понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Жак Атали: Геополитика понижавања Русије, коју спроводи Запад, могла би да доведе до трећег светског рата

Kоментари (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 21 септембар 2014 10:19
...
Poznavaoci Atalijevog dela pa i oni manje informisani na osnovu komplimenatao strunost Atalija od strane Foreig Policyja bi trebalo da imaju veliku dozu skepse prema ovim njegovim izjavama.
Pre ce biti da su se rasporedili na obe strane a Atali dobio zadatak da glumi dobrog policajca u prici o dva policajca.
Препоруке:
93
9
2 недеља, 21 септембар 2014 10:40
Бојан, Приштина
По ко зна који пут вуку човечанство у пропаст.
На западу не живи народ - него стока.
Препоруке:
106
5
3 недеља, 21 септембар 2014 10:46
Г.С.
Марцел Мессинг говори слично:"окупите се људи"!
Верујем да Французи имају снаге да покрену процес који ће одагнати сваку сумњу од могућности започињања новог ужасног рата.
Препоруке:
44
6
4 недеља, 21 септембар 2014 10:50
micky
USA pokrece ratove i unistava EU. To je jasno kao dan. Vide li to EUROPEJCI. Vide ali i njima to odgovara. U najmanju ruku onima sto konce vucu iza zatvorenih vrata. Ko ne vidi da je veliki rat u toku taj je corav kod ociju. Njemu nema pomoci. Ovo ce biti konacni kraj zapada i njegove hegemonije. Rusija je jedina drzava koja tu pobedu moze da iznese. A ko prezivi pitace se " Sta nam je sve ovo trebalo". Svet od smrdljive imperije jedino ratom moze da se oslobodi. Treba opetprocitati Oswalda Spenglera i njegovo delo "Untagagang des Westens".... Propast zapada. Kako drzava tako i crkve katolika.
Препоруке:
71
3
5 недеља, 21 септембар 2014 10:51
Milentije
Ma pustite vi ove izjave bivših savetnika, bivših predsednika država i bivših premijera... Dok su bili na vlasti, pričali su istu priču koju i danas slušamo od aktuelnih zvaničnika. Što reče prvi komentator, ovaj dobio zadatak da brani Ruse u vežbi javnog debatnog kluba...
Препоруке:
74
5
6 недеља, 21 септембар 2014 10:57
Milica
Nije vazno da li dobar ili los policajac, ovde je potpuno u pravu. Vidim kako su se naostrili nemacki mediji. Mrznja prema Rusima samo kulja sa svih strana. Jasno je da su pripreme za rat u toku. Na pocetku bese rec....ili?
Препоруке:
73
5
7 недеља, 21 септембар 2014 11:25
Горан Јевтовић
Да се ситуација у то не изроди, нужно је да Запад с Арапима, Турцима и Русима поступи исто као с Немачком 1945-е, а то је да их уважава, не прекида никакву везу, одржи их у круговима моћи, понуди им заједничке пројекте Жак Атали, један је од најважнијих шрафова Новог светског поретка, у равни је Џорџа Сороша, Кисинџера, Бжежинског... извршилац прљавих, послова Империје, стратег, планер, оперативац...Уосталом, ко је могао бити први директор "Европске банке за обнову и развој" чије је седиште у Лондону и која је најмање европска зато што је потпуно приватна, него неко ко је врло значајан играч. Написао је књигу "Кратка историја будућности" пре десет година у којој је скоро до детаља "погодио" шта ће се дешавати у глобалном свету.У том "свом" делу (уствари ради се о перфидно упакованом плану Империје до 2060.), Атали разматра стварање "Супер Империје" и модалитете изградње Новог светског поретка.
Препоруке:
87
5
8 недеља, 21 септембар 2014 11:25
Горан Јевтовић
2.
Негде до 2030.године он "предвиђа" велики, "хиперконфликт" у свету, али, не у форми новог светског рата, већ као гомилу локалних и регионалих ратова, где националне државе ратују једна противу друге, боре се противу терориста....
Основна поента свих тих сукоба је, према "његовим" предвиђањима, одумирање националних држава, обезглављивање маса, општи хаос, безнађе и ужасно полседично стање у вези са тим, које би довело до последње фазе, а то је стање "хипердемократије", када би народа широм света исцрпљени ратовима и социјалним побунама, прихватили стварање једне "демократске светске владе", која би донела спасоносна решења.

Ово његово обраћање, иако је у основи перфидно, може да значи само једно - планови ("предвиђања") Империје у односу на Русију, у овој фази не иду глатко, тачније, никако.
Шта Атали нескривено поручује?
Отприлике "мењајмо тактику у ходу, будимо лукавији, настојмо да Русију подријемо изнутра, да је ослабимо, све тапшајући је по раменима..."
Препоруке:
99
3
9 недеља, 21 септембар 2014 11:26
ANALITICAR
Zak Atali - ljigavi atlantista , to sto govori da ce ponasanje Zapada prema Rusiji dovesti do Treceg svetskog rata nije njegovo upozorenje zato sto je on protiv Njujorka i Londona i za mir - jer je on njihov portparol jer on je dio Novog svetskog satanistickog poretka . Ne zaboravimo farsu sa snagom Islamske drzave Iraka i Levanta koju su obucavale specijalne snage USA i Izraela . Sva sreca pa Novorusija dobija rat i NATO bagra bice zgazena , spas Rusije je u vojnom trijumfu i nije ni u kakvim mirovnim pregovorima . Napad na Dodika i RS u Februaru 2014-te na ulicama Federacije BH , napad na patriotu i ruskog saveznika Madura u Venecueli i napad na Rusiju u Kijevskom Majdanu je koordinisana antiruska ratna provokacija . Ne zaboravite da je USA likvidirala Eduarda Karlosa u Brazilu da bi optuzila gospodju Rusef a progurali istovremeno slugu Sorosa i Izraela Marinu Silvu . Dakle ocekujte nastavak rata satanista sa Zapada i Rusije . U toku je rat svim sredstvima . III Sv rat
Препоруке:
65
6
10 недеља, 21 септембар 2014 11:36
veca vestica
U danasnjem svetu Francuska je trece razredna drzava.Gleda nekako da bude ono sto nije,ali to ne ide kako treba.
Препоруке:
50
3
11 недеља, 21 септембар 2014 11:37
Дринко Кончаревић
Евидентно је да се број "паметних" пред олују увећава. И овај је "медицински брат" који објашњава да "боца" неће болети.
Препоруке:
42
1
12 недеља, 21 септембар 2014 11:49
Dragan
Zapadu nikada i ništa ne verovati, spremiti se za odbranu od njihove očigledne predstojeće agresije, a nekon toga, kao i na Berlin, spremiti se za kontranapad. Očigledno Germaninisu naučili lekcije ni iz prvog ni iz drugog svetskog rata.
Препоруке:
39
1
13 недеља, 21 септембар 2014 11:57
Тоша
Атали је изузетно цењен и поштован, нарочито у франкофоним земљама, али и другде на западу. Свака његова изјава се помно прати, његове књиге су културни догађај сезоне. Надам се да је ово најава стварног заокрета у политици, макар "старе Европе".
Препоруке:
9
38
14 недеља, 21 септембар 2014 11:57
хм
Г. Јевтовићу, често се слажем са многим вашим ставовима, али сад сте ипак претерали, и није вам први пут. Као крунски доказ против Аталија наводите то што је углавном све погодио у својим предвиђањима. Ваљда то може бити и доказ да је паметан и објективан мислилац? Узгред, не би ни вама шкодило да некад мало више и УНАПРЕД погодите и предвидите, а не само уназад и ретроактивно, као што обично бива. А Аталија, као и Кисинџера, треба врло пажљиво читати, независно од тога да су "агенти империје", или нису. Има се шта од њих и чути и научити.
Препоруке:
23
48
15 недеља, 21 септембар 2014 12:04
Anka Krajina
@ Горан Јевтовић
Шта Атали нескривено поручује?
Отприлике "мењајмо тактику у ходу, будимо лукавији, настојмо да Русију подријемо изнутра, да је ослабимо, све тапшајући је по раменима..."

Ovo ste odlično primetili. Već i samo poređenje Rusije sa Nemačkom 1945. predstavlja svojevrsno poniženje Rusije, koja je iskrvarila boreći se protiv te iste Nemačke.
Naravno da će Evropa platiti najveću cenu rata. Ali kad je već toliko zabrinut za usud Evrope zašto za početak ne savetuje Francuskoj da se seti De Gola i izađe iz NATO pakta?!
De Gol je već 1966. shvatio da NATO nije ništa drugo nego štab za američke ekspanzionističke planove. Zato je i izbacio iz zemlje sve strane vojne sile.
A današnja Francuska se boji da isporuči već plaćene nosače aviona?!
Препоруке:
71
4
16 недеља, 21 септембар 2014 12:09
Велизар М. @Горан Јевтовић
Негде до 2030.године он "предвиђа" велики, "хиперконфликт" у свету, али, не у форми новог светског рата, већ као гомилу локалних и регионалих ратова, ...

Сва је прилика да ће тако некако и бити али што се тиче овога:
... које би довело до последње фазе, а то је стање "хипердемократије", када би народа широм света исцрпљени ратовима и социјалним побунама, прихватили стварање једне "демократске светске владе", која би донела спасоносна решења.

... ту може мало да се убрише. Неће им остати ни делић моћи потребне за наметање својих циљева целом свету. Та "хипердемократија" неће бити ни близу онога што он и њему слични замишљају.
Препоруке:
44
2
17 недеља, 21 септембар 2014 12:20
Горан Јевтовић
хм
Г. Јевтовићу, често се слажем са многим вашим ставовима, али сад сте ипак претерали, и није вам први пут.
У чему сам претерао?
У томе што ми је бар 20 година итекако познато име Жака Аталија и што до детаља знам шта тај човек ради?
Као крунски доказ против Аталија наводите то што је углавном све погодио у својим предвиђањима.

Не, то нисам навео као некакав доказ, већ сам пренео осталим читаоцима оно што им, претпостављам, није познато, а што је кључ за разумевање онога што нам се дешава.
Узгред, не би ни вама шкодило да некад мало више и УНАПРЕД погодите и предвидите, а не само уназад и ретроактивно
Ако се неко, овде, труди да извлачи закључке за будућа дешавања, мислим да сам баш ја.
Читајте мало пажљивије коментаре.
А Аталија, као и Кисинџера, треба врло пажљиво читати, независно од тога да су "агенти империје", или нису.

Да их нисам читао, неби имао појма о ничему. И даље би се заносио "теоријама завере".
Препоруке:
64
9
18 недеља, 21 септембар 2014 12:25
Зарја, Зарја
"нужно је да Запад с Арапима, Турцима и Русима поступи исто као с Немачком 1945-е, а то је да их уважава, не прекида никакву везу, одржи их у круговима моћи, понуди им заједничке пројекте , сматра коментатор француског Експреса и белгијског издања тог недељника".

Знамо одлично како је "запад" поступио пре и после 1945. са Немцима, само је питање да ли Немци то памте?!Да ли памте експеримент масовне хипнозе над целиим једним народом?!
Жак ( како то француски звучи!) има и личну, страсну жељу да понизи Русе и јавља се из уништене Француске са Французима којима једва вири репић галског петла, ужагреним очицама тражи сабеседника у слободној Русији међу олигарсима, ваљда, за " заједничке пројекте"?!
Овакву злобну и пакосну црту и поквареност не поседују ни Французи, за које је Русија и у доба њихове највеће моћи била и остала - неосвојива тврђава!
Препоруке:
50
3
19 недеља, 21 септембар 2014 12:28
Горан Јевтовић
@ хм

Шта је, уствари, Атали најавио својом колумном, односно, на чему ће одвијати даље мере противу Русије, ево потврде коју су објавили "Факти":

"Прозападни противници курса Владимира Путина изаћи ће 22. септембра на свој „марш мира” са намером да за сва зла у Украјини оптуже Русију и „Путинов режим”.

Ради тога су позвали „у госте” украјинске ултранационалисте. Није тешко погодити ко ће платити долазак у Москву и све што са тим мора да иде.

Руски медији објављују да су припреме за „марш” обављене у Пољској. У режији IRI (фонда International Republican Institute).
Радило се о „политичким семинарима одржаваним од 3. до 13. септембра у Варшави. „Тренинг” су прошли активисти неколико руских партија и организација: „Јаблокоа”, РПР-ПАРНАС, Партије прогреса, Грађанске платформе, Алијансе зеленых”, Партије 5. децембра и других
.

Обука је имала две централне тачке: како делегитимисати прикључење Крима Русији обезбеђивање подршке „легитимној власти у Кијеву”...."
Препоруке:
69
3
20 недеља, 21 септембар 2014 12:38
djoka
Uvek na pretek komentara ovih bivsih savetnika bivsih predsednika. Dali sme i moze komentar sadasnjih. Ne, jer su do guse korumpirani i ne interesuje ih sta ce biti sa svojim narodom,bas kao i ove srpske brodolomce koji sad haraju srbijom,ali i one bivse koji su je do gole koze opljackali.
Препоруке:
35
1
21 недеља, 21 септембар 2014 12:39
Горан Јевтовић
Велизар М.

Слажем се с оним другим ставом. Наравно да ће им Русија помрсити рачуне и да ће добити ову велику битку. Бар у овој фази, а то је негде до 2020.
Неће то бити лако, биће жртава, патњи, дугорочног исцрпљивања, али, до "хипердемократије", односно "Супер Империје", неће доћи онако како су планирали.

Ово што сада гледамо, а зове се пробуђена Русија, и то не због војне и економске снаге, већ због скоро јединствне, националне одлуке, да се супростави западном злу, уствари је најбољи доказ да решење постоји.
И, невероватно (многима), управо смо ми били на прагу тог решења 1999.године.
Тада смо показали целокупном свету како се сваки народ који броји више од пет милиона људи, који зна шта хоће, који има организовану одбрану (ратну војску од бар 300 хиљада људи, логистику, остале ресурсе...), јединство, који је упоран, може да промени ток историје.
Уосталом, Први св. рат је један од најбољих доказа да је могуће направити карамбол.

Поздрав и Анки!
Препоруке:
56
2
22 недеља, 21 септембар 2014 12:59
Драгослав Бајагић
трст
Препоруке:
1
3
23 недеља, 21 септембар 2014 13:00
Горан Јевтовић
Зарја, Зарја
Жак ( како то француски звучи!)...

Уважена Зарја, Жак Атали је (истине и прецизности ради) као и Кисинџер, Бжежински и многи други ликови из врха Империје, по рођењу Јевреј (да ме неко не схвати погрешно, не да немам ништа противу Јевреја и Израела, већ напротив!).
Родио се 1943.године у Алжиру, где му је отац "службовао" као познати трговац.
Као такав још од детињства је био предодређен да заврши елитистичку, француску "Високу политехничку инжињерску школу" коју су након француске револуције формирали светски банкари и у њој школовали кадрове са педигреом, углавном из богатих трговачких и банкарских породица, које су затим убацивали у тзв. корпоративни бизнис широм света.

Дакле, Жак Атали није случајно још у 38 години живота постао саветник председника Француске и на том месту остао пуних десет година (1981.-1991.), након чега је "прекомандован" у једну од најпознатијих приватних банака под звучним именом ЕБЕРД.
Они који харају и Србијом.
Препоруке:
60
4
24 недеља, 21 септембар 2014 13:03
Драгослав Бајагић
Један од коментатора оптужује немачке мас медије да шире мржњу према русији. А ја њега питам да ли зна у чијим се рукама налаз највећи део немачких мас медија? Кад одговори на то питањ, сазнаће и ко је прави кривац за завађање руса и немаца
Препоруке:
31
2
25 недеља, 21 септембар 2014 13:06
Vlado Banja Luka
Dugovi americke imperije su neizdrzivi. I EU satanisti su bankrot. Jedini izlaz iz svega oni vide u totalnom ratu. Rat je jedini spas za propali dolar i evro. I ovaj francuski milijarder to zna, zato ga i neprestano zaziva. On i njegov drugar Anri Levi... Usput Putina non-stop poredi sa Hitlerom. Zato sto ih je Putin procitao i ne zeli njihovu igru. Zivjela Rusija, zivio Putin!
Препоруке:
49
1
26 недеља, 21 септембар 2014 13:09
Дејан
Не треба да се тумачи Аталијева изјава злонамерно, он види куда ово води и брине о својој земљи и њеној судбини у свему томе.

На Западном интернету сам прочитао добар чланак са насловом који све говори: "Запад месечарећи иде право у Трећи светски рат".

Аргумент је да сва ова хистерија и прича о руској агресији подгревају атмосферу где ће стварно да избије нуклеарни рат.

Бавећи се нагађањима типа ако сада допустимо Путину да уради шта хоће са Украјином, онда ће следеће да буду нападнуте Балтичке земље и Пољска, Запад ствара хистерију и основ да неки глупи инцидент у Естонији доведе Америку у ситуацију да мора да реагује или изгуби сав кредибилитет (јер су подигли толику хистерију).

Коментари Западних читалаца су показали сву ускогрудост примитивних и ограничених умова који не знају да одговоре на аргументе (нешто попут неких коментатора на овом сајту) - од оптужби да је аутор плаћени руски "трол" до самоуверених тврдњи да би Америка конвенционални рат глатко добила.
Препоруке:
11
29
27 недеља, 21 септембар 2014 13:44
Рђосав
- као што рече @Анка, ово га потпуно дисквалификује:
"Да се ситуација у то не изроди, нужно је да Запад с Арапима, Турцима и Русима поступи исто као с Немачком 1945-е, "
- па није Русија поражени ратни противник, као Немачка `45-те?! Какве су то паралеле?

(а откуд сад па и Турци?!)

- на Западу ништа ново.
Препоруке:
53
3
28 недеља, 21 септембар 2014 14:06
ANALITICAR
Zak Atali odlicno zna kao predstavnik anglo-cionisticke @ elite @ koja konstantno vec 300 godina izaziva ratove po svijetu radi njihovog krvavog profita da je Rusija ustala kao sto je napisao pokojni srpski sin i ideolog Dragos Kalajic . Dragos Kalajic je uz Voju Seselja ideolog srpskog nacionalizma s tom razlikom sto Seselj u svom diskursu uz svo postovanje koje imam prema njemu nije kao Kalajic objasnio da @ snaga Zapada @ lezi u pljacki , ratovima , revolucijama kojima sirom planete instaliraju na vlast mediokritete kao Borisa Tadica u Srbiji , ljude koji se stide svoga porekla . Vladimira Putina mrze iskonski na Zapadu kao sto su mrzili Dostojevskog , Staljina , Romanove , Puskina i nase PRAVOSLAVLJE koje ih podsjeca da su otpali od Boga i Istine i Pravde . PRAVOSLAVLJE se na engl. jeziku kaze ORTHODOX CHURCH a na grckom ORTODOKSIJA tj . nesto sveto i nepromenjeno i pravo . Zato placenik Karl Bilt kaze da je najveci neprijatelj Zapada PRAVOSLAVLJE - citaj Gospod
Препоруке:
46
4
29 недеља, 21 септембар 2014 14:08
Peter RV
@Anka Krajina i @Goran Jevtovic
Potpuno se slazem sa vama.
Dodao bih jos, da je ovo Atalijevo, samo pocetak ofanzive da se Putin i Rusija podriju iznutra.
Nije bas slucajno da se sad bas pojavio onaj bivsi oligarh-lopov Hodorkovski, koji se nudi da 'vodi' Rusiju- poslije Putina. Hodorkovski i Atali , ne treba zaboravit, su iste ('unmentionable') etnije. Pozdrav.
Препоруке:
44
4
30 недеља, 21 септембар 2014 14:26
Дејан
Путиново помињање нуклеарног оружја је једна од опомена да на Западу хистерија иде ка тачки после које нема повратка.

Добра ствар је да се Русија изгледа активно спрема за нуклеарни рат.

Можемо да претпоставимо и да се Америка такође спрема, о чему њихова јавност појма нема.

По мени, највећи негативци су Кинези, они мисле да ће да профитирају од сукоба Русије и Запада.

Добили су изузетно повољну цену гаса из Русије, иако цена гаса за гасовод који води кроз ненасељене и ледене пределе Сибира не може да буде иста као за гас испоручен гасоводом кроз инфраструктуру европских земаља.

Покварена кинеска политика ће да установи прекасно да Сун Цу није писао приручник за сукоб у доба нуклеарних бомби.
Препоруке:
25
8
31 недеља, 21 септембар 2014 14:37
Зарја, Зарја
Тек сада сам прочитала све претходне коментаре.
Реаговала сам одмах после читања текста, и то на исту реченицу као и већина коментатора, искључиво интуицијом, препознајући зло.
Поштовани Горане Јевтовићу, шта би смо ми без Вас?!
Хвала Вам за податке о аутору који појашњавају овај став из француске интелектуалне елите. Све многохваљене памети запада личе једна на другу, као јаје јајету, да човек не поверује!
Да ли је мој проблем што нисам задивљена том памећу?!; напротив, подуже останем некако чудно-згађена!
Препоруке:
36
2
32 недеља, 21 септембар 2014 14:51
Reddy
Anka Krajina, Goran Jevta, peter RV, Rđosav i slični i dalje zabavljaju publiku svojim nebulozama. Predviđaju, ganjaju, otkrivaju, saopštavaju, zaključuju da ti pamet stane.
Препоруке:
5
48
33 недеља, 21 септембар 2014 14:59
ANALITICAR
@ Zarja , ZarjaDraga gospodjo francuska intelektualna elita ne postoji , necete tamo naci novoga Sarla De Gola ni u tragovima . Ne zaboravite na aferu Sarkozi koga je na vlast dovela CIA , Sarkozi je inzce njihov a na vlast ga je dovela CIA tj. Vizner. Upucujem Vas da procitae stivo ruske vojne obavestajne sluzbe GRU od gospodje Tatjane Gracove SVETA RUSIJA PROTIV HAZARIJE pa cete saznati o citavom slomu Francuske i da se njome vlada iz Amerike i Londona kao sto Italijom vladaju preko masonske loze P2 u Italiji . Zato su smjenili Silvija Berluskonija i doveli kadar Goldman Saksa i Trilaterale Marija Montija kao i na celo EBRD-a Dragija , na celo Grcke kadra Trilaterale Lukasa papademosa kao i na celo Spanije Mariana Rahoja . A sta da kazemo za makroa sa 12 krivicnih prijava koji je vodio MMF Stros Kana ili za Kristin Lagard koju su doveli kao @ Francuskinju @ jer je radila kao advokat u americkom vojnom lobiju , agentura CIA takodje,..
Препоруке:
31
2
34 недеља, 21 септембар 2014 15:06
ово "воле" западни сатанисти
...све са овим њиховим "другим лицем"....јер највећи успех Сатане је ако те убеди да није !

Vostok 2014: Russian military successfully launches Iskander-M rockets

http://www.youtube.com/watch?v=HY_uUvrd_-g&feature=youtube_gdata_player
Препоруке:
23
1
35 недеља, 21 септембар 2014 15:22
@Reddy
"Anka Krajina, Goran Jevta, peter RV, Rđosav i slični... predviđaju, ganjaju, otkrivaju, saopštavaju, zaključuju da ti pamet stane."

Реди, стари друже, немој ми рећи да ти је памет стала. Ја то нећу моћи да поднесем.
Препоруке:
34
4
36 недеља, 21 септембар 2014 15:36
ivan3012
Iako dobronameran,ovaj clanak tj.Stanoviste u svom polaznom stavu krije veliku gresku..Ne moze se poniziti najbogatija zemlja sveta koja drzi najvece svetske rezerve obnovljivih i neobnovljivih resursa.U svoje vreme Ser Kenneth Clark,autor i voditelj jedne od najboljih serija ikada snimljenih ne samo u V.Britaniji nego u svetu uopste-Civilization /ime serije/-govoreci o istoriji i kulturnom nasledju dalekih severnih naroda,govorio je i o Sibiru..Zakljucak je glasio: Ko drzi Sibir,drzi sudbinu ljudske rase,i njenu buducnost..Tako da ono sto lici na omalovazavanje Rusije,samo je nemocno kevtanje zapadnih lopova i lopovcica zbog plena i bogatstava koja nikada imati nece..A i ne isplati im se da pokusavaju,jer ce pre toga-otici u istoriju..Da ne kazem tamo-odakle smo svi potekli...
Препоруке:
21
1
37 недеља, 21 септембар 2014 15:53
Дејан
Кога занима линк ево га:

http://www.valuewalk.com/2014/09/nato-nuclear-war-russia/
Препоруке:
9
2
38 недеља, 21 септембар 2014 16:47
Anka Krajina
@ Reddy
Anka Krajina... i slični i dalje zabavljaju publiku svojim nebulozama.

Barem jedna korist od mojih nebuloza - "zabavljam publiku".
Smeh je pola zdravlja, dakle za lečenje ostaje samo ona druga polovina.
A dotle će pametna glava Reddy ponuditi svoje neoborive argumente kontra mojih nebuloza.
Da se publika zabavi na višem nivou.
Препоруке:
23
2
39 недеља, 21 септембар 2014 17:43
brzi
@Goran Jevtović

Šta uradi pranje mozga u vojnoj akademiji, jao bože pomozi.

Šta je SRJ postigla 99.? Največe moguče poniženje, podpisivanje tehničke ( suštinske) kapitulacije i povlačenje vojske, milicije i upravnih organa sa teritorija KiM bez da bi jedan jedini vojnik ukročio sa čizmom na teritorij te iste KiM. Bravo. Za takve poduhvate su u drugom ratu mnogi nemački oficiri, povelnici u izgublejnim bitkama, pravili samoubistva dok su se vodeči oficiri SRJ u to vreme čak ponosili sa tom sramotom.

Oficirdki posao je posao časti. I svaki oficir koji je častan nebi i ne dozvoli sebi ovako poniženje nego radi povrede vlastite časti presudi sam sebi u ovakvim situacijama. Ali to urade pravi oficiri od partisko izpranih mozgova to nije za učekivati. To je i činjenica zašto je dobro imati profesionalnu armiju jer profesionalci dobiju novac posle uspešno urađenog zadatka ako ga ne izvrše nema novca a nema ni daljnje vojničke kariere.
Препоруке:
6
24
40 недеља, 21 септембар 2014 18:07
Дејан
Овај брзи ме је приморао да прочитам шта је то Горан Јевтовић написао.

Наш народ је 1999. године показао да сваки народ преко 5 милиона становника може да се супротстави великој сили, која ће заузврат да га уништи свим средствима укључујући и радиоактивном муницијом.

Нисмо променили ток светске историје, само смо изгубили Косово и Метохију.

Ако је за неку утеху, кажу да је приликом првог сусрета Путина и Обаме 2009., Путин причао Обами сат времена о америчким непочинствима широм света, и да је нарочито наглашавао бомбардовање Србије и Београда као врхунско зло.
Препоруке:
19
2
41 недеља, 21 септембар 2014 18:23
Evropa je u pitanju, cak vise nego Rusija - @Milica
"Vidim kako su se naostrili nemacki mediji. Mrznja prema Rusima samo kulja sa svih strana." U pravu ste, Milice, sto se tice nemackih medija - ali ako citate reakcije citalaca na nemackom internetu videcete da su reakcije upravo suprotne! Mnogo razumevanja za rusku politiku i za Putina, i zgrazavanje nad nemackim medijima i poslusnickom politkom Angele Merkel, koja je "zaboravila" kako je prisluskuje "veliki brat"! Znaju u Americi dobro da valja "oprati" i mozgove u Evropi, pre nego sto krenu na Rusiju! Atali inace pokusava da ublazi stanje "na terenu". Po njemu, Rusiju "ponizavaju" - ne, nego Rusiju nastoje opkoliti, a to "ponizavanje" samo je psiholoska priprema za druge i drugacije akcije. Dakle - ne radi se samo o Rusiji. I nije rec samo o mogucem ratu. Rec je o tome da se Evropa vrati slobodnoj i demokratskoj misli, umesto da se upravlja prema suludim naumima onih koji u dubokoj senci nastoje "zombirati" ceo svet, nakon sto su - bar tako misle - zombirali Amerikance.
Препоруке:
10
0
42 недеља, 21 септембар 2014 18:50
Peter RV
@ Зарја, Зарја
Zaboraviste (namjerno?) Iran.
Kao da vas ne interesuju neprijatelji Izraela koji se ne mogu ni kupit ni korumpirat?
Препоруке:
10
0
43 недеља, 21 септембар 2014 19:19
Англо-циона удружена команда
Пословни пакт англо-освајача и великог новца са истим интересима - доминације, експлоатационе контроле, повлашћеног (практично паразитског) положаја уз стално увећање имовине.
Хедонистички рај усред пакла сиромаштва и покоре. Содома и Гомора пакленом моћи новца надјачава не само милијарде људи, истину и правду већ и сам универзум (извињавам се за дигресију).
Свако од ових има своје организације које су неприметно усаглашене надоле, а симбиозне у масонерији и нагоре упркос зађевицама (ни источне или муслиманске елите нису ту различите).
Сви остали, што укључујући и мале нације су само пиони програмирани тзв. "грађанским" оквиром свести и понашања, а излазак из тих оквира и појаве независне свести се решавају санкцијама и ратовима.
Разлика тог НСП од постојећег? И када би било оствариво, било би то само тотално утапање кугле у диктатуру "удружене команде" уз даљу деградацију морала, свести, репресију и експлоатацију. Јер да има других намера и постојећи оквири су довољни, ОУН итд.
Препоруке:
12
1
44 недеља, 21 септембар 2014 19:21
Горан Јевтовић
Дејан
Наш народ је 1999. године показао да сваки народ преко 5 милиона становника може да се супротстави великој сили, која ће заузврат да га уништи свим средствима укључујући и радиоактивном муницијом.
И, шта би ти Дејане?
Као твоји дојучерашњи назадњачки идоли које си овде величао свим силама, да се предамо пре битке. Односно, да се придружимо агресору.

Нисмо променили ток светске историје, само смо изгубили Косово и Метохију.

Прво, КосМет нисмо изгубили и никада се то неће догодити.
Друго, том истом агресору коме смо показали зубе као нико никада, требало је пуних 14 година да, ангажујући све могуће квинслинге и намештенике, сву могућу машинерију, дође до Бриселског споразума.
И још увек није завршио посао.

Те 99-те године Србија је привремено прешла на резервне положаје са којих би се на територију КосМета вратила, да се није догодио подмукли "пешадијски напад" НАТО-а изнутра, у Београду, од стране српских јаничара.
Препоруке:
34
7
45 недеља, 21 септембар 2014 19:50
pa stvarno
Da li je moguce GJ da podmecete da je Kumanovska kapitulacija dosla zbog Kostunice.
Suocite se sa istinom nikada Slobu niko ne bi sklonio ni narod izasao na ulice da je pobedio.
poraz na vojnom polju doveo je do njegovog politickog poraza.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
Препоруке:
7
11
46 недеља, 21 септембар 2014 19:59
Igor (ZG) - prvi dio
Jeftina propaganda i očigledan pokušaj da se Rusiji zapravo zaprijeti u stilu: "Jao biće rata sa Rusijom". Stavljati u istoj rečenici Ruse i Arape te Turke je blesavo. A posebno je blesavo stavljati Rusiju u kontekst Njemačke iz 1945! Rusija nije izgubila nikakav rat! Nema američkih tenkova u Rusiji! A nema ih niti u jednoj državi članici SSSR-a (osim malih i geopolitički potpuno nebitnih baltičkih republika). Rusija nije poražena vojno! U Rusiji se samo dogodila kontrarevolucija koja je promijenila ekonomski model iz socijalističkog u kapitalistički. Da je Rusija poražena vojno ona ne samo da ne bi bila prva nuklearna sila na svijetu već ne bi ni postojala! A što se tiče tzv. "borbe protiv islamskog terorizma" to je samo izrežirano u kuhinji zapadnih imperijalista (SAD/EU) sa ciljem da se domognu tuđih energetskih resursa, posebno onih u centralnoj Aziji (državama bivšim članicama SSSR-a).
Препоруке:
22
0
47 недеља, 21 септембар 2014 20:00
haha
Pa ni Sloba dok je mogao posle 1244 nije poslao 999 vojnika na KiM, GJ zna zasto ali ne kazuje.
Nikad necu zaboraviti izvestavanje povodom te velike pobede navodno.
U tom stilu je i GJ interpretacija tadasnje stvarnosti.
Niti cu zaboraviti suze moje majke kada sam joj sa engleskog prevodio tekst kapitulacije a ona prethodno procitala zvanicnu pobedonosnu interpretaciju u Politici.
A vojska je kao i GJ zadojena bratstvom i jedinstvom i komunizmom logicno bila nevoljna da Srbiju i KiM spase uz cast izuzecima.
Препоруке:
3
17
48 недеља, 21 септембар 2014 20:09
Najpravilnije mišljenje do sada
Zebru nikada u potpunosti ne možeš pripitomiti,da ne kažem dresirati.I srpski nacionalni korpus ima takva ostrva slobodarskog duha.Problem je u tome što ona nestaju i nastaju ali nikada svi složno za 4s. Nekada u otomanskoj imperiji kao pijemont srpstva se javljaju brda Crne gore.Karađorđeva Srbija se kao feniks digla iz pepela. Tada su svi obodi srpstva počeli da se vraćaju matici. Danas je taj pijemont verovatno Banja Luka. Zapadna Ukrajina je sramota za slovenski rod!
Препоруке:
21
0
49 недеља, 21 септембар 2014 20:11
Горан Јевтовић
@ pa stvarno
Da li je moguce GJ da podmecete da je Kumanovska kapitulacija dosla zbog Kostunice.
Ово што сте написали нема директне везе једно са другим.
Коштуница се на челу петооктобарских НАТО јуришника појавио много касније.
И није се догодила никаква "Кумановска капитулација", већ потписивање војно-техничког споразума равноправних ратујућих страна.
Suocite se sa istinom nikada Slobu niko ne bi sklonio ni narod izasao na ulice da je pobedio. poraz na vojnom polju doveo je do njegovog politickog poraza.
nije bilo para koje bi to zavrsile da je on sa vama uspeo nesto da uradi oko KIM.
И ово је тешко млаћење празне сламе.
Није се догодио никакав пораз а понајмање војни. Нанели смо им огромне губитке, званично 67 оборених авиона, а незванично (никада неће признати) бројка је дупло већа.

Нисмо изгубили ни педаљ територије, а изводили су копнену операцију на фронту од преко 100 километара, ангажујући огромне снаге како споља тако и унутар КиМ.
Препоруке:
19
7
50 недеља, 21 септембар 2014 20:12
Горан Јевтовић
2.
Шта је требало да радимо?
Да нападнемо Рим, Лондон, Брисел, Загреб... Тирану смо делимично напали, као и Кукс, Тропоју, Вици Дољ... да би оверили победу.

Српски народ није био незадовољан нашим ратовањем. Доказа имате на сваком кораку. Огромна је већина оних Срба који се поносе нашим отпором, борбом, супростављањем најмоћнијој алијанси у историји света, наношењем губитака, поремећајем њихових планова, спречавањем окупације целокупне Србије, што је био њихов ратни план.

Дакле, никакав "војни пораз" није довео до изласка народа на улице, а поготову не након више од годину дана од рата, већ врло прецизних 107 милиона долара (не рачунајући медијску и сваку другу подршку најачих западних сила), којима је изманипулисано озбиљно неколико десетина хиљада Срба (не зна се тачно колико је било свих осталих), а успут, још једно милион оних који се "пале на курблу".
Таквих је увек било.

И поред свих манипулација, Милошевића је тада подржавало половина Срба.
Најмање.
Препоруке:
22
7
51 недеља, 21 септембар 2014 20:15
Igor (ZG) - drugi dio
Tzv. "islamski teroristi" su zapravo financirani sa Zapada, i njima se kaže: "Idite u Siriju pa ćemo bombardirati Siriju i tamo napraviti smjenu režima te postaviti marionetsku vlast. Idite u Iran pa ćemo bombardirati Iran. Idite u centralnoazijske države bivše članice SSSR-a pa ćemo bombradirati i njih te i tamo instalirati marionetske režime." Iza tzv. "borbe protiv islamskog terorizma" se zapravo krije borba zapadnih imperijalista (SAD/EU) za resurse! Oni žele plin i naftu iz Centralne Azije samo za sebe! Umjesto ovoga što je predložio Ž. Atali ja predlažem nešto drugo, nešto mnogo razumnije: neka Zapad shvati da se u svijetu sve stalno mijenja, i da nitko ne može ostati na vrhu zauvijek. Tko bi gori sad je doli, a tko bi doli gori ustaje. Neka se pomire sa činjenicom da ne mogu vladati svijetom zauvijek i da njihovo vrijeme očigledno dolazi kraju. Azija se razvija i raste, a isto tako i Latinska Amerika i Afrika.
Препоруке:
16
0
52 недеља, 21 септембар 2014 20:17
Vucic
KUMANOVSKI SPORAZUM JE VELIKA POBEDA sto onda GJ ne rekoste ko je Slobin tada Min Informisanja Vucic bio?
Ko o cemu vi o onima drugima a ove ste sve danas sto potpisase Briselski sporazum iz dev,edesetih znali, gajili ...pa i dalje vam je Kostunica kost u grlu?
okrenite se svojima koji vec tri godine beleze najvece zaduzivanje i izdaju Srbijekao i gazde im.
Setite se Vuka i Nove Demokratije za koga je radi onaj sa Povlena jos tada pa bio i kod Slobe i kod Djindjica u vladi...
Препоруке:
8
2
53 недеља, 21 септембар 2014 20:24
Горан Јевтовић
haha
Pa ni Sloba dok je mogao posle 1244 nije poslao 999 vojnika na KiM, GJ zna zasto ali ne kazuje.

"Косметски одред" је формиран већ крајем 99-те, обучен и надограђен у пролеће 2000. и у лето те године био спреман за упућивање на КосМет.
Располагали смо проверљивим подацима, а на томе и се и радило, да би се са том јединицом вратило, само у првом таласу, око 50 хиљада Срба.

Крајем августа, почетком септембра 2000-те, у Генералштаб ВЈ стигао је телеграм (након више наших интервенција и својеврсних притисака), у којем је командант КФОР-а молидбеним тоном тражио од нас да се упућивање Косметског одреда одложи за децембар те године.
Занимљива игра терминима, заре не. Пред петооктобарска догађања.
Образложење је било да још увек "нису обезбеђени технички и логистички услови за прихват јединице ВЈ и МУП-а".

Не верујете у ово?
Телеграм сам имао у својим рукама и чувао га неколико година у Кабинету начелника Генералштаба.
Препоруке:
19
4
54 недеља, 21 септембар 2014 20:34
pa stvarno
Suocite se sa istinom da je umeo i hteo ili mogao da odbrani KiM zbog cega je sve pocelo on bi i danas bio tu, nikakav DOS ne bi imao sanse niti miloni o kojima pricate. Ne ruzite narod on je samo sklonio onoga ko nije umeo da zavrsi ono sto je pocelo i da izadje kao pobednik.
Sve drugo su opravdanja.
Korak dalje bihmotisao on je u svom okruzenju uvek imao od Stanisica cia ljude i on je indirektno utabao put DOSu ili olaksao im i preuzimanje mehanizma vladanja, sive tokove,itd tesite se da su to bili dolari,nisu to je bilo rukovodstvo nedoraslo ogromnom istorijskom zadatku pred njima.
sve posle njega je kocenje, igranje na zici baz mreze ispod jer je ON i MI sa njimizgubili Kumanovskim Sporazumom tako simbolicno odabranom u smislu lokaliteta na sta je ON pristao.
Budite realni i suocite se sa tim da ono za sta vas je narod placao i ovlastio referendum da ne predamo KiM NISTE URADILI NI ON NI VASI NI VI LICNO
Препоруке:
3
10
55 недеља, 21 септембар 2014 20:38
perkins
nije atali zvonar crkve Notre-Dame nego zvonar novog svetskog poretka,on je izabran kao intektualna
velicina da pripremi stanovnistvo ''zapadne demokratije''po onoj-rat je nastavak politike drugim sredstvima-deo komentatora se odnosi sa podsmehom na
misljenje Goran Jevtovića,ali kako uveriti ljubitelje generaliceve naive da su bili mnogo naivni pri kupovini njegovih slika,to je Sizifov posao,da se nesto iza brda valja trebalo bi se zapitati zbog cega je Ruski parlament izglasao o pravu Rusije da koristi nuklearno oružje i u lokalnim konfliktima ako je Rusija napadnuta, ali i kao prevenciju od napada,sigurno je za to postojao dobar razlog,KGB nije umro,nastavio je zivot pod imenom FSB,na osnovu njihovih saznanja,analiza,preventivnih planova je to napravljeno,sta bi SRBI rekli''Bolje spreciti nego leciti''
Препоруке:
18
0
56 недеља, 21 септембар 2014 20:39
haha
I vi ste im poverovali?
Kao sto je i pijani Jeljcin poverovao NATOu da nece na Istok?
U vasim redovima ste od 45 imali i bili premrezeni agentima tako je bilo i ostalo, 5 oktobar nije vododelnica kada su Srbi u pitanju vec 1945 ali Vi ni to ne mozete prihvatiti.
Препоруке:
5
9
57 недеља, 21 септембар 2014 20:41
Igor (ZG) - treći dio
Vrijeme jednopolarnog svijeta je očigledno gotovo i to Zapad treba shvatiti ako želi mir. Daj bože da bude tako i nadajmo se da ruski predsjednik V. Putin nije u pravu kad je rekao: "Zapad gubi snagu. Pripremite se na najgore". Naime fer plej podrazumjeva da onaj koji gubi (a to je očigledno Zapad) treba sportski priznati poraz a ne započinjati novi rat u želji da i dalje milom ili silom bude na vrhu. A ako dođe do svjetskog rata SAD sigurno neće biti "daleko od bojišta" kako to kaže Atali (očigledno američki čovjek u Francuskoj) jer Rusija i Kina (jedine nezavisne države na svijetu) ciljaju nuklearnim oružjem na njihove gradove.
Препоруке:
16
1
58 недеља, 21 септембар 2014 20:45
pa stvarno
GJ - vazno je dobro dijagnostikovati bolest da bi se ozdrvilo. Mante se te mantre o 5 oktobrunpa Tito je bio engleski covek Djilasa i njegovog sina i danas finansira Mi5 pola petooktobaraca od Borke Pavicevic do Sonje Liht su vam titove komunjare drugosrbijanci, ostavimo njima da to budu kako su im oceve placali da ubijaju Srbe tako im i danas potomci cine
Препоруке:
12
2
59 недеља, 21 септембар 2014 20:52
potrosacka dilema
NEVoljko sam dala novac za Atalijevu knjigu jer ne zelim da svojim novcem uvecavam to zlo, no procitah i ne secam se da sam sa vecim gadjenjem n3sto citala. Nailazite na ideolosku matricu iskljucivo materijalnog, on cak pise ponovnu istoriju prema merkantilnim uspesima pojedinih nacija, novac je vrhunska vrednost, prema tome se oblikuje sve u njegovom pogledu na svet i zaista imate utisak porazavajuceg po ovog midinog slugu odsustva duha i bogatstva misli.
samo povrsni ljudi mogu njega smatrati ikakvim autoritetom!
Препоруке:
16
0
60 недеља, 21 септембар 2014 21:01
brzi
@Goran Jevtović

To nije poraz nego istoriska blamaža da podpišeš vojno državnički sporazum o povlačenju svoje vojske, milicije i svih upravnih struktura sa dela svoga teritorija a da prije toga ni jedan protivnički vojnik nije uradio ni jedan korak na tu teritoriju.
Da ste išta vredili kao vojska ( ti si tada bio mlađi oficir), generalštab nebi dozvolio da Nato flotila zasidrana u međunarodnim vodama ispred Crne gore, ko da je na odmoru, gađa sa tomahawcima po zemlji, koju ste tobože kao branili, ko da su na vežbi gađanja a ne u ratu.
A najsramnija činjenica jeste ta da je vaš generalštab tačno znao za ciljeve koji če biti gađani, za vrstu naoružanja koja če biti upotreblejna i od kuda i na kakvi način lansirana. A umesto da su uradili aktivnu odbranu oni su samo pričali kako si spremni na sve a na kraju se iskazalo da je bilo to sve u stvari ništa ( da su u stvari čim je malo zagustilo skinuli gače i podigli ruke).
Препоруке:
4
14
61 недеља, 21 септембар 2014 21:07
Veritas Triumphus
@Goran Jevtovic

Svaka cast na informisanosti i na znanju pukovnice, hvala na svim info i edukaciji sta se u stvari sprema, rado citam vase komentare i odjednom se pojave neki haha, brzi, reddy i sta ti ja znam ko sve ne sa polu zastarelim glupostima...taj reddy je tvrdio da placenici mogu sve i svasta, videsmo kako se provedose u novorusji....ne da su buli potuceni, nego su bezali glavim bez obzira...i to sve sa oakley naocarima....molim vas ne obracajte im se vec se vise usredite na informacijama o globalnim planovima i ratom u novorusiji....buranija je uvek buranija, tu spasa nema....

Veliki pozdrav....da, pozdrav ide i DAnki iz krajine


ZIVELA RUSIJA!
Препоруке:
23
3
62 недеља, 21 септембар 2014 21:08
potrosacka dilema 2
Stoga, procenjujem da je plan sa Rusijom na nacin da se dolar ucini vrhunskim merilom vrednosti i dalje opcija paralelna sa golom silom.
Препоруке:
6
0
63 недеља, 21 септембар 2014 21:17
Г.С.
Питам се да ли је потребна даља анализа овог текста или је боље пратити новије вести.У једној од њих нема говора о понижавању Русије.Укратко:
Финансијски самит групе Г-20,који је данас завршен у Аустралији,резулирао је одлуком да се у светску економију уложи 2 трилиона америчких долара.
Чланови гупе земаља Г-20 позивају Путина на састанак у новембру.Циљ је да најбоље економије створе бољи свет,глобални економски раст 1.8 % и боље плате.Разговарало се и о мултинационалним компанијама које не плаћају таксе.

http://news.xinhuanet.com/english/euruope/2014-09/20/c_133658190.htm
Препоруке:
3
0
64 недеља, 21 септембар 2014 21:18
haha
ZIVELA SRBIJA i Rusija!
Препоруке:
7
0
65 недеља, 21 септембар 2014 21:21
brzi
@Goran Jevtović
nastavak

Hvališ se sa oborenim ili pogođenim avionima Nato alianse ali nečeš da napišeš brojku poletanja Nato aviacije iznad SRJ u to vreme ( više od 3000 poleta; i slepa koka zrno nađe). Što znači da je bila urađena šteta manja od 5%, a šta znači 5% u vojničkom rečniku sam dobro znaš ( niko se ne brine za takvu brojku jer je sva situacija pod kontrolom).
Tebi kao vojno bezbednostnom analitičaru bi bilo mnogo bolje da jednostavno zaboraviš šta si učio o novijoj istoriji SRJ u akdemiji i temeljito proučiš arhive AB Wehr-a ( imaš jih na webu) o zbivanju na teritoriji na kojij živiš o vremenu između 1941.-1945., tek tada češ razumiti šta se u stvarnosti zbivalo, šta su bili uzroci za neke radnje u ono vreme ali i za zbivanja koja su se događala u 90. a događaju se još i danas. Ali to shavčanje če biti bolno, jer češ shvatiti u suštini i dubini da niko ne može toliko štetiti Srbiji koliko mogu to srbi sami sebi sa svojim iracionalnim ponašanjem u vremenu i prostoru.
Препоруке:
3
20
66 недеља, 21 септембар 2014 21:30
pa stvarno
I molim pomilovanje za sve srbske dobrovoljno podnete zrtve zbog sankcija i bombardovanja radi ocuvanja KiM a ne radi ocuvanja socijalizma odn komunizma!
Sloba prvo nije uprkos svim narodnim zrtvama i podrsci nije realizovao i zato je utro put njegovim politickim autosovinistickim komunistima od lihtove koraca zagorke do canka. Svi imaju zajednicki imenitelj a to je slugeranjstvo zapadu. Iz iste matrice je i ova sadasnja ekipa - gazi i podcenjuje svoj narod a puzi pred amerikancima. Titovi potomci i pre i posle 5 oktobra
Препоруке:
6
3
67 недеља, 21 септембар 2014 21:58
Горан Јевтовић
Veritas Triumphus

Хвала вама и срдачан поздрав!
С појединцима полемишем само у мери која је потребна због осталих читаоца који су жељни истине и чињеница.
А ја тиме располажем стицајем околности, на овај или онај начин.
То је смисао а не надгорњавање с онима који су углавном непоправљиви.
Истина и знање ће нас спасити.
Препоруке:
17
3
68 недеља, 21 септембар 2014 22:08
na zapade nesto novo
Bitna je sadrzina,tj.tekst.nije najbitnije ko je autor,vec,da li je istinito sto je napisao .u nasim medijima(osim lazanskog i jos nekolicine),niko javno ne kritikuje poltiku zapada.razlog;"svetla evropska buducnost"!EU nije kompletna Evropa;narocito bez Rusije.flesh rojal je blizu...
Препоруке:
4
0
69 недеља, 21 септембар 2014 22:09
monopol na istinu
Niko nema gdine GJ pa ni vi, uostalom sagovornici nista manje od vas ne znaju ali drugacije od vas misle, te sa vama polemisu da sprece indoktrinaciju kojom se bavite , nadasve jednostrano u crno beloj tehnici.
Препоруке:
6
8
70 понедељак, 22 септембар 2014 06:58
СР ЈУГОСЛАВИЈА
Потврду да су наше јединице планирале да уђу на КИМ имате у књизи Добрице Ћ. У туђем веку. На једном мјесту он о томе разговара са Патријархом Павлом чини ми се.Констатују том приликом да је та операција "лудост".Ето прочитајте то па просудите сами шта је истина.Иако је губљење времена полемисати с вама слажем се са г.Јевтовићем да је то добро с друге стране због протока информација.
Препоруке:
4
2
71 понедељак, 22 септембар 2014 11:55
Jorg
Izgleda da radioaktivna sredina ipak nije srecno mesto za briselske privilegije i investicione bankare... Cemu sluzi moja nova jahta od 35m, ako vise nema plebsa koji ce joj se diviti...
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер