среда, 28. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Алексеј Мењшов: Проституција и љубав - Да ли Руси треба да плаћају подршку Срба и Бугара

Kоментари (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 10 јануар 2015 18:31
boban
Istina boli.
Neprijatno citati cak I u Juznoj Americi.
Препоруке:
102
15
2 субота, 10 јануар 2015 18:32
Slobodan
Svaka cast - bravo! Rusija ostaje dostojanstvena zemlja kojoj ne trebaju lazni, prijatelji iz interesa. A izjave poput onih da "nikada necemo uvesti sankcije Rusiji" ne znace ama bas nista kada smo se de fakto uortacili sa crnim NATO-om, kako ruskim tako i nasim neprijateljem. Sram da nas bude!
Препоруке:
98
18
3 субота, 10 јануар 2015 18:33
Милисав
Иста раван за Србију и Бугарску је јако увредљиво од г. Мењшова.
Где Мењшов није у праву? Русија мора да је јача.
Наш савезник је јака Русија.
Наш непријатељ је слаба Русија.
Препоруке:
74
23
4 субота, 10 јануар 2015 18:40
...
Браво гдине Мењшов! Право у средину! То је требало рећи! Оних 25% што су изабрали ове СНСовце и осталих 50% што нису изашли јер нису имали за кога и тако де факто омогућили победу најгорих над најгорима, су заиста изабрали овај суноврат!

Ја не спадам у њих, гласах за Коштуницу, гласах преко њега за руску одн Путинову подршку у СБ УН Србији (после Коштуничиног писма) улагањем вета на ахтисаријев план.

Они који су гласали за жуте Тадића који је изместио питање КиМ из УНа у непријатељску ЕУ, они који су гласали за издајника Милошевића Дачића или за Калашњикова Динкића ил Војводине политичке потомке - заиста су у већини.

Лепо је бити и поносито у мањини, али тужно је гледати пропаст земље Србије и губитак истинских пријатеља и браће.
Препоруке:
88
19
5 субота, 10 јануар 2015 18:40
Бојан, Приштина
Јуче сам на Новом стандарду читао ову карикатуру од текста. Није чудо шта нас је снашло кад су у Русији клипани као овај Мењшов осећају позванима да банализацијом и лажима дирају у ово тешко остварено и не довршено једниство.

Као да је неко луд, да се несећа да је Горбачов наступао против Срба на истој линији са западом и да је претио Милошевићу.
Даље, издајничке улоге Козиријева и гласања за санкције СРЈ. Никакве помоћи од Русије док смо се деведесетих сами рвали са целим западом.
И на крају кокетирања постјељциновских руских власти са свим марионетским властима након 5 окт 2000, што је свој крешендо добило на пријему у Руској амбасади председника општина изабраних на шиптарским изборима које су косовски Срби апсолутно бојкотовали и срамне изјаве шефа Руске канцеларије у Приштини.

Ако ја не гледам Русију кроз ту одрођену политичку елиту не желим ни да неки клипан соли памет Србији и Србима кроз ове наше несрећнике.
Препоруке:
118
26
6 субота, 10 јануар 2015 18:42
!!!!!!!
Ako hoces nesto, onda moras nesto i da das. Za Rusiju sam 1000%, ali ne razumem politiku koji oni vode, svima prastaju neke kredite samo nama cede i poslednju Kopejku iz dzepa, a znaju da smo beda. Kubancima oprostili 30 i kusur milijardi $, crncima po Arici milijarde i milijarde € i $, Kazahstanu, Turkmenistanu itd itd. Kada su nam nesto poklonili, ne secam se, mozda onih par guma i baterija za Migove ali to je Nis vec milijardu puta platio. Ameri nam "Poklonili" one njihove krseve od Hamera, Kinezi sanitetska vozila a Rusi sipak samo nas deru dok mogu, nista ne prastaju. Emoj Vladimire sa sircetom se ne hvataju muve.
Препоруке:
42
48
7 субота, 10 јануар 2015 18:45
s.p.Lajković
Rus je u pravu i to je osnovna i najveća razlika izmedju njih i amera. Ameri sve plaćaju i to mogu, jer je štamparija novca u njihovom vlasništvu. Evo dokle će nas dovesti Avavova politika i gde nas dovodi sedenje na dve stolice. Takvi što hoće da sede na dve stolice na kraju ne sede ni na jednoj, nego na podu!
Препоруке:
53
10
8 субота, 10 јануар 2015 18:47
Slavomir Srpski
Зашто су на последњим изборима у Србији на власт дошли патриоти на речима, а на делу – отворени русофоби?

Hajde bre Menjsev nemojte da postanete Menjsevik! Imamo mi i boljih (Bojsevik), ako niste znali. Elem, Vi ovo pitanje ne postavljajte ovako apstraktno gradjanima Srbije, jer nisu svi obavesteni za vasa pitanija. Nego, knjigu u ruke pa pravo u Kremalj: neka vam Putin objasni i Ambasador u BGD kako su mu Toma i Vucic najveci prijatelji. Do te mere da ni kopejku nisu dali da se otvori nezavisni TV medij u Srbiji gde bi mi nesto nauceniji mogli da objasnimo i Srbima i Rusima ko im je na grbaci. Brzo u Kremaljske dvorove da vam objasne zasto gresite da su Srbi otvoreni rusofobi, protiv zvanicne Ruske politike! Jeste l' razumeli?? Ponjimajete??
Препоруке:
49
14
9 субота, 10 јануар 2015 18:50
НД
Текст је одвратан, површан и не узима у обзир историјске околности.
Српски народ се 10 г. борио против НСП, а за то време је и сама Русија учествовала у санкцијама против СРЈ.
Одликовали су Туђмана и Месића за антифашизам.
20 г. су покушавали да се свиде Западу сарађујући са Америма и својим вековним непријатељима Немцима.
Кад то није успело, почели су да процењују ко је пријатељ, а ко није.
Сама Русија дуго није знала шта хоће, па се не може приговарати нама који смо окупирани и споља и изнутра.
Ако ја могу да правим разлику између руских политичара и олигарха који су растакали и данас растачу Русију и руског народа то би требао и дотични аутор када је у питању српски,који је у оба светска рата био на страни Руса за разлику од Бугара, у које су толико улагали.
Конузин је био присутан на скуповима СНС - а.
Самиу Руси су сарадњу са Србијом досад сводили на искључиво материјалну.
Где је мека моћ Русије ?
За то сам да свако чисти у свом дворишту.
Препоруке:
99
14
10 субота, 10 јануар 2015 18:53
BGovac
BRAVO I TACNO!
Препоруке:
21
45
11 субота, 10 јануар 2015 18:54
osvetnik
I jos jednu stvar zaboravih reci. Ne placate ljubav Srbima i bugarima, ali je placate kinezima i turcima(niza cijena gasa, nafte itd).Zato kibezi smanjuju eksploataciju nafte u vlastitim nalazistima.turcima haha. Prostitutka je prostitutka pa bila sa turcinom ili Srbinom. :)
Препоруке:
38
11
12 субота, 10 јануар 2015 18:54
Slavomir Srpski, Pogled i zemunice: treba dvra seci..
Постоји још једна често понављана тема: Американци добро плаћају своје присталице у Србији, Бугарској и Црној Гори – зато их тамо и подржавају. Ако и Русија буде тако плаћала – и њу ће подржавати.

Jesteli Vi Menjsov prerasli komunizam ili ste jos iz doba Staljinova? Pa cekajte, u Moskvi se sve placa KAO da je i tamo kapitalizam, ili se varam?? Ovde kazu, od starina iz Turskijeh vremena i jos dalje, da "ko placa njegova i muzika". Eto CIA platila demonstrante u Kijevu pa Kijev njiov postao i igraju na tu muziku. A sto se tice "ljubavi, bratstava-i-jedinstava" tu bolest smo ovde prelezali i skuuupo, skuupo platili, Gons. Menjsov. Mi smo jedini u Evropi ratovali sami protiv NATO, pa je nasa ljuba i bratsvo-jedinstvo pokopano pod NATO bombama dok je Jeljcin pio vina po Svajcarskoj a Putin pobegao sa mirovnjacima da brane Srbe u OUN protektoratu! Gde ste onda bili Drug Menjsovik?
Препоруке:
62
8
13 субота, 10 јануар 2015 18:54
хм
Потпуно погрешна поставка, иако се слажем да су наше као и бугарске патриотске снаге често врло проблематичне. Не морају да плаћају љубав, али треба да помогну себи наклоњене снаге.
Препоруке:
48
6
14 субота, 10 јануар 2015 18:57
potpuno tacno
tacno je i to ...da vecina srba onog obicnog sveta ruse smatra bratskim narodom
a opet na vlasti si zapadni poltroni .
Препоруке:
47
6
15 субота, 10 јануар 2015 19:03
Slavomir Spski, Boj vojevo
А ви већ и одговарате – распадањем своје земље, сиромаштвом и ропством.

Aleksej, da Vi niste mozda neka bagra ruska provokatorska? Mi se nismo raspali sami trceci sa USA novcem devedesetih, vec smo 10 (DESET) godina ratovali SAMI protiv NATO drzava, da bi na kraju pretrpeli 80 dana najzescih bombardovanja posle 2SV rata u Evropi! Hej, neznalico ruska ti nam nisi ni do kolena, pa se zavuci u tu tvoju jazbinu odakle si nas gledao kako 10 godina sami ratujemo protiv citavog NATO. Nego, da li si se Alekseju sada uplasio da ratujes protiv NATO iako va sima 20 puta vise od nas a imate i nuklearne igracke? Cekate da opet ginemo prolece-leto 41 zbog vas, da Nemci zakasne do Moskve? Pa mi Alekseju se nismo strasili NATO kada smo se borili i ginuli. Hajde, procitaj sada malo lektiru.
Препоруке:
62
12
16 субота, 10 јануар 2015 19:05
рејсерИкс
Аутор пита што да плаћају, а онда сам себи одговори да Америка и запад плаћа. Нашој патриотској интелигенцији не требају паре за лично уживање, већ да би имали какву такву шансу за медијски рат, за издаваштво, сајтове, трибине..., неки за елементарну егзистенцију, јер им је забрањен приступ факултету или институту. Аутор каже да има много земаља које воде рат са западом, а Русија им је искрен пријатељ... па ако је ико ратовао сам са НАТО, то је СРБИЈА! Ја нећу да кукам и кудим што нам нису помогли, реално нису могли, али зато овакве глупе текстове треба осудити, јер исто тако сада ми БЕЗ ПОМОЋИ не можемо ништа да урадимо! А, Русима је боље да схвате да се Москва не брани на истоку Украјине, већ на Косову и Републици Српској! Каже коме се плаћа није искрен савезник-ИСТИНА, али исто тако ко није спреман да потпомогне некога у невољи, поготово ако је 200х већи од њега је исто тако НЕИСКРЕН!
Препоруке:
52
6
17 субота, 10 јануар 2015 19:10
синиша
Да!
Препоруке:
8
18
18 субота, 10 јануар 2015 19:15
Slavomir Srpski
Постоји осећање да просторима Русије тумара гомила друштвених делатника Србије и Бугарске у потрази за џаковима са златом које им је наменила влада Русије. Господо, смирите се, Русији пријатељи за новац нису потребни.

P zasto ne strpate u zatvor te sto tumaraju u potrazi za vasim zlatom: da li je po zakomina Rusije zabranjeno tragati za zlatom u Rusiji ako nemate istrazivacku dozvolu za istrazivanje zlata? Nadam se da jeste, pa ako je tako, vi lepo njih u corak pa na sud. Sto sada placete za ruskim parama koje ste davali 50 godima Bulgariji? Sto te pare niste povratili kada ste dobrovoljno izasli iz Sofije? Sto svoje ulozeno zlato u Sofiju niste odlei kada ste krenuli u beganiju 92? Mi smo ipak SFRJ branili oruzjem i poginulima i pokusali da u Srbiju prenesemo ono sto je tamo bilo ulozeno, posebno iz kasarni. Nismo mi pobegli glavom iz bivshih soc-respubljika, a vi ste sve ostavili bezeci, a sada kukamcite kao babe. Ulozili ste i sada pare u Bugare za JT, pa vam i to oduzese?
Препоруке:
41
5
19 субота, 10 јануар 2015 19:19
Ведримир Облачевић
Потписујем сваку реч аутора чланка, и ужасно ме је срамота, као Србина, што смо се као народ дотле срозали. Свака реч, од прве до последње, је гола, неразблажена истина.
Препоруке:
27
43
20 субота, 10 јануар 2015 19:24
Jasna
A kad su to Rusi su pravili masovne demonstracije protiv Jeljcina kad je Nato cerecio Srbiju?Svako izjednacavanje Srbije i Bugarske je besramno jer Srbija za razliku od Bugarske nije uvela sankcije Rusiji uprkos pritiscima,a Rusi nisu koristili veto protiv sankcija Srbiji.Da ne spominjem da su povukli svoje jedinice sa Kosova.Da ne spominjem medjunarodni ugovor kojim je Srbija poklonila NiS Rusiji.
Rusija salje svoga predstavnika Lavrova da ide u Pariz i ucestvuje u marsu solidarnosti sa svojim zapadnim partnerima, kako ih nazivaju.
Pa sta onda hoce Rusi od Srbije?
Mi Srbi volimo Ruski narod i tako ce uvek biti,ali Cudna je ta "ljubav" postsovjetske Rusije spram Srbije.
Препоруке:
52
13
21 субота, 10 јануар 2015 19:25
Радгост
Увреда и клевета Срба.Тешка
Ценим да се иментовани у проституцију разуме јер његови земљаци однесоше на Запад силне паре;да се улагују и од западњака накупују умилне погледе,захвалност и тапшање по раменима и задњицама.Како неко рече,писац чини ми се,да су Руси исто као Сунце:
Излазе на истоку и западају на западу!
Руси су Србима узвратили доброчинство и подршку,један једини пут:1830. су код Турака изборили аутономију за део Србије;јер су Срби својим устанком 1804. спречили Турке да се придруже Наполеоновом походу на Русију а и део француске војске(зато имају Ћелекулу-француско дело,освета).
Ко од вас је куповао наклоност и подршку:додељивањем ордена поглавнику данашње НДХ
-`95 Туђману и 2005 Месићу-за борбу против Немаца у 2СР;а њихова војска била на Криму и на Волги?
Што се Бугара тиче,њихов завичај јесте негде на средњој Волги;познајете се,требало би.
А можете и да израдите неке санкције Србији у СБ УН,као оно Лавров ономад.
Препоруке:
51
8
22 субота, 10 јануар 2015 19:28
Драгославић
Тако је:
попу поп, бобу боб.
Препоруке:
15
34
23 субота, 10 јануар 2015 19:29
Ент
Шта ћемо ми на тој вежби? Ови наши нису нормални. Воде земљу у пропаст.
Препоруке:
45
4
24 субота, 10 јануар 2015 19:29
Форевер Јанг
Опет овај руски "Чеда". Њему није доста што сва истраживањса показују да су Срби убедљиво за Русију а не за запад, да би схватио да можда са руском политиком овде нешто није у реду. Ако запад може сувим златом да плати свеукупну медијску сферу у Србији, шта то смета великој Русији на финансира барем једну ТВ станицу? Да ли то много више кошта него губитак једног "Јужног тока", који се можда могао избећи да је у Србији постојао слободни медиј.
Овај Мењшов је плаћеник запада 1/1!
Препоруке:
58
5
25 субота, 10 јануар 2015 19:32
Danilo
Tesko je voditi razgovor sa covjekom koji je usmjeren samo u jednom pravcu,koji nema ni zrna samokriticnosti,koji sve posmatra sa pozije imperije i koji misli da je samo on u pravu.

I nije to samo ovaj Menjsov,citao sam ja i Guskovu i Filimonovu i Iskanderova,koji traze od Srba da stanu u prvu liniju odbrane Rusije,da ginu do posljednjeg i da napune Goli otok.

Ima i onih Rusa,objektivnih,koji kazu da zale sto Rusija nije pomogla Srbima 90-tih godina,sto su bili uzdrzani u SB pri uvodjenju ek. sankcija Srbima,sto su gledali kako nas NATO mlavi,a ni oruzje nam nisu dali.
Na Google imamo brojne ruske ankete po kojima manje od 1% Rusa smatra da su im Srbi prijatelji.
Hoce li neko vjerovati da su ispred nas Nijemci,Italijani i Francuzi?Pa pogledajte.

Dalje,da nam je Rusija ponudila kredite,koji se vracaju,investicije,koje se isplate,ne bi se Srbi vezali za dusmanski MMF i Zapad.
Ali,ne,Rusiima smo pokonili NIS i silne milijarde za zastitu KiM,ali samo u SB.
Sve je ovo mucno.
Препоруке:
38
11
26 субота, 10 јануар 2015 19:34
харун ал рашид
Претерује се са брисањем границе између народа Србије и српских власти у дефинисању њиховог односа према Русији. Аутор напросто банализује своју анализу закључком да су Срби требали да дигну револуцију уколико се не слажу са спољном политиком своје државе, као да не зна да углавном све револуције и побуне никада или јако ретко настају спонтано.
Са друге стране, управу је са начелним ставом да Русија своје "пријатеље" неће куповати новцем. Мислим да је проблем у нечем другом, Руси просто морају да схвате да њихов политички однос према про америчким властодржцима мора радикално да се промени, а никако према Српском народу који је на делима осведочени пријатељ Руса увек био и остао. Нема места сентименталним осећањима која очигледно обузимају Мењшова у овом тексту.
НИ СРБИ НИСУ НАЗНАЧЕНИ ДА ПОСТОЈЕ ДА БИ ПО СВАКУ ЦЕНУ ЖИВЕЛИ ЗАРАД ОДБРАНЕ РУСКИХ ИНТЕРЕСА И ЊЕНОГ ПОСТОЈАЊА! АЛИ, ЈАКА И СЛОБОДНА ДРЖАВОТВОРНА СРБСКА ДРЖАВА САМА ПО СЕБИ ЗНАЧИ И ЈАКА РУСИЈА НА БАЛКАНУ.
Препоруке:
34
5
27 субота, 10 јануар 2015 19:35
Јовиша Видић од Рудина
Кристално јасно. Љубав нема цену, док проституција, поготово политичка, има променљиву тарифу, где политички макрои диктирају "тржиште" или тржиште.
Јадни су сви они који купују пријатељство па и љубав. Право, искрено пријатељство, било оно међу појединцима или народима нема цену.
Мислим да код Руса сазрева сазнање о лажљивости садашње српске политике, оличене у ликовима који је тренутно воде.
Препоруке:
21
7
28 субота, 10 јануар 2015 19:38
Ђука
Мењшов је геополитички неписмен или злонамер. Геополитика се не води из принципа. Србија природно тежи Русији, као својој цивилизацијској бази. Србија је због тога вековима на мети Аустроугарске, Немачке, Ватикана, САД-а, итд. Да смо пре 25 година отворено стали уз САД, Ватикан и Немачку, давали отворене анти-руске изјаве као Пољска и ушли у НАТО, не кажем да не би смо страдали, али би смо сигурно много боље прошли. Ако ништа страдали би мање. Број гробова којих не би било мери се милионима да смо стали уз Аустроугарску и Хитлера. Ако је неко страдао на Балкану за своју цивилизацију, коју представља Русија, то је Србија. Уместо да нам је бескрајно захвалан, Мењшов мршаву руску политику на Балкану оправдава понижавањем Срба, што је крајње лицемерје и увредљиво за сваког часног Србина. Ако неко треба да буде љут, то треба бити српски народ према неспособности Русије да заштити свој цивилизацијски простор. Овако, тапну нас тапну по рамену, кажу да смо браћа и усмере нас саме против ала.
Препоруке:
57
8
29 субота, 10 јануар 2015 19:43
Рђосав
- знају Руси каква смо ми г_на.

- знају одавно. Анегдота из давних тридесетих: Висарионович је био пансловенски занесењак (иако није био словенског рода) и мислио је: кад Русија ослободи све Словене туђинског ропства - настаће свесловенска слога и просперитет.

- али му је Берија, Ђурђијанац тоже, овако рекао: друже Стаљин, шта год ми урадили - Срби ће више волети Енглезе!

- опасан је био стари шпијун Берија. А ни Путин није наиван. Зна и он то што је Лаврентије знао...
Препоруке:
25
36
30 субота, 10 јануар 2015 19:46
Nenad
Ovo izjednacavanje Srbije i Bugarske je bedno!
Препоруке:
55
14
31 субота, 10 јануар 2015 19:50
Рђосав
- за коментаторе којима смета изједначавање Срба и Бугара: па данашња Србија води "бугарску политику" - то се види из ави(ј)она.

- гледам неко вече (на кратко! - то се није дало гледати) кад поче Радош Љушић да велича "паметну" бугарску политику, па напада покојног Милошевића што је "одбио да прими америчког амбасадора", па онда кључна мисао српског национал - интелектуалца: а где су нама НАТО базе? Румунија има две (три?), Бугарска две, а ми?! Е зато нам се ово догађа, што немамо НАТО-базе!

- само припрост свет у Србији је за Русе, и то мањински. Елита? - сва русофобна. Статистичка маргина се занемарује...
Препоруке:
31
16
32 субота, 10 јануар 2015 19:51
Планктон
Амин!
Препоруке:
11
19
33 субота, 10 јануар 2015 20:07
Moskva
Pa moj Menjšov svaki srbin sanja zapadno društvo i odnose u njemu kao i način života. Niko i ne pomišlja niti mu pada na pamet Rusija kao uzor.
Švedska je Švedsska pa bilo za srbina ili rusa predstavlja pojam države,društva i stila života.
Dok to ne shvatite sve drugo je gola propaganda.
Препоруке:
7
27
34 субота, 10 јануар 2015 20:08
телетабис
У овом чланку је Србија у истом кошу са Бугарском и Румунијом, то је на жалост комплимент Србији која није чланица ЕУ а увреда за ове две друге.

Остало је истина, ма како то боли истина је.

Разлика између курве и Србије је у томе што курва поштено заради своје паре а у Србији само неки добију паре а народ наје.. начисто.
Препоруке:
19
10
35 субота, 10 јануар 2015 20:11
нешко север космета
Тешко оном кога РУС брани и Кинез храни!
Препоруке:
6
38
36 субота, 10 јануар 2015 20:12
ipak...
Izbrisao sam tekst koji sam prvo napisao, pristojnosti radi. Reći ću samo da Rusi izgleda imaju slabo pamćenje. Pa da! - to mora da je to. Do jesenas su se kleli u Nemce i u Merkelovu, a Srbe ko j...
Препоруке:
30
6
37 субота, 10 јануар 2015 20:13
Драган
Како то Руси тако недемократски и директно па у чело? Уместо да су превидели ситницу да ми заједно са Бугарима и Американцима вежбамо за одбрану од Руса они се ухватили за то као Коштуница за Устав.
Ћушка од брата боли више него од странца а истина боли још више од ћушке. Можда ови што нису схватили чланак могу да га прочитају још који пут а наш народ каже помози се сам па ће ти и Бог помоћи. А кад почнемо да радимо на сопственом спасенију, уместо да кукамо као бабе, онда можемо и да се љутимо што више помоћи не добијамо.
Препоруке:
18
8
38 субота, 10 јануар 2015 20:18
Бране, Италија
Дајте нам још само два три Мењшикова и Србија ће врло брзо ући у НТАО и ЕУ.
Препоруке:
27
17
39 субота, 10 јануар 2015 20:20
Nemanja
Добро, а ко је то бирао те власти?

Ovo je tacno,i ovo je ono sto i nas narod i komentatori ovde nece da prihvate ,a to je nasa odgovornost.Kriv je Kostunica,nebo plavo,sunce zuto ,kriv je Kostunica.A to sto milioni podrzavaju prvo Borisa,pa sad Vucka?Hm,ko je to kriv?Kriv je Kosunica i Pera Detlic.E to je ono sto smo mi p...e i ne smemo nasim komsijama i rodjacima da kazem sta mislimo o njihovim bezalternativnim putevima ka EU.Prvo u sedlu sa Borisom,sad sa Vuckom.Sutra neko treci,kao da je bitno to nama.

Ali nebi se bavio vise nama,nego ajmo malo u Rusima.Vi nama zamarate sto smo njih birali,to je tacno.Ali kojim ste vi to gestom pokazali da oni vama smetaju?Sto Putin nije izsao i rekoa da Vucic odbio da da diplomatski status humanitarnom centru u Nisu?Ne ,nije to rekao.Nego smo mi to saznali iz nekih alternativnih izvora.

зашто онда нема никаквих масовних протестних акција против политике њихових садашњих власти према Русији?

Zato sto je u Srbiji cenzura medija!
Препоруке:
28
5
40 субота, 10 јануар 2015 20:23
ТОПОЉ
Све је тачно што је написао Алексеј Мењшов.Клипани који држе власт у Србији морају знати да Владимиру Путину не могу лагати.Путин је много више од обичног човјека а Русија пуно више од обичне државе.Од српске наранџасте револуције па све до данас,српска јавност није се постарала да неко нормалан дође на власт.Петоколонаши типа Ђинђића и оних чије су ДОС јакне пуне америчких долара,уназадили су Србију и унесрећили је за дужи период.Питање је може ли се Србија вратити.Колико је крив Ђинђић,исто толико крив је Коштуница.А послије њих сви остали.И колико је њихова кривица,исто толико је и српске јавности.Српска јавност у Србији себи је дозволила да јој предсједник у 2 мандата буде потомак усташког злочинца Јуре Францетића.А зашто га ти српски "патриоти" нису скинули са власти?Зашто трпи НАТО вазала Вучића?Руси су имали Горбачова и Јељцина али та политика више не постоји у Русији.Од државног удара крајем децембра 1999 у Русији се води руска а не америчка политика.Шта је са Србијом?
Препоруке:
29
11
41 субота, 10 јануар 2015 20:24
nemanja
I nas narod neseta ni zbog smanjenja penzija i diranje u svoj dzep.A kamoli da paradira zbog Rusa.I opet neizostavni faktor to Rusko da je sve u redu.Kad je Putin toliko ljut na nasu vlast,zato je dosao da ucestvuje u ovom cirkusu zvana parada?

Зашто су на последњим изборима у Србији на власт дошли патриоти на речима, а на делу – отворени русофоби

Rusofobi?Pa ako su rusofobi,zasto tim rusofobima sedite na mitinzima.Zasto Jedinstve rusija salje svoje predstavnike na mitinge SNS I SPS.Zasto vam je glavni igrac u Srbiji Dusan Bajatovic?Dajte malo ozbiljnosti ,zamerate nama sto glasamo za SNS,a vi pre nego sto Srbi glasaju za njih sedite u prvim redovima i aplaudirate Tomi Diplomi.

Зашто руски порески обвезници треба да плаћају неког српског или бугарског друштвеног радника или експерта за љубав према њима?

Iz istog razloga zbog kojeg placate Beloruskog.Sta glumite sad,kad znamo da Belorus ima najefitniji gas u Evropi.Isto se odnosi i na Ukrajinu.Oprastali ste im dugove.
Препоруке:
22
10
42 субота, 10 јануар 2015 20:25
nemanja
Господо, смирите се, Русији пријатељи за новац нису потребни.

Ne postoje u medjunarodnim odnosima prijatelji.Srbin i Rus pojedinacno mogu biti bliski.To je tacno.Imate nesto zajednicko,ali prijateljstvo medju drzavama ne postoji.Ja Tita ne volem(sto bi rekli moji sremci),ali Titovo NE Staljinu je jedino dobro sto je uradio za svo vreme.

Postoje interesi,i nista vise.A kad ima i ljubavi i zajednicke istorije izmedju dva naroda kao sto su Srpski i Ruski to ce ici mnogo lakse i bolje.

Cilj ovog mog komentara,nije bio da ja opravdam Srbe kao glasace SNS-a i DS-a.Jer ja prvi,ovde stalno pozivam na njihovu odgovornost.Ali,ipak stvari moraju biti ciste.Rusi nisu nista ucinili,sto bi ojacalo Ruski uticaj ovde.I sto je najbitnije,za njega nisu porebne pare nego samo malo volje.I nemojte da nam zamerate ono.sto ocigledno Putin ne zamera Vucicu.
Препоруке:
19
10
43 субота, 10 јануар 2015 20:33
kaca
Ko i zasto šalje naše vojnike na vežbe u Bugarsku i protiv koga su usmerene te vežbe?
Naravno da smo svi svesni da je to protiv Rusije, foliranja nema.
Istina boli,autor članka je u mnogo čemu u pravu,a na nama je da se osvestimo i povratimo čast i dostojanstvo predaka.
Kompradorska elita vlada Srbijom i njenim institucijama i nema potrebe da se ljutimo na autora koji nam to jasno kaže jer smo i sami svedoci svakodnevnih brljezganja i štetnih aktivnosti po zemlju i narod te iste "elite".
Препоруке:
25
5
44 субота, 10 јануар 2015 20:34
Јово
Мени је јасно да је овај тип обичан провокатор и западни плаћеник,како би разбијаао словенско зближавање.Русија је пуна другорусијанаца,тако да су се Срби мало истрчали величајући данашње руске политичаре.Како је Путин мого да прихвати насилну,ганстерску нову власт у Украини и чак са њим да преговара,како је мого да изиграва борца за мир и дозволи да Руси на прагу Москве у источној Украини овако се муче и страдају,како је мого да подигне споменик Јелцину,како је мого преко ноћи да откаже јужни ток и фаворизира Турску која озбиљно претендује на Балкан,како дозвољава да олигархи пљачкају русију,још Ходоровског наградно пусти.Путин има великих заслуга али и озбиљних мана.Прихватимо за сада Русију таква каква је,јер од запада само зло имамо и научимо да се уздамо у се и своје кљусе.Нисмо толико немоћни ако се отерасимо домаћих западних слугу,посебно ако успе овај нови народни фронт.Ако не има и других решења.
Препоруке:
20
11
45 субота, 10 јануар 2015 20:40
ТОПОЉ
Други дио...Јасно је Путину ко је ко у Србији и којим је путем Србија кренула.Шта ће српски војници на НАТО вјежбама?Глуме неке мангупе,неку величину,или шта већ.Србија је чланица НАТО-а,не јавни него притајени.Притајеност за собом вуче још једну потешку категорију а то је подлост.Притајени или подли члан НАТО-а,па ту нема разлике.Зна ово све Владимир Владимирович и они који треба да знају.Не могу подлаци у српској власти да лажу Путина.Може то проћи на овим просторима.Код Путина то не пролази.Безобразлук код српских-НАТО подлаца узима маха и то константно.Нема стајања.Издаја и подчињавање непријатељу,то је континуитет у Србији,прије и сада.На двије столице није могуће сједити.Крим је дио Русије.То треба да приме к знању прозападно орјентисани Вучић.Вучић каже како поштује територијални интегритет Украјине.Остаје питање које Украјине?Каква је то држава Украјина?Гдје почиње а гдје завршава?Виде у Кремљу колико је сати и куда плови српски брод.Тако хоће већина Срба.Нажалост.
Препоруке:
24
7
46 субота, 10 јануар 2015 20:44
Из Норвешке
Све што човек написа је тачно и аргументовано...Ни по бабу ни по стричевима.Још пар оваквих убојитих и отрeжњујућих текстова од браће Руса и једва ће Срби дочекати да их све дочекају на нож.Још ће нам Руси испасти гори непријатељи јер нас НИСУ бомбардовали 3 пута за последњих 100 година,као неки.
И наркоман не воли када га буде и отрежњују и одвикавају од наркотика...па тако ни обећањима дрогирана и избезумњена Србија.У свом еуро заносу,откачиће Срби и Русе и мајку и оца,(Космет да не спомињемо),само да буду већи енглези од енглеза...већи хрвати од хрвата,већи натовци од натоваца самих итд итд

На крају ћемо остати сами без државе испод једног маслачка без да се гурамо....Изгледа,мора тако.
Препоруке:
19
13
47 субота, 10 јануар 2015 20:45
tacno je
Menjsov, tacno je to sto kazes, a sad se vrati na tvoju rusiju kad smo mi sami ratovali protiv celog nato pakta, gde ste vi tada bili i ko vas je placao, zasto odoste sa kosova kad nam je bilo najteze....skupo vas kostalo, je li....pa zar prijateljstvo i ljubav imaju cenu....i ja i ti vidimo da izgleda ima!...vi ovde nemate ni tv stanicu....od arogancije nema nista, zavrni rukave pa pocni da radis, mozda se od nas neko pridruzi!
Препоруке:
26
9
48 субота, 10 јануар 2015 20:51
Petar
@субота, 10 јануар 2015 18:03
Slavomir Spski, Boj vojevo
Kako si boj vojevo to je vec poznato...Niko ga moj ne vojevao tako
Препоруке:
8
13
49 субота, 10 јануар 2015 21:14
Dragi Aleksej
Ja isto tako vidim svoj narod. Putin zna. Hipotetički,već sam tražio azil. Ovde nema mesta za nas od "sovjetske i ruske škole". Ako Putin samo namigne, poginuću! Ali i posmrtno želim slobodu! Matuška me mora zagrliti i de fakto i de jure. Ovde bih bio proglašen teroristom...po zakonu. Hoću da naša deca znaju zašto sam dao život! Za Putina! Za Matušku!
Препоруке:
23
3
50 субота, 10 јануар 2015 21:23
Rusofil
Infantilan clanak. Doticni gospodin kao da misli da je demokratija smisljena da bi narod vladao.
Препоруке:
20
4
51 субота, 10 јануар 2015 21:39
Владимир Ђилас
Аутор веома подцењује моћ "меке силе" и медија.
Причајмо о интересима, има ли Русија интересе на Балкану (Србији)?
Да ли Русија улаже у неки покрет, НВО, медиј или сл. да подржи СВОЈЕ интересе на Блакану?
Ма и да смо браћа, кесе нам нису сестре.
Препоруке:
14
4
52 субота, 10 јануар 2015 21:51
KK
Svaka čast, dobro je da ste im konačno rekli u lice ko su i šta su!!! Mogu da lupaju minuse kolko hoće, to Srbiju neće dovesti u bolje stanje.
Препоруке:
12
7
53 субота, 10 јануар 2015 21:57
геолог
" !!!!!!!! "".....Emoj Vladimire sa sircetom se ne hvataju muve...... "Г- дине !!!!!знамо ми, то што ти велиш,муве се 'ватају на г....!
Препоруке:
9
6
54 субота, 10 јануар 2015 22:02
Ja
Ne znam zasto je ovaj tekst uvredio mnoge od posetilaca ovog sajta kada niko ne moze da ospori tacnost onog sto je u njemu receno. Pa zar mi sami svakodnevno kriticki ne pisemo o nedopustivom i sve brzem priblizavanju Srbije NATO-u, Rusiji antagonistickom bloku zemalja, sto nas cini sve udaljenijima od Rusije, cime izdajemo i sami sebe...
Препоруке:
19
12
55 субота, 10 јануар 2015 22:13
Светислав Костић
Једмом ријечју српско србијанско бугарске св.... Депримирајућа истина, да су Срби са друге стране Дрине онај честити и бунтовни дио српске популације.
Препоруке:
20
14
56 субота, 10 јануар 2015 22:19
Nemanja Vlahović
Srbija (Rusija ...) nema prijatelje, Srbija (Rusija ...) ima samo interese. To je inače Churchilleva izjava o Velikoj Britaniji, ali važi za sve zemlje i narode.
Naravno, mogu da postoje simpatije među narodima, i moguće je na temelju tih simpatija tražiti zajedničke interese, sklopiti saveze.
Pristup g. Menjšova temi naravno nije ispravan, jer mi (još?) nismo prešli u tabor neprijatelja Rusije, a zaista je nerealno očekivati da će se siromašan i medijima izmanipulisan narod buniti zbog spoljne politike zemlje. Politiku formira politička elita, a u Srbiji je ta elita neobrazovana, slaba, korumpirana i podeljena.
Ne razumem bes nekih komentatora, da ne govorim o elementarnim nedostacima istorijskog znanja. Rusija je velika zemlja, ima globalne interese, a mi smo kao narod pola Moskve. Ja ne tražim ni od koga da interese Srbije, u okvirima poštenja, stavi ispred interesa svoje zemlje. Ipak smatram, da odnos Rusije prema nama u toku istorije bio je mnogo češće povoljan nego nepovoljan.
Препоруке:
12
6
57 субота, 10 јануар 2015 22:28
ha ha
@ геолог, dobar tek!
Препоруке:
6
5
58 субота, 10 јануар 2015 22:31
Жика
Читајући текст одмах сам му дао плус, јер је истинит, јер осећам насиље над собом да ме неко води у ЕУ без мог демократског-референдумског пристанка, јер је неко српски новац и српско злато испоручио у Лондон на чување (читај неповратно), а завлачи ми руку у џеп да спашава Србијагас, јер... Затим прочитах критичке коментаре на овај текст па и њима почех давати плусеве, јер смо више пута затезали ручну непријатељу у походу на Русију, јер руско руководство има сасвим довољно информација о карактеру нашег руководства, па ипак се посећују, а ево стижу замерке. О чему се ту ради? Нека веома замршена шаховска игра. Радознао сам разумети какав је ово потез,за мене нејасан и неразуман. Али сам свестан да то и не би био неки потез, ако би га свако разумео. Ако се сумња да је исцениран и напад на Шарл Ебдо, што такође значи неки шаховски потез, морам признати да су успели да ме збуне. Можда ће ми бити јасније када некоме падне заставица.
Препоруке:
15
3
59 субота, 10 јануар 2015 22:42
Мики
Везе Србије и Русије и народних Цркава руског и србског народа никада нису почивали на чисто земаљским резонима и зато су биле нераскидиве. Све ускогрудо и ситнорачунџијски земаљско, по правилу притом и богоборно, што се наметљиво уплитало у њихово осмишљавање и ”одржавање” и ”раскидање” пролазило је са земаљским крахом својих твораца и активиста, па ће тако, ни не окрзнувши их, проћи и све тлапње атеизованих псевдопатриота типа овог Мењшева или наше Кандићке. И сам ЛАТИНСКИ, ВАТИКАНСКИ назив овог руског сајта - Регнум (Краљевство, не Царство) и врло смишљени и умишљени избор аутора који на њему објављују, а по правилу нису православног педигреа, него често јеврејског и др. буде сумњу у добре намере његових опслужитеља.
Препоруке:
14
3
60 субота, 10 јануар 2015 22:44
Треба објаснити
да Руси имају претставу о Србима на основу докумената Коминтерне, која је била пре 2 светског рата категорично против Срба и Краљевине Југославије. Руско знање историје је на основу совјетских извора тако да већина у ствари мало зна о Србима, нашој историји и односима са Царском Русијом. Покојни Краљ Александар се замерио совјетији када је примио Руске емигранте после револуције. Иначе Руси су увек фаворизовали Бугаре јер су им географски били ближи. Такође Руси су ослободили Бугаре од Турака јер Бугари никада ни један устанак против Турака нису дигли, док смо се ми борили и без Руса у два устанка. Мислим да аутор чланка није довољно упућен у историјска догађања и да је превидео масу грешака које су Руси у односу на Србе направили у задње време. Да не понављам што су претходни коментатори рекли у вези санкција и осталог, мада наша власт од 5 Октобра а и садашњ Русима не улива поверење. Нажалост остављени смо да се сами сналазимо без њихове помоћи.Или нас Руси боље познају од нас сами.
Препоруке:
16
5
61 субота, 10 јануар 2015 22:52
НД
За Рђосав

Совјети су толико ценили Стаљина и Берију да су размонтирали цео њихов систем, а Стаљиново тело уклонили из маузолеја.
Препоруке:
8
6
62 субота, 10 јануар 2015 22:54
...
Читајући ове коментаре види се колико је социјални инжењеринг Тавесток Института делотворан!
У памет се браћо, с којим правом тражите од икога да уради нешто а ви нисте у стању да изађете у већем броју када потпишу Бриселски споразум, ни када вам узимају плате ни пензије, када вам настављају најгору жуту политику гору и од самог картела жутог, када нема гласа на улици јаука за све оне нестале људе у Жутој кући, тужне и у депресији избегле из Олује, итд, нису вам браћо Руси за то криви ни аутор овог текста.
Он није бирао Вучића, Дачића, ЈУЛина и екипу, ко их је бирао гајио двадесет година и као није провалио - нека не криви Русе, већ погледа у огледало.
Истина боли и она је лековита јер је од брата!
Препоруке:
21
5
63 субота, 10 јануар 2015 22:56
Еврослептик за Светислава Костића
Светиславе, рђо, не вређај нас. Против својег интереса радиш.
Друго, немојте - н нама јужњацима да солите памет. Довољно нас пече што нас је човек оправдано, према данашњем тренутку и политици ове и претходне власти ставио у исту врећу с нашим крволоцима.
Треће. Упркос свему што је након другог рата с тих страна у Србију с Јовом Капичићем дошло да се господари ми барем о вама имамо добро мишљење и братске осећаје.
Четврто. Не лајте овде у коментару заједно са ботовима, већ напишите текст па објавите на НСПМ. Ми смо јунаци били у оба рата, а ви?

Срам те било, рајетине, ко је деведесетих платио рат за вашу слободу крвљу, инфлацијом, санкцијама, новим пустошењем од ваших бољшевичких рођака већ одавно опустошених села и градова? Таквој сорти какав си успело је шта Бугарима у два рата и после две противгерилске кампање није.

Читај мало историју Срба, међеде. То што памети немаш лако је, али фали ти и душа.
Зато: сиктер, бре!
Препоруке:
13
8
64 субота, 10 јануар 2015 22:56
Млади Џедај
Логици и чињеницама у чланку заиста нема шта да се приговори. Треба бити поштен пре свега према себи. То што чланак боли, није зато што је аутор зао, него што се Срби много самозаваравају па је суочавање са реалношћу болно.
Препоруке:
11
8
65 субота, 10 јануар 2015 23:01
Danilo
@ Jasna,
Svaka cast,pametna pcelice.

@ Nemanja,
Bravo,sve si super rekao,odlicno,samo imam mali dodatak na primjedbu Menjsova da je taj isti narod birao tu vlast.

Medjutim,moram reci Menjsovu,a ne g-dinu Nemanji.

Narod ne bira svoje rukovodstvo samo radi dobrih odnosa sa Rusijom,citav je splet stvari koji navode narod da za nekoga glasa,a na prvom mjestu su ekonomski razlozi,licni standard,jednom rjecju kako sta staviti u se,na se i poda se.

Narod je birao Djindjica zato sto je Zapad rekao,skinite Milosevica pa cemo vam ukinuti sankcije,a narodu dodijale muke,nema mlijeka,nema secera,nema ulja,nema toalet papira,plate 10 DM i tako napusti Sloba.

Tadic je biran radi EU,Nikolic i Vucic isto,zbog podizanja licnog standarda.A,tako misle i Rusi i svi narodi.

G-dine Menjsov,70% Srba voli Ruse,a manje od 1% Rusa voli Srbe,a Rusima su svi redom ispred Srba,pa je Putin ODLIKOVAO MESICA za 60-god.pobjede nad FASIZMOM,ZBOG AKTIVNOG UCESCA U WWII.
JE LI TUZNO ILI ZALOSNO.
Препоруке:
14
10
66 субота, 10 јануар 2015 23:12
Pravoslavni Srbin
Polako ljudi ne nasedaj te na provokacije. Ovaj covek je klasicni Ruski izdajnik kao i oni ruski izdajnici koji nisu pomogli Srbiji devedesetih. Pa i mi sami imamo izdajnike i danas i imali smo ih devedesetih kao sto si bili Jovica Stanisic i svi ostali zamislite u kakvoj smi mi bili situaciji devedesetih da ratujemo protiv celog sveta a covek koji je zaduzen za drzavnu bezbednost IZDAJNIK. Srbski narod zna kojoj civilizaciji pripada bez obzira na izdajnike sa obe strane
Препоруке:
13
6
67 субота, 10 јануар 2015 23:24
Danilo
Toga dana 09/05/2005 nisam mogao vjerovati da je Putin odlikovao Stjepana Mesica za ucesce u antifasistickoj borbi u WWII.
Pravio sam se da to nisam cuo i procitao,jer,to ne moze,biti,to je neka zabuna,govorio sam sebi.
Pa,na You Tubu ima na gomile materijala kako se ustase bore pod Staljingradom,kako bombarduju Rusiju iz njemackih aviona,kako kolju Ruse.

Evo izvjestaja:

"Hrvatski Pred. S.Mesic primio je u ponedjeljak,nakon vojne parade,u Moskvi od ruskog Pred. V.Putina jubilarnu medalju povodom 60 god. pobjede nad fasizmom.
Odlikovanja su jos primili rumunski kralj Mihael,albanski pred. Alfred Moisiu,grcki pred. Karolos Papuljas,pred. Kipra Clerides i bivsi pred Poljske Vojceh Jaruzelski.

A,na kojoj strani smo se mi Srbi borili,g-dine Menjsov,a na kojoj Rvati,ustase?

Ovaj gest ne moze Putina,kod mene,oprati stotinu Volgi.
A,mi Srbi se pravimo da ovo ne cujemo i ne vidimo,jer,kako cemo priznati sami sebiu kad su to nasa braca.
A,jesu li g-dine Menjsov?
Препоруке:
17
8
68 субота, 10 јануар 2015 23:33
Анкете које Данило интерпретира о љубави Руса према Србима
су рађене у режији и финансиране од стране АМЕРИЧКЕ невладине организације.


пс. човек који Јасни комплементира не заслужује икакву опсервацију те је иста намењена свима другима да не прихвате његову аргументацију као истиниту
Препоруке:
12
4
69 субота, 10 јануар 2015 23:39
Danilo
@ Evroskeptik,Ko si ti.g-dine,da nekoga nazivas medjedom i da ga sikterises?Zasto vrijedjas?Ako ti se ne svidja necija diskusija kazi to bez vrijedjanja i diskvalifikacija.Ocekujem da se izvines g-dinu S.Kosticu,g-dine,Euroskeptice,a ako se ne izvines,dokazaces ko si i sta si.
Препоруке:
7
6
70 субота, 10 јануар 2015 23:46
саша р.
Г-дине Мењшов, или сте историјски и политички шарлатан, или сте злонамерни до зла бога. Оваквим текстом само можете да окренете Србе од Руса.
Прво, да није било Срба, ви бисте и даље имали председнике типа оног несрећника Горбачова и пијаног Јељцина! Ако се добро сећам, Милошевић је био једини политичар у свету који је подржао маршала Јазова против ова два магарца која сам малопре навео!
Даље, да није било рата против НАТО разбојника 1999. и срамног понашања Русије, никад не бисте изнедрили Путина.
О поређењу са Бугарима да не говорим, са њима поредите Вашу маму и тату, а нас не вређајте!!
Пошто имате амнезију, да Вас подсетим, 1915. смо тражили дозволу да улетимо превентивно у Софију и избацимо Бугаре из строја на време. Русија је, заједно са Енглезима и Французима била строго против, јер је кокетирала с Бугарима.
Резултат су стотине хиљада мртвих војника, жена, деце и стараца у албанским гудурама!
Толико о проституцији!
Препоруке:
20
7
71 субота, 10 јануар 2015 23:56
Срба Русовић
Брате Алексеј много лупаш за мале паре., незнам ко те плаћа да тако лупеташ , о чему ти причаш , која љубав које пријатељство за паре., код нас у Србији су то радиле рускиње,за паре,колико се ја разумем у опис проституције.
Него да нерадиш ти за Амере , кад тако лупеташ као прави дурак-Будала. Немој Србе да поредиш са курвама - неисплати ти се то ., Свашта су радиле деведесетих ,кад сте били под пијаним Јељцовооом.,који је за 1 литар вотке дао пола Русије. Ајде бре опаметите се Рује.,нема разлога за страх, Бранићемо вас ми од нато-а , са све оном техником , коју сте видели на паради у октобру 2014 ,боље немамо, само немој да прозиваш и буди миран, неталасај.
Препоруке:
19
7
72 недеља, 11 јануар 2015 00:14
Ali ipak :))) Drug Koba sa ,,Sinovi,, bez prvu Damu
Vrednosti ili vriJednosti (na ,,crnogorski ako zborim).

Kad budete SHVATILI I DELILI iste Vrednosti kao Istok ima o cemu da se prica do tada... I (We) really sorry, but (jel se cita But kao svinjski ili Bat ?) .... niJesmo (na ,,crnogorski receno sas iJJekavicu) mi budale kao sto vas Jenglezi braca uce i razne ,,vojvode,, (domacinske ili Hashke, zavisi).

Znaci u medjuvremenu cudite se oko ruskih geopolitickih interesa, ekonomije i ,,cekajte,, (kao lisica) da Rusija ,,propadne,,. Ce buDne, sa' ce... :)))))

Kad bi obican covek mogao da vidi 50 ili 100 godina unapred i da vodi zemlju, ne bi bio obican, pa ni ,,komentator,, na NSPM, a sta su i gde su ruski dugorocni interesi verujte nigde necete procitati.
Sta behu vrednosti (duhovne i materijalne) kojima Istok tezi i kako do njih, pokusajte sami shvatiti.

Cisto da pitam sve ovde ,,VelikoSrbe,, bi li ste uzeli pusku i ratovali za ideju ako vasa zemlja nije direktno napadnuta ? Bi osvajali tek tako, cefa radi ??

Onako pitam
Препоруке:
11
6
73 недеља, 11 јануар 2015 01:05
Ali ipak :))) za Srbu Rusovica - Beo-Brozovica
Gresis srPo... vama u tom sastavu vojnog kadra (zene i puno homoseksualaca) nece biti dato da prismrdite blizu ruskih redova i rovova. Do rovova i mozete doci sa Natovske strane (sto i hocete) al ima tamo ,,dobrodoslice,,... ko sto se videlo na zemlji Donjeckoj :)))

Ne trebaju Rusima (i pravim Srbima) oni od Boga prokazani koji prljaju casnu uniformu svake vojske (i uniformu vojske koju sam nosio i krvlju je natopio, sacuvao Bog pa nije mnogo, svega dva puta lakse) da ih ,,brane,,.
Cuva Bog na nebu i Armija i Flota na zemlji svetu rusku zemlju. I kad je sama a sa svih strana neprijatelj ide, pobedila je i pobedice. Ruski se narod pokajao i resio da okaje svoje grehe. Ti vidi o svojima koje i dalje cinis, a nemas hrabrosti da popu pop, a bobu bob kazes. I sa oruzjem u ruci stanes u odbranu casti.

Sa tom ,,vojskom,, uskoro ces biti porazen i od kosovske ,,vojske,, i bezati za Krusevac kod Keramicara :))
Препоруке:
5
3
74 недеља, 11 јануар 2015 01:17
Oliver Kromvel
Pa zato što niste plaćali zato i imate danas BAJDENA u Kijevu.Ja bih uzvratio kontra pitanjem mnogi čitaoci su dali argumente i kontra argumente ja se držim jedne ustaljene paradigme napad je najbolja odbrana.Neka Menjšov srpskoj javnosti objasni kroz jedan autorski tekst koje su to vrednosti i tekovine današnje Rusije,imali ona cilj,ideologiju,znali svoj put ne samo geopolitički već i ideološki pa ako hoćete i duhovni.Nešto nevideh da se,Glazjaev,Medvedev i ostali ubiše da otelotvore ideale i dela Iljina,Solonjeviča,Tihomirova,pre će biti da su smartfon i Kim Kardašijan ideologija današnje ruske elite koja uzgred budi rečeno nema pravo da bilo šta prebacuje Srbiji kada su sav kapital izneli na zapad a decu školuju u Engleskoj,da li je Kravčenko ili nemi birokrata Čepurin taj prototip novog Ruskog čoveka koga mi treba da sledimo.Zna li Rusija uopšte šta hoće ili samo dela po inerciji,želi li uopšte Srbiju za saveznika.
Препоруке:
11
3
75 недеља, 11 јануар 2015 01:24
Рђосав
Danilo:
Toga dana 09/05/2005 nisam mogao vjerovati da je Putin odlikovao Stjepana Mesica za ucesce u antifasistickoj borbi u WWII.
- е па видиш, дечаче, тај Месић и остали Хрвати не излазе пред Русе са усташком или домобранском причом - већ са партизанском. И за ту причу добијају одликовања.

- а Србима је баш било запело (Вук Драшковић ли беше министар иностраних дела?) да на прославу у Москву пошаљу - четничку делегацију. Као, доста смо слали партизане - са`ће вам шаљемо четнике.

- него, Руси су прилично алергични на све те ревизионизме, те одбацише генијални предлог Вука, Коштунице и осталих новочетника. По руским архивама четници не спадају у антихитлеровску коалицију.

- ето како си остао без руских одликовања, мој Србине...
Препоруке:
7
8
76 недеља, 11 јануар 2015 01:26
Oliver Kromvel
Autor ili nerazume ili je namerno bezobrazan,šta je to meka moć i u braku ako muž i žena nerade,nemaju uslove za normalan život i pored ogromne ljubavi brak na kraju puca.Da li to Menjšov hoće da nam kaže da se Rusija ponaša kao šiparica od 15 godina koja očekuje ljubav na prvi pogled,nešto što je samo po sebi iracionalno.Druže Menjšov šta je to uopšte Rusija danas ko ste vi uopšte,nekada smo se divili Dostojevskom,Puškinu,Gogolju,Nabokovu,Turgenjevu,divili smo se ruskoj kulturi,nauci,sportu,vojsci,pa čak i Sovjetska Rusija je znala sebe da izreklamira dobro a čemu danas da se divimo Deripaski,Abramoviču,Kadirovu,šta ste vi to nama ponudili,za to što smo svojom krvlju kupili vašoj zemlji 10 godina.Da li je autor ikada bio u Srbiji da li poznaje srpski narod,kako se usuđuje da narod Tesle,Pupina,Milankovića stavi u isti koš sa starim Ruskim miljenicima Bugarima koji Srbima nisu ni do članaka pa čak ni ovakvim Srbima ni boljim ni gorim od ostalih.
Препоруке:
9
3
77 недеља, 11 јануар 2015 01:35
ѕ.ј Узети основане критике к срцу, остало одбацити, јер се врло лако може радити о плаћеној провокацији
Истина је и да смо ми постали апатички, да очекујемо од некога другог да нас спаси. Истина је и да Русија не ради довољно да заштити своје интересе. Све је то истина, и то и прохвтатиме. А на исхитрено испољавање гнева које човека заслепи, па понегде и претера, не треба обраћати пажњу. Човек греши, па у односу са људима морамо имати мало више разумевања.

Оставимо се шупље приче и радимо на решењима. Рушимо зло добром.
Препоруке:
4
2
78 недеља, 11 јануар 2015 01:35
Oliver Kromvel
Da li se to drug Menjšov rukovodi činjenicama zar nije onaj karikaturalni čovečuljak pitao Putina koji mu je jasno rekao da za Srbiju nema mesta u EAU jel je daleko a u BRIKS-u jel je siromašna i niko to nije demantovao.Imate li vi uopšte kao država interese na Balkanu,želite li uopšte Srbiju,Rusija Srbiji duguje mnogo odnosno ruske političke elite,svom bratskom narodu u Ukrajini koji vas zove Moskalji ste i pored svih izdaja i zločina spremni da date sve,da li je baš primer Ukrajine ono što buni druga Menjšova,druže Menjšov vaša taktika u Ukrajini je bila pogrešna jeste vi poklonili Ukrajini 80 milijardi ali kojoj Ukrajini,Janukoviču,Kolomojskom,Timošenkovoj,Ahmetovu običan Ukrajinski narod živi u odvratnoj bedi,na pogrešna vrata ste kucali i sada snosite posledicee.Srpska ljubav prema Rusiji je iskrena a da li je odnos ruske političke oligarhije iskren,neka se drug Menjšov malo zapita,naravno on nije dovoljan razlog da Srbija okrene leđa Rusiji za to je potrebno mnogo više.
Препоруке:
9
3
79 недеља, 11 јануар 2015 01:47
Тема права, да ли и проста?
Да би је поједноставили, бавимо се само (БЈР) Србијом, мада су екстраполације вероватно у реду:

И поред великих симпатија нашег народа за Русе и РФ, народ не одлучује. 'Запад' је то схватио и зато улаже неколико милиона тантуза годишње у оне који одлучују, да би нацедио десетине милијарди пацификовањем милиона душа.

Док су наша искрено возљубљена браћа Руси (хвала Богу) привремено били совјети, одлично су знали да играју ту игру. Били су најбољи. Умели су да преокрећу људе, партије и државе. Можда то овде раде и даље. Само се то одавде више не види: Или су се усавршили или плаћају погрешне.

Овде би многи волели да помогнемо, иако смо у окружењу. Поставља се питање како то постићи везаних руку и без логистике?

Ево само једног простог животног питања: Шта би било са нашом децом у неким ситуацијама?

Колико може беспомоћан да помогне?

Сит гладном не верује: Не проституишу се сви из задовољства...
Препоруке:
1
5
80 недеља, 11 јануар 2015 06:44
Достојевски-1
За оне који мисле да је текст увреда за Србе, ево истоветног мишљења Достојевског. Пажљиво прочитајте па процените је ли нас и он погрешно проценио:

"O Slovenima i njihovom odnosu prema Rusima

Srbija je [1876] izašla na bojno polje uzdajući se u svoje moći ali, razume se, ona zna da samo Rusija može da je sačuva od propasti u slučaju velike nevolje – ona zna da će joj Rusija svojim ogromnim uticajem pomoći, u slučaju uspeha, da sačuva maksimum dobitka. (Dnevnik pisca 1876, str. 206)

Oslobođeni i zahvalni Sloveni bi, prirodno, trebalo da prigrle Englesku kao svoju spasiteljku i osloboditeljku, i ona bi im tada „otvorila oči što se tiče Rusije“: „Evo“, rekli bi tada, „to je vaš ljuti neprijatelj, ona je, pod izgovorom da brine o vama, jednako sanjala kako da vas proguta i kako da vas liši vaše neminovne i slavne političke budućnosti“. (Dnevnik pisca 1876, str. 286)
Препоруке:
5
3
81 недеља, 11 јануар 2015 06:47
Достојевски-2
No, ipak, glavni razlog te njihove surevnjive mržnje prema njemu [generalu Černjajevu] bio je, u to nema sumnje, onaj o kojem sam već bio u prilici da govorim, dakle ono predubeđenje veoma velikog broja Srba da, ako Sloveni i budu oslobođeni uz pomoć Rusa, to će biti samo korist po Rusiju – Rusija će njih osvojiti i lišiti one „toliko slavne i nesumnjive političke budućnosti“. (Dnevnik pisca 1876, str. 331)
Препоруке:
5
3
82 недеља, 11 јануар 2015 06:48
Достојевски-3
Postoje dve Srbije – Srbija viših krugova, nestrpljiva i bez iskustva, koja još nije živela pravim životom i koja još nije pokazala svoju akciju, ali koja već strasno mašta o budućnosti, ona već ima svoje partije i zna za intrige koje ponekad dobijaju takve razmere (zbog svog pomanjkanja iskustva) kakve ne možemo sreti ni u nacijama koje su mnogo starije, već i kudikamo samostalnije nego što je Srbija. Ali, uporedo sa tom „gornjom“ Srbijom, koja tako žuri da živi životom političke nacije, postoji i ona narodna Srbija koja jedino Ruse smatra svojim izbaviocima, svojom braćom, ona ruskog cara gleda kao svoje sunce, ona voli Ruse i veruje im. (Dnevnik pisca 1876, str. 331)
Препоруке:
4
1
83 недеља, 11 јануар 2015 06:49
Достојевски-4
Da, to je večna nesloga među Slovenima! Oni sve to čuvaju u svojim predanjima, sve to prenose svojim pesmama, i bez Rusije kao velikog centra koji ih može ujediniti – ne može biti sloge među Slovenima, bez Rusije se Sloveni ne mogu održati, nestaće s lica zemlje potpuno – bez obzira šta o tome mislili predstavnici srpske inteligencije ili nekakvi tamo civilizovani i evropeizirani Česi… Ima u njih previše sanjara. Gotovo svi su oni sanjari. (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 45)

Ja bih tim visokoobrazovanim Srbima, koji su ovog leta gledali s toliko nepoverenja na Ruse, ukazao, na primer, na pesmu A.S. Puškina – “Pesma o Crnom Đorđu”, ili na onu “Boj pod Zenicom velikom”… A kad bi Srbi pročitali te “pesme”, oni bi konačno shvatili šta mi mislimo o njihovoj slobodi, da li mi poštujemo i radujemo se njihovoj slobodi ili ne – shvatili bi da li mi želimo da ih zgrabimo pod vlast ili ne, da li želimo da im uzmemo slobodu ili ne. (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 46-47)
Препоруке:
5
1
84 недеља, 11 јануар 2015 06:50
Достојевски-5
Međutim, i sada se mogu sigurno znati dve stvari: 1) slovenska plemena čitavog Balkanskog poluostrva će se brzo – možda i ne tako brzo- ipak osloboditi turskog jarma i počeće da žive novim slobodnim i može biti i nezavisnim životom i 2) … Da, upravo ovo drugo je ono što će se obavezno desiti i o čemu sam ja odavno želeo da kažem svoje mišljenje. To “drugo” se, po mom najdubljem uverenju, sastoji u tome što Rusija neće imati, i nikada nije ni imala, takve neprijatelje, zavidljivce, klevetnike i otvorene hulitelje nego što će biti ta slovenska plemena kada ih Rusija bude oslobodila i kada Evropa bude priznala da su oslobođena! (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 363)
Препоруке:
6
2
85 недеља, 11 јануар 2015 13:20
BojanM
Rusiju i danas vode komunjare.Svaki dalji komentar je izlisan.Nije to carska Rusija.E zato nam ne pomazu.
Za ruske komunjare Srbija je neprijatelj!
Препоруке:
5
11
86 недеља, 11 јануар 2015 13:22
Ginter Zibert
@Danilo
"srpsko srbijansko bugarske sv...." napisa S. Kostić, i za vas je ovo mišljenje!!!? A "međede" je teška uvreda koja zahteva izvinjenje,a ako se Evrosleptik ne izvini onda će pokazati svoje pravo lice.Kakva hipokrizija sa vaše strane Danilo,dostojna naših satrapa sa zapada!
Čitajući vaše komentare ,da se primetiti jedna konstanta, naime kad god je tema Rusija vi plasirate fino upakovanu Rusofobiju.Znate onu matricu tipa, strašno ste zabrinuti za srpsku stvar a rusi ne čine ništa da nam pomognu itd.Sve to potkrepljujete "procentnim dokumentima",te koga je Putin odlikovao itd.E vi tu pokazujete svoje pravo lice.
Препоруке:
6
2
87 недеља, 11 јануар 2015 14:37
mamago
Маша и Медведь?
Препоруке:
2
1
88 недеља, 11 јануар 2015 15:52
nn
Има много држава на свету чији народи и власти искрено желе да сарађују са Русијом, а за своју независност од САД воде стварну вишегодишњу борбу, и са оружјем у рукама. Истекло је време брбљивцима.

Ovo je ogroman bezobrazluk. Srbija se skoro 10 godina borila za svoju nezavisnost i samostalnost, ne razmatram sad koliko je to efikasno, i to je platila krvlju, teritorijom i ekominskim unistenjem. Za to vreme Rusija nije uradila nista da pomogne tu borbu, cek je priznala raspad Jugoslavije po avnojevskim granicama i direktno zabila noz u ledja srpskoj borbi. Pa ako sad Srbija ne moze da se poziva na izdajnicku i odnarodjenu vlast koja se odrzava na infuziji americkih dotacija i zahvaljujuci informacijama stranih obavestajnih sluzbi, onda ni Rusija ne moze da se poziva na pijanog Jeljcina i ekonomski kolaps. Magarcu treba reci da je magarac, pa makar to bio i ruski magarac.
Препоруке:
9
4
89 недеља, 11 јануар 2015 16:41
Евроскептик
Јака реч, али да ли прејака? На непоштовање непоштовањем, доста је вишер повлачења.

Тип се сети да нас, Србе из Србије - што значи да Србијанци овде не постоје и престаните ако да нас називате, ј..о вас онај ко вас је томе научио - одакле год да смо, с југа, из центра или са истока, назива мање ваљаним Србима.

Ми смо своју цену у два рата платили, тешку. То не значи да ви своју нисте, нити ко то оспорава. Али ако сте Срби морате знати и за нашу муку, онда и сад, поштовати нас као ми вас. Шта ја тражим шта ми не спада?

А "Данилу" да кажем, пред Тачијеву посету Монтенегру, да се не меша у мој разговор са човеком који мисли да заступа Србе из Српске вређајући Србе из матице, већ да гдеда своје племе и своју фамилију, тамо у ДОБРОВОЉНОМ иностранству. Capito?
Препоруке:
4
2
90 недеља, 11 јануар 2015 17:10
Шоми
Хајде да замислимо један сценарио, сценарио у коме се Србија окреће од ЕУ, стаје на страну Русије, супротставља пакту НАТО итд.

Рецимо и да Бугарска учини исто.
У окружењу би биле две проруске земље, Србија и Бугарска, а чак 7 наклоњених пакту НАТО: Словенија, Хрватска, Црна гора, Албанија, Грчка, Турска, Румунија, Мађарска, при чему би се отцепљени део Србије (КиМ) такође сврстао против нас, као и бошњачко-хрватски ентитету БиХ. У некима од тих земаља, као што су ЦГ и БиХ, где је српски елемент још увек јак, долазило би до превирања и друштвених потреса око тога на коју страну се сврстати. Мислите ли да је 2
Препоруке:
2
4
91 недеља, 11 јануар 2015 17:12
Шоми
Зато нек Русија прво поврати контролу над Украјином и приближи се Балкану и тек ће онда можи нешто реално да понуди балканским народима. До тада, атлантски обруч сувише је јак да бисмо се ми сами борили и у борби погинули.
Препоруке:
6
1
92 недеља, 11 јануар 2015 18:50
Достојевски
"@ BojanM

Rusiju i danas vode komunjare.Svaki dalji komentar je izlisan.Nije to carska Rusija.E zato nam ne pomazu.
Za ruske komunjare Srbija je neprijatelj!"

Ако прочитате Достојевски-5, ПАЖЉИВО И ДО КРАЈА, нарочито датум када је текст писан, можда ће вам то отворити видике.

Ако не знате ко је Достојевски, то је по мишљењу многих, највећи светски писац.
Препоруке:
3
1
93 недеља, 11 јануар 2015 19:19
Достојевски
"@Владимир Ђилас

Аутор веома подцењује моћ "меке силе" и медија.
Причајмо о интересима, има ли Русија интересе на Балкану (Србији)?
Да ли Русија улаже у неки покрет, НВО, медиј или сл. да подржи СВОЈЕ интересе на Балкану?
Ма и да смо браћа, кесе нам нису сестре."

А шта је био Јужни ток до "меке силе". Шта представља 15% државног буџета, коме доприноси НИС, до МЕКЕ СИЛЕ. Шта су НВО до ових проститутки о којима пише овај Алексеј. Имамо ми довољно "русофила" који су БЕСПЛАТНО радили на отрежњавању оних који руско-српске везу виде само кроз број евра који би требао да се прелива од првих ка другима.

Прочитајте пажљиво шта је Достојевски писао о нашим односима пре скоро 150 година. Нарочито део у коме се помиње генерал Черњајев. Ту смо се дебело обрукали али нећу више да подстичем хистерију коју примећујем код неких.
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер