Ангела Меркел и Петро Потрошенко разговарали о распуштању украјинског парламента?
баш необично. Како то да нису Ацу питали за мишљење....
Препоруке:
79
6
2
уторак, 26 август 2014 09:38
boki
mislim da novorusi imaju sada sansu ,da potpuno poraze ukre,nadam se da ce iskoristiti
Препоруке:
82
3
3
уторак, 26 август 2014 09:44
Југ
Путин је помажући устанак најотвореније до сада Порошенку и Меркеловој дао до знања да нема мира без испуњавања минималних захтева Русије: 1) заштите људских права Руса у Украјини, 2) не ширења НАТО.
Ако су ово двоје стварно представници интереса Украјинаца и Немаца ово им неће бити тешко да прихвате. Ако су само амерички пиуни, са њима се само губи време и Путин ће састанак искористити да разувери Белорусију и Казахстан да се ту не ради о некаквим Путиновим СССР комплексима него о покушају колонизације Русије, па и Белорусије и Казахстана.
Препоруке:
101
3
4
уторак, 26 август 2014 10:07
Skeptik Roberto
A Potrosenko ce im svima na poklon doneti po kutiju cokolade.
Препоруке:
60
5
5
уторак, 26 август 2014 10:08
Silni
Malo me plasi ovaj sastanak danas, ali nadam se da ce Rusi nastaviti do Kijeva, jer sve druge opcije mogu im se obiti o glavu...
Препоруке:
74
3
6
уторак, 26 август 2014 10:40
Ruslan
Neki ruski sajtovi govore da je 10 vojnika na obuci iz 98. brigade zalutalo na ukrajinsku teritoriju. I oni imaju zene u crnom. Bitno je da su opolcenci osvojili Saur-Mogilu i to je prevaga u bitkama u Donjeckom regionu. Slava Rusiji!
Препоруке:
100
3
7
уторак, 26 август 2014 10:47
Jуг
За Силног, Руси ће највероватније и наставити до Кијева, али је веома важно на који начин ће то бити изведено. Русија не жели да преплаши свет. Иначе су милијарде дате на Олимпијаду и Мундијал, као и опроштени дугови широм света, чист промашај.
Не треба бити економски геније па закључити где једино има новца за обнову Украјине, где посла за милионе Украјинаца, где тржишта за ту толико помињану чоколаду.
Све што друга страна има Украјини да понуди је рат, трајна нестабилност, дужничко ропство. Зато ови преговори, да Лукашенко и Назарбајев чују какве то дарове Ештонова доноси, да им сутра не падне на памет да и сами крену Гадафијевим путем.
Препоруке:
97
4
8
уторак, 26 август 2014 10:54
Велизар М.
Саур Могила је поново у рукама ополченаца. У кругу 10км около, хунтиних снага више нема. Сад више нема ни теоретске шансе да се делови 24те бригаде код Дјакова извуку а амвросијевески котао ће још бити сабијен.
Препоруке:
104
2
9
уторак, 26 август 2014 11:40
Anka Krajina
Европска унија је одлучно осудила „параду“ заробљених украјинских војника у Доњецку.
EU je POSLEDNJA, koja ima bilo kakvo moralno pravo da nekoga osuđuje za kršenje međunarodnog prava!
Prvo neka se prisete bombradovanja Srbije i Crne Gore bez odobrenja SB OUN, otimanja tuđe teritorije i svega ostalog šta su uradili na području ex-YU.
Drugo, ne manje važno, oni koji bez milosti pošalju u smrt nedužne putnike malezijskog aviona a onda bez dokaza optuže druge, nemaju nikakvo moralno pravo pominjati Ženevsku konvenciju!
Neka se prisete svoje reakcije na ubistvo Gadafija, neka se prisete svog doprinosa u razbijanju Iraka i svog doprinosa za razbuktavanje ratnog sukoba u Ukrajini!
Neka prvo osude Kijev za uništavanje gradova Donbasa, za granatiranje bolnica, za sve civilne žrtve i smrt dece kao i za sprečavanje ulaska humanitarne pomoći.
Neka prvo počiste brlog pred svojim pragom!
Препоруке:
81
4
10
уторак, 26 август 2014 11:55
АНАЛИТИЧАР
Слава Новорусији . Нацисти НАТО ће бити згажени , разбијени , тјерани до Пољске . Падаће град за градом у руке Руса , нико на светој Православној земљи неће проводити политику ватикана и хазарије
Препоруке:
88
4
11
уторак, 26 август 2014 11:59
Jуг
Пратећи на карти покрете Армије југоистока рекао бих да главна помоћ из Русије тек треба да стигне. Први приоритет устаника изгледа да је максимално ширење границе са Русијом. То су већ стотине километара и ОЕБС-ова мисија је премала да надзире границу.
Како устаници и даље напредују ка Маријупуљу на југу и Севернодоњецку на северу, изгледа да су потпуно сигурни да појачања стижу. Без њих ми делује илузорно заузимати градове који су тако далеко од досадашњих центара устанка.
Препоруке:
61
3
12
уторак, 26 август 2014 12:24
Oliver Kromvel
Izveštaj za 26 avgust 2014.
Sva teritorija od Saura-Mogile do Azovskog mora je u rukama vojske Novorusije.
Ukropi su napustili četiri naselja Гранитное, Солнцево, Тельманово и Успенка.
Vojska Novorusija razbila punktove Ukropa na relaciji
Седовo - Новоазовсk,uskoro će biti oslobođena ova naselja.
Ukropi nanose artiljerijske udare na relaciji Харцызск, Новосветловкa.
U selu Pobeda,55 km od Donjecka došlo je do sukoba Ukropa i Vojske Novorusije,tom prilikom ubijeno 4 a ranjeno 6 Ukropa.
Kod sela Кутеиникова,pripadnici 51 mehanizovane brigade Ukropa pretrpeli ozbiljne gubitke uz to su im uništena 4 samohodna topa i dva sistema D-30.
Kod Новоазовскa zarobljen šef granične sluzbe Ukrajine major Podoljan i tri vojnika.
Na Luganskom ratištu borbe idu na relaciji Георгиевки, Лутугино, Сцхастие.
U diverzantskoj akciji Vojska Novorusija kod Алекандровкe zarobila 40 pripadnika teritorijalne odbrane Ukrajine iz 38 i 40 bataljona.
Препоруке:
76
2
13
уторак, 26 август 2014 12:34
Алекса
за "Anka Krajina"
у перспективи коју сте представили,ширите подручје моралности тамо где је нема. речи бирократа из уније су само формално, привидно везана за моралност - чисти прагматизам,али и сада осећање немоћи.
зар се агресор придржава каквог међународног права у ситуацији његове инвазије,атлантског Запада,на руски свет,који је сада на теренима сада већ бивше постхладноратовске украјине прешао у отворени и врући ратни сукоб,у којему злочиначке елите Запада користе крајње националисте у биолошком уништавању како руског,тако и новоукрајинског живља(регрутаи резервиста, који не желе да ратују).
у таквом контексту је необична ваша јучерашња критика параде ратних заробљеника у Доњецку: идеалистичко-хуманистичка редукција целе ситуације на њихово понижење као људи (који су тамо дошли да...),а не виђење значења медијалне и идејне поруке,коју су из Новорусије упутили.имају среће,живи су,нахрањени и напојени,за разлику од многих сабораца и показани,а то значи да ће да живе.
поздрав
Препоруке:
45
3
14
уторак, 26 август 2014 12:40
Oliver Kromvel
U naselju Таловка Vojska Novorusije ubila i ranila 55 Ukropa i uništila 6 terenskih vozila.
U Lugansku idalje teško grad 24 dan nema struju,iako neprijatelj nevrši više barem za sada pešadijske napade i dalje ga raketira i gađa teškom artiljerijom.
Američki brod koji je proveo zadnje 3 nedelje u Crnom Moru,upitanju je naravno ratni brod,napustio je jutros vode Crnog Mora,prešao Bosfor i otišao ka sredozemlju,blizu Ukrajinske i Ruske granice više nema špijunskih ratnih brodova.
Gledam na Ruskoj Vesni spiskove poginulih Ukropa u juznom kotlu,koje snage Novorusije redovno azuriraju,ako se ovako nastavi u rejonima Dubno,Rovno,Vinice uskoro neće biti muških glava,šta je pobogu tim ljudima da idu 1 000 km od svoje kuće i vode tuđe ratove i ubijaju svoje sunarodnike.
Ja i dalje tvrdim da je aerodrom Lugansk i dalje od suštinskog značaja kao i Debeljcevo,mora se na severu zaokruziti teritorija pre zime i omogućiti Lugansku da konačno malo prodiše.
Препоруке:
83
2
15
уторак, 26 август 2014 12:56
Oliver Kromvel
Ja bih još nešto prokomentarisao nevezano ali ipak značajno za stanje na frontu.
Porošenko je raspisao izbore u sred građanskog rata i dan pred odlazak u Minsk.Sada se postavlja pitanje šta je smisao toga,naime izbori su čini mi se raspisani za 26 oktobar,do tog dana Porošenko koji inače po zakonu ima dominantna ovlašćenja praktično preuzima u svoje ruke svu vlast.Druga stvar je ta što će doći do totalnog haosa bezvlašća a neki Ukrajinski analitičari smatraju čak i raspada zemlje,Porošenko se ozbiljno kocka.Treće izbori neće biti odrzani u većini mesta Novorusije a u parlamentu bi mogao da se nađe veliki broj fašista,jel osim njih drugih stranaka neće ni biti na izborima,Komunisti su praktično zabranjeni a Partija regiona je kompromiitovana a u njenim uporištima se vodi rat.Do početka sledeće godine Ukrajinom će vladati fašisti ili će imati značajan udeo,tako da ja sumnjam u neki dugoročan dogovor sa Moskvom šta god Porošenko obećao Putinu.
Препоруке:
76
2
16
уторак, 26 август 2014 13:05
Oliver Kromvel
Takođe jedan podatak koji nije uopšte zanemarljiv uslovi MMF-a,naime ova zločinačka lihvarska institucija je postavila neke dodatne uslove Ukrajini,jedan od uslova je ukidanje nahnada i subvencija za velika poljoprivredna preduzeća,gašenje 22 000 radnih mesta u Dombasu i gašenje svih rudnika,kao i opšta privatizacija svega,od puteva,fabrika,zeleznica, čak i mostova.Sa fašistima u parlamentu i katastrofom u ekonomskom pogledu,Rusija dobija bure baruta na granici,do sada sam podrzavao kakav takav suverenitet Ukrajine,međutim ja kao laik sada mislim da Rusi treba da idu makar do Odese i Dnjepropetrovska na jugu i barem Harkov da uzmu,nevidim kakvi su dogovori mogući sa parlamentom u kome sede Ljaško,Kličko,Timošenkova,Jaroš i ostala klika,druga i indikativna stvar je ta što je Porošenko sve što je imao u Ukrajini i Rusiji prodao investicionom fondu porodice Rotšild,tako da nema zbog čega da brine i slobodno moze da tera do kraja.
Препоруке:
89
2
17
уторак, 26 август 2014 13:05
Goran
Bre, ovi Banderstadt u Donjecku ko Vučićevi dverovi. No stiže kažnjenička bojna 'Mehmed Paša Sokolović'.No, što reče moj profesor Voland (jedno mu oko beše plavo, a drugo crno): 'Kad bi Arapi znali da su Arapi a ne muslimani, od Izraela nebi ostao ni pepeo.' Voleo čovek Rusiju iako je bio Nemac (tako kažu, mada ja mislim da je Rus). Zato će zlotvori biti slomljeni, jer ne znaju ko su, ma u šta verovali. Živela velika Rusija i dole izdajnička Srbija.
Препоруке:
56
14
18
уторак, 26 август 2014 13:23
Г.С.
Кијевске трупе уништиле две цркве у Доњецку,троје људи погинуло током молитве.
Two churches in the Donetsk Region have been destroyed by shelling from Kiev troops, leaving three people dead. In the latest attack Monday, a church was completely destroyed, while on Saturday three worshipers were killed while praying.
“People were praying. Three of them were killed. We lost our loved ones,” a local woman told RT.
‘They were praying’: Kiev forces’ shelling kills 3 worshipers as churches burn
http://rt.com/news/182800-ukraine-donestk-church-crisis/?utm_source=browser&utm_medium=aplication_chrome&utm_campaign=chrome
Препоруке:
24
2
19
уторак, 26 август 2014 13:29
Goran
Он (Lavrov) је рекао да се Русија нада да ће САД, ЕУ и друге земље „чути глас разума“ поводом ових санкција и прекинути бесмислени круг по закону „око за око“.
Prijatelju, ne znaju oni drugačije. Razumeće samo 'metak među oči'.
Препоруке:
45
4
20
уторак, 26 август 2014 13:36
Југ
šta je pobogu tim ljudima da idu 1 000 km od svoje kuće i vode tuđe ratove i ubijaju svoje sunarodnike
Оливере, треба да помислите шта би тим људима била алтернатива. Да емигрирају на Запад немају могућност. Нити имају новца за то, нити би им тамо неко помогао. Да беже у Русију исто је веома ризично, а врло вероватно би били враћени да добровољно ослобађају Донбас од својих комшија.
Да игноришу позив могу неко време. Да се крију, праве болесни. Много њих то ради. Али пре или касније дође Десни сектор у село или просто понестане новца за подмићивање лекара и/или официра. Тако да нема помоћи.
Није ни једно од тога опција за породичног сиромашног човека. Зато иду. Навољно, али иду. Иду и гину.
Зато се овакав рат и зове братоубилачки.
Препоруке:
55
3
21
уторак, 26 август 2014 13:48
from_HR
Zanimljivo - na svakom bijelom kamionu humanitarne pomoći zalijepljena je gregorijanska lenta (simbol pobunjenika) i piše na ruskom: punom snagom naprijed!
Izgleda da su ih poslušali.
U Minsku se neće ništa dešavati,treba vojsku još više nalupati,zauzeti Marijupolj a onda pregovarati.Mislim da je zauzimanjem Saur-Mogile zapečaćena sudbina novog kotla kod Amrosijevke,slijedi još jedno uništenje.
Ukrajinci se žale da ih prorusi gađaju novim vrstama raketa,koje dosad nisu bile u upotrebi,zato su razaranja tolika (i sam sam se čudio tome)
Препоруке:
74
3
22
уторак, 26 август 2014 13:50
Goran
@Oliver Kromvel
Odlično si zapazio ono oko raspuštanja parlamenta. Vrlo bitna stvar. Dakle, Porošenko želi da učvrsti vlast uz pomoć frau Merkel, otprilike kao AV u Srbiji. Siguran sam da će germanofilske stranke imati apsolutnu većinu. Takođe je poručio Putinu pred polazak u Minsk da se neće predati i da žele rat. I dobiće ga, ali se malo prešao: Ne rat sa Rusijom već TOTALNI GRAĐANSKI RAT. Nakon rata imaće Ukrajinu koja će da liči na Srbiju, samo još 10 puta gore. A tada će se okrenuti sa sirotinjskom rukom ka onom koji im jedini hoće nešto da da: Rusiji.
Препоруке:
65
3
23
уторак, 26 август 2014 13:56
Anka Krajina
@ Алекса
необична је ваша јучерашња критика... идеалистичко-хуманистичка редукција целе ситуације
Ne, Aleksa, grešite. Parafraziraću reči Golde Meir gde kaže "najgore je to što su nas naterali da budemo kao oni".
Za razliku od EU i ostalih zapadnih licemera, ja imam moralno pravo da podsetim na važeće kodekse.
Bez obzira koliko je ponekad teško savladati iskušenje ipak ne smemo svojim postupcima poništiti sve one principe za koje se borimo.
Borci Donbasa se bore za pravedniji svet, bore se protiv fašizma kijevske hunte i ne smeju sebi dozvoliti ishitrene emotivne reakcije.
Možda moj stav vama izgleda kao utopija ali dosadašnja iskustva nam pokazuje da je humani odnos do "gubitnika" uvek isplativ, pogotovu na duži rok.
Препоруке:
28
10
24
уторак, 26 август 2014 14:01
Goran
@Алекса
Vidim naučio si da daješ pluseve?
Препоруке:
1
14
25
уторак, 26 август 2014 14:03
ipak...
за Оливера Кромвела
Украјина је нова држава, а Украјинци нова нација, да не кажем да су измишљени и држава и нација, али дефинитивно су до распада СССР-а непознати. И ту не би било ничег спорног да потенцијал сваког новог народа и нове државе не носи са собом један страшни рушитељски и самонегирајући набој лоше енергије. То негирање је, нажалост, као код свих конвертита увек усмерено према најпретежнијем идентитету и територији која је ушла у састав конвертита. Ми најбоље знамо како то изгледа у пракси с деловима српског етноса међу Хрватима и муслиманима. Стога одузимање оних територија Украјине које историјски припадају Русима и оних делова народа који су русофони представља ЈЕДИНИ начин да се у будућности пониште ефекти самонегације и конвертитско дивљање у злочину.
Зато правац на Кијев или докле већ станује рањена руска душа. А остатак може да иде где хоће. По Русе у сваком случају више неће бити опасан.
Препоруке:
77
2
26
уторак, 26 август 2014 14:14
thinking maize
Текст "Про панику в Мариуполе" (са видеом) аутора
Бориса РОЖИНА (линк: http://rusvesna.su/recent_opinions/1408983476) описује сву хистерију Укропа у Мариупољу . Да не преводим опширне изводе из ипак јасног текста, преносим данашњу главну шалу у Мариупољу, која савршено одражава стање Укропа у том ОКУПИРАНОМ граду Новорусије: Укропски "гувернер" Мариупоља Сергеј Тарута изјављује: "НЕ ИДЕМ НИКУДА из Мариупоља!" ослањајући се на улаз од ХЕЛИКОПТЕРА! Преносим и текст: "Хватит терять по 100 млрд. долларов ежегодно" аутора ГЛАЗЬЕВ Сергей-а (линк: http://rusvesna.su/recent_opinions/1408985330), који је близак Путину. У тексту се критикује министар финансија Уљукајев, који и дан-данас користи приходе које Русија добија од извоза пре свега сировина за УЛАГАЊЕ у АМЕРИЧКЕ ХАРТИЈЕ од ВРЕДНОСТИ!!!!! Аутор се залаже за НАПУШТАЊЕ те и других штетних ПРАКСИ на трагу тзв. Вашингтонског договора којима Русија финансира непријатеље, што је у складу и са иницијативом да Русија НАПУСТИ СТО!? Па читајте!
Препоруке:
39
4
27
уторак, 26 август 2014 14:27
Г.С.
Мир се може постићи ако се сви удруже и раде на његовом постизању,без очекивања да ико потегне "чаробан штапић",како рече један познати Рус.
"Most likely, we shouldn’t expect a major breakthrough. But we need a conceptual decision, or order to start moving towards peace," Lukashenko said at a meeting in Minsk with EU High Representative for Foreign Affairs and Security Policy Catherine Ashton."
http://en.itar-tass.com/world/746714
Препоруке:
19
1
28
уторак, 26 август 2014 14:29
Велизар М. @Jуг
...рекао бих да главна помоћ из Русије тек треба да стигне. Први приоритет устаника ... је максимално ширење границе са Русијом. То су већ стотине километара и ОЕБС-ова мисија је премала да надзире границу.
..., изгледа да су потпуно сигурни да појачања стижу. Без њих ми делује илузорно заузимати градове који су тако далеко од досадашњих центара устанка.
Добро сте приметили али имајте на уму да овај контранапад није само војна акција. То је и притисак на украјинску страну пред састанак у Минску. Немам сад времена за опширан пост, покушаћу касније поподне да детаљније опишем комбинацију.
Препоруке:
33
2
29
уторак, 26 август 2014 14:30
thinking maize
Дајем и текст "День Независимости. Подводим итоги" аутора ШАРИЙ Анатолий-а (линк: http://rusvesna.su/recent_opinions/1409038984), где је дат ПРЕГЛЕД "економских резултата" "Мајдана"!? Мали извод "економских успеха" "Бендероваца" у 2014-тој односно 2013-те:
"По отраслям:
- машиностроение (минус 23,8%);
- химпром (минус 22,2%);
- добыча угля (падение на 28,8%);
- производство кокса ( минус 15,9%);
- металлургия (минус 12,3%)."
Чак је и Украјинска узданица, ПОЉОПРИВРЕДА, иако формално порасла за 3,4% У СУШТИНИ ПАЛА, јер је прошлогодишњи пораст био 14,4%!!! А индустријска производња ("промышленное производство) пала је "в Киеве на 17,4%, в Днепропетровской области на 7,4%, в Харьковской – на 9,8%", у првој половини ове односно истог периода претходне године!? Хунта се хвали да има трговински "вишак" од "3 млрд. долларов", при чему не помиње 5,3 милијарде долара ГАСНОГ ДУГА Русији!? Итд. итсл. Ако могу да будем слободан, спрам Потрошенка и осталих Укропа чак је и АВ. "домаћин"!?
Препоруке:
26
4
30
уторак, 26 август 2014 14:30
Ivan Aleksić
@Oliver Kromvel
Mislim da je Porošenkov manevar potencijalno izuzetno vešt, jer se rešio Banderovaca dok traju pregovori s Putinom. To mu daje priliku da zaustavi ludilo, pa kad se ovi vrate u parlament će biti dovedeni pred svršen čin.
Kažem, potencijalno.
Препоруке:
4
22
31
уторак, 26 август 2014 14:32
Велизар М. @Oliver Kromvel (1 од 2)
Američki brod koji je proveo zadnje 3 nedelje u Crnom Moru,...,napustio je jutros vode Crnog Mora,...,blizu Ukrajinske i Ruske granice više nema špijunskih ratnih brodova.
По споразуму из Монтреа ниједан ратни брод (земље која не излази на Црно море) не може се задржати дуже од те 3 недеље. За спровођење је одговорна Турска. Одатле "кварови" и "насукавања" ако неко пожели да остане дуже. А овом ће смена брзо доћи.
... aerodrom Lugansk i dalje od suštinskog značaja kao i Debeljcevo,mora se na severu zaokruziti teritorija pre zime i omogućiti Lugansku da konačno malo prodiše.
Аеродром је имао већи значај док је ополченаца било мало. Тада нису могли да га узму а сада већ и не морају да журе. Наравно да би све било лакше кад би та гњаважа нестала али сад има већих приоритета и Дебаљцево јесте један од њих.
Препоруке:
44
2
32
уторак, 26 август 2014 14:33
Goran
@Алекса
A znaš i minus? E, sad si spreman za jednu iscrpnu analizu strašteških, pa donekle i taktičkih kretanja u Ukrajini :)
Препоруке:
3
19
33
уторак, 26 август 2014 14:35
Велизар М. @Oliver Kromvel (2 од 2)
Porošenko je raspisao izbore u sred građanskog rata i dan pred odlazak u Minsk.Sada se postavlja pitanje šta je smisao toga,naime izbori su čini mi se raspisani za 26 oktobar,
...
Takođe jedan podatak koji nije uopšte zanemarljiv uslovi MMF-a,
Ово је везано. Порошенко је био обавезан да распише изборе, мислим по фебруарском споразуму о привременој влади, и то је урадио последњег дана рока. (Ако неко боље памти од мене, могао би да напише који је тачно законски основ)
Знали смо да ће избори бити у октобру. А у октобру и ММФ треба да каже своје а један од тих услова је био и дефиниција територије.
Много се којекаквих услова и рокова сусреће у септембру и октобру и зато сада имамо кулминацију.
Препоруке:
34
2
34
уторак, 26 август 2014 14:39
Г.С
Donetsk militia claims assuming control of border stretch to Azov Sea
ITAR-TASS has no confirmations as of yet from other sources on the seizure of Saur-Mogila height.
http://en.itar-tass.com/world/746704
Препоруке:
24
2
35
уторак, 26 август 2014 14:52
Ali ipak :)))
10 vojnika u odnosu na hiljade zarobljenih je NISTA.Kao prvo, uopste nisu zarobljeni tamo gde se kaze (taj deo cvrsto kontrolise vojska DNR), kao drugo mogu da f..., morace da ih vrate posto je ukropa povatanih mali milion.Drugo. Gde su u tolikim borbama poginuli Rusi ? Neki jaci dokaz, slike, legitimacije, licne stvari, koje bi dokazivale da se radi o : AKTIVNIM PRIPADNICIMA RUSKE VOJSKE. Gde su Poginuli ?Ovo sve izgleda kao akcija vrhunskih specijalaca, koji su na nekom drugom delu granice (verovatno Harkovska oblast)upali i zarobili ovu grupicu vojnika, ili delo agenture. Preko svojih najpoverljivijih ljudi, za vrhunsku akciju KOMPROMITACIJE, su jednostavno nasli sumnjive tipove u vojsci i podmitili ih ogromnim novcem da se predaju, posle cega ce biti puteni. Ili su podmitili nekog oficira da svoje ljude odvede u predajuSada vam je jasno zasto je zapad krenuo, a VVP jos steze i cisti svoje redove. Racunao je Cika Globa da ima ,,igrace,, u ruskom timu :))
Препоруке:
28
4
36
уторак, 26 август 2014 14:57
АНАЛИТИЧАР
@ ipak
Сјајно запажање имате , треба у контраофанзиви ићи да се ослободи тачно око 80 до 85 одсто Украјине . Направити санитарни коридор на Љвову и Ивано Франковску . Укључити те усташоиде у Новорусију је равно укључити Љубушки и Широки Бријег у српску државу мада је Западна Херцеговина покатоличена - бивши Срби. Не треба хранити пса који ће те ујести . Катастрофално би било ићи на неко примирје са монструмима . У Украјини је извршен класични државни удар , на Мајдану су били најбројнији ти унијати и гркокатолици из подручја око Љвова али и заврбовани десничари - шупљоглави идиоти као и агенти из УСА и Пољске , биле су заставе ТИ ПАРТИ из УСА . Њима дати да владају са Кијевом - центром крштења Русије би било егал помирити се да Тачи држи Космет или да останемо без Подгорице - Рибнице гдје је рођен отац од Светога Саве . Ићи до краја , Украјина је центар крштавања Русије - Киевска Рус . Хазарима и јесте циљ узети Украјину јер је КИЕВСКА РУС поразила хазарски каганат , ...
Препоруке:
46
3
37
уторак, 26 август 2014 14:58
Ali ipak :)))
Znaci kljucno pitanje, gde su u tolikim borbama POGINULI AKTIVNI PRIPADNICI RUSKE VOJSKE ??
Zar nijedan nije poginuo o kome imate dokaza koji rusi nece moci da negiraju ? Smesno.
A to ako je neko izasao iz aktivne sluzbe pa se bori, mozete macki ili macoru o rep....
Ocekivana igrica, kakvih ce jos biti.
Bitno je da se ukropi mlate, ubijaju, zarobljavaju i da gube rat, a da se teritorija DNR i LNR Oslobadja, i otvara prostor za dalje delovanje prema drugim oblastima Novorusije. I naravno posledicnom unistenju izmisljene ,,drzave,, Uk_Ruine.
Ove bajke, kao i rusenje aviona je slaba uteha i za fasiste (i njihove Chifutske Gazde, koji su uzgred i Hitleru bili naredbodavci i doveli ga na vlast) i jevropljanina i graDZanima i beograDZanima.
Bez eJuforije, pripadnici ruske vojske (njih 10) ubrzo idu kuci, sto se ne moze reci za vase hiljade poginulih i jos masu zarobljenih i dezertera :))))
MI DOBIJAMO RAT. A od Novorusije do Slobodne Srbije nije mnogo daleko :))
Препоруке:
40
5
38
уторак, 26 август 2014 15:03
Југ
За "ipak"
Нема ту никве паралеле са српско-хрватским проблемом. Руси и Украјинци су једне вере тако да су много измешанији. Код већине Украјинаца постоји и руски и украјински идентитет, а често и совјетски. Иста је прича и код устаника наравно јер је то исти народ.
То је толико компликовано да ту нема једноставних решења. Да би се мир вратио у Украјину треба пуно памети и стрпљења и пуно новца.
Како рече Путин, највећа трагедија је био распад СССР.
Препоруке:
36
3
39
уторак, 26 август 2014 15:14
Алекса
за "Anka Krajina"
свет је сложенији од тога како би Ви желели да изгледа.стављате у први план директиву "забрањено је понижавати другог човека" и односите је до колоне ратних заробљеника,абстрахујући од тога како су се они нашли у тој ситуацији и шта они представљају.зар није понижавајуће за њих,то што су их из Кијева послали да униште или истерају људе који бране своје право да живе у слободи на својој земљи,а не под влашћу неонациста и белосветских хохштаплера?тако може,да ли?
не бринем ја за морал бораца и народа Новорусије.кажете да су они баш тим чином постали као њихови непријатељи.како то?бројни су примери да се према украјинским војницима(не из нацгвардије и правосека)односе људски,за разлику од њихових,украјинских официра и власти.запитајте се да ли је у постојећим условима реално тражити моралну савршеност,какву Ви замишљате.Не покрећем тему у шта су агресори претворили Донбас.
И питање које се само намеће-осуђујете ли тако и параду немачких заробљеника у Москви 1944.?
Препоруке:
16
6
40
уторак, 26 август 2014 15:17
Oliver Kromvel
Mislim da je Velizar spomenuo da je napradevanje nešto usporenije i ja sam tako mislio ali sam čitajući izjave komadanata,boraca ali i gledajući na ruskoj televiziji par intervjua sa generalima i vojnim stratezima shvatio zašto.Vojska Novorusije očekuje u narednih par dana da neprijatelju na Donjecki front stigne pojačanje,uglavnom nekoliko hiljada golobradih regruta,daleko od obučenih boraca,ali kako se navode pre svega zbog nedostatka ljudstva za velike ofanzivne operacije,Novorusi neće ući u sukob frontalno sa njima nego će se ukopati i braniti svoje polozaje.Hunta na Donjeckom frontu ima ozbiljan problem,taj front se raspada,ako pukne premestiće se u Dnjepropetrovsk a to oni ne zele.Takođe se kaze da je na Luganskom frontu Strelkov koji tamo vodi akcije predlozio da se zauzme pogranični grad Krasnodon ali da je to odlozeno dok se nevidi šta će biti u Minsku.U svakom slučaju Ukrope ne podcenjivati,još uvek je vatrena moć na njihovoj strani,samo bez euforije.
Препоруке:
44
3
41
уторак, 26 август 2014 15:19
Goran
@Ali ipak :)))
Rusi su rekli da su to njihovi vojnici koji su zalutali.
Препоруке:
7
7
42
уторак, 26 август 2014 15:27
Велизар М. @Anka Krajina
Што се тиче ове параде, поступања према заробљеницима и принципа који иза свега стоје или треба да стоје, ви сте потпуно у праву. Али ...
Мислим да је неко врло пажљиво одмерио однос штете и користи и донео одлуку. С једне стране, овим и још неким поступцима, новоруске власти ризикују да изгубе симпатије које су до сада стекли, чак и у западним земљама. Хумани поступци према заробљенима с почетка сукоба већ се полако губе из сећања просечних конзумената вести. Да не говоримо о приземнијим користима доброг поступања које је још Сун Цу у стара времена описао.
Но с друге стране, резултат је био тај да је западна штампа на насловним странама објавила не снимке параде у Кијеву већ ове у Доњецку. Иста она штампа која јавност убеђује да су побуњеници пред коначним поразом. Шта ће сад, пред преговоре, политичари рећи својим бирачима? Како ће објаснити другачију слику?
п.с. Парада је "reenactment", у стилу Стрелкова. Сад, да ли је идеја његова или у његову част - не знам.
Препоруке:
34
1
43
уторак, 26 август 2014 15:32
res publica
Navija neka naša raja da bude rata i misli da će tuđi rat ostvariti njen neostvareni san o nebeskoj Srbiji sa zapadnim granicama u okolini Zagreba. Čine to jer im tzv. rep. Donjeck&Lugansk liče na RSK. Poslednja pomenuta nestala je upravo kada je nacionalni zanos dostigao tačku zanošenja. U borbi za slobodu sveta veličaju lidere koji su na vlasti đuture 50 godina i svi koji im oponiraju su fašisti i plaćenici. Za ovo poslednje im ne treba zameriti-dovoljno je to što svoj ideal države-košnice neće ostvariti.
Препоруке:
3
67
44
уторак, 26 август 2014 15:41
Велизар М. @Oliver Kromvel
Mislim da je Velizar spomenuo da je napradevanje nešto usporenije i ja sam tako mislio ali sam čitajući izjave komadanata,boraca ali i gledajući na ruskoj televiziji par intervjua sa generalima i vojnim stratezima shvatio zašto.
Е сад вам завидим. :) Ја једва стижем и карте да погледам и нешто да овде напишем у паузама (док рачунар ради уместо мене).
Шалу на страну, ја сам мислио на следеће: Хунтина војска припрема неколико линија одбране, једну сам јуче навео. Ако АНР-а одржи замах може ту, прву, линију да прође, учини је бесмисленом, тиме елиминише још противничких јединица и посеје панику. Но, заиста би било превише очекивати толики напредак одједном. Паметније је не залетати се и одржати постигнуто. Зато се слажем са вама, намерно су успорили, врло паметно раде.
Препоруке:
33
1
45
уторак, 26 август 2014 15:44
Ivan Aleksić
@res publica
Mislim da ni vama nije jasno šta napisaste, ali sam siguran da uživate u životu.
Препоруке:
22
5
46
уторак, 26 август 2014 15:50
Goran
@res publica
Ti si bre, neobavešten. Ja navijam da potpuno nestane Srbija i da postane deo Slovenske Imperije, a o judeohrišćanskoj religiji da se vrati u svoju postojbinu na Bliski Istok, u pustinju...
Препоруке:
12
15
47
уторак, 26 август 2014 16:05
Ali ipak
Tacno, rekli su da su greskom usli
I to se sve dogadja par kilometara unutar ukropske teritorije. I sami ukropi kazu isto. Mesto je 18 km od granice, ali naselje centar reona, ne i SAMO mesto gde su kao nadjeni
Ne iznose ,,podrobnosti,, kao sto su ,,borba,, ,,poginulo ovoliko,, ,,unisteno onoliko BTR-a,, ,,bili su deo vece jedinice sa kojom se vodila borba,, i slicno
Taj deo granice i zvanicno nije obelezen, markiran, a i sama granica je tamo ogromna i jednolicna, mogucnosti za preci sa jedne strane na drugu je velika i redovno se desava i desavalo se dosada godinama
Inace padobranci i jesu na granici kao pojacano obezbedjenje snagama FSB-pogranicnika.
Potrebe od direktne intervencije Rusije za sada nema, jer se ljudi salju preko sistema dobrovoljaca kojih je vise nego dovoljno, cak i vracaju mnoge. Ako zatreba ljudi milioni su spremni (Od Mene i mase Srba koji bi vec sutra krenuli pa nadalje do Kazaka, Ruskih veterana, Cecena, Oseta, Mongola i ihaaa koliko hoces Boraca)
Препоруке:
23
3
48
уторак, 26 август 2014 16:23
Anka Krajina
@ Велизар М.
овим и још неким поступцима, новоруске власти ризикују да изгубе симпатије које су до сада стекли, чак и у западним земљама.
Хумани поступци према заробљенима с почетка сукоба већ се полако губе из сећања просечних конзумената вести.
Upravo sam o tome i pisala juče u svom komentaru upozoravajući na mogući kontraefekat.
Ukoliko je tačna vest (ru.vesna) i u samom Donjecku postojala su oprečna mišljenja "za" i "protiv" pre no što je doneta takva odluka.
U ratu uvek postoje slična iskušenja ali je mudrost odoleti im.
Svojevremeno je u ratnoj bolnici na Petrovoj Gori operisan jedan hrvatski zarobljenik, pa je osoblje došlo na ideju da mu montiraju gips u bojama trobojke i takvog pošalju nazad u razmenu.
Glavni lekar nije dozvolio!
Hipokratova etika je bila na prvom mestu.
Vratili su nam kamenovanjem izbegličke kolone kroz Sisak! Ali to ide njima na čast.
Препоруке:
18
6
49
уторак, 26 август 2014 16:32
13
И АРМИЈА Луганске Републике је у контраофанзиви.
Истовремено напада два велика града – Северодоњецк, на северозападу Луганске области, и Дебаљцево — уз границу са ДНР.
Већ је заузела два предграђа Северодоњецка.
Довлачи значајне снаге и у зону око Лисичанска.
Најмање 54 припадника украјинске националне гарде погинула су у борби код места Краснаја Таловка у Луганској Републици.
Код Александровке су заробљена 42 Украјинца из 38-ог и 40-ог батаљона хунтине гарде.
Борбе се воде и код Георгијевке, Сћастја и Лутугина.
Украјинска армија тукла је артиљеријом Новосветловку (ЛНР) и Харцзиск (ДНР), али војни извори у Луганску и Доњецку тврде да је ноћас и данас имала 80 погинулих и рањених и да је изгубила пет тенкова, три друга оклопна возила и десет тешких минобацача.
Препоруке:
28
1
50
уторак, 26 август 2014 16:35
13
На „северном фронту” су у току две битке: код села Никољскоје – у близини Свјато-Успенског Николо-Васиљевског манастира, и источно од села Александровка поред Старобешева. На самом југу, траје борба код села Маркино, недалеко од Новоазовска, где су борцима ДНР пут према Мариупољу прпречили украјински батаљони „Дњепар-1” и „Дњепар-2”. Кијевски медији су објавили да оба батаљона имају губитке и да је команда „Дњепра-1” затражила од министра одбране Валерија Гелетеја да „хитно умеша у ситуацију на истоку земље”. Наводно му је написала: „Дужни сте да одмах донесете одлуке које ће ситуацију кардинално изменити у корист украјинских снага, већ у наредним сатима”. Хунтини батаљони „Донбас”, „Кривбас”, „Миротворец”, „Ивано-Франковск” и „Волињ” блокирани су код Иловајска.
Препоруке:
30
1
51
уторак, 26 август 2014 16:36
13
Моторолини одреди, који су бранили Иловајск, почели су „чишћење” и околине тог града од Украјинаца.
Одступајући према Мариупољу, Украјинци су оставили четири насеља: Гранитноје, Солнцево, Тељманово и Успенку.
Мариупољ се налази на обали Азовског мора и има 458.000 становника. Други је град по величини у Доњецкој Републици.
Војни врх ДНР је признао да су његове снаге у ноћашњим и јутрошњим борбама имале десет погинулих и рањених.
Препоруке:
38
2
52
уторак, 26 август 2014 16:49
Goran
@Anka Krajina
Um i humanost govore da ste potpuno u pravu. Ali, potrebno je i ratne propagande: Gledao sam 'Euronews', rekli su kako su pobunjenici stavili desetak uništenih tenkova iz 2 svetskog rata, pa zatim kadar na Lenjinov sppomenik, ali ipak nisu mogli a da ne prikažu kolonu. Novorosija je naučila na primeru Jugoslavije šta je to medijski rat.
P.S. Zapad će reći za nas da smo sve najgore, makar ukrajinske naciste gađali cvećem. A i kvari im propagandu o ukrajinskim pobedama, a i za nove ukrajinske regrute ukucana poruka da se manu banderašenja.
Препоруке:
28
2
53
уторак, 26 август 2014 17:12
Oliver Kromvel
Evo jedne zanimljivosti,bivši ministar odbrane Poljske,Valdemar Skripčak kaze da je Poljska vojska u katastrofalnom stanju i da u slučaju rata moze da skupi jedva 40 000 boraca u kratkom roku,podsećam da je Poljska zemlja sa 38 000 000 stanovnika i velikom teritorijom,bivši ministar je rekao takođe da hipotetički u slučaju rata sa Rusijom,Ruske trupe bi u roku od 3 dana bile u Varšavi,naravno bez pomići NATO-pakta,čovek je takođe rekao osvrćući se na Poljsku spoljnu politiku koja je prilično agresivna,da se Poljaci netrebaju zavaravati,da je potencijal Poljske vojske suviše mali za bilo kakav sukob sa Ruskom armijom.
Što se tiče skupa u Minsku,ne očekujte trenutni mir i prekid vatre,trajaće pucnjava mozda do 1 oktobra,optimistički gledano do 15 septembra.Šta god da Porošenko odluči biće sudbonosno za Ukrajinu,ovaj rat je u rangu ustanka Bogdana Hmeljnickog u 17 veku protiv Poljaka,putin neće dati Dombas,a na Porošenku je da odluči šta je spreman i koliko da zrtvuje.
Препоруке:
48
2
54
уторак, 26 август 2014 17:18
Oliver Kromvel
Za sve
one koji hoće da dublje prouče Ukrajinsku krizu i shvate ko su bili Stepan Bandera i njemu slični i dobiju uvid u ono što se sada događa i otkud taj fašizam,preporučujem dokumentarac Arkadija Mamontova,film se zove Banderovci nisu heroji,imate ga na Ju tjubu.
Препоруке:
34
3
55
уторак, 26 август 2014 17:23
Алекса
за "Oliver Kromvel".
Реците ми, молим Вас, зашто би то Русија напала и освајала Пољску?
Препоруке:
5
26
56
уторак, 26 август 2014 17:36
југ.
@Алекса
"...Реците ми, молим Вас, зашто би то Русија напала и освајала Пољску?"
Напала би је хипотетички, да би се Пољска у стварности наоружала, дакле платила оружје прекоокеанским партнерима, можда издржавала коју њихову базу... Углавном, да би се Пољска угушила као словенска држава, на сваки могући начин. Завади па владај!
Препоруке:
32
3
57
уторак, 26 август 2014 17:39
Goran
@Алекса
Da ih lišimo hrišćanskih ekumenskih vrednosti, da nije bitno u šta veruju, već šta jesu, bar iz moje perspektive.
Препоруке:
5
6
58
уторак, 26 август 2014 17:40
Oliver Kromvel
Aleksa@,Rusija nikada ne bi napadala niti osvajala Poljsku,sami Poljaci su ti koji istrajavaju na takvim budalastim zamislima sve to zbog tri deobe Poljske u kojima su osim Rusije učestvovali i Pruska i Austro-Ugarska i zbog Varšavskog pakta i Sovjetske čizme,jednostavno povređen ponos.Istorijske činjenice recimo pokazuju da su Poljaci doziveli veliku industrijalizaciju i procvat u drugoj polovini 19 veka kao Veliko Vojvodstvo Poljska u sastavu Ruske imperije.Inače heroj velikog otadzbinskog rata protiv fašista Konstantin Rokasovski je bio Poljak,Rusima to nije smetalo.U pitanju je njihova fikcija,potpaljivana od strane Amerike ali i ekstremnog Katoličkog klera.Uostalom sama Poljska je bila agresor,podjarmila Ukrajinu i čak ušla na kratko u Moskvu 1608,sami su prizvali Ruse,to koliko kod njih vlada šizofrenija pokazuje primer podrške Banderovcima,a zahvaljujući Banderi,Lavov više nije Poljski,200 000 Poljaka je proterao i izmasakrirao.
Препоруке:
53
2
59
уторак, 26 август 2014 17:58
Oliver Kromvel
Poslednje vesti.
Branioci Donbasa su opkoljenima u tri kotla,reda veličine 7 000 ljudi iz bataljona,Herson,Donbas,Šahtersk,Dnjepar,sa 40 tenkova 100 oklopnih vozila,60 komada razne artiljerije uključujući minobacače,dali rok do večeras da se predaju,Aleksandar Zaharčenko im je ponudio goli zivot i fer odnos po svim konvencijama i pravilima u slučaju predaje.U protivnom suočiće se sa potpunim uništenjem,neki su već pobegli,jedan deo je pobegao u Rusiju,neki bi da se predaju,neki izgleda plaćenici nisu za tu opciju.U svakom slučaju 3 kotla,jedan pod Ilovajskom,jedan pod Lutiginom i jedan kod Stepanovke.
Vojska Novorusije je ušla u centar naselja Родаково,vode se borbe.
Vojska Novorusije je došla do naselja Приветно,u toku su borbe.
Vojska Novorusije je na periferiji grada Лутугино.
Ukropi su danas izvršili pešadijski napad na naselje Металист,iz pravca sela Шишково,20 Ukropa je ubijeno i ranjeno,napad je odbijen,biće ovo vrela noć.
Препоруке:
41
2
60
уторак, 26 август 2014 18:07
Алекса
за "југ." и "Oliver Kromvel".
Баш тако, хвала.
Треба то рећи, да се разуме о чему се ради.
У таквим пољским изјавама прошверца се здраво за готово, да је тако нешто реално и да је то намера Русије. Као, Руси само чекају одговарајући тренутак.
Управљање људима, грађанима, уз помоћ страха.
Одговор на питање - зашто би Русија то учинила? - обично се своди позивање на недавну и 19. вечну историју њихових односа, или једноставно - зато што је то Русија, а тај Путин је опасан тип... Постоје бројни људи који реално сагледавају ситуацију и живе у садашњости, али њихов глас је заглушшен.
Поздрав
Препоруке:
24
2
61
уторак, 26 август 2014 18:29
Goran
@ југ.
Potpuno se slažem sa vama
@Oliver Kromvel
Opet se slažem sa vama, samo što ja ne bih rekao da je u pitanju samo povređen ponos. To je vekovni rad Vatikana i Germana. Da je to tako, to potvrđuje baš taj primer sa Stepanom Banderom u vezi Vatikana, a germanski uticaj je u tome što je problem sovjetska čizma koja ih je i napravila kakvom-takvom nacijom, a nije problem germanska čizma koja ih je pobila milione.
No, EU zabluda je oslabila, pa 'niža rasa' više nije baš toliko potrebna u Germaniji. Ako im mozak nije potpuno atrofirao od šmrkanja katoličanstva, valjda će da shvate i vrate se svojim korenima... (Da ne širim onu moju propagandu dalje...)
Препоруке:
23
2
62
уторак, 26 август 2014 18:36
Goran
Juče na televiziji gledam tenk nacista, napisano na njemu Banderstadt latinicom, gotskim slovima. Dokle to ludilo seže, otkud njima latinica?
Препоруке:
36
3
63
уторак, 26 август 2014 19:16
Ali ipak :)))
Pade i Starobeshevo (mnogo bitnije od nekih ovde pominjanih mesta).. poce da se stvara operativno okruzenje jos jedne grupe ukropa kojima je prednji kraj uklinjen severnije, a otvara se i put za duplo-dupli obruc, dupla klesta za dve vec ,kazanovane, velike grupe ukropa, grupacija oko 51 brigade, i grupacija oko 8 armijskog korpusa, tzv. Amvrosijevski ,kazan,. Jos dublje je treca opkoljena i vec skoro unistena grupacija (delovi 24 Lvovske brigade i jos neki), ali mislim da njih Nasi nece zarobljavati nego ce se na njima naplatiti, znaci laganica unistavanje. Oko 600 komada je jos zivih (pola renjenih), a svi iz Lvova i Volinja. Ok, nije mnogo 500-600 pobijenih, ali daj sta das
Otvara se i put za upad u pozadinu ukropa koji jos sanjaju ,,deblokadu,, a licno mislim da ce odavde da bude brzinsko rolanje na sever i zapad od Marijupolja, u koordinaciji sa snagama koje obuhvataju Novoazovsk, znaci sa primorskom grupacijom snaga DNR (manevarskih i partizanskih jedinica)
Препоруке:
33
2
64
уторак, 26 август 2014 19:36
Ali ipak :)
Ne zaboravimo i one koji ,,nisu postojali,, (kao recimo Mi danas hehe) i koji su ,,radosno,, docekivali ukropsku vojsku kada je ulazila u sela i gradove nepokorenog Donbasa. Bez njih ne bi bilo ni junacke odbrane ni ovih brzih pobedonosnih prodora... znaci:
Sto se tice mesta-brda na kojem je svaki metar Svetinja- Legendarne Saur- Mogile.... cela je skoro pod kontrolom Armije DNR, i najvisi deo naravno.
Po onome sto se culo (a vest je 99% proverena) borci su izasli gore, gde je spomenik sruseni i niko nije satima donosio nikakvu zastavu. Tek kad je stigla Zastava 150 Streljacke Idritske Ordena Kutuzova Divizije Crvene Armije, postavljena je.... i za dede iz 1943 i za unuke iz 2014.
Sto bi rekli tamo na Istoku: Poklonimo se nisko Junacima palim za Otadzbinu
Препоруке:
52
2
65
уторак, 26 август 2014 19:40
Велизар М. @ Ali ipak :)))
Pade i Starobeshevo (mnogo bitnije od nekih ovde pominjanih mesta)
Опа! Старобешево је кључно место за цело то подручје! Који је извор? Ако је то тачно онда ови из Амвросиевског котла немају много наде да ће се извући. А од Докучаевска и Старобешева ће бити или бежанија на југ или ће еленовски казан, хм, порасти.
Препоруке:
30
2
66
уторак, 26 август 2014 19:56
13
У РУКЕ устаника доспела је тајна архива коју су приликом повлачења бацили команданти једне украјинске јединицe.
Међу документима су комплетни досијеи свих војника који учествују у борбеним дејствима и артиљеријским нападима на градове у Доњецкој области.
Записани су циљеви и време напада, као и адресе и презимена блиских рођака војника који ратују на југоистоку Украјине.
Судећи по ознакама и печатима на листовима, у руке устаника су доспели комплетни спискови команданата и војника јединице А-0224, која је стационирана код Николајева.
Губитак тајне службене архиве приликом повлачења је још један пример стања у којем се налази украјинска армија.
„На савести украјинске армије су масовни злочини против међународног права. Ова документа би могла бити основ и материјал за покретање кривичног поступка” —сматра војни експерт Игор Коротченко.
Устаници истичу да почињу да праве својеврсну базу података
Препоруке:
42
2
67
уторак, 26 август 2014 20:00
13
ВЛАДА Доњецке Републике више не пристаје на федерализацију Украјине – саопштио је њен премијер Александар Захарченко.
„Федерализација нас не задовољава. Доњецку Републику интересује само осамостаљивање од Украјине. Новоросија не само да више не пристаје на федерализацију, него ни на очување данашње Украјине као такве.”
Захарченко је посебно указао да ДНР тренутно није спремна ни на примирје са Кијевом:
„Сада нисмо спремни ни да преговарамо. Чак и ако позив на преговоре дође из Минска, или убрзо по завршетку сусрета лидера Царинске уније са Петром Порошенком, то – поготово после тешког украјинског пораза на источном фронту – ниша неће променити. Наравно, буде ли то иницијатива из Минска – преговори ће започети и на њима ће бити договорено некакво примирје, али ће оно бити и крхко и неће бити право” – оценио је Захарченко.
Препоруке:
46
2
68
уторак, 26 август 2014 20:17
KK@Res republika
Ne lupetaj, imali ste sreće što su Sriju vodili nato špijuni ko i sad, al šta ako!?...
Препоруке:
16
2
69
уторак, 26 август 2014 20:20
Ali ipak :)
Vec par dana idu borbe i obuhvatni prodor Armije DNR i na Starobeshevo i na jos neke ,,zanimljive,, tacke
Vest o zauzimanju je potpuno Tacna.
Izgleda da su na mnogim pravcima i dosta dalje otisli nego sto se govori.
Cilj je siri obuhvat uz pripremu za sudar sa snagama (novoskupljenim) ukropa koje ce ili krenuti na deblokadu ili da zastite Marijupolj. Licno sam skoro siguran da nece nista uraditi, jer nece ni Vojska DNR stati nego terati dalje a i sasvim ocekuje pridolazak pojacanja. Medjutim radi se brda zdola skupljenim snagama ukropa, a sve sto vredi je vec ili dobro potroseno ili u obrucu
Ukropi jedino sto realno mogu je da se brane i pokusaju da sto duze zadrze delove DNR i LNR, jer ce punu gotovost i operativnost Vojska Novorusije postici krajem sept. o.g. kada sledi i ozbiljniji napad na Harkov i Zaporozhje.
Mozda i dodje neki ,,mir,, (manevar) ali nista bitno
Jasno, lupetanje o Nato pomoci za stvaranje mocne ukro-vojske je Glupost, za svakog ko poznaje stanje
Препоруке:
44
2
70
уторак, 26 август 2014 20:25
13
ЧЕТИРИ бригаде украјинске „казнене експедиције” – заједно са штабом армијског корпуса – нашле су се у обручу који се стеже од почетка контраофанзиве Армије Доњецке Републике - саопштио је премијер ДНР и главнокомандујући Александар Захарченко.
„Јединице Армије ДНР прешле су 24. августа у контраофанзиву на свим правцима. Опколиле су групе украјинских снага између насеља: Ољеновка, Старобешево, Војковскиј, Кутејњиково, Благодатноје, Алексејевскоје, Успенка, Уљановскоје, Степановка, Амровсијевка и Степано-Кринка. У окружењу се нашао и штаб Осмог армијског корпуса, заједно са припадницима украјинске 28—ме, 30-та и 93-ћа механизована бригада, 95-та падобранска бригада и батаљони украјинске територијалне одбране „Ајдар”, „Донбас” и „Шахтјорск” и батаљони националне гарде „Азов” и „Дњепар” и неке друге мање јединице. Опкољени немају никакве изгледе да се извуку” – нагласио је Захарченко.
Препоруке:
41
2
71
уторак, 26 август 2014 20:27
13
Према његовим речима, имају само две могућности: или да се предају или да буду уништене.
„Ако се не предају, чека их судбина јединица које су биле опкољене код Изварина у такозваном „Јужном џепу”. У њему је већина опкољених украјинских официра и војника бесмислено изгинула” – указао је Захарченко.
Он се потом обратио опкољеним припадницима украјинских јединица, рекавши:
„Официри и војници! У ситуацији која је за вас безизлазна, да би било избегнуто узалудно проливање крви, предлажем вам да прихватите следеће услове:
1. Све опкољене украјинске јединице престају да пружају отпор.
2. Сви предају лично наоружање, ратну технику и војну имовину.
Свима који престану да пружају отпор – свим официрима и војницима - гарантујемо живот и безбедност. Рањеним ће бити пружена неопходна медицинска помоћ.
Препоруке:
46
2
72
уторак, 26 август 2014 20:28
13
Војници и официри који добровољно прекину отпор, уз обавезу да неће учествовати у ратним дејствима против Доњецке и Луганске републике, биће предати представницима украјинског Комитета војничких мајки или својим мајкама (или другим блиским рођацима) и добиће могућност да се врате кући.
Сви који престану да учествују у грађанском рату треба да напусте своје положаје и да са белом заставом или комадом неке беле тканине дођу до положаја јединица Доњецке Народне Републике.
У случају неприхватања понуђених услова, снаге Армије ДНР биће принуђене да униште опкољене украјинске јединице. Одговорност за то лежаће на генералима и официрима тих јединица”.
Захарченко се истовремено обратио и мајкама опкољених украјинских војника. У форми посебног прогласа:
„Жене Украјине!
Мајке и жене војника украјинске армије!
Препоруке:
36
2
73
уторак, 26 август 2014 20:31
13
Снаге Армије Доњецке Народне Републике започеле су 24. августа широку офанзиву у свим правцима.
У чврстом обручу нашли су се штаб Осмог армијског корпуса, 28-ма, 30-та и 93-ћа механизован бригада, 95-та падобранска бригада и батаљони територијалне одбране „Ајдар”, „Донбас” и „Шахтјорск” и батаљони националне гарде „Азов” и „Дњепар” и друге јединице.
Иако немају резерву ни у живој сили ни у техници, ни у муницији ни у храни, генерали од њих траже да наставе бесмислени отпор. Притом се сами боје одговорности за своје слабо командовање. Ради својих преступних циљева, спремни су да жртвују животе ваших најближих.
Њихове могућности за даље пружање отпора су исцрпљене. Немају никакву шансу да се пробију из обруча. Тако је било и са војницима и официрима који су бесмислено изгинули код Изварина.
Ваши синови и мужеви налазе се у безизланој ситуацији. Да би се избегло непотребно крвопролиће, да ви не бисте постале сироте и удовице, руководство
Препоруке:
42
2
74
уторак, 26 август 2014 20:32
svoj na svome
Финско Министарство спољних послова објавило је да су САД и Русија водили у јуну тајне разговоре о Украјини.
Šta god da Putin istrguje Novorusi nisu u obavezi da plate, previše su stradali da bi prihvatili manje od svoje sopstvene države!
Препоруке:
38
2
75
уторак, 26 август 2014 20:32
13
Доњецке Републике предложило је официрима и војницима да обуставе отпор и напусте положаје које држе.
Део украјинских војника и официра већ је пристао на наше услове.
Народ Донбаса спреман је да свима који положе оружје и обавежу се да више неће учествовати у борбама против Доњецке и Луганске Републике омогући да се врате својим кућама.
Да би се избегле репресије са стране украјинских власти и њихово поновно враћање у грађански рат, позивамо војничке мајке и жене да узму учешће у спасавању живота својих синова и мужева. Ви их можете преузети и вратити кућама.
Дођите и преузмите своје синове и мужеве! Не дозволите да их поново упуте у грађански рат!”
Препоруке:
45
2
76
уторак, 26 август 2014 21:04
Anka Krajina
@ 13
Hvala na iscrpnom izveštavanju. Pretekli ste me i uštedeli vreme za prevođenje.
Na RIA novostima (ruski) objavljene su sveže karte.
Budite ljubazni i dajte link jer ja ne umem da ga pošaljem.
Pozdrav
Препоруке:
23
1
77
уторак, 26 август 2014 21:13
gas-gas
Biće novih pregovora o gasu, pa neka neko kaže da gas nije skuplji od krvi!
Препоруке:
6
3
78
уторак, 26 август 2014 21:16
Anka Krajina
"Котлы" на юго-востоке Украины: версии силовиков и ополченцев
http://ria.ru/infografika/20140826/1021515041.html
Препоруке:
8
2
79
уторак, 26 август 2014 21:25
ПСИХОЛОШКО ДОСТИГНУЋЕ
Uostalom sama Poljska je bila agresor,podjarmila Ukrajinu i čak ušla na kratko u Moskvu 1608,sami su prizvali Ruse,to koliko kod njih vlada šizofrenija pokazuje primer podrške Banderovcima,a zahvaljujući Banderi,Lavov više nije Poljski,200 000 Poljaka je proterao i izmasakrirao
изгледа да су ти Пољаци затупљени као и Срби (из Србије). Били су агресор на Русију и за време Наполеона...прочитајте неке податке о пољској аристократињи Валевски, која се мислим и удала за Наполеона !
https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Walewska
Препоруке:
6
10
80
уторак, 26 август 2014 21:38
Rusi okupali ukrajinske vojnike
I pustili kuci.A ovi ruske?
Препоруке:
15
1
81
уторак, 26 август 2014 21:39
13
@ Anka Krajina, Fakti.org.
Препоруке:
8
2
82
уторак, 26 август 2014 21:40
thinking maize
Коментар: "Финско Министарство спољних послова објавило је да су САД и Русија водили у јуну тајне разговоре о Украјини." Имате на "Руском пролећу" текст где се износи да је преко бившег Јељциновог министра Анатолија Чубајса изнета понуда неименованих америчких кругова Русима да им Империја ПРЕПУСТИ КОМПЛЕТНУ Украјину, а за узврат да Руси ОДУСТАНУ од "нафтне рубље", тј. продаје руске нафте и гаса за НЕДОЛАРСКЕ ВАЛУТЕ!? Ако се зна да нафтни бизнис у Империји углавном воде Рокфелери и људи упућени на њих, онда је вероватно да је та иницијатива потекла од њих!? Зна се да нпр. Бушови спадају у тај клан, мада није јасан Бајден, можда фура неку његову причу!? Неки украјински тајкуни нпр. Порошенко& Коломајски су Јевреји, ergo УПУЋЕНИ на Ротшилде, који су вероватно све ово замесили у Украјини заједно са америчким "либералним" политичарима!? Но то је само спекулација, тим пре што је Путин добар са Кинезима, а ови са Ротшилдима!? Једном речју води се врло сложена игра коју није лако пратити!?
Препоруке:
29
5
83
уторак, 26 август 2014 22:02
Велизар М.
Ау, шта им направише! Хунтине снаге су свуда блокиране. И еленовски котао је дефинитивно затворен код села Бугас и стиснут. Коме успе до ујутро да се извуче - побегао је а коме не - надрљао је. Није ми јасно одакле АНР-и толико људи и где је украјинско ваздухопловство?
Нека ме неко исправи ако грешим али чини ми се да од целе украјинске копнене војске (пешадија и тенкисти, артиљерију нисам бројао) нису ангажоване само три бригаде:
17та тенковска и 28ма гардијска механизована, обе из 6. корпуса и 128ма гардијска механизована из 13. корпуса. Све преостале као и баш све из 8. корпуса, биле су или су и сад у борби. Све су трпеле велике губитке, расуте су по војишту, њихови делови се не боре заједно, већина је управо окружена а неке су и буквално десетковане. Ко зна шта им је и од опреме остало. Нека је свакој код куће остао по батаљон, а није - чиме ће они да наставе рат? Нацгардом и добровољачким "батаљонима"? Да ополченаца има више стварно би и до Кијева дошли.
Препоруке:
47
1
84
уторак, 26 август 2014 22:08
@thinking maize "Izdali ste zemlju srpsku"
Ne verujem u te dogovore.Pa eto vam Slobe i Radovana. Oni su se dogovarali,pa se Radovan posle zalio na Holbruka.A Slobu onako "likvidirali"...Nema s njima dogovora pogotovo ne tajnog. Ima jednokratne trgovine nakon odmeravanja snaga. Ko garantuje tom Rokfeleru da posle Putina neko nece ponoviti istu ili jos bolju stvar? A pogotovo obratno. Za zapad bi u tom slucaju bilo efikasnije da se Majdan nije ni desio.Ne, nego se imperija "koprca". To je jos uvek ogromna moc ali se uzalud rasipa.
Препоруке:
29
1
85
уторак, 26 август 2014 22:12
Велизар М.
Најлуђе од свега је да сада вероватно гледамо почетак краја украјинске војске (што, на жалост није и крај рата) а ополченци још нису ни повратили све територије са којих су почели устанак! Јесу додали ово на мору али то је мање него што су изгубили од априла. Још Захарченко каже да неће више ни примирје ни федерализацију! На крају ће испасти да ће се Новорусија смиловати Украјини и пристати на преговоре.
Тако ствари сада изгледају а мени је још увек тешко да поверујем да је све овако испало. Да видимо шта ће бити и следећих пар дана, још и Луганск треба решити, па онда да прогнозирамо даље. А и Американци су се нешто ућутали, биће да ипак нису у таквој слози са Европом као што стално причају.
Препоруке:
46
1
86
уторак, 26 август 2014 22:35
thinking maize@ thinking maize "Izdali ste zemlju srpsku"
Имате сајт "Руског пролећа", па нађите тај текст. Друго, изнео сам СРЖ тог текста, где је ПРЕНОС америчке ПОНУДЕ повезан са Анатолије Чубајсом. Треће, изнео сам неке РАЗУМНЕ претпоставке са ОСНОВНИМ ЗАКЉУЧКОМ да је све то сувише сложена игра за нас обичне људе. Четврто, да сте отишли до тог сајта и нашли поменути текст (извините, немам времена да дајем линк, потрудите се и Ви мало!?) видели бисте да је све то КОМЕНТАР једног руског аналитичара на ту АМЕРИЧКУ ИНИЦИЈАТИВУ (посредовану Анатолијем Чубајсом), при чему тај аналитичар ПРЕПОРУЧУЈЕ да одговорни у руској власти ОДБАЦЕ ту и СВАКУ ДРУГУ АМЕРИЧКУ ИНИЦИЈАТИВУ, али тако што Руси неће ОТВОРЕНО ОДБИТИ Амере, већ ће их завлачити!? У другим текстовима са "Руског пролећа" ОТВОРЕНО се ПРЕДЛАЖЕ Путину да СМЕНИ министра финансија и гувернерку Централне банке Русије, који се ДРЖЕ "Вашингтонског консензуса" ко "пијан плота" и да руски ЗАРАЂЕНИ НОВАЦ УСМЕРИ у УНУТРАШЊИ РАЗВОЈ уместо у шпекулације!? Ах, да и да Русија НАПУСТИ СТО!? Задовољни!?
Препоруке:
25
3
87
уторак, 26 август 2014 22:36
Anka Krajina
Kartu čitaj, Zaharčenka pitaj: Šta je sledeće?
http://rusvesna.su/sites/default/files/styles/orign_wm/public/26.08.jpg?itok=4pB2umDY
Препоруке:
8
1
88
уторак, 26 август 2014 22:42
Велизар М.
Ок, написао сам оно што добро изгледа, ред је и мало скепсе да убацим. Чињеница је да су сви ови спектакуларни продори АНР-е изведени кроз слабо или никако брањена подручја. То значи две ствари: Прво, нису им требале, онако, баш масивне снаге и друго, са тим мањим снагама тешко могу да организују чврсту блокаду на свим правцима којима се хунта може повући кад мало дође себи. Дакле, могући су пробоји из обруча. Даље, ово је било немогуће извести без помоћи из Русије. Ако ова ситуација потраје, све теже ће се скривати присуство Руса. Мора уследити и брза дипломатска акција (експлоатација успеха). До сада је много постигнуто изненађењем и срчаношчу. Код противника је створена паника и збуњен је. Но рат се ипак добија великим бројевима. Неколико ИДГ и партизанских одреда може натерати посаду Новоазовска у бег али кад се ови окрену и виде колико мало људи их тера, зачас ће стати и направити одбрану. Постоји трик којим ополченци раде посао али о томе други пут.
Препоруке:
32
1
89
уторак, 26 август 2014 22:44
thinking maize@ thinking maize "Izdali ste zemlju srpsku", наставак и крај
Да сте потражили тај и друге текстове, које укратко описујем, одмах бисте се сетили скорашњег Дугиновог текста (објављен и на НСПМ), где се помиње тзв. "ШЕСТА КОЛОНА" као НАЈОПАСНИЈА не само по Путина, већ и по ФУНДАМЕНТАЛНЕ РУСКЕ ИНТЕРЕСЕ и сам опстанак Русије и руског народа, па би Вам било јасно о чему се ради, уместо што сте кмечали о Радовану и Слоби!? Уосталом, сам Дугин је написао да су АКТИВНОСТИ "ШЕСТЕ КОЛОНЕ" РЕГИСТРОВАНЕ и да су њихови ПРИПАДНИЦИ ИДЕНТИФИКОВАНИ, што је по њему решење ВИШЕ од ПОЛОВИНЕ ПРОБЛЕМА, па будите довољно парламентарни да видимо КАКО ће Владимир Владимирович РЕШИТИ ОСТАТАК УНУТРАШЊИХ ПРОБЛЕМА у Русији и то МАЛИМ ПРСТОМ, док ће ЛЕВОМ РУКОМ (читај: Стрелков& "ополченци", али и "Гас-Пром"!) СРЕДИТИ СИТУАЦИЈУ у Украјини, а са ДЕСНОМ РУКОМ (споразуми са Кином, осталим земљама BRICS-a, Ираном и другим НЕЗАПАДНИМ силама) ће ДРЖАТИ Империју и сатрапе НА ОДСТОЈАЊУ!? Мало ли је!?
Препоруке:
29
3
90
уторак, 26 август 2014 22:47
Ali ipak :)))
28. mehanizovana gardijska(odlikovana dva puta) je i te kako angazovana, to jest priblizio se kraj njenom ,angazovanju,. Eno je izlupana od 10 avgusta naovamo, a najvecim delom je u Amvrosijevskom kazanu. Hehe Kako pa da nije ,,neangazovana,, :)) To je kao iz Odese brigada, ustvari popunjena delom ugovorcima, a delom zapadnoukraincima. Prema zadnjim izvestajima imala je 200 poginulih (do 11 avgusta).Imaju delove raznih jedinica koje popunjavaju lokal fasistima, dosada nemobilisanim (ima ih mnogo po Uk-Runi) i placenickom bagrom. Dodajte tome i silom mobilisane koji kad stignu pobegnu.Sada ce ukljucivati u borbu Pravoseke, masovno zapadnence, delove Milicije i naravno masu (kao i dosada) poljaka, litvanaca, i sa spiska za ,,odsustvo,, vojnike i staresine istocnoevropskih clanica NATO.
Препоруке:
24
2
91
уторак, 26 август 2014 22:53
Anka Krajina
@ Велизар М.
Јесу додали ово на мору али то је мање него што су изгубили од априла.
Mislim da je "ovo na moru" strateški važnije od onog šta su izgubili na severu i severo-istoku.
Препоруке:
13
2
92
уторак, 26 август 2014 23:16
Oliver Kromvel
Велизар М@,mislim da treba da se skoncentrišu na jedan do dva najveća kotla,ostali ako se izvuku nije ni bitno,vazno je da tehniku neizvuču,ti se na front više neće vraćati.
Препоруке:
20
2
93
уторак, 26 август 2014 23:43
Super Stupid
Mnogo dobrih vesti sa fronta, nadajmo se da su tacne. Jer primecuju se i kod Rusa i kod oplocenaca Milosevicevske strategije vodjenja medijskog rata, zato ima razlog za brigu. Ovo sa paradom je jos dobro i proslo, lako je mogao da izbije neki incident pred kamerama BBC i CNN.
Vidim da ovde vecina podrzava vojno resenje po principu sve ili nista, pobeda ili smrt i slicno. Mislim da nas nasa istorija ubedljivo uci da diplomatija ima isto takav znacaj. Valjda Rusi imaju neku sluzbu koja treba da poradi na tome da oplocenci pridobiju simpatije i na zapadu (naravno kod obicnih ljudi)sto kad se uzme kakvi su neonaci fanatici sa druge strane i nije tezak zadatak. Osim toga glavna Ruska strategija treba da bude da se stvore povoljni uslovi za sukob Potrosenka i neonaci fanatika, treba uciti od CIA.
I ovo sto prica Zaharcenko,nezavisnost ili nista,ne mirise na dobro. Polako bre covece, prouci malo raspad Jugoslavije.
Препоруке:
12
26
94
среда, 27 август 2014 00:30
Peter RV
@Anka Krajina Ne razumijem vasu (moralnu) brigu zbog paradiranja zarobljenika u Donecku. Nijesu zarobljenici ti, koji su bili ponizeni, nego hunta u Kijevu, koja je krila svoje poraze na bojnom polju. Parada zarobljenika je primorala zapadne medije da objave ovaj dogadjaj i vec se pojavljuju 'misljena' da hunti stvari ne idu dobro- sto je vazna novost.
Препоруке:
16
0
95
среда, 27 август 2014 05:30
IIpocbeтap
изгледа да је Цар Путин данас у Минску рекао Поплашенку у лице да он нема шта ш'њим да разговара и преговара већ да ће преговарати тамо на ратишту са оним Народом ђе се гине и крв лије, а да тобом ће са Поплашенком да се позабаве судови и тужилаштво!Лукашенко је као добар домаћин покушавао да мало као смири ситувацију ал'без већег успеха.2.Данас у окупираном Славијанску су нападнуте две НАТО базе у булевару Слободе и Пушкиновом булевару.3.Још један високи официр такозване „украјине” о'шо у Вечна Ловишта у бици за Мариопољ, овај пут Пуковник-обавештајац обучен директно од Чемерике!====================================In the battle for Mariupol died colonel Vyacheslav Galva, high ranked Ukraine intelligence official, trained by US.Шта'ш...ил'га нису добро обучили ил'је беж'о са часова!
Препоруке:
19
0
96
среда, 27 август 2014 06:17
IIpocbeтap
Иначе још већи блам за Трули Запад је што је Ештон дошла на ноге Лукашенку у Минск, а до јуче је исти био „последњи диктатор у Европи”, да би сад постао „фактор мира и стабилности”!Исту игру су играли и са покојним титићем без покрићем, чак су ту окорелу комуњару, шугословена и титовца наћерали да се ухвати за ручице у коло за онај „молитвени доручак” са оним америчким чамугом пастором, како се оно зваше...туга...Прво „балкански касапин” па онда „фактор мира”...Међутим!Далеко су и Лука и Путин од титића без покрића!
Препоруке:
21
2
97
среда, 27 август 2014 09:14
Роксанда
@ Peter RV
Parada zarobljenika je primorala zapadne medije da objave ovaj dogadjaj i vec se pojavljuju 'misljena' da hunti stvari ne idu dobro- sto je vazna novost.
Тачно.
Од почетка сукоба у Украјини, западни медији не извештавају, већ само преносе саопштења украјинских званичника, а по тим саопштењима, украјинска војска тако напредује свакога дана да се питам како већ нису стигли до Москве. Доњецк су наравно освојили већ неколико пута.
У тој клими није било лоше да се на снимцима са "параде" види ко држи Доњецк, да има заробљених украјинских војника, да је велика подршка становништва, а и повици "фашисти" су били инструктивни, како за Запад, тако још и више за ону велику украјинску већину која је подлегла западној пропаганди.
Препоруке:
14
0
98
среда, 27 август 2014 09:24
гаврило
Послије оволико добрих вијести лакше се дише, али далеко од тога да је Украјина савладана ипак иза ње су НАТО и Америка!Треба сада само бити паметан и мудар и гледати максимално заштити људство и технику, нарочито водити бригу о цивилима односно народу јер је Народ тај који ће на крају побиједити и који ће подићи Новоросију из пепела!
Ако су ово двоје стварно представници интереса Украјинаца и Немаца ово им неће бити тешко да прихвате. Ако су само амерички пиуни, са њима се само губи време и Путин ће састанак искористити да разувери Белорусију и Казахстан да се ту не ради о некаквим Путиновим СССР комплексима него о покушају колонизације Русије, па и Белорусије и Казахстана.
Не треба бити економски геније па закључити где једино има новца за обнову Украјине, где посла за милионе Украјинаца, где тржишта за ту толико помињану чоколаду.
Све што друга страна има Украјини да понуди је рат, трајна нестабилност, дужничко ропство. Зато ови преговори, да Лукашенко и Назарбајев чују какве то дарове Ештонова доноси, да им сутра не падне на памет да и сами крену Гадафијевим путем.
EU je POSLEDNJA, koja ima bilo kakvo moralno pravo da nekoga osuđuje za kršenje međunarodnog prava!
Prvo neka se prisete bombradovanja Srbije i Crne Gore bez odobrenja SB OUN, otimanja tuđe teritorije i svega ostalog šta su uradili na području ex-YU.
Drugo, ne manje važno, oni koji bez milosti pošalju u smrt nedužne putnike malezijskog aviona a onda bez dokaza optuže druge, nemaju nikakvo moralno pravo pominjati Ženevsku konvenciju!
Neka se prisete svoje reakcije na ubistvo Gadafija, neka se prisete svog doprinosa u razbijanju Iraka i svog doprinosa za razbuktavanje ratnog sukoba u Ukrajini!
Neka prvo osude Kijev za uništavanje gradova Donbasa, za granatiranje bolnica, za sve civilne žrtve i smrt dece kao i za sprečavanje ulaska humanitarne pomoći.
Neka prvo počiste brlog pred svojim pragom!
Како устаници и даље напредују ка Маријупуљу на југу и Севернодоњецку на северу, изгледа да су потпуно сигурни да појачања стижу. Без њих ми делује илузорно заузимати градове који су тако далеко од досадашњих центара устанка.
Sva teritorija od Saura-Mogile do Azovskog mora je u rukama vojske Novorusije.
Ukropi su napustili četiri naselja Гранитное, Солнцево, Тельманово и Успенка.
Vojska Novorusija razbila punktove Ukropa na relaciji
Седовo - Новоазовсk,uskoro će biti oslobođena ova naselja.
Ukropi nanose artiljerijske udare na relaciji Харцызск, Новосветловкa.
U selu Pobeda,55 km od Donjecka došlo je do sukoba Ukropa i Vojske Novorusije,tom prilikom ubijeno 4 a ranjeno 6 Ukropa.
Kod sela Кутеиникова,pripadnici 51 mehanizovane brigade Ukropa pretrpeli ozbiljne gubitke uz to su im uništena 4 samohodna topa i dva sistema D-30.
Kod Новоазовскa zarobljen šef granične sluzbe Ukrajine major Podoljan i tri vojnika.
Na Luganskom ratištu borbe idu na relaciji Георгиевки, Лутугино, Сцхастие.
U diverzantskoj akciji Vojska Novorusija kod Алекандровкe zarobila 40 pripadnika teritorijalne odbrane Ukrajine iz 38 i 40 bataljona.
у перспективи коју сте представили,ширите подручје моралности тамо где је нема. речи бирократа из уније су само формално, привидно везана за моралност - чисти прагматизам,али и сада осећање немоћи.
зар се агресор придржава каквог међународног права у ситуацији његове инвазије,атлантског Запада,на руски свет,који је сада на теренима сада већ бивше постхладноратовске украјине прешао у отворени и врући ратни сукоб,у којему злочиначке елите Запада користе крајње националисте у биолошком уништавању како руског,тако и новоукрајинског живља(регрутаи резервиста, који не желе да ратују).
у таквом контексту је необична ваша јучерашња критика параде ратних заробљеника у Доњецку: идеалистичко-хуманистичка редукција целе ситуације на њихово понижење као људи (који су тамо дошли да...),а не виђење значења медијалне и идејне поруке,коју су из Новорусије упутили.имају среће,живи су,нахрањени и напојени,за разлику од многих сабораца и показани,а то значи да ће да живе.
поздрав
U Lugansku idalje teško grad 24 dan nema struju,iako neprijatelj nevrši više barem za sada pešadijske napade i dalje ga raketira i gađa teškom artiljerijom.
Američki brod koji je proveo zadnje 3 nedelje u Crnom Moru,upitanju je naravno ratni brod,napustio je jutros vode Crnog Mora,prešao Bosfor i otišao ka sredozemlju,blizu Ukrajinske i Ruske granice više nema špijunskih ratnih brodova.
Gledam na Ruskoj Vesni spiskove poginulih Ukropa u juznom kotlu,koje snage Novorusije redovno azuriraju,ako se ovako nastavi u rejonima Dubno,Rovno,Vinice uskoro neće biti muških glava,šta je pobogu tim ljudima da idu 1 000 km od svoje kuće i vode tuđe ratove i ubijaju svoje sunarodnike.
Ja i dalje tvrdim da je aerodrom Lugansk i dalje od suštinskog značaja kao i Debeljcevo,mora se na severu zaokruziti teritorija pre zime i omogućiti Lugansku da konačno malo prodiše.
Porošenko je raspisao izbore u sred građanskog rata i dan pred odlazak u Minsk.Sada se postavlja pitanje šta je smisao toga,naime izbori su čini mi se raspisani za 26 oktobar,do tog dana Porošenko koji inače po zakonu ima dominantna ovlašćenja praktično preuzima u svoje ruke svu vlast.Druga stvar je ta što će doći do totalnog haosa bezvlašća a neki Ukrajinski analitičari smatraju čak i raspada zemlje,Porošenko se ozbiljno kocka.Treće izbori neće biti odrzani u većini mesta Novorusije a u parlamentu bi mogao da se nađe veliki broj fašista,jel osim njih drugih stranaka neće ni biti na izborima,Komunisti su praktično zabranjeni a Partija regiona je kompromiitovana a u njenim uporištima se vodi rat.Do početka sledeće godine Ukrajinom će vladati fašisti ili će imati značajan udeo,tako da ja sumnjam u neki dugoročan dogovor sa Moskvom šta god Porošenko obećao Putinu.
Two churches in the Donetsk Region have been destroyed by shelling from Kiev troops, leaving three people dead. In the latest attack Monday, a church was completely destroyed, while on Saturday three worshipers were killed while praying.
“People were praying. Three of them were killed. We lost our loved ones,” a local woman told RT.
‘They were praying’: Kiev forces’ shelling kills 3 worshipers as churches burn
http://rt.com/news/182800-ukraine-donestk-church-crisis/?utm_source=browser&utm_medium=aplication_chrome&utm_campaign=chrome
Prijatelju, ne znaju oni drugačije. Razumeće samo 'metak među oči'.
Оливере, треба да помислите шта би тим људима била алтернатива. Да емигрирају на Запад немају могућност. Нити имају новца за то, нити би им тамо неко помогао. Да беже у Русију исто је веома ризично, а врло вероватно би били враћени да добровољно ослобађају Донбас од својих комшија.
Да игноришу позив могу неко време. Да се крију, праве болесни. Много њих то ради. Али пре или касније дође Десни сектор у село или просто понестане новца за подмићивање лекара и/или официра. Тако да нема помоћи.
Није ни једно од тога опција за породичног сиромашног човека. Зато иду. Навољно, али иду. Иду и гину.
Зато се овакав рат и зове братоубилачки.
Izgleda da su ih poslušali.
U Minsku se neće ništa dešavati,treba vojsku još više nalupati,zauzeti Marijupolj a onda pregovarati.Mislim da je zauzimanjem Saur-Mogile zapečaćena sudbina novog kotla kod Amrosijevke,slijedi još jedno uništenje.
Ukrajinci se žale da ih prorusi gađaju novim vrstama raketa,koje dosad nisu bile u upotrebi,zato su razaranja tolika (i sam sam se čudio tome)
Odlično si zapazio ono oko raspuštanja parlamenta. Vrlo bitna stvar. Dakle, Porošenko želi da učvrsti vlast uz pomoć frau Merkel, otprilike kao AV u Srbiji. Siguran sam da će germanofilske stranke imati apsolutnu većinu. Takođe je poručio Putinu pred polazak u Minsk da se neće predati i da žele rat. I dobiće ga, ali se malo prešao: Ne rat sa Rusijom već TOTALNI GRAĐANSKI RAT. Nakon rata imaće Ukrajinu koja će da liči na Srbiju, samo još 10 puta gore. A tada će se okrenuti sa sirotinjskom rukom ka onom koji im jedini hoće nešto da da: Rusiji.
Ne, Aleksa, grešite. Parafraziraću reči Golde Meir gde kaže "najgore je to što su nas naterali da budemo kao oni".
Za razliku od EU i ostalih zapadnih licemera, ja imam moralno pravo da podsetim na važeće kodekse.
Bez obzira koliko je ponekad teško savladati iskušenje ipak ne smemo svojim postupcima poništiti sve one principe za koje se borimo.
Borci Donbasa se bore za pravedniji svet, bore se protiv fašizma kijevske hunte i ne smeju sebi dozvoliti ishitrene emotivne reakcije.
Možda moj stav vama izgleda kao utopija ali dosadašnja iskustva nam pokazuje da je humani odnos do "gubitnika" uvek isplativ, pogotovu na duži rok.
Vidim naučio si da daješ pluseve?
Украјина је нова држава, а Украјинци нова нација, да не кажем да су измишљени и држава и нација, али дефинитивно су до распада СССР-а непознати. И ту не би било ничег спорног да потенцијал сваког новог народа и нове државе не носи са собом један страшни рушитељски и самонегирајући набој лоше енергије. То негирање је, нажалост, као код свих конвертита увек усмерено према најпретежнијем идентитету и територији која је ушла у састав конвертита. Ми најбоље знамо како то изгледа у пракси с деловима српског етноса међу Хрватима и муслиманима. Стога одузимање оних територија Украјине које историјски припадају Русима и оних делова народа који су русофони представља ЈЕДИНИ начин да се у будућности пониште ефекти самонегације и конвертитско дивљање у злочину.
Зато правац на Кијев или докле већ станује рањена руска душа. А остатак може да иде где хоће. По Русе у сваком случају више неће бити опасан.
Бориса РОЖИНА (линк: http://rusvesna.su/recent_opinions/1408983476) описује сву хистерију Укропа у Мариупољу . Да не преводим опширне изводе из ипак јасног текста, преносим данашњу главну шалу у Мариупољу, која савршено одражава стање Укропа у том ОКУПИРАНОМ граду Новорусије: Укропски "гувернер" Мариупоља Сергеј Тарута изјављује: "НЕ ИДЕМ НИКУДА из Мариупоља!" ослањајући се на улаз од ХЕЛИКОПТЕРА! Преносим и текст: "Хватит терять по 100 млрд. долларов ежегодно" аутора ГЛАЗЬЕВ Сергей-а (линк: http://rusvesna.su/recent_opinions/1408985330), који је близак Путину. У тексту се критикује министар финансија Уљукајев, који и дан-данас користи приходе које Русија добија од извоза пре свега сировина за УЛАГАЊЕ у АМЕРИЧКЕ ХАРТИЈЕ од ВРЕДНОСТИ!!!!! Аутор се залаже за НАПУШТАЊЕ те и других штетних ПРАКСИ на трагу тзв. Вашингтонског договора којима Русија финансира непријатеље, што је у складу и са иницијативом да Русија НАПУСТИ СТО!? Па читајте!
"Most likely, we shouldn’t expect a major breakthrough. But we need a conceptual decision, or order to start moving towards peace," Lukashenko said at a meeting in Minsk with EU High Representative for Foreign Affairs and Security Policy Catherine Ashton."
http://en.itar-tass.com/world/746714
..., изгледа да су потпуно сигурни да појачања стижу. Без њих ми делује илузорно заузимати градове који су тако далеко од досадашњих центара устанка.
Добро сте приметили али имајте на уму да овај контранапад није само војна акција. То је и притисак на украјинску страну пред састанак у Минску. Немам сад времена за опширан пост, покушаћу касније поподне да детаљније опишем комбинацију.
"По отраслям:
- машиностроение (минус 23,8%);
- химпром (минус 22,2%);
- добыча угля (падение на 28,8%);
- производство кокса ( минус 15,9%);
- металлургия (минус 12,3%)."
Чак је и Украјинска узданица, ПОЉОПРИВРЕДА, иако формално порасла за 3,4% У СУШТИНИ ПАЛА, јер је прошлогодишњи пораст био 14,4%!!! А индустријска производња ("промышленное производство) пала је "в Киеве на 17,4%, в Днепропетровской области на 7,4%, в Харьковской – на 9,8%", у првој половини ове односно истог периода претходне године!? Хунта се хвали да има трговински "вишак" од "3 млрд. долларов", при чему не помиње 5,3 милијарде долара ГАСНОГ ДУГА Русији!? Итд. итсл. Ако могу да будем слободан, спрам Потрошенка и осталих Укропа чак је и АВ. "домаћин"!?
Mislim da je Porošenkov manevar potencijalno izuzetno vešt, jer se rešio Banderovaca dok traju pregovori s Putinom. To mu daje priliku da zaustavi ludilo, pa kad se ovi vrate u parlament će biti dovedeni pred svršen čin.
Kažem, potencijalno.
По споразуму из Монтреа ниједан ратни брод (земље која не излази на Црно море) не може се задржати дуже од те 3 недеље. За спровођење је одговорна Турска. Одатле "кварови" и "насукавања" ако неко пожели да остане дуже. А овом ће смена брзо доћи.
Аеродром је имао већи значај док је ополченаца било мало. Тада нису могли да га узму а сада већ и не морају да журе. Наравно да би све било лакше кад би та гњаважа нестала али сад има већих приоритета и Дебаљцево јесте један од њих.
A znaš i minus? E, sad si spreman za jednu iscrpnu analizu strašteških, pa donekle i taktičkih kretanja u Ukrajini :)
...
Takođe jedan podatak koji nije uopšte zanemarljiv uslovi MMF-a,
Ово је везано. Порошенко је био обавезан да распише изборе, мислим по фебруарском споразуму о привременој влади, и то је урадио последњег дана рока. (Ако неко боље памти од мене, могао би да напише који је тачно законски основ)
Знали смо да ће избори бити у октобру. А у октобру и ММФ треба да каже своје а један од тих услова је био и дефиниција територије.
Много се којекаквих услова и рокова сусреће у септембру и октобру и зато сада имамо кулминацију.
ITAR-TASS has no confirmations as of yet from other sources on the seizure of Saur-Mogila height.
http://en.itar-tass.com/world/746704
Сјајно запажање имате , треба у контраофанзиви ићи да се ослободи тачно око 80 до 85 одсто Украјине . Направити санитарни коридор на Љвову и Ивано Франковску . Укључити те усташоиде у Новорусију је равно укључити Љубушки и Широки Бријег у српску државу мада је Западна Херцеговина покатоличена - бивши Срби. Не треба хранити пса који ће те ујести . Катастрофално би било ићи на неко примирје са монструмима . У Украјини је извршен класични државни удар , на Мајдану су били најбројнији ти унијати и гркокатолици из подручја око Љвова али и заврбовани десничари - шупљоглави идиоти као и агенти из УСА и Пољске , биле су заставе ТИ ПАРТИ из УСА . Њима дати да владају са Кијевом - центром крштења Русије би било егал помирити се да Тачи држи Космет или да останемо без Подгорице - Рибнице гдје је рођен отац од Светога Саве . Ићи до краја , Украјина је центар крштавања Русије - Киевска Рус . Хазарима и јесте циљ узети Украјину јер је КИЕВСКА РУС поразила хазарски каганат , ...
Zar nijedan nije poginuo o kome imate dokaza koji rusi nece moci da negiraju ? Smesno.
A to ako je neko izasao iz aktivne sluzbe pa se bori, mozete macki ili macoru o rep....
Ocekivana igrica, kakvih ce jos biti.
Bitno je da se ukropi mlate, ubijaju, zarobljavaju i da gube rat, a da se teritorija DNR i LNR Oslobadja, i otvara prostor za dalje delovanje prema drugim oblastima Novorusije. I naravno posledicnom unistenju izmisljene ,,drzave,, Uk_Ruine.
Ove bajke, kao i rusenje aviona je slaba uteha i za fasiste (i njihove Chifutske Gazde, koji su uzgred i Hitleru bili naredbodavci i doveli ga na vlast) i jevropljanina i graDZanima i beograDZanima.
Bez eJuforije, pripadnici ruske vojske (njih 10) ubrzo idu kuci, sto se ne moze reci za vase hiljade poginulih i jos masu zarobljenih i dezertera :))))
MI DOBIJAMO RAT. A od Novorusije do Slobodne Srbije nije mnogo daleko :))
Нема ту никве паралеле са српско-хрватским проблемом. Руси и Украјинци су једне вере тако да су много измешанији. Код већине Украјинаца постоји и руски и украјински идентитет, а често и совјетски. Иста је прича и код устаника наравно јер је то исти народ.
То је толико компликовано да ту нема једноставних решења. Да би се мир вратио у Украјину треба пуно памети и стрпљења и пуно новца.
Како рече Путин, највећа трагедија је био распад СССР.
свет је сложенији од тога како би Ви желели да изгледа.стављате у први план директиву "забрањено је понижавати другог човека" и односите је до колоне ратних заробљеника,абстрахујући од тога како су се они нашли у тој ситуацији и шта они представљају.зар није понижавајуће за њих,то што су их из Кијева послали да униште или истерају људе који бране своје право да живе у слободи на својој земљи,а не под влашћу неонациста и белосветских хохштаплера?тако може,да ли?
не бринем ја за морал бораца и народа Новорусије.кажете да су они баш тим чином постали као њихови непријатељи.како то?бројни су примери да се према украјинским војницима(не из нацгвардије и правосека)односе људски,за разлику од њихових,украјинских официра и власти.запитајте се да ли је у постојећим условима реално тражити моралну савршеност,какву Ви замишљате.Не покрећем тему у шта су агресори претворили Донбас.
И питање које се само намеће-осуђујете ли тако и параду немачких заробљеника у Москви 1944.?
Rusi su rekli da su to njihovi vojnici koji su zalutali.
Мислим да је неко врло пажљиво одмерио однос штете и користи и донео одлуку. С једне стране, овим и још неким поступцима, новоруске власти ризикују да изгубе симпатије које су до сада стекли, чак и у западним земљама. Хумани поступци према заробљенима с почетка сукоба већ се полако губе из сећања просечних конзумената вести. Да не говоримо о приземнијим користима доброг поступања које је још Сун Цу у стара времена описао.
Но с друге стране, резултат је био тај да је западна штампа на насловним странама објавила не снимке параде у Кијеву већ ове у Доњецку. Иста она штампа која јавност убеђује да су побуњеници пред коначним поразом. Шта ће сад, пред преговоре, политичари рећи својим бирачима? Како ће објаснити другачију слику?
п.с. Парада је "reenactment", у стилу Стрелкова. Сад, да ли је идеја његова или у његову част - не знам.
Е сад вам завидим. :) Ја једва стижем и карте да погледам и нешто да овде напишем у паузама (док рачунар ради уместо мене).
Шалу на страну, ја сам мислио на следеће: Хунтина војска припрема неколико линија одбране, једну сам јуче навео. Ако АНР-а одржи замах може ту, прву, линију да прође, учини је бесмисленом, тиме елиминише још противничких јединица и посеје панику. Но, заиста би било превише очекивати толики напредак одједном. Паметније је не залетати се и одржати постигнуто. Зато се слажем са вама, намерно су успорили, врло паметно раде.
Mislim da ni vama nije jasno šta napisaste, ali sam siguran da uživate u životu.
Ti si bre, neobavešten. Ja navijam da potpuno nestane Srbija i da postane deo Slovenske Imperije, a o judeohrišćanskoj religiji da se vrati u svoju postojbinu na Bliski Istok, u pustinju...
I to se sve dogadja par kilometara unutar ukropske teritorije. I sami ukropi kazu isto. Mesto je 18 km od granice, ali naselje centar reona, ne i SAMO mesto gde su kao nadjeni
Ne iznose ,,podrobnosti,, kao sto su ,,borba,, ,,poginulo ovoliko,, ,,unisteno onoliko BTR-a,, ,,bili su deo vece jedinice sa kojom se vodila borba,, i slicno
Taj deo granice i zvanicno nije obelezen, markiran, a i sama granica je tamo ogromna i jednolicna, mogucnosti za preci sa jedne strane na drugu je velika i redovno se desava i desavalo se dosada godinama
Inace padobranci i jesu na granici kao pojacano obezbedjenje snagama FSB-pogranicnika.
Potrebe od direktne intervencije Rusije za sada nema, jer se ljudi salju preko sistema dobrovoljaca kojih je vise nego dovoljno, cak i vracaju mnoge. Ako zatreba ljudi milioni su spremni (Od Mene i mase Srba koji bi vec sutra krenuli pa nadalje do Kazaka, Ruskih veterana, Cecena, Oseta, Mongola i ihaaa koliko hoces Boraca)
Хумани поступци према заробљенима с почетка сукоба већ се полако губе из сећања просечних конзумената вести.
Upravo sam o tome i pisala juče u svom komentaru upozoravajući na mogući kontraefekat.
Ukoliko je tačna vest (ru.vesna) i u samom Donjecku postojala su oprečna mišljenja "za" i "protiv" pre no što je doneta takva odluka.
U ratu uvek postoje slična iskušenja ali je mudrost odoleti im.
Svojevremeno je u ratnoj bolnici na Petrovoj Gori operisan jedan hrvatski zarobljenik, pa je osoblje došlo na ideju da mu montiraju gips u bojama trobojke i takvog pošalju nazad u razmenu.
Glavni lekar nije dozvolio!
Hipokratova etika je bila na prvom mestu.
Vratili su nam kamenovanjem izbegličke kolone kroz Sisak! Ali to ide njima na čast.
Истовремено напада два велика града – Северодоњецк, на северозападу Луганске области, и Дебаљцево — уз границу са ДНР.
Већ је заузела два предграђа Северодоњецка.
Довлачи значајне снаге и у зону око Лисичанска.
Најмање 54 припадника украјинске националне гарде погинула су у борби код места Краснаја Таловка у Луганској Републици.
Код Александровке су заробљена 42 Украјинца из 38-ог и 40-ог батаљона хунтине гарде.
Борбе се воде и код Георгијевке, Сћастја и Лутугина.
Украјинска армија тукла је артиљеријом Новосветловку (ЛНР) и Харцзиск (ДНР), али војни извори у Луганску и Доњецку тврде да је ноћас и данас имала 80 погинулих и рањених и да је изгубила пет тенкова, три друга оклопна возила и десет тешких минобацача.
Одступајући према Мариупољу, Украјинци су оставили четири насеља: Гранитноје, Солнцево, Тељманово и Успенку.
Мариупољ се налази на обали Азовског мора и има 458.000 становника. Други је град по величини у Доњецкој Републици.
Војни врх ДНР је признао да су његове снаге у ноћашњим и јутрошњим борбама имале десет погинулих и рањених.
Um i humanost govore da ste potpuno u pravu. Ali, potrebno je i ratne propagande: Gledao sam 'Euronews', rekli su kako su pobunjenici stavili desetak uništenih tenkova iz 2 svetskog rata, pa zatim kadar na Lenjinov sppomenik, ali ipak nisu mogli a da ne prikažu kolonu. Novorosija je naučila na primeru Jugoslavije šta je to medijski rat.
P.S. Zapad će reći za nas da smo sve najgore, makar ukrajinske naciste gađali cvećem. A i kvari im propagandu o ukrajinskim pobedama, a i za nove ukrajinske regrute ukucana poruka da se manu banderašenja.
Što se tiče skupa u Minsku,ne očekujte trenutni mir i prekid vatre,trajaće pucnjava mozda do 1 oktobra,optimistički gledano do 15 septembra.Šta god da Porošenko odluči biće sudbonosno za Ukrajinu,ovaj rat je u rangu ustanka Bogdana Hmeljnickog u 17 veku protiv Poljaka,putin neće dati Dombas,a na Porošenku je da odluči šta je spreman i koliko da zrtvuje.
one koji hoće da dublje prouče Ukrajinsku krizu i shvate ko su bili Stepan Bandera i njemu slični i dobiju uvid u ono što se sada događa i otkud taj fašizam,preporučujem dokumentarac Arkadija Mamontova,film se zove Banderovci nisu heroji,imate ga na Ju tjubu.
Реците ми, молим Вас, зашто би то Русија напала и освајала Пољску?
"...Реците ми, молим Вас, зашто би то Русија напала и освајала Пољску?"
Напала би је хипотетички, да би се Пољска у стварности наоружала, дакле платила оружје прекоокеанским партнерима, можда издржавала коју њихову базу... Углавном, да би се Пољска угушила као словенска држава, на сваки могући начин. Завади па владај!
Da ih lišimo hrišćanskih ekumenskih vrednosti, da nije bitno u šta veruju, već šta jesu, bar iz moje perspektive.
Branioci Donbasa su opkoljenima u tri kotla,reda veličine 7 000 ljudi iz bataljona,Herson,Donbas,Šahtersk,Dnjepar,sa 40 tenkova 100 oklopnih vozila,60 komada razne artiljerije uključujući minobacače,dali rok do večeras da se predaju,Aleksandar Zaharčenko im je ponudio goli zivot i fer odnos po svim konvencijama i pravilima u slučaju predaje.U protivnom suočiće se sa potpunim uništenjem,neki su već pobegli,jedan deo je pobegao u Rusiju,neki bi da se predaju,neki izgleda plaćenici nisu za tu opciju.U svakom slučaju 3 kotla,jedan pod Ilovajskom,jedan pod Lutiginom i jedan kod Stepanovke.
Vojska Novorusije je ušla u centar naselja Родаково,vode se borbe.
Vojska Novorusije je došla do naselja Приветно,u toku su borbe.
Vojska Novorusije je na periferiji grada Лутугино.
Ukropi su danas izvršili pešadijski napad na naselje Металист,iz pravca sela Шишково,20 Ukropa je ubijeno i ranjeno,napad je odbijen,biće ovo vrela noć.
Баш тако, хвала.
Треба то рећи, да се разуме о чему се ради.
У таквим пољским изјавама прошверца се здраво за готово, да је тако нешто реално и да је то намера Русије. Као, Руси само чекају одговарајући тренутак.
Управљање људима, грађанима, уз помоћ страха.
Одговор на питање - зашто би Русија то учинила? - обично се своди позивање на недавну и 19. вечну историју њихових односа, или једноставно - зато што је то Русија, а тај Путин је опасан тип... Постоје бројни људи који реално сагледавају ситуацију и живе у садашњости, али њихов глас је заглушшен.
Поздрав
Potpuno se slažem sa vama
@Oliver Kromvel
Opet se slažem sa vama, samo što ja ne bih rekao da je u pitanju samo povređen ponos. To je vekovni rad Vatikana i Germana. Da je to tako, to potvrđuje baš taj primer sa Stepanom Banderom u vezi Vatikana, a germanski uticaj je u tome što je problem sovjetska čizma koja ih je i napravila kakvom-takvom nacijom, a nije problem germanska čizma koja ih je pobila milione.
No, EU zabluda je oslabila, pa 'niža rasa' više nije baš toliko potrebna u Germaniji. Ako im mozak nije potpuno atrofirao od šmrkanja katoličanstva, valjda će da shvate i vrate se svojim korenima... (Da ne širim onu moju propagandu dalje...)
Otvara se i put za upad u pozadinu ukropa koji jos sanjaju ,,deblokadu,, a licno mislim da ce odavde da bude brzinsko rolanje na sever i zapad od Marijupolja, u koordinaciji sa snagama koje obuhvataju Novoazovsk, znaci sa primorskom grupacijom snaga DNR (manevarskih i partizanskih jedinica)
Slava Stepskim Partizanam - Zashtitnikam Donbasa !
Sto se tice mesta-brda na kojem je svaki metar Svetinja- Legendarne Saur- Mogile.... cela je skoro pod kontrolom Armije DNR, i najvisi deo naravno.
Po onome sto se culo (a vest je 99% proverena) borci su izasli gore, gde je spomenik sruseni i niko nije satima donosio nikakvu zastavu. Tek kad je stigla Zastava 150 Streljacke Idritske Ordena Kutuzova Divizije Crvene Armije, postavljena je.... i za dede iz 1943 i za unuke iz 2014.
Sto bi rekli tamo na Istoku: Poklonimo se nisko Junacima palim za Otadzbinu
Опа! Старобешево је кључно место за цело то подручје! Који је извор? Ако је то тачно онда ови из Амвросиевског котла немају много наде да ће се извући. А од Докучаевска и Старобешева ће бити или бежанија на југ или ће еленовски казан, хм, порасти.
Међу документима су комплетни досијеи свих војника који учествују у борбеним дејствима и артиљеријским нападима на градове у Доњецкој области.
Записани су циљеви и време напада, као и адресе и презимена блиских рођака војника који ратују на југоистоку Украјине.
Судећи по ознакама и печатима на листовима, у руке устаника су доспели комплетни спискови команданата и војника јединице А-0224, која је стационирана код Николајева.
Губитак тајне службене архиве приликом повлачења је још један пример стања у којем се налази украјинска армија.
„На савести украјинске армије су масовни злочини против међународног права. Ова документа би могла бити основ и материјал за покретање кривичног поступка” —сматра војни експерт Игор Коротченко.
Устаници истичу да почињу да праве својеврсну базу података
„Федерализација нас не задовољава. Доњецку Републику интересује само осамостаљивање од Украјине. Новоросија не само да више не пристаје на федерализацију, него ни на очување данашње Украјине као такве.”
Захарченко је посебно указао да ДНР тренутно није спремна ни на примирје са Кијевом:
„Сада нисмо спремни ни да преговарамо. Чак и ако позив на преговоре дође из Минска, или убрзо по завршетку сусрета лидера Царинске уније са Петром Порошенком, то – поготово после тешког украјинског пораза на источном фронту – ниша неће променити. Наравно, буде ли то иницијатива из Минска – преговори ће започети и на њима ће бити договорено некакво примирје, али ће оно бити и крхко и неће бити право” – оценио је Захарченко.
Vest o zauzimanju je potpuno Tacna.
Izgleda da su na mnogim pravcima i dosta dalje otisli nego sto se govori.
Cilj je siri obuhvat uz pripremu za sudar sa snagama (novoskupljenim) ukropa koje ce ili krenuti na deblokadu ili da zastite Marijupolj. Licno sam skoro siguran da nece nista uraditi, jer nece ni Vojska DNR stati nego terati dalje a i sasvim ocekuje pridolazak pojacanja. Medjutim radi se brda zdola skupljenim snagama ukropa, a sve sto vredi je vec ili dobro potroseno ili u obrucu
Ukropi jedino sto realno mogu je da se brane i pokusaju da sto duze zadrze delove DNR i LNR, jer ce punu gotovost i operativnost Vojska Novorusije postici krajem sept. o.g. kada sledi i ozbiljniji napad na Harkov i Zaporozhje.
Mozda i dodje neki ,,mir,, (manevar) ali nista bitno
Jasno, lupetanje o Nato pomoci za stvaranje mocne ukro-vojske je Glupost, za svakog ko poznaje stanje
„Јединице Армије ДНР прешле су 24. августа у контраофанзиву на свим правцима. Опколиле су групе украјинских снага између насеља: Ољеновка, Старобешево, Војковскиј, Кутејњиково, Благодатноје, Алексејевскоје, Успенка, Уљановскоје, Степановка, Амровсијевка и Степано-Кринка. У окружењу се нашао и штаб Осмог армијског корпуса, заједно са припадницима украјинске 28—ме, 30-та и 93-ћа механизована бригада, 95-та падобранска бригада и батаљони украјинске територијалне одбране „Ајдар”, „Донбас” и „Шахтјорск” и батаљони националне гарде „Азов” и „Дњепар” и неке друге мање јединице. Опкољени немају никакве изгледе да се извуку” – нагласио је Захарченко.
„Ако се не предају, чека их судбина јединица које су биле опкољене код Изварина у такозваном „Јужном џепу”. У њему је већина опкољених украјинских официра и војника бесмислено изгинула” – указао је Захарченко.
Он се потом обратио опкољеним припадницима украјинских јединица, рекавши:
„Официри и војници! У ситуацији која је за вас безизлазна, да би било избегнуто узалудно проливање крви, предлажем вам да прихватите следеће услове:
1. Све опкољене украјинске јединице престају да пружају отпор.
2. Сви предају лично наоружање, ратну технику и војну имовину.
Свима који престану да пружају отпор – свим официрима и војницима - гарантујемо живот и безбедност. Рањеним ће бити пружена неопходна медицинска помоћ.
Сви који престану да учествују у грађанском рату треба да напусте своје положаје и да са белом заставом или комадом неке беле тканине дођу до положаја јединица Доњецке Народне Републике.
У случају неприхватања понуђених услова, снаге Армије ДНР биће принуђене да униште опкољене украјинске јединице. Одговорност за то лежаће на генералима и официрима тих јединица”.
Захарченко се истовремено обратио и мајкама опкољених украјинских војника. У форми посебног прогласа:
„Жене Украјине!
Мајке и жене војника украјинске армије!
У чврстом обручу нашли су се штаб Осмог армијског корпуса, 28-ма, 30-та и 93-ћа механизован бригада, 95-та падобранска бригада и батаљони територијалне одбране „Ајдар”, „Донбас” и „Шахтјорск” и батаљони националне гарде „Азов” и „Дњепар” и друге јединице.
Иако немају резерву ни у живој сили ни у техници, ни у муницији ни у храни, генерали од њих траже да наставе бесмислени отпор. Притом се сами боје одговорности за своје слабо командовање. Ради својих преступних циљева, спремни су да жртвују животе ваших најближих.
Њихове могућности за даље пружање отпора су исцрпљене. Немају никакву шансу да се пробију из обруча. Тако је било и са војницима и официрима који су бесмислено изгинули код Изварина.
Ваши синови и мужеви налазе се у безизланој ситуацији. Да би се избегло непотребно крвопролиће, да ви не бисте постале сироте и удовице, руководство
Šta god da Putin istrguje Novorusi nisu u obavezi da plate, previše su stradali da bi prihvatili manje od svoje sopstvene države!
Део украјинских војника и официра већ је пристао на наше услове.
Народ Донбаса спреман је да свима који положе оружје и обавежу се да више неће учествовати у борбама против Доњецке и Луганске Републике омогући да се врате својим кућама.
Да би се избегле репресије са стране украјинских власти и њихово поновно враћање у грађански рат, позивамо војничке мајке и жене да узму учешће у спасавању живота својих синова и мужева. Ви их можете преузети и вратити кућама.
Дођите и преузмите своје синове и мужеве! Не дозволите да их поново упуте у грађански рат!”
Hvala na iscrpnom izveštavanju. Pretekli ste me i uštedeli vreme za prevođenje.
Na RIA novostima (ruski) objavljene su sveže karte.
Budite ljubazni i dajte link jer ja ne umem da ga pošaljem.
Pozdrav
http://ria.ru/infografika/20140826/1021515041.html
изгледа да су ти Пољаци затупљени као и Срби (из Србије). Били су агресор на Русију и за време Наполеона...прочитајте неке податке о пољској аристократињи Валевски, која се мислим и удала за Наполеона !
https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Walewska
Нека ме неко исправи ако грешим али чини ми се да од целе украјинске копнене војске (пешадија и тенкисти, артиљерију нисам бројао) нису ангажоване само три бригаде:
17та тенковска и 28ма гардијска механизована, обе из 6. корпуса и 128ма гардијска механизована из 13. корпуса. Све преостале као и баш све из 8. корпуса, биле су или су и сад у борби. Све су трпеле велике губитке, расуте су по војишту, њихови делови се не боре заједно, већина је управо окружена а неке су и буквално десетковане. Ко зна шта им је и од опреме остало. Нека је свакој код куће остао по батаљон, а није - чиме ће они да наставе рат? Нацгардом и добровољачким "батаљонима"? Да ополченаца има више стварно би и до Кијева дошли.
Тако ствари сада изгледају а мени је још увек тешко да поверујем да је све овако испало. Да видимо шта ће бити и следећих пар дана, још и Луганск треба решити, па онда да прогнозирамо даље. А и Американци су се нешто ућутали, биће да ипак нису у таквој слози са Европом као што стално причају.
http://rusvesna.su/sites/default/files/styles/orign_wm/public/26.08.jpg?itok=4pB2umDY
Mislim da je "ovo na moru" strateški važnije od onog šta su izgubili na severu i severo-istoku.
Vidim da ovde vecina podrzava vojno resenje po principu sve ili nista, pobeda ili smrt i slicno. Mislim da nas nasa istorija ubedljivo uci da diplomatija ima isto takav znacaj. Valjda Rusi imaju neku sluzbu koja treba da poradi na tome da oplocenci pridobiju simpatije i na zapadu (naravno kod obicnih ljudi)sto kad se uzme kakvi su neonaci fanatici sa druge strane i nije tezak zadatak. Osim toga glavna Ruska strategija treba da bude da se stvore povoljni uslovi za sukob Potrosenka i neonaci fanatika, treba uciti od CIA.
I ovo sto prica Zaharcenko,nezavisnost ili nista,ne mirise na dobro. Polako bre covece, prouci malo raspad Jugoslavije.
Тачно.
Од почетка сукоба у Украјини, западни медији не извештавају, већ само преносе саопштења украјинских званичника, а по тим саопштењима, украјинска војска тако напредује свакога дана да се питам како већ нису стигли до Москве. Доњецк су наравно освојили већ неколико пута.
У тој клими није било лоше да се на снимцима са "параде" види ко држи Доњецк, да има заробљених украјинских војника, да је велика подршка становништва, а и повици "фашисти" су били инструктивни, како за Запад, тако још и више за ону велику украјинску већину која је подлегла западној пропаганди.