Ipak je dss "najvernija opozicija"... Nema nama spasa dok se ne pojave novi ljudi (mislio sam da su to DVERI ali su i oni "otisli na kanabet" vodji)
Preporuke:
76
47
2
ponedeljak, 08 septembar 2014 11:23
Roksanda
Odlična vest!
Preporuke:
116
21
3
ponedeljak, 08 septembar 2014 12:17
ZR
Puna podrška gospođi Sandi, pa da nakon pobede krene u formiranje patriotskog bloka, odnosno prave opozicije.
Preporuke:
125
22
4
ponedeljak, 08 septembar 2014 13:03
Beograđanin - iz Sandinog intervjua Šibenskim novinama
Ali, je li po vama to područje trebalo doći pod jurisdikciju Republike Hrvatske?
Po onome što je Badinter rekao, ja teška srce moram reći da je. Badinter je rekao svoje. Moje mišljenje je, kao i što je bilo mišljenje mog oca, da se opredjeljuju samo narodi, a ne republike. Badinter je rekao drugačije. To je muđunarodna komisija i to se, molim lijepo, mora slušati
Preporuke:
23
52
5
ponedeljak, 08 septembar 2014 13:57
SPIRA
ovo je malo razuma i morala srbiji na dnu .
imacete moju podrsku!!!
Preporuke:
85
22
6
ponedeljak, 08 septembar 2014 14:25
podrška
Ovo je pametna žena i dobro bi bilo da dođe na čelo DSS.
Da jednom pametni uzmu rukovodeću palicu u ruke, a ne da njom mlataraju budaline kojima je jedina preporuka to što im je deda bio partizan ili član titove partije.
Preporuke:
68
28
7
ponedeljak, 08 septembar 2014 14:32
Samo Koštunica, nemojmo se lagati
Sve su to liliputanci za Koštunicu, to i jeste zapadni plan razbijanja DSSa.
Ja nisam za DSS glasao sve ove godine da bih glasao za njih, po principu da oni slede njegovu politiku.
Da je o tome reč on bi još bio u stranci.
Glasao sam zbog Koštunice DSS i tako će i biti, ako ne bude, svakako neću ni za koga drugog niti bilo koju grupu.
Spasi Srbiju Koštunice i vrati se Koštunice!
Preporuke:
59
54
8
ponedeljak, 08 septembar 2014 14:41
sima
iskreno mislim da od dss nema nista.Ali sandra raskovic ivic i neki ljudi bliski njoj,koji su uklonjeni iz dss zadnjih godinu i po dana mislim da bi mogli da od dss naprave stub patriotskih stranaka i organizacija.Ono sto je bitno a ovde je pogresno napisano sandra raskovic ivic nije vise ni potpresednik strnke,nije ni clan presednistva a ni clan glvnog odobra.Znaci ona se ne nalazi ni u jendom bitnom organu stranke.Totalno je marginalizovana,i ako ona uspe da se kandiduje to znaci da je nepravedno onako ispod zita stavljena sa strane.
Preporuke:
66
10
9
ponedeljak, 08 septembar 2014 14:48
@ podrska
Valjalo bi malo pre komentara i znati i saznati, DSS ima najmanje takvih.
Reč je o jedinoj državotvornoj partiji i Koštunici koji se borio od 1974 g protiv titovog Ustava kojim je Srbija (jedina) rascepkana od svih republika. Koštunica je tada ostao bez posla na Pravnom fakultetu Beogradskog Univerziteta i tako već na samom početku svoje kariere podneo lične žrtve kada je KiM u pitanju, tako je i zbog KiM i otišao sa vlasti kada su ga žuti i G17 preglasali na vladi da se da KiM, on obratio radikalima Vučiću i Nikoliću da naprave vladu i da podrže njegov koncept NE EU DA KiM a radikali ga odbili. Ovo sve je utrlo put Tadiću i ekipi da formiraju novu vladu i pitanje KiM iz SB UN (zahvaljujući Koštunici i njegovom pismu Putin je uložio veto u SB UN i tako je sprečen Ahtisari) prebace na EU.
Dolaze bivši radikali i potpisuju Briselski Sporazum
Činjenice braćo samo činjenice!
Preporuke:
94
10
10
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:17
Anta
Al bi im krenulo sa Sandom...
Preporuke:
13
56
11
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:23
Srbin obični
Vojislav Koštunica treba da sjedne na optuženičku klupu pred srpskim narodom jer je:
1. Zajedno sa Zoranom Đinđićem kolaborirao sa američkim obavještajnim službama i nasiljem, potkupljivanje i oružanom pobunom svrgnuo legalnu vlast u SR Jugoslaviji;
2. Suprotno ustavu SR Jugoslavije isporučio je neprijatelju cjelokupni politički, vojni i policijske vrh SR Jugoslavije;
3. Nelegalnim preuzimanjem vlasti i kasnijim antiustavnim djelovanjem doprinio je daljoj disoluciju SR Jugoslavije, omogućio proglašenje "neovisnog Kosova" i prouzrokovao nepopravljivu ekonomsku propast Srbije.
Potpuno je nebitno da li će on biti isključen iz DSS-a ili ne. VK treba da iskusi zasluženu kaznu zatvora.
Preporuke:
57
86
12
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:35
@ ...sjedni
jedan!
Ponavljaj, čitaj, informiši se o činjenicama o kojima pišeš.
Na VK pokušali su ti za čijeg kolaboranta ga smatraš atentat, šifra operacije Bandit!
Ako već znaš to morao bi znati i za ovu operaciju u Sarajevu.
Isti akteri su bili iza atentata kao i oni što su Slobu isporučili - Monkton i Blek dakle američki i engleski operativci.
Čitati Vikiliks, Beogradske depeše Nikole Vrzića gde američki operativci u Beogradu kažu - lako ćemo sa radikalima ali sa Koštunicom nikako on mora nestati...
tako i bi
E sad voleli bi i oni kao i ti da ga smeste na optuženičku klupu, a takvi kao ti ispranih mozgova, olakšavaju im posao.
U pamet se!
Ocena: 1
Preporuke:
77
15
13
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:44
Deprimirani srpski rodoljub
E pa sada ako Sanda dodje na celo DSS-a onda DSS ne mora da zatvara stranacke prostorije ali ako ne dodje onda se slobodno lagano pakujte.
Preporuke:
46
9
14
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:45
Ko se to plaši Koštunice?
oni sa vođinog kanabeta ili SNS botovi, koji god da su ili radikali, na istom su američkom ANTIrodoljubivom zadatku
Preporuke:
49
8
15
ponedeljak, 08 septembar 2014 15:56
Drinko Končarević
Iz "Šibenskog intervjua" nameće se zaključak da se MORA slušati glas "međunarodne komisije". Koštunica, kojeg dovode u vezu sa paljenjem ambasada, očigledno nije slušao "međunarodne komisije" i zato je morao da ode. Šta će DSS dobiti ako budu slušali "međunarodne komisije"? Jedan dan života, više? "Međunarodne komisije" su izuzetno važan faktor. Ne znamo za koga rade, ko ih formira, iznenada se pojave i deluju. Gen. Jovan Milanković (u penziji) kaže u jednom javnom razgovoru: mi se spremili da pohapsimo sva rukovodstva jugoslavenskih republika (dakle, ono što je narod očekivao 1991g.) kad ono "međunarodna komisija" kaže ne može. I šta im je preostalo nego da to jutro, umesto na hapšenje, odu na vruć burek. Na ovo će sigurno ići i DSS, ako se pojavi "međunarodna komisiija".
Preporuke:
26
10
16
ponedeljak, 08 septembar 2014 16:09
Suvaja
To bi bilo prvi put da navijam za DSS! Kao učena, čestita i odmerena osoba, budi nadu...
Politika Online: U petak, predsednistvo DSS-a je po drugi put odbilo ideju Aleksandra Popovica o kolektivnom organu rukovodjenja.
Prvi put u Junu, predlozeno je da se ovlascenja podele izmedju predsednika Glavnog odbora (funkcija koju tek treba ustanoviti) i troclanog rotirajuceg predsednistva, i da je Predsednistvo glasalo 13:5 protiv takvog predloga.
Ovog petka aktivirana je slicna ideja, ali da buduce predsednistvo ima 30 clanova. Posle zucne rasprave, predlog je povucen. Za ovakva resenja su bili Popovic, Mladenovic, Marsicanin i Bakarec, dok su za zadrzavanje postojece organizacije bili Aligrudic, Samardzic, Jocic (izjasnio se pismeno), Mihajlov, Jankovic, Milosevic i Tomasevic. 4 prema 7.
Kako neko dobronameran moze da predlozi da stranku vodi kolektivno predsednistvo? U politici je cesto neophodno donositi brze odluke a to svakako ne bi mogao debatni klub od 30 clanova.
Preporuke:
20
10
18
ponedeljak, 08 septembar 2014 16:21
sima-srbin obicni
1.ne znam dal da se smejem il da placem na ovu vasu cinjenicu da je neko srusio legitimnu vlsat.Kostunica je pobedio i to cak ni sps vise ne spori.To ni voja seselj nije sporio.Voja seselj je goorio da je ta pobeda obezbedjena americkim novcima i da su oni njihovi,ali nikad nije dovodio u pitanje milionsku podrsku naroda voji kostunici.Sto se tice izvrsne vlasti,onog trenutka kad je tomic raspustio skpustinu a on je sps-ovac bio ona je presteala da postoji i raspisanni su novi izbori.i da nije bilo tog zlog lose kostunice drugosrbijacni predvodjeni cankom,cedomm i ostalima bi obesili slobiste na sred terazija.
2.Nikog vlada vojislava kostunice nije isporucila hagu sa lisicima na rukama.Apsolutno nikog.Svi su iz njegovog kabineta,vladinim avionom odleteli za hag.Dobrovoljno.Sto se tice slobodana milosevica on je uhvacen bez odborenjena voje kostunice.On i svilanovic su na sednici dosa glasali protiv toga jer nije bilo pravnog osnova.Sto se tice izrucenja svi osim obrena joskomovica
Preporuke:
43
19
19
ponedeljak, 08 septembar 2014 16:21
sima-srbin obicni
inace clana dss glasali za izrucenje slobodana milosevica.To su cinjenice,ovo vase je baljezganje.To isto sam slusao 10 godina od tome diplome i ace informacije i gle cuda to vise od njih ne slusam.
3.jedino nelegitimon sto je bilo jeste po stoti put kradja izbora od strane rezima slobodan milosevica.Zato se canak i kostunica uzdruzili zato su dve razlicite struje tog petog oktobra bile u beogradu.Jer je dosta bilo kradje.Ali je danas bolje,ne nije .Mozda je i gore.Ali dokle ste mislili da glasove onih koji su protiv slobe palite i da vas briga za njih.E ne moze,bilo je dosta zato se i desio peti okobar.Inace raspitajte se za stavove vukadinovica i antonica o tom periodu.Vidim dolazite na ovaj sajt,znaci da ih postujete.
Sto se tice jugolsavije,vidi se da ste slobini komunisti.Ovo je srbija i kome to nije jasno nek ljubi tita i slobu.Zivela srbija!
Preporuke:
35
21
20
ponedeljak, 08 septembar 2014 16:25
Risto
Sandra, imaš ti harizmu, smirenost, smisleni tok izlaganja, ali nemoj to prihvatiti ako ne misliš biti ''muško''. Koštunica je za to imao priliku ali nije pokazao da jeste. I još nešto, veoma važno, da li si stvarno patriotskih osećanja prema Srbiji ili ne. Srbija se pogurila do crne zemlje pod kvazipatriotama, koji su obmanjivali i obmanjuju srpski narod, a čim su se domogli vrha vlasti svoju dušu prodali su đavolu. Zato, ako nisi istinski patriota prema Srbiji, a dospeš na njeno čelo, počinićeš neoprostiv greh. Srbija srpskoj deci. Srpski dinar u srpskoj banci. Srpski proizvod prioritet nad drugim proizvodima. Srpska crkva pravoslavcima. Srpska istorija ne falsifikovana. Imaš podršku.
Preporuke:
42
11
21
ponedeljak, 08 septembar 2014 16:52
B.S.
Podrška časnoj poštenoj osobi kao pto je gospođa Rašković-Ivić. Ako joj se pridruži i Aleksandar Popović, to će zaustaviti propadanje stranke.
A zatim, strpljivim radom, jasnom politikom i uz podršku Rusije ponovo do odlučujućeg uticaja na vlast.
Preporuke:
34
11
22
ponedeljak, 08 septembar 2014 17:10
Jasna
Kad u danasnjem patriotskom bloku izgleda nema pravih muskaraca (poslednji patriota je bio Slobodan Milosevic,ali on je bio ozbiljan igrac,inace napadan od DSSpatriotskog sminkeraja)izgleda da ce zene da ga spasavaju!
Taman ako je izaberu, moze sa Jadrankom Seselj na kaficu.Ako njih dve ne spasu Srbiju niko nece.
Preporuke:
12
58
23
ponedeljak, 08 septembar 2014 17:13
Radojko
Pomozite mi, da li se neko seća zašto je dotična gospođa bila primorana da podnese ostavku na visoko mesto u državnom aparatu na kome se nalazila? Da nisu neke pare bile u pitanju?
Nameštaljka? Može biti. Ali to divno izgleda u lancu trafika, koferče i ... Stvarno ima dobre predispozicije u ovom srpskom blatu!
Preporuke:
9
24
24
ponedeljak, 08 septembar 2014 17:23
Brundalo
Iako sam odavno govorio i pisao da su Srbi jednini narod na svetu koji je ušao u novi milenijum sa najkraćim pamćenjem, ipak ne mogu da verujem da su se tako brzo zaboravile neoprostive greške koje je počinio Koštunica i njegova DSS.Sve te greške su ko zna koliko puta nabrajane i na ovom uvaženom portalu. On je za sve nas, koji smo godinama mislili da će se pojaviti partija, stranka, koja će biti spas za Srbiju, jedno veliko razaočaranje.Birači su doneli odluku i posali ga u istoriju,a on je i sam to shvatio,podneo je ostavku, mahnuo rukom i ušao u crnu limuzinu. I gle čuda, sada se javlja nova snaga u obliku gospođe Sande Rašković.Ne mogu da verujem. Ako bude uspešna na predsedničkom mestu, kao što je bila uspešna kao ambasador u Italiji, stranka će potpuno nestati.Nije ni čudo što je uspešni privrednik Nenad Popović napustio DSS i što najavljuje osnivanje nove partije.Umesto kao lekar da leči ljude, upliće se u politiku, koja je najveće čovekovo otuđenje. Politika je surova za jednu damu.
Preporuke:
18
47
25
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:02
Peter RV
Ako Sandra ne uspije, onda je red na neku Kostunicinu macku (koje, zivjeci sa njim, mora da su postale 'drzavotvorne')
Preporuke:
17
46
26
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:03
...
Milosevic je falsifikovanim glasovima sa KiM krao izbore!
To je bilo opstepoznato u Srbiji!
Milosevic je mogao svojinski spasiti KiM da je hteo restituciju i vracanje crkvenih poseda.
Kod SM je komunista pobedio Srbina iliti Crnogorca kako mu se rodjeni brat izjasnjavao!
Preporuke:
41
9
27
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:22
etalon za glupost
Uporedi Jadranku Seselj zenu bez skole sa dr Sandom koja je iz grofovske italijanske porodice sa majcine strane?!
Preporuke:
45
12
28
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:27
radikali
Su na istu foru kao i Slloba dobili ove izbore tj kradjom glasova tj kutija sa KIM! Secaju se oni kako se to radi jos od devedesetih su u tome ucestvovali.
Preporuke:
18
3
29
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:36
Anonimus
Jedini način da se popravi Srbija je da se se svi dosadašnji političari "speru", pa da krenemo od nule sa novim ljudima.
Preporuke:
16
3
30
ponedeljak, 08 septembar 2014 18:36
titoistima
Procitajte danasnje novosti pisu da je Koca Popovic trazio od saveznika da bombarduju Leskovac cak se zalio da to dovoljno jako nisu uradili kao Zizek kad nas je NATO bombardovao a sada prodaje knjige u Srbiji i siri komunizam?!
Zato Kostunica komunistima po volji nikada nije bio, drzao je predavanje Busu o demokratiji, Nemce nije zarezivao...integritet i ne slugeranjstvo su najveci neprijatelji komunista jer ih trajno podsecaju kakvi ljudi oni nisu...a brundalo u smipu najbolje zna koje je smip leglo antisrba i komunista i dece titovih udbasa ubica srba po inostranstvu i zemlji...
Preporuke:
39
11
31
ponedeljak, 08 septembar 2014 19:17
Dušanka
Hvala bogu da se neka žena kandiduje za vođu u DSS. Moj glas ima 100% samo mislim da će imati mnogo opstrukcija od Palalića&co koji su uzurpirali stranku odavno i zato se i urušila.
Preporuke:
20
5
32
ponedeljak, 08 septembar 2014 19:26
"Panter"
Badenterova komisija predstavlja grubo kršenje pravila međunarodnog prava.
1. Pravo na samoopredeljenje imaju narodi a ne teritorije;
2. Međunarodnim aktima se garantuje nepromenljivost spoljnih (državnih) a ne unutrašnjih (administrativnih) granica;
3. Termin "granica" je u međunarodnom pravu rezervisan samo za države u smislu MEĐUNARODNOG PRAVA. TO JE POENTA.
Ovo pravilo međunarodnog prava Badenterova komisija je namerno ignorisala i donela zaključke kao da su Hrvatska i BiH bile međunarodno priznate države pa su onda i njihove granice nepromenljive.
Preporuke:
27
1
33
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:33
Mićko
Bolji, najbolji bi bio Miloš Jovanović. A ako on neće ili ne može, šta li je već po sredi, nije loša ni ona. Bar se može probati sa njom. Aligrudić, Maršićanin, Samardžić - to bi bili promašaji. Inače su u redu, ali nisu za predsednika kakav je sad potreban.
Preporuke:
15
7
34
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:34
...---...
To sto je neko nov nije garancija sposobnosti ni integriteta. Dveri su najbolji primer. Da vecina polit scene ne valja tacno je ali je najmanje opravdano to traziti kada je rec o Kostunici.
Preporuke:
18
3
35
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:39
@etalon za super glupost
Uporedi knjaza Miloša, nepismenog seljaka iz seljačke porodice, sa Sandom Rašković Ivić, grofici po majčinoj strani.
Ja sam uporedio. A vi?
Preporuke:
10
14
36
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:47
Peko Živković
@Srbin obični
Sve gole neistine o Voji Koštunici. Nazdravlje titiću!
Ti si titin Srbin (ne)obični.
Preporuke:
23
13
37
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:51
Bojan, Priština
Ova žena mi je uvek bila najnesimpatičnija u DSS, jedna od retkih iz DSS koji mi se nikada nisu nimalo sviđali.
Preporuke:
14
26
38
ponedeljak, 08 septembar 2014 20:52
siniša
Sanda Rašković je jedna divna dama i žena sa punim profesionalnim i ličnim dignitetom. Osim toga ima i političko i diplomatsko iskustvo. Ona u svakom slučaju zaslužuje i mesto poslanika u Skupštini ( da je više takvih ) i mesto u diplomatiji ( da je više takvih ambasadora ).
Međutim stranački lider se ne bira tako kako se to kod nas radi. Počevši od DS-a, preko SPS-a, do SNS-a. U svetu se tako ne radi. Stranački lider predvodi stranku kad dobije izbore sve dok ih ne izgubi. A kad izgubi onda savet stranke bira neku ličost koja u prethodnom rukovodstvu nije učestvovala uopššte. To može da bude neki profesor, ili istakuta javna ličost, čak i neko iz neke druge stranke. Na primer kanadski premijer Stiven Herpern je izabran za lidera Kontzervativne stranke iako je do kandidaature bio član Reformističke. Ili Milibrand. Izabran je iako nije u rukovodstvu bio uoššte.
Dakle, neki profesor od 35 do 40 godina koji ima plan u okviru programa DSS-a. Poželjno da nije član uopšte.
Preporuke:
7
6
39
ponedeljak, 08 septembar 2014 21:45
sima-sinisa
kao sto ste i sami rekli to se bira u svetu,to kod nije tako.Kako ocekujete da clanstvo kaniduje nekog ko je totalno nebitan ,i relalno pola srbije ne zna za njega.Ko je najcesce dobijo izbore u pethodnim strankama.Uvek poznate face.Pogledajte izbore za presednika sps posle smrti milosevica.Dobio je dacic koji je bio presednik izvrsnog odbora,znacio onaj koji je ustalnoj vezi sa svim okruznim i opstinskim odborima u srbiji.Ko je danas najaci u sps posle dacica,pa upravo sadasnji presednik izvrsnog odbora branko ruzic.Ako pogledate izbore u ds posle smrti djndjica jedan potpresednik se takmicio sa drugim potpresednikom.I pobedio je tadic.Tako i ovde ,ovde ce biti trka izmedja dva visoko pozicionirana clana dss.S tim da je jedan stalno u vrhu,mislim na aligrudica. A gospodja raskovic je bila pa je onda uklonjena,a razog je isistiranje na agresivnijoj kampanji.Sto se tice milosa jovanovica.Bilo je price da ga neki odbori predloze,ali njegov radiklaizam prosto nije za ovu stranku.
Preporuke:
3
6
40
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:03
Pitanje za kadrovike komentatore
Imate li vi negde da kadrujete drugde?
očigledno niste ni glasači ni članovi DSSa
pa mi nije jasno odakle ta ideja da vi kadrujete u partiji za koju niste glasali?
kadrujte u Dverima ili radikalima ili nazadnjacima ili LDPu ili najbolje u američkoj ambasadi
stvarno više
ps. bez Koštunice ne valja ni Srbiji ni DSSu, svi imaju svoje mesto i Sanda i Miloš ali bez Koštunice nemaju šanse ni kao partija a ni mi kao zemlja da povratimo svoju državotvornost (ja sam dugogodišnji i jedino sam za Koštunicu glasao u svom podužem životu, nemam nameru da po tom pitanju išta menjam, jer oni koji nisu glasali za njega, neka sada pogledaju sebe u ogledalo pošto su prethodno pogledali dobro i duboko tragičnu situaciju u Srbiji, uz napomenu da Koštunica 6 godina nije vlast u Srbiji, zato je tu gde je, ali tako su odlučili i komentatori ovde i OEBS i nemci naredili Vučiću da Koštunica napusti politiku (čitajte intervju u Politici sa Aleksandrom Popovićem)
Preporuke:
22
12
41
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:07
@etalon za super glupost
Pa ne kandiduje se Sanda ni ne pretenduje da bude Knjaz,
drugo upoređena je sa Jadrankom Šešelj
i otuda moja reakcija
?!
u Srbiji je 40% ljudi sa nezavršenom srednjom školom u dvadeset i prvom veku, meni je to zabrinjavajuće, nekima očigledno nije, a to su okupatori, oni vole što neobrazovanije i što nenačitanije - laki su za manipulaciju
Preporuke:
21
9
42
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:16
sima-panter
ta komisija je digla veliku prasinu i imala velikog uticaja to nije sporno.Ali ona nije dovela do toga da hrvatska bude medj.priznata zemlja.Ona je to postala kad je postala clanica UN.22 maja je hrvatska primeljna u UN.Da li se iko bunio?apsolutno nije.mozemo mi da se durimo koliko ocemo ali ceo sveet je tako odluci,cak i rusi.Nisu rusi suze ronili kad su 17 februara 1992 prizanalu hrvatsku.Ne da se nisu bunili kad je ona postala UN,nego su tri meseca pre prizanali hrvatsku.A sto i nebi kad je i slobo milosevi i srbija prizanli hrvatsku.Prvljenjem drzave srj nastale od srbije i crne gore izgubili se bilo kakav kontinuitet sa onom veliom jugom i prizno se njen raspad.Tek da meseca posle rusa hrvatsku su prizanli ameri.I sta i sad ocete,kriv vam kostunica sto je ceo svet prizno hvratsku i sto je jugoslavija 10 godina bila pod sankcijama i sto je niko nije prizno.I sad eto kostunica kriv to se mi nismo imali kontitunite sa raspalom titovom jugom.
Preporuke:
7
10
43
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:30
Risto
@pitanje za kadrovike komentatore
Nekim slučem sam bio član DSS, pa čak i visoko mesto u OODSS u koji Koštunica nikada nije svratio iako je na par stotina metara dolazio. To je veliki minus! Kako sam u komercijalnim poslovima dugo, nije mi jasno kako se može zaobići svoje predstavništvo. Previše je dopustio da mu Crnogorski lobi kroji politiku i to ga je koštalo statusa koji trenutno uživa, Okrenuli su mu leđa čim nisu više mogli da ga koriste za svoje lične interese, jer je ''skliznuo'' sa, za njih važne pozicije. Nije bio sposoban da proceni da njegov uspon nije bio zbog njegovog kvaliteta već su ga birači podržali iz inata, jer ga je Đinđić iskoristio i gurnuo u aut, a sve preuzeo sam da radi. Zato nije adekvatno reagovao da bi amortizovao svoj sunovrat. Ne osporavajući njegove moralne kvalitete, on se nije snašao da bi ostao vođa Srbije. Previše je mekan i trom za današnje političke uslove i zato ne može valjano voditi ni DSS.
Preporuke:
14
11
44
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:35
Napred Sandra Rašković - za predvodnika patriotskog bloka
Napred Sandra Rašković, sa oduševljenjem prihvatamo vest, ja i moji prijatelji, da prihvatiš funkciju predvodnika DSS stranke?. Živela Sandra, patriotski blok i ostali rodoljubiv narod!
Preporuke:
15
11
45
ponedeljak, 08 septembar 2014 22:59
Brundalo
Najprije, hvala svima za 23 crvena kartona.Da je suprotno, morao bih se zabrinuti.Dragi gospodine dugogodišnji (niste završili misao šta ste dugogodišnji),gospodine, pod imenom Pitanje za kadrovike komentatore.Za ovakav pseudonim nikada nisam čuo.No,šala na stranu,sa Vama se čovek ne sme šaliti, jer Vi nemate osjećaj za komunikaciju sa ljudima.Vaš rečnik je nedopustiv, samo što nas neistomiušljenike niste negde poslali iza onoga "stvarno više".Pozdravaljam urednika ovog portala što je pustio vaš osvrt.Dobro je da Srbija vidi na koga može računati.Kada sam pre par godina bio gost na TV Most,na kraju emisije (pitanja gledalaca)jedna dama me je upitala, šta mislom o Koštunici.Rekao sam doslovno (može se i sada ta emisija odgledati):"Gospodin Koštunica je ugledni profesor, naučni radnik,kao čovek je skroman,ne finansiraju ga iz inostranstva,ali bih mu dekretom zabranio da se bavi politikom".Na nesreću i ja sam dva puta glasao za DSS.To samtram svojom velikom greškom.Ostavka je bila za njega spas.
Preporuke:
8
18
46
ponedeljak, 08 septembar 2014 23:04
Dule
U DSS valja biti izabran onaj koji bude obećao ujedinjenje antiunijatske opozicije. Kada su mogli da vode DOS mogu i antiunijatsku koaliciju sada, zar ne? Razumem da su pare koje stranke dobijaju od države za izbore značajne ali zarad višeg cilja se treba ujediniti, pa makar simbolično. Ljudi, ujedinite se pa se koljite posle izbora, jeste smešno ali bolje tako nego kao dosad.
Preporuke:
12
2
47
ponedeljak, 08 septembar 2014 23:06
Etalon za super glupost
1.
Spremnošću da se kandiduje za vođu jedne političke partije, Sanda Rašković pretenduje (što je sasvim legitimno) da eventualno jednog dana bude na čelu države kao predsednik. To što osobe na čelu Srbije više ne nose titulu Knjaza već naziv predsednika Republike ništa ne menja na stvari.
Ali, suština je u sledećem. Da li je za velikog državnika potrebna školska diploma, aristokratsko poreklo, uglađeno ponašanje... ili je potrebno nešto sasvim drugo. Istorija nam govori da se veliki državnici ne stvaraju na poznatim univerzitetima i ne rađaju u uglednim porodicama. Politički operativci – da. Državnici – ne.
Preporuke:
11
15
48
ponedeljak, 08 septembar 2014 23:09
Etalon za super glupost
2.
Studija OECD-a iz 1995, „Littéracie, économie et société“ sprovedena u više razvijenih zemalja Zapada, iznosi podatke o broju funkcionalno nepismenih osoba starih između 16 i 65 godina u tim zemljama.
Na prvom mestu je Francuska sa 40,1% funkcionalno nepismenih građana, zatim slede Poljska sa 39,8% funkcionalno nepismenih, SAD 20,7%, Kanada 16,6%, Nemačka 10,5%, Holandija i Švedska 7,5%.
Inače, funkcionalna nepismenost se definiše kao delimično poznavanje znakova i slova ali nesposobnost da se pisana informacija shvati i koristi.
Pored funkcionalne nepismenosti moguće je razlikovati i analfabetizam – potpuno nepoznavanje znakova i slova. Broj totalnih analfabeta u zemljama Zapada kreće se – prema gornjoj studiji – između 10 i 15%.
Preporuke:
7
1
49
ponedeljak, 08 septembar 2014 23:45
Saša
Evo baš na ovom sajtu se u tekstu "Nezavisnost Škotske - pet razloga zašto ''da'' pobeđuje" može pročitati kako jedan širok pokret iza koga stoji jedna jedina ali velika zajednička ideja može da uspešno parira dobro podmazanoj stranačko-medijskoj mašineriji. Ako novo rukovodstvo DSS budu činili ljudi koji imaju sposobnost da smisle nešto slično, onda ta stranka ima budućnost. Ako budu ljudi koji se rukovode devizom bolje pop u selu nego vladika u gradu i uz to im je glavni prioritet kako da sebe ubace u neku fotelju, što je danas za njih moguće samo na lokalu i samo u koaliciji sa SNS, piši propalo.
Preporuke:
10
4
50
utorak, 09 septembar 2014 00:38
Turas
Više puta sam slušao gospođu i po tome je cenim .Ako je ova kandidatura ciljno stvaranje patriotskog bloka onda ,(što verujem) opstaće bez obzira na "političku poštapalicu sa Koštuncem" .Suprotno , bilo bi njeno političko samoubistvo .
Preporuke:
7
2
51
utorak, 09 septembar 2014 03:08
Ujka Vasa
„Međunarodna komisija se, molim lijepo, mora slušati“.
Ako je S.R-I. zaista dala takvu izjavu u vezi Badenterove komisije onda je to zastrašujuće. I međunarodna komisija na čelu sa Kolinom Pauelom je rekla da Irak poseduje sredstva za masovno uništenje. U to ime Irak je uništen da bi Kolin Pauel danas javno rekao da je komisija svesno sačinila lažan izveštaj. A uništen Irak, desetine hiljada ubijenih i raseljenih Iračana? Šta o tome misli Sanda Rašković?
Preporuke:
6
2
52
utorak, 09 septembar 2014 03:21
@Mićko
Da, Miloš Jovanović je jedan častan mlad čovek daleko iznad ostalih eventualnih kandidata po svojim moralnim i intelektualnim sposobnostima. Samo što niko iz te partije, pa ni on, nije dorastao dramatičnoj situaciji u kojoj se Srbija nalazi.
Preporuke:
7
5
53
utorak, 09 septembar 2014 08:29
Ova žena ima sve
I pamet, i iskustvo, smirenost, boravak u inostranstvu, patriota,... E sad mi smo patrijarhalni i u pozitivnom i u negativnom smislu. Npr. naše žene glasaju prema emocijama i marketingu, kao i lepim željama i ambicijama. Da ne govorim koliko lako nasedaju na obećanja jer vole optimiste,da ne kažem lažove. Evo npr. mit o evropskom standardu i vrednostima. Kod nas je i feminizam u stanju "prvobitnog isterivanja hirova". Žene bi na nju bile ljubomorne. Muškarci su još gori. Oni su svojim ženama obećali "evropu", i to će ispuniti ne imali leba da jedu! Ili kako kaže Bora-Čorba "tucali kamen", ali jaki smo samo na jeziku. Svi bi da budemi maheri a malo ko hoće da radi. Pogledajte samo profile, biografije, pa i izgled "nafrakanih tipova" iz SNS i DS. O akcentu , boji glasa i frazama koje izgovaraju ne vredi trošiti 1000 karaktera. Ja podržavam ovu ženu. To je uz Nenada Popovića i nekolicine najbolji kadar DSS. Pa neka naš narod menja svest, ali pravilno i iskreno!!!
Preporuke:
7
6
54
utorak, 09 septembar 2014 08:44
pseudonim
Iskrreno citajuci ovu vest i vase komentare cini mi se da svako treba da ima na umu sta je on licno uradio za ovu zemlju.
Na zalost ja sem glasanja za Kostunicu koji je za mene MNOGO uradio za nasu zemlju i zato je valjda on spokojan a mi nemirni,u samopropitivanju kako smo mi svojim losim izborima doprineli realizaciji americkih planova da ga eliminisu.
Cini mi se da je to sustinsko pitanje a partijska pa i dss sekundarna,formalna pitanja, jer on jeste veliki drzavnik, posten,dosledan,KiM su prozimajuca nit njegove karijere od univerziteta do predsednikovanja.
njegova zrtva je sveta jer je polozena u ime otpora dosledno otimanju srpske kolevke KiM.
Nisam clan dss a RIsta je sigurno u pravu ali dss se najzad i ocistio u ovih 6 godina van vlasti od takvih.
Ostaje nada da ce proceniti da je Srbiji potrebniji uprkos naredjenju i nemaca i amerikanaca da mora da nestane jer JEDINO sa njim ne mogu.
Upravo zbog takvog stava potvrdjenog u wikileaks depesama iz Beograda on je PRAVI
Preporuke:
17
6
55
utorak, 09 septembar 2014 09:13
@ ova žena ima sve
... osim DRŽAVNČKOG FORMATA.
Preporuke:
6
5
56
utorak, 09 septembar 2014 09:13
etalon za super super glupost
Ne znam ko su vama veliki državnici, meni je recimo De Gol u toj kategoriji a on je bio izuzetno obrazovan, ovo je ipak dvadeset i prvi vek, dr nauka je ipak dobra preporuka, ne naravno i jedina, rodoljublje, poznavanje istorije je takođe od pomoći. Svakako doza onoga što nazivamo lukavošću pomaže, no svakako ne može u današnjem svetu biti dovoljna. Vučić je upravo primer toga.U tom smislu dr Vojislav Koštunica je na ponos srbskog naroda u svakom pogledu.Ponekad neprijatelji više govore nego prijatelji na političkoj sceni Srbije o kvalitetu političara. Znate ono čuveko koalicioni kapacitet? ili drugi naziv za političku k...vu.
On i njegovi to nisu i bojim se jedini.
Setite se njihovog iskustva sa DOSom, ne vidim da bi išli opet u tu priču pa da ih danas sutra neko proziva za akcije ljudi (poput Dveri) u budućnosti.
Evidentna je ostrašćenost bivših članova DSSa i takvi su uglavnom najglasniji.Iluzija je drugih rodoljubivih opcija ili onih koje se tako predstavljaju da će dobiti njegove glasove
Preporuke:
10
7
57
utorak, 09 septembar 2014 10:23
@ etalon za super, super...
U svakoj ljudskoj aktivnosti, počev od politike, preko privrede do umetnosti, postoje pojedinci koji se izdvajaju svojim vanserijskim sposobnostima. Za njih se kaže da imaju "ono nešto" jer je sposobnosti koje ih čine izuzetnim nemoguće definisati.
Ponekad su ti ljudi školovani za posao kojim se bave ali često, čak najčešće, nemaju formalne kvalifikacije koje se traže od jednog političara, privrednika, umetnika.
Što se tiče de Gola slažem se sa vama. Ali u tu kategoriju spadaju i Miloš i Karađorđe, vanserijske ličnosti bez obrazovanja.
Među privrednicima da pomenem Luku Ćelovića-Trebinjca skoro nepismenog poslovnog genija, ili, u novije vreme - Onazisa, Forda, Gejtsa.Dvojica poslednjih su imali prosečno obrazovanje ali u svakom slučaju nisu pohađali izvikane biznis škole.
Ukratko, državnik je osoba koja ima „ono nešto“. Političar je osoba koja ima obrazovanje, stil, i slično. I konačno, postoje i politikanti, osobe koji nemaju baš ništa osim pohlepe i žudnje za vlašću.
Preporuke:
3
2
58
utorak, 09 septembar 2014 11:02
@ etalon za super super
Ovo je ipak dvadeset i prvi vek, elementarna stvar je da čovek bude visoko kvalifikovan za posao koji pretenduje da obavlja, sve ostalo je ispod optimalnog rešenja.
Srbija je u takvim problemima da joj trebaju superkvalifikovani ljudi na ključnim mestima a ne amateri koji za sebe misle da imaju "ono nešto"
Preporuke:
3
3
59
utorak, 09 septembar 2014 11:18
@Karl Marx Beograđanin
Sa druge strane, većina naših partija su bastioni jednog jedinog čoveka, i kao takve ne samo nedemokratične nego se i gase kada taj čovek nestane (SPS, RS, DSS...). Naše partije su legla nedemokratičnosti. Pogledajte samo sadašnji SNS.
Nama su potrebnije demokratične odluke, od onih hitnih.
Preporuke:
5
3
60
utorak, 09 septembar 2014 11:22
ivan
ona ima ambiciju ali nikakvu pravo politicko znanje. Lukavost ne moze da nadoknadi istinsko poznavaje situacije koje ona nema, ustalom zato je i mogla da da takav politicki korektan intervju o kome govorite.
Najzad, o kakvom ujedinjenju opozicije prucamo? Pa g.sanda RI je od petooktobarskih promena deo tog establismenta koji je srbiju i doveo tu gde je ona sada?
Preporuke:
6
5
61
utorak, 09 septembar 2014 12:11
ne vidim ništa sporno
u predlogu Aleksandra Popovića kada je reč o kolektivnom odlučivanju, mislim da je to i odraz demokratičnossti i odraz promišljenosti koja je neophodna u ovoj situaciji u Srbiji i DSSu.
Preporuke:
3
5
62
utorak, 09 septembar 2014 12:18
Karl Marx
Normalno je da uspesni politicari budu dominantni u svojim strankama. Ali je vazno da postoje institucionalni nacini da budu smenjeni kada izgube svoju popularnost u birackom telu.
To je jedan od razloga zbog cega je nacin organizacije Dveri neprihvatljiv i jedan od razloga zbog cega DSS nije zeleo koaliciju sa njima.
Preporuke:
6
2
63
utorak, 09 septembar 2014 12:24
@etalon za super super
U 21. veku postoji masa superkvalifikovanih političara ali ne postoji nijedan državnik - osim možda Putina. To je uostalom opšte prihvaćen stav i među stručnjcima i među običnim svetom.
Preporuke:
3
3
64
utorak, 09 septembar 2014 13:44
super truper
Naveli ste odlican primer Putin. Kvalifikovan izmedju ostalog zato sto je diplomac St Petersburskog Univerziteta Pravnog fakulteta.
Preporuke:
2
1
65
utorak, 09 septembar 2014 14:34
@karl marx
apsolutno ste tacni za dveri.u dverima postoji staresinstvo koje niko nije biro,i koje donosi odluke o svemu.Ne postoji aposolutno nikakva mogucnost da prodje bilo koja ideja ukoliko ona nije od ljudi iz staresinstva.Oni i naredjuju svima i donose sve odluke.Uz duzno postovanje da su ti ljudi osnovali dveri kao pokret,a pre tog radili i na casopisu srpske dveri ipak moraju da odluce sta oce da budu.Jel i dalje casopsi,nevladina organizacija ili partija koje pretenduje na vlast.Ako to oce,moraju da menjaju nacin organizacije.I da se zna ko kako dolazi na neku odgovronu funkciju u straci,a kako sa nje i u kojim uslovim odlazi.Dveri vise izgledaju na privatno preduzece.
Preporuke:
5
0
66
utorak, 09 septembar 2014 14:35
nada
šta reći .osim,da je Srbiji neophodno što više čestitih ,vrednih i pametnih ljudi,koji se ne stide svog porekla i vole svoju zemlju.da li smo zaboravili šta znači biti rodoljub;pošten,odgovoran,obrazovan,ili se ceni samo "snalažljivost",oportunizam i licemerje?priznali ili ne,DSS ima kvalitetne političare,poštene(većina) i pametne ljude.Neka pobedi najbolji!
Preporuke:
4
4
67
utorak, 09 septembar 2014 15:53
Stefan
Aleksandar Popović se verovatno neće kandidovati za predsednika DSS-a, tako da ostaju u igri Sanda i Miloš. Cenim oba kandidata ali ruku dižem za Miloša. Sanda nema harizmu, nije rečita, ne bi se snašla u ovoj našoj političkoj džungli. Aligrudić ima puno iskustva u političkoj borbi. Rečeno sportskim rečnikom-dobro mu je poznat teren na kojem igra. Bio je šef poslaničke grupe dugo vremena i što se mene tiče može da preuzme vođenje stranke. Ko god da dođe posle Koštunice biće mu teško ali sam ubeđen da će uz podršku svih nas vratiti stranku u Parlament. Drago mi je što su naši kandidati pre svega sjajni, pošteni ljudi, pa onda sve ostalo. Vratićemo se, makar i za deset, dvadeset, pedeset godina jer nama politika nije moda(danas je moderno i jako poželjno biti član SNS-a, juče DS-a a prekjuče SPS-a) već životni obrazac, životno opredeljenje.
Preporuke:
4
2
68
utorak, 09 septembar 2014 15:54
Peter RV
Poruka svim DSS-ovcima!Kako neko moze bit okvalifikovan kao 'drzavnik' kad je mirno posmatrao raspad drzave, na celu koje je on bio sef?Ako ce neko ne sjeca, drzava se zvala Srbija i Crna Gora.Vasa apsurdna opravdavanja Kostunice su odvratna!Osvijestite se ljudi!
Preporuke:
7
8
69
utorak, 09 septembar 2014 16:05
Slavomir Srpski
Mislim da bi bilo dobro da G.ja Dr.Sanda Raskovic postane predsednik DSS, i time da pokaze da i u Srbiji zene umeju da se bore u politici, kao i posvuda u svetu danas. Ako Angela Merkel vodi nemacku i ministri IP u EU su zene, zasto bi mi Srbi bili bez zena u vrhu politickih stranaka. Pogledajte danas koji su muškarci u najvecim strankama u Srbiji pa ce vam se smuciti. Bravo DSS da prva pokazes kako je demokratija vazna za sve, bez obzira na pol, i da znajne i umenje treba da bude na vrhu tamo gde se ocekuje odgovornost i doslednost prema narodu.
Preporuke:
5
5
70
utorak, 09 septembar 2014 16:28
sima@petar rv
sr jugoslavija je nastala kao poludemokratska tvorevina.Demokratska jer je narod crne gole skoro ceo glaso za sjedinjenje sa srbijom.A polu,jer narod srbije nije niko ni pitao da li mi zelimo sa njima?taj savez je od starta bio osudjen na propast.Jer po povrsini,bogastvu ,broju stanovnika nekako je logicno da srbija bude glavna a crna gora sa strane.Ali sa druge stranke kakav je to savez gde jedna njena clanica se nista ne pita.A opet ako pogledamo kakva je to zajednica ako pravo glasa imaju i oni koji imaju 500 000 stanovnika i oni koji imaju 7000 000.I to isto pravo glasa.Ali nije se juga zbog toga raspala.Juga se raspala jer je 5 godna slobodan milosevic i srbija na crnu goru gledali kao na nesto sto je udaljeno 50000000 km od beograda.Ekonomska blokada,kolonijalni odnos.Apsolutna ne briga sto ti ljudi ne izlaze na zajednicke izbore.I na kraju milo djukanoic.Njega je stvorio slobodan milosevic.Od srpskog nacionaliste,do sledbenika sekule drljevica.Milo djukanovi je slobin izum
Preporuke:
0
5
71
utorak, 09 septembar 2014 16:29
sima@petar rv
I ko je sad kriv za pokvaren auto?majstor koji ga je stalno odrzavo ili majstor koji ga je samo jendom pogledo?e taj majstor koji ga je samo jednom pogledo ,a drugi unistavali to je vojisla kostunica.Kad se u tom periodu napravi crnogorska nacija i crnogorski jezik i sve se to dozvoli sta je srbija mogla?
ako smo hvatima i slovenicima dozvolili ne zavnisnost,zasto nebi i crnoj gori?ajde zasto?ako oni to oce,nek izvole.
Najzanimljivije od vas sloboista su dve stvari.Prva ono sto zamerate kostunici manje vise je uzrok upravo slobodan milosevica.I druga najbitnija stvar kad cete shvatiit da smo mi srpski nacioalnisti a vi slobisti jugolovenski.
Da to sto je srbija konacno srbija,sto vise nije u propalim savezima nama je to san.Vama je to agurment da je kostunica los.
Zasto zalite toliko za jugoslavijom,zasto zalite sto nismo naslednici te juge u UN kad ste upravo vi i vas slobo doveli do toga da i nebudemo tamo.
Sve sto vise zalite,mi slavimo.Zivala SRBIJA.
Preporuke:
1
4
72
utorak, 09 septembar 2014 16:34
sima@petar rv
da rezimiramo.Dve zamerke kostunici su
1.rapsad zajedice.Ona se raspala jer je milo djukanovic tako zeleo.I sto je na tome radio godinama.A milo djukanovic je slobin izum.On ga je stvorio,kad se poceo opirati trebo ga je skloniti.
2.Sto srj nije naslenik sfrj.Zasto zal za tim,apsolutno nema razloga.A druga stvar i najbitnija.Kako mi mozemo biti krvii za to?kad se ide nekome u goste,ne odredjete vi pravila.UN nas nije hteo kao naslednicu i tacka.Ako smatrate da je bito da budemo clanica un,a ja smatram da jeste bitno jer ste nas vi slobisti vezali za njih.Dejton,rezolucija 1244 to je sve proizvod UN.Znaci moramo postovati njihova pravila.Nije kostunica insisitiro da nece da bude naslednik srfj,nego su oni rekli da nas nece tako nego kao novu clnicu.Pa cak je i ujedinjena nemacka postala nova clanica,iako se istocna ujedinila sa zapadnom.Ceska i slovacka takodje,A kako nas je slobo lepo predstalja u medj.zajedici dobro je da su nas primili i tako. I da su ns primili sa kosovom.
Preporuke:
3
5
73
utorak, 09 septembar 2014 17:09
Slavomir Srpski, @Sima
Da vam dam preciznije informacije: SFRJ je bila jedina clanica u OUN, i sve dok je postojao i jedan deo njene teritorije SFRJ po medj.zakonima bi srecila uclanjivanje novih, jer OUN ne priznaje sekcesije nasiljem. Tako je i bilo sve do famoznog 27.4.92, kada Slobo slaboumno odluci da oduzme toj SFRJ i preostali deo koji je JNA kontrolisala, da izbaci i Krajine i BIH iz svoje nove Zabljacke SFRJ praveci SRJ i Cosica na celu nje. Kada je time SFRJ ostala i bez teritorije, ona je izbrisana kao clanica OUN, pa vise nije postojao pravni problem ulaska novih clanica nastalih na teritoriji te vec umrle bivse SFRJ. tacno 20 dana kasnije OUN moze i prihvata pravo HR, SLO i BIH kao nove clanice (jer su to trazile vec vise od godinu dana ranije ali nije moglo biti prihvaceno pravno jer je SFRJ jos postojala iako sa manjom kontrolisanom teritorijom). Slobo da narod ne bi video prevaru nije trazio da i nova SRJ bude nova clanica u OUN (jer je bez referenduma srozao Srbe na Sr-CG).
Preporuke:
2
2
74
utorak, 09 septembar 2014 17:26
@super truper
Putin je kvalifikovan pre svega zbog svojih psiholoških osobina i visoke inteligencije. Ili, kako je to napisao S. Reljić, Amerikannci ga mrze i potajno mu se dive jer je oličenje njihovih kolektivnih maštarija - hladnokrvni protivnik koji poteže u pravom trenutku. A osećaj za pravi trenutak, sposobnost predviđanja protivnikovih namera, spremnost na rizik, hladnokrvnost ... sve se to ne uči na fakultetima. To se nigde ne uči. Jednostavno, neko se rodi sa tim osobinama, neko ne.
Vidim da većina komentatora visoko vrednuje obrazovanje i fakultetske diplome. To je u redu. Ali nažalost, biti visoki intelektualac nije nikakva garancija da će ta osoba biti dobar političar. Očigledan primer za to je Slobodan Jovanović, jedan od najsjajnih umova koje je Srbija ikada imala, a koji je nažalost bio očajan političar. Kada je 1941. i našim seljacima bilo jasno šta se sprema, Slobodan Jovanović je imao potpuno pogrešnu procenu situacije, i domaće i međunarodne.
Preporuke:
6
0
75
utorak, 09 septembar 2014 17:38
Karl Marx
Slazem se. Dveri jesu privatno preduzece koje ima 8 vlasnika (clanovi staresinstva) i veliki broj stazista (svi ostali). Shodno tome da ozbiljni ljudi ne zele da rade kao stazisti, Dveri imaju veliki problem sa nedostatkom kadrova koji se lose odrazava na izborne rezultate.
Za razliku od DSS-a koji je stranka izuzetno demokratske orijentacije, Dveri su pokret izuzetno nedemokratske, cak antidemokratske orijentacije. Dok u DSS-u svi clanovi imaju pravo da biraju i budu birani, u Dverima samo 8 clanova Staresinstva ima prava da bira i bude birano. Dveri nemaju clanstvo samo zato da bi se sprecila promena liderske, odnosno vlasnicke strukture pokreta.
Preporuke:
5
4
76
utorak, 09 septembar 2014 19:33
Peter RV
@sima@petar rv
Dakle, zajednica S&CG, se raspala jer je Milo tako 'zeleo', a gdje je bio drzavnik Kostunica da to sprijeci?
Poznato je da ima vise Crnogoraca u Srbiji, nego u samoj CG- Kostunica nije nista uradio da se ovima omoguci glasanje u referendumu za otcepljenje. (Milo je 'pobijedio' za 0,5%!)
Milo je ovdje bio potpuno sporedni faktor!
Daleko je vjerovatnije da je Solana obecao 'drzavniku' 'neutralni' pasaluk pa se ovaj zadovoljio sa tim.
Sad vi slavite ovo razbijanje Srba kao 'drzavnistvo'- sto ga 'mi' zalimo, to 'vi' srecniji!
Ne moze bit jasnije.
Mozda je bozanska volja da se Putin pojavio u Rusiji- da ne poklanjamo dalje paznju Srbijancima.
Preporuke:
3
1
77
utorak, 09 septembar 2014 21:04
sima@petar rv
zajednica srbije i crne gore se raspala jer je narod crne gore tako odlucio.A zasto su najveci srbi nekad preko noci odlucili da budu crnogorci ,da imaju lazni jezik i pismo i na kraju da glasaju za otcepljnje.E tu stupa glavni faktor.A to je milo djukanovic.Posle ove vase izjave da je milo djukanovic nebitan faktor razmisljo sam dal da vam odgovorim.Ali ipak sam odlucio da vam odgovorim.To sto je crna gora danas antisrpska kri je rezim mila djukanovica,a ko mu je to dozolio i gledo sa strane.Ko ga je u stvari opste tu i postavio?da se razumemo u zemlji od pola milona stanovnika ne moze biti demokratije znaci ta prica da eto narod preko noci ne voli srbe pada u vodu.Rezim mile djukanovic vec 24 godina crta svaki korak u crnoj gori.I nezavisnost je njihov najvazniji i najveci korak.Crna gora je otisla put samlostalnosti jer joj je ustavna povelja clan 60 to dozvolio.Da posle 3 godine od nastanka ustavne povelje jedna zemljca clanica moze zatraziti izlazak.Milo je to zatrazio,narod
Preporuke:
0
3
78
utorak, 09 septembar 2014 21:06
sima@petar rv
izmanipulisan,pod pritiscima,pa i za pare bilo je i tih primerak ali sve to u reziji DPS glasa da izadje.Vldaa vojislava kostunice je uspela da izdejstvuje kod medj.zajednice tih 55 posto inace bi bilo 51 kako je iskreno i logicno.E sad da vidimo ko je usvojio ustavnu povelju i dozvolio da se to desi da crna gora ima pravo da izadje.Iako napominjem ne vidim ni jedan jedini problem da neko ko je usao negde ,da izadje kad mu se cefne .Pa mislim ovo malo izlgeda i smesno.Vi cete nekom da zabranite da izadje iz zajednice.Da sa vratim na usvajanje povelje iz 2003 godine.Ta nova zajednic je nastala na osnovu dva akta jedan je bio ustavna povelja a drugi je zakon o njegovom sprovodjenju.DSS kao tad opozicija u skupstini je glaso za ustavnu povelju,a protiv zakono o sprovodjenju iste.I bio su protiv toga,ali djindjic je imoa vecinu i tacka.Ovo je vise bilo igre radi,jer su bili nemocni.A vidim da ste vi tad ocekivali da kostnica kao drzavnik nesto uradi.A ja vam savetujem da procitate
Preporuke:
0
2
79
utorak, 09 septembar 2014 21:07
sima@petar rv
srj i da vidite sta su to nadleznosti presdnika srj.Ja znam da je vama malo tesko dokuciti jer vas presednik milosevic je mislio da ima pravo da odredi svakome sta ce danas da jede.Ali postoje neke nadleznosti i vojislav kostnica apsolutno nije mogao nista da uradi.A mozda sam i pogresio jer nekome ko ,,sprijeci,, sloboan milosevic nije mogao da bude presendik.Kaze se spreci,od glagola spreciti.Bez j gospodine.I ne kaze se srbijanci nego srbi.Prvo poradite na jeziku,a onda na pravu da diskutujete ste je za nas srbe bolje a sta ne.
sto se tice solane,ajde da gldamo samo iz licnog interesa voje kostunice.Pa on je tom ustavnom poveljom izgubio polazaj i postao aposolutno niko .Narodski receno izgubio je posao.
Preporuke:
0
3
80
utorak, 09 septembar 2014 23:15
Drinko Končarević
Ljudi, da li vi zapažate šta čitate? G-đa Sanda kaže: "ukoliko dobijem ....kandidovaćuse ..." Dakle, ako ne dobije, ništa. Neki su na osnovu ove vesti je proglasili je za Predsednika stranke u propadanju. Zaboravili ste da su Koštunicu optuživali za paljenje ambasada. Sporazum ispod žita, Koštunici penzija a stranka da se prepusti laganom odumiranju... Jedan broj naših vajnih političara išao je na "studijska putovanja" tj. subverzivnu političku obuku. Sada rade u 16 a mi to gutamo tešeći se njihovim lepim licem. Jedina istina koju nas je podsetila jeste da političari moraju da rade kako kažu "komisije", ambasadori i ostala bulumenta. Svesni ovog, neki su napustili DSS verujući da će osnivanjem nove partije, rasterećeni, moći da ostvaruju Program DSS-a.
Preporuke:
0
0
81
utorak, 09 septembar 2014 23:45
Peter RV
@sima@petar rv
Pitam vas da mi dokazete 'drzavotvornost' Kostunice a vi mi odgovarate vasim partijskim, peto-oktobarskim- budalastinama.
Na kraju zavrsavate dajuci mi lekciju 'e-kavskog'.
("Kaze se spreci,od glagola spreciti.Bez j gospodine"- ovo valjda dokazuje drzavnistvo Kostunice?)
Imam jedno iznenadjenje za vas Simo-u Crnoj Gori i Hercegovini (pa i u Bosni) govori se j-ekavski i cak i-jekavski, koliko god da vas to nerviralo-i nema nikakve nade da ce se to promijenit. Ovamo se kaze 'sprijecit' ne samo sa 'j' nego i sa 'i' ispred.
"I ne kaze se srbijanci nego srbi".
Za nas ste- Srbijanci. Srbi smo mi ostali, izvan Srbije.
Tako je bilo i tako ce i ostat.
Preporuke:
3
0
82
sreda, 10 septembar 2014 00:14
sima-petar rv
niste vi mene pitali da dokazem drzatvornost,nego optuzili kostunicu da nije drzavnik zato sto je gledo raspad necega sto se odavno raspalo.2006 je bilo samo formalno.A da dokazujem drzatvornost voje kostunice niit mogu niti ocu.Licno smatram ga najvecim politicarem u 24 godine visestrancja.Principijaln,dosledan uvek u srpskom interesu.I sam vikiliks je to rekao.
Sto se tice jekavice,ja vrlo dobro znam gde se ona govori jer ja sam Srbin iz hrvatske.Ali ja koliko znam ni meni ni vama,ni srbinu iz bosne nika slobodan milosevic nije bio presednik.Ali,ne zato sto mi to nismo hteli ,nego zato sto nije hteo i nije nista ucinio.Poreba slbodan milosevic -vojislav kostunica je verovatno stvar ukusa.ALi cinjenica je da je voja kostunica uvek bio srpski patriota,a sloba mirin ili ciji vec.Srbin koji danas zivi u vojvodini siguran nisam srbijanac.
svako dobro
Preporuke:
0
1
83
sreda, 10 septembar 2014 13:47
Peter RV
@ sima-petar rv
Sad postadoste 'Srbin iz Hrvatske' kojega nerviraju oni koji govore jekavicom?
Eto sto se desava sa onima koji se zaljube u Kostunicu.
P.S. Prijateljski savjet- procitajte ponovo vase poruke, pisete kao da prevodite sa stranog jezika. 'Dvojka' iz Srpskog.
Preporuke:
3
0
84
sreda, 10 septembar 2014 19:49
sima@petar rv
imam jedno ime ,prezime i jedno mesto rodjenje i to nemogu i necu da promenim.Tako da nisam odjednom postao srbin,neko po rodjenju.Tako nisam sa neba pao u hrvatsku,nego su moji vekovima tamo bili.
Sto se tice vaseg izgovora,mene to opste ne intresuje.Moje je bilo samo da vas pitam kako neko ko nije iz srbije,barem ne po rodjenju mozete da velicate slobodana milosevica.Odnosno da pravdate njegove greske tako sto ce kostunicu optuziti za njih.To je bila moja namera,to je bilo vise iznenadjujuce.Slobodan milosevic da je bilo srce i pameti,bio bi i vas i moj i onog srbina iz krajugevca presednik.Pa makar to trajalo i malo.
Sto se tice mog srpskog jezika,naviko sam da u nedostatku agrumenata ovde mi se zameraju progutana slova ,gramaticke greske itd.
Po onome što je Badinter rekao, ja teška srce moram reći da je. Badinter je rekao svoje. Moje mišljenje je, kao i što je bilo mišljenje mog oca, da se opredjeljuju samo narodi, a ne republike. Badinter je rekao drugačije. To je muđunarodna komisija i to se, molim lijepo, mora slušati
imacete moju podrsku!!!
Da jednom pametni uzmu rukovodeću palicu u ruke, a ne da njom mlataraju budaline kojima je jedina preporuka to što im je deda bio partizan ili član titove partije.
Ja nisam za DSS glasao sve ove godine da bih glasao za njih, po principu da oni slede njegovu politiku.
Da je o tome reč on bi još bio u stranci.
Glasao sam zbog Koštunice DSS i tako će i biti, ako ne bude, svakako neću ni za koga drugog niti bilo koju grupu.
Spasi Srbiju Koštunice i vrati se Koštunice!
Reč je o jedinoj državotvornoj partiji i Koštunici koji se borio od 1974 g protiv titovog Ustava kojim je Srbija (jedina) rascepkana od svih republika. Koštunica je tada ostao bez posla na Pravnom fakultetu Beogradskog Univerziteta i tako već na samom početku svoje kariere podneo lične žrtve kada je KiM u pitanju, tako je i zbog KiM i otišao sa vlasti kada su ga žuti i G17 preglasali na vladi da se da KiM, on obratio radikalima Vučiću i Nikoliću da naprave vladu i da podrže njegov koncept NE EU DA KiM a radikali ga odbili. Ovo sve je utrlo put Tadiću i ekipi da formiraju novu vladu i pitanje KiM iz SB UN (zahvaljujući Koštunici i njegovom pismu Putin je uložio veto u SB UN i tako je sprečen Ahtisari) prebace na EU.
Dolaze bivši radikali i potpisuju Briselski Sporazum
Činjenice braćo samo činjenice!
Vojislav Koštunica treba da sjedne na optuženičku klupu pred srpskim narodom jer je:
1. Zajedno sa Zoranom Đinđićem kolaborirao sa američkim obavještajnim službama i nasiljem, potkupljivanje i oružanom pobunom svrgnuo legalnu vlast u SR Jugoslaviji;
2. Suprotno ustavu SR Jugoslavije isporučio je neprijatelju cjelokupni politički, vojni i policijske vrh SR Jugoslavije;
3. Nelegalnim preuzimanjem vlasti i kasnijim antiustavnim djelovanjem doprinio je daljoj disoluciju SR Jugoslavije, omogućio proglašenje "neovisnog Kosova" i prouzrokovao nepopravljivu ekonomsku propast Srbije.
Potpuno je nebitno da li će on biti isključen iz DSS-a ili ne. VK treba da iskusi zasluženu kaznu zatvora.
Ponavljaj, čitaj, informiši se o činjenicama o kojima pišeš.
Na VK pokušali su ti za čijeg kolaboranta ga smatraš atentat, šifra operacije Bandit!
Ako već znaš to morao bi znati i za ovu operaciju u Sarajevu.
Isti akteri su bili iza atentata kao i oni što su Slobu isporučili - Monkton i Blek dakle američki i engleski operativci.
Čitati Vikiliks, Beogradske depeše Nikole Vrzića gde američki operativci u Beogradu kažu - lako ćemo sa radikalima ali sa Koštunicom nikako on mora nestati...
tako i bi
E sad voleli bi i oni kao i ti da ga smeste na optuženičku klupu, a takvi kao ti ispranih mozgova, olakšavaju im posao.
U pamet se!
Ocena: 1
Politika Online: U petak, predsednistvo DSS-a je po drugi put odbilo ideju Aleksandra Popovica o kolektivnom organu rukovodjenja.
Prvi put u Junu, predlozeno je da se ovlascenja podele izmedju predsednika Glavnog odbora (funkcija koju tek treba ustanoviti) i troclanog rotirajuceg predsednistva, i da je Predsednistvo glasalo 13:5 protiv takvog predloga.
Ovog petka aktivirana je slicna ideja, ali da buduce predsednistvo ima 30 clanova. Posle zucne rasprave, predlog je povucen. Za ovakva resenja su bili Popovic, Mladenovic, Marsicanin i Bakarec, dok su za zadrzavanje postojece organizacije bili Aligrudic, Samardzic, Jocic (izjasnio se pismeno), Mihajlov, Jankovic, Milosevic i Tomasevic. 4 prema 7.
Kako neko dobronameran moze da predlozi da stranku vodi kolektivno predsednistvo? U politici je cesto neophodno donositi brze odluke a to svakako ne bi mogao debatni klub od 30 clanova.
2.Nikog vlada vojislava kostunice nije isporucila hagu sa lisicima na rukama.Apsolutno nikog.Svi su iz njegovog kabineta,vladinim avionom odleteli za hag.Dobrovoljno.Sto se tice slobodana milosevica on je uhvacen bez odborenjena voje kostunice.On i svilanovic su na sednici dosa glasali protiv toga jer nije bilo pravnog osnova.Sto se tice izrucenja svi osim obrena joskomovica
3.jedino nelegitimon sto je bilo jeste po stoti put kradja izbora od strane rezima slobodan milosevica.Zato se canak i kostunica uzdruzili zato su dve razlicite struje tog petog oktobra bile u beogradu.Jer je dosta bilo kradje.Ali je danas bolje,ne nije .Mozda je i gore.Ali dokle ste mislili da glasove onih koji su protiv slobe palite i da vas briga za njih.E ne moze,bilo je dosta zato se i desio peti okobar.Inace raspitajte se za stavove vukadinovica i antonica o tom periodu.Vidim dolazite na ovaj sajt,znaci da ih postujete.
Sto se tice jugolsavije,vidi se da ste slobini komunisti.Ovo je srbija i kome to nije jasno nek ljubi tita i slobu.Zivela srbija!
A zatim, strpljivim radom, jasnom politikom i uz podršku Rusije ponovo do odlučujućeg uticaja na vlast.
Taman ako je izaberu, moze sa Jadrankom Seselj na kaficu.Ako njih dve ne spasu Srbiju niko nece.
Nameštaljka? Može biti. Ali to divno izgleda u lancu trafika, koferče i ... Stvarno ima dobre predispozicije u ovom srpskom blatu!
To je bilo opstepoznato u Srbiji!
Milosevic je mogao svojinski spasiti KiM da je hteo restituciju i vracanje crkvenih poseda.
Kod SM je komunista pobedio Srbina iliti Crnogorca kako mu se rodjeni brat izjasnjavao!
Zato Kostunica komunistima po volji nikada nije bio, drzao je predavanje Busu o demokratiji, Nemce nije zarezivao...integritet i ne slugeranjstvo su najveci neprijatelji komunista jer ih trajno podsecaju kakvi ljudi oni nisu...a brundalo u smipu najbolje zna koje je smip leglo antisrba i komunista i dece titovih udbasa ubica srba po inostranstvu i zemlji...
1. Pravo na samoopredeljenje imaju narodi a ne teritorije;
2. Međunarodnim aktima se garantuje nepromenljivost spoljnih (državnih) a ne unutrašnjih (administrativnih) granica;
3. Termin "granica" je u međunarodnom pravu rezervisan samo za države u smislu MEĐUNARODNOG PRAVA. TO JE POENTA.
Ovo pravilo međunarodnog prava Badenterova komisija je namerno ignorisala i donela zaključke kao da su Hrvatska i BiH bile međunarodno priznate države pa su onda i njihove granice nepromenljive.
Ja sam uporedio. A vi?
Sve gole neistine o Voji Koštunici. Nazdravlje titiću!
Ti si titin Srbin (ne)obični.
Međutim stranački lider se ne bira tako kako se to kod nas radi. Počevši od DS-a, preko SPS-a, do SNS-a. U svetu se tako ne radi. Stranački lider predvodi stranku kad dobije izbore sve dok ih ne izgubi. A kad izgubi onda savet stranke bira neku ličost koja u prethodnom rukovodstvu nije učestvovala uopššte. To može da bude neki profesor, ili istakuta javna ličost, čak i neko iz neke druge stranke. Na primer kanadski premijer Stiven Herpern je izabran za lidera Kontzervativne stranke iako je do kandidaature bio član Reformističke. Ili Milibrand. Izabran je iako nije u rukovodstvu bio uoššte.
Dakle, neki profesor od 35 do 40 godina koji ima plan u okviru programa DSS-a. Poželjno da nije član uopšte.
očigledno niste ni glasači ni članovi DSSa
pa mi nije jasno odakle ta ideja da vi kadrujete u partiji za koju niste glasali?
kadrujte u Dverima ili radikalima ili nazadnjacima ili LDPu ili najbolje u američkoj ambasadi
stvarno više
ps. bez Koštunice ne valja ni Srbiji ni DSSu, svi imaju svoje mesto i Sanda i Miloš ali bez Koštunice nemaju šanse ni kao partija a ni mi kao zemlja da povratimo svoju državotvornost (ja sam dugogodišnji i jedino sam za Koštunicu glasao u svom podužem životu, nemam nameru da po tom pitanju išta menjam, jer oni koji nisu glasali za njega, neka sada pogledaju sebe u ogledalo pošto su prethodno pogledali dobro i duboko tragičnu situaciju u Srbiji, uz napomenu da Koštunica 6 godina nije vlast u Srbiji, zato je tu gde je, ali tako su odlučili i komentatori ovde i OEBS i nemci naredili Vučiću da Koštunica napusti politiku (čitajte intervju u Politici sa Aleksandrom Popovićem)
drugo upoređena je sa Jadrankom Šešelj
i otuda moja reakcija
?!
u Srbiji je 40% ljudi sa nezavršenom srednjom školom u dvadeset i prvom veku, meni je to zabrinjavajuće, nekima očigledno nije, a to su okupatori, oni vole što neobrazovanije i što nenačitanije - laki su za manipulaciju
Nekim slučem sam bio član DSS, pa čak i visoko mesto u OODSS u koji Koštunica nikada nije svratio iako je na par stotina metara dolazio. To je veliki minus! Kako sam u komercijalnim poslovima dugo, nije mi jasno kako se može zaobići svoje predstavništvo. Previše je dopustio da mu Crnogorski lobi kroji politiku i to ga je koštalo statusa koji trenutno uživa, Okrenuli su mu leđa čim nisu više mogli da ga koriste za svoje lične interese, jer je ''skliznuo'' sa, za njih važne pozicije. Nije bio sposoban da proceni da njegov uspon nije bio zbog njegovog kvaliteta već su ga birači podržali iz inata, jer ga je Đinđić iskoristio i gurnuo u aut, a sve preuzeo sam da radi. Zato nije adekvatno reagovao da bi amortizovao svoj sunovrat. Ne osporavajući njegove moralne kvalitete, on se nije snašao da bi ostao vođa Srbije. Previše je mekan i trom za današnje političke uslove i zato ne može valjano voditi ni DSS.
Spremnošću da se kandiduje za vođu jedne političke partije, Sanda Rašković pretenduje (što je sasvim legitimno) da eventualno jednog dana bude na čelu države kao predsednik. To što osobe na čelu Srbije više ne nose titulu Knjaza već naziv predsednika Republike ništa ne menja na stvari.
Ali, suština je u sledećem. Da li je za velikog državnika potrebna školska diploma, aristokratsko poreklo, uglađeno ponašanje... ili je potrebno nešto sasvim drugo. Istorija nam govori da se veliki državnici ne stvaraju na poznatim univerzitetima i ne rađaju u uglednim porodicama. Politički operativci – da. Državnici – ne.
Studija OECD-a iz 1995, „Littéracie, économie et société“ sprovedena u više razvijenih zemalja Zapada, iznosi podatke o broju funkcionalno nepismenih osoba starih između 16 i 65 godina u tim zemljama.
Na prvom mestu je Francuska sa 40,1% funkcionalno nepismenih građana, zatim slede Poljska sa 39,8% funkcionalno nepismenih, SAD 20,7%, Kanada 16,6%, Nemačka 10,5%, Holandija i Švedska 7,5%.
Inače, funkcionalna nepismenost se definiše kao delimično poznavanje znakova i slova ali nesposobnost da se pisana informacija shvati i koristi.
Pored funkcionalne nepismenosti moguće je razlikovati i analfabetizam – potpuno nepoznavanje znakova i slova. Broj totalnih analfabeta u zemljama Zapada kreće se – prema gornjoj studiji – između 10 i 15%.
Ako je S.R-I. zaista dala takvu izjavu u vezi Badenterove komisije onda je to zastrašujuće. I međunarodna komisija na čelu sa Kolinom Pauelom je rekla da Irak poseduje sredstva za masovno uništenje. U to ime Irak je uništen da bi Kolin Pauel danas javno rekao da je komisija svesno sačinila lažan izveštaj. A uništen Irak, desetine hiljada ubijenih i raseljenih Iračana? Šta o tome misli Sanda Rašković?
Na zalost ja sem glasanja za Kostunicu koji je za mene MNOGO uradio za nasu zemlju i zato je valjda on spokojan a mi nemirni,u samopropitivanju kako smo mi svojim losim izborima doprineli realizaciji americkih planova da ga eliminisu.
Cini mi se da je to sustinsko pitanje a partijska pa i dss sekundarna,formalna pitanja, jer on jeste veliki drzavnik, posten,dosledan,KiM su prozimajuca nit njegove karijere od univerziteta do predsednikovanja.
njegova zrtva je sveta jer je polozena u ime otpora dosledno otimanju srpske kolevke KiM.
Nisam clan dss a RIsta je sigurno u pravu ali dss se najzad i ocistio u ovih 6 godina van vlasti od takvih.
Ostaje nada da ce proceniti da je Srbiji potrebniji uprkos naredjenju i nemaca i amerikanaca da mora da nestane jer JEDINO sa njim ne mogu.
Upravo zbog takvog stava potvrdjenog u wikileaks depesama iz Beograda on je PRAVI
On i njegovi to nisu i bojim se jedini.
Setite se njihovog iskustva sa DOSom, ne vidim da bi išli opet u tu priču pa da ih danas sutra neko proziva za akcije ljudi (poput Dveri) u budućnosti.
Evidentna je ostrašćenost bivših članova DSSa i takvi su uglavnom najglasniji.Iluzija je drugih rodoljubivih opcija ili onih koje se tako predstavljaju da će dobiti njegove glasove
Ponekad su ti ljudi školovani za posao kojim se bave ali često, čak najčešće, nemaju formalne kvalifikacije koje se traže od jednog političara, privrednika, umetnika.
Što se tiče de Gola slažem se sa vama. Ali u tu kategoriju spadaju i Miloš i Karađorđe, vanserijske ličnosti bez obrazovanja.
Među privrednicima da pomenem Luku Ćelovića-Trebinjca skoro nepismenog poslovnog genija, ili, u novije vreme - Onazisa, Forda, Gejtsa.Dvojica poslednjih su imali prosečno obrazovanje ali u svakom slučaju nisu pohađali izvikane biznis škole.
Ukratko, državnik je osoba koja ima „ono nešto“. Političar je osoba koja ima obrazovanje, stil, i slično. I konačno, postoje i politikanti, osobe koji nemaju baš ništa osim pohlepe i žudnje za vlašću.
Srbija je u takvim problemima da joj trebaju superkvalifikovani ljudi na ključnim mestima a ne amateri koji za sebe misle da imaju "ono nešto"
Nama su potrebnije demokratične odluke, od onih hitnih.
Najzad, o kakvom ujedinjenju opozicije prucamo? Pa g.sanda RI je od petooktobarskih promena deo tog establismenta koji je srbiju i doveo tu gde je ona sada?
To je jedan od razloga zbog cega je nacin organizacije Dveri neprihvatljiv i jedan od razloga zbog cega DSS nije zeleo koaliciju sa njima.
ako smo hvatima i slovenicima dozvolili ne zavnisnost,zasto nebi i crnoj gori?ajde zasto?ako oni to oce,nek izvole.
Najzanimljivije od vas sloboista su dve stvari.Prva ono sto zamerate kostunici manje vise je uzrok upravo slobodan milosevica.I druga najbitnija stvar kad cete shvatiit da smo mi srpski nacioalnisti a vi slobisti jugolovenski.
Da to sto je srbija konacno srbija,sto vise nije u propalim savezima nama je to san.Vama je to agurment da je kostunica los.
Zasto zalite toliko za jugoslavijom,zasto zalite sto nismo naslednici te juge u UN kad ste upravo vi i vas slobo doveli do toga da i nebudemo tamo.
Sve sto vise zalite,mi slavimo.Zivala SRBIJA.
1.rapsad zajedice.Ona se raspala jer je milo djukanovic tako zeleo.I sto je na tome radio godinama.A milo djukanovic je slobin izum.On ga je stvorio,kad se poceo opirati trebo ga je skloniti.
2.Sto srj nije naslenik sfrj.Zasto zal za tim,apsolutno nema razloga.A druga stvar i najbitnija.Kako mi mozemo biti krvii za to?kad se ide nekome u goste,ne odredjete vi pravila.UN nas nije hteo kao naslednicu i tacka.Ako smatrate da je bito da budemo clanica un,a ja smatram da jeste bitno jer ste nas vi slobisti vezali za njih.Dejton,rezolucija 1244 to je sve proizvod UN.Znaci moramo postovati njihova pravila.Nije kostunica insisitiro da nece da bude naslednik srfj,nego su oni rekli da nas nece tako nego kao novu clnicu.Pa cak je i ujedinjena nemacka postala nova clanica,iako se istocna ujedinila sa zapadnom.Ceska i slovacka takodje,A kako nas je slobo lepo predstalja u medj.zajedici dobro je da su nas primili i tako. I da su ns primili sa kosovom.
Vidim da većina komentatora visoko vrednuje obrazovanje i fakultetske diplome. To je u redu. Ali nažalost, biti visoki intelektualac nije nikakva garancija da će ta osoba biti dobar političar. Očigledan primer za to je Slobodan Jovanović, jedan od najsjajnih umova koje je Srbija ikada imala, a koji je nažalost bio očajan političar. Kada je 1941. i našim seljacima bilo jasno šta se sprema, Slobodan Jovanović je imao potpuno pogrešnu procenu situacije, i domaće i međunarodne.
Za razliku od DSS-a koji je stranka izuzetno demokratske orijentacije, Dveri su pokret izuzetno nedemokratske, cak antidemokratske orijentacije. Dok u DSS-u svi clanovi imaju pravo da biraju i budu birani, u Dverima samo 8 clanova Staresinstva ima prava da bira i bude birano. Dveri nemaju clanstvo samo zato da bi se sprecila promena liderske, odnosno vlasnicke strukture pokreta.
Dakle, zajednica S&CG, se raspala jer je Milo tako 'zeleo', a gdje je bio drzavnik Kostunica da to sprijeci?
Poznato je da ima vise Crnogoraca u Srbiji, nego u samoj CG- Kostunica nije nista uradio da se ovima omoguci glasanje u referendumu za otcepljenje. (Milo je 'pobijedio' za 0,5%!)
Milo je ovdje bio potpuno sporedni faktor!
Daleko je vjerovatnije da je Solana obecao 'drzavniku' 'neutralni' pasaluk pa se ovaj zadovoljio sa tim.
Sad vi slavite ovo razbijanje Srba kao 'drzavnistvo'- sto ga 'mi' zalimo, to 'vi' srecniji!
Ne moze bit jasnije.
Mozda je bozanska volja da se Putin pojavio u Rusiji- da ne poklanjamo dalje paznju Srbijancima.
sto se tice solane,ajde da gldamo samo iz licnog interesa voje kostunice.Pa on je tom ustavnom poveljom izgubio polazaj i postao aposolutno niko .Narodski receno izgubio je posao.
Pitam vas da mi dokazete 'drzavotvornost' Kostunice a vi mi odgovarate vasim partijskim, peto-oktobarskim- budalastinama.
Na kraju zavrsavate dajuci mi lekciju 'e-kavskog'.
("Kaze se spreci,od glagola spreciti.Bez j gospodine"- ovo valjda dokazuje drzavnistvo Kostunice?)
Imam jedno iznenadjenje za vas Simo-u Crnoj Gori i Hercegovini (pa i u Bosni) govori se j-ekavski i cak i-jekavski, koliko god da vas to nerviralo-i nema nikakve nade da ce se to promijenit. Ovamo se kaze 'sprijecit' ne samo sa 'j' nego i sa 'i' ispred.
"I ne kaze se srbijanci nego srbi".
Za nas ste- Srbijanci. Srbi smo mi ostali, izvan Srbije.
Tako je bilo i tako ce i ostat.
Sto se tice jekavice,ja vrlo dobro znam gde se ona govori jer ja sam Srbin iz hrvatske.Ali ja koliko znam ni meni ni vama,ni srbinu iz bosne nika slobodan milosevic nije bio presednik.Ali,ne zato sto mi to nismo hteli ,nego zato sto nije hteo i nije nista ucinio.Poreba slbodan milosevic -vojislav kostunica je verovatno stvar ukusa.ALi cinjenica je da je voja kostunica uvek bio srpski patriota,a sloba mirin ili ciji vec.Srbin koji danas zivi u vojvodini siguran nisam srbijanac.
svako dobro
Sad postadoste 'Srbin iz Hrvatske' kojega nerviraju oni koji govore jekavicom?
Eto sto se desava sa onima koji se zaljube u Kostunicu.
P.S. Prijateljski savjet- procitajte ponovo vase poruke, pisete kao da prevodite sa stranog jezika. 'Dvojka' iz Srpskog.
Sto se tice vaseg izgovora,mene to opste ne intresuje.Moje je bilo samo da vas pitam kako neko ko nije iz srbije,barem ne po rodjenju mozete da velicate slobodana milosevica.Odnosno da pravdate njegove greske tako sto ce kostunicu optuziti za njih.To je bila moja namera,to je bilo vise iznenadjujuce.Slobodan milosevic da je bilo srce i pameti,bio bi i vas i moj i onog srbina iz krajugevca presednik.Pa makar to trajalo i malo.
Sto se tice mog srpskog jezika,naviko sam da u nedostatku agrumenata ovde mi se zameraju progutana slova ,gramaticke greske itd.