понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Стратешки и политички изазови Путинове администрације

Kоментари (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 01 новембар 2014 15:07
Иоанн Дубињин
На питање о томе какви су “Стратешки и политички изазови Путинове администрације” - боље речено: “.... Путиновој администрацији“, кратак одговор гласи: Огромни, застрашујући, како у спољној, а још више у унутрашњој политици и економији. Све што аутор говори о мотивима Запада у односу на Русију је потпуно тачно, али то је кроз читаву историју људског рода увек било тачно за оног који (се осећа) је јачи и способнији од другог. Да ли ће исход бити онакав какав Запад очекује, остаје тек да се види (мада је - макар до сада, исход увек био повољан по Запад) ... Оно што овај текст одликује у односу на про-Путиновску идолатрију, која је преовлађујућа у српским патриотским круговима, је доста реалан опис тешких, и уз услове какви у Русији још увек владају, скоро нерешивих проблема са којима се суочава Путинова администрација. Биће занимљиво видети коментаре...
Препоруке:
33
54
2 субота, 01 новембар 2014 15:32
Ruslan
Када народ РФ најзад (после хиљаду година) добије свој јединствени сyстем непосредне, изворне (одоздо-на-горе) демократије да коначно као субјекат конципира сопствену државотворну визију КО ЈЕ; ШТА ЈЕ ЊЕГОВО; И КУДА ИДЕ – тада више неће бити овоземаљске силе која га може поробити. Зато, што хитније успостављање те јединствене државотворне визије народа РФ јесте најважнији стратешки и највећи политички изазов Путиновој администрацији.
Ako se ov gorenavedeno desi, Rusija ce se raspasti u paramparcad i nece postojati, postojace desetak drzavica pod patronatom zapada. Ono sto je napisao o eliti koja 1000 godina odlucuje o sudbini naroda koji podnosi ogromne zrtve, to vazi i za Britaniju, Francusku, sada za Ameriku. Ako bi i tamo dosla demokratija naik nasoj, i one bi se raspale na 51 drzavu SAD, 3-4 Francuske, Skotsku, Vels i Englesku. Sto je blize modelu carevine, Rusija je jaca, modernija u kojoj ce gradjani ziveti bolje, kao da uporedite zivot prosecnog Britanca pre 200 godina i danas.
Препоруке:
74
2
3 субота, 01 новембар 2014 15:34
Ris
Иоанн Дубињин posto ste Ukrajinac, imate pravo da negodujete, ipak ste veoma nerealni.
Препоруке:
63
5
4 субота, 01 новембар 2014 15:52
ТОПОЉ
"Погрешно је садашњу стратешку гео-политичку ситуацију РФ поредити са партијом шаха,и одатле погрешно умислити да РФ тиме има неку урођену предност.Евидентно да добро испрограмирани компјутер без по-муке побеђује најбоље шахисте".Без по муке,неће баш бити тако.Рањив је компјутер итекако.Не желим испасти нарцисоидан,али морам ово написати.Својевремено док сам играо шах,ја лично сам побјеђивао компјутер,и то не било какав компјутер.Тај компјутер имао је рејтинг велемајстора од 2700 па чак и више.Да напоменем,такав рејтинг на простору бивше Југославије нема ни један велемајстор нити је када имао.Губио јесам,али сам и побјеђивао и знао да ремизирам.Компјутер је машина без емоција,баш као и западна олигархија,и управо ова чињеница јесте велика предност Русије.Човјек без емоција је склон грешкама.Надаље,такав човјек је склон суманутим потезима,веома лако предвидљивим.Итекако се ово може упоредити са партијом шаха.Запад је шаховски речено упао у варијанту.Наставак...
Препоруке:
42
4
5 субота, 01 новембар 2014 16:16
ТОПОЉ
Други дио...Западу у дуелу са Владимиром Путином десило се следеће:Запад је навикао да игра варијанту по устаљеном шаблону.Потпуно неважно,да ли је у питању,шпанска партија,краљева индијка,сицилијанка,краљев фијанкето,дамин гамбит или шта већ.Али се десило нешто што Запад није очекивао,а јесте карактеристично за шаховске дуеле.Русија предвођена Владимиром Путином том умишљеном шахисти(читајте Западу)звизнула је новост.Потез који није никада прије игран,нити је записан у шаховским енциклопедијама.Ово преведите није забиљежено у историји.Запад је навикао да златном кочијом управља пијани кочијаш.А пијани кочијаш вукао је само сумануте потезе,потезе по жељи Запада.Међутим,та новост спремљена у Путиновом штабу,оставила је Запад без текста.И да зло по Запад буде и веће,тај исти умишљени и нарцисоидни Запад доспио је у цајтнот.А тада се грешке ређају једна за другом.Поред припремљене новости од стране Русије,па настале лоше позиције,још и временска оскудица.Запад се тотално погубио.
Препоруке:
50
2
6 субота, 01 новембар 2014 16:35
ТОПОЉ
Трећи дио...Догађаји с краја децембра 1999.г су нешто што Запад није могао ни да наслути а камоли да предвиди.Зато нисам случајно написао да је упао у варијанту.Ти догађаји су вријеме државног удара у Русији.Изведен је у тишини.Јељцин се неко вријеме није појављивао у јавности а онда се наједном појавио и због "болести" као свог насљедника именовао у то вријеме анонимног пуковника ФСБ Владимира Путина.Наравно,морало је бити срочено неко објашњење,објашњење типа да због здравствених проблема Борис Николајевич Јељцин не може да обацља функцију предсједника државе.Али не треба бити нарочито паметан па схватити да је Јељцину заправо наређено да одступи или би у супротном био убијен што да будем искрен не би било никаква штета.Да сам у праву свиједочи податак да му је на сахрани присуствовало јако мало људи,искључиво оних који су се са носталгијом сјећали његовог времена.И тако,из године у годину(шаховски речено из потеза у потез,Русија је појачавала своју позицију)Русија се дизала.
Препоруке:
41
1
7 субота, 01 новембар 2014 17:08
ТОПОЉ
Четврти дио...Како је из године у годину,или из потеза у потез расла иницијатива Русије тако је Запад доведен пред свршен чин.Читајући текст господина Караклајића у једном дијелу се наводи и ово:"Међутим,досадашња успешна тактичка одбрана РФ плод је изузетног збира личних способности Путинове администрације,али није производ јединственог хомогеног државног(економског,друштвеног и политичког)система РФ".На први поглед ово дјелује тачно али све ово опет се мора сагледавати са аспекта игре на 64 поља,тек да се боље разумије.Чини се да Запад има угодну позицију али то је само на први поглед.Запад се суочио са огромним материјалним губицима или неодбрањивим матом.Како год да се окрене мат му не гине.Плус временском оскудицом.Дакле,или мат,или пада заставица.Али с обзиром да Русија има сво вријеме овога свијета мат Западу не гине.Нема Запад никакву предност у односу на Русију.То је фикција.Запад се стрмоглавио захваљујући својој умишљености која му је узгред била и највећи непријатељ.
Препоруке:
50
2
8 субота, 01 новембар 2014 17:22
Jos jedan "Tribalac"
Ne zameri Topolj, ali mi tekst sa NSPM-a deluje itekako realniji i uverljiviji.
Препоруке:
13
23
9 субота, 01 новембар 2014 17:24
brzi
@Ruslan

Narod na zapadu ne podnosi nikakvih žrtava za tamošnju oligarhiju jer sistemi funkcionišu na tržišnim modelima ( za svaku urađenu stvar se plača onome ko je tu stvar uradio, tako su i vojnici plačeni da su vojnici, isto i radnici, i niko nikoga ne tera da bude vojnik protiv svoje volje ili da radi bilo šta šta neče da radi, sve je stvar slobodne volje pojedinca što u Rusiji nije baš slučaj).
Tačno si naveo 1000 godišnja zapadna oligarhija ali si zaboravio na suštinu. Ako uzmeš prosek tri generacije na 100 godina to ti znači da je prije danjašnje generacije zapadnih oligarha 29 generacije njihovih predaka dkupljalo akumulaciju da današnji zapadni oligarsi imaju ono što imaju. To je suštinska razlika među zapadnom i ruskom oligarhijom koja je više manje nastala s "partiskim dekretom" Jelcina u ranim 90. godinama prošlog veka.
Препоруке:
8
37
10 субота, 01 новембар 2014 17:27
Србин Србиновић
Ко је год живео на Западу зна да тамо нема демократије, зна да је демократија САМО фарса. Тамо народ, фактички, ни о чему важном не одлучује. Тамо народ НЕМА могућност да добија истините информације о ономе што се дешава, све битне информације су под контролом. Каква је то „демократија“ ако народ нема право на истину.
Лажну слику о супериорности западног система, власти код свог народа постижу користећи две основне „иституције“: прва је пропаганда лажи, а друга је релативно повољнији материјални живот (мада има много оних који живе на улици и по канализацијама) који је последица пљачке по Планети, а пљачка се проводи на разне начине. Један од начина је описан у тексту као употреба ЛАЖНОГ новца (новца без покрића), поред оружаних пљачки народа и држава. Док народ, који дириговано „хрли“ у загрљај Запада, схвати да је „све било обмана“ – биће пред провалијом. Пут Запада је пут у провалију.
Препоруке:
53
4
11 субота, 01 новембар 2014 17:52
brzi
Koliko je pogrešna politika RF prema ostatku sveta njbolje se vidi na ovom slučaju gasa. Da je bila RF pragmatična uvela bi sistem kojeg se pridržavaju svi ostai ponuđači; plati pa koristi. Ako bi se RF koristila toga principa nebi imala nikakvog problema sa bilo kom ni sa samom sobom. Da je imala RF čistih namena sa Ukrajinim jendostavno bi joj preko međunarodnog bankarskog sistema radi potraživanja za neplaten gas blokirala platni promet sa svetom i tim putem naplatila potraživanje. Ista priča je i sa Srbijom. Ako bi bili fer igrači jednostavno bi blokirali njezin paltni sistem i naplatili potraživanje. Ali umesto toga jednostavnog i efikasnog sistema rešavanja finansiskih sporova RF se rađije koristi takvih ili onakvih političkih ucjenjivanja ispod stola ali zato ima takav status kakav ima u svetu, da je uvažavana pre svega radi svog oružanog nuklearnog arzenala a ne radi svog umeča, diplomatskog pragmatizma i nauke.
Препоруке:
7
43
12 субота, 01 новембар 2014 17:53
ТОПОЉ
@Још један "Трибалац"..."Не замери Топољ,али ми текст са НСПМ-а делује итекако реалнији и уверљивији".Не замјерам, ни најмање.Имаш право на своје мишљење.Има у тексту добрих ствари,само није у потпуности реалан текст.Није Запад драги бог па да он све може.Да у исту раван сврстава Либију,Ирак,Авганистан,Венецуелу,Србију нпр са једном Русијом.Русија је нуклеарна хипер-сила,најмоћнија на свијету.А Запад надобудан,мисли да је свемогући,суочава се са противником којег досад није имао.Погрешно је тумачење да је огромном инвестицијом фиктивног новца војно-индустријски комплекс С.А.Д обезбједио војну премоћ и побједу Реганове администрације.Ово напросто није тачно.Бившем СССР-у главе није дошла никаква војна премоћ С.А.Д него лош психолошки профил Михаила Сергејевича Горбачова.Да је онда био Владимир Владимирович,тог истог Регана и његову администрацију стрпао би у џеп баш као Обаму и данашњу Америку.Сва памет Горбачова била је у следећем:да назив СССР преиначи у Русија.Имао је све што треба.
Препоруке:
50
5
13 субота, 01 новембар 2014 17:55
brzi
@Srbin Srbinović

Navedi koji primer, živim na tom zapadu pa me veoma interesuje da nešto novo saznam što do sada nisam imao prilike jer su mi prikrivali iz takvih ili onakvih razloga.
Препоруке:
9
42
14 субота, 01 новембар 2014 18:18
МР
Аутор тврди да је слабост Русије што се власт бира одозго уместо да долази одоздо нагоре. То се десило 80их и 90их година у Југославији и видели смо резулат тога. Што више отаца, килава деца. Оно што Путин ради то је не дати власт олигарсима и ту је решење. Иначе да све пређе у друштвену својину био би повратак у совјетски комунизам.
Препоруке:
29
3
15 субота, 01 новембар 2014 18:27
brzi
@TOPOLj
SSSR i Varšavski pakt se raspao jer jednostavno više nije bio održiv. Seti se onog ludog vremena, nestašice robe za osnovno preživljavanje u SSSR-u i Varšavskom paktu, ludosti ala klirinški dolari,....Ali suština je bila da je došlo u VP do pobune jer je SSSR suvišno pljačkao ostale članice VP i ucenjivao jih da su morali da daju rubu SSSR-u po onakvim cenama kakve su odgovarale SSSR-u i da su te zemlje morale sa kupuju robu iz SSSR-a po cenama kakve su odgovarale opet SSSR-u, a sve se obračunavalo u klirinškim dolarima. I nekadašnja SFRJ iako nije bila čaln VP izgubilaje nekoliko 100 miljona klirinških dolara vrednosti jer je po prije spomenutim uslovima morala da kupuje robu od SSSR-a koju uopše nije trebala i po mnogo prenapuhanim cenama.
Препоруке:
5
43
16 субота, 01 новембар 2014 18:49
Slavomir Srpski
Mislim da je autor zaista napisao jedan dobar, rekao bih isvrstan tekst o stanju Rusije i njenim izazovima na medjunarodnom nivou odnosa.

Tajkunizacija je bilo pljackanje najsireg drustvenog sloja gradjana na racun povlascenih pojedinaca. Ali nije dobar ni drzavni sistem gde j vlasnik "drzava", jer kako objasni autor, promenom Putinove vlasti nova vlast onda to moze da rasproda drugim oligarsima, a narod ostane bez icega.

Resenje je da sve velike "drzavne" firme budu pretvorene u publik-company, to jeste akcionarske firme gde je barem 80% akcija podeljeno gradjanima, uz uslov da te akcije ne mogu biti prodane barem prvih 10 godina od privatizacija. Na taj nacin bi se izbeglo da siromasni gradjani odmah po niskoj ceni prodaju akcije velikim finansiskim fondovima koji bi za papirnat novac sebi obezbedili najvece prirodne resurse Rusije.
Dakle samo realna demokratija, zastita privatnog vlasnistva i akcija gradjana je uslov za poboljsanje zivota i stvaranje mocnog srednjeg sloja.
Препоруке:
8
17
17 субота, 01 новембар 2014 19:18
ТОПОЉ
@Брзи...То што се распао Варшавски пакт не значи да је требао и СССР.То је погрешно размишљање.Оно што замјерам аутору овог текста јесте то што није направио кратку ретроспективу догађаја која је претходила трагедији која је задесила свијет рушењем берлинског зида.Многи мисле да је све почело 9-тог новембра 1989-те.Погрешно.Све је почело 1978-ме када је убијен Албино Лучани(Јован Павле 1),понтификат изабран вољом кардинала.То није био Карољ Војтила.Карољ Војтила (Јован Павле 2)доведен је на пријесто у државном удару у Ватикану 1978-ме.Албина Лучанија убила је хазарска мафија преко својих експонената зато што је посегнуо за "најсветијим",за идолом кољена Данова,за златним телетом коме се клања сва хазарократија.Преведено, посегао је за њиховим парама,односно почео је истраживати финансијске малверзације у Ватикану.Експоненти Хазарије у овом случају су били државни секретар Ватикана из тог времена Жан Вијо и архиепископ Пол Марцинкус коме је Ал Капоне био узор у младости.Наставак...
Препоруке:
40
3
18 субота, 01 новембар 2014 19:43
ТОПОЉ
Наставак...Тако је практично антисовјетизам постао доктрина Ватикана.Новци ЦИЕ су стигли на припремљен терен вишевјековне борбе католицизма против руске државности и руског Православља.Упоредо с тим,ЦИА је у своју борбу привукла и мафију,посебно кланове Гамбино и Инцерило,који су такође као и католичка црква били жестоко антисовјетски(антируски)настројени.Јован Павле 2-ги је у свом служењу хазарократији отишао најдаље.27-мог новембра 1983-ће он је издао папску булу која је легализовала чланство у тајним друштвима за римокатолике.То јест,1983-ће из католичког правног кодекса био је избачен канон 2335,који је важио 200 година и који је католицима забрањивао,под пријетњом одлучења од цркве,пребивање у масонској ложи.Те исте године папа је примио чланство Трилатералне комисије у пуном саставу.Ово је пуна истина о ономе што је претходило крвавим догађајима који су услиједили касније.Хазарија жели репризу тих догађаја али Владимир Владимирович Путин је из неке друге приче.
Препоруке:
28
2
19 субота, 01 новембар 2014 20:10
DR POLITICKIH NAUKA
verodostojno zvuci analiza da je zionisticko-zapadna oligarkija daleko stigla u ratnim igrama,da je situacija RF vrlo opasana.resenje da se sva imovina rusije nacionalizira i da sve bude drzavno zvuci naivno i amaterski.danasnji kontrolirani(pojacati kontrolu) kapitalizam koji se upotrebljava u RF je najbolji put.da bi RF cvetala ekonomski potrebne su privatne-drzavne ekonomske inicijative.da bi RF opstala treba da definise ko iza ove ofanzive stoji?to su zionisti,SAD-EU-NATO su instrumenti za postizanje cilja.rusija treba da se odrekne SP u futbalu(nepotrebni troskovi,ranjivost)pare upotrebiti za oruzje.RF treba da malo predge u kontraofanzivu..nove podmornice sa bulavom,satanom treba permanentno parkirati ispred SAD,VB,FRANCUSKE i pre svega IZRAELA.pritom treba demonstrirati moc vojnim vezbama ispred IZRAELA i problem resen.njima se ne gine i oni ce u tim uslovima(ako im je eksistencija ugrozena) stopirati sadasnju ofanzivu..borba u i oko RF ne resava problem.KONTRAOFANZIVA!!!!!!!!!!
Препоруке:
29
4
20 субота, 01 новембар 2014 20:19
Иоанн Дубињин
@Ris: “Иоанн Дубињин posto ste Ukrajinac, imate pravo da negodujete, ipak ste veoma nerealni”. Ја уопште нисам Украјинац. Боже сачувај! Сви моји новоросијски преци су били чистокрвни Руси. Украјину у садашњим границама не прихватам, желим настанак Новоросије која обухвата целокупну црноморску обалу све до границе са Румунијом. Уопште не негодујем, него само хладно разматрам политичко – економско-национално- верско стање у садашњој постсовјетској Русији, које је изузетно компликовано и тешко, и са доста мрачном перспективом (ма колико се то српским обожаваоцима Путина чини погрешним). Не треба испуштати из вида да су он и његова непосредна околина интегрални део садашње владајуће постсовјетске олигархије, која је до своје моћи и богатства дошла изузетно прљавим пословима у мутљагу распада болесног и трулог СССР-а – без обзира на њихову садашњу (патриотску?) реторику. Што се моје нереалности тиче, видећемо – односно видеће онај који преживи следећу деценију.
Препоруке:
13
20
21 субота, 01 новембар 2014 20:39
Veritas Triumphus
@brzi

za svaku urađenu stvar se plača onome ko je tu stvar uradio, tako su i vojnici plačeni da su vojnici, isto i radnici, i niko nikoga ne tera da bude vojnik protiv svoje volje ili da radi bilo šta šta neče da radi, sve je stvar slobodne volje pojedinca što u Rusiji nije baš slučaj


i ti kazes da zivis na zapadu....pa dobro da vidimo...kazes da tamo niko nikog ne tera da bude vojnik...hmm, pa lepo, a sto bese ona bezanija dezertera u kanadu u vijetnamskom ratu? niko ih nije terao da idu ili ih je neko terao da idu :)....radnik se placa je li, pa i ovde se placa, ali koliko, kako to da ljudi gube tolike kuce, odakle toliko sirotinje u usa, kad si zadnji put video detroit na tv, grad je bukvalno propao, kuce su prazne, jezivo izgleda...a taj isti detroit je bio najrazvijeniji grad u usa....pogledaj emnglesku i radnicke cetvrti...izgledaju kao zeljezare, sirotinje koliko hoces...o cemu ti uopste trabunjas....rusija se uzdize, a zapad hvata velika panika!
Препоруке:
27
1
22 субота, 01 новембар 2014 20:41
brzi
@TOPOLj
To što se događalo sa papom Giovaniem Paulom 1 slažem se sa tobom ali generalno gledano vi pravoslavci po vašem običaju sve stvari preoveličavate, tako i snagu i uticaj Vatikana. Ako tačno pogledaš na karte, Vatikan nije širio svoga uticaja na teritorije pravoslavca, dok u poslednjih 200 godina od pada Osmanske imperije naovamo pravoslavno hriščanstvo radi sve da bi se proširilo na teritorije katoličkog hriščanstva. U tom svojstvu treba i posmatrati rat u BiH, koja je pogranična zemlje između katolicizma i pravoslavja. Takođe katoličanstvo se nije proširilo na rusku teritoriju ( istočna grancica katolicizma jeste Galicija, bila i ostala, katolici dalje nisu išli) dok su pravoslavci sa naseljavanjem ruskog stanovništva u zemlje Varšavskog pakta hteli da zauzmu katoličku teritoriju, tu nameru su u Vatikanu uvideli i sami surađivali kod demontaže VP. Pogledaj etničke sustave zemalaj VP 46. i 80. i sam češ doči do tog istog zaključka.
Препоруке:
4
34
23 субота, 01 новембар 2014 20:41
анта
у време враћања Крима Русији боравио сам у Русији, и на основу онога што сам видео, нисам стекао утисак да је ту постојала нека мудра дугоосмишљавана сратегија Кремља.. Крим је враћен Русији пре свега захваљујући кримским Русима и њиховој решености да не живе у Украјини..Иначе поражавајући је податак да је Русија потрошила 40 милијарде на стазе за санкање и клизане у Сочију, а да за 20 година од распада СССР није направила мост који спаја Крим са Русијом ... Иначе , сами Руси живећи у тако великој држави у просеку на повратак Крима су гледали доста хладно чак незаинтересовано, На локалној телевизији једног великог града гледао сам репортажу дан након повратка Крима, питали су грађане по чему ће памтити прошлу недељу... одговори су били у стилу, са падрукој шла на боулиг, купил нову машину, отопио се снег, од 10 њих можда 2 су рекли Крим је враћен Русији
Препоруке:
11
20
24 субота, 01 новембар 2014 20:47
micky
Srbija bira vlast "odozdo" i vidimo kako nam ucerase "demokratiju". Belo rusija bira vlast "odozgo" i ako jeLukasenko za zapad "poslednji Diktator u Evropi" vidimo kakva je ekonomija i sve ostalo kod njih. P.... se u "demokratiju" gde na vlast dodju satrapii paraziti, sluge okupatora.
Препоруке:
24
0
25 субота, 01 новембар 2014 21:15
From Russia with Love
https://www.youtube.com/watch?v=LQfwMKAeCPI

za nato vce
Препоруке:
12
0
26 субота, 01 новембар 2014 21:45
brzi
@Veritas Triumphus

Čoveče, pomešao si jabuke i kruške.
Vietnam se događao 45 godina unazad, kad je u Sad postojio još obavezni naborni sistem regrutovanja vojnika. Posle tog organizaciskog debakla i Sad su odlučile da taj sistem popunjavanja napuste i armiju kompletno profesionalizuju. Danas je u Nato-u to standard; na misijama van teritorija matičnih zemalja imaš samo i izključivo profesionalne vojnike.
Kažeš da je u Detroitu mnogo sirotije. Tačan podatak ali ti ljudi su sirotinja jer nemaju posle a ne radi toga da ne bili plateni za urađen posao. Nije ti poznata činjenica da radničke sindikate u Sad drži mafija i nema poduzetnika da nebi plačo radnike za rad koji su mu odradili. Bili su nekad "junaci" koji nisu plačali radnika ali odmazna sindikata ( mafije) je bila ozbiljna. Za upozorenje su "junacima" žene pretvorili u prostitutke ili decu navukli na drogu, ako opzorenje nije bilo dovoljno ti "junaci" su završili ili u temlejima zgrada ili stubovima mostova.
Препоруке:
4
25
27 субота, 01 новембар 2014 21:59
brzi
@Veritas Triumphus

nastavak

Kažeš kako izgledaju radničke četvrti u Engleskoj. Zar si ikad bio u Engleskoj i živio gore dulje od sedam dana? Verovatno nisi, zato si za primer dao Englesku. Da bi poznavao engleski socialni sistem nebi ni spomenu Engleske. Da te obavestim u Engleskoj je sedmična nadokanada za besposlenog 160 funti ( cca 75% minimalne sedmične plate koja iznosi trenutačno 215 funti), za ovaj novac mnogo ko mora da radi ceo mesec u Srbiji.
Препоруке:
5
18
28 субота, 01 новембар 2014 23:00
ТОПОЉ
@Брзи...Ако си пажљиво читао у мом коментарисању наглашен је утицај Хазарије којој понизно служи Карољ Војтила.Ватикан и не представља снагу спрам мамона.Он му понизно служи.А то да Ватикан није ширио свој утицај на територије православаца,то је прича за вртић.Па Хрватска је живи примјер тога.Само господ зна колико је Срба покатоличено у последњих 20-25 година а све заслугом Ватикана.Ево ти доказа да ниси у праву.Како је почела наранџаста револуција?Исто као и у Пољској,посјетом папе.Та посјета дала је стимуланс револуционарном процесу.Управо у вријеме папине посјете украјински националисти су се окупили око јединственог духовног симбола."Мајдан" који су тако пажљиво и умјешно организовале америчке специјалне службе,почео је и постао могућ тек послије папине визите.Познато је да је папа благословио Јушченка на предсједниковање.Дух те папске визите оличен је у злочинима у Донбасу.Па ако ово није ширење утицаја на територије православаца онда не знам шта јесте.Да не задирем у прошлост.
Препоруке:
22
0
29 субота, 01 новембар 2014 23:25
Бране, Италија
Папа Лућиани није убијен већ је просто умро од инфаркта или можда мислите да папа не може умрети од инфаркта ? Папа Лућиани изабран је као компромисно решење између два екстремна кандидата конзервативног Сирија и модернисте Бенелија. На тој конклави Војтила је добио само пар гласова. Није постојао ни један разлог да се одмах тада не изабере Војтила и да се онда мора убијати јадни Лућиани ! На следећој конклави било је све исто, али је овај пут као компромисно решење победио Војтила изазвавши велику светску сензацију. Што се тиче овог текста он је јако добар и реално приказује слабости Русије једино примећујем да се аутор није смео дотаћи критике и самог Путина који је најодговорнији за стање у земљи. Такође приказује се да је уништење Русије малтене императив запада. Ја бих пре рекао да западу одговара Русија коју он може да контролише него уништена Русија преко које би сва Азија кренула на Европу. На страну политика, али руски народ је веома поштован међу обичним људима на западу.
Препоруке:
5
28
30 субота, 01 новембар 2014 23:33
Цмок Торонто
Питање је да ли Руси могу да очисте Београд?
Препоруке:
11
1
31 недеља, 02 новембар 2014 00:13
ТОПОЉ
@Бране,Италија...Није тачно да је папа Лучани умро услијед инфаркта.Он је убијен.Догађаји који су услиједили,доказ су ове тврдње.
Препоруке:
20
0
32 недеља, 02 новембар 2014 00:15
Ginter Zibert
Papa Lućiani je svakako umro , tako što mu je stalo srce.A zašto se to desilo,nije nikad utvrđeno.Spominjala se zavera P2 masonske lože(kojoj je inače pripadao i Ante Marković)i njenog šefa Lića Đelija.Realno gledano, sama smrt je u stvari namerno medijski naduvana,da bi sledeći događaj dobio što povoljniju medijsku startnu poziciju, to je bila inauguracija poljaka Vojtile.Njegovim postavljenjem, simbolički je poslata poruka poljskim katolicima,da sledi povratak u jato kome vekovima pripadaju.Sve zemlje i narodi(osim bugara)u Varšavskom paktu a i dobar deo u samom SSSR-u, su istorijski u manjoj ili većoj meri rusofobični.Ovo je glavna poluga propasti Varšavskog pakta, a u manjoj meri su to ekonomske slabosti istočnog bloka.Takodje, treba reći ,radi istorijske istine,da je SSSR ekonomski održavao ,a ne pljačkao sve države istočnog pakta.
Препоруке:
14
3
33 недеља, 02 новембар 2014 00:19
Kuku lele
Kako komentarisati? U osnovi se slažem ali je argumentacija uprošćena, površna i nekako ideološki zbrkano obojena. A kako bi vi to(šta?) sproveli u RF da ste Putin?
Препоруке:
8
0
34 недеља, 02 новембар 2014 00:37
brzi
@TOPOLj

Granice između katolicizma i pravoslavlaj dugo su poznate. Na jugu idu po rekama Drini, Savi i Dunavu, na istoku je granica Galicija, dok je na severu granica između Polske i Belorusije.
Kad si spomenuo Hrvatsku i žitelje srbske nacionalnosti ovde dolazi do jedne ozbiljne zabune koja je u poslednjih 200 godina prouzrokovala barem 2 međunacionalan rata ( 1941. i 1991.)među Hrvatskom i Srbijom a uzrok je posve banalan jer jedan dio srbskog naroda nije razlikovao pojmova narod i država. Taj dio naroda koji nije razlikovao i razumio tih pojmova, prouzrukovao je sva sranja koja su se dogodila srbskom narodu, ne samo u Hrvatskoj i Bih nego i u samoj Srbiji ( balkanski ratovi i događanja na i oko KiM) u poslednjih 100 i kusur godina.
Nastavak
Препоруке:
3
22
35 недеља, 02 новембар 2014 00:58
brzi
@TOPOLj

nastavak

Svi oni žitelji srbske nacionalnosti koji su živeli izvan granica države Srbije i bili lojalno građani država u kojim su živeli, nisu imali nikakvih problema sa svojom eksistencijom i pravima, čak više istaknuti pojedinci bili su veoma cenjeni u državama kojih žitelji su bili.
Ista priča je i sa KiM. Da su Karađole posle balkanskog rata i pripajanja Kim natrag Srbiji na KiM uspostavili isti program kakvog su izvajali Holandžani i Englezi u Južno africi i Namibiji ( svake godine otvoriti jedan rudnik, svake druge godine jedno postrojenje za preradu te rude ili ugljena i svakih 5 godina jedno postrojenje za izradu poluproizvoda i proizvoda iz tih ruda) šiptari nebi imali ni vremena ni snage da se nakote onako kako su se nakotili na KiM u poslednjih 100 godina takođe bi na KiM ostalo i srbsko stanovništvo jer bi bilo dovoljno posla za sve.
Ali sve to se nije dogodilo i zato je danas stnje takvo kakvo jeste ali ponajviše po krivdi srba samih.
Препоруке:
6
24
36 недеља, 02 новембар 2014 01:04
Ginter Zibert
@Brzi Kad je u pitanju odbrana sopstvene države, najefikasniji je sistem opšte neprofesionalne vojne obaveze(sa profesionalnim oficirskim kadrom),jer je svakom pojedincu motiv kristalno jasan.Druga je stvar sa pljačkaškim pohodima .Tu priče o patriotizmu,komunističkoj opasnosti, borbi za bolji svet, ljudska prava, tisućama kilometara od svog doma , ne pale. To se desilo upravo u Vijetnamu.Zato je profesionalna vojska jedino učinkovita kad su u pitanju pljačkaški pohodi, jer su motiv novci....
Препоруке:
14
2
37 недеља, 02 новембар 2014 01:16
brzi
@Ginter Zibert

Možda je SSSR održavao bugare i rumune ali sigurno je pljačkao čehe, madžare, istočne nemce i poljake. Dokaz za pljačkanje sa strane SSSR je stnadard kojeg su imali prije nabrojani narodi i države večeg pre SSSR okupacije nego je to bio ili u Leninovoj i Stalinovoj Rusiji ili kasnije u SSSR. I danas je ponovo isto, bruto društveni produkt na pojedinca je u nabrojanim zemljama veči nego je to u RF.
Препоруке:
4
18
38 недеља, 02 новембар 2014 01:28
brzi
@
subota, 01 novembar 2014 22:00
TOPOL

Dombas i Hrvatsku je teško usporedživati. Pravo usporedživanje bi bilo Dombas i Podrinje. Oba dvije teritorije su pogranične izmedžu dva ili više naroda i dve ili više konfesija. Ali i za te i takve slučajeve postoji rešenje koje u Evropi postoji več stolečima a zove se Cnfederacia Helvetica ili Švajcarska po ljudsko. Taj tip uredženja bio bi idelan i za Bih i za Donbas ili šire Ukrajinu. Na taj način bi mogla i da obstane i nekadašnja SFRJ ali u Beogradu u ono vreme nije bilo interesa za takvo vrsto rešenja krize uredženja zemlje.
Препоруке:
3
11
39 недеља, 02 новембар 2014 02:10
ТОПОЉ
@Брзи...Окончаћу ову расправу прво цитирајући тебе а онда ћу дати лични закључак."Сви они житељи србске националности који су живели изван граница државе Србије и били лојално грађани држава у којим су живели,нису имали никаквих проблема са својом ексистенцијом и правима,чак више истакнути појединци били су веома цењени у државама којих су житељи били".Тако је,али био је један услов.Морали су заборавити да су икада били Срби.Бити истакнути појединац у Хрватској а бити Србин,е то није могуће.Може само уз услов да тај појединац пређе на католичанство.Остало је илузија.Ево примјера:Јованка Опачић.Некадшња Српкиња данас је Хрватица.Данијел Срб,ортодоксни усташа,па само презиме указује на поријекло.И колико још оваквих?"Истакнути појединац" на Западу је нпр.Борис Њемцов.Путин је злочинац.Али добро је што је Путин за Запад злочинац.Значи да поступа исправно.А Њемцов је у Русији омрзнут јер је ништарија и душу је продао ђаволу.Има их још као Њемцов али су у мањини.Све друго су само нису Руси.
Препоруке:
17
1
40 недеља, 02 новембар 2014 02:17
Турас
Караклајић анализира друштвено стање Путинове Русије из свог угла .Запоставља оно главно ;Руски народ .Требао је да се осврна на неке руске мислиоце о хришћанској државотворности Русије да би увидео где греши.Рецимо на Аксакова и Леонтјева Који лепо описују однос царске власти и народа .Русаки народ је духовно слободан народ који живи у својој моралној и хришћанској духовности .Он није публика као на западу што је народ и коме је држава животни оквир , каже Аксаков .
Зато и сматрам да је Караклајић основу за своје становиште црпео са погрешног извора .
Препоруке:
12
3
41 недеља, 02 новембар 2014 10:29
ТОПОЉ
Ја дугујем једно извињење поводом мог задњег коментара.Пишући о покаталичавању Срба у усташкој Хрватској као одговор коментатору под ником @брзи направио сам грешку гдје сам поменуо Јованку Опачић.Не ради се о Јованки него о Миланки Опачић,потпредсједници хрватске Владе и министарки социјалне политике и младих.Она је живи примјер асимилације Срба у усташкој држави.Наравно,не и једини што је трагедија.Знам да @брзи неће прогледати послије једног оваквог примјера али то је његов проблем.
Препоруке:
17
2
42 недеља, 02 новембар 2014 17:34
Станић Милан
Једна дигресија прије прелаза на прилог.Одавно нисам читао овако квалитетну анализу стања и односа у данашњој Русији. Обзиром да ми аутор није познат,молио би да се јави у НСПМ- објасни, дали је чланак написан за презентовану потребу или је то сажетак једне дуже анализе?Друго.Извесни госп. Тохољ се попе лифтом на 10 спрат - нас остале посетиоце смести у подрум.Узимати простор и време,а при томе не рећи ништа или готово ништа заиста је "врхунско мајсторство."
Зашто? Прошле су скоро 24 г. од рушења највеће соц. империје,а политиколози,социолози,економисти,војни стручњаци и остали посленици немају јединствено мишљење о разлозима нестанка једне велике земље,која је у то доба била 2. по војној и економској снази.
Које је основно питање? Како је могуће да за годину дана пропадне велика и моћна држава и то изван ратног сукоба изазове ланчану рекацију имплозије и распада социјализма као светског процеса,присиљавајући"остатке остатака" на идеолошку ревизију путем тзв. транзиције.
Препоруке:
6
5
43 недеља, 02 новембар 2014 17:42
Petrushin
Rusin je u pravu da je Rusija prevelika za "odozdo-nagore" demokratiju, sto samo govori da autoru nije jasno sta je to Rusija, jos manje sta je demoi-kratija.

To su jos Atinski Grci odavno dokazali da moze samo da radi na veoma malim i malobrojnim prostorima.

Procitajte knjigu Sveta Rusija protiv Hazarije*, narocito strane 91-93. Odlicno stivo da se bolje upoznate sa sadasnjom situacijom - koja je U POVOJU.

Rat u Iraku: Rusija-Zapad 1:0
Rat u Gruziji: Rusija-Zapad 2:0
Rat u Avganiistanu: Rusija-Zapad 3:0
Rat u Siriji: Rusija-Zapad 4:0
Rat u Ukrajini: Rusija-Zapad 5:0
Osvajanje Krima bez zrtava: Rusija-Zapad 6:0
Neuspjeli bojkot igara u Sociju: Rusija-Zapad 7:0
Ubrzano povezivanje sa Kinom: Rusija-Zapad 8:0
Ubrzano povezivanje sa Iranom: Rusija-Zapad 9:0
Uvecana podrska Rusa Putinu: Rusija-Zapad 10:0


--------------
*Sveta Rusija Protiv Hazarije - Tatjana Gracova

http://www.scribd.com/doc/67997178/Sveta-Rusija-Protiv-Hazarije
Препоруке:
6
1
44 недеља, 02 новембар 2014 17:49
Станић Милан2
(наст.)
СССР је био једина земља у свету чији су стратешки и материјални ресурси били довољни за несметан развој економије.1936.СССР је у развојном циклусу достигао материјалне ресурсе САД,а за време "златне ере" социјализма(1974.)производи око 45 стратешки сировина,постаје најача нуклеарна сила,прва користи козмос као 4. ратну димензију,земља која има најобразованији кадар нарочито политехничких наука-а, производња је била у сталном дизбалансу са потребама људи.Како на распад сССР-а гледа Мајкл Кастелс угледни амер. социолог у свом трећем свеску"Крај миленијума."Ради се о једној широј анализи(изводим сажетак по сопственом избору).Он тврди, да је СССР провео индустријску,али је заборавио на информатичку револуцију која би у смбиози спојила производни процес у једну целину.Компаративно, Запад 50-тих напушта велика мастодонтска предузећа стварајући тзв."умрежено друштво."Основна јединица економске организације постаје" мрежа".а не предузеће.(наст)
Препоруке:
6
5
45 недеља, 02 новембар 2014 18:04
Станић Милан 3
(наст.)
"Мрежа фин. капитала"тако постаје "мрежа свих мрежа" која укључује и искључује радну снагу из привредни субјеката,флексибилну организацију која тражи најповољније светске дестинације користећи иза себе јаку неолибералну државу са припадајућим атрибутима(јака војска и државни апарат).У вањској политици различитим концептима демократији,људским правима,угроженим интересима НАТО алијанса врши реколонизацију остатка сиромашног света кроз различите моделе који су добро измиксани у лабараторијима "Пентагона".На тај начин долази се до големог тржишта,јефтине радне снаге, извоза прљавих технологија.
Друго важно питање је наслеђе и последице тзв. касарнског социјализма који упркос позитивним резултатима у социјалним сферама живота није дао очекивани резултат.
Треће.СССР је био највећи државни териториј на свету - имао јепреко 100 народа и етнички група и око 200 језика и наречја.При томе није решен примарни национални идентитет
јер је свођен на адм.- територијално начело.
Препоруке:
6
5
46 понедељак, 03 новембар 2014 16:35
Petrushin
G. Stanicu, da li ste vi culi za Mergers and Acquisitions (M&A) i koliko su one uvecane u odnosu na te vase 50-te o kojima pricate?

"Monopol" je svima krajnji cilj, bilo da se radi o apsolutistima ili ovima koje vi svrstavate u nekakav "network".

"Network" je za obespravljene i gladne, da se raspravljamo oko bacenih kostiju i kore hljeba, ali se jasno zna ko je tata u hijerarhiji koja vlada Svijetom! Ova "svetska kriza" je projektovana i izmisljena od strane Vladara Svijeta! Ali je za nas iz network-a REALNA i STVARNA, jer nas samara sa svih strana. I gdje su network i Revolucija protiv nje!? Pa nema je, jer ne postoji network.

Networking? Information age?!

Kakvo guslanje?

ps. Obidjite i vi i autor teksta jug i sjever Italije i vidjecete da to nijesu iste Mreze, jos manje iste "demokratije", iako se radi o jednoj drzavi.

NORME su drugacije!

History, Expectations, and Leadership in the Evolution of Social Norms

http://www.nber.org/papers/w17066.pdf
Препоруке:
2
0
47 понедељак, 03 новембар 2014 16:44
Petrushin
A sto se tice SSSR-a, pa on se iznutra raspao jer nije mogao da hrani svoje stanovnistvo. Nije Stanic bio u toj SSSR da vidi sve te silne redove i patnje - za sta ih nije bilo.

Dacu vam samo jedan podatak: U carskoj Rusiji 1904. godine, bilo vise grla stoke nego u SSSR na dan raspada, iako je u carskoj Rusiji bilo duplo manje stanovnika. Isto se odnosi na zitarice, mljecne proizvode, voce, povrce...

Dok je broj grla stoke i zita iz 1913. godine, pred sami rat carske Rusije sa Njemcima, bio UVECAN ZA DUPLO U ODNOSU NA 1904., samim tim Rusija je bila veliki izvoznik hrane!

E to je bio pravi NETWORK!

Ali sa CARSKOM hijerarhijom i RUSKIM NARODOM KAO JEDNOM CRKVOM.
Препоруке:
5
0
48 понедељак, 03 новембар 2014 22:33
Zoran Karaklajic
@Станић Милан
Ovaj rad je samo osvrt na sadasnje stanje u Rusiji iz malo dublje i opsirnije analize globalnog monetarno/finansijskog sitema.

@Petrushin
U prvu ste da sve tezi monopolu ali to vise nije robno-trzisni monopol voc monopol kreiranja i kontrole novca. Stanic je u pravu za "network" jer 1980-tih SAD (Reginova administracija)je decentralizacijom i umrezenjem svoga nuklearnog aresnala (internet je prvobitno i razvijen kao vojni koncept)dobila ogromnu nadmoc "prvog udara" protiv centralizovanog sistema komadde/kontrole nuklearnog arsenal SSSRa.

@Дубињин
Izazovi "Putinove administracije" jer ona mora biti subjekat koji sam pro-aktivno odredjuje i realizuje svoje ciljeve a ne samo reaguje na njoj nametnute izazove.
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 03 новембар 2014 23:20
Zoran Karaklajic
@Kuku Lele
Kaze: "argumentacija uprošćena, površna i nekako ideološki zbrkano obojena. A kako bi vi to(šta?) sproveli u RF da ste Putin?"
Svaki koncept je po definiciji prost. Komplikuje ga prakticna primena, a posebno jalivi in-tele-ktualizam (ideologija/dogma) koji od prostog koncepta pravi nesagledivi bauk od cije kritike zivi i ceka da ga neko drugi sprovede. "Povrsno" je nesto sto ne ulazi u uzroke i posledice, a u tekstu su upravo dati ne samo uzroci i posledice vec i konkretni mehanizmi delovanja -- tako da je vasa kritika/primedba krajnje povrsna.
Ovaj tekst definise osnovne probleme koje Putinova administracija treba resiti. A najbolje resenje se bira medju sijaset ponudjenih resenja. Zato brate vi definisite konkretan problem RF i dajte vase resenje pa da onda ravnopravno diskutujemo.
Препоруке:
0
2
50 уторак, 04 новембар 2014 00:22
Oliver Kromvel
Rusija mora da na prvom mestu razvije klasičnu proizvodnju proizvoda široke potrošnje,Rusija ima toliko resursa da je sama sebi dovoljna ali to još ne koristi.Stvari ipak treba sagledavati realno,1998 Rusija je bila na ivici raspada,za 15 godina je urađeno dosta ali ne dovoljno,Putinu ili njegovom nasledniku treba još 10-12 godina ozbiljnih unutrašnjih reformi.Tekst je u principu korektan pokazuje i ukazuje na slabosti i Ahilove pete ruske drzave ali nedaje konkretne odgovore.Rusija je u fazi političke,društvene,socijalne metarmofoze,još uvek nije izabran oblik buduće Rusije na kojim ekonomskim,duhovnim,geopolitičkim principima će se drzava u budućnosti zasnivati,zapad to zna zato i zateze i produbljuje sukobe.Postoje razne opcije,solucije,koncepti,Iljin,Tihomirov,Solonjcev,u modernija vremena Dugin,Solzenjinicin,Limonov i još neki intelektualci su dali svoj osvrt i neka svoja viđenja i predloge,takođe treba proučiti i videti kako Putin vidi modernu Rusiju.
Препоруке:
3
0
51 уторак, 04 новембар 2014 00:29
Oliver Kromvel
Nemojte smetnuti sa uma i da je sam zapad u dubokoj krizi,period posle Lisabonskog sporazuma 2009 i velike ekonomske krize je ostavio posledice i zapad luta,ekspanzionistička politika zapada će biti moguća sve dok budu sposobni da odrze relativno visok zivotni standard.Međutim odlaskom bejbi bumera u penziju se otvara provalija,mladi ljudi u visoko razvijenim zemljama zapada nemaju nikakvu perspektivu,Italija 44%,Španija 52%,Engleska 20%,Francuska 22%,Portugal 35%,čak i Skandinavske zemlje imaju ozbiljan problem sa nezaposlenošću populacije između 18-35 godina.Tako da pored ruske treba dobro analizirati i krvnu sliku zapadnih zemalja i kod njih je horestelor prilično visok.
Препоруке:
4
0
52 уторак, 04 новембар 2014 03:10
Петрушин
Г. Караклајићу,

Друштвене норме се не мијењају тако лако и тако брзо како то ви замишљате. Зато им увијек претходе Револуције. Отуда паметан владар или елита никад не теже драстичним промјенама, него само постепеним.

У тѕв. демократијама једна половина становништва увијек изгуби на изборима за оно зашта је гласала. Уз мало медијске манипулације и крађе гласова, тај побједнички блок/број често једва да прелази ЧЕТВРИНУ уписаних гласача. Да демократија постоји и опстаје не би фондови за лобирање на Западу расли тако астрономски.

Путин је тога свјетан, као и елита око њега. Запад* је тај коме се жури, јер им очигледно није по вољи што је Путин још увијек на власти.

Један од разлога је што је он свједок свих лажи које су му до сада нудили и обећавали. Да је дошло до смејне они би лагали и овог новог, као што су лагали Јељцина и Горбачова.

То је образац који они примјењују према свима.


------------
*Структура владара иѕ сјенке

http://postimg.org/image/6zvuoknit/
Препоруке:
4
1
53 уторак, 04 новембар 2014 03:30
Петрушин (2)
У свом тексту сте тачно закључили да Запад циклично и по потреби ствара вјештачке финансијске балоне (вјештачке финансијске и економске кризе), иза којих не стоји ништа осим медијске и пропагандне магле, али онда у наставку правите грешку придајући тој магли превише моћи и вриједности?!

Сви Свјетски ратови су били последица немогућности да се реализују ти вјештачки финансијски балони и надувана потраживања, па се ишло силом јачега.

Нуклеарно оружје је пореметило тај (не)склад, јер води уништењу свих, па се Западној елити не исплати да га покрећу. "Украјина" је показала сву немоћ те Западне елите, јер је то максимум који су они данас у могућности да усмјере и обруше на Русију, коју тако жарко желе под своје окриље.

Значи, одавде може само да иде низлазном путањом што се тиче њихове глобалне владавине, јер су показали колико су слаби и нејаки да владају.

Мултиполарни свијет је у повоју и он ће оцртати нове сфере утицаја и протекционизма.
Препоруке:
4
2
54 уторак, 04 новембар 2014 04:46
Петрушин (3)
Русија је одувијек била патријахална средина и то се не мијења преко ноћи, било у њој демократије или не.

Руска и српска породична структура* се разликује од германске и англо-саксонске, која намеће данашњи глобални образац, па је било за очекивати да ће до сукоба кад-тад да дође.

Насилно рушење царске Русије и покољ Романових од стране комуниста требао је убрзано и на мала врата да уведу либерални индивидуалиѕам и англо-саксонске породичне норме, који би пореметили традиционалне и патријахалне породичне односе у Русији.

Поновним јачањем Цркве, Руси се враћају традицији и породици каква је увијек била у Русији, па је уплив либерализма због тога знатно слабији, а сама могућност либералних и обојених револуција скоро минимална.

Овдје је Путинова дуготрајна владавина омогућила миран период владавине и транзиције.

---------
*Emmanuel Todd - The eight family systems

http://www.brianmicklethwait.com/index.php/weblog/emmanuel_todd_2_the_eight_family_systems/
Препоруке:
5
1
55 уторак, 04 новембар 2014 16:07
Stanić Milan
Stanić M. - Petrušin

"A sto se tice SSSR-a, pa on se iznutra raspao jer nije mogao da hrani svoje stanovnistvo. Nije Stanic bio u toj SSSR da vidi sve te silne redove i patnje - za sta ih nije bilo."
Tačno. Stanić nije bio u tom SSSR-u,ali čitanjem i učenjem mogao sam doći do određenih zaključaka samostalno bez citiranja pojedinih autora u funkciji neoliberalne politike.
SSSR se nije raspao radi"gladi,nego su na njegov raspad utjecali mnogi faktori koji su i dan danas predmet analiza.Što se tiče gladi u Rusiji ona počinje velikim ratom kada Vaš ljubimac Romanov popunjava front sa mužicima i kao posledicu milioni hektara oranica ostaju neobrađeni.Ubistvo Romanovih je zločin,ali šta je sa zločinom nad milionima Rusa pobijenih u velikom ratu?Dali je to gosp. za Vas zločin ili posledica incidentnih situacija(to je tako trebalo da bude).
O crkvi i tradiciji:"Verujem da je Hristos bio čovek poput nas,smatrati ga Bogom meni izgleda kao najveće od svih svetogrđa."( L. N. Tolstoj)
Препоруке:
3
4
56 четвртак, 06 новембар 2014 01:12
Турас
Станић Милан .Немојте своје знање да претварате у ману некоректном употребом .Мана многих студија и анализа је што ови који то раде испуштају једну врло важну ствар коју сам код вас приметио .Браните свој став по сваку цену и занемарујете туђа мишљења ,покушавајући са убеђивањем (Петрушин),што признајте није ни мало парламентарно .Русија је што се развоја (друштвеног и технолошког)тиче у повоју , што каже Петрушин ,а то неће имати никакве везе са западним назови демократијама и вашим неолиберализмом и његовим пропагаторима .Свет је шаролик и такав МОРА остати (и опстати)ма колико се" Њу ејџ" против тога трудио .
Препоруке:
1
1
57 четвртак, 06 новембар 2014 01:39
Петрушин
Г, Станићу,Јесу ли оно Божић и Васкрс дани кад се слави Толстој?
Препоруке:
1
1
58 четвртак, 06 новембар 2014 02:01
Петрушин
А Романов је требао да пусти ове мужике да мирно обрађују земљу, која би се данас звала Дојчланд!

А тај мужик би данас причао њемецкиј?

Успут би на њемачком читао педерасту литературу, коју би Толстој (на)писао, да је могао још тада, у православној хришћанској Русији.

Als er 23, vertraute Tolstoi in seinem Tagebuch,:

"Ich habe noch nie in eine Frau verliebt gewesen ... Aber ich habe ziemlich oft in der Liebe mit einem Mann gefallen."

"Ich werde nie vergessen, die Nacht, die wir links Pirogovo zusammen, wann, in meiner Decke gehüllt, wollte ich ihn mit Küssen zu verschlingen und zu weinen. Sexuelles Verlangen war nicht völlig abwesend."

:о))
Препоруке:
1
2
59 четвртак, 06 новембар 2014 02:48
Светислав Костић
Веома je тешко објаснити слепу послушност народа ових држава у бити продатим вазалским режимима. Аутор који дјелимичо износи, "што је баби било то јој се и снило можда управо ауторова бака.

Да будем конкретан, почетни текст овог коментара, којем аутор "кумовао", рефлектује катастровану ситуацију која неодољиво подсјће на данашњу Србију у рукама, Вучића једног политикантског хохштаплера који десетак, а ко не и више вјера промјенио и "узнапредовао" у једног покварењака који ђаволу душу поклонио а зауврат издао Србију и њен народ чија слијепа пошлусност срамна: кратко рећено: Крпа нашла закрпу, несретна симбиоза од два зла.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер