уместо КАРАКТЕРА?
Препоруке:
14
1
83 понедељак, 23 фебруар 2015 01:27
српска сарма, а може и пасуљ@ Рђосав или о мисаоном експерименту, наставак
Постојећи докази о СТЕПЕНУ Дражине колаборације могу се свести на ТУМАЧЕЊЕ ПОБЕДНИКА 2-ог светског рата на подручју бивше Југославије, тј. припадника& настављача традиција партизанског покрета. Од СРПСКОГ становништва на територији Србије, то тумачење се од отприлике 20-25% становништва прихвата, 20-25% га одбацује, а остали су углавном индиферентни!? РАЗРЕШЕЊУ те ДРУШТВЕНЕ КОНТРОВЕРЗЕ у Србији би ПРЕТПОСТАВЉЕНО НАЛАЖЕЊЕ ДОКУМЕНАТА из немачких архива вероватно итекако помогло, али САМО ДОК су РАНЕ из РАТА БИЛЕ СВЕЖЕ и код "црвених" и код "брадоња"!? Сад кад је рођена већ скоро 4-ТА ГЕНЕРАЦИЈА ПОСЛЕ РАТА и кад Југославије ВЕЋ ЧЕТВРТ ВЕКА НЕМА ти накнадни ДОКАЗИ би У ПРАКТИЧНОМ СМИСЛУ БИЛИ ИРЕЛЕВАНТНИ! Јер, ПОГЛЕДАЈТЕ, навијачи најпопуларнијих српских спортских клубова "ЦРВЕНЕ ЗВЕЗДЕ" (sic!) и "ПАРТИЗАНИ" (sic!), без икаквог проблема и без ПРАВЕ СВЕСТИ о САДРЖАЈУ ПЕСАМА "ладно" певају "Од Тополе, па до равне Горе" и сл. песме, независно до тога да ли су ПОТОМЦИ партизана или четника!?
Препоруке:
3
6
84 понедељак, 23 фебруар 2015 01:37
српска сарма, а може и пасуљ@ Рђосав или о мисаоном експерименту, други наставак
Колико је таква ситуација ЗАБОРАВА НУЖНА види се из ОД ВАС ИНИЦИРАНОГ НАМЕРНОГ ЗАБОРАВА новије српске историје од пре 1941, када читаве генерације новорођених Срба ПОЈМА НИСУ ИМАЛИ о неком Кајмакчалану, преласку Албаније или пробоју Солунског фронта, док је у ФОЛКЛОРНОЈ ПРИЧИ српске средине у ПОЗНОЈ Титославији Стеван Синђелић био неко ко ЗАВОДИ буле, уместо што је У СТВАРНОСТИ био патријархални домаћин и храбри ратник!? Слична ситуација је била и са Дражом и другим СКРАЈНУТИМ ликовима наше новије прошлости, НЕЗАВИСНО од ФАКТОГРАФИЈЕ или чак УПРКОС ФАКТОГРАФИЈИ!? То Вам је тако и не може се тумачити "мрачним снагама прошлости", већ само ДРУШТВЕНОМ ДИНАМИКОМ једног прилично ЗАПУШТЕНОГ ДРУШТВА, као што је српско друштво било ВЕЋ 1920-тих, да би у ПОЗНОМ ТИТОИЗМУ то НЕЗНАЊЕ СОПСТВЕНОГ ЛОШЕГ СТАЊА било САКРИВАНО куповинама на ПонтеРосу и синдикалним одмаралиштима, али је ОПЕТ и ОПЕТ РАЗВЕЈАВАНО на сукобима навијача (већ видним и 1970-тих), као и УПОРНОМ ПРИЧОМ о ПРОГОНИМА косовских Срба!?
Препоруке:
8
6
85 понедељак, 23 фебруар 2015 01:47
српска сарма, а може и пасуљ@ Рђосав или о мисаоном експерименту, трећи наставак
Као што видите, ПОДЗЕМНИ ЖИВОТ српског друштва није имао везе са декларативном стварношћу, али није био близак ни са Вашим највећим страховима, он се кретао, као понорница, њему знаним путевима. Пошто је постојала ОДВОЈЕНОСТ политичке класе Срба од народа у време позног титоизма, НУЖНО је било, кад је дошло до ПУЦАЊА Југославије да се појаве поред "службених" "претендената" НА ВЛАСТ (Милошевић и И. Стамболић) и неслужбени, као нпр. Вук Драшковић, који, иако се ПОЗИВА на четничку парадигму, УОПШТЕ НЕМА ВЕЗЕ са четништвом, пошто је ПАРТИЗАНСКИ СИН! Слично стоји и са ДРУГИМ ДИСИДЕНТИМА! Међу свом том ГОМИЛОМ "шареном& бучном" ЈЕДИНО што их одликује је ВОЉА за МОЋ иии... НИШТА ВИШЕ! У тој борби за моћ, Слободан Милошевић је НАЈПРАВИЛНИЈЕ ОЦЕНИО СИТУАЦИЈУ и брзо приграбио власт у Србији, али њега је ПОВЕЛА и ЛОГИКА СИТУАЦИЈЕ СРПСКОГ НАРОДА у Југославији, што је уз СВЕТСКО-ИСТОРИЈСКИ ДОГАЂАЈ пада комунизма, одлучујуће детерминисало наше БУДУЋЕ ГУБИТНИШТВО!? Све остало је била ВОЉА Империје!
Препоруке:
3
6
86 понедељак, 23 фебруар 2015 01:56
српска сарма, а може и пасуљ@ Рђосав или о мисаоном експерименту, крај!
У том смислу, кад је ПОСЛЕ СВЕГА постала јасна ДО КРАЈА ОГОЉЕНА у свом њеном ГУБИТНИШТВУ ТРАГИЧНА ситуација нашег народа и кад смо ДОКАЗАЛИ да било какво ИНСИСТИРАЊЕ на "ИСТИНИ" победника нема НИКАКАВ ПРАКТИЧАН значај по будућност Срба, онда је став НАЦИОНАЛНОГ ПОМИРЕЊА ИСТОРИЈСКА и ПОЛИТИЧКА НУЖНОСТ садашње наше НЕЗАВИДНЕ СИТУАЦИЈЕ, иначе нас више НЕЋЕ БИТИ о чему иначе већ СЕИРЕ наши НЕПРИЈАТЕЉИ и НОВОЈАЊИЧАРИ који су иначе предмет овог Вучинићевог текста!? У том смислу је и иницијатива о рехабилитацији Драже Михаиловића, а не као неки реванш!? Уколико Ви и Ваши идеолошки садрузи ОВАКВЕ иницијативе доживљавате као РЕВАНШ, онда то значи да НЕМАТЕ ЧИСТУ САВЕСТ или да и даље имате "ЗАРОБЉЕНИ УМ"!? "Заробљен ум" је могућ као ПРИВАТНО опредељење, али "ЗАРОБЉЕН УМ" у нашем јавном животу просто је у овом историјском тренутку НЕДОПУСТИВ! Уосталом, гледајте АВ-АВ-а, прави егземплар "ЗАРОБЉЕНОГ УМА"! Размислите и свако Вас добро пратило у приватном животу!
Препоруке:
5
7
87 понедељак, 23 фебруар 2015 02:46
@српска сарма, а може и пасуљ
@ @ српска сарма, а може и пасуљ

Да, сад ми је јасније. Хвала.
Препоруке:
6
1
88 понедељак, 23 фебруар 2015 05:14
Pero
Zelim dobro zdravlje nasem velikom naucniku Smilji Avramov a poganima sto je blate zasluzeno mjesto na smetljistu.
Препоруке:
7
0
89 понедељак, 23 фебруар 2015 08:42
kole
Морални и интелектуални патуљци су се одважили да још једном одапну отровне жаоке, али само им то остаје. Пси лају...возови пролазе,а професорка је једна па макар они пукли сви заједно душебрижници који су толико ''помогли'' нашој напаћеној земљи да сви подједнако тешко и једва дишемо...
Препоруке:
7
0
90 понедељак, 23 фебруар 2015 12:03
Рђосав
Vesna:
@Rdjosav
"Smilja Avramov se blamira pod stare dane...".Ne znam na osnovu cega ... ne iskazuje postovanje prema uvazenom professoru I velikom patrioti,Smilji Avramov.
- да, бламира се под старе дане, тражи рехабилитацију доказаног колаборационисте Драже Михајловића. А они који још "траже доказе" његове колаборације? - докази су давно изнети, али новочетници се сигурно не "ложе" на доказе. Уосталом, два кључна доказа (изручивање заробљених партизана Немцима - и добијање оружја и муниције од "броја 11" за борбу против "црвених") необорива су чињеница, те се никаква симетрија између "два покрета" не може правити. Паметноме доста.

- а а-пропо нечије уважене професуре - скрећем пажњу да "међународно право" не постоји. Постоји само међународна сила. Све каријере направљене на "међународном праву" су фиктивне. Уосталом, било је некад и уважених професора Марксизма - па им се данас подсмевају. А више је истине у Марксизму него у "међународном праву".
Препоруке:
1
12
91 понедељак, 23 фебруар 2015 13:38
Ginter Zibert
Рђосаве ,2.св.рат је обиловао сарадњама и сарадницима, разних врста.
За Српски народ су доминантна два типа:
1.Сарадња са Немцима и Усташама.Њу су спорадично спроводиле јединице ЈВУО("Четници"),али она углавном није имала готово никаквих ефеката на терену осим што је катастрофално утицала на "имидж" ЈВУО.Треба додати да се ипак радило о "техничкој"сарадњи.
Партизани углавном нису имали таквих авантура.
2.Сарадња са Англоамериканцима је кључна ствар.Наиме Елите партизанског и четничког покрета, су водиле истински рат,ко ће од њих остати у игри код газде.
Управо томе је служила дрека ,око Дражине сарадње са окупатором.
И дан данас се воде расправе ко је од њих више волео Енглезе.Да ли су једни или други спасили више Америчких пилота...
Прави војни победници 1945 су били партизани углавном Срби Русофилске орјентације.Али већ 1944 њихову победу краду Англофилске елите(Броз).
Тако да је Српски народ из рата изишао као ПОРАЖЕН!
Голи оток ће то само потврдити....
Препоруке:
6
2
92 понедељак, 23 фебруар 2015 17:51
Поштовалац НСПМ
Коментар на девијантно понашање Коракса а и да не говорим о Т. Панчићу на тему лика и дела наше светски уважене др Смиље Аврамов је сувишан. Понашање овог типа у нас говори да нам је подметнута демонкратија и да је разантно дејство субверзивних снага у нашем народу јер државе немамо достигло врхунац, и што је још тужније и обесхрабрујуће да у се у нас још увек снаге Српског духа и наде нису консолидовале и барем зауставиле зле силе у прогресији неоружаног типа агресије. Врмена готово више и да нема Српству се зла судбина спрема, генерације су индоктриниране овим и оваквим ''истинама'' и деловањем. Или ћемо опстати или нестати. Живела Србија.
Препоруке:
5
0
93 понедељак, 23 фебруар 2015 18:30
Објективан
@ Рђосав

"...скрећем пажњу да "међународно право" не постоји. Постоји само међународна сила. Све каријере направљене на "међународном праву" су фиктивне. Уосталом, било је некад и уважених професора Марксизма - па им се данас подсмевају. А више је истине у Марксизму него у "међународном праву"."

"Међународно право" је постојало док западна Империја није ставила ОУН под своју контролу. Само смештање седишта Уједињених нација у Њујорку је говорило о намери САД-а. Некада, у прошлом веку се говорило да се намерава пребацивање седишта ОУН-а у Европу, мислим да беше у Париз, из времена Шарла де Гола.
Подсмевање "Марксизму" је кратког века. Када схвате своју заблуду, престаће да се подсмевају. И они што се подсмевају, тајно га читају.
Препоруке:
5
4
94 понедељак, 23 фебруар 2015 21:47
@Рђосав
По обичају сте непоправљиви буквалиста.

Не разликујете Међународно право као систем позитивних прописа којима се регулишу односи између држава, од Међународног права као научне дисциплине.

Елем, Међународно право као систем институција и прописа (УН, СБ, УНЕСКО, Кјото протокол...) постоји, али ни те институције ни те прописе нико не ферма (бар не велике силе), па се може рећи да је Међународно право као систем прописа мртво слово на папиру. Не треба бити дупла памет па видети да у свету влада право јачег а не некакво (папирно)Међународно право.

Међународно право као научна дисциплина - а управо се тиме бавила Смиља Аврамов - анализира како бивше тако и постојећи систем Међународног права као скупа позитивних прописа, историјску условљеност тог права, његове ограничене домете, деформације и злоупотребе, и истовремено указује на услове и пут којим би требало ићи да се постигне аутентично демократски међународни поредак.
Препоруке:
8
1
95 понедељак, 23 фебруар 2015 21:59
@Рђосав
P.S.Ваши ставови о четницима и партизанима се заснивају на превиђању суштине и хватању за неважне детаље. Тај начин резоновања (ово "резоновања" треба узети условно) је познат као начин pars pro toto, и он може да доведе само до накарадних закључака.
Препоруке:
5
1
96 понедељак, 23 фебруар 2015 22:06
@Ginter Zibert
"И дан данас се воде расправе ко је од њих више волео Енглезе".

Али је сасвим извесно да су Енглези више волели комунисте него четнике, као један национално оријентисан српски покрет. Погодите зашто.
Препоруке:
3
2
97 понедељак, 23 фебруар 2015 22:40
@ @Ginter Zibert
"Али је сасвим извесно да су Енглези више волели комунисте него четнике, као један национално оријентисан српски покрет. Погодите зашто."

Зашто су их волели више, не знамо тачно, можда што су били погоднији за манипулације у будућности. Четници су били више национално утемељени. Али да су их помагали, има доказа. Први доказ је да су Енглези финансирали демонстрације 27. марта 1941. године у Београду. У тим демонстрацијама су комунисти били у приличном броју. Тако су Енглези (В.Британија) изазвали сукоб Југославије и Немачког III Рајха.
Препоруке:
5
1
98 уторак, 24 фебруар 2015 00:08
СВ
Недостатак образовања мондијалистичког Београда некада и некоме гади ту идеју.Недостатак образовања не може се надокнадити духовитошћу,нарочито када је она више него увредљива за оног на кога се односи.
У овом случајуубеђен сам да ће се професор Аврамов достојанствено понети,а карикатуриста Кораксић макар размислити о тој карикатури.
Имајући у виду многе друге карикатуре не бих Кораксића искључиво стављао у контекст у кога га је ставио аутор текста.
Аутору текста захвалност што је указао на биографију професора Смиље Аврамов,о којој сада већ старији суденти говоре са пуно уважавања.
Што се тиче професора Биљане Србљановић њено познавање катедре међународног права на Правном факултету у Београду,које се своди на заиста уваженог профеора Димитријевића,наравно да није довољно.
Морам да признам да ми је жао што њена опседнутост ,,клерофашистичком'' Србијом није до сада била предмет карикатуре.
Препоруке:
3
0
99 уторак, 24 фебруар 2015 03:10
@G. Zibert
Ако финансирате особу Х да вашем непријатељу подметне ногу онда то није „давање помоћи особи Х“. А управо је то био циљ британске „помоћи“ српским демонстрантима 27. марта – подстаћи Србе да „саплету“ Немце, како би Енглеска, неспремна за рат добила на времену.
При том су финансирали ону страну за коју су на основу извештаја својих служби сматрали да има највише изгледа да организује демонстрације, тј. да обави посао за њих. Давање „помоћи“ у том тренутку није имало никакве везе са опредељивањем за неку од страна у грађанском рату који је тек уследио у Србији (и који се одвијао упоредо са борбом против Немаца).

До опредељивања за четнике или комунисте је дошло тек пред крај рата када је требало политички обликовати овај простор. А ту су симпатије Енглеза биле недвосмислено на страни комуниста - задојених коминтерновском идејом о Србима као поробљивачком народу - јер су као највећу опасност за своје интересе на Балкану Енглесзи видели постојање јаке српске националне државе.
Препоруке:
2
2
100 уторак, 24 фебруар 2015 12:52
Ginter Zibert
Пуч 27 марта 41 као и демонстрације су организовали официри Вкј који су били агенти британске обавештајне службе.Причу о организацији демонстрација од стране КПЈ је лансирана после рата.
Одлука о подршци Брозу је донешена на Техеранској конференцији крајем 1943, и то на исистиранје Черчила и Рузвелта, а противљење Стаљина.
Треба рећи да подршка Брозу нема везе са Коминтерном(која тад више није постојала).
Главни разлог подршке Брозу од стране Англоамериканаца није антисрпство(оно је успут),већ антируство ,што ће се показати после рата "Брозовим бегом на запад".
Броз је био масон и као такав је био човек(агент)запада.
Дража није био ничији агент,и није се снашао у вртлогу историјских догађаја.Мада реално гледано,да је водио борбу и са 50 Немачких дивизија, то му не би помогло,јер је англоамеричка режија будућој ФНРЈ/СФРЈ наменила улогу разбијача источног блока.Ту Дража није имао никакве шансе...
Препоруке:
5
1
101 уторак, 24 фебруар 2015 14:33
српска сарма, а може и пасуљ@ @G. Zibert, а што "волем" ове који се КРИЈУ иза ТУЂИХ nick name-ova!
Део "коментара": "До опредељивања за четнике или комунисте је дошло тек пред крај рата..." Совјети БРИШУ Немце ПО ПРВИ ПУТ у Стаљинграду јануара 1943. У ИСТО ВРЕМЕ Британци се КОНАЧНО обрачунавају са СЛАБИЈИМ Ромеловим Афричким корпусом и КООРДИНИСАНОМ англо-америчком ИНВАЗИЈОМ ФРАНЦУСКИХ колонија Марока, Алжира и Туниса избацују Немце& Талијане из Африке!? Следећи корак, пазите, ПРВИ СЛЕДЕЋИ КОРАК Бритона, МНОГО ПРЕ искрцавања на Сицилији, био је СЛАЊЕ Дикина У МАЈУ 1943, УСРЕД Битке на Сутјесци у време НАЈВЕЋЕ Титине КРИЗЕ (десетковали му трупе, а овај ПОБЕГО ОСТАВИВШИ Швабама НА МИЛОСТ& НЕМИЛОСТ ЦЕЛОКУПНУ Централну болницу са више од 3000 рањеника, "спашених" на Неретви!), да би се "УСПОСТАВИО КОНТАКТ са партизанима"!? Онда слање СЕР Фицроја Маклина, из једне од НАЈСТАРИЈИХ ШКОТСКИХ ПЛЕМИЋКИХ ПОРОДИЦА, исто ПРЕ ПАДА Италије и на крају склање и СИНА Рандолфа-хик Черчила!? Сад ми кажите ШТА ЈЕ НАТЕРАЛО сер Винстона да шаље ТАКО РАНО ТАКО ВИСОКЕ ДЕЛЕГАЦИЈЕ код "тамо неких партизана"!?
Препоруке:
1
6
102 уторак, 24 фебруар 2015 15:05
@Ginter Zibert
У потпуности се слажем са вама.
Једна допуна. Кад помињем Коминтерну мислим на коминтерновски дух у коме су васпитавани српски комунисти а то је мржња према Србији која је за њих била хегемона и поробљивачка држава. Најпогубније одлуке по српски народ су донели управо српски комунисти, или су те одлуке изгласане уз њихов пристанак: стварање аутономних покрајина само у Србији мада је по тој логици требало створити и аутономну покрајну Далмацију (културна специфичност) и АП Лика, Банија, Кордун (етнички састав); Устав из 1974; затирање српске историје и културе; однос према Српској православној цркви...
Тај дух и данас хара Србијом а његови носиоци су комунистички конвертити на власти.
Препоруке:
4
2
103 уторак, 24 фебруар 2015 15:10
@ српска сарма, а може и пасуљ...
@ @G. Zibert, а што "волем" ове који се КРИЈУ иза ТУЂИХ nick name-ova!

"...Сад ми кажите ШТА ЈЕ НАТЕРАЛО сер Винстона да шаље ТАКО РАНО ТАКО ВИСОКЕ ДЕЛЕГАЦИЈЕ код "тамо неких партизана"!?"

Знали су образовани Британци где је центар Света или, бар Европе. Овде се, како је говорио Свети Сава, састаје Исток са Западом.
Препоруке:
4
5
104 уторак, 24 фебруар 2015 18:25
@@Ginter Zibert
" извесно да су Енглези више волели комунисте него четнике Погодите зашто."

Зато што су у просеку били млађи, лепши и виткији, тзв пуерилни тип.

@српска сарма
а овај ПОБЕГО ОСТАВИВШИ Швабама“

У свим његовим бекствима важну улогу су имали енгленски авионичари, или , у вашем надахнутом маниру – бритски пилојци.
Препоруке:
4
1
105 уторак, 24 фебруар 2015 18:42
Arnie
Крајње је време да редакција престане да објављује вишеструке коментаре појединих ДОКОНИХ И НАРЦИСОИДНИХ полемичара. Сасвим је довољно максимално два пута се огласити коментаром. Други пут, рецимо само као одговор на нечију реплику. Све остало је сувише претенциозно и за остале коментароре СМАРАЈУЋЕ. Уопште више не читам коментаре појединих САРМИ и сличних, заиста не желим да знам о чему пишу људи (можда су ипак жене, чим су тако агресивног наступа) који имају тако ВЕЕЕЛИКУ потребу да се намећу.Чак и да је паметно-превише је.
Препоруке:
7
1
106 уторак, 24 фебруар 2015 18:50
Посматрач
@ српска сарма, а може и пасуљ@ @G. Zibert,...

"Сад ми кажите ШТА ЈЕ НАТЕРАЛО сер Винстона да шаље ТАКО РАНО ТАКО ВИСОКЕ ДЕЛЕГАЦИЈЕ код "тамо неких партизана"!?"

Чини ми се да се одговор налази у коментару Ginter Zibert-а: "Одлука о подршци Брозу је донешена на Техеранској конференцији крајем 1943, и то на исистиранје Черчила и Рузвелта, а противљење Стаљина.
Треба рећи да подршка Брозу нема везе са Коминтерном(која тад више није постојала).
Главни разлог подршке Брозу од стране Англоамериканаца није антисрпство(оно је успут), већ антируство, што ће се показати после рата "Брозовим бегом на запад".
Броз је био масон и као такав је био човек(агент)запада."
Препоруке:
9
0
107 уторак, 24 фебруар 2015 19:24
@ Arnie
Лако је критиковати креативне коментаторе. Читајући неке од њих, као да смо читали Историју НОБ-а и ратова 90-тих година. Покажите и ви своју креативност. Поздрав и без љутње.
Препоруке:
3
0
108 уторак, 24 фебруар 2015 22:24
српска сарма, а може и пасуљ@ Посматрач@ српска сарма, а може и пасуљ@G. Zibert, а што "волем" ове који се КРИЈУ иза ТУЂИХ nick name-ova!
Знам да је г-дин G. Zibert дао ПРАВИ ОДГОВОР, међутим циљ мог поста односио се на НЕИМЕНОВАНЕ ТРОЛОВЕ који се КРИЈУ иза ТУЂИХ nick name-ova! И који и даље ТРОЛУЈУ& ХЕЈТУЈУ, само незнам докле ће!? Свако добро.
Препоруке:
2
2
109 уторак, 24 фебруар 2015 23:03
Посматрач
@ српска сарма, а може и пасуљ

Хвала, такође. Захваљујући вама и Ginter Zibert-у сазнасмо доста из скривене историје НОР-а и ратова 90-тих година у Југославији.
Препоруке:
6
0
110 среда, 25 фебруар 2015 10:44
српска сарма, а може и пасуљ@ неименованом ТРОЛУ-ЗАЕ....., који се крије иза ТУЂИХ nick name-ova
Коментар: "-а овај ПОБЕГО ОСТАВИВШИ Швабама- У свим његовим бекствима важну улогу су имали енгленски авионичари, или , у вашем надахнутом маниру – бритски пилојци." Прво, Друг Тита је после бегства из Дрвара 1944 (где се између осталог ДРУЖИО са татиним сином, сер Рандолфом-хиком, а Бога ми, тад је ПРВИ ПУТ планула симпатија према тета Јоки, тад КРШНОЈ& МЛАДОЈ заповедници тзв. "женске чете", при 6-тој личкој!) одлетео са "бритским пилојцима" (ОВО НИКАД нисам написао, можда бих писао "бритонски еропланци", али ОНО ЈОК! Зато, НЕ ТРОЛУЈТЕ!) авијоном на Вис, после и у Напуљ да се нађе са ТАТОМ сер Рандолфа-хика, а не како ТРОЛУЈЕТЕ да је право са Сутјеске одлетијо са гореиментованима!? Са Сутјеске је Друг Тита ПОБЕГАО ОСТАВИВШИ његовог НАЈНЕПОСЛУШНИЈЕГ КОМАНДАНТА Саву Ковачевића да се са централном болницом& три ипо хиљаде рањеника Ј..... "по шумама& горама", са све ЕЛИТНИМ ШВАПСКИМ ЈЕДИНИЦАМА за вратом!? Знате, "ако ЛАЖЕТЕ, ЛАЖИТЕ ОКРУГЛО да се бар КОТРЉА" што рекоше наши учитељи Ромеји!
Препоруке:
1
3
111 среда, 25 фебруар 2015 11:15
@ српска сарма, а може и пасуљ@ неименованом ...
Замолио бих вас да нас у текстовима поштедите, по мени, непотребних великих слова и жаргонских назива и узречица, како бисмо лакше пратили и разумели садржину. Иначе ћемо се и ми наљутити као Arnie.
Препоруке:
9
0
112 среда, 25 фебруар 2015 12:11
@српска сарма
ОКРУГЛО да се бар КОТРЉА" што рекоше наши учитељи Ромеји!"


Да ли сте од својих учитеља преузели цео големи корпус духа, или само оно највредније што поменути нуди, нпр. мудролије светих луда и разних јуродиваца којима царство обиловаше? Јесте ли еклектичар? Овде има доста оних који, попут Клинтона пуше а не увлаче...
Препоруке:
5
0
113 среда, 25 фебруар 2015 14:29
Сељак Беземљаш
Черчилу, Енглезима, Западу, великим силама, итд. наши комунисти били су дар са неба.

Својом алатком званом "диктатура пролетаријата" "заједничком борбом сломити великосрпску хегемонију је пут социјалистичке револуције" решавали су и решили горе наведене двовековног страха да ће се на овим овим просторима створити јака држава под српским вођством.
Узгредне напомене.
Конгрес у Бечу 1924 то је јасно озваничио.(између осталог Македонију правити на основу програма ВМРо)
Дрезденски конгрес 1928 је по злу познат.
Пропуштање да се Југославија стабилизује кроз аутономију Срба у Хрватској (после геноцида) што је оставило становиште да је српска већина између Далмације и Хрватске и у околини Дубровника и у долини Неретве аномалија.
Устав од 1963 је припрема за Устав из 1974.
А и тај је у ствари финалисан 1971 кроз амандмане.
Финансирање културних установа које ће водити синтетичким нацијама.
И као неважно.
Све републике су имале жељезаре.
Препоруке:
5
0
114 петак, 27 фебруар 2015 15:40
Bojan Todorović
Bože blagi, potpuno sam zaboravio na ovu pojavu. Nisam ni znao da je još živa.
Obuzme me jeza kad se setim nje, Krestića, Markovića i ostalih Miloševićevih dobošara smrti.

Čudo je kako žive sa tim teretom zatiranja i satiranja sopstvenog naroda, sa saznanjem kakvu su nesreću i propast doneli učešćem u kolektivnom ludilu i kreiranjem istog.
Mora da savesti nemaju ni u tragovima i da je moć samoobmane i svaljivanja krivice na nekog drugog ogromna.

Ali neko to od gore vidi sve...
Препоруке:
0
6
115 петак, 27 фебруар 2015 19:50
@ Bojan Todorović
Izgleda i ti imaš KORAK-STERA umesto KARAKTERA. Najbolje da se udružite u ANTISRBIZMU.
Препоруке:
3
0
116 петак, 27 фебруар 2015 19:56
@ Bojan Todorović
Izgleda i ti imaš KORAKS-TERA umesto KARAKTERA. Najbolje da se udružite u ANTISRBIZMU.
Препоруке:
3
0
117 недеља, 01 март 2015 15:39
Турас
Битанге , будале ,глупаци и назови интелектуалци са разним "дипломама" , "докторатима" ,нису ништа у поређењу са злим мозговима . Данас их срећем на НСПМ и на разним страницама нета .Један од њих је Бојан Тодоровић који се (за чудо)јавља увек када је у питању одбрана србског (само Србског)патриотизма ,коме је најбољи пример госпођа Смиља Аврамов . Питам се одкуда толика апатија према свом (?) народу . Јер овај Б.М ,именице је Србин (?)што је биолошки могуће али сигурно да је девијантне оријентације . Он је гори од усташе ,баш због свог деструктивног ,злог деловања . Самим , нездравим наступима је и опасан по друштво и морао би као такав да буде доживотно смештен у здравствено изоловану институцију .
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер