понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Самарџић: Бивши чланови ДСС праве нову странку под називом Државотворни покрет

Kоментари (143) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 21 октобар 2014 11:39
.....
Као што рекох, нова странка од оних који одлазе из ДСС
Препоруке:
114
5
2 уторак, 21 октобар 2014 11:55
е...
Е, сад ми је лакше. Наравно да је све ово са намером да сахране Санду и наду за обнову патриотског блока.
Препоруке:
169
38
3 уторак, 21 октобар 2014 12:02
Никола 025
Сви би да се баве политиком на филозофском нивоу.... Па тако и проф Самарџић.... Није био спреман да се кандидује за председника ДСС-а... Ал ће сад нову странку да прави...
Препоруке:
222
29
4 уторак, 21 октобар 2014 12:10
šarm i šarlatani
Kakvo licemerje, tobože su se napustili stranku zbog politike suverenizma a sada zagovaraju državotvornost, nije šija nego vrat, Sanda ih je potukla do nogu na izborima pa joj se sada svete, to je lični obračun Koštunice i njegovih prilepaka sa ženom koja ih u svemu višestruko nadvisuje, a pre svega šarmom kojeg DSS nikada nije imao!
Препоруке:
212
40
5 уторак, 21 октобар 2014 12:17
s.p.Lajković
U startu su pukli ali naravno oni to ne znaju.
Препоруке:
160
34
6 уторак, 21 октобар 2014 12:19
bezimeni
kostunica i dalje sabotira svaki pokusaj opozicije.
Препоруке:
167
35
7 уторак, 21 октобар 2014 12:21
зашто, како ! ? !
Није ми ту ништа јасно ...

Што то нису радили претходних десет година у постојећој странци?
Препоруке:
173
30
8 уторак, 21 октобар 2014 12:22
ЗР
У београдским салонима би могли и да победе на изборима.

На Санду која хоће окупљање патриотског блока повика да наводно ради за СНС, а ови који цепају патриотску странку не раде, занимљиво становиште.
Препоруке:
164
31
9 уторак, 21 октобар 2014 12:27
juhu haha
Ovi kao da su bili kod don Mila na specijalizaciji čim su tako brzo "prelomili u mozgu".
"Državotvorni pokret" će proći kao i onaj "Narodni pokret Nebojša Pavković".
Ovaj je državotvoran koliko je i pavkovićev bio narodni.
Препоруке:
119
34
10 уторак, 21 октобар 2014 12:30
Паренти
Како може ова странка себе да назива државотворном када је учествовала у рушењу државе петог октобра 2000.год?
Како може да инсистира на својој неутралности када та опција објективно не постоји-окружени смо Нато земљама, имамо Нато базу-окупатора на сопственој територији, више практично не постоје јаки Несврстани, нити ДСС спомиње да би се њима приклонила?
Како може себе да назива патриотском када је та странка највећег српског патриоту Милошевића испоручила инквизиторском Хагу, у коме је и убијен?
Препоруке:
101
58
11 уторак, 21 октобар 2014 12:31
Југ
Јесте, државотворно, а неутрално! Шио ми га Ђуро!
Видели смо резултате такве државотворности и неутралности, једина замља света која хоће и може да нам помогне, спречена је да то уради.
А за то време, све тако неутрално наша војска вежба са Шиптарима и уводи неутралне НАТО стандарде...
Препоруке:
103
29
12 уторак, 21 октобар 2014 12:32
Мирко
Никитовићев пробни балон а задатак остаје исти. Опструирање опозиције и ништа друго.
Препоруке:
105
26
13 уторак, 21 октобар 2014 12:39
Шоми
Прво, тај потез схватио сам као непристајање групице људи која је била на челу странке да прихвати избор кандидата који није био њихов фаворит. Сада када су изгубили и када долазе промене у странци, одмах одлазе. Мени то оставља утисак као да им је најбитније да буду на челу странке и да их ДСС не занима ако нису на његовом челу.

Друго:

У данашње време посебно, ово име обавезује на практичну критику сваког колаборационизма са садашњим властима у Србији јер сарадња са њима значи убијање праве опозиције у Србији и поништење сваке могућности за насушном променом њене унутрашње и спољне политике,


Управо је за време док је Самарџић заједно с Коштуницом био на челу ДСС-а и настала сарадња ДСС-а и СНС-а, како у Београду, тако и и 2012. године када је Коштуница подржао Томислава Николића.
Препоруке:
121
22
14 уторак, 21 октобар 2014 12:43
Miroslav
Ovi osnivaci sigurno nisu poslusnici SNS, poput Sandinih nesrecnika, i to im je najbolja moguca preporuka. Sve ostalo ce vreme pokazati.
Novi pocetak i neka im je sa srecom.
Препоруке:
47
125
15 уторак, 21 октобар 2014 12:45
Karl Marx
Bas se pitam zasto ljudi misle da Sanda (odnosno Mladenovic) radi za Vucica:

1. Mozda zato sto je tokom izbora favorizovana u medijima? A znamo ko kontrolise medije.

2. Mozda zato sto je podrzana od svih lokalnih funkcionera DSS u Naprednjackoj vlasti u SVIM vecim gradovima u Srbiji? Ljudima koji su izabrani za podpredsednike stranke.

3. Mozda zato sto javno podrzava ucesce stranke u Naprednjackoj vlasti na lokalu? Sto je svakako bio uslov njenoj podrsci.

4. Mozda zato sto nema slobodu da kritikuje SNS?

5. Mozda zato sto dozvoljava da je Mladenovic demantuje kada se usudi da kritikuje SNS? Sto se desilo posle njene kritike Beograda na vodi.

6. Mozda zato sto nece da ispuni glavno obecanje iz svoje kampanje, a to je koalicija sa Dverima? Zasto ga nece ispuniti? Da ne bi uznemirila Vucica koji ne zeli da vidi Dveri u koaliciji koja prelazi cenzus.
Препоруке:
52
76
16 уторак, 21 октобар 2014 12:52
nn
Kolika je cena postenja Samardzicu? Dela ce pokazati ko je vera a ko je nevera! Za sad vam dela ne idu u prilog. Samo ste saboteri patriotske opozicije.
Препоруке:
80
34
17 уторак, 21 октобар 2014 13:05
Форевер Јанг
А што се брукају? Ако то треба Андреји Младеновићу, шта ће професору Самарџићу овај блам? Шта им је толико Санда нажао учинила. Срамота! Жао ми је што сам икада гласао за њих. Баш су испали нуле.
Препоруке:
109
35
18 уторак, 21 октобар 2014 13:14
s.j Себични никоговићи
Јел то намеравате неку другу државу творити? То вам је једино и преостало, пошто државници нисте а политички сте пропали.

Нека вас је стид. Ви сте све оно што није било у реду са старим ДСС-ом. На новом је да покаже да није наследних вашег издајничких петооктобарског чеда, већ истински патриотска странка.
Препоруке:
77
31
19 уторак, 21 октобар 2014 13:18
на жалост
Један квалитетан и паметан човек у потпуно погрешној причи. Штета!
Препоруке:
80
30
20 уторак, 21 октобар 2014 13:32
Саша
јадно
Препоруке:
76
24
21 уторак, 21 октобар 2014 13:34
Јован
Из надимака - већином непрепознатљивих за овај сајт, част изузецима ( са пахуљицама и без њих, зарђалих и осталих, двераца, вадикала итд ), да је најезда назадњачких скакаваца, доказ о преузимању странке од стране "освешћених" чланова ДСС-а; читај, оних који су "преломили мозак" ( на ново-црногорском ).
Разумљива је њихова озлојеђеност, осим логотипа ништа им не остаје за функцију смоквиног листа.
Питање:
Зар нема ничег нормалнијег од напуштања странке са чијом се будућом политиком не слажете?
Препоруке:
43
30
22 уторак, 21 октобар 2014 13:37
državni-tvorovi
Vi ste svoju državotvornost dokazali na KiM, očekujem da u vaše članstvo pohrle najpre šiptari pa zatim svim ostali anti-srpski državotvorni aktivisti!
Препоруке:
42
36
23 уторак, 21 октобар 2014 13:48
bezimeni
jovane, kakvi vadikali i dverci, posredi su cinjenice. sorosevci su ga iskoristili da skinu slobu. a sorosevci danas ga iskoristavaju da opstruise opoziciju. uvek je delovao protiv patriotske opcije, nebitno bila ona vlast ili opozicija. skriveni je veca posast od ociglednog izdajnika.
Препоруке:
52
32
24 уторак, 21 октобар 2014 13:55
SLAVKO-NOVI SAD
VIDECEMO JOS KO CE OD UGLEDNIJIH LJUDI PORED SAMARDZICA BITI U OVOM POKRETU I KAKVU CE POLITIKU ZASTUPATI PA MOZDA I VREDI GLASATI ZA NJIH,KAZEM MOZDA,VIDECEMO...
Препоруке:
35
42
25 уторак, 21 октобар 2014 13:58
Karl Marx
@ Jovan

U pravu si da se na osnovu nadimaka primecuju botovi. Primecuju se i na osnovu duzine komentara. Oni duzi, argumentovani, obicno podrzavaju Kostunicu, dok oni kraci, manje argumentovani obicno podrzavaju Sandu. Indikativno je i uniformisano ocenjivanje komentara koje je ocigledno organizovano iz stranackih centara. Ne mogu se slaziti da se radi o ljudima iz Dveri ili Radikala. Mislim da se radi o drugim grupacijama.

I najzad, sta je nelogicnije? Da clanovi DSS-a NAPUSTAJU stranku zato sto je promenila politiku ili da clanovi SNS-a NE NAPUSTAJU stranku zato sto je promenila politiku?
Препоруке:
45
26
26 уторак, 21 октобар 2014 14:22
Naivni gradjanin
Čudi me da nisu uzeli ime Neutralna stranka. Ovo državotvorno nekako mirise na suvenrenizam, sumnjivo sumnjivo...
Препоруке:
68
27
27 уторак, 21 октобар 2014 14:24
Владимир
Наравно да је логично и политички исправно, изаћи из станке која је окренула леђа сопственом политичком програму.
Знате, у Србији ипак има људи који се не могу купити местом апаратчика или назови функционера у локалној самоуправи.
На једном другом сајту, у коментару на ову вест, један коментатор је написао: "Шта хоће овај Самарџић, а прима плату као професор факултета, нека ћути и предаје."
То је огледало садашње Србије, ћути, климај главом и лажи, а награда ће уследити, једног дана, линдбурга месеца.
Људи који су изашли из ДСС-а, нису ничији послушници, то су људи који се једноставно не слажу и нису слуге. Они што су остали, ваљда знају шта раде, интерес њихов је јасан, а корист је очигледно лична.
Читајте Викиликс, све ће вам бити јасно, и Носферату, и одрађивање посла изнутра, и спољна подршка, све.
Очигледно је да борци против тога и нестанка идеја одбране Србије нису одустали и зато им свима честитам на новом почетку.
Препоруке:
36
40
28 уторак, 21 октобар 2014 14:34
Београђанин
Ех, Коштунице, Коштунице... забијаш клипове у ДСС и фрагменитишеш опозицију, уместо да је уједињујеш. Ово је твоје последње непошинство, којим доказујеш да су за тебе лични интереси и сујете изнад сујете.

Прикључујем се јетким оценама Рђосава, ти си заиста највећи смутљивац српске политике.
Препоруке:
67
29
29 уторак, 21 октобар 2014 14:54
Најзад добра вест
и наде за боље сутра. Сви на листи познати из скупштинских расправа, државотворни, родољубиви...радујем се, после дуже времена!Већ мишљах мораћу се уздржати на претходним и уопште изборима, али наравно било би ужасно да ми верни Коштуничини гласачи немамо за кога, за Србију наравно увек, али никоме другом не верујем да ради у корист Србије сем ове екипе!Браво!!!
Препоруке:
28
34
30 уторак, 21 октобар 2014 14:59
Oliver Kromvel
Taj pokret će biti statistička greška,debatni klub ostarelih politikanata koji umesto da idu da čuvaju unuke još uvek se nešto trte i glume neko ludilo.
Препоруке:
72
27
31 уторак, 21 октобар 2014 14:59
Мићко
Па добро, све долази на своје.
Ако Санда успе да изведе Андреју Младеновића из београдске власти, од ових државотворних неће остати ни камен на камену. А ДСС би стварно могао да се ослободи море која га као нека црна сенка притиска ваљда још од самог оснивања.
Њихова је улога непринципијелна и хајкачка. Али, баш зато што је таква, на дужи рок би се могла показати као корисна са ширег друштвеног становишта. И ако се покаже корисна, од ње ће најмање профитирати баш они. Па ће тако и космичка правда бити задовољена.
Санда је на потезу. Санда, реци попу поп и бобу боб. На начин да те добро чују у београдском одбору. И онда : напред у славу.
Препоруке:
39
22
32 уторак, 21 октобар 2014 15:08
Стеф
Логично и очекивано. Како год да размеримо политичку памет Санде и проф. Самарџића, он је увек у предности. Не разумем оне који Санду ''бране'' од бившег чланства и руководства. Та прича је завршена и образложена. Нико нема ништа лично против Санде, али она је репрезент другачије политике. На сличан начин је настао и ДСС, да не повлачимо ту аналогију. Иначе, речник дежурних бранитеља садашњег руководства често користи вучићевски новоговор о великој угрожености и још већој жртви. Изгледа да се у истом лонцу кувају ти медијски зачини.
Препоруке:
31
31
33 уторак, 21 октобар 2014 15:11
Ранко
Господина Самарџића је Покрајински одбор ДСС за Косово и Метохију најпре предложио као кандидата за председника странке на 12. Скупштини ДСС. Господин Самарџић је рекао да је сарађивао са тим људима и да је због тога дужан да озбиљно размисли о томе, да ти људи нису било ко већ да су то најбољи Срби. Након размишљања је саопштио да због обавеза на факултету није у могућности да се посвети странци.
Након тога је ПО ДСС за КиМ предложио др Санду Рашковић Ивић. Одједном, Слободан Самарџић се појављује на листи Милоша Алигрудића као кандидат за потпредседника странке, што је и легитимно али и даље стоји образложење да нема када да се бави странком.
На изборној Скупштини побеђује тим др Санде Рашковић Ивић а Самарџић није добио довољно гласова скупштинара чак ни да постане члан главног одбора странке.

Сада он оснива странку. Одакле професоре одједном довољно времена да се бавите са странком? Да ли су професоре Срби са КиМ и даље најбољи Срби? Како вас није срамота професоре?
Препоруке:
82
21
34 уторак, 21 октобар 2014 15:13
...
хаха ал су се ражестили Дверјани и вадикали, мислили покупиће лешинарски Коштуничине гласове, нису имали шансе ни пре а сада немају ни они ни њихове експозитуре.
Одличан потез!!
Искусни политичари и људи чијег искуства, знања и добрих намера се Србија, у овом одсудном тренутку, посвемашњег суноврата, не смеју одрећи!
Препоруке:
29
48
35 уторак, 21 октобар 2014 15:16
Музика за моје уши
Браво! Тако треба.
Ајд да се евроатлантисти екс вадикали Вучићи и компанија нервирају због неуспелог плана.
Ово је екипа отпорна на америчке рецепте, већ су знали шта се спрема према депешама из Викиликса, Монтгомери нема шансе као што никад није имао код Коштуничиних и екипе, па ни његови рецепти!
Ћераћемо се ми још!
Глас као и увек иде Коштуници и људима којима он верује, јер другима сем њему не верујем.
Ове људе сам слушао у Скупштини, то је оно што Србији недостаје а чега је Србију лишио Кирби, Мас и домаћи помагачи...
Препоруке:
32
39
36 уторак, 21 октобар 2014 15:32
Најмањи
Да, да идеја државности је толико различита од идеје суверености!; која је, узгред буди речено, вишезначна до те мере да уопште нема одређено значење. Ето, ниједна странка се не залаже за идеју државности, само разочарани оснивачи ДСС.
Каква искључивост ових људи!
Препоруке:
26
23
37 уторак, 21 октобар 2014 15:49
Da da
Mislim da ce se javnost iznenaditi kad sazna ko je pod uticajem britanske obavestajne sluzbe sabotirao formiranje patriotskog bloka.Zapitajte se sto je Kostunica 2008 isao na izbore,iako je u skupstini imao vecinu sa radikalima.
Препоруке:
37
23
38 уторак, 21 октобар 2014 15:51
Zoran
Ne mogu da razumem kako to da je dobro za drzavu na duge staze da se jedna patriotska stranka od 4% podrske medju biracima deli na cetiri? Nenad Popovic je vec osnovao stranku, Sinisa Kovacevic najavio, Samardzic I grupa oko njega to cine ovih dana... Zar nebi bilo bolje za Srbiju da se udruze oko glavnog cilja: zaustavljanje propadanja zemlje na "putu bez alternative", daljeg ponizavanja od strane petorazrednih politicara poput Kacina i kojekakvih austrijskih i nemackih parlamentaraca, a o stranim ambasadorima da i ne govorimo. Zar ne mogu da se okupe oko nekog ekonomskog programa koji je alternativa ovom bezumnom samounistenju na putu za EU a ne da vode semanticke rasprave oko drzavotvornosti, suverenizma i neutralnosti?Zar zbilja iko od njih ocekuje da ce u novoj stranci na sledecim i onim tamo, i onim jos tamo izborima dobiti vise od 1-2% glasova?Ako su sa 22% pali na 4% u roku od 4-5 godina, kako mogu da ocekuju da ce ikada preci census ovako usitnjeni? Steta; velika steta.
Препоруке:
42
6
39 уторак, 21 октобар 2014 15:56
Komentatori
Negativni komentatori, jel vi to iz uverenja radite za interese americke ambasade, navikli ste da slusate Montgomerija vadikali...e pa oni nikada nikoga nisu slusali, pa kod njih ti fazoni ne pale, malo su inteligentniji od drugih.
Bravo, samo napred, nasi glasovi obezbedjeni kao i pre za Kostunicu / jedino!
Препоруке:
24
33
40 уторак, 21 октобар 2014 15:57
Milan Tomić
Ne mogu da otrpim a da nešto ne prozborim. Kaže se državotvorni pokret, sloboda Srbije...pa onda neutralitet. To isto govori i dr Sanda rašković Ivić kroz pojam suvereniteta (slobodna država, koji "semantički" prethodi neutralnosti, kako kaže prof. Vladeta Janković. Dakle, ovde se ne radi o napuštanju programa DSS, već o neprihvatanju stranačke manjine da određeni ljudi vode stranku...Maske su definitivno pale...
Препоруке:
46
17
41 уторак, 21 октобар 2014 16:13
Da da neinformisanom
Moze biti samo obrnuto da radikali nisu isli sa Kostunicom, procitajte nesto pre nego ovako nesto odvavlite, ako ne volite da citate izguglajte Nikolu Vrzica koji je na srb. preveo Wikileaks depese gde amerikanci kazu da su Kostunicu radikali oduvali kada im je ponudio da idu zajedno i sacuvaju KiM, posto je Kostunica bio preglasan od Tadicca i Dinkica na vladi. Bio je prinudjen da ide na izbore upravo zbog NEPODRSKE radikala odnosno Seselja i ekipe!
Uostalom ako neko sumnja za koga radi Montgomeri koji je formirao SNS onda taj moze i poverovati da englezi imaju veze sa Kostunicom *koga su uzgred operacijom bandit u Sarajevu 2003 planirali da snajperskim metkom ubiju! FUJ, sta ovde ljudi prosipaju! Ma kakav Pera Lukovic, ovo su komentatori kao da su iz srca Lenglija, sa ovakvima nema spasa, ti su i izrodili ove izrode na vlasti, Kostunica je za njih i sve CAR!
Препоруке:
21
25
42 уторак, 21 октобар 2014 16:16
Вадикали су смрт Србије
Да су подржали Коштуницу око КиМ и дали му подршку Тадић а ни ови које је њихове направио - данас не би били на власти, не би било Бриселског споразума, привредног суноврата и Раме и отвореног управљања преко медија амбасадора енглеске, америке и немачке - Србијом!
То су вадикали Србији донели - то што имамо данас! Не могу се опрати и нико их не може опрати, могу измишљати до сутра кривце где их нема, а не виде их у себи!
Препоруке:
27
19
43 уторак, 21 октобар 2014 16:27
Сокенекос
Свака част за потез! Једино ме и занимало шта ће да ураде оснивачи ДСС-а након ДБовског разбијања једине државотворне странке.

А по пплану окупатора, била им је намењена улога фикуса, климача главом на све оно што њихове слуге – окупљене у септичкој јами српске политичке сцене зване СНС - урадише и раде по земљи Србији, и којем опет помрсише рачуне!

Није још готово док не буде готово! Нисмо сви на продају, иако од нас многи појефтинише. Издржати, и борити се до краја, и сачувати образ. Превара жУдбе није успеела! – јавља викеликс.
Препоруке:
19
17
44 уторак, 21 октобар 2014 17:01
Slavomir Srpski, Zasto Srbija voli Kostunicu??
1. Dobro je da se odzi Kostunicin program na srpskoj politickoj sceni Za to je Samardzic najpogodniji, kao jedan od njavaznijih saradnika i to dugo godina.

2. Ovim se pokazuje da je razbijanje DSS od strane gladnih odbornika neuspeo cin: napustanje takvog stranackog udara je politicke prirode, i evo dokaza.

3. Cenim hrabrost svih da se krene od nule i bez znacajnih investitora. To je garancija samostalnosti i drzavotvornosti ove stranke, koja nice na pepelu urusene DSS.

4. Nova stranka mora da bude ostra politicka opozicija: ne sme u bilo kakvu saradnju sa Vucicevim rezimom, za razliku od "DSS" Mladenovica i njegovog potparola Sande.

5. Neuspeh americke ambasade ovim se dokazuje: nisu nas eliminisali sa politicke scene. Naprotiv!

6. Sada samo ocekujemo dalji kolaps Vucicevog rezima, jer narod pocinje da se trezni od vodenih Beograda i jevropskih investiranja: gde su?

7. Nova stranka bez skupe strukture po lokalima moze da uspesnije vodi politicku borbu danas.
Препоруке:
16
34
45 уторак, 21 октобар 2014 17:11
Slavomir Srpski, Zasto
Zasto je dobro da se ova stranka nazove pokretom?

Pa bas zato da to bude sirok narodni pokret, onaj kojim smo uspeli da Slobu da ostavimo u istoriju, a tako cemo bogami i sa mladanim Vucicem.

I njega ce ovaj antievropski pokret drzavotvorne stranke da urusi do temelja. Pad Vucica je izvestan a mi cemo ga samo ubrzati sa svima onima kojima je na srcu slobodna Srbija, izvan Briselskih okova i funkcionera koji bi nama vladali.

Drzavotvornost danas znaci da se prekine ulazak u jedan nama neprijateljski savez, gde bi bila beznacajni podrepak i kolonija! Povratak Srbije da se odredi kao nezavisna drzava, politicki neutralna, je u suprotnosti sa ovim sto nam radi vlada kada smanjije drzavni suverenitet na racun suvereniteta Brisela. Kada oduzima drzavnost i srpske drzavne institucije na Kosovu i Metohiji. Kada gazi sopstveni Ustav!

Ovaj politicki drzavotvorni pokret treba da promeni pravac Srbije i da nas spase od Brisela!
Препоруке:
17
28
46 уторак, 21 октобар 2014 17:21
Саша
Ко је ко у Центру за либерално демократске студије

http://www.clds.rs/newsite/onama.html

Наравно, верници ће рећи: па шта, све су то велики стручњаци, ето ту су и Хибер и Матковићева, доказани патриоти.
Препоруке:
15
6
47 уторак, 21 октобар 2014 17:48
Jasna
Aha,ha ,znala sam !
Jos prosle nedelje napisala sam ,ala se rascvetao Razlicak.
Препоруке:
22
18
48 уторак, 21 октобар 2014 17:48
Jasna
Vise bi im odgovaro naziv "Stranka rascvetalog Razlicka"!
Препоруке:
21
23
49 уторак, 21 октобар 2014 17:58
Peter RV
Posmatrajte supremni sarkazam.
Oni koji su unistili drzavu stvaraju 'drzavotvornu stranku'!
Препоруке:
37
18
50 уторак, 21 октобар 2014 18:16
ЗОРАН
Да ли је и ово налог од Вашх газда из МИ 6?
Препоруке:
26
16
51 уторак, 21 октобар 2014 18:24
golfer
još jednom za vas gospodu koja osnivate novu stranku, pokret, udruženje građana - recite nam koliko ste na predhodnim izborima na vašim biračkim mestima, u sredinama gde vas poznaju, koliko ste osvojili glasova, koliko je vaših komšija glasalo za stranku na čijoj ste listi vi bili ?
kako vas bre nije sramota više - ne znate dobar dan da kažete svojim komšijama, a hoćete svima nama da solite pamet. Pa neki od vas nisu smeli u izbornoj kamapnji da se pojave u sredinama u kojima žive.
Препоруке:
36
13
52 уторак, 21 октобар 2014 18:59
Доста са извртањем чињеница - нисмо ми овце!
"У данашње време посебно, ово име обавезује на практичну критику сваког колаборационизма са садашњим властима у Србији јер сарадња са њима значи убијање праве опозиције у Србији и поништење сваке могућности за насушном променом њене унутрашње и спољне политике", рекао је Самарџић.
Па ко нас је, ако не Коштуница позвао да гласамо за Тому у другом кругу избора – и гласасмо. Па кад се видело у шта се ова власт преметнула, ко је, ако не Коштуница и остали који су сад изашли из странке и праве нову, одлучио да ДСС, како Самарџић каже, „колаборира са садашњим властима“ тј. учествује у власти у Београду и ко зна још где? Ко је, ако не они, одлучио да ДСС не иде на обједињавање свих опозиционих патриотских снага за изборе, па сви остадоше ван парламента – на штету народа и државе? Просто је невероватно шта Самарџић, кога смо поштовали, прича и мисли да овај народ не само да слабо памти, већ и не види оно што му пред очима стоји. Како га није срамота?
Препоруке:
44
15
53 уторак, 21 октобар 2014 19:05
Slavomir Srpski, Dnevnik iz zemunice
Elem danas da napisem; Jesen pada a lisce se bojama prelilo, na planini cist vazduh, sve se sprema, pa i ja. Nacepao sam drva, spremi zimnicu za hajdukovanje..jasta, bice buna i pobuna.

Elem, evo poce se druzina opet sakupljati za novu bunu, za novi antifasisticki-anti-evropski front. I moram i ja sa njima u boj, puske su spremne, i odeca je spremna, ne smeta ni jesen ni zima.

Podize se feniks ptica, americka ambasada nas ne smiri,niti ce Srbiju smiriti. Lesinari vec mislili da sahrane jos zivog Kostunicu,a neki bi i da ga spale kao mosti Svetog Save na Vracaru!!

Elem,pobrkali su loncice mogu samo da alaucu i da se mrznu od zime. Nista nam ne mogu,osim pljuvacina i jeda. Pa neka se tako i utrose...

A mi sada mirisemo vazduh i merimo vetrove dokle je stiglo nezadovoljstvo u narodu, i kada ce poceti dan za bune.. vec ih vidim, srusicemo opet rezime, pocevsi od Vucicevog. Ove lazne DSS oko Sande ostavicemo da saradjuju sa vlastima, neka se sami izblamiraju. To je njiovo..
Препоруке:
18
26
54 уторак, 21 октобар 2014 20:02
Из Норвешке
Није ово ништа.Тек ће кренути паљба,дрвље и камење невиђених размера ако Санда којим случајем почне да форсира или спомиње Русију.
Препоруке:
42
9
55 уторак, 21 октобар 2014 20:19
Драгославић
Нико још није размишљао о напуштању политике?
Велика је државна сиса, ако си јој близу!
Препоруке:
29
7
56 уторак, 21 октобар 2014 20:30
Немојте ми о "буни" ДСС-а причати
За: Slavomir Srpski, Dnevnik iz zemunice

Немојте нам "о буни на дахије" у организацији ових који су из ДСС-а изашли, причати. Да је ДСС био тако агилан, активан, борбен, присутан у народу, зар би остао ван парламента. Спремност ДСС-а да се на улици бори за своје циљеве, за народно добро, је била врло ретка. Кад смо сви месецима, свакодневно демонстрирали против Слобине крађе избора 1996.г, од ДСС-а међу народом виђала сам само Владету Јанковића! Не знам да ли ДСС-у није одговарао плебејски оквир протеста или уопште такав вид политичког деловања. Била сам изненађена и разочарана. Да је ДСС досад иоле показао способност за агилно јавно деловање, ван салонског оквира собе за конференције за штампу у својој централи, онда бих поверовала "Дневнику из земунице". Али можда нису досад чули за "Славомира Српског" и препустили му организовање таквог деловања странке, јер иначе не би били (ДСС) овде где су сад, а ни ми. Стога је "буна на дахије" у њиховој организацији само бајка.
Препоруке:
24
15
57 уторак, 21 октобар 2014 20:47
Нимбус
Назив јесте рогобатан.
Но, ако се Покрету прикључи Коштуница, сигурно ћу се учланити.
З`инат душманима живим.
Препоруке:
14
26
58 уторак, 21 октобар 2014 20:55
Петер РВ
@Slavomir Srpski, Zasto Srbija voli Kostunicu??
Па зато што је оставио масу посланика у Скупштини ,Санди на расположење!
Галантни тип!

У следећем вашем есеју покушајте наставак овога, у форми- Зашто Србија мора да излуди за Коштуницом ????????
Препоруке:
20
9
59 уторак, 21 октобар 2014 21:01
Slavomir Srpski
Немојте нам "о буни на дахије" у организацији ових који су из ДСС-а изашли, причати. Да је ДСС био тако агилан, активан, борбен, присутан у народу, зар би остао ван парламента.

Tu kritiku morate upraviti na Sandine odbornike, jer ONI su ta spona sa narodom i medju narodom. U stvari, ONI su zatajili, a ne program Kostunicin.
Kada je Kostunica dao ostavku, onda je pocela otvorena saradnja Mladenovica i drugih odbornika na lokalu sa rezimskim vlastima!! To svakako nije bio Kostunicin program.

Sto se tice buna da vam pomognem: bune ne dize jedna stranka, vec nezadovoljan narod. A kada vazduh pomirise na bune, onda se nadje stranka da to bolje usmeri i organizuje, da da program i eventualno koordinaciju. Dakle, ja napisah da mi "mirisemo vazduh i merimo vetrove", da spoznamo vreme kada ce narod na noge. Mi nismo (samo) noge vec misleci deo, far za orijentisanje,i puni smo znanja, profesora, iskustva, sto ce zatrebati pobunjenom NARODU.
Препоруке:
11
11
60 уторак, 21 октобар 2014 21:14
Slavomir Srpski, Biju Srbi a biju i Turci a..
Da odgovorim jes neobavestenim Peter RV i sotalim, jer padaju u ogromne spoznajne metodoloske greske i urban-legende.

Oni kao mali Perica zamisljaju da je Predsednik Stranke jedan Musa Kesedjija koji ce stati na megdan Vucicu medju zakrvljenom publikom "naroda na Kele_Megdanu!!!

Dakle za njih ne moze taj Musa Kesedzija da bude profesor "salonski" i da razmislja, vec eto, mora medju narod da se tuce da bije ili da guli krompir!!

Dakle Kostunica je "salonski" jer nije izasao recimo na ulicu da bije nekog pedera ili sta ti znam koga, ili da bude na bedemu tvrdjave i kao Hajduk Veljko da jednim pucnjem pobije pola Turaka!! Takvo vidjnje intelektualca lidera stranke je pateticno i smesno, i pre svega daleko od bilo kakve realnosti. I stab generala radi planove u utvrdjenjima, a ne u rovu na frontu. Kostunica je bio general sa idejama i moralnim svojstvima, a ne Musa Kesedzija ili Hajduk Veljko na konju "medj narodom". Podbacila mu je vojska odbornika. Zato ih i ostavi!!
Препоруке:
15
12
61 уторак, 21 октобар 2014 21:16
Милорад Ђошић, пилот
Српско Удружење Ћирилица Београд је пружило пуну подршку госпођи Санди Рашковић Ивић. Овај лик не може ни унапред из места да скочи, а за уназадно гледање у историју може само да сања. Ми смо надпартијско Удружење чији је УО састављен од 11 академски образованих људи, а двоје су на чекању. Поред УО имамо и децу која ће тек да порасту. О осталим члановима не бих, али имамо првог Србина САН-у.Погодите ко нас подржава?Послаћу подршку коју смо упутили госпођи Санди НСПМ-у.
Препоруке:
29
13
62 уторак, 21 октобар 2014 21:27
Slavomir Srpski, @Peter RV
У следећем вашем есеју покушајте наставак овога, у форми- Зашто Србија мора да излуди за Коштуницом ?


Postavljanjem ovakvog besmislenog pitanja sebe postavljate u situaciju za ispiivanje ludila.

Elem, Srbija nista ne MORA. Sano bahati ljudi mogu tako neko "moranje" nekome da namecu. Ne, Srbija MOZE a ne mora da se buni, narod MOZE a ne mora da postane nezadovoljan do granice da izadje na ulice.

Toliko o "moranju". Sto se tice izludjivanja, mozda je to vas licni kompleks, ali NIKAD metod demokratske stranke Kostunice, koja nikada ne poziva ni na manju ludost a kamoli izludjivanja. Naprotiv, stalozeno (ili kako vi nabijate "salonski") poziva na zdrav razum, umerenost, svesnost i moralnost u delovanju. Ludilo vodi najcesce u zlocine, a to mi nikada necemo prihvatiti. Vec samo razum, postenje i otpor nasilju.
Препоруке:
8
15
63 уторак, 21 октобар 2014 21:28
Nemanja@karl marks
1.Ovo je smesna izjava,ona je favorizovano?Gde je favorizovana?Sta clanovi skupstine DSS gledaju tv po ceo dan i truju se tim informacijama,i onda tako podlezni velikom vecinom izabrase Sandu. Ovo su bili unutarstrancki izbori,i posledica je pobeda Sande.A uzrok sto se desilo,apsolutno nezadovoljstvo clanova DSS nacinom vodjenja ove stranke.Da citiram Voju Seselja,krdo slonova da su kandidovali oni bi pobedili.
2.Ne posotji mesto u srbiji gde DSS nije sa SNS.Ta odluka nije doneta par dana posle pobede Sande R.I. nego je doneta mnogo pre.Konkretno Novi Sad,evo vec dve godine.Znaci bili su na vlasti sa SNS i za vreme kad je V.Kostunica bio na celu stranke.I isti ti su Kostunicu izabrali 2014 u januaru za predsednika.I sta cemo sad?Da li tom vasom logikom znaci da je i Kostunica SNS covek,jer su njega pre 10 meseci podrzali isti ti lokalni funkcioneri kako vi kazete?
3.Ona podrzava ono sto pise u statutu DSS.I taj statut je vec podosta star.A u njemu pise da lokalni i gradski odbori
Препоруке:
16
9
64 уторак, 21 октобар 2014 21:29
nemanja@karl marks
imaju apsolutnu samostalno da donose odluke. I tako treba i da ostane.Ono sto je cinjenica da ako krene pravljenje jednog nac bloka i ostra kritika prema SNS,da ce DSS biti prosto isteran iz mnogih lokalnih i gradskih vlasti.Vec su bile neke price po novinama da SNS ce iz Beogradske vlasti da izbaci DSS.
4.Videli smo kritiku koja je urdoila plodom od strane Samardzica i ostlih.4 posto ispod cenzusa.Vrhunac kritike.
5.Sad ste skocili sami sebi u stomak svojom kontradiktorosnocu.Prvo kazete da Sanda ne krtikuje SNS,a onda kazete kako Mladenovic mora da demantuje njene kritike.Sta da demantuje ,ako nikad ne kritikuje SNS.
6.DSS ce zajedno sa Dverima i ostalima da napravi siroku koaliciju.Kaolko je njena sujeta nepstojeca govori i njeno danansnje obavestenje gde kaze da moze da saradjuje i sa tom novom strankom.

A ja vas podsecam da je Milos Aligrudic kritikovo Sandu upravo zbog najavljene saradnje sa Nenadom Popovicem.Pa se pitam sta Milos ima sad da kaze za svoje saborce ?
Препоруке:
16
9
65 уторак, 21 октобар 2014 21:34
sokrat
@ Parenti

Slobodan Milošević je bio srpski komunista i kao
takav je i sahranjen u tuđem dvorištu.

P.S.

Srbi se sahranjuju na groblju a komunisti kako ko stigne.
Препоруке:
12
15
66 уторак, 21 октобар 2014 21:37
Ономе што изврће чињенице мислећи да су други овце
"Па ко нас је, ако не Коштуница позвао да гласамо за Тому у другом кругу избора – и гласасмо. Па кад се видело у шта се ова власт преметнула, ко је, ако не Коштуница "
Дакле, прво писац овог коментара верујем да није послушао Коштуницу, јер није гласач ДССа, ја јесам и послушао сам из простог разлога што Коштуници верујем, он то поверење никада није изиграо. Објавио је и зашто га је подржао, јер је Николић пристао да потпише споразум у замену за његову подршку да НЕЋЕ СНС МЕЊАТИ УСТАВ!
НЕ ИЗВРЋИТЕ ЧИЊЕНИЦЕ НИСУ СВИ "паметни" ко вадикали што изнедрише највеће издајице Србије од памтивека!
Препоруке:
14
15
67 уторак, 21 октобар 2014 21:41
nemanja@slavomir srpski
Meni su mnogi uvek zamerali,cak i sale zbijali da sam opsednut V.Kostunicom.Nikad nisam bio opsednut ali da sam politicki istomisljenik i da jedini drzavnik u dvadeset i nesto godina politickog zivota kod nas to definitivno jeste.Ali vi gospodine ne znam sta da kazem za vas odnos prema V.Kostunici. Ali ono sto je najbitnije,vi morate da prihvatite da je V.Kostunica proslost.Ako nista drugo samo zbog dva razloga.Prvi jer je sam tako hteo,sam se povuko i otsisao gospodski onako kako je u politiku i usao.Drugo pa i sam zakon prirode.Pa covek ima 70 godina,pa vreme je bilo da se povuce iskreno.U sustini on se i jeste povuko jos 2008 godine.
DSS cine ljudi i ideja.Niti je Kostunica bio jedini,niti je on samo doneo tu ideju politicke neutralnosti.Ocete da vam sad vadim programe DSS i da vam kacim linkove?Nije bas istina da je DSS od pocetka imo taj program.

Meni ste zamerili da raspaljujem podele pred izbore,ja sam mogo i da se slozim sa vama.A gde je osuda onima koji su podelili DSS?
Препоруке:
17
8
68 уторак, 21 октобар 2014 21:45
Slobo
Kao covjek sa prostora Republike Srpske g.Kostunicu moram da cjenim za ono sto je uradio za Srbe u RS.I dalje mislim da je to zadnji moralni i principijelni politicar u regionu,jer pogledajte danas kakva se mrznja stvara izmedju politickih stranki iz samo jednog razloga pljacke narodne imovine.Koliko se god ne slagali sa pojedinim odlukama g.Kostunice moramo ga cijeniti,a prica o tome da li je izdajnik ili patriota je smjesna.
Препоруке:
19
12
69 уторак, 21 октобар 2014 21:51
Софтвер за фиктивно креирање јавног мнења на сајту НСПМа
очигледно само функционише када је реч о првим коментарима, ту је огроман број плусева а мислим да је неко од коментатора рекао да је реч о СНС софтверу који су добили од ментора американаца, погледајте само колико има плусева за пљувачину по Самарџићу па ћете закључити коме овај потез Самарџића не одговара - СНСу и Монтгомерију и екипи домаћих корисних идиота из квази родољубивог сектора бивших а можда и садашњих другара вучића и нових им другара Дверјана! Обе екипе имају мозак у Вашингтону! За Двери знам и особу која их саветује, из штаба Барака Обаме, арапског презимена, мрзи Коштуницу ко никога!
Препоруке:
13
14
70 уторак, 21 октобар 2014 21:55
Karl Marx
Sanda je danas gostovala na dve lokalne (kablovske) televizije. Za 1 sat i 50 minuta, niti jednom nije pomenula Vucica ili SNS. DSS je postala politicka verzija nedeljnika Pecat. Veoma zdrava, pro Ruska prica o Srpskim nacionalnim interesima ali bez kritike rezima.

Jedini put kada je Sanda kritikovala rezim (oko Beograda na vodi), vec narednog dana je demantovana od Mladenovica. Secam se da je pre 12. Oktobra DSS zestoko kritikovao Vucica. Ali posle Sandine (Mladenoviceve) pobede, nisam cuo niti jednu kritiku. Zar je Mladenovicevo mesto zamenika gradonacelnika vaznije od opstanka stranke za koji je neophodno napadati rezim?

Sandino glavno predizborno obecanje je bila koalicija sa Dverima. Ali da li ce Dveri praviti predizbornu koaliciju sa nekim ko decidirano odbija da kritikuje rezim? I jos vaznije, da li DSS uopste sme da ulazi u predizbornu koaliciju sa nekim ko javno kritikuje Vucica?
Препоруке:
14
12
71 уторак, 21 октобар 2014 21:59
Ауу сине
да су коментатори НСПМ у ствари они Петра Луковића, друге Србије, Жарка Кораћа (само он толико мрзи Коштуницу) Чеде Јовановића, Чанка....ауу корисни идиоти шта ли?
Ал трља руке Монтгомери и Кирби, постигли двоструки циљ елиминисали Коштуницу и уз то имају подршку наводних родољуба?
Па зар се мало браћо што ружите не замислите, у чију корист ВИ У СТВАРИ РАДИТЕ! ГДЕ ЋЕ ВАМ ГРЕШНА ДУША?!
Препоруке:
12
18
72 уторак, 21 октобар 2014 22:00
Коштуницу
само можемо од блата да правимо!
То је изузетан човек принципијелан и урадио све у интересу и искључиво у интересу Србије!
За то му ВЕЧИТА хвала!
Спаси Србију и врати се Коштунице!
Препоруке:
13
26
73 уторак, 21 октобар 2014 22:10
Пеко Живковић
Формирате само још једну? Има вас довољно да формирате бар још неколико странчица! Само храбро. Уситњавајте! Ситно, ситно, што ситније!
Проф. Самарџићу, многе сте дојучерашње присталице, мало је рећи, разочарали.
Препоруке:
21
8
74 уторак, 21 октобар 2014 22:20
Горан Јевтовић
ДСС је била и остала "политичка" странка БРИТАНСКЕ ОБАВЕШТАЈНЕ СЛУЖБЕ и то њеног СУБВЕРЗИВНОГ ДЕЛА.
Неколико ликова у тој "странци" је, у једној од најподмуклијих прича српске историје, одиграло и још увек игра прецизно одређену улогу.
Све их је заједно водио Коштуница доктор Војислав, који је још половином 70-тих, као српски националиста, врло конкретно придобијен, а затим пажљиво чуван и вођен.
Попут Александра Вучића.
И квалитетније.

Ово што сада гледамо био је његов ПОСЛЕДЊИ ЗАДАТАК - растурити и унети тотални хаос и неповерење у патриотску сцену Србије.
Па зар вам све ово није извештачено и чудно?

Ако читалаштво не зна, да поновим, ово што сада раде популарно се у обавештајним западним круговима назива "џокер операција", а то је једна од активности из богатог спектра специјалног рата који се обавезно води у континуитету према земљи-жртви.
Онако како је то рађено од петог октобра до данас.

Ко је Санда Рашковић?
Копија Војислава доктора Коштунице за будућност.
Препоруке:
25
23
75 уторак, 21 октобар 2014 22:32
Горан Јевтовић
И поново заборавих, а морам, правде и равноправности ради."Српске Двери", пардон, од 2012.године се самоназивају (по задатку) "Двери", створио је Војислав доктор Коштуница, за дугорочне "послове".Наравно, тајно и далеко од очију јавности.Ајмо сад мало кликере "укључити".Имамо ли ми некога на тзв. политичкој сцени ко није стваран на различите начине и од различитих руку, али увек под контролом западних обавештајних служби које воде ову земљу?Немамо.Част појединцима у оном што је преостало у СРС-у, заиста их је врло, врло мало и појединцима у пар родољубивих покрета.Углавном су сви избушени.Нема нам спаса са свима њима.Никада.Србију могу да спасу само они који се од 1990.године до дана данашњег нису политички експонирали нигде и ни са ким, нити то мисле да раде.Када то будемо схватили, имаћемо шансе.
Препоруке:
25
20
76 уторак, 21 октобар 2014 22:37
Karl Marx
@ Nemanja

1. U danasnjem TV nastupu Sanda je rekla da je imala podrsku medija i zahvalila se. Zar mislis da je slucajno da je u izbornoj nedelji RTS pravio emisiju o Patriotskom bloku i objasnila da blok i opstanak DSS-a zavise od Sandine pobede?Oba kandidata su preko medija i drustvenih mreza prezentovala svoj program i stvarala percepciju svoje pobede koja je olaksavala lobiranje delegata.

2. Po statutu stranke, lokalni odbori imaju autonomiju da formiraju vlast sa kim zele. Ali Popovic je Juna ove godine najavio "preispitivanje svrsishodnosti ucesca u Beogradskoj i Novosadskoj vlasti" posle izborne skupstine. Ali posto su na skupstini pobedili oni koji participiraju u toj vlasti, do preispitivanja svakako nece doci.

3. Sanda je bas danas najavila velike promene statuta. Ali za razliku od ljudi oko Kostunice, ona snazno podrzava ucesce stranke u Naprednjackoj vlasti u lokalu. Zbog ucesca u lokalnoj vlasti DSS ne moze da se profilise kao opoziciona stranka.
Препоруке:
13
4
77 уторак, 21 октобар 2014 22:39
011
Досадашњи Коштуничин ДСС, био је као нека већа религија у коју су многи веровали а од ње није било никакве користи осим замајавања и велике штете по Србију и Србски народ. С Многи то нису разумели, нити ће икада разумети пошто су им испрани мозгови.
Сада се та религија распада на више сектица у које ће многи веровати а резултати ће бити још погубнији за Србију и њен Народ . Ово је сигурно дело владајуће машинерије, која овим чином, себи крчи пут за дугорочни опстанак.
Опозиција у Србији креће у акцију само по налогу из Брисела, а тако делују и владајући јахачи који су нам на грбачи !!!!
Препоруке:
14
7
78 уторак, 21 октобар 2014 22:44
Karl Marx
@ Nemanja

5. Kritika Beograda na vodi (a o tome sam vise puta pisao) je bila jedina kritika rezima i kao takva bila demantovana od same stranke.

6. Nadam se da DSS hoce praviti predizbornu koaliciju sa Dverima, ali sumnjam da ce takvu koaliciju dozvoliti Mladenovic. Plasim se da ce koalicija ostati samo izborno obecanje.

7. Aligrudic je kritikovao Popovica koji je napustio stranku pre preuzimanja stranke od Mladenovica. Samardzic je stranku napustio posle.
Препоруке:
11
2
79 уторак, 21 октобар 2014 22:49
Najbolji pukovnicevi komentari
E ovo su ti pukovnice Jevtovicu dva najbolja komentara koja si dao ikada.
Bravo!
Препоруке:
9
12
80 уторак, 21 октобар 2014 22:51
Миловановић
Овде на НСПМ-у у коментарима има људи којима је поверена функција блаћење ДВЕРИ,провереним форама.Истражите кроз коментаре и видећете јасно пре свега на коментарима које се тичу других политичких партија јер ту је најбитније послати негативну поруку.Све најбоље од добронамерног
Препоруке:
9
11
81 уторак, 21 октобар 2014 23:12
Мићко
@ Карл Маркс

Има ли неки линк за те емисије у којима је гостовала?
Препоруке:
1
2
82 уторак, 21 октобар 2014 23:21
Турас
уторак, 21. октобар 2014.
Београд - Доскорашњи потпредседник ДСС Слободан Самарџић изјавио је да је група бивших чланова формирала Иницијативну групу за оснивање нове странке. Самарџић је рекао да предложено да се она зове Државотворни покрет."
Ко у стара србска времена .Тито је делио Србију на аутономије ,ови заљубљеници у власт на партије, покрете . Госпон Самарџић жели и поред виђеног дебакла Коштунициног ДСС да настави да нас са старом гарнитуром људи(а знамо ко су)"масира" са новим називима .Биће то оно ; Тресла се гора родио се миш .
Препоруке:
13
9
83 уторак, 21 октобар 2014 23:24
Горан Јевтовић
Najbolji pukovnicevi komentari
E ovo su ti pukovnice Jevtovicu dva najbolja komentara koja si dao ikada.
Bravo!
Хвала пуно.
Међутим, нисам написао ништа ново, осим што сам га, можда, склепао прецизније него иначе.
На овом сајту већ пет година трубим потпуно исто за целокупну досманлијску булументу.

Као и за остале ликове који су 90-тих харали тзв. политичком сценом.
Рецимо, негде већ 1994.године па надаље, кренула је куповина и врбовање многобројних истакнутих чланова како социјалиста, тако и радикала.
Сетимо се случаја Човић који је брзо разоткривен.
Али је мало ко сумњао, рецимо, у Дачића с краја 90-тих и касније, Драгана Томића, Минића...

О Вучићу и његовом маестралном убацивању у СРС написао сам овде стотине коментара.
О СПО-овцма, ДС-у и друштву из тог окружења, не вреди више зборити.

Како их то ломе западне службе?
Једноставно, имају огромне паре. Све остало је машта иза које следи куповање, компромитовање, организовање, вођење.
Тачка.
Препоруке:
20
10
84 уторак, 21 октобар 2014 23:27
Поштовани пуковниче
Ако читалаштво не зна, да поновим, ово што сада раде популарно се у обавештајним западним круговима назива "џокер операција

Зар ово што сада раде није требало да буде спречено пре четрнаест година?
Имамо ли ми некога на тзв. политичкој сцени ко није стваран на различите начине и од различитих руку, али увек под контролом западних обавештајних служби које воде ову земљу?Немамо.Част појединцима...

Имамо ли ми неког у нашој земљи под контролом домаћих безбедносних служби? Свака им част.
Србију могу да спасу само они који се од 1990.године до дана данашњег нису политички експонирали нигде и ни са ким, нити то мисле да раде.Када то будемо схватили, имаћемо шансе.

Дакле, препорука је да седимо у подруму и безбедно мрзимо Немце.
Препоруке:
16
2
85 уторак, 21 октобар 2014 23:33
Slavomir Srpski @Nemanja
Meni ste zamerili da raspaljujem podele pred izbore,ja sam mogo i da se slozim sa vama.A gde je osuda onima koji su podelili DSS?


Ja sam se poneo kao i Kostunica, da se stranka ne razbija zbog izbora ovog ili onog. Nije problem sto nije izabran Aligrudic, vec je problem sto je stranka poptuno izmenila program, pod uticajem vecine odbornika koji su Sandu postavili kao drvenu glavu (nazalost za nju i jenu ambiciju).

posto se PROGRAM promenuo, ja sam odmah to kritikovao, jer nije bile prethodne diskusije po tome PRE izbora. Mislim da je Kostunica ostalio clanstvo zbog promene programa, sto je normalno. Da program Kostunice nije bio promenjen ne bih imao nista protiv Sande. Kostunica ima 70god, i ne mislim da bi trebao da licno radi u stranci: govorim o zastiti njegove politicke linije, dakle o Kostunicinom nasledju. Ono ne pripada vise Sandinoj DSS, a moze da pripadne ovom Drzavotvornom pokretu (ukoliko to sam Kostunica ne negira).
Препоруке:
8
5
86 уторак, 21 октобар 2014 23:37
Saša
Izvinjavam se ako se ponavljam ali evo i na ovom mjestu .

Lično smatram štetnom politiku Koštunice i DSS generalno .

ALi da li je samo Kštunica sada kriv a ovi što su lagodno uzimali apanaže u njegovoj ladovini sada čisti kao od majke rodjeni ?

Dalje, ne vidim nikakav problem da neko napusti stranku pa makar bio i njen predsjednik .

Loše je kada se ljudi prave mutavi i zaboravni .

Pa zaborave što su i sami radili .

Sve je ovo foliranje bivših i sadašnjih članova jedne bivše stranke .

Ako takozvani patriotsi blok u Srbiji nema pametniju ideju nego da sabere par procenata koje dobijaju Dveri i par procenata koje je dobio DSS onda mu nema budućnosti i spasa .

Ovo pregrupisavanje liči na nadanje Borisa Tadića kada je pomagao formiranje SNS .

MI IMAMO INTELEKTUALCE A ONI KONTROLIŠU NAVIJAČE .

Valjda svi vide gdje ovo vodi .

Ili ne vidi niko ?
Препоруке:
11
5
87 уторак, 21 октобар 2014 23:43
Slavomir Srpski, o "poslednjim zadacima"
Ово што сада гледамо био је његов ПОСЛЕДЊИ ЗАДАТАК - растурити и унети тотални хаос и неповерење у патриотску сцену Србије.


Hajde bre kontraobavestajni Jevtovicu sa vasim budalastinama iz crtanih filmova. U redu dok te filmove crtate o Slobi, ali sada da je Kostunica od vas crtan je smesno, i jadno vas obasjava kao neprofionalnog luzera. Izgubili ste pod Slobom, izbugili i Slobu, sada vam je sve i svako izgubljen i izdajica.

Lepo procitajte koliko je Kostunica problem ambasadi amerike, pa cete razumeti da on ne moze biti na njihovoj strani.

Ko god da ima problem da se ostvari nova stranka nema pojma o demokratiji i njenim procesima. Stranke se dokazuju na izborima, i tamo jedino im se daje sud od naroda, a ne zabranom stvaranja ove ili one. Ja recimo ne trazim da se zatvori Sandina DSS, jer to nije demokratski zahtev vec diktatura! Ja postujem da oni imaju svoje stavove, ali mogu da se sa njima ne slazem: sto je demokratski.
Препоруке:
12
15
88 уторак, 21 октобар 2014 23:46
Saša
@ Goran Jevtović

Svaka Vam čast .

Držim da je sve što ste rekli tačno a ponešto od toga i sam znam .

Na kraju krajeva ... sve navedeno se vidi iz rezultata svih koje ste naveli .

Nema tu niko autohton , da ne pomisli neko na onaj albanski čaršav , to sve podmetnule službe , najmanji problem ako su naše .

Kao mladji prezirao sam Udbaše i njihove partije .

Sada kako nema Udbe i Kosa vidim da sam bio u krivu .

Bolje kada ti debile organizuje služba tvoje države nego kada to isto radi strana služba .

Ovo je suština skupe zablude našeg društva koje je vjerovalo u suprotno .
Препоруке:
14
11
89 уторак, 21 октобар 2014 23:59
Mihajlo Priština
Predlažem gospodinu Samardžiću da im se partija zove "Državotvorni pokret Otpor". Negujmo kulturu sećanja. Da se ne zaboravi veličanstveni pokret iz 2000. sa kojim su zajedno delovali Koštunica i Homen i ostali giganti demokratije.
Препоруке:
14
12
90 среда, 22 октобар 2014 00:00
k lici na v
ovoga coveka sam cenio i postovao,
sramota , sad rade na unistavaju i usitnjavanju opozicije , samo otimaju glasove pravoj opoziciji, ali sigurno nece preci cenzus i broj mandata u pralamentu bice cista nula ,
gadjaju se politikom sa 2 reci suverenizma i drzavotvornosti koje niko ne razume , nedefinisana , neutralna politika kostunice konvertita proforma predsednika i marionete dosa
Препоруке:
15
10
91 среда, 22 октобар 2014 00:06
nemanja@karl marks
1.To zasto je potencirano da patriotskog bloka nema bez Sande ,mislim da to nije stvar RTS nego logike i dotadasnje prakse delovanja.Imali smo sansu da DSS napravi taj blok,nije ga napravio ni 2012 ni 2014.I zasto vi miliste da je posebno potrebno da neko to naglasava da sa Sandom ima bloka,sa Mihajlovom i takim kalibrom ljudi nema nista samo prazna puska.A prazna puska nikom ne preti,ni najmanje.Ponovicu se zadnji put,to za koga su skupstinari glasali nije posledica RTS I B92 nego njih samih.Videli smo i svi ko je napustio DSS ,onaj nedodirljivi vrh koji je 20 godina palio i zario bez ikakvog osecaja za odgovornost.Ajd da se razuememo kako je jedna Sanda uspela da pobedi Milosa.Zato sto je Milos i ljudi oko njega bili simbol onog loseg u DSS.I Sanda je samo politika diskontinuiteta.Nema tu nikakve logike ,ni naknadne pameti.Zato je ona pobedila.
2.Ja nigde nisam procito izjavu Ace Popovica za tako nesto? Napominjem to preispitivanje ce doci,da li samo po sebi ili nametnuto od strane
Препоруке:
5
5
92 среда, 22 октобар 2014 00:07
Обсервантес
Какви ментални склопови. "Програми", измењени, овакви или онакви па тек персонална решења (за и против) а нигде да се види српски рефлекс против националног пропадања. Слично као кад навијач на трибинама стадиона саставља фудбалски тим. „Пети октобар“ штанцује киборге и сад је то већ лепеза избора с несрпским резултатима. Није поента у томе што сам као појединац губитник, није чак ни то што је Србија у самртном ропцу него је најтрагичније то што у Србији данас постоји политичка класа која мисли да је у нечему победничка! Ово последње је најтрагичнији дијагностички елемент у степеновању пропасти овог народа али непогрешиви показатељ поменутог ропца.
Препоруке:
11
4
93 среда, 22 октобар 2014 00:08
nemanja@karl marks
SNS to cemo jos da vidimo.Ali eto Popovic je postavljen za predsednika resora,visoka pozicija.Imace priliku da to pitanje opet postavi,i da izgura taj svoj stav,koji ja takodje smatram ispravnim.
3.To je jedna zestoka zamena teze,i ja sam vam vec to agrumentovo.Vecina vlasti lokalnh je postavljena u maju 2012 godine.Izuzev Beograda,gde su izbori bili sad pre par meseci.I ko je to vreme sedeo u stolicama u pariskoj u sedistu DSS?Pa Kostunica i ljudi oko njega.Isti ti ljudi koji su glasali za Sandu ,su u januaru 2014 godine dosli da glasaju za Kostunicu i da ga podrzavaju u politickoj neutralnosti.A kad se izbori zavrsise,spakovali se i otisli u taj Novi Sad da budu vlast sa SNS.I sad to nije problem,sad cemo da negiramo cinjenicu da je SNS I DSS na vlasti od 2012 godine kad su u vrhu DSS bili upravo ti koji su juce porazeni u DSS i danas prave novu stranku.Pa dajte malo ozbiljnosti,nistmo deca,klasicno zamena teza.
5.DSS je svoj stav izneo o Beogradu na vodi,mnogo pre nego sto su bili
Препоруке:
4
3
94 среда, 22 октобар 2014 00:10
nemanja@karl marks
izbori u DSS.I taj stav je i dalje na snazi.Onog trenutka kad Beograd na vodi pocne da se gradi,a Mladenovic bude na mesalici tad ce vasa kritika biti na mestu.Do sad je ona samo pretpostavka i nista vise.
6.E ova je tacka i najbtinija.Jer ovo sto vi i ja polemisemo ,ovo vise nema potrebe jer je Sanda pobedila i svaka dalja diskusija je tu nepotrebna.Ali ta koalcija je sustiina.Imali smo dss koji je totlno pukao.I ljudi u njemu su imali priliku da pokusaju nesto da promene.I promenili su.Ta promena ne znaci sama po sebi nista,samo farsa,ukoliko se ne dese jos neke stvari.A to je taj nacionalni blok.Ako njega ne bude bilo,u skorije vreme.Pola godine,godinu nebitno DSS i citav taj patriotski pokret moze da stavi katanac i da stavi stvari na rasprodaju.Tako da iako vi ne verujete u tu koaliciju,moguce da ste u pravu.Ali onda vise nece biti ni potrebe da pricamo o DSS.Kao sto je DSS sansu mogao dobiti samo promenom u stranci ,tako i bilo kaka promena u politickom zivotu patriotske scene
Препоруке:
4
5
95 среда, 22 октобар 2014 00:10
nemanja@karl marks
samo ukoliko dodje do stvaranja tog bloka.
7.Prvo i najvaznija taj Mladenovic od ulaska u stranku obavlja najvece moguce funkcije u njoj.Ja licno mislim da on nema kapacitet da vodi beograski odbor DSS.I to sam mislio i to i dalje mislim.Ali ne moze mu se cestitati sto je jedini u srbiji ,mislim na glasace u beogradu,uspeo da odrzi isti nivo kao i 2012 na izborima.Svi ostali su podbacili totalno.Ne delim vas stav,a Mladenovic vodi stranku.A sto se tice Aligrudica ja sam njemu skido kapu ,i posle ovoga mu skidam jos vise.Do zemlje ,ako treba.A ljludima oko njega raznim sivim eminencijama,mislim sto sam i mislio i pre.I drago mi je da je kukolj vecinski otisao iz DSS.Pa toliko nisu cuvali ni vlast,koliko su cuvali te fotelje u DSS.Kao da su od zlata. Po vasoj logici Popovic nema pravo da bude nezadovoljan nekim drugim predsednikom u DSS i zato je kritikovan od strane Aligrudica,a Samardzic ima pravo da mu predsednik ne valja i da se pokupi i ode.Vrlo onako objektivno ,nema sta.
Препоруке:
4
5
96 среда, 22 октобар 2014 00:10
Горан Јевтовић
Зар ово што сада раде није требало да буде спречено пре четрнаест година?
Требало је, у праву сте.
Да сам ја лично одлучивао а нисам, лишио бих слободе њих 30-так и то пре петог октобра, отворио њихове досијее (а сви су вођени по тзв. "линији стране обавештајне службе"), обезбедио да се богати видео-клипови прикажу јавности, затим фотографије, оригинална документа обавештајних служби (са све признаницама за примљени огроман новац), а успут бих, наравно у договору и са државним гаранцијама, "жртвовао" неколико врхунских сарадника који би "очи у очи" и пред камерама, сведочили о непочинствима досманлијских и осталих "спасиоца" Србије.

То је био Милошевићев највећи промашај који му је дошао главе, а ми смо улетели у ропство.
И за то му је требало судити.
Као и Радету Марковићу и неколицини полицијских генерала.
Имамо ли ми неког у нашој земљи под контролом домаћих безбедносних служби?
Немамо.
Оне су испоставе западних служби.
Препоруке:
20
4
97 среда, 22 октобар 2014 00:23
Горан Јевтовић
Saša

Само су се петорица правих српских (и црногорских) врхунских, политички ангажованих интелектуалаца, родољуба, одупрла озбиљним и врло конкретним ударима западних служби, тежишно британске и америчке, и то су:
- Борислав Пекић, професор Никола Милошевић, професор Коста Чавошки, покојни Перишић из ДС-са и од млађих, Момир Булатовић.

Наравно, помињем само оне који су трпели снажне ударе.
Да ме неко не схвати погрешно, 70-тих, 80-тих и, посебно, 90-тих, већина тадашњих политичара је била на том плану поштена и родољубива.
И нису имали то "задовољство" да их спопадају западне але, бар не значајно како би дошли у ситуацију да се ломе.

Поздрав Саша!
Препоруке:
14
7
98 среда, 22 октобар 2014 00:29
nemanja@slavomir srpski
ko kaze da je izmenila program? Izmene programa ce verovatno biti,ali ga jos nije bilo.Ni jedan akt,jos uvek nije promenjen pa ni cuveni statut koji je toliko najavljivan da ce se menjati. Mislim,apsoltuno ne zelim da zamaram svoj mozak da li se NE EU zove neutralnost,suverenizam ili pera peric.Apsolutno nebitno.DSS je stranka koja je nejede ka EU,nejde ka NATO,demokratska je ,nacionalna,protiv je briselskog sporazuma itd.To je sve bila,to ce sve biti.I umesto da vidimo kako da taj program dopre do svih,njega napustaju sad i oni koji su do juce glasali za DSS ili bili clanovi.Krijuci se iza toga da eto otisao je Kostunica,promenjen je program itd.Mislim meni to je sve smesno,ali ce na kraju biti zalosno kad iz jednog DSS izadje jos 3 stranke.Pa naravno da nije bilo ,jer ga niko nece ni menjati.Sanda je rekla da ce biti suverenisticka politika,da ce biti decentralizacija stranke,rad na terenu i promena statuta.I sad je samo pitanje da vidimo,da li ce ispuniti to ili ne.
Препоруке:
6
7
99 среда, 22 октобар 2014 00:43
POLITIKA NAS JE ODRZALA
Ideja je odlična. Cim nadjem sponzora, iskocicu iz sopstvene kože i osnovati novog ja.

Bližimo se idealnom odnosu: da svaki Srbin poseduje bar jednu stranku, elita moži i vise njih.
Препоруке:
8
6
100 среда, 22 октобар 2014 00:46
bezimeni
kostunica, da li to bese onaj sto je pismeno garantovao slobi da nece biti izrucen hagu, a onda otputovao kada je sloba izrucivan hagu? samo ovo je dovoljno da se stidi vo veki vekova.
Препоруке:
9
7
101 среда, 22 октобар 2014 01:00
Karl Marx
@ Slavomir Srpski

Slazem se da je Samardzic najpogodniji za odrzavanje Kostunicinih ideja. Ali ne verujem da bi stvaranje Drzavotvornog pokreta dokazalo neuspeh Americke ambasade. Mislim da njima ne smeta politicka opcija koja bi bila daleko ispod cenzusa. Ali bi smetala DSS-u kome bi skidala glasove. Uostalom, nisam siguran sa kim bi pokret mogao u koaliciju koja bi bila neophodna da bi se moglo razmisljati o cenzusu.

Slazem se da su smesne optuzbe da Kostunica radi za Englesku sluzbu. Wikiliks dokazuje da je bio trn u oku Brisela i Wasingtona. A da je gresio, gresio je.
Препоруке:
6
5
102 среда, 22 октобар 2014 01:03
@Saša @Горан Јевтовић
Увек сам се дивио припадницима "служби" - разуме се националних. У већини случајева врхунске интелигенције, свако од њих може да направи бриљантну каријеру у било ком "грађанском" позиву. Уместо тога они свесно бирају да држе главу у торби ради добробити заједнице којој припадају.
Препоруке:
8
3
103 среда, 22 октобар 2014 01:58
s.p.Lajković
Da su neke face napravili bi puč i smenili novoizabranu predsednicu ali oni su samo salonske demokrate, lenje, nejake jadne....
Препоруке:
8
2
104 среда, 22 октобар 2014 02:46
Симеон Пишчевић
Иступили су из странке зато што основно начело није више неутралност него суверенизам, а онда оснивају странку која има у имену државотворност тј. суверенизам. Не разумем зашто новој странци не дају име "Српска неутрална станка"?

Не могу да се не сложим са коментаторима који покрећу питање да ли је циљ ових људи - онеспособљавање националне опозиције. Заиста, док су били у ДСС-у, практично су га паралисали неком немуштом идејом неутралности (која је у пракси значила нечињење). Сада кад се странка напокон освестила и почела нешто да ради, сад они праве странку идентичне идеологије! Шта је циљ - да се растуре гласови и тако ослаби пробуђени ДСС?
Препоруке:
5
5
105 среда, 22 октобар 2014 03:48
Hrvatski drzavotvorni pokret
Kradu nam ime.Stedul
Препоруке:
4
9
106 среда, 22 октобар 2014 04:22
Поштовани пуковниче
Bolje kada ti debile organizuje služba tvoje države nego kada to isto radi strana služba .

Значи ли то да сунаше службе пре организовале дебиле, а сада ни то нису више у стању?
Да сам ја лично одлучивао а нисам, лишио бих слободе њих 30-так и то пре петог октобра,

А шта сте одлучивали петог октобра?
Препоруке:
10
2
107 среда, 22 октобар 2014 04:30
Поштовани Саша
Увек сам се дивио припадницима "служби" - разуме се националних. У већини случајева врхунске интелигенције, свако од њих може да направи бриљантну каријеру у било ком "грађанском" позиву. Уместо тога они свесно бирају да држе главу у торби ради добробити заједнице којој припадају.

Не држе сви они непрестано главу у торби. Неки је држе пред компјутером, пишу коментаре и верују да тиме веома доприносе заједници којој припадају.
Боже... ала је ово тужно, скоро да је смешно.
Препоруке:
7
5
108 среда, 22 октобар 2014 08:02
jagodinac
gospodji Sandi zelim da istraje i da bude hrabra!!!!
Препоруке:
8
8
109 среда, 22 октобар 2014 08:39
"Пантер"
Резиме већине коментара:
Анти-петооктобарци присуствују интерном сукобу петооктобараца.
Свако навија за неког од њих и очекује да баш њихов пулен-петооктобарац спасе Србију.
Да човек не верује.
Препоруке:
9
6
110 среда, 22 октобар 2014 08:43
Петар
Каква смејурија! Сад би још да праве нове странке! Пре неки дан Поповић основа једну странку. Сад ће ови око Самарџића другу. И још је назива државотворном. Да имате само д од државотворности онда би сте се повукли у мишију рупу од срамоте и непринципијелности. Какве везе има државотворност са разбијањем ДСС-а на сто странака? Срамота! Ал нека. Добро је да се све лажне патриоте покажу и оснују своје странке. Надам се да ће Санда Рашковић Ивић под хитно позвати Двери и Радикале да одмах оснују Патриотску коалицију. У њу треба да уђу све патриотске снаге. Сад је ваљда свима јасно зашто док је Коштуница био први човек ДСС-а а Самарџић његова десна рука, никакав патриотски блок није био могућ. Зато што су ови несретници то блокирали. Санда учи се на њиховим грешкама и под хитно правите коалиције са Дверима и Радикалима на свим наредним изборима. Иначе због високог изборног цензуса од 5 процената и медијске диктатуре Александра Вучића и његових медија, неће бити патриота у Парламенту.
Препоруке:
13
9
111 среда, 22 октобар 2014 08:57
Милутин
Ако Санда не направи коалицију са Дверима и Радикалима, онда је и она иста као и Коштуница, Самарџић, Поповић ... Онда че и она постати "Тројански коњ" српске патриотске опозиције. Надам се да ће Санда својим делима ипак потврдити наду стотине хиљада људи да српске патриоте заједно уђу у парламент и негде у будућности сруше прозападну издајничку власт Александра Вучића. А ако не уђе у коалицију са Дверима и Радикалима, онда нека ДСС коначно нестане са политичке сцене Србије. Нек оде у неславну историју српског парламентаризма.
Препоруке:
13
8
112 среда, 22 октобар 2014 10:30
Бојан, Приштина
Реално, просечни Србин уопште не може да разуме око чега се они у суштини споре?
Једни су као за неутралност а други за суверенизам?
Тежња ка суверености у свим државним пословима се ваљда подразумева, а неутралност никако не може бити нека базична ствар на којој се политика неке партије формира.
Јер чиста неутралност не постоји, Швица јесте неутрална али је део западног света и запад гарантује њену неутралност.
Не разумем сврху неутралности Србије на овако сложеном гео-политичком месту на мапи света где је то и теоретски скоро немогуће - а то претендују да остваре људи који се нису показали кадрима да остваре ни далеко баналније циљеве у политичком животу.

Све у свему губљење енергије и размимоилажење на потпуно јаловим политичким теоретисањима.
Крајње неприкладно и срамотно у овако тешком тренутку по народ који се у свом расулу додатно слуђује.

Или су сви скупа остали без памети или је стварно пуковник Јевтовић у праву да је баш све ово тесто западних обавештајних служби.
Препоруке:
13
3
113 среда, 22 октобар 2014 10:33
Борис
Слободан Самарџић се није учланио у ДСС као сви остали чланови, већ директно у Председништво странке. После минута чланства је постао потпредседник странке. Бојана Алексић је годинама била фикс посланик јер је била инвентар на прагу кабинета Војислава Коштунице. Милица- Војић Марковић је мимо воље организације из колубарског округа наметнута као посланик из тог региона Србије. Владимир Гвозденовић је дошао у странку 2005. године из НДС-а Слободана Вуксановића, толико о изворном ДСС-у. Донка Бановић је била посланик због тога што је као из Димитровграда, па мора неко из тог региона, међутим, она има везе са Димитровградом колико и било ко из Београда.Петар Петковић је дошао у странку 2008. године и одмах је постао портпарол и народни посланик. Изворни ДСС :-) Свима њима је заједничко то да су брзо долазили на функције и то само захваљујући личним односима са кабинетом ВК. Сада када више нема пречице, напустили су странку.
Препоруке:
15
7
114 среда, 22 октобар 2014 11:01
Karl Marx
@ Nemanja

1. To da li je logicno da bez Sande nema patriotskog bloka je irelevantno. Ono sto jeste relevantno je da je rezim (RTS) nasao za shodno da u nedelji izbora pravi emisiju koja promovise Sandu.

2. O Popovicevom "preispitivanju ucesca u vlasti" je nedavno pisala Politika. Precenjujes Popovicevu funkciju u stranci, on vise nije u prilici da postavlja to pitanje. Nije ni Sanda. Video si kako se provela kada je kritikovala Beograd na vodi.

3. Po statutu, lokalni odbori imaju autonomiju da ulaze u Naprednjacku vlast na lokalu. To 2012-te nije izgledalo strasno jer nismo znali kakvo je SNS zlo. Kada je to 2014-te uradio Beograd, to je bilo ravno izdaji i pokrenulo je pricu o izlasku iz vlasti u svim velikim gradovima. Na izbornoj skupstini, oni koji su deo Naprednjacke vlasti na lokalu pobedili su one koji su insistirali na izlasku iz takve vlasti. Shodno tome da im je ucesce u vlasti prioritet, oni nisu spremni da kritikuju lokalne partnere i stranka postaje SNS privezak.
Препоруке:
8
1
115 среда, 22 октобар 2014 11:27
Karl Marx
@ Nemanja

5. Sanda tvrdi da je projekat los ali da jos uvek nije poceo (sto u izvesnoj meri oslobadja DSS odgovornosti). Sa druge strane Mladenovic je demantuje i tvrdi da je projekat poceo i da DSS u njemu aktivno ucestvuje. Rasciscavanje terena koje traje je svakako deo projekta, tako da mozemo reci da je projekat poceo. Nevezano za to, neprihvatljivo je da Sanda i Mladenovic daju dijametralno razlicite izjave.

6. Naredni izbori su lokalni. Cilj DSS-a na tim izborima nije da (sa Dverima) udje u lokalne skupstine vec da ponovo bude deo vlasti. A to je moguce samo sa SNS-om, koji shodno tome moze postaviti uslov neulaska u koaliciju (sa Dverima) koja bi prema SNS-u imala kriticki stav. Uostalom, kako bi DSS koji ne sme da kritikuje rezim mogao da nastupi u koaliciji sa Dverima koje ce kampanju bazirati na kritici rezima?
Препоруке:
6
2
116 среда, 22 октобар 2014 11:32
@ Поштовани Саша
Ето видите. Свако од нас има различит осећај за тужно и смешно. Мени су рецимо тужно-смешни сви ти краљеви кечапа, бакра и не знам чега све још. Бивши референти и мастиљари по друштвеним фирмама, нису никада држали главу у торби али јесу нос у правцу одакле ветар дува. И то им се позлатило. Постали су власници фирми у којима су некада мастиљарили,уважени „предузетници“, „привредници“, „највећи уплатиоци пореза у буџет“ којима заједница треба да буде захвална јер да није њих буџет би нам био још празнији а Србија би банкротирала.
Осим тога, постоји нешто што је ствар укуса. Лично сам алергичан на било који облик парадирања – јахте, пудлице, пријатељице, викендице... Припадници „служби“ су од тога оперисани. Површно закључивање о суштини? Можда, мада не бих рекао.
Препоруке:
5
1
117 среда, 22 октобар 2014 11:36
Karl Marx
@ Nemanja

7. Aleksandar Popovic je bio lice kampanje u Beogradu i najveci razlog sto je DSS ostvario dobar rezultat. Da Mladenovic ne vodi stranku ne bi mogao javno da demantuje Sandu a da ona ne sme da mu odgovori i zatim prekine sa kritikama rezima. Mreza odbora koja je izabrala Sandu je sastavljena od odbora koji su deo Naprednjacke vlasti u lokalu a Mladenovic je sef najveceg i kao takav je dobio najodgovorniju funkciju, mesto predsednika izvrsnog odbora.

8. Nenad Popovic je stranku napustio pre njenog cepanja. Samardzic je stranku napustio posle. Tek posle Kostunicinog odlaska.
Препоруке:
9
1
118 среда, 22 октобар 2014 12:13
Slavomir Srpski, @Simeon Piscevic
Заиста, док су били у ДСС-у, практично су га паралисали неком немуштом идејом неутралности (која је у пракси значила нечињење).

U, redu, vidim da ste novi na NSPM, ali i da niste procitali knjigu V.Lostunice sta ZNACI "politicka neutralnost", pre nego sto to ovako kritikujete.

U najboljoj nameri da vas obavestim, kao i mnoge neiformisane na sajtu a koji kritikuju bez da znaju sta je TO sto kritikuju.

Politicka neutralnost znaci da se ekonomski grade odnosi bilateranlno sa svakom drzavom, bez da se ulazi u EU ili neki drugi (ne)postojeci savez. Posto za sada smo pritisnuti od Brisela, uglavnom to se odnosi na taj politicki savez u Briselu. Za razliku od vaseg komentara, da bi se ostvarila politicka neutralnost porebno je vise rada, jer morate aktivno graditi bilateralne odnose sa svakom drzavom, a ne da to za vas obavljaju birokrati recimo u Briselu. znaci u praksi to najvise znaci CINJENJE. Jeste li razumeli?
Препоруке:
7
3
119 среда, 22 октобар 2014 12:43
Slavomir Srpski, @Karl Marx
Postovani, uglavnom se slazem sa vasim vidjenjima. Sto se tice americke ambasade i te kako je vazno da opstane Kostunicin program za Srbiju, barem u jednoj stranci. Posto to ne moze biti ova Mladenovic-DSS, a ni ona di N.Popovica, logicno je da to bude ovaj Drzavotvorni pokret (ma kako se on bude konacno nazivao).

Ne slazem se sa vecinom koji kritikuju osnivanje ove stranke zbog toga sto treba da se ocuva to Kostunicino nasledstvo za alternativnu Srbiju. Glupo je za mene danas udruzivati se sa Dverima ili drugima kada jos nije dozrelo vreme. Po meni svaka od njih treba da se bori koliko moze.

Ali fundamentalna stvar je krolo SNS sa 40 na manje od 20%, sto onda daje opoziciji mogucnost da nesto ostvari i utice na vlast. A to moze tk NAKOM pocetka pobune nezadovoljnog naroda. Samo kada narod postane dovoljno nezadovoljan i spreman na proteste protiv vlasti, patriotske stranke mogu da ostvare prelaz cenzusa i da onda uticu na promenu politike.
Препоруке:
7
0
120 среда, 22 октобар 2014 13:02
Karl Marx
@ Slavomir

Slazem se da je vazno da Kostunicin program ostane. Takodje je vazno da neko okupi razocarane ljude koji su napustili DSS. Osnivanje pokreta ce olaksati Kostunicinim sledbenicima koji zele da se bave politikom da napuste DSS. I najzad, pojavljivanje pokreta na izborima bi dramaticno smanjilo rejting DSS-a i dovelo do njegovog gasenja ili prociscenja. Sa te strane pokret moze biti put ka ponovnom preuzimanju DSS-a.

Ali je jos uvek daleko od toga da Americka ambasada ima razloga da brine jer je 4,24% razbila na 3 ili 4 politicke opcije koje ce u zbiru verovatno imati manje od 5%.
Препоруке:
4
2
121 среда, 22 октобар 2014 13:11
Поштовани Саша
Ох, како сте у праву. А код нас се више од 60% запослених финансира директно из јавних расхода (укључујући "службе"). Од преосталих мање од 40% запослених више од пола индиректно зависи од јавног расхода. Уз чињеницу да се сви пензионери финансирају такође из јавног расхода, као и известан број незапослених, долазимо до чињенице да мање од 10% становништва живи од прихода из производње и реалног сектора услуга. А све је почело давно, кад је сенатор Кенеди Титу понудио зајмове, а Брант понудио да радно способно незапослено становништво масовно запосли у сектору производње и реалнихуслуга - у Немачкој.
Препоруке:
6
1
122 среда, 22 октобар 2014 13:19
Slavomir Srpski, @Karl Marx
"Ali je jos uvek daleko od toga da Americka ambasada ima razloga da brine jer je 4,24% razbila na 3 ili 4 politicke opcije koje ce u zbiru verovatno imati manje od 5%."

Stavri ovako vidim:

1. Pokusaj americke ambasade da izbaci Kostunicu i njegov politricki program sa scene Srbije je ovim sprecen. To je prvi korak kojim dokazujemo da ipak nisu pobedili, ako su na to racunali.

2. DANAS ni jedna opozicija jos ne moze da prebaci 10% sto je nedovoljno za promenu politike prema Briselu po americkim nalozima. Da bi se to ostvarilo potrebno je da prvo narod postane nezadovoljan sadasnjom vladom i Briselmo bare preko 60% u javnosti. Tek u takvim uslovima dolazi do opadanja SNS na ispod 20% (na recimo 15%) pa udruzena opozicija (vise stranaka koje bi u tim uslovima presle cenzus od 4%) bi mogla da se programski udruzi i pravi novu vlast. Za to je potrebno vreme, po mom misljenju barem 2 godine da nezadovoljstvo toliko poraste. A onda cemo oci praviti vladu bez americkog ambasadora!
Препоруке:
6
0
123 среда, 22 октобар 2014 13:28
Slavomir Srpski @Nemanja
"ko kaze da je izmenila program? Izmene programa ce verovatno biti,ali ga jos nije bilo."

Pa to kazu svi osnivaci DSS koji su je napustili, pocevsi od Kostunice. Zar vi mislite da je Kostunica toliko izgubio pamet (odjednom) da se odrice sopstvenog deteta koje je on preko 20 godina stvarao??

U svakom slucaju ja ne zelim polemike, koje vi namecete. Stvar je vrlo prosta. Postoji politicki rascep koji je do ovog doveo, i sada je zadatak Sande da DOKAZE da nije ni za mrvu promenula program, pocevsi od odbacivanja suverenizma i povratka na politicku neutralnost, a zatim odmah ono sto je trebalo da se uradi posle ostavke Kostunice: OPOZICIJA vladi i SNS, i prekidanja saradnje na lokalu. Ako je ta saradnja bila moguca pre dve godine, danas kada ZNAMO politiku Vucica to je jednostavno NEMOGUCE. Nemojmo se praviti ludi.
Препоруке:
7
1
124 среда, 22 октобар 2014 13:43
Slavomir Srpski, @Nemanja (2)
Kada se vec dotakosmo pitanja saradnje sa sns, evo da jos nesto dodam:

1. To pitanje kao privremeni prdsednik, posle postizborne ostavke Kostunice je morao da odmah otvori Aleksandar Popovic. Jer ostavka Voje, kao i politika Vucica, su nalagali bezuslovnu opoziciju prema SNS, i to odmah, da se ne bi vise kompromitovali.

2. Popovic je samo tamponirao umesto da otvori diskusiju po tom najbitnijem pitanju. I na taj nacin pripremi predizbornu diskusiju,na kome bi sve stvari izasle jasno bez ovog Sandinog puca "odbornicke revolucije".

3. Da li je Popovic imao hrabrost za to ne znam. Ali time smo izgubili mogucnost saniranja DSS pre nego sto bi Mladenovic i drugi preuzeli efektivnu vlast. To nije ucinjeno,i sada vidimo posledice.

4. Posto nije doslo do te neumitne diskusije,a ekonomski troskovi na lokalu ogromni, N.Popovic je najverovatnije zbog toga napustio DSS,jer nije hteo da sam podnosi te ogromne troskove. Dakle moralo se odmah srezivati troskove stranke u periferiji.
Препоруке:
5
2
125 среда, 22 октобар 2014 14:06
Slavomir Srpski, @Nemanja (3)
5. Posto su odbornici u periferiji "u narodu", odmah uvideli da ili ce biti sece troskova (i njihovif beneficija), ili ce se morati u saradnju sa SNS na lokalu "po statutu", oni vrlo spremni izabrase ovo drugo.

6. A.Popovic je verovatno sve to video, ali ili nije smeo ili se plasio da otvori javnu diskusiju pre izbora novog Predsednika. Ostavio je "rade po statutu".

7. Posto su odbornici vec presli Rubikon, i glavne vojvode medju njima (Mladenocic u BGD, drugi u ostalim gradovima),u stranci posle ostavke Kostunice, i sa slabasnim A.Popovicem na "privremenom radu",ove vojvode se ostamostalise.

8. Potreban im je bio samo neko ko ce nominalno da vodi stranku, pa im dobrodosla neiskusna ali ambiciozna Sanda.

9. U dijalektici izmedju Aligrudica (nastavljaca Kostunicine politike) i Sande, koja je mogla da se "prilagodi" njihovim interesima, naravno ONI su izabrali Sandu.

10. Tako da Sanda danas je mnogo slabija cak i u odnosu na "privremenog" A.Popovica: on je bio slobodniji!
Препоруке:
5
0
126 среда, 22 октобар 2014 14:15
Karl Marx
@ Slavomir

1. Mozemo se sloziti da bi osnivanjem pokreta bio sprecen pokusaj da se Kostunicin program izbaci sa politicke scene ali bi on svakako bio marginalizovan. Tim pre sto se Kostunica ne bi vracao u politiku da vodi stranku koja ima podrsku ispod 2%. Slazem se da ce rejting SNS-a vremenom padati ali to automatski ne znaci da ce rejting pokreta rasti. Uostalom, sa kim bi pokret mogao da pravi koaliciju?

2. Kao VD predsednika Aleksandar Popovic nije imao legitimitet da otvori pitanje napoustanja Naprednjacke vlasti na lokalu i zato je diskusiju zakazao za Okotobar, posle izborne skupstine. Ali posto su na skupstini pobedili oni koji u toj vlasti participiraju, do te diskusije nece ni doci. Sta vise, moguce je da je Popoviceva najava mobilisala lokalne funkcionere da kandiduju Sandu i preuzmu stranku, da ih sutra niko ne bi pritiskao da napuste lokalnu vlast. Sanda je ocigledno prihvatila da podrzi lokalnu vlast sa Naprednjacima sto je svakako bio uslov podrske.
Препоруке:
3
0
127 среда, 22 октобар 2014 14:29
Roksanda
Ono sto je bilo uvek uocljivo u DSS je odsustvo zena, a SRI je bila izuzetak koji potvrdjuje pravilo.

Sadasnji masovni izlazak iz stranke je ocigledni dokaz mizoginije koja je u DSS oduvek tinjala, a sada je postala manifestna.
Препоруке:
0
7
128 среда, 22 октобар 2014 14:32
Slavomir Srpski @Karl Marx
Kako da A.Popovic nije imao legitimitet? Imao je taj legitimitet, barem da otvori diskusiju, a ne da se ona otvara POSLE izbora.

Ne mislim da vec nije video rast izvrsne vlasti na periferiji i osamostaljenja novih Vojvoda (mladenovic). Mislim da nije bio dovoljno politicki hrabar da otvori neophodnu PREDIZBORNU diskusiju, pogotovo da je to bilo PRVi put da se ne "bira" Voja Kostunica.

Prvi put u istoriji te stranke morao je da se sprovede politicki izbor, pa je konfrontiranje kandidata moralo biti obavljeno po najvaznijim pitanjima, a ne saginjati glavu pod pesak kao noj.

Popovic je imao na sebi tu odgovornost PRIPREME izbora i otvaranja dijalektike procesa diskusije: a pitanje saradnje sa SNS je bilo jedno od najbitnijih!

Posto znate vise o Alaksandru, mozete li me obavestiti gde i sa kim je on SADA? Najlepse hvala.
Препоруке:
6
0
129 среда, 22 октобар 2014 15:33
Karl Marx
Postovani,

Do izborne skupstine (12. Oktobar) DSS je zestoko kritikovao Vucicev rezim. Dokaze je lako naci u saopstenjima na internet prezentaciji stranke. Od kako je preuzela stranku, pomno pratim sve Sandine nastupe i tvrdim da NITI JEDNOM NIJE KRITIKOVALA VUCICEV REZIM. Da budem precizan, jedina kritika se desila 14. Oktobra kada je kritikovala Beograd na vodi, ali je ta kritika demantovana iz stranke a Sanda je taj demant (cutanjem) prihvatila.

Da li ste se pitali zasto je DSS deo Naprednjacke vlasti u svim vecim gradovima sirom Srbije? Cak i tamo gde njegovi odbornici nisu potrebni da bi Naprednjaci formirali vecinu? Da li ste se pitali zasto je mesto zamenika gradonacelnika Beograda poklonjeno Mladenovicu iako njegova PODRSKA NIJE BILA POTREBNA DA BI SE FORMIRALA NAPREDNJACKA VECINA?

Kao sto znamo, u politici nema poklona i Vucic je morao da ima konkretan interes u uvlacenju DSS-a u lokalnu vlast sirom Srbije. A ta korist jeste stvaranje kontrolisane opozicije.
Препоруке:
6
1
130 среда, 22 октобар 2014 15:35
Anta
Ксква Санда , какви бакрачи...
Препоруке:
5
2
131 среда, 22 октобар 2014 15:44
Закључак
Коментаре са највећим бројем плусева изнад сто и двеста ваља одбацити као управо супротне истини јер је реч о преумљењу и вештачком стварању подршке.

Мање је важно ко стоји иза њих колико чињеница да је ова вест толико узбуркала машинерију коментатора и несмањеном жестином то чини и данас.

Цунами који је опасно угрозио нечије планове, непланирано.

Отпор америчкој амбасади и њиховим социјалним инжењерцима и "родољубима" са магарећим ушима који не виде исти степен мржње према људима из ДСС који је идентичан највећим србомрсцима.

Ленгли+друга Србија+ СНС ботови+ квази родољуби...чим имају овакав отпор, евидентно је да је ово прави потез.

Надам се успеху!
Препоруке:
8
2
132 среда, 22 октобар 2014 15:53
Slavomir Srpski, @Karl Marx
Kao sto znamo, u politici nema poklona i Vucic je morao da ima konkretan interes u uvlacenju DSS-a u lokalnu vlast sirom Srbije. A ta korist jeste stvaranje kontrolisane opozicije.


U tome se potpuno slazemo. Srecom americki plan da nas "neutralizuje" ne uspeva. Srbiju smiriti ne mogu!
Препоруке:
5
0
133 среда, 22 октобар 2014 16:20
Karl Marx
(nastavak)

Vucic nije mogao da kontrolise Kostunicu i njegove najblize saradnike. Ali je mogao da kontrolose ljude cije funkcije su direktno zavisile od njegove dobre volje. Mladenovica u Beogradu, Ilica u Novom Sadu, Lapcevica u Nisu, Dzajevica u Kragujevcu, Petkovica u Cacku i mnoge druge. I zato ne treba da cudi sto su svi oni uniformisano podrzali Sandu, kao rezultat dobili funkcije podpredsednika i na taj nacin kreirali kontrolisanu opoziciju. Zasto su podrzali bas Sandu? Zato sto su znali da, za razliku od Aligrudica, mogu da je kontrolisu.

Podrska rezima bila je ocigledna zbog velike podrske medija. Podrske za koju se Sanda juce i zahvalila. U izbornoj nedelji RTS je "spontano" emitovao emisiju o patriotskoj opoziciji. Zakljucak je bio da je njena pobeda jedina stvar koja moze da ujedini i spasi opoziciju. Ono sto nisu uzeli u obzir je cinjenica da kao kontrolisana opozicija DSS nema pravo da ulazi u koalicije sa strankama kriticnim prema rezimu.
Препоруке:
7
1
134 среда, 22 октобар 2014 16:43
@Поштовани Саша
Поштовани Саша, сад је све јасно захваљујући вама. Свет је 2008. запао у глобалну финансијску кризу јер више од пола века, (тј. од времена сенатора Кенедија), финансира нашу земљу која има само јавне расходе а нема јавне приходе. Боље би било да су нас пустили да банкротирамо. Ми бисмо се коначно призвали памети а они не би запали у кризу из које никако да се ишчупају. Али шта вреди сад причати.
Него, поштовани Саша, онако међу нама, ја се топло надам да ви не предајете негде економију.
Препоруке:
4
2
135 среда, 22 октобар 2014 18:11
nn
Koliko ja vidim i bivsi DSS-ovci imaju svoje botove. Kako drugacije objasniti u nekoliko razlicitih komentara posprdno pominjanje radikala na identican nacin.

Vidimo mi da ovi koji su pobegli iz DSS nikad prava opozicija nisu ni bili. Njima je bitnije mlatiti praznu slamu nego pomoci Srbiji! Slazem se sa komentarom koji rece da bi Sandu rastrgli samo da pocne da pominje mnogo vise saradnju sa Rusijom.
Препоруке:
3
4
136 среда, 22 октобар 2014 18:20
Nesko
Kakvi SNS botovi?
Pre ce biti Dverski botovi?
Препоруке:
3
3
137 среда, 22 октобар 2014 18:55
@Roksanda
Мизогинија је синоним за одсуство демократије. Где би нам био крај да као неке слободарске земље и институције имамо једну Мадлен Олбрајт, па Хилари Клинтон,па Саманту Пауер, америчку амбасадорку у УН, па Викторију Нуланд, помоћника државног секретара САД,па Атифете Јахјагу, "косовску председницу", па Далију Грибаускајте,председницу Литваније, па... да не набрајам даље.
Те превасходно хумане и мирољубиве даме с времена на време дају крволочне изјаве од којих се нормалном човеку леди крв у жилама, али то је вероватно зато да би опстале у свету политике којим харају мизогини мушкарци.
Препоруке:
2
3
138 среда, 22 октобар 2014 18:57
Karl Marx
@ Slavomir

Kako da neposredno pred izbornu skupstinu otvoris raspravu o izlasku iz lokalne vlasti samih delegata?

Aleksandar Popovic je jos uvek u DSS-u ali nema uticaja na rad stranke.
Препоруке:
1
0
139 среда, 22 октобар 2014 20:11
Slavomir Srpski, @Karl Marks
Kako da neposredno pred izbornu skupstinu otvoris raspravu o izlasku iz lokalne vlasti samih delegata?


Vrlo lepo i posteno, pre leta je morao da postaviti pitanje

1. Kako treba da se restruktuira stranka da bi opstala bez saradnje sa rezimom?

O tome bi se lepo par meseci diskutovalo, pa bi se clanstvo odredilo za ovo ili ono resenje, ali u skladu sa time da se u svakom slucaju izadje iz lokalnih vlasti.

Jer onda ne bi morali da stranku napustaju njeni osnivaci, vec oni koji bi bili nezadovoljni izlaskom iz lokalnih vlasti, pa bi DSS ostala ono sto je politicki bila. Oni koji bi je napustili bi se svrstali sa SNS pa bi preostala DSS bila ociscena i bez glomaznog i skupog stranackog aparata.

Ovako sada taj dosledni deo DSS mora da se opravdava i da seb stvara novu stranku. Zasto smo dozvolili da nas saradnici SNS primoraju da napustano NASU dvadeset godina gradjenu stranku? To je po meni bila osnovna greska Aleksandra Popovica.
Препоруке:
3
0
140 среда, 22 октобар 2014 20:17
Поштоваи пуковниче
Хвала на делимичним одговорима.
Препоруке:
1
3
141 среда, 22 октобар 2014 20:27
Slavomir Srpski, Pitanje za Sandu
A sada jedno jasno pitanje za novog predsednika preostale DSS;

"Molimo da nam odgovorite odmah na pitanje: da li cete raskinuti odmah (najkasnije za desetak dana) saradnju sa Vucicevim rezimom?"


Ocekujem odgovor nove predsednice Dr. Raskovic sto pre, i u bilo kojim zvanicnim medijima u Srbiji.
Sve najbolje!
Препоруке:
7
0
142 среда, 22 октобар 2014 20:50
Karl Marx
@ Slavomir

Clanstvo bi se odredilo za izlazak iz vlasti ali bi se delegati, koji su uglavnom u lokalnoj vlasti odredili za ostanak u istoj. Kao rezultat, delegati bi na izbornoj skupstini glasali protiv onih koji su insistirali na izlasku iz lokalne vlasti. Mada je na kraju izaslo na isto jer su glasali za one koji su im garantovali ucesce u toj lokalnoj vlasti.

To nije bila Popoviceva greska. Oni koji su ucestvovali u lokalnoj vlasti su imali vise politicke moci od onih koji su bez prisustva u parlamentu drzali stranacku centralu. Mada, po meni najvecu krivicu snosi Kostunica koji nije hteo da podrzi Aligrudica iako je znao ko stoji iza Sande. On je insistirao na fer pleju i svome nemesanju, i shvatio svoju gresku tek kada su svi njegovi saradnici bili pocisceni.

Posto ti Sanda nece odgovoriti, odgovoricu umesto nje. DSS nikada nece raskinuti saradnju sa Vucicevim rezimom.
Препоруке:
6
1
143 четвртак, 23 октобар 2014 11:59
Mali čovek
Pripadam ogromnoj manjini onih koji se NE razumeju u politiku i ne znam ko čije interese zastupa. Ako je u pitanju moj glas za ili protiv, nisam protiv, neka se i oni i dalje čuju, što bi bilo nemoguće da su ostali u DSS. Kažu, znamo ih i šta imaju da ponude i.t.d. Pa šta? Baš zbog toga mislim da je njihovo prisustvo itekako potrebno i u ovoj podeli karata jer ne postoje novi ljudi, svi su su bili u nekim partijama, pokretima...samo se presvlače , za razliku od ovih ljudi koji su dosledni sve vreme. I zato podrška. Svaki stav je dragocen u ovim vremenima.Od onih sam koji izlazi na izbore a ne na (puko) glasanje!
Препоруке:
1
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер