Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda Rašković Ivić: Reći „ne“ tiraniji, laži i obmanama

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 januar 2015 12:02
Hrizostom
Srećna Nova (izborna?) 2015. i svako dobro vam želim! I Vama lično i Vašim saveznicima, u koje i ja spadam.A sada bezumni neka lupaju minuse ovoj ženi (i meni), hrabrijoj od stotinu hiljada nemoralnih, alavih botova i prebega koji se sele iz stranke u stranku kako dune vetrić, već decenijama.Nećete mi držati vakelu, bagro nesrba!!!
Preporuke:
95
15
2 petak, 02 januar 2015 12:09
Žalosna sova
Neće sve biti tako crno jer posle 9 februara i sastanka "Dva Premijera" biće formiran Okružni Sud Mitrovica kao Odelenje Apelacionog Suda iz Prištine koji će delovati isto kao i Policija Kosova i lokalna vlast sa Srbima u njoj po Ustavu Kosova na koji se zaklinju.Ostaje samo da Agim Čeku formira vojsku i opremi je uz pomoć Angelinog Bundesvera kao 1944 uz pomoć Vermahta pokojnog Adolfa.Onda izdajnike u Beogradu čeka iz Brisela otkaz i ono kako je rekao Alek "biću isceđen i bačen kao krpa" i naravno ono "znam da ću jadno skončati". Pošto nesreća nikada ne dolazi sama, to će se izdajnicima poklopiti sa početkom Trećeg svetskog rata i dolaskom prvih ruskih trupa na aerodrom u Niš.Na Beogradski aerodrom neće moći jer će biti velika gužva, begaće se avionima, balonima i motornim zmajevima da izdajnici ne bi prošli kao Aganlija i Kučuk Alije, Mula Jusuf, Mehmed Fočić Aga i starac Fočo od stotinu ljeta.Sretenje dolazi i ove godine u Srbiju kao i 1804.Vreme je.
Preporuke:
86
2
3 petak, 02 januar 2015 12:26
LAZAR DRUGI
Hrizostom

Sve je dobro osim hrvatske gajevice u srpskom jeziku !
Preporuke:
38
18
4 petak, 02 januar 2015 12:48
baš tako
Veliki pozdrav i podrška za gospođu Sandu Rašković. Tako govori i misli pravi srpski patriota. Ta žena je hrabrija i časnija od većine muških lidera i liderčića.
Preporuke:
76
12
5 petak, 02 januar 2015 12:52
nada petrović
DSS mora da preispita sa kim je u koalicijama na lokalnom nivou, jer sa ovakom politikom za održavanje u opticaju sama sebi seče granu na kojoj sedi.
Preporuke:
39
13
6 petak, 02 januar 2015 13:18
NA NESREĆI I VELEIZDAJI Kosmeta i Srpskog naroda - Vučić-Dačić-Nikolić grade popularnost
U 2015-toj godini mogući su od "tiranije" novi šokovi za Srpski narod:
- Kako je DAČIĆ (sa Vučićem i Nikolićem)- ne trepnuvši predao-poklonio teritoeiju Kosmet albanskim muslimanima, tako će -
- Dačić kao predsedavajući OEBS-om u ovoj godini - omogućiti UKRAINI da "zaokruži" teritorijalni integritet sa Krimom, stacioniranje NATO BAZA u Ukraini i učlanjenje u Nato - a lagaće i obmanjivaće Putina, Rusiju i Srpski narod kako je -
--- Srbija po pitanje Ukraine NEUTRALNA (!)?
Preporuke:
40
2
7 petak, 02 januar 2015 13:20
sloba je srpski heroj
U poslednjih pet godina DSS izgovori ono što i narod želi.DSS sada ne želi u EU i NATO i protiv su Briselskog sporazuma.DSS želi veliku saradnju sa Bratskom Rusijom.Ali,ali,ali zašto ste vi DSS doveli lažnu demokratiju 2000.god.tada ste bili u DOS i OTPOR.Zašto ste doveli lažnu demokratiju to želim da mi odgovorite.
Preporuke:
51
17
8 petak, 02 januar 2015 13:40
Pitanja bez odgovora
Sanda rašković Ivić treba da politički konkretno odgovori na neka ključna pitanja:1.U slučaju da dođe na vlast da li bi poništila sve pregovore o pristuapnju Srbije Evropskoj uniji i NATO paktu?2.Da li bi Srbiju držala vojno-politički neutračnom ili bi je priključila integracijama na čijem čelu je Rusija?3.Ekonomija, s kime i kako?
Preporuke:
63
2
9 petak, 02 januar 2015 13:55
Sanja
Ovaj narod ne može ništa probuditi i pomeriti.
Preporuke:
38
7
10 petak, 02 januar 2015 14:01
...
Mislim da je zrelo za ženu-predsednika Srbije. Kao u Brazilu i Argentini. Puna podrška Sandi.
Preporuke:
49
18
11 petak, 02 januar 2015 14:05
Turas
Gospođi SRI želim za ovu godinu ,za Srbiju najvažniju , istrajnost , upornost i najvažnije - hrabrost .
Od nas srbskih nacionalista mnogo sreće .
Preporuke:
44
9
12 petak, 02 januar 2015 14:11
Pitanja bez odgovora
Sanda rašković Ivić treba da politički konkretno odgovori na neka ključna pitanja:1.U slučaju da dođe na vlast da li bi poništila sve pregovore o pristuapnju Srbije Evropskoj uniji i NATO paktu?2.Da li bi Srbiju držala vojno-politički neutračnom ili bi je priključila integracijama na čijem čelu je Rusija?3.Ekonomija, s kime i kako?


Ukoliko Sanda Rašković Ivić bilo kada otvoreno na papiru nekim ugovorom ili sporazumom odgovori na ova pitanja poslije toga trreba da odgovori koja joj je izlazna strategija i da li je uopšte ima, u smislu da se održi na vlasti i da se efikasno odupre "osveti Zapada" ukoliko im "opali špamarčinu".Kako misli da sve sproverde ako se direktno okrene Rusiji, ako njen odgovor na gore postavljena pitanja bude Rusija a ne Zapad? To su ključna pitanja na koja još nema odgovora.
Preporuke:
31
3
13 petak, 02 januar 2015 14:23
Joj Srbi Srbi
Joj Srbi Srbi baš ste čudni,tako mi poznati srpski mentalitet koji je naučno proučavan od Arčibalda Rajsa do Vladimira Ćorovića, preko Mome Kapora.Čovjek da se nasmije tom kalupu, koji tako olako nekog uzvisuje, bap kao što olako nekog unizuje, kada se Srbin razočara (u pravilu jako brzo razočara), jer Srbin uvijek traži nekog sveca za vođu, a ljudi ko ljudi pa i ova Sanda Rašković i ona je samo žena a ne svetica, koja politički priča ono što određena kategoria ljdi voli da čuje od kojih očekuje glasove.
Preporuke:
18
33
14 petak, 02 januar 2015 14:32
uf
Tek, kada SRI, sa svojim saradnicima i sponzorima bude počela sa realizacijom ideje o osnivanju medija u Srbiji, tek tada bi je trebalo "uzeti u obzir" kao ozbiljnijeg igrača. Do tada, može kao i ostali da "trubi" šta joj je volja, jer za pogrešne note i lošu melodiju neće nikome da odgovara.A, SPONZORE IMAJU SVI NA POLITIČKOJ SCENI SRBIJE, samo je pitanje ko je čiji? Nije nemoguće, da je nekima sponzor isti, koliko god različito pričali po medijima. Dakle, na tom pitanju se "lomi" poverenje, koliko god da je minorno u državi Srbiji, u odnosu naroda prema političarima.Oslanjanje na Rusiju je "politički" isplativo, ali je diskutabilno, jer sa druge strane(ruske) ne stižu ohrabrujući potezi. To što bi SOVJETI(RUSKA VLAST, NE I NAROD) da se sa nama "ljube" , može da bude mač sa dve oštrice, jer su nas u istoriji par puta "ljubili", pa umalo da nas udave.Sovjeti su u "dilu" sa svetskim zlotvorima, a ono malo što ponude, samo je "omamljivač" za pravoslavne Ruse. Uništiti Ruse,to im je cilj!
Preporuke:
11
23
15 petak, 02 januar 2015 14:45
Istorija srpskog naroda
Žalosna sova
... Aganlija i Kučuk Alije, Mula Jusuf, Mehmed Fočić Aga i starac Fočo od stotinu ljeta...i 1804...


Ti napisa imena, napisa godinu a ne preporući ljudima izvor, knjigu koju da čitaju a ja mislim da je jedna od boljih ova knjiga Vladimira Ćorovića pod nazivom ISTORIJA SRPSKOG NARODA, na linku:

http://svetlost.org/podaci/coroviceva_istorija_srba.pdf


Pa ko voli ili ima strpljenja da čita, neka čita, ko nema neka batali čitanje.Ja eto volim pa bi volio da pročitate tu knjigu ko još nije.
Preporuke:
20
2
16 petak, 02 januar 2015 14:58
bravo Sanda
Jasno, glasno, pošteno i hrabro. Kao i ovaj tekst Đorđa Vukadinovića "Bilans katastrofe". Sanda, u savezu sa ostalim rodoljubivim snagama i intelektualcima, možda može promeniti i pokrenuti nešto.
Preporuke:
31
11
17 petak, 02 januar 2015 15:20
Umpalumpa
Građanima poručujem: „Probudite se iz beznađa i letargije, recite „ne“ tiraniji, laži i obmanama! Iskažite nezadovoljstvo, jer jedino tako je moguća promena. Dosta je bilo trpljenja i lažnih nada. Ne treba vi da pijete „bensedine“, neka ih uzimaju oni koji su nas dovde doveli!“

Probudim se ja tako iz beznađa i letargije, voljan da iskažem nezadovoljstvo, a onda ugledam ko je sve sa SNS na koalicionoj vlasti u Beogradu i Novom Sadu i dođe mi da odmah uzmem bensedin.
Preporuke:
26
8
18 petak, 02 januar 2015 15:29
Srbin
Sanda, ovo što si ispričala (mada je malo) je ispravno. OSTAJEŠ DUŽNA DA JASNO OSUDIŠ RAZBOJNIČKO PONAŠANjE SNS BATINAŠA U MIONICI ZA VREME IZBORA, KOJI SU KRVAVO IZUDARALI KANDIDATA IZ "SUPROTNOG TABORA".
To moraš učiniti i odbiti svaku saradnju sa onima koji koriste metode krvavog razbojništva u osvajanju i očuvanju vlasti, koriste i druge prljave metode. Nije im ovo bilo prvi put.
Preporuke:
34
5
19 petak, 02 januar 2015 15:30
Posmatrač
(Najgori potez vlasti je svakako smanjivanje plata i penzija. ...)
Gospođa Rašković je propustila da navede i "novogodišnji poklon" gradskih vlasti Beograda - poskupljenje prevoza za penzionere tzv. "srednje klase" (sa penzijama od 25 do 50 hiljada dinara) u iznosu od 2818,9 % odnosno 28.19 puta!
Preporuke:
33
1
20 petak, 02 januar 2015 15:36
as
Sanda je donela nadu, to je po meni sustina. Svima je jasno da ovaj preporodjeni DSS mnogo bolje funkcionise i da ima veliku perspektivu.

A iskreno lokal me ne interesuje jer na lokalu nema ideologije, vlast u Beogradu, Novom Sadu ili Nisu ne utice da ulazak u EU ili NATO, briselski sporazum i sl.
Preporuke:
16
13
21 petak, 02 januar 2015 15:36
fristajlo
Građanima poručujem: „Probudite se iz beznađa i letargije, recite „ne“ tiraniji, laži i obmanama! Iskažite nezadovoljstvo, jer jedino tako je moguća promena. Dosta je bilo trpljenja i lažnih nada.

Lepo rečeno, odmereno i tačno.
No, ovakvi pozivi ne mogu da probude narod. Narod mogu da probude akcije, neki konkretan potez, koji onoga ko ga napravi može da preporuči za vođstvo.
Plašim se da DSS danas nema snagu, a ni ideju- kako da pokrene narod; to se rečima više ne može postići- ne- posle svih izdaja koje smo doživeli, čak i od ove stranke, koja nije više ista, ali balast te saradnje za zapadom je i dalje pretežak.
Zaokret ne može da se završi samo na rečima- mora se dokazati praktičnim potezima.
Mislim da gospođa SRI treba da porazmisli o tome.
Preporuke:
34
1
22 petak, 02 januar 2015 15:39
Srećna nova godina!
Najbolji potez DSS-a: Izbor Sande za predsednika. Pozivam sve žene da prate Sandu. Ona da pobedi jer koje muško može više da misli na njihove potrebe? Sanda neće prodati žene ni državu za male pare!
Preporuke:
24
14
23 petak, 02 januar 2015 16:01
Slavomir Srpski, Novogodisnje bajke i prorikaci
Pamfleti "NE" tiraniji i obmanama ne deluju ako u stvarnosti onda nisu praceni realnim akcijama pred gradjanima: dakle na ulicama na protestima.Elem, nece smanjenje penzija i plata direktno dovesti do velikog narodnog nezadovoljstva, jer je vlast lukavo srezala plate i penzije samo onima koji imaju najveca primanja, sto je manje od 20%, pa tako 80% nece imati taj razlog za proteste. Mislim da je sadasnja garnitura na vlasti mnogo bolje savetovana od svojih naredbodavaca i ne pravi one drasticne greske koje mogu lako da ih skidnu sa vlasti. Pa cekati samo, ili kuckati tekstove za objave, nece dati rezultate, osim da narod ne posumnja da je to samo lazna opozicija-jer nista realno de deluje medju gradjanima. Spremte se, spremte Srbi, pa na ulice i na proteste i strajkove. To je jedini nacin da se vrsi pritisak na vladu. Godina pocinje, i red je za to da se spreme i da opozicione stranke DELUJU.
Preporuke:
21
4
24 petak, 02 januar 2015 16:01
Bojan, Priština
Sa tiranima idete na lokalne izbore na njihovoj listi... Smešni ste, no srećom i minormni.
Preporuke:
22
17
25 petak, 02 januar 2015 17:06
Aleksa
Nenarodna i predajnička vlast ne može vući dobre poteze.
Preporuke:
16
1
26 petak, 02 januar 2015 17:40
MP 1
Mislim da treba sto pre traziti smenu Dacica da nas ne bruka pred ocima sveta u OEBS-u. Nadam se da ce se neka politicka stranka setiti da pokrene peticiju.

Sto se tice prijatelja Slobe, sta god da je mislio Milosevic je uveo mafiju na velika vrata u Srbiju, i od te bolesti ni danas ne mozemo da se resimo.

Nadam se da ce DSS postati jedna ozbiljnija i odgovornija stranka, da ih NE prati glas da su samo salonski nacionalisti i slicno jer mi smo siromasan narod,
sa mnogo problema, a poslednjih dvadeset godina su bile poguvne za nas; Salonski ljudi nam nece pomoci.
Preporuke:
12
7
27 petak, 02 januar 2015 18:33
Я RUSSKIЙ
" @ Pitanja bez odgovora

Sanda rašković Ivić treba da politički konkretno odgovori na neka ključna pitanja:1.U slučaju da dođe na vlast da li bi poništila sve pregovore o pristuapnju Srbije Evropskoj uniji i NATO paktu?2.Da li bi Srbiju držala vojno-politički neutračnom ili bi je priključila integracijama na čijem čelu je Rusija?3.Ekonomija, s kime i kako?


Ukoliko Sanda Rašković Ivić bilo kada otvoreno na papiru nekim ugovorom ili sporazumom odgovori na ova pitanja poslije toga trreba da odgovori koja joj je izlazna strategija i da li je uopšte ima, u smislu da se održi na vlasti i da se efikasno odupre "osveti Zapada" ukoliko im "opali špamarčinu".Kako misli da sve sproverde ako se direktno okrene Rusiji, ako njen odgovor na gore postavljena pitanja bude Rusija a ne Zapad? To su ključna pitanja na koja još nema odgovora."

Na ta pitanja je odavno odgovorio Putin ponudom članstva u Zajednici Nezavisnih Država. Vojne, političke i ekonomske garancije kakve ima i sama Rusija.
Preporuke:
20
0
28 petak, 02 januar 2015 18:59
Я RUSSKIЙ
@uf

Za takve koji misle kao ti RUSKI NAROD KAŽE: to su oni koji se prodaju onima ko plati više.

Ako si nekome prijatelj, onda si to bez računice. Gledano istorijski, kakvu su Rusi korist imali od nas? Rekao bih, samo neprijatnosti i materijalne gubitke.
Preporuke:
19
4
29 petak, 02 januar 2015 19:22
NEMANJA@Sloba srspki heroj kako da ne
Slobo srpski heroju trebali bi da znate da je demokratiju kao sistem uveo Slobodan Milosevic.I da je Sloba prvi demokrtski predsednik u istoriji srpskog naroda.A kakva je ta demokratija bila ,bolje da ne polemisemo i da se ne prisecamo.

Sto se tice ove lazne demokrtije koju je DSS doneo,ona je dosla samo zato sto je narodu vise prekipelo ovakve demokratije kakvu nam je rezim Slobodana Milosevica servirao 10 godina.E kad je prekipelo on je glasao za Kostunicu.

Sto se tice DSS,on je na vlasti bio samo do leta 2001 godine i tu se jedino moze gledati njihova odgovornost.To sto vise nije zanimljivo spominjati DS jer je puko i Djinjdica jer je mrtva ne znaci da je napadi na DSS i Kostunicu su opravdani.

Znate u svakoj normalnoj drzavi SPS bi 5.oktobra bio ugasen a kadrovi pohapseni i osudjeni.A gle cuda on se vratio i danas kroji sudbinu Srbije.Pa kad ste SPS oprostili,oprostite i DSS.
Preporuke:
7
16
30 petak, 02 januar 2015 19:28
nemanja@pitanje bez odgovora
1.Sanda Raskovic Ivic i DSS mogu na vlast dodji samo preko izbora i podrskom naroda.Da narod da mandat da oni vode ovu zemlju i sprovode politiku za koju se zalazu.Posto bi dosla na vlast DSS bi odma prekinula pristpune pregovore sa EU.I to je sustina politike DSS-evroskepticizam.Sto se tice NATO,ovde se DSS zameraju koketiranja sa NATO,a DSS je inicirao i doneo vojnu neutralnost srbiji.Danas Srbija moze biti clanica NATO samo ako ovaj narod na referendumu kaze DA.Idite na Bukulju i zahvalite se Kostunici na tome.

2.Na postoje integracije na cijem je celu Rusija.Postoji najava da ce ih biit,ali one jos uvek ne postoje.Tesko je meni da posetim KARAMBULU jer karambula kao mesto ne postoji.Tako je tesko zalagati se za nesto sto ne postoji.Postoji carinska unija ,Srbija to vec ima sa Rusijom.Postoji ODKB i Srbija vec ima status posmatraca.

3.Ekonomski program postoji i nalazi se na sajtu DSS.I vrlo je zanimljiv i jako dobre ideje nudi.Ali u sustini raditi sve sto sad ne radimo.
Preporuke:
9
5
31 petak, 02 januar 2015 19:36
Umpalumpa
Posto bi dosla na vlast DSS bi odma prekinula pristpune pregovore sa EU.

Evo, nek odma prekinu koaliciju sa SNS u Beogradu, Novom Sadu i Mionici sa evrofanaticima, pa ću ja odma da im poverujem.
Preporuke:
12
8
32 petak, 02 januar 2015 19:38
Umpalumpa
Ekonomski program postoji i nalazi se na sajtu DSS.I vrlo je zanimljiv i jako dobre ideje nudi.

Gle stvarno, stoji. Ali gde je onaj koji ga je izradio i njegova ekipa. Jel još stoje u DSS-u?
Preporuke:
8
9
33 petak, 02 januar 2015 20:48
sasa 076
Podrška i samo oštro u glavu
Preporuke:
8
4
34 petak, 02 januar 2015 21:55
Any questions?
@sloba je srpski heroj ...


...koji je zakopao kuma na Fruskoj gori.
Preporuke:
5
15
35 petak, 02 januar 2015 22:47
Mićko
DSS treba da osudi ono naasilje u Mionici. I ne sme da pravi onakve predizborne koalicije. Izuzev toga, ide se u dobrom pravcu. Međutim, ako se nastavi sa takvim glupostima, doći će do skretanja sa dobrog pravca. I stranka će se opet slupati. A taman je nešto kao počelo.
Preporuke:
9
3
36 petak, 02 januar 2015 23:38
uf
@Я RUSSKIЙ

A, za takve kao što si ti , moj narod (srpski) kaže : "Spolja gladac , a unutra , jadac"!Ako si ti Rus, onda sam ja Marsovac. Ti si sigurno neki od ovdašnjih SOVJETA, ili JUGOSLOVENA, što bi , opet moj narod rekao, najgora sorta pravoslavnog sveta!
Preporuke:
5
11
37 subota, 03 januar 2015 01:06
Peter RV
Gdja Raskovic-Ilic je fotogenicna, otmena ,vrlo lijepa i prica dobro, ali to nije dovoljno da bi je prihvatili za sefa opozicije. Fali joj smjelost da se suprostavi bezpovratno neprijateljima Srbije.
Potrebno je da ih naljuti, da uradi nesto cime ce im izazvat bijes i mrznju. Nesto, zbog cega je nece nikad pozvat na prijem u njihovim ambasadama.
Zivimo u doba kad se to moze uradit bez ikakvoga prostakluka.
Dovoljno bi bilo da se pojavi u Moskvi pored Putina, nasmejana i sa porukom da je ona na njegovoj strani. Bio bi jedan sjajan gest koji bi uradio mnogo da se uklone neke sumnje slabosti.
Zasto to ne uradi?
Preporuke:
18
1
38 subota, 03 januar 2015 03:05
igor
Primanja se smanjuju zbog budzetskog deficita, bilo bi bolje da se poveca industrija, recimo poljoprivredna i da mozda Rusija ulozi ovde u to ..
Preporuke:
4
0
39 subota, 03 januar 2015 03:50
nemanja@Umpalumpa
Apsolutno je vise gubljenje vremena spor oko toga da li ce se u Mionici pasti bastion odbrane evrofanatizma.

Ne nece gospodine,pasce na centralnom nivou.To za Mionicu morati izaci jasnim i glasnim argumentima sta nevalja za ljude koji su u SNS-u u Mionici.A ne tim ljudima reci vi ste evrofanatici vi u startu ne valjate.Ja sam uveren da ukoliko DSS postane jos ostriji da ce mnogi savezi SNS I DSS da se raspadnu,ali ne zato sto to zeli DSS nego sto ce SNS to inicirati.

Mi se ovde sporimo oko stvari koje nikad nisu bile upitne.Nikad niko za 24 godine nije dovoio u pitanje vezu neke ideologije i visoke politike sa koalicijama u Mionici ili Novom Sadu.Jedino za 25 godina visestranacja od 1990-2008 godine LSV I DS nisu nikad bili sa SPS.Svi ostali gde je ko mogao sastavljo je.Negde je to bilo funkcionalno ,negde interesno ali bilo je raznih koalacija.Ja sam vas ovde vec pitao sta je vasa alternativa?SRS sa SNS-om u Titelu?Ili mozda Bajinoj Basti i Sidu?
Preporuke:
5
1
40 subota, 03 januar 2015 03:51
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice ekonomskog programa.DSS se nije odreko ekonomskog programa koji je usvoji pre par godina,kad je na celu ekonomskog saveta bio dr Nenad Popovic.I ne vidim zasto bi? To bi bilo jasko neozbiljno i smesno.To je bio jedan dug i mukotroan posao i ceo glavni odbor je stao iza tog programa i smatra ga dobrom alternativom.

Ali ono sto je sustina da sadasnji ekonomski program DSS je prosto sve suprotno od ovoga sto radi vlada.Smanjenje penzija i plata,protiv.Subvencioniranja stranih preduzeca,protiva toga a za subencioniranja i pomoc generatora svake privrede.A to su mala i srednja preduzeca.Protiv prodaje Telekom i EPS-a.

Dveri i DSS su taj program nazvali ekonomski patriotizama.A sustina je da gledamo svoej interese(a svaki prosecni ekonomista i gradjanin srbije zna koji su interesu nase privrede)a ne da ispunjavamo zelje EU I MMF na svoju stetu.
Preporuke:
7
3
41 subota, 03 januar 2015 14:26
Mićko
@nemanja

Ljudi u mioničkom SNS-u ne valjaju zato što tabaju političke protivnike. Ili bar pristaju da se to radi za njihov račun. Tako da DSS postaje saučesnik u jednoj gadosti koja prevazilazi lokalni nivo.


@Peter RV

Dao sam vam plus zato što bih i ja voleo da vidim tu sliku. Ali treba znati da to daleko manje zavisi od nje nego od Putina.Kad bi je on pozvao na jedno takvo fotografisanje, ostavila bi ručak na stolu i otišla, takvu šansu sigurno ne bi propustila.

DSS će imati odbor za saradnju sa Rusijom, hvataju se veze, radi se na realizaciji posete Rusiji, nastoji se biti makar koliko prisutan u ruskim medijima... Teško to ide. Dugin i Rešetnjikov nisu isto što i Putin.
Preporuke:
3
0
42 subota, 03 januar 2015 17:53
nemanja@micko
Slazem se sa vama.Ali to je pitanje za opstinski odbor DSS u Mionici ,a ne za Sandu kao predsednicu DSS.
Preporuke:
3
1
43 subota, 03 januar 2015 19:38
Mićko
@nemanja

Slažem se. Ipak, valjalo bi da se da neka smernica ili preporuka da se ne ulazi bar u te predizborne koalicije. I trebalo bi da vrh stranke osudi nasilje i crne džipove, makar čisto principijelno.
Preporuke:
2
0
44 subota, 03 januar 2015 19:43
Umpalumpa
A sustina je da gledamo svoej interese

Nemanja, slažem se sa vama. Ova vlast u Beogradu i Novom Sadu uopšte nije u mom interesu. Ali, ta vlast takođe gleda svoj interes. I u svom interesu radi sasvim protiv mog interesa.
Preporuke:
1
0
45 subota, 03 januar 2015 19:57
Umpalumpa
Uzgred, Nemanja, pošto se već znamo sa komentara, da nemate na zajam kutiju bensedina? Jako mi se pije bensedin.
Preporuke:
0
1
46 subota, 03 januar 2015 20:46
Peter RV
@ Mićko
@Peter RV
To naprosto ne mogu da vjerujem- zvuci vise kao neki sugavi izgovor.
Da se ne moze vidjet Putina kadgod je nekome cef -to da, ali da se posjeta od pola radnog dana, ne moze pripremit za mjesec dana- to nikako ne.
Jedna stvar je 'podrazumijevat' jednu politiku bez jasne kompromitajuce akcije (koja je upropastila Kostunicin DSS!), a sasvim druga je angazirat se do kraja.
Sanda ostaje pod znakom pitanja sve dok ne izgori sve mostove koje je vezuju sa neprijateljima.
Preporuke:
5
1
47 subota, 03 januar 2015 23:10
Dimitrije
Peter RV ...*Sanda ostaje pod znakom pitanja sve dok ne izgori sve mostove koje je vezuju sa neprijateljima*....

Ovo si prokleto u pravu
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner