Kako ćeš to ti "dovesti NATO"? NE ODLUČUJEŠ TI. ZAR TI VREDIŠ VIŠE OD OSTALIH SEDAM MILION GRAĐANA SRBIJE? Razmisli malo ako imaš gram mozga.
Koja su moja prava veća od tvojih? Ja mogu dokazati da ti imaš više prava od mene u Srbiji.
Preporuke:
195
8
2
petak, 20 februar 2015 18:26
mile
Srbija nije te sreće da je homogena.Čak i da joj nije manjina pravih i veštačkih,Srbi su između sebe zavađeni.Tipični Slovenski sindrom.Jedan Ugljanin manje više.
Preporuke:
115
9
3
petak, 20 februar 2015 18:27
Pa sto opet NATO Suljo ??
Eno ti NATO-a u Bg, eno ti Vojske spRdije Nato-izovane do neba, veci Natovci od Poljaka i Nemaca su.. eno ti Nato kancelarije (mini-stab) u MO i Generalstabu.... pa vezbe, pa certifikati, standardi... ... a vala Suljo pre vas srPi krenuli u ukrainu da brane jevropske ,,vrednosti,,.... Kud ces vise NATO-a ??
Preporuke:
118
6
4
petak, 20 februar 2015 18:31
Umpalumpa
Pa dovedite NATO. Evo, doveli su ga i Bosanski Muslimani i Šiptari. Još pre njih, doveli su ga Makedonci, pa im je sad svima bolje. Usrećio ih je NATO.
Preporuke:
121
6
5
petak, 20 februar 2015 18:37
Švejk
Dobri stari vojnik "Ugljanin" je počeo da dejstuje po nalogu i po blagoslovu........
Preporuke:
144
7
6
petak, 20 februar 2015 18:38
011
Malo je tebi autonomija. Tebi treba državetina od Alpa do Vladivostoka. Ti si vizionar visokog kalibra !!!!
Preporuke:
102
6
7
petak, 20 februar 2015 18:38
Sarajlija
Govor mržnje? Širenje nacionalne netrpeljivosti? Pozivanje na rušenje ustavnog poretka? Pozivanje na ugrožavanje suvereniteta zemlje? Očekujem tužilaštvo da se brzo oglasi i preduzme korake kao što su bili ažurni u nekim drugim slučajevima za mnogo manje prestupe. Očekujem da se oglase i NVO koje će da osude govor mržnje.
Preporuke:
171
6
8
petak, 20 februar 2015 18:46
Kole
Očekuješ da se jave ništarije kojih nema! Oni da se oglase? Mi da se oglasimo? Treba, bre, da nas nema, kad nas miševi zapišavaju i vuku za uši u sopstvenoj državi!
Preporuke:
118
2
9
petak, 20 februar 2015 18:46
Boško
Tražićemo lustraciju, smene svih ljudi u sudstvu, tužilaštvu i policiji koji su činili zločineI ... traže lustraciju, dok Srbi i dalje ne i pristaju da žive i da im sudi komunistički ljudski otpad koji je stekao "moralno političku podobnost" još dok je austrijski kaplar bio živ.
Preporuke:
55
8
10
petak, 20 februar 2015 18:47
Saša
Znači Suljo ide u Nemanjinu po pomoć .
Preporuke:
76
3
11
petak, 20 februar 2015 18:49
Kosovo i Metohija su Srbija
Znači, legle mu sa Zapada (ili od Arapa, ista je to strana) pare na račun, pa sad pljuje po Srbiji naveliko. Da su Srbima prava na teritorijama pod kontrolom SDA, kao što samoproklamovani Bošnjaci imaju na teritoriji Raške oblasti,pevali bi od sreće. Videli smo kako je Nele prošao u ,,multietničkom'' Sarajevu. A pritom, prešao ga Rasim i izigrao ga, pa je ovaj nacistički nastrojen ,,Bošnjak'' (nacistički zbog podizanja table Aćif efendiji) krenuo u laž i obmanu, sledeći put još jednog nacističkog naslednika po politici- Alije Izetbegovića.
Preporuke:
76
5
12
petak, 20 februar 2015 18:50
supersrbin
Nešto ne razumem! Mi koji toliko cenimo slobodu izgubimo nerve kad je drugi oće za sebe?! Čudno... ili mi zapravo lažemo?!
Preporuke:
19
89
13
petak, 20 februar 2015 18:50
Izborićemo se za pravnu sigurnost Bošnjaka?
o čemu to ovaj čovek?
Preporuke:
62
4
14
petak, 20 februar 2015 18:51
slobo 47
Kad bi ove zahteve ispostavio u bilo kojoj NATO ili drugoj evropskoj zemlji na čiju se demokratiju poziva,bio bi odmah uhapšen.
Preporuke:
71
3
15
petak, 20 februar 2015 18:52
Lhubitel istorije
Pretpistavljam da je Sulejman sve sto je rekao izgovorio na bosanskom. Posto nista nismo razumeli, molimo da nam se ubuduce ili obraca na srpskom (koji je zvanicni jezik drzave Srbije) ili sa sobom vodi tumaca i obezbedi simultani prevod.
Preporuke:
93
4
16
petak, 20 februar 2015 18:57
Milan
Pravna sigurnost!? Pa samo u državi Srbiji može neko ovako nešto da kaže i da mu ništa ne bude. Zamislite da jedan srpski lokalni političar (ne obični građanin) kaže ovako nešto u Hrvatskoj, BiH Federaciji, Crnoj Gori, MAkedoniji, a da ne pričam o Kosmetu. Vjerovatno bi bio linčovan.
Preporuke:
69
3
17
petak, 20 februar 2015 19:00
Deli Radivoje
Kad čovek šizne -tu leka nema
Preporuke:
44
3
18
petak, 20 februar 2015 19:05
goran
Zvati Blera da sredi stvar!!!!!
Preporuke:
63
2
19
petak, 20 februar 2015 19:07
Banditski brlog
Video Suljaga da AV AV olako i glatko poklanja teritorije šiptarima , pa ko' veli, "a što nebi i Bošnjacima?"...
Preporuke:
71
6
20
petak, 20 februar 2015 19:11
Balkan, Balkan, ovo je Balkan
Balkan je pun morona.
Preporuke:
47
5
21
petak, 20 februar 2015 19:25
Anka Krajina
Znači, krenulo je odozdo. Sever čuvaju za desert.
Ne pomože ni klečanje, ni ulagivanje, ni šetanje opanaka...
Ko je mislio da je Kosovo poslednje, šta se može Srbiji oteti, grdno se prevario.
Koje li je boje ovo "proleće"?
Preporuke:
73
6
22
petak, 20 februar 2015 19:25
Risto
I NATO je spao na niske grane ako njime jedan ušljo može da maše.
Preporuke:
43
4
23
petak, 20 februar 2015 19:32
Suljkan
Ne preti Suljkane sa NATO batinom , mi Srbi imamo babu čija batina može pokriti Balkan za par sati , čeka poziv , nemoj posle kukati i sr****!
Preporuke:
46
4
24
petak, 20 februar 2015 19:37
Vučiću,ne skreći sa staze,ne oklevaj,ne dremaj
"ove šovinističke tvorevine, srpske države"!?
Ovo je bilo za očekivati u vreme kad je tim prostorima pohodio Tim Juda ili DŽejms Lajon,ili osnovano američko društvo prijatelja sandžaka,ali sada kad je njihov čovek(Al.Vučić)na čelu te"šovinističke tvorevine",nejasno je o čemu se radi,osim ako nije opomena da se ne skreće sa staze i malo ubrza.
Preporuke:
41
3
25
petak, 20 februar 2015 19:39
dr chabor
gosn šefe, nato, neće doći, ......., izvrnuli se ki zecevi.
Preporuke:
31
3
26
petak, 20 februar 2015 19:40
R.R.
Ljudi, ovo nije nimalo naivno. Proradila Izetbegovićeva "Zelena transverzala". Ambasadori pet zemalja "Prijatelji Sandžaka" ne miruju. Uskoro dolazi turski predsednik vlade. Suljo upotrebljava iste metode bunta kao Šiptari na KiM pre NATO agresije. Eto i on poziva NATO. Šta li će Vučko da kaže? Tužilaštvo mora odmah da se oglasi. Upozorenje: nešto gadno se valja iza brtega, i to ne samo iz pravca Sandžaka. Akcije su sinhronizovane.
Preporuke:
49
3
27
petak, 20 februar 2015 19:47
života,kruševac
pazite,ovo je sve daleko od puste priče,jer on vrlo dobro zna o čemu govori.
drugo, baš sada i baš transparenti brižnih muslimasnkih majki.to hoće reći-građanski protest.tako bar treba da izgleda u vestima koje će se reemitovati tamo gde treba.(samo,te koje priziva ne dozvoljavaju ženama ni školovanje)
zatim, veoma opasna izjava o kontroli sudstva i tužilaštva od nac.veća.(valjda dopire do ušiju javnog)
zamislite da neko od naših u švajcarskoj npr kaže ovako nešto..poslali bi ga u ludnicu a ne u zatvor..
gosp. omerović nije prećutao ovaj ispad.i to se računa.ni muftija srbijanski ne prestaje sa pozivima na mir.
ljudi man`te se cirkusa,dajte pos`o da gledamo,odosmo u propast skroz.
apelujem na normalne ljude,i srbe i muslimane i šiptare.
iste nas muke muče aman
Preporuke:
42
3
28
petak, 20 februar 2015 19:51
Djordje
Muslimani,ne ugrozava vas zemlja Srbija.Ovde zivite kao i svi drugi gradjani.Vas i nas pravi neprijatelj su SAD,sa njihovim satelitima,kao i ovakvim vasim i nasim predstavnicima.
Preporuke:
28
4
29
petak, 20 februar 2015 19:59
brzi
KiM je završena priča sada je na redu Snadžak. Ozbiljni su turci muljatori.
Preporuke:
32
6
30
petak, 20 februar 2015 20:01
domino efekat
potpuno ispravno, ako dodik traži secesiju onda suljo može tražiti nnajmanje ono što dodik ima sad
Preporuke:
10
57
31
petak, 20 februar 2015 20:05
teletabis
Interesantno je da je taj bošnjački jezik, jer mislim da je Ugljanin njime govorio, čist srpski jezik.
Više puta sam pisao da su Bošnjaci nasamareni nazivom jer bošnjak je pogrdan izraz Turaka za Srbe koji su prelazili u Islam.
Dajte već jednom uozbiljite se. Nije u ovoj Srbiji vama više teško nego drugima - muka nam je zajednička.
Preporuke:
30
3
32
petak, 20 februar 2015 20:11
Drinko Končarević
On da dovede NATO? Koga on predstavlja, šaku mentalnog jada? Prema rečima Alekandra Vučića, Srbija je zemlja koja svakom građaninu pruža punu pravnu sigurnost. Ovom porukom, Ugljanin, kaže da Vučić laže. Da vidimo reakciju vlasti.
Preporuke:
19
5
33
petak, 20 februar 2015 20:11
Visarion
Samo da se malo spomenemo.Postoje planovi u Americi o raspadu Jugoslavije još od kraja Drugog svetskog rata.Odavno se kod nas čulo da će Kosovo, Vojvodina i Snadžak biti od Srbije odcepljeni.Proces nije završen.Ti planovi, nije se nikad čulo, da su pali u vodu.Zapad nas ne miriše.I Nije hteo Miloševića ne samo zbog onoga na Kosovu.Srbi su oglašeni lošim momcima A Indijanci nigde više nisu kao velika nacija mogući.Mi smo se odrekli Miloševića ali su njega i nas kao državu oni srubili.Kukamo protiv , ovoga ili onoga našega a ne vidimo da iza svega stoje oni.Naše su šanse da se poredak veličina među narodima promeni.Kinezi sa svojom višemilenijumskom kulturom, su bolji nego oni.To što su ih se Šiptari oadrekli, može jednoga dana jezičak u ovim igrama da prebaci na našu stranu.Ali Ugljanin sada ima slične šanse kao Šiptari.Dokle god postoji plan protivu nas.A on postoji.Mi smo protiv Vučića a ako on malo oda svega zna, ne bih voleo da sam mu u koži.Bijemo ga,ali ko zna da li je to dobro.
Srbija odbija da prizna "nezavisnost" KosMeta i sada kancelarija u Novom Pazaru,pod nazivom,"Prijatelji Sandzaka" (SAD,Britanija,Njemacka i Francuska) dizu na noge Sulju i muslimane i dobro ih placaju da se napada Srbija,da joj se prijeti novim ratom i sankcijama,i to je to.
U tom pravcu su angazovane i mnoge NVO u Beogradu koje napadaju Nacelnika Generalstaba generala Dikovica,odnosno vojsku Srbije,pa onda traze smjenu Nikolica koji brani Dikovica i cak ga odlikuje,za Sretenje.
General Dikovic naziva agresiju NATO-a pravim imenom,"AGRESIJOM" i daje izjave da jaca vojsku Srbije sto ne odgovara Zapadu i zato ga zele maknuti.Eno ga na sudu,tuzi Natasu Kandic za klevetu.Opozicija na celu sa Sutanovcem u N.Skupstini stalno napada vojsku i ministra Gasica trazeci njegovu smjeni i smjenu Nikolica sto ga brani.
Za ocekivati je sve zesce napade na vlast Srbije i Srbiju.
Preporuke:
28
2
37
petak, 20 februar 2015 21:02
mili vanili
veseli suljo ugljesa ! nato je vec tu, zar on to ne zna ? od njega je samo gori saint voislav neobavesteni.
Preporuke:
10
6
38
petak, 20 februar 2015 21:02
Jovan
U bilo kojoj SAMOSTALNOJ pravnoj državi ovaj čovek bi odavno bio na dugogodišnjoj robiji zbog pokušaja narušavanja teritorijalne celovitosti države i govora mržnje prema većinskom Srpskom narodu,ali koliko smo samostalni - toliko i sprovodimo zakon prema ovakvima i njemu sličnima.VUČIĆU - PROBUDI SE ČOVEČE!!!!!
Preporuke:
10
3
39
petak, 20 februar 2015 21:06
kostja
Nije to cova iz Pazara sam smislio, on to radi po nagovoru nekog svog, zapadnog ili mudzahedinskog gazde.
Neko je ovde trazio pomoc od NVO i sl., e bas je nasao od koga ce je dobiti
Preporuke:
15
2
40
petak, 20 februar 2015 21:13
Praviš istu grešku ko Alija Izetbegović
Tako je govorio i Alija Izetbegović, pa kud je to odvelo? U izolaciju i četrdesetak opština pod efektivnom kontrolom Izetbegovićevih istomišljenika!Umjesto da je narod slobodno živio u državnoj zajednici (BiH,RSK,Crna Gora,Srbija i eventualno Makedonija) spalo se na četvredetak opština, napravila se fizička razdvojenost između muslimana Raške oblasti ili da i drugi razumiju "Sandžaka" i muslimana u BiH, teritorjom Republike Srpske (na nekih 9 opština istočnog dijela Srpske gdje su prije 1992.godine muslimani bili apsolutna ili relativna većina a koje se vežu sa opštinama Raške oblasti ili Sandžaka).
Preporuke:
11
5
41
petak, 20 februar 2015 21:13
Turas
Pored Vučka koji je tvorac pored Vojvođanskog i Raškog sindroma buđenja šovinizma kod nacionalnih manjina - novostvorenog bošnjačkog entiteta koji traži autonomiju- sa čime nastavlja dalje razbijanje Srbije .Ovakav nastup Ugljanina nije slučajan - naprotiv ovaj se trenutak čekao kada je Srbija najslabija - zahvaljujući pro evropskoj politici , koja ni po pitanju nastalih ekstrema nema alternative .Bićemo svedoci prećutnog prelaženja, ne samo preko ovakvih istupa ,već i na moguće oružane incidente To nam donasi naša "moćna" vlada koja veruje da će novim zakonima(o oružju)da reši i nacionalističke ispade manjina. U suštini svi znamo da se novi zakoni donose da se oglobe oni koji poseduju naoružanje .Takođe od 2000te uviđamo slabljenje Srbije ,jer premijer "ne vodi komunističku(!?)politiku" ,on vodi politiku "spašavanja" Srbije od srba .
Preporuke:
12
3
42
petak, 20 februar 2015 21:14
kripto patriota - salafista
Današnji skup Sulejmana Ugljanina u Novom Pazaru još je jedan dokaz da je privatizovao i potpuno obesmislio veoma važnu instituciju za Bošnjake, izjavio je predsednik Gradskog odbora Sandžačke demokratske partije Husein Memić
Treba sprečiti muslimanizaciju Prijepolja i zaštititi od terora preostale Srbe iz Novog Pazara, Sjenice i Tutina!
Preporuke:
21
8
44
petak, 20 februar 2015 21:29
Slobodan Milošević, 2.10. 2000.
"Uspostavljanjem vlasti koju podržava, odnosno koju instalira zajednica zemalja okupljenih u NATO alijansi, Jugoslavija bi neizbežno postala zemlja čija bi se teritorija brzo rasparčala. To nisu samo namere NATO, to su i predizborna obećanja Demokratske opozicije Srbije. Od njihovih predstavnika smo čuli da će Sandžak dobiti autonomiju za koju se član njihove koalicije Sulejman Ugljanin, vođa separatističke muslimanske organizacije, zalaže već deset godina i koja faktički definitivno izdvaja Sandžak iz Srbije. Njihova su obećanja takođe vezana za davanje autonomije Vojvodini koja je takva da je ne samo izdvaja iz Srbije i Jugoslavije, već je, po svemu, čini sastavnim delom susedne Mađarske. Na sličan način bi se odvojila od Srbije i druga područja, naročito neka njena rubna područja. Njihovo pripajanje susednim državama odavno je vruća tema tih država, a koje stalno podstiču pripadnike manjina tih država u Jugoslaviji da daju svoj doprinos prisajedinjenju delova naše zemlje susednim državama."
Preporuke:
38
6
45
petak, 20 februar 2015 21:29
Pa šta si radio ministre?
Ako je ovo ovo i ti si to stvarao! Najbolje da napravimo islamsku državu balkana po uzoru na IDIL?! Vidiš i ja sam zainteresovan. Ako ćemo legalizovati peder-brak,a hoćemo,jer Bler nas savetuje. Što mi ne bi izborili legalizaciju poligamije??? Ja sam oduvek maštao da imam dve žene.I što samo ja da budem diskriminisan?
Preporuke:
13
2
46
petak, 20 februar 2015 21:34
kaurin
....a Beograd ce da se slaze ovim govorom.....kako se Vucic I Nikolic preobratili u PARTIZANE!!
Preporuke:
11
4
47
petak, 20 februar 2015 21:40
Mač
Naučili su zanat od nas. Mi smo stalno govorili da smo ugroženi u Yugoslaviji.Ako mačem biješ od mača gineš.
Preporuke:
8
31
48
petak, 20 februar 2015 21:47
Vuk Draskovic ode do na domak istorije, no ovaj njegov...
... "savremenik" jos evo kao slon u staklarskoj radnji...
Vuce Vuce bubo lenja...
Preporuke:
13
2
49
petak, 20 februar 2015 21:51
Branimir
Šteta što mu Pribojci ne dođoše glave one '90 i neke kad je, još onda, hteo da poseje mržnju među Srbima i Muslimanima u Raškoj i da "prelije" rat na teritoriju Srbije. Šteta što je pobeg'o k'o zec pred narodnim budacima i lopatama, bar ne bi danas pričao kojekakve ništarije.
Preporuke:
16
4
50
petak, 20 februar 2015 21:59
Jasna
Ovima jos duva promaja,bez obzira na sede vlasi,nikad pameti !
Preporuke:
9
4
51
petak, 20 februar 2015 22:04
Đuka
Prekršio upravo nekoliko članova Krivičnog zakonika koji predviđaju teže kazne. Ajde AV AV pokaži da je Srbija pravna država bar jedan dan.
Preporuke:
11
4
52
petak, 20 februar 2015 22:09
Mika Dorćolac
Šteta što demonstranti nisu zauzeli zgradu lokalne Skupštine, izabrali predsedništvo, predložili i usvojili dnevni red, proglasili nezavisni Republiku San DŽak. Tu državu odmah bi priznala Slovenija, pa Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, sve zemlje Austrougarske, svi koji su se borili na strani Hitlera.
Alijin sin nebi odma, nego bi taktizirao, a onda doneo Odluku da se taj DŽak prevede u državu Bosnu.
Nije kasno.
Na sledeći miting Suljo Uglješa treba da pozovu Vučića sa Kirbijem, da pozdrave novu državu.
Preporuke:
16
2
53
petak, 20 februar 2015 22:09
BojanM
'Ajde bas da vidimo sta ce sada deca komunista?
Preporuke:
15
5
54
petak, 20 februar 2015 22:15
Žile
šta mi dopuštamo..
Preporuke:
13
2
55
petak, 20 februar 2015 22:25
Ćorović
Vučićev habab.
Suljo vodi Vučićevu politiku preumljenja srba i Srbije.
Bravo Suljo!
Pozdrav iz Evrope i Londona.
To Suljo, to!
Preporuke:
13
4
56
petak, 20 februar 2015 22:31
Praviš istu grešku ko Alija Izetbegović
Žao mi je što muslimane vode ovakvi sebični i nada sve slabi političari tipa Sulejman Ugaljnin.Taj čovjek nema ni strategije ni vizije a i ne vidi u kakvoj je poziciji sam narod.Znam pouzdao se ukoliko isporovcira , da se naslanja na Albance, na "Kosova", na Preševo i Bujanovac (koji ga ducaju da provocira, da traži "državu").Zatim pouzdaje se da će "zapaliti" da muslimani krenu na istočni dio RS na spajanje sa "Raškom".Sve su to jako loše teorije, jako loši "teortetičar", koji smišljaju "teorije sa previše nepoznatih i šupljina".Sve su to lude teorije bivšeg reisa dr.Mustafe efendije Cerića, ili što bi se reklo "teroje na dugu štapu".Lude teorije,ludi teoretičari.
Preporuke:
12
10
57
petak, 20 februar 2015 22:38
Šutio si kada si bio u vlasti...
Ne mogu se oteti utisku da Ugljanin o navodnoj "diskriminaciji nad Bošnjacima" nije govorio u vremenu kada je sa Vojislavom Koštunicom donosio Ustav Srbije , niti u vremenu kada je bio, u dva mandata ministar u Vladi Srbije. Posebno kada je u ime BNV-a dodjeljivao priznanje Borisu Tadiću za zasluge na polju unapređenja prava Bošnjaka.
Preporuke:
15
2
58
petak, 20 februar 2015 22:44
szž
I kuso i repato se diglo protiv Srbije. joć ćemo ćutati ali posle nemojte da se pitate šta vas je snašlo.
Preporuke:
15
2
59
petak, 20 februar 2015 23:05
Brundalo
Sram Te bilo Ugljanin. Tebe bi trebalo lustrirati za sva vremena. Bio si na crvenoj Interpolovoj potjernici. Dosmanlije su Ti oprostile, vratio si se u srpsku Rašku oblast, koju Ti zoveš Snadžakm da rovaruš i da pričaš, odnosno laprdaš gluposti. Šta vama muslimanima neostaje. Ko vas progoni lažovčino notorna. Zar nisu pripadnici jednoj vjeri - muslimani postali nacija pod nazivom Bošnjaci. Kakva budalaština. Zašto u Raškoj oblasi Bošnjaci. Zašto se niste nazvali sandžaklije i naciju nazvali sndžačka. Kakve veze imate sa Bosnom.To nema nigdje na svijetu, onda se pripadnici raznih vjera mogu nazvati nacijom. Upotrebljavam termine koji mi nisu svojstveni samo zato što prijetiš i prizivaš NATO. Sramn te bilo politička barabo. Pozivaš NATO da ponovo ubija male Milice na noši. Odmah Te treba uhapsiti i procesuitari.
Preporuke:
14
2
60
petak, 20 februar 2015 23:13
Ombudsman
Sreća da je u pitanju retard, inače bi ovakve izjave morale da imaju posledice...
Preporuke:
14
3
61
petak, 20 februar 2015 23:14
SRBOLJUB
i mi ce mo NAROD SRPSKI dovesti RUSKU ARMIJU da nas zastiti od svih vrsta izroda u DRZAVI SRBIJI,pocev od vladajucih struktura do ovakvih koji bi hteli i dalje da komadaju SRBIJU
Preporuke:
8
5
62
subota, 21 februar 2015 00:06
perkins
cemu teske reci komentatora upucene sulji,covek radi za sta je placen,ni vise ni manje,a uz to se bori za svoju""bosnjacku naciju""nije suljo kriv sta mu zakon i "pravna drzava"srpija moze pljunuti pod prozor,nemaju bosnjaci,arnauti,madari serdara bivsega dovojvodu na celu koji radi za neciji tudi interes,ako pogledamo iz ramena videti cemo nepregledne naprdne kolone pojacane demokratskim i socijalistickim bitangama koje razaraju SRBSKO nacionalno bice i drzavu SRBIJU svode na nivo banana republike,suljo & co su NAS PRODUKT,gore navedeni ne da nas ..... jos nam i usi zavrcu,a sta kaze ona;
Al’ ne gleda Kotarac Jovane,
Veće skoči na noge lagune,
Pa on ode ovčar-čobaninu,
I donese ovna devetaka,
Dobra jarca od sedam godina,
Donese ih Senjanin-Tadiji.
Oba živa oderao brava,
Pa ih pusti u jelovo granje,
Grana dirne, stoji dreka jarca,
Ovan ćuti, ne pušta avaza.
kad ne bude vise ovana nece biti ni serdara,a i suljo ce paziti sta da prica i radi!
Preporuke:
11
1
63
subota, 21 februar 2015 00:53
Marko
Sandžak - EUropska autonomija po uzoru na ISIS/ID ili kako se već zove civilizacijska tekovina kojom su muslimane "častili" vašingtonske i londonske gazde. U tom i takvom Sandžaku svi će imati pravo na mineret nad glavom, službeni mercedes ili audi će biti svetlo-zelene boje i svi će biti pred kadijom ravnopravni (sve dok im je religija islam, a ideologija vehabizam) kako Bošnjaci tako i oni drugi.
Suljo brate, NATO udarne SA/SS trupe baš ovih dana bivaju seckane na komadiće od malo jačih igrača, guglaj Debaljcevo. Pokrij se ušima i ne talasaj. Jednog dana kad SNS kuga prođe i Srbija spozna ko joj je prijatelj biće kasno za vas preletače i uzurpatore. Prvo se mi doduše trebamo osloboditi onih koji su pozivali na ubistva stotina muslimana da bi danas bili strastvenu europejci, a potom će se krenuti na oslobađanje i naše muslimanske braće od njihovih "europejaca".
Preporuke:
9
1
64
subota, 21 februar 2015 01:02
providan je
Zukorlić je bio originalniji. Istina, Zukorlić je neizmerno zao, a ovaj samo želi opet da živi u Beogradu na račun države/nas građana.
Preporuke:
11
1
65
subota, 21 februar 2015 01:16
Byakuya-sama
Da li je ovo zahtev za mesto u upravnom odboru ili mesto ambasadora?
Preporuke:
12
1
66
subota, 21 februar 2015 03:47
Bgd na vezi
Ugljanina treba proterati iz zemlje. Neka mu Nato da boravak u nekoj od njihovih zemalja. Drsavni NEprijatelj koji se usudjuje da vredja domovinu. Sramota jedna!
Preporuke:
9
1
67
subota, 21 februar 2015 07:51
Vladimir
I sve ovo ispriča "obesprvaljeni" Suljo, višegodišnji ministar u Vladi "šovinističke države Srbije"!?
Preporuke:
11
1
68
subota, 21 februar 2015 08:09
tako vam i treba
Kada vam nije bila dobra Jugoslavija sada će vam valjda biti dobra umanjena i sve manja Srbija. Gde ste četnici da branite samo vama znano srbstvo? Pokupili se ko poslednji bednici kakvi su oduvek i bili. Jaki samo kada svi pljuju komuniste. Jadnici, sveli su vas na ništicu a i još će....
Preporuke:
3
7
69
subota, 21 februar 2015 08:26
raja
Nije se Srbija oslobodila od turaka 1912 god. Da jeste ne bi imala ove probleme.
Preporuke:
12
1
70
subota, 21 februar 2015 08:48
Petar Bursac
Priprema zahteva ze uvodjenje sankcija Rusiji, bas kao sto je pokojni ambasador Zimmermann rekao "ako necete imacete nemire u Sandzaku"!!
Preporuke:
9
1
71
subota, 21 februar 2015 10:24
Boško
Sulejman Ugljanin je rođen 20. novembra 1953. godine u Kosovskoj Mitrovici, gde je završio osnovnu školu. Srednju školu je završio u Prištini, a diplomirao je na Stomatološkom fakultetu u Sarajevu Učesnik je formaranja Stranke demokratske akcije (SDA) Sandžaka 1990. godine i od tada se nalazi na čelu stranke. 1991. godine, meseca maja izabran je za predsednika Bošnjačkog nacionalnog veća Sandžaka. 1993. godine je izdat nalog za hapšenje i poternica za njim, pa je stoga Ugljanin tri godine proveo u Turskoj. 1996. godine na izborima izabran je za narodnog poslanika u Veću građana Skupštine SRJ sa liste koalicije “Lista za Sandžak”.
I Miloševiću je bilo važnije da hapsi Srbe nego turke.
"Bošnjak" pobegao u tursku. A zašto nije pobegao u "Bošnju" kad je "bošnjak"
Najveća podmetaljka turaka na Balkanu je kad su ubedili "srpsku elitu" da su turci "srbi muslimanske veroispovesti" i da nisu potomci onih turaka koji su Srbe 500 godina nabijali na kolac.
Preporuke:
5
5
72
subota, 21 februar 2015 10:31
N.V.
Pošto samo umobolni mogu da tvrde da je Srbija danas nacionalistička, šovinistička država, a ja ne mislim da je Ugljanin umobolan čovek, ja uopšte ne isključujem mogućnost da Ugljanin samo obavlja zadatak, radi za aktuelnu vlast da bi "dokazao" srpskoj javnosti što Aleksandar Vučić, Ivica Dačić ... nisu veleizdajnici nego patrioti, da njihov režim ne prodaje nego brani srpske interese.
Preporuke:
4
4
73
subota, 21 februar 2015 12:05
Radgost
Nije u redu da se ovoliko pažnje posvećuje ovima iz Novog Pazara.Šta je u pitanju:nisu zadovoljni jer nisu svi ministri ili age i begovi po čitavoj Srbiji?
Možda će neko(ili urednik)da kaže ako mi se ne sviđa članak ili spletna strana,ne moram da čitam-ili pređem na drugi splet(a o ovima se raspisali svud naokolo,pa i nemam neki izbor).Slažem se;ali čim ovima neko kaže ako im se ne sviđa u Srbiji nek si izaberu,odu u drugu državu.
Preporuke:
2
4
74
subota, 21 februar 2015 12:23
PAKA
Vidim da su na jednom transparentu na engleskom napisali "moj jezik je bošnjački". Pa što to nisu napisali na bošnjačkom da ih ceo svet razume?
Šta ne sve ove izjave radi ombudsman Janković. Da li mi kao građani možemo računati na njegovu zaštitu od ovakvih ratnohuškačkih izjava, ili će nas i dalje štititi od naše vojske?
Preporuke:
6
4
75
subota, 21 februar 2015 12:42
!!!
ovo radi u saradnji sa vucicem
Preporuke:
5
3
76
subota, 21 februar 2015 14:01
Neša (Glodur)
Mnogo energije i vremena treba za bavljenje pojedinačnim problemima a njih je izuzetno mnogo (Bošnjaci, Šiptari, Vojvođaneri, Hrvati, Nemci, NATO... a iza svih Globalisti)! Svi oni imaju samo jedan zajednički imenitelj - aspiracije protiv pravoslavlja, Srba, Srbije, njene teritorije i prirodnih resursa.
Naša velika greška, šteta, prokletstvo i nesreća je što nemamo NIKOG da nas zaštiti od te JEDNE ali velike opasnosti. Rusija IMA Putina, samosvesnost, hrabrost, strategiju, vojsku i narod. A mi??? Ništa! Zapravo, imamo "naše" koji su protiv nas.
Mada, čini mi se da je ovaj Bošnjački napad reakcija na odbijanje SAD-Esmarkove namere da Srbiji otme Železaru, sirovine i PROFIT od svega toga.
Preporuke:
4
0
77
subota, 21 februar 2015 15:04
Radgost
Za -4 u 13:33
Vama je poznato ali na znanje drugima:
Na potezu od Jagodine do Vranja nema ni približno ukupno toliko kamiona cerada i hladnjača podobnih za međunarodni prevoz robe, koliko ih ima u Novom Pazaru.Kako to?
Dalje,znate li zašto se samo kamioni registracije NP usuđuju da prevoze tekstil i tekstilne proizvode iz Turske za odredišta na "kosovu"?
Pa osiroteli Leskovac sa okolinom je neuporedivo značajniji za Srbiju od ovih kojima je data vlast,čast i materijalno bogatstvo.
I još,leskovački kraj je jedno tri puta veći(plodna zemlja)i tri puta brojniji od ovih a nema ni vozača za ministra; a ovima povereno čak nekoliko državnih ministarstava!
Preporuke:
5
0
78
subota, 21 februar 2015 18:58
@ Kako se kaže
Valjda se kaže ĆUMURDŽIJA.
Preporuke:
4
0
79
subota, 21 februar 2015 19:06
Kosovac
@ Sulejman Ugljanin
Vas kao da je poučio Filip David koji nedavno u Novom Sadu izjavi kako se u Srbiji ne poštuju prava manjina. I to u Vojvodini - Jugoslaviji u malom, u najboljem smislu te reči!
Lako je vama. Ako ste nezadovoljni ovde, skoknite do Bosne, a ako imate para, i do Turske. Oni će vas oberučke primiti.
Teško je nama Srbima koji postadosmo manjina u rođenoj zemlji. Gde mi da idemo?
Preporuke:
7
0
80
subota, 21 februar 2015 19:42
Danilo
@ Bosko,
Nije normalno kakve nebuloze i kakvo nezanje ti prosipas ovdje.
Balkanski muslimani nikada nisu pricali turski jezik,pa prema tome tu nikada i nije bilo Turaka,ali je zato srpski jezik bio drugi govorni jezik u Turskoj.
To su sve islamizovani Srbi,u Turskoj poznati kao janicari.
Pricao sam sa jednim Srbo-Turcinom u Istambulu,u trgovackom centru,Kapali Carsiji,koji kaze,na srpskom jeziku,da je Turcin srpskog porijekla i kaze da kada su muslimani bjezali od austrijske okupacije iz BiH god,i Balkanskih ratova iz Srbije,dosli su u Tursku i,normalno,prijavili se za tursko drzavljanstvo.
Nisu govorili turski,osim pokoji hodza i na pitanje ko su i odakle su rekli su da su muslimani sa Balkana,a Turcin pita,dobro,muslimani ste po vjeri,a koja vam je nacija?Onda su rekli da su Srbi islamske vjere,
I danas kazu da su porijeklom iz Srbije,ili BiH.Poznati turski kosarkas Turkoglu kaze da je porijeklom iz Sjenice i da su se prezivali Ramicevic.Ima ih oko 7 miliona u Turskoj.
Preporuke:
4
0
81
subota, 21 februar 2015 22:51
Ništa novo - ugljenisano srpstvo
Ako je Zapadu smetao Sloba, zašto su nas tlačili i posle njega? Ili im sada smeta Vučić, koga su sami postavili, pa nas zbog njega rastaču do nivoa čelija? rastaču i dalje, bez kraja.
Koja su moja prava veća od tvojih? Ja mogu dokazati da ti imaš više prava od mene u Srbiji.
Ne pomože ni klečanje, ni ulagivanje, ni šetanje opanaka...
Ko je mislio da je Kosovo poslednje, šta se može Srbiji oteti, grdno se prevario.
Koje li je boje ovo "proleće"?
Ovo je bilo za očekivati u vreme kad je tim prostorima pohodio Tim Juda ili DŽejms Lajon,ili osnovano američko društvo prijatelja sandžaka,ali sada kad je njihov čovek(Al.Vučić)na čelu te"šovinističke tvorevine",nejasno je o čemu se radi,osim ako nije opomena da se ne skreće sa staze i malo ubrza.
drugo, baš sada i baš transparenti brižnih muslimasnkih majki.to hoće reći-građanski protest.tako bar treba da izgleda u vestima koje će se reemitovati tamo gde treba.(samo,te koje priziva ne dozvoljavaju ženama ni školovanje)
zatim, veoma opasna izjava o kontroli sudstva i tužilaštva od nac.veća.(valjda dopire do ušiju javnog)
zamislite da neko od naših u švajcarskoj npr kaže ovako nešto..poslali bi ga u ludnicu a ne u zatvor..
gosp. omerović nije prećutao ovaj ispad.i to se računa.ni muftija srbijanski ne prestaje sa pozivima na mir.
ljudi man`te se cirkusa,dajte pos`o da gledamo,odosmo u propast skroz.
apelujem na normalne ljude,i srbe i muslimane i šiptare.
iste nas muke muče aman
Više puta sam pisao da su Bošnjaci nasamareni nazivom jer bošnjak je pogrdan izraz Turaka za Srbe koji su prelazili u Islam.
Dajte već jednom uozbiljite se. Nije u ovoj Srbiji vama više teško nego drugima - muka nam je zajednička.
http://www.politika.rs/vesti/najnovije-vesti/Omerovic-Ugljanin-je-covek-opasnih-namera.sr.html
Mašala'!
U tom pravcu su angazovane i mnoge NVO u Beogradu koje napadaju Nacelnika Generalstaba generala Dikovica,odnosno vojsku Srbije,pa onda traze smjenu Nikolica koji brani Dikovica i cak ga odlikuje,za Sretenje.
General Dikovic naziva agresiju NATO-a pravim imenom,"AGRESIJOM" i daje izjave da jaca vojsku Srbije sto ne odgovara Zapadu i zato ga zele maknuti.Eno ga na sudu,tuzi Natasu Kandic za klevetu.Opozicija na celu sa Sutanovcem u N.Skupstini stalno napada vojsku i ministra Gasica trazeci njegovu smjeni i smjenu Nikolica sto ga brani.
Za ocekivati je sve zesce napade na vlast Srbije i Srbiju.
Neko je ovde trazio pomoc od NVO i sl., e bas je nasao od koga ce je dobiti
http://www.nspm.rs/hronika/husein-memic-danasnji-skup-sulejmana-ugljanina-dokaz-da-je-privatizovao-bosnjacko-nacionalno-vece.html
Vuce Vuce bubo lenja...
Alijin sin nebi odma, nego bi taktizirao, a onda doneo Odluku da se taj DŽak prevede u državu Bosnu.
Nije kasno.
Na sledeći miting Suljo Uglješa treba da pozovu Vučića sa Kirbijem, da pozdrave novu državu.
Suljo vodi Vučićevu politiku preumljenja srba i Srbije.
Bravo Suljo!
Pozdrav iz Evrope i Londona.
To Suljo, to!
Al’ ne gleda Kotarac Jovane,
Veće skoči na noge lagune,
Pa on ode ovčar-čobaninu,
I donese ovna devetaka,
Dobra jarca od sedam godina,
Donese ih Senjanin-Tadiji.
Oba živa oderao brava,
Pa ih pusti u jelovo granje,
Grana dirne, stoji dreka jarca,
Ovan ćuti, ne pušta avaza.
kad ne bude vise ovana nece biti ni serdara,a i suljo ce paziti sta da prica i radi!
Suljo brate, NATO udarne SA/SS trupe baš ovih dana bivaju seckane na komadiće od malo jačih igrača, guglaj Debaljcevo. Pokrij se ušima i ne talasaj. Jednog dana kad SNS kuga prođe i Srbija spozna ko joj je prijatelj biće kasno za vas preletače i uzurpatore. Prvo se mi doduše trebamo osloboditi onih koji su pozivali na ubistva stotina muslimana da bi danas bili strastvenu europejci, a potom će se krenuti na oslobađanje i naše muslimanske braće od njihovih "europejaca".
I Miloševiću je bilo važnije da hapsi Srbe nego turke.
"Bošnjak" pobegao u tursku. A zašto nije pobegao u "Bošnju" kad je "bošnjak"
Najveća podmetaljka turaka na Balkanu je kad su ubedili "srpsku elitu" da su turci "srbi muslimanske veroispovesti" i da nisu potomci onih turaka koji su Srbe 500 godina nabijali na kolac.
Možda će neko(ili urednik)da kaže ako mi se ne sviđa članak ili spletna strana,ne moram da čitam-ili pređem na drugi splet(a o ovima se raspisali svud naokolo,pa i nemam neki izbor).Slažem se;ali čim ovima neko kaže ako im se ne sviđa u Srbiji nek si izaberu,odu u drugu državu.
Šta ne sve ove izjave radi ombudsman Janković. Da li mi kao građani možemo računati na njegovu zaštitu od ovakvih ratnohuškačkih izjava, ili će nas i dalje štititi od naše vojske?
Naša velika greška, šteta, prokletstvo i nesreća je što nemamo NIKOG da nas zaštiti od te JEDNE ali velike opasnosti. Rusija IMA Putina, samosvesnost, hrabrost, strategiju, vojsku i narod. A mi??? Ništa! Zapravo, imamo "naše" koji su protiv nas.
Mada, čini mi se da je ovaj Bošnjački napad reakcija na odbijanje SAD-Esmarkove namere da Srbiji otme Železaru, sirovine i PROFIT od svega toga.
Vama je poznato ali na znanje drugima:
Na potezu od Jagodine do Vranja nema ni približno ukupno toliko kamiona cerada i hladnjača podobnih za međunarodni prevoz robe, koliko ih ima u Novom Pazaru.Kako to?
Dalje,znate li zašto se samo kamioni registracije NP usuđuju da prevoze tekstil i tekstilne proizvode iz Turske za odredišta na "kosovu"?
Pa osiroteli Leskovac sa okolinom je neuporedivo značajniji za Srbiju od ovih kojima je data vlast,čast i materijalno bogatstvo.
I još,leskovački kraj je jedno tri puta veći(plodna zemlja)i tri puta brojniji od ovih a nema ni vozača za ministra; a ovima povereno čak nekoliko državnih ministarstava!
Vas kao da je poučio Filip David koji nedavno u Novom Sadu izjavi kako se u Srbiji ne poštuju prava manjina. I to u Vojvodini - Jugoslaviji u malom, u najboljem smislu te reči!
Lako je vama. Ako ste nezadovoljni ovde, skoknite do Bosne, a ako imate para, i do Turske. Oni će vas oberučke primiti.
Teško je nama Srbima koji postadosmo manjina u rođenoj zemlji. Gde mi da idemo?
Nije normalno kakve nebuloze i kakvo nezanje ti prosipas ovdje.
Balkanski muslimani nikada nisu pricali turski jezik,pa prema tome tu nikada i nije bilo Turaka,ali je zato srpski jezik bio drugi govorni jezik u Turskoj.
To su sve islamizovani Srbi,u Turskoj poznati kao janicari.
Pricao sam sa jednim Srbo-Turcinom u Istambulu,u trgovackom centru,Kapali Carsiji,koji kaze,na srpskom jeziku,da je Turcin srpskog porijekla i kaze da kada su muslimani bjezali od austrijske okupacije iz BiH god,i Balkanskih ratova iz Srbije,dosli su u Tursku i,normalno,prijavili se za tursko drzavljanstvo.
Nisu govorili turski,osim pokoji hodza i na pitanje ko su i odakle su rekli su da su muslimani sa Balkana,a Turcin pita,dobro,muslimani ste po vjeri,a koja vam je nacija?Onda su rekli da su Srbi islamske vjere,
I danas kazu da su porijeklom iz Srbije,ili BiH.Poznati turski kosarkas Turkoglu kaze da je porijeklom iz Sjenice i da su se prezivali Ramicevic.Ima ih oko 7 miliona u Turskoj.