Poznavaoci Atalijevog dela pa i oni manje informisani na osnovu komplimenatao strunost Atalija od strane Foreig Policyja bi trebalo da imaju veliku dozu skepse prema ovim njegovim izjavama.
Pre ce biti da su se rasporedili na obe strane a Atali dobio zadatak da glumi dobrog policajca u prici o dva policajca.
Preporuke:
93
9
2
nedelja, 21 septembar 2014 10:40
Bojan, Priština
Po ko zna koji put vuku čovečanstvo u propast.
Na zapadu ne živi narod - nego stoka.
Preporuke:
106
5
3
nedelja, 21 septembar 2014 10:46
G.S.
Marcel Messing govori slično:"okupite se ljudi"!
Verujem da Francuzi imaju snage da pokrenu proces koji će odagnati svaku sumnju od mogućnosti započinjanja novog užasnog rata.
Preporuke:
44
6
4
nedelja, 21 septembar 2014 10:50
micky
USA pokrece ratove i unistava EU. To je jasno kao dan. Vide li to EUROPEJCI. Vide ali i njima to odgovara. U najmanju ruku onima sto konce vucu iza zatvorenih vrata. Ko ne vidi da je veliki rat u toku taj je corav kod ociju. Njemu nema pomoci. Ovo ce biti konacni kraj zapada i njegove hegemonije. Rusija je jedina drzava koja tu pobedu moze da iznese. A ko prezivi pitace se " Sta nam je sve ovo trebalo". Svet od smrdljive imperije jedino ratom moze da se oslobodi. Treba opetprocitati Oswalda Spenglera i njegovo delo "Untagagang des Westens".... Propast zapada. Kako drzava tako i crkve katolika.
Preporuke:
71
3
5
nedelja, 21 septembar 2014 10:51
Milentije
Ma pustite vi ove izjave bivših savetnika, bivših predsednika država i bivših premijera... Dok su bili na vlasti, pričali su istu priču koju i danas slušamo od aktuelnih zvaničnika. Što reče prvi komentator, ovaj dobio zadatak da brani Ruse u vežbi javnog debatnog kluba...
Preporuke:
74
5
6
nedelja, 21 septembar 2014 10:57
Milica
Nije vazno da li dobar ili los policajac, ovde je potpuno u pravu. Vidim kako su se naostrili nemacki mediji. Mrznja prema Rusima samo kulja sa svih strana. Jasno je da su pripreme za rat u toku. Na pocetku bese rec....ili?
Preporuke:
73
5
7
nedelja, 21 septembar 2014 11:25
Goran Jevtović
Da se situacija u to ne izrodi, nužno je da Zapad s Arapima, Turcima i Rusima postupi isto kao s Nemačkom 1945-e, a to je da ih uvažava, ne prekida nikakvu vezu, održi ih u krugovima moći, ponudi im zajedničke projekte Žak Atali, jedan je od najvažnijih šrafova Novog svetskog poretka, u ravni je DŽordža Soroša, Kisindžera, Bžežinskog... izvršilac prljavih, poslova Imperije, strateg, planer, operativac...Uostalom, ko je mogao biti prvi direktor "Evropske banke za obnovu i razvoj" čije je sedište u Londonu i koja je najmanje evropska zato što je potpuno privatna, nego neko ko je vrlo značajan igrač. Napisao je knjigu "Kratka istorija budućnosti" pre deset godina u kojoj je skoro do detalja "pogodio" šta će se dešavati u globalnom svetu.U tom "svom" delu (ustvari radi se o perfidno upakovanom planu Imperije do 2060.), Atali razmatra stvaranje "Super Imperije" i modalitete izgradnje Novog svetskog poretka.
Preporuke:
87
5
8
nedelja, 21 septembar 2014 11:25
Goran Jevtović
2.
Negde do 2030.godine on "predviđa" veliki, "hiperkonflikt" u svetu, ali, ne u formi novog svetskog rata, već kao gomilu lokalnih i regionalih ratova, gde nacionalne države ratuju jedna protivu druge, bore se protivu terorista....
Osnovna poenta svih tih sukoba je, prema "njegovim" predviđanjima, odumiranje nacionalnih država, obezglavljivanje masa, opšti haos, beznađe i užasno polsedično stanje u vezi sa tim, koje bi dovelo do poslednje faze, a to je stanje "hiperdemokratije", kada bi naroda širom sveta iscrpljeni ratovima i socijalnim pobunama, prihvatili stvaranje jedne "demokratske svetske vlade", koja bi donela spasonosna rešenja.
Ovo njegovo obraćanje, iako je u osnovi perfidno, može da znači samo jedno - planovi ("predviđanja") Imperije u odnosu na Rusiju, u ovoj fazi ne idu glatko, tačnije, nikako.
Šta Atali neskriveno poručuje?
Otprilike "menjajmo taktiku u hodu, budimo lukaviji, nastojmo da Rusiju podrijemo iznutra, da je oslabimo, sve tapšajući je po ramenima..."
Preporuke:
99
3
9
nedelja, 21 septembar 2014 11:26
ANALITICAR
Zak Atali - ljigavi atlantista , to sto govori da ce ponasanje Zapada prema Rusiji dovesti do Treceg svetskog rata nije njegovo upozorenje zato sto je on protiv Njujorka i Londona i za mir - jer je on njihov portparol jer on je dio Novog svetskog satanistickog poretka . Ne zaboravimo farsu sa snagom Islamske drzave Iraka i Levanta koju su obucavale specijalne snage USA i Izraela . Sva sreca pa Novorusija dobija rat i NATO bagra bice zgazena , spas Rusije je u vojnom trijumfu i nije ni u kakvim mirovnim pregovorima . Napad na Dodika i RS u Februaru 2014-te na ulicama Federacije BH , napad na patriotu i ruskog saveznika Madura u Venecueli i napad na Rusiju u Kijevskom Majdanu je koordinisana antiruska ratna provokacija . Ne zaboravite da je USA likvidirala Eduarda Karlosa u Brazilu da bi optuzila gospodju Rusef a progurali istovremeno slugu Sorosa i Izraela Marinu Silvu . Dakle ocekujte nastavak rata satanista sa Zapada i Rusije . U toku je rat svim sredstvima . III Sv rat
Preporuke:
65
6
10
nedelja, 21 septembar 2014 11:36
veca vestica
U danasnjem svetu Francuska je trece razredna drzava.Gleda nekako da bude ono sto nije,ali to ne ide kako treba.
Preporuke:
50
3
11
nedelja, 21 septembar 2014 11:37
Drinko Končarević
Evidentno je da se broj "pametnih" pred oluju uvećava. I ovaj je "medicinski brat" koji objašnjava da "boca" neće boleti.
Preporuke:
42
1
12
nedelja, 21 septembar 2014 11:49
Dragan
Zapadu nikada i ništa ne verovati, spremiti se za odbranu od njihove očigledne predstojeće agresije, a nekon toga, kao i na Berlin, spremiti se za kontranapad. Očigledno Germaninisu naučili lekcije ni iz prvog ni iz drugog svetskog rata.
Preporuke:
39
1
13
nedelja, 21 septembar 2014 11:57
Toša
Atali je izuzetno cenjen i poštovan, naročito u frankofonim zemljama, ali i drugde na zapadu. Svaka njegova izjava se pomno prati, njegove knjige su kulturni događaj sezone. Nadam se da je ovo najava stvarnog zaokreta u politici, makar "stare Evrope".
Preporuke:
9
38
14
nedelja, 21 septembar 2014 11:57
hm
G. Jevtoviću, često se slažem sa mnogim vašim stavovima, ali sad ste ipak preterali, i nije vam prvi put. Kao krunski dokaz protiv Atalija navodite to što je uglavnom sve pogodio u svojim predviđanjima. Valjda to može biti i dokaz da je pametan i objektivan mislilac? Uzgred, ne bi ni vama škodilo da nekad malo više i UNAPRED pogodite i predvidite, a ne samo unazad i retroaktivno, kao što obično biva. A Atalija, kao i Kisindžera, treba vrlo pažljivo čitati, nezavisno od toga da su "agenti imperije", ili nisu. Ima se šta od njih i čuti i naučiti.
Preporuke:
23
48
15
nedelja, 21 septembar 2014 12:04
Anka Krajina
@ Goran Jevtović
Šta Atali neskriveno poručuje?
Otprilike "menjajmo taktiku u hodu, budimo lukaviji, nastojmo da Rusiju podrijemo iznutra, da je oslabimo, sve tapšajući je po ramenima..."
Ovo ste odlično primetili. Već i samo poređenje Rusije sa Nemačkom 1945. predstavlja svojevrsno poniženje Rusije, koja je iskrvarila boreći se protiv te iste Nemačke.
Naravno da će Evropa platiti najveću cenu rata. Ali kad je već toliko zabrinut za usud Evrope zašto za početak ne savetuje Francuskoj da se seti De Gola i izađe iz NATO pakta?!
De Gol je već 1966. shvatio da NATO nije ništa drugo nego štab za američke ekspanzionističke planove. Zato je i izbacio iz zemlje sve strane vojne sile.
A današnja Francuska se boji da isporuči već plaćene nosače aviona?!
Preporuke:
71
4
16
nedelja, 21 septembar 2014 12:09
Velizar M. @Goran Jevtović
Negde do 2030.godine on "predviđa" veliki, "hiperkonflikt" u svetu, ali, ne u formi novog svetskog rata, već kao gomilu lokalnih i regionalih ratova, ...
Sva je prilika da će tako nekako i biti ali što se tiče ovoga:
... koje bi dovelo do poslednje faze, a to je stanje "hiperdemokratije", kada bi naroda širom sveta iscrpljeni ratovima i socijalnim pobunama, prihvatili stvaranje jedne "demokratske svetske vlade", koja bi donela spasonosna rešenja.
... tu može malo da se ubriše. Neće im ostati ni delić moći potrebne za nametanje svojih ciljeva celom svetu. Ta "hiperdemokratija" neće biti ni blizu onoga što on i njemu slični zamišljaju.
Preporuke:
44
2
17
nedelja, 21 septembar 2014 12:20
Goran Jevtović
hm
G. Jevtoviću, često se slažem sa mnogim vašim stavovima, ali sad ste ipak preterali, i nije vam prvi put.
U čemu sam preterao?
U tome što mi je bar 20 godina itekako poznato ime Žaka Atalija i što do detalja znam šta taj čovek radi?
Kao krunski dokaz protiv Atalija navodite to što je uglavnom sve pogodio u svojim predviđanjima.
Ne, to nisam naveo kao nekakav dokaz, već sam preneo ostalim čitaocima ono što im, pretpostavljam, nije poznato, a što je ključ za razumevanje onoga što nam se dešava.
Uzgred, ne bi ni vama škodilo da nekad malo više i UNAPRED pogodite i predvidite, a ne samo unazad i retroaktivno
Ako se neko, ovde, trudi da izvlači zaključke za buduća dešavanja, mislim da sam baš ja.
Čitajte malo pažljivije komentare.
A Atalija, kao i Kisindžera, treba vrlo pažljivo čitati, nezavisno od toga da su "agenti imperije", ili nisu.
Da ih nisam čitao, nebi imao pojma o ničemu. I dalje bi se zanosio "teorijama zavere".
Preporuke:
64
9
18
nedelja, 21 septembar 2014 12:25
Zarja, Zarja
"nužno je da Zapad s Arapima, Turcima i Rusima postupi isto kao s Nemačkom 1945-e, a to je da ih uvažava, ne prekida nikakvu vezu, održi ih u krugovima moći, ponudi im zajedničke projekte , smatra komentator francuskog Ekspresa i belgijskog izdanja tog nedeljnika".
Znamo odlično kako je "zapad" postupio pre i posle 1945. sa Nemcima, samo je pitanje da li Nemci to pamte?!Da li pamte eksperiment masovne hipnoze nad celiim jednim narodom?!
Žak ( kako to francuski zvuči!) ima i ličnu, strasnu želju da ponizi Ruse i javlja se iz uništene Francuske sa Francuzima kojima jedva viri repić galskog petla, užagrenim očicama traži sabesednika u slobodnoj Rusiji među oligarsima, valjda, za " zajedničke projekte"?!
Ovakvu zlobnu i pakosnu crtu i pokvarenost ne poseduju ni Francuzi, za koje je Rusija i u doba njihove najveće moći bila i ostala - neosvojiva tvrđava!
Preporuke:
50
3
19
nedelja, 21 septembar 2014 12:28
Goran Jevtović
@ hm
Šta je, ustvari, Atali najavio svojom kolumnom, odnosno, na čemu će odvijati dalje mere protivu Rusije, evo potvrde koju su objavili "Fakti":
"Prozapadni protivnici kursa Vladimira Putina izaći će 22. septembra na svoj „marš mira” sa namerom da za sva zla u Ukrajini optuže Rusiju i „Putinov režim”.
Radi toga su pozvali „u goste” ukrajinske ultranacionaliste. Nije teško pogoditi ko će platiti dolazak u Moskvu i sve što sa tim mora da ide.
Ruski mediji objavljuju da su pripreme za „marš” obavljene u Poljskoj. U režiji IRI (fonda International Republican Institute).
Radilo se o „političkim seminarima održavanim od 3. do 13. septembra u Varšavi. „Trening” su prošli aktivisti nekoliko ruskih partija i organizacija: „Jablokoa”, RPR-PARNAS, Partije progresa, Građanske platforme, Alijanse zelenыh”, Partije 5. decembra i drugih.
Obuka je imala dve centralne tačke: kako delegitimisati priključenje Krima Rusiji obezbeđivanje podrške „legitimnoj vlasti u Kijevu”...."
Preporuke:
69
3
20
nedelja, 21 septembar 2014 12:38
djoka
Uvek na pretek komentara ovih bivsih savetnika bivsih predsednika. Dali sme i moze komentar sadasnjih. Ne, jer su do guse korumpirani i ne interesuje ih sta ce biti sa svojim narodom,bas kao i ove srpske brodolomce koji sad haraju srbijom,ali i one bivse koji su je do gole koze opljackali.
Preporuke:
35
1
21
nedelja, 21 septembar 2014 12:39
Goran Jevtović
Velizar M.
Slažem se s onim drugim stavom. Naravno da će im Rusija pomrsiti račune i da će dobiti ovu veliku bitku. Bar u ovoj fazi, a to je negde do 2020.
Neće to biti lako, biće žrtava, patnji, dugoročnog iscrpljivanja, ali, do "hiperdemokratije", odnosno "Super Imperije", neće doći onako kako su planirali.
Ovo što sada gledamo, a zove se probuđena Rusija, i to ne zbog vojne i ekonomske snage, već zbog skoro jedinstvne, nacionalne odluke, da se suprostavi zapadnom zlu, ustvari je najbolji dokaz da rešenje postoji.
I, neverovatno (mnogima), upravo smo mi bili na pragu tog rešenja 1999.godine.
Tada smo pokazali celokupnom svetu kako se svaki narod koji broji više od pet miliona ljudi, koji zna šta hoće, koji ima organizovanu odbranu (ratnu vojsku od bar 300 hiljada ljudi, logistiku, ostale resurse...), jedinstvo, koji je uporan, može da promeni tok istorije.
Uostalom, Prvi sv. rat je jedan od najboljih dokaza da je moguće napraviti karambol.
Pozdrav i Anki!
Preporuke:
56
2
22
nedelja, 21 septembar 2014 12:59
Dragoslav Bajagić
trst
Preporuke:
1
3
23
nedelja, 21 septembar 2014 13:00
Goran Jevtović
Zarja, Zarja
Žak ( kako to francuski zvuči!)...
Uvažena Zarja, Žak Atali je (istine i preciznosti radi) kao i Kisindžer, Bžežinski i mnogi drugi likovi iz vrha Imperije, po rođenju Jevrej (da me neko ne shvati pogrešno, ne da nemam ništa protivu Jevreja i Izraela, već naprotiv!).
Rodio se 1943.godine u Alžiru, gde mu je otac "službovao" kao poznati trgovac.
Kao takav još od detinjstva je bio predodređen da završi elitističku, francusku "Visoku politehničku inžinjersku školu" koju su nakon francuske revolucije formirali svetski bankari i u njoj školovali kadrove sa pedigreom, uglavnom iz bogatih trgovačkih i bankarskih porodica, koje su zatim ubacivali u tzv. korporativni biznis širom sveta.
Dakle, Žak Atali nije slučajno još u 38 godini života postao savetnik predsednika Francuske i na tom mestu ostao punih deset godina (1981.-1991.), nakon čega je "prekomandovan" u jednu od najpoznatijih privatnih banaka pod zvučnim imenom EBERD.
Oni koji haraju i Srbijom.
Preporuke:
60
4
24
nedelja, 21 septembar 2014 13:03
Dragoslav Bajagić
Jedan od komentatora optužuje nemačke mas medije da šire mržnju prema rusiji. A ja njega pitam da li zna u čijim se rukama nalaz najveći deo nemačkih mas medija? Kad odgovori na to pitanj, saznaće i ko je pravi krivac za zavađanje rusa i nemaca
Preporuke:
31
2
25
nedelja, 21 septembar 2014 13:06
Vlado Banja Luka
Dugovi americke imperije su neizdrzivi. I EU satanisti su bankrot. Jedini izlaz iz svega oni vide u totalnom ratu. Rat je jedini spas za propali dolar i evro. I ovaj francuski milijarder to zna, zato ga i neprestano zaziva. On i njegov drugar Anri Levi... Usput Putina non-stop poredi sa Hitlerom. Zato sto ih je Putin procitao i ne zeli njihovu igru. Zivjela Rusija, zivio Putin!
Preporuke:
49
1
26
nedelja, 21 septembar 2014 13:09
Dejan
Ne treba da se tumači Atalijeva izjava zlonamerno, on vidi kuda ovo vodi i brine o svojoj zemlji i njenoj sudbini u svemu tome.
Na Zapadnom internetu sam pročitao dobar članak sa naslovom koji sve govori: "Zapad mesečareći ide pravo u Treći svetski rat".
Argument je da sva ova histerija i priča o ruskoj agresiji podgrevaju atmosferu gde će stvarno da izbije nuklearni rat.
Baveći se nagađanjima tipa ako sada dopustimo Putinu da uradi šta hoće sa Ukrajinom, onda će sledeće da budu napadnute Baltičke zemlje i Poljska, Zapad stvara histeriju i osnov da neki glupi incident u Estoniji dovede Ameriku u situaciju da mora da reaguje ili izgubi sav kredibilitet (jer su podigli toliku histeriju).
Komentari Zapadnih čitalaca su pokazali svu uskogrudost primitivnih i ograničenih umova koji ne znaju da odgovore na argumente (nešto poput nekih komentatora na ovom sajtu) - od optužbi da je autor plaćeni ruski "trol" do samouverenih tvrdnji da bi Amerika konvencionalni rat glatko dobila.
Preporuke:
11
29
27
nedelja, 21 septembar 2014 13:44
Rđosav
- kao što reče @Anka, ovo ga potpuno diskvalifikuje:
"Da se situacija u to ne izrodi, nužno je da Zapad s Arapima, Turcima i Rusima postupi isto kao s Nemačkom 1945-e, "
- pa nije Rusija poraženi ratni protivnik, kao Nemačka `45-te?! Kakve su to paralele?
(a otkud sad pa i Turci?!)
- na Zapadu ništa novo.
Preporuke:
53
3
28
nedelja, 21 septembar 2014 14:06
ANALITICAR
Zak Atali odlicno zna kao predstavnik anglo-cionisticke @ elite @ koja konstantno vec 300 godina izaziva ratove po svijetu radi njihovog krvavog profita da je Rusija ustala kao sto je napisao pokojni srpski sin i ideolog Dragos Kalajic . Dragos Kalajic je uz Voju Seselja ideolog srpskog nacionalizma s tom razlikom sto Seselj u svom diskursu uz svo postovanje koje imam prema njemu nije kao Kalajic objasnio da @ snaga Zapada @ lezi u pljacki , ratovima , revolucijama kojima sirom planete instaliraju na vlast mediokritete kao Borisa Tadica u Srbiji , ljude koji se stide svoga porekla . Vladimira Putina mrze iskonski na Zapadu kao sto su mrzili Dostojevskog , Staljina , Romanove , Puskina i nase PRAVOSLAVLJE koje ih podsjeca da su otpali od Boga i Istine i Pravde . PRAVOSLAVLJE se na engl. jeziku kaze ORTHODOX CHURCH a na grckom ORTODOKSIJA tj . nesto sveto i nepromenjeno i pravo . Zato placenik Karl Bilt kaze da je najveci neprijatelj Zapada PRAVOSLAVLJE - citaj Gospod
Preporuke:
46
4
29
nedelja, 21 septembar 2014 14:08
Peter RV
@Anka Krajina i @Goran Jevtovic
Potpuno se slazem sa vama.
Dodao bih jos, da je ovo Atalijevo, samo pocetak ofanzive da se Putin i Rusija podriju iznutra.
Nije bas slucajno da se sad bas pojavio onaj bivsi oligarh-lopov Hodorkovski, koji se nudi da 'vodi' Rusiju- poslije Putina. Hodorkovski i Atali , ne treba zaboravit, su iste ('unmentionable') etnije. Pozdrav.
Preporuke:
44
4
30
nedelja, 21 septembar 2014 14:26
Dejan
Putinovo pominjanje nuklearnog oružja je jedna od opomena da na Zapadu histerija ide ka tački posle koje nema povratka.
Dobra stvar je da se Rusija izgleda aktivno sprema za nuklearni rat.
Možemo da pretpostavimo i da se Amerika takođe sprema, o čemu njihova javnost pojma nema.
Po meni, najveći negativci su Kinezi, oni misle da će da profitiraju od sukoba Rusije i Zapada.
Dobili su izuzetno povoljnu cenu gasa iz Rusije, iako cena gasa za gasovod koji vodi kroz nenaseljene i ledene predele Sibira ne može da bude ista kao za gas isporučen gasovodom kroz infrastrukturu evropskih zemalja.
Pokvarena kineska politika će da ustanovi prekasno da Sun Cu nije pisao priručnik za sukob u doba nuklearnih bombi.
Preporuke:
25
8
31
nedelja, 21 septembar 2014 14:37
Zarja, Zarja
Tek sada sam pročitala sve prethodne komentare.
Reagovala sam odmah posle čitanja teksta, i to na istu rečenicu kao i većina komentatora, isključivo intuicijom, prepoznajući zlo.
Poštovani Gorane Jevtoviću, šta bi smo mi bez Vas?!
Hvala Vam za podatke o autoru koji pojašnjavaju ovaj stav iz francuske intelektualne elite. Sve mnogohvaljene pameti zapada liče jedna na drugu, kao jaje jajetu, da čovek ne poveruje!
Da li je moj problem što nisam zadivljena tom pameću?!; naprotiv, poduže ostanem nekako čudno-zgađena!
Preporuke:
36
2
32
nedelja, 21 septembar 2014 14:51
Reddy
Anka Krajina, Goran Jevta, peter RV, Rđosav i slični i dalje zabavljaju publiku svojim nebulozama. Predviđaju, ganjaju, otkrivaju, saopštavaju, zaključuju da ti pamet stane.
Preporuke:
5
48
33
nedelja, 21 septembar 2014 14:59
ANALITICAR
@ Zarja , ZarjaDraga gospodjo francuska intelektualna elita ne postoji , necete tamo naci novoga Sarla De Gola ni u tragovima . Ne zaboravite na aferu Sarkozi koga je na vlast dovela CIA , Sarkozi je inzce njihov a na vlast ga je dovela CIA tj. Vizner. Upucujem Vas da procitae stivo ruske vojne obavestajne sluzbe GRU od gospodje Tatjane Gracove SVETA RUSIJA PROTIV HAZARIJE pa cete saznati o citavom slomu Francuske i da se njome vlada iz Amerike i Londona kao sto Italijom vladaju preko masonske loze P2 u Italiji . Zato su smjenili Silvija Berluskonija i doveli kadar Goldman Saksa i Trilaterale Marija Montija kao i na celo EBRD-a Dragija , na celo Grcke kadra Trilaterale Lukasa papademosa kao i na celo Spanije Mariana Rahoja . A sta da kazemo za makroa sa 12 krivicnih prijava koji je vodio MMF Stros Kana ili za Kristin Lagard koju su doveli kao @ Francuskinju @ jer je radila kao advokat u americkom vojnom lobiju , agentura CIA takodje,..
Preporuke:
31
2
34
nedelja, 21 septembar 2014 15:06
ovo "vole" zapadni satanisti
...sve sa ovim njihovim "drugim licem"....jer najveći uspeh Satane je ako te ubedi da nije !
Vostok 2014: Russian military successfully launches Iskander-M rockets
"Anka Krajina, Goran Jevta, peter RV, Rđosav i slični... predviđaju, ganjaju, otkrivaju, saopštavaju, zaključuju da ti pamet stane."
Redi, stari druže, nemoj mi reći da ti je pamet stala. Ja to neću moći da podnesem.
Preporuke:
34
4
36
nedelja, 21 septembar 2014 15:36
ivan3012
Iako dobronameran,ovaj clanak tj.Stanoviste u svom polaznom stavu krije veliku gresku..Ne moze se poniziti najbogatija zemlja sveta koja drzi najvece svetske rezerve obnovljivih i neobnovljivih resursa.U svoje vreme Ser Kenneth Clark,autor i voditelj jedne od najboljih serija ikada snimljenih ne samo u V.Britaniji nego u svetu uopste-Civilization /ime serije/-govoreci o istoriji i kulturnom nasledju dalekih severnih naroda,govorio je i o Sibiru..Zakljucak je glasio: Ko drzi Sibir,drzi sudbinu ljudske rase,i njenu buducnost..Tako da ono sto lici na omalovazavanje Rusije,samo je nemocno kevtanje zapadnih lopova i lopovcica zbog plena i bogatstava koja nikada imati nece..A i ne isplati im se da pokusavaju,jer ce pre toga-otici u istoriju..Da ne kazem tamo-odakle smo svi potekli...
Anka Krajina... i slični i dalje zabavljaju publiku svojim nebulozama.
Barem jedna korist od mojih nebuloza - "zabavljam publiku".
Smeh je pola zdravlja, dakle za lečenje ostaje samo ona druga polovina.
A dotle će pametna glava Reddy ponuditi svoje neoborive argumente kontra mojih nebuloza.
Da se publika zabavi na višem nivou.
Preporuke:
23
2
39
nedelja, 21 septembar 2014 17:43
brzi
@Goran Jevtović
Šta uradi pranje mozga u vojnoj akademiji, jao bože pomozi.
Šta je SRJ postigla 99.? Največe moguče poniženje, podpisivanje tehničke ( suštinske) kapitulacije i povlačenje vojske, milicije i upravnih organa sa teritorija KiM bez da bi jedan jedini vojnik ukročio sa čizmom na teritorij te iste KiM. Bravo. Za takve poduhvate su u drugom ratu mnogi nemački oficiri, povelnici u izgublejnim bitkama, pravili samoubistva dok su se vodeči oficiri SRJ u to vreme čak ponosili sa tom sramotom.
Oficirdki posao je posao časti. I svaki oficir koji je častan nebi i ne dozvoli sebi ovako poniženje nego radi povrede vlastite časti presudi sam sebi u ovakvim situacijama. Ali to urade pravi oficiri od partisko izpranih mozgova to nije za učekivati. To je i činjenica zašto je dobro imati profesionalnu armiju jer profesionalci dobiju novac posle uspešno urađenog zadatka ako ga ne izvrše nema novca a nema ni daljnje vojničke kariere.
Preporuke:
6
24
40
nedelja, 21 septembar 2014 18:07
Dejan
Ovaj brzi me je primorao da pročitam šta je to Goran Jevtović napisao.
Naš narod je 1999. godine pokazao da svaki narod preko 5 miliona stanovnika može da se suprotstavi velikoj sili, koja će zauzvrat da ga uništi svim sredstvima uključujući i radioaktivnom municijom.
Nismo promenili tok svetske istorije, samo smo izgubili Kosovo i Metohiju.
Ako je za neku utehu, kažu da je prilikom prvog susreta Putina i Obame 2009., Putin pričao Obami sat vremena o američkim nepočinstvima širom sveta, i da je naročito naglašavao bombardovanje Srbije i Beograda kao vrhunsko zlo.
Preporuke:
19
2
41
nedelja, 21 septembar 2014 18:23
Evropa je u pitanju, cak vise nego Rusija - @Milica
"Vidim kako su se naostrili nemacki mediji. Mrznja prema Rusima samo kulja sa svih strana." U pravu ste, Milice, sto se tice nemackih medija - ali ako citate reakcije citalaca na nemackom internetu videcete da su reakcije upravo suprotne! Mnogo razumevanja za rusku politiku i za Putina, i zgrazavanje nad nemackim medijima i poslusnickom politkom Angele Merkel, koja je "zaboravila" kako je prisluskuje "veliki brat"! Znaju u Americi dobro da valja "oprati" i mozgove u Evropi, pre nego sto krenu na Rusiju! Atali inace pokusava da ublazi stanje "na terenu". Po njemu, Rusiju "ponizavaju" - ne, nego Rusiju nastoje opkoliti, a to "ponizavanje" samo je psiholoska priprema za druge i drugacije akcije. Dakle - ne radi se samo o Rusiji. I nije rec samo o mogucem ratu. Rec je o tome da se Evropa vrati slobodnoj i demokratskoj misli, umesto da se upravlja prema suludim naumima onih koji u dubokoj senci nastoje "zombirati" ceo svet, nakon sto su - bar tako misle - zombirali Amerikance.
Preporuke:
10
0
42
nedelja, 21 septembar 2014 18:50
Peter RV
@ Zarja, Zarja
Zaboraviste (namjerno?) Iran.
Kao da vas ne interesuju neprijatelji Izraela koji se ne mogu ni kupit ni korumpirat?
Preporuke:
10
0
43
nedelja, 21 septembar 2014 19:19
Anglo-ciona udružena komanda
Poslovni pakt anglo-osvajača i velikog novca sa istim interesima - dominacije, eksploatacione kontrole, povlašćenog (praktično parazitskog) položaja uz stalno uvećanje imovine.
Hedonistički raj usred pakla siromaštva i pokore. Sodoma i Gomora paklenom moći novca nadjačava ne samo milijarde ljudi, istinu i pravdu već i sam univerzum (izvinjavam se za digresiju).
Svako od ovih ima svoje organizacije koje su neprimetno usaglašene nadole, a simbiozne u masoneriji i nagore uprkos zađevicama (ni istočne ili muslimanske elite nisu tu različite).
Svi ostali, što uključujući i male nacije su samo pioni programirani tzv. "građanskim" okvirom svesti i ponašanja, a izlazak iz tih okvira i pojave nezavisne svesti se rešavaju sankcijama i ratovima.
Razlika tog NSP od postojećeg? I kada bi bilo ostvarivo, bilo bi to samo totalno utapanje kugle u diktaturu "udružene komande" uz dalju degradaciju morala, svesti, represiju i eksploataciju. Jer da ima drugih namera i postojeći okviri su dovoljni, OUN itd.
Preporuke:
12
1
44
nedelja, 21 septembar 2014 19:21
Goran Jevtović
Dejan
Naš narod je 1999. godine pokazao da svaki narod preko 5 miliona stanovnika može da se suprotstavi velikoj sili, koja će zauzvrat da ga uništi svim sredstvima uključujući i radioaktivnom municijom.
I, šta bi ti Dejane?
Kao tvoji dojučerašnji nazadnjački idoli koje si ovde veličao svim silama, da se predamo pre bitke. Odnosno, da se pridružimo agresoru.
Nismo promenili tok svetske istorije, samo smo izgubili Kosovo i Metohiju.
Prvo, KosMet nismo izgubili i nikada se to neće dogoditi.
Drugo, tom istom agresoru kome smo pokazali zube kao niko nikada, trebalo je punih 14 godina da, angažujući sve moguće kvinslinge i nameštenike, svu moguću mašineriju, dođe do Briselskog sporazuma.
I još uvek nije završio posao.
Te 99-te godine Srbija je privremeno prešla na rezervne položaje sa kojih bi se na teritoriju KosMeta vratila, da se nije dogodio podmukli "pešadijski napad" NATO-a iznutra, u Beogradu, od strane srpskih janičara.
Preporuke:
34
7
45
nedelja, 21 septembar 2014 19:50
pa stvarno
Da li je moguce GJ da podmecete da je Kumanovska kapitulacija dosla zbog Kostunice.
Suocite se sa istinom nikada Slobu niko ne bi sklonio ni narod izasao na ulice da je pobedio.
poraz na vojnom polju doveo je do njegovog politickog poraza.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
Preporuke:
7
11
46
nedelja, 21 septembar 2014 19:59
Igor (ZG) - prvi dio
Jeftina propaganda i očigledan pokušaj da se Rusiji zapravo zaprijeti u stilu: "Jao biće rata sa Rusijom". Stavljati u istoj rečenici Ruse i Arape te Turke je blesavo. A posebno je blesavo stavljati Rusiju u kontekst Njemačke iz 1945! Rusija nije izgubila nikakav rat! Nema američkih tenkova u Rusiji! A nema ih niti u jednoj državi članici SSSR-a (osim malih i geopolitički potpuno nebitnih baltičkih republika). Rusija nije poražena vojno! U Rusiji se samo dogodila kontrarevolucija koja je promijenila ekonomski model iz socijalističkog u kapitalistički. Da je Rusija poražena vojno ona ne samo da ne bi bila prva nuklearna sila na svijetu već ne bi ni postojala! A što se tiče tzv. "borbe protiv islamskog terorizma" to je samo izrežirano u kuhinji zapadnih imperijalista (SAD/EU) sa ciljem da se domognu tuđih energetskih resursa, posebno onih u centralnoj Aziji (državama bivšim članicama SSSR-a).
Preporuke:
22
0
47
nedelja, 21 septembar 2014 20:00
haha
Pa ni Sloba dok je mogao posle 1244 nije poslao 999 vojnika na KiM, GJ zna zasto ali ne kazuje.
Nikad necu zaboraviti izvestavanje povodom te velike pobede navodno.
U tom stilu je i GJ interpretacija tadasnje stvarnosti.
Niti cu zaboraviti suze moje majke kada sam joj sa engleskog prevodio tekst kapitulacije a ona prethodno procitala zvanicnu pobedonosnu interpretaciju u Politici.
A vojska je kao i GJ zadojena bratstvom i jedinstvom i komunizmom logicno bila nevoljna da Srbiju i KiM spase uz cast izuzecima.
Preporuke:
3
17
48
nedelja, 21 septembar 2014 20:09
Najpravilnije mišljenje do sada
Zebru nikada u potpunosti ne možeš pripitomiti,da ne kažem dresirati.I srpski nacionalni korpus ima takva ostrva slobodarskog duha.Problem je u tome što ona nestaju i nastaju ali nikada svi složno za 4s. Nekada u otomanskoj imperiji kao pijemont srpstva se javljaju brda Crne gore.Karađorđeva Srbija se kao feniks digla iz pepela. Tada su svi obodi srpstva počeli da se vraćaju matici. Danas je taj pijemont verovatno Banja Luka. Zapadna Ukrajina je sramota za slovenski rod!
Preporuke:
21
0
49
nedelja, 21 septembar 2014 20:11
Goran Jevtović
@ pa stvarno
Da li je moguce GJ da podmecete da je Kumanovska kapitulacija dosla zbog Kostunice.
Ovo što ste napisali nema direktne veze jedno sa drugim.
Koštunica se na čelu petooktobarskih NATO jurišnika pojavio mnogo kasnije.
I nije se dogodila nikakva "Kumanovska kapitulacija", već potpisivanje vojno-tehničkog sporazuma ravnopravnih ratujućih strana.
Suocite se sa istinom nikada Slobu niko ne bi sklonio ni narod izasao na ulice da je pobedio. poraz na vojnom polju doveo je do njegovog politickog poraza.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
I ovo je teško mlaćenje prazne slame.
Nije se dogodio nikakav poraz a ponajmanje vojni. Naneli smo im ogromne gubitke, zvanično 67 oborenih aviona, a nezvanično (nikada neće priznati) brojka je duplo veća.
Nismo izgubili ni pedalj teritorije, a izvodili su kopnenu operaciju na frontu od preko 100 kilometara, angažujući ogromne snage kako spolja tako i unutar KiM.
Preporuke:
19
7
50
nedelja, 21 septembar 2014 20:12
Goran Jevtović
2.
Šta je trebalo da radimo?
Da napadnemo Rim, London, Brisel, Zagreb... Tiranu smo delimično napali, kao i Kuks, Tropoju, Vici Dolj... da bi overili pobedu.
Srpski narod nije bio nezadovoljan našim ratovanjem. Dokaza imate na svakom koraku. Ogromna je većina onih Srba koji se ponose našim otporom, borbom, suprostavljanjem najmoćnijoj alijansi u istoriji sveta, nanošenjem gubitaka, poremećajem njihovih planova, sprečavanjem okupacije celokupne Srbije, što je bio njihov ratni plan.
Dakle, nikakav "vojni poraz" nije doveo do izlaska naroda na ulice, a pogotovu ne nakon više od godinu dana od rata, već vrlo preciznih 107 miliona dolara (ne računajući medijsku i svaku drugu podršku najačih zapadnih sila), kojima je izmanipulisano ozbiljno nekoliko desetina hiljada Srba (ne zna se tačno koliko je bilo svih ostalih), a usput, još jedno milion onih koji se "pale na kurblu".
Takvih je uvek bilo.
I pored svih manipulacija, Miloševića je tada podržavalo polovina Srba.
Najmanje.
Preporuke:
22
7
51
nedelja, 21 septembar 2014 20:15
Igor (ZG) - drugi dio
Tzv. "islamski teroristi" su zapravo financirani sa Zapada, i njima se kaže: "Idite u Siriju pa ćemo bombardirati Siriju i tamo napraviti smjenu režima te postaviti marionetsku vlast. Idite u Iran pa ćemo bombardirati Iran. Idite u centralnoazijske države bivše članice SSSR-a pa ćemo bombradirati i njih te i tamo instalirati marionetske režime." Iza tzv. "borbe protiv islamskog terorizma" se zapravo krije borba zapadnih imperijalista (SAD/EU) za resurse!Oni žele plin i naftu iz Centralne Azije samo za sebe! Umjesto ovoga što je predložio Ž. Atali ja predlažem nešto drugo, nešto mnogo razumnije: neka Zapad shvati da se u svijetu sve stalno mijenja, i da nitko ne može ostati na vrhu zauvijek. Tko bi gori sad je doli, a tko bi doli gori ustaje. Neka se pomire sa činjenicom da ne mogu vladati svijetom zauvijek i da njihovo vrijeme očigledno dolazi kraju. Azija se razvija i raste, a isto tako i Latinska Amerika i Afrika.
Preporuke:
16
0
52
nedelja, 21 septembar 2014 20:17
Vucic
KUMANOVSKI SPORAZUM JE VELIKA POBEDA sto onda GJ ne rekoste ko je Slobin tada Min Informisanja Vucic bio?
Ko o cemu vi o onima drugima a ove ste sve danas sto potpisase Briselski sporazum iz dev,edesetih znali, gajili ...pa i dalje vam je Kostunica kost u grlu?
okrenite se svojima koji vec tri godine beleze najvece zaduzivanje i izdaju Srbijekao i gazde im.
Setite se Vuka i Nove Demokratije za koga je radi onaj sa Povlena jos tada pa bio i kod Slobe i kod Djindjica u vladi...
Preporuke:
8
2
53
nedelja, 21 septembar 2014 20:24
Goran Jevtović
haha
Pa ni Sloba dok je mogao posle 1244 nije poslao 999 vojnika na KiM, GJ zna zasto ali ne kazuje.
"Kosmetski odred" je formiran već krajem 99-te, obučen i nadograđen u proleće 2000. i u leto te godine bio spreman za upućivanje na KosMet.
Raspolagali smo proverljivim podacima, a na tome i se i radilo, da bi se sa tom jedinicom vratilo, samo u prvom talasu, oko 50 hiljada Srba.
Krajem avgusta, početkom septembra 2000-te, u Generalštab VJ stigao je telegram (nakon više naših intervencija i svojevrsnih pritisaka), u kojem je komandant KFOR-a molidbenim tonom tražio od nas da se upućivanje Kosmetskog odreda odloži za decembar te godine.
Zanimljiva igra terminima, zare ne. Pred petooktobarska događanja.
Obrazloženje je bilo da još uvek "nisu obezbeđeni tehnički i logistički uslovi za prihvat jedinice VJ i MUP-a".
Ne verujete u ovo?
Telegram sam imao u svojim rukama i čuvao ga nekoliko godina u Kabinetu načelnika Generalštaba.
Preporuke:
19
4
54
nedelja, 21 septembar 2014 20:34
pa stvarno
Suocite se sa istinom da je umeo i hteo ili mogao da odbrani KiM zbog cega je sve pocelo on bi i danas bio tu, nikakav DOS ne bi imao sanse niti miloni o kojima pricate. Ne ruzite narod on je samo sklonio onoga ko nije umeo da zavrsi ono sto je pocelo i da izadje kao pobednik.
Sve drugo su opravdanja.
Korak dalje bihmotisao on je u svom okruzenju uvek imao od Stanisica cia ljude i on je indirektno utabao put DOSu ili olaksao im i preuzimanje mehanizma vladanja, sive tokove,itd tesite se da su to bili dolari,nisu to je bilo rukovodstvo nedoraslo ogromnom istorijskom zadatku pred njima.
sve posle njega je kocenje, igranje na zici baz mreze ispod jer je ON i MI sa njimizgubili Kumanovskim Sporazumom tako simbolicno odabranom u smislu lokaliteta na sta je ON pristao.
Budite realni i suocite se sa tim da ono za sta vas je narod placao i ovlastio referendum da ne predamo KiM NISTE URADILI NI ON NI VASI NI VI LICNO
Preporuke:
3
10
55
nedelja, 21 septembar 2014 20:38
perkins
nije atali zvonar crkve Notre-Dame nego zvonar novog svetskog poretka,on je izabran kao intektualna
velicina da pripremi stanovnistvo ''zapadne demokratije''po onoj-rat je nastavak politike drugim sredstvima-deo komentatora se odnosi sa podsmehom na
misljenje Goran Jevtovića,ali kako uveriti ljubitelje generaliceve naive da su bili mnogo naivni pri kupovini njegovih slika,to je Sizifov posao,da se nesto iza brda valja trebalo bi se zapitati zbog cega je Ruski parlament izglasao o pravu Rusije da koristi nuklearno oružje i u lokalnim konfliktima ako je Rusija napadnuta, ali i kao prevenciju od napada,sigurno je za to postojao dobar razlog,KGB nije umro,nastavio je zivot pod imenom FSB,na osnovu njihovih saznanja,analiza,preventivnih planova je to napravljeno,sta bi SRBI rekli''Bolje spreciti nego leciti''
Preporuke:
18
0
56
nedelja, 21 septembar 2014 20:39
haha
I vi ste im poverovali?
Kao sto je i pijani Jeljcin poverovao NATOu da nece na Istok?
U vasim redovima ste od 45 imali i bili premrezeni agentima tako je bilo i ostalo, 5 oktobar nije vododelnica kada su Srbi u pitanju vec 1945 ali Vi ni to ne mozete prihvatiti.
Preporuke:
5
9
57
nedelja, 21 septembar 2014 20:41
Igor (ZG) - treći dio
Vrijeme jednopolarnog svijeta je očigledno gotovo i to Zapad treba shvatiti ako želi mir. Daj bože da bude tako i nadajmo se da ruski predsjednik V. Putin nije u pravu kad je rekao: "Zapad gubi snagu. Pripremite se na najgore". Naime fer plej podrazumjeva da onaj koji gubi (a to je očigledno Zapad) treba sportski priznati poraz a ne započinjati novi rat u želji da i dalje milom ili silom bude na vrhu. A ako dođe do svjetskog rata SAD sigurno neće biti "daleko od bojišta" kako to kaže Atali (očigledno američki čovjek u Francuskoj) jer Rusija i Kina (jedine nezavisne države na svijetu) ciljaju nuklearnim oružjem na njihove gradove.
Preporuke:
16
1
58
nedelja, 21 septembar 2014 20:45
pa stvarno
GJ - vazno je dobro dijagnostikovati bolest da bi se ozdrvilo. Mante se te mantre o 5 oktobrunpa Tito je bio engleski covek Djilasa i njegovog sina i danas finansira Mi5 pola petooktobaraca od Borke Pavicevic do Sonje Liht su vam titove komunjare drugosrbijanci, ostavimo njima da to budu kako su im oceve placali da ubijaju Srbe tako im i danas potomci cine
Preporuke:
12
2
59
nedelja, 21 septembar 2014 20:52
potrosacka dilema
NEVoljko sam dala novac za Atalijevu knjigu jer ne zelim da svojim novcem uvecavam to zlo, no procitah i ne secam se da sam sa vecim gadjenjem n3sto citala. Nailazite na ideolosku matricu iskljucivo materijalnog, on cak pise ponovnu istoriju prema merkantilnim uspesima pojedinih nacija, novac je vrhunska vrednost, prema tome se oblikuje sve u njegovom pogledu na svet i zaista imate utisak porazavajuceg po ovog midinog slugu odsustva duha i bogatstva misli.
samo povrsni ljudi mogu njega smatrati ikakvim autoritetom!
Preporuke:
16
0
60
nedelja, 21 septembar 2014 21:01
brzi
@Goran Jevtović
To nije poraz nego istoriska blamaža da podpišeš vojno državnički sporazum o povlačenju svoje vojske, milicije i svih upravnih struktura sa dela svoga teritorija a da prije toga ni jedan protivnički vojnik nije uradio ni jedan korak na tu teritoriju.
Da ste išta vredili kao vojska ( ti si tada bio mlađi oficir), generalštab nebi dozvolio da Nato flotila zasidrana u međunarodnim vodama ispred Crne gore, ko da je na odmoru, gađa sa tomahawcima po zemlji, koju ste tobože kao branili, ko da su na vežbi gađanja a ne u ratu.
A najsramnija činjenica jeste ta da je vaš generalštab tačno znao za ciljeve koji če biti gađani, za vrstu naoružanja koja če biti upotreblejna i od kuda i na kakvi način lansirana. A umesto da su uradili aktivnu odbranu oni su samo pričali kako si spremni na sve a na kraju se iskazalo da je bilo to sve u stvari ništa ( da su u stvari čim je malo zagustilo skinuli gače i podigli ruke).
Preporuke:
4
14
61
nedelja, 21 septembar 2014 21:07
Veritas Triumphus
@Goran Jevtovic
Svaka cast na informisanosti i na znanju pukovnice, hvala na svim info i edukaciji sta se u stvari sprema, rado citam vase komentare i odjednom se pojave neki haha, brzi, reddy i sta ti ja znam ko sve ne sa polu zastarelim glupostima...taj reddy je tvrdio da placenici mogu sve i svasta, videsmo kako se provedose u novorusji....ne da su buli potuceni, nego su bezali glavim bez obzira...i to sve sa oakley naocarima....molim vas ne obracajte im se vec se vise usredite na informacijama o globalnim planovima i ratom u novorusiji....buranija je uvek buranija, tu spasa nema....
Veliki pozdrav....da, pozdrav ide i DAnki iz krajine
ZIVELA RUSIJA!
Preporuke:
23
3
62
nedelja, 21 septembar 2014 21:08
potrosacka dilema 2
Stoga, procenjujem da je plan sa Rusijom na nacin da se dolar ucini vrhunskim merilom vrednosti i dalje opcija paralelna sa golom silom.
Preporuke:
6
0
63
nedelja, 21 septembar 2014 21:17
G.S.
Pitam se da li je potrebna dalja analiza ovog teksta ili je bolje pratiti novije vesti.U jednoj od njih nema govora o ponižavanju Rusije.Ukratko:
Finansijski samit grupe G-20,koji je danas završen u Australiji,rezulirao je odlukom da se u svetsku ekonomiju uloži 2 triliona američkih dolara.
Članovi gupe zemalja G-20 pozivaju Putina na sastanak u novembru.Cilj je da najbolje ekonomije stvore bolji svet,globalni ekonomski rast 1.8 % i bolje plate.Razgovaralo se i o multinacionalnim kompanijama koje ne plaćaju takse.
Hvališ se sa oborenim ili pogođenim avionima Nato alianse ali nečeš da napišeš brojku poletanja Nato aviacije iznad SRJ u to vreme ( više od 3000 poleta; i slepa koka zrno nađe). Što znači da je bila urađena šteta manja od 5%, a šta znači 5% u vojničkom rečniku sam dobro znaš ( niko se ne brine za takvu brojku jer je sva situacija pod kontrolom).
Tebi kao vojno bezbednostnom analitičaru bi bilo mnogo bolje da jednostavno zaboraviš šta si učio o novijoj istoriji SRJ u akdemiji i temeljito proučiš arhive AB Wehr-a ( imaš jih na webu) o zbivanju na teritoriji na kojij živiš o vremenu između 1941.-1945., tek tada češ razumiti šta se u stvarnosti zbivalo, šta su bili uzroci za neke radnje u ono vreme ali i za zbivanja koja su se događala u 90. a događaju se još i danas. Ali to shavčanje če biti bolno, jer češ shvatiti u suštini i dubini da niko ne može toliko štetiti Srbiji koliko mogu to srbi sami sebi sa svojim iracionalnim ponašanjem u vremenu i prostoru.
Preporuke:
3
20
66
nedelja, 21 septembar 2014 21:30
pa stvarno
I molim pomilovanje za sve srbske dobrovoljno podnete zrtve zbog sankcija i bombardovanja radi ocuvanja KiM a ne radi ocuvanja socijalizma odn komunizma!
Sloba prvo nije uprkos svim narodnim zrtvama i podrsci nije realizovao i zato je utro put njegovim politickim autosovinistickim komunistima od lihtove koraca zagorke do canka. Svi imaju zajednicki imenitelj a to je slugeranjstvo zapadu. Iz iste matrice je i ova sadasnja ekipa - gazi i podcenjuje svoj narod a puzi pred amerikancima. Titovi potomci i pre i posle 5 oktobra
Preporuke:
6
3
67
nedelja, 21 septembar 2014 21:58
Goran Jevtović
Veritas Triumphus
Hvala vama i srdačan pozdrav!
S pojedincima polemišem samo u meri koja je potrebna zbog ostalih čitaoca koji su željni istine i činjenica.
A ja time raspolažem sticajem okolnosti, na ovaj ili onaj način.
To je smisao a ne nadgornjavanje s onima koji su uglavnom nepopravljivi.
Istina i znanje će nas spasiti.
Preporuke:
17
3
68
nedelja, 21 septembar 2014 22:08
na zapade nesto novo
Bitna je sadrzina,tj.tekst.nije najbitnije ko je autor,vec,da li je istinito sto je napisao .u nasim medijima(osim lazanskog i jos nekolicine),niko javno ne kritikuje poltiku zapada.razlog;"svetla evropska buducnost"!EU nije kompletna Evropa;narocito bez Rusije.flesh rojal je blizu...
Preporuke:
4
0
69
nedelja, 21 septembar 2014 22:09
monopol na istinu
Niko nema gdine GJ pa ni vi, uostalom sagovornici nista manje od vas ne znaju ali drugacije od vas misle, te sa vama polemisu da sprece indoktrinaciju kojom se bavite , nadasve jednostrano u crno beloj tehnici.
Preporuke:
6
8
70
ponedeljak, 22 septembar 2014 06:58
SR JUGOSLAVIJA
Potvrdu da su naše jedinice planirale da uđu na KIM imate u knjizi Dobrice Ć. U tuđem veku. Na jednom mjestu on o tome razgovara sa Patrijarhom Pavlom čini mi se.Konstatuju tom prilikom da je ta operacija "ludost".Eto pročitajte to pa prosudite sami šta je istina.Iako je gubljenje vremena polemisati s vama slažem se sa g.Jevtovićem da je to dobro s druge strane zbog protoka informacija.
Preporuke:
4
2
71
ponedeljak, 22 septembar 2014 11:55
Jorg
Izgleda da radioaktivna sredina ipak nije srecno mesto za briselske privilegije i investicione bankare... Cemu sluzi moja nova jahta od 35m, ako vise nema plebsa koji ce joj se diviti...
Pre ce biti da su se rasporedili na obe strane a Atali dobio zadatak da glumi dobrog policajca u prici o dva policajca.
Na zapadu ne živi narod - nego stoka.
Verujem da Francuzi imaju snage da pokrenu proces koji će odagnati svaku sumnju od mogućnosti započinjanja novog užasnog rata.
Negde do 2030.godine on "predviđa" veliki, "hiperkonflikt" u svetu, ali, ne u formi novog svetskog rata, već kao gomilu lokalnih i regionalih ratova, gde nacionalne države ratuju jedna protivu druge, bore se protivu terorista....
Osnovna poenta svih tih sukoba je, prema "njegovim" predviđanjima, odumiranje nacionalnih država, obezglavljivanje masa, opšti haos, beznađe i užasno polsedično stanje u vezi sa tim, koje bi dovelo do poslednje faze, a to je stanje "hiperdemokratije", kada bi naroda širom sveta iscrpljeni ratovima i socijalnim pobunama, prihvatili stvaranje jedne "demokratske svetske vlade", koja bi donela spasonosna rešenja.
Ovo njegovo obraćanje, iako je u osnovi perfidno, može da znači samo jedno - planovi ("predviđanja") Imperije u odnosu na Rusiju, u ovoj fazi ne idu glatko, tačnije, nikako.
Šta Atali neskriveno poručuje?
Otprilike "menjajmo taktiku u hodu, budimo lukaviji, nastojmo da Rusiju podrijemo iznutra, da je oslabimo, sve tapšajući je po ramenima..."
Otprilike "menjajmo taktiku u hodu, budimo lukaviji, nastojmo da Rusiju podrijemo iznutra, da je oslabimo, sve tapšajući je po ramenima..."
Ovo ste odlično primetili. Već i samo poređenje Rusije sa Nemačkom 1945. predstavlja svojevrsno poniženje Rusije, koja je iskrvarila boreći se protiv te iste Nemačke.
Naravno da će Evropa platiti najveću cenu rata. Ali kad je već toliko zabrinut za usud Evrope zašto za početak ne savetuje Francuskoj da se seti De Gola i izađe iz NATO pakta?!
De Gol je već 1966. shvatio da NATO nije ništa drugo nego štab za američke ekspanzionističke planove. Zato je i izbacio iz zemlje sve strane vojne sile.
A današnja Francuska se boji da isporuči već plaćene nosače aviona?!
Sva je prilika da će tako nekako i biti ali što se tiče ovoga:
... tu može malo da se ubriše. Neće im ostati ni delić moći potrebne za nametanje svojih ciljeva celom svetu. Ta "hiperdemokratija" neće biti ni blizu onoga što on i njemu slični zamišljaju.
U tome što mi je bar 20 godina itekako poznato ime Žaka Atalija i što do detalja znam šta taj čovek radi?
Ne, to nisam naveo kao nekakav dokaz, već sam preneo ostalim čitaocima ono što im, pretpostavljam, nije poznato, a što je ključ za razumevanje onoga što nam se dešava.
Čitajte malo pažljivije komentare.
Da ih nisam čitao, nebi imao pojma o ničemu. I dalje bi se zanosio "teorijama zavere".
Znamo odlično kako je "zapad" postupio pre i posle 1945. sa Nemcima, samo je pitanje da li Nemci to pamte?!Da li pamte eksperiment masovne hipnoze nad celiim jednim narodom?!
Žak ( kako to francuski zvuči!) ima i ličnu, strasnu želju da ponizi Ruse i javlja se iz uništene Francuske sa Francuzima kojima jedva viri repić galskog petla, užagrenim očicama traži sabesednika u slobodnoj Rusiji među oligarsima, valjda, za " zajedničke projekte"?!
Ovakvu zlobnu i pakosnu crtu i pokvarenost ne poseduju ni Francuzi, za koje je Rusija i u doba njihove najveće moći bila i ostala - neosvojiva tvrđava!
Šta je, ustvari, Atali najavio svojom kolumnom, odnosno, na čemu će odvijati dalje mere protivu Rusije, evo potvrde koju su objavili "Fakti":
"Prozapadni protivnici kursa Vladimira Putina izaći će 22. septembra na svoj „marš mira” sa namerom da za sva zla u Ukrajini optuže Rusiju i „Putinov režim”.
Radi toga su pozvali „u goste” ukrajinske ultranacionaliste. Nije teško pogoditi ko će platiti dolazak u Moskvu i sve što sa tim mora da ide.
Ruski mediji objavljuju da su pripreme za „marš” obavljene u Poljskoj. U režiji IRI (fonda International Republican Institute).
Radilo se o „političkim seminarima održavanim od 3. do 13. septembra u Varšavi. „Trening” su prošli aktivisti nekoliko ruskih partija i organizacija: „Jablokoa”, RPR-PARNAS, Partije progresa, Građanske platforme, Alijanse zelenыh”, Partije 5. decembra i drugih.
Obuka je imala dve centralne tačke: kako delegitimisati priključenje Krima Rusiji obezbeđivanje podrške „legitimnoj vlasti u Kijevu”...."
Slažem se s onim drugim stavom. Naravno da će im Rusija pomrsiti račune i da će dobiti ovu veliku bitku. Bar u ovoj fazi, a to je negde do 2020.
Neće to biti lako, biće žrtava, patnji, dugoročnog iscrpljivanja, ali, do "hiperdemokratije", odnosno "Super Imperije", neće doći onako kako su planirali.
Ovo što sada gledamo, a zove se probuđena Rusija, i to ne zbog vojne i ekonomske snage, već zbog skoro jedinstvne, nacionalne odluke, da se suprostavi zapadnom zlu, ustvari je najbolji dokaz da rešenje postoji.
I, neverovatno (mnogima), upravo smo mi bili na pragu tog rešenja 1999.godine.
Tada smo pokazali celokupnom svetu kako se svaki narod koji broji više od pet miliona ljudi, koji zna šta hoće, koji ima organizovanu odbranu (ratnu vojsku od bar 300 hiljada ljudi, logistiku, ostale resurse...), jedinstvo, koji je uporan, može da promeni tok istorije.
Uostalom, Prvi sv. rat je jedan od najboljih dokaza da je moguće napraviti karambol.
Pozdrav i Anki!
Uvažena Zarja, Žak Atali je (istine i preciznosti radi) kao i Kisindžer, Bžežinski i mnogi drugi likovi iz vrha Imperije, po rođenju Jevrej (da me neko ne shvati pogrešno, ne da nemam ništa protivu Jevreja i Izraela, već naprotiv!).
Rodio se 1943.godine u Alžiru, gde mu je otac "službovao" kao poznati trgovac.
Kao takav još od detinjstva je bio predodređen da završi elitističku, francusku "Visoku politehničku inžinjersku školu" koju su nakon francuske revolucije formirali svetski bankari i u njoj školovali kadrove sa pedigreom, uglavnom iz bogatih trgovačkih i bankarskih porodica, koje su zatim ubacivali u tzv. korporativni biznis širom sveta.
Dakle, Žak Atali nije slučajno još u 38 godini života postao savetnik predsednika Francuske i na tom mestu ostao punih deset godina (1981.-1991.), nakon čega je "prekomandovan" u jednu od najpoznatijih privatnih banaka pod zvučnim imenom EBERD.
Oni koji haraju i Srbijom.
Na Zapadnom internetu sam pročitao dobar članak sa naslovom koji sve govori: "Zapad mesečareći ide pravo u Treći svetski rat".
Argument je da sva ova histerija i priča o ruskoj agresiji podgrevaju atmosferu gde će stvarno da izbije nuklearni rat.
Baveći se nagađanjima tipa ako sada dopustimo Putinu da uradi šta hoće sa Ukrajinom, onda će sledeće da budu napadnute Baltičke zemlje i Poljska, Zapad stvara histeriju i osnov da neki glupi incident u Estoniji dovede Ameriku u situaciju da mora da reaguje ili izgubi sav kredibilitet (jer su podigli toliku histeriju).
Komentari Zapadnih čitalaca su pokazali svu uskogrudost primitivnih i ograničenih umova koji ne znaju da odgovore na argumente (nešto poput nekih komentatora na ovom sajtu) - od optužbi da je autor plaćeni ruski "trol" do samouverenih tvrdnji da bi Amerika konvencionalni rat glatko dobila.
(a otkud sad pa i Turci?!)
- na Zapadu ništa novo.
Potpuno se slazem sa vama.
Dodao bih jos, da je ovo Atalijevo, samo pocetak ofanzive da se Putin i Rusija podriju iznutra.
Nije bas slucajno da se sad bas pojavio onaj bivsi oligarh-lopov Hodorkovski, koji se nudi da 'vodi' Rusiju- poslije Putina. Hodorkovski i Atali , ne treba zaboravit, su iste ('unmentionable') etnije. Pozdrav.
Dobra stvar je da se Rusija izgleda aktivno sprema za nuklearni rat.
Možemo da pretpostavimo i da se Amerika takođe sprema, o čemu njihova javnost pojma nema.
Po meni, najveći negativci su Kinezi, oni misle da će da profitiraju od sukoba Rusije i Zapada.
Dobili su izuzetno povoljnu cenu gasa iz Rusije, iako cena gasa za gasovod koji vodi kroz nenaseljene i ledene predele Sibira ne može da bude ista kao za gas isporučen gasovodom kroz infrastrukturu evropskih zemalja.
Pokvarena kineska politika će da ustanovi prekasno da Sun Cu nije pisao priručnik za sukob u doba nuklearnih bombi.
Reagovala sam odmah posle čitanja teksta, i to na istu rečenicu kao i većina komentatora, isključivo intuicijom, prepoznajući zlo.
Poštovani Gorane Jevtoviću, šta bi smo mi bez Vas?!
Hvala Vam za podatke o autoru koji pojašnjavaju ovaj stav iz francuske intelektualne elite. Sve mnogohvaljene pameti zapada liče jedna na drugu, kao jaje jajetu, da čovek ne poveruje!
Da li je moj problem što nisam zadivljena tom pameću?!; naprotiv, poduže ostanem nekako čudno-zgađena!
http://www.youtube.com/watch?v=HY_uUvrd_-g&feature=youtube_gdata_player
Redi, stari druže, nemoj mi reći da ti je pamet stala. Ja to neću moći da podnesem.
http://www.valuewalk.com/2014/09/nato-nuclear-war-russia/
Barem jedna korist od mojih nebuloza - "zabavljam publiku".
Smeh je pola zdravlja, dakle za lečenje ostaje samo ona druga polovina.
A dotle će pametna glava Reddy ponuditi svoje neoborive argumente kontra mojih nebuloza.
Da se publika zabavi na višem nivou.
Šta uradi pranje mozga u vojnoj akademiji, jao bože pomozi.
Šta je SRJ postigla 99.? Največe moguče poniženje, podpisivanje tehničke ( suštinske) kapitulacije i povlačenje vojske, milicije i upravnih organa sa teritorija KiM bez da bi jedan jedini vojnik ukročio sa čizmom na teritorij te iste KiM. Bravo. Za takve poduhvate su u drugom ratu mnogi nemački oficiri, povelnici u izgublejnim bitkama, pravili samoubistva dok su se vodeči oficiri SRJ u to vreme čak ponosili sa tom sramotom.
Oficirdki posao je posao časti. I svaki oficir koji je častan nebi i ne dozvoli sebi ovako poniženje nego radi povrede vlastite časti presudi sam sebi u ovakvim situacijama. Ali to urade pravi oficiri od partisko izpranih mozgova to nije za učekivati. To je i činjenica zašto je dobro imati profesionalnu armiju jer profesionalci dobiju novac posle uspešno urađenog zadatka ako ga ne izvrše nema novca a nema ni daljnje vojničke kariere.
Naš narod je 1999. godine pokazao da svaki narod preko 5 miliona stanovnika može da se suprotstavi velikoj sili, koja će zauzvrat da ga uništi svim sredstvima uključujući i radioaktivnom municijom.
Nismo promenili tok svetske istorije, samo smo izgubili Kosovo i Metohiju.
Ako je za neku utehu, kažu da je prilikom prvog susreta Putina i Obame 2009., Putin pričao Obami sat vremena o američkim nepočinstvima širom sveta, i da je naročito naglašavao bombardovanje Srbije i Beograda kao vrhunsko zlo.
Zaboraviste (namjerno?) Iran.
Kao da vas ne interesuju neprijatelji Izraela koji se ne mogu ni kupit ni korumpirat?
Hedonistički raj usred pakla siromaštva i pokore. Sodoma i Gomora paklenom moći novca nadjačava ne samo milijarde ljudi, istinu i pravdu već i sam univerzum (izvinjavam se za digresiju).
Svako od ovih ima svoje organizacije koje su neprimetno usaglašene nadole, a simbiozne u masoneriji i nagore uprkos zađevicama (ni istočne ili muslimanske elite nisu tu različite).
Svi ostali, što uključujući i male nacije su samo pioni programirani tzv. "građanskim" okvirom svesti i ponašanja, a izlazak iz tih okvira i pojave nezavisne svesti se rešavaju sankcijama i ratovima.
Razlika tog NSP od postojećeg? I kada bi bilo ostvarivo, bilo bi to samo totalno utapanje kugle u diktaturu "udružene komande" uz dalju degradaciju morala, svesti, represiju i eksploataciju. Jer da ima drugih namera i postojeći okviri su dovoljni, OUN itd.
Kao tvoji dojučerašnji nazadnjački idoli koje si ovde veličao svim silama, da se predamo pre bitke. Odnosno, da se pridružimo agresoru.
Prvo, KosMet nismo izgubili i nikada se to neće dogoditi.
Drugo, tom istom agresoru kome smo pokazali zube kao niko nikada, trebalo je punih 14 godina da, angažujući sve moguće kvinslinge i nameštenike, svu moguću mašineriju, dođe do Briselskog sporazuma.
I još uvek nije završio posao.
Te 99-te godine Srbija je privremeno prešla na rezervne položaje sa kojih bi se na teritoriju KosMeta vratila, da se nije dogodio podmukli "pešadijski napad" NATO-a iznutra, u Beogradu, od strane srpskih janičara.
Suocite se sa istinom nikada Slobu niko ne bi sklonio ni narod izasao na ulice da je pobedio.
poraz na vojnom polju doveo je do njegovog politickog poraza.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
Nikad necu zaboraviti izvestavanje povodom te velike pobede navodno.
U tom stilu je i GJ interpretacija tadasnje stvarnosti.
Niti cu zaboraviti suze moje majke kada sam joj sa engleskog prevodio tekst kapitulacije a ona prethodno procitala zvanicnu pobedonosnu interpretaciju u Politici.
A vojska je kao i GJ zadojena bratstvom i jedinstvom i komunizmom logicno bila nevoljna da Srbiju i KiM spase uz cast izuzecima.
Koštunica se na čelu petooktobarskih NATO jurišnika pojavio mnogo kasnije.
I nije se dogodila nikakva "Kumanovska kapitulacija", već potpisivanje vojno-tehničkog sporazuma ravnopravnih ratujućih strana.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
Nije se dogodio nikakav poraz a ponajmanje vojni. Naneli smo im ogromne gubitke, zvanično 67 oborenih aviona, a nezvanično (nikada neće priznati) brojka je duplo veća.
Nismo izgubili ni pedalj teritorije, a izvodili su kopnenu operaciju na frontu od preko 100 kilometara, angažujući ogromne snage kako spolja tako i unutar KiM.
Šta je trebalo da radimo?
Da napadnemo Rim, London, Brisel, Zagreb... Tiranu smo delimično napali, kao i Kuks, Tropoju, Vici Dolj... da bi overili pobedu.
Srpski narod nije bio nezadovoljan našim ratovanjem. Dokaza imate na svakom koraku. Ogromna je većina onih Srba koji se ponose našim otporom, borbom, suprostavljanjem najmoćnijoj alijansi u istoriji sveta, nanošenjem gubitaka, poremećajem njihovih planova, sprečavanjem okupacije celokupne Srbije, što je bio njihov ratni plan.
Dakle, nikakav "vojni poraz" nije doveo do izlaska naroda na ulice, a pogotovu ne nakon više od godinu dana od rata, već vrlo preciznih 107 miliona dolara (ne računajući medijsku i svaku drugu podršku najačih zapadnih sila), kojima je izmanipulisano ozbiljno nekoliko desetina hiljada Srba (ne zna se tačno koliko je bilo svih ostalih), a usput, još jedno milion onih koji se "pale na kurblu".
Takvih je uvek bilo.
I pored svih manipulacija, Miloševića je tada podržavalo polovina Srba.
Najmanje.
Ko o cemu vi o onima drugima a ove ste sve danas sto potpisase Briselski sporazum iz dev,edesetih znali, gajili ...pa i dalje vam je Kostunica kost u grlu?
okrenite se svojima koji vec tri godine beleze najvece zaduzivanje i izdaju Srbijekao i gazde im.
Setite se Vuka i Nove Demokratije za koga je radi onaj sa Povlena jos tada pa bio i kod Slobe i kod Djindjica u vladi...
"Kosmetski odred" je formiran već krajem 99-te, obučen i nadograđen u proleće 2000. i u leto te godine bio spreman za upućivanje na KosMet.
Raspolagali smo proverljivim podacima, a na tome i se i radilo, da bi se sa tom jedinicom vratilo, samo u prvom talasu, oko 50 hiljada Srba.
Krajem avgusta, početkom septembra 2000-te, u Generalštab VJ stigao je telegram (nakon više naših intervencija i svojevrsnih pritisaka), u kojem je komandant KFOR-a molidbenim tonom tražio od nas da se upućivanje Kosmetskog odreda odloži za decembar te godine.
Zanimljiva igra terminima, zare ne. Pred petooktobarska događanja.
Obrazloženje je bilo da još uvek "nisu obezbeđeni tehnički i logistički uslovi za prihvat jedinice VJ i MUP-a".
Ne verujete u ovo?
Telegram sam imao u svojim rukama i čuvao ga nekoliko godina u Kabinetu načelnika Generalštaba.
Sve drugo su opravdanja.
Korak dalje bihmotisao on je u svom okruzenju uvek imao od Stanisica cia ljude i on je indirektno utabao put DOSu ili olaksao im i preuzimanje mehanizma vladanja, sive tokove,itd tesite se da su to bili dolari,nisu to je bilo rukovodstvo nedoraslo ogromnom istorijskom zadatku pred njima.
sve posle njega je kocenje, igranje na zici baz mreze ispod jer je ON i MI sa njimizgubili Kumanovskim Sporazumom tako simbolicno odabranom u smislu lokaliteta na sta je ON pristao.
Budite realni i suocite se sa tim da ono za sta vas je narod placao i ovlastio referendum da ne predamo KiM NISTE URADILI NI ON NI VASI NI VI LICNO
velicina da pripremi stanovnistvo ''zapadne demokratije''po onoj-rat je nastavak politike drugim sredstvima-deo komentatora se odnosi sa podsmehom na
misljenje Goran Jevtovića,ali kako uveriti ljubitelje generaliceve naive da su bili mnogo naivni pri kupovini njegovih slika,to je Sizifov posao,da se nesto iza brda valja trebalo bi se zapitati zbog cega je Ruski parlament izglasao o pravu Rusije da koristi nuklearno oružje i u lokalnim konfliktima ako je Rusija napadnuta, ali i kao prevenciju od napada,sigurno je za to postojao dobar razlog,KGB nije umro,nastavio je zivot pod imenom FSB,na osnovu njihovih saznanja,analiza,preventivnih planova je to napravljeno,sta bi SRBI rekli''Bolje spreciti nego leciti''
Kao sto je i pijani Jeljcin poverovao NATOu da nece na Istok?
U vasim redovima ste od 45 imali i bili premrezeni agentima tako je bilo i ostalo, 5 oktobar nije vododelnica kada su Srbi u pitanju vec 1945 ali Vi ni to ne mozete prihvatiti.
samo povrsni ljudi mogu njega smatrati ikakvim autoritetom!
To nije poraz nego istoriska blamaža da podpišeš vojno državnički sporazum o povlačenju svoje vojske, milicije i svih upravnih struktura sa dela svoga teritorija a da prije toga ni jedan protivnički vojnik nije uradio ni jedan korak na tu teritoriju.
Da ste išta vredili kao vojska ( ti si tada bio mlađi oficir), generalštab nebi dozvolio da Nato flotila zasidrana u međunarodnim vodama ispred Crne gore, ko da je na odmoru, gađa sa tomahawcima po zemlji, koju ste tobože kao branili, ko da su na vežbi gađanja a ne u ratu.
A najsramnija činjenica jeste ta da je vaš generalštab tačno znao za ciljeve koji če biti gađani, za vrstu naoružanja koja če biti upotreblejna i od kuda i na kakvi način lansirana. A umesto da su uradili aktivnu odbranu oni su samo pričali kako si spremni na sve a na kraju se iskazalo da je bilo to sve u stvari ništa ( da su u stvari čim je malo zagustilo skinuli gače i podigli ruke).
Svaka cast na informisanosti i na znanju pukovnice, hvala na svim info i edukaciji sta se u stvari sprema, rado citam vase komentare i odjednom se pojave neki haha, brzi, reddy i sta ti ja znam ko sve ne sa polu zastarelim glupostima...taj reddy je tvrdio da placenici mogu sve i svasta, videsmo kako se provedose u novorusji....ne da su buli potuceni, nego su bezali glavim bez obzira...i to sve sa oakley naocarima....molim vas ne obracajte im se vec se vise usredite na informacijama o globalnim planovima i ratom u novorusiji....buranija je uvek buranija, tu spasa nema....
Veliki pozdrav....da, pozdrav ide i DAnki iz krajine
ZIVELA RUSIJA!
Finansijski samit grupe G-20,koji je danas završen u Australiji,rezulirao je odlukom da se u svetsku ekonomiju uloži 2 triliona američkih dolara.
Članovi gupe zemalja G-20 pozivaju Putina na sastanak u novembru.Cilj je da najbolje ekonomije stvore bolji svet,globalni ekonomski rast 1.8 % i bolje plate.Razgovaralo se i o multinacionalnim kompanijama koje ne plaćaju takse.
http://news.xinhuanet.com/english/euruope/2014-09/20/c_133658190.htm
nastavak
Hvališ se sa oborenim ili pogođenim avionima Nato alianse ali nečeš da napišeš brojku poletanja Nato aviacije iznad SRJ u to vreme ( više od 3000 poleta; i slepa koka zrno nađe). Što znači da je bila urađena šteta manja od 5%, a šta znači 5% u vojničkom rečniku sam dobro znaš ( niko se ne brine za takvu brojku jer je sva situacija pod kontrolom).
Tebi kao vojno bezbednostnom analitičaru bi bilo mnogo bolje da jednostavno zaboraviš šta si učio o novijoj istoriji SRJ u akdemiji i temeljito proučiš arhive AB Wehr-a ( imaš jih na webu) o zbivanju na teritoriji na kojij živiš o vremenu između 1941.-1945., tek tada češ razumiti šta se u stvarnosti zbivalo, šta su bili uzroci za neke radnje u ono vreme ali i za zbivanja koja su se događala u 90. a događaju se još i danas. Ali to shavčanje če biti bolno, jer češ shvatiti u suštini i dubini da niko ne može toliko štetiti Srbiji koliko mogu to srbi sami sebi sa svojim iracionalnim ponašanjem u vremenu i prostoru.
Sloba prvo nije uprkos svim narodnim zrtvama i podrsci nije realizovao i zato je utro put njegovim politickim autosovinistickim komunistima od lihtove koraca zagorke do canka. Svi imaju zajednicki imenitelj a to je slugeranjstvo zapadu. Iz iste matrice je i ova sadasnja ekipa - gazi i podcenjuje svoj narod a puzi pred amerikancima. Titovi potomci i pre i posle 5 oktobra
Hvala vama i srdačan pozdrav!
S pojedincima polemišem samo u meri koja je potrebna zbog ostalih čitaoca koji su željni istine i činjenica.
A ja time raspolažem sticajem okolnosti, na ovaj ili onaj način.
To je smisao a ne nadgornjavanje s onima koji su uglavnom nepopravljivi.
Istina i znanje će nas spasiti.