Strašno! I to sve samo za otvaranje "poglavlja", ali najgori je Vučić koji brutalno laže i pravi se lud na sve ovo, što znači da je sve obećao strancima.
Preporuke:
278
8
2
četvrtak, 11 decembar 2014 13:24
dž
... prava, revanšistička `faca` Nemačke, o kojoj je još Arčibald Rajs, Nemac poreklom pisao ? A obećavali Nemci, pre ujedinjenja 1989, da se neće `mešati` u stvari drugih država ?! Kako se nazivaju lažovi i licemeri, po `rečniku` 6 velikih nemačkih `štiftunga` koje "rade" u Srbiji ?
... pravo reče jedan, Nemci da imaju u vidu, kako su im sa Srbima `prošli` - i dedovi i očevi ?! Idu istim putem, mada perfidno, al` ne pada iver daleko od klade ?!
Preporuke:
176
11
3
četvrtak, 11 decembar 2014 13:29
bez reci
Odlicno resenje za nova kolonijalna osvajanja!
Ne mora vise da se salje vojska, ljudi, oprema i rizikuje medjunarodni ugled.
U zemlju na koju bacite oko dovedete na vlast idiote koji po vasem scenariju pocnu da prave gluposti, tako dobijete opravdanje i nakon toga organizujete referendum o otcepljenju dela teritorije.
Nakog toga dovedete novu turu domorodaca-vladara koji promene ustav usled nekog novog razloga, takodje prenaduvanog.
I gotovo! nema streljanja citavih gradova i djaka, logora pored Save, miliona ubijenih i ratne otstete ako ne uspete u svom planu.
Sta drugo reci do? Pa bravo!
PS Obe ture vladara da nisu postali vladari bi bili beyimeni konobari ili trgovci. Ovako su vam zahvalni do poslednjeg daha.
Preporuke:
193
7
4
četvrtak, 11 decembar 2014 13:31
dve banke
Naravno da je ovo uslov svih uslova, samoodricanje, samoponižavanje, samoukidanje!
Samo što švabama nije dovoljno jasno da je promena Ustava Srbije Sizifov posao, komplikovano za izvesti i totalno neinteresantno pink-naciji. E sad kada bi Pink ponudio svakom po 20 evra ...
Preporuke:
149
6
5
četvrtak, 11 decembar 2014 13:33
Dušan
Što Nemci traže, Nemci će i dobiti. Pa to je sve unapred dogovoreno, da bi na vlasti bili oni koji su najviše obećali. A Vučićevo padanje u nesvest i "patriotiše" parole - to je predstava za naivne i neupućene.
Preporuke:
167
7
6
četvrtak, 11 decembar 2014 13:37
Jataganac
Ako to Nemci traže onda smo slobodu okačili mačku o rep.Kako s eusuđuju da nam menjaju ustav.Dajete im da uređujeu, da ozleđuju, da smanjuju , da pljačkaju,da kradu i tajkkunišu, nek rade šta hoće, samo da mi ne moramo ništa da radimo,jer kako oni hoće ne umemo.
Vučiću uhvatimo li te u laži, ili da igraš igrice s narodom i ne pitaš ga, nego mu podmećeš čas ovo čas ono,ni Šešelj te neće spasti da ti da sto diploma iz svog bogatog naučnog repertoara.
Vučiću s njima kako hoćeš.Narod da lažeš ne smeš.Ne slušaš li i ne pitaš li na referendumu, ništa ne smeš da radiš za Angelu.Inače ćemo i tebe i svaku drugu džukelu da oteramo sa naših prostora.
Preporuke:
127
9
7
četvrtak, 11 decembar 2014 13:47
Golub
Spremte se spremte četnici, silna će borba da bude!
Preporuke:
159
14
8
četvrtak, 11 decembar 2014 13:47
Majka Mara
Po svemu sudeći Nemci ne žele dalje širenje Evropske unije koja je američki projekat a na račun resursa Nemačke i, daleko manje, dr.evropskih zemalja. Zato, Švabe suprotno zvaničnicima EU koji su eksponent američkog uticaja postavljaju pred Srbiju nemoguć uslov a sve u nameri da se Srbi dozovu pameti i kažu da ih dalji put u EU ne interesuje. E sad, ključno je jesu li ovi na vlasti u sprezi sa Amerima ili Švabama i na koju će stranu prelomiti. Nekad mi se čini da su bliži Berlinu a nekad Briselu (čitaj Vašingtonu)... Ko god misli da ne postoji različitost nemačkog i anglosaksonskog interesa u ovoj stvari grdno se vara...
Preporuke:
73
17
9
četvrtak, 11 decembar 2014 13:53
Srbsko
iskustvo sa Nemcima je svima dobro poznato, makar ne lazu, izuzev kad su na kolenima.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog svabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kazu sta ocekuju od posluge.
Nemaci nista ne mogu postici bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slucaju Nemac radi na unistenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoce li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo takticki potezi, slicni onima iz 1989.
Preporuke:
96
6
10
četvrtak, 11 decembar 2014 14:05
Mika Dorćolac
Braćo srbi i sestre srpkinje, umete li da čitate?
Premijer Vučić je poslednjih dana više puta ponovio ISTINU "da mu niko nije tražio" i da "nigde ne piše da Srbija mora da prizna Kosovo". Nije, pa to ti je. Traže je nešto drugo. Da Srbija sama i dobrovoljno, bez velikih pritisaka sa strane, samo uz ucene da neće biti NEŠTO odn NEKI razgovori otkriveni, ako Srbija ne IZBACI nezavisno Kosovo iz Srbije odn Ustava. A to nije isto. Prema tome - svi na referendum. Sa pravom da učestvuju i stanovnici Evropske Unije ili bar da se brojanje glasova izvrši pod nadzorom Nemačke i Pajtića sa Berisavljevićem, Dulićem, Čankom. Ovi srbi će usput tražiti da se iz Srbije izbaci i Vojvodina, kao Evropska regija i još neki sitniji delovi Srbije.
Nazdravlje braćo srbi i sestre srpkinje.
Nek se digne kuka i motika, a ne samo prosvetari i advokati. Imamo milion nezaposlenih, mogli bi bar da izađu na ulice, još nije pao prvi sneg!
Preporuke:
137
4
11
četvrtak, 11 decembar 2014 14:17
Rasputin
Sve je vec vidjeno i zacrtano 5.oktobra,planski se radi na totalnom rasparcavanju Srbije.Prvo je dovedena neo-liberalna garnitura politicara koja je rasprodala i totalno osiromasila naciju rasprodajom preduzeca i slanjem na ulicu radnika,za to vreme je spremana posebna grupa ljudi koji trenutno ucestvuju u naprednjackom korpusu koji ce toboze da povrate dostojanstvo naroda kroz borbu protiv lopova i tajkuna i koji ce kroz tu igru totalno anestezirati naciju da se dovrsi pravno rasparcavanje Srbije kada vise nece biti moguce da se povrati suvrenitet
Preporuke:
92
4
12
četvrtak, 11 decembar 2014 14:23
Jug
Golub:
Spremte se spremte četnici, silna će borba da bude!
Tako pevali i AV i Toma, i pola ovih naprednjaka, pa se pokazalo na koju su borbu zapravo mislili. Vuk rekao, "i bez barjaka i bez ruke", pa sa Ugljaninom pod isti barjak.
Ja sam odavno spreman, ali onaj koji sada misli da povede, mora da računa, da smo već više puta izdani i da nećemo više tak tako verovati u rodoljublje političara.
Preporuke:
90
3
13
četvrtak, 11 decembar 2014 14:33
Beograđanin
Zaključci?
1. Nemci nam nisu prijatelji, a dominiraju u EU
2. Vučić nas sistematski laže i krši ustav Srbije
3. Nama u EU neće biti dobro, čak i ako nas prime (sa Kosovom ili bez njega).
Šta je potrebno u ovakvoj situaciji? Jedno od sledećeg:
1) referendum Kosovo ili EU?
2) raspisivanje varednih opštih izbora
Preporuke:
137
4
14
četvrtak, 11 decembar 2014 14:34
MAŠINARNICA KRSTARICE
Bolje smanjite doživljaj....verovatno frau Merkel postavlja ovim slugeranjsko lažovskim-prevarantima, namerno uslove koje nije moguće ispuniti, kako bi se ta tragikomična tvorevina što više udaljila od satanističke EU...
Preporuke:
41
12
15
četvrtak, 11 decembar 2014 14:38
Prevodilac
Pošto mnogi ne razumeju latinicu, molim Srbsko da se ne ljuti što prevodim ovo pismo, a ako NSPM dozvoli, prevodiću – koliko me vreme posluži – izabrane tekstove, da bi i ostali SRBI imali mogućnost da čitaju na svom pismu (ispravljam grepke i ćelava slova). Dakle
Iskustvo sa Nemcima je svima dobro poznato, makar ne lažu, izuzev kad su na kolenima.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog švabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kažu šta očekuju od posluge.
Nemci ništa ne mogu postići bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slučaju Nemac radi na uništenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoće li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo taktički potezi, slični onima iz 1989.
Preporuke:
68
5
16
četvrtak, 11 decembar 2014 14:45
Takav je vučić
Vučić će ispuniti sve zahteve, pa i promenu Ustava, a tvrdiće odnosno LAGATI da nije uradio.
Sve je do sada tako radio, osim prostih i beznačajnih činjenica koje mu služe da prikrije glavne laži, koje mu služe da nas ubeđuje da nije onakav kakav jeste i da jeste onakav kakav nije.
To je vučić, samo se slika sa strancima i trči na televiziju misleći da tako može prikriti svoje radnje.
Preporuke:
93
3
17
četvrtak, 11 decembar 2014 15:08
fristajlo
Ma, da - samo- nigde ne piše da Srbija treba da prizna Kosovo; samo da ga izbriše iz Ustava...
Toma ukapirao, a Vučić ne sme.
Taman posla, zamak'o bi se...
Preporuke:
108
3
18
četvrtak, 11 decembar 2014 15:19
Gloria
Svaka cast "Vecernjim novostima" sto nam jasno i glasno, crno na belo, raskrinkavaju monstruozni plan nasih nemackih i inih EU "[prijatelja"- niko od vlastodrzaca u Beogradu posle ovoga ne sme da kaze da nije znao jer narod itekako zna!
Preporuke:
59
3
19
četvrtak, 11 decembar 2014 15:21
@Prevodilac
Onoga dana kada iskopate i prebacite na djubre habzburskoga "marsala" ubacicu cirilicu u moj kompjuter.
Imate vi dalego grdjih i dubljih problema od cirilice, ja sam Srbinom rodjen, ziveo kao Srbin i umrecu kao Srbin.
Kad bih pisao dzhapeneskim isto bih bio Srbin, a nekima iljadu cirilica nece pomoci.
Kako se kaze inat na ciriLicE?
Unapred Hvala
Preporuke:
23
40
20
četvrtak, 11 decembar 2014 15:30
dž
... NSPM, gde vam to "nestaju" članci ?
Preporuke:
25
5
21
četvrtak, 11 decembar 2014 15:43
NSPM Web
@DŽ
Zapravo nam ne nestaju, već često sastavljamo nekoliko srodnih vesti, čime rasterećujemo rubriku sa vestima, a ujedno i dajemo sveobuhvatniji pregled na svaku od tih vesti pojedinačno.
Preporuke:
45
5
22
četvrtak, 11 decembar 2014 16:00
Milisav
Normalno je da onaj koji ispunjava ultimatume dobija sve nove i nove ucene, zato svi podržimo našu Sandru!!
Preporuke:
31
12
23
četvrtak, 11 decembar 2014 16:01
Žalosna sova
Naš prijatelj, Oto fon Habzburg je uz silne aplauze u Parlamentu Evrope iznosio Germanski stav ( još od Oto fon Bizmarka )da će na Balkanu biti trajan mir samo onda kada Srbija bude od Vranja do Dunava i Save. Frau Angela Merkel je u Bundestagu javno rekla "Posle ulaska Hrvatske u EU, ponovo nastaje istorijska granica interesa Evrope i bivše Osmanske Imperije". Šta nama još treba da bi shvatili da nam je spas samo majčica Rusija i Car Vladimir ?
Preporuke:
74
5
24
četvrtak, 11 decembar 2014 16:07
Predrag
Dali to podrazumeva i brisanje njihovog d...ta!(onako, gratis!)
Preporuke:
41
5
25
četvrtak, 11 decembar 2014 16:14
Maks Veber
Nekada su iz Stambola slali svilen gajtan, danas iz Berlina gumicu. A svodi se na isto.
Sad je jasno zašto je av, av, av navalio da menja Ustav.
Preporuke:
76
4
26
četvrtak, 11 decembar 2014 16:22
Milenko Jovanov
„Srbiju vodi nesposobna i nekompetentna vlast Aleksandra Vučića koja pljačka penzionere, lekare, nastavnike, činovnike kako bi „uštedela“ 300 miliona evra. Sa druge strane, vlast sprovodi evrointegracije zbog kojih je Srbija izgubila 1,5 milijardi evra, što znači da naši zaposleni i penzioneri subvencionišu izvoz iz Evropske unije u Srbiju“.
Preporuke:
69
4
27
četvrtak, 11 decembar 2014 16:34
vokislav
J..š ti trud Premijera srbske Vlade Vučića od koga pucaju SRBSKA LEĐA!
Preporuke:
45
3
28
četvrtak, 11 decembar 2014 16:40
Bojan, Priština
E ludi li su i ti Nemci, pa taj ustav i ovako ne vredi ništa.
Ustav niko ne zarezuje ni 2%, kako kad je Kosovo u pitanju tako kad su u pitanju nadležnosti Vojvodine, zakon o radu, zakon o advokaturi - ma da ne nabrajam - sve se špana po tome kako koj haber stigne iz Brisela, Vašingtona ili Berlina.
U ovoj zemlji se više ne vlada na osnovu zakona i ustava kao osnovnog zakona, ovo je evropska kolonija, trula i gnjila banana republika gde dileje koje postavljate na vlast mogu da rade kako im je volja sve ono što se ne kosi sa vašim interesima - a vama je to po devizi što nama gore to vama bolje...
Preporuke:
61
4
29
četvrtak, 11 decembar 2014 16:43
Eks brat Hrvat
Gumica se rasteže i daleko seže. Od Ustava do Srbije na karti sveta. U slavu Kaptola i Vatikana!
Preporuke:
4
63
30
četvrtak, 11 decembar 2014 16:53
Gloria
Odneo vrag salu! Isfrustriran covek ciji je privatni zivot skroz promasen, u stanju je da unisti citav narod, e da bi na nekom iskazao svoju nakaznzu moc!
Preporuke:
66
1
31
četvrtak, 11 decembar 2014 17:04
Rio 2016
Nemci, Turci, Ameri, sve su to naši saveznici! a šta vi imate? koliko vidim, ama baš nikoga, majčica ima svoje interese koji i nisu baš prosrpski nego samo ruski! a dabome, Zapad je srušio SSSR, a gde ne bi ovakvu bledu kopiju ko što je savremena Rusija?! rat ste izgubili i ima još mnogo toga da izgubite, sve je to stvar navike! a verujte mi, Zapad ima da vam namesti zaista gvozdenu disciplinu prihvatanja poraza! i ne možete ništa! amin! Kosovo je slobodno i tako će da bude još dugo, zapravo zauvek! zašto? pa pogledajte se! ha, ha, ha, ha... tung!
Preporuke:
7
88
32
četvrtak, 11 decembar 2014 17:38
Aleksandar Veliki
Ma sve su to laži. Pa valjda više verujete meni nego sopstvenim očima i ušima, pamet da i ne pominjem!
Preporuke:
36
1
33
četvrtak, 11 decembar 2014 17:38
R
Mogu da pretpostavim da je ova prica pustena iz kominforma SNS po nalogu glavnog glumca da se ispipa puls i malo patriotskom retorikom popravi posustali rejting .
Veleizdajnik i njegov valjajuci sef su to potpisali u Briselu i cemu dreka , ovo se moze zaustaviti samo smenom rezima i nikako vise !
Preporuke:
36
3
34
četvrtak, 11 decembar 2014 17:40
AV
Nebih vas ja lagao, tako mi Kosova i Metohije.
Preporuke:
39
1
35
četvrtak, 11 decembar 2014 17:50
Dnevnik 2
Braćo spremimo se za rat za Sveto Kosovo.
Preporuke:
56
1
36
četvrtak, 11 decembar 2014 17:51
namcor
Oprostite mi. Svi sto ste pisali pre mene. Nisam citao vase komentare. Ovo je nesto sto sam ocekivao, ali ne tako brzo. Ovde sam vec vise puta pisao da ce nam traziti da menjamo Ustav. Nisam ocekivao da budu toliko osioni i drski da to urade ovako brzo, pa sam zatecen. Ova je Vlada i dovedena na to mesto, pre svega da "aminuje" upravo tom zahtevu. To je bio kljuc! Usput i da obesnazi narod, opoziciju, bilo koga ko drugacije misli. Imamo ogoljene zahteve (za koje NJ.V. Aleks Prvi Velicanstveni kaze: Pa to nigde ne pise"). Ovaj nivo bescasca, sebi ne moze dozvoliti iko ko ima bar malo obraza. Imamo medijsku "obradu" naroda, po receptu kako to rade svojim narodima na zapadu. Nemojte kriviti te narode...oni samo misle kako im je receno da misle.
Pobogu, ima li treznih u kafani? Ima li, bar malo, pameti da se suprotstavi. Pobogu, zar ne vidite kuda sve vodi???
Preporuke:
41
1
37
četvrtak, 11 decembar 2014 18:03
Aleksandar Jankovic
Odlicna slika. Dva roba, ovaj u ocalama je njen rob, a baba je robinja americkih federalnih rezervi koje drze njeno nestalo zlato.
Preporuke:
33
1
38
četvrtak, 11 decembar 2014 18:06
namcor
Jedino ispravno resenje: Oterati u tri lepe "perspektive" EU i Nemacku. I pridruziti se BRIKS-u, u meri u kojoj je moguce. Otvorice nam se druge perspektive. Nasi su preci zivote ugradili u zemlju koja ih se danas stidi (pogledajte zvanicna obelezavanja Prvog svtskog rata). Jednom i za svagda: DOSTA JE BILO PONIZAVANJA! U EU da, ali kao ravnopravna zemlja. Sa svojim kulturom, istorijom, mentalitetom. Ali necemo da vam budemo robovi. Bez kulture, prava, istorije. Bez svojih milenijumima stecenih prava. Ova zemlja vise nema pravo na saginjanje! KO to pokusa, mora da racuna na najgore!
Preporuke:
34
4
39
četvrtak, 11 decembar 2014 18:08
A Vucic
"To je najoptimalnije moguce resenje"
Preporuke:
25
1
40
četvrtak, 11 decembar 2014 18:10
Špriceri i slavsko pečenje (ili obrnuto)
I dalje nigde ne piše, al se podrazumeva.
Znači neko laže. Ko bi to mogo?
Preporuke:
30
1
41
četvrtak, 11 decembar 2014 18:20
namcor
Onog casa, kada ljudi shvate da je EU u stvari SS-divizija, Wermacht, koji radi sto se u Berlinu odluci, shvatice, mozda kakva nam opasnost preti. Zar iko misli da osvetoljubivi Germani mogu da nam oproste sta smo im uradili u dvadesetom veku? Niti hoce niti zele. "Ugaziti" nas do nepreznatljivosti je cilj. (Ameri su, samo, sredstvo, jer politikom USA upravlja nadnacionalni jevrejsko-germanski lobi. Ne mesajte obicne Jevreje (U mojoj definiciji se radi o cionistima...sasvim drugi par patika) u tu pricu, oni su zrtve, kao i mi)
Preporuke:
26
1
42
četvrtak, 11 decembar 2014 18:21
Forever Jang
ja sam Srbinom rodjen,
A ja sam vidiš: ROĐEN KAO SRBIN! Zato i pišem ćirilicom.
Preporuke:
28
6
43
četvrtak, 11 decembar 2014 18:27
Ratko Krsmanović
Iza nemačkog kontinuiranog angažovanja na Balkanu ostajala su ogromna groblja, nemačkih i naših ljudi. Teško da bi neko danas mogao biti pozvaniji i odgovorniji za brigu o tim grobovima, stratištima i logorima od samih Nemaca. Za razliku od većine, lično mislim da bi to moglo biti jedino opravdanje i smisao nemačkog angažovanja na Balkanu. Svako drugo angažovanje bi moralo biti zaustavljeno a naročito vojno i obaveštajno.
Preporuke:
28
1
44
četvrtak, 11 decembar 2014 18:38
konfuzija
Zar preko 50% Srba nije za EU, zar Alek nije uzeo 50% glasova, zar sve EU stranke SNS, SPS, NDS, DS prelaze cenzus. Sad smo protiv Nemačke koja znamo šta misli? Sa druge strane niko nije spreman da prihvati 2 miliona Albanaca u Srbiji, a Kosovo je Srbija. Pitanje : da li bi voleli 40% šiptara u Skupštini, da dobiju ministarstva...
Preporuke:
4
36
45
četvrtak, 11 decembar 2014 18:47
Neša
Vučić če, kao po običaju, izvaliti npr.:
- "Veću glupost nisam čuo"
- "Od mene Nemci nisu to tražili"
- "Srbija je posvećena reformama"
- "Niko me neće sprečiti da učinim sve najbolje za Srbiju"
- "Bla, bla, bla... Ja najbolji... bla, bla, bla... radim šta mi kažu... bla, bla, bla... zabole me za državu... bla, bla, bla... kada odradim zadatak zbrisaću... bla, bla, bla..."
Preporuke:
55
1
46
četvrtak, 11 decembar 2014 18:56
VOJVODIN PRISTALICA
Ocigledno je da ova nasa tuzna vladajuca elita,
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Preporuke:
22
1
47
četvrtak, 11 decembar 2014 18:59
VOJVODIN PRISTALICA
Ocigledno je da ova nasa tuzna vladajuca elita,
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Preporuke:
13
1
48
četvrtak, 11 decembar 2014 19:01
Pravno priznanje okupacije?
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Preporuke:
31
1
49
četvrtak, 11 decembar 2014 19:11
!!!
Zločinci traže da se od de fakto napravi de jure i tako svoj zločin pravno obezbede. Želim da napomenem da su nemci morali i nakon 70 godina da vrate ili imovinu ili neku nadknadu jevrejima koju su im oteli. Mi ako na to pristanemo biće najveća glupost i ogromna materijalna šteta. O ostalim grehovima i da ne govorim.
Preporuke:
27
1
50
četvrtak, 11 decembar 2014 19:12
Pravno priznanje okupacije?
Pravno priznanje okupacije?
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Moramo biti na čisto s tim da će eventualni ulazak u EU biti uslovljen pravnim priznanjem okupacije Kosova i Metohije?Sad treba odmah provesti neku vrstu referenduma sa jasnim pitanjem "Da li ste za ulazak u EU i evrointegracije uz uslov priznanja "nezavisnosti Kosova i Metohije", samo i takvo eventualno raspisivanje referenduma je protivno Ustavu Srbije?Teško, jako teško, ako to ne ide, treba odmah "sasjeći u korijenu" približavanje EU?Samo nisam nešto siguran da Srbi neće i to učiniti radi pristupa u EU?Mislim da hoće, jer predugo je prošlo vremena a i narod se medijski obrađuje, a i velika bijeda i siromaštvo udarili na narod, pa se narod nada boljem u EU, a i faktička okupacija Kosova i Metohije je tu, priznali ili ne, NATO je ugrabio?Teško,jako teško.
Preporuke:
10
3
51
četvrtak, 11 decembar 2014 19:24
Goran Stanković
Angelo Merkel, primi CELU Srbiju u tu EU-u, posle neće da treba nikakav ustav. Kad se probudimo. A i one cigle od zida, dobro će da dođu za ZIDANE putne prelaze iz Srbije u Srbiju.
Preporuke:
15
1
52
četvrtak, 11 decembar 2014 19:32
Byakuya-sama
Sporne tačke mogle bi da budu i članovi 182 i 16 Ustava, koje se odnose na teritorijalno uređenje Srbije i međunarodne odnose. Brisel bi mogao da traži da se iz Ustava izbaci formulacija da Srbija ima dve pokrajine, kao i da promeni stav da "svi međunarodni ugovori moraju biti u skladu sa Ustavom“
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
Izmena gore citiranog bi se pripremio nastavak uništavanja Srbije.
Preporuke:
16
3
53
četvrtak, 11 decembar 2014 19:35
Bgd
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
NIko NE kaze da treba da ustanemo i protiv Vucica i protiv ovih zahteva iz Berlina. A treba, jedini odgovor posle svega su masovne demonstracije.
Preporuke:
30
1
54
četvrtak, 11 decembar 2014 19:39
Nije šija nego je vrat
G. Vučiću, dabome da vam niko nije tražio da Srbija prizna Kosovo niti to igde direktno piše. Ali Nemačka (kao gavni faktor u EU)traži da iz ustava izbrišemo Kosovo kao sastavni deo Srbije i traži takodje potpunu implementciju ugovora sa Prištinom koji de fakto znači priznavanje Kosova. Nije, dakle, šija nego je vrat. Ovakvim izjavama samo rušite sebi ugled i autoritet.
Preporuke:
22
1
55
četvrtak, 11 decembar 2014 19:46
Žali narod
Bgd
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
Tačno žali narod za Srbijom i Jugoslavijom, to ste u pravu, ja znam najbolje da muslimani strahovito žale što su krenuli u otcjepljenej od Beograda (Srbije i Jugoslavije).
Preporuke:
18
1
56
četvrtak, 11 decembar 2014 19:46
Peter RV
Nemci zahtijevaju oduševljene robove- onakve kakve im je Vučić obećao.
Srbi, promjenom ustava, sami sebe postavljaju okove.
(Za naš kukavičluk krivićemo Putina! Jer da on nije bio 'blentav', Srbi bi bili heroji. Jel da Slavomire Srpski?)
Preporuke:
22
3
57
četvrtak, 11 decembar 2014 19:48
Nenad
treba da krenemo i svima kojima nije jasno da objasnimo da se Kosovo mora izbaciti iz ustava Srbije. Smao tako mozemo spreciti zlonamernike koji suprotiv Vucica, Srbij i nase evropske buducnosti.
Preporuke:
2
27
58
četvrtak, 11 decembar 2014 19:54
Bokelj
Hvala akademiku Bećkoviću
Ne mogu prežaliti
Što nekim slučajem
Nije živ Sultan Murat
Pa da odem na Kosovo polje
Da mu se izvinim
Prvo bih nabrao
Pune ruke božura
I fino ih uvio u trobojku
Pa glavom na Vidovdan
Banuo pred njegov čadar
Izvini Padišahu što ovoliko kasnim
Ko će me razumeti ako ti nećeš
Mnogo si išao ispred svog vremena
Ono što je tebi bilo jasno još onda
Ja sam shvatio tek sada
Sve si nam iskreno i otvoreno govorio
Ali nisi imao kome
Ko je onda mogao i pomisliti
Da ćeš ti ispasti pošteniji
Od svih koji su dolazili posle tebe
Ti nisi osvajao svet
A da niko tvoj ne pogine
Niti si ratovao skriven iza oblaka
Nego si došao lično
I sve platio svojom glavom
Nisi me oslobađao nego porobljavao
Niti si me nagonio da te molim
Da me okupiraš i zarobiš
Preporuke:
37
3
59
četvrtak, 11 decembar 2014 20:02
Bokelj
Premijer Vučić je poslednjih dana više puta ponovio "da mu niko nije tražio" i da "nigde ne piše da Srbija mora da prizna Kosovo".
Pitajte Šešelja šta je svega dotični njemu ponavljao.
Preporuke:
30
1
60
četvrtak, 11 decembar 2014 20:09
Sinisa Bogdanovic
Haha, pa ovi Nemci su toliko jadni pa samo nad nama mogu da pokazuju svoju moc. Inace, ovo je naruceno na drugom mestu (pogodine kom), Nemci su dobili priliku da malo "zareze", a svi su svesni da su "tigar", ali na kratkom lancu i da samo moraju da rade sta im gazde kazu.
Preporuke:
20
1
61
četvrtak, 11 decembar 2014 20:18
@Rio 2016
Vidim, bas su srusili Rusiju, verovatno potpisuje gasne aranzmane sa Kinom i Indijom koji se mere milijardama, sta bi tek bilo da je nisu srusili :D Vi siptari niste nikome saveznici vec samo sluge jer ste za to rodjeni i to cete biti do kraja svojih usljivih zivota.
Preporuke:
42
1
62
četvrtak, 11 decembar 2014 20:20
Rđosav
Byakuya-sama:
...Brisel bi mogao da traži da se iz Ustava izbaci formulacija da Srbija ima dve pokrajine,...
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
- dobro, ali - pogrešan redosled. Ergo, ti nepismeni ljudi - poređani po zaslugama za taj mizerni Ustav - zovu se: Koštunica dr Vojislav - kao najzaslužniji, pa Vučić nadobudni Aleksandar - kao glavni operativac ilegalnog dvodnevnog referenduma (da, taj Ustav nikad nije prošao, lepo je rekao Vuk Drašković nekom zapadnom sagovorniku) i tako redom.
- iz čistog kaprica i bezobrazluka, ostrašćeni "Legalista" V.K. isforsirao je promenu Slobinog "komunističkog" ustava u uslovima okupacije dela teritorije, i time srušio svaki legalitet i legitimitet.
- da se ne zaboravi...
Preporuke:
18
9
63
četvrtak, 11 decembar 2014 20:26
Živela Srbija!
Smešno je koliko naši političari pokušavaju da budu samo pragmatični političari i da vrdaju pred zahtevima EUtanista, a izgleda da će morati uskoro da prodaju veru za večeru ili da junački izgube glavu. Trećeg nema jer su izgleda mnogo obećali.
Mislim da rodoljubi treba da podrže ove naše nesrećnike da svojom žrtvom i mučeništvom vrate našem narodu nacionalno dostojanstvo. A ako izdaju biće im to samo politički kraj ali i sramota doveka.
Pragmatizam je mrtav, živela Srbija!!!
Preporuke:
19
2
64
četvrtak, 11 decembar 2014 21:01
Slavomir Srpski, @Peter RV
Za naš kukavičluk krivićemo Putina! Jer da on nije bio 'blentav', Srbi bi bili heroji. Jel da Slavomire Srpski?
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
E posto je bio blentavi Ivan, pa je zatvorio oba oka ostavljajuci same Srbe dole da im prave albansku drzavu pod nadzorom NATO, sada smo ovde gde smo, pa umesto da pitate mene Peter, vi lepo zapitajte Putina da li je, i koliko je bio blentav kada je izdaoi obecanje dato Slobi i pobegao iz KIM. To nije bio hrabar cin Putina, pa vase pitanje o herojstvu nema smisla. Zar ne?
Preporuke:
7
18
65
četvrtak, 11 decembar 2014 21:19
Pevacete
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!
Preporuke:
2
24
66
četvrtak, 11 decembar 2014 21:43
namcor
"Pevacete
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!"
A ja bih dodao: "A ko zna - jos skuplje" Usput bih da dodam: "Danke Doychland" ne postoji u srpskoj verziji (usput, nepravilno napisano Deutchland), ali postoji u svim verzijama susednih zemalja, pocevsi od "Lijepe njihove".
Stvar je u tome, sto onaj ko VAS zna...ne bi nista ni platio!
Preporuke:
26
2
67
četvrtak, 11 decembar 2014 21:46
Deda Djole
Jedna od kljucnih osobina zrelog coveka je da ume da razlikuje "stvarnost" od "iluzije".
Vecini Srba je (jos pre nego Angeli Merkel) jasno da PREAMBULA USTAVA ne odgovara stvarnosti.
Preporuke:
4
33
68
četvrtak, 11 decembar 2014 22:15
@Ex brat Hrvat
A ja nedavno pročitah što je napisala vaša hrvatska spisateljica Rudan: Hrvatima je cijeloj povijesti naprijatnije bilo u tudjoj snažnoj guzici.
Preporuke:
33
2
69
četvrtak, 11 decembar 2014 22:22
...
Nezamislivo je da jedna zemlja diktira drugoj sta u ustavu druge treba a sta ne da postoji.
Dodatnu dozu neverice izaziva cinjenica da je rec ozemlji koja je bilauzrok dva svetska rata!
Postavlja se pitanje kakva je to vlast kojoj se ovakvi uslovi bez blama isporucuju.
Preporuke:
21
1
70
četvrtak, 11 decembar 2014 22:27
@Deda Đole
Tvoje poimanje stvarnosti je diskutabilno imajući u vidu da si načisto posenilio.
Preporuke:
23
2
71
četvrtak, 11 decembar 2014 22:43
Gregor Samsa
Pa, dobro ljudi, majku mu. Ovo samo potvrđuje koliko naš premijer divno priča i koliko je Srbija poštovana u svetu.
Čovek radi danonoćno i to svet prepoznaje. Mi zaista nikada nismo imali ovakvog čoveka na čelu države. Car Dušan je mala maca za cara Acu.
Evo, pre neki dan sam bio do biroa, kad tamo nema žive duše. Upitam onog ljubaznog čoveka na šalteru, kako nema gužve, a on mi reče, da je zabrinut za svoj posao jer vučić pozapošljava celu Srbiju. Kaže, čovek, pošto nema više nezaposlenih, njegov posao postaje upitan. Znači, mene su lagali moji najbliži, kum, brat, sestra od tetke, majka, supruga i još neki prijatelji i poznanici. Svi oni mi tvrde ili da su ostali bez posla ili da su vučićevim reformama svedeni na socijalne slučajeve iako među njima ima i lekara i profesora. Mislim šta dočekah, da me najbliži lažu, a da je jedino čpvek iz nacionalne službe za zapošljavanje iskren i čestit.
Preporuke:
22
1
72
četvrtak, 11 decembar 2014 23:44
sloba je srpski heroj
Srpski heroj Slobodan Milošević je lepo izgovorio:"Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića nego Miloševića zbog Srbije".Slobodane neka ti je laka zemlja.
Preporuke:
25
6
73
petak, 12 decembar 2014 00:22
glasač
Ma ima da damo sve što traže samo da nas prime u EU.Jedan deo naroda nije svestan koliko nama treba da uđemo u Evropu.Predlažem da gledaju samo rts i pink tamo je sve lepo objašnjeno.Umalo da zaboravim kao dopunu predlažem novine Kurir i Informer.
Preporuke:
9
0
74
petak, 12 decembar 2014 00:22
@Rio 2016
bicete tamo prvi u ektremnim sportovima:
- pentranje po pravoslavnim crkvama,
- lomljenje krstaca
- paljenje nezasticenih kuca
Cudi me OK jos nije uvrstio ove discipline u olimpijski program. Od njih i od vas je gori samo "nas predsednik OK"
Preporuke:
15
1
75
petak, 12 decembar 2014 01:36
Goran Jevtović
Slavomir Srpski, @Peter RV
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
Dakle, neverovatno je da i dalje, uporno, bezobzirno, kao nekakav automat u koji se ubaci žeton, ponavljaš brutalne laži!
Putin je odlučio da povuče ruski kontigent sa KosMeta, onda kada je već u proleće 2001.godine shvatio i kada mu je čak zvanično rečeno da se SRJ okreće ne evropskim, već evroatlantskim integracijama, kada su usledile brojne posete vrha Alijanse u Beogradu, primanja zadataka, "reorganizacija" vojske i u konačnom, već krajem 2001.godine ukidanje "Kosmetskog odreda" koji je bio spreman da se vrati na KiM.
Kada smo sami sebi presudili, a to zvanično, i na kraju tužne priče obelodanio B.Tadić.
I, šta je trebao da radi Putin?
Da glumi budalu.
Preporuke:
17
2
76
petak, 12 decembar 2014 02:01
katana
Pa jeste, niko Vučiću nije doslovno kazao da mora da prizna Kosovo, samo da ga izbriše iz Ustava. Tako je to kad advokati vode stvari...kao KaD us Klintona pitali da li je ikada u Beloj kuđi bio sam sa Monikom Levnski, a on on odgovoara "Zavisi šta podrazumevate po 'sam'". Drugim rečima ako se nađe način da se Kosovo de fakto prizna bez da se bukvano traži prinzanje, onada je to za Vučića u redu.
Preporuke:
4
1
77
petak, 12 decembar 2014 02:05
gastarbeiter
Ne bih savetovao gospodi na vlasti da se igraju sa Ustavom to moze i kostace ih skupo ne verujem da ce stici da pobegnu kad Narod krene na te bedne izdajnike
Preporuke:
7
1
78
petak, 12 decembar 2014 09:31
nenad
pogledajte kako danas zive Bugari, malo rade, a plate su im velike. To je EU. Tako ce biti i kod nas.
Preporuke:
6
0
79
petak, 12 decembar 2014 09:50
kosta
Sasvih strana jad i beda!
Preporuke:
3
0
80
petak, 12 decembar 2014 18:04
doda
Jevtovicu pukovnice hahah objasnite nam ko je bio spreman da se vrati na Kosovo jer te nisam dobro razumeo i kad.Ko?KO?Koo?i kad?
Preporuke:
0
4
81
petak, 12 decembar 2014 19:26
Byakuya-sama2
@petak, 12 decembar 2014 01:36 Goran Jevtović
Malo je zamajavao narod borbom protiv korupcije(zvuči poznato?), većina tajkuna i dalje radi šta hoće, drže lovu na zapadu, investiraju na zapadu, i troše na zapadu. Kad su malo smirili narod trebalo je da se vrate staroj priči, za to je upotrebljen Medvedev kao probni balon, reakcija je bila grozna, pa tako evo Putina kao lidera još uvek. Prodao Srbiju još, kao što reče Slavomir, 2002.(ono njegovo slizavanje sa Tadićem je bilo baš neukusno), prodao Libiju, u toku je prodaja Sirije i Ukrajne. Neka u red stanu Jermenija i Belorusija.
... pravo reče jedan, Nemci da imaju u vidu, kako su im sa Srbima `prošli` - i dedovi i očevi ?! Idu istim putem, mada perfidno, al` ne pada iver daleko od klade ?!
Ne mora vise da se salje vojska, ljudi, oprema i rizikuje medjunarodni ugled.
U zemlju na koju bacite oko dovedete na vlast idiote koji po vasem scenariju pocnu da prave gluposti, tako dobijete opravdanje i nakon toga organizujete referendum o otcepljenju dela teritorije.
Nakog toga dovedete novu turu domorodaca-vladara koji promene ustav usled nekog novog razloga, takodje prenaduvanog.
I gotovo! nema streljanja citavih gradova i djaka, logora pored Save, miliona ubijenih i ratne otstete ako ne uspete u svom planu.
Sta drugo reci do? Pa bravo!
PS Obe ture vladara da nisu postali vladari bi bili beyimeni konobari ili trgovci. Ovako su vam zahvalni do poslednjeg daha.
Samo što švabama nije dovoljno jasno da je promena Ustava Srbije Sizifov posao, komplikovano za izvesti i totalno neinteresantno pink-naciji. E sad kada bi Pink ponudio svakom po 20 evra ...
Vučiću uhvatimo li te u laži, ili da igraš igrice s narodom i ne pitaš ga, nego mu podmećeš čas ovo čas ono,ni Šešelj te neće spasti da ti da sto diploma iz svog bogatog naučnog repertoara.
Vučiću s njima kako hoćeš.Narod da lažeš ne smeš.Ne slušaš li i ne pitaš li na referendumu, ništa ne smeš da radiš za Angelu.Inače ćemo i tebe i svaku drugu džukelu da oteramo sa naših prostora.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog svabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kazu sta ocekuju od posluge.
Nemaci nista ne mogu postici bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slucaju Nemac radi na unistenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoce li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo takticki potezi, slicni onima iz 1989.
Premijer Vučić je poslednjih dana više puta ponovio ISTINU "da mu niko nije tražio" i da "nigde ne piše da Srbija mora da prizna Kosovo". Nije, pa to ti je. Traže je nešto drugo. Da Srbija sama i dobrovoljno, bez velikih pritisaka sa strane, samo uz ucene da neće biti NEŠTO odn NEKI razgovori otkriveni, ako Srbija ne IZBACI nezavisno Kosovo iz Srbije odn Ustava. A to nije isto. Prema tome - svi na referendum. Sa pravom da učestvuju i stanovnici Evropske Unije ili bar da se brojanje glasova izvrši pod nadzorom Nemačke i Pajtića sa Berisavljevićem, Dulićem, Čankom. Ovi srbi će usput tražiti da se iz Srbije izbaci i Vojvodina, kao Evropska regija i još neki sitniji delovi Srbije.
Nazdravlje braćo srbi i sestre srpkinje.
Nek se digne kuka i motika, a ne samo prosvetari i advokati. Imamo milion nezaposlenih, mogli bi bar da izađu na ulice, još nije pao prvi sneg!
Golub:
Spremte se spremte četnici, silna će borba da bude!
Tako pevali i AV i Toma, i pola ovih naprednjaka, pa se pokazalo na koju su borbu zapravo mislili. Vuk rekao, "i bez barjaka i bez ruke", pa sa Ugljaninom pod isti barjak.
Ja sam odavno spreman, ali onaj koji sada misli da povede, mora da računa, da smo već više puta izdani i da nećemo više tak tako verovati u rodoljublje političara.
1. Nemci nam nisu prijatelji, a dominiraju u EU
2. Vučić nas sistematski laže i krši ustav Srbije
3. Nama u EU neće biti dobro, čak i ako nas prime (sa Kosovom ili bez njega).
Šta je potrebno u ovakvoj situaciji? Jedno od sledećeg:
1) referendum Kosovo ili EU?
2) raspisivanje varednih opštih izbora
Iskustvo sa Nemcima je svima dobro poznato, makar ne lažu, izuzev kad su na kolenima.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog švabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kažu šta očekuju od posluge.
Nemci ništa ne mogu postići bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slučaju Nemac radi na uništenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoće li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo taktički potezi, slični onima iz 1989.
Sve je do sada tako radio, osim prostih i beznačajnih činjenica koje mu služe da prikrije glavne laži, koje mu služe da nas ubeđuje da nije onakav kakav jeste i da jeste onakav kakav nije.
To je vučić, samo se slika sa strancima i trči na televiziju misleći da tako može prikriti svoje radnje.
Toma ukapirao, a Vučić ne sme.
Taman posla, zamak'o bi se...
Imate vi dalego grdjih i dubljih problema od cirilice, ja sam Srbinom rodjen, ziveo kao Srbin i umrecu kao Srbin.
Kad bih pisao dzhapeneskim isto bih bio Srbin, a nekima iljadu cirilica nece pomoci.
Kako se kaze inat na ciriLicE?
Unapred Hvala
Zapravo nam ne nestaju, već često sastavljamo nekoliko srodnih vesti, čime rasterećujemo rubriku sa vestima, a ujedno i dajemo sveobuhvatniji pregled na svaku od tih vesti pojedinačno.
Sad je jasno zašto je av, av, av navalio da menja Ustav.
Ustav niko ne zarezuje ni 2%, kako kad je Kosovo u pitanju tako kad su u pitanju nadležnosti Vojvodine, zakon o radu, zakon o advokaturi - ma da ne nabrajam - sve se špana po tome kako koj haber stigne iz Brisela, Vašingtona ili Berlina.
U ovoj zemlji se više ne vlada na osnovu zakona i ustava kao osnovnog zakona, ovo je evropska kolonija, trula i gnjila banana republika gde dileje koje postavljate na vlast mogu da rade kako im je volja sve ono što se ne kosi sa vašim interesima - a vama je to po devizi što nama gore to vama bolje...
Veleizdajnik i njegov valjajuci sef su to potpisali u Briselu i cemu dreka , ovo se moze zaustaviti samo smenom rezima i nikako vise !
Pobogu, ima li treznih u kafani? Ima li, bar malo, pameti da se suprotstavi. Pobogu, zar ne vidite kuda sve vodi???
Znači neko laže. Ko bi to mogo?
- "Veću glupost nisam čuo"
- "Od mene Nemci nisu to tražili"
- "Srbija je posvećena reformama"
- "Niko me neće sprečiti da učinim sve najbolje za Srbiju"
- "Bla, bla, bla... Ja najbolji... bla, bla, bla... radim šta mi kažu... bla, bla, bla... zabole me za državu... bla, bla, bla... kada odradim zadatak zbrisaću... bla, bla, bla..."
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Moramo biti na čisto s tim da će eventualni ulazak u EU biti uslovljen pravnim priznanjem okupacije Kosova i Metohije?Sad treba odmah provesti neku vrstu referenduma sa jasnim pitanjem "Da li ste za ulazak u EU i evrointegracije uz uslov priznanja "nezavisnosti Kosova i Metohije", samo i takvo eventualno raspisivanje referenduma je protivno Ustavu Srbije?Teško, jako teško, ako to ne ide, treba odmah "sasjeći u korijenu" približavanje EU?Samo nisam nešto siguran da Srbi neće i to učiniti radi pristupa u EU?Mislim da hoće, jer predugo je prošlo vremena a i narod se medijski obrađuje, a i velika bijeda i siromaštvo udarili na narod, pa se narod nada boljem u EU, a i faktička okupacija Kosova i Metohije je tu, priznali ili ne, NATO je ugrabio?Teško,jako teško.
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
Izmena gore citiranog bi se pripremio nastavak uništavanja Srbije.
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
NIko NE kaze da treba da ustanemo i protiv Vucica i protiv ovih zahteva iz Berlina. A treba, jedini odgovor posle svega su masovne demonstracije.
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
Tačno žali narod za Srbijom i Jugoslavijom, to ste u pravu, ja znam najbolje da muslimani strahovito žale što su krenuli u otcjepljenej od Beograda (Srbije i Jugoslavije).
Srbi, promjenom ustava, sami sebe postavljaju okove.
(Za naš kukavičluk krivićemo Putina! Jer da on nije bio 'blentav', Srbi bi bili heroji. Jel da Slavomire Srpski?)
Ne mogu prežaliti
Što nekim slučajem
Nije živ Sultan Murat
Pa da odem na Kosovo polje
Da mu se izvinim
Prvo bih nabrao
Pune ruke božura
I fino ih uvio u trobojku
Pa glavom na Vidovdan
Banuo pred njegov čadar
Izvini Padišahu što ovoliko kasnim
Ko će me razumeti ako ti nećeš
Mnogo si išao ispred svog vremena
Ono što je tebi bilo jasno još onda
Ja sam shvatio tek sada
Sve si nam iskreno i otvoreno govorio
Ali nisi imao kome
Ko je onda mogao i pomisliti
Da ćeš ti ispasti pošteniji
Od svih koji su dolazili posle tebe
Ti nisi osvajao svet
A da niko tvoj ne pogine
Niti si ratovao skriven iza oblaka
Nego si došao lično
I sve platio svojom glavom
Nisi me oslobađao nego porobljavao
Niti si me nagonio da te molim
Da me okupiraš i zarobiš
Pitajte Šešelja šta je svega dotični njemu ponavljao.
- iz čistog kaprica i bezobrazluka, ostrašćeni "Legalista" V.K. isforsirao je promenu Slobinog "komunističkog" ustava u uslovima okupacije dela teritorije, i time srušio svaki legalitet i legitimitet.
- da se ne zaboravi...
Mislim da rodoljubi treba da podrže ove naše nesrećnike da svojom žrtvom i mučeništvom vrate našem narodu nacionalno dostojanstvo. A ako izdaju biće im to samo politički kraj ali i sramota doveka.
Pragmatizam je mrtav, živela Srbija!!!
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
E posto je bio blentavi Ivan, pa je zatvorio oba oka ostavljajuci same Srbe dole da im prave albansku drzavu pod nadzorom NATO, sada smo ovde gde smo, pa umesto da pitate mene Peter, vi lepo zapitajte Putina da li je, i koliko je bio blentav kada je izdaoi obecanje dato Slobi i pobegao iz KIM. To nije bio hrabar cin Putina, pa vase pitanje o herojstvu nema smisla. Zar ne?
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!"
A ja bih dodao: "A ko zna - jos skuplje"
Usput bih da dodam: "Danke Doychland" ne postoji u srpskoj verziji (usput, nepravilno napisano Deutchland), ali postoji u svim verzijama susednih zemalja, pocevsi od "Lijepe njihove".
Stvar je u tome, sto onaj ko VAS zna...ne bi nista ni platio!
Vecini Srba je (jos pre nego Angeli Merkel) jasno da PREAMBULA USTAVA ne odgovara stvarnosti.
Dodatnu dozu neverice izaziva cinjenica da je rec ozemlji koja je bilauzrok dva svetska rata!
Postavlja se pitanje kakva je to vlast kojoj se ovakvi uslovi bez blama isporucuju.
Čovek radi danonoćno i to svet prepoznaje. Mi zaista nikada nismo imali ovakvog čoveka na čelu države. Car Dušan je mala maca za cara Acu.
Evo, pre neki dan sam bio do biroa, kad tamo nema žive duše. Upitam onog ljubaznog čoveka na šalteru, kako nema gužve, a on mi reče, da je zabrinut za svoj posao jer vučić pozapošljava celu Srbiju. Kaže, čovek, pošto nema više nezaposlenih, njegov posao postaje upitan. Znači, mene su lagali moji najbliži, kum, brat, sestra od tetke, majka, supruga i još neki prijatelji i poznanici. Svi oni mi tvrde ili da su ostali bez posla ili da su vučićevim reformama svedeni na socijalne slučajeve iako među njima ima i lekara i profesora. Mislim šta dočekah, da me najbliži lažu, a da je jedino čpvek iz nacionalne službe za zapošljavanje iskren i čestit.
- pentranje po pravoslavnim crkvama,
- lomljenje krstaca
- paljenje nezasticenih kuca
Cudi me OK jos nije uvrstio ove discipline u olimpijski program. Od njih i od vas je gori samo "nas predsednik OK"
Putin je odlučio da povuče ruski kontigent sa KosMeta, onda kada je već u proleće 2001.godine shvatio i kada mu je čak zvanično rečeno da se SRJ okreće ne evropskim, već evroatlantskim integracijama, kada su usledile brojne posete vrha Alijanse u Beogradu, primanja zadataka, "reorganizacija" vojske i u konačnom, već krajem 2001.godine ukidanje "Kosmetskog odreda" koji je bio spreman da se vrati na KiM.
Kada smo sami sebi presudili, a to zvanično, i na kraju tužne priče obelodanio B.Tadić.
I, šta je trebao da radi Putin?
Da glumi budalu.
Malo je zamajavao narod borbom protiv korupcije(zvuči poznato?), većina tajkuna i dalje radi šta hoće, drže lovu na zapadu, investiraju na zapadu, i troše na zapadu. Kad su malo smirili narod trebalo je da se vrate staroj priči, za to je upotrebljen Medvedev kao probni balon, reakcija je bila grozna, pa tako evo Putina kao lidera još uvek. Prodao Srbiju još, kao što reče Slavomir, 2002.(ono njegovo slizavanje sa Tadićem je bilo baš neukusno), prodao Libiju, u toku je prodaja Sirije i Ukrajne. Neka u red stanu Jermenija i Belorusija.