недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Санда Рашковић Ивић: Противљење НАТО и ЕУ, одбрана Устава и територијалног интегритета, сарадња са Русијом и РС биће темељи политике ДСС-а

Kоментари (103) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 24 октобар 2014 10:36
konacno!
I, na kraju, kao najvaznije - poslednji pasus. Prestati sa nametnutim jalovim i nepotrebnim diskusijama, o temama NEBITNIM za narod i drzavu. Zdravo razmisljanje i dobar plan. Potrebno je hitno delovati. Akcija!
Препоруке:
171
6
2 петак, 24 октобар 2014 10:41
Витез
Било би добро и корисно да се ДСС позабави и променама накарадног политичког система који нас је између осталог и довео у ситуацију у којој се налазимо.
Наиме веома дуго не постоји аутентична србска држава нити аутентични политичари који су свој изборни резултат ЗАРАДИЛИ на терену. То доводи до тога да се политички представници постављају по налогу шефова странака или лобистичких група у самој странци а не резултата рада на терену. Самим тим није могуће репрезентовати аутентичну народну вољу, што је основно демократско правило. Видим и јако ми је жао што од политичара о томе нико не говори нити било шта чини да се промене постојећа и уведу нова правила политичке игре (ова по којима се и данас игра политичка игра, датирају из деведесетих година). Сви су криви само су политичари недодирљиви јер су забога они власт. А како су до ње дошли то и није тако важно. А суштински је важно јер до год се то не промени увек ће постојати питање реалног легитимитета!!
Препоруке:
79
5
3 петак, 24 октобар 2014 10:41
раја
И још додајте овим ставовима да нећете сарађивати са ДС и СНС и другим нато слугама онда сте вратили многе гласаче.
Препоруке:
122
5
4 петак, 24 октобар 2014 10:43
Миладин
Сандра ће постати наша Кристина Киршнер, само храбро и одлучно.
Препоруке:
122
7
5 петак, 24 октобар 2014 10:52
bravo
Sanda je svetlost na kraju tunela.
Sto pre nacionalni blok!
Препоруке:
114
8
6 петак, 24 октобар 2014 11:01
Sanda
ima mogucnost da postane Kristina Kirsner Srbije.
Vreme ce pokazati da li ce.
Niko od vas nije mogao ni sanjati da ce rakijdzija sa onim dugackim priznati Veliku Albaniju, dati im Kosovo i Metohiju i postaviti granicu prema Svetoj Kolevki Srbstva.
Da li je Sanda clan DSS-a od paljenja Skupstine?
Ako jeste, zasto je to prihvatila do dana danasnjeg?
Ko vam moze garantovati da sve to sa originalnim trojancem, napustanjem stranke itd. nije dogovoreno i izrezirano da digne rejting i povrati "poverenje" obmanutom Srbstvu?
Ja licno verujem da "Kristina Kirshner" postoji medju Srbstvom koji nisu nikada saradjivali sa okupatorom, manje je vazno da li nosi suknju oli pantalonke.
Препоруке:
17
59
7 петак, 24 октобар 2014 11:13
Djordje
Napred Sanda,samo odlucno i hrabro.Mlakonje oko tebe su otisle,nema vise sta da te sputava.
Препоруке:
91
6
8 петак, 24 октобар 2014 11:15
ЗР
Сада би Коштуница и неутралци требало да се огласе и да јавно кажу шта не ваља у овом Сандином саопштењу.
Препоруке:
105
6
9 петак, 24 октобар 2014 11:15
Форевер Јанг
Ако издржи Алекове методе притисака и пропаганде, постаће наша Кристина Киршнер
Препоруке:
82
4
10 петак, 24 октобар 2014 11:16
odgovor
Sanda je clan DSS od 2003.god.
Pre neki dan je kritikovala privatizaciju dok je dss bio na vlasti, sto je za pohvalu. Ona se zalaze za ekonomski patriotizam a ne ovu neoliberalnu pljacku
Препоруке:
105
4
11 петак, 24 октобар 2014 11:18
Saša
Sve ove teze su odlične .

Ja bih predložio da doda još jednu :

Da braća Grim objave nešto na srpskom jeziku .
Препоруке:
13
95
12 петак, 24 октобар 2014 11:28
Deda Djole
Demagoski, cisto politicki program. Koji godi usima biraca

U 13 navedenih tacaka programa, PRIVREDA i EKONOMIJA se pominju tek u sedmoj tacki
Препоруке:
12
100
13 петак, 24 октобар 2014 11:34
Београђанин - реч две о НАУЦИ
Предлажем да ДСС у своја програмска опредељења, поред споменуте културе и просвете, дода и НАУКУ.

НИКО ни из власти ни из опозиције, науку и не спомиње. Третман науке у нашем друштву је КАТАСТРОФАЛАН, укинуто је и самостално министарство, Ђелић је увео потпуно пројектно финансирање које је глогов колац за науку (тако се не финансира науке скоро нигде) а издвајања у науку су, иако су им уста пуна Европе, пала испод СРАМОТНИХ 0.3%, дакле на ниво статитстичке грешке, док је у западним земљама тај проценат десет пута већи. Стога предлажем да ДСС стави и радикално другачји третман науке у своје програнске циљеве. 3% за науку неће урушити буџет Србије, спречиће гашење српске науке, а ДСС ће придобити научну јавност за себе, дакле придобиће за себе елиту нашег друштва.
Препоруке:
75
1
14 петак, 24 октобар 2014 11:42
Peter RV
Ovako glasno i jasno, Kostunica nikad nije usudio da se izjasni, sem mozda izpod stola i preko njegovih entuzijasta (sto je bio njegov omiljeni stil).
Vise bih voleo da uporedim Sandu, sa Marin Le Pen (imam bliskih rodjaka u Argentini koji mi javljaju da ekonomija nije bas strana 'fuerte' Kristine)
Препоруке:
66
8
15 петак, 24 октобар 2014 11:50
Зоран Ђорђевић
Deda Đole
Demagoški, čisto politički program. Koji godi ušima birača
Видећемо на следећим изборима.
До тада тај програм треба да се уобличи и конкретизује. Мислим на ове ставке:
- Заустављање процеса урушавања демократских институција

- Развој домаће привреде, заустављање економске колонизације

- Смањивање социјалних разлика

- Темељна промена просветне и културне политике

- Реформа здравственог система

- Одговорна демографска политика...
Све то треба, али како то да се постигне. Да не буде само списак лепих жеља и планова, нешто што, како рече мој вршњак, годи ушима бирача.
Препоруке:
38
2
16 петак, 24 октобар 2014 11:52
bosko
Puna podrska gospogjo Raskovic.Podrska partijskom program, I podrska svakom ko ima slicne stavove
Препоруке:
57
6
17 петак, 24 октобар 2014 11:59
Jos jedan "Tribalac"
"Član je DSS od 2003. godine, a bila je član Saveta DSS i predsednik Odbora za socijalna pitanja, rad i zapošljavanje, kao i član Odbora za evropske integracije, i član Parlamentarne skupštine Centralno-Evropske inicijative."

Citajte biografije, manje ce te se primati...
Препоруке:
18
40
18 петак, 24 октобар 2014 12:09
Karl Marx
U jucerasnjem intervjuu za Kurir, Bora Corba je na najbolji nacin objasnio raskol u DSS-u: "Pojavile su se dve struje. Jedna koja je bila spremna da saradjuje sa strankama iz vlasti (Sandina) i druga koja je zelela da sacuva izvornu politiku Kostunice. Na stranackim izborima je pobedila prva, ja sam pripadao drugoj i zato je posteno da odem iz DSS.

U nedavnom intervjuu Vjerica Radeta je javno pitala Aligrudica da kaze "Da li je neko iz SNS-a imao uticaja na glasanje za predsednika" u DSS-u? I ja bih voleo da cujem odgovor na to pitanje a ne da se stalno krijemo iza programskih rasprava.

Da bi DSS preziveo, mora se profilisati kao opoziciona stranka. A da bi se na taj nacin profilisao, mora izaci iz Beogradske vlasti. Jedino pitanje jeste, da li je Mladenoviceva funkcija zamenika gradonacelnika vaznija od opstanka stranke.
Препоруке:
26
36
19 петак, 24 октобар 2014 12:14
Oliver Kromvel
Vojislav Koštunica je bio ideolog metiljavog verbalnog legalizma,kada je doziveo potpuni poraz on i njegov lutak Aligrudić umesto da se povuče i pomogne svojoj stranci ovaj politički tunjavko nije mogao da prevlada sopstvenu sujetu i gordost,kako može da se vodi neutralna državna politika u totalitarnom svetu, koga kriza razara,naravno da nemoze.Iza sebe je ostavio drzavu u političkoj metastazi,izgubljenu zajednicu sa CG,srpske generale u Hagu i što je najgore posle niza koalicija sa Dinkićem,Dačićem,Tadićem,Nikolićem i Vučićem,2008 je dezertirao sa političkog bojnog polja da bi sada opet dezertirao a potom prešao na suprotnu stranu,filosof iz Belanovice.

Što se Sande Rašković-Ivić tiče,ona ima šansu dali će je iskoristiti to je već drugo pitanje ja se nadam da hoće,verbalno vidi se otklon od salonske politike Vojislava doktora Koštunice,ipak ono što je vaznije kako će se postaviti prema onima koji su u koaliciji u Beogradu to je sada najvaznije.
Препоруке:
50
16
20 петак, 24 октобар 2014 12:28
Слободан Јанковић
Сви они који самостално или по нечијем налогу, сложно говоре како ДСС треба да изађе из градске власти у Београду и како тек тада Санда Рашковић Ивић може да се докаже као опозиционарка имају или пилеће памћење или су пристали да неко мисли уместо њих. Боро Чорбо и остали безимени, па ко је ушао у градску власт, ДСС на челу са Коштуницом или ДСС на челу са Сандом Рашковић Ивић? Друго они сви добро знају иоли требало да знају да коалиција на локалу није исто што и коалиција у републичкој скупштини. Срамите се.
Препоруке:
50
12
21 петак, 24 октобар 2014 12:32
daleko je sunce
Hrabro Sanda i veruj ništa ti lakše neće biti u današnjoj Srbiji nego tvom ocu svojevremeno u ustaškoj tuđmanštini.
Препоруке:
51
9
22 петак, 24 октобар 2014 12:33
Oliver Kromvel
Vidim ovde se vodi neka debata kad je ko postao član DSS-a to je potpuno nebitno Alek i Obeliks su 18 godina bili radikali što im nije smetalo da izdaju kuma,stranku,principe i još ga optuze da je hteo da ih ubije i to posle svega što je radio za njih.Poenta je da ljude cenimo po delima,isti principi treba da vaze i za srpsku Kristinu Kiršner,neka njena politička dela govore o njoj,sređivanja stranke po dubini će biti tezak i odlučujući posao koliko tu istrajnosti pokaze toliko će u očima glasača doziveti veće poštovanje.Uostalom Isus je u Evanđelju po Jovanu rekao u čuvenoj priči o preljubnici "Ko je bez greha, neka prvi baci kamen,"takvih sigurno nema tako da bez laznog licemerstva ali i idolopoklonstva prema dotičnoj gospođi.
Препоруке:
50
8
23 петак, 24 октобар 2014 12:34
Karl Marx
@ Oliver Kromvel

Uz sve svoje nedostatke, Kostunica je bio garant principijalnosti. A najvazniji segment njegove principijalnosti je bila nesaradnja sa Naprednjacima. Zbog pomoci koju je imala u preuzimanju stranke, zbog zalaganja da stranka ostane u lokalnoj vlasti i naravno nekriticnosti prema rezimu...Sanda deluje kao garant neprincipijalnosti koja nece dozvoliti stranci da se profilise kao opoziciona.
Препоруке:
10
48
24 петак, 24 октобар 2014 12:41
Zadnji
drzavnik koji je branio interes Srbstva, Srbije i srpskih zemalja pociva u kucnom dvoristu.
Saradnici okupatora mu nismu smeli dozvoliti ni sahranu kakva dolikuje bivsem Predsedniku.
Hvala i Slava mu!
Na osnovu cega mozete verovati saradnicima piromanske rulje i promoterima interesa smrtnih neprijatelja Srbstva?
Препоруке:
25
15
25 петак, 24 октобар 2014 12:48
@Oliver Kromvel
"Vojislav Koštunica je bio ideolog metiljavog verbalnog legalizma.Iza sebe je ostavio drzavu u političkoj metastazi,izgubljenu zajednicu sa CG,srpske generale u Hagu..."

"Što se Sande Rašković-Ivić tiče"...
она се читаво време, као члан ДСС-а од 2003, храбро, отворено, принципијелно и бескомпромисно, супротстављала политици Војислава Коштунице и јавно указивала на сву погубност такве политике.
Препоруке:
46
4
26 петак, 24 октобар 2014 12:57
Зоран Ђорђевић
Додао бих још нешто што би морало да се уради:
- Преиспитивање узрока и карактера ратова деведесетих.
- Повлачење свих извињења упућених у наше име.
- Повлачење резолуције о Сребреници.
- Изједначавање статуса српских фирми у Хрватској са статусом хрватских фирми у Србији. Колико наших тамо, толико њихових овде.
- Апсолутна забрана гајења и промета ГМО.
Препоруке:
55
0
27 петак, 24 октобар 2014 12:58
Karl Marx
@ Slobodan Jankovic

DSS je u Beogradsku vlast usao dok je VD predsednika bio Aleksandar Popovic. U vlast je usao mimo Popovicevog javnog neslaganja. To mu je omogucio statut koji lokalnim odborima daje siroku autonomiju.

Grupacija oko Aligrudica zalagala se za izlazak iz Beogradske i Novosadske vlasti, dok se grupacija oko Sande (i Mladenovica) zalagala za ostanak u Beogradskoj i Novosadskoj vlasti. Uostalom, shodno tome da se Sanda javno zalaze za ostanak u Naprednjackoj vlasti na lokalu, nemojmo je amnestirati od toga.
Препоруке:
13
20
28 петак, 24 октобар 2014 13:19
Владимир НС
Да се г-ђа Рашковић-Ивић и ДСС јасно и без увијања изјасне по два питања:
1. Да ли ДСС остаје у коалицији са СНС на локалу?
2. Какав је став ДСС о политици СНС и вођи Вучићу?

Све остало су трице и кучине.
Препоруке:
36
5
29 петак, 24 октобар 2014 13:33
boban
Kostunica je 0.
Velika nula .
On je bio trojanski konj Otpora ,a znamo ciji je konj bio Otpor.Sve obecano investitorima prevrata je ispunio,bas sve.
Kostunica je Sandu sklonio u Italiju na mesto ambasadora.
Bila je mnogo opasna po DOS(DSS), da bi ostala u Srbiji.
Sanda je pametna,iskreni patriota,sposobna(lokalni Srbi u Rimu tvrde da je bila odlican ambasador).
Postenom Srbinu je ocigledno da je ova zena iskrena I dobronamerna.
Препоруке:
45
11
30 петак, 24 октобар 2014 13:34
miko
Pošto je šarena laža
.....
A na Kosovu, od sve brige Zapada za Albance, najveća je briga za nalazišta olova, cinka, srebra, nikla, mangana, molibdena i bora (sedam strategijskih ruda)-čija se vrednost procenjuje na 1000 milijardi dolara i lignita na 300 milijardi dolara.
Ministarstvo energetike Republike Srbije procenilo je 2009. da je vrednost imovine države Srbije u sektoru elektroprivrede, protivpravno otete na Kosmetu, oko 1,5 milijardi dolara. Plus ostala imovina države Srbije, privatna imovina, kultura, istorija, sećanje, državnost… i sve to mi treba da damo za kandidaturu za ništa.
Dakle, ako se ostavimo prošlosti i „nebeske Srbije“, crkava, manastira, kulture, mitova, kako nam savetuju, i okrenemo se budućnosti, kako nas neprekidno ubeđuju, onda moramo, vrlo praktično, da pitamo gospodu koja otimaju i poklanjaju Kosovo: koliko je tu novca države Srbije....
širi komentar, ako bude dozvoljeno: http://moravickikraj.wordpress.com/2014/10/24/posto-je-sarena-laza/
Препоруке:
30
0
31 петак, 24 октобар 2014 13:35
Мирослав
Препоручио бих ботовима СНС и Борка Илића, да појачају лајкове за Сандине промотере, тек је 69 лајкова, без 300 нема смисла, заиста. Изгледаће као да нису зарадили за надокнаду.
Што се тиче Санде, леп програмчић, милује уши, поготово власти. Програм за увесељавање власти и амбасада, а по потреби за глумљење опозиције, позиве власти да не поклекну, па онда хваљење исте када то ураде. Све то да би се власт правдала западним менорима, ето притиска нас опозиција.
Све се то видело на делу приликом Сандиних саопштења и изјава поводом оног Едија Раме.
Препоруке:
13
37
32 петак, 24 октобар 2014 13:47
Бојан, Приштина
То што Снада износи су све општа места и генерализација у смислу избегавања критиковања конкретних катаклизмичких потеза које власт свакодневно вуче.

На то сви ћуте од Двери па до ових ДСС и државотворних који су заузети сопственом конфузијом.

На политичкој сцени Србије тренутно нема ниједног ко би могао да уради ишта од онога за чим ова земља и народ вапију.
Препоруке:
18
10
33 петак, 24 октобар 2014 13:48
2003-2014
Definitivno premalo vremena za delovanje srpske Kristine!
Nema veze za one as duzim zivotnim vekovima.
Препоруке:
2
13
34 петак, 24 октобар 2014 14:05
Karl Marx
Polemika DS i DSS o Beogradu na vodi

Zoran Alimpić iz DS zatražio je od zamenika gradonačelnika Beograda Andreje Mladenovića da kaže koji je stav DSS o projektu Beograd na vodi s obzirom na to da je predsednica te partije Sanda Rašković Ivić nedavno rekla da DSS ne podržava taj projekat. (Blic)


Mladenović je istakao da su deo koalicije i da su u predizbornim i izbornim planovima uvek imali uređenje Savskog amfiteatra. Poručio je i da DSS stoji i dalje pri tom stavu i da se nada da će početkom sledeće godine kad pocne realizacija Beograda na vodi svi zajedno u tome učestvovati. Nećemo iz toga izaći, poručio je Mladenović. (Blic)

Ako DSS stoji iza Beograda na vodi, cije stavove iznosi Sanda kada kaze da je Beograd na vodi neozbiljan projekat i da DSS ne ucestvuje u njemu?
Препоруке:
18
7
35 петак, 24 октобар 2014 14:15
Karl Marx
@ Vladimir NS

Sanda je vec odgovorila na prvo pitanje. Rekla je da snazno podrzava ucesce u Naprednjackoj vlasti u lokalu.

@ Miroslav

Slazem se. Posebno je neozbiljno (i providno) sto u neverovatnom broju lajkuju prvih 20-ak komentara, posle cega se broj lajkova dramaticno smanjuje. Kao da lajkovi dolaze sa nekog kompjuterskog programa koji lajkuje samo postojece komentare u trenutku ukljucivanja.

@ Bojan, Pristina

Da bi se kako tako profilisao kao opoziciona stranka, DSS mora da kritikuje rezim. Ali da se ne bi zamerili Vucicu, oni moraju da koriste generalizacije. Dobro ste to primetiti i takva praksa se nece menjati.
Препоруке:
11
19
36 петак, 24 октобар 2014 14:30
Slavomir Srpski
I sve ce to dakle biti temelj vase politike uz obostranu saradnju sa Vucicevim rezimom?? Jel mislite da i rexzim privolite na vase temelje, ili da jedno moze da se prica a drugo radi??

ELEM, samo jedno ali najbitnije pitenje Predsedniku Sandi:

KADA CETE PRESTATO SARADNJU SA REZIMOM? CEKAMO NA TO VEC PAR NEDELJA? DOKLE CETE DA BUDETE RUKU PUD RUKU SA REZIMOM?


Sve najbolje.
Препоруке:
12
10
37 петак, 24 октобар 2014 14:38
Сви Срби под један барјак, а остале партије нека иду у . . . ЕУ
Један од корака који може да допринесе остварењу ове политике јесте сарадња и обједињавање свих оних којима је на срцу слободна Србија, макар се у нечему међусобно не слагали.

Њихово разједињавање је у интересу Брисела, Вашингтона и свих српских странака које прате налоге Брисела и Вашингтона, уместо интересе сопствене државе и народа.

Демократска странка Србије не жели и неће више да учествује у њој наметнутим јаловим теоретским расправама, потпуно неважним за грађане који се налазе на рубу голе егзистенције и живе у вишестрано угроженој Србији.

СУШТИНА СТВАРИ.
СВАКА ЧАСТ!
Препоруке:
23
5
38 петак, 24 октобар 2014 15:17
Slavomir srpki @SVI Srbi pod jedan...
Сви Срби под један барјак, а остале партије нека иду у . . .

Dakle moramo zajedno sa SNSovcima jer su oni vecina Srba? U redu, ja sam razumeo novu politiku Sandine SNS_DSS. Svi cete vi po jedan barjak izgleda..

A mi ostali necemo pod vas. Mi hocemo da rusimo taj SNS-rzima sa kojim sklapate poslove po Srbiji. Ako vi pozivate sve pod taj vas SNS-DSS barjak, eto ja odoh u hajduke.. na cist vazduh

Teka kada dokazete da niste ruku-po-ruku sa rezimom, ne mozemo sa vama pod isti barjak. Da li ste to jednom razumeli?

Kada cete napustiti saradnju sa kompradorskim rezimom?
Препоруке:
12
11
39 петак, 24 октобар 2014 15:22
Slavomir Srpski, Sa vrhova vetar bije
обједињавање свих оних којима је на срцу слободна Србија, макар се у нечему међусобно не слагали. Zaista? Pa slobodna Srbija podrazumeva da smo OPOZICIJA kompradorskom rezimu Vucica. Ako hocete slobodu, odreknite se Vucica, i prekinite saradnju jednom sa rezimom.Nemojte molim vas da kao jevropa nama servirate ipokriziju. Dosta nam je. Prvo ocistite sopstveno dvoriste. POSTANITE opozicija NA DELU a ne na slatkorecivim recima. Ko da poveruje takvom licererju? Osvestite se bre jednom.
Препоруке:
11
9
40 петак, 24 октобар 2014 15:28
Бојан, Приштина
@ Karl Marx

Ја у погледу Санде никада нисам имао никакве илузије, а потврду свог личног става сам добио на првој њеној конференцији после избора.

На питање које је репер шта мисли могућности сарадње са СНС ?

Санда је кренула у неки немушти разводњени одговор : ми смо за Српску Србију, небисмо да слушамо Брисел, а СНС и ДС не показују да им је Србија на првом месту... Чисто завођење за Голеш планину.

Сваки иоле частан Србин са добрим намерама који би да се легитимише као патриота, би најблаже бираним речима рекао нешто у смислу да је његова политика све супротно од онога што СНС ради, и негација СНС-а и свега што та партија и ти људи представљају.
Препоруке:
17
12
41 петак, 24 октобар 2014 15:42
невероватно
Невероватно колико зле крви и пакости према овим једноставним, здравим и елементарно патриотским ставовима годспође Санде Рашковић. Сад се види зашто је ДСС заавршио онако како је завршио - да су овако нападали жуте и СНС као што сада нападају госпођу Рашковић не би завршили испод цензуса.
Препоруке:
25
9
42 петак, 24 октобар 2014 15:56
Спиридон
@ Karl Marx

ДСС је ушао у коалицију са напредњацима у граду Београду на основу претходног договора направљеног приликом рушења Драгана Ђиласа. Тај колач власти са свим материјалним и осталим бенефицијама је између осталог био разлог зашто је ДСС тако одлучно одбијао било какву сараду са остатком патриотске опозиције. Према томе тај договор нема никакве везе са ВД Александром Поповићем већ искључчиво са Коштуницом због кога се иначе СНС а посебно Александар Вучић нигде јавно нису нападали од 2012 године све до почетка предизборне кампање и истим оним Коштуницом захваљујући коме је Николоћ добио одлучјућу подршку на изборима. Не заборавите такође да је ДСС тада 2012 потписао споразум о специјалним односима са СНС, тако да толико о несарадњи са напредњацима.
Препоруке:
24
2
43 петак, 24 октобар 2014 15:59
@Зоран Ђорђевић
BRAVO za komentar!
Препоруке:
4
0
44 петак, 24 октобар 2014 16:01
Karl Marx
@ Bojan, Pristina

Slazem se. Po meni je ipak indikativnije to sto je Mladenovic javno demantovao Sandinu prvu i za sada jedinu kritiku SNS-a. Ovo na najbolji nacin govori o tome da se Sanda ne pita ni za sta i da je toga svesna.

Ali ako je DSS presao u grupu stranaka koje su kontrolisane od Brisela I Wasingtona, za koga onda da glasamo? Dveri se (po nezvanicnim informacijama) zalazu za ukidanje izbora (?!) dok su Radikali neozbiljna politicka organizacija.
Препоруке:
8
9
45 петак, 24 октобар 2014 16:30
katharsis
Parafrazirajući upozorenje starog Bizmarka (''Drei Professoren, Vaterland ferloren''), rekli bismo da su tri naša montanjara (Jočić, Nikitović, Aligrudić) bila dovoljna da propadne stranka koja je puno obećavala. Stranka je propala čim je Koštunica njeno vođenje prepustio pomenutim osobama, a sa Sandom ona je još koji metar ispod zemlje. Ova fina dama ima ženski šarm, kulturu, porodični Background, maralni dignitet, ali ne poznaje Srbiju. Ruku na srce, nije je poznavao ni Koštunica. Njena ciljna grupa je nacionalno svesni srednji beogradski stalež i izbeglice iz Krajine o kojima nikad niko nije vodio računa. Pa, videćemo, iskreno želim povratak DSS...
Препоруке:
4
8
46 петак, 24 октобар 2014 16:41
Ујка Васа @Оливер Кромвел
1.
Овде се уопште не води дебата о томе када је ко постао члан ДСС-а већ о нечем много важнијем, а то је:
Да ли је чланство у политичкој партији посао као сваки други па је онда потпуно неважно у којој партији-фирми неко ради, када се тамо запослио и чиме се партија-фирма бави? Или је чланство у политичкој партији ( посебно за челне људе) нешто што је најдубље везано са њиховим идејним определењима и моралним ангажовањем одакле онда произилази СУОДГОВОРНОСТ чланства, посебно челних људи, за политику те партије?
Склон сам овом другом схватању партијског и уопште друштвеног ангажовања, па зато сматрам да је немогуће критиковати (иначе оправдано) политику ДСС-а и Коштунице а ослободити СРИ одговорности за ту политику и чак је величати као да је у питању дугогодишљи опонент и критичар политике ДСС-а.
Препоруке:
8
3
47 петак, 24 октобар 2014 16:43
Ујка Васа @Оливер Кромвел
2.
Управо је био обрнут случај. СРИ је читаву деценију била један од најдисциплинованијих „војника партије“ па стога у највећој могућој мери сноси одговорност за политику ДСС-а.
У том контексту реченица „poenta je da ljude cenimo po delima“ је потпуно нејасна, да не кажем бесмислена, јер се залаже да људе ценимо по делима а истовремено одбија да узме у обзир десетогишња „партијска дела“ СРИ. Али то су једина дела СРИ која постоје. Ако је не ценимо (процењујемо) по тим делима, по којима ћемо је онда процењивати?
Није јасна ни примедба о радикалима. То што су они синоним за конвертитство, вероломство и издају, ни на који начин не мења чињеницу да је госпођа Рашковић читаву деценију била близак сарадник В.Коштунице и да се не може сада понашати као да нема никакве везе са његовом политиком.
А што се тиче приче о прељубници („Ко је без греха нека први баци камен“), ви је – рекао бих – схватате селективно. Камење на В.К. – то може. Камење на СРИ- е, то не може.
Препоруке:
7
3
48 петак, 24 октобар 2014 16:47
Karl Marx
@ Spiridon

Slazem se da je DSS u velikoj meri usao u Naprednjacku vlast u Beogradu na osnovu predhodnog dogovora napravljenog prilikom rusenja Djilasa. Ali se ne slazem da je to bio razlog odbijanja koalicije sa Dverima. Makar ne odbijanja predsednika Kostunice. Mislim da je Kostunica odlucio da ne pravi koaliciju sa Dverima na osnovu iskrenih pobuda. Koliko god pogresne one mozda bile.
Препоруке:
6
4
49 петак, 24 октобар 2014 16:50
Бошко
Демократска странка Србије не жели и неће више да учествује у њој наметнутим јаловим теоретским расправама, потпуно неважним за грађане који се налазе на рубу голе егзистенције и живе у вишестрано угроженој Србији.

Просто да човек пожели да је истина, али није..
Alimpić iz DS zatražio je od zamenika gradonačelnika Beograda Andreje Mladenovića da kaže koji je stav DSS o projektu ''Beograd na vodi'', s obzirom na to da je predsednica te partije Sanda Rašković Ivić nedavno rekla da DS S ne podržava taj projekat. Mladenović je istakao da je ta stranka uvek na "čistini", da su deo koalicije i da su u predizbornim i izbornim planovima uvek imali uređenje Savskog amfiteatra. Poručio je i da DSS stoji i dalje pri tom stavu i da se nada da će početkom sledeće godine kad pocne realizacija "Beograda na vodi" svi zajedno u tome učestvovati. "Nećemo iz toga izaći", poručio je Mladenović.

ДСС учествује пљачки целе Србије са нашредњацима
Препоруке:
12
5
50 петак, 24 октобар 2014 16:56
dosta prozivanja, sada je potrebna podrska!
Sanda se zalaze za nacionalni blok sto nikako vucicu ne ide u prilog, dakle to povezivanje dss-a sa sns sektom i prozivanje da je dss vuciceva opozicija je neosnovano i ljigavo. Mogla je Sanda da nastavi politiku prethodnog rukovodstva i da tvrdoglavo sama izlazi na izbore i time unistava i stranku i drzavu ali NIJE.
Препоруке:
15
4
51 петак, 24 октобар 2014 17:00
Pravo na strah
Opravdano osecam da imam pravo na sumnju I strah.
Zar nisu sve to isto govorili Vucic, Nikolic I svi iz SNS-a, pa sta ispade?.
Koje garancije nam daje DSS I Sanda ako glasamo za njih, I ako budu izabrani?.
"Koga zmija ujede, I gustera se boji".
Препоруке:
11
5
52 петак, 24 октобар 2014 17:17
Jasna
Kakav spisak lepih zelja.
Gorim od zelje da cujem kako Sanda (nekadasnji Kostunucin predsednik odbora za socijalna pitanja,za vreme cije vladavine ,odn od neoliberalnih reformi koje je sprovodio je doslo do najveceg raslojavanja u drustvu),namerava da smanji socijalne razlike.
Препоруке:
5
10
53 петак, 24 октобар 2014 17:28
Jasna
Sanda je clan DSSa od 2003.g ,a sada je kritikovala privatizaciju.
Cista demagogija.
Sta je tek sada uvidela da je privatizacija koju je njena stranka sprovodila stetna?DSS je bio na vlasti od 2004 do 2008.kada je odradjen najveci deo privatizacije u Srbiji.Za vreme njihove vlasti su prodavani nasa preduzeca i trgovinski lanci strancima kao sto je FRIKom,IDEA,Merkator i dr.
Opet naknadna pamet po kojoj su poznati ovi iz DSSa.
Sto nije kritikovala privatizaciju dok su bili na vlasti?Sto tada nije Izasla iz stranke, koristila mere pritiska na svoju stranku,ili bar podigla svoj glas protiv iste???
Sad se setila a kritikuje privatizaciju.
Препоруке:
9
9
54 петак, 24 октобар 2014 17:32
Jasna
A i smesni su mi ovi Dverovci i njihovi botovi koje primecujem ovde kako velicaju Sandu ,samo iz razloga sto misle i nadaju se da ce ih ona uvesti u Skupstinu.
U Srbiji je uvek i jedino bila aktuelna borba za skupstinske fotelje!
Препоруке:
7
13
55 петак, 24 октобар 2014 18:02
Мирјана Ниш
Може ли опозициона странка да буде у власти?
Сетите се комунизма. Сетите се албанских комуниста са КиМ. Улазили су масовно у СК да би га изнутра срушили. Можда пример није добар. Уколико Младеновић изађе из власти, шта ће се променити? Зар он тамо не може да ровари, да буде против, па нека га избаце. Нисам сигурна да ДСС треба да се понаша тако да не сарађује са партијама на власти. Сарадња са свима је пожељна. Санда треба да сарађује и подржава све кораке свих партија у делу који се слаже са њиховим српским ДСС програмом. Наравно - ако таквих слагања има. Треба сарађивати са црним ђаволом ако то иде ка томе да буде или да постане бео.
Како оценити меру сарадње? Мислим да то Санда може да оцени. То што је и раније варирала - не треба да смета. Ничија биографија није идеална. Грешке се дају исправљати и исправити.
Како јој веровати?
Ја јој генетски верујем - има претке.
Неће и не може да изда.
Препоруке:
11
8
56 петак, 24 октобар 2014 18:04
princ na belom konju...
Ovaj tip ljudi kao sto je Jasna i njoj slicni su najstetniji deo drustva. Najlakse je kritikovati i u svemu traziti negativan kontekst, pri tom ne uzimajuci u obzir okolnosti i ne dajuci resenje ili predloge.

Neka je sve do reci tacno to sto oni ovde pricaju, a znamo da nije, postavlja se pitanje sta je resenje, cekati i gledati dok megatrend sns-ovci unistavaju drzavu i drustvo? Cekati princa (idealnu vlast) na belom konju?
Da li imamo trenutno neku bolju opciju?
Препоруке:
10
4
57 петак, 24 октобар 2014 18:06
Tako je!
Dosta jalovih rasprava! I Ruse je ovo u Ukrajini iznenadilo. Tamo se se ko i ovde smeju ili čude na "neznanje i omaške" Kirbija, Kerija, Obame, Nulandove,... Ma njih briga. Oni to ni ne pričaju ruskim i našim intelektualcima,jer ima dovoljno " idijota". Prave gafove i rade u svoju korist. A mi se i dalje samo čudimo. E tek će da se ćudimo...
Препоруке:
12
1
58 петак, 24 октобар 2014 18:19
К'о да је јуче било
Занимљиво је да сви помињу 2003. годину као битан датум у каријери дотичне. Зашто се не говори да је госпођа Рашковић Ивић до преласка у Коштуничин ДСС била код деде Мићуна у Демократском центру??? Они који желе да знају више нека потраже да виде како изгледа застава Демократског центра. Не, не, није случајно што недвосмислено подсећа на заставу злочиначког НАТО пакта. Ваљда је све јасно...
Препоруке:
10
10
59 петак, 24 октобар 2014 18:21
Нина
@karl Marks

Зар Ви заиста немате нешто друго да радите већ седите за компјутером и борите се против зрачка наде који се појавио на мрачном небу Србије? Коштуница и његова група су имали 12 и више година да покажу ко си и које ставове заступају. Очигледно је свима само не Вама да је та његова немушта политика изгубила поверење већине чланова ДСС. Господин Коштуница се онда нашао увређен и сада баца клипове под ноге регуларно изабраној новој председници странке. То само доказује да он није човек који мође да се уздигне изнад сопствених слабоси и сопственпг великог егоа.

Санда је све јасно и тачно рекла, како Коштуница никада није успео да формулише своје ставове. Санда је јасно изрекла да жели да буде центар окпуљања растурене опозиције. Сва подршка Санди да успе да преовлада овде тешкоће на почетку и да истраје у својој борби.
Препоруке:
21
3
60 петак, 24 октобар 2014 18:22
Lepa zena da je u nekoj normalnoj zemlji imala bi firmu i bila la shef
U cemu se radi sa srbijom
nemoze iz blat ai mulja da shvati da je jedino
jedino ekonomija vazna
pogledajte gde je novac
Partije pa neke stranke pa neke kao fol firme mono-poli
i lova se iznosi negde napolje>
Da je to normalno svi bi radili
pa bi pravili
putuve , pruge, restorane, hotele i otvarali bi investicije
promet robe , vece plate veci standard...
srbija je malo ostrvo i ima jedan autoput
zasto nema 5 autoputeva i 20 aerodroma
i da spusti cene sve najeftinije
gorivo, prevoz, transport , sve usluge
otvorila bi 5 miliona radnih mesta i 3 miliona stranaca bi doslo da zivi ...
ali ima tu neka zavera
iz srbije beze ljudi i umiru u bedi
a i sve obratno od zdravog razuma
i ova lepa zena je isto neka prica u pricama
ekonomija je samo biznis i sto jeftinine a kvalitetnije
i svi bi radili i radili i radili i nikad kraja
za 30 buducih godine ...ali zavera je ipak zavera
Препоруке:
2
2
61 петак, 24 октобар 2014 18:44
@ Нина @Karl Marks
"Коштуница и његова група -У КОЈОЈ ЈЕ БИЛА И САНДА РАШКОВИЋ - су имали 12 и више година да покажу ко су и које ставове заступају."
Препоруке:
8
9
62 петак, 24 октобар 2014 18:49
Alo Radikali
I Šešelj je bio komunista! Ali nije to suština. Snažan duh se bori u svakom sistemu. Tek ako sistem zakaže ide se u disidentske relacije... Suština je u razvoju a ne u rušenju sistema. Pa čak su i jugoslovenski četnici branili postojeći sistem i Jugoslaviju. Ili nisu??? Sanda je probala "demokratiju" i uvidela da je Mićun prevarant. A je li trebalo kod Dačiča da proba??? Ne zaboravite ko joj je otac. Dakle, ima i "pedigre"...
Препоруке:
14
4
63 петак, 24 октобар 2014 18:50
Urke
Nina svaka cast, to je ovde sustina cele price.

dosta podela i zle krvi, ziveo nacionalni blok!
Препоруке:
14
5
64 петак, 24 октобар 2014 18:57
Slavomir Spski, Ko voli slobodu ne kolaborira sa rezimom
Zaista mi nije lako da kritikujem licnosti, pogotovo koji su radili u DSS. Ja ne zelim polemiku sa nnima, naprotiv. Bio bih sretan da su oni ostali prava opozicija, pa da se sa njima moze sklapati atni-fasisticki-antti-evropski zajednicki front.

Stoga, pozivam opet novu predsednicu, kojoj nije lako jer nema iskustva, da konacno opredeli DSS na DELU kao opozicionu stranku u skladu sa svojim proklamama: dakle neka raskrsti sa kolaboracijom sa rezimom. To je minimum da bi se ozbiljno uzela njena stranka kao istinski opozicinoa, i time bi se prekinu;le osnovane sumnje da je to samo jos jedan trojanski konj.

Ovo Sanda treba da uzme najobiljnije, kao kamen temaljac: ovamo ili onamo. Nema treceg.

U politici sve kosta, pa i izbori. Ali bez jasnih izbora ne mogu se osnivati jasni temelji njenom programu i stranci. Ja prvi zelim da se Sandina DSS opredeli jasno za OPOZICIJU rezimu, i da prekine bilo kakav oblik kupoprodaje i saradnje sa njima. Ona je sada na potezu, neka bira.
Препоруке:
11
4
65 петак, 24 октобар 2014 19:07
Трећепозивац
Данашњи дан у Србији обележило је апсолутно, безрезервно и без остатка удвориштво свих могућих телевизија нашем препаметном вођи који је имао свој изванредни, целодневни, јефтино-демагошки, и, као и увек - примитивно-свађалачки наступ, час у Скупштини, час на РТС, час на радију, час у новинама..., у целом етру! Само ретардиран човек може веровати његовим карамазовским фантазмагоријама и клицати њему и Кркобабићу - јер су му смањили плату или пензију "за његово добро"!
А на сајту НСПМ, коментаторски дан су обележили свезнајући коментатори чијим искључивим и свезнајућим коментарима ни читава Васиона не би била довољна нити би им свима и сам свевишњи Бог могао удовољити!
Препоруке:
11
2
66 петак, 24 октобар 2014 19:14
@Нина @ Кarl Marks
"Санда је све јасно и тачно рекла, како Коштуница никада није успео да формулише своје ставове."

Једино што Санда није јасно и тачно рекла a то је -шта је тражила десет година у партији тог сметењака. Елементарно поштење би налагало да се испише из те партије ако не одобрава политику коју она води.
Него видим да то питање нервира обожаваоце госпође Санде па га нећу више постављати. А кад добију одговор на њега биће касно.
Препоруке:
5
12
67 петак, 24 октобар 2014 19:27
Slavomir Srpski
Neko ovde napominju na politicki pedigre familije Raskovic, sto ne bi trebalo da se mesamo u porodicne stvari. Ja bih to video iskljucivo ne na licnoj vec politickoj osnovi.

Jovan Raskovic je bio veliki naucni radnik i akademac, ali politicki se nije proslavio, jer je bio neodredjen, i na kraju sasvim politicki promasio. Bojim se da Sanda to opet ne ponovi. Jer njen otac je politicki zeleo mir sa Hrvatskom, kao da nije znao da je vec pet godina ranije Tudjman razradio plan kako da SFRJ pokopa a Srbe protera iz avnojske HR. On je bio potpuno naivan i neobavesten, pa je politicki potpuno podbacio. Isto tako je naivna i Sanda, kada govori da je Badinter Komisija bio zakon za SFRJ koji smo morali da postujemo! Nazalost, takve naivnosti i neiskustva se skupo placaju. To su Srbi vec dobro iskusili. Stoga pitamo jasno Sandu: hocete li DSS spasiti od saradnje sa Vucicevim rezimom i postati opozicija?
Препоруке:
10
6
68 петак, 24 октобар 2014 19:29
Zoran
Ciram komentare i ne mogu da verujem! Zena tek preuzela stranku pre nedelju dana, stranku koja se sa 4% podrske pocepala na cetiri dela, ona izlazi sa jasnim programom za cega ce se stranka od sada zalagati, pokusava da okupi sve I svakoga ko ima makar nesto zajednicko sa tim programom da bi se zaustavila katastrofa ka kojoj ova zemlja srlja a komentatori gledaju na kom mestu u proglasu je ekonomija pa nece zbog toga podrzati DSS, drugi nece jer neki tamo cinovnik sedi u beznacajnoj lokalnoj vlasti, treci jer ima nesto jako sumnjivo u Sandinoj biografiji, njeno clanstvo u drugoj demokratskoj stranci koje je potpuno dikvalifikuje kao moguceg benefaktora glasa tog komentatora...Dok Vi cekate da vam neko ne servira savrsen meni za rucak sve sa supom predjelom I desertom ama bas onakvim kakav vi zamisljate ni manje ni vise, kuca nam se rusi, narod materijalno i duhovno propada a fizicki nestaje. Ostavite se jalovih zakeranja po blogovima, uradite nesto ako znate bolje. Dosta bre!
Препоруке:
17
5
69 петак, 24 октобар 2014 19:31
Бели Орао
Имала је од кога да учи, а ви дежурни ајде шољу млека па у кревет.

Онај лик малопре опет прича о Месију, ало мислим се "не меси".
Препоруке:
8
5
70 петак, 24 октобар 2014 19:50
већ виђено
ситуација је слична деведесетим...разједињена опозиција,са различитим циљевима.санда је борац...они који би да воде расправе о терминима,заборављају да србија тоне... док вучић нас не превесла.
Препоруке:
9
4
71 петак, 24 октобар 2014 19:51
@Alo Radikali
"A je li trebalo kod Dačiča da proba?"

Па могла је да проба да буде наставник у средње медецинској школи где јој, чини ми се, мирује стаж.Зашто неки људи сматрају да су рођени да пробају целог живота преко туђих леђа кад је већ од прве пробе јасно да би било бође да батале тај посао.
Препоруке:
7
5
72 петак, 24 октобар 2014 20:02
@Slavomir Srpski
По Далмацији су већ увелико летеле у ваздух српске викендице, атмосфера страха је завладала међу Србима, ХДЗ је отворено парадирао усташким знамењима а Јован Рашковић је још увек причао о демократском и споразумном решењу српског питања. Тешко је рећи о чему се ту ради.
Препоруке:
7
4
73 петак, 24 октобар 2014 20:11
слоба је српски херој
ДСС је потпуно у праву али зашто сте били 2000.год.у ДОС.Зашто сте довели лажну демократију.
Слободан Милошевић је СРПСКИ ХЕРОЈ
Препоруке:
11
4
74 петак, 24 октобар 2014 20:13
Jasna@princ na belom konju
Sto ja da dajem predloge ,ili resenja ,neka daju oni koji hoce i zele da se bave politikom.
Ja da imam resenja bavila bih se politikom,posto ih nemam, mogu samo da kritikujem tudja "resenja" ,ili nepostojanje resenja,tudje neznanje,bezvoljnost i bezidejnost,a guraju se u politiku,sto je cista demagogija.
Eto kad budem cula kako to Sanda namerava da smanji soc.razlike,mozda necu kritikovati(zavisno od toga sta predlaze),a spisak lepih zelja moze svako da sastavi,to nije nikakva mudrost.
HOcu da kazem nemam ja nista protiv da Sanda i njeni sledbenici udju u Parlament,u svakom slucaju bih vise volela nju i njene da vidim tamo od zutaca,ali to nista nece znaciti za Srbiju,(osim za njih same i njihove porodice). Svoj glas cu dati onima koji hoce,znaju i imaju petlju da MENJAJU SISTEM,bez toga sve se svodi samo na personalne promene.
Препоруке:
5
5
75 петак, 24 октобар 2014 20:20
@Бели Орао
Имала је од кога не само да учи већ и да научи како сваки културни, одмерени, мирољубиви, хумани, компромису склон интелектуалац треба у резерви да им склониште код неког ауторитарног типа (кога је претходно својски критиковао) како би имао где да збрише и тако спасе живу главу.
Најчудније од свега је што му је онај ауторитарац великодушно пружио уточиште, и њему и његовој породици и чак му није замерио за његова демократска лупетања.
Препоруке:
3
5
76 петак, 24 октобар 2014 20:22
Karl Marx
@ Mirjana Nis

Problem nije samo ucesce u vlasti nego cinjenica da DSS nije neophodan za skupstinsku vecinu. Shodno tome, DSS moze da bude izbacen ako bude kritikovao sto je smisao opozicionog delovanja. Najbolji primer je Sandina kritika Beograda na vodi, posle cega ide najava o izbacivanju iz Beogradske vlasti, posle cega ide Maldenovicev demant Sandine izjave.

Uostalom, hajde da za trenutak pretpostavimo da ucesce u vlasti nece ogranicavati opozicioni rad DSS-a. Pogledajte koliko clanova i glasaca stranke je protiv ucesca u lokalnoj vlasti. Pa zar se stranka ne plasi da ce time izgubiti veliki broj glasova?
Препоруке:
7
7
77 петак, 24 октобар 2014 20:38
Бели Орао
Имала је од кога да учи, а ви дежурни ајде шољу млека па у кревет.

Онај лик малопре опет прича о Месију, ало мислим се "не меси".
Препоруке:
4
2
78 петак, 24 октобар 2014 20:56
Zoran
Za @Нина @ Кarl Marks: Dr. Raskovic-Ivic nije imala razloga da se ispisuje iz DSS-a zato sto su nacela stranke ispravna od osnivanja i ona ih samo nastavlja, osim ako ne verujete u semanticke nebuloze tipa neutralnost vs. suverenizam. Zanima me sta u gore izlozenom programu stranke gospoda Samardzic i Bpra Djordjevic (Nikitovic i Mihajlov su kompromitovani i samo neka ostanu tamo gde su)vide kao nesto s cim se oni ne slazu. Nisam nikakav obozavalac lika i dela Dr. Raskovic-Ivic ali me nervirate svojim komentarima jer svojom "pronicljivoscu", "principijelnoscu" i trazenjem dlake u jajetu unapred dezavuisete nekoga ko konacno zeli da prodrma tu okostalu, dremljivu, zaspalu, neaktivnu, do besmisla samodestruktivnu demokratsku nacionalnu opoziciju i vrati je u parlament kako bi se cuo i njihov (nas) glas. Zar zaista verujete da je bolje ako je gore? Vama bi izgleda i sam Isus zavrsio u paklu kao nepodoban a da ne dobije ni sansu da se opravda. Budite minimalno fer i dajte zeni sansu
Препоруке:
11
6
79 петак, 24 октобар 2014 21:03
Zoran
da i pored 800 hiljada evra duga, stranke van parlamenta i u potpunom rasulu na ivici opstanka, uradi nesto pozitivno i objedini glasace na osnovnim principima programa koji je istakla. Ja joj od sveg srca zelim uspeh i ako nastavi da radi ovako kako je krenula, svakako cu dati svoj glas DSS-u (i, nadam se, koaliciji okupljenoj oko nje) a vi oi dalje onanisite na internet blogovima i cekajte da Vam se pojavi princ na belom konju koji ce da Vas opcini. Sanda Rakosvic-Ivic je korektna i kulturna zena, nikakav Bog otac spasilac vec osoba koja zeli da okupi ljude demokrateske i nacionalne orijentacije i time pokusa da se spreci ova katastrofa u koju se zemlja gura od 2008. naovamo.
Umuknite vec jednom, aman!
Препоруке:
11
5
80 петак, 24 октобар 2014 21:20
Бојан, Приштина
Ali ako je DSS presao u grupu stranaka koje su kontrolisane od Brisela I Wasingtona, za koga onda da glasamo? Dveri se (po nezvanicnim informacijama) zalazu za ukidanje izbora (?!) dok su Radikali neozbiljna politicka organizacija


Управо о томе се ради, из свега што смо написали у претходним коментарима ја сам уверен да је ДСС потпуно под контором запада.
Садна има улогу да глуми опизицију, али њена улога је треће или четврто место - јер је друго место опозиционара и главног претендента резервисано за ДС.
Постојање ДСС-а има више циљева:
1. Фатоморгана плурализма ставова - да постоји евро скептична партија те да је због њеног удела у бирачком телу пут у ЕУ неупитан.
2.Запад има потребу да контролише и позицију, ал овде имамо нову ситуацију да запад контролише и лажну и "стварну" опозицију.
3.Коначно такав патриотски блок би требао да буде још једно изневеравање народа да и последњи мохиканци борбе за слободу дигну руке од свега
Препоруке:
7
12
81 петак, 24 октобар 2014 21:22
Peter RV
Ma gde je Sanda bila i kojoj je stranci pripadala, dok nije postala vodja partije, nema apsolutno nikakve vaznosti. Vazno je samo sto ce ona uradit odsad- kad je na komandnom mjestu.
Kako se moze zaboravit da je Putin, eks- KGB- pukovnik, dosao na vlast direktno iz anturaza onog pjanog Jelcina- a da mu Rusi nijesu nimalo zamjerili njegovu politicku proslost?
Gdja Raskovic-Ilic je sef stranke, za samo desetak dana a citavi jedan copor bijesnih psa vec je spreman da je rastrgne.
Neki su organski nesposobni da priznaju mogucnost da je ona imala drukse ideje od Kostunice, svo vrijeme kad je ona bila u DSS-u. Bijeda i sram.
Препоруке:
19
4
82 петак, 24 октобар 2014 21:29
Бојан, Приштина
@ Karl Marks

za koga onda da glasamo?


У томе и јесте највећи проблем пријатељу.
Ситуација је критична јер Србија под Вучићем и Томом показује крајњу слабост која је већ хронична.
Показивање такве слабости у међудржавним односима је једнако изазивању непријатеља да вас нападне.
Шиптари су показали у акцији "Дрон" како су способни да се у једном сату буквално мобилизују као друштво, Педи Ешдаун најављује рат у Босни, Нато и Запад чини се да у непријатељству према Србима нису одступили ни за јоту од времена клинтона и холбрука...

А ми у свом том кошмару немамо буквално једног човека који је одан и који уме, да је познат и да иза њега стоји народ.

Нека нам је Бог у помоћи.
Препоруке:
12
1
83 петак, 24 октобар 2014 21:36
Нина
Онима који замерају Санди што није своје мишљење изнела о правцу којим иде странка претходних година:

Ово апсолутно није тачно! Санда једино није хтела да се прљави веш износи у јавност. Баш због тога што се више пута усппротивила Коштуничином ужем кругу који је све одлуке доносио задњих 12 година, она је била скрајнута у прошлим изборима, као и неколико правих патриота, укључујући и Јакшића. Они су се борили да странка не иде сама на изборе, већ да направи патриотски блок. Санда то заступа већ годинама, али није могла до сада да се избори са уштогљеним Коштуницом и његовим људима (односно, не зна се ко је управљао ’ да ли коштуница или његов ужи круг, укључујући Никитовића).

Санда је својом одмереношћу и упорношћу успела да убеди 2 тређине странке да је она у праву а не Коштуничин тим. Коштуница, на жалост, има толики его да од тога не види шуму која је бујала у странци против његове политике.
Препоруке:
13
5
84 петак, 24 октобар 2014 21:57
@Peter RV
КГБ није никада био ничији "антураж"- најмање Јељцинов. То је служба високих професионалаца независних од политичара који су тренутно на власти.
Када је схватио да мора да се повуче, Јељцин се обратио Путину искључиво зато што је имао поверења да ће овај држати задату реч да "фамилија", тј. Јељцин, његова ћерка, њен муж и цео њихов "антураж", неће бити изведени пред суд. Тако је и било. Путин је поштовао реч коју је дао.

Срећа руског народа, и не само руског, јесте што ни Јељцин а ни стране "службе" нису ни слутиле каква личност се крије иза тог привидно просечног оперативца КГБ-а. Кад су схватили било је касно.
Све остало је историја. Само што та историја нема ама баш никаквих додирних тачака са CV-ом госпође Рашковић.
Препоруке:
7
2
85 петак, 24 октобар 2014 21:59
Zoran
Za Bojana, Pristina: E, prijatelju, svaka Vam cast na vrhunskoj pronicljivosti! Stvarno ste mi tek sada otvorili oci da je Sanda Raskovic-Ivic agent NATO-a, Brisela I Vasingtona i da ce ustvari raditi sve suprotno od onog sto je proklamovala i sada zbog toga sto smo raskrinkali nju izdajnika, lazova, stranog placenika, hulju i politickog hohstaplera, nikako ne smemo da se zavedemo i damo svoj glas njenoj stranci i proklamovanom programu na izborima jer je ona gora od Vucica, Dacica pa cak i od Cede, najbolje da ostanemo kod kuce i pljujemo po svemu i svacemu dok se ne pojavi On, Bog otac spasilac, ciju cemo cudotvornu moc odmah svi da prepoznamo i poletno cemo svi da glasamo za Njega. Beskrajno Vam hvala na ovom prosvetljenju a sve Sandine pokusaje da objedini patriotsku opoziciju i eventualnno udje u parlament i od bezuticajne postane bar malo uticajna stranka, svim silama cu se truditi da opstruisem, bas kako nam savetujete.
Препоруке:
12
4
86 петак, 24 октобар 2014 22:03
Slavomir Srpski, molim direktne svedoke iz DSS
Voleo bih da ovde nastupi (kao sto to jednom ucinio i ja zato pohvalio), privremeni Predsednik Aleksandar Popovic. Da nam lepo objasni kada je i kako obavestio DSS da je potrebno preispitati odluke lokalnih odbornika za saradnju sa rezimom u lokalu, iako je "statut to dozvoljavao". Jer ne radi se o tome da lili ili NE statut to tolerise, vec da li je to POLITICKI prihvatljivo, pogotovo kada vec nije bilo nikakve sumnje kako nas je rezim prodao Briselu, a Vuciv pretio Srbima na KIM jer nece u Pristinske izbore i Pristinski TOR.

Hajde, postovani Aleksandre, objasnite patriotskom frontu da ste to pitanje potegli i predvideli da se ono resi na novim izborima ili neposredno iza njega. Jer vidimo da Sandina DSS to pitanje ne poteze, sto je u suprotnosti i sa vasim stavovima, pa sada morate da nam to objasnite, kao i vas stav o svemu tome.

Najlepse hvala.
Препоруке:
7
3
87 петак, 24 октобар 2014 22:23
!!!
Санда Орлеанка, дај нам наду витези те чекају!
Препоруке:
15
5
88 петак, 24 октобар 2014 22:24
Нина
Ако је некоме још нејасна улога Коштунице и његове групе, нека прочита интервју професора Владете Јанковића, који је тако оштро напао Санду у данима пред изборну скупштину ДСС–а:

http://www.standard.rs/politika/30284-владета-јанковић-пети-октобар-је-био-бољи

Јасно је да овај човек и даље ништа не разуме, нити је ишта значајно у свом животу и каријери урадио. Уз остале занимљиве ствари, приметите да је Коштуница лично захтевао да министар иностраних послаова буде Свилановић. То му је била једна од првих ужасно великих грешака. За свога мандата. Свилановић је упорна радио против интереса српског народа и државе, и за то је дебело награђен разним позицијама у међународним глобалистичким организацијама, са дебелом платом за своје услуге.
Препоруке:
17
2
89 петак, 24 октобар 2014 22:47
@Zoran
Једино што могу да кажем то је да сте ви једна срећна особа. Зашто?
Прво зато што верујете да партијски програми служе зато да партије воде политику у складу са тим програмима. Кад би тако било ова држава и ова планета би цветале. Не постоји партија која није накитила свој програм племенитим циљевима и бригом за заједницу. Нажалост, стварност има мало везе са тим програмима.
Друго, верујете да политичари мисле оно што говоре и да ће урадити оно што обећавају. Госпођа Санда Рашковић ће окупити патриотску опозицију и као Јованка Орлеанка кренути да спасава Србију. Господин Александар Вучић ће нам обезбедити да од 2016. године живимо европским стандардом.
Благо нама. Хоћу рећи - благо вама.
Препоруке:
10
3
90 петак, 24 октобар 2014 22:54
@ Нина, 21:36
"Она је била скрајнута на прошлим изборима" чак се може рећи да је била сурово кажњена и послата на место амбасадора у Риму.
Препоруке:
8
6
91 петак, 24 октобар 2014 23:12
Саша
@Нина

У поменутом интервјуу "државотворац" Владета Јанковић је рекао и следеће:
"Предлагао сам да се у ДЕПОС позову Небојша Попов, Весна Пешић, Грађански савез Србије, националне мањине… Тих дана сам на неком пријему срео и Ветона Суроија.

“Добро би било да косовски Албанци овог пута изиђу на изборе”, рекао сам му у својој наивности. “Довољно је само да гласате и сигурно обарамо Милошевића. А онда можемо озбиљно да разговарамо о чему хоћете.”

Сурои ме је погледао као да нисам нормалан и просто ми се насмејао у лице."

"Наивни" Јанковић је тада имао 52 године. Шта ћете, био човек млад и неискусан па још увек није ништа схватао. Овај интервју је веома значајан, заслужује итекако озбиљан текст од стране врхунског аналитичара. Дакле, радакција НСПМ је на потезу.
Препоруке:
12
2
92 петак, 24 октобар 2014 23:33
Бојан, Приштина
@ Zoran

Нисам имао намеру да вас просветљујем, ипак је то само мој лични став који нити претендујем нити могу да било коме наметнем.
Ко је Санда, откуд се сад она одједном случано са маргине винула директно на чело партије ал ни то није коначно одредиште него предводник дугосањаног партиотског блока и то без 90% до јуче најутицајнијих и најпрепознатљивијих људи у ДСС.
Ја не верујем у такве случајности, посебно не у политици.А ви сте том својом наивношћу већ испали духовити тако да није имало потребе да карикирате на мој претходни коментар.
Једно време је била задужена за Космет, с обзиром да је из ДСС ништа значајно није урадила - Самарџић је неупоредиво више.
Нити сам рекао да је гора од СНС нити сам је частио таквим епитетима које сте написали, од СНС-а и камариле уз сав умни напор не могу ни да замислим горе.
Но, једно је сигурно, обједињени ДСС уз одређена покајања и корекције је можда могао да буде вођа тог блока - а овај ДСС после Санде потсећа на СРС сценарио.
Препоруке:
7
13
93 петак, 24 октобар 2014 23:49
@ Мирјана, Ниш
"Ничија биографија није идеална".
Како се онда опредељујете између више особа "неидеалних" биографија? Зашто сте предност дали "неидеалној" Санди над "неидеалним" Алигрудићем?


"Ја јој генетски верујем - има претке."
Па, госпођо, сви имамо претке. Нико од нас није пао с Марса.

П.С. Да ли у Нишу све пристлице Санде Рашковић размишљају на ваш начин?
Препоруке:
6
12
94 субота, 25 октобар 2014 00:50
Rade Uzelac
Za sada Sandine izjave obećavaju, da li će izjave postati dela to će vreme pokazati. Ja bih voleo da postanu dela. A za ovu koštuničinu struju koja se javlja na sajtu NSPM-a imam samo jedan savet - "sačekajte izbore i videćete koliko imate istomišljenika, simpatizera, članova (ili kako se to već naziva)". Mislim da vam zaista ne treba ovo ponašanje "uvređene i ostavljene devojke", to samo govori o vašoj slabosti.
Препоруке:
4
3
95 субота, 25 октобар 2014 02:31
Мирослав
Што се тиче ДСС, за доручак сендвичи више нису у моди, сада је нови председник, у моди су мејк ап, три киле шминке, течни и остали пудери, а након свега фото шоп, треба од бабе правити девојку....
А што се тиче Аце Попа, он је све време био Сандин играч и глумио лудило да је неутралан. Мада, руку на срце, није он Сандин, него Вучићев, али није ни Вучићев, него Штадин, али није ни Штадин него Немачки, а јесте самим тим Ангелин.
И онда, када се све то лепо сабере и повеже, онда је ваљда читаоцима све јасно.
Политика је чудо, а поготово када се на некога швапчад устреме.
Препоруке:
5
3
96 субота, 25 октобар 2014 03:33
Душко
У интервију за Sibenikin, на питање новинара да ли је Хрватска имала право да успостави јурисдикцију над територијом на којој су Срби чинили већину, тачније над територијом Републике Српске Крајине, госпођа Санда Рашковић Ивић је јасно и недвосмислено одговорила да је Хрватска имала право да успостави јурисдикцију над том територијом. Ко жели да прочита цијели интервију, може га наћи на нету.
Препоруке:
4
2
97 субота, 25 октобар 2014 05:34
Iskander
U ovakvoj Srbiji treba CELICNA pesnica ,diktatura na kub ali PATRIOTSKA i PRAVOSLAVNA cvrstorukaska
kao npr.Staljin ali be zideologije.
I tako barem 10-20g.a onda kada Srbi/ja stanu na noge malkice popustiti cvrstu ruku pa nastaviti ....cvrsto i tako jedno pola veka,dok ne izumru gamad izlezenu ispod Brozomornog sinjela.

Narafski zatraziti svekoliku pomoc Rusije a svako pozitivno spominjanje EU, zestoko kaznjavati.Uvesti obavezno smrtnu kaznu narocito za lopovluk a smaknuca zapoceti prvo s lopovima sto su pokrali Srbe/ju pa smaknuca za izdaju drzave/naroda.

Sto se tice Sande R.I. nije zensko za Srbe/ju ...
Sandi na ocu svaka cast.Jedinoga srbina koji je ziv i koji bi bio sposoban da Srbe/ju iz pepela digne jeste Vojislav Seselj...em genijalac em se smrti ne boji em rusofil.
Препоруке:
7
2
98 субота, 25 октобар 2014 10:06
Санда и Жанка
Некада је велика српска глумица Жанка Стокић осуђена на осам година губитка националне части и друштвено користан рад чишћења улица јер је учествовала у програму Радио Београда који је био под немачком управом.

Данас неко годинама учествује у програму партије под чијом управом је (између осталог) запаљена народна скупштина са изборним материјалом, председник државе свргнут, киднапован као последњи зликовац а затим противно Уставу и закону изручен страним службама и – ником ништа. Не сноси никакву одговорност за то учешће. Напротив.
Очигледно, времена се мењају.
На боље или на горе?
Процените сами.
Препоруке:
6
2
99 субота, 25 октобар 2014 11:14
@Rade Uzelac
Без увреде, али ваш коментар, као и осталих обожавалаца СРИ на овом сајту, само говори о вашој наивности.
Иначе, као што кажете, време ће показати. Тачније, показаће вама оно што је већ сада јасно нама.
Препоруке:
5
4
100 субота, 25 октобар 2014 12:21
Пеко Живковић
"невероватно"
Одлично сте све навели.
Откуда и зашто сада "фајтерски" стил бившег руководства!?
Препоруке:
2
0
101 субота, 25 октобар 2014 16:59
Велизар М.
Обавезе, обавезе, не стигох неколико дана да пратим дешавања. Јел` ви то још везете причу "Санда против Коштунице"? Нека, нека, ваља се. А још би боље било да се свађате пред други круг председничких избора у којем би њих двоје били преостали кандидати. И да жучно навијате за скупштинску већину "суверениста" или "неутралиста".
Овако, џаба стотине коментара на десетине чланака на исту тему. Погледајте ко води државу! Ови не могу бити гори никако, ни једни ни други.
Препоруке:
0
0
102 субота, 25 октобар 2014 17:00
Петер РВ
@@Peter RV
Безимени,
Не чуди да се не усуђујете идентификоват кад причате такве површности.
Кажете да Сандин 'CV' нема 'додирних тачака са Путиновим.
Хоћете ли стим да кажете да она није била пуковник КБГ- а, или, што сте могли рећ још убједљивије- да је она жена , а он мушкарац?
Инстинкт чопора вас је толико осамучио да не видите јасну аналогију?
Путин, као и Санда , су се појавили из сјенке и наслиједили - лешине. Он ,од државе а она од странке ( и државе?) и сматрају за патриотску дужност да их оживе.
Путин, уз подршку патриотских Руса, је то бриљантно успјео. Санди, лешинарски патриоти, не дају ни десет дана да покаже што може.
Аналогија, наравно- престаје кад се узме у обзир разлика у менталитету Руса и Срба. Први ,кад су на дну ,настоје да уздигну, други, са не малим одушевљењем -копају дубље!
Препоруке:
1
0
103 субота, 25 октобар 2014 20:43
Rade Uzelac
@@Rade Uzelac

1)Ako želiš da pričaš o naivnosti i kuraži budi toliko kuražan i ostavi ime ili pseudonim.
2)Imaš klasično ponašanje uvređene curice - kada nemaš argument laprdaš i pokušavaš da vređaš.
3)Bole me brige i za koštunjavog metiljavka i za Sandu, moja pozicija je zbog metiljavog sada takva da me uopšte ne interesuje sudbina DSS-a već svoj glas dajem Dverima baš zbog metiljavosti tvog "neobaveštenog" idola.
4)Kao neko ko daje svoj glas Dverima mogu samo da konstatujem da je Sandina politika privlačnija za eventualni nacionalni blok nego politika nekog ko je okružen mačkama i nije obavešten da neutralnost ne postoji u današnjem svetu.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер