четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Скупштина АП Косова и Метохије: Вучић и Дачић прекршили Устав и законе Републике Србије, због чега ће бити поднета кривична пријава против њих

Kоментари (81) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 15 фебруар 2015 19:00
из остатка Србије
Поштовани Председниче и Одборници примите к знању да и са ове стране административне линије,постоје Срби који сматрају да су им потписивањем срамотних договора(правно необавезујућих јер су политичке природе а не правн-уставне!!!)нането зло које се не мери материјалним појмовима.
Србија без Космета није држава коју су стварали наши преци већ више од два века.
Дан државности славе они који су је на Кососву продали!
Данас није дан за славље,већ за туговање.
Препоруке:
149
2
2 недеља, 15 фебруар 2015 19:05
Дилеја
Само напред.Удри банду која лаже и обмањује народ.Дајте да сместа оснујемо фонд за неразвијене и почнемо да издржавамо Србе али и Шиптаре.Толико смо надам се богати да ћемо их тиме одвратити од сеобе на Зашад и зауставити шиптарски стампедо кроз нашу земљу.
Јесте ли ви читави.Зар то хоћете овим актом.?
Морамо да знамо шта хоћемо.
Мени се чини да је најбоље да сачекамо па кад дође тренутак да с једном или две чете отерамо те насељенике и узурпаторе из земље.Доћи ће то време, брзо.Ово да се гањамо око правних зачкољица сумњам да може нечему да доведе.Они морају да нестану с Балкана иначе ћемо ми.Исто као Хрвати.Ту зекања нема. Само губимо време и заваравамо се.
Препоруке:
21
58
3 недеља, 15 фебруар 2015 19:24
Dome moj
Bravo i sto pre pokrenite krivicni postupak, da zaustavite dalje stetne radnje.
Препоруке:
123
1
4 недеља, 15 фебруар 2015 19:32
Шта мислите одакле толко пљување по Војсци Србије?
Чиме су се стекли услови да Генералштаб Србије покрене Војску Србије и ухапски председника и премијера и целу владу и стрпа у затвор јер су прекршили Устав Србије!

Војска има олашћење као свуда у свету да заштити уставни поредак државе!

Колико бисмо били срећни данас да је ЈНА на време ухапсила банду ратнохушкачко профитерску у свим републикама!
Препоруке:
110
1
5 недеља, 15 фебруар 2015 19:33
Da nam bude sretan praznik
Dobro je, hvala Bogu da je se pokrenula ova incijativa za spasenje države i naroda. Ovaj predlog zaslužuje punu podršku u svakom smislu. Živeli.....
Препоруке:
100
1
6 недеља, 15 фебруар 2015 19:35
Siguran potpis
Nastavite tako istinito i odrešito. Obavestite nas kako možemo pomoći. Moj je potpis siguran, a ni bližnji se neće oglušiti.
Препоруке:
94
1
7 недеља, 15 фебруар 2015 19:50
Мирјана Ниш
Слободни Ниш, Пирот и Београд су Косово и Метохија. Где је База у Нишу да потпишемо.
Правници треба да формулишу Кривичну пријаву и одреде Базе где ће се потписивати. Верујем да ће потписати сви пензионери, сви незапослени, сви патриотски срби, сви срби са Косова и Метохије, изузев оних у Тачијевој власти и њихових породица. Мирни СТАМПЕДО за слободу Србије треба да крене.
Надам се да је припрема у току.
Моје Нишлије су спремне да бране Уставни поредак политичке и неполитичке природе.
Шта ћемо са Усравним судом?
Шта ћемо са ћирилицом, са САНУ - њих треба очистити.
Препоруке:
103
1
8 недеља, 15 фебруар 2015 20:00
Coki
Kasno Marko na Kosovo stize. Dockan ste se setili. Svi sudovi su pod njihovom kontrolom.Koji je taj sudija koji ce njima da sudi? Motka.
Препоруке:
77
3
9 недеља, 15 фебруар 2015 20:05
Права ствар !
[стекли услови за покретање иницијативе о прикупљању потписа за подношење кривичних пријава]

Потписујем!
Препоруке:
87
1
10 недеља, 15 фебруар 2015 20:17
Поштовалац НСПМ
Мислим да то треба урадити дакле како њима тако и за нас су одрадили посо па нек иду. Живела Србија.
Препоруке:
69
1
11 недеља, 15 фебруар 2015 20:29
Слоба је Српски херој
СЛОБОДАН МИЛОШЕВИЋ:"Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије".Читам коментаре на Б92,Блиц,Курир,Ало,ВЕСТИонлине и видим да је народ сада огорчен на садашњу и предходну Владу Србије.Али народ је сам крив јер је веровао у Бајке ДОС а Шешељ и Слободан су били против уласка Србије у ЕУ и НАТО.ДС су ухапсили Српског хероја РАТКА МЛАДИЋА а народ је гласао за Тадића.Какав је онда Српски народ.
Препоруке:
95
4
12 недеља, 15 фебруар 2015 20:30
Објективан
Ови наши руководиоци настоје да следе кнеза Милоша у тактици са Империјом. Какви ће резултати од тога произаћи показаће време. И Милош је жртвовао војсковође и кнезове зарад споразума са Турцима. Он је у томе и успео. Дали ће резултати садашњих преговора бити налик Милошевим, показаће време.
Препоруке:
10
68
13 недеља, 15 фебруар 2015 20:33
nije nego
Slažem se da se podnese krivična prijava ali šta će vam potpisi za to, nađite advokata i naložite mu da je sačini i podnese, a to što je tužilac neće razmatrati je druga priča, njihova krivična odgovornost će se morati razmatrati pred sudom naroda, kad se i ako se narod osvesti!
Препоруке:
68
1
14 недеља, 15 фебруар 2015 20:38
Piši kući propalo !
tenkovi su na putu u topionicu ...
Препоруке:
67
1
15 недеља, 15 фебруар 2015 20:48
Југ Ковачевић
Сагласан! Где се потписује?
Препоруке:
69
1
16 недеља, 15 фебруар 2015 21:02
jaran
Trebalo se konsultovati sa Putinovim ljudima oko svega ovoga, ranije, ovako mi to deluje malo realno.
Препоруке:
16
11
17 недеља, 15 фебруар 2015 21:08
Zvonimir Bgd
Podrska, naravno!

Izvinjavam se rodoljubima nase juzne pokrajine koji u preteskim zivotnim i politickim uslovima cine sve sto je u njihovoj moci, sto cu sasvim dobronamerno staviti jednu primedbu. Misljenja sam da je tacka 4 suvisna.
...страхујемо да наше снаге неће бити довољне за тај велики подвиг који ће захтевати саборну и духовну снагу целог нашег народа...

Nepotrebno je ovo, jer unosi izvesnu depresiju i nevericu u inace odlucnu Rezoluciju Skupstina AP Kosovo i Metohija. Ako sve i jeste tako, ne treba ovo obelodanjivati, jer cuju i vide nasi neprijatelji.
Takodje, iz iste tacke, pomalo iskljucivo zvuci konstatacija da je stolovanje Patrijarha u Peci "JEDINI" nacin vracanja nade nasoj braci i sestrama. Za ocekivati je da Njegova Svetost nece u skorije vreme premestiti svoje sediste. Da li bi to znacilo da nade vise nema? Ja mislim da ne znaci.
Rodoljublje i cast uvek imaju nade. Jer su pravedni.
Препоруке:
40
4
18 недеља, 15 фебруар 2015 21:08
Poslednji pravi Srbi
Dragi nasi Srbi, vi koji ste jedini koji, jos uvek imate gene nasih hrabrih heroja iz proslosti, borite se protiv azdaje, ciji rep mlati po Srbiji.
U Srbiji nas ima jos jako malo, koji znamo znacaj ocuvanja KiM-a u sastavu Srbije. Kao sto rekoh, malo nas je, vecina Srba u Srbiji se pretvorila u bedne gmizavce, kojima su idoli turbofolk zvezde.
Svi vi, od najstarijeg Srbina/Srpkinje do novorodjene bebe na KiM-u, ste I bicete heroji Srba I srpstva. Volimo vas, ali ako dodje do nekih nasilnih obracuna, ne reskirajte svoje zivote, Srbija to nije zasluzila.
Mi, koji vam se divimo, mi vas volimo I podrzavamo.
Препоруке:
47
1
19 недеља, 15 фебруар 2015 21:40
@ Шта мислите одакле толко пљување по Војсци Србије?
("Колико бисмо били срећни данас да је ЈНА на време ухапсила банду ратнохушкачко профитерску у свим републикама!")

Лепо замишљено. Само да ЈНА није била састављена од старешина и војника из свих република и покрајина Југославије.
Препоруке:
35
3
20 недеља, 15 фебруар 2015 21:57
Danilo
Svi bi Srbi zeleli da je KosMet nas i da u njemu vladaju srpski zakoni,proklet bio Srbin koji to ne zeli.
Medjutim,svi znamo i da je to u ovom momentu nemoguce,KosMet je okupiran i Srbija nema pristupa svom narodu koji je dole ostao,ali ima nadu da ce ga vratiti,ima pravnu odluku da je to srpska zemlja,u vidu Rez.SB 1244 i zbog koje Zapad i Siptari ne mogu uzeti KosMet.

Skupstine AP KiM kaze da ce tuziti Vucica i Dacica,a ne misle ni centimetar dalje.Sta ce biti kad skinu,ako skinu,te ljude,hoce li ta nova vlast vratiti KosMet?Hoce li ta nova vlast pobijediti NATO?Ili cete ici na barikade i rizikovati protjerivanje kao 2004 god.

Ko ce vas braniti?Pozivali ste Rusiju koja tesko brani svoj narod u Novorusiji,na svojoj granici i koja je,fakticki,u ratu sa SAD i EU.

Da li je bolje da Srbi na KosMetu ostanu pod okupacijom u NEPRIZNATOM KiM,ili da ih tu nema nikako?
Dajte ljudi moji,strpite se malo.Znamo da vam je tesko,ali,Turke ste istjerali iz Srbije nakon 500 godina.
Препоруке:
5
48
21 недеља, 15 фебруар 2015 22:26
Neša (Glodur)
Ниједна власт НЕ ОДСТУПА МИЛОМ. Доношење ових закључака за њих не постоји, игнорисаће их на све начине као што годинама уназад сви режими игноришу вољу народа и издају га. И Уставни суд је издао Устав и правни поредак а он је први који треба да их брани.

"...чиме су се стекли услови за покретање иницијативе о прикупљању потписа за подношење кривичних пријава"

Прво покретање ИНИЦИЈАТИВЕ? После покретања иницијативе прикупљање потписа. После прикупљања потписа тек на крају кривична пријава? Колико ће то да траје? Данима, недељама, месецима? Зашто одуговлачити са кривичним пријавама? Мада, ни кривичне пријаве, нажалост, неће ништа помоћи јер судови не раде по закону и Уставу. Суд у Стразбуру препун је представки оштећених грађана Србије. Они који воде Србију са њом РАДЕ ШТА ХОЋЕ.

Закључци, молбе, захтеви, иницијативе, потписи, пријаве... неће уродити плодом. Ако се не може милом остаје онда... шта? Неки нови 5. октобар?

Народ је крив јер ЋУТИ. Пасиван је а они то користе
Препоруке:
33
0
22 недеља, 15 фебруар 2015 22:28
Za Danila
Ne pada li ti na pamet koliko je komforno strpljivo pametovati i iz daljine savetovati braći da ostanu još 500 godina pod Arnautima uz sva zlodela koja nikad nisu prestali činiti. Bi li ti rizikovao da te natiču na flašu kao Martinovića? Ili bi tolerisao da ti majku ili ženu siluju, a kćer otmu. Ili sina streljaju na kupanju ili u kafiću? A možda bi ti lakše bilo da neznaš da li su ti milog i dragog prosto zatukli, ili su mu nedeljama jedan po jedan organ vadili?

Ko bi braći Kosova i Metohije da sudi, neka se prvo usudi da sa njima noći dok zora ne zarudi.
Препоруке:
49
2
23 недеља, 15 фебруар 2015 22:49
@Објективан
Молићу Вас да се вратите у Основну школу и обновите знање о Другом српском устанку!Тада нисмо били Србија!
Препоруке:
7
17
24 недеља, 15 фебруар 2015 23:29
Danilo
@ Za Danila,

Red bi bio da se prestavis,ali vidim da se stidis svoga imena.Sta ti ja mogu.

Ja Srbima na KosMetu zelim sve najbolje i predlazem da se strpe,ne mora to biti 500 godina,propasce i ova imperija kao i ostale sto su nestale,a sta im ti predlazes da ucine?

Ti bi ih pokrenuo u rat protiv NATO-a,ili sta drugo,pa reci,naucnice,reci,sta bi ti?

Napadas mene,a neces da izneses svoje misljenje,ja sam svoje iznio.

Bacas pausalne fraze,kao da svi ne znamo sta su radili Siptari i NATO,ili samo ti znas.

Kazi,momce,i ti svi ostali koji se ne slazu sa mnom,sta bi vi uradili.

Ako podjete u rat protiv NATO-a,prvo od MMF-a i Svjetske banke trazite kredit za hranu,odjecu,obucu,oruzje i municiju,pa kad vam daju,onda udarite na njih.Izvinjavam je, sto moram biti malo cinican,jer si ti skroz.

Ako mi se jos neko bude obracao,neka prvo napise sta on predlaze,molim lijepo,pa cemo diskovatiA.Minusi me ne doticu,ne pisem ja komentare da bi se nekome od vas dopao.
Препоруке:
5
26
25 недеља, 15 фебруар 2015 23:51
Владо Бања Лука
Све о издајнику Вучићу и догађајима који слиједе:
http://magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=330&cl=04
Препоруке:
29
1
26 понедељак, 16 фебруар 2015 00:00
@ @Објективан
("Молићу Вас да се вратите у Основну школу и обновите знање о Другом српском устанку!Тада нисмо били Србија!")


Добра идеја, ако ме приме. У то време су ови крајеви били под турском окупацијом и припадали су Београдском пашалуку. Милош је добио неку врсту аутономије. Он је био српски кнез под турском врховном влашћу. Зар се данас не осећа "невидљива врховна власт" којој се повинују локални управљачи у Србији? Зато сам њих упоредио са кнезом Милошем. Зар преговори у Бриселу не подсећају на Милошеве преговоре са Портом?
Препоруке:
19
5
27 понедељак, 16 фебруар 2015 00:43
Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu
To da ce uspeti da podnesu krivicnu prijavu ne znaci i da ce odgovorniza to da plate ni u sledecih 10 godina ukoliko rezim Vucica ostane na vlasti, posto nemamo nezavisno sudstvo od izvrsne vlasti (vlade i Skupstine). Dakle slaba vajda za odbranu interesa Srba na KIM, osim da se tim aktom pocinje jedan dug proces protiv veleizdaje Ustava.

Ono sto me najvise brine da Srbi dole nista ne organizuju konkretno za odbranu svojih prava: Bilo bi mnogo bolje da recimo protestvuju i blokiraju sud i ustolicavanje pristinskog modela u sudu, ili da pocnu da protestvuju blokadom puteva. Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica. Posto su oni u protektoratu UN, na njima je da svojom aktivnoscu najvise doprinesu sprecavanju implementacije u sredinama gde su u vecini. Pocnite da radite na terenu! Napravite Majdan i rusite pro-pristinske vlasti u svojoj sredini. Pocnite od toga.
Препоруке:
12
3
28 понедељак, 16 фебруар 2015 00:46
браво
Супер што су били и Ђорђе и господин Антонић. Само напред.
Препоруке:
21
0
29 понедељак, 16 фебруар 2015 00:51
Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu (2)
Ovakav sudski postupak podnosenja krivicne prijave u sudovima u BGD treba da se bave najvise opozicija u Beogradu, a ne Srbi u UN protektoratu! Oni ne treba da trose snagu jer pre svega sada su pod upravom UNMIK-UN a ne vlasti u Beogradu. Drugo, oni treba najvise da rade na SVOM terenu ono sto opozicija u BGD ne moze, jer KIM je protektorat UN. Dakle treba najvise da aktivno organizuju proteste u blokadu sudstva u severnoj Mitrovici, cime bi sprecili implementaciju na njihovom terenu ustolicenje pristinskog sistema u njihovoj sredini. Ako treba i gerilskim akcijama, a pogotovo blokiranjem infrastruktura i dolsaka predstavnika vlasti iz Pristine u njihovu teritoriju i njihove ustanove. Moraju da organizuju dizanje srpskog naroda na noge, i organizovanje blokada i prilaza tim ustanovama. To samo oni dole mogu da urade i to je primarni zadatak. Pocnite jednom te aktivnosti, umesto da gubite vreme na stvari koje moze DSS+Dveri da obave u Beogradu radi odbrane ustavnosti.
Препоруке:
10
1
30 понедељак, 16 фебруар 2015 01:20
@ Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu
("...Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica...")


Zar je zaboravljena "molba" iz Beograda upućena Prištini - "Dajte mi samo 45 minuta i srediću stanje u Severnoj Mitrovici!" Gradjani severa Kosmeta su sada "izmedju dve vatre". Zato je situacija složenija nego pre juna 2013. godine. Sada je i Beograd u obavezi da smiruje proteste u Severnoj Mitrovici, odnosno, on je na strani Prištine.
Препоруке:
24
1
31 понедељак, 16 фебруар 2015 01:28
Bratijo
-Iskreno se nadam da ovo nece ostati bez odjeka. Ovu rezoluciju, odluku ili kako god, ja bih opisao kao sto je Pasic onomad opisao krfsku deklaraciju- "takticki potez manifestacionog karaktera u odredjenoj medjunarodnoj situaciji".
Ja vam se divim na vestini bratijo, ali strahujem.

-Azdaja vise nema tri glave, ne zna im se broj. Koju odseci? Ja sam siguran da treba udariti u temelj, EKONOMIJA. Samo mali smo mi i nejaki. to opet mora neko drugi da odlucuje o nasoj sudbi. Dakle, strahujem.

-Ua za Ustavni sud

-Sta mi mladi ljudi mozemo da uradimo kako bi jednoga dana, Boze zdravlje, dosli u poziciju da nesto MOZEMO DA URADIMO? S t a? k a k o?
Препоруке:
14
1
32 понедељак, 16 фебруар 2015 02:27
небитан
вучић и његово удружење за комадање Србије владају примењујући технику максималног заглупљивања, максималног лагања и максималног спрдања са законом. Идући за таквом логиком, од њих очекујем да ће смуљати са својим сарадницима у српским "судовима" (ако се ти саучесници у СНСовом злочину могу назвати судовима) да тужбу одбаце са образложењем да су је поднели грађани из суседне државе па да стога српски "судови" нису надлежни за ту тужбу. То би било баш по мери СНСове охолости, бахатости, глупости и склоности да свима нама пљују у лице.
Препоруке:
19
1
33 понедељак, 16 фебруар 2015 04:35
Neša (Glodur)
@Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu

"Ono sto me najvise brine da Srbi dole nista ne organizuju konkretno za odbranu svojih prava: Bilo bi mnogo bolje da recimo protestvuju i blokiraju sud i ustolicavanje pristinskog modela u sudu, ili da pocnu da protestvuju blokadom puteva. Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica. Posto su oni u protektoratu UN, na njima je da svojom aktivnoscu najvise doprinesu sprecavanju implementacije u sredinama gde su u vecini. Pocnite da radite na terenu! Napravite Majdan i rusite pro-pristinske vlasti u svojoj sredini. Pocnite od toga."

Za tu PASIVNOST naroda zadužene su "njegove" partokratske "vođe" koji su deo hijerarhije (partija je uvek u pravu) i od koje imaju ličnu korist (plate, primanja, privilegije...)

NIJEDAN partijaš...

(NASTAVAK...)
Препоруке:
6
2
34 понедељак, 16 фебруар 2015 04:36
Neša (Glodur)
(NASTAVAK)

NIJEDAN partijaš neće se toga odreći jer je NESPOSOBAN da SAM privređuje i od sopstvenog privređivanja ŽIVI. Zato se u partije učlanjuju najnesposobniji ili najalaviji i baš takve partije i postavljaju na mesta na kojima se donose ključne odluke i potezi.

Vladajuće stranke sprovode interese Zapada. Cela partokratska mašinerija je angažovana da to formalno-pravno i fizički sprovodi u delo. Sve ostalo su zamajavanja, medijske i druge manipulacije. Ovom režimu lakše je da progura nepopularno i štetno jer su skoro svi mediji i ključni igrači pod kontrolom ili Zapada ili prozapadne vlasti a oni koji nisu deo toga su potpuno marginalizovani, nečim ucenjeni, zastrašeni ili namireni ili su otišli iz zemlje. Na sceni je tipična komunistička diktatura kao posle II. sv. rata.

Svaka nerežimska (protivzapadna) aktivnost grubo se guši pomoću državnih organa koji su i sami žrtve sopstvene vlasti i svoje poslušnosti i biće žrtve sve više.

Ljudi su ili glupi ili plaćeni da ćute.
Препоруке:
8
3
35 понедељак, 16 фебруар 2015 07:01
катана
    Она двојца потписију, а она друга двојца изгледа одмеравају ЕУ комесарку ;)
    Препоруке:
    15
    1
    36 понедељак, 16 фебруар 2015 09:17
    гаврило
    од Милошевића па све до АВ Србија је догурала до НА ДОБОШ - свако је крчми како њему одговара а тамо ђе нема Народа и треба да се крчми!
    Препоруке:
    8
    3
    37 понедељак, 16 фебруар 2015 09:35
    res publica
    Vidim da sve veći broj patriJota žulja demokratija pa bi malo vojnog udara i mundirske diktature. Eh da im je trećeg svetskog rata pa da na pepelu nuklearnog holokausta izgrade svoj pravoslavni Iran odavde do gde god ih odvede naciJonalistička mašta.
    Препоруке:
    0
    20
    38 понедељак, 16 фебруар 2015 09:49
    Slavko Stanisavljevic
    Izrazavam punu podrsku Srbima na severu Kosovske Mitrovice.Oni ne smeju posle svega da ponovo padnu u ropstvo.Njihova je borba legitimna i dace Bog da pobede,da budu slobodni,ne traze nicije ali hoce da budu svoji na svojemu.Izdajnici Vucic i njegov posilni Ivica Dacic koga su iz miloste prozvali " Koferce ",neka potpisuju u svoje ime,koji god hoce papir neka Dacic RELAKSIRA svoje odnose sa Tacijem do mile volje,moze i da mu na uvce otpeva po zelji neku od sevdalinki ALI u moje ime i u ime svih Srba nema pravo da poklanja Kosovo i Metohiju i ako je rodjen u carskom gradu Prizrenu.Nije KiM Vuciceva ili Daciceva dedovina.Nedavno,mislim nema ni dve godine,veciti i nezamenljivi Srpski politicar Ivica je "skresao u brk" Hasimu rekavsi: Koliko je Kosovo Tacijevo toliko je i moje.Tek sto je Nikolic izabran za predsednika,tuznim gotovo placnim glasom izjavio je:"Ja vise nikada necu biti pretsednik u Pristini ali ni Pristina,NECE IMATI vlast na severu Kosova.Nazalost,oni su nas lukavo izigrali.
    Препоруке:
    15
    0
    39 понедељак, 16 фебруар 2015 11:11
    Banditski brlog
    @Za Danila.
    Ništa idiotskije od pitanja:"A šta ti predlažeš"?
    Ne ne gospodo! To pitanje ste tebali da postavite devedesetih godina kada je ista ova bulumenta bila na vlasti koja je i sada. Tada nas ništa niste pitali, a svako drugačije mišljenje i dobronamerni savet ste odbacivali i proglašavali kao akt izdaje. Dok nas niste odveli u totalnu katastrofu u kojoj smo danas!
    A ko su pravi izdajnici naroda i države Srbije sasvim je belodano tako da to - i politički slepci vide!
    Препоруке:
    8
    4
    40 понедељак, 16 фебруар 2015 12:12
    Zapali, potpali i uteci
    Sve ovo je "malaćenje prazne slame".Pravo rješenej ej povratak srpske efektivne vlastina Kosovo i Metohiju (vojska,policija,administrativni aparat i drugi atributi države).Ovako ovo mi liči samo na lični okršaj u borbi za vlast, a preko leđa Srba na Kosovu i Metohiji, zapali situaciju i idi sa kosova i Metohije, a nek se oni što tamo moraju živjeti prže na vatri koju zapališ.
    Препоруке:
    9
    2
    41 понедељак, 16 фебруар 2015 13:04
    АНАЛИТИЧАР
    Пуна подршка нашој браћи и сестрама српском народу на Косову и Метохији у тужби против Вучића , Дачића и Николића јер су срушили уставни поредак Србије и угаисили институције Србије на КиМ , јер су 700 српских полицајаца уклопили у институције нарко државе Хашима Тачија , јер су својом политиком аболирали НАТППАКТ за бомбардовање Србије , јер су српску армију неуставно и против воље српског народа гурнули у НАТО ПАКТ . Јер су 2 000 српских полицајаца у цивилу на Космету разоружали , јер су срушили Мост на Ибру , довели браитанце и ФБИ у Београд , јер су рушили Јужни Ток , јер спонзорима ал каиде дају држављанства и склапају послове са њима , шеик бин Зајед из УАЕ и Дахлан из Палестине , списак злочина Вучића , Дачића и Николића против српског народа је огроман . На дан Реп. Српске нису дошли у Бања Луку а на инаугурацију усташкиње Грабар Китаровић је отишао Вучић
    Препоруке:
    21
    0
    42 понедељак, 16 фебруар 2015 13:07
    Slavomir Srpski, @...?
    "Dajte mi samo 45 minuta i srediću stanje u Severnoj Mitrovici!" Gradjani severa Kosmeta su sada "izmedju dve vatre".

    Ako ovo gore napisano nije od nekog salonskog provokatora izvan KIM (ged je privren UN protektorat a ne Vuciceva prcija), vec neki Srbin sa KIM onda da vam porucim: te pretnje Vucica su izjave dvorske budale koja ne moze da ostvari poredak ni u Srbiji a kamoli u protektoratu UN gde moze da priviri samo ako mu drugi dozvole. A ako je problem da medju vama na KIM postoje izdajice i saradnici okupatora iz NATO-Pristine, samo vi i vase info-sluzbe mogu da ih izoluju. A ako vi mislite da je sada i medju Srbima dole deoba po kojpj je vecina za veleizdaju i potpadanje pod Pristinu, uz nemo saglasavanje sa gubljenjem vasi prava da budete gradjani Srbije, onda ili idite u gerilu iako malobrojniji ali reatoborniji ili ako ne mozete pod Pristinu, napustite KIM i dodjite ovde da zajedno rusimo Vucicev rezim protestima na ulicama. Jer DSS-Dveri daju samo letke izjava iz aviona.
    Препоруке:
    12
    2
    43 понедељак, 16 фебруар 2015 13:16
    Slavomir Srpski, @Nesa (glodur)
    Za tu PASIVNOST naroda zadužene su "njegove" partokratske "vođe" koji su deo hijerarhije...

    Vidite, to sto vi kazete najvise lici na period pre I.SV rata kada su Srbi u BIH bili okupirani od Austrije.I onda vlada i Skupstina Kraljevine Srbije nije htela da im pomogne u oslobadjanju, jer su smatrali da su slabi (kao Vucic danas!), pa su prihvatali sve ucene iz Beca da cute i ne delaju. Ali ipak, jedna mala ali ratoborna Mlada Bosna je presla u gerilsku akciju,i organizovala politicki atentat na princa Ferdinanda u Sarajevu (aiko su i onda bili manjina u odnusu na dva miliona Srba u BIH),i to kada je Austrija (kao NATO danas) imala velike vojne manevre na Drini. To je bio okidac koji je gurnuo i Srbiju u rat. Srbi dole mogu akcijom politickog terorizma dole da pokrenu okidac i u Srbiji radi skidanja Vucicevog rezima koji se klima! Hrabro,da su organizovali koji gerilski napad na Vuciceve ljude koji dole dolaze da vas guraju u Pristinu,vi bi ste otpoceli bunu protiv dahija u Srbiji
    Препоруке:
    11
    0
    44 понедељак, 16 фебруар 2015 13:44
    добро је
    Видим да су почели да се јављају разни провокатори да багателишу овај скуп и саопштење. То само значи да сте на добром путу. Држите се браћо.
    Препоруке:
    12
    2
    45 понедељак, 16 фебруар 2015 13:55
    Slavomir Srpski, kada je politicki terorizam legitiman?
    Legitiman je onda kada drzava krsi sopstveni Ustav i silom namece okupaciju delu svojih gradjana! Onda je svaki oblik otpora, pa i oruzanog savsim legitiman jer predstavlja osnovnu borbu za sopstvenu slobodu i protiv okupatora. Zato ja podrzavam otpor Rusa u Donbasu protiv Ukrajine, ili otpor (devedesetih) Srba u BIH protiv dzamahirije Izetbegovica. Isto tako po istom principu danas podrzavan i oruzan otpor Srba u protektoratu UN na KIM, kojima se nelegalno (po Ustavu Srbije) oduzimaju najbitnije institucije da bi ih Pristina okupirala. Srbi, Gospodo, na KIM, nema vise vremena ni dileme: Vucicev rezim vas je izdao, krsi Ustav i oduzima vam slobodu i prava jer vam oduzima institucije pravosudja! Pruzite otpor svim sredstvima, pa i oruzanim. Pogledajte svuda oko sebe: narodi se dizu na ulice, i ako ne mogu drugacije brane se i politickim terorizmom protiv okupatora. Pa bili oni i iz izdajnicke vlade u BGD!!
    Препоруке:
    12
    0
    46 понедељак, 16 фебруар 2015 14:45
    @ Slavomir Srpski, @...?
    "...te pretnje Vucica su izjave dvorske budale koja ne moze da ostvari poredak ni u Srbiji a kamoli u protektoratu UN gde moze da priviri samo ako mu drugi dozvole...."

    Ali zato može da pošalje Momira Stojanovića, pukovnika Vojne službe bezbednosti u penziji da istražuje tzv. "patriotske pljačke" Srba na Kosmetu. Ličnost koja je visoko na listi traženih osoba od strane UČK-a.
    Препоруке:
    10
    2
    47 понедељак, 16 фебруар 2015 14:48
    Slavomir Srpski, Ne dajte da Kosovo postane srpki sram!
    страхујемо да наше снаге неће бити довољне за тај велики подвиг који ће захтевати саборну и духовну снагу целог нашег народа..

    Samo da od strahovanja ne postanete i kukavice! Zamislite da danas Porosenko kada je urusio ustavna prava Rusima u Donbasu na svoj jezik, da danas seta po Donjecku i Lugansku i propoveda kao da je u Kijevu!! Zasto su Rusi u Donbasu bolji od Srba na KIM?? Kako mislite da vam dodju dobrovoljci iz Srbije i Rusije ako vi prvi ne podignete ustanak kao Rusi u Donbasu. Na vasoj teritoriji vas pretvaraju u suznjeve okupatora, a vi i dalje primate Vucica, Drecuna, Viulina, koji kako jasno kazete su prekrsili vasa ustavna prava!! Hajde jednom ne kukumavcite vec dignite se na noge, oruzje u ruke za odbranu svojih prava, kao sto to drugi cine i ginu radi toga. Onda ce vam pohrliti pravoslavni dobrovoljci kao sto su Rusima u Krajini. Ne sramite Srpstvo! Ne budite najvece kukavice medju slovenima! Ako vi ne pocnete, niko vas nece osloboditi. Budite uvereni.
    Препоруке:
    10
    0
    48 понедељак, 16 фебруар 2015 15:03
    djoka
    Svaka im je na mestu ovih srba s Kosmeta koji se grcevito bore za opstanak Srbije kao drzave. Ovi potpisnici sporazuma (dacic-vucic) uz potpunu saglasnost nikolica, koji su uzeli ogromne svote novca za ovu izdaju, morace da zavrse na dozivotnu robiju kad-tad, uz oduzimanje celokupnog bogastva koji su stekli na racun izdaje zemlje,ali i otvorenom pljackomn zemlje i naroda. Uz dozivotnu robiju,obavezna klauzula da stoji:"prinudni rad kod individualnog poljoprivrednog proizvodjaca", a to znaci od sadjenja krompira di vadjenja,zimi hranjenje krupne i sitne stoke i ciscenje stala. U pomoc im omoguciti da im i porodice pomazu,jer su zasluzile. Obrok strogo zatvorski i redovni. Nadam se da ce ih sve ovo brzo zadesiti. Svakako i onih lopova pre njih, koji se sada uvijaju pored ovih kako bi izbegli zalsuzene kazne.
    Препоруке:
    8
    0
    49 понедељак, 16 фебруар 2015 16:35
    @ Slavomir Srpski
    (Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu i drugi saveti Srbima na Kosmetu)

    Slavomire Srpski, najbolje bi bilo da sve tvoje recepte za upotrebu štampaš i prvom prilikom pošalješ zabrinutim Srbima na severu Kosmeta. To će im biti od nesagledive pomoći. Mislim da gubiš dragoceno vreme pišući ovde komentare. Možda bi Srbi želeli i da lično vide i upoznaju čoveka sa toliko korisnih recepata za upotrebu.
    Препоруке:
    10
    3
    50 понедељак, 16 фебруар 2015 16:41
    Neša (Glodur)
    @Slavomir Srpski

    "Srbi dole mogu akcijom politickog terorizma dole da pokrenu okidac i u Srbiji radi skidanja Vucicevog rezima koji se klima! Da su organizovali koji gerilski napad na Vuciceve ljude otpoceli bi bunu protiv dahija u Srbiji"

    Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase tzv. RULJE a nju je nemoguće organizovati jer su neprekidno izloženi medijskim manipulacijama koje se baziraju na prikrivanju stvarnog stanja i davanju lažnih obećanja i nada. Režim računa na osnovnu srpsku osobinu - poverenje. Upravo sam Vučić intenzivno još od pobede SNS 2012. godine samo obećava i eventualno pokretanje ljudi zbog nezadovoljstva sadašnjim stanjem svaki put osujeti novim obećanjima. Malobrojni koji znaju pravo stanje i koji su svesni manipulativnih radnji režima, ponajviše Vučića, nemaju mogućnost za okupljanje kritične mase jer većina kaže "sačekajmo, evo kažu, biće bolje".

    Deo medija kontroliše Zapad a deo (prozapadni) SNS i SPS. Uz njih delaju i brojne NVO.
    Препоруке:
    8
    2
    51 понедељак, 16 фебруар 2015 17:25
    Slavomir Srpski, @Nesa Glodur
    "Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase "Kriticne mase ne postoje same po sebi, vec spavaju, sve dok se ne dese okolnosti koje nisu kontrolisane od vlasti i medija.Kada je Mlada Bosna organizovala akciju nije postojala bilo koja kriticna masa (oni su bili izrazita manjina). Ali POSLE njihovog dejstva stvari su pukle i pocele su da se stvaraju kriticne mase sa obe strane.
    Препоруке:
    8
    1
    52 понедељак, 16 фебруар 2015 17:54
    Slavomir Srpski, @Nesa Gldur (2)
    "Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase "

    Vidite, to je politika ovih salonistickih sastanata i odluka hocemo li-ili-ne povesti ovaj ili onaj sudski postupak. Smesno. To je ravno predaji. Istoriju pisu mase ali mase su pokrenute od istaknutih i uvek malobrojnijih licnosti, koje pokrenu mase i kreiraju nove odnose. U situaciji u kojoj DSS+Dveri drze manje od 6%, vi mozete da cekate i tisucljeta za vase "kriticne mase". Stavise, ovoj "opoziciji" nedostatak "kriticnih masa" je samo izgovor da nista ne rade oslim grohotesknih izjava ovde ili onde koje nikaoga ne uznemiravaju: mislite da je Vucic izgubio snove sto ce ovi da pokrenu proces kod nekog sudije (koga on kontrolise)? Ne. Put je drugaciji i da sam primere: Mlade Bosne, kao i Rusa u Donbasu (i oni su izrazita manjina cak i kod Rusa u Novorusiji od Harkova do Odese), koji su krenuli u akciju. Sada se vidi da je ta akcija dovela do polarizacije, fronta i kriticnih masa koje ce primorati i Rusiju na delovanje.
    Препоруке:
    9
    0
    53 понедељак, 16 фебруар 2015 18:26
    Slavomir Srpski, @Iz ostatka Srbije
    "Дан државности славе они који су је на Кососву продали! Данас није дан за славље,већ за туговање."

    Boze, koliko pluseva dobiste za ovakvu malodusnost od koje ce Srbima na KIM da otpadaju usi. Evo dao sam negativan znak za vas, i sve koji su vas podrzali u vasem zajednickom plakanju i tugovanju! A kada se lepo isplacete vi onda obrisite nos, pa lepo procitajte ovo:

    Ima nas "iz ostatka Srbije" koji nismo tuzni ni tugujemo, vec smo besni,i spremni za sve da stvari promenimo.A ovim dole Srbima na KIM porucujem:

    Imate li barem dvadeset spremnih sa vojnim iskustvom mladjih ljudi da se organizuju i da sprovedu jednu eksplozivnu akciju demnostracije protiv okupatora i njihovih sluga dole?? Ako nema, pokupite prnje pa bezite u Srbiju. Ako ima onda u akciju, pripremite se i na delovanje. Vasa akcija ce biti okidac i za pomeranje zabokrecine u Srbiji, kao i destabilizacija KIM gde ce biti tesko ostvarivanje briselskog sporazuma, i razbijanje vasih drzavnih pravosudskih institucija.
    Препоруке:
    7
    3
    54 понедељак, 16 фебруар 2015 19:30
    Објективан @ (из остатка Србије)
    "Србија без Космета није држава коју су стварали наши преци већ више од два века. Дан државности славе они који су је на Косову продали!
    Данас није дан за славље, већ за туговање."

    Мислим да претерујете. Србија, чији Дан државности славимо, није била већа од данашње Србије. Косово је припадало другом "вилајету". Важно је да су наши преци проширивали своју државу према стварним могућностима. Тако је Косово ушло у састав Краљевине Србије после Балканских ратова. Садашње стање ствари на терену је такво. Док су отимачи јужне покрајине у снази, нема услова за повратак Космета у оквире Србије. Треба стрпљиво сачекати "нову 1912. годину" па онда започети нови "Балкански рат". Дотле радити, колико је могуће, ненасилним средствима, на побољшању услова живота наших сународника на Косову и Метохији. На крају, да напоменем да је ситуација на Космету данас врло слична као у времену по Уставу из 1974. године. Припадност Косова и Метохије Србији није била од великог значаја за за обичне грађане.
    Препоруке:
    10
    8
    55 понедељак, 16 фебруар 2015 19:31
    Jasna@Banditski brlog
    Patriotski zutaci su oduvek bili puni "saveta". Taj vas "dobronamerni" savet je bio "Kosovo je demokratsko pitanje i samo da diktator ode"!Kad je uz vasu i CIA pomoc diktator otisao imali ste 13 godina da vratite Kososvo i sta je bi?Sada se pravite kao da nikada niste bili na vlasti,i samo mlatite.Zato ste tu danas gde jeste zasluzeno ispod cenzusa i nadam se da cete tu i ostati za sva vremena!
    Препоруке:
    4
    8
    56 понедељак, 16 фебруар 2015 20:04
    партијске гњиде
    Јасна,једва на крају,сврши(дискусију)на Даниловој тези:
    чекати,чекати,чекати,мрети и ништа више.
    Препоруке:
    7
    1
    57 понедељак, 16 фебруар 2015 20:34
    !!!
    Сви уговори који нису законити нису ни важећи.
    Препоруке:
    9
    1
    58 понедељак, 16 фебруар 2015 20:53
    Здравко Ј.
    Дајте да потпишемо и да се већ једном супротставимо издајницима. Сваки дан који чекамо они ће све више да нас уваљују у зла. Што пре се супротставимо биће нам боље. Да се изборимо за нашу децу!

    За православну Србију!
    За Крст часни и слободу златну!
    Препоруке:
    14
    3
    59 понедељак, 16 фебруар 2015 21:28
    Све јунак до јунака
    И опет у коментарима тек понеко сме да се потпише именом и презименом, али сви као подржавају подухват Браво, нема шта. Приземно.
    Препоруке:
    4
    9
    60 понедељак, 16 фебруар 2015 21:46
    ...
    Јунак није онај који је глуп, зашто непотписивање проглашавати уместо памећу кукавичлуком, сем уколико некога из служби не занимају наша имена???

    Одлично саопштење и велика истина. Ако је Бриселски споразум био политичко питање по Уставном суду, разбијање србског правосуђа и одламање и одлазак под Косовску јурисдикцију свакако је право питање, за кривичну и УСТАВОпучистичку одговорност.
    Препоруке:
    7
    2
    61 понедељак, 16 фебруар 2015 21:46
    Zapali, potpali i uteci
    Све јунак до јунака
    И опет у коментарима тек понеко сме да се потпише именом и презименом...



    Ja sam punih 18 mjeseci svaki komentar potpisivao imenom i prezimenom, ali sam uvidio da je to blesavo u "moru lažnih i anonimnih komentatora".
    Препоруке:
    5
    1
    62 понедељак, 16 фебруар 2015 22:01
    Kukakvica je uvijek za sebe mudrac...
    ...
    Јунак није онај који је глуп, зашто непотписивање проглашавати уместо памећу кукавичлуком,


    Svaka kukavica kako u ratu, tako i u miru za svoj kukakvičluk upravo kaže da je pamet, jer ako hrabar čovjek u ratu pogine kaže, da je bio pametan pobjegao bi, izbjegao rat i slično, a ako zaradi zatvora isto, samo taj "mudrac kukavica" je na bezbjednom, jer je "pametan" a ne kukavica dok mu drugi brane familiju u ratu, a u miru dok drugi provode "sve ono što pametna kukavica ne smije".
    Препоруке:
    3
    2
    63 понедељак, 16 фебруар 2015 22:30
    Zvonimir Bgd 2
    Ne sumnjam u rodoljublje ucesnika u ovoj zanimljivoj prici, ali lako je uociti velike razlike u odgovorima na pitanje - sta da se radi?

    Ukratko, problem je u razlicitom registrovanju stvarnosti. Kako po pitanju licnog odnosa prema politickoj poziciji Kosmeta, tako i po pitanju sagledavanja politike srpske vlasti. Inace, cesto izostaje pogled na aktuelnu medjunarodnu situaciju, sto bi morao biti vazan cinilac procene buducih koraka.
    Za sto pravilniji odgovor na ono gornje pitanje, potrebno je i sto vise znanja i cinjenica prociscenih od propagandne magle i laznih informacija. Malo je ko od "obicnih" gradjana u toj poziciji da sve ovo ima na raspolaganju. Nazalost, oni koji imaju dotok najvise proverenih informacija, njima se ne sluze u interesu naroda i drzave. Otud svadja i maltene ocaj medju svima nama. Lutanje u pretpostavkama, a ponekad predlog iza kojeg ne stoji licna odgovornost.
    Pokusao bih da u par redova ukazem na nesporazume.
    Препоруке:
    6
    0
    64 понедељак, 16 фебруар 2015 22:45
    Службеник
    Извините, али Вукадиновић, Антонић, Зарковић. Павловић.., они треба да Вам воде борбу, а ви да навијате. Којој сте ви то служби занимљиви у држави у којој се одавно све зна о свакоме. Сјајан изговор за све. Служба. Дајте молим Вас. Колико год се овај портал трудио да постигне нешто и у томе чак и успева, коментари га срозавају.
    Препоруке:
    0
    4
    65 понедељак, 16 фебруар 2015 22:48
    Zvonimir Bgd 3
    @ Објективан @ (из остатка Србије)

    Vas mi je komentar neka vrsta sublimacije nesporazuma medju rodoljubima. Sadrzi nekoliko opstih mesta koja se, uglavnom, provlace u svim "svadjama" i razlikama.
    Србија, чији Дан државности славимо, није била већа од данашње Србије. Косово је припадало другом "вилајету".

    Vi, ocigledno, kao toliki drugi, pod pojmom "danasnje Srbije" vec podrazumevate Srbiju BEZ Kosmeta. Ako tako gledamo, bespredmetno je svako dalje razmisljanje na temu srpske drzavnosti.
    Важно је да су наши преци проширивали своју државу према стварним могућностима.

    Prosirivali je i - prosirili. Steceno se mora braniti i sacuvati! Poradimo na tome! Jos nije izgubljeno.
    Док су отимачи јужне покрајине у снази, нема услова за повратак Космета у оквире Србије.

    "Promena svesti" daje svoje pogubne rezultate - poceli smo masovno i mi sami da verujemo kako Kosmet nije u okviru Srbije! A Kosmet je (jeste) Srbija.
    Препоруке:
    7
    7
    66 понедељак, 16 фебруар 2015 23:05
    Zvonimir Bgd 4
    Kosovo i Metohija su Srbija. I geografski, i pravno, i politicki. To je juzna pokrajina Republike Srbije. Dokazi za ovu tvrdnju su mnogobrojni - od istorijskih cinjenica i spomenika drzavnosti i kulture, do savremenih pravnih i politickih dokumenata, kako domacih (ustavni polozaj i pravni poredak Republike Srbije), tako i medjunarodnih (R.Srbija je na prostoru od Subotice do albanske i makedonske granice i od Drine do Dunava i Stare planine - jedina clanica UN i drugih medjunarodnih politickih organizacija, a tu je, s obzirom na privremenu okupaciju dela srpske teritorije i protektorat UN, jos uvek vazeca Odluka 1244 UN.. itd.). Vlasnicka svojina Srbije je takodje vazan dokaz da je Kosmet Srbija. Od tapija na zemljiste, do nekretnina, preduzeca, rudnika... stvorenih sredstvima srpske drzave i naroda.
    Припадност Косова и Метохије Србији није била од великог значаја за обичне грађане.

    Neverovatno! Da li je moguce da zaista tako mislite? Objasnite ovo.
    Препоруке:
    3
    6
    67 понедељак, 16 фебруар 2015 23:24
    Zvonimir Bgd 5
    Glavni problem u kolektivnoj svesti mog srpskog naroda nastaje, sa moje tacke gledista, onog momenta kada vecina ("kriticna masa") pocne, pod raznim uticajima (NATO medija u Srbiji, raznih nadriintelektualaca, odnarodjenih demagoga do najraznovrsnijih beneficijara i agenata srpske propasti, kao i zbog sopstvene malodusnosti ili neinformisanosti...itd.), kada pocne da NEGIRA prethodno (ukratko) pobrojane cinjenice!

    Glavni argument onih koji prihvataju i promovisu tzv."realnost" je - zakon sile! Sili nema premca, kazu. Zatim jedna drugu sustizu mudrosti - "Sila Boga ne moli", "Sut s rogatim ne moze".. itd.

    Pogubno je dejstvo lazi i obmane ljudske psihe i dostojanstva. Redovno se zaboravlja na jednostavnu istinu - sila je sredstvo siledzije! A siledzijstvo je sunovrat civilizacije. Treba mu se suprotstavljati svuda i na svakom mestu.
    Kada nemas uslova za oruzanu borbu, nadji toliko drugih nacina - govori, pisi, buni se, ne miruj.
    I nikako ne saradjuj sa siledzijom!
    Препоруке:
    7
    1
    68 уторак, 17 фебруар 2015 00:40
    Објективан @ Zvonimir Bgd 3,4,(5)
    Због дужине текста одговарам кратко:

    "Србија,чији Дан државности славимо,није била већа од данашње Србије.Косово је припадало другом "вилајету"."

    Овде мислим на Србију у првим деценијама 19. века. Ко је и када одредио коначне границе Србије? Зашто то не би биле и границе Душановог царства?

    "Док су отимачи јужне покрајине у снази,нема услова за повратак Космета у оквире Србије."

    Зар тако нису размишљали: Карађорђе, Милош, Михајло, Милан, Александар до Петра првог? Краљ Петар I је кренуо у ослобађање српских територија под турском влашћу када су се стекли потребни услови и створио војни савез. Са ким би данас Србија склопила војни савез за ослобађање Косова и Метохије?

    "Припадност Косова и Метохије Србији није била од великог значаја за обичне грађане."

    Овде сам мислио на стање на КиМ када је на снази био Устав од 1974.г.Да сте тамо живели не бисте постављали питање.Покрајина је била по овлашћењима готово у нивоу републике.Имала је скоро све атрибуте републике у СФРЈ.
    Препоруке:
    8
    5
    69 уторак, 17 фебруар 2015 14:55
    Објективан @Zvonimir Bgd 3,4,(5) - 2
    (Копија коментара од 01:00 ч.)

    Овим додатком желим да вам укажем на мањкавости у анализи мога коментара од 18:30 ч. Премда, нисам сигуран да се не ради о намерном скраћивању извода из текста, како бисте могли да "подвргнете анализи" наведене изводе и изградите своје "тезе" о "недостатку друштвене свести" у грађана Србије према питању Косова и Метохије. Пример за то је следећи закључак: ["Promena svesti" daje svoje pogubne rezultate - poceli smo masovno i mi sami da verujemo kako Kosmet nije u okviru Srbije! A Kosmet je (jeste) Srbija.] Где сам у коментару рекао да верујем да Косово и Метохија није део Србије? Ја сам написао да, и поред наше намере, нема услова да Космет вратимо реално у оквире Србије. Осим ратом са НАТО пактом. Зар председник Милошевић није пао са власти и зато што је био присталица и реализатор ратне опције очувања Космета, а "5. октобарци" су питање Косова и Метохије сматрали "демократским питањем" које ће решити мирним путем са својим НАТО "пријатељима"?
    Препоруке:
    9
    1
    70 уторак, 17 фебруар 2015 19:00
    Kosovac @ Zvonimir Bgd 5
    "Pogubno je dejstvo lazi i obmane ljudske psihe i dostojanstva. Redovno se zaboravlja na jednostavnu istinu - sila je sredstvo siledzije! A siledzijstvo je sunovrat civilizacije. Treba mu se suprotstavljati svuda i na svakom mestu.
    Kada nemas uslova za oruzanu borbu, nadji toliko drugih nacina - govori, pisi, buni se, ne miruj.
    I nikako ne saradjuj sa siledzijom!"

    Hvala vam dragi Zvonimire Bgd na ovim korisnim savetima za nas očajne Srbe na Kosovu i Metohiji. Obećavamo da ćemo vrlo brzo, napamet naučiti ove mudre izreke i pouke, i uvek ih primenjivati u našoj neprestanoj borbi za očuvanje naše lepe pokrajine u okrilje drage nam Srbije. Bilo bi nam jako drago da nas posetite i lično se uverite da se držimo vaših dragocenih saveta. Puno pozdrava!
    Препоруке:
    6
    0
    71 уторак, 17 фебруар 2015 21:28
    Zvonimir Bgd
    @ Објективан

    Ocigledno, rodoljube, medju nama su nesporazumi u vezi sa terminima i njihovim sadrzajem.

    Pazite, tacno je da niste napisali da "nije deo Srbije", ali ste napisali ovo:
    Док су отимачи јужне покрајине у снази, нема услова за повратак Космета у оквире Србије.

    To je, dakle, vasa recenica i stav. Iz ovog stava proizlazi da Kosmet nije u okviru Srbije. Nisam siguran na sta mislite, ali sam se potrudio da iznad pokazem zasto ovakav stav ne odgovara geografskoj, pravnoj i politickoj stvarnosti. Naveo sam i dokaze za to. Ja, naravno, znam da nasi neprijatelji, prvenstveno strani okupator i siptarski teroristi, pokusavaju da nas ubede u suprotno. Ali, njihov jedini argument je, kao sto sam napisao - zakon sile! Ja taj argument s gnusanjem odbacujem i tvrdim - Kosmet je i deo i u okviru Srbije, i dalje.
    Ukoliko se ovo promeni, to ce biti nasa "zasluga". S toga, cvrsto stojim na poziciji da ne treba uvazavati argumente sa pozicije sile.
    Hvala.
    Препоруке:
    2
    4
    72 уторак, 17 фебруар 2015 21:47
    Zvonimir Bgd
    @ Kosovac

    Emotivno sam primio vasu poruku i poradovao se tome da neko od moje brace sa Kosova i Metohije smatra moje stavove ispravnim.
    Voleo bih da je tako i zelim Vam svako dobro.
    Ja sam obican, sto kazu "mali" covek iz Beograda i bez uticaja u politickim odlukama koje u nase ime donose oni koji su na vlasti.
    Ipak, uvek i na svakom mestu pokusavam da svojim stavom ukazem ljudima koji me okruzuju na potrebu nacionalne svesti i jedinstva. Ne smemo dozvoliti da nas agresivna propaganda nasih neprijatelja ubedi u njihove lazi i trikove!

    Vas poziv prihvatam i cim budem mogao proci cu svojom zemljom i doci medju svoju bracu i sestre koji zive na njenom jugu.

    Pozdravite svoje i budimo istrajni u pravednoj borbi, bez straha i malodusnosti.
    Ziveli!
    Препоруке:
    5
    0
    73 уторак, 17 фебруар 2015 23:25
    Објективан @ Zvonimir Bgd
    Слажем се са вама, да је Косово и Метохија саставни део државе Србије.То потврђује Устав и закони који из њега произилазе.То потврђује и Резолуција 1244 Савета Безбедности УН.Мене брине то што се догађа ових година и месеци.Косово као државу признаје велики број држава у свету а међу њима САД,В.Британија,Немачка,Француска,...неке од земаља Азије,Африке,Аустралија идр.,око стотину земаља.Наш евентуални пријем у ЕУ (свакако) подразумева да ми признамо Косово.Бриселски преговори јако личе на међудржавне.Значи, осим нама пријатељских земаља: Русија,Кина,Индија и др. готово цео свет гледа на државу Косово као свршену ствар.Ту је и пријем Косова у неке међународне организације које му све више потврђују државност.Наше непризнавање "државе Косова" свакако има велики, чак,одлучујући значај, али се плашим да ће нас приморати да тај став променимо зарад "напретка" Србије.Повлачење окупатора са простора покрајине за сада није извесно,тако да је мало извесно скоро враћање нашег суверенитета.
    Препоруке:
    8
    0
    74 среда, 18 фебруар 2015 00:00
    Zvonimir Bgd
    Da, naravno, Vasa opservacija ima svoje utemeljenje u realnim dogadjajima koji ne idu na ruku nasoj domovini i narodu. A to sto "gotovo ceo svet gleda na drzavu Kosovo kao svrsenu stvar", kako ste se izrazili, posledica je naseg nacionalnog nemara u odnosu na sopstvenu drzavu i nase lakovernosti u izboru svoje vlasti. To da je u pitanju "gotovo ceo svet", sto za sada srecom nije tacno, postace uskoro tacno zahvaljujuci odustajanju srpskog naroda od borbe za svoje interese. Znate ono - sto bi oni bili veci katolici od Pape? Po ovom pitanju mnoge zemlje trpe veliki pritisak mocne Amerike, ali kada vide da su upravo Srbi popustili, pa sto bi onda oni "drzali vodu"?
    Dakle, jasno je da tzv."Kosova" ne moze postati drzava ako je ostatak Srbije ne prizna, na ovaj ili onaj nacin.
    A nasa vlast to radi. S obzirom na malodusnost i slabost svih nas, ta vajna nam vlast ce to i "de iure" da potvrdi.
    Moja poenta je: da smo mi odlucni i jedinstveni, ni izdajnik ne bi mogao nista!
    Препоруке:
    3
    0
    75 среда, 18 фебруар 2015 00:40
    Објективан @Zvonimir Bgd
    Мислим да је промена наше доктрине "сукоба са целим светом" у "помирење са целим светом" доста утицала на догађаје око наше јужне покрајине. Ми смо, забринути за будућност Србије, 2000. године "окренули лист" и прогласили "амнестију за све нама непријатељске земље". Данас су све земље "наши пријатељи". Ипак, неке од тих земаља воде исту политику према Србији као и крајем прошлог века а, што је посебно важно, држе континуитет планова одређених оружаном агресијом 1999. године. То се види по деловању у тзв. међународним снагама на Космету, нарочито у првим годинама окупације, у СБ УН и Уједињеним нацијама. Мислим да наша држава мора да има јасне ставове по стратешки важним питањима и да не попушта "ни за јоту" на све захтеве и притиске од земаља које су умешане у отимање наше покрајине Косова и Метохије. Исто тако ми треба да "подржимо" ставове нама (стварно) пријатељских земаља када бране наш суверенитет, у УН и ЕУ, на целој територији Србије.
    Препоруке:
    8
    0
    76 среда, 18 фебруар 2015 15:40
    Посматрач
    @ Објективан (недеља, 15 фебруар 2015 19:30)

    Осећам потребу да вам се обратим поводом коментара који су цењени читаоци оценили тако негативно. Колико сам ја разумео, ви сте покушали да продрете у суштину плана наших власти око решавања питања са нашом јужном покрајином. Схватајући каква сила је стала наспрам Србије у отимању Косова и Метохије од матице земље, наша власт настоји да "попуштањем" у ставовима ослаби тај притисак и добије у времену, када се у олакшаним условима, у другом распореду снага у свету, може одлучним потезима вратити Космет, из статуса Протектората УН или ЕУ, под суверенитет Србије. Наша власт има у виду да сви важећи документи, Устав Србије (ако се не промени), Резолуција 1244 СБ УН и др. стоје на страну наше државе, односно потврђују наш суверенитет над Косовом и Метохијом. Мислим да сте зато подсетили на време Кнеза Милоша и његових преговарања са Турском. Огорчење читалаца је изазвало то "несрећно" упоређивање Кнеза Милоша и данашњих "Кнезова" Србије.
    Препоруке:
    8
    1
    77 четвртак, 19 фебруар 2015 21:41
    Турас
    Коментари:Објективан,Звонимир,Посматрач...осим Славомира србског не увиђају крајност стања на Космету . Силеџиство ,сила која се од наведених критикује као примитивно средство борбе и претресају се про и контра разматрања , док је све врло једноставно .Космет се утапа у"тихој"независности која нам је свима јасна . Устав ће бити промењен да се независност спроведе до краја .Главни одговорни су у БГ.који добијају инструкције из западних амбасада ,оних који су их и поставили да упропасте Србију . Наравно "лагано" да све ресурсе и важне привредне субјекте преузму страни власници . А ви се "договарајте" шта би то требало да се ради . Господо ,ако не знате , поштедите нас трућања . Ниједна држава се није одбранила трућањем , или се ја можда варам ?
    Препоруке:
    0
    1
    78 четвртак, 19 фебруар 2015 22:40
    Објективан
    @ Турас

    Турасе, за тебе би, без увреде, могли рећи: "Касно Марко стиже на Косово!" Да си се на време укључио у дискусију, можда би својим предлозима помогао да изнађемо неко добро и остварљиво решење за Косово и Метохију. Ја сам покушао да прикажем слику данашњег држања наших власти и виђење решења у блиској или даљој будућности. Тачно је да смо сви мање или више "филозофирали", свако на свој начин. По мени јавно мњење у Србији мора спречити наше представнике да пређу "Рубикон". Устав ћемо усвајати на референдуму, као и преходни, па ако у њему не буде Косова и Метохије, нећемо га прихватити. Треба масовним потписима захтевати од Председника и Владе да о свим тачкама преговора са Приштином у Бриселу буде лично и тајно изјашњавање у Скупштини. Тако ћемо спречити да поједнци у екипи за преговоре одлучују у наше име. Само, треба грађане Србије подсетити да је Космет и даље "срце Србије". Тако ћемо спречити да постане "срце Албаније." Поздрав.
    Препоруке:
    7
    0
    79 четвртак, 19 фебруар 2015 23:27
    Турас
    "Објективан" Господине ,ви или хоћете да нас увесељавате или сте неозбиљни . Паметнима је историја учитељица живота а не само каталог догађања .Рубикон је прешао Цезар а не неки Тадић , Вучић и остали резиденти -немојте се плашити Србија нема данас СВОГА достојног представника. Што се тиче референдума ,напоменух да је смешно . До сад је требало да их буде неколико !?Где су? Верујете да се тим триковима нешто постиже за добробит земље у којој се спроводе ? Ви треба да се потписујете са псеудонимом ОПТИМИСТА . Поздрав .
    Препоруке:
    0
    1
    80 петак, 20 фебруар 2015 00:58
    Објективан
    @ Турас

    Боље да нас је више оптимиста него песимиста. Песимизам замрачује ум и омета трезвено размишљање. Отац Тадеј је говорио: "Какве су ти мисли, такав ти је и живот!" А други: "Оно што је у твојој глави то је у твојој стварности!" Размишљај позитивно и тако ће ти и бити! Зар не видиш или осећаш како се на разне начине "убија дух нације". Код људи се ствара песимизам и малодушност. Људи не верују у своју снагу. Удружени у истим идејама могу да чине велика дела. А то песимисти не могу! Поздрав!
    Препоруке:
    7
    1
    81 субота, 21 фебруар 2015 17:27
    Zvonimir Bgd
    @ Турас

    Bez uvrede g.Turas, ali deluje kao da nam svima otkrivate rupu na saksiji. Sto se mojih stavova tice, ili ih niste do kraja procitali, ili se pravite da niste razumeli. Udarate na otvorena vrata.
    Ako Vas mrzi da ponovo citate moje komentare, ovde procitajte par recenica koje su njihova sustina:
    Ukoliko se ovo promeni, to ce biti nasa "zasluga". ...
    ... da smo mi odlucni i jedinstveni, ni izdajnik ne bi mogao nista!


    A sto se tice vaseg stava da od "трућања" nema nista, zapadate kao i mnogi u tautologiju - bavite se pisanjem i sami, da bi ste nam rekli kako ne vredi pisati.
    Препоруке:
    6
    0

    Анкета

    Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
     

    Република Српска: Стање и перспективе

    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер