Dobra vest, pruža nadu da će Srbija izbeći ulazak u JevRopsku Uniju. A to ukazuje da bi mogla biti deo Evro-azijske Unije.
Preporuke:
101
3
2
subota, 04 oktobar 2014 10:22
Drinko Končarević
I tako, od ulaska Srbije u "eu kazamat", praktično, za ove generacije koje su se borile za demokratiju u Srbiji, nema ništa. Uložili su mnogo a dobili ništa. Veoma "uticajan" Person (prvi put čujem za njega) kaže u "eu kazamatu" je haos i niko ne može garantovati da će "eu kazamat" opstati. Ovo nije prva, trezna izjava koja nam doduše retko dolazi iz "eu kazamata", ali me čudi da se naši ko pijan plota drže maksime "ili eu kazamat ili ništa". Često puta u mojim komentarima pitam ko garantuje da će "eu kazamat" opstati. Ovo je, posle dugo vremena odgovor na ovo moje pitanje.
Preporuke:
83
4
3
subota, 04 oktobar 2014 10:25
Zoran Đorđević
Srbija će imati manje koristi od ulaska u EU nego Hrvatska, Rumunija ili Bugarska - kaže za “Blic” Mets Person, direktor britanskog instituta “Open Europe”.
A pošto te zemlje imaju samo štete od ulaska u EU, logičan je zaključak da će Srbija imati još više štete.
Čovek nam lepo kaže, ali naši teraju dalje.
Cilj Zapada nije da nas primi u EU, nego samo da nas drži na tom putu, da ne bismo krenuli putem koji je za nas logičan.
Preporuke:
108
3
4
subota, 04 oktobar 2014 10:27
statista
Veselo pozoriste !
Preporuke:
66
2
5
subota, 04 oktobar 2014 10:55
ha,
a koliko su se ove zemlje okoristile, to je već poznato!
Preporuke:
60
2
6
subota, 04 oktobar 2014 10:57
ljudi okanomo se eu
dozvolimo rusima da između ostalog ulože u polioprivredu da za početak nismo gladni a onda polako i u ostale grane.dajte radimo u našem interesu konačno jer njihova deca nisu glada nego su besna,znate li koliko ima dece u srbiji koja nemaju šolju mleka a da ne pričam o drugim stvarima.mada vulin obećava otvaranje narodnih kuhinja u svim delovima srbije.zar to želimo sebi svojoj deci????????????
Preporuke:
68
2
7
subota, 04 oktobar 2014 11:06
Nena
Za 12 godina ????,tamo negde 2321.Bravo mi, "Jevropa nema izlaz pardon,alternativu"????
Preporuke:
53
2
8
subota, 04 oktobar 2014 11:08
Evet efendija
Čoveče, niko ne govori da nama treba četvrt veka da sedimo u čekaonici za nešto što nam ne donosi nikakvu korist- ulazak u eu je devastirao naše susede, a mi ćemo od eu imati još manje koristi. Ako treba tamo da uđemo za 12 godina, to znači da smo tek na pola puta. Dajte da im se lepo zahvalimo i krenemo drugim putem. Sada bar postoji alternativa.
Preporuke:
65
3
9
subota, 04 oktobar 2014 11:43
dž
i ovaj je neki sorošovac ?
Preporuke:
34
5
10
subota, 04 oktobar 2014 11:49
ben
Ulazak Srbije u EU nikada i nije bio realan.Licitiranje sa godinama je samo "štaka" da se provuku neke druge stvari.(od socijalne politike do opštih principa u društvu).Jedino "gazda" i naručilac posla nije dovoljno poznat!Može se naslutiti!
Preporuke:
52
2
11
subota, 04 oktobar 2014 11:52
ljubomir jarić
Ko je Narod, do sada, bilo šta pitao? Na sceni je Izdaja! Izdajnici ugovaraju, dogovaraju, potpisuju, u čije ime? Referendum je na kraju! I šta ako odgovor Naroda bude Ne ?! Ko će da plati? Ovo sve je besmisleno. Ovo treba prekinuti, na demokratski način. Etihadom!
Preporuke:
52
3
12
subota, 04 oktobar 2014 12:25
?
Necu docekati ali gajim nadu "za ovu mladez" , na njima evropska unija ostaje .
Buhahahaha .
Preporuke:
24
4
13
subota, 04 oktobar 2014 12:44
Drinko Končarević
@ ljubomir jarić,
U pravu ste ali ovi na vlasti na svaki način izbegavaju da pitaju narod za bilo šta. Tu je problem. Prosto, oni neće dijalog sa narodom već kažu "narod nas je izabrao". Kraj.
Preporuke:
40
4
14
subota, 04 oktobar 2014 14:22
Vsevolod
Evet efendi: "Dajte da im se lepo zahvalimo i krenemo drugim putem. Sada bar postoji alternativa."
Znate li onu priču o tome kako je Ero "uhvatio" nekakva Turčina kad je sišao s puta da se napije vode? Saputnik ga zove da ga pusti te da zajedno nastave put, ali ovaj mu odgovora: Pustio bih ja njega, ali on mene neće da pusti.
Tako ti je to i sa onima što uloviše Evropu.
Jes da komesarima dobro plaća, ali i drži im čakiju pod grlom.
Preporuke:
24
3
15
subota, 04 oktobar 2014 14:57
političari su svojimlažima ubedili ljude
da ulaskom u eu dobijamo pare na izvolte.pa zar stvarno mislite da kapitalista olako daje pare?žele nas kao jeftinu radnu snagu u srcu evrope ,vdite kod nas radnik u stranom preduzeću radi za 200e na zapadu kapitalista mora minimum da plati 1oooe.ovo političaroma odgovara-ko je od njih nešto konkretno radio u životu osim što se bavio politikom.na zapadu ostvareni bogati ulaze u politiku a kod nas je obrnuto
Preporuke:
23
1
16
subota, 04 oktobar 2014 15:28
za britanskog sataninog emisara
"Srbija će imati manje koristi od ulaska u EU nego Hrvatska, Rumunija ili Bugarska i realno je da će početi sa procesom ulaska u EU najranije 2026. godine", izjavio direktor britanskog instituta “Open Europe” Mets Person
potucujem ovom emisaru Satane da SRBIJA NCE NI UCI U TU SATANSKU TVOREVINU, tako da ne probaju vise sa njihovim satanskim trikovima.
16.dolazi nas predsednik, a vi cete pojsti go... koja ste iza... dosad, nadam se
Preporuke:
28
2
17
subota, 04 oktobar 2014 15:34
Lud zbunjen normalan
Dođu neki iz EU i onda nama tumače sebe??? Ili ni oni ne znaju za sebe i kamo idu ili se sprdaju. Ako se sprdaju i treba,jer imaju s kim!
Preporuke:
27
1
18
subota, 04 oktobar 2014 15:39
"Zmijsko gnezdo"
Oni cene da će nas za 12 godina totalno rasturiti.Toliko im treba. Pa će to nešto ući u EU...Građani toga ima da se dive i veličini Hrvatske kako su se nekad naši preci divili Rusiji.
Preporuke:
18
2
19
subota, 04 oktobar 2014 16:16
au mile
Pridruživanje Srbije EU je samo instrument da se Srbija drži odvojeno od Rusije, da Rusija ne daj Bože ovde instalira svoje vojne baze.
Namera je da se Srbija ugura u NATO kako bi se po sistemu riziko igre zaokružila osvojena teritorija.
Jasno da ulazak Srbije neće doneti blagostanje i dobar životni standard kao što to nije donela ni Istočnoevropskim zemljama, Hrvatskoj, pa ni Grčkoj, Portugaliji.
Bitno je da to što je jasno, razumeju i građani Srbije koji su navikli da slušaju bajke, ne rade ništa, krčme svoje nacionalno bogatstvo i predaju svoje teritorije, zarad nade da će jednog dana ući u EU kada će svi njihovi problemi biti rešeni očas posla i kada će neko umesto njih organizovati, raditi i praviti bogatstvo.
Preporuke:
27
1
20
subota, 04 oktobar 2014 16:47
Veljko D
Mene zanima, zna li neko, koliko je potpisa potrebno da sami građani Srbije pokrenu inicijativu da se referendum o pridruživanju EU održi sada, a ne tek na kraju tzv. EU puta. Pa ako narod na referendumu odluči, da idemo u pravcu EU, ok, tako smo odlučili. Ali ako narod kaže NE, na referendumu, onda da ne gubimo vreme, nego da se okrenemo drugim opcijama tj. alternativama, jer nije istina da, EU nema alternativu. Sve u životu ima alternativu. Ta inicijativa građana bi trebalo da bude nestranačka, da ne bude po onome "ma to je njihova inicijativa, pa ja, iako sam za referendum, ipak neću potpisati njihovu inicijativu".
Preporuke:
18
1
21
subota, 04 oktobar 2014 16:52
Petrushin
Ovo su krajnje banalne izjave: samo ELITE pomenutih drzava clanica imaju koristi, dko je narod svuda obespravljen i teze zivi. Kao da PIGS-i zive bolje sto su ranije postali EU clanice?! Obicna glupost!
EU je elitisticki projekat koji je napravljen da zastiti tadasnju akumulaciju evropskih i masonskih konglomerata, a ne populisticki projekat gdje ce narodima biti bolje.
Ovo je konzervativna i uljesana EU statistika, pa ih je opet preko 80 miliona GLADNIH u toj istoj EU:
http://www.inequalitywatch.eu/spip.php?article99
Preporuke:
19
1
22
subota, 04 oktobar 2014 17:20
satanski projekat
subota, 04 oktobar 2014 16:52
Petrushin
...EU je elitisticki projekat koji je napravljen da zastiti tadasnju akumulaciju evropskih i masonskih konglomerata, a ne populisticki projekat gdje ce narodima biti bolje.
samo bi vas ispravio. nije EU elitisticki projekat, vec //elitisticki//.
Samo budala može da igra kako ova transatlanska g... svira. 2026? Tako i treba kad Srbiju vode korumpirani idijoti. Njima lova u džep, transatlanskoj stoci geostrateški interesi, ostatku Srbije pampur u s...
Preporuke:
19
1
25
subota, 04 oktobar 2014 17:53
iz tvojih usta
A dotle, Bože zdravlja, da se i EU raspadne!
Preporuke:
15
0
26
subota, 04 oktobar 2014 17:58
DRAGI
Ovo je jedan od retkih zapadnih analitičara koji na konkretan i iskren način iznosi svoje viđenje naše situacije. Kamo lepe sreće da su i naši političari takvi. Da nas ne lažu.
Kad su nam Nemci rekli pre desetak godina da Srbija neće u EU pre 2014. naši su se čudili i objašnjavali da je to nešto pogrešno protumačeno ili šta već.
Takođe bi mogli da razumeju da javnost u Srbiji nije baš oduševljena kad čuje naredbodavni ton i da se Srbiji naređuje šta bi tačno trebalo da uradi. EU bi trebalo da bude opreznija i da pazi kako se obraća Srbiji.
Takođe je lepo primetio da se Srbiji ne treba obraćati naredbodavački.
Neko je od komentatora pitao koliko je potpisa potrebno sakupiti za održavanje referenduma oko pristupanja EU ili ne. Pa zar u ovim uslovima mislite da bi ti izbori prošli tako lako, bez pritisaka. Ko to misli onda nezna u kakvim se uslovima održavaju naši lokalni izbori, a kamoli u kakvim bi se uslovima i kojim sve pritiscima bili izloženi za referendum.
Preporuke:
13
0
27
subota, 04 oktobar 2014 18:30
Zoran
Sta ce do 2026. da ostane od Sbije...od Krusevca do Beograda.
Preporuke:
12
3
28
subota, 04 oktobar 2014 18:44
Dragoslavić
Neću da odustanem, hoću da ostanem na Titaniku dok orkestar tako lepo svira. Titanik je moj izbor, Titanik je moja sudbina, sa Titanika me niko oterati neće, tako mi Vučića.
Preporuke:
15
0
29
subota, 04 oktobar 2014 19:42
Ujka Vasa
Postoji onaj vic da u januaru na minus 10 stepeni nije zima već radikalno promenjena jesen. Tako će i 2026. postojati radikalno promenjena EU.
Preporuke:
12
0
30
subota, 04 oktobar 2014 21:24
Neodržive paralele
Nemojte porediti Vučića i Đinđića, Đinđić nikada ne bi potpisao Briselski sporazum pa ni Tadić, čak!
Ako ste zaboravili podsetite se pisma koji je Đinđić pred kraj života poslao na razne evropske adrese na temu KiM. Ili samo odgledajte Đinđićev poslednji intervju o KiM posle koga je neposredno i ubijen! Da je sve pogrešno uradio, a bilo je tu dosta grešaka, dobro je uradio jer je uveo veronauku, vratio orla umesto petokrake na Stari Dvor i dao onakav intervju o KiM!
Ovaj radikal nije Đinđiću ni do nožnih članaka, svako poređenje je na štetu Vučića, naročito imajući u vidu šta je pre govorio a šta sada radi bestidno!
Preporuke:
12
0
31
subota, 04 oktobar 2014 21:27
Person je uvažio interese domaće
kompradorske elite okupljene na ovom skupu, i potrebu da se kače na iste budžetske jasle po fiktivnom osnovu - pregovori tj naredbe EU Srbiji.
Naivno je misliti da je rekao istinu, daleko je to od godine koju je on naveo kao najraniju (2026)!
Srećom!
Preporuke:
10
0
32
subota, 04 oktobar 2014 21:49
Glas iz Londona
Na proslavi komunističke okupacije okupiranog Beograda neće, na sreću, biti ravnogoraca. Oni bez hvalospeva Londonu ne mogu. A pogledajte kakvi glasovi stižu iz tog legla političkog bezobrazloka. Ali, i tome se bliži kraj. Uskoro će većinski živalj ostrvceta tražiti priključenje matici - Indiji.
Preporuke:
7
0
33
nedelja, 05 oktobar 2014 00:06
namcor
"Uskoro će većinski živalj ostrvceta tražiti priključenje matici - Indiji." - Netacno! Po (zvanicnoj) statistici od pre dve godine, najcesce musko ime novorodjencadi u Velikoj Britaniji je Muhamed, a zensko Alesha (omiljeno zensko ime u crnoj, muslimanskoj populaciji). Inace, ovde u Britaniji, Indijci su vredni, radni, cisti i prilicno vode racuna o skolovanju. I najvaznije - duboko su integrisani. Problem su doseljenici iz Afrike, prve i druge generacije. Uopste ne prihvataju norme i pravila ponasanja jednog civilizovanog drustva. Doneli su svoju (ne)kulturu sa sobom i namecu je svima drugima. Uz to, u ime "politicke korektnosti" vecinskom stanovnistvu su nametnuta stroga pravila ponasanja prema "manjinama" i za sitnicu se ide u zatvor. Naravno, tim "manjinama" ta pravila nisu nametnuta. Uostalom, pokusajte, ovde, kao belac da optuzite nekog crnog da Vas je vredjao po rasnoj osnovi. Ismejace Vas. U obrnutom slucaju, dovoljna je samo njegova izjava - i Vi ste u zatvoru.
Preporuke:
1
1
34
nedelja, 05 oktobar 2014 00:21
namcor
Ali, da se vratim temi prijema Srbije u EU. Kao sto sam vise puta pisao, ja sam u vreme stvaranja EU bio veliki pristalica te ideje. Zamislite, zajednica ravnopravnih naroda u misiji stvaranja bolje buducnosti za sve. Divno. Na zalost, vreme je pokazalo da i najbolje ideje ljudi mogu toliko da izokrenu, zloupotrebe i obesmisle, da se danasnja EU pretvorila u svoju suprotnost - instrument u rukama krupnog kapitala. I zbog toga sam postao veliki protivnik ulaska Srbije u EU. Vec sada u EU imate clanice prvog, drugog i treceg reda (naravno, ne zvanicno, ali je to cinjenicno stanje). Imate drzave (Nemacka, Francuska, Britanija) koje se za sve pitaju i medjusobno odlucuju o svemu. Ostali samo aminuju. I imate drzave drugog reda - starije clanice, koje treniraju strogocu na clanicama treceg reda - novoprimljenim drzavama. Da li nam je potrebno da klecimo i molimo da nam dopuste da im budemo sluge i robovi? Nasa poltronska "elita" svojim ponasanjem gura ceo narod u nesrecu. Veleizdaja!!!
Dobra vest, pruža nadu da će Srbija izbeći ulazak u JevRopsku Uniju. A to ukazuje da bi mogla biti deo Evro-azijske Unije.
Čovek nam lepo kaže, ali naši teraju dalje.
Cilj Zapada nije da nas primi u EU, nego samo da nas drži na tom putu, da ne bismo krenuli putem koji je za nas logičan.
Buhahahaha .
U pravu ste ali ovi na vlasti na svaki način izbegavaju da pitaju narod za bilo šta. Tu je problem. Prosto, oni neće dijalog sa narodom već kažu "narod nas je izabrao". Kraj.
Znate li onu priču o tome kako je Ero "uhvatio" nekakva Turčina kad je sišao s puta da se napije vode? Saputnik ga zove da ga pusti te da zajedno nastave put, ali ovaj mu odgovora: Pustio bih ja njega, ali on mene neće da pusti.
Tako ti je to i sa onima što uloviše Evropu.
Jes da komesarima dobro plaća, ali i drži im čakiju pod grlom.
potucujem ovom emisaru Satane da SRBIJA NCE NI UCI U TU SATANSKU TVOREVINU, tako da ne probaju vise sa njihovim satanskim trikovima.
16.dolazi nas predsednik, a vi cete pojsti go... koja ste iza... dosad, nadam se
Namera je da se Srbija ugura u NATO kako bi se po sistemu riziko igre zaokružila osvojena teritorija.
Jasno da ulazak Srbije neće doneti blagostanje i dobar životni standard kao što to nije donela ni Istočnoevropskim zemljama, Hrvatskoj, pa ni Grčkoj, Portugaliji.
Bitno je da to što je jasno, razumeju i građani Srbije koji su navikli da slušaju bajke, ne rade ništa, krčme svoje nacionalno bogatstvo i predaju svoje teritorije, zarad nade da će jednog dana ući u EU kada će svi njihovi problemi biti rešeni očas posla i kada će neko umesto njih organizovati, raditi i praviti bogatstvo.
EU je elitisticki projekat koji je napravljen da zastiti tadasnju akumulaciju evropskih i masonskih konglomerata, a ne populisticki projekat gdje ce narodima biti bolje.
Ovo je konzervativna i uljesana EU statistika, pa ih je opet preko 80 miliona GLADNIH u toj istoj EU:
http://www.inequalitywatch.eu/spip.php?article99
Petrushin
...EU je elitisticki projekat koji je napravljen da zastiti tadasnju akumulaciju evropskih i masonskih konglomerata, a ne populisticki projekat gdje ce narodima biti bolje.
samo bi vas ispravio. nije EU elitisticki projekat, vec //elitisticki//.
svevidece oko europskog saveta (european council)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Familiefoto_europese_raad_2011.jpg
Kad su nam Nemci rekli pre desetak godina da Srbija neće u EU pre 2014. naši su se čudili i objašnjavali da je to nešto pogrešno protumačeno ili šta već.
Takođe bi mogli da razumeju da javnost u Srbiji nije baš oduševljena kad čuje naredbodavni ton i da se Srbiji naređuje šta bi tačno trebalo da uradi. EU bi trebalo da bude opreznija i da pazi kako se obraća Srbiji.
Takođe je lepo primetio da se Srbiji ne treba obraćati naredbodavački.
Neko je od komentatora pitao koliko je potpisa potrebno sakupiti za održavanje referenduma oko pristupanja EU ili ne. Pa zar u ovim uslovima mislite da bi ti izbori prošli tako lako, bez pritisaka. Ko to misli onda nezna u kakvim se uslovima održavaju naši lokalni izbori, a kamoli u kakvim bi se uslovima i kojim sve pritiscima bili izloženi za referendum.
Ako ste zaboravili podsetite se pisma koji je Đinđić pred kraj života poslao na razne evropske adrese na temu KiM. Ili samo odgledajte Đinđićev poslednji intervju o KiM posle koga je neposredno i ubijen! Da je sve pogrešno uradio, a bilo je tu dosta grešaka, dobro je uradio jer je uveo veronauku, vratio orla umesto petokrake na Stari Dvor i dao onakav intervju o KiM!
Ovaj radikal nije Đinđiću ni do nožnih članaka, svako poređenje je na štetu Vučića, naročito imajući u vidu šta je pre govorio a šta sada radi bestidno!
Naivno je misliti da je rekao istinu, daleko je to od godine koju je on naveo kao najraniju (2026)!
Srećom!