четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Украјина: Застава Новорусије се вијори над Дебаљцевом - преко хиљаду украјинских војника се предало; Порошенко потврдио повлачење војске

Kоментари (110) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 18 фебруар 2015 11:20
Ненад
Шта би са 6 до 8 хиљада окружених украјинских војника? Зар нису окружени?
Препоруке:
25
206
2 среда, 18 фебруар 2015 11:40
Dragomir
Sah Mat!
Препоруке:
238
0
3 среда, 18 фебруар 2015 11:44
doktor
rekao je Semen Semenčenko...

Nije Semen, nego Semjon (piše se Semen, a čita Semjon). Slično tome je i Sereža, a čita se Serjoža, kao i Fedor, a čita se Fjodor (Fjodor M. Dostojevski), te Petr (Pjotr).
Препоруке:
154
5
4 среда, 18 фебруар 2015 12:01
micky
Samo cisti. A sad na Harkov i redom do zapadne Ukraine. A katolickim satrapima treba dozvoliti da idu kod katolickih demona, Poljaka. Braca po papi. Sve to rasterati. I naciste i fasiste i unijate. Ko je Rus i Ruskoga roda...
Sve drugo u PM. Onu lepu.
Препоруке:
197
4
5 среда, 18 фебруар 2015 12:05
@Ненад
Bili su ali ih je Vucic spasao sa svojim planom B, posto plan A nije uspeo a plan B je bio bolji od plana A.
Препоруке:
201
4
6 среда, 18 фебруар 2015 12:06
синиша @ nenad
Интелигенција је разликовање битног од небитог, а неинтелигенција је не разликовање битног од небитног.

У овој ситуацији око Дебељцова најбитније је како ће се повезати два највећа града у Урајини Кијев и Харков. Одговор је никако. Зашто никако, зато што Дебељцово остаје у Новорусији. Дакле из Кијева се у Харков може возом само преко Новорусије, односно Добаса. Другим речима Харков и Кијев су одсечени. То даље значи да уколико Харков буде хтео да се отцепи то може да уради мирним путем, јер из правца Кијева трупе и опрема не могу бити допремљени лако. Могу некако, али не могу лако.

Даље, то значи да је у овој рунди Новорусија извојевала једну значајну тактичо оперативну предност и територију.

Шта сте оно питали око окружења или око неокружења?
Препоруке:
227
8
7 среда, 18 фебруар 2015 12:36
Anka Krajina
@ Ненад
Зар нису окружени?

"- Bili smo u Debaljcevu i nismo znali da smo okruženi - kaže jedan od ratnih zarobljenika."

"- Bio sam mobiliziran, odveli su me direktno s posla i poslali u rat...
Nismo znali da smo okruženi, tek sada smo saznali - podsjeća drugi ukrajinski vojnik."

Verovatno je Stejt Department podigao onoliku galamu samo zbog ove dvojice, šta msiliš, a?
Препоруке:
179
1
8 среда, 18 фебруар 2015 12:42
...
@ Ненад

А који ти то тачно део ове вести није јасан душо? А да се ти то ниси нешто наљутио?
Препоруке:
143
1
9 среда, 18 фебруар 2015 12:44
Oliver Kromvel
синиша @,i ne samo to izravnali su liniju fronta duduše ne u potpunosti ostalo je još da sa tri strane opkoljena Novosvetlovka padne ali mislim da to sada neće raditi.Tas na vagi je sada prevagnuo na stranu VSN,sada će UKropima biti mnogo teze linija fronta je sada pomerena ka Artemovsku,druga ne manje vazna stvar biće lakše Gorlovki koja je sada potpuno obezbeđena sa tri strane.VSN će zarobiti dosta oruzja više od 1,500 Ukropa sigurno,oni su sinoć ponovo pokušali da probiju koridor ka Debeljcevu i tako izvuku 128 brigadu međutim sve se završilo sa 30 mrtvi i ko zna koliko ranjenih Ukropa uz 2 uništena tenka,Strelkov kaze da se ponovo grupišu na periferiji Debeljceva gde će pokušati da se probiju do novosvetlovke pa dalje do Artemovska,čisto sumnjam da je tako nešto moguće pa čak i da uspeju da se probiju imaće ogromne zrtve u ljudstvu i tehnici.Sada se fokus prebacuje na Avdejevku i Mariuopolj na jugu.
Препоруке:
149
0
10 среда, 18 фебруар 2015 12:52
ivan
@Siniša

A da ti malo pogledaš kartu Ukrajine. Debaljcevo nema veze sa pravcem Harkov-Kijev već sa pravcem Donjeck-Luganski-ruska granica.
Препоруке:
78
4
11 среда, 18 фебруар 2015 12:54
Дринко Кончаревић
@ nenad,
Пре питања које сте поставили, могли сте на странама "русвесна", погледати карте војних дејстава. Те карте показују колико је био велик и бројан "дебаљцевски котао", који се за снаге "владе из Кијева", претворио у "дебаљцевски пораз". Освајањем Дебаљцева, сви делови укро-јединица, јужно од Дебацљцева, су одсечени. Хладно је, хране немају, нестаје им муниција и остаје им избор: предати се или погинути. Овде можемо разматрати питање шта би се десило да су се укро снаге из места јужно од Дебаљцева повукле и концентрисале у самом Дебаљцеву. На срећу то је сада сувишно. А и глупо је разарати град, да би се неко тамо ко је давно изгубио компас, предао. Ваша је срећа што вас нико не познаје а дозвољено вам је да изнесете своје мишљење.
Препоруке:
126
1
12 среда, 18 фебруар 2015 12:54
@синиша
из Кијева се у Харков може возом само преко Новорусије

?!
Накраћа железничка веза је преко Полтаве. То је више Малорусија него Новорусија. Дебаљцево нема везе са комуникацијом Кијев-Харков.
Препоруке:
84
3
13 среда, 18 фебруар 2015 12:59
Београђанин
Предајте се, браћо, што џаба да гинете. За кога, за шта?
Препоруке:
101
0
14 среда, 18 фебруар 2015 13:05
isto
pobjeda ravna onoj jna u vukovaru... još malo pa će i neka ovčara... istorija se ponavlja
Препоруке:
5
190
15 среда, 18 фебруар 2015 13:15
nenad
da su ukrajinci imali nekoga kaoVucica, kao sto mi imamo, bili bi pobednici
Препоруке:
50
89
16 среда, 18 фебруар 2015 13:18
синиша
Не ради се о томе која је најкраћа железничка веза између Кијева и Харкова, него о железничком чвору који повезује Кијев са Харковим. Ево на пример зашто. Ви можете из Кијева преко Малорусије да допремите регруте Кијевљане, али не можете из Галиције. Или, можете из Кијева тенкисте, али не можете тенкове. Тенкови се праве у Запорожју.

Шта вреди ако тенкисти крену из Кијева, преко Малорусије, а тенкови које треба да возе крену из Запорожја и заглаве се у Новорусији. не могу ни у Кијев ни у Харков.

Дакле оно што одређује битност и споредност пута изеђу Харкова и Кијева није краткоћа него фукционална повезаност сложеног саобраћајног система.


Битно је функционално, а не најкраће. Зато је у функционалном смислу Харков одсечен, иако се може, а то сам и рекао доћи пругом са севера.
Препоруке:
99
5
17 среда, 18 фебруар 2015 13:26
Minhauzen
Kao da neko ne govori celu istinu. Ko?
Препоруке:
12
39
18 среда, 18 фебруар 2015 13:39
bs
Само АВ не говори целу истину.
Препоруке:
102
3
19 среда, 18 фебруар 2015 13:44
@siniša
rođeni ste ublehaš :)
Препоруке:
27
4
20 среда, 18 фебруар 2015 13:46
Дринко Кончаревић
@bs,
Не стиже од обавеза да каже све па и истину. Иначе би рекао све у лице.
Препоруке:
55
2
21 среда, 18 фебруар 2015 13:51
Дуле
РТС је објавила вест да је Савет безбедности УН једногласно донео некакву резолуцију о Украјини на захтев Русије и да се из Дебаљцева повлаче војске и Украјине и Новорусије. Невероватно, а ту вест нигде другде нисам нашао, чак ни на сајту РТС.
Препоруке:
79
1
22 среда, 18 фебруар 2015 13:51
mare
Sve je ovo moglo proci i bez krvi.
Препоруке:
60
1
23 среда, 18 фебруар 2015 13:56
Silni
Na Kijev braco, samo to je rejsenje i na granicu sa Poljskom, tu malo odmoriti pa dalje...
Препоруке:
94
4
24 среда, 18 фебруар 2015 14:03
Владо Бања Лука
Живио Путин и живјела Русија! Па, шта им ради, то је смијешно... Не само што их цар растура на терену, већ се јуче у Будимпешти (значи усред ЕУ) спрда са тим западњацима прозивајући их да су Укроруини већ доставили оружје које им неће помоћи...
P.S. молио бих нато-провокаторе и снс-ботове да се и данас јаве и кажу како како је Путин издајник, а његова политика лоша.
Препоруке:
130
3
25 среда, 18 фебруар 2015 14:06
синиша @ ivan
Дебељцово у Украјини је оно што су били Винковци за Југославију. Погрешно је Дебељцово поредити са Вуковаром, право поређење је Винковци. Узимањем Винковаца био би одсечен и Осјек и Вуковар. Ту је била грешка. Требало је узети Винковце, а не Вуковар.

У Београд се из Сарајева долазило преко Винковаца.

У Харков се из Луганска долази преко Дебељцова, из Доњецка преко Дебељцоова, али и из Доњецка у Луганск преко Дебељцова.

Дакле Доњецк-Луганск иде пруга преко Дебељцова. Ако контролишете Дебељцово контролишете и пругу Луганс Дољецк.

Чвориште.

Што се тиче Харкова, он заиста јесте повише Луганска, али пруга иде преко Дебељцова. Такође и из Доњецка. Из Кијева има директни воз на Харков, али све друго, из Лавова, из Иван-Франкофонска из Одесе из Запорожја и што је најважније из Дњепропетровска иде преко Дебељцова. Из Кијева према Доњецку и из Кијева према Луганску такође преко Дебељцова.

Чвориште.
Препоруке:
110
1
26 среда, 18 фебруар 2015 14:27
Rade Uzelac
Za NSPM:

Imate toliko objektivnijih medijskih kuća od Aldžazire koje prikazuju svoje snimke a da ne izmišljaju. Takvim neproveravanjem informacija nego pukim objavljivanjem snimaka samo pospešujete netačno informisanje. Snimak na kojem je zapaljen gasovod nije iz Debaljceva, kako kažu novinari Aldžazire - a vi prenosite (bez provere), već iz Svetlodarska koji je još uvek pod kontrolom Ukronacista.
https://www.youtube.com/watch?v=EKJG3IJjG90
vest se nalazi ovde:
http://voicesevas.ru/news/yugo-vostok/10033-hronika-voennyh-sobytiy-v-novorossii-za-17022015.html
Dalje iznosite izjavu Semjona Semenčenka (njegovu FB objavu) ali zato niste uopšte dali njegovu kasniju objavu u kojoj kaže da je kolona koja je pokušala proboj desetkovana:
http://prntscr.com/66nery
Ili izjave ovih vojnika i oficira:
http://prntscr.com/66nf8i
http://prntscr.com/66nfcu
A ovde vam je objava glavešina ATO-a u kojoj optužuju pripadnike "Krivbas"-a da su dezerteri
http://prntscr.com/66nft1
Препоруке:
64
5
27 среда, 18 фебруар 2015 14:43
НСПМ Web
@Rade Uzelac

Г. Узелац, поновићемо још једном оно што смо рекли до сад небројен број пута, али је очигледно многима тешко да прихвате и схвате - ми немамо ни довољно средстава, ни довољно људских ресурса да покривамо све догађаје онако како би сви желели, укључујући и нас саме.

Због тога морамо да се ослањамо на изворе који су доступни на српском језику (па и ту често закажемо временски), а у њихову релевантност можемо само да сумњамо, мање или више.

Теоретски, када би сваки редовни посетилац сајта уплаћивао свега 200 динара месечно, апсолутно никаквих проблема не бисмо имали, а чак бисмо и стекли могућност да самостално покривамо многе догађаје, међутим, то као што знате - није случај.

Из тог разлога смо се делимично и ослонили на вас - коментаторе, који нам често служите као нека врста сарадника будући да шаљете потпуније информације и изворе, па радо објављујемо све ваше линкове којима се додатно информишу посетиоци сајта, иако је то против наших правила.
Препоруке:
143
3
28 среда, 18 фебруар 2015 14:44
Saša
Od svega što se do sada desilo najveća pobjeda Rusije jeste u tome što su do kraja razgolitili bandu na vlasti u Kijevu .

Ne ostavlja slučajno Putin od početka krize otvorena vrata za ukrajinsku braću .

Samo umjesto da ih ubjedjuje pušta ih da sami shvate što se dešava i gdje ide .

A iko nije po evropskim standardima ipak se najbolje uči uz batine .

Nezavisno što prosječan pravoslavni Ukrajinac mislio o nivou bliskosti ili udaljenosti sa Rusima sledeće ne može da izbjegne :

- Na vlasti je galicijsko zapadna banda koja predstavlja tek natavak vladavine istih oligarha .

- Obzirom da ne znaju ništa pametnije a ne žele nisšta dobro osim da provociraju Ruse i Ruski svijet ne rade ništa .

- Pa i to što se ratuje da se makar umije ratovati neko nas svaki put izdevetaju i samelju a naši zapovjednici bježe i ostavljaju jedinice da junački suludo izginu bez ikakvog valjanog smisla .
Препоруке:
88
1
29 среда, 18 фебруар 2015 14:50
Saša
Ne samo zbog toga što je jsno da će Rusi uvijek da ih samelju ... zbog toga bi Zapad slao oružje do zadnjeg Ukrajinca ...

Radi se o tome da je kristalno jasno da Ukrajina nema nikakvu vojsku i da se ratovanje svodi na divljanje i pljačku nacističkih bandi i vodjenje na klanje nesretnih rezervista .

Ovaj Semjon , ako nema što novo da se ja sjećam , još prije desetak dana je kao po nekom važnom zadatku žurno umakao iz Debaljceva i usput ili ranjen ili umao udes .

Od tada vodi bataljon preko Fejsbuka i izdaje komande i prijetnje .

Zaboravio sam kako im se zvao isto jedan veliki junak nacističkih hordi koji je prije ljetošnjeg kolapsa ukrajinskog fronta bio ranjen u debelo meso ...

E zato se mobilizacija broji u promilima stanovništva a i te nesretnike hvataju kako stignu i šalju ih u gotovo izvjesno stradanje ...
Препоруке:
82
0
30 среда, 18 фебруар 2015 15:06
Дан победе!
"Повлачење снага из Дебаљцева се одвија по плану и организовано",
Тако побеђени назива пораз.
Ал му добро стоји она руска шубара.
Препоруке:
99
0
31 среда, 18 фебруар 2015 15:09
@НСПМ Web Београђанин
Објавите, молим вас, број вашег рачуна и позив на број, примаоца и сврху уплате.
Препоруке:
59
1
32 среда, 18 фебруар 2015 15:11
Umpalumpa
Гнилой фашистской нечисти
Загоним пулю в лоб,
Отребью человечества
Сколотим крепкий гроб!
Препоруке:
52
1
33 среда, 18 фебруар 2015 15:15
Београђанин
Би Би Си јавља: 'Ukraine's president says his forces are making an "organised" withdrawal from the strategic town of Debaltseve, under siege by rebel forces'

Очигледно је да су им снаге Новорусије оставиле коридор за повлачење. Одатле нема више хиљада заробљеника, што неки коментатори примећују, него само неколико стотина. То је и паметно (обострано), да се не губе животи. Чему ратовати када су принципи мира договорени? Спроведите их сада у живот.

Време је за мир, господо, за трезвеност и конструктиван прилаз. Одбаците страно мешање и разговарајте. Ваља вам живети заједно и убудуће, ви сте браћа, рат међу Словенима је апсолутно штетан, и користи само непријатељима. Живела Украјина! Живела Новорусија! Живела Русија и Белорусија! Живела слободна Србија!
Препоруке:
89
2
34 среда, 18 фебруар 2015 15:26
луди скретничар
Очигледно им је омогућено да извуку живе главе из Дебаљцева, инече тешко да би се повлачили седећи на транспортерима и отвореним камионима. Засула би их артиљерија истог трена. Очигледно је ово повлачење део неког договора. Све у свему - победи се у зубе не гледа. Свакако, повлачење ће спасити и многе руске животе, јер ликвидација опкољеног непријатеља у урбаним срединама изискује велика разарања и жртве.

Како видим, остављају комплетне залихе муниције и арт. оруђа. За овај крш на коме се возе и није нека штета.

Леп дан за Новорусију.
Препоруке:
81
0
35 среда, 18 фебруар 2015 15:31
Огњеслав Костовић
Синиша уљудно су вам скренули пажњу да железничка мрежа и географија Украјине изгледају другачије.
Ево 2 карте железничке мреже Украјине

http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/ukraine/ukraine.gif

http://www.mapsofworld.com/ukraine/rail-map.html

Надам се да ће модератор имати разумевања за линкове јер имају општи образовни значај за све нас.

Карте распореда војних снага и борбених дејстава са легендом и коментарима

http://kot-ivanov.livejournal.com

Види се лепо Дебељцевска избочина тј. сада котао.
Узгред и на њима се виде железничке пруге мада нејасно.

Ополчење држи Доњецк и Горловку и том пругом за Харков већ ништа не може да прође.Чишћењем Дебељцева се коначно отвара најкраћа веза Доњецк-Луганск пругом и путем М04 и ове 2 републике чине како тако функционалним.

А без тога свако примирје за Новорусију је омча око врата, а свако ратовање смртни ризик. А о ослобођењу остатка територије без те основице није могло бити ни говора.
Препоруке:
59
0
36 среда, 18 фебруар 2015 15:33
Боле
@НСПМ web
Али зашто стварно не размислите о увођењу тих 200 дин. Не мислим да то треба да буде обавеза, али нико неће пропасти због 200 дин. Већина нас купује неке дневне новине и за то даје око 1000 дин месечно. Можда да отворите неки рачун па да видимо колико би људи уплатило. С тим што би требало да урадите као на сајту хуманитарне организације "Срби за Србе". Код њих се свака уплата евидентира на насловној страни њиховог сајта и све је видљиво. И ко је уплатио и колико? Наравно ако неко не жели да му се име јавно види можете да га заштитите и напишете иницијале и износ. Свако добро.
Препоруке:
71
2
37 среда, 18 фебруар 2015 15:35
Ivan Aleksić
E, tako... Čak sam i ja na momente sumnjao šta će biti, ali kad sam video da se i ustaše šalju na front znao sam da je Zapad ostao i bez svog najgoreg škarta, pa šalje njih - a kad Hrvati krenu na Ruse onda može samo novi Staljingrad da im se desi.
Препоруке:
80
0
38 среда, 18 фебруар 2015 15:38
куле
Одна тысяча украинских военных покинула Дебальцево, сдав оружие

Хиљаду украјинских војника напустило Дебаљцево, предавши оружје.

Они који неће да се предају и даље воде борбе.

Дакле, јасно је да није неколико стотина, већ хиљаду, и јасно је да то неће бити коначан број. И друго, јасно је да су прво предали наоружање, па тек онда могли изаћи напоље из котла, и то да их преузме родбина.
Препоруке:
61
0
39 среда, 18 фебруар 2015 15:45
Saša
Ovo povlačenje sugeriše da je mirovni sporazum očigledno mnogo ozbiljniji nego su to za sada spremni da kažu .

Na samom terenu :

http://rusvesna.su/news/1424260362

Sada će polako da se konsoliduje Novorusija a ostatak Ukrajine će evroatlantsskim i MMF putem pa će svako malo neko da se prešaltuje u Novorusiju .

Čista Gravitacija .
Препоруке:
53
0
40 среда, 18 фебруар 2015 15:48
Slavomir Srpski, Jos je magla nad Debaljcevom
Vesti koliko vidim su delimicno kontradiktorne. To da je Debaljcevo oslobodjeno nije sumnjivo, vec definitivno. Ali to bi znacilo da je jos jace stegnut obruc za najveci deo kotla ispod Debaljceva.

Ako je tako, tamo mora biti barem 4000 vojske Ukrajine od kojih barem trecina NATO-placenika. Pitanje na koje jos nemam dobar odgovor: vidim neke trupe Ukrajine da se povlace iz Debaljcevog kotla sve sa ukupnom opremom. Kako je to moguce ako je kotao zatvoren a put potpuno pod artiljerijskom kontrolom? Sta je sa ovim NATO-placenicima? Najbitnije je njih sve pohvatati i suditi im, radi svetske javnosti. Ko ima detaljnije podatke, molim da ih prilozi. Najlepse hvala.
Препоруке:
52
0
41 среда, 18 фебруар 2015 15:50
Umpalumpa
Da doprinese i moja malenkost:

http://www.militarymaps.info/

Uzgred, sa onolikom čitanošću, NSPM bi mogao na naslovnoj strani da ima i nešto reklama, pa reklama u tekstovima, itd. Sigurno bi vam se isplatilo.
Препоруке:
42
1
42 среда, 18 фебруар 2015 15:55
Бепграђанин 2(Нико)
Комшија Београђанине,
После сваког текста,с леве стране имате три опције за посету:
пошаљите коментар
донирајте НСПМ
почетна страна.
Е па кад кликнете на ону средњу,коју избегавате као ђаво крст,добићете све што сте хтели да знате а нисте имали кога да питате.
И ја се шверцујем из неких"процедуралних"разлога,које ћу морати та преиспитам.
Препоруке:
49
1
43 среда, 18 фебруар 2015 15:58
Херцеговац
Честитам браћи у Новорусији на великој побједи.Данас не оглашавају ДР ПОЛИТИЧКИХ НАУКА и слични њему који прије 7 дана прогласише пораз а Путина издајником.Сада је право врјеме за примирје.Треба дати времена украјинцима да размисле,да издани војници прошетају до Кијева и можда организују неки нови мајдан.Видим да већ пљуште оптужбе,ко је крив,ко је издао,кога треба смјенити.Нека их нек се договарају.
Препоруке:
60
1
44 среда, 18 фебруар 2015 16:00
Дуле
@ Београђанин

Какав црни мир, а Велики брат преко баре који је целу чорбу и закувао би дозволио да се ствар заврши без његовог аминовања? Уз то да се приметити и ћутање Велике Британије у последње време, моје нагађање је да су се усресредили на стварање муслиманских немира у Француској и Немачкој, и тај облак се скупља, ево стижу и нови Шиптари да припомогну.

@ НСПМ веб

Мој савет је да објавите жиро рачун за донације. Знам да имате један за претплату за часопис, можда ће послужити исти. Линкови за донације су нешто најраспрострањеније у широком обиму разних издавача на интернету, што веб, што јутјуб, разноразни портали за забаву, едукацију, извештавање итд.
Препоруке:
35
0
45 среда, 18 фебруар 2015 16:03
Saša
UREDNIŠTVU I POSJETIOCIMA NSPM

Mislim da uredništvo iz dobre namjere pravi jednu veliku grešku na svoju štetu .

Pričam vam sledeće iz iskustva .

Sve ono što se ne uklapa u glavne tokove i priča neku priču disonantnu u odnosu na zvaničnu uvjek je pos posenom pažnjom .

Tako misli svako ?

A onda svako i misli ko još da se zeza , ide u banke i plaća preko kartica da ga jos jasnije sistem locira i prati ?

Stoga je gotovina zakon .

Umjesto svih intrukcija stavite vi adresu za prijem pošte ... poštanski pretinac ili već što .

Pa neka šalje ko što stigne . Makar se još uvijek to može anonimno .

Ili ne želite da imate poreski neidentifikovan prihod ?
Препоруке:
30
2
46 среда, 18 фебруар 2015 16:06
Saša
@ Umpalumpa

Jeste ... pa da im AV ili neki novi Dinkić svaki dan šalje poresku sve dok se reklamiraju na NSPM .
Препоруке:
27
3
47 среда, 18 фебруар 2015 16:15
Херцеговац
@Saša
@Slavomir Srpski

До пораза укра у Дељбацеву се није дошло споразумом него тешким борбама.Ако им је отворен коридор за извлачење то је урађено да се смање жртве и да се што брже заврши прича са Дељбацевом.То је тактика која се стално користи у овом сукобу.Што се тиче повлачења са опремом,то су возила,борбени транспортери и сл,не вјерујем да им је пало на памет да извлаче тешку артиљерију или муницију.
Препоруке:
48
0
48 среда, 18 фебруар 2015 16:27
Oliver Kromvel
Ukropi su u Debeljcevskom kotlu imali oko 400 tenkova,oklopnih transportera i ostalih vozila pola od tog broja znači oko 200 komada je ili uništeno u borbama ili zarobljeno s obzirom da se juzno od Debeljceva u Olhovatki još vode borbe i delimično u Černuhinju siguran sam da će još nešto tehnike biti uglavnom uništeno u svakom slučaju napravljen je odličan posao,treba napomenuti to da iako postoji očigledno neki dogovor da im se da zeleni koridor za izlazak i da im je ipak ostavljena mogućnost da koriste preostalu tehniku za izlazak iz kotla sami Novorusi mogu biti prezadovoljni,pre svega neprijatelj je ostavio kompletnu artiljeriju,topove,haubice,minobacače,višecevne bacače i svu municiju što je veliki plen.Juče je u kotlu ostalo oko 4000 UKropa danas ih je bilo oko 3,500,kako objašnjavaju iz VSN oko 500 njih je tokom noći ili poginulo ili su se predali,do sada se ukupno predalo oko 1000 Ukropa.Politički je na najvišem vrhu odlučeno da im se da prolaz i da ne budu izmasakrirani.
Препоруке:
68
0
49 среда, 18 фебруар 2015 16:40
Oliver Kromvel
Slavomir Srpski,nato plaćenici i desno sektoraši su zbrisali još pre 10 dana,kada je 30 pao Ugljekorsk bilo je jasno da su Ukropi gotovi kao što vam je opšte poznato početkom februara je bila organizovana evakuacija nesretnih civila iz Debeljceva kada je oko 4000 njih spašeno,tom prilikom je oko 800 uglavnom plaćenika i desno sektoraša na čelu sa njihovim komadantom uteklo,plaćenici su uglavnom zbrisali ne svi ali največi deo njih.Putin je ove ostale mogao da samelje u kotlu ali tu se još jednom vidi veličina Vladimira Putina,pravilno je procenio da se tamo u 85% slučajeva nalaze rezervisti i da nije pametno pobiti ih,tim činom bi Porošenko gotovo sigurno doziveo majdan ionako mu se trese stolica,kakav god da je u ovom momentu je jedina karta na koju Rusi mogu da igraju.Inače trasa Lavov-kIjev je blokirana očevima,majkama boraca uglavnom 128 brigade koja je u kotlu zahtevaju da im se sinovi vrate zivi,tamo će tek biti haos,ovo je velika pobeda Rusije.
Препоруке:
78
1
50 среда, 18 фебруар 2015 16:42
Боле
@Saša
Али то не би било ништа обавезно. Ако неко има новца нека уплати и 2.000, неко нека уплати 1.000, неко 400, неко 50. Свако нека уплати колико може. Ништа под присилом. Што се готовине тиче није лоше да се уведе и та опција о којој сте ви писали, али ако неко хоће да уплати у пошти или банци зашто му то онемогућити. Свако нека бира како му најбоље одговара. Само што би онда и НСПМ требао да буде коректан и дневно ажурира податке и свакодневно објављује промене на рачуну. Како која уплата легне да се објави. Што се лоцирања и праћења тиче. Па знате шта данас је мање више све под присмотром. Београд пун камера. Одеш у продавницу видео надзор, све више стамбених улаза под видео надзором, центар града под видео надзором, раскрснице под видео надзором, аутобус и трамваји покривени камерама, прелазиш на зебри камере снимају, банке под камерама, кладионице под камерама.... О мобилним и фиксним телефонима да не пишем.
Препоруке:
30
0
51 среда, 18 фебруар 2015 16:55
,,Zvanicno,, od Oslobodilacke Srbske Vojske
Situacija je sledeca: Zbog moralno-propagandnih ciljeva ,,fingira,, se izvlacenje ukrop-fasista iz Debaljcovske ,,klanice,,. To sto vidite na slikama i snimcima su slike sa raznih sektora i snimci snaga koje su bile na trasi Svetlodarsk-Logvinovo-Debaljcovo. NIKAKVE UKROPSKE BROJNIJE SNAGE, JOS MANJE SA OPREMOM I TEHNIKOM, A NAJMANJE U FORMACIJI (ORGANIZOVANO) SU SE IZVUKLE.

Jedan njihov deo je u fazi unistenja kod samog grada Debaljcova, a neki se predaju. Ono sto je pokusalo da pobegne uglavnom je pobijeno, malo zarobljeno. Nesto malo je otpusteno posle zarobljavanja, ali ni priblizno hiljadu ljudi, ni u kom slucaju. Zauzimanjem reona Debaljcova obruc je jos jace zatvoren, a i inace su i glavni putevi i medjuprostori jako posednuti i svaki pokusaj izvlacenja je zavrsio Katastrofalno po Ukrope. To i sami priznaju pricom o ,,velikim gubicima,, prilikom ,,izvlacenja,,.

GLAVNE SNAGE UKROPA SU JUZNO OD GRADA i na ravnom zemljistu izlozene jakim napadima.

Dalje....
Препоруке:
54
1
52 среда, 18 фебруар 2015 16:55
Руске тајне службе
ЗА Slavomira Srpskog,vojvodu iz zemunice
Откуд ти знаш колико има НАТО плаћеника.То видиш из те твоје земунице.
Можда би било добро да ти доведемо једног ,па да га ти у тој земуници испиташ,онако паметно како само ти знаш.....ми те ствари не знамо...недостаје нам један паметан попут тебе...

Привет
Препоруке:
18
30
53 среда, 18 фебруар 2015 17:05
АНАЛИТИЧАР
@ urednistvu NSPM

@ braci i sestrama na NSPM

Драга браћо на теми о Путину и Орбану прочитајте КОМЕНТАРЕ - поставио сам информације чувеног Бенџамина Фулфорда новинара ( бившег ) Форбса ко је изазвао рат у Украјини , ко финансира нацисте , да Америка финансира ИСИС , која фирма из Америке , да су Бренан из ЦИА , Меккејн и Кери укључени као и Викторија Нуланд и Игор Коломојски

Подвлачим још једном ТЕМА ПУТИН - ОРБАН па идите на КОМЕНТАРЕ . Поздрав браћо . СЛАВА СЛОВЕНИМА
Препоруке:
46
1
54 среда, 18 фебруар 2015 17:05
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Ne nasedajte pricama zapadne propagande, sada je na delu PRIKRIVANJE STRASNOG PORAZA izmisljanjem ,verzija,

Gladne, bez municije i bez cvrste komande ukro-snage nigde ne mogu otici. Sada su i jos jace pritegnuti .Obuceni nacisti, NATO vojnici i razni ,,sektasi,, pokusavaju samostalno ili u civilnoj odeci da pobegnu. Njih love i ubijaju ili idu na spisak ,nestalih,. Zapad nikada nece priznati svoje ucestvo, a oficirima i profesionalcima Nato-a koji su kod Debaljcova je jasno sta ceka njihove porodice ako se predaju. Cika Globa nije naivan. Uostalom njih ima par stotina, mnogi su poginuli, mnogi se nadaju da ce pobeci i sl.
Par zarobljenih nece nista dokazati za nasu stvar, uostalom radi se o Poljacima, Latisima,nesto Svedjana, izraelskih chifuta kojima je ruski jezik kao svoj, i mozda malo ostalih (ustasa iz HV dali ima 10-ak.) Amerikanci i englezi su dosli kao ,,privatne kompanije,, ne jos uvek aktivni vojnici i oficiri

Vise zarobljenih nema jer je broj ubijenih ogroman.
Препоруке:
64
2
55 среда, 18 фебруар 2015 17:09
nije nego
Sve čestitke narodu Novorusije za veliku pobedu, zaista je šteta što će se, voljom političara, morati da vrate u ustavni okvir fašisoidne ukropije jer je teško poverovati da će se u Kijevu nešto promeniti posle ovoga, možda i hoće ali samo na gore!
Препоруке:
42
1
56 среда, 18 фебруар 2015 17:15
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Zato je i izjava Potroshenka ,,dvosmislena,, (cekao je dva dana sta ce ,,savetnici,, da mu smisle i kazu da kaze). Povukli se iz Debaljcova (polu-istina) ali nije rekao za ostale (Glavninu) juzno od Debaljcova.

Do juce su od celokupne grupirovke kod Debaljcova imali oko 2.000 ubijenih (racunajuci i ranjenike koji su pomrli) jer su borbe i njihovi gubici BILI MNOGO VECI NEGO STO STE MOGLI IZ ,,MEDIJA,, (UGLAVNOM OKUPACIONIH, MOGLI SAZNATI. Bili su tako lupani svime (pa i Uraganima) i pod udarom zadnja tri dana jediica za ,,ciscenje,, da je ovih 2.000 ubijenih (za 20 dana borbi) vrlo mali gubitak. Od grupacije od preko 9.000 boraca. Inace ukupno je upalo u sam obrug, to je juzno od linije Lozovoe- Logvinovo-Nizne Lozovoe - dalje na Istok, oko 6.000 vojnika i staresina ukro-Natovske operativne grupe sa ogromnim naoruzanjem i tehnikom.

Sada je na delu likvidacija, zarobljavanje ili delimicno pustanje preostalih (oko 3.500 i manje zivih, sveukupno) u obrucu.

Videcemo za dalje...
Препоруке:
65
0
57 среда, 18 фебруар 2015 17:38
Дринко Кончаревић
@ редакција НСПМ,
Трудим се да кад год наведем неки податак, за који процењујем да је мање познат, напишем извор. То је један од начина да се оствари објективност. Свако коме је стало да НСПМ буде и остане извор истинитих информација, мора добро да пази шта пише. "Подваљивачи" се брзо открију. Немам приходе већ десет година али наћи ћу начина да уплатим 200 и више динара месечно. Од лета ове године треба да добијем старосну пензију... ваљда ће те издржати. Кад могу ја можете и Ви. Поздрав.
Препоруке:
49
0
58 среда, 18 фебруар 2015 17:41
фристајло
БРАВО!
Препоруке:
45
0
59 среда, 18 фебруар 2015 17:42
Оперативное сообщение от ополчения по состоянию на 16:20 (мск)
1. К Артёмовску со стороны Дебальцево проследовало более 50 единиц техники. Техника разная: от бронетехники (некоторая неисправна) до грузовиков с личным составом и убитыми. Вышли они из котла по зеленому коридору, предоставленному руководством Новороссии или это были самостоятельно прорвавшиеся - об этом узнаем позже. Правда, возможность прорыва мы исключаем в принципе. Она невозможна (мнение НПо).
2. Артёмовский морг не принял три грузовика с трупами - некуда. Уехали в неизвестном направлении.
3. В городе наблюдается большое количество грязных и пьяных солдат ВСУ, по всем признакам: выходцев из котла.
4. Большое количество съемочных групп ТВ, в том числе западных.
5. Только что в направлении Краматорска проследовали вертолёты, которые час назад прилетали в Артёмовск из Краматорска. Вероятно, вертолёты привозили "телезвёзд" сегодняшних вечерних репортажей.

Дакле, пропуштено је 50-так камиона/транспортера са живима и бар 3 камиона са телима погинулих.
Препоруке:
47
1
60 среда, 18 фебруар 2015 17:56
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
НСПМ Web
@Rade Uzelac
Г. Узелац, поновићемо још једном оно што смо рекли до сад небројен број пута, али је очигледно многима тешко да прихвате и схвате - ми немамо ни довољно средстава, ни довољно људских ресурса да покривамо све догађаје онако како би сви желели, укључујући и нас саме.
Теоретски, када би сваки редовни посетилац сајта уплаћивао свега 200 динара месечно, апсолутно никаквих проблема не бисмо имали, а чак бисмо и стекли могућност да самостално покривамо многе догађаје, међутим, то као што знате - није случај.

Ma ne kontaju posjetioci to, misle da se web portal sam od sebe održava,da novinari koji rade u redakciji i saradnici ne treba ni da jedu, ni da piju, da nemaju porodice koje treba da hrane i odijevaju, da sve dolazi samo od sebe, da se web domena i stranica sami od sebe obnavljaju, niko to neće da razumije.Nego pogledajte kako to radi stranica ADVANCE.HR.Oni naplaćuju,pa ko hoće da čita i informiše se neka plati.
Препоруке:
36
3
61 среда, 18 фебруар 2015 17:58
Anka Krajina
@ Zvanicno od...

Hvala za iscrpan izveštaj, čuvajte se gde god bili.
Препоруке:
45
1
62 среда, 18 фебруар 2015 18:02
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
НСПМ Web
@Rade Uzelac
Г. Узелац, поновићемо још једном оно што смо рекли до сад небројен број пута, али је очигледно многима тешко да прихвате и схвате - ми немамо ни довољно средстава, ни довољно људских ресурса да покривамо све догађаје онако како би сви желели, укључујући и нас саме.
Теоретски, када би сваки редовни посетилац сајта уплаћивао свега 200 динара месечно, апсолутно никаквих проблема не бисмо имали, а чак бисмо и стекли могућност да самостално покривамо многе догађаје, међутим, то као што знате - није случај.

Ja sam redovan pretplatnik ADVANCE.HR I NIJE MI TEŠKO PLAITI ZA ONO ŠTO ČITAM, a obrađuju inostranu politiku.Da i NSPM.rs uvede sistem kao i ADVANCE.HR da se plaća kao pretplata, ne bi mi bilo teško da platim i NSPM.Ovako sami ste sebi krivi što stranicu ne komercalizujete, kad imate toliku enomrnu posjećnost.Da ste makar "na sisi" vlasti pa "da dojijte vlast2, ali niste.Znači ipak koliko "novca toliko i informacija", uradite ko i ADVANCE.HR.
Препоруке:
33
6
63 среда, 18 фебруар 2015 18:03
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Mnoga saopstenja (i iz Armije DNR i LNR i sa strane Ukropa) koja vidite su deo maskiranja i zavaravanja (ratne perfidije dozvoljene). NISTA NIJE PROPUSTENO NITI JE NEKO OVDE TOLIKO NAIVAN DA VERUJE U ,,OSVESCIVANJE,,. ,,OSVESTICE,, SE KAD NAPUNE CIFRU OD 100.000 (PROSEK GODINA 29). Oni silom mobilisani su manjina, a oni koji cute pod Okupacijom Kijevske Hunte ili su izbegli mobilizaciju ili pobegli napolje ili se predaju. Jos uvek kao i kod beograDZana (zle kobi naroda Srbskog) vlada oprani um, kao i 20-godisnja propaganda (psihicki program) sto jevro-satanizma, sto raznih javnih i zamaskiranih sekti. Ne malo pobijenih (kod Sanzarovke recimo) smo nasli sa knjigama, privezcima i cd-ima raznih protestantskih i Sajentoloskih ,,sekti,,.

Neko se i izvukao (sica) ali POTROSHENKO I NJEGOVI LAZU o jedinicama koje su izasle, a pogotovo o broju. Teska je klanica na delu, a pogotovo juzno od grada i oko i severnije od Olhovatke. Gomila za gomilom... Kulminacija Extaze sledi nocas :)))
Препоруке:
65
5
64 среда, 18 фебруар 2015 18:15
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Дуле
@ НСПМ веб

Мој савет је да објавите жиро рачун за донације. Знам да имате један за претплату за часопис, можда ће послужити исти. Линкови за донације су нешто најраспрострањеније у широком обиму разних издавача на интернету, што веб, што јутјуб, разноразни портали за забаву, едукацију, извештавање итд.


Što se Dule pravi neinformisan?Pa uz svaki tekst prilikom komentarisanja imaš svije ostavljene opcije na NSPM, prva pošaljite komentar a ispod odmah opcija "DONIRAJTE NSPM".I to svako vidi izuzev onog ko neće da vidi i sada ko pravda se da nije uočio tu mogućnost.Dule, ja sam u više navrata doniraju NSPM-u pod tuđim imenom i prezimenom, DA NE BI MISLILI DA IH POTCJENJUJEM, a nešto u vezi s tim je znao i moj prijatelj pokjni Dobrica Gajićć, koji mi je pričao da je jako teška finansijaka situacija.Nikad nmisam želio da pomisle da ih ponižavam zato sam pod tuđim imenom sam uplaćivao neke donacije.a i radi onih u vlasti što ne vole NSPM, da ne znaju.
Препоруке:
33
1
65 среда, 18 фебруар 2015 18:21
Душан
Поштовани AНАЛИТИЧАР није лош човек само је много оптерећен теоријама завере. Лично ми се свиђају његови коментари. Има ту добрих информација, само је много оптерећен Јеврејима. Он нпр. као цени Додика као политичара који је привржен Русији, а кад му неко каже да Додик плаћа израелске лобисте онда га срамота да критикује тог истог Додика зато што он не воли Израел. Или рецимо пре неколико дана је почео да критикује Путина због ове ситуације око Дабељцева. Као у смислу Путин попушта издаће он Новорусе, а све поводом оног споразума из минска. Изнео сам своје мишљење.
Препоруке:
34
2
66 среда, 18 фебруар 2015 18:39
Рђосав
Душан:
Поштовани AНАЛИТИЧАР није лош човек само је много оптерећен теоријама завере. Лично ми се свиђају његови коментари. Има ту добрих информација, само је много оптерећен Јеврејима.
...
Или рецимо пре неколико дана је почео да критикује Путина због ове ситуације око Дабељцева. Као у смислу Путин попушта издаће он Новорусе, а све поводом оног споразума из минска. Изнео сам своје мишљење.
- нота бене, Путин је Јеврејин "по бабине линије". Мајка му Јеврејка.
Препоруке:
26
11
67 среда, 18 фебруар 2015 18:48
Fuller
@ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca

Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.
Препоруке:
19
0
68 среда, 18 фебруар 2015 19:07
већ виђено
Све ово мирише на Насера који побеже на време хеликоптером а гологузију остави да се сналази.
Препоруке:
30
0
69 среда, 18 фебруар 2015 19:27
@nenad, ali onaj pravi
Jeste, 'nenade', sam planom B (use i u svoje kljuse) Ukri mogu da se oproste i od Kijeva , stare ruske prestonice, mozda si na to mislio?
Препоруке:
25
1
70 среда, 18 фебруар 2015 19:37
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Е па лепо их је Путин насамарио нема шта. Дебаљцево се нигде не помиње у споразуму из Минска па операције тамо могу да се наставе. Сад може да буде мир, завршено је Дебаљцево. Него где је онај паметни Пушков. Јел сад дошло време да се Ангела предложи за Нобелову награду.
Препоруке:
28
2
71 среда, 18 фебруар 2015 19:55
Бране, Италија
Ала славе ко да су је заболи на Менхетн !
Препоруке:
4
80
72 среда, 18 фебруар 2015 20:08
egzamplar
ha, ha, ha... koja euforija, čitajući komentare svakom trezvenom jasno je kako se budi onaj nagon za zločinom... evo prilike za 'refresh' opciju. Ovako je srpska štampa pisala kada su svoje redove optužnice punili šljivančanin, mladić, divković...
Naravno svi ovi što pišu kasnije će se praviti 'toše'.
nebitno, sada će mi kao nešto odgovoriti i sl. ali baš je ovo školski primjer pravdanja i pripremanja zločina, maksimalno urnisanje protivnika, euforično blaćenje tako da se pokolj istog podrazumijeva.
...ne trebate pisati, čitajući vas znam "sve su to nacisti, fašisti, sotone", to sam i u politici čitao za sve one sa ovčare, srebrenice, manjače itd.
šta da se radi, slavite i veličajte...
ali još jednom, kao da čitam beogradsku štampu '91.
Препоруке:
4
70
73 среда, 18 фебруар 2015 20:16
Dirk
@Бране, Италија

Ох Бране, добри синчићу. Љуби те деда Диркенштајн.
Препоруке:
43
0
74 среда, 18 фебруар 2015 20:27
Jaroslav
Prokleti bili fašisti seme vam se zatrolo. Smrt fašizmu.
Препоруке:
38
0
75 среда, 18 фебруар 2015 20:29
Ilona Staller Cicciolina
@Brane, Italija
Brankiću, u kom si gradu u Italiji. Znaš usamljena sam. Mnogo sam te željna. Auuuuu Javi mi se srce. Cmokić Tvoja Ćićolina
Препоруке:
32
0
76 среда, 18 фебруар 2015 20:50
Egzemplar ili Primer za recimo.... Grupu Roadrunner :)))
Bolje se tebi vidi februar 1942, a znas sta te ceka u maju 1945, a pogotovo u mesecima i godinama posle toga :)))

Posto vidim da se bavis vojnim pitanjima i pratis stanje, kako li ces se tek ,,smejati,, kad se ,,nezvanicno,, cuje da vam cifra nije 3.000 (kako se sada misli) nego citavih 5.000 samo u Debaljcovu i oko njega za zadnjih 20 dana. Bice ,,smejanja,, zar ne ??

Ne znam dali ces se ti vise ,,smejati,, ili oni nakoti Unijatski iz Ivano-frankovska, Volinja i Zitomira. A veruj da ce po poslednjim saznanjima veliko ,,smejanje,, biti u Kamenjecu (Dnjeprodzerzinsk) i Haifi, Ashdotu ili recimo Ber-shivi :))
ALA SMO VAS SATRLI cccc...))
Jedino ce vise SUZA od ,,smejanja,, biti meDZu beograDZanskoj Ustaskoj zgadiji ODRODNIKA

Dao bi ti i dve adrese u Bjelovaru i Ercegovini gde se najverovatnije ,,smeju,, ali se jos proverava.
I da, jos ovo....

S NAMI BOG - I POBEDA BUDET ZA NAMI
ZA VERU, NAROD I OTECHESTVO - URAAAAAAA

Uuuuurrraaaaaaaaaa

Uuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Препоруке:
31
3
77 среда, 18 фебруар 2015 20:52
Зоран
Ви којима није јасно зашто су Новоруси дозволили повлачење трупа из Дебаљцева замислите да имате 8000 оваца које треба преклати. Колико би тај посао трајао, А тамо нису овце него добро наоружани људи и искусне WASP убице са најсавременијом опремом за ратовање по дану и ноћи. Имају преглед терена преко сателитских веза, уређаје за ноћно ратовање, позиције трупа непријатеља, и остало. Бојим се да ће се Украјинци повући али ће оставити ове псе да убијају "иза непријатељских линија". После ће у Холивуду да снимају филмове како су спасли Рамба у специјалној операцији. Чим Новоруси повуку противавионске системе видећете шта ће се десити.
С друге стране шта и ако их ухвате и доведу пред суд или их одмах ликвидирају. На Западу они ће бити мученици који су дали живот за демократију (да су стварно погинули за демократске банке нико неће разумети).
Препоруке:
19
15
78 среда, 18 фебруар 2015 20:55
куле
Ала славе ко да су је заболи на Менхетн !

И најдужи пут почиње првим кораком.

Докле ће Руси стићи зависи од вас неонациста. Што више будете изазивали то ће бити ближе вама који мислите да до вас никад неће стићи.
Препоруке:
36
0
79 среда, 18 фебруар 2015 20:56
Egzemplar ili Primer za recimo....
Једва се у овим условима нађе, али ето и на ЋИРИЛИЦИ :))))

Трижди:

УРАААААААААААААА

УРАААААААААААААААААА

УРАААААААААААААААААААААААААААА !!!!!!
Препоруке:
35
0
80 среда, 18 фебруар 2015 21:00
Slavomir Srpski, Hvala komentatorima
@Zvanicno,, od Oslobodilacke Srbske Vojske,

hvala na vasem izscrpnum objasnjenju, koje mi izgleda najverodostojnije od svih ostalih, i objasnjava sve one maglovite delove koje sam imao: pogotovo oko toga gde se sada front obrusava: na Orholatko, gde se pregurupisao sada najveci deo ukrajinske vojske u ovom Debaljcevom kotlu. Broj gibitaka sada mora biti znacajan obzirom na veliku koncentraciju vatre na relativno malom delu prostora.

P.S, molim vas da umesto mene objasnite ovom domacem iz "Ruske tajne sluzbe" koliki je broj naci-placenika u kotlu bilo i koliko ih je jos preostalo. Njihovo zarobljavanje (ako se uspe) je politicki za Novorusiju od prvog reda!
Препоруке:
25
1
81 среда, 18 фебруар 2015 21:17
АНАЛИТИЧАР
@ zoran

Какве Ви искусне војнике НАТО пакта спомињете . Руси су их демолирали , понизили , растурили на саставне дијелове , најјаче јединице Укропа понизили на аеродрому Донецк , да ли Ви читате колико су УКРО НАТО нацији имали губитака - страшни губици - кажу да само 128-ма укропска бригада од 2 000 војника је имала ситуацију да се предало 150 , остали скоро сви мртви , кажу да је Иловајск смешан и понижење Укропа шта су сада доживјели , најјаче јединице Укропа збрисане са лица земље а ви причате о страшном НАТО-у , да ли се питате зашто је Викторија Нуланд викала на Меркелову , ухапшен сарадник Нуландове који је новац носио за нацисте , лажни новац а Меркел која је паметна жена видела да ће их демолирати Русија па отишла у Минск , сада Америка види да се НАТО распада , кога да се Руси боје , што каже брат АЛИ ИПАК само НАТО зна колико му је олоши погинуло у Дебалцеву и за задњих мјесец дана , НАТО Укропи имају за мјесец дана преко 7 000 мртвих - оно што сам ја пратио , покољ
Препоруке:
39
1
82 среда, 18 фебруар 2015 21:18
Дринко Кончаревић
"Листам" хрватске електронске медије. "извјешћа" с фронта око Дебаљцева су на некој другој, споредној страни. Ни код нас се баш не пише много. као да неко из НАТО-а предлаже шта да се пише. Кажу, цензуре нема...
Препоруке:
39
0
83 среда, 18 фебруар 2015 21:38
!
Popusenko zvace svoju kravatu?
Препоруке:
32
0
84 среда, 18 фебруар 2015 21:41
АНАЛИТИЧАР
@ drinko koncarevic

Како ће брате Вучићеви шиптарски медији јавити да Русија разбија НАТО пакт. Да ли сте прочитали да су у котлу били Пољаци , Чечени , Укропи , Хрвати на Мариопуљу , Американци , САС , Швеђани , Французи . Човече Руси су разбили не Укропе него НАТО пакт . Како да издајник срамни Вучић јави да наша Русија разбија НАТО пакт када је тај исти Вучић да би одрадио за НАТО издао Космет и српску армију београЏАна што би брат АЛИ ИПАК написао увео у НАТО . Србија је банана република , Србија од убиства Аркана и Ђинђића је вођена само људима који немају своје ја . Наравно још од 05-10-2000 . Наравно да ће срамни РТС шутити да им фашистичке америчке тате добијају батине . Шта мислиш брате да ће их Путин пустити сада , тући ће џукеле фашистичке пуним плућима , доста је западног хорора било , превише смо гледали нацизам , од 1991-ве у свету као да гледам Велику награду Јасеновца И Јадовна . Ало бре , Руси згазили џукеле фашистичке , како да Вучић то јави , шиптарски олош
Препоруке:
41
4
85 среда, 18 фебруар 2015 21:44
Fuller
@ analitičar
Ali budimo realni. Koliko je stvarno bilo stranaca u Dabaljcevskom kotlu? Ne znamo tačno. Spominje se cifra od nekoliko hiljada. Ali niko ih još nije video. Ni mrtve ni žive. Plašim se da sporazumom u Minsku prećutno nije dogovoreno da im se dozvoli da izađu iz Dabaljceva. Malo mi je to čudno. Svi pričaju o strancima u kotlu, a nigde ih nema. Bar ih ja nisam video. Slava NOVORUSIJI.
Препоруке:
27
2
86 среда, 18 фебруар 2015 21:45
синиша @ zoran
Тај сценарио који ви предлажете за неки холивудски филм је сасвим у реду, ако се ради о цртаном филму. Мада приче о успешности америчких војника и спашавању амбасадора после силовања оног јадника у Бенгазију, амаричког амбасадора, више не пролазе ни на цртаном филму.

Али, у вези тог амаричког оружја, најбољи је коментар јуче дао Председник Путин у Будимпешти. Изјавио је " може да оружје ( у Украјину ) доноси ко хоће и колико хоће, али исход се зна".
Препоруке:
38
0
87 среда, 18 фебруар 2015 22:05
АНАЛИТИЧАР
Велики поздрав за Ендехазију , НДХ , или како је зову Републику Хрватску - чујем да су хрватски дечки јако лоше прошли у Украјини : ) : ) . Бојна АЗОВ , у складу са славном традицијом Павелићеве НДХ и светлих традиција Јасеновца
Препоруке:
40
0
88 среда, 18 фебруар 2015 22:08
Fuller
@analitičar
Da li sam dobro shvatio da vi cenite Đinđića kao političara? Njega i Arkana. Arkan se nešto malo bavio politikom. Bio je u parlamentu početkom 90 ih.
Препоруке:
22
0
89 среда, 18 фебруар 2015 22:19
Fuller
@analitičar
Da li je problem da napišete ime sajta ili sajtova sa kojih se informišete o ratu u Ukrajini? Interesuju me pre svega podaci o stanju na frontu. Unapred hvala.
Препоруке:
21
0
90 среда, 18 фебруар 2015 22:20
Зоран
Аналитичар

Кад знате да је тај НАТО тако ништаван и никакав што им не обористе више од два авиона за три месеца. Кажу да су имали преко две хиљаде налета, било је прилике колико сте хтели. Како је уопште и један могао да се врати са неба Србије.
Или смо ми још ништавнији и никаквији од НАТО машинерије?
Препоруке:
5
38
91 среда, 18 фебруар 2015 22:37
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Jos se ne znaju svi detalji.
Na celom ,,potezu,, znaci gore od Popasnaye pa do drugog kraja fronta iza vodojaza (okvirno kod Novoluganskoe) se pretpostavljalo osnovamo da ih ima oko 1.000. Jedan deo je upao u ,,kazan,, jedan deo je bio u borbama svuda okolo. Uzmimo u obzir da su to dobrim delom specijalisti za ovo i ono, znaci ne samo borci prve linije, a dosta ih je bilo i kao staresine.
Izginulo ih je puno, nesporno. Ali ne racunaj da su imali papire prave ili mnogo razlicitu opremu i uniforme (ukropi inace nose dosta razlicite uniforme od jedinice do jedinice). Otkrivaju ih po sporednim stvarima, licne stvari a najcesce mobilke (brojevi od kuce i prijatelja, slike i sl.) i u tom smislu. E sad u dobroj meri se radi o ,,ruskim strancima,, iz jedne tople ,,prijateljske,, zemlje koje ces vrlo tesko prepoznati osim po ..... ali mora da ih nadjes ,,neostecene,, pobijene.
Neki su se izvukli onim konvojem kao civili (fakat, photo dokazi milion), a mnogi sada pokusavaju
Препоруке:
28
0
92 среда, 18 фебруар 2015 23:11
Дринко Кончаревић
@АНАЛИТИЧАР,
Већ сама чињеница да су медији у Хрватској утихнули, говори да су јављања о победи Новорусије тачна. Ја сам уствари тражио по хрваским онлине медијима, неку песму, нпр. "Данке украина", али је нема. Нашао сам само информацију да су хрватски "драговољци", за излагање својих тела промаји, на првој линији фронта, добијали месечну плату 140-150 евра, зависно од ветра. Не знам да ли су ову цифру, медији у Хрватској пласиралии ради одвраћања, навраћања или повраћња од намере да људи иду у Украјину. Они који су стигли у Украјину, нису добијали додатак за грејање, јер би топлота откривала њихове положаје...Дакле "власт у Кијеву" је водила рачуна о њиховој безбедности. Што јест, јест.
Препоруке:
24
0
93 среда, 18 фебруар 2015 23:19
српска сарма, а може и пасуљ@ Зоран@ Аналитичар
Око 80 баба-НАТИНИХ авијона бата Зоћо, око 80! Од који су САМО 2 ПРИЗНАЛИ! Између осталог и тактички М-117а бомбардер, али нису признали СТРАТЕШКИ СТЕЛТ-БОМБАРДЕР В-2, чудовиште од 2 МИЛИЈАРДЕ ДОЛАРА КОМАТ! Скинуо га ХЕРОЈ потпуковник Ђорђе Аничић (имао ЧАСТ да га упознам!), али пао у Спачванским шумама, по цену пилотовог живота, јер је Америма и онај плес баба у Буђановцима био превише! Но, то их је коштало ВЕЋ УГОВОРЕНОГ ПОСЛА са Саудијцима!? После бата Ђорђеве "Неве" Сауди ОТКАЗАЛИ ПОРУЏБИНУ 30 В-2 авијона!!! Случајно!? Да не помињемо "сићу" попут "Апача" по северној Албанији и на тузланским Дубравама (некад тамо служио војску)!? Према томе бата Зоћо, ако ош да ТРОЛУЈЕШ за "напрдњаке" боље се припреми, немо да те ватамо неспремног!? Знам, није ти лако, 12 година си чеко да дођете на власт, чак сте и БИВШЕГ ШЕФА ИЗДАЛИ, обашка Србија и Косово, важно је буразеру "да љуља", еј бре, није мала ствар кад си ВЛАСТ!? Мислим она из Нушићевих комендија!? Тако ћете и да прођете! Хе, хе, хе!
Препоруке:
36
1
94 среда, 18 фебруар 2015 23:22
Зоран
за Синишу
Па путин је изјавио да ће да брани цео Руски народ у Украјни. И шта се десило са оним јадницима што су горели у Одеси? Шта је са Русима у Харкову, Запорожју, Днепропетровску? Он ни продају Руске деце није зауставио. За само једну Абрамовичеву јахту могао је подигне сву Руску децу која су продата на Западу.
Препоруке:
5
39
95 среда, 18 фебруар 2015 23:25
робокап
Rегистровани сам читалац Hрватског сајта ADVANCE:HR.Претплата је 200 куна годишње али НЕМА ВИШЕ ОБЈАВЉИВАЊА КОМЕТАРА.
Препоруке:
17
1
96 среда, 18 фебруар 2015 23:43
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Fuller
@ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca

Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.


Tačno tako, ali ima još načina kako se to može anonimno odraditi,ali bitno je da se novac dostavi.Pozdrav!
Препоруке:
13
2
97 среда, 18 фебруар 2015 23:59
Зоран
српска сарма, а може и пасуљ
Значи - оборили 80 авиона а само два пала у Србији.
Ти стварно у то верујеш?
Слажем се да су неки добили Игле у задњицу и избачени су из строја али су успели да слете ван Србије. То није обарање.
А и то што је оборено, оборено је само захваљујући храбрости и пожртвовању посада. Техника је потицала из краја педесетих. Одржавана јесте али модификована и прилагођавана није.
И немој ми Вучића придруживати, молим те. Боље реци да сам Шиптарски трол него њега да ми уваљујеш.
Препоруке:
11
23
98 четвртак, 19 фебруар 2015 00:46
робокап-наставак
Значи само су ми дозволили да читам одређене текстове на ADVACE:hr.Нисам претплатник јер је то око 3600 динара годишње а коментаре не објављују већ ШЕСТ МЕСЕЦИ.Јел хоћете да НСПМ претвори у ТО:
,
Препоруке:
18
1
99 четвртак, 19 фебруар 2015 00:58
Небојша П
Ево, ја сам сведок да је било више од 2 авиона оборено. 12.мај 1999, око 15х, изнад Прокупља уништен ф-16 ( то у том моменту нисам знао ). Лично сам гледао. Страховит прасак на небу. Давно је било, али се сећам ко да је јуче.
Препоруке:
27
0
100 четвртак, 19 фебруар 2015 01:23
Vlado Banja Luka
Advance.hr je potpuno propao. Mislim da su se prodali Novom svjetskom poretku i potpuno okrenuli uredjivacku politiku! Zbog toga ih je napustio glavni novinar Babic i osnovao svoj novi sajt. Svi komentatori su otisli na taj novi sajt koji se zove AlterMainStreamInfo.com.hr. Nemojte vise ici na propali Advance, vec na taj novi... I naravno, ici na i podrzatvati, cak i finansijski dragi nam NSPM! Poz.
Препоруке:
22
1
101 четвртак, 19 фебруар 2015 02:33
misa
Ura za nasu bracu!!
Препоруке:
22
0
102 четвртак, 19 фебруар 2015 02:42
Горанче
Поштовани коментатори, данас сте били на висини задатка, нисте се штедели. Редакцијо, ви још мање, исказали сте велико разумевње и професионалност.
Препоруке:
12
0
103 четвртак, 19 фебруар 2015 04:12
Anka Krajina
@ робокап
Јел хоћете да НСПМ претвори у ТО

Ni u ludilu!
Lani sam čitala neke njihove analize zahvaljući jednom "piratu" koji ih neovlašteno objavljivao pa su ga kasnije blokirali.
Ne bih dala 27 evra za te tekstove, ima i boljih i to besplatno.
Препоруке:
11
1
104 четвртак, 19 фебруар 2015 07:39
српска сарма, а може и пасуљ@ Зоран
Нађи негде књигу "Смена" потпуковника Ђорђа Аничића, а можеш и самог аутора. Друго, нешто не чух да си се тако куробецао кад је онај Јањић хохштаплер, истина "фини" и "координатор центра за међуетничке односе и губљење времена" изјавио (а изашло овде на сајту) да је "за време рата 1999 УНИШТЕНО 400 (наших) тенкова", што је иначе била ПРОПАГАНДНА ПРОЈЕКЦИЈА баба-НАТИНА!? Но, иста та баба-НАТА МОРАЛА је да ПРИЗНА да су на самом Косову (где је био гро наших снага и технике) НАШЛИ ОСТАТКЕ САМО ЧЕТИРИ (и бројем: 4!) ТЕНКА! Или кад неки дан, УПРКОС ЧАК и баба-НАТИНИМ подацима они СМРАДОВИ из Бисеркине НВО изјављују да је "СВЕУКУПНО током рата 1999 погинуло мање од 1000 људи са српске стране"??? Према томе, ако си РЕШИО ДА ВЕРУЈЕШ СЛУЖБЕНОЈ баба-НАТИНОЈ пропаганди, веруј, ма био и симпатизер СРС-а!? Јер, као такав ти си (ајде да испоштујем овај сајт!) СМОР& ТРОЛ! Мој институт се својевремено са "Винчом" бавио нуклеарном контаминацијом током 1999 и веруј ми, СТРАШНО је, а ПРЕ СВЕГА на Косову!
Препоруке:
17
0
105 четвртак, 19 фебруар 2015 09:06
синиша @ zoran
Мени се чини да ви сматрате да је убијање цивила, нисам им одређивао националост и верску припадност, само Путинова дужност. Само од Путинове воље зависи да ли ће се то спречити. Има ли шта на то да каже ваш папа, или енгхлескакраљица, зашто само Путин?

Или трговина децом. На западу воле плавушане и сакупљају и усвајају децу из руских сиротишта, и то је Путинов проблем. Односно само његов проблем.

Велика земља и пуно људи могуће је да неко и буде убијен само зато што је Рус, или да неко сироче доспије у нечије руке ко не би требао да има право да усваја децу.

АЛИ ОТКУД НАСЛАЂИВАЊЕ ТИМЕ, ОТКУД ТРИУМФАЛИЗАМ КОД ВАС У ВЕЗИ СА ТИМ РУСКИМ НЕДАЋАМА.

А ДА НИСТЕ ВИ КАНИБАЛ.


Напомена: примарни канибалски мотив је патња другог човека и осећање надмоћности и задовољства због те патње. Најбољи пример је хрватско инсистирање на казни Шешеља, без одзира да ли је и колико крив.

КАНИБАЛИЗАМ, ПА И ХРВАТСКИ, ЈЕ ЗАБРАЊЕН. а ВИ ЛИКУЕТЕ НАД КАНИБАЛИЗМОМ ВАШИХ ПРИЈАТЕЉА.
Препоруке:
19
0
106 четвртак, 19 фебруар 2015 09:56
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Vlado Banja Luka


Samo da znaš da i novinari moraju od nečega živjeti, znači odmah navalite da donirate NSPM, imate opciju kako ispod opcije za komentare.
Препоруке:
7
2
107 четвртак, 19 фебруар 2015 19:48
Зоран
Сарма, пасуљ и Синиша
Зашто Ви верујете да Аничић има тапију на истину? Случајно сам упознао једног од чланова те посаде (не Данија) и његове приче су се само делимично сложиле са Аничићевим.
Слажем се да Путин не може бити крив за сва злодела Папана (Католика и Унијата у Украјини) али Ви кажете "Путин је то рекао" и мислите да ће то тако бити. Наводећи пример са децом сам управо и хтео да Вам кажем да он није свемогућ. Он је сигурно боље решење од Јељцина али има на себи велики терет прошлих времена - пре свега уништену совјетску привреду помоћу олигарха.
И не заборавите - да Срби нису потценили Турке у Маричкој битци цела историје Србије би била другачија. Потцењивање противника је његово најјаче оружје. Боље је преценити га и спремити се за јачег противника него га потценити.
Препоруке:
0
1
108 четвртак, 19 фебруар 2015 21:39
српска сарма, а може и пасуљ@ Зоран, ЈОПЕТ
Моје претходно писаније "гледе" бата Зоће: " Нађи негде књигу "Смена" потпуковника Ђорђа Аничића, а можеш и самог аутора. Друго, нешто не чух да си се тако куробецао кад је онај Јањић хохштаплер, истина "фини"..."!? Према томе бата Зоћо, причај са самим Аничићем и МАЊЕ ОБРАЋАЈ пажњу на његов СУКОБ са Данијем, а више КАКО су они "БИБЕРИЛИ" Америма& сатрапима!? Аничић је жив човек, поврх тога и Србин, па ако си и ти човек, онда МОРАШ "отрпети" његову ЛИЧНОСТ, пошто се БАШ ТА ЊЕГОВА ЛИЧНОСТ да УРАДИ то што је УРАДИЛА, тј. да ЗАЈЕБЕ Империји 60 милијарди долара вредан посао са Саудима и да још приде да заједно са Данијем и осталим момцима ПРИБАВИ Русима и Кинезима STELT технологију и то у време када је то било доступно САМО Америма!? Тиме су они БАР за 5, ако не свих 10 година СКРАТИЛИ Рујама и "мандаринима" ТЕХНОЛОШКО РАЗВИЈАЊЕ те напредне технологије!? И још су при томе У ПРАКСИ ПОТВРДИЛИ ОСНОВНИ НАЧИН ЛОЦИРАЊА STELT апарата, иначе откривен од Чеха крајем 1980-тих!?
Препоруке:
1
1
109 четвртак, 19 фебруар 2015 22:15
српска сарма, а може и пасуљ@ Зоран, ЈОПЕТОВАНО ЈОПЕТ
Но, тебе интересује само да ТРОЛУЈЕШ и ЗАГУШУЈЕШ ДИСКУСИЈУ СПОРЕДНИМ ДЕТАЉИМА, уместо да хваташ ОСНОВНО, да је та мала екипа СРУШИЛА ОСНОВНУ АМЕРИЧКУ КОНЦЕПЦИЈУ ВАЗДУШНИХ УДАРА помоћу "невидљивих тактичких и стратешких бомбардера", иначе првобитно креирану од пуковника Вордена, а "разрађивану" у Првом и Другом Заливском рату као и код нас!? Док су они Садама СЛОМИЛИ, нас НИСУ и то баш захваљујући пуковнику Аничићу и другим нашим херојима, које ти и теби слични дезавуишеш! Друго, да је та СТРАТЕГИЈА борбе технолошки инфериорне војске против ваздушно надмоћне силе (коју смо ми првобитно разрађивали!), у суштини ДОБРА, сведочи да ју је ПРИМЕЊИВАО и пуковник Гадафи, па је његову судбину одлучило пре свега руско ОДУСТАЈАЊЕ од "ЊЕТ", као и директан напад више хиљада британских и катарских специјалаца са десантних бродова директно на Триполи, када су на жалост, поразили и убили Пуковника. Но, онда су се Руси досетили јаду, па су СПРЕЧИЛИ ДИВЉАЊЕ на небу изнад Сирије, као и сада у Донбасу!?
Препоруке:
0
0
110 четвртак, 19 фебруар 2015 22:29
српска сарма, а може и пасуљ@ Зоран, The End
У Донбасу "ополченци", ОЧИГЛЕДНО подржани руским (Стрелков), али и ПРОРуским (из саме Украјине) СПЕЦИЈАЛИСТИМА (Захарченко и др.) КВАЛИТАТИВНО су НАДМАШИЛИ Амере и њихове Укропске DUMMY-je, тако да не само да руски "котао" НИЈЕ "крепао", већ БАШ у "котловима" Укропи КРЕПАВАЈУ, а са њим и Империјални "ХИБРИДНИ" напад на Русију!? И то таквом ЕФИКАСНОШЋУ да чак и специјалци британског SAS-a ПРИЗНАЈУ да су борци јединица "Сомали" (вођа "Гиви") и "Спарта" (командант "Моторола") НАЈБОЉИ СПЕЦИЈАЛЦИ на СВЕТУ, бољи и од израелских!? Обашка да су се Руси користили НАШИМ искуствима из босанског и косовског рата, као и сопственим из два чеченска, тако да тренутно "Џи Арови" трабанти незнају где им је Д..., а где Г....!? Ето, дотле се дошло са "америчком изузетношћу"!? А "гледе" ИЗУЗЕТНОСТИ, до ње се НЕ ДОЛАЗИ ЛАЖНОМ "објективношћу" или БЉУТАВИМ ПОДИЛАЖЕЊЕМ Империји, већ ТИХИМ ПОВЕРЕЊЕМ у СОПСТВЕНЕ, па и савезничке СНАГЕ, као и ОШТРОМ САМОКРИТИКОМ по потреби!? Но, то се тебе као ТРОЛА не дотиче!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер