По поделама власти у периоду о кое прићча градоначелник, ЈАТ је припадао Вуку Драшковићу и он је постављао тамо директоре.
За то је од тих директора добијао паре. Моје питање гласи, зашто ја да плаћам дугове за паре које је узео себи Вук Драшковић. Што их он не плати тако што ће му се одузети имовина и продати и од тих пара вратити дугови, а не ја и мени слични да плаћамо дугове тако што нам смањују плате, повећавају порез и слично, а везе немамо са тим дуговима, нити смо их правили нити од њих имали користи.
Кад говорим о себи мислим на државни дуг, у чијој отплати и ми, народ, учествујемо, али заплена имовине Вука Драшковића не би исплатила сав дуг, али део би.
Препоруке:
46
0
2
уторак, 16 децембар 2014 22:57
Кова
Велики манипулатор, а презименом Мали! Како уопште веровати човеку који је од својих тинејџерских дана најдиректније умешан у погубну пљачкашку приватизацију целокупне српске привреде. За то је дебело награђен од стране својих тајкунских покровитеља, иако би природније било да одговара пред надлежним органима.
Препоруке:
41
0
3
уторак, 16 децембар 2014 23:23
мали а...
велики бандит!
Препоруке:
30
0
4
уторак, 16 децембар 2014 23:28
није мали он...
... мала је ово земља колики су то издајници.
Препоруке:
32
0
5
уторак, 16 децембар 2014 23:56
небитан
јат и његови дугови су доказ да не улажу арапски шеици у Србију већ ова преваратнска власт подмићује шеике да јој заузврат позајме лажни кредибилитет. Етихад је фактички подмићен са ових 158 милиона евра који су пребачени на леђа Срба, затим ту је Београд на води који је ништа друго него случај мегаломанске корупције уз поклоњених неколико хиљада хектара земљишта највеће вредности у центру највећег града на Балкану, итд, итд. А наивни Срби читају курир и верују да вучићева екипа довлачи паре у Србију... е па, смер пара је на жалост супротан, оне одлазе из Србије.
Препоруке:
25
0
6
среда, 17 децембар 2014 01:17
Бошко
Старе обавезе Јат ервејза од 158 милиона евра настале су претходних деценија као последица лошег управљања компанијом и нестабилног пословања"
ЈАТ је пропао за време санкција ја време оних који су сада на власти радикалски-напредњаци, и комунистички-социјалисти.
90тих је за време лажних патриота Милошевића, Вучића, Николића и Дачића ЈАТу је "нестало" 18 авиона, изгубљени су "контејнери" у Кини и убијен Жика Петровић.
Напредњачки социјалисти су намерно "прокњижили" ЈАТу оволики губитак који иде на терет грађана Србије јер како су финансије пребачене у Етихад арапи су једноставно прокњижили сва "давања" у међукомпанијским обрачунима док су "примања" оставили да књиже 2014 као приход Ер Србије.
Не треба бити финансијски стручњак па препознати познати модел пљачке.
Било би интересантно да неко "малог" пита ко је платио "промотивне" летове Вучића када Ер Србија није постојала него су летели префарбаним изнајмљеним авионом.
Препоруке:
18
1
7
среда, 17 децембар 2014 03:40
Ruke u vreci, prsti u pekmezu ....
Dakle kao batica Anrej - promenimo ime firme, ili nadjemo neku fikciju i onda se ono od pre vise ne vazi. Interesantno.
Препоруке:
4
0
8
среда, 17 децембар 2014 09:08
Жика
Не каже се да је држава преузела дуг на себе, већ су криминалци дуг пребацили на плећа грађана. Зашто не преузмете и остале дугове, па да фирме у стечају почну да раде. Или зашто не бисте одговорили, како је дуг односно дугови настали.
Препоруке:
3
0
9
среда, 17 децембар 2014 09:42
Голуб
Опет лажу ови Вучићевци. Променили назив компаније и довели за директора булумаћа који не зна српски и сада треба да им верујемо да су дугови стари, а памет нова. Малом ништа не верујем.
Препоруке:
3
0
10
среда, 17 децембар 2014 10:44
синиша @ Бошко
Кажеш крив Милошевић и Шешељ за ЈАТ.
А да ли је ЈАТ постојао од 2000 до 2014? Да ли је летио цело то време? Да ли је имао директоре? Колико је била месечна плата тим директорима? А колики бонус? Да ли је ЈАТ имао управни одбор то време? Ко је седео у том управном одбору? И колико је добијао пара за то седење? Да ли је у то време било неких набавки? Ко је проводио те набавке? И да ли је направљено неких дугова у то време? Ко је исплаћивао те дугове?
Треба одговорити на та питања, али прво, ко је и како продао ЈАТ, па онда та питања и на крају Милошевић и Тито.
Препоруке:
0
2
11
среда, 17 децембар 2014 11:00
kaca
Prekinite sa vredjanjem inteligencije ovog naroda i prestanite sa manipulacijama jer mi svi (država,ako to uopšte više i jesmo) snosimo posledice (plaćamo) vaše ujdurme i "impresivne rezultate".
За то је од тих директора добијао паре. Моје питање гласи, зашто ја да плаћам дугове за паре које је узео себи Вук Драшковић. Што их он не плати тако што ће му се одузети имовина и продати и од тих пара вратити дугови, а не ја и мени слични да плаћамо дугове тако што нам смањују плате, повећавају порез и слично, а везе немамо са тим дуговима, нити смо их правили нити од њих имали користи.
Кад говорим о себи мислим на државни дуг, у чијој отплати и ми, народ, учествујемо, али заплена имовине Вука Драшковића не би исплатила сав дуг, али део би.
ЈАТ је пропао за време санкција ја време оних који су сада на власти радикалски-напредњаци, и комунистички-социјалисти.
90тих је за време лажних патриота Милошевића, Вучића, Николића и Дачића ЈАТу је "нестало" 18 авиона, изгубљени су "контејнери" у Кини и убијен Жика Петровић.
Напредњачки социјалисти су намерно "прокњижили" ЈАТу оволики губитак који иде на терет грађана Србије јер како су финансије пребачене у Етихад арапи су једноставно прокњижили сва "давања" у међукомпанијским обрачунима док су "примања" оставили да књиже 2014 као приход Ер Србије.
Не треба бити финансијски стручњак па препознати познати модел пљачке.
Било би интересантно да неко "малог" пита ко је платио "промотивне" летове Вучића када Ер Србија није постојала него су летели префарбаним изнајмљеним авионом.
А да ли је ЈАТ постојао од 2000 до 2014? Да ли је летио цело то време? Да ли је имао директоре? Колико је била месечна плата тим директорима? А колики бонус? Да ли је ЈАТ имао управни одбор то време? Ко је седео у том управном одбору? И колико је добијао пара за то седење? Да ли је у то време било неких набавки? Ко је проводио те набавке? И да ли је направљено неких дугова у то време? Ко је исплаћивао те дугове?
Треба одговорити на та питања, али прво, ко је и како продао ЈАТ, па онда та питања и на крају Милошевић и Тито.