среда, 21. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Тајни извештај НАТО: Украјинска војска пред сломом; Генерални секретар Савета Европе: Верујем у Путинов план; Премијер "Доњецке народне републике": Устаници спремни на обострани прекид ватре;

Kоментари (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 04 септембар 2014 09:32
синиша
Дакле имамо распоређивање НАТо снага на територију Украјине. То је нова ситуација, мада не и толико нова и раније су ту били и генерали и тзв. плаћеници. Али ипљак је нова јер је све у званичној форми. То је разлог да Русија разматра "ревизију војне доктрине" односно прави план како да одговори на новонасталу ситуацију.

Амерички проблем је у томе што тамо затичу једну разбијену војску и државу. Руски проблем је у тое што је извесност да ће доћи до обједињавања фронта неких држава Русмуније, Пољске и балтичких земаља које ће бити спремне да насрну на Русију на миг из Америке. Тешко да ће се то завршилти мирно и лако.

Не сумњам да ће Русија наћи одговор и на претње и на провокацију, а позитивна околност је да су руски савезници, а то су опет Руси из Новорусије пред нову рунду сукоба заузели бољу позициу. Наиме НАТО савезници, а то су украјинске власти су потучее до ногу у Источној Украјини.

Нисам упућен шта се дешава у Херсону, Запорожју и Харкову.
Препоруке:
74
5
2 четвртак, 04 септембар 2014 09:36
Зоран Ђорђевић
- Ми треба да подржимо право Украјине да одреди своју демократску будћност - навела су двојица лидера.
По ко зна који пут пишем једно исто - да демократски значи проамерички.
Сетите се само синтагми које су код нас стално у употреби:
Демократске промене,
демократска оријентација,
демократска стремљења,
демократски потенцијал,
демократска јавност,
демократски капацитет...
А како изгледа та будућност осећамо на својој кожи.
Препоруке:
82
5
3 четвртак, 04 септембар 2014 11:58
Херцеговац
Барак Обама и премијер Велике Британије Дејвид Камерон обећали су да ће заједнички подржати Украјину против Русије

Скроз огољено,без увијања признају да се боре против Русије,не против Новорусије,не за Украјину,не за демократију и бољи живот украјинаца!Желим им вееелики неуспјех.
Препоруке:
90
4
4 четвртак, 04 септембар 2014 11:59
Silni
Sta se desava na frontu?
Препоруке:
43
4
5 четвртак, 04 септембар 2014 12:00
Oliver Kromvel
Izveštaj za 4 septembar 2014,svi pričaju o miru a borbe se nastavljaju.

Ukropi su artiljerijom gađali Donjecki aerodrom,kao i naselja Горливка, Макеевка и Енакиево i to sistemima GRAD.

Ukropi se povlače,napustili su naselja Вергунски одласка, Георгиевка Лутугино и Шишково,kod ovog poslednjeg naselja je došlo do pešadijskog okršaja sa Vojskom Novorusije.

U rejonu naselja Дмитровка,Vojska Novorusije je artiljerijskom paljbom častila Ukrope,tom prilikom je uništeno 5 oklopnih vozila,12 kamiona sa municijom i gorivom i 35 Ukropa.

U naselju Счастье u okolini TE-Lugansk,zabranjeno je kretanje civila,oguće su sabotaze Ukropa.

Na mariuopoljko frontu nema promena grad je u okruzenju.

Bataljon Ukropa ciničnog imena Киевская Русь,u pitanju je 11 bataljon teritorijalne odbrane je u severnom kotlu kod Дебалцевa,komadant bataljona Александра Хумениук je poginuo,nemaju tešo naourazenje i hrane mole za pomoć,da su pametni predali bi se.
Препоруке:
99
4
6 четвртак, 04 септембар 2014 13:00
moja ekspertiza
Revizija vojne doktrine - vraćanje na velika vrata i u prvi plan nuklearnog taktičkog naoružanja sa širokom dislokacijom i po tačno utvrđenim ciljevima potencijalnog neprijatelja.
Na žalost, Rusija kasni bar dve godine u implementaciji ranijih strategija odbrane što je direktno povezano sa modernizacijom skoro svih vidova oružanih snaga RF. Sada se, prinudno, pristupa realizaciji prioriteta što može dodatno komplikovati ionako ambiciozne planove ruskih vojnih stratega.
Olakšavajuća okolnost je u tome što i NATO kasni sa svojim strategijama i planovima a i njihovo jedinstvo i rešenost da se deluje je pod znakom pitanja!
Ok, sve ovo ima svoje zašto i zato ALI jedno mi nikako nije jasno, ozbiljno se spremajući za moguće sučeljavanje sa svojim protivnicima Kremlj pokazuje, meni nerazumljivu, bolećivost i razumevanje prema ukrajinskim provokacijama, podvalama, pokvarenosti i lažima, zašto su oni vredni tolike poštede?!
Samo neka mi niko ne priča o zavedenom bratskom, slovenskom narodu!
Препоруке:
53
9
7 четвртак, 04 септембар 2014 13:18
Ruslan
Svaka cast panslavizmu i pravoslavlju, ali Rusija je iznad toga. Gledam juce na ruskoj televiziji dobrovoljce - Cecene i Osetine muslimane koji idu da brani svoju bracu Ruse u Ukrajini. Niti su hriscani, niti su Sloveni, a Rusiju dozivljavaju kao svoju otadzbinu! Vise Ruse vole Iranci i Kinezi nego Sloveni Poljaci ili pravoslavni Rumuni! Sve je u interesu i u tome da li zelis da ti gospodar bude Sotona iz Bele kuce (citaj NWO i Svetska vlada u senci)ili hoces da budes slobodan i da te postuju!
Препоруке:
106
5
8 четвртак, 04 септембар 2014 13:26
Херцеговац
@moja ekspertiza
Циљ Русије је цјела Украјина,да је циљ дио Украјине то би било готово до сада."Болећивост Кремља" се добро види кроз војни успјех Новорусије. Тихо,полако,корак по корак Украјина остаде без војске.Котлови испаравају,Мариопуљ у све чвршћем окружењу,велика главобоља у Кијеву.
Препоруке:
80
7
9 четвртак, 04 септембар 2014 13:40
Silni
Sada se vise bojim ovih prica o miru, primiriju itd nego poraza i bitaka na bojnom polju...
Препоруке:
46
7
10 четвртак, 04 септембар 2014 13:43
Oliver Kromvel
Pročitao sam dvadesetak analiza vezanih za rat u Ukrajini.Ova kriza će se u budućnosti proučavazi u vojnim akademijama i školama.Pokazalo se da plaćenici i profesionalna vojska nisu rešenje,isto tako se pokazalo da neobučeni rezervisti nemaju nikakve izglede u borbi,ističe se da Švajcarska mozda ima i najbolji vojni model.Još jednom se pokazalo da veća vatrena moć ne donosi po difoltu pobedu,šta je najveća greška koju su Ukropi napravili,ima ih više.

1.Razoren je poput Srbije regrutni sistem,ukinuta je tzv redovno odnosno narodna vojska,ukinuta je TO.

2.Više od 20 godina se nije ulagalo u vojnu tehniku.

3.Potpuno zanemarivanje činjenice da ratovanje nije samo ludačko srljanje i divljačko granatiranje civilnih objekata,slaba obučenost i nesposobnost oficirskog kadra,kao i taktička nepismenost,otud toliki silni kotlovi za kuvanje Ukropa.

4.nepostojanje jedinstvene komande,već niza paravojski,od kojih svaka vodisvoj rat.

5.Korumpiranost gornjeg vojnog ešalona.
Препоруке:
93
4
11 четвртак, 04 септембар 2014 13:46
from_HR
Zapad više i ne krije da im je cilj Rusija,samo kako će to ostvariti? Po meni nemoguća misija,plan je pojačati sankcije,vojni pritisak i pokušati provesti obojenu revoluciju.Sankcije baš nisu urodile plodom,osim trećerazrednih USA kolonija (Poljska,Rumunjska...) nitko iz tzv. Stare Europe nije za njih.Vojni pritisak je "hot air",puno priče i malo djelovanja,proxi sukob u Ist. UKR su debelo izgubili,sad pokušavaju spasiti što god mogu.Obojena revolucija je u planu uz pomoć ruske 5 kolone,puno agenata je ubačeno kao izbjeglice iz UKR,uz već postojeće pokušat će napraviti nekakvu pobunu,prva prilika su izbori u St Petersburgu 14.9.
Treba očekivati i djelovnje ISISa na Kavkazu i pokušaj destabilizacije Centralne Azije.Mislim da su Rusi spremni za svaku varijantu i da su to već dugo očekivali.Tek kad se Rusija obrani od svega ovoga (2-3 godine) možemo očekivati pomicanje svjetske ravnoteže na Istok i stvaranje istinskog multipolarnog svijeta.
Препоруке:
85
5
12 четвртак, 04 септембар 2014 13:49
@hercegovcu od moja ekspertiza
Циљ Русије је цјела Украјина

To više nije realno izvodljivo, dvadeset godina se Ukrajinci odvajaju od ruskog kulturnog prostora, i šta treba Rusima da se prljaju ukrajinštinom ili im možda treba teritorija povrh svega što imaju?!
Teritorijalno i kulturno razgraničenje je jedino realno rešenje!
Препоруке:
28
16
13 четвртак, 04 септембар 2014 13:52
Oliver Kromvel
Sve analize pokazuju veliku nesposobnost Ukropa,rđavo korišćenje teške artiljerije u borbama,nepreciznost,sporost,aljkavost,dotrajalost neodrzavanog oruzja.Andrej Lisenko je u svom obraćanju medijima rekao jednu zanimljivu stvar,Rusi bombarduju Luganski aereodrom,to znamo zato što je artiljerijska paljba izuzetno precizna.Upravo tu i lezi kvaka,Rusija je posle egzibicija Pavela Gračova i Lebeda izvukla gorku pouku,ruska vojska redovno vezba i dobro je obučena.Ukropi su čitve bataljone golobradih rezervista slali na front posle jednog bojevog gađanja.Drugo nemogu vojne akcije da vode budale poput Jaroša,Kolomojskog,Semčenka,Geletaja,rat je umetnost,uči se u školi,svaka budala moze da ratuje ali nemoze da dobije rat.Vidi se i Američki pečat,Vijetnamska taktika ,search and destroy,avijacija izbombarduje napalm bombama i onda utrče oklopna vozila i pešadija,još tada se protiv partizanske taktike Vijetkonga ta taktika pokazala kao pogrešna.
Препоруке:
83
4
14 четвртак, 04 септембар 2014 13:57
Sibirski tigar
Dirljiva je ljubav Kamerona i Obame. Neki dan je neki komentator pisao kao da se sve dešava među plemenima (Sloveni, Kelti, Vandali, Anglosaksonci, Arapi, Perzijanci). Zašto baš njih dvojica i zašto baš njih dvojica zajedno? Izgleda da je tačno ono: 'Nije bitno u šta veruješ već ŠTA si' I da citiram velikog cionističkog vođu Ben Guriona: 'Izraelac je svako ko se oseća Izraelcem'

Anglosaksonci imaju izraz i objašnjenje za ime Slovena: Slave (eng. rob). Kao mudro i zlo pleme imaju pravo: Te anglosaksonske robove gledamo u Ukrajini svaki dan.

Za Germanske Vandale uvek važi isto, kao i u vreme Rimskog carstva: Ne možeš ih pobediti, osim ako ih ne iskoreniš.

I da se izjasnim: Kao zastupnik panslavizma, prihvatam ideju da moramo učiti i od naših milenijumskih neprijatelja. Jer za svo to vreme nije se promenilo - ništa.
Препоруке:
44
6
15 четвртак, 04 септембар 2014 14:02
ipak...
Šta su uzroci kraha ukrajinske vojske? Definitivno ih treba potražiti van bojnog polja, ili makar oni glavni nisu vezani za naoružanje, opremu, sistem regrutovanja i slično. Glavni uzrok dao bi se objasniti onom narodnom "polomljeno niko ne sastavi", a ukrajinski narod se odavno polomio na nekoliko različitih kulturnih (nacionalnih, verskih, jezičkih, itd. itd) identiteta. Sve takve države su se raspale, pogotovo ako su se nalazile na ivicama svog kulturnog kruga. Primera je puno, od SFRJ, pa do SSSR-a i recimo danas Iraka. Turska silom bez granica pokušava da integriše Kurde i ne ide, samo je pitanje vremena kada će ovi dobiti svoju državu. Ljubavi i jedinstva definitivno nema. Tako i u Ukrajini, postoje Rusi i postoje Ukrajinci, još više postoje katolici i postoje pravoslavci. I to je linija razdora koja prolazi kroz porodice, ulice, gradove, regije sve do državnog nivoa. Rešenje je svako svojim putem, samo da ima pameti mirno i bez krvi i bombi.
Препоруке:
42
7
16 четвртак, 04 септембар 2014 14:03
Oliver Kromvel
Na kraju mogu da zaključim da iako je zasigurno postojala ruska pomoć,ona je pre svega bila logistička i nešto malo u tehnici,ali govoriti o 15 000 ruskih vojnika,a to je divizija ipo,je smešno,takve pokrete je nemoguće neprimetiti,pogotovo što to neuključuje samo pomeranje ljudstva već i velike borbene tehnike,i avijacije koja je neophodna u praćenju takvih ogromnih vojnih formacijama.UKropi su sami skuvali sebi kotao,Rusija je iskoristila priliku da razoruza Ukrajinu,ne samo od nuklearnog već sada i od konvencijalnog naoruzanja,a ostalo ga je previše u Ukrajini i u mnogo slučajeva,Čečenija,Gruzija naprimer, korišćeno je protiv rusa.Obnova uKrajinske vojske će biti dug i spor proces,neka pitaju Gruziju koja je imala najmodernije NATO oruzje pa gde su sada.I mi bi mogli da izvučemo pouke,vratimo vojni rok,makar u trajanju od 3 meseca,koji bi uključivao pre svega intezivnu vojnu obuku civila,uz recimo 1 mesec dodatne obuke na svakih 3 do 5 godina radi provere.
Препоруке:
72
4
17 четвртак, 04 септембар 2014 14:22
Страдија за нато-хонорарце
Изгледа да су почеле борбе за ослобађање Мариупоља на прилазима граду,чека се потврда Армије Донбаса,само озбиљан војни пораз украјинских сервисера услуга изузетних и озбиљнији економски губици континенталних Европљана могу довести до примирја и политичког решења украјинске кризе.
Препоруке:
53
4
18 четвртак, 04 септембар 2014 14:22
Sibirski tigar
@ipak...

Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.

Obratite pažnju kako to rade cionisti ili anglosaksonci: Cionizam se zasniva samo na ideji KO si, a ne u šta veruješ (ili ne veruješ), a anglosaksonci potenciraju ili ateizam (u Engleskoj) ili do karikature umnožavanje hrišćanskih sekti, crkava i pravaca, tako da one nemaju pretežan uticaj u društvu, niti ni jedan pravac nema neku moć.

Države koje imaju DRŽAVNU religiju, po pravilu su najslabije države sveta (Grčka, Pakistan, Avganistan)

Posebna priča je Vatikan, ali to za drugi put...
Препоруке:
29
11
19 четвртак, 04 септембар 2014 14:28
Србољуб
@Oliver Kromvel

.... vratimo vojni rok,makar u trajanju od 3 meseca,koji bi uključivao pre svega intezivnu vojnu obuku civila,uz recimo 1 mesec dodatne obuke na svakih 3 do 5 godina radi provere.


Једини спас за нас ! Подржавам !
Уз одустајање од НАТО стандарда.
Оваква војска је "уштројена", са на пример снимљеним гласом сваког официра. Основни елементи обуке су занемарени, као у случају играња са неексплодираним убојним средством на Пасуљанским Ливадама. Било је времена да се твитује, а није било времена да се научи како се понаша на бојишту.
Споља гладац а унутра јадац.

Свима треба Мама као у реклами.
Препоруке:
53
5
20 четвртак, 04 септембар 2014 14:31
Silni
Pocele su borbe za Mariupolje na prilazima sela Sirokino, doslo je do prve razmjene vatre izmedju Novorusa i snaga koje u oko Maruipolja. Snage Donbasa dovljace tenkove i ostalu tesku artiljriju. Vidicemo u naredni satima kako ce se bitka odvijati...
Препоруке:
49
4
21 четвртак, 04 септембар 2014 14:42
Дринко Кончаревић
Један наш познати шахиста у младости био је познат по рискантним потезима,. У старе дане био је задовољан са ремијем. Кад су га питали зашто тако, одговорио је искуство. Отприлике и Русија има искуство које јој говори да не треба да срља у рат. Зато називати Путина или Русију млитавим факторима није баш паметно. Русији и да је најјача, се не ратује. Русија или Путин избегавају сваку прилику да ратује. е сад шта ће бити јако је тешко казати. До сада су успели.
Препоруке:
55
6
22 четвртак, 04 септембар 2014 14:55
Г.С.
Од украјинске кризе имају користи САД и НАТО,каже Рогозин
Ukrainian crisis benefits US, NATO — Russian deputy
Russian Deputy Prime Minister Dmitry Rogozin says the Ukrainian crisis allows the US to weaken its economic competitor - the European Union
http://en.itar-tass.com/world/748109
Препоруке:
31
4
23 четвртак, 04 септембар 2014 14:58
Херцеговац
@moja ekspertiza
Некада нешто што се ствара 100 година изгори за сат времена.Како то Руси могу да се "прљају украјинштином" кад је то све један исти народ? Што се територије тиче математика је јасна,ако је не контролишу Руси онда ће Амери и неће се ту зауставити.Украјинци су испали покусни кунићи,Америма није успио експеримент обећали су куле и градове а оставили су их голе-босе,без државе,без било какве визије како даље.На другој страни,Руси не нуде шарене лаже него братску помоћ и закопавање ратних сјекира.Од љубави до мржње није дуг пут,Украјинци би за кратко врјеме могли постати западофобични.Нас Србе су убједили да смо криви што су нас бомбардовали и ваљда ће се на евробском путу наћи и нека клаузула по којој морамо платити бомбе које су бацили на нас,тренутно би Србија и на то пристала.
Препоруке:
53
5
24 четвртак, 04 септембар 2014 15:14
ipak...
@Sibirski tigar

Да, слажем се са вама, религија није државни малтер, али ја сам говорио о културном идентитету сваког појединца где профилацију даје свакако и самодоживљавање у религијском смислу сваког појединца понаособ.Спада ту и језик, и национални доживљај, литература на којој смо одрасли, песме које волимо да слушамо, систем вредности и наравно етичке вредности којима стремимо, и тако даље и томе слично.
Са друге стране као верник дужан сам да истакнем да иза комплетне руске државне идеје, од оснивања до данашњег дана стоји православна вера, као саборна сила. Православље је увек, кроз векове, потенцирало јединство делова у целини (и то је уосталом и једна од по(р)ука самог Светог Писма), развијајући идеју од оне Христове заповести: Љуби другог као себе сама! па до установљавања братских помесних и равноправних цркава. Стога је православље и дало велика царства: Византију, Руско, Бугарско, Српско царство, која су могла да укључују једноверне по вери а иноверне по крви.
Препоруке:
35
4
25 четвртак, 04 септембар 2014 15:23
Konfuz ija
Meni se ovde najviše dopada fleš fikcija koju piše Oliver Kromvel. To je budućnost književnosti.
Da, ratna flash fikcija.

A sada imamo i tu čast da čitamo i njegove flash eseje, kao ovaj da treba uvesi vojnu obavezu. Vrh!
To je definitivno pravo rešenje za sve navijače Novorusije. Evo sad idem u VSNATO kasarnu dobrovoljno da me jašu NATOsrpski oficiri.

Evo još jedna genijalna ideja .. hajde da svi postanemo ziloti! U suprotnom svi smo sluge pape...
Препоруке:
7
64
26 четвртак, 04 септембар 2014 15:32
Sibirski tigar
@ipak...

Apsolutno ste u pravu. I ja o tome govorim: Dva mača zajedno. Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril. Dok jedan oslobađa Novorusiju od nATO i Vatikanskog roblja vojno, drugi duhovno osvaja ostatak Ukrajine. U tom svetlu treba gledati čestitku patrijarha Kirila Petru Porošenku za dan državnosti Ukrajine.

Možda će mi neko prigovoriti u vezi vatikanskog nepriznavanja Kosova? Pa odgovor je jednostavan: Oni nas već smatraju porobljenim, a i Islam je veća pretnja.

Zbog toga trenutno islam šitskog tipa, kao i Arapi kao pleme su naš saveznik. Mislim da greše oni koji misle da se samo u Ukrajini rešava sudbina sveta. Pre bih rekao da se to dešava već u Siriji. Ne mogu, a da ne primetim ironiju arapsko-anglosaksonskog odnosa: 'Islamska država' od saveznika, do neprijatelja. Naravno, IS će nestati sa lica zemlje, to je jasno, ali posledice ostaju.
Препоруке:
27
6
27 четвртак, 04 септембар 2014 15:45
thinking maize@ "moja ekspertiza", па "Ruslan" и "Sibirski tigar"
Драги "ekspertu" имате од пре неки дан на сајту "Руског пролећа" ОПШИРНУ АНАЛИЗУ једног руског генерала где пише све о ПРОМЕНИ РУСКЕ ВОЈНЕ ДОКТРИНЕ од 2010, са основним поентама: 1) ИМЕНОВАЊА ГЛАВНОГ НЕПРИЈАТЕЉА Русије и 2) ПРЕВЕНТИВНОГ КОРИШЋЕЊА ТАКТИЧКОГ НУКЛЕАРНОГ НАОРУЖАЊА! Пошто се ради о интервју, који је дао доста ДЕТАЉА, са много разлога претпостављам да су Руси ВЕЋ РАЗРАДИЛИ ту ДОКТРИНУ, да су је ВЕЋ ТЕСТИРАЛИ, извукли ПОУКЕ из својих и туђих пређашњих ИСКУСТАВА и да већ неке њене ДЕЛОВЕ РАЗРАЂУЈУ сад у Новорусији!? А за неки месец ће само бити ФОРМАЛНО ОБЈАВЉЕНА НОВА РУСКА ВОЈНА ДОКТРИНА!? Даље, "Ruslan"-е, Осети су ПРАВОСЛАВНИ народ који припада иранској групи народа и живи на подгорју северног Кавказа!? Сад Ви "tigrе"!? Нађите негде неки детаљнији опис& коментар руске књиге "СТОГЛАВА" из 16-тог века, која се по традицији ПРИПИСУЈЕ ПРВОМ РУСКОМ ЦАРУ Ивану 4-том Рјуриковичу-Грозном, мада ју је вероватно саставио његов васпитач монах Силвестер!? Тамо све пише, па се ПОУЧИТЕ!?
Препоруке:
25
9
28 четвртак, 04 септембар 2014 16:19
Nislija
Putin gubi inicijativu i tempo.Kao u voznji bicikla.I dok ides na ler dobro je.Kad stanes PADAS,LOMIS se i mozes biti ZGAZEN od jacega u saobracaju.
Препоруке:
6
63
29 четвртак, 04 септембар 2014 16:22
boki
mislimda je krenuo sveopsti napad na mauripolje, oko donecka i luganska ,videcemo na sta ce ispasti
Препоруке:
39
4
30 четвртак, 04 септембар 2014 16:30
Slavomir Srpski
Ja licno ne verujem ovim NATO tipovima i ne bih im pruzio ni mali prst! Rusija je morala do sada da nauci da je sve to maslo USA-NATO da pretvore Ukrajinu u NATO dvoriste sa raketnim poligonima, koristeci fasizoidne katolike i pro9testante zapadno od Kijeva kao topovsko meso.

Rusija dana, zapamtimo opvaj datum, IMA mogucnost da to potpuno skrsi presecanjem Ukrajine zapadno od Kijeva na duzini 400km od Belorusije do Moldavije, i da ucini ono sto je ucinila u Gruzijskom ratovanju. Ova primirja samo ce da koristi zapad da zaustavi moguc brz slom Kijeva i da tamo instalira i par hiljada NATO vojnika, pèocevsi od "planiranih vezbi" u seprembru. Ako Putin odmah ne dovrsi slom Kijeva (sto jevojno sada vrlo lako), on ce postati najblentaviji Ivan u istoriji ruskih basni i bajki za malu decu, jer za odrasle nece biti moguce uzimati ga u obzir. Putine, spasi Rusiju i slomi NATO-fasisticku azdaju kao Sv. Djuradj, danas kada to lako mozes!
Препоруке:
22
19
31 четвртак, 04 септембар 2014 17:28
Nislija
Rusija u demografiji 2013 povecanje Tuvinaca Turskog naroda Budisticke vere.Vidi se TENDENCIJA ALBANIZAC
IJE preko vere.Kina opasno racuna na nove teritorije.


https://farm4.staticflickr.com/3875/14906401649_41f83b9a4c_b.jpg


U odnosu na 2012, TFR u Rusiji beleži tek blagi rast 1,691-1,707 dece po ženi.

U Moskvi je porast bio još manji, TFR otišao 1,323-1,328. 2013 je takođe druga godina zaredom u kojoj čečenski TFR nije više najveći u Rusiji. Ta titula sada pripada Republici Tuva na granici sa Mongolijom. Dominatnu etničku grupu tamo čine Tuvinci/Tuvanci, turski narod budističke veroispovesti.
Препоруке:
5
50
32 четвртак, 04 септембар 2014 17:32
Србољуб
@Sibirski tigar

Хришћанска Византија је империја која је најдуже трајала !

Што се тиче Израела морате разликовати Јевреје и Јевреје Ционисте.
Иначе постанак државе Израел је искључиво за Јудаизам. За веру да им је Бог дао ту земљу и да је само њихова. Без те Вере неби је било у неби опстајала. Ја могу да им се дивим на вери са којом раде на томе. Такође сматрам да им вера да су изабрани народ не даје за право да чине злочине које чине.
А што се тиче Бен Гуриона, њему свака част. Али треба да знате да у самом Израелу до пре годину две нисте могли да изјавите да сте Израелац !!!
Препоруке:
16
8
33 четвртак, 04 септембар 2014 17:39
boki
porosenko oce jednostrano primirje,cudi me da nije trazio dok je bombardovao civile, mauripolj mora biti slobodan pre primirja
Препоруке:
37
4
34 четвртак, 04 септембар 2014 17:45
from_HR
четвртак, 04 септембар 2014 17:28 Nislija

Tvoj tekst je gomila gluposti,kakva albanizacija,kakvo teritorijalno proširenje Kine??????????

Tuvanci su autohtoni narod u Sibiru,kao i svaka manjina u Rusiji imaju svoju republiku,inače nikad nisu pravili nikakve probleme nikome,a svakako nisu jedini budistički narod u Rusiji. Kalmiki i Jakuti su isto budisti i brojno puno zastupljeniji,još jedna stvar - Sergej Šojgu je Tuvanac po ocu.Sljedeći put malo pročitaj materiju prije nego počeneš lupetati kojekakve gluposti.


pitanje - našao sam na webu vijest da je ubijen Jaroš,dali mi netko to može potvrditi?

unaprijed hvala
Препоруке:
67
5
35 четвртак, 04 септембар 2014 18:01
Sibirski tigar
@Србољуб

Ne znam šta bi ti rekao na to Sveti Sava. Ili Sebri.
Препоруке:
17
5
36 четвртак, 04 септембар 2014 18:24
Oliver Kromvel
Bataljon Azov je napustio polozaju u predgrađima Mariuopolja,10 km od centralnog dela grada,pozicije istočno od grada sada drze Novorusi.

Izgleda je počelo povlačenja UKropa iz Debeljceva,bataljon Kиевская Русь,je dobio naredbu za povlačenje,takođe su se povukli i bataljon Kijev-2,pod komandom nekog Bogdana Vojčehovskog i bataljon Donbas koji je odstupio jutros.

U boju za Debeljcevo je uništeno 2 tenka 9 oklopnih vozila,3 pešadijska vozila 2 minobacača,12 običnih vozila i 25 Ukropa.Ukropi se povlače,severo-zapadno od grada.

Naselja Жёлтое и Красный Яр,su očišćena a i uništene su diverzantske grupe,koje su pokušale da miniraju vazne objekte i infrastrukturu.

Posebno je zestoko u rejonu naselja Победа и Дмитровка,do sada je uništeno 9 tenkova 14 BMP i BTR vozila,30 automobila,uništen je i raketni sistem TAČKA-U kao i 60 Ukropa.

Novorusi nastupaju i u rejonu Безымянного и Красноармейского,zauzeli su delove naselja Широкино-Коминтерново.
Препоруке:
62
4
37 четвртак, 04 септембар 2014 18:51
Г.С.
Словенија је против нових санкција Русији.


Additional European Union’s sanctions against Russia might have an extremely detrimental effect on the national economy of Slovenia, Ales Cantarutti, the chairman of the Slovenian Trade and Industry Chamber, said on Thursday.
“I believe that the price of this crisis for Europe will be extremely high in the end,” Cantarutti said.
Under such scenario, Slovenia’s pharmaceutical company Krka and manufacturer of household appliances Gorenje may be hit by the sanctions. Both companies account for half of total Slovenian products exported to Russia.
http://en.itar-tass.com/world/748169
Препоруке:
32
5
38 четвртак, 04 септембар 2014 18:54
Србољуб
@Sibirski tigar

Нисам рекао да се дивим Јудаизму него вери, посвећености, тих људи у њега, ако уочавате разлику.

Свети Сава и Свети Срби од нас очекују да са таквом и још већом вером сведочимо нашу Православну Веру.
Да са таквом и још већом вером бранимо Србију.
Тако су је они бранили и нам оставили.

Већина нас, укључујући и мене, им није ни за ноге опрати а камоли поредити се са њима. Биће нам тешко пред њих изаћи када дође време.

Остало што сам написао је јасно и тачно. Можете проверити.


извињавам се на приватизацију НСПМ-а

свако добро желим
Препоруке:
27
5
39 четвртак, 04 септембар 2014 18:58
Radovan
Sve te pretnje sa sankcijama su prazne ( pucanj u sopstveno koleno, kako se to moderno kaže ), jer kada one budu (ako budu ) dale efekat, Novorusi će biti negde na (oko)granice sa Poljskom.Sada još uvek prazno prete i pričaju na sva usta ( na kraju krajeva to im je posao)kako će oni ovo ili ono!!!
Da se zbuni i uzbudi sva javnost. Sva sreća je da
onaj kome je to upućeno, zna tačno kakva je situacija. Pre mesec i kusur dana napisao sam da je Ukrajina pukla.Koliko sutra biće bežanija preko Dnjepra.
Brilijantno izvedeno a ostali će samo pričati i izčavati.
Препоруке:
37
4
40 четвртак, 04 септембар 2014 19:04
Ruslan
Neko me je isprozivao da su svi Osetini pravoslavni -Otkad je Osetin po imenu Aslan Mamedov, inace dobrovoljac u Donbasu, pravoslavac? Osetini su mahom pravoslavni, sa manjinom od 20% muslimana. A Ceceni su muslimani. A vole Rusiju i ginu za nju u Ukrajinio. To je vece od vere i etnogenetskog porekla. Posto sam u Rusiji mnogo cesto, licno poznajem kosooke Ruse, velike patriote. I to nista nije cudno. Kad moze crnac u Americi da place dok sviraju njihovu himnu,sto ne bi mogao to da radi i neki Tatarin, Osetin, Cecen, Burjat, Nenac dok sviraju rusku himnu.
Pozdrav za ANR, gazi do pobede, kakvi pregovori, oni su u rasulu. Do Tiraspolja, NEMA STAJANJA!
Препоруке:
55
5
41 четвртак, 04 септембар 2014 19:16
Ко им верује није нормалан
Мислим да их Запад лаже, да добије у времену, убаци НАТО војску широм Украјине и заврши крње изборе у своју корист који ће онда важити за све и цео свет.
Препоруке:
27
4
42 четвртак, 04 септембар 2014 19:18
Г.С.
Русија се нада да ће Кијев показати наклоност према Путиновом мировном плану,који је избалансиран јер не даје предност ниједној страни.
Russia hopes Kiev shows goodwill for Putin’s plan on Ukraine settlement
Federation Council Chairperson Valentina Matviyenko described Putin's peace plan “as balanced because it does not give unilateral advantages to any party”
http://en.itar-tass.com/russia/748176
Препоруке:
13
8
43 четвртак, 04 септембар 2014 19:25
Sibirski tigar
SAD pripremaju nove sankcije za Rusiju. Dakle stvar se nastavlja...

I uopšte ovo nije borba za Ukrajinu ovo je borba za Evropu. Dolazeći dani će pokazati kako će se ponašati EU.

Verujem biće podeljena. To je nova linija fronta. Jer anglosaksonci ne misle da odustanu. Možemo samo poželeti sreću Škotskoj republici za 10-tak dana. Što su sitniji, to je nama bolje.

A i Depardje je sačuvao obraz Francima, posle jučerašnje odluke frac. predsednika Olanda da ne isporuči onaj nosač helikoptera Rusiji.
Препоруке:
36
4
44 четвртак, 04 септембар 2014 19:25
Anka Krajina
@ from_HR
pitanje - našao sam na webu vijest da je ubijen Jaroš, da li mi netko to može potvrditi?

Zasad nema potvrde te vesti. Pregledala sam RIA novosti, ITAR-TASS, Izvestija, rusvesna.ru i nigde ni slova o tome. Sačekajmo.
Препоруке:
25
4
45 четвртак, 04 септембар 2014 19:40
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Kremlj pokazuje, meni nerazumljivu, bolećivost i razumevanje prema ukrajinskim provokacijama, podvalama, pokvarenosti i lažima, zašto su oni vredni tolike poštede?!


Slava Rusiji!!
Препоруке:
31
4
46 четвртак, 04 септембар 2014 19:49
Г.С.
Русија позива САД и ЕУ да подрже напоре да се прекине ватра у Украјини.
Russia urges US and EU to support efforts to cease fire in Ukraine
Russia’s Ambassador to OSCE Andrei Kelin says Vladimir Putin's initiative is designed to help Kiev and Ukraine’s south-east to coordinate necessary actions to deescalate the situation in Ukraine
Russia hopes the United States and the European Union will support efforts to cease fire and start a national dialogue in Ukraine by concrete deeds, Russia’s Ambassador to OSCE (Organization for Security and Cooperation in Europe) Andrei Kelin told an OSCE meeting on Ukraine on Thursday.
“The final agreements between Kiev and representatives of south-east Ukraine could be reached and fixed at the Contact Group’s meeting on September 5,” Kelin said.
http://en.itar-tass.com/russia/748178
Препоруке:
15
5
47 четвртак, 04 септембар 2014 20:01
катана
Поршенко ће потписати прмирје јер му је војска у распаду. Ово је замка на коју Руси не би требало да наседну јер Запад тражи начина да обнови и опреми и спреми украјинску војску која ће, као и Хрвати у "Олуји", напасти уз помоћ НАТО-а чим им се пружи прилика.
Препоруке:
41
3
48 четвртак, 04 септембар 2014 20:12
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Ruslan

Kvaka je u tome sto Rusija kao istinska imperija veoma uvvazava sve svoje saveznike, pa bili oni veliki i mocni kao Iran, ili mali kao Osetija. Svaki covek, bio pravoslavac, musliman, brat po krvi, ili jeziku savrseno mozze da oseti ko mu pomaze, a ko ga iskoristava i maltretira.
Препоруке:
29
1
49 четвртак, 04 септембар 2014 20:20
Србољуб
Дошло се до једне од расксница у непрекидном рату Европе против Русије.

Англоамери су мање или више дошли до тачке са које се тешко вратити. Има отпора па је потребан опет неки догађај као обарње путничког авиона да би смањила отпор интензивирању сукоба у својим редовима. Можемо тако нешто очекивати.

Друга страна је била одмеренија па има могућност да стане. Питање је да ли јој се то исплати и да ли треба да настави да експлоатише успехе на терену. Мислим да су склонији миру уз извесну корекцију линије разграничења.
Ипак и они показују спремност за наставак причама о референдумима у осталим републикама или причама о тактичком нуклеарном наоружању.

Мислим да win-win решења у овом тренутку нема.

У сваком случају за нас Србе приближава се време када ћемо морати да бирамо страну.
Империја каже "ако ниси са нама онда си против нас" а
Русија каже "ако ниси против нас онда си са нама".
Слободном човеку је избор једноставан.
Да ли смо ми слободни људи ?
Препоруке:
39
1
50 четвртак, 04 септембар 2014 20:34
thinking maize@ teoreticar zavere i blagi paranoik@ Ruslan
Написасте: "Kvaka je u tome sto Rusija kao istinska imperija veoma uvvazava sve svoje saveznike, pa bili oni veliki i mocni kao Iran, ili mali kao Osetija.", при чему сте само ДЕЛИМИЧНО у праву!? Наиме, Северна Осетија је једна од РЕПУБЛИКА у оквиру Русије, док је Јужна Осетија била аутономна област у оквиру совјетске Грузије!? Пошто су Грузини почетком 1990-тих исказали необично јак национализам, делом и шовинизам, тадање грузинске АУТОНОМИЈЕ Абхазија и Јужна Осетија ПРОГЛАСИЛЕ су ОДЦЕПЉЕЊЕ од Грузије и успеле да је победе, па су Руси ту наступили као миротворци!? И то је све ишло тако док Сакашвилијеви NATO Грузини нису кренули на Јужну Осетију, наравно нахушкани од Амера, при чему су гађали и руске миротворце, нашта су их Руси ЗГАЗИЛИ за ТРИ ДАНА дошавши надомак Тбилисија!? После тога су те две одцепљене Републике прогласиле НЕЗАВИСНОСТ, коју је Русија ПРИЗНАЛА!? Нисам сигуран дал је timing баш овакав, али оно што је сигурно ЈУЖНА Осетија је НЕЗАВИСНА, а Северна је ДЕО Русије!?
Препоруке:
19
2
51 четвртак, 04 септембар 2014 20:50
ел србињо
надам се да је Јарош жив и здрав. од њега у овом украјинском расулу проруси могу имати само користи.
Препоруке:
22
2
52 четвртак, 04 септембар 2014 20:55
Алекса
Убијање и рат у бившој Украјини, који би увукао и Русију, је главни циљ центара моћи који користе Америку и њене "савезнике"-лилипутанце за своје злочиначке циљеве. Русија је довољно јака да избегава такав развој догађаја, а гашење рата би била њена победа. Колико је то сада извесно, уопште не може да се оцени. Са друге стране се налазе ликови, који теже да остваре своје месијанистичке снове о власти над свим народима и при томе не презају од смрти стотина хиљада, ма и више ако буде потребно.
Без обзира колико је то далеко, Русија мора да истрајава да ради на поларизацији између атлантске Европе и европске Европе и помагању те друге. Без тога биће изложена непрестаном и исцрпљујућем хушкању и уједању на западним границама Руског света. А то није здраво, не само економски, безбедносно... али ни за свест народа. Европа, слободна од каубојштине и лихвара је важан услов стабилности Русије.
А Новорусија од Донбаса и Харкова до Одесе и Придњестровља постаје стварност и сидро Руског света.
Препоруке:
37
1
53 четвртак, 04 септембар 2014 21:20
Doni
Ozbiljno sumnjam da je Nislija Albanopolis.Moze li mi neko od starijih komentatora to potvrditi i objasniti zasto se krije.
Препоруке:
27
2
54 четвртак, 04 септембар 2014 21:24
Г.С.
Планиран је састанак између председника Кине и САД.Зна се да Кина подржава престанак рата у Украјини и да њен утицај може бити веома велики.

US aide Susan Rice heads to China to smooth way for Xi-Obama summit
A top foreign policy adviser of US President Barack Obama will visit China on Sunday to try to contain tensions between the two nations ahead of a summit between Obama and President Xi Jinping.
Препоруке:
14
1
55 четвртак, 04 септембар 2014 21:28
Anka Krajina
Ili su Porošenku odbrojani dani ili su mu dali instrukcije da pristane na pregovore i proglasi primirje, kako bi pridobili malo vremena.
Jedino tako se može tumačiti njegov nagli zaokret i prihvatanje ponuđenog.
Ukoliko bi se Porošenko ipak odlučio za mir biće zamenjen u roku odma' a na njegovo mesto će postaviti agresivnijeg jastreba, koji će biti spreman pokrenuti još krvaviju orgiju na Istoku.

Ostaje nepoznanica čime će Amerika naterati Evropu na poslušnost.
Препоруке:
28
1
56 четвртак, 04 септембар 2014 21:30
Anka Krajina
@ Doni
sumnjam da je Nislija Albanopolis

Nije.
Препоруке:
17
1
57 четвртак, 04 септембар 2014 21:41
Алекса
за "Анка Крајина".
Не наседајте.
Поздрав.
Препоруке:
5
1
58 четвртак, 04 септембар 2014 21:41
Sibirski tigar
@Anka Krajina

Mislim da grešite. Mogu staviti umesto Porošenka ne jastreba nego i goluba, ćurana, gusku, orla... svejedno. Priča sa Luganskom i Donjeckom republikom se završava tako što će Novorusija ostati - zauvek.

Front se širi dalje u dubinu Evrope...
Препоруке:
25
1
59 четвртак, 04 септембар 2014 21:56
Херцеговац
@Anka Krajina
Добра констатација,по мом мишљењу Порошенку и тој комплетној операцији су дани одбројани.Коме шта Порошенко има да понуди? Народу ништа.НАТОвцима је безврједан,примирје му је смртна пресуда јер како ће оправдати рат који је изгубио,прије војне интервенције имао је бољу преговарачку позицију.Рат му је смртна пресуда јер му је армија до ногу потучена.Неби му био у кожи.Ако којим случајем дође до примирја најдаље трећи дан сви преживјели фашисти ће му доћи наоружани на мајдан.
Препоруке:
24
1
60 четвртак, 04 септембар 2014 22:26
Алекса
за "Херцеговац".
Операцију пацификације и разарања Донбаса није почео Потрошенко, већ Турчинов. Још боље од њега је закривен Тјахнибок, чија "Свобода" потихо од доле учвршћује стање на терену, након фебруарског преврата. Трећи је Јацењук. А Потрошенко је истурен, између осталог и баш зато да се та тројка мање види.
Препоруке:
23
0
61 четвртак, 04 септембар 2014 22:31
Г.С.
Одлична руска шала на рачун НАТО.

‘Most convincing evidence’: Russian embassy trolls NATO with toy tanks
Some of Russia’s diplomats have joined a digital diplomacy row as they trolled NATO by “leaking” on Twitter the alliance’s “most convincing evidence” of Russian troops’ alleged presence in Ukraine.

The Twitter account @RussEmbassyUAE, which is the official Twitter of the Russian Embassy in the United Arab Emirates, posted a picture of tiny toy trucks, tanks and armored vehicles all lined up on the ground, with the words: “#NATO's latest evidence of #Russian armor invading #Ukraine has been leaked! Seems to be the most convincing ever!”
This is evidently a response to NATO’s release of satellite images described as a “proof” of Russia’s military involvement in Ukraine.


http://rt.com/news/185148-russian-embassy-nato-trolling/?utm_source=browser&utm_medium=aplication_chrome&utm_campaign=chrome
Препоруке:
18
0
62 четвртак, 04 септембар 2014 23:12
Љ
Комисија у Бриселу у поверљивом извештају сматра да би, у договору с међународним партнерима, Русији могао да се забрани приступ међународним или културним догађајима, као што су трке Формуле 1, клупска европска фудбалска такмичења или Светско фудбалско првенство које 2018. треба да се одржи у Русији.
Значи Русија организује Светско фудбалско првенство 2018 али Комисија у Бриселу брани земљи домаћину да учествује на њему!
Препоруке:
20
0
63 четвртак, 04 септембар 2014 23:16
Doni @ Hercegovac
Potpuno ste u pravu sve su Ankine konstatacije dobre kada bi Porosenko bio sam svoj gazda.Uvek kada napise Porosenko neka zamisli Merkelovu i Nemacki interes pa joj nece biti nepoznanica cime ce Amerika naterati Evropu na poslusnost.Kada bude tako razmisljala znace da nicim nece moci da je natera.Sto se tice Porosenkove pregovaracke pozicije on nije imao nikakvu poziciju pregovaraca pre intervencije jer su njega Nemci postavili posle intervencije koju su izazvale Anglo-Americke obavestajne sluzbe.Da su fasisti prezivjeli ne bi ni bilo primirja.Zahvaljujem se Anki na informaciji u vezi sa Nislijom jedino mi nije jasno na sta se odnosi komentar Alekse Anki Krajini "Ne nasedajte".Nije li se zvao Aleksa lik iz drame "Sreski spijun" izvinjavam se sto sam mu zaboravio prezime pa molim starije komentatore ako znaju da me obaveste.Pozdrav za Anku.
Препоруке:
11
0
64 четвртак, 04 септембар 2014 23:27
Sibirski tigar
Za malo bolje rasvetljavanje uzroka krize u Ukrajini:

http://www.crveneberetke.com/nacizam-za-neupucene/
Препоруке:
10
0
65 четвртак, 04 септембар 2014 23:36
setio sam se
Drama "Sumnjivo lice" od Nusica a sreski spijun je Aleksa Zunjic
Препоруке:
11
0
66 петак, 05 септембар 2014 00:16
Doni @ Sibirski Tigar
Tigre,oladi malo.Nemci su proziveli to nacisticko iskustvo i preziveli.Hitlerovo nasledje od tehnologije,ljudi i najmanje ideologije su preuzeli preko okeana uz pomoc Engleza i Vatikana pa ako je i njima stalo da prozive to isto na dobrom su putu ali nema garancije da ce preziveti.Nemci to odlicno znaju i mogu da garantiujem da nece biti u njihovom drustvu jer bombe i granate su padale na njihove oceve i dedove i nije to tako davno bilo.
Препоруке:
6
0
67 петак, 05 септембар 2014 02:59
Србин црнац, атеиста
Ruslan
Svaka cast panslavizmu i pravoslavlju, ali Rusija je iznad toga! ... Sve je u interesu i u tome da li zelis da ti gospodar bude Sotona iz Bele kuce (citaj NWO i Svetska vlada u senci)ili hoces da budes slobodan i da te postuju!
Мислим да за објашњавање стања у светским односима и њиховог стварног узрока није потребно додавати некакве НВО када су нам кривци и узроци толико очигледни и пред очима (САД и њена светска доминација, империјализам са Запада и корпоративни фашизам, симбиоза корпорација и власти- Мусолинијева дефиниција фашизма). Утолико пре што постоји одлично поткрепљена историјска константа западног империјализма и експанзионизма од 500г, ако узимамо само нови талас или преко 2000г. с првим таласом (римско царство и Ватикан, прве инкарнације истог). Тако да нема никаквог НСП, то је стари светски поредак, римско-англоамеричког типа. Термин НСП је измислио Џорџ Буш први, а у теорију завере претворио познати провокатор Алекс Џонс после 11. септембра.
Препоруке:
5
2
68 петак, 05 септембар 2014 03:12
Србин црнац, атеиста
Sibirski tigar
@ipak...

Nikad nijedna Imperija nije nastala na religiji. NIKAD. Zbog toga, religija služi samo kao sredstvo napada na NEPRIJATELJA.
Нисте у праву. Религија не служи само за напад на непријатеља. Религија је друштвено озваничавање вере, а вера би требала бити комбинација културе, традиције и народних/људских вредности. Тема је превелика али вера+религија и манипулација истом није иста ствар.
Препоруке:
3
1
69 петак, 05 септембар 2014 03:29
Србин црнац, атеиста
Што се тиче англосаксонаца и њихових метода потпуно се слажем, све вештачке арапске државе сев.Африке и блиског истока заједно са Израелом су британске и француске колонијалне творевине и управо англосаксонци диригују вештачким сукобом на светој земљи, њихов циљ= стварање константне нестабилности и спречавање економског развоја.
Препоруке:
5
0
70 петак, 05 септембар 2014 04:10
Србин црнац, атеиста
Sibirski tigar @ipak...

Slovenstvo i pravoslavlje. Lažna je teza neupućenih da se to dvoje isključuje. To se međusobno dopunjuje. To su i shvatili pametni ljudi u Rusiji: Putin i patrijarh Kiril.
Слажем се, православље се може посматрати у смислу цивилизације, дакле ширем смислу од религијском. Без обзира на верска убеђења себе сматрам делом православне цивикизације. Под тим подразумевам припадност хеленској и византијској култури, наслеђу грчке филозофије која је претеча православне културе, неоплатонизму и хришћанском гностицизму (који су теолошки сузбијени али су као суштина преживели и саставни су део наше цивилизације), у томе видим метафизичку вредносну раван, аскетску таму цркава и фресака која те привлачи да емоцијама видиш суштину и дубину за разлику од римске-католичке цивилизације која има само фасаду, спољну лепоту и форму али нема дубину ни суштину, нема метафизичку раван већ је само институција за стварање и одржавање моћи.
Препоруке:
6
0
71 петак, 05 септембар 2014 04:47
Србин црнац, атеиста
Као "велика сила" коју је Путин назвао највећом државом они морају имати посла с Русијом и можда је руски утицај био важнији за њихов став.
Препоруке:
4
0
72 петак, 05 септембар 2014 08:35
Karl Marks-naš duhovni vođa
Rusija je izbušila Ukrajinu kao što je USA izbušila SFRJ, sve po istom receptu, a onda ovi naši "vojni oficiri" pričaju o taktici, obuci,moralu,tehnici, trla baba lan da joj prođe dan.

"Stvari se rešavaju u kafani, ko plati više" - najmoćnija vojna strategija i najveća tajna veštine ratovanja.

Izvinite "vojni oficiri" ali mlatite praznu slamu već 70 godina.
Kod tehničara je uvek 2+2=4, a kod filozofa je uvek 3 (gubitak) jer je fantazirao 5. Zato je Tito dovodio filozofe u armiju, pa se Armija raspala iznutra, pre nego što se zapucalo u Sloveniji.

U vojsku se ama baš ništa ne razumem, ali izdajnika i štetočinu vidim na kilometar i još iza brda. Izdajnik je i debil.
Препоруке:
2
2
73 петак, 05 септембар 2014 08:52
сељак беземљаш
Поштовани господине Кромвеле. Недостају ваши коментари. Јавите се.
Препоруке:
3
0
74 петак, 05 септембар 2014 09:02
Алекса
за "...атеиста".
-Религија је друштвено озваничавање вере, а вера би требала бити комбинација културе, традиције и народних/људских вредности.
можда "би требало" да се учини мали напор и проба са "вера је..."?
питање вере, успут дотакнуто и посматрано једино у друштвеном аспекту, уопште суштински не излази из предложеног појма религије - шта ће Вам тада уопште појам вере? није ли то беспотребно множење назива?
Препоруке:
0
1
75 петак, 05 септембар 2014 09:04
Anka Krajina
@ Sibirski tigar
Mogu staviti umesto Porošenka... svejedno. Priča sa Luganskom i Donjeckom republikom se završava tako što će Novorusija ostati - zauvek.
Front se širi dalje u dubinu Evrope...

Sinoć odoh sa "ratišta" malo ranije zato vam tek sad odgovaram.
Očigledno ste površno pročitali moj komentar.
Ja ne govorim o porazu vojske Novorusije već o produžetku ratnog sukoba.
Za Amerikance je rat prevashodno veliki biznis. Njih ne košta ništa a mogu dobro da zarade. A Ukrajina je za njih samo jedan u nizu poligona.

Podeljenost NATO članica oko sukoba u Ukrajini je vidljiva od samog početka ali je veliko pitanje ima li Evropa dovoljno snage i volje da se odupre zahtevima Amerike. O tome govorim.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер