петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Куд плови овај брод

Kоментари (83) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 14 новембар 2014 10:53
Reddy
"Brod plovi u luku četničkog spasa". Sav suvišan teret /partizanski balast/ su pobacali i tako oslobođeni zle sudbe doploviše do svoje kobi! Nebesa ih gledahu a onda pustiše suze te oprahu preostalu pogan.
Препоруке:
12
93
2 петак, 14 новембар 2014 11:29
хм
Ево, одмах се јавио "Реди" да заспинује и скрене дискусију о тексту на четничко-партизанске теме. А вероватно ће и успети у томе. Он и њему слићни су веће штеточине чак и од ових напредњачких ботова, који се повремено појаве да минусима бране лик и дело "Великог Вође.
Препоруке:
98
5
3 петак, 14 новембар 2014 11:56
DR POLITICKIH NAUKA
ovo sve zapad radi!!! ali u isto vreme depopulizacija zapada,zahvaljuci'demokratiji'.tj abortusima,razbijanjem brakova,porodica,promoviranjem homo-brakova,uopste sirenje,formiranje homosexualaca pre svega u mladoj populaciji(koje i tako nema dovoljno,a bice je,manje,zahvaljuci homo-epidemiji) feminizam,zenska prava(u praksi znaci da prkose svemu,tradicij,familiji,zajednici sa muskarcima,okretanju lezbejstvu itd)ujedno masovno importiranje izbeglica,pre svega muslimana,da promene demografiju evrope!!jel to zapad radi protiv zapada i zasto unistava sam sebe??!!sirenje ebole u africi tacno,ali u hriscanskoj africi.ebola u muslimanskoj africi ne postoji!!ogromni natalitet u muslimanskim drzavama,a 'zapad' nista ne radi da bi regulirao ovo.ne 'zapad' sve losu demokratiju radi sebi,pravoslavcima,i ponekim razvijenim azjskim nacijama.svemu ovome,od svih zavera najvise odgovara:protokol sionskih mudraca!!PREPORUCUJEM DA SE CITA!!!cionisti zapad unistavaju,i sa zapadom pravoslavstvo i druge!!
Препоруке:
46
1
4 петак, 14 новембар 2014 12:12
Горан Јевтовић
Европа тражи себе и своје место у светским односима.
Сјајан текст, обиље чињеница, али се са закључцима не слажем.

Европа је покорена прва од стране владара света (старе племићке и банкарске породице, чији потомци сада чине врх Империје и седиште им је у Лондону), а затим је уследило освајање целокупног света и у то рачунам и САД, које им представљају главну војну снагу.
Ко се вековима, након Византије, томе успешно или мање успешно супростављао и "задржавао антихриста"?
Русија.

Још од доба Оливера Кромвела, комплетна игра је под скоро потпуном контролом осим што нису успели да потчине Русију и далеки исток у целини.
Врло плански и дириговано су изазивали, финансирали, водили све велике (и мање) ратове и револуције, и увек им је Русија запржила чорбу. У другом светском рату Стаљинов СССР.

План им није да нуклеарном катастрофом дођу до "златне милијарде". Напротив.
Сценарио је оно што гледамо последњих деценија.
Ипак, Русија је на том путу.
Као и увек.
Препоруке:
86
2
5 петак, 14 новембар 2014 13:56
plum brandy@ свим коментатирима ИЗУЗЕВ Друга "Reddy"-ja
Пошто је Друг "Reddy" "ИЗНАД СВИХ" не бих га коментарисао, већ бих Вашу пажњу усмерио ка једној ауторовој произвољности!? Наиме, аутор почиње причу о западној "ЕКСКЛУЗИВНОСТИ" почев од Старе Грчке и Рима!? Стара Грчка и Рим имали су концепт "МИ" vs. "варвари", тј. СВИ КОЈИ НЕ ГОВОРЕ НАШИМ ЈЕЗИКОМ и НЕ ПРИПАДАЈУ НАШЕМ КУЛТУРНОМ КРУГУ и НАШИМ ДРЖАВАМА, али тај концепт имају и све остале цивилизације!? Оно што Запад ПРИСВАЈА, она тзв. "непогрешивост" која му "даје" ИДЕОЛОШКО "оправдање" да ради то што ради никла је у крилу КАТОЛИЧКЕ ЦРКВЕ за тзв. "реформског покрета" пореклом из манастира Клини у источној Француској. Тим покретом дато је ИДЕОЛОШКО "ОПРАВДАЊЕ" папиној СВЕВЛАСТИ у (западној) цркви, као и "право" да АРБИТРИРА ИЗМЕЂУ СВЕТОВНИХ ВЛАСТИ!? УЗУРПАЦИЈА СВЕТОВНЕ МОЋИ од стране "духовних лидера" католика је и довела до крсташких ратова, првих МОДЕРНИХ КОЛОНИЈАЛНИХ РАТОВА у историји!? Како је дошло до ПОСВЕТОВЊАЧЕЊА католичке цркве дужа је прича, али то је ОСНОВА ЗАПАДНЕ ОСИОНОСТИ!?
Препоруке:
29
8
6 петак, 14 новембар 2014 14:39
ТОПОЉ
Национална идеја Русије постоји и она је дочекала свој тренутак.Борба добра и зла оличена је у борби Свете Русије против Хазарије.Сви освијешћени,добронамјерни и разумни препознали су ком се царству треба привољети.То царство је Русија,оличење борбе против зла.Неосвијешћени,они који нису добронамјерни као и они који су изгубили разум,нажалост,кренули су или су наставили погрешним путем.Технологију потчињености описао је Натан Ротшилд(1777-1836):"Ко контролише штампање новца,тај контролише владу.Није важно каква марионета сједи на трону британске империје.Човјек који контролише пуштање новца у Британији,контролише британску империју,ја и контролишем пуштање новца у Британији".Није случајно баш барону Валтеру Ротшилду 1917.године била послана Белфурска декларација,у којој је исказана подршка идеји стварања ционистичке државе у Палестини,од стране владајућих британских кругова.Ротшилди су играли кључну улогу у стварању и учвршћивању ционистичког покрета и стварању државе Израел.Наставак.
Препоруке:
38
0
7 петак, 14 новембар 2014 14:59
ТОПОЉ
Други дио...Ротшилди су 1897.г били међу главним организаторима Првог конгреса циониста.Утицај Ротшилда био је тако велики да је један француски коментатор у 19.вијеку констатовао следеће:"Постоји само једна власт у Европи и то су Ротшилди".Ротшилди су један од највећих хазарских династичких кланова повезаних са масонеријом(илуминатима)и имају за циљ стварање новог свијетског поретка.Због тог свог циља,они су ишли и иду на све могуће злочине,укључујући и организацију најкрвавијих револуција и свијетских ратова у којима је главна мета непрекидно била Русија.Крвави октобар 1917.г финансирали су хазарски банкари."Чејс Бенк"(Chase Bank)Ротшилдова-Рокфелерова банка преузела је власт над централизованим капиталом и над руском државом.Кристијан Раковски(Хаим Рајковер),бивши крвави диктатор Совјетске Украјине,лични пријатељ Троцког,један од оснивача комунистичке интернационале,члан ложе илумината и бивши совјетски амбасадор у Паризу,на салушању 1938.г дао је шокантну изјаву.Наставак...
Препоруке:
34
0
8 петак, 14 новембар 2014 15:11
Kostja
procitati ponovo poslednji pasus teksta, molim. To je srz, ali sta to vredi kad sonja biserko misli upravo obrnuto!?
Препоруке:
21
0
9 петак, 14 новембар 2014 15:16
ТОПОЉ
Трећи дио...Та изјава тицала се револуције и планова Ротшилда.Материјали са саслушања Раковског касније су објављени у књизи "Црвена Симфонија".Раковски је потврдио да су илуминати-Ротшилди планирали искористити комунизам за успостављање свијетске диктатуре богаташа.Империја Ротшилда укључује у себе Француску и Енглеску,те од давнина машта да себи присвоји безбројна природна богатства Русије.Олбрајтова је рекла оно о чему су маштали Ротшилди.Демократска влада Керенског кога је подржавао Ротшилд,створила је погодне услове за превласт циониста...Баш Ротшилдова групација циониста је свргнула цара 1917.године.Тенденција сличног сценарија постоји и данас са том разликом што је мета данас предсједник Путин.Међутим,разлика између оног и овог времена је огромна,тако да је обојену револуцију у Русији на чијем челу је Владимир Владимирович немогуће извести.Русија 1917.г није била нуклеарна хипер-сила.Данас то јесте.Уопштено,данас је Русија најмоћнија војна сила свијета.Наставак...
Препоруке:
37
0
10 петак, 14 новембар 2014 15:27
Ljuba
Odlican tekst. Samo bih dodao da su i nasi preci pre mnogo vekova "zamoljeni" da zazmure, a kada su otvorili oci biblija im je bila u rukama, a kultura i pamcenje unisteni.
Sto se depopulacije tice i to se sprovodi vec stotinama godina. Nekad brutalno kao u XX veku, a sada perfidno, kroz zdravstvo,nauku, obrazovanje...
Svake godine ogroman broj ucitelja ostane bez dece (posla). Mladi ljudi su apaticni, a deca sve bolesnija, dok starija populacija dementira. Ako pocnete o ovome da pricate kao o ozbiljnom projektu patokratske globalne vlasti, svaki prosecni idiot ce vam zapusiti usta paranojom ili teorijom zavere.
To me razocarava najvise, ta nemoc da vidimo sta se desava, a o razumevanju situacije i nekom buntu da ne govorimo.
Препоруке:
30
0
11 петак, 14 новембар 2014 15:32
Душан
Добар текст и добро размишљање аутора. Европа (са свих својих 28 глава и главама преосталих земаља које теже да јој приступе не питајући за цену)заиста треба да се замисли куда води слепа послушност Америци. А за поткусуривање у борби великих служе не само мале земље, већ и оне, попут Немачке, Француске, па и Вашингтону најближе Велике Британије. Видљиво је већ сада, а што време протиче, биће још очигледније. Где смо ми у свему томе? Па док имамо владе за које "ЕУ нема алтернативу", док гутамо понижења од малих керова као што је Рама, да би нас Стејт Департмент помиловао по глави, док кријемо од јавности војне вежбе са Русима као што је ова која је у току, док нам администратор на НСПМ олако пушта коментаре читалаца које немају никакве везе са темом о којој је реч и на тај начин обесмишљава поруку аутора текста и тера нас остале да се бавимо Reddy-jem а не великим међународним проблемом који се итекако тиче и нас, нема нама много места за оптимизам. Ипак, ко зна, чуда се дешавају...
Препоруке:
22
0
12 петак, 14 новембар 2014 15:44
Reddy
@хм, plum brandy i slična ništarija

Bezoblične pojave,

Reddy se ne bavi takvim glupostima koje nazivate spinovanjima a koje pozajmljujete iz anglosaksonskog vokabulara što pokazuje i izvor sa koga se napajate ali i na kome slinite već vam pruža šansu da tek ponešto shvatite i dohvatite iz bogatog repertoara vašeg megalomanskog neznanja i neumenja. A četnici ko i sva balkanska prostota zagvaždila je posle rata na taj isti Zapad gde je i doživela svoju Canossu.
Препоруке:
7
38
13 петак, 14 новембар 2014 15:58
ТОПОЉ
Четврти дио...Данашња Русија испуњава 5 главних услова који јој гарантују суверенитет.1.Русија је војна мега сила,најмоћнија на свијету.2.Русија је територијално највећа држава на свијету.3.Русија располаже бескрајно великим природним богатствима.4.Русија има најмоћнији обавјештајни апарат данашњице оличен у ФСБ.5.На челу Русије је државни горостас савршеног психолошког профила.Овај пети фактор много је фалио деведестих година прошлога вијека и главни је разлог велике геополитичке трагедије.Да је предсједник Путин онда био на челу Русије данас би свијет изгледао другачије.Лош психолошки профил Горбачова,потом и Јељцина,резултирао је катастрофом,не само по Русију него и по цијели свијет.Сва памет Горбачова била је само у једном:да име СССР преиначи у Русија!Створени су били сви предуслови.Нажалост,језив психолошки профил учинио је своје.На сву срећу,ФСБ и предсједник Путин перфектно су одрадили свој посао.Зато је данас Русија то што јесте и сушта је супротност Русије из деведестих.
Препоруке:
34
1
14 петак, 14 новембар 2014 15:59
Дринко Кончаревић
Ако је Бог рекао "множите се људи", има да се множе. Е сад неки умови не желе љубав већ богатство које не могу да употребе, па би да побију милијарде људи. Зашто? гд еје ту љубав према ближњем своме? Који смисао има брод без посаде? Не разумем, а уствари разумем ...
Препоруке:
25
2
15 петак, 14 новембар 2014 16:15
ТОПОЉ
Пети,последњи дио...Државе које немају моћ као Русија могле би када би то хтјеле да се одупру хазарском злочину или новом свијетском поретку.Нпр.једна Бугарска сама не може ништа да учини.Исто тако Чешка,Мађарска,Словачка,Аустрија,Њемачка,Француска или Пољска нпр.Али ове побројане државе и све које нису побројане а њиховог су ранга(ранга у смислу послушности према Вашингтону) могле би то постићи када би биле уједињене,односно када би коначно почели да разликују добро од зла.Никада Европа неће кренути напријед док буде понизно слушала Вашингтон.Никада тзв.ЕУ неће бити оно чему тежи док год буде у Русији гледала непријатеља и тежила руским природним ресурсима.Ако Вашингтон уводи санкције одмах мора и тзв.ЕУ.То је пут без повратка који не нуди бољу будућност већ доноси зло.Боља будућност може доћи за народе чије су државе подчињене Вашингтону само онда кад предсједници тих држава коначно схвате да су бирани на изборима у својим државама а не на америчким.Ово морају да схвате и грађани.
Препоруке:
36
1
16 петак, 14 новембар 2014 16:15
александар
Леп текст, али се завршава утопистички.
"Европа" се не може одвојити од САД, нити деловати као "независан играч".
Исти им је сада већ генетски материјалистички менталитет (употреба силе,воља за тлачењем и израбљивањем , исти "систем", исте су им углавном одвратне "вредности", исти су им одурни материјални "интереси", а и тих "1000 најбогатијих појединаца" који се у тексту помињу, готово су равномерно распоређени по земљама тзв. "Еуропе" и САД.
Не треба грешити душу, међу тих "1000 најбогатијих" има и нешто Руса,пре свега хазарског порекла.
"Еуропа" у разним својим појавним облицима кроз историју, никада није прихватала велику православну Росију као партнера. Нити ће.
Можда то и није лоше. То је можда могућност да тако "одбачена" Росија донесе овом свету неки нови квалитет и на неки начин се врати својој духовној вертикали на једној модерној основи.
Да одбаци све оне лоше "западне вредности" које су и њу саму прожеле, задржи понешто добро и допринесе стварању новог поретка.
Препоруке:
25
3
17 петак, 14 новембар 2014 16:50
х
...где је Хришћански свет ? Има ли снаге, да "зборницу сотонину" стави, тамо где јој је место ?
Препоруке:
17
1
18 петак, 14 новембар 2014 17:02
Reddy
Ako sami ne znate gde plovi "Brod budala" pitajte Ketrin En Porter. Samo, bojim se da je i na vas mislila......
Препоруке:
5
30
19 петак, 14 новембар 2014 19:11
Stanić Milan
"Rotšildi,"Crvena Simfonija",Rakovski, Hazari,iluminati" i slične gluposti portekoše iz tastature izvesnog g. Topolja(posredno smo saznali da se radi o ratnom ministru za informisanje u ratnim vladama RS.)Nije svako zlo radi zla,kako kažu moji seljaci - neko je i za dobro.
Dragi gosp.Revolucija je društveni proces,ona ne nastaje voljom pojedinih društveni grupacija već sledom istorijske nužnosti ili kako to definiše Marx ... to je sled istorijske nužnosti i ljudskog saznanja tih nužnosti, koje dolaze do izražaja u organizovanoj,odlučnoj i specifičnim uslovima prilagođenoj akciji klasa ili klase.Pod tim uslovima revolucija je "lokomotiva istorije".I prije pojave iuluminata,hazara,Rotšilda,Morgana i ne znam koga, dešavale su se socijalne revolucije u svetu,kao što je npr. bila Spartakova u st. Rimu,revolucije u feudalnom društvu,a savakako najznačajnija je Francuska burž. revolucija 1789. kao proizvod rastuće suprotnosti između naraslih proizvodnih snaga i aps. monarhije.
Препоруке:
6
28
20 петак, 14 новембар 2014 19:34
Stanić Milan 2
(nast)
Kao starešini VRS dobro mi je poznat Vaš učinak u funkciji ministra( u koliko ste bili na toj funkciji).Panegirike koje upućujete"velikom vođi",najvećoj vojnoj sili itd.su ordinarne gluposti. Šta mislite da dođe do "velikog rata"-ko bi iz njega izašao kao pobednik?Ili bi to bio kraj civilizacije. Pa,kao ratni ministar valjda Vam je poznato da svetske nuklearne sile poseduju nuklearni arsenal koji bi mogao razoriti najmanje tri planete zemlje.Da se ne govori o geofizičkom,metrološkom i drugim komponentama globalnog sukoba gde bi se vreme koristilo kao oružje( meteo faktor) a nekoliko explozija termonuklearni bombi koristilo za pokretanje razorni potresa sa nesagledivim posledicama).
Na kraju bi Vas posetio na jednu Rusoovu misao o ratu:"Svi poroci sakupljeni iz svih vekova ne mogu biti jednaki zlu kojeg donosi samo jedna vojna."Na kraju bi Vam preporučio 2 toma Luisa Fišera profesora sa Prinstona koji je boravio 14 g. u SSSR-u napisavši biografije Lenjina i Staljina.
Препоруке:
5
24
21 петак, 14 новембар 2014 20:31
plum brandy@ Друг "Reddy"
Написах: "Пошто је Друг "Reddy" "ИЗНАД СВИХ" не бих га коментарисао..." (остатак коментара односи се на сасвим другу тему), а Друг "Reddy" "одговара" са: "Reddy se ne bavi takvim glupostima koje nazivate spinovanjima a koje pozajmljujete iz anglosaksonskog vokabulara što pokazuje i izvor sa koga se napajate ali i na kome slinite već vam pruža šansu da tek ponešto shvatite i dohvatite iz bogatog repertoara vašeg megalomanskog neznanja i neumenja."!?!?!? Сад буди ту ПАМЕТАН!? Написах да је Друг "Reddy" "ИЗНАД СВИХ", а он поче са логорејом...!?!?!? Питам се, питам јел сам ја луд или...
Препоруке:
19
3
22 петак, 14 новембар 2014 22:14
Србин за "Reddy"
Оно што сам ја читао, у разматрању друштвено-политичких система и социјалних питања, "Реди" је давао исправна тумачења, посебно доказујући наказно лице постојећег глобалног "неолиберализма" којег предводе и бруталном силом натурају САД (УСА). У истицањима вредности комунистичког система, "Реди" не зна или неће да зна да су комунисти у Југославији, које је водио Јосип Броз, уза све позитивне стране ИМАЛИ ДОМИНИРАЈУЋУ АНТИСРПСКУ ЛИНИЈУ, АКТИВНОСТ, последице којих су многе жртве Српског народа, и данашња сурова судбина Срба.
Броз је у битном био британски агент и проводио антисрпску политику у склопу опште антисрпске стратегије. Зато је Броз сарађивао са УСТАШАМА који на Србима починише најзверскије и по обиму највеће злочине- злочине ГЕНОЦИДА.
Зато Срби "успехе комуниста" у Југославији једино могу посматрати кроз ту призму, и никако другачије. Много је чињеница о оваквој антисрпској политици, које је историја записала неизбрисиво.
Препоруке:
27
5
23 петак, 14 новембар 2014 22:58
Reddy
@Србин

A gde je to Reddy uopšte pisao o vrednostima komunističkog sistema. Prvo, komunizam nije sistem a drugo nema vrednosti. Komunističko društvo je samo po sebi kvalitet, kvalitet koji do sada još nigde nije ostvaren. O čemu pišete meni nije jasno. Niti sam kada branio broza niti sam bio pripadnik njegove partije. To su bili oni koji me demonizuju usled pežorativnog pisanja o savremenom društvu kapitalizma što je samo moje viđenje a koje me ne obavezuje ni u moralnom ni u bilo kom drugom smislu što ostali ne žele shvatiti niti prihvatiti. Sebi daju takvu slobodu, meni je brane! To najbolje govori o kakvim tipovima je reč ali i o vrednostima koje zagovaraju. Uglavnom su u pitanju bivši pripadnici SKJ. neki su to i otvoreno priznali mada to nisu morali činiti jer ih je lako prepoznati. primer je Thinking maize sada "Boletus satanas" "plum brandy" ili "brlja pobrljavka".
Препоруке:
2
17
24 петак, 14 новембар 2014 23:08
ТОПОЉ
@Станић Милан...Као прво желим да нешто разјасним "старјешини,величини,свезнајућем,".Моје име и презиме није Мирослав Тохољ.Име ми је Зоран.Нека презиме остане тајна.Ти написа да си био старјешина ВРС.Не можеш ти себи умишљати да знаш боље од Татјане Васиљевне Грачове,доктора педагошких наука и некадашњег руководиоца(не знам какву функцију има сада) катедре Војне академије Генералштаба Оружаних Снага Русије.Ти,обични официрчић ВРС себи умислио да знаш више од Грачове која је завршила високе војне курсеве у Руској Армији и која је аутор изузетних књига "Света Русија против Хазарије" и "Невидљива Хазарија"??Немаш ти појма,да теби моја маленкост Зоран алиас ТОПОЉ то фино саопшти.Књига "Света Русија против Хазарије"све ово фино описује.Ја ту књигу имам у малом прсту.И не само ову.Госпођа Грачова није било ко.На темељима ових књига почива данашња Русија,Путинова Русија.Само извјесни @Милан Станић није дорастао томе да то препозна.Не зна Татјана Грачова а он зна????????Ово је за Риплија.
Препоруке:
16
2
25 петак, 14 новембар 2014 23:28
ТОПОЉ
@Станић Милан...Ја лично не познајем господина Тохоља,само немаш никакво морално право да тако пишеш о ратном министру информисања.Господин Мирослав Тохољ је честит и поштен човјек који је веома добро обављао своју функцију.Колико вриједи особа која се потписала као Станић Милан види се по написаном-цитат:"Панегрике које упућејете "великом вођи",највећој војној сили итд.су ординарне глупости".Не треба нама Владимир Путин.Срби просвијетљење могу да доживе под оваквим као што је @Милан Станић.Шта је за њих Владимир Путин?Он је како написа био старјешина ВРС.Познајем у душу те и такве.Надобудни,безобразни,колико је само живота отишло због тих "старјешина",умишљених а богами неотесаних и неваспитаних.За мене је Русија светиња.И јесте најмоћнија војна сила свијета.Ако ми се због нечега згадило српство,то је због таквих попут извјесног Милана Станића.Та особа препоручује мени "неписменом" шта треба да читам.Србију,РС,волим само због Срба Русофила.То је још једина нада.
Препоруке:
21
2
26 субота, 15 новембар 2014 00:11
plum brandy@ Друг "Reddy"
Знаш, веома је занимљивопратити те, чак и кад грешиш!? Но, пошто си ми У ОСНОВИ симпатичан, сада ћу ти замерићу само на двема стварима: 1) GAJEVICI; 2) не "brlja pobrljavka", већ "травка побрљавка", коју изгледа да интензивно конзумираш, пошто си ме помешао са многима, између осталог и са "thinking maize"-om, који се некуд изгуби!? Но, пошто ваља спавати, лаку ноћ!? Ах, да, кад смо већ код биљака, користи валеријану, ваљаће ти!
Препоруке:
10
4
27 субота, 15 новембар 2014 01:10
чудне приче
тзв. теорија „златне милијарде“, према којој планета земља у двадесет другом веку може обезбедити благостање само једној милијарди људи. Ту милијарду треба да сачињавају зна се ко - најбогатији, најмоћнији из редова оних који баштине „вредности западне цивилизације“


Чудно је како ова нелогична глупост опстаје и стално је неко опет цитира. Никаква милијарда најбогатијих људи не може да опстане без много милијарди обичних и сиромашних људи! Ко ће да им ради, чисти, гради, опслужује их, вози их, добавља им, производи - Не постоји иоле већа људска заједница која је по структури униформна - да су сви богати, сви су вође, сви су једнаки ... Нема краљице мрава без радника мрава! Нема предводника крда без крда!
Дакле, најбогатијих има, као што се даље у чланку каже, у промилима, а сиромашних има најмање 90 посто на Земљи. Никако и никада ти најбогатији не би могли да савладају све остале, а и да могу, не могу да опстану без њих.
Препоруке:
5
10
28 субота, 15 новембар 2014 01:17
Pavle Sarapa
Radomane, svaka čast na vizionarskom tekstu, gotovo sveobuhvatnom. Da, da, to je to, tako teba sagledavati stanje i perspektive medjunarodnih odnosa i pitanja daljnje sudbine celoga sveta. Zbog žurbe pred put ne mogu detaljnije komentarisati. Ali svaki komentar koji osporava ispravnost tvoga prilaza je pogrešan i plitak.
Препоруке:
9
2
29 субота, 15 новембар 2014 02:00
Депрограмер
Танко и не погађа суштину. Заслепљеност Кином, која, господо "антиглобалисти", већ одавно има полису једног детета, која се сада јелте разматра и у УН, одавно отима земљу својим грађанима, и укрцава становништво у градове. САД раде то на другачији начин, исход исти. Пчеле у кошници. Сличан процес се може посматрати широм света. Агенда 21. Прича се о некаквим "правима Земље" (аналогно "људским правима"), енвиронментализам је сада "hot" тема за испирање мозгова. Недефинисане фразе "климатске промене" и "одрживи развој" којима се утерује послушност и страх у милијарде умова. А ту се видите, "слажу" сви лидери света. Инсталира се нов комунизам, онакав каквог га је описао Анатолиј Голицин. Конвергенција. Заборавите на летове у космос и колонизације (што је једини начин да човечанство опстане и развија се), намењена нам је другачија будућност. Упорно замајавање парадигмама лево-десно и исток-запад, не води никуда. Ови (не)људи користе идеологије како им када затреба.
Препоруке:
5
4
30 субота, 15 новембар 2014 02:06
Депрограмер
"Не може са само једном жицом руковати марионетом."

Зенсуни бич, Капитол Дина, Френк Херберт
Препоруке:
3
4
31 субота, 15 новембар 2014 06:35
Sten
@Stanić Milan
Gospodine, vidim da ste pametni i ucevni, a i taj Vas Marks bez sumnje posedova veliko znanje koje vesto iskorististe da postanete to sto jeste. Usudio bih se da Vas zamolim da mojoj malenkosti ispunite zelju i pomognete da se resi opsednutosti velikom radoznaloscu. Za Vas to nece biti veliki napor, a meni ce da znaci neizmerno mnogo. Moja znatizelja bila bi zadovoljena samo jednim kratkim odgovorom na pitanje: kako to da se komunisticka revolucija desi u feudalnoj Rusiji i u revoluciji pobedu izvojevase proleteri nad kapitalistima kada na pocetku revolucije u Rusiji ne bi ni proletera ni kapitalista? Da bi cudo bilo vece u zemljama u kojima postojahu i proleteri i kapitalisti nikada ne dodje do revolucije. Unapred zahvaljujem i jos samo da pozelim da Vam bog umne sile sacuva vo vjeki vjekova za dobrobit srpstva vaskolikog.
Препоруке:
10
4
32 субота, 15 новембар 2014 09:05
plum brandy@ Друг "Reddy"
Пошто "драги" Друже "Reddy" са тим ВАШИМ марксизмом противстављате национално и класно и тако уносите ДОДАТНУ смутњу међу наш свет, ред би било да вам поред примера из Републике Српске покажем како на те ствари у Новорусији реагује један ИСТИНСКИ левичар и патриота, командир бригаде "Призрак" Алексеј Мозговој, а у тексту "И «красные», и «белые» были сынами русского народа, их столкнули лбами, как и сейчас — А. Мозговой (видео)" (извор, сајт "Руског пролећа", линк: http://rusvesna.su/news/1415963604)!? Посебно ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ на то под КОЈОМ ЗАСТАВОМ РАТУЈЕ, како рекох ИСТИНСКИ левичар и патриота комбриг Алексеј Мозговој, ког веома цени Игор Стрелков, МОНАРХИСТА!? Да будем отворен, Алексеј Мозговој, ИСТИНСКИ левичар и патриота ратује под руском ЦАРСКОМ заставом, готово ИДЕНТИЧНОМ четничким заставама!!! Човек сматра да је и царска Русија нешто нашта ваља да буду ПОНОСНИ СВИ РУСКИ ПАТРИОТИ! А Ви и Ваши Дугаји& Другарце, само папа Маркс, уја Енглез& дедица Лењин!? Једном речју, СМОРНИ сте!
Препоруке:
11
6
33 субота, 15 новембар 2014 12:16
Reddy
A najzabavniji su ovi što se kao izmiču i od socijalizma i od kapitalizma pa tobož glume kakve predstavnike čovečanstva, izvornog i filtriranog humanizma koji bi da odjednom u grešne ljudske duše kobajagi ušpricaju veru praotaca. Kad ono ni vere ni praotaca ni humanizma već samo dvanaestočasovno radno vreme, šikana, gazde i profiti, sve zasoljeno umašćenim bradetinama četničkih ispičutura. Odozgo deprogramirani fil sa ufircanim carskim insignijama. Rezultat otprilike nešto kao ukradena Ukrajina, 50 "sve vrednijih" rubalja za jedan "sve oskudniji" dolar ili 1:3 sa Dancima a može i "Srbija na Istoku" a narod sve više na Zapadu!
Препоруке:
4
13
34 субота, 15 новембар 2014 13:21
Kolateral
Slucaj Ukrajina nije "slucaj" vec objava rata Rusiji.Sankcije nece pasti.One su tu da oslabe Rusiju pre konacnog vojnog udara.(Indija, Kina i ceo slobodan svet se moraju ujediniti i reci ne damo Rusiju.Kinezi setite se opijumskih ratova, Indusi setite se Gandija.To vreme sad se vraca).U Ukrajini se etnicki Rusi bombarduju fosfornim bombama.Dakle zasto Rusija nije usla u Kijev? Zna Putin da je to provokacija koja ih moze uvuci u rat sa zapadom koji sebe vidi kao pobednika.Zato su smislili citav scenario kako da svale krivicu za rat na Putina pred svojom javnoscu.Centar moci se preselio na drugu stranu atlantika.Evropljani su americki poslusnici u svakom smislu i zato Rusija nece nikad dobiti svoje Mistrale.Rusi dobro se naoruzajte kao Nemacka izmedju dva rata, trebace vam svaki tenk, svaki avion, svaki brod i svaka podmornica i sve rakete koje imate.Nemate vise prostor za povlacenje i svaka nova provokacija moze vas gurnuti u rat.Budite brzi efikasni i ujedinjeni jer neprijatelj dolazi.
Препоруке:
7
0
35 субота, 15 новембар 2014 14:59
Чедомир - Сића
Све је изузетно у чланку, само не могу да прихватим, да Енглези нису у том антицивилизацијском лонцу доминантни. Тај перфидни Албион, је подрепак УСА, обични гмаз, дегенерисана нација услед климе која им у лобањи подстиче само плесан. Каква штета за Шекспира, Њутна и остале великане.
Препоруке:
10
2
36 субота, 15 новембар 2014 17:36
Stanić Milan 3
Stanić M.- Sten

Iako u Vašem prilogu nije moguće sakriti ironiju želim Vam odgovoriti(za razliku od izvesnog g. Topolja - Toholja,irelevantno, čiji prilozi kipte od primitivizma i nedostatka elementarnog kulturnog obrasca).
Kao prvo nije tačno da u carskoj Rusiji nije bilo kapitalista,bilo ih je itekako,postojala je industrija,analogno tome radnička klasda itd.U predvečerje Oktobra u samoj Rusiji egzistiraju profilirane političke partije koje polaze od desnog spektra,građanski partija,levice i dakako radikalne levice vocirano u Boljševičkoj partiji-sjajni filozofi(samo spomenuću neke) poput Grota,Preobraženskog,Čičerina,Berđajeva(koji 10 godina ranije predviđa socijalnu revoluciju u Rusiji),Černeva,Bulgakova(sjajan predstavnik idealizma),Plehanov - a kao najsjanija "zveda" je V.I. Lenjin.
Zašto dolazi do socijalne revolucije u Rusiji 1917?
(tretiram samo teorijski aspekt)
1.Postoji sjajna teorija imperijalizma i socijalističke revolucije,
2.Imamo revolucionarnu akciju (nast.)
Препоруке:
2
3
37 субота, 15 новембар 2014 17:52
Stanić Milan 4
(nast)
na najvišom nivou - Oktobarsku revoluciju koja je poput požara zahvatila skoro celu planetu,
3.Izgradnja socijalizma kao novog društvenog poretka u samoj praksi.
Volter će svojevremeno reći:"Ljudsko neznanje je izvor svih zala."Ergo.Lenjinova veličina nije u nepogrešivosti ili apsolutnom karakteru njegove teorije,nego u istorijskom doprinosu teorije i prakse soc. revolucije.Lenjin je u prvom redu teoretičar politike,političke ekonomije,filozof i sociolog,državnik( "Razvitak kapitalizma u Rusiji","Imperijalizam kao najviši stadij kapitalizma","Država i revolucija"koja nastaje u predvečerje Oktobra gde Lenjin ponavlja Marxa govoreći o proleterijatu koji se organizuje kao vladajuća klasa.
Šta mislite šta bi bilo sa svetom da nije bilo SSSR-a 1941. i socijalizma?Ko je slomio kičmu nemačkom nacionalsocijalizmu?Dali bi svetom posle poraza SSSR-a(kao što je doživela carska Rusija u 1. sv. ratu) zavladala potpuna anomija?Šta bi to značilo za čovečanstvo itd.itd? Pozdrav
Препоруке:
3
3
38 субота, 15 новембар 2014 17:56
Sten
@Stanić Milan 3
Posto ni moja , vesto skrivena, ironija nije mogla promakne Vasem ostroumlju ovoga puta cu da budem direktan. Za pocetak naucite definiciju revolucije, da bi ste mogli da pravite razliku izmedju revolucije i socijalne pobune.
Препоруке:
7
3
39 субота, 15 новембар 2014 18:15
Reddy
Drug Reddy unosi smutnju mmeđu fini svet. Srbijanska škola duha!
Препоруке:
2
11
40 субота, 15 новембар 2014 18:32
Reddy
@učevni gos'n Sten

Budući da naredno pitanja formirate odgovorima na nepostavljena pitanja imam za Vas pitanje svih pitanja a možete ga tumačiti i kao srednjoškolski ispit iz logike. Elem, da bh zadovoljio vašu virtuelnu radoznalost pitam Vas kako to nastade Februarska revolucija u Rusiji kad, kako napisaste, u feudalnoj Rusiji ne postojahu ni proleteri ni kapitalisti? Februarskom revolucijom i formalno je oboren feudalni poredak, zar ne? A onda bi mogli i o Oktobarskoj proleterskoj, kako opet napisaste "komunističkoj" revoluciji. Ne pročitah u silnoj politikološkoj literaturi o nekakvoj "komunističkoj revoluciji". Aha, da, Vi to nemarno o tome jer za "učevnu pamet" "sitnice" se ne uvažavaju. I napokon ali i ne najmanje važno, ko Vas to tako pogređno učaše da ne beše revolucija u zemljama gde postojahu proleteri i kapitalisti. Na primer, šta to beše u Mađarskoj, onda u Bavarskoj, pa u Nemačkoj, možda u Beču....mora biti da sam vam razbio mentalnu letargiju učevna dušo.....oprostite!
Препоруке:
3
10
41 субота, 15 новембар 2014 18:33
@plum brandy@ Друг "Reddy"
"
А Ви и Ваши Дугаји“

Ми смо добаја: седимо, грејемо се и решавамо пузле у које ви не спадате.
Препоруке:
3
6
42 субота, 15 новембар 2014 18:38
Reddy
@učevni gos'n Sten

Ne direktan, biću neposredan i pomalo intiman! Radoznalost usmerite na pronalaženje profesorke istorije koja Vam nije očitala lekciju e da bi/ste joj naknadno zamerili kako vas je rđavo naštimala i nedovoljno prosvetlila. Historia lux veritatis est!
Препоруке:
3
11
43 субота, 15 новембар 2014 19:17
Stanić Milan 5
Stanić M. - Sten
Obzirom da sam po godinama(verovatno?) stariji od Vas nudim besplatnu edukaciju kad je u pitanju termin revolucija.
Etimološki revolucija dolazi od lat. glagola revolvere= okretati,obrtati,prteokrenuti,a može značiti:
1.korenitu promenu u društvenim odnosima,
2.tehnološke industrijske i informatičke kao bitan faktor prosperiteta i napretka ili jednostavno:revolucija predstavlja svaki kvalitetan skok napred u društvu i prirodi.
Obzirom da sam bio( i ostao) predan ljubitelj Martksizma kao filozofije radničke klase najviše mi se dopala definicija revolucije g-đe: Rose Luxemburg(pa kaže)
"Revolucija je nešto drugo i nešto više od prolevanja krvi.Za razliku od policijskog shvatanja koja revoluciju promatra sa stanovišta meteža i uličnih buna tj. nereda,koncepcija naučnog socijalizma vidi revoluciju pre svega kao unutrašnji prevrat u društzvenim odnosima među klasama."Dakle,ovo malo što znam - zahvaljujem svom neznanju!"Salut!
Препоруке:
3
4
44 субота, 15 новембар 2014 19:54
Sten
@Reddy
Zluradost? Docekaste trenutak. Istina da sam mnogo izgresio u tih par recenica. Ne samo "bi ste", nego sam i izostavio i neke reci i zareze stavio na pogresno mesto, a kada kliknete onda je kasno da se kajete.
Necu da se pravdam pisanjem na brzinu. Ko mi je kriv sto nism bio pazljiviji. Srecom, tu ste vi ucevni i dobronamerni da me kaznjavate i prosvecujete.
Препоруке:
4
2
45 субота, 15 новембар 2014 20:29
plum brandy@ Друг "Reddy", опет
Нагласак је на Алексеју Мозговоју, ЊЕГОВОЈ РАТНОЈ ЗАСТАВИ и на СМОРНОСТИ Вас и Ваших "Дугаја"!? А "дугаји" сте зато што се понашате као да сте УЧЕСНИЦИ емисија Бранка Коцкице!? Остале ГЛУПОСТИ не бих коментарисао, пошто су исте обухваћене термином СМОРНОСТ!?
Препоруке:
7
5
46 субота, 15 новембар 2014 21:05
Sten
@Reddy
1.
Ovo nije pravo mesto za polemike. Sada sam primoran da podelim svoj odgovor na Vas komentar u dva dela. Iz uverenja da je pisanje predugih komentara nepristojno prema drugim komentatorima to redovno izbegavam.
Prvo, moje pitanje nije bilo upuceno Vama.
Drugo, da biste pravilno shvatili moj komentar prethodno procitajte komentare gospodina Stanica.
E sada, zar Vam se ne cini povrsnim i krutim Stanicevo tumacenje Marksa? Ovo i za Vas, a i za Stanica: i u feudalizmu su postojali kapitalisti. Samo postojanje kapitalista ili proletera nije dovoljno za osvajanje vlasti. Treba shvatiti da je Marksova teorija bazirana na odnosu snaga. Dakle, ko ima moc uzece i vlast. Pogledajte demografske podatke iz perioda Oktobarske revolucije, pa ce da Vam bude jasno zasto su nakon revolucije morali, na silu da prave proletarijat. Uostalom, slicno je bilo i u Srbiji.
Препоруке:
2
1
47 субота, 15 новембар 2014 21:07
Sten
@Readdy

2.
Trece, zasto mi podmecete da sam tvrdio da su revolucije nemoguce u zemljama u kojima postoje proleteri i kapitalisti? Zeleo sam samo da ukazem na nelogicnost uverenja da je revolucija u Rusiji pobedila kao zakonitost jasno definisana od strane Marksa, kako tvrdi gospodin Stanic, a da ta ista zakonitost ne vazi u sistemima u kojima je kapitalizam mnogo vise uznapredovao. Slozicete se da je to u potpunoj suprotnosti sa Marksovim verovanjem.
Ne pročitah u silnoj politikološkoj literaturi o nekakvoj "komunističkoj revoluciji

Ne znaci da nesto sto ne postoji u politoloskoj literaturi ili sto Vi niste procitali i ne postoji. U politoloskoj literaturi ne postoje ni zakoni termodinamike.
Citajte i nesto drugo osim "politikoloske" literature.
Kako biste nazvali revoluciju u kojoj su komunisti dosli na vlast?
Препоруке:
2
1
48 субота, 15 новембар 2014 21:18
ел србињо
погледајте филм Титаник па ће те видети куд плови овај брод.
Препоруке:
3
0
49 субота, 15 новембар 2014 21:19
Sten
@Stanić Milan 5
Nisam znao da ste tako stari?
Da to je znacenje pojma revolucija. Ako dozvolite malu primedbu, interesantna je i pravna definicija pojma revolucije, ali ne menja sustinu.
E sada bi bilo zanimljivo i da, uvazavajuci definicije revolucije koje ste vec dali, definisete i pojam "socijalna revolucija", koji ste spomenuli na par mesta.
Препоруке:
2
1
50 субота, 15 новембар 2014 21:44
@plum brandy
А "дугаји" сте зато"

Као и обично, промакла вам је поента. Од среде су нарасле наше наде и, упоредо с тим јавиле су се извесне тешкоће у изговору гласа р. Уосталом, прво се омакло вама, спонтано. Чекамо веволуцију, ето шта је. Хочемо на бавикаде.
Препоруке:
4
5
51 субота, 15 новембар 2014 22:15
plum brandy@ чекачима "веволуције"
Нећете је дочекати, пошто то НЕЋЕ БИТИ Ваша (р)еволуција, још мање на "бавикадама"!? Но, што јес јес, даћемо вам "ШАНСУ" да "изграђујете ново друштво" САМО ЗА Вас!? Чуо сам да ће неки наши тајкуни ЗАКУПИТИ на 99 година ГОЛИ ОТОК!? Нешто ми се јавља да ћемо ми српски националисти ТИМ ИСТИМ ТАЈКУНИМА дати "понуду која се не одбија" за ПОДЗАКУП Голог Отока "за добро мајке Србије"!? А тамо не само да можете да "добијете боју" и "изграђујете ново хуманије друштво", већ и да то радите "у сарадњи са братским хрватским народом"!? У међувремену, потрудићемо се, ПО УЗОРУ на "окупитеља Срба" (за Вашу информацију, тј медиевални синоним за Стефана Немању), да "појачамо ваше редове" експедовањем "Милогораца", пошто су се, јелте, исти ТАКОЂЕ ИСПИЛЕЛИ испод БРОЗНОГ шињела!? Јел тако Друже "Don Corosio"!? PS. Ви "црвендаћи" не можете да ПОЈМИТЕ шта је то ЕВРОАЗИЈСКА ИДЕЈА (јер је иста баштина православља иии... Џингис-кана), па Вас ЗА ВАШЕ ДОБРО, превентивно склањамо на ЗАСЛУЖЕНИ "одмор од историје"!?
Препоруке:
7
5
52 субота, 15 новембар 2014 22:34
Stanić Milan 6
Stanić M.- Sten
Da,ja sam stariji čovek(ušao sam u 8-smu deceniju),ali volim polemisati sa mlađim ljudima,ako ništa drugo - ono radi održanja,koliko -toliko mentalne kondicije.
Citiram Marxa:
Na izvesnom stepenu svoga razvoja dolaze materijalne proizvodne snage društva u protivrečje s postojećim odnosima proizvodnje,ili, što je samo pravni izraz za to,s odnosima vlasništva u čijem se okviru do tada kretale.Iz oblika razvijanja proizvodnih snaga ti se odnosi pretvaraju u njihove okove.Tada nastupa epoha socijalne revolucije.E, sad ne znam koliko ćete moći anticipirati Marxovu definiciju,"socijalne revolucije"jer isto traži dobra predznanja iz područja društveni nauka.U svakom slučaju zatvaramo panel,verujem da mnogima nismo interesantni.
Pozdrav.
Препоруке:
3
6
53 субота, 15 новембар 2014 22:44
Reddy
@Thinking maize alias plum brandy

Paranoja i nervoza te teraju da se učestano javljaš! Tipična osobina progonjenog ili onoga ko nosi krivicu.
Препоруке:
5
8
54 субота, 15 новембар 2014 23:03
Reddy
@učevni gos'n Sten

Ah, pa Vi ste odistinska čigra! Vi bi malko da se sigrate. prvo utvrdiste da na početku revolucije ne beše ni proletera ni komunista a potom kao krunski argument ispade teza da je u pitanju "odnos snaga". E, sad, ako je do Marksa a očigledno da jeste onda ne možete drugome spočitnuti da je u pitanju "vaš Marks" kada ispada da su i vama drage neke njegove teze! Dakle, izjasnite se! Da li je bilo i koliko ih je bilo /proletera i kapitalista/. Ovako kako postupaste do sada vi, izgleda pledirate za "igru skeleta". nadam se da Vam kamij Sen Sans nije najdraži kompozer.
Srdačno Vaš!
Препоруке:
2
11
55 субота, 15 новембар 2014 23:06
@plum brandy@ чекачима "веволуције"
не можете да ПОЈМИТЕ шта је то ЕВРОАЗИЈСКА ИДЕЈА“
Знамо, гледали смо Бората.



(јер је иста баштина православља иии... Џингис-кана“

Нисмо знали, али смо подозревали.
Препоруке:
4
7
56 субота, 15 новембар 2014 23:10
Reddy
@učevni gos'n Sten

Učevni ste a padate na običnim stvarima. O logici jedva smem i misliti. Analogon komunističkom je kapitalistički. Elem, jeste li negde čuli ili pročitali o kapitalističkoj revoluciji? Ova zabava košta vremena jer je pomalo i dosadna, zar ne?
Препоруке:
2
13
57 недеља, 16 новембар 2014 01:16
Sten
@Readdy

"prvo utvrdiste da na početku revolucije ne beše ni proletera ni komunista a potom kao krunski argument ispade teza da je u pitanju "odnos snaga""
Da li se iz nekog, meni nepoznatog razloga, namerno trudite da pogresno razumete ono sto je napisano ili je to zbog Vaseg stvarnog limita?
Kada kazem da na pocetku revolucije ne bese proletera onda govorim o konkretnoj revoluciji, Oktobarskoj,
a kada govorim o odnosu snaga to je u kontekstu objasnjenja Marksove teorije. Puna usta logike, a niste u stanju da povezete ni najjednostavnije stvari.

Nepotrebno se zapetljavate. Ne verujem da ne znate da je burzuj sinonim za pojam kapitalista. Tako da ne vidim nikakav problem u tome da se i burzoaska revolucija nazove kapitalistickom.
Sto se logike tice nemojte vise da se prsite, tu ste najtanji. Ako postoji kapitalista ne mora neizostavno da postoji i kapitalisticka revolucija. Logicno, zar ne?
Препоруке:
4
2
58 недеља, 16 новембар 2014 02:20
plum brandy@ чекачима "веволуције", e finito или Утук на Утуков Утук, па онда, ЗНА СЕ Друг "Reddy"!
Први Утук "веволуционара" на мој Утук: "не можете да ПОЈМИТЕ шта је то ЕВРОАЗИЈСКА ИДЕЈА“ "Знамо, гледали смо Бората.", а као REPLAY, Мој Утук на "веволуционаров" Утуков Утук: Нисам знао да је "опус" Саше Барона Коена "штиво" једног "веволуционара", који би да сајбер-"изгине" на спин-"бавикадама"!?
Други Утук "веволуционара" на мој Утук: "(јер је иста баштина православља иии... Џингис-кана“ "Нисмо знали, али смо подозревали.", а као REPLAY Други Утук на "веволуционаров" Утуков Утук: За почетак, прочитај студију руског културног делатника Николаја Трубецкоја "Наслеђе Џингис-кана"!? Но, заборавио сам да то није штиво за "веволуционара" који би да сајбер-"загине" на "бавикадама", а по "упутству" оног сифи......... дедице Лењина!?
Сад: "Друже "Reddy" само реци, летећемо као меци! Друже "Reddy" само мани, за два дана смо у Тирани!"
PS. Кратко што више полемишем са "веволуционарима" и што више прочитавам "дела" ЊИОВИХ "класика марксизма", то сам УВЕРЕНИЈИ да се ради о ОПАСНИМ БУДАЛАМА!
Препоруке:
6
5
59 недеља, 16 новембар 2014 06:36
Reddy
@učevni gos'n Sten

Vama ni ordinarna logika nije jača strana! Oprostite.
Препоруке:
2
11
60 недеља, 16 новембар 2014 12:02
Reddy
@učevni gos'n StenOčigledno, sa Vama je neophodno na nivou aritmetike, nikakve algebre! Elem, valjda ste u stanju da komparirate dve međusobno povezane revolucije, Oktobarsku i onu prethodnu, buržoasku. Otuda i pitanje kako je moguće da potonja, po vama ide bez proletera i kapitalista a prethodna, koju ne dovedoste u pitanje, sa istim akterima? Ima li još izmaglice? Moždqa su mi i puna usta logike ali, verujte, Vi ste jedini razlog.
Препоруке:
1
9
61 недеља, 16 новембар 2014 12:17
Reddy
Svaki učevni stvor ne mora da se služi i logikom, zar ne?
Препоруке:
1
9
62 понедељак, 17 новембар 2014 00:01
Боб
@Редду

Господине друже, ман'те се ових што конзумирају разне брље, крџе и травке побрљавке. За наше дружење, оставио сам, пазите овако, неке екстра гљиве! То је права ствар.
Препоруке:
4
1
63 понедељак, 17 новембар 2014 07:11
Reddy
@Боб

Bob kao rob/sopstvenih bubica/. Komarac savetodavac ili dete na vrtešci!
Препоруке:
1
5
64 понедељак, 17 новембар 2014 07:14
Reddy
@Боб

Dobar predložak za sentimentalnu parodiju!
Препоруке:
1
5
65 понедељак, 17 новембар 2014 07:26
Депрограмер @ Reddy
Vama ni ordinarna logika nije jača strana!
Moždqa su mi i puna usta logike
sa Vama je neophodno na nivou aritmetike, nikakve algebre
О каквој логици а поготово о аритметици и алгебри овде лапрдате? Ја не видим ни једну дефиницију, аксиому нити правило извођења овде. А од доказа ни корова. А чак и да успете да све то саставите у теорију, сумњам да би та теорија била комплетна а још мање непротивречна. А о семантици би тек могли расправљати. Но тако то иде у маниру Маркса & co. и њихових "теорија", које су и настале као помодан покушај егзактности. Социолошки флогистон. Када се мало прочепрка све се своди на фатализам, ординарне противречности, мизантропију и непрестано застрашивање маса капиталистичким цилиндрима, томпусима, масним брадама а у данашње време еколошком пропашћу Земље. Вербално-псеудонаучни тероризам и ништа више.
Препоруке:
4
1
66 понедељак, 17 новембар 2014 10:14
Reddy
@Депрограмер

Carska vodica vam je poplavila lagume Fort Knoxa! Splav meduza!
Препоруке:
1
4
67 понедељак, 17 новембар 2014 11:04
Reddy
@Депрограмер alias позитивизам глупости

О Х Р А Б Р И В А Ч М А С А !
Препоруке:
1
5
68 понедељак, 17 новембар 2014 12:21
@Reddy
позитивизам глупости "


Госн Реди, није ли у питању глупост позитивизма. Па Ваши су никли на позитивизму, нису на метафизици
Препоруке:
6
1
69 понедељак, 17 новембар 2014 13:49
plum brandy@ Депрограмер@ Reddy
Е свака Вам је "ка у Његоша" "гледе" Друга "Reddy"-ja& иних "левака"! Дали сте сјајне дефиниције те ЗАБЛУДЕ: "Но тако то иде у маниру Маркса& co. и њихових "теорија", које су и настале као помодан покушај егзактности. Социолошки флогистон. Када се мало прочепрка све се своди на фатализам, ординарне противречности, мизантропију и непрестано застрашивање маса капиталистичким цилиндрима, томпусима, масним брадама а у данашње време еколошком пропашћу Земље. Вербално-псеудонаучни тероризам... Ха, ха, ха! "Социолошки флогистон"& "вербално-псеудонаучни тероризам"! СЈАЈНО! Почео сам због вербалног НАСИЉА Друга "Reddy"-jа да проучавам очеву заоставштину из доба ЊЕГОВЕ младости кад су "јуришали на небо", покушавајући да дођем до ПРОТИВРЕЧНОСТИ у том ЛАЖНОМ "учењу"!? Дошао сам до ЧВРСТОГ закључка да је "уја Енглез" обичан КОМПИЛАТОР, а "дедица Лењин", онај сиф........., ОПАСАН БУКАЧ& ДЕНУНЦИЈАНТ!? Једино се одупире папа Маркс, али СИГУРНО је да је "рођен" у "браку" Хегела& Конта!?
Препоруке:
4
3
70 понедељак, 17 новембар 2014 14:39
Reddy
@thinking maize alias šljivka@Депрограмер

Ja....bukači, kompilatori i slična boranija s kojom teorijski ne mogaše na kraj izaći ni najjači umovi polit-ekonomije kapitalističkog Zapada, Kejns, Maršal, Šumpeter.....!?!?!?Srbijanska škola humornog beznađa! Klackalica gluposti i ljuljaška duhovne lakrdije. Pitomci mentalne osujećenosti! I ko im je povod jedva da i sami znaju? Marx, Reddy, uja Englez, dedica Lenjin, bogtepitaj koga su, izašavši na "dopust", dohvatili!?!?!? Dobiše i okamenjenog cara Nikolaja anglosaksonskog roda i poroda pa sada mogu da peze i izvode proskineze. Protopravoslavna igra bez granica srbijanskih spadala. Smejurija sred večernjeg iščeznuća. Koja li im je naredna tačka il' duhov/na/ita sraćka?
Препоруке:
2
7
71 понедељак, 17 новембар 2014 17:18
plum brandy@ Reddy
Мало питање Друже "Reddy", пошто видим да Вас ПРАВОСЛАВЉЕ СТРАШНО ЖУЉА: Шта је по професији био ОТАЦ Николе Тесле, иначе Личанина!? Питам, чисто онако!? Узгред, ОТАЦ папа Маркса је мењао религије "ко чарапе", очигледно је дао "ваљани пример" сину!?
Препоруке:
5
2
72 понедељак, 17 новембар 2014 18:15
@Reddy @thinking maize alias šljivka
Koja li im je naredna tačka il' duhovna sraćka?"

Господо, хајде сад одговорите на важно питање: може ли модерна левица да постоји без контроле рађања?
Препоруке:
2
3
73 понедељак, 17 новембар 2014 19:50
plum brandy@ @Reddy @thinking maize alias šljivka
Мене "модерна левица" НЕ ИНТЕРЕСУЈЕ, а што се тиче "контроле рађања" молим Вас да ме не питате тзв. "трансцедентна питања", тј. питања која ЗАДИРУ у "право" УПРАВЉАЊА ЖИВОТОМ и СМРТИ неког људског бића, а што ПЛОД ЈЕСТЕ!? Довољно су жене, као СОЦИЈАЛНА бића "усосане" са њиховом БИОЛОГИЈОМ, да им ја нешто ДРОБИМ или недај Боже ЗАМЕРАМ о "ПРАВУ" да УБИЈА ПЛОД који је ЗАЧЕТ у ЊЕНОМ ТЕЛУ!? Како год окренеш, то је питање ИЗ "Тамног вилајета", тј. КАКО год ОДГОВОРИШ, КАЈАЋЕШ се! О ЖЕНСКОЈ МУЦИ нећу сада!?
Препоруке:
4
3
74 уторак, 18 новембар 2014 03:00
Боб
Госн друже Редду, сад га претера са тим гљивама. Не ваља ти то!
Препоруке:
4
1
75 уторак, 18 новембар 2014 11:55
Reddy
napisah da je srbijanstvo forma primitivizma. Neki se trude da to opetovano dokažu. Nije potrebno. jednom za svagda! Beskoristan trud. Tako su mnogima i na Balkanu dosadili. Uskoro će, nemam nikakve sumnje, to i Rusima dosaditi.
Препоруке:
1
5
76 уторак, 18 новембар 2014 12:32
Reddy
Srbijanci, shvatite, niste loši samo ste dosadni i neprilagodljivi.
Препоруке:
1
6
77 уторак, 18 новембар 2014 13:12
plum brandy@ Reddy
Је ли, а ГДЕ ти живиш!? Знаш, ми "srbijanci" ЖИВИМО у Србији МНОГО ДУЖЕ него ти& твоји и овде смо од МНОГО ПРЕ 1945!? Јер, ваљало је да НЕКО СТАНЕ спрам Турчина и Швабе и да "НА СТРАШНОМ МЕСТУ ПОСТОЈИ", а НАШИ, "srbijanski" ПРЕЦИ то ЈЕСУ УРАДИЛИ!? И онда су дошли ТВОЈИ, као Брозови ПОДРЕПАШИ и почели да ДРОБЕ о папа Марксу, уји Енглезу и дедици Лењину!? Ало, СЈАШИ МАЛО, доста више са тим буникама, peyotl-ima и иним "травкама побрљавкама"!?
Препоруке:
4
4
78 уторак, 18 новембар 2014 17:50
Reddy
@Tinkering maize ili plum brandy a može i Trogium pulsatorium ili knjiška vaška

A ti sve misliš da taj svoj život miša provodiš u nekakvoj rupici koja se zove Srbija. Dragi moj, ti si običan kolonijalni podanik velikog kapitala što znači da si najobičniji bednik koji je sebi dobrovoljno navukao kapuljaču primitivnog i izdajničkog četništva.
Препоруке:
1
4
79 уторак, 18 новембар 2014 18:43
@plum brandy
КАКО год ОДГОВОРИШ, КАЈАЋЕШ се!"

Тачно! Није ли, зато боље, да одржите реч, и мало ћутите? Контрола рађања је много, много сложенија од “убијања плода“ а ваше неразумевање тога јесте доказ да губитак идентитета, макар кукурузног подразумева и неизмеран пад квалитета, плода.
Препоруке:
3
3
80 уторак, 18 новембар 2014 23:15
plum brandy@ Reddy, па @ plum brandy
Пошто ме МРЗИ да се акам са БУ......, само ћу ре-цитирати г-дина "Депрограмера": "Но тако то иде у маниру Маркса& co. и њихових "теорија", које су и настале као помодан покушај егзактности. Социолошки флогистон. Када се мало прочепрка све се своди на фатализам, ординарне противречности, мизантропију и непрестано застрашивање маса капиталистичким цилиндрима, томпусима, масним брадама а у данашње време еколошком пропашћу Земље. Вербално-псеудонаучни тероризам..." Овде ваља додати и "борбу за РОДНУ равноправност", као ЈОШ ЈЕДАН од ЛЕВАЧКИХ (да, баш ЛЕВАЧКИХ, а не левичарских!?) ОКСИМОРОНА!? Уосталом, није џаба стари циник Шопенхауер стално се једио на Хегелову "дијалектику", као ЧИСТУ СОФИСТИКУ, коју поред тога папа Маркс "постави на главу"!? Лепо каже наш народ за овакве ликове: "Криво расло, махнито стасало!"
Препоруке:
3
3
81 среда, 19 новембар 2014 07:36
@plum brandy
Ех, какво сте ви „јединство супротности“! Прво јадикујете над судбином жена, а онда сте против – иначе карикатуралне – родне равноправности. Ви стварно можете све. Ипак, најуспешнији сте као закаснели борац против бољшевизма. Понекад, да ли због неког надахнућа, промакне и неки insight, нпр „махнитост“.
Препоруке:
3
2
82 среда, 19 новембар 2014 10:10
Reddy
@Tinkering maize or knjiška vaška moguće plum brandy

Ovaj "well-known" će ti jopet doći glave! Čuvaj ga se! Nije bezazlen kako izgleda. Pokupićete s ovog sajta ko klinci brzu hranu.
Препоруке:
3
3
83 среда, 19 новембар 2014 10:44
plum brandy@ Reddy, па @ plum brandy
"Иста мета, исто одстојање", но рецимо да смо мало претерали у вези овог текста и оптеретили дискусију
Препоруке:
1
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер