Dakle imamo raspoređivanje NATo snaga na teritoriju Ukrajine. To je nova situacija, mada ne i toliko nova i ranije su tu bili i generali i tzv. plaćenici. Ali ipljak je nova jer je sve u zvaničnoj formi. To je razlog da Rusija razmatra "reviziju vojne doktrine" odnosno pravi plan kako da odgovori na novonastalu situaciju.
Američki problem je u tome što tamo zatiču jednu razbijenu vojsku i državu. Ruski problem je u toe što je izvesnost da će doći do objedinjavanja fronta nekih država Rusmunije, Poljske i baltičkih zemalja koje će biti spremne da nasrnu na Rusiju na mig iz Amerike. Teško da će se to završilti mirno i lako.
Ne sumnjam da će Rusija naći odgovor i na pretnje i na provokaciju, a pozitivna okolnost je da su ruski saveznici, a to su opet Rusi iz Novorusije pred novu rundu sukoba zauzeli bolju poziciu. Naime NATO saveznici, a to su ukrajinske vlasti su potučee do nogu u Istočnoj Ukrajini.
Nisam upućen šta se dešava u Hersonu, Zaporožju i Harkovu.
Preporuke:
74
5
2
četvrtak, 04 septembar 2014 09:36
Zoran Đorđević
- Mi treba da podržimo pravo Ukrajine da odredi svoju demokratsku budćnost - navela su dvojica lidera.
Po ko zna koji put pišem jedno isto - da demokratski znači proamerički.
Setite se samo sintagmi koje su kod nas stalno u upotrebi:
Demokratske promene,
demokratska orijentacija,
demokratska stremljenja,
demokratski potencijal,
demokratska javnost,
demokratski kapacitet...
A kako izgleda ta budućnost osećamo na svojoj koži.
Preporuke:
82
5
3
četvrtak, 04 septembar 2014 11:58
Hercegovac
Barak Obama i premijer Velike Britanije Dejvid Kameron obećali su da će zajednički podržati Ukrajinu protiv Rusije
Skroz ogoljeno,bez uvijanja priznaju da se bore protiv Rusije,ne protiv Novorusije,ne za Ukrajinu,ne za demokratiju i bolji život ukrajinaca!Želim im veeeliki neuspjeh.
Preporuke:
90
4
4
četvrtak, 04 septembar 2014 11:59
Silni
Sta se desava na frontu?
Preporuke:
43
4
5
četvrtak, 04 septembar 2014 12:00
Oliver Kromvel
Izveštaj za 4 septembar 2014,svi pričaju o miru a borbe se nastavljaju.
Ukropi su artiljerijom gađali Donjecki aerodrom,kao i naselja Gorlivka, Makeevka i Enakievo i to sistemima GRAD.
Ukropi se povlače,napustili su naselja Vergunski odlaska, Georgievka Lutugino i Šiškovo,kod ovog poslednjeg naselja je došlo do pešadijskog okršaja sa Vojskom Novorusije.
U rejonu naselja Dmitrovka,Vojska Novorusije je artiljerijskom paljbom častila Ukrope,tom prilikom je uništeno 5 oklopnih vozila,12 kamiona sa municijom i gorivom i 35 Ukropa.
U naselju Sčastьe u okolini TE-Lugansk,zabranjeno je kretanje civila,oguće su sabotaze Ukropa.
Na mariuopoljko frontu nema promena grad je u okruzenju.
Bataljon Ukropa ciničnog imena Kievskaя Rusь,u pitanju je 11 bataljon teritorijalne odbrane je u severnom kotlu kod Debalceva,komadant bataljona Aleksandra Humeniuk je poginuo,nemaju tešo naourazenje i hrane mole za pomoć,da su pametni predali bi se.
Preporuke:
99
4
6
četvrtak, 04 septembar 2014 13:00
moja ekspertiza
Revizija vojne doktrine - vraćanje na velika vrata i u prvi plan nuklearnog taktičkog naoružanja sa širokom dislokacijom i po tačno utvrđenim ciljevima potencijalnog neprijatelja.
Na žalost, Rusija kasni bar dve godine u implementaciji ranijih strategija odbrane što je direktno povezano sa modernizacijom skoro svih vidova oružanih snaga RF. Sada se, prinudno, pristupa realizaciji prioriteta što može dodatno komplikovati ionako ambiciozne planove ruskih vojnih stratega.
Olakšavajuća okolnost je u tome što i NATO kasni sa svojim strategijama i planovima a i njihovo jedinstvo i rešenost da se deluje je pod znakom pitanja!
Ok, sve ovo ima svoje zašto i zato ALI jedno mi nikako nije jasno, ozbiljno se spremajući za moguće sučeljavanje sa svojim protivnicima Kremlj pokazuje, meni nerazumljivu, bolećivost i razumevanje prema ukrajinskim provokacijama, podvalama, pokvarenosti i lažima, zašto su oni vredni tolike poštede?!
Samo neka mi niko ne priča o zavedenom bratskom, slovenskom narodu!
Preporuke:
53
9
7
četvrtak, 04 septembar 2014 13:18
Ruslan
Svaka cast panslavizmu i pravoslavlju, ali Rusija je iznad toga. Gledam juce na ruskoj televiziji dobrovoljce - Cecene i Osetine muslimane koji idu da brani svoju bracu Ruse u Ukrajini. Niti su hriscani, niti su Sloveni, a Rusiju dozivljavaju kao svoju otadzbinu! Vise Ruse vole Iranci i Kinezi nego Sloveni Poljaci ili pravoslavni Rumuni! Sve je u interesu i u tome da li zelis da ti gospodar bude Sotona iz Bele kuce (citaj NWO i Svetska vlada u senci)ili hoces da budes slobodan i da te postuju!
Preporuke:
106
5
8
četvrtak, 04 septembar 2014 13:26
Hercegovac
@moja ekspertiza
Cilj Rusije je cjela Ukrajina,da je cilj dio Ukrajine to bi bilo gotovo do sada."Bolećivost Kremlja" se dobro vidi kroz vojni uspjeh Novorusije. Tiho,polako,korak po korak Ukrajina ostade bez vojske.Kotlovi isparavaju,Mariopulj u sve čvršćem okruženju,velika glavobolja u Kijevu.
Preporuke:
80
7
9
četvrtak, 04 septembar 2014 13:40
Silni
Sada se vise bojim ovih prica o miru, primiriju itd nego poraza i bitaka na bojnom polju...
Preporuke:
46
7
10
četvrtak, 04 septembar 2014 13:43
Oliver Kromvel
Pročitao sam dvadesetak analiza vezanih za rat u Ukrajini.Ova kriza će se u budućnosti proučavazi u vojnim akademijama i školama.Pokazalo se da plaćenici i profesionalna vojska nisu rešenje,isto tako se pokazalo da neobučeni rezervisti nemaju nikakve izglede u borbi,ističe se da Švajcarska mozda ima i najbolji vojni model.Još jednom se pokazalo da veća vatrena moć ne donosi po difoltu pobedu,šta je najveća greška koju su Ukropi napravili,ima ih više.
1.Razoren je poput Srbije regrutni sistem,ukinuta je tzv redovno odnosno narodna vojska,ukinuta je TO.
2.Više od 20 godina se nije ulagalo u vojnu tehniku.
3.Potpuno zanemarivanje činjenice da ratovanje nije samo ludačko srljanje i divljačko granatiranje civilnih objekata,slaba obučenost i nesposobnost oficirskog kadra,kao i taktička nepismenost,otud toliki silni kotlovi za kuvanje Ukropa.
4.nepostojanje jedinstvene komande,već niza paravojski,od kojih svaka vodisvoj rat.
5.Korumpiranost gornjeg vojnog ešalona.
Preporuke:
93
4
11
četvrtak, 04 septembar 2014 13:46
from_HR
Zapad više i ne krije da im je cilj Rusija,samo kako će to ostvariti? Po meni nemoguća misija,plan je pojačati sankcije,vojni pritisak i pokušati provesti obojenu revoluciju.Sankcije baš nisu urodile plodom,osim trećerazrednih USA kolonija (Poljska,Rumunjska...) nitko iz tzv. Stare Europe nije za njih.Vojni pritisak je "hot air",puno priče i malo djelovanja,proxi sukob u Ist. UKR su debelo izgubili,sad pokušavaju spasiti što god mogu.Obojena revolucija je u planu uz pomoć ruske 5 kolone,puno agenata je ubačeno kao izbjeglice iz UKR,uz već postojeće pokušat će napraviti nekakvu pobunu,prva prilika su izbori u St Petersburgu 14.9.
Treba očekivati i djelovnje ISISa na Kavkazu i pokušaj destabilizacije Centralne Azije.Mislim da su Rusi spremni za svaku varijantu i da su to već dugo očekivali.Tek kad se Rusija obrani od svega ovoga (2-3 godine) možemo očekivati pomicanje svjetske ravnoteže na Istok i stvaranje istinskog multipolarnog svijeta.
Preporuke:
85
5
12
četvrtak, 04 septembar 2014 13:49
@hercegovcu od moja ekspertiza
Cilj Rusije je cjela Ukrajina
To više nije realno izvodljivo, dvadeset godina se Ukrajinci odvajaju od ruskog kulturnog prostora, i šta treba Rusima da se prljaju ukrajinštinom ili im možda treba teritorija povrh svega što imaju?!
Teritorijalno i kulturno razgraničenje je jedino realno rešenje!
Preporuke:
28
16
13
četvrtak, 04 septembar 2014 13:52
Oliver Kromvel
Sve analize pokazuju veliku nesposobnost Ukropa,rđavo korišćenje teške artiljerije u borbama,nepreciznost,sporost,aljkavost,dotrajalost neodrzavanog oruzja.Andrej Lisenko je u svom obraćanju medijima rekao jednu zanimljivu stvar,Rusi bombarduju Luganski aereodrom,to znamo zato što je artiljerijska paljba izuzetno precizna.Upravo tu i lezi kvaka,Rusija je posle egzibicija Pavela Gračova i Lebeda izvukla gorku pouku,ruska vojska redovno vezba i dobro je obučena.Ukropi su čitve bataljone golobradih rezervista slali na front posle jednog bojevog gađanja.Drugo nemogu vojne akcije da vode budale poput Jaroša,Kolomojskog,Semčenka,Geletaja,rat je umetnost,uči se u školi,svaka budala moze da ratuje ali nemoze da dobije rat.Vidi se i Američki pečat,Vijetnamska taktika ,search and destroy,avijacija izbombarduje napalm bombama i onda utrče oklopna vozila i pešadija,još tada se protiv partizanske taktike Vijetkonga ta taktika pokazala kao pogrešna.
Preporuke:
83
4
14
četvrtak, 04 septembar 2014 13:57
Sibirski tigar
Dirljiva je ljubav Kamerona i Obame. Neki dan je neki komentator pisao kao da se sve dešava među plemenima (Sloveni, Kelti, Vandali, Anglosaksonci, Arapi, Perzijanci). Zašto baš njih dvojica i zašto baš njih dvojica zajedno? Izgleda da je tačno ono: 'Nije bitno u šta veruješ već ŠTA si' I da citiram velikog cionističkog vođu Ben Guriona: 'Izraelac je svako ko se oseća Izraelcem'
Anglosaksonci imaju izraz i objašnjenje za ime Slovena: Slave (eng. rob). Kao mudro i zlo pleme imaju pravo: Te anglosaksonske robove gledamo u Ukrajini svaki dan.
Za Germanske Vandale uvek važi isto, kao i u vreme Rimskog carstva: Ne možeš ih pobediti, osim ako ih ne iskoreniš.
I da se izjasnim: Kao zastupnik panslavizma, prihvatam ideju da moramo učiti i od naših milenijumskih neprijatelja. Jer za svo to vreme nije se promenilo - ništa.
Preporuke:
44
6
15
četvrtak, 04 septembar 2014 14:02
ipak...
Šta su uzroci kraha ukrajinske vojske? Definitivno ih treba potražiti van bojnog polja, ili makar oni glavni nisu vezani za naoružanje, opremu, sistem regrutovanja i slično. Glavni uzrok dao bi se objasniti onom narodnom "polomljeno niko ne sastavi", a ukrajinski narod se odavno polomio na nekoliko različitih kulturnih (nacionalnih, verskih, jezičkih, itd. itd) identiteta. Sve takve države su se raspale, pogotovo ako su se nalazile na ivicama svog kulturnog kruga. Primera je puno, od SFRJ, pa do SSSR-a i recimo danas Iraka. Turska silom bez granica pokušava da integriše Kurde i ne ide, samo je pitanje vremena kada će ovi dobiti svoju državu. Ljubavi i jedinstva definitivno nema. Tako i u Ukrajini, postoje Rusi i postoje Ukrajinci, još više postoje katolici i postoje pravoslavci. I to je linija razdora koja prolazi kroz porodice, ulice, gradove, regije sve do državnog nivoa. Rešenje je svako svojim putem, samo da ima pameti mirno i bez krvi i bombi.
Preporuke:
42
7
16
četvrtak, 04 septembar 2014 14:03
Oliver Kromvel
Na kraju mogu da zaključim da iako je zasigurno postojala ruska pomoć,ona je pre svega bila logistička i nešto malo u tehnici,ali govoriti o 15 000 ruskih vojnika,a to je divizija ipo,je smešno,takve pokrete je nemoguće neprimetiti,pogotovo što to neuključuje samo pomeranje ljudstva već i velike borbene tehnike,i avijacije koja je neophodna u praćenju takvih ogromnih vojnih formacijama.UKropi su sami skuvali sebi kotao,Rusija je iskoristila priliku da razoruza Ukrajinu,ne samo od nuklearnog već sada i od konvencijalnog naoruzanja,a ostalo ga je previše u Ukrajini i u mnogo slučajeva,Čečenija,Gruzija naprimer, korišćeno je protiv rusa.Obnova uKrajinske vojske će biti dug i spor proces,neka pitaju Gruziju koja je imala najmodernije NATO oruzje pa gde su sada.I mi bi mogli da izvučemo pouke,vratimo vojni rok,makar u trajanju od 3 meseca,koji bi uključivao pre svega intezivnu vojnu obuku civila,uz recimo 1 mesec dodatne obuke na svakih 3 do 5 godina radi provere.
Preporuke:
72
4
17
četvrtak, 04 septembar 2014 14:22
Stradija za nato-honorarce
Izgleda da su počele borbe za oslobađanje Mariupolja na prilazima gradu,čeka se potvrda Armije Donbasa,samo ozbiljan vojni poraz ukrajinskih servisera usluga izuzetnih i ozbiljniji ekonomski gubici kontinentalnih Evropljana mogu dovesti do primirja i političkog rešenja ukrajinske krize.
Preporuke:
53
4
18
četvrtak, 04 septembar 2014 14:22
Sibirski tigar
@ipak...
Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.
Obratite pažnju kako to rade cionisti ili anglosaksonci: Cionizam se zasniva samo na ideji KO si, a ne u šta veruješ (ili ne veruješ), a anglosaksonci potenciraju ili ateizam (u Engleskoj) ili do karikature umnožavanje hrišćanskih sekti, crkava i pravaca, tako da one nemaju pretežan uticaj u društvu, niti ni jedan pravac nema neku moć.
Države koje imaju DRŽAVNU religiju, po pravilu su najslabije države sveta (Grčka, Pakistan, Avganistan)
Posebna priča je Vatikan, ali to za drugi put...
Preporuke:
29
11
19
četvrtak, 04 septembar 2014 14:28
Srboljub
@Oliver Kromvel
.... vratimo vojni rok,makar u trajanju od 3 meseca,koji bi uključivao pre svega intezivnu vojnu obuku civila,uz recimo 1 mesec dodatne obuke na svakih 3 do 5 godina radi provere.
Jedini spas za nas ! Podržavam !
Uz odustajanje od NATO standarda.
Ovakva vojska je "uštrojena", sa na primer snimljenim glasom svakog oficira. Osnovni elementi obuke su zanemareni, kao u slučaju igranja sa neeksplodiranim ubojnim sredstvom na Pasuljanskim Livadama. Bilo je vremena da se tvituje, a nije bilo vremena da se nauči kako se ponaša na bojištu.
Spolja gladac a unutra jadac.
Svima treba Mama kao u reklami.
Preporuke:
53
5
20
četvrtak, 04 septembar 2014 14:31
Silni
Pocele su borbe za Mariupolje na prilazima sela Sirokino, doslo je do prve razmjene vatre izmedju Novorusa i snaga koje u oko Maruipolja. Snage Donbasa dovljace tenkove i ostalu tesku artiljriju. Vidicemo u naredni satima kako ce se bitka odvijati...
Preporuke:
49
4
21
četvrtak, 04 septembar 2014 14:42
Drinko Končarević
Jedan naš poznati šahista u mladosti bio je poznat po riskantnim potezima,. U stare dane bio je zadovoljan sa remijem. Kad su ga pitali zašto tako, odgovorio je iskustvo. Otprilike i Rusija ima iskustvo koje joj govori da ne treba da srlja u rat. Zato nazivati Putina ili Rusiju mlitavim faktorima nije baš pametno. Rusiji i da je najjača, se ne ratuje. Rusija ili Putin izbegavaju svaku priliku da ratuje. e sad šta će biti jako je teško kazati. Do sada su uspeli.
Preporuke:
55
6
22
četvrtak, 04 septembar 2014 14:55
G.S.
Od ukrajinske krize imaju koristi SAD i NATO,kaže Rogozin
Ukrainian crisis benefits US, NATO — Russian deputy
Russian Deputy Prime Minister Dmitry Rogozin says the Ukrainian crisis allows the US to weaken its economic competitor - the European Union
http://en.itar-tass.com/world/748109
Preporuke:
31
4
23
četvrtak, 04 septembar 2014 14:58
Hercegovac
@moja ekspertiza
Nekada nešto što se stvara 100 godina izgori za sat vremena.Kako to Rusi mogu da se "prljaju ukrajinštinom" kad je to sve jedan isti narod? Što se teritorije tiče matematika je jasna,ako je ne kontrolišu Rusi onda će Ameri i neće se tu zaustaviti.Ukrajinci su ispali pokusni kunići,Amerima nije uspio eksperiment obećali su kule i gradove a ostavili su ih gole-bose,bez države,bez bilo kakve vizije kako dalje.Na drugoj strani,Rusi ne nude šarene laže nego bratsku pomoć i zakopavanje ratnih sjekira.Od ljubavi do mržnje nije dug put,Ukrajinci bi za kratko vrjeme mogli postati zapadofobični.Nas Srbe su ubjedili da smo krivi što su nas bombardovali i valjda će se na evrobskom putu naći i neka klauzula po kojoj moramo platiti bombe koje su bacili na nas,trenutno bi Srbija i na to pristala.
Preporuke:
53
5
24
četvrtak, 04 septembar 2014 15:14
ipak...
@Sibirski tigar
Da, slažem se sa vama, religija nije državni malter, ali ja sam govorio o kulturnom identitetu svakog pojedinca gde profilaciju daje svakako i samodoživljavanje u religijskom smislu svakog pojedinca ponaosob.Spada tu i jezik, i nacionalni doživljaj, literatura na kojoj smo odrasli, pesme koje volimo da slušamo, sistem vrednosti i naravno etičke vrednosti kojima stremimo, i tako dalje i tome slično.
Sa druge strane kao vernik dužan sam da istaknem da iza kompletne ruske državne ideje, od osnivanja do današnjeg dana stoji pravoslavna vera, kao saborna sila. Pravoslavlje je uvek, kroz vekove, potenciralo jedinstvo delova u celini (i to je uostalom i jedna od po(r)uka samog Svetog Pisma), razvijajući ideju od one Hristove zapovesti: Ljubi drugog kao sebe sama! pa do ustanovljavanja bratskih pomesnih i ravnopravnih crkava. Stoga je pravoslavlje i dalo velika carstva: Vizantiju, Rusko, Bugarsko, Srpsko carstvo, koja su mogla da uključuju jednoverne po veri a inoverne po krvi.
Preporuke:
35
4
25
četvrtak, 04 septembar 2014 15:23
Konfuz ija
Meni se ovde najviše dopada fleš fikcija koju piše Oliver Kromvel. To je budućnost književnosti.
Da, ratna flash fikcija.
A sada imamo i tu čast da čitamo i njegove flash eseje, kao ovaj da treba uvesi vojnu obavezu. Vrh!
To je definitivno pravo rešenje za sve navijače Novorusije. Evo sad idem u VSNATO kasarnu dobrovoljno da me jašu NATOsrpski oficiri.
Evo još jedna genijalna ideja .. hajde da svi postanemo ziloti! U suprotnom svi smo sluge pape...
Preporuke:
7
64
26
četvrtak, 04 septembar 2014 15:32
Sibirski tigar
@ipak...
Apsolutno ste u pravu. I ja o tome govorim: Dva mača zajedno. Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril. Dok jedan oslobađa Novorusiju od nATO i Vatikanskog roblja vojno, drugi duhovno osvaja ostatak Ukrajine. U tom svetlu treba gledati čestitku patrijarha Kirila Petru Porošenku za dan državnosti Ukrajine.
Možda će mi neko prigovoriti u vezi vatikanskog nepriznavanja Kosova? Pa odgovor je jednostavan: Oni nas već smatraju porobljenim, a i Islam je veća pretnja.
Zbog toga trenutno islam šitskog tipa, kao i Arapi kao pleme su naš saveznik. Mislim da greše oni koji misle da se samo u Ukrajini rešava sudbina sveta. Pre bih rekao da se to dešava već u Siriji. Ne mogu, a da ne primetim ironiju arapsko-anglosaksonskog odnosa: 'Islamska država' od saveznika, do neprijatelja. Naravno, IS će nestati sa lica zemlje, to je jasno, ali posledice ostaju.
Preporuke:
27
6
27
četvrtak, 04 septembar 2014 15:45
thinking maize@ "moja ekspertiza", pa "Ruslan" i "Sibirski tigar"
Dragi "ekspertu" imate od pre neki dan na sajtu "Ruskog proleća" OPŠIRNU ANALIZU jednog ruskog generala gde piše sve o PROMENI RUSKE VOJNE DOKTRINE od 2010, sa osnovnim poentama: 1) IMENOVANjA GLAVNOG NEPRIJATELjA Rusije i 2) PREVENTIVNOG KORIŠĆENjA TAKTIČKOG NUKLEARNOG NAORUŽANjA! Pošto se radi o intervju, koji je dao dosta DETALjA, sa mnogo razloga pretpostavljam da su Rusi VEĆ RAZRADILI tu DOKTRINU, da su je VEĆ TESTIRALI, izvukli POUKE iz svojih i tuđih pređašnjih ISKUSTAVA i da već neke njene DELOVE RAZRAĐUJU sad u Novorusiji!? A za neki mesec će samo biti FORMALNO OBJAVLjENA NOVA RUSKA VOJNA DOKTRINA!? Dalje, "Ruslan"-e, Oseti su PRAVOSLAVNI narod koji pripada iranskoj grupi naroda i živi na podgorju severnog Kavkaza!? Sad Vi "tigre"!? Nađite negde neki detaljniji opis& komentar ruske knjige "STOGLAVA" iz 16-tog veka, koja se po tradiciji PRIPISUJE PRVOM RUSKOM CARU Ivanu 4-tom Rjurikoviču-Groznom, mada ju je verovatno sastavio njegov vaspitač monah Silvester!? Tamo sve piše, pa se POUČITE!?
Preporuke:
25
9
28
četvrtak, 04 septembar 2014 16:19
Nislija
Putin gubi inicijativu i tempo.Kao u voznji bicikla.I dok ides na ler dobro je.Kad stanes PADAS,LOMIS se i mozes biti ZGAZEN od jacega u saobracaju.
Preporuke:
6
63
29
četvrtak, 04 septembar 2014 16:22
boki
mislimda je krenuo sveopsti napad na mauripolje, oko donecka i luganska ,videcemo na sta ce ispasti
Preporuke:
39
4
30
četvrtak, 04 septembar 2014 16:30
Slavomir Srpski
Ja licno ne verujem ovim NATO tipovima i ne bih im pruzio ni mali prst! Rusija je morala do sada da nauci da je sve to maslo USA-NATO da pretvore Ukrajinu u NATO dvoriste sa raketnim poligonima, koristeci fasizoidne katolike i pro9testante zapadno od Kijeva kao topovsko meso.
Rusija dana, zapamtimo opvaj datum, IMA mogucnost da to potpuno skrsi presecanjem Ukrajine zapadno od Kijeva na duzini 400km od Belorusije do Moldavije, i da ucini ono sto je ucinila u Gruzijskom ratovanju. Ova primirja samo ce da koristi zapad da zaustavi moguc brz slom Kijeva i da tamo instalira i par hiljada NATO vojnika, pèocevsi od "planiranih vezbi" u seprembru. Ako Putin odmah ne dovrsi slom Kijeva (sto jevojno sada vrlo lako), on ce postati najblentaviji Ivan u istoriji ruskih basni i bajki za malu decu, jer za odrasle nece biti moguce uzimati ga u obzir. Putine, spasi Rusiju i slomi NATO-fasisticku azdaju kao Sv. Djuradj, danas kada to lako mozes!
Preporuke:
22
19
31
četvrtak, 04 septembar 2014 17:28
Nislija
Rusija u demografiji 2013 povecanje Tuvinaca Turskog naroda Budisticke vere.Vidi se TENDENCIJA ALBANIZAC
IJE preko vere.Kina opasno racuna na nove teritorije.
U odnosu na 2012, TFR u Rusiji beleži tek blagi rast 1,691-1,707 dece po ženi.
U Moskvi je porast bio još manji, TFR otišao 1,323-1,328. 2013 je takođe druga godina zaredom u kojoj čečenski TFR nije više najveći u Rusiji. Ta titula sada pripada Republici Tuva na granici sa Mongolijom. Dominatnu etničku grupu tamo čine Tuvinci/Tuvanci, turski narod budističke veroispovesti.
Preporuke:
5
50
32
četvrtak, 04 septembar 2014 17:32
Srboljub
@Sibirski tigar
Hrišćanska Vizantija je imperija koja je najduže trajala !
Što se tiče Izraela morate razlikovati Jevreje i Jevreje Cioniste.
Inače postanak države Izrael je isključivo za Judaizam. Za veru da im je Bog dao tu zemlju i da je samo njihova. Bez te Vere nebi je bilo u nebi opstajala. Ja mogu da im se divim na veri sa kojom rade na tome. Takođe smatram da im vera da su izabrani narod ne daje za pravo da čine zločine koje čine.
A što se tiče Ben Guriona, njemu svaka čast. Ali treba da znate da u samom Izraelu do pre godinu dve niste mogli da izjavite da ste Izraelac !!!
Preporuke:
16
8
33
četvrtak, 04 septembar 2014 17:39
boki
porosenko oce jednostrano primirje,cudi me da nije trazio dok je bombardovao civile, mauripolj mora biti slobodan pre primirja
Preporuke:
37
4
34
četvrtak, 04 septembar 2014 17:45
from_HR
četvrtak, 04 septembar 2014 17:28 Nislija
Tvoj tekst je gomila gluposti,kakva albanizacija,kakvo teritorijalno proširenje Kine??????????
Tuvanci su autohtoni narod u Sibiru,kao i svaka manjina u Rusiji imaju svoju republiku,inače nikad nisu pravili nikakve probleme nikome,a svakako nisu jedini budistički narod u Rusiji. Kalmiki i Jakuti su isto budisti i brojno puno zastupljeniji,još jedna stvar - Sergej Šojgu je Tuvanac po ocu.Sljedeći put malo pročitaj materiju prije nego počeneš lupetati kojekakve gluposti.
pitanje - našao sam na webu vijest da je ubijen Jaroš,dali mi netko to može potvrditi?
unaprijed hvala
Preporuke:
67
5
35
četvrtak, 04 septembar 2014 18:01
Sibirski tigar
@Srboljub
Ne znam šta bi ti rekao na to Sveti Sava. Ili Sebri.
Preporuke:
17
5
36
četvrtak, 04 septembar 2014 18:24
Oliver Kromvel
Bataljon Azov je napustio polozaju u predgrađima Mariuopolja,10 km od centralnog dela grada,pozicije istočno od grada sada drze Novorusi.
Izgleda je počelo povlačenja UKropa iz Debeljceva,bataljon Kievskaя Rusь,je dobio naredbu za povlačenje,takođe su se povukli i bataljon Kijev-2,pod komandom nekog Bogdana Vojčehovskog i bataljon Donbas koji je odstupio jutros.
U boju za Debeljcevo je uništeno 2 tenka 9 oklopnih vozila,3 pešadijska vozila 2 minobacača,12 običnih vozila i 25 Ukropa.Ukropi se povlače,severo-zapadno od grada.
Naselja Žёltoe i Krasnый Яr,su očišćena a i uništene su diverzantske grupe,koje su pokušale da miniraju vazne objekte i infrastrukturu.
Posebno je zestoko u rejonu naselja Pobeda i Dmitrovka,do sada je uništeno 9 tenkova 14 BMP i BTR vozila,30 automobila,uništen je i raketni sistem TAČKA-U kao i 60 Ukropa.
Novorusi nastupaju i u rejonu Bezыmяnnogo i Krasnoarmeйskogo,zauzeli su delove naselja Širokino-Kominternovo.
Preporuke:
62
4
37
četvrtak, 04 septembar 2014 18:51
G.S.
Slovenija je protiv novih sankcija Rusiji.
Additional European Union’s sanctions against Russia might have an extremely detrimental effect on the national economy of Slovenia, Ales Cantarutti, the chairman of the Slovenian Trade and Industry Chamber, said on Thursday.
“I believe that the price of this crisis for Europe will be extremely high in the end,” Cantarutti said.
Under such scenario, Slovenia’s pharmaceutical company Krka and manufacturer of household appliances Gorenje may be hit by the sanctions. Both companies account for half of total Slovenian products exported to Russia.
http://en.itar-tass.com/world/748169
Preporuke:
32
5
38
četvrtak, 04 septembar 2014 18:54
Srboljub
@Sibirski tigar
Nisam rekao da se divim Judaizmu nego veri, posvećenosti, tih ljudi u njega, ako uočavate razliku.
Sveti Sava i Sveti Srbi od nas očekuju da sa takvom i još većom verom svedočimo našu Pravoslavnu Veru.
Da sa takvom i još većom verom branimo Srbiju.
Tako su je oni branili i nam ostavili.
Većina nas, uključujući i mene, im nije ni za noge oprati a kamoli porediti se sa njima. Biće nam teško pred njih izaći kada dođe vreme.
Ostalo što sam napisao je jasno i tačno. Možete proveriti.
izvinjavam se na privatizaciju NSPM-a
svako dobro želim
Preporuke:
27
5
39
četvrtak, 04 septembar 2014 18:58
Radovan
Sve te pretnje sa sankcijama su prazne ( pucanj u sopstveno koleno, kako se to moderno kaže ), jer kada one budu (ako budu ) dale efekat, Novorusi će biti negde na (oko)granice sa Poljskom.Sada još uvek prazno prete i pričaju na sva usta ( na kraju krajeva to im je posao)kako će oni ovo ili ono!!!
Da se zbuni i uzbudi sva javnost. Sva sreća je da
onaj kome je to upućeno, zna tačno kakva je situacija. Pre mesec i kusur dana napisao sam da je Ukrajina pukla.Koliko sutra biće bežanija preko Dnjepra.
Brilijantno izvedeno a ostali će samo pričati i izčavati.
Preporuke:
37
4
40
četvrtak, 04 septembar 2014 19:04
Ruslan
Neko me je isprozivao da su svi Osetini pravoslavni -Otkad je Osetin po imenu Aslan Mamedov, inace dobrovoljac u Donbasu, pravoslavac? Osetini su mahom pravoslavni, sa manjinom od 20% muslimana. A Ceceni su muslimani. A vole Rusiju i ginu za nju u Ukrajinio. To je vece od vere i etnogenetskog porekla. Posto sam u Rusiji mnogo cesto, licno poznajem kosooke Ruse, velike patriote. I to nista nije cudno. Kad moze crnac u Americi da place dok sviraju njihovu himnu,sto ne bi mogao to da radi i neki Tatarin, Osetin, Cecen, Burjat, Nenac dok sviraju rusku himnu.
Pozdrav za ANR, gazi do pobede, kakvi pregovori, oni su u rasulu. Do Tiraspolja, NEMA STAJANJA!
Preporuke:
55
5
41
četvrtak, 04 septembar 2014 19:16
Ko im veruje nije normalan
Mislim da ih Zapad laže, da dobije u vremenu, ubaci NATO vojsku širom Ukrajine i završi krnje izbore u svoju korist koji će onda važiti za sve i ceo svet.
Preporuke:
27
4
42
četvrtak, 04 septembar 2014 19:18
G.S.
Rusija se nada da će Kijev pokazati naklonost prema Putinovom mirovnom planu,koji je izbalansiran jer ne daje prednost nijednoj strani.
Russia hopes Kiev shows goodwill for Putin’s plan on Ukraine settlement
Federation Council Chairperson Valentina Matviyenko described Putin's peace plan “as balanced because it does not give unilateral advantages to any party”
http://en.itar-tass.com/russia/748176
Preporuke:
13
8
43
četvrtak, 04 septembar 2014 19:25
Sibirski tigar
SAD pripremaju nove sankcije za Rusiju. Dakle stvar se nastavlja...
I uopšte ovo nije borba za Ukrajinu ovo je borba za Evropu. Dolazeći dani će pokazati kako će se ponašati EU.
Verujem biće podeljena. To je nova linija fronta. Jer anglosaksonci ne misle da odustanu. Možemo samo poželeti sreću Škotskoj republici za 10-tak dana. Što su sitniji, to je nama bolje.
A i Depardje je sačuvao obraz Francima, posle jučerašnje odluke frac. predsednika Olanda da ne isporuči onaj nosač helikoptera Rusiji.
Preporuke:
36
4
44
četvrtak, 04 septembar 2014 19:25
Anka Krajina
@ from_HR
pitanje - našao sam na webu vijest da je ubijen Jaroš, da li mi netko to može potvrditi?
Zasad nema potvrde te vesti. Pregledala sam RIA novosti, ITAR-TASS, Izvestija, rusvesna.ru i nigde ni slova o tome. Sačekajmo.
Preporuke:
25
4
45
četvrtak, 04 septembar 2014 19:40
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Kremlj pokazuje, meni nerazumljivu, bolećivost i razumevanje prema ukrajinskim provokacijama, podvalama, pokvarenosti i lažima, zašto su oni vredni tolike poštede?!
Slava Rusiji!!
Preporuke:
31
4
46
četvrtak, 04 septembar 2014 19:49
G.S.
Rusija poziva SAD i EU da podrže napore da se prekine vatra u Ukrajini.
Russia urges US and EU to support efforts to cease fire in Ukraine
Russia’s Ambassador to OSCE Andrei Kelin says Vladimir Putin's initiative is designed to help Kiev and Ukraine’s south-east to coordinate necessary actions to deescalate the situation in Ukraine
Russia hopes the United States and the European Union will support efforts to cease fire and start a national dialogue in Ukraine by concrete deeds, Russia’s Ambassador to OSCE (Organization for Security and Cooperation in Europe) Andrei Kelin told an OSCE meeting on Ukraine on Thursday.
“The final agreements between Kiev and representatives of south-east Ukraine could be reached and fixed at the Contact Group’s meeting on September 5,” Kelin said.
http://en.itar-tass.com/russia/748178
Preporuke:
15
5
47
četvrtak, 04 septembar 2014 20:01
katana
Poršenko će potpisati prmirje jer mu je vojska u raspadu. Ovo je zamka na koju Rusi ne bi trebalo da nasednu jer Zapad traži načina da obnovi i opremi i spremi ukrajinsku vojsku koja će, kao i Hrvati u "Oluji", napasti uz pomoć NATO-a čim im se pruži prilika.
Preporuke:
41
3
48
četvrtak, 04 septembar 2014 20:12
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Ruslan
Kvaka je u tome sto Rusija kao istinska imperija veoma uvvazava sve svoje saveznike, pa bili oni veliki i mocni kao Iran, ili mali kao Osetija. Svaki covek, bio pravoslavac, musliman, brat po krvi, ili jeziku savrseno mozze da oseti ko mu pomaze, a ko ga iskoristava i maltretira.
Preporuke:
29
1
49
četvrtak, 04 septembar 2014 20:20
Srboljub
Došlo se do jedne od rasksnica u neprekidnom ratu Evrope protiv Rusije.
Angloameri su manje ili više došli do tačke sa koje se teško vratiti. Ima otpora pa je potreban opet neki događaj kao obarnje putničkog aviona da bi smanjila otpor intenziviranju sukoba u svojim redovima. Možemo tako nešto očekivati.
Druga strana je bila odmerenija pa ima mogućnost da stane. Pitanje je da li joj se to isplati i da li treba da nastavi da eksploatiše uspehe na terenu. Mislim da su skloniji miru uz izvesnu korekciju linije razgraničenja.
Ipak i oni pokazuju spremnost za nastavak pričama o referendumima u ostalim republikama ili pričama o taktičkom nuklearnom naoružanju.
Mislim da win-win rešenja u ovom trenutku nema.
U svakom slučaju za nas Srbe približava se vreme kada ćemo morati da biramo stranu.
Imperija kaže "ako nisi sa nama onda si protiv nas" a
Rusija kaže "ako nisi protiv nas onda si sa nama".
Slobodnom čoveku je izbor jednostavan.
Da li smo mi slobodni ljudi ?
Preporuke:
39
1
50
četvrtak, 04 septembar 2014 20:34
thinking maize@ teoreticar zavere i blagi paranoik@ Ruslan
Napisaste: "Kvaka je u tome sto Rusija kao istinska imperija veoma uvvazava sve svoje saveznike, pa bili oni veliki i mocni kao Iran, ili mali kao Osetija.", pri čemu ste samo DELIMIČNO u pravu!? Naime, Severna Osetija je jedna od REPUBLIKA u okviru Rusije, dok je Južna Osetija bila autonomna oblast u okviru sovjetske Gruzije!? Pošto su Gruzini početkom 1990-tih iskazali neobično jak nacionalizam, delom i šovinizam, tadanje gruzinske AUTONOMIJE Abhazija i Južna Osetija PROGLASILE su ODCEPLjENjE od Gruzije i uspele da je pobede, pa su Rusi tu nastupili kao mirotvorci!? I to je sve išlo tako dok Sakašvilijevi NATO Gruzini nisu krenuli na Južnu Osetiju, naravno nahuškani od Amera, pri čemu su gađali i ruske mirotvorce, našta su ih Rusi ZGAZILI za TRI DANA došavši nadomak Tbilisija!? Posle toga su te dve odcepljene Republike proglasile NEZAVISNOST, koju je Rusija PRIZNALA!? Nisam siguran dal je timing baš ovakav, ali ono što je sigurno JUŽNA Osetija je NEZAVISNA, a Severna je DEO Rusije!?
Preporuke:
19
2
51
četvrtak, 04 septembar 2014 20:50
el srbinjo
nadam se da je Jaroš živ i zdrav. od njega u ovom ukrajinskom rasulu prorusi mogu imati samo koristi.
Preporuke:
22
2
52
četvrtak, 04 septembar 2014 20:55
Aleksa
Ubijanje i rat u bivšoj Ukrajini, koji bi uvukao i Rusiju, je glavni cilj centara moći koji koriste Ameriku i njene "saveznike"-liliputance za svoje zločinačke ciljeve. Rusija je dovoljno jaka da izbegava takav razvoj događaja, a gašenje rata bi bila njena pobeda. Koliko je to sada izvesno, uopšte ne može da se oceni. Sa druge strane se nalaze likovi, koji teže da ostvare svoje mesijanističke snove o vlasti nad svim narodima i pri tome ne prezaju od smrti stotina hiljada, ma i više ako bude potrebno.
Bez obzira koliko je to daleko, Rusija mora da istrajava da radi na polarizaciji između atlantske Evrope i evropske Evrope i pomaganju te druge. Bez toga biće izložena neprestanom i iscrpljujućem huškanju i ujedanju na zapadnim granicama Ruskog sveta. A to nije zdravo, ne samo ekonomski, bezbednosno... ali ni za svest naroda. Evropa, slobodna od kaubojštine i lihvara je važan uslov stabilnosti Rusije.
A Novorusija od Donbasa i Harkova do Odese i Pridnjestrovlja postaje stvarnost i sidro Ruskog sveta.
Preporuke:
37
1
53
četvrtak, 04 septembar 2014 21:20
Doni
Ozbiljno sumnjam da je Nislija Albanopolis.Moze li mi neko od starijih komentatora to potvrditi i objasniti zasto se krije.
Preporuke:
27
2
54
četvrtak, 04 septembar 2014 21:24
G.S.
Planiran je sastanak između predsednika Kine i SAD.Zna se da Kina podržava prestanak rata u Ukrajini i da njen uticaj može biti veoma veliki.
US aide Susan Rice heads to China to smooth way for Xi-Obama summit
A top foreign policy adviser of US President Barack Obama will visit China on Sunday to try to contain tensions between the two nations ahead of a summit between Obama and President Xi Jinping.
Preporuke:
14
1
55
četvrtak, 04 septembar 2014 21:28
Anka Krajina
Ili su Porošenku odbrojani dani ili su mu dali instrukcije da pristane na pregovore i proglasi primirje, kako bi pridobili malo vremena.
Jedino tako se može tumačiti njegov nagli zaokret i prihvatanje ponuđenog.
Ukoliko bi se Porošenko ipak odlučio za mir biće zamenjen u roku odma' a na njegovo mesto će postaviti agresivnijeg jastreba, koji će biti spreman pokrenuti još krvaviju orgiju na Istoku.
Ostaje nepoznanica čime će Amerika naterati Evropu na poslušnost.
Preporuke:
28
1
56
četvrtak, 04 septembar 2014 21:30
Anka Krajina
@ Doni
sumnjam da je Nislija Albanopolis
Nije.
Preporuke:
17
1
57
četvrtak, 04 septembar 2014 21:41
Aleksa
za "Anka Krajina".
Ne nasedajte.
Pozdrav.
Preporuke:
5
1
58
četvrtak, 04 septembar 2014 21:41
Sibirski tigar
@Anka Krajina
Mislim da grešite. Mogu staviti umesto Porošenka ne jastreba nego i goluba, ćurana, gusku, orla... svejedno. Priča sa Luganskom i Donjeckom republikom se završava tako što će Novorusija ostati - zauvek.
Front se širi dalje u dubinu Evrope...
Preporuke:
25
1
59
četvrtak, 04 septembar 2014 21:56
Hercegovac
@Anka Krajina
Dobra konstatacija,po mom mišljenju Porošenku i toj kompletnoj operaciji su dani odbrojani.Kome šta Porošenko ima da ponudi? Narodu ništa.NATOvcima je bezvrjedan,primirje mu je smrtna presuda jer kako će opravdati rat koji je izgubio,prije vojne intervencije imao je bolju pregovaračku poziciju.Rat mu je smrtna presuda jer mu je armija do nogu potučena.Nebi mu bio u koži.Ako kojim slučajem dođe do primirja najdalje treći dan svi preživjeli fašisti će mu doći naoružani na majdan.
Preporuke:
24
1
60
četvrtak, 04 septembar 2014 22:26
Aleksa
za "Hercegovac".
Operaciju pacifikacije i razaranja Donbasa nije počeo Potrošenko, već Turčinov. Još bolje od njega je zakriven Tjahnibok, čija "Svoboda" potiho od dole učvršćuje stanje na terenu, nakon februarskog prevrata. Treći je Jacenjuk. A Potrošenko je isturen, između ostalog i baš zato da se ta trojka manje vidi.
Preporuke:
23
0
61
četvrtak, 04 septembar 2014 22:31
G.S.
Odlična ruska šala na račun NATO.
‘Most convincing evidence’: Russian embassy trolls NATO with toy tanks
Some of Russia’s diplomats have joined a digital diplomacy row as they trolled NATO by “leaking” on Twitter the alliance’s “most convincing evidence” of Russian troops’ alleged presence in Ukraine.
The Twitter account @RussEmbassyUAE, which is the official Twitter of the Russian Embassy in the United Arab Emirates, posted a picture of tiny toy trucks, tanks and armored vehicles all lined up on the ground, with the words: “#NATO's latest evidence of #Russian armor invading #Ukraine has been leaked! Seems to be the most convincing ever!”
This is evidently a response to NATO’s release of satellite images described as a “proof” of Russia’s military involvement in Ukraine.
Komisija u Briselu u poverljivom izveštaju smatra da bi, u dogovoru s međunarodnim partnerima, Rusiji mogao da se zabrani pristup međunarodnim ili kulturnim događajima, kao što su trke Formule 1, klupska evropska fudbalska takmičenja ili Svetsko fudbalsko prvenstvo koje 2018. treba da se održi u Rusiji. Znači Rusija organizuje Svetsko fudbalsko prvenstvo 2018 ali Komisija u Briselu brani zemlji domaćinu da učestvuje na njemu!
Preporuke:
20
0
63
četvrtak, 04 septembar 2014 23:16
Doni @ Hercegovac
Potpuno ste u pravu sve su Ankine konstatacije dobre kada bi Porosenko bio sam svoj gazda.Uvek kada napise Porosenko neka zamisli Merkelovu i Nemacki interes pa joj nece biti nepoznanica cime ce Amerika naterati Evropu na poslusnost.Kada bude tako razmisljala znace da nicim nece moci da je natera.Sto se tice Porosenkove pregovaracke pozicije on nije imao nikakvu poziciju pregovaraca pre intervencije jer su njega Nemci postavili posle intervencije koju su izazvale Anglo-Americke obavestajne sluzbe.Da su fasisti prezivjeli ne bi ni bilo primirja.Zahvaljujem se Anki na informaciji u vezi sa Nislijom jedino mi nije jasno na sta se odnosi komentar Alekse Anki Krajini "Ne nasedajte".Nije li se zvao Aleksa lik iz drame "Sreski spijun" izvinjavam se sto sam mu zaboravio prezime pa molim starije komentatore ako znaju da me obaveste.Pozdrav za Anku.
Preporuke:
11
0
64
četvrtak, 04 septembar 2014 23:27
Sibirski tigar
Za malo bolje rasvetljavanje uzroka krize u Ukrajini:
Drama "Sumnjivo lice" od Nusica a sreski spijun je Aleksa Zunjic
Preporuke:
11
0
66
petak, 05 septembar 2014 00:16
Doni @ Sibirski Tigar
Tigre,oladi malo.Nemci su proziveli to nacisticko iskustvo i preziveli.Hitlerovo nasledje od tehnologije,ljudi i najmanje ideologije su preuzeli preko okeana uz pomoc Engleza i Vatikana pa ako je i njima stalo da prozive to isto na dobrom su putu ali nema garancije da ce preziveti.Nemci to odlicno znaju i mogu da garantiujem da nece biti u njihovom drustvu jer bombe i granate su padale na njihove oceve i dedove i nije to tako davno bilo.
Preporuke:
6
0
67
petak, 05 septembar 2014 02:59
Srbin crnac, ateista
Ruslan
Svaka cast panslavizmu i pravoslavlju, ali Rusija je iznad toga! ... Sve je u interesu i u tome da li zelis da ti gospodar bude Sotona iz Bele kuce (citaj NWO i Svetska vlada u senci)ili hoces da budes slobodan i da te postuju!
Mislim da za objašnjavanje stanja u svetskim odnosima i njihovog stvarnog uzroka nije potrebno dodavati nekakve NVO kada su nam krivci i uzroci toliko očigledni i pred očima (SAD i njena svetska dominacija, imperijalizam sa Zapada i korporativni fašizam, simbioza korporacija i vlasti- Musolinijeva definicija fašizma). Utoliko pre što postoji odlično potkrepljena istorijska konstanta zapadnog imperijalizma i ekspanzionizma od 500g, ako uzimamo samo novi talas ili preko 2000g. s prvim talasom (rimsko carstvo i Vatikan, prve inkarnacije istog). Tako da nema nikakvog NSP, to je stari svetski poredak, rimsko-angloameričkog tipa. Termin NSP je izmislio DŽordž Buš prvi, a u teoriju zavere pretvorio poznati provokator Aleks DŽons posle 11. septembra.
Preporuke:
5
2
68
petak, 05 septembar 2014 03:12
Srbin crnac, ateista
Sibirski tigar
@ipak...
Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.
Niste u pravu. Religija ne služi samo za napad na neprijatelja. Religija je društveno ozvaničavanje vere, a vera bi trebala biti kombinacija kulture, tradicije i narodnih/ljudskih vrednosti. Tema je prevelika ali vera+religija i manipulacija istom nije ista stvar.
Preporuke:
3
1
69
petak, 05 septembar 2014 03:29
Srbin crnac, ateista
Što se tiče anglosaksonaca i njihovih metoda potpuno se slažem, sve veštačke arapske države sev.Afrike i bliskog istoka zajedno sa Izraelom su britanske i francuske kolonijalne tvorevine i upravo anglosaksonci diriguju veštačkim sukobom na svetoj zemlji, njihov cilj= stvaranje konstantne nestabilnosti i sprečavanje ekonomskog razvoja.
Preporuke:
5
0
70
petak, 05 septembar 2014 04:10
Srbin crnac, ateista
Sibirski tigar @ipak...
Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril.
Slažem se, pravoslavlje se može posmatrati u smislu civilizacije, dakle širem smislu od religijskom. Bez obzira na verska ubeđenja sebe smatram delom pravoslavne civikizacije. Pod tim podrazumevam pripadnost helenskoj i vizantijskoj kulturi, nasleđu grčke filozofije koja je preteča pravoslavne kulture, neoplatonizmu i hrišćanskom gnosticizmu (koji su teološki suzbijeni ali su kao suština preživeli i sastavni su deo naše civilizacije), u tome vidim metafizičku vrednosnu ravan, asketsku tamu crkava i fresaka koja te privlači da emocijama vidiš suštinu i dubinu za razliku od rimske-katoličke civilizacije koja ima samo fasadu, spoljnu lepotu i formu ali nema dubinu ni suštinu, nema metafizičku ravan već je samo institucija za stvaranje i održavanje moći.
Preporuke:
6
0
71
petak, 05 septembar 2014 04:47
Srbin crnac, ateista
Kao "velika sila" koju je Putin nazvao najvećom državom oni moraju imati posla s Rusijom i možda je ruski uticaj bio važniji za njihov stav.
Preporuke:
4
0
72
petak, 05 septembar 2014 08:35
Karl Marks-naš duhovni vođa
Rusija je izbušila Ukrajinu kao što je USA izbušila SFRJ, sve po istom receptu, a onda ovi naši "vojni oficiri" pričaju o taktici, obuci,moralu,tehnici, trla baba lan da joj prođe dan.
"Stvari se rešavaju u kafani, ko plati više" - najmoćnija vojna strategija i najveća tajna veštine ratovanja.
Izvinite "vojni oficiri" ali mlatite praznu slamu već 70 godina.
Kod tehničara je uvek 2+2=4, a kod filozofa je uvek 3 (gubitak) jer je fantazirao 5. Zato je Tito dovodio filozofe u armiju, pa se Armija raspala iznutra, pre nego što se zapucalo u Sloveniji.
U vojsku se ama baš ništa ne razumem, ali izdajnika i štetočinu vidim na kilometar i još iza brda. Izdajnik je i debil.
za "...ateista".
-Religija je društveno ozvaničavanje vere, a vera bi trebala biti kombinacija kulture, tradicije i narodnih/ljudskih vrednosti.
možda "bi trebalo" da se učini mali napor i proba sa "vera je..."?
pitanje vere, usput dotaknuto i posmatrano jedino u društvenom aspektu, uopšte suštinski ne izlazi iz predloženog pojma religije - šta će Vam tada uopšte pojam vere? nije li to bespotrebno množenje naziva?
Preporuke:
0
1
75
petak, 05 septembar 2014 09:04
Anka Krajina
@ Sibirski tigar
Mogu staviti umesto Porošenka... svejedno. Priča sa Luganskom i Donjeckom republikom se završava tako što će Novorusija ostati - zauvek.
Front se širi dalje u dubinu Evrope...
Sinoć odoh sa "ratišta" malo ranije zato vam tek sad odgovaram.
Očigledno ste površno pročitali moj komentar.
Ja ne govorim o porazu vojske Novorusije već o produžetku ratnog sukoba.
Za Amerikance je rat prevashodno veliki biznis. Njih ne košta ništa a mogu dobro da zarade. A Ukrajina je za njih samo jedan u nizu poligona.
Podeljenost NATO članica oko sukoba u Ukrajini je vidljiva od samog početka ali je veliko pitanje ima li Evropa dovoljno snage i volje da se odupre zahtevima Amerike. O tome govorim.
Američki problem je u tome što tamo zatiču jednu razbijenu vojsku i državu. Ruski problem je u toe što je izvesnost da će doći do objedinjavanja fronta nekih država Rusmunije, Poljske i baltičkih zemalja koje će biti spremne da nasrnu na Rusiju na mig iz Amerike. Teško da će se to završilti mirno i lako.
Ne sumnjam da će Rusija naći odgovor i na pretnje i na provokaciju, a pozitivna okolnost je da su ruski saveznici, a to su opet Rusi iz Novorusije pred novu rundu sukoba zauzeli bolju poziciu. Naime NATO saveznici, a to su ukrajinske vlasti su potučee do nogu u Istočnoj Ukrajini.
Nisam upućen šta se dešava u Hersonu, Zaporožju i Harkovu.
Setite se samo sintagmi koje su kod nas stalno u upotrebi:
Demokratske promene,
demokratska orijentacija,
demokratska stremljenja,
demokratski potencijal,
demokratska javnost,
demokratski kapacitet...
A kako izgleda ta budućnost osećamo na svojoj koži.
Skroz ogoljeno,bez uvijanja priznaju da se bore protiv Rusije,ne protiv Novorusije,ne za Ukrajinu,ne za demokratiju i bolji život ukrajinaca!Želim im veeeliki neuspjeh.
Ukropi su artiljerijom gađali Donjecki aerodrom,kao i naselja Gorlivka, Makeevka i Enakievo i to sistemima GRAD.
Ukropi se povlače,napustili su naselja Vergunski odlaska, Georgievka Lutugino i Šiškovo,kod ovog poslednjeg naselja je došlo do pešadijskog okršaja sa Vojskom Novorusije.
U rejonu naselja Dmitrovka,Vojska Novorusije je artiljerijskom paljbom častila Ukrope,tom prilikom je uništeno 5 oklopnih vozila,12 kamiona sa municijom i gorivom i 35 Ukropa.
U naselju Sčastьe u okolini TE-Lugansk,zabranjeno je kretanje civila,oguće su sabotaze Ukropa.
Na mariuopoljko frontu nema promena grad je u okruzenju.
Bataljon Ukropa ciničnog imena Kievskaя Rusь,u pitanju je 11 bataljon teritorijalne odbrane je u severnom kotlu kod Debalceva,komadant bataljona Aleksandra Humeniuk je poginuo,nemaju tešo naourazenje i hrane mole za pomoć,da su pametni predali bi se.
Na žalost, Rusija kasni bar dve godine u implementaciji ranijih strategija odbrane što je direktno povezano sa modernizacijom skoro svih vidova oružanih snaga RF. Sada se, prinudno, pristupa realizaciji prioriteta što može dodatno komplikovati ionako ambiciozne planove ruskih vojnih stratega.
Olakšavajuća okolnost je u tome što i NATO kasni sa svojim strategijama i planovima a i njihovo jedinstvo i rešenost da se deluje je pod znakom pitanja!
Ok, sve ovo ima svoje zašto i zato ALI jedno mi nikako nije jasno, ozbiljno se spremajući za moguće sučeljavanje sa svojim protivnicima Kremlj pokazuje, meni nerazumljivu, bolećivost i razumevanje prema ukrajinskim provokacijama, podvalama, pokvarenosti i lažima, zašto su oni vredni tolike poštede?!
Samo neka mi niko ne priča o zavedenom bratskom, slovenskom narodu!
Cilj Rusije je cjela Ukrajina,da je cilj dio Ukrajine to bi bilo gotovo do sada."Bolećivost Kremlja" se dobro vidi kroz vojni uspjeh Novorusije. Tiho,polako,korak po korak Ukrajina ostade bez vojske.Kotlovi isparavaju,Mariopulj u sve čvršćem okruženju,velika glavobolja u Kijevu.
1.Razoren je poput Srbije regrutni sistem,ukinuta je tzv redovno odnosno narodna vojska,ukinuta je TO.
2.Više od 20 godina se nije ulagalo u vojnu tehniku.
3.Potpuno zanemarivanje činjenice da ratovanje nije samo ludačko srljanje i divljačko granatiranje civilnih objekata,slaba obučenost i nesposobnost oficirskog kadra,kao i taktička nepismenost,otud toliki silni kotlovi za kuvanje Ukropa.
4.nepostojanje jedinstvene komande,već niza paravojski,od kojih svaka vodisvoj rat.
5.Korumpiranost gornjeg vojnog ešalona.
Treba očekivati i djelovnje ISISa na Kavkazu i pokušaj destabilizacije Centralne Azije.Mislim da su Rusi spremni za svaku varijantu i da su to već dugo očekivali.Tek kad se Rusija obrani od svega ovoga (2-3 godine) možemo očekivati pomicanje svjetske ravnoteže na Istok i stvaranje istinskog multipolarnog svijeta.
To više nije realno izvodljivo, dvadeset godina se Ukrajinci odvajaju od ruskog kulturnog prostora, i šta treba Rusima da se prljaju ukrajinštinom ili im možda treba teritorija povrh svega što imaju?!
Teritorijalno i kulturno razgraničenje je jedino realno rešenje!
Anglosaksonci imaju izraz i objašnjenje za ime Slovena: Slave (eng. rob). Kao mudro i zlo pleme imaju pravo: Te anglosaksonske robove gledamo u Ukrajini svaki dan.
Za Germanske Vandale uvek važi isto, kao i u vreme Rimskog carstva: Ne možeš ih pobediti, osim ako ih ne iskoreniš.
I da se izjasnim: Kao zastupnik panslavizma, prihvatam ideju da moramo učiti i od naših milenijumskih neprijatelja. Jer za svo to vreme nije se promenilo - ništa.
Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.
Obratite pažnju kako to rade cionisti ili anglosaksonci: Cionizam se zasniva samo na ideji KO si, a ne u šta veruješ (ili ne veruješ), a anglosaksonci potenciraju ili ateizam (u Engleskoj) ili do karikature umnožavanje hrišćanskih sekti, crkava i pravaca, tako da one nemaju pretežan uticaj u društvu, niti ni jedan pravac nema neku moć.
Države koje imaju DRŽAVNU religiju, po pravilu su najslabije države sveta (Grčka, Pakistan, Avganistan)
Posebna priča je Vatikan, ali to za drugi put...
Jedini spas za nas ! Podržavam !
Uz odustajanje od NATO standarda.
Ovakva vojska je "uštrojena", sa na primer snimljenim glasom svakog oficira. Osnovni elementi obuke su zanemareni, kao u slučaju igranja sa neeksplodiranim ubojnim sredstvom na Pasuljanskim Livadama. Bilo je vremena da se tvituje, a nije bilo vremena da se nauči kako se ponaša na bojištu.
Spolja gladac a unutra jadac.
Svima treba Mama kao u reklami.
Ukrainian crisis benefits US, NATO — Russian deputy
Russian Deputy Prime Minister Dmitry Rogozin says the Ukrainian crisis allows the US to weaken its economic competitor - the European Union
http://en.itar-tass.com/world/748109
Nekada nešto što se stvara 100 godina izgori za sat vremena.Kako to Rusi mogu da se "prljaju ukrajinštinom" kad je to sve jedan isti narod? Što se teritorije tiče matematika je jasna,ako je ne kontrolišu Rusi onda će Ameri i neće se tu zaustaviti.Ukrajinci su ispali pokusni kunići,Amerima nije uspio eksperiment obećali su kule i gradove a ostavili su ih gole-bose,bez države,bez bilo kakve vizije kako dalje.Na drugoj strani,Rusi ne nude šarene laže nego bratsku pomoć i zakopavanje ratnih sjekira.Od ljubavi do mržnje nije dug put,Ukrajinci bi za kratko vrjeme mogli postati zapadofobični.Nas Srbe su ubjedili da smo krivi što su nas bombardovali i valjda će se na evrobskom putu naći i neka klauzula po kojoj moramo platiti bombe koje su bacili na nas,trenutno bi Srbija i na to pristala.
Da, slažem se sa vama, religija nije državni malter, ali ja sam govorio o kulturnom identitetu svakog pojedinca gde profilaciju daje svakako i samodoživljavanje u religijskom smislu svakog pojedinca ponaosob.Spada tu i jezik, i nacionalni doživljaj, literatura na kojoj smo odrasli, pesme koje volimo da slušamo, sistem vrednosti i naravno etičke vrednosti kojima stremimo, i tako dalje i tome slično.
Sa druge strane kao vernik dužan sam da istaknem da iza kompletne ruske državne ideje, od osnivanja do današnjeg dana stoji pravoslavna vera, kao saborna sila. Pravoslavlje je uvek, kroz vekove, potenciralo jedinstvo delova u celini (i to je uostalom i jedna od po(r)uka samog Svetog Pisma), razvijajući ideju od one Hristove zapovesti: Ljubi drugog kao sebe sama! pa do ustanovljavanja bratskih pomesnih i ravnopravnih crkava. Stoga je pravoslavlje i dalo velika carstva: Vizantiju, Rusko, Bugarsko, Srpsko carstvo, koja su mogla da uključuju jednoverne po veri a inoverne po krvi.
Da, ratna flash fikcija.
A sada imamo i tu čast da čitamo i njegove flash eseje, kao ovaj da treba uvesi vojnu obavezu. Vrh!
To je definitivno pravo rešenje za sve navijače Novorusije. Evo sad idem u VSNATO kasarnu dobrovoljno da me jašu NATOsrpski oficiri.
Evo još jedna genijalna ideja .. hajde da svi postanemo ziloti! U suprotnom svi smo sluge pape...
Apsolutno ste u pravu. I ja o tome govorim: Dva mača zajedno. Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril. Dok jedan oslobađa Novorusiju od nATO i Vatikanskog roblja vojno, drugi duhovno osvaja ostatak Ukrajine. U tom svetlu treba gledati čestitku patrijarha Kirila Petru Porošenku za dan državnosti Ukrajine.
Možda će mi neko prigovoriti u vezi vatikanskog nepriznavanja Kosova? Pa odgovor je jednostavan: Oni nas već smatraju porobljenim, a i Islam je veća pretnja.
Zbog toga trenutno islam šitskog tipa, kao i Arapi kao pleme su naš saveznik. Mislim da greše oni koji misle da se samo u Ukrajini rešava sudbina sveta. Pre bih rekao da se to dešava već u Siriji. Ne mogu, a da ne primetim ironiju arapsko-anglosaksonskog odnosa: 'Islamska država' od saveznika, do neprijatelja. Naravno, IS će nestati sa lica zemlje, to je jasno, ali posledice ostaju.
Rusija dana, zapamtimo opvaj datum, IMA mogucnost da to potpuno skrsi presecanjem Ukrajine zapadno od Kijeva na duzini 400km od Belorusije do Moldavije, i da ucini ono sto je ucinila u Gruzijskom ratovanju. Ova primirja samo ce da koristi zapad da zaustavi moguc brz slom Kijeva i da tamo instalira i par hiljada NATO vojnika, pèocevsi od "planiranih vezbi" u seprembru. Ako Putin odmah ne dovrsi slom Kijeva (sto jevojno sada vrlo lako), on ce postati najblentaviji Ivan u istoriji ruskih basni i bajki za malu decu, jer za odrasle nece biti moguce uzimati ga u obzir. Putine, spasi Rusiju i slomi NATO-fasisticku azdaju kao Sv. Djuradj, danas kada to lako mozes!
IJE preko vere.Kina opasno racuna na nove teritorije.
https://farm4.staticflickr.com/3875/14906401649_41f83b9a4c_b.jpg
U odnosu na 2012, TFR u Rusiji beleži tek blagi rast 1,691-1,707 dece po ženi.
U Moskvi je porast bio još manji, TFR otišao 1,323-1,328. 2013 je takođe druga godina zaredom u kojoj čečenski TFR nije više najveći u Rusiji. Ta titula sada pripada Republici Tuva na granici sa Mongolijom. Dominatnu etničku grupu tamo čine Tuvinci/Tuvanci, turski narod budističke veroispovesti.
Hrišćanska Vizantija je imperija koja je najduže trajala !
Što se tiče Izraela morate razlikovati Jevreje i Jevreje Cioniste.
Inače postanak države Izrael je isključivo za Judaizam. Za veru da im je Bog dao tu zemlju i da je samo njihova. Bez te Vere nebi je bilo u nebi opstajala. Ja mogu da im se divim na veri sa kojom rade na tome. Takođe smatram da im vera da su izabrani narod ne daje za pravo da čine zločine koje čine.
A što se tiče Ben Guriona, njemu svaka čast. Ali treba da znate da u samom Izraelu do pre godinu dve niste mogli da izjavite da ste Izraelac !!!
Tvoj tekst je gomila gluposti,kakva albanizacija,kakvo teritorijalno proširenje Kine??????????
Tuvanci su autohtoni narod u Sibiru,kao i svaka manjina u Rusiji imaju svoju republiku,inače nikad nisu pravili nikakve probleme nikome,a svakako nisu jedini budistički narod u Rusiji. Kalmiki i Jakuti su isto budisti i brojno puno zastupljeniji,još jedna stvar - Sergej Šojgu je Tuvanac po ocu.Sljedeći put malo pročitaj materiju prije nego počeneš lupetati kojekakve gluposti.
pitanje - našao sam na webu vijest da je ubijen Jaroš,dali mi netko to može potvrditi?
unaprijed hvala
Ne znam šta bi ti rekao na to Sveti Sava. Ili Sebri.
Izgleda je počelo povlačenja UKropa iz Debeljceva,bataljon Kievskaя Rusь,je dobio naredbu za povlačenje,takođe su se povukli i bataljon Kijev-2,pod komandom nekog Bogdana Vojčehovskog i bataljon Donbas koji je odstupio jutros.
U boju za Debeljcevo je uništeno 2 tenka 9 oklopnih vozila,3 pešadijska vozila 2 minobacača,12 običnih vozila i 25 Ukropa.Ukropi se povlače,severo-zapadno od grada.
Naselja Žёltoe i Krasnый Яr,su očišćena a i uništene su diverzantske grupe,koje su pokušale da miniraju vazne objekte i infrastrukturu.
Posebno je zestoko u rejonu naselja Pobeda i Dmitrovka,do sada je uništeno 9 tenkova 14 BMP i BTR vozila,30 automobila,uništen je i raketni sistem TAČKA-U kao i 60 Ukropa.
Novorusi nastupaju i u rejonu Bezыmяnnogo i Krasnoarmeйskogo,zauzeli su delove naselja Širokino-Kominternovo.
Additional European Union’s sanctions against Russia might have an extremely detrimental effect on the national economy of Slovenia, Ales Cantarutti, the chairman of the Slovenian Trade and Industry Chamber, said on Thursday.
“I believe that the price of this crisis for Europe will be extremely high in the end,” Cantarutti said.
Under such scenario, Slovenia’s pharmaceutical company Krka and manufacturer of household appliances Gorenje may be hit by the sanctions. Both companies account for half of total Slovenian products exported to Russia.
http://en.itar-tass.com/world/748169
Nisam rekao da se divim Judaizmu nego veri, posvećenosti, tih ljudi u njega, ako uočavate razliku.
Sveti Sava i Sveti Srbi od nas očekuju da sa takvom i još većom verom svedočimo našu Pravoslavnu Veru.
Da sa takvom i još većom verom branimo Srbiju.
Tako su je oni branili i nam ostavili.
Većina nas, uključujući i mene, im nije ni za noge oprati a kamoli porediti se sa njima. Biće nam teško pred njih izaći kada dođe vreme.
Ostalo što sam napisao je jasno i tačno. Možete proveriti.
izvinjavam se na privatizaciju NSPM-a
svako dobro želim
Da se zbuni i uzbudi sva javnost. Sva sreća je da
onaj kome je to upućeno, zna tačno kakva je situacija. Pre mesec i kusur dana napisao sam da je Ukrajina pukla.Koliko sutra biće bežanija preko Dnjepra.
Brilijantno izvedeno a ostali će samo pričati i izčavati.
Pozdrav za ANR, gazi do pobede, kakvi pregovori, oni su u rasulu. Do Tiraspolja, NEMA STAJANJA!
Russia hopes Kiev shows goodwill for Putin’s plan on Ukraine settlement
Federation Council Chairperson Valentina Matviyenko described Putin's peace plan “as balanced because it does not give unilateral advantages to any party”
http://en.itar-tass.com/russia/748176
I uopšte ovo nije borba za Ukrajinu ovo je borba za Evropu. Dolazeći dani će pokazati kako će se ponašati EU.
Verujem biće podeljena. To je nova linija fronta. Jer anglosaksonci ne misle da odustanu. Možemo samo poželeti sreću Škotskoj republici za 10-tak dana. Što su sitniji, to je nama bolje.
A i Depardje je sačuvao obraz Francima, posle jučerašnje odluke frac. predsednika Olanda da ne isporuči onaj nosač helikoptera Rusiji.
Zasad nema potvrde te vesti. Pregledala sam RIA novosti, ITAR-TASS, Izvestija, rusvesna.ru i nigde ni slova o tome. Sačekajmo.
Slava Rusiji!!
Russia urges US and EU to support efforts to cease fire in Ukraine
Russia’s Ambassador to OSCE Andrei Kelin says Vladimir Putin's initiative is designed to help Kiev and Ukraine’s south-east to coordinate necessary actions to deescalate the situation in Ukraine
Russia hopes the United States and the European Union will support efforts to cease fire and start a national dialogue in Ukraine by concrete deeds, Russia’s Ambassador to OSCE (Organization for Security and Cooperation in Europe) Andrei Kelin told an OSCE meeting on Ukraine on Thursday.
“The final agreements between Kiev and representatives of south-east Ukraine could be reached and fixed at the Contact Group’s meeting on September 5,” Kelin said.
http://en.itar-tass.com/russia/748178
Kvaka je u tome sto Rusija kao istinska imperija veoma uvvazava sve svoje saveznike, pa bili oni veliki i mocni kao Iran, ili mali kao Osetija. Svaki covek, bio pravoslavac, musliman, brat po krvi, ili jeziku savrseno mozze da oseti ko mu pomaze, a ko ga iskoristava i maltretira.
Angloameri su manje ili više došli do tačke sa koje se teško vratiti. Ima otpora pa je potreban opet neki događaj kao obarnje putničkog aviona da bi smanjila otpor intenziviranju sukoba u svojim redovima. Možemo tako nešto očekivati.
Druga strana je bila odmerenija pa ima mogućnost da stane. Pitanje je da li joj se to isplati i da li treba da nastavi da eksploatiše uspehe na terenu. Mislim da su skloniji miru uz izvesnu korekciju linije razgraničenja.
Ipak i oni pokazuju spremnost za nastavak pričama o referendumima u ostalim republikama ili pričama o taktičkom nuklearnom naoružanju.
Mislim da win-win rešenja u ovom trenutku nema.
U svakom slučaju za nas Srbe približava se vreme kada ćemo morati da biramo stranu.
Imperija kaže "ako nisi sa nama onda si protiv nas" a
Rusija kaže "ako nisi protiv nas onda si sa nama".
Slobodnom čoveku je izbor jednostavan.
Da li smo mi slobodni ljudi ?
Bez obzira koliko je to daleko, Rusija mora da istrajava da radi na polarizaciji između atlantske Evrope i evropske Evrope i pomaganju te druge. Bez toga biće izložena neprestanom i iscrpljujućem huškanju i ujedanju na zapadnim granicama Ruskog sveta. A to nije zdravo, ne samo ekonomski, bezbednosno... ali ni za svest naroda. Evropa, slobodna od kaubojštine i lihvara je važan uslov stabilnosti Rusije.
A Novorusija od Donbasa i Harkova do Odese i Pridnjestrovlja postaje stvarnost i sidro Ruskog sveta.
US aide Susan Rice heads to China to smooth way for Xi-Obama summit
A top foreign policy adviser of US President Barack Obama will visit China on Sunday to try to contain tensions between the two nations ahead of a summit between Obama and President Xi Jinping.
Jedino tako se može tumačiti njegov nagli zaokret i prihvatanje ponuđenog.
Ukoliko bi se Porošenko ipak odlučio za mir biće zamenjen u roku odma' a na njegovo mesto će postaviti agresivnijeg jastreba, koji će biti spreman pokrenuti još krvaviju orgiju na Istoku.
Ostaje nepoznanica čime će Amerika naterati Evropu na poslušnost.
Nije.
Ne nasedajte.
Pozdrav.
Mislim da grešite. Mogu staviti umesto Porošenka ne jastreba nego i goluba, ćurana, gusku, orla... svejedno. Priča sa Luganskom i Donjeckom republikom se završava tako što će Novorusija ostati - zauvek.
Front se širi dalje u dubinu Evrope...
Dobra konstatacija,po mom mišljenju Porošenku i toj kompletnoj operaciji su dani odbrojani.Kome šta Porošenko ima da ponudi? Narodu ništa.NATOvcima je bezvrjedan,primirje mu je smrtna presuda jer kako će opravdati rat koji je izgubio,prije vojne intervencije imao je bolju pregovaračku poziciju.Rat mu je smrtna presuda jer mu je armija do nogu potučena.Nebi mu bio u koži.Ako kojim slučajem dođe do primirja najdalje treći dan svi preživjeli fašisti će mu doći naoružani na majdan.
Operaciju pacifikacije i razaranja Donbasa nije počeo Potrošenko, već Turčinov. Još bolje od njega je zakriven Tjahnibok, čija "Svoboda" potiho od dole učvršćuje stanje na terenu, nakon februarskog prevrata. Treći je Jacenjuk. A Potrošenko je isturen, između ostalog i baš zato da se ta trojka manje vidi.
‘Most convincing evidence’: Russian embassy trolls NATO with toy tanks
Some of Russia’s diplomats have joined a digital diplomacy row as they trolled NATO by “leaking” on Twitter the alliance’s “most convincing evidence” of Russian troops’ alleged presence in Ukraine.
The Twitter account @RussEmbassyUAE, which is the official Twitter of the Russian Embassy in the United Arab Emirates, posted a picture of tiny toy trucks, tanks and armored vehicles all lined up on the ground, with the words: “#NATO's latest evidence of #Russian armor invading #Ukraine has been leaked! Seems to be the most convincing ever!”
This is evidently a response to NATO’s release of satellite images described as a “proof” of Russia’s military involvement in Ukraine.
http://rt.com/news/185148-russian-embassy-nato-trolling/?utm_source=browser&utm_medium=aplication_chrome&utm_campaign=chrome
Znači Rusija organizuje Svetsko fudbalsko prvenstvo 2018 ali Komisija u Briselu brani zemlji domaćinu da učestvuje na njemu!
Svaka cast panslavizmu i pravoslavlju, ali Rusija je iznad toga! ... Sve je u interesu i u tome da li zelis da ti gospodar bude Sotona iz Bele kuce (citaj NWO i Svetska vlada u senci)ili hoces da budes slobodan i da te postuju!
@ipak...
Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.
Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril.
"Stvari se rešavaju u kafani, ko plati više" - najmoćnija vojna strategija i najveća tajna veštine ratovanja.
Izvinite "vojni oficiri" ali mlatite praznu slamu već 70 godina.
Kod tehničara je uvek 2+2=4, a kod filozofa je uvek 3 (gubitak) jer je fantazirao 5. Zato je Tito dovodio filozofe u armiju, pa se Armija raspala iznutra, pre nego što se zapucalo u Sloveniji.
U vojsku se ama baš ništa ne razumem, ali izdajnika i štetočinu vidim na kilometar i još iza brda. Izdajnik je i debil.
-Religija je društveno ozvaničavanje vere, a vera bi trebala biti kombinacija kulture, tradicije i narodnih/ljudskih vrednosti.
možda "bi trebalo" da se učini mali napor i proba sa "vera je..."?
pitanje vere, usput dotaknuto i posmatrano jedino u društvenom aspektu, uopšte suštinski ne izlazi iz predloženog pojma religije - šta će Vam tada uopšte pojam vere? nije li to bespotrebno množenje naziva?
Front se širi dalje u dubinu Evrope...
Sinoć odoh sa "ratišta" malo ranije zato vam tek sad odgovaram.
Očigledno ste površno pročitali moj komentar.
Ja ne govorim o porazu vojske Novorusije već o produžetku ratnog sukoba.
Za Amerikance je rat prevashodno veliki biznis. Njih ne košta ništa a mogu dobro da zarade. A Ukrajina je za njih samo jedan u nizu poligona.
Podeljenost NATO članica oko sukoba u Ukrajini je vidljiva od samog početka ali je veliko pitanje ima li Evropa dovoljno snage i volje da se odupre zahtevima Amerike. O tome govorim.