субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

НАТО се спрема за општи рат са Русијом?

Kоментари (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 06 септембар 2014 10:20
синиша
До једног малог окршаја Русије и НАТО је већ дошло. Наиме, у нади да ће зауставити контрофанзиву Новорусије НАТО планери свих акција око Доњецка и Луганска су као појачање упутили авионе из Румуније.

Ти НАТО авиони су обарани од стране Русије, наиме Новорусија неа могућност да прати НАТО авионе са места одкла полете до дестинације где су се запутили и да их затим обори, али Русија има.

То је уједно рзлог и Расмунсенове дреке, кад је дречао, "Русија напада". У ствари није нападаала али је напад на Русију одвратила обарањем авиона из Румуније. Остали су запрепашћени како су то Руси ладно урадили и како су то могли да ураде без икаквих проблема.

Дакле Русија неће да нападен АТО иако може и има чиме, али је паметна па неће, а НАТО хоће да нападне Русију иако не зна и не може. Међутим још пар шамара НАТО пакту и смириће се хистерија, али ће се свет променити. Дакле нове чарке су врло извесне, оно са јединицама за брза дејства је идиотизам, али могу да буду опасне за цивиле.
Препоруке:
192
10
2 субота, 06 септембар 2014 10:21
Дринко Кончаревић
Сам наслов наговештава прекид примирја од јуче, а од лепе наде биће ништа. НАТО воде тврдоглави људи из којих стоје тајкуни који би да се домогну богатстава Русије. Због тих тајкуна гинуће људи, разбијати имовина и на крају кад се тајкуни донекле освесте завладаће мир. МИр, мир, јако си скуп.
Препоруке:
116
13
3 субота, 06 септембар 2014 10:37
posmatrac
У међувремену, НАТО пакт као да се спрема за општи рат са Русијом. Изјаве челника НАТО само доливају уље на ватру. НАТО челници стално оптужују Москву да активно помаже побуњенике у Украјини и да им шаље оружје, као и војнике, мада никаквог доказа немају.-Krizu u u Ukrajini upravo su SAD i NATO izazvale da bi imali povod za konacno razracunavanje sa Rusijom!Procenili su da je njen ekonomski i vojni potencijal dostigao kriticnu tacku koji ugrozava njihovu dosadasnju supremaciju!Kako autor pravilno zakljucuje konvencionalne vojne snage Rusije su dostigle i u nekim sferama prestigle drugu stranu sto je po stratezima SAD i NATO neprihvatljivo!Znaci treba po svaku cenu zaustaviti vojno ekonomski rast Rusije!Ono sto su neuspesno radili postavljanjem tzv antiraketnog stita navodno zbog Irana sada su otvorili karte i besprizorno izazivaju Rusiju razmestanjem vojnih snaga tik uz njene granice!Takozvana vezba snaga SAD i hunte u Kijevu je samo korak ka uspostavljanju stalnog prisustva!
Препоруке:
103
8
4 субота, 06 септембар 2014 10:51
Зоран Ђорђевић
@Дринко Кончаревић
НАТО воде тврдоглави људи из којих стоје тајкуни који би да се домогну богатстава Русије.
Не само ти тајкуни, него и сви они из војно-индустријског комплекса, које у животу одржава претња по њихову безбедност. Ње заправо нема и мора се измислити. На овај или онај начин - комунизам, тероризам, фундаментализам... Онда се од тога прави баук, а медији одрађују своје.
Врло је опасно.
Препоруке:
105
7
5 субота, 06 септембар 2014 10:58
Neka se ne biju,bolje je
Mislim pametnije je ovaj rat ne priželjkivati, a niti doživjeti da vidimo posljedice toga rata (Zapad-Rusija), da se uvjerimo "ko je jači".To kad bi se desilo da se direktno sukobe ratom Rusija i Zapad, bio bi to Treći svjetski rat, jer sam NATO pakt ima toliko država članica koliko ih je učestovalo u vojnim operacijama tokom Drugogo svjetskog rata, pa prema tome to bi bio Treći svjetski rat.Sila je i Rusija, sila je i Amerika i NATO, i zato je bolje da se ne biju, znamo da su jaki, i dovoljno nam je i to.
Препоруке:
75
13
6 субота, 06 септембар 2014 11:09
Бране, Италија
Занимљиво као се у истом тексту спомињу и Ивашов и Путин, а Ивашов је баш критиковао Путина, индиректно додуше, због слабљења одбрамбених могућности Русије. Није тачно да је за време Јељцина руска војска била у распаду и запад је добро знао да је то још увек јака војска (СССР) са којом није било шале тим пре што би свака провокација запада узбунила старе снаге спремне на свргавање Јељцина. Међутим од тог доба прошло је двадесет и више година. Русија је врло мало урадила да одржи корак по Ивашову, штавише, растурала је наменску индустрију. Није случајно да запад баш сада кидише на Русију и прети јој иако је на њеном челу страшни Владимир. Путинова Русија је ипак потпуно позападњачена земља која се у свему угледа и копира запад. И сам Путин чинио је све могуће очајне потезе да остане партнер западу и како сад може очекивати да се рецимо Руси боре у Украјини ?! Бар да има плаћену војску ко запад. Овако као и до сад све ће се решавати у хаосу.
Препоруке:
23
135
7 субота, 06 септембар 2014 11:38
Vrijedi li toliko "titula jačeg"?
NATO pkat se ponaša poput boksera kada traži partnera za sparing ili za borbu?Arapi i muslimani su "sparingovali", i nisu više zanimljivi, sada im treba "jači partner za borbu"?Danas u svijetu nema "jačeg od Rusa"?NATO pkat ne može znati koliko je jak i zaslužuje li "naslov svjetskog prvaka", "ukoliko ne boksuje sa tim Rusom"?Sada se ugovaraju termini, ispituju se živci, provocira se, poput nekadašnjih priprema Muhameda Alija "za velike mečeve", kada je svojim protivnicima govorio"uništit ću te, pobjedit ću te u trećoj rundio, nokautirat ću te", sve je to isto ili jako sliči?Samo "ulog je veći", u pitanju je sudbina cijelog svijeta?Vrijedi li toliko "titula jačeg"?
Препоруке:
19
48
8 субота, 06 септембар 2014 12:16
пеца
Не бих фаворзивао ни једну страну у евентуалном директном сукобу,ако крене биће гадно за све!у европи највише....знају то европљани и руси па одлажу неизбежни сукоб колико год могу,а могу само још мало,на жалост,мајмуни(нато) су сели у тенак...
Препоруке:
77
9
9 субота, 06 септембар 2014 12:27
ѕ.ј Да видите само како се ова целокупна ситуација режира у CNN-овим пропагандним представама
Јадни НАТО је суочен са два непријатеља - ИСИС-ом, који сам финансира, баш као и Алкаиду и остале стварне или нестварне терористичке банде, и Русијом, на коју сам насрће, али ни речи о томе у CNN-овим пропагандним 'вестима'.
Препоруке:
84
5
10 субота, 06 септембар 2014 12:33
синиша
@ Brane ItalijaБране, ви знате и шта је било и шта ће бити, једино што не знате то је шта је данас. А данас је НАТО под ногама. Није скроз згашен, није ни уништен, али шамарчину од које му зуји у ушима је добио.
Препоруке:
102
7
11 субота, 06 септембар 2014 12:36
Владимир НС
@Бране,Италија
Волиш Бране да објашњаваш али ти не иде.
Ево, даћу ти прост пример а ти упоређуј и анализирај.
СССР се распао. Настале су нове независне државе а међу њима Украјина и Руска Федерација.
Украјина се рефомисала и још се реформише по моделу "западних пријатеља и партнера" а Руска Федерација по Путиновом моделу.

Где се сада налази Украјина а где Руска Федерација?

Шта би се догодило са твојом Италијом да је воде и реформишу Ђинђић, Тадић, Динкић, Ђелић, Влаховић и Вучић?

Шта би се догодило НАТО-у да га воде Шутановац или Гашић?

Има ли Крстић решење за економску крузу у оквиру ЕУ?

Када ћете да градите "Милано на води"?

Када ће Етихад да преузме AirItalia?

Када ће шеик БинЗајед почети да обрађује поља у Ломбардији?
Препоруке:
109
8
12 субота, 06 септембар 2014 12:52
Рђосав
Уколико дође до сукоба са НАТО трупама, Русија ће у једном конвенционалном рату несумњиво бити победник.
- а у нуклеарном поготово. Већа територија, мања густина насељености, "столица" подалеко у дубини територије. А америчка источна обала на нишану руских подморница, које можда лешкаре пред доковима Њујорка?! - наравно, претрпела би Русија велику штету и губитке, али би опстала. А Америке као државе просто више не би било...
Препоруке:
94
9
13 субота, 06 септембар 2014 12:59
irbo
Sve ce se ovo zavrsiti kao svetska revolucija radnicke klase i to vrlo uskoro.
Препоруке:
70
9
14 субота, 06 септембар 2014 13:04
...
@Brane, Italija

Ako su Rusi u haosu, pa sto ih zapad ne napadne :)

pre bih rekao da je zapad u haosu, kriza, narod je bez morala...pa ko da napadne rusiju....holandjani, italijani, belgijanci, linhestajn, albanija, hrvatska, crna gora i sva ta sila nato-a....je li brane :)....pa sto ameri jos koriste ruske raketne turbine, sto se zapad greje na ruski gas, sto je f-35 totalno rasulo od aviona....i na kraju, koji je to veliki rat nato dobio....vidim u afganistanu idete pokisli, 2 rat su dobili rusi...pa te nato zemlje mogu samo na sirotinju....ja da sam mesto vas odmah bi bombardovao moskvu kao beograd....sta cekate junacine? :)
Препоруке:
99
7
15 субота, 06 септембар 2014 14:11
Radovan
Nato, može da se ...či sa buranijom kao mi ( i to ide teško) i slični nama. Briga tamo neke ljude u Evropi da idu da ratuju, koji bi im bio motiv. U drugom svetskom ratu evropa je bila napadnuta i okupirana, što sada ne bi moglo da se desi ni u snu, jer Rusija isto tako nema ni snu takve namere. Nato njima služi za dnevno političke potrebe i za potrošnju vojnog i ostalog materijala i naravno za bogaćenje jednog sloja.Nato i Amerika mogu samo da podrivaju druge zemlje i to i rade a sila je samo za paradu i umirivanje malih i slabih.Samo odbrana svoga doma u ratu može biti najjači motiv.To sada čini Novorusija uz određenu logistiku.Hvale vredno.
Препоруке:
65
4
16 субота, 06 септембар 2014 14:33
brzi
@...
@Brane, Italija

Nato ima u primeru sa Rusijom dve velika plusa, jedna je dominacija na moru ( rusi nemaju čak ni jednog potpuno slobodnog izlaza na more te kvalitetno i kvantitativno su mnogo tanji od Nato-a što se tiče brodova svih vrsti i oblika) a druga velika prednost Nato jeste potpuno profesionalni sustav oružainh snaga kojima je največi motiv novac ( za novac urade sve; oficijelen jedinice one regularne poslove, dok ostale "škartlivije" poslove odrade razne komercialne firme za takvo ili onakvo "fizičko osiguravanje").
U stvari do pada Rusije fali samo još dogovor unutar Nato-a kome če pripadati koji dio nekadašnje ruske teritorije. Kada če biti to dogovoreno slediče akcija slična prvoj pustinskoj oluji u nekoliko večem obimu sa udarom sa mora ( arktik i severni pacifik).
Postoji i mirno rešenje a to je da oligarsi, koji su več sada pod kontrolom zapada, izbace Putina i njegovu kliku sa vlasti i vlast uzmu u soje ruke-
Препоруке:
8
108
17 субота, 06 септембар 2014 14:39
Četnike dočekala BIA Srbije
Grupa dobrovoljaca Četničkog pokreta koja je ratovala na strani proruskih pobunjeničkih snaga u Ukrajini, vratila se u noći između četvrtka i petka u Srbiju, a na beogradskom aerodromu Nikola Tesla dočekali su ih operativci BIA-e, srbijanske sigurnosne agencije, javljaju mediji u Srbiji. Operativce BIA-e zanimali su detalji njihovog boravka u Novorusiji, kako nazivaju područje oko Donjecka i Luganska koje su se pobunile protiv Kijeva.

- See more at:

http://www.avaz.ba/clanak/134267/cetnike-na-povratku-iz-ukrajine-u-beogradu-docekali-operativci-bia-e#sthash.LsoZVGIq.dpuf


http://www.avaz.ba/clanak/134267/cetnike-na-povratku-iz-ukrajine-u-beogradu-docekali-operativci-bia-e
Препоруке:
39
6
18 субота, 06 септембар 2014 14:42
OKVIR
Igra se zapad cice-mice u ruskom dvoristu, a dokle - videcemo. Zavisi iskljucivo od odnosa ruskog oligarhijskog olosa i onih drugih koje imenujemo recju "Putin". Medjutim - istina je - za sada da "Putin" ne preduzima ozbiljne korake na tom polju i to me dovodi u dilemu, koja uzrokuje oprez - u zakljcima.Npr. ruska centralna banka i dalje vodi liberalnu politiku koja ozbiljno usporava i gusi rusku privredu. Pre sam mislio da su "Putin" pustili da dogadjaji u "ukrajini" `teku kako teku` - sa namerom da kod kontra-akcije zapada pokrenu eliminaciju liberalnog tajkunskog olosa (homogenizovan narod - pa tajkunima moze noz pod grlo) - ali i dalje Rusija krvari odlivom kapitala na zapad - vise od 100 milijardi $ godisnje. Ali je i cinjenica je da se Rusija ostro okrece Kini itd. Ozbiljne dileme vise u vazduhu.Rusija ima TN potencijal dovoljan da zbrise i USA predatora i njihove evropske podg*zne muve kao i USA Rusiju.
Препоруке:
45
7
19 субота, 06 септембар 2014 14:49
bog dano vic
koje nacionalnosti je JACENJUK molim za odgovor pa da zakljucim ...
Препоруке:
52
4
20 субота, 06 септембар 2014 14:51
Sibirski tigar
nATO je lažni zmaj. To većina pametnih ljudi zna. Anglosaksonci su u padu, ekonomski, moralno, nacionalno... Vladimir Putin, kao vođa slobodnog sveta treba da iskoristi tu situaciju i maksimalno doprinese njihovom padu.
Препоруке:
81
5
21 субота, 06 септембар 2014 14:57
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Обама је приликом посете балтичким земљама изјавио: "Нека Русија и не помишља да нападне Источну Европу".


Koja glupa izjava!!!

Vec kad je bio tamo, trebao je, onako kao civil da prosece gradom - vrlo brzo bi saznao sta "prijatelji" misle o "obojenima".
Препоруке:
69
3
22 субота, 06 септембар 2014 15:17
Sibirski tigar
@Teoreticar zavere i blagi paranoikAh, ironija sudbine da ZioNaci predvodi Barak Husein Obama. Meni je lično, Obama čak i simpatičan...
Препоруке:
23
5
23 субота, 06 септембар 2014 15:46
МР
За све оне који кажу да Русија помаже побуњенике и да им шаље оружје, али да то није тачно могу рећи: А шта ако је тачно? Украјина је руско двориште, ту је део њиховог народа, Запад употребљава Украјину да подрије и саму Русију и Русија мора да се брани од агресора. А ако неко не верује да је Запад агресор, погледајте шта урадише за последњих 25 година, да не идем дубље у прошлост. Замислите само каква би била реакција Американаца кад би нека велесила интервенисала у Канади или Мексику. Отуда не тражите извињења ако неко тврди да Русија помаже побуњенике. Лично бих желео да их што више помаже.
Препоруке:
70
4
24 субота, 06 септембар 2014 15:59
volim srbiju
Odlican ekst jasan i jednom recju super. Ameriks mrzi Rusiju i nece prepustiti ni Kijev ni Luganjsk ni ostale gradove u Ukrajini nikome je zele oni da udju u Ukrajinu sa svojim bazama da se uvuku u tudju teritoriju kao skakvci da je opljackaju i da se sire dalje kao kuga kao sto su uradili sa Sirijom Libijom da od nje ne ostane nista i da krenu prema Moskvi da je sruse na kolena ali su se grdno za..bali. Pasce Amerika kao trula kruska jedva cekam, jos jednom bravo za tekst
Препоруке:
50
5
25 субота, 06 септембар 2014 16:00
he-he
brane italija covek ne zivi u ovom vremenu on zivi u vremenu koje se hvala Bogu nikad nece vratiti i neka i on ostane tamo. Tekst odlican
Препоруке:
42
8
26 субота, 06 септембар 2014 16:04
tamo-vamo
Gospodine Jevticu rekao sam vec da obozavam da citam Vase tekstove i ne obazirite se na smutljivce koji se javljaju da talasaju jer nemaju druga posla inace Amerika ce na ovom zadatku pasti i dobiti cistu nulu a ne keca kako to Obami nije jasno nemam pojma ali on ide dalje u nekim svojim izjavama u slanju trupa na vezbe.....svasta.
Препоруке:
39
7
27 субота, 06 септембар 2014 16:09
Anta
Русија је показала да није спремна да улази у сукоб са НАТО, односно да нема ни храбрости ни знања да у кратком року прекине већ 100 пута одгледану исту представу
Препоруке:
7
61
28 субота, 06 септембар 2014 16:09
Боб
Никако да ми оствари давнашња жеља: да будем први коментатор и да напишем чувено: потписујем! Нисам ја те среће.
Препоруке:
9
29
29 субота, 06 септембар 2014 16:18
Я
http://www.srbijadanas.net/sad-spremaju-rat-s-rusijom-na-evropskom-kontinentu-uz-upotrebu-taktickog-nuklearnog-oruzja/
Препоруке:
24
3
30 субота, 06 септембар 2014 16:27
Rusija nije Irak
brzi


Porediš Rusiju sa "pustinjskom olujom"? Nigdje veze, Rusija je nuklerna velesila a Irak to nije bio ni 1991. a ni 2003.godine.Znači poređenje nigdje veze.Ne bi bilo "pustinjeske oluje" da je Irak stvarno imao nuklerane bombe.Nema rata sa nukleranom silom, a da ne rizikuješ da u slučaju da ostvariš konvencionalnu vojnu pobjedu da dobiješ nuklerni udar.Znači nema toga u vezi sa Rusijom.Ko god misli da Rusi u slučaju da budu primorani ne bi udarili nukleranim bombama i projektilima, mislim da griješi, jer bi udarili a u tom slučaju "bilo bi veselo".
Препоруке:
47
6
31 субота, 06 септембар 2014 16:37
Pričat će ako ko ostane, a možda zaboravi pričati?!
Kako je krenulo, izgleda "ostvarit će nam se" da doživimo i ako preživimo da pričamo, ako budemo znali pričati, da smo preživjeli Treći svjetski nuklerani rat?!
Препоруке:
7
18
32 субота, 06 септембар 2014 17:06
Aleksandar
Нама остаје да се надамо да ће западне војсковође бити разумне

Ovo je sumanuta nada. Bliza istorija govori da kad se o ovim stvarima radi na zpadu nema ni trunke razuma.

Da bi se stiglo do razuma njih prosto treba potuci vojno do kraja. Da Crvena armija nije stala u Berlinu vec produzila da posle nacista porazi i anglo-americke fasiste sad bi bila druga prica.
Препоруке:
43
5
33 субота, 06 септембар 2014 18:31
Всеволод
@бог дано вицодговорићу ти кад ми кажеш које је крви
Препоруке:
6
4
34 субота, 06 септембар 2014 19:01
Не клепећи нанулама
Бране , Брзи, тврдња од првог, да ће руски олигарси срушити Путина , да је предност НАТО професионалци, Русија нема квалитетан излаз на море итд.
Не познајеш ситуацију у Русији , олигарси су под стресом, први који "кукурикне" постаће оно што је био пре пљачке и плус "сибирска фабрика текстила".
Професионалци кажеш, да ли је теби јасно колико би требало имати професионалаца за рат против Русије и још нешто, моји пријатељи из Русије Вадим , Сергеј,Анатолиј, Николај, сви су јединствени, уништити НАТО по сваку цену !!! Иначе иду редовно на вежбе по специјалностима.
А ти брзи фантазираш, Русија би у првобитној фази вршила одбрамбени рат, зашто им не требају мора, довољан је Крим, руске територијалне воде око Крима, сви ти НАТО бродови су, како то Руси зову у " руској бари" Црном мору , НАТО бродови су на нишану , не могу побећи.
Уколико дође до сукоба, у првој фази НАТО ће бити преполовљен конвенционалним науружањем а друго СОТОНА С-20 је на стражи...
Препоруке:
41
6
35 субота, 06 септембар 2014 19:40
brzi
@Rusija nije Irak

Problem broj jedan Rusije jeste da geografski leži bogu iza leđa pored prije spomenutih (slobodnog izlazka na otvoreno more a da ne bi bili viđeni i prateni te premali broj i tehnološki zaostalija flota napram Nato flote ( kod Nata moraš da zbrojiš zajedno jakost flote SAD, Engleske, Francuske, Holandije, Norveške, Kanade i Nemačke; sve ove zemlje su sa svojom vojnom flotom prisutne u svim morima sveta. Pustinsku oluju sam spomenuo radi toga jer če biti ovaj poduhvat velika međunarodna koalicija ( pored nabrojanih zemlaja još barem baltičke zemlje na moru)i celokupne Nato alianse sa ciljem da se jednom zauvek uništi rusko nuklearno naoružanje i postrojenja za izradnju i lansiranje toga. Zato ciljevi neče biti Moskva ili Sant Peterburg nego izključivo lokacije kde se nalazi nuklearno naoružanje ( ta mesta biče nove Hirošime ai to je cena jer neko nikao neče da razumije da ne može da svo vreme ceo svet je.e u zdrav mozak.
Препоруке:
5
45
36 субота, 06 септембар 2014 20:14
brzi
@Ne klepeći nanulama

Nikakvi kopneni vojnici neče ulaziti na teritorij Rusije, sve če biti rešeno u i sa mora i zraka. Jer nikomre nije interes da ratuje protiv naroda nego izključivo da se nekolicini usijanih glava te glave ohladi sa uništenjem resursa sa kojim ucenjuju sve i svakog. Rusija se več nekoliko puta ovako igrala sa celim svetom i dobila je poruke sa potapanjem njihovih balističkih podmornica sa strane zapadnjaka ( k 129 na pacifiku, Kursk ispred matične luke) ali izgleda da imaju rusi veoma kratko pamčenje oko tih događaja u poslednjih 40 godina. A kada se ohladi te usijane glave stupa na snagu meka podela "plena" ( ulazak svetskog kapitala u nalazišta sirovina).
Препоруке:
5
47
37 субота, 06 септембар 2014 20:57
синиша @ брзи
Можда сутра, а данс је НАТО под Руским ногама.
Послали су неке авионе према Русији и Руси су их пообарали. Директор америчке ције је дао директиву да се копненим путем крене на Русију. За то су кориштени украјинки нацисти , Пољаци, и остали неки из балтичких земаља, плус амерички плаћеници и сви су побијени. Планове и команду су имали НАТО генерали у Кијевуу. Дакле, усташо, данас сте нам под ногама, а сутра ћемо видети. Мада нема шта да гледамо и сура ћете бити под ногама.
Препоруке:
44
5
38 субота, 06 септембар 2014 20:59
Bob
Brzi,
sigurno je dobar osećaj kad se kitiš tuđim perjem? Velika je sila iza tebe, onda i tebi raste vrednost. Baš ti zavidim.
Препоруке:
28
7
39 субота, 06 септембар 2014 21:02
Mirko
Bog dano vic: JACENJUK nije slavenskog porijekla niti je Pravoslavne vjere. Da jeste, ne bi ga SAD odavno pripremala za ovu poziciju.
Препоруке:
33
5
40 субота, 06 септембар 2014 21:38
Relja
Do direktnog sukoba tesko da moze doci ponajvise zbog nuklearnog naoruzanja.Prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji u takvom(nuklearnom) konfliktu vide pobednika u bilo kom smislu.Prvo,Rusija bi sigurno bila pretvorena u prepecenu/izgorenu pitu, ali verovatno ne bi ostala duzna i nanela bi nesagledivu stetu glavnim clanicama NATO-a.Stepen prezivljavanja kod prvog udara bi verovatno bio veci na strani zapadnih zemalja jer jednostavno je veca naseljena povrsina.Rusija po povrsini jeste veca, ali uglavnom totalno nenaseljena.To naravno nije toliko bitno jer bi na kraju svi pocrkali u mukama. Po mom misljenju trenutno najveci problem Rusije je sto ona nema niti u skorije vreme moze napraviti ozbiljan sveukupan drzavni sistem u kojem bi svoj talenat i resurse podredila sveukupnom uticaju na ostatak sveta.Da se ne lazemo,Rusija je dobro naoruzana benzinska pumpa sa nekolicinom vlasnika koji mnogo njima vrednih stvari cuvaju vani,a to njihovo bogatstvo ima smilsa jedino van Rusije...
Препоруке:
8
32
41 субота, 06 септембар 2014 21:58
bog dano vic
hvala MIRKO izgleda da bacuske uspesno sprecavaju njegove da prigrabe ruska prostranstva i narode koji zive na teritoriji rusije pretvore u roblje. boze kako li samo zale za JELJCINOM...
Препоруке:
17
5
42 субота, 06 септембар 2014 22:03
mimi
EU se raspada,evro nestaje sa svetske scene, americki dug se brise(u svakom slucaju) a ako pobede onda i pisu istoriju(kao i svi pobednici).ako izgube gubi sirotinja a bogati ce se vec negde skloniti.u svakom slucaju rat je daleko od njihovih kuca, u evropi pa ako oni ginu....koga briga.ameri ce dati svu mogucu pomoc da se u evropi ratuje.nekima ce poklanjati a nekima prodavati oruzje.pa vi budale ratujte.zalosno je sto svaka velika ekonomska kriza zavrsava samo jednim izlazom - ratom.pitam se samo sta ce nasa vlast i nas dicni ministar odbrane da kazu kad zagusti,na koga ce onda da gledaju.jer ustav su prekrsili (odluka o neutralnosti) a kako cemo mi dalje....za njih ne brinem.imaju gomilu prijatelja pa ce se sklonti
Препоруке:
8
6
43 субота, 06 септембар 2014 22:20
саша р.
Очигледно је да НАТО банда не одустаје, чак и при овом примирју настављају да пребацују технику на руске границе. Англосаксонци неће директно учествовати, већ ће покушати да све расположиве поданичке народе (посебно словенске) гурну на Русију. Медијска кампања је невиђено прљава, чак видимо да у исти кош стављају Русију и ове њихове плаћене и инструисане барабе који су шатро исламисти.
Оно што мене занима, то је ситуација у Србији. Под пуном контролом англоамеричких служби су шиптари и Зукорлићева дружина. За Зукорлића се одавно зна да га финансира С. Арабија. Продефиловали су пре неки дан у наци униформама, а да се нико од надлежних није огласио, сем ако ту не подразумевамо инструисаног Јањића. А ево сад читам коментар у коме неко пише да су безбедњаци испитивали четнике који су се борили за Новорусију. Значи, њих могу да испитују, а на другој страни где прети права опасност, забијају главу у песак.
Са таквом Службом и овако дезорганизованом армијом можемо опасно да страдамо.
Препоруке:
29
8
44 субота, 06 септембар 2014 22:53
Sibirski tigar
@саша р.

Sve što si napisao potpuno je pogrešno.

Zukorlić je CIA plaćenik, Saudijska Arabija je finansijer Vehabija, ali istovremeno najveći arapski saveznik SAD.

Vehabije i Zukorlić su neprijatelji (zvanična 'crkva' i sekta).

Što se tiče BIA mogu samo da salutiraju Bracinim četnicima. Ništa više.

A za Rusiju ne brini...
Препоруке:
15
6
45 субота, 06 септембар 2014 23:24
Т
В.Јевтић ,лепо анализира РФ војни потенцијал .Али на крају изводи закључак који је могућ али погрешан .То значи повлачење руске војске са граница Украјине , супротно парирању НАТО изазову .Јер Путин зна ако једном покаже "склоност"мировним споразумима то се (види Милошевића) у НАТО администрацији УВЕК тумачи као страх ,повлачење итд. Дакле , морамо да рачунамо на повлачење Русије ,што би било катастрофално ,или блиц ратним операцијама и преузимање стратешких важних позиција у Украјини .Затим чекање да баба НАТа направи погрешан потез који би свету приказао праве агресорске циљеве Запада .Верујем да Русија неће да се повуче и да ће Запад морати да бира .Дуго ратовање изазвало би немире који би у Немачкој , Фрацуској и осталим НАТО чланицама у Европи покренуле народне масе свесне опасности нуклеарног рата .Америка рачуна на повлачење Русије а то је погрешно . Јер господа са запада треба да помисле како би било када би имали рат у своме дворишту , и по томе да се владају .
Препоруке:
17
6
46 недеља, 07 септембар 2014 00:38
Рајко
Крајњи резултат, мислим се ја, биће да Русија раскине уговор о изнајмљивању Аљаске јер закупци нису поштовали екологију. Затим ће неутрална руско-српска комисија закључити да се САД распада на 50 држава које морају да врате земљу индијанцима и плате им одштету за геноцид. Енглеску ставити под протекторат јер је изузетно опасна за светски мир. Распустити нато и армије бивших чланица...
Препоруке:
18
5
47 недеља, 07 септембар 2014 02:39
brzi
@siniša @ brzi

Možda u sanjama. Rusija je nemoguča zemlja za kopneno osvajanje radi svoga reliefa i prilično slabe infrastrukture. Sa kopnenom vojskom možeš samo uraditi mnogo žrtava ( i vojnih i civilnih) te potrošiti mnogo para i ništa više. Možda je želja Rusije da bi bila napadnuta sa kopna baš radi gore spomenutih razloga i činjenice da u Rusiji život pojedinca ( civila) još uvek skoro ništa ne vredi. Bitke ala Stalingrad u drugom ratu više nečeš videti, jer postoje danas mnogo jeftiniji i efikasniji načini da pobediš protivnika.
Sjeti se 99. godine i svih tadašnjih događanja te pustinske oluje 91. te usporedi tada upotrebljene resurse sa tada raspoloživim resursima Natoa ( pokazne vežbe i pražnenje magacina sa odsluženim i tehnološko zastarelim naoružanjem) . Današnji resursi Nato alianse ( podatki su ti u Military balance-u) su u vazduhu 1:5 i na moru 1:4 ( usporedba Rusije sa Nato aliansom), što je igra mačka sa mišem metaforičko kazano.
Препоруке:
4
17
48 недеља, 07 септембар 2014 06:18
Ali ipak :)))
Kako vidim na ovaj tekst se nije ukljucio nijedan ozbiljniji komentator kome je vojska posao :)))
Препоруке:
14
4
49 недеља, 07 септембар 2014 07:03
Reddy
Rakozvani komentatori su kao deca. Vole da se igraju rata. I odmah zauzimaju strane. I kao sva deca misle da su strane čvrsto postrojene. A onda počinje međusobna svađa i umešaju se stariji te naprave adekvatan raspored. I tako više nema nikakve Rusije, Zapada, NATO-a i ostalih. I stvari se same od sebe reše. To da padne na pamet nekom od ovih pričalica šansa je kao da dobijetepremiju na lutriji. Srbijansko mozganje. Uvek odocnelo u kuso. Bez poente i sadržaja.
Препоруке:
10
18
50 недеља, 07 септембар 2014 07:34
Neša
Da li se čovek koji uporno pokušava nemoguće naziva pametnim ili budalom? Kroz istoriju se ZNA da je svako ko je krenuo na Rusiju na njoj polomio zube čime je počeo njegov kraj. Da li NATO očekuje drugačiji ishod? Da li NATO vode pametni ili budale?
Препоруке:
15
4
51 недеља, 07 септембар 2014 09:54
@Reddy
"Srbijansko mozganje."


Госн Реди, мада сте у праву, контролишите сфинктере.
Препоруке:
14
8
52 недеља, 07 септембар 2014 10:26
Little Big Serb
Zamolio bih vas da dobro pogledate likove na ovoj fotografiji : imamo bivseg boksera koji se obogatio na ski an nacin kao nasi tajkuni koga su upucivali vestiji lopovi koriste ci njegovo sportsko ime jer sam je glup kao bivsi bokser i koga su koristiti zapadni politicki manipulatori istovremeno ga stavljajuci na neodgovorne polozaje jer i oni znaju da je glup. Drugi covek na slici je cokoladni tajkun koji je postavsi Predsednik navukao maskirnu uniformu i izigravao malog lokalnog Napoleona i odmah je izgubio rat i kao nase seronje potpisao sta mu je needjeno da potpise. I njega ce gazde brzo otkaciti jer je neupotrebljiv za dalje politicke manipulacije. Isti razlog : glup! Treci Ukrajinac sa slike je olicenje fasiste ali i on neupotrebljiv jer nedovolno podrzan u sopstvenom narodu! I cetvrta licnost je putujuci americki kolporter prodavac lazi! I vi se , mi se njih treba da plasmo ? Velike prave gazde njihove gazde znaju da sa njima ne mogu pred Putina!
Препоруке:
17
4
53 недеља, 07 септембар 2014 10:39
@brzi
Tacno, do brojcice. Ali, rat NIJE SAMO igra brojki. Brojke su znakovi koji nas upucuju na realnost. Pritom, ne branim Ruse. Oni to rade i bez mene. Ne napadam NATO. Znaju oni dobro na cemu su.
Препоруке:
7
4
54 недеља, 07 септембар 2014 12:32
Reddy
@ReddyU pravu ste! Valjda to znate iz sopstvenog iskustva.
Препоруке:
7
10
55 недеља, 07 септембар 2014 13:09
Reddy
znate iz sopstvenog iskustva.Наравно!
Препоруке:
6
10
56 недеља, 07 септембар 2014 14:44
Fles Rojal
Na kraju,nece nestai covecanstvo,ali ce svakako postradti.mi zivimo u predapkalipticnom dobu(nuklearni arsenal).rusija je simbol mira i stabilnosti.zapad je taj koji zeli dominaciju.a,mi?ostaje nam da se prizovamo pameti i ne prodajemo veru za veceru..na kraju,bice Preobrazaj dolaskom Gospodnjim.
Препоруке:
7
5
57 недеља, 07 септембар 2014 15:18
Bob
@brzi

Znaš li koliko je bio odnos snaga u bici kod Termopila, i u drugim bitkama tih godina? Brojčana nadmoć ponekad ništa ne znači. Posebno kad je ljudski kvalitet, npr. natovaca i hrvata, bedan. Idi sad navijaj za gospodare.
Препоруке:
14
6
58 недеља, 07 септембар 2014 16:01
mila w.@vladimir NS, brane italia
Evo svezih vesti: Italija ce i dalje biti poslusna clanica EU, ali sinoc me iznenadi guzva na medjunarodnom aerodromu "Federicco Fellini" -Rimini. Na pisti za poletanje cekale su na start tri velike letilice (ne znam kako da ih nazovem). U sali za cekanje Rusi sa luksuznim tasnama Armanija i ostalih firmi, lepotice potamnele od jadranskog sunca. Na svim tablama za obavestenje natpisi na ruskom, u prodavnicama i buticima prodavacice Ruskinje. Etihad prevozi putnike Rimini- Zürich, Rimini Düsseldorf. Obavestenja na ruskom jeziku. Engleski kao da ne postoji. Tu i tamo poneka rec. Kazu moji prijatelji Italijani Rimini je u Ruskim rukama.
Veliki filmski genije gleda na celu tu guzvu. Ispod njegove fotografije natpis na italijanskom: Svakog dana umire od gladi 20.000 dece u celom svetu. Pomozimo da ne umre ni jedno dete od gladi.

Da nije Rusa ne bi nista islo. Slabo. Kupili su Rusi i odmaraliste blizu Riminija - Milano Maritima. U hotelima sluze devojke iz Slovacke, Rumuni iznose smece.
Препоруке:
17
4
59 недеља, 07 септембар 2014 16:10
mila w. nastavak
Tri velike letilice prevozile su putnike do Moskve, Petrograda, Kazana, Novosibirska....

Ovo je samo jedna kratka vest koju sam zabelezila i koja ne odgovara nikako vidjenju nekih novinara, izvetsca iz Moskve i Kijeva. Bilo je veliko iznenadjenje za mene licno, obzirom na "uvodjenje sankcija" i zaustavljanju "cara" Vladimira u "izazivanju" rata u Ukrajini.Realnost je sasvim drugacija.
Препоруке:
16
4
60 недеља, 07 септембар 2014 20:33
aura
Dragi moji komentatori,trebeli bi znati da predsj.Putin ima uz naoruzenje (kao zensko ne volim da spominjem oruzje jer od njega stradaju i djeca),ima veoma sposobne savjetnike(vojne,ekonomske,obavjestajne i sto je vazno duhovne,vjeru u boga.Putin poznaje istoriju i praistoriju i zna sta je cilj vlade iz sjene,tko su i kojim se sredstvima sluze da bi vladali cijelim svijetom.Kada bi im to uspjelo pogubili bi polovinu svjetskog stanovnistva istim i jos gorim sredstvima kojima se danas sluze.Naravno i Rusija spada u taj globalni cilj.Zato Putin ne dozvoljava prilaz svojim granicama,osnovao Briks,okrenuo se Kini da bi se oslobodio Dolara.Putin brani i nase granice i nas narod.Kada bi nas narod na Balkanu volio sebe i svoju/e zemlje nikada ne bi zeljeli upasti u kandze Evrope a pogotovo NATO pakta.Nasi politicari ili su placenici ili su clanovi jezuitske ili masonske loze.Zalosno je da narod ne moze imati povjerenja u svoje vodje.Zato nam ne preostaje nista drugo nego da vjerujemo u boga.
Препоруке:
9
6
61 недеља, 07 септембар 2014 20:56
Рђосав
Reddy:
Srbijansko mozganje. Uvek odocnelo u kuso. Bez poente i sadržaja.
- јел` да? - `ајде да чујемо твоје аустроугарско мозгање. Мора бити да је супериорно спрам нашег сељачког србијанског?

- поклони се и почни. А ми ће паднемо на д*пе од твоје мител-еуропен памети...
Препоруке:
15
7
62 недеља, 07 септембар 2014 21:50
саша р.
@Sibirski tigar
Sve što si napisao potpuno je pogrešno.
Zukorlić je CIA plaćenik, Saudijska Arabija je finansijer Vehabija, ali istovremeno najveći arapski saveznik SAD.
Vehabije i Zukorlić su neprijatelji (zvanična 'crkva' i sekta).

Тешко да сам написао погрешно.
Ујединиће се они на први амерички миг. Већ виђено у ратовима деведесетих против Срба. Хрватска је била компактна, Алијини такође, за Шиптаре да не говорим. Само су нама увалили ровца (по обичају), тако да су борбе Срба нонстоп ометане рушењем Милошевића и жестоким демонстрацијама по Београду. У Загребу, Сарајеву и Приштини супарништва није било.
Опет ће те исте западне службе ићи на карту да нас деле и свађају, док ће се наши непријатељи врло добро слагати, ма којој вери или секти припадали.
А што се тиче Руса, не бринем нимало. Путин их је ујединио, а Руси су најжешћи баш онда кад је цео свет против њих, што су већ и доказали у периоду од 1941 - 1945, а доказују и сада.
Препоруке:
12
3
63 понедељак, 08 септембар 2014 02:58
Reddy
@РђосавAko smatraš da sam mittel-europejac dokaži to argumentima. nema ih. Sasvim suprotno! Na šta vam liče radnje, trgovačke ulice, nameštaj, automobili kojima se vozite, lekovi kojima se lečite, turističke rute a pogotovo devizni računi? Sve simboli mittel-europejstva, ili se varam!?!?!?
Препоруке:
6
6
64 понедељак, 08 септембар 2014 07:49
Reddy
@РђосавŠta ćeš, neko se služi logikom i pameću a neko podmuklošću i lažima. Sve prema geografiji, šta li?
Препоруке:
5
6
65 понедељак, 08 септембар 2014 08:07
Reddy
evo, gde ste došli!
Препоруке:
5
7
66 понедељак, 08 септембар 2014 08:29
синиша @ брзи
Ви као да сте неки магацинер па знате шта све има у магацинима оружја.Као да сте, а нисте. Шта ви знате шта има у магацинима и колико шта вреди.

И шта је вама критеријум истине, ваше тлапње? Подцењивање противника да би пригушили страх? Ако су вам то критеријуми истине, онада сте ви јачи коментатор, метафорички речено.

Ево вам примере из реалности па се суочите са истином.

1. Грузија. Руси испаљују само један Искендер. НАТО се хвата за главу и каже каже " Шта је ово, ми немамо0 одговор на ово". Тбилиси се предаје, а Буш најоштрији председник одавно каже дословце " Нисмо луди да ратуијемо".

2. НАТО заказује са Украјином маневре на Криму. Руси улазе у Крим маневри отказани.

3. Луганск. 4 000 војника ( Галцијана, Пољака, Естонаца, америчких Блеквотера ) креће на Луганск са много технике, авиона, камиона, ракетних система и 3000 буду убијени у три дана.

Зато ја кажем НАТО НАМ ЈЕ ПОД НОГАМА!
Препоруке:
15
5
67 понедељак, 08 септембар 2014 11:24
Рђосав
Reddy:
evo, gde ste došli!
- не се брини ти за нас, дошли смо били и до Крфа, па смо опет спрцали твоју Аустроугарску. И опет ћемо. Стварно, географија одлучује, у праву си ти.

- него, да те обрадујем: чујем да Аустрија `оће да дава држављанство свим регионима који су били под К-унд-К. Иди потрчи, ће добијеш пасош једне цивилизиране, културне и уважене земље.

- а ми србијанци ће се патимо и даље, с ову нашу муку и судбину...
Препоруке:
7
5
68 понедељак, 08 септембар 2014 17:14
Боб
Није то аустро-угарско мозгање, него монтањарско.
Препоруке:
7
5
69 понедељак, 08 септембар 2014 18:38
Рђосав
Боб:
Није то аустро-угарско мозгање, него монтањарско.
- под монтањарством подразумеваш Милогорство? - па онда се то поклапа. Још од капитулације почетком 1916-те, Ц.Г. је изгубила државност. И војничку част. Њени вајни борци остали су под сукњама својих жена док су се наши ломатали преко Албаније. Па смо им после ми поклонили изгубљену државност. А при том смо жртвовали излаз на море, на који је победничка Србија имала право. Лажљиви Црногорци су се тада клели да су највећи Срби, и да нам друго море не треба (не треба Србији море док је Црне Горе?) И, наравно, преверише опет, као и 1916-те.

Поука: од свих српских заблуда, најскупља је заблуда о Црногорцима. Не помињи ми их...
Препоруке:
10
9
70 среда, 10 септембар 2014 01:11
Geostrateg
Ako mogu da kažem prilično ste slabo upućeni. I Rusija i Nato već dosta vremena koriste novu vojnu doktrinu 21. vijeka tzv. asimetrični nelinearni rat. U Rusiji je doktrinu prvi objavio general Valeri Gerasimov.

Radi se o tome da više nema frontalnog napada tenkovima i masovnim ljudstvom. Niti se više javno i zvanično ne objavljuje nekome rat. Umjesto toga koristi se mnoštvo metoda hibridnog ili specijalnog rata. Neke od tih metoda su naoružavanje 'pobunjenika' i radikalnih partija, slanje odreda bez službenih oznaka ('mali zeleni' na Krimu), slanje terorista, ekonomsko podrivanje, medijski rat, informatički rat, potkupljivanje političara itd.

Sve su to medode koje koriste i SAD i Rusija već neko vrijeme. Razlog je što su obje sile procijenile da je otvoreni sukob neisplativ i donosi velike štete jer svaka strana ima visoku tehnologiju koja može takve napade neutralizirati. Pricijenili su da je nova doktrina puno efikasnija jer čitave države može dovesti do potpunog kaosa
Препоруке:
4
1
71 среда, 10 септембар 2014 01:16
Geostrateg
nastavak..

primjer takvog rata je Afganistan, Libija, Sirija, Ukrajina, pa i Srbija i Jugoslavija. Bez objave rata te države su vrlo efikasno pretvorene u kaos sa posljedicama gorim nego da su doživjele frontalni rat.

Zato nema neke opasnosti od frontalnog sukoba na relaciji Nato-Rusija. Umjesto toga vidjeti ćemo sve više primjera specijalnog ratovanja i stanja ni rata ni mira. Ukrajina je savršeni primjer a to je tek početak. Uopće nije isključen pokušaj destabilizacije Rusije iznutra, ali i Amerike sa druge strane.

Bolje je priviknuti se na novo stanje jer ono je trajno i odgovara objema velesilama. Ne odgovara jedino narodima ali na njih ionako niko ne misli
Препоруке:
4
1
72 среда, 10 септембар 2014 18:49
Боб
@Рђосав

Монтањар је планинац, (монте - планина), то је шири појам од монтенегрина. Дакле... цео планински систем од Истре до албаније, могли би рећи и динароиди. Е како и шта су они радили по Београду и још понегде, знамо. Некад били славни и часни, сад се приповеда - ето нам и Реддуја, окорелог мрзитеља "србијанаца" - простак мора да мрзи сваког бољег од себе.
Препоруке:
3
2
73 среда, 10 септембар 2014 20:56
Турас
Свет који размишља својом главом јасно увиђа чије је оруђе НАТО савез .Исти тај свет такође зна да против НАТОа може само организовано и масовно да се наступа .Елем Ж.де Стен и Х.Шмит својевремено су намеравали као предсеници (Шмит је био канцелар)да Француска и Немачка напусте (де Гол) НАТО То их је коштало положаја .Данас видимо Меркел која се просто труди да уведе санкције Русији што јасно указује улогу резидента (можда чак дуплог) .Тако да ми Срби нисмо једини са таквим "дикама". Они су распоређену свуда по свету као пчеле по цвету . За НАТО ,каже данас Путин; Запад користи кризу да спашава НАТО .Русија мора да побољша своје наоружање јер је прилике приморавају а не жеља за експанзионизмом ,како је Запад оптужује .Русија дуго није имала оваквог вођу са реалним погледом на свет и са искреним радом на очувању мира у овом , мора се рећи поквареном свету
Препоруке:
3
2
74 четвртак, 11 септембар 2014 04:50
trla boba lan da joj prođe dan
@Боб

Svako ko lopovu i lažovu u oči saopšti ono što jeste rizikuje da prože baš kao i Reddy. I u tome jepednost takvih kao što si ti jer nesmetano a pod maskom kobajagi nevinašceta i dalje obmanjuje i krade. Prosto je smešno i neprostivo gledati šta se u srbijanskom društvu radi, od afera do krvnih delikata, a niti pokušati da se zaviri u psihosocijalnu građu takvog društva i pojedinaca pa uz to još i optuživati svakoga ko ukaže na takve nakaznosti. To liči na neskriveni pokušaj prikrivanja onoga što je svakom građaninu ove zemlje svakodnevno pred očima. I, onda, ništa od afera, ekscesa i zločina nego "neka visi Pedro" tj. Reddy. Ta količina mržnje i nesposobnosti da e sagleda sopstvena duša i prodre kroz njene mračne tunele nije ništa drugo do pokuaj lopova i lažova da prikrije svoje akte. To je i poenta optužbi upravljena na Reddy-ja. Ali, to i pokauzuje prisutnot zloćudnog moralnog tumora među nama.
Препоруке:
2
1
75 четвртак, 11 септембар 2014 15:31
Боб
@trljač

1.Такав наступ заправо открива некакав комплекс више вредности. Нагледали смо се тога код другосрба. Проглашавање себе за више вредног од своје околине и народа само још више показује сопствени јад и беду. Да не помињемо упорно коришћење пејоративног "србијанци". Да ли су нам искрено и поправљачки наклоњени усташе, исламофашисти и наркошиптари? Баш као и другосрби, моралне громаде, месијански амеропапучари. Јасне су намере.

2.А што се тиче приче "гледај своје двориште" - одавно знамо да је то имбецилна флоскула. Не само што су туђа дворишта депоније, него је и немогуће изолован поправљати себе, док се сви около гуше у канализацији. Уосталом, иди кажи твојим господарима да гледају своје двориште, да чујеш одговор.
Препоруке:
3
2
76 петак, 12 септембар 2014 14:21
@Bob
Bobe zašto uvijek 'ustaše' 'narkošiptari' 'islamofašisti' 'drugosrbijanci' itd kod vas imaju generalno uvredljiv karakter za čitave skupine naroda.

Ima li tamo normalnih, poštenih ljudi ili su svi ovakvi kakvim ih predstavljate. I ima li među vašima 'tzv. boljima' kvarnih. Kako njih zovete.
Препоруке:
1
3
77 петак, 12 септембар 2014 15:07
Боб
@самом себи

Те групе сам навео јер се код њих широко користи "србијански". Ако неко користи ту реч, мени је одмах јасно да има лоше намере. Или је просто глуп.

Циљ им је јасан: Срби могу бити само "србијанци", а оно који остану Срби, треба да нестану. Побијени или протерани свеједно.

Предлажем, за узрат, да се у Србији јавно и што више користе термини хрваћани и шиптари, а за оне треће, није битно, они ће ионако брзо (опет) мењати име.
Препоруке:
3
1
78 субота, 13 септембар 2014 18:32
Reddy
Боб, ipso facto!
Препоруке:
2
1
79 недеља, 14 септембар 2014 20:27
Боб
О, Редду! Која случајност да погледаш стару тему. Где си био раније.
Препоруке:
2
0
80 субота, 20 септембар 2014 22:44
Srbi pamet uglavu nevjerujmo uzludeloj laznoj braci
A Srbi koji su uvjek bili pobjednici I na kraju popustali smo I zemlju poklanjali laznoj braci takozvano bratsvo I jedinstvo. Ako dodje do toga Srbi trebaju hitno ujedinjenje Srbija se pripaja Srpskoj prijestonica Pale -Romanije nek se Srpski barijak vije kako je Cica Drazo I Pop Djuic zamislija. Vojvodstvo SV Save Srpsku Krajnu pripojiti Srpskoj drzavi naravno CG iz mile volje vraca se matici onda Srpska drzava sa zupama kao u Madjarskoj ne vise kao sto je bilo do sada. Pale nijesu nikad podklekle ni Ustasama ni Mudjahedinima bilo bi simbolicno za Srpski oporavak da budu Prijestonica.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер