Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Donjeck: Granata pala na tramvajsku stanicu, poginulo najmanje 13 ljudi

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 januar 2015 11:09
Beograđanin
Zapadnim fašistima cilj je etničko čišćenje Donjecke oblasti, nešto kao Oluja i Kosmet nakon okupacije.
Preporuke:
120
56
2 četvrtak, 22 januar 2015 11:40
Rus iz Moskve
Odlican povod za uspostavljanje zabrane zone letova iznad Ukrajine i ruske "humanitarne" intervencije. Medjutim, taj film od kremaljske gasne stanice necemo gledati. Drz'te se braco Novorusi, oni ped..i iz Moskve su moralna nula za vas. Vi ste pravi Rusi, dostojni Suvorova, Kutuzova, Donskih i Kubanskih kozaka. A Putin, Lavrov, Sojgu, Medvedev, Surkov, Rogozin & co. su sramota i bruka jedne tako velike nacije kao sto je ruska. Kadirov se jedini od njih casno poneo, sto se kaze Turcin a co'ek!
Preporuke:
58
77
3 četvrtak, 22 januar 2015 11:45
koliko će njih sad da ćuti
Da li će se sad oglasiti Kesić.....
Preporuke:
84
49
4 četvrtak, 22 januar 2015 11:56
Ne klepeći nanulama
Rusija mora uništiti kompletnu vojnu infrastrukturu Ukraine, to je jedino rešenje.Inače genocid nad ruskim civilnim stanovništvom nema kraja.
Preporuke:
95
52
5 četvrtak, 22 januar 2015 11:58
srpska sarma, može i pasulj@ Beograđanin
Ne, ovo i Volnovaha su Vam Poštovani SLUČAJ "Vase Miskina" u FUNKCIJI "Bljeska" i "Oluje"!? No, Imperija i Imperijini satrapi u nastupu njihovog LUDILA NE KAPIRAJU da RUSI NISU Srbi!? Međutim, kad KRENE "SVEŠTENI RAT" Rusa protiv ZAPADNIH "krstaša", to se NEĆE ZAUSTAVITI na Čotu i zapadno od Lavova!?
Preporuke:
71
12
6 četvrtak, 22 januar 2015 12:01
hmm
Ne sumnjam da Moskva igra neku svoju igru, ali je zaista sramota za zvanicni Kremlj da tolerise ovolike civilne zrtve.
Preporuke:
69
17
7 četvrtak, 22 januar 2015 12:08
Oleg Mikac je doveden na mesto pogibije Civila u Donjecku
Posle ovoga bi dobro trebali da razmisle šta i kao sa njim , taj više na slobodi ne bi smeo da se nađe ..
Preporuke:
60
12
8 četvrtak, 22 januar 2015 12:12
Na mesto događaja je izašao predsednik Donjecke narodne republike Aleksandar Zaharčenko
https://www.youtube.com/watch?v=3_UW44-MNws
Preporuke:
40
8
9 četvrtak, 22 januar 2015 12:16
Forever Jang
Gde je sad:"JE SUIS DONETSK?"
Preporuke:
91
5
10 četvrtak, 22 januar 2015 12:26
,Donjeck 22/01/2015
https://www.youtube.com/watch?v=W6TbpeZkwtI
Preporuke:
15
2
11 četvrtak, 22 januar 2015 12:34
Lazni Rus
Kladim se da ovaj sto se predstavio kao Rus iz Moskve uopste nije Rus niti je iz Moskve.
Preporuke:
47
10
12 četvrtak, 22 januar 2015 12:50
Ko Sarajevo?
Ovo me nešto podsjeća na Sarajevo i međusobna prepucavanja ko je bacio granatu?
Preporuke:
24
15
13 četvrtak, 22 januar 2015 12:52
Ko Sarajevo?
Ko masakr na Markalama? Povod za vojnu intervenciju Zapada?Samo kakvu?
Preporuke:
31
5
14 četvrtak, 22 januar 2015 12:52
subotičanin
Evo šta je proizvela Ruska agresija. Ukrajinska vojska mora da brani teritorijalni integritet svoje zemlje.
Preporuke:
8
113
15 četvrtak, 22 januar 2015 12:53
Odbrana i poslednji dani
Rusija mora sazvati sednicu Sveta bezbednosti, tražiti od američkog potrčka Bankija da se izjasni povodom zločina ukrajinske nacističke horde prema civilima.
Preporuke:
61
5
16 četvrtak, 22 januar 2015 12:57
Ko Sarajevo?
Žestoki sukobi u Donjecku nastavljeni su u trenutku kada je na sastanku ministara inostranih poslova Nemačke, Francuske, Rusije i Ukrajine dogovoreno povlačenje teškog oružja.



Isti ili toliko sličan scenario sa Sarajevom? Tako je bilo i u tada, neko će se sjetiti: "dogovor da se teško naoružanje povuče 20 kilometara od centra Sarajeva"?Princip je isti, sve su ostalo nijanse?!Ratujte budale, a mi ćemo kada se iscrpite dođi da "vas smirujemo"?!
Preporuke:
38
7
17 četvrtak, 22 januar 2015 13:02
Ko Sarajevo?
Masakri na Markalama...
Prvi se dogodio 5. februara, 1994. godine kada je 68 ljudi ubijeno, a 144 ranjeno. Drugi se dogodio 28. augusta, 1995. godine, a ubijeno je 37 ljudi, dok je ranjeno 90. Drugi masakr je bio direktan povod za kampanju bombardovanja srpskih položaja od strane NATO pakta
.

Istorija se zaista ponavlja?!
Preporuke:
27
6
18 četvrtak, 22 januar 2015 13:11
Rade Uzelac
@ Ko Sarajevo?

Možda te podseća ali u oba slučaja znamo ko je "bacio granatu". To su u oba slučaja bili "ljubitelji demokratije i zapadnih vrednosti".
Preporuke:
46
1
19 četvrtak, 22 januar 2015 13:11
el srbinjo
Ratujte budale...

šta si pametno hteo sa ovim da kažeš?
Preporuke:
24
2
20 četvrtak, 22 januar 2015 13:12
Goran Maksimović
Amerika ne želi zamrznuti konflikt a povlačenje teškog naoružanja je veliki korak prema njemu. Zato je banda sada gađala civile, kako bi Novorusi odgovorili i krenuli u veće operacije i, što oni također priželjkivaju, Moskva uvukla direktno u sukob. I što rat više traje, antirusko raspoloženje u dijelovima Ukrajine koji nisu pod kontrolom Novorusa, rasti će pošto je na djelu nesmiljena antiruska propaganda. A to Amerikancimma odgovara. to stvaranje druge Poljske kao protivruskog bedema.
Preporuke:
41
4
21 četvrtak, 22 januar 2015 13:20
Vlado Banja Luka
SAD je bankrotirala. EU je bankrotirala. Danas će Ev.centralna banka da donese odluku da štampaju novih 600 milijardi evra da bi zakrpili svoje dugove. 600 milijardi bez ikakvog pokrića. 600 milijardi od čistog vazduha!
SAD, ali i neke članice EU jedini izlaz za svoje bankrotirane guzice vide u novom velikom evropskom, ali i svjetskom sukobu. Jedini izlaz je rat! Mir nije opcija... Zato su i Ukro-nacisti počinili ovaj današnji zločin. Hoće da Rusiju uvuku u direktan sukob. Naredili im satanisti sa Zapada.
Preporuke:
65
3
22 četvrtak, 22 januar 2015 13:21
max
Nije mi jasno kako DNR nije očistila Ukrajinske snage? Od 29.septembra oni ne mogu da kompletno očiste aerodrom a opkoljeni su Kiborzi? Odavno su trebali da ih proteraju da uspostave mir,ovo ide na ruku DNR.
Preporuke:
17
18
23 četvrtak, 22 januar 2015 13:34
Srbin
I pored ovakvih brutalnih zločina nad mirnim Rusima u Novorusiji,a koje je izvršila nacifašistička kijevska hunta uz podršku bolesno zločinačke Amerike, Lavrov - predstavnik Rusije na "sastanku četvorice o "ukrajini""- prihvata da se sve vrati na dogovoreno u Minsku u septembru, a to znači ponovo uslovi za NEKAŽNjENO I NIČIM OGRANIČENO UBIJANjE RUSKIH CIVILA.
Prvom prilikom nacisti će ubijati Ruse, a "Moskva" će tražiti da "hitno prestanu ratna dejstva".
JADNO, ČEMERNO I TUŽNO.
Šta god ko "objašnjavao ovo višim interesima"- pitanje je po kojim to "višim interesima" se mogu ubijati Ruski civili. Hajde da po višim interesima padaju granate na grad kijevske nacifašističke hunte, pa da vidimo reakcije i tumačenja.
Glumite šta god hoćete, po meni nešto "smrdi u državi Danskoj", ili, neka je magla u Ruskoj vlasti u Moskvi. Dokle će da traje ta magla???
Preporuke:
33
18
24 četvrtak, 22 januar 2015 14:08
Oliver Kromvel
Ma kakvo povlačenje Ukropi dovlače tehniku u rejonu naselja Peski su dovukli 70 različitih vozila,od toga barem 15 tenkova rat se nastavlja oni u principu nemaju kud ako padnu Avdejevka i ceo rejon oko naselja Peski praktično sledeća rezervna linija je Pervomajskoje,posle tog naselja se praktično izlazi na administrativne granice Donjecke oblati,Ukropi to vrlo dobro znaju,inače 90% naselja Peski kontroliše VSN.U sinoćnim zestokom borbama na svim frontovima bilo je dosta mrtvih,poginulo je 60 Ukropa tokom noći,izgubili su jedan BTR i 3 BMP-a,gubitci VSN su 8 poginulih Novorusa i 16 ranjenih,najveće gubitke su Novorusi imali oko blok posta 29 koji je zauziman bukvalno na juriš posle artiljerijske pripreme.Nema ništa od povlačenja ujka Sem je rekao rat i tako će biti,ulog je i taktički gledano veliki padom Donjeckog fronta praktično bi ceo juzni front bio doveden na ivicu kolapsa,UKropi bi morali da se povuku iz Mariuopolja koji više ne bi bio pogodan za odbranu ili bi se našli u kotlu.
Preporuke:
57
3
25 četvrtak, 22 januar 2015 14:19
Oliver Kromvel
max-Donjecki aerodrom nije Batajnica već ogroman kompleks,grad u gradu,zauzima površinu od preko 10 km samo pista ima 4 kilometra,aerodrom se nalazi 10-12 km od grada Donjecka,građen je u sovjetsko vreme i što je još gore poseduje veliki broj katakombi i podzemnih prolaza i tunela.Takođe imajtu u vidu da zbog strateškog značaja za Ukrope u ovom rejonu su dovukli još u prvim danima borbe ogromne snage i sada je ubedljivo najveća koncentracija njihovih trupa u rejonu aerodroma i prigradskih naselja Peski,Avdejevka,Spartak,ceo juzni front zavisi od polozaja kod Donjecka,ko drzi aerodrom i naselja oko njega praktično kontroliše front.Ukropi će svom silinom braniti ove polozaje jel njihovim gubitkom VSN praktično izlazi na granice Donjecke oblasti,zbog toga očekujte još krvavije borbe.Sada je VSN uspela da zauzme aerodrom i veći deo naselja Peski i vrši pritisak na Avdejevku čime je delimično ali ne i u potpunosti olakšala polozaj Donjecka.
Preporuke:
57
4
26 četvrtak, 22 januar 2015 14:39
TOPOLj
Juče sam napisao komentar povodom teksta na stranicama NSPM.Tekst nosi naslov:"NATO:Primetno povećanje broja tenkova,artiljerije i druge vojne opreme koju koriste ruske trupe na istoku Ukrajine".Napisao sam da treba krenuti na Kijev a da za prvo vrijeme treba uništiti kompletnu artiljeriju i naoružanje ukrajinskih nacista u prečniku od 150 km da se više ne dešavaju mučne scene gdje se ubijaju djeca i civili.Današnja tragedija je potvrda da sam bio u pravu.Predsjednik Putin je nesumnjivo nešto izuzetno ali očigledno je da u vrhu ruske vlasti nešto ne štima.Neko svijesno opstruira direktno angažovanje ruske vojske.Putin se mora osloboditi tog šljama.Mora sa ekipom iz FSB reprizirati događaje s kraja decembra 1999 kada je smijenjen Jeljcin.Treba dovesti ekipu koja će ukrajinskoj nacističkoj vlasti objaviti rat a samim tim i Americi.Obavezno treba protjerati iz Moskve američkog ambasadora.Treba uništiti Ukrajinu kao državu.To je jedino rješenje za Rusiju,dugoročno i spasonosno.Sve javno ne tajno.
Preporuke:
44
4
27 četvrtak, 22 januar 2015 14:48
vanzemaljac
Russia ratuje ekonomski i dodaje malko
a rat sa eu je Turcia
Turcia i musimani ratuju sa eu i nemcima
to je to ....
vesti van zemlje
vanzemljske

i to ce trajati dok nepropadne eu
onda ce otpadati jedan po jedan
to je bilo 1943-e
englezi pa franzuci pa svi polako otpadnu
tek na kraju ameri promene pesme
a to u vremenu moze potrajati
dugo dugo dugo...
tek je prva godina ratovanja...
i tako
slusatje rt i sjajna tv i sve znaju
asija asija radi i ona vlada svetom
pozdrav
zaijian , xinnien kuaile 2015
Preporuke:
21
5
28 četvrtak, 22 januar 2015 15:14
Anka Krajina
Grupu od 18 zarobljenika ukrajinske vojske prošetali su danas ulicama Donjecka.
Zaharčenko im je poručio da se moraju izviniti rodbini poginulih i tražiti oproštenje.

Turčinov je krenuo u Donjeck da ohrabri svoje "junačine" ali je zbog magle morao sleteo u Harkovu.
U Harkovu posebne jedinice pojačano čuvaju sve važnije strateške tačke.
Moraće ih partizanski deverzanti još bolje zaposliti u pozadini da shvate da više nigde nisu sigurni.
Preporuke:
35
1
29 četvrtak, 22 januar 2015 15:25
Velizar M.
Pogledao sam gde su tačno stradali ovi ljudi na stanici i oko nje. Najbliže mesto koje bi moglo imati nekakav vojni značaj jeste jedna Železnička stanica koja se nalazi stotinama metara daleko. Komunikacije prema Pesku još su dalje. Nemoguće je da su artiljerci toliko promašili. Ne verujem ni da su namerno gađali baš to mesto i nameće se zaključak da se sprovodi terorističko bombardovanje. Neselektivno, nasumično po civilnim ciljevima. Kao udar na moral. Zločin. Baš me zanima da li će se praviti paralele sa onom nesrećom kod Volnovahe.
I Gorlovka je na udaru već danima. Čudi me da se o tome ne piše jer je tamo teže nego u Donjecku. Bukvalno ceo grad je granatiran.
Što se borbi oko aerodroma tiče, težište će biti na Avdejevki. Kod Peska nema potrebe izlaziti na otvoreno. Otvoreno je (i minirano uzduž i popreko) i od aerodroma prema Opitnom i tu je besmisleno raditi bilo šta. A pre Opitnog mora se ponovo uzeti ona kasarna na prilazu Avdejevci. Sva je prilika da će biti ljut boj na toj strani.
Preporuke:
32
0
30 četvrtak, 22 januar 2015 16:09
Anka Krajina
@ Velizar M.
sprovodi se terorističko bombardovanje... Neselektivno, nasumično po civilnim ciljevima. Zločin.

Jacenjuk je već optužio Moskvu za taj zločin, što nije nikakvo iznenađenje nakon svih nebuloza koje je dosad izjavljivao.
U Kijev je stigao američki general, komandant kopnenih snaga za Evropu pa u tom svetlu treba gledati i ovaj napad kao i Turčinovu tobožnju posetu ratištu.
Nije važno koga i gde ubijaju, samo nek se puca.
Preporuke:
28
2
31 četvrtak, 22 januar 2015 16:19
saša r.
@Velizar M.
E, g-dine Velizare, greške artiljerije se dešavaju, čak i na istoj strani, ali ovo nije to. Ovakvi potezi Porošenkovih ubica su svakodnevni, iz časa u čas ubijaju se civili na svakom koraku, koriste se i samohodke sa topovima od 204 mm. To je jedno životinjsko ponašanje koje je prevazišlo svaku meru.
I, kao što vidite i sami, niko se ne oglašava, nema OEBS-a, nema šetača po evropskim metropolama, naravno ni u Srbiji, nema nikoga da izađe na ulicu sa transparentima tipa "Je suis Donjeck"!
No, videćete, kad krene potpuna kontraofanziva i bežanija ukropa glavom bez obzira, eto nama dreke iz OEBS-a, eto vapaja "zabrinutih šetača", eto Nataša, Sonja, Čedomira i sličnih.
Proglasiće oni još malo borce Novorusije za teroriste, ljude koji ih podržavaju preko interneta "saučesnicima i podstrekačima terorizma", tek sad počinje seks sa svim njegovim varijacijama.
Preporuke:
29
0
32 četvrtak, 22 januar 2015 16:39
TOPOLj
Najnovija informacija objavljena na portalu "Fakti" jeste ta da je tragedija koja se desila na tramvajskoj stanici u Donjecku djelo ukrajinskih diverzanata.Većina je pohapšena a dio grupe ušao je u grad sa 2 minobacača u velikom kombiju.Predsjednik Donjecke Narodne Republike,Aleksandar Zaharčenko,izjavio je da je minobacačka baterija uništena koja je ispalila 5 mina u centru Donjecka.Ovi "podvizi"nacističke hunte nenailaze na osude,bar ne u velikom broju.Nema i neće biti protesnih šetnji kao povodom masakra u "Šarli Ebdou".Banda u bijeloj kući koja je idejni sponzor ovog zločina kao i nacisti u Kijevu,sebi su zacrtali cilj da Ruse treba ubijati.Ne može ovo dovjeka trajati.Ma koliko neki u zvaničnoj Moskvi bili iondolentni(sa izuzetkom predsjednika Putina i još časnih ljudi poput njega kao Šojgua,Rogozina i njima sličnih)jedno je sigurno:ruska vojska neće nijemo posmatrati ove zločine.
Preporuke:
32
1
33 četvrtak, 22 januar 2015 16:43
Velizar M. @Anka Krajina
Pa sad, i jest tako. "Shock and awe", po američki. Samo nisu oni amerikanci, nemju toliko preovlađujuću silu i zločinačkim metodama ne mogu postići nikakvu prednost. Samo će izazvati bespotrebnu patnju i pojačati želju za otporom. Ili osvetom, što im je delom uspelo jer su opolčenci ipak prekršili pravila kad su onog zarobljenog pukovnika izveli na lice mesta.
Preporuke:
18
1
34 četvrtak, 22 januar 2015 16:52
Velizar M. @saša r.
...greške artiljerije se dešavaju, čak i na istoj strani, ali ovo nije to.
Ma to i kažem. Samo sam počeo nekakvom antitezom. Nit su snjegi nit su labudovi, nit su ljute greške tobdžijine, već je zločinačko lupanje po civilima kao posledica besa i očaja zbog poraza.

naravno ni u Srbiji, nema nikoga da izađe na ulicu sa transparentima tipa "Je suis Donjeck"!
Ma i bolje što nema. To "je suis ovo, we are ono", uvek mi je delovalo licemerno i prljavo. Ako narod ćuti onda valjda kuva u sebi. Bar se nadam.
Preporuke:
20
0
35 četvrtak, 22 januar 2015 16:55
Ruska logika
Rusi imaju malo čudnu logiku dopuštaju svašta li ne zaboraljaju i kad im pukne film gaze zlotvore i ne pitaju samo pitanje je gde će da se zaustave!

Kao što se sad pitamo zašto ne reaguju i kad će pitaćemo se dokle će tenkovima da gaze po Evorpi i kad će da se zaustave!

Živi bili pa videli!

Rusi su nezgodni protivnici!
Preporuke:
26
3
36 četvrtak, 22 januar 2015 17:09
Oliver Kromvel
Sad u ovim momentima se na celoj širini fronta osim na Mariupoljskom pravcu gde se vode samo pozicione borbe uz primenu artiljerije imamo mozda i presudne borbe za dalji tok rata.VSN je zauzela naselje Krasni Partizan,borbe se vode oko Popasnaje,naselja Troickoje takođe i oko naselja Krimskoe koja je meta broj jedan.Pojavila se informacija da je zauzet blok post 37 i da se vodi borba za blok post 28.Zestoke borbe na pravcu Gorlovka-Debeljcevo,kiša granata pada po Gorlovki i to neselektivno,krenulo se u zatvaranje Debeljcevskog kotla videćemo da li će uspeti,ako padnu Černjuhino i Ugljekorsk,sve juzno od Debeljceva ostaje u kotlu a to je najmanje 10 naseljenih mesta i blok postova Ukropa.Takođe borbe oko Avdejevke se nastavljaju,Peski i definitivno kontroliše VSN iako tamo konstantno idu kontra napadi Ukropa.Dolazak Turčinova u Harkov juče nije bio slučaj čim snage VSN izađu na granice Luganske oblasti otvoriće se Harkovski front.
Preporuke:
28
2
37 četvrtak, 22 januar 2015 17:38
ANALITIČAR
Koliko ja vidim , Ukropima bolesnim se jako loše piše
Preporuke:
17
1
38 četvrtak, 22 januar 2015 17:45
Apeluje se na sve u Donjecku da daju krv jer je ogroman broj ranjenih
Prohorov kaže da su naši uspešno artiljerijom dejstvovali po zgradi policije u Djebaljcovu koju ukropi koriste kao svoj ratni štab.

Zaharćenka je izjavio da više nema više razmene zarobljenika po starom formatu po kome ćemo mi njima davati vojnike, a oni nama uhapšene ljude po ulicama koji nemaju nikakve veze sa Opolčenjem.
https://www.youtube.com/watch?v=2PIF91KzRW4

Naši su zauzeli Ozrjenovku i Mihajlovku.To je između Gorlovke i Makjejevke,tamo je juče bio uništen most.

Intervju sa zarobljenim Kiborzima
https://www.youtube.com/watch?v=I7PVB1q8K7M

Evo malo još jučerašnjeg Stahanova.
https://www.youtube.com/watch?v=JHzCyvmt914

Predaja mrtvih Kiborga
https://www.youtube.com/watch?v=KHivqbsp0O0

Zamenik predsednika ukropske vlade je objavio da ne kontrolišu više Jasinovataju, Avdjejevku i Pjesak.
Preporuke:
17
0
39 četvrtak, 22 januar 2015 17:48
Velizar M. @ Oliver Kromvel
Da, počelo je zatvaranje Debaljcevskog kotla, videćemo šta će biti. Ima izveštaja i o napadu na Đeržinsk, od Gorlovke. Još nema potvrde. Đeržinsk je takođe važan. Ako nije bila diverzija za Debaljcevo (i ako napad uspe) onda će i Avdejevka biti lakša. U stvari, moglo bi, u perspektivi, da se izađe na liniju Đeržinsk - Očeretino - Karlovka (ili bar Pervomajsk) - Kurahovo. Tada bi Donjeck bio potpuno bezbedan a i pozicije hunte od Dokučajevska do Mariupolja postale bi skoro neodržive. No polako, ima tu dosta posla a treba gledati i sever.
Preporuke:
24
0
40 četvrtak, 22 januar 2015 18:30
Bojan, Priština
E Putine, Putine bruko naša ubijaju ti evo već godina i više, Ruse kao pse na ulici a koji je tvoj odgovor ?
Preporuke:
9
7
41 četvrtak, 22 januar 2015 19:02
Slavomir Srpski
Vreme je da Rusija odgovori asimetricno: dakle direktno u Kijev. Neka organizuje sa svojim info-sluzbama velike proteste na ulicama upumpavanjem dolara u kavgadjije i specijalce. Klin se klinom izbija, rekose nasi dedovi. Pa to vazi i danas.
Ako udare ove fasiste direktnmo u glavu u Kijev, napetost na terenu oko Donbasa ce jako da opadne, i time pomogne Rusima i gradjanima koji trpe bombardovanja.

Koliko puta treba da dajemo recepte za upotrebu Kremaljskim "stratezima", da jednom nauce moderne varijante upotrebe "meke" sile??
Preporuke:
12
6
42 četvrtak, 22 januar 2015 19:36
Nino Belov
Otpočela je kontra-ofanziva opolčenaca na svim linijam fronta. Napad na Avdeevku, Mariopolj, Debaljcevo, Marjinku. Oslobođen je Krasni Partizan. Vojska ukropa se povlači iz Dzeržinska. Sa nama je Bog i pravda.

http://rusvesna.su/news/1421947044
Preporuke:
26
0
43 četvrtak, 22 januar 2015 21:07
Ko Sarajevo?
Rade Uzelac
@ Ko Sarajevo?


Rat je prevara...
Preporuke:
0
2
44 četvrtak, 22 januar 2015 21:57
Oliver Kromvel
Od 13-19 januara Ukropi su imali sledeće žrtve-962 poginula,1279 ranjenih,476 nestalo za većinu se predpostavlja da su dezertirali,244 komada razne tehnike je uništeno,513 artiljerijskih oružja je uništeno,zarobljeno ili oštećeno u borbi.

Bataljon AZOV je pretrpeo u tom periodu sledeće gubitke 57 poginulih i 14 ranjenih.

VSN-gubitci nisu objavljeni u celini mada ako sakupimo ranije izveštaje možemo govoriti o oko 100 boraca nastradalih u borbama a možda ih ima nešto više.

Vode se ulične borbe u naselju Krimskoe,28 blok post je opkoljen u potpunosti,napad na Orehovo su Ukropi odbili,borbe se vode i na blok postu 37 gde je probijena odbrana Ukropa ali se oni tamo još uvek drže,borbe se vode i za visoravan-175,9.

U okolini Gorlovke vode se borbe u naselju Šumi koje je tik pored grada u Krasnom Partizanu i naselju Verhnotroickoje.Nastavlja se čišćenje Artemova i bitka za Majorsk,borbe su i oko Ugljekorska i naselja Dolomitnoje.
Preporuke:
13
0
45 četvrtak, 22 januar 2015 22:07
srpska sarma, a može i pasulj@ Nino Belov
Video link, ali ukazujem na tekst "V Kieve panika: situaciя na fronte kritičeskaя — oborona VSU prorvana", uzet sa sajta "Ruskog proleća", link: http://rusvesna.su/news/1421873212, koji SAVRŠENO slika POČETAK RASPADA Ukropije:
"Kievskie volonterы tak nazыvaemoй «ATO» i ukrainskie patriotы opublikovali paničeskuю svodku s frontov Novorossii:
— Situaciя v Avdeevke kritičeskaя;
— V Stanice-Luganskoй idut boi. Rastet količestvo silы vraga;
— Novotoškovku celuю nočь bombili iz «Gradov»;
— V Dokučaevske načalisь boi;
— Na 29 postu vsю nočь šli boi;
— V aэroportu opяtь vzяli naših v plen;
— Krыmskoe v ogne;
— Pod Mariupolem boi;
— Aэroport šturmuet specnaz;
— Gorlovka s utra pod silьneйšim obstrelom;
— Stahanov tože;
— Rovenьki vzяli pod kontrolь silы RF;
— Vzorvan most meždu Luganskom i Staniceй-Luganskoй;
— Nesmotrя na vse, u nas эto ne voйna, u nas ATO;
Govnokomanduющiй ne spešit vozvraщatьsя iz uюtnoй Šveйcarii. A kogda vernetsя, tut že zaяvit o prekraщenii ognя."
Preporuke:
10
0
46 četvrtak, 22 januar 2015 22:44
Danilo
Sasvim je jasno sta ukrajinski fasisti hoce,ali nije jasno sta Rusija hoce,sto ne brani svoj narod,ima cime nego,cini mi se da ne smije.

Pobise im civile,porusise,a Putin nista.Makar da te fasiste odgurnu na daljinu odakle ne mogu tuci Donjeck i Lugansk,medjutim nista Rusija ne cini,valjda se boje daljnih sankcija i totalne izolacije,sto ih na kraju krajeva i ceka ma sta oni uradili na Ukrajini.

Padom SSSR-s 20 miliona Rusa je ostalo van Rusije,u mnogim novim drzavama Rusi su bez ikakvih prava,a evo ovdje ih i biju.

A,od nas Srba traze da se kacimo sa Zapadom,da mu okrenemo ledja i da pridjemo njima,u EAUniju,pa da nas djavo odnese.

Rugao nam se ambasador Konuzin (koji je rijetko kad bio trijezan) kako oni nisu veci Srbi od nas samih,a mi izisli na crtu NATO-u,600 puta jacem protivniku,a Putin pred njim apotkuplja rep.Da smo mi imali svo rusko naoruzanje ne bi nas NATO smio ni poprijeko pogledati,a kamoli napasti.

Ovo je velika sramota za Rusiju i posebno Putina.
Preporuke:
11
16

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner