Pa preterane su ocene Guskove da je 'celi srpski narod oduševljen', slušam naime svakodnevno zlurade i cinične komentare tipa šta će nam parada, što bacamo pare i sl (od onih koji nisu videli bacanje para na obezbeđenja gej-šarade). Ali generalno se slažem sa njenom ocenom.
Stvar je u tome koliko se veruje u Vučićeve stvarne namere (ako tako nešto uopšte i postoji). Ja lično nemam dileme u pogledu njegovo držanja, i mislim da će on koristiti taktiku ignorisanja, zanemarivanja, tihog bojkota svakog važnijeg dogovora sa Moskvom, i da će se rezultati Putinove posete malo po malo izjaloviti. Već sam gledao i previše takvih stvari da bih bio naivan u uverenju da parada ama baša išta znači pod kapom nebeskom.
Preporuke:
71
7
2
ponedeljak, 13 oktobar 2014 14:13
Who cares
Većini planete smeta taj licemerni, kolonizatorski nacistički zapad, pa ništa!
Smešno je da se neko ko vam je osvedočeni neprijatelj, ko vam je zatrovao generacije i zemlju i načinio genocid, sada nervira što vi volite prijatelje i braću?!
No dobro verovatno smešno i nije kategorija u koju zapad spadda, bolesno je bolja odrednica kada je o njima i njihovim reakcijama reč.
Preporuke:
84
1
3
ponedeljak, 13 oktobar 2014 14:22
mila w.
Umesto komentara.
"Imala sam nepune četiri godine i u sećanju mi je ostala borba za Beograd u Ritopeku, gde sam rođena. Od podruma do podruma, preko mrtvih tela mladih ruskih i nemačkih vojnika, naših meštana. Bilo je to tačno pre sedamdeset godina. Sunce je grejalo, a mati sa bratom u naručju, vukla je i mene za desnu ruku. Sunce je obasjavalo zlatne iglice bodljikave trave na obali Dunava. Na nogama sam imala patike ištrikane od crne vune, potšivene kod krznara u Pančevu. Mati je žurila da pobegnemo što pre sa obale Dunava. Ja sam u tom hodanju, koje je ustvari bilo letenje, jedva doticala vlažan pesak obale. Moja desna nožica je izgubila patiku od crne vune. Mati nije čula moj vrisak i moju molbu da se vratim i uzmemo patiku. Oko nas je treštalo i urlikalo, Dunav ključao. Ja sam i dalje kao ždral letela u hodu sa jednom patikom i krvavom desnom nogom".
Sedam decenija je prošlo. Ostale su uspomene.
SLAVA POGINULIM RUSKIM VOJNICIMA, SLAVA RUSIJI.
Preporuke:
105
0
4
ponedeljak, 13 oktobar 2014 14:23
Bojan, Priština
Ijao uvažena gđo Guskova, čime se vi oduševljavate i kako su vaši dometi kratki.
Ona je navela da učvršćivanje pravoslavlja, slovenstva, srpsko-ruskog duha, vjerovatno služi kao neki signal Zapadu mogućeg otpora Rusije, ali i Srbije nastupu SAD i njihovom diktatu Evropi
O kakvom zbližavanju i otporu govorite ?
Ako sa ovo njegoševski rečeno, pogleda sa brda, i sveobuhvatnije, vidi se da je drugovanje zvanične Srbije sa Putinom prevashodno interesne prirode jer bi u suprotnom zavrtanje ruskog gasa i ukidanje povlašćenog statusa dovelo do trenutne propasti države Srbije - pre nego što je to zapad zamislio, a to je onda kad paralelno s tim i srpski narod bude doveden do propasti.
Zar nije poniženje za Rusiju da njen istorijski prijatelj, i pored svih koristi od Rusije pre bira da ide u integracije sa EU i zapadom koji ih je do juče bombardovao?
To naravno govori da nešto nije uredu sa Srbijom ali ništa manje ni sa Rusijom...
Preporuke:
59
12
5
ponedeljak, 13 oktobar 2014 14:34
Bojan, Priština
2
Na šta se sveo Srpsko-ruski savez ?
Na deklarativne izjave srpskih politikanata koji su u potpunosti potčonjeni zapadu, da neće da uvode sankcije Rusiji ali da sve jedno narod i država opštim parlamentarnim konsezusom idu ka EU integracijama.
Na 15-ogodišnje koketiranje zvanične Moskve sa svim slugama zapada koje su na vlasti u Beogradu ?
Na karikaturalnu vojnu paradu, da Putin vidi šta je ostalo od legendarne vojske koja se mesecima bez odstupanja nosila sama sa celim Nato paktom - pa sada ima par hiljada vojnika za defile što je polovina cele vojske, kao i par stotina vojnih vozila- suštinski kamiončića,ha-ha.
Žalosno i ponižavajuće. To ne da neće smetati zlim zapadnjacima, nego će sve to sa likovanjem ispratiti.
Preporuke:
60
7
6
ponedeljak, 13 oktobar 2014 14:42
Lajoš Winetu
Bojane, bacio si me u ponor depresije. Ne sa time što si bio oštar, nego što imaš pravo.
Preporuke:
39
6
7
ponedeljak, 13 oktobar 2014 15:03
Brane, Italija
Pa tako recite Guskova da svi čuju i znaju da je glavni cilj iritirati zapad. Naravno račun će platiti ludi Srbi narod koji redovno podmeće glavu gde drugi ne bi ni nogu. Pitam se šta će biti sa ovom našom kukavnom Srbijom kad otperja vaš Putin i kad krenu novi pritisci ? Da nećete možda vi da nas branite ?!
Preporuke:
4
66
8
ponedeljak, 13 oktobar 2014 15:29
Bojan, Priština
Lajoš Winetu Ono što najmanje volim je da budem isključiv posebno kad je kontekst negativan.
Ne mislim naravno da je sve crno, eto naši narodi se uzajamno vole, i ponovo smo kao narodi van društva onih ideologija i vojih saveza koji bi da civilizaciju i planatu povuku unazad.
Ali ne mogu da podnesem, da su se udružili skoro svi koji su nam kroz istoriju bili neprijatelji, a da mi na to kao odgovor dajemo neke krajnje simboličke ad hoc poteze.
Skoro je u sedištu oUN govor držala Argentinska predsednica, šštro i bez uvijanja, za šta su je cenzurisali, takav je govor odavno trebao da drži Ruski premijer ili šef diplomatije.
Vaš mi nik daje šlagvurt da uporedim Orbanov državnički kurs prema zapadu i slugarski kurs Srbije sa tolikim slobodarskim pedigreom.
Situacija na ivici noža, mi najistureniji a bez ikakvog sigurnog obezbeđenja, zato na svakih pola veka ostanemo bez trećine nacije, izgine sve ono najhrabrije a za reprodukciju ostane samo kukavičluk.
Preporuke:
46
0
9
ponedeljak, 13 oktobar 2014 16:10
Ma skroz smo oduševljeni!
Treperimo i radujemo se dolasku Putina kao mala deca. To nas je baš i iščupalo iz depresije. Ništa drugo i nije moglo, pošto naše srce pripada samo i isključivo Rusiji. Neka zelene od muke naši neprijatelji, baš nas briga, nama je Rusija dovoljna za sreću... Tralalala!
Preporuke:
33
2
10
ponedeljak, 13 oktobar 2014 17:22
Jasna
Bravo Vucicu i Nikolicu,tako se to radi!
Prvi put posle 5.oktobra vodi se zaista izbalansiranu politika izmedju zapada i Rusije.Dosta je bilo favorizovanja zapada kao sto se to radilo za vreme DJindjica ,Kostunice i Tadica(nikad necu zaboraviti ismejavnje Slobe M.od strane DOSovaca zbog saradnje sa Kinom i Rusijom)i za vreme njihove vlasti potpuno okretanje zemlje zapadu ,da bi naknadno to menjali,(ali naravno nikada se nisu izvinili Milosevicu, za onoliko ismevanje i vredjanje,niti imaju nameru).
Preporuke:
11
30
11
ponedeljak, 13 oktobar 2014 18:15
Jasna
A DOSovci kao sto ste nekad lupali u serpe,sada vam ostaje samo da lupate minuse! Ali istinu ne mozete sakriti!
Zavist je uzasna stvar.
Preporuke:
12
9
12
ponedeljak, 13 oktobar 2014 18:35
Lajoš Winetu
@Jasna: A što se jediš oko minusa, kao da ti od njih lebac zavisi? Mnogo žuriš u svojim ocenama, a koga su zmije ujedale taj se i guštera plaši, eto otud toliko minusa. Ljudi vide samo negativno od aktuelne vlasti, a pozitivno se tek pomalja iza brega. Šta je realno tek će vreme pokazati. A ti, u svojoj želji da pokažeš svoju dalekovidost, ima da popušiš još mnogo minusa pre nego što ljudi počnu da prihvataju tvoj stav kao opšte mesto. Zato, ili piši i ne haj, ili nemoj da pišeš, barem ne ovde.
Preporuke:
17
1
13
ponedeljak, 13 oktobar 2014 19:15
Jasna@Winetu Lajos
Jako se bas trzam zbog minusa od strane nekadasnjih udaraca u serpe,to sam spomenula tek tako sto sam se setila kako su(ste) nekad lupali serpe ,tako sad lupaju(lupate) minuse.
Medjutim ovde se uopste ne radi o nepoverenju nego o cistoj zavisti,jer Dosovcima ni na kraj pameti nikad nije bilo da ovako nesto organizuju i pozovu Putina,pa im krivo sto Vucic i Nikolic to rade,a sada kad su ovi to uradili nijedan nekadasnji udarac serpi(a vecina komentatora ovde to jeste ,mada sad to kriju kao zmija noge) da bar za to oda priznaje politickoj konkurenciji.
Ne nego je upadljivo odsustvo komentara ,a ovi postojeci sve neki okrugli pa na cose.
Ja tu pojavu samo uocavam i ismejavam na ovom portalu ,a "negativci" od strane takvih ljudi,samo me zabavljaju.
Preporuke:
7
6
14
ponedeljak, 13 oktobar 2014 19:33
nn
Slazem se sa gotovo svim Bojanovim komentarima na temu posete Putina. Sad sam vec prilicno siguran da on samo koristi Srbiju da bi malo nervirao EU. Da iskreno zeli dobro Srbiji i da zaista zeli da se razvijaju najblizi odnosi dao bi bilo kakvu podrsku istinskim opozicionim partijama koje se zalazu za bliske odnose sa Rusijom i prekih pogubnih evropskih i nato integracija. Srbija je samo prigodna da igra ulogu kamencica u cipeli koji ce biti istresen i zaboravljen kada se neki visi dogovori postignu. Da iskreno zeli dobro Srbiji ne bi se sastajao sa izdajnicima i stranim placenicima vec bi poslao FSB da ih raskrinka pred srpskom javnoscu. Skrivanje iza parole "Necemo biti veci Srbi od Srba" je smesno.
Preporuke:
8
3
15
ponedeljak, 13 oktobar 2014 19:33
Jasna
Ili kada Nikolic da izjavu "Putin ce svojim prisustvom uvelicati paradu"!A takvu izjavu nikad nije dao nijedan od polticara posle 5.oktobra ,ukljucujuci (najveceg "drzavnika" svih vremena) Kostunicu,elem kad Nikolic da takvu izjavu,i pojavi se samo 5 komentara i to svih 5 malicioznih , (a juce cusmo da je Kostunica drugi Pasic i da je on rekao ,a ne D. Maksimovic " Srbija jedna velika tajna"),onda je jasno kao dan da se ne radi niokakvom nepoverenju,vec o cistoj zavisti i malicioznosti,pa kako onda odoleti pa takve pojave ne ismejavati i ne rugati im se.Ja barem ne mogu.
Preporuke:
5
10
16
ponedeljak, 13 oktobar 2014 22:25
Mi volimo Putina
No on je pragmatičan, i sigurno nije došao da se slika, već radi posla.A ako EU želi Srbiju,nije mi jasno zašto je protiv da se ona razvija. Valjda je njima bolje da nas "izdržavaju"...??!Znači EU je protiv sebe same. Zato se i raspada po šavovima i prerasta u "Veliku Germaniju".
Preporuke:
9
1
17
ponedeljak, 13 oktobar 2014 23:12
Peter RV
@Jasna
Znate, vjerovali vi ili ne, ima nas koji ne vjerujemo apsolutno nista rijecima Nikolica, Vucica ili Dacica- i nista sto vi kazete, nece nam promijenit misljenje.
Prva dvojica su izdali Seselja za kojeg nijesu ni prstom mrdnuli da ga oslobode.
Treci je izdao Milosevica da nije ni trepnuo (ni slike mu nema u prostorijama stranke!).
Ove neoborive cinjenice pretvaraju njihovu retoriku u kamuflazu njihovih licnih planova.
Sva trojica su demagozi i oportunisti, u trci za njihovim evropskim karijerama- uzto, malo vodeci racuna o stanju naroda i njegovu buducnost.
Za neke, koji nijesu promijenili savjest- i nece, ove stvari su od znatne vaznosti.
Preporuke:
15
0
18
ponedeljak, 13 oktobar 2014 23:48
Peter RV
@Beograđanin Sto su Vuciceve namjere povodom posjete Putina? Od cega on jedino strijepi, jeste- jedna jasna manifestacija odusevljenja Srba za Putina- koja bi mogla doci glave njegovoj evropskoj karijeri. Uradice, siguran sam, sve, da ova Putinova posjeta ostane prazna od znacaja, sa raznim artifaktima protokola- u cemu ce mu pomoc, ako to bude potrebno- i americki ambasador... Kojima je ponizno gmizanje prema EU dosadilo i traze stvarni savez sa Rusijom- ovo je dragocjeni momenat da to pokazu. I nije apsolutno vazno prisustvo vlastodrzaca- koji bi bili porazeni pred ovakvim spektaklom, makar sto da urade.
Preporuke:
10
1
19
utorak, 14 oktobar 2014 11:08
G.S.
Zapad ima neiskren odnos prema Rusiji i ne sarađuje s njom kako bi trebalo.Da nije tako, mnogi problemi koji tište savremeni svet bi bili lakše i brže rešeni.
Vladimir Putin je omogućio obnovu Rusije, on može podstaći i obnovu Srbije.Veoma je aktivan širom sveta i to je dovelo do ogromnog porasta njegove popularnosti. Uz Putinovu bratsku pomoć Srbi dobijaju mogućnost da se ujedine i oporave.Na nama je da to iskoristimo i nadam se da ćemo biti uspešni u tome.
Preporuke:
4
0
20
utorak, 14 oktobar 2014 17:08
Jasna*@Peter RV
A sta mislite otkud Putin u Beogradu ,sam se pozvao???
Preporuke:
1
1
21
četvrtak, 16 oktobar 2014 00:35
Peter RV
@Jasna*@Peter RV
A kako bi ona tri evropska pajaca izgledali da ga nijesu pozvali?
Preporuke:
1
0
22
subota, 18 oktobar 2014 05:26
S.Ristic
Svako zblizavanje sa Rusijom prvenstveno smeta Americi. Mozda nekim zemljama Evrope ali i veoma posebno evropskoj marionetskoj EU vladi koja je dovedena i upravljana od Amerike. Ta definicija je mnogo konkretnija.
Jasno je da isto toliko koliko je uzimanje Krima u NATO ruke bilo pogibeljno za Rusiju, toliko je bliska veza Evrope sa Rusijom pogibeljna za USA.
Stvar je u tome koliko se veruje u Vučićeve stvarne namere (ako tako nešto uopšte i postoji). Ja lično nemam dileme u pogledu njegovo držanja, i mislim da će on koristiti taktiku ignorisanja, zanemarivanja, tihog bojkota svakog važnijeg dogovora sa Moskvom, i da će se rezultati Putinove posete malo po malo izjaloviti. Već sam gledao i previše takvih stvari da bih bio naivan u uverenju da parada ama baša išta znači pod kapom nebeskom.
Smešno je da se neko ko vam je osvedočeni neprijatelj, ko vam je zatrovao generacije i zemlju i načinio genocid, sada nervira što vi volite prijatelje i braću?!
No dobro verovatno smešno i nije kategorija u koju zapad spadda, bolesno je bolja odrednica kada je o njima i njihovim reakcijama reč.
"Imala sam nepune četiri godine i u sećanju mi je ostala borba za Beograd u Ritopeku, gde sam rođena. Od podruma do podruma, preko mrtvih tela mladih ruskih i nemačkih vojnika, naših meštana. Bilo je to tačno pre sedamdeset godina. Sunce je grejalo, a mati sa bratom u naručju, vukla je i mene za desnu ruku. Sunce je obasjavalo zlatne iglice bodljikave trave na obali Dunava. Na nogama sam imala patike ištrikane od crne vune, potšivene kod krznara u Pančevu. Mati je žurila da pobegnemo što pre sa obale Dunava. Ja sam u tom hodanju, koje je ustvari bilo letenje, jedva doticala vlažan pesak obale. Moja desna nožica je izgubila patiku od crne vune. Mati nije čula moj vrisak i moju molbu da se vratim i uzmemo patiku. Oko nas je treštalo i urlikalo, Dunav ključao. Ja sam i dalje kao ždral letela u hodu sa jednom patikom i krvavom desnom nogom".
Sedam decenija je prošlo. Ostale su uspomene.
SLAVA POGINULIM RUSKIM VOJNICIMA, SLAVA RUSIJI.
O kakvom zbližavanju i otporu govorite ?
Ako sa ovo njegoševski rečeno, pogleda sa brda, i sveobuhvatnije, vidi se da je drugovanje zvanične Srbije sa Putinom prevashodno interesne prirode jer bi u suprotnom zavrtanje ruskog gasa i ukidanje povlašćenog statusa dovelo do trenutne propasti države Srbije - pre nego što je to zapad zamislio, a to je onda kad paralelno s tim i srpski narod bude doveden do propasti.
Zar nije poniženje za Rusiju da njen istorijski prijatelj, i pored svih koristi od Rusije pre bira da ide u integracije sa EU i zapadom koji ih je do juče bombardovao?
To naravno govori da nešto nije uredu sa Srbijom ali ništa manje ni sa Rusijom...
Na šta se sveo Srpsko-ruski savez ?
Na deklarativne izjave srpskih politikanata koji su u potpunosti potčonjeni zapadu, da neće da uvode sankcije Rusiji ali da sve jedno narod i država opštim parlamentarnim konsezusom idu ka EU integracijama.
Na 15-ogodišnje koketiranje zvanične Moskve sa svim slugama zapada koje su na vlasti u Beogradu ?
Na karikaturalnu vojnu paradu, da Putin vidi šta je ostalo od legendarne vojske koja se mesecima bez odstupanja nosila sama sa celim Nato paktom - pa sada ima par hiljada vojnika za defile što je polovina cele vojske, kao i par stotina vojnih vozila- suštinski kamiončića,ha-ha.
Žalosno i ponižavajuće. To ne da neće smetati zlim zapadnjacima, nego će sve to sa likovanjem ispratiti.
Ne mislim naravno da je sve crno, eto naši narodi se uzajamno vole, i ponovo smo kao narodi van društva onih ideologija i vojih saveza koji bi da civilizaciju i planatu povuku unazad.
Ali ne mogu da podnesem, da su se udružili skoro svi koji su nam kroz istoriju bili neprijatelji, a da mi na to kao odgovor dajemo neke krajnje simboličke ad hoc poteze.
Skoro je u sedištu oUN govor držala Argentinska predsednica, šštro i bez uvijanja, za šta su je cenzurisali, takav je govor odavno trebao da drži Ruski premijer ili šef diplomatije.
Vaš mi nik daje šlagvurt da uporedim Orbanov državnički kurs prema zapadu i slugarski kurs Srbije sa tolikim slobodarskim pedigreom.
Situacija na ivici noža, mi najistureniji a bez ikakvog sigurnog obezbeđenja, zato na svakih pola veka ostanemo bez trećine nacije, izgine sve ono najhrabrije a za reprodukciju ostane samo kukavičluk.
Prvi put posle 5.oktobra vodi se zaista izbalansiranu politika izmedju zapada i Rusije.Dosta je bilo favorizovanja zapada kao sto se to radilo za vreme DJindjica ,Kostunice i Tadica(nikad necu zaboraviti ismejavnje Slobe M.od strane DOSovaca zbog saradnje sa Kinom i Rusijom)i za vreme njihove vlasti potpuno okretanje zemlje zapadu ,da bi naknadno to menjali,(ali naravno nikada se nisu izvinili Milosevicu, za onoliko ismevanje i vredjanje,niti imaju nameru).
Zavist je uzasna stvar.
Medjutim ovde se uopste ne radi o nepoverenju nego o cistoj zavisti,jer Dosovcima ni na kraj pameti nikad nije bilo da ovako nesto organizuju i pozovu Putina,pa im krivo sto Vucic i Nikolic to rade,a sada kad su ovi to uradili nijedan nekadasnji udarac serpi(a vecina komentatora ovde to jeste ,mada sad to kriju kao zmija noge) da bar za to oda priznaje politickoj konkurenciji.
Ne nego je upadljivo odsustvo komentara ,a ovi postojeci sve neki okrugli pa na cose.
Ja tu pojavu samo uocavam i ismejavam na ovom portalu ,a "negativci" od strane takvih ljudi,samo me zabavljaju.
Znate, vjerovali vi ili ne, ima nas koji ne vjerujemo apsolutno nista rijecima Nikolica, Vucica ili Dacica- i nista sto vi kazete, nece nam promijenit misljenje.
Prva dvojica su izdali Seselja za kojeg nijesu ni prstom mrdnuli da ga oslobode.
Treci je izdao Milosevica da nije ni trepnuo (ni slike mu nema u prostorijama stranke!).
Ove neoborive cinjenice pretvaraju njihovu retoriku u kamuflazu njihovih licnih planova.
Sva trojica su demagozi i oportunisti, u trci za njihovim evropskim karijerama- uzto, malo vodeci racuna o stanju naroda i njegovu buducnost.
Za neke, koji nijesu promijenili savjest- i nece, ove stvari su od znatne vaznosti.
Vladimir Putin je omogućio obnovu Rusije, on može podstaći i obnovu Srbije.Veoma je aktivan širom sveta i to je dovelo do ogromnog porasta njegove popularnosti. Uz Putinovu bratsku pomoć Srbi dobijaju mogućnost da se ujedine i oporave.Na nama je da to iskoristimo i nadam se da ćemo biti uspešni u tome.
A kako bi ona tri evropska pajaca izgledali da ga nijesu pozvali?
Jasno je da isto toliko koliko je uzimanje Krima u NATO ruke bilo pogibeljno za Rusiju, toliko je bliska veza Evrope sa Rusijom pogibeljna za USA.