петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Медијски „плурализам“ у обожавању Вучића

Kоментари (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 26 август 2014 14:38
хе, хе
Одлично их је раскринкао. Свако пише оно што одговара његовој читалачкој групи, а заједничко им је што и једни и други величају АВ-а, само једни са "европске", а други са "патриотске" позиције.
Препоруке:
132
3
2 уторак, 26 август 2014 14:47
Владимир
Једно велико БРАВО за текст.
Препоруке:
123
2
3 уторак, 26 август 2014 14:52
thinking maize или о БУДУЋЕМ НОВОМ ПОЧЕТКУ СРПСКОГ "новинства"!?
A онда кад Србија буде била у НУЛТОЈ ГОДИНИ (парафраза наслова познатог филма "Немачка, нулте године") и када СВЕ БУДЕ БИЛО ЗАПОЧЕТО ИЗНОВА, онда, онда ће КАО И У СВИМ НОРМАЛНИМ ЗЕМЉАМА, као и што се радило у Србији НЕКАДА, "печење" новинарског ЗАНАТА да буде ЗАПОЧИЊАНО од места КОЛПОРТЕРА! Нема ништа ФПН, ништа ФОН, философија, право, "Мегатреш", далеко било! Буразеру и селе, ако ош у новинаре, ПРВО на УЛИЦУ да ПРОДАЈЕШ НОВИНЕ, а ОНДА, кад тако ИСПЛАТИШ ТВОЈ СТУДЕНТСКИ КРЕДИТ, онда ћеш да идеш да ЗАМЕНИШ Владу Кривокућу и да нас ИЗВЕШТАВАШ пошто лукац, бели, онај други и праза, па пошто купус, шангарепа, а Бога ми и КОМПИР! После тога идеш да извештаваш са дербија ТРЕЋЕ БЕЈОГРАДСКЕ ЛИГЕ и да бегаш заједно са судијом кроз родне кукурузе Великог Мокрог Лука& Мале Моштанице, Бегаљица& Петровчић обашка! Ееее, онда БЛИЗУ ТВОЈЕ 40-те, ТЕК ОНДА ВИДИШ ШТА је КАНЦЕЛАРИЈА, али тек мало ујутро, док ти дају задатак да интервјуишеш новог председника СО Нови Београд, иначе КАНДИДАТА ГРУПЕ ГРАЂАНА!
Препоруке:
74
9
4 уторак, 26 август 2014 15:00
nenad
zasto da ne obozavamo Vucica. Prvi politicar posle 1804. koji je stvarno ucinio nesto za nas. Ja ga obozavam, kad sam deprimiran gledam njegovu sliku. On ima snagu za buducnost.
Препоруке:
14
152
5 уторак, 26 август 2014 15:17
SuperBad
@nenad
I od njegove se price mleko brze ukiseli?
Препоруке:
128
2
6 уторак, 26 август 2014 15:23
racel
Ovaj sto se sada podpisuje kao Nenad, to je isti sto se ovde predstavljao kao marko gej.Ne lajkujte ga, on je cinik i provokator.
Препоруке:
72
4
7 уторак, 26 август 2014 15:29
Veljko D
@nenad
"kad sam deprimiran gledam njegovu sliku"
Sve vise verujem da je ovaj Nenad neki šaljivdžija koji nas "pali" na ovom sajtu. Mozda je isto kao i mi protivnik Vučića, ali vidi da od ove naše borbe ima slabe vajde, pa hajde da se barem malo šalim.
Препоруке:
81
2
8 уторак, 26 август 2014 15:51
...
Свака част. Најбоље је оно за Информер и Вучићевића. Овакви текстови представљају светло у нашој медијској тами.
Препоруке:
59
3
9 уторак, 26 август 2014 16:44
Jasna
A kad su to mediji u Srbiji druacije izvestavali?
Pa za vreme DOSovaca je bilo jos i gore.Bio samo onaj Nacional koji je raskrinkavao DOSovske afere ,al su ga brze bolje ugasili.Jos je najvise kritickih tekstova i novina bilo za vreme Milosevica ,ali ga Djindjic, Kostunica i ostala DOS bulumenta proglasise diktatorom.
Препоруке:
43
49
10 уторак, 26 август 2014 17:04
Рђосав
- Вучић је мало дете у односу на Ђинђића и Коштуницу.
Препоруке:
17
96
11 уторак, 26 август 2014 17:50
Драгославић
Причајте са људима око себе, скрените им пажњу, покажите и докажите им. Ја сам свима око себе говорио зашто треба гласати за Двери. Причајте, кад већ нисмо наоружани користимо реч
Свети Павле је користио Божију реч као мач а веру као штит и срушио је Римско царство.
Препоруке:
37
17
12 уторак, 26 август 2014 18:03
Форевер Јанг
Зато покретање макар штампаног недељника мора бити примарни задатак патриотског блока уколико желимо да се наша реч чује. Без тога ...

Нашу медијску сцену окупирао је запад који уништава Србију и Србе. Мене одавно занима шта по том питању ради Русија? Промена медијске сцене се не може урадити изнутра. Мора да постоји неко моћан, јер моћни поседују медије. Русија ми по том питању делује доста индиферентна. Можда ће звучати грубо, али као да нас је препустила западним обавештајним службама. Зашто нам Русија не помогне да отворимо један ТВ канал? Једне новине? Не мора више, само по једне. Русима АВ АВ не сме да каже ЊЕТ, ако га притисну. Овако и Русија индиректно учествује у његовојх промоцији.
Препоруке:
52
3
13 уторак, 26 август 2014 18:03
Бошко
Драгославић Причајте са људима око себе, скрените им пажњу, покажите и докажите им.Да ли ти знаш да је највећа "увреда" за човека да му кажеш да не мислиш исто као он. Вучић за своје присталице има најниже слојеве необразованих, неписмених, који уз партијско профитерску "екипу" која прелеће из једне у другу партију на власти чине "темељ" народњачке подвале.Најупечатљивије испитивање јавног мњења ми је било из Милошевићевог "времена" када су питали неписменог Рома шта он мисли: "Шта има везе што на знам да читам и пишем" "Само ми покажи где са заокружим Милошовић.Утицај двогодишње свакодневне серије "Вучићеве бајке" је оставио такве последице на психу неписмених, необразованих и народњачких партијских профитера да су они постали "људи са којима се не може разговарати" (c) Don Vito Corleone
Препоруке:
40
6
14 уторак, 26 август 2014 18:24
sima
tri puta je bilo bolje stanje za vreme kako neki kazu dos-a.Samo ne znam kog dosa,jer je sps vec 6 godian na vlasti.A bogami i sns evo vec druga godina kako ovu zemlju cini boljom.Ova jasna je dokaze ostrascnosti prema dosu.Pa jedan nacional koji se starno jeste bavio dosom tj.djinjicem svrstava u nase novine.NACIONAL SU HRVATSKE NOVINE I DAN DANAS POSTOJE!!
Препоруке:
30
6
15 уторак, 26 август 2014 19:46
Jasna@Sima
Nije to taj "Nacional",kako mozes da pricas o necijoj ostrascenosti kada si za vreme DOSa ili bio mnogo mali,ili si ga prespavao?
Препоруке:
9
28
16 уторак, 26 август 2014 20:28
Обсервантес
Мануфактура владавине, и то она најпримитивнија, уз помоћ „медијске штаке“ је смисао сада већ дводеценијског политичког вођења Србије. И то г. Пиваш до детаља дефинише. Што рече г. Ђикић, нама је циљ пут. Ми у ствари путујемо. Ми смо бре сви туристи. У чему је туристички штос ( што је изум политичара у Србији) : ти путујеш а стално си у месту. Па „царево ново одело“ је за ово новоеволутивно смрзавање свести већ у каменом добу. Значи, кад те странац пита шта си? Ти кажеш „вечити туриста“! Разумеће, да си Србин. Ако се уз то и насмеје незамерите му. Биће да је искрен човек на прву лопту. А признаћете и то је данас права реткост.
Препоруке:
31
1
17 уторак, 26 август 2014 21:27
Александар Вучић је добио плебистицитарну подршку на изборима...
Неки га могу и не вољети,неки се не слажу са његовом политиком, неки ово, неки оно, али чињеница је да Александар Вучић добио апсолутну подршку народа на демократски, легалним и легитимним изборима и да ужива легитимну подршку народа.Значи аутор се може и не слагати са политиком Александра Вучића, али мора сам себи признати да је Александар Вучић изабран од народа, да је добио плебистицитарну подршку за оно што ради и то на демократским изборима.Значи већина је ЗА оно што Александар Вучић политички ради?!
Препоруке:
10
58
18 уторак, 26 август 2014 21:27
sima@jasna
totalno je nebitno gde sam ja bio tad i koliko sam imo godina.Sustina je sadasnjos i vasa sadasnja ostrascenost koju pokazajute u sovjim komentarima.Covek napise tekst i ukaze na probleme ove vlasti.Vi pricate o djindjicu,ali kolumbo taj covek je ubijene pre 10 godina.O kostunici?ko to bese?onaj sto danas ima 75 godina i zapad ga je odavno politicki ubio?koga to interesueje vise? danas su na vlasti losi momci koji sprovode vama mrski neoliberalni koncept.Ali to nije nista binto,samo da nisu zuti.A bice zuti opet na vlasti,zapamtite sta sam rekao.
Препоруке:
24
12
19 уторак, 26 август 2014 21:52
Због чега сматрам Александра Вучића добрим политичаром
Због чега сматрам Александра Вучића добрим политичаром, и због чега се слажем са његовом политиком коју води?
Зато што води политику мира, стабилизације,политику неострашћености,политику која искључује ратне опције, политику која је за слогу,сарадњу,интеграције на регионалном,европском и свјетском нивоу.Политика Алекснадра Вучића је политика која ми се највише свиђа, јер у тој политици видим велику шансу за политички савез, политичку интеграцију,сарадњу и најбоље политичке и људске односе на релацији Босна и Херцеговина (цијела БиХ не само Република Српска) са Републиком Србијом.То је та политика која је и моја политка и полтичко опредјељење.Не сеператизам само Републике Српске према Србији,већ приближавање и сарадња цијеле БиХ и Србије.Зато Миле Додик није мој фаворит,јер вуче према Србији само Републику Српску а ја бих сарадњу цијеле БиХ са Србијом,политички савез и интеграције са свим народима у БиХ,не само Србима, нарочито и муслиманима .
Препоруке:
3
78
20 уторак, 26 август 2014 22:27
Jasna@Sima
Ja cu da pisem o cemu god i o kome god hocu(dokle god mi to bude dozvoljeno ovde),valjda cu tebe da pitam za dozvolu?
A ti ako ti se ne svidja moje pisanje slobodno ga preskoci ok!
Kad ti budes cenzor ili vodio negde uredjivacku politiku onda ces moci da odredjujes sta ce ko da pise i o kome ,ili ces moci da zabranjujes i seces makazama ono sto ti nije po volji,a ovako mozes samo da biras izmedju citanja i preskakanja,a ako vec komentarises neciji komentar onda se potrudi da baratas cinjenicama,a ne dezinformacijama.Po tvojim komentarima zakljucujem( da si mlad i nezreo, a vec nadobudni DSSovac)te ih ne citam ,ne interesuju me,sem kad mi se licno obracas i iznosis netacne cinjenice.
Препоруке:
7
34
21 уторак, 26 август 2014 23:14
thinking maize
СЛАБО и МЛАКО! "Драги наши" "назадњачки" БОТОВИ, ако хоћете да видите ШТА ЈЕ ПОСВЕЋЕНОСТ ВОЂИ, угледајте се на "Слобисте" (запазих "Don Corosia" и "Jasnu" са или без*)!? Вођа им је више од 11 мртав, а они га бране! Ако се и не слажем са њима, то МОРА да СЕ ПОШТУЈЕ! А Ви, "драги наши" "назадњаци", све само по "философији" "у се, на се и пода се"!? Него ШТА ЋЕ Ваш Вучко, ако дође до оног "неста пара", НЕСТА и БОТОВА!?
Препоруке:
36
9
22 уторак, 26 август 2014 23:44
Bez cenzure ka dijalogu protiv monologa jednoumlja
Jasna
Ja cu da pisem o cemu god i o kome god hocu(dokle god mi to bude dozvoljeno ovde),valjda cu tebe da pitam za dozvolu?
A ti ako ti se ne svidja moje pisanje slobodno ga preskoci ok!
Kad ti budes cenzor ili vodio negde uredjivacku politiku onda ces moci da odredjujes sta ce ko da pise i o kome ,ili ces moci da zabranjujes i seces makazama ono sto ti nije po volji,a ovako mozes samo da biras izmedju citanja i preskakanja


Jasna podržavam tvoje pravo na slobodu mišljenja, kao protivnik jednoumlja i cenzure.Cenzuru vrše samo oni koji se boje argumentovanog dijaloga (ne računam u cenzuru komentare koji su stvarno vulgarni,psovački i tome slično).Komentari sa različitim mišljenjem su prihvatljivi i stvaraju dijalošku atmosferu, cenzura kada se dopušta samo jedna tip komentara (konretno oni protiv Vučića) čine svaki sajt dosadnim i ljudi takve sajtove izbjegaju.Od istomišljenika nemaš šta naučiti u jednoumlju.-
Препоруке:
7
23
23 уторак, 26 август 2014 23:47
Vođa će uvijek biti
thinking maize
СЛАБО и МЛАКО! "Драги наши" "назадњачки" БОТОВИ, ако хоћете да видите ШТА ЈЕ ПОСВЕЋЕНОСТ ВОЂИ, угледајте се на "Слобисте" (запазих "Don Corosia" и "Jasnu" са или без*)!? Вођа им је више од 11 мртав, а они га бране! Ако се и не слажем са њима, то МОРА да СЕ ПОШТУЈЕ! А Ви, "драги наши" "назадњаци", све само по "философији" "у се, на се и пода се"!? Него ШТА ЋЕ Ваш Вучко, ако дође до оног "неста пара", НЕСТА и БОТОВА!?


Uvijek se nađe novi vođa koji će se slaviti, ukoliko jedan ode, dođe drugi.
Препоруке:
17
1
24 уторак, 26 август 2014 23:59
Teme koje očekuju Aleksandra Vučića u Berlinu
Teme koje očekuju Vučića:

1 Ekonomska saradnja
2 Izgradnja regionalnog projekta brze pruge
3 Izbori u BiH i otklon od Milorada Dodika
4 Stanje dijaloga između Beograda i Prištine

Profesor Fakulteta političkih nauka Predrag Simić ocenjuje da Srbiju, pored ovih, u Berlinu očekuje i tema o izborima u BiH i zahtev za otklon od predsednika Republike Srpske Milorada Dodika.

- Glavna tema biće izbori u BiH, i udaljavanje od Milorada Dodika kao simbola protivnika zapadne politike u BiH. To se da naslutiti i na osnovu izjava naših zvaničnika da se Srbija neće mešati u izbore u BiH. Ekonomska saradnje s Rusijom biće pomenuta načelno i retorički, ali neće biti dodatnih pritisaka - smatra Simić.

Izvor:

http://www.rtvbn.com/315990/Otklon-od-Dodika
Препоруке:
11
10
25 среда, 27 август 2014 00:01
frajla
Tako je Jasna, opleti, potkaci, navali ...I POKAZI PRAVO LICE !!!
Препоруке:
19
2
26 среда, 27 август 2014 01:02
sima@jasna
Kao sto vi zakljucujet da sam ja mlad i nezreo ,ja zaljucujem da ste vi ostrascei.Ja vase citam,sa zadovoljstvom.Jer su uglavnom vuku na osobu koju ima tu opsesiju uvek za nekim vodjom.Znaci vi ce te da zakljucujete da sam ja mlad i nezreo,sto nije tacno al je manje bitno.A ja cu da vas preskacem,da vam nista ne kazem.Ma gde vi zivite u 95?kako da ne,ima da kazem sta ja ocu,Isto pravo koje vi sebi uzimate da mene tumacite ,i ja cu vas da tumacim.
Препоруке:
25
4
27 среда, 27 август 2014 06:52
Бошко
Teme koje očekuju Aleksandra Vučića u Berlinu
Teme koje očekuju Vučića:

2 Izgradnja regionalnog projekta brze pruge


Вучић и Ђукановић морају под хитно да оспособе брзу пругу за још бржу испоруку по "тајном уговору" Вучића и Ђукановића са БинЗаједом.

Да се не би опет десило да БинЗајед долази да "интервенише" као кад су радници блокирали пругу код Прибоја.

Вучићев "тајни уговор" је толико "тајан" да се ни један новинар не усуђује да напише коментар и могуће катастрофалне ефекте тог "тајног уговора" за Србију.

Свн новинари су се повукли у мишије рупе.
Препоруке:
29
0
28 среда, 27 август 2014 08:04
Veliki Staljin
У последњем периоду комунизма у СФРЈ унутар СКЈ је постојала струја која се противила увођењу вишестраначја и као алтернативу томе нудила једнопартијски плурализам. Плурализам у политици подразумева постојање различитих ставова и мишљења. Данас је Србија на добром путу да се у њој успостави плурализам обожавања Вучића. Он је за све и за сваку прилику и треба да га воле и подржавају сви..........ta struja su bili milosevic,delovi srbske UDBE i jedno krilo generala JNA sa time da je milosevic na kraju pristao na visestranacije,a kamo srece da nije.visestrancki pluralizam i demokratija su obicne fraze i izmisljotine i odlicno vidimo da su sve stranke i sve te demokrate pod kontrolom jednog istog centra.zapadu vise odgovara kada nema jkog pojedinca koji radi u interes naroda vec kada ima raznorznih potkupljivih politicara,raznih opcija koje ce smutnju i pomentnju da unose.sa svima oni mogu da prave kompromis sem sa komunistickim partijama,uglavnom traze da se kom partije zabrane
Препоруке:
18
6
29 среда, 27 август 2014 08:13
Veliki Staljin
i nije SNS dobio 50 odsto na izborima vec 50 posto od polovineizaslih sto mu dodje podrska oko 25 posto glasackog tela.znamo da recimo 20 tak posto nikada ne izlazi na izbore sto mu dodje da SNS ima podrsku oko 30 do 35 posto glasackog tela,a ako zamo da su za SNS ciji je koaliconi partner bio Ljajic glasali skoro svi muslimani u Raskoj,zatim skoro svi Vlasi i istocnoj Srbiji i dosta pripadnika ostalih manjina onda dolazimo do toga da SNS ima podrsku ne vise od 20 do 25 posto zaludjenih Srba...Dakle sns je obican naduvani mehurod sapunice koji nema siroku narodnu podrsku,daleko je recimo od podrske koju je Milosevic imao od 1988 do 2000 te cak...Takodje to glasanje nacionalnih manjina jeuvek glasanje suprotno srbskim naconalnim interesima.Da li ce doci da kada ce Srbi daodluce sa ovom zemljom sta ce biti,a ne manjine.Ne moze manjina da ima prece interese i da odlucuje naustrb vecine...Manjine su i 2000 te za kostunicu glasale skoro sve,a onda za djindjica,tadica 2008 god,vucica sada
Препоруке:
33
3
30 среда, 27 август 2014 09:50
Neša
Mediji u Srbiji su pod kontrolom sadašnje vlasti iz SAMO JEDNOG razloga: onemogućavanje objavljivanja informacija koje bi ugrozile ustoličenost stranačkog kadra na postojećim položajima. Zbog toga će svim domaćim ali i stranim medijima koji nisu na strani najjače vladajuće stranke vremenom biti sve teže. Cilj je zaposesti što više funkcija i što više privilegija. Sve što je na tom putu predstavlja pretnju i smetnju, pa čak i SAD i EU.
Препоруке:
21
1
31 среда, 27 август 2014 10:47
nenad
Sidjite u narod, razgovarajte. SVI su za Vucica, videcete...
Препоруке:
3
24
32 среда, 27 август 2014 10:48
Наше име
Не дирајте Јасну, отпала јој звездица, па је зато љута. Иначе, да се свет руши и за то би јој био крив Коштуница и ДСС. Мало невероватно да и даље критикује партију која није прешла цензус, а све остало је "последица деловања" јадног ДСС-а. Јасна је "притајена" обожаватељка Сирове Назадњачке Секте, па јој није замерити. То у данашње време могу само ретко неинтелигентни.
Препоруке:
31
3
33 среда, 27 август 2014 11:18
Београђанин
То је зато што 'мека окупација' подразумева тврди притисак на све потенцијалне опоненте.
Препоруке:
15
0
34 среда, 27 август 2014 11:36
Sinisa Bogdanovic
@racel - "nenad" nije isto sto i "Marko Gay" - ovaj drugi samo koristi tezak sarkazam da nas otrezni i prikaze pravu situaciju (predstavlja se kao "njihov" ali uvek pise u "straight-forward manner-u" sta rade nacisti i kako razmisljaju). Ovaj prvi je samo botina (mslio sam da se prvo i on zeza, ali ipak je ozbiljan). Naravno "nenad-ovi" komentari su za neke druge sajtove, ovde to ne prolazi...
Препоруке:
17
1
35 среда, 27 август 2014 11:47
Мићуновић
Мало касним са коментаром, да бих вас навео на праву природу Вучића. Вучића вуку за нос сви, а њему се свиђа. Вучић је увео санкције на пољопривредну производњу у Србији. Тоталну. Србији пољопривреда и прехрана уопште није потребна. Све има Европска Унија, која забрањује раст производње: - житарица, сточног фонда, виноградарства, воћарства. ЕУ наређује да ВЛАДА одн да ОН као владар не сме да подржава мере за повећање пољопривредне производње, да земљу прода Шеицима и Фолксдојчерима, да уведе њихову силну механизацију, да истреби сељака и све који живе од свог рада. Близу је 100% незапосленост у Србији, не рачунајући окупациону управу (Владу и Скупштину, локалне самоуправе) које финансира ММФ и Европска унија на наш рачун (да се не сетимо)Браћо срби, опаметите се. Ваши коментари, колико год критиковали медије и Вучића су толико наивни и меку, дахоћу да заплачем.Востани на ноге Србијо. Слобода Србији. Смрт фашизму и свим протагонистима забране у Србији. Слобода народу"
Препоруке:
15
1
36 среда, 27 август 2014 12:06
Стефан Стојановић
Хаха, супер текст, баш сам се лепо забавио овим саркастичним приказом наше медијске слике.

А што се избора тиче, па нема од тога ништа: да се добију избори потребне су паре. А странке финансирају или домаћи тајкуни, или ЕУ/НАТО/САД. А и да се спроведу неке реформе, и за то су потребне паре. И ко ће те паре да да? Сад даје ЕУ/ММФ/САД, јер им то користи. А кад би те реформе биле усмерене против њих?

Плус смо са свих страна окружени НАТО и земљама ЕУ. Ми независну политику не можемо да водимо ни да хоћемо. Нас може да спасе једино неки велики катаклисзмични догађај, типа светског рата, где би се успоставили неки нови односи, а о промени изнутра нема ни говора.
Препоруке:
4
9
37 среда, 27 август 2014 12:13
...---...
Читалаштву а и Пивашу препоручјем Геополитику пре свега а онда нешто мање и Печат, наравно да је недовољно али уз НСПМ и ФАКТЕ има шта да се прочита и последично спозна.
Препоруке:
19
5
38 среда, 27 август 2014 12:47
Little Big Serb
Ne uobrazavajte da cete nekom politickom akcijom, osnivanjem neke partije, nekog pokreta, izborno ukloniti ove hulje sa vlasti !
Ne postoji politicka alternativa, nece dozvoliti osnivanje politicke alternative.
Ukoliko cak neki pokret na izborima ponudi novu orijentaciju, novu viziju za ovu zemlju bice pregazen unapred mediski i finansiski pripremljenim ishdom koji ce izaci iz urni. U datom, krajnjem slucaju, ukoliko je potrebno, ce vrlo lako laziati rezultat.
Njihovo uklanjanje, a narocito uklanjanje kiklopa Vucica je jedino moguce fizickim onemogucavanjem njihovog daljeg delovanja .)
Ceterum censeo Cyclops Lupus esse delendam
Препоруке:
10
0
39 среда, 27 август 2014 13:08
алекове лажне медијске "патриоте" су најгоре штеточине
За горњег коментатора. Какав "Печат", да ли сте ви нормални? Па то су најгори, то јест, најперфиднији Алекови промотери, створени да заглупљују и заводе мање образовану патриотску публику, која не прати интернет. Такве лажне патриоте су горе и опасније од отворених издајника. Геополитика је ок, али никада ништа нису директно рекли против Вучића и напредњака.
Препоруке:
5
11
40 среда, 27 август 2014 13:10
Ненад Пиваш
@...---...

Геополитика је квалитетна и добро је што постоји, међутим они се баве пре свега светским питањима. Но свакако је добро што макар не дају подршку Вучићу. Било би добро када би излазила више од једном месечно. Садашњи Печат сматрам штетним, извештавају патриотски када је у питању геополитика и српска историја а на дневнополитичком плану подржавају Вучића. Никола Врзић и Драгомир Анђелковић пишу у скоро сваком броју и велики су вучићевци, као и главни уредник Вучелић. Патриотизам који на се противи ЕУ и Америци на глобалном нивоу док подржава њихове експоненте у Србији је бедан и недоследан.

За НСПМ и Факте се слажем, но људи који не користе интернет не могу видети шта пишемо.
Препоруке:
14
16
41 среда, 27 август 2014 13:13
Свака част појединим коментаторима
који се још нису уморили у раскринкавању особе под псеудонимом Јасна! Њени коментари стварно не могу да прођу елементарни здраворазумски тест или тест истине.Ко о чему ... о поштењу,тако и СНСовцима остаје да сами себе лажу
Препоруке:
18
2
42 среда, 27 август 2014 13:16
Турас
Слажем се да Пиваш право оцењује демагошко стање на Балкану .Погођен је цео Балкан и убрзано се ради на потпуно разводњавање свега што је национално у Србији . Неке поставке не одговарају ;Космополити - интелектуалци Интелектуалци треба да су под наводницима .Космополити су данас "изумрла раса" .То су приче "србског медиског простора" Он знамо коме припада и ту се слажем са Пивашом Сва ТВ студија и "слободна" штампа је власништво странаца као и влада Србије то сав народ зна ,али је већ огуглао Важно је госп. Пиваш да има - леба и игара (тв пинк нпр.) Овом народу нажалост - што предлажете - не помажу патриотски медији . Друго , били би у старту сасечени .Да вам не наводим примере . Помаже глад и катастрофе .Жалосно али истинито .Србин не ратује са пуним стомаком .Та времена "За краља и отаџбину" неповратно су прошла . Могло би за самосвесне Србе да буде "За Крст Часни и Слободу Златну "
Препоруке:
11
1
43 среда, 27 август 2014 13:27
Стефан Стојановић
Уосталом, ко се не слаже са мном нека погледа мало на карту Европе, и видеће да Србија не дели границу с Русијом, да се свугде око ње налазе земље НАТО, и да нема излаз на море. Е да, нема ни нуклеарно оружје, изворе нафте и гаса. Али има зато пропалу економију. Зашто је то тако, то је већ друга прича. Али чињенице су такве.

Нама остаје да се одупиремо колико можемо, да не признајемо никакво независно Косово, да развлачимо све колико год можемо, и да чекамо свој тренутак - катаклизму светских размера. Последња таква катаклизма је била пад Берлинског зида (распад СССР, Југословенски ратови) - ту нисмо добро прошли.
Препоруке:
1
6
44 среда, 27 август 2014 15:13
IGOR VIDOVIĆ
Ne trebaju 'nama'!? ideološki sučeljeni mediji,naručeni,kupljeni,angažovani,naročito takvi nisu potrebni običnom gradjaninu.Demokratski život zahteva glas javnosti,budno oko na društvene teme i probleme,profesionalizam.To što su glavne političke tribine postali b92,Danas,dal' Peščanik,radio 021,je dobro ili nije.Daleko od toga da kod njih nema ideologije i interesa.Treba biti zanimljiv i kulturan u odbrani vrednosti,a demokratija i pravna država,kao i ekonomija su prioritet.Nspm mi deluje kao ostatak Miloševićevog RTSa,na kome povremeno gostuju Antonić,Tanasić?!~!..
Препоруке:
1
8
45 среда, 27 август 2014 16:08
AV-AV-AV po CEO DAN
Gospodo novinari sami ste krivi, nemate petlju. Setimo se okupiranog Iraka, cizmom i bombama pregazene zemlje a na konferenciji za stampu G W Bush je gadjan cipelom ceo svet je video, snimak obisao planetu.

Sa ovakvim publicitetom da li ga kritikujete ili mu duvate pod rep AV-AV-AV je na naslovnoj strani svaki dan, samo se njegova cuje.......

Stampajte neke od komentara bolji su od vasih uvodnih pera editora I clanaka bez pogresne misli.
Препоруке:
11
1
46 среда, 27 август 2014 17:55
аца фаца
пре 25 година,већина у србији је обожавала слобу...да ли се то дешава и дана?без намере да вређам било коју странку ,мислим да је за србију као правну државу(томе и тежимо'?),веома лоше што нема у медијима са националном фреквенцијом критичког мишљења.то је знак,да смо поново на почетку пропадања.мењаће устав,даће ресурсе тајкунима и мултинационалним компанијама,за шаку долара...а,шта ће бити са децом и омладином?какву будућност могу да очекују у србији?
Препоруке:
8
0
47 среда, 27 август 2014 18:24
мики
nenad
Sidjite u narod, razgovarajte. SVI su za Vucica, videcete...

Рече добро покојни др Рашковић, психијатар: "Срби су луд народ."
Препоруке:
3
3
48 среда, 27 август 2014 19:11
...---...
Поштовани гдине Пивашу, лепо што сте се удостојили одговора на мој коментар. Иако се са вама не слажем ни поводом Вашег претходног чланка, тако се ни овај пут не могу никако сложити са Вашом тврдњом да Никола Врзић подржава Вучића.Што се Геополитике тиче, опет мислим да нисте у праву, наиме Геополитика је једини недељник у Србији који има два додатка један се односи на живот Срба на КиМ други носи назив Русија и Србија (специјално издање Росијске газете у најновијем броју). Такође, можда се Вама лично не свиђа избор са домаће политичке сцене но за мене су врло вредни саговорници као што су Миша Ђурковић, проф Чавошки и низ осведочених родољуба. Овај број који управо читам посвећен је Генерацији српских хероја из 1914, затим је ту хвале вредна књига и интервју са Сашом Марковићем, Протојерејем Корићанац, Душан Батаковић (кога верујем не одобравате, ја напротив)...
Препоруке:
25
4
49 среда, 27 август 2014 19:49
Неподношљива лакоћа постојања
Неки коментатор опљуну по Печату, нисам љубитељ али чињеница је да награде Печата иду у праве руке од проф др Милета Ломпара па надаље, ваљало би мало мање бити радикалан у оваквој процени ко директно по нечијем укусу а ко индиректно не подржава садашњу владу а нарочито би било корисно читати Вучелићеве уводнике пре него што се овакве квалификације изричу.

Нема гадљивости што би рекао Чанак, запушите нос, ко је Вучића добро је дошао, независно од позиција да ли је лево или десно или центар, јер тако су и они што остадоше кући јер им ни једни нису одговарали саучесници данашњег стања и избора најгорих у историји.
Препоруке:
18
2
50 среда, 27 август 2014 19:50
хм
Немојмо да се фолирамо. Вучелић, Врзић и Печат, као и Информер, Стандард и Видовдан су све Вучићеви квазипатриотски манекени, чији је задатак да слуђују и пацификују оно мало преостале патриотске јавности. О осталом може да се прича. А и овде су, видим, кренули, прикривено да се јављају алекови ботови, само не смеју отворено да их не би исмејали, већ овако на мала врата.
Препоруке:
6
16
51 среда, 27 август 2014 19:53
Боб
@Veliki Staljin

Тебе за прецедника! Прави си просвећени апсолутиста. Могао би да нас научиш мало латиницу, да нас просветиш апсолутно.
Препоруке:
6
6
52 среда, 27 август 2014 19:59
Неподношљива лакоћа постојања исправка
Хтедох рећи
свако ко је ПРОТИВ Вучића добро је дошао
извињавам се на непрецизности да не помислите да је реч о неком СНС боту
Препоруке:
18
1
53 среда, 27 август 2014 20:03
хм бот?
ко сем онај који се жешће фолира може да стави у исту раван Информер и Печат, први се не скида са тв пинка а Вучелића једино и то ретко можете видети у Питањима и одговорима...то је манир служби да помешају бабе и жабе и тако укаљају онога који им је циљ стављајући га у исти кош са неистомишљеницима, толико о ботовима и искључивостима наместо обједињавању свих који нису за ову суморну стварност и још мрачнију будућност са овима слобиним,шешељевим и ЈУЛовцима
Препоруке:
18
5
54 среда, 27 август 2014 20:59
за "бот" и остале скривене вучићоиде
Па, где ви живите и шта гледате? Чанак је сада са Вучићем, Пастор такође. Наравно да је Печат Вучићев 100 одсто, то је очигледно, понеки текст против Дачића, Томе, Хрвата и ГМО ту ништа не мења. Наведите ми ЈЕДАН једини текст против Вучића у Печату. Вучела се не скида са Пинка и од Вучићевића. Можете ми лупати минусе колико хоћете, али и ви знате да је тако. Зато сте се овако и ускомешали.
Препоруке:
10
10
55 среда, 27 август 2014 21:08
sokrat
A kakve veze ima Vučić sa izvozom u Rusiju?

Ako sam privatnik i svoj proizvod mogu prodati Rusima Vlada i Vučić će mi zabraniti?

Može, ali ima da mi nadoknade svu štetu.
Препоруке:
2
4
56 среда, 27 август 2014 21:22
Ivan Aleksić
Prosto ne mogu da verujem da i posle ove dve godine ima ljudi koji veruju da Pečat i Standard služe nekoj patriotskoj priči,iako su u svakoj prilici razvodnjavali priču u korist Vučića,kao što uostalom i ovde sada rade SNS botovi(koji su se istina,malo utišali u poslednje vreme).

Slažem se,međutim,da Informer nije u istoj ravni sa Pečatom i Standardom, jer su ova dva potonja mnogo gora, budući da govore ono što svi mi mislimo, ali samo o temama koje se ni najmanje ne tiču Vučića i SNS,na taj način spinuju svest.Ako negde i spomenu AV-a i SNS, onda ih pravdaju i brane.

Nije ni slučajno što je na ovaj tekst počelo da se lepi toliko SNS botića, jer njih zaboli kada neko udari po voljenom AV-u,pa krenu u ovo razvodnjavanje,koje se pokazalo kao izuzetno efikasno(čuveni primer je Jasna*,kojoj ne smete ni da spomenete Vučića,a da vas ne svrsta u DOS ili naprednjacima omiljene "žute").

"Pečatovska" logika-ako si iskreni patriota protiv SNS-a, onda si sigurno za DS.Pa ko poveruje...
Препоруке:
7
6
57 среда, 27 август 2014 22:47
Ivan Aleksić
Da ne dužim previše, smisao delovanja EU ispostava u Srbiji odavno više nije delovanje po tzv. "građanistima" (koji su se masovno okupljali oko DS-a, LDP-a i tog kružoka tzv. "beogradskih ustaša", odnosno potomaka crvene buržuazije, oličenog u gomili NVO za ljudska i manjinska prava.

A ne, (E)U-misija je smislila nešto mnogo bolje (jer što bi bili na nestabilnih 50-50 % u biračkom telu, kad mogu da budu 90% naprema šta god ostane) - pacifikaciju patriotskog krila srpskog javnog mnjenja time što će ih ubediti i zaludeti da rade u nekoj "ilegali", ali će izvršavati isto što bi i ovi prvi pomenuti.

Pravac razmišljanja prosečnog čoveka zato ide u ovom pravcu:

Prvo iskreni patriota ("ne volim EU/ne volim AV")>
čitalac Pečata ("ne volim EU"/"ali AV nije tako loš")>
čitalac Informera ("ne volim EU"/"ali AV je super")>
čitalac Danasa ("EU je ok"/"ali AV je loš")>
čitalac Blica ("EU je ekstra"/"AV je katastrofa")>
čitalac "Peščanika ("EU je fantastična"/"AV je potpuna katastrofa")
Препоруке:
10
1
58 среда, 27 август 2014 22:49
Ivan Aleksić
To je tako osmišljeno da čim uđete u tu mašinu vi automatski postajete deo EU ispostava, čak i ako mislite da nije tako, jer, ILI podržavate AV-a (koji radi sve što mu oni kažu), ILI podržavate EU (pa ste zadovoljni što ih AV sluša).

To vam je takozvana win-win situacija za evrofanatike.
Препоруке:
8
2
59 среда, 27 август 2014 22:57
Sava Savanovic
Ko prati ovaj sajt zna ko je Alek i u kakvoj se situaciji i okupaciji nalazi ova drzava.
Препоруке:
5
0
60 среда, 27 август 2014 22:59
...
Ивану Алексићу

знате шта је ЈОШ вин вин ситуација?

када Јасна и СНС ботови и квази родољубива екипа из Двери и жути пљују Коштуницу, тада се једино Монтгомери и американци могу радовати јер мисија им је успела

родољуби мисле исто о њему као и Пешчаник, Луковић и Србљановићка, Чеда и Шешељ и Вучић и Николић и Тадић

имати такве непријатеље ја пак мислим, крајње је часно!
Може и тако, зар не?
Препоруке:
15
2
61 среда, 27 август 2014 23:15
Рђо
Сви они заједно од петог октобра су мало дете за Вучића из деведесетих по контроли медија, тада волео а сада реализовао.
Препоруке:
14
5
62 среда, 27 август 2014 23:36
Ненад Пиваш
@...---...

Геополитици се нема шта замерити, садржај им је квалитетан. Ја само кажем да се дневнополитичком сценом у Србији не баве. Али ипак вреди ценити што макар не подржавају Вучића.

Печат има квалитетан садржај о светским темама, српској историји и српској култури. Поред Ђурковића и Чавошког поменуо бих и Владимира Димитријевића кога исто ценим. Али кад дође дневна политика тада постају вучићевци.

"Вашом тврдњом да Никола Врзић подржава Вучића"

Ево вам Врзића:

http://www.pecat.co.rs/2014/07/trenutak-istine-srpske-neutralnosti/

А прошле године када је Вучић прво као одбио Бриселски споразум па после две недеље га прихватио свима је било јасно о каквој се игри ради. Но Врзићу није, он је тада славио Вучићево "Не".

http://www.nspm.rs/hronika/nikola-vrzic-covek-koji-je-rekao-ne.html
Препоруке:
8
12
63 среда, 27 август 2014 23:47
Ненад Пиваш
@...---...

"нарочито би било корисно читати Вучелићеве уводнике пре него што се овакве квалификације изричу"

Ево слажем се са вама. Вреди их читати. Кад пише о историји и Украјини ту може написати паметно. Кад пише о дневној политици јасно се види да подржава Вучића. Ево вам Вучелићевог уводника:

http://www.pecat.co.rs/2014/08/dobra-drzava-dobar-vlasnik/

А ту је и велики интервју са Вулином где овај брани закон о раду.

http://www.pecat.co.rs/2014/08/aleksandar-vulin-socijalizam-je-bio-bolji/

@хм, бот?

Нису иста раван. Печат је намењен преумљењу оних интелектуалнијих али се у њему ипак има шта прочитати. Користан је ако сте добро свесни шта у њему ваља а шта не. Првих пар страница је најбоље прескочити јер оне терају воду на Вучићеву воденицу. Информер је друго, он је намењен савременом лумпенпролетеријату.
Препоруке:
10
13
64 четвртак, 28 август 2014 00:06
...---...
И мишљах да Вам је мисија немогућа, ово није аргумент и сами сте свесни.
Препоруке:
9
6
65 четвртак, 28 август 2014 00:18
...---...
Мој даљи наставак дијалога са Вама је зато што ценим Ваш напор да потврдите своје тврдње. Међутим, и поред најбоље воље из драстично скраћеног и једног и другог чланка на који се позивате не да се закључити да су Ваше квалификације тачне.
Препоруке:
8
8
66 четвртак, 28 август 2014 00:25
...---...
пс. У неравноправној смо ситуацији, разумљиво Ви сте аутор, но поставих и ја пар линкова са Вучелиног дешавања све са Дулетом Савићем, Василијем Крестићем, Бећковићем, проф Милом Ломпаром, владикама, амбасадором Конузином, али админ не пушта а вреди одгледати доделу награда Печат Времена, Вучелин говор је добар али проф Мила Ломпара о Духу Самопорицања још бољи, искрено не спадам у његове подржаваоце никад не гласах ни за радикале ни за социјалисте но његовом гостовању у "Питањима и одговорима" Оливере Милетовић немах шта приговорити и не нађох ништа спорно што би потврдило Вашу тезу.
Препоруке:
8
7
67 четвртак, 28 август 2014 07:37
раја
Што га више новине и ТВ хвале мени је све одвратнији.
Препоруке:
7
1
68 четвртак, 28 август 2014 09:00
за тротачке и цртице
Поштовани, напротив. Ви нисте у праву и замењујете тезе, а вероватно се, пошто очито нисте необразовани, само правите невешти
Препоруке:
5
9
69 четвртак, 28 август 2014 09:11
пс.
И не видим зашто одједном минуси аутору када Вам је све лепо, одмерено и аргументовано одговорио
Препоруке:
7
8
70 четвртак, 28 август 2014 15:12
...---...
одговор
алекове лажне медијске "патриоте" су најгоре штеточине


Да нормалан сам иако не мислим исто као и Ви, допустићете и то је могуће.
Препоруке:
7
6
71 уторак, 02 септембар 2014 09:14
...---....
Minusi zato sto su oni jedino sredstvo koje preostaje
Препоруке:
1
1
72 уторак, 02 септембар 2014 09:17
generalno
Je smesno da radikali iz kojih je vucic potekao i gde je dvadeset godina bio izigravaju politicke komesare i cenzore i procenitelje medijske scene
Treba da se izvine za vucica za pocetak da bi imali ikakav legitimitet
Препоруке:
1
1
73 уторак, 02 септембар 2014 09:18
generalno
Je smesno da radikali iz kojih je vucic potekao i gde je dvadeset godina bio izigravaju politicke komesare i cenzore i procenitelje medijske scene
Treba da se izvine za vucica za pocetak da bi imali ikakav legitimitet
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер