Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Oliver Stoun: NATO pokušava da se približi ruskim granicama, Putin u ukrajinskoj krizi brani ključne geopolitičke interese Rusije

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 23 septembar 2014 20:32
Oliver
daj molim te odseli se u mosku pa tamo drobi zdarije.
...a ne iz mrske ti vile u holywoodu...
Preporuke:
4
228
2 utorak, 23 septembar 2014 21:25
Zoran Đorđević
Koji je sad pa ovaj Oliver?
Preporuke:
44
98
3 utorak, 23 septembar 2014 21:49
vera
Ohrabrujuce je da mnogi na zapadu vide istinu u vezi sa Ukrajinom i smatraju da je u ovoj situaciji sreca sto postoji Putin koji stvari naziva pravim imenom ne skrivajuci iza uobicajenih diplomatskih floskula. Neke ankete u Americi i Nemackoj pokazuju da je Putin iznenadjujuce popularan i da ga smatraju boljim drzavnikom od Obame.
Slicno Stounu razumevanje za Putinove poteze imaju i dva bivsa nemacka kancelara, gospoda Schmit i Sreder.
Preporuke:
140
3
4 utorak, 23 septembar 2014 21:52
Dragan
Koji je sad pa ovaj Oliver?


Sir Oliver Oliver, iz porodice Oliver.

I nazapadu ima, uprkos konstantnom ispiranju mozga, ljudi koji vide istinu.
Preporuke:
147
4
5 utorak, 23 septembar 2014 22:44
@Zoran Đorđević
U pitanju je Oliver Nedeljković. Taj ne sme da prođe!
https://www.youtube.com/watch?v=xpxVZvmouXU
Preporuke:
51
1
6 utorak, 23 septembar 2014 22:45
Peter RV
Istina pocinje da prodire kroz propagandnu maglu.
Stoun se ne moze lako ignorisat u Americi.
Preporuke:
100
3
7 utorak, 23 septembar 2014 22:55
zauvek branilac
2. svetski rat u Evropi je dobio Sovjetski savez, g. Oliver Stoun je jedan od retkih zapadnjaka koji je to priznao!
Preporuke:
137
3
8 sreda, 24 septembar 2014 06:16
Jovo
Dragocen čovek u ovom nemilosrnom propagandnom ratu.Nesmemo zaboraviti da i zapad ima poštenih ljudi kojima se ne daje mediska popularnost,kao jednoj Amanpur,ili mnogim otrcanim bivšim političarima,koji za pare su spremni do beskraja da lažu.
Preporuke:
94
3
9 sreda, 24 septembar 2014 09:40
Radgost
Oliver
daj molim te odseli se u mosku pa tamo drobi zdarije.
...a ne iz mrske ti vile u holywoodu.
---------------------------
Bi on,ali vila u Moskvi košta više nego u Holivudu.
Preporuke:
57
4
10 sreda, 24 septembar 2014 10:05
Jasno?
@zauvek branilac: “ 2. svetski rat u Evropi je dobio Sovjetski savez...“. Pretpostavljam da ste želeli reći da je SSSR pobednik tog rata? Nemojte živeti u iluzijama. Kada se podvuče crta – vidi se rezultat, a on je: stvarni pobednik tog rata je, uprkos strašnim žrtvama, ispala ipak Nemačka. Jer – njen glavni cilj tom ratu su bili uništenje SSSR-a i ujedinjenje Evrope pod dominacijom Nemačke. Gde je danas SSSR? Nema ga. A – šta je danas EU, nego ujedinjena Evropa pod dominacijom Nemačke? Oba glavna ratna cilja Nemačke su ostvarena, istina sa vremenskom zadrškom, a definicija pobede u bilo kom ratu je baš ostvarenje ratnih ciljeva. Jasno? Inače Stoun je u pravu kad kaže da Putin u ukrajinskoj krizi brani ključne geopolitičke interese Rusije. I treba. To, ipak, još ne znači da će u tome i uspeti...
Preporuke:
11
56
11 sreda, 24 septembar 2014 10:31
Nena
Glas razuma u moru ispranih mozgova!Covek od integriteta i dela. A takvih ispranaca i kod nas ima, ihahaj, sto se vidi po nekim komentarima.
Preporuke:
52
2
12 sreda, 24 septembar 2014 12:37
Cenim Stona
no prezirem taj engleski orvelov govor, ne kažem da Ston ima sklonosti ka tome no takav je engleski jezik inherentno, suština je u tome što AMERIKANCI NAPADAJU KLjUČNE GEOPOLITIČKE INTERESE RUSIJE.
Inače, njegov dokumentarac Neispričana istorija SAD je vrlo vredan korektiv oficijelnoj kvazi istoriji koja se i onako malo uči u SAD otuda i elementarna nekultura i nepoznavanje elementarnih činjenica ovog usisivača sa sedištem u koloniji Beograd.
Preporuke:
36
1
13 sreda, 24 septembar 2014 13:14
Žarko, Ognjen, Uglješa
@Jasno?
Pretpostavljam da ste želeli reći da je SSSR pobednik tog rata? Nemojte živeti u iluzijama. Kada se podvuče crta – vidi se rezultat, a on je: stvarni pobednik tog rata je, uprkos strašnim žrtvama, ispala ipak Nemačka. Jer – njen glavni cilj tom ratu su bili uništenje SSSR-a i ujedinjenje Evrope pod dominacijom Nemačke. Gde je danas SSSR? Nema ga. A – šta je danas EU, nego ujedinjena Evropa pod dominacijom Nemačke? Oba glavna ratna cilja Nemačke su ostvarena, istina sa vremenskom zadrškom, a definicija pobede u bilo kom ratu je baš ostvarenje ratnih ciljeva. Jasno? Inače Stoun je u pravu kad kaže da Putin u ukrajinskoj krizi brani ključne geopolitičke interese Rusije. I treba. To, ipak, još ne znači da će u tome i uspeti...

Ova Vaša teza imala bi smila ukoliko bi sada bila podvučena linija, pa i tada je pitanje da li ste u pravu. Kao što iz Vašeg ugla, Njemačka, 70-ak godina nakon Drugog svjetskog rata djeluje pobjednik, sačekajmo dvadesetak godina pa da vidimo onda.
Preporuke:
29
2
14 sreda, 24 septembar 2014 13:22
Tatjana
Radgost
Oliver
daj molim te odseli se u mosku pa tamo drobi zdarije.
...a ne iz mrske ti vile u holywoodu.
---------------------------

Bi on,ali vila u Moskvi košta više nego u Holivudu.


Pa, s razlogom! Mnogo je lepše, a da ne govorimo koliko je zdravije (prvenstveno po pitanju mentalnog zdravlja), što i Oliver vrlo dobro zna.
Preporuke:
23
3
15 sreda, 24 septembar 2014 15:39
Čavez
Dobra je ovaj Oliver Stoun, jedan od retkih sa zapada koji je shvatio šta je pravda, sloboda i demoktarija. Ovakvi ljudi, uz Marin Le Pen da se to praktično istera osvajanjem vlasti, su nada da će se neoimperijalistička banda koja trenutno hara na zapadu, a ordinira od vremena R.Regana i M.Tačer, oterati na đubrište istorije.
Preporuke:
14
1
16 sreda, 24 septembar 2014 17:26
Rđosav
- dobar je Stoun, ali je još bolji Handke. Problem je u nama (valjda Rusi rade bolje?) što takve ljude uopšte ne podržavamo. Nego čak sumnjičimo: zašto li je on to rekao?

- eno Handke se u Norveškoj suočio sa nahuškanim Norvežanima i bosansko-muslimanskim imigrantima, osporavaju mu nagradu koju je dobio u Ibzenovom rodnom mestu. Kažu da je stao na stranu Srba - dokazanih zločinaca.

- a nisam primetio ni da je otvorena tema o tome, na ovom portalu. Ili mi je promaklo?
Preporuke:
19
1
17 sreda, 24 septembar 2014 17:53
Srboljub
Odgledajte njegove dokumentarne serije i filmove pa ga onda komentarišite. Sve se može naći na mreži.
Čovek se maksimalno trudi da skrene pažnju na ružne činjenice američke istorije. Pri tome mu teško zameriti na nedostatku patriotizma. Prave američke patriote odlično razumeju nakaradnost politike koju sprovodi Vašington.
Češće su na strani Istine nego prosečan Amer, što treba poštovati.
Preporuke:
15
1
18 sreda, 24 septembar 2014 17:55
Radgost
Tatjana,
slažem se.
Preporuke:
4
1
19 sreda, 24 septembar 2014 19:21
petar
@Tatjana

Nisam siguran! Volim Rusiju, njenu književnost, istoriju, muziku, kulturu, ali mi se čini da smo mi ovde ipak skloni da je pomalo idealizujemo, bar mi koji nismo tamo bili. Ljudi koji jesu pričaju strašne stvari, i to krajnje dobronamerno. Dakle, ne kao neki koji blate iz ideoloških ili ko zna kojih razloga. Veliki problem je alkohol, pomodarstvo, korupcija; potom mafija koja drži puno toga u svojim rukama. Ima toga svugde, ali mi koji očekujemo da je Rusija neka mnogo bolja priča od Srbije se pomalo razočaramo.
Preporuke:
2
7
20 sreda, 24 septembar 2014 21:33
Treba snimiti film o ruskim pobedama
Te pobede su stvorile Evropu blagostanja. Nekada su evropljani bežali u SAD a sada će izgleda u Rusiju.
Preporuke:
7
0
21 sreda, 24 septembar 2014 22:03
Zoran Đorđević
utorak, 23 septembar 2014 21:25 Zoran Đorđević
Koji je sad pa ovaj Oliver?
Preporuči komentar: 44 73
Nalupaste mi gomilu minusa, a pitao sam za komentatora Olivera, koga do sada nisam viđao ovde pod tim imenom.
Inače, potpisujem sve što je Oliver Stoun rekao.
Preporuke:
11
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner