Završiš školu, od zanata do doktorata, a zatim pogledaš oglase za posao, kad tamo ne možeš se nigde zaposliti od čistačice do profesora zato što nemaš radno iskustvo.
Preporuke:
56
4
2
sreda, 13 avgust 2014 10:06
Drinko Končarević
Čemu školovanje? Radi kompleksa kojeg imate? Koje škole treba završiti da bi se čovek bavio mitom i korupcijom, obzirom da nam to najbolje ide?
Jutros, prolazim pored poštanskog sandučeta. Nešto se beli. Sinoć sam ga ispraznio. Kad ono uplatnica. Neko je poranio. U rubrici svrha uplate piše: ukupan dug. U rubrici primalac: naknada za korišćenje građevinskog zemljišta. Iznos 120 din. Koje je škole završio pošiljalac ove uplatnice? Pre svega, pojam "ukupan dug" je veoma širok pojam. Ne piše period na koji se dug odnosi. Naknada nije pravno lice pa ne može biti adresa primaoca. Da stvar bude gora,lice koje je poslalo uplatnicu ima računar, a verovatno ima i programera. Uzalud im škole. Jao nama sa njima. Školovani(?) a nepismeni.
Preporuke:
45
3
3
sreda, 13 avgust 2014 10:32
SuperBad
Imamo vise doktora nauka nego nepismenih, moj ministre
Preporuke:
35
8
4
sreda, 13 avgust 2014 10:36
sokrat
@Car Dušan
Ne završiš školu, kupiš diplomu, nađeš vezu i zaposliš se gde hoćeš.
Preporuke:
42
3
5
sreda, 13 avgust 2014 10:49
Demograf
Da se ministar nije usresredio na manjinske grupe rome, azilante, političare?
ps
postoje laži, proklete laži, i statistika
Preporuke:
33
3
6
sreda, 13 avgust 2014 10:55
mile
opet ima i školovanih pa su nepismeni za tzv. demokratiju.
Preporuke:
24
2
7
sreda, 13 avgust 2014 11:00
pop i berberin
Bilo bi interesantno istražiti i saznati koliko nepismenih ima među doktorima nauka u Srbiji!
Preporuke:
42
2
8
sreda, 13 avgust 2014 11:03
Bojan, Priština
40% bez srednje škole - to je jedna od činjenica
Preporuke:
20
5
9
sreda, 13 avgust 2014 11:06
robokap
U zemlji gde je Diploma MEGA TRENDA -PARTIJSKO -ROĐAČKA VEZA JAČA od DOTORATA;JEJLA;HARVARDA;OKSFORDA;KENBRIDŽA;HAJDELBEGA;PRINSTONA;LOMANOSOVA JE propast.I za vaše obaveštenje slavim ove godine 35 godina mature u gimnaziji.Znaš koliko bi današnjih Gimnazijalaca završiloondašnju gimnaziju.
Preporuke:
28
3
10
sreda, 13 avgust 2014 11:08
Igor
Eto odakle tolki glasovi za Vučića na izborima...
Preporuke:
53
2
11
sreda, 13 avgust 2014 11:11
Naše ime
Prvo, čija je to krivica? Sigurno nije onih koji ništa nisu završili, jer kad sistema nema ne pomažu ovakve "mudre" konstatacije ministra za mlaćenje prazne slame. Drugo, video narod da je lopovluk ionako jedini način da se nešto stekne: .Treće, zar je sramota biti nepismen i NEOBRAZOVAN? Naravno da nijeA "premijer" tekPostaneš IZDAJNIK, i eto parica, a i od Haga čuva. I na kraju, zašto se "ministar" od ribane daske nme upita, kakve koristi od kupljenih doktorata, njegovih kolega, ima Srbija
Preporuke:
25
2
12
sreda, 13 avgust 2014 11:14
SNS-ovo biračko telo
To su vam manje-više gledači Pinka i glasači Vučića i SNS-a.
Preporuke:
44
2
13
sreda, 13 avgust 2014 11:21
Marko
E tih 40 % je problem.Njima možeš pričati bajke pred izbore, posle izbora sve okreneš naglavače, oni oduševljeni, rejting 58,9999%, i svi zadovoljni,počinje preporod, još samo da im objasnimo kako smo "zaradili" sa šeikom.Mislite li da će poverovati,ne bojte se HOĆE, i što je najgore biće sretni kako smo dobro prošli ??
Preporuke:
27
2
14
sreda, 13 avgust 2014 11:23
Drinko Končarević
Moram malo da preciziram moj prethodni tekst. U rubrici primalac piše: "naknada za korišćenje građevinskog zemljišta" plus ime grada. Kažu mi tako se ispunjavaju "budžetski računi". A ja njima kažem da je i u vreme SDK bilo nepismenih. U rubrici primalac treba da piše, npr. "Fond za prikupljanje i trošenje naknada za građevinsko zemljište" plus ime grada. A u rubrici "svrha uplate" umesto "ukupni dug", treba da piše,npr. "Vaš dug prema Fondu u periodu od do". Kad piše "ukupni dug" ja ne znam na što se to odnosi. Da li se to odnosi na sve moje dugove? Neko će kazati da cepidlačim. Ne. Po preciznosti izražavanja se vidi ko je ne samo formalno već i stvarno obrazovan. I samo zahvaljujući takvima pravo može biti nauka. Ovi koji su mi poslali uplatnicu su nepismeni a zbog stava "da se podrazumeva" su i lenji. Kad je u pitanju neprecizno izražavanje jer se nešto podrazumeva, ja ne moram da znam.
Preporuke:
20
2
15
sreda, 13 avgust 2014 11:45
Anta
Mislim da se ovi statistički nisu tačni... Da svaki drugi graćanin Srbije nema završenu ni osnovnu školu, a da je 17% nepismeno je prosto nemoguće... Pa Srbija pre 100 godina nije imala toliki procenat nepismenih...Ako su ovi podaci tačni otkud desetine hiljada ljudi sa završenim fakultetima na birou rada...
Preporuke:
22
6
16
sreda, 13 avgust 2014 11:57
SM.
Možemo braniti sebe,napadati druge,tražiti krivce za neznanje i nepismenost,ali da smo nepismeni i to debelo nepismeni,priznajmo JESMO.
Preporuke:
17
6
17
sreda, 13 avgust 2014 12:00
@Igor
blizu si istine, nepismeni i dalje veruju da ce im voljeni vodja ostaviti plate i narocito penzije na miru. Cekamo septembar, nije ni to tako daleko.
Inace, pod nepismenima podrazumevam i one sa skolom koji uporno glasaju za propast Srbije.
Preporuke:
20
1
18
sreda, 13 avgust 2014 12:03
SM.
@anta
Neznam koje znanje podrazumevate kod pismena čoveka,ali da u Srbiji ima i koji više od onih 17%,to je sigurno.
Preporuke:
11
1
19
sreda, 13 avgust 2014 12:32
Petar
Ova statistika samo ukazuje na katastrofalnu situaciju u našem društvu. Daleko je veći procenat funkcionalno nepismenih (verbalna, matematička i naučna pismenost). Na to nam ukazuju PISA testovi. Da pojednostavim, kod nas ljudi i sa završenim fakultetima nisu u stanju da koriste naučeno. Prosek u Srbiji je drugi nivo (šesti je najviši). Ljudi su u Srbiji u proseku sposobni samo da reprodukuju naučeno i to na elementarnom nivou (ja tebi muuuu..., ti meni muuuu...). Zvanično 6,5 % ima treći A i treći B stepen (fakultet od tri i pet godina). Međutim tu su uključeni i oni što su kupili diplome i dobar deo onih što je otišao napolje, a još se vode da su ovde. Priče o reindustrijalizaciji i povećanju proizvodnje su samo bajka pred laku noć.
Ipak to nije najcrnje u Srbiji. Najcrnje je to što ne postoji politička volja, snaga i znanje da se takva situacija promeni.
Preporuke:
14
1
20
sreda, 13 avgust 2014 12:35
kaca
Neobrazovanost i nepismenost su posast ovoga naroda.
Neoliberalizam nam nije samo doneo propast ekonomije i urusavanja svih tradicijonalnih vrednosti naseg drustva vec i potpuno urusavanje obrazovanja. Neoliberalnom konceptu nisu potrebni pismeni i misleci ljudi vec robovi neznaja!Sto vise obrazovnih ustanova ima u Srbiji(nicu kao pecurke posle kise)to je vise neobrazovanih ljudi!Takav paradoks ukazuje na ozbiljne probleme sa koijm se nacionalin prosvetni savet i Ministrastvo moraju uhvatiti u kostac,jer ne postoje nikakavi izgovor za odrzivost ovakvo stanje u obrazovanju .
Vostani Serbije,davno si zaspala!
Preporuke:
12
3
21
sreda, 13 avgust 2014 12:41
Agent
Eh ko ih šiša kad se nisu školovali i unapređivali pa postali napredni. Evo neka se ugledaju na nešu on je studirao 12 godina pa posle doktorirao za dve, toma građevinac tehničar pa mu nije bilo "teško" da pod stare dane izuči da bude manager, pa onda kako beše se zove ministar odbrane, fin čovek, pametan, što se kaže radio na sebi i od keramičara čovek postade dipl ekonomista. A što su tek pametni i multidisciplinarni posebno ona plavuša. Ona se u sve razume, i u diplomatiju i u ekonomiju i u javno-komunalne probleme i u energetiku i saobraćaj i eU integracije i u javne finansije i monetarnu ekonomiju ihaaa, nema u šta se ne razume isto k'o i premijer. Kad bi mogli premijera i plavušu da multiplikujemo u par 'iljada komada gde bi nam bio kraj.
Preporuke:
18
1
22
sreda, 13 avgust 2014 12:54
Lola
I bice nam jos gore sve dok hostapleri poput Antonijevica godinama vuku na dno srpsku prosvetu, sto nakaradnim zakonima tako i besmislenim skupim projektima. Potpuno stojim iza izraza "hostapler".
Preporuke:
10
0
23
sreda, 13 avgust 2014 13:04
Podaci nisu tačni
Podaci nisu tačni. abesmisleno je među neposmene računati mlađe od sedam godina, koji još nisu pošli u školu. Ima 2,6% koji nemaju završpenu osnovnu školu, ali to ne znači da su svi nepismeni.
Preporuke:
15
5
24
sreda, 13 avgust 2014 13:07
Andragog
Sve je to odavno poznata činjenica, ali se protiv toga ništa ne preduzima. Ne možemo se doveka pozivati na svoje nepismene, ali samosvesne pretke. Da su mogli, oni bi se opismenili. Stanovništvo koje zna čemu služi vlast, država, zajednica,koja su čovekova osnovna prava i dužnosti, ne bi nikad trpelo ovu blasfemiju koju mi Srbi trpimo već sedamdeset godina. Od Tite do Vučića (da uporedim neuporedivo). Komunizam je samo učvrstio ono što su počeli Turci. Nepismenost, ne samo kao nužnu, već kao dovoljnu i poželjnu pojavu. Udarništvo koje se, na kraju balade, obija o glavu.
Ako je situacija tako alarmantna, a jeste, zašto ne uposlite MNOGE NEZAPOSLENE ANDRAGOGE, nego kojekakve megatrendovsko-singidunumske-alfa prišipetlje? Zašto ne organizujete andragošku struku i napravite srednjoročni i dugoročni plan intelektualnog razvoja. Jer i radniku se mora razvijati inteligencija i sposobnosti! Pa jedared, kad ne bude sistematski debilizovan, neće vas radnik takve ni glasati. Pribojavate se toga?
Preporuke:
12
6
25
sreda, 13 avgust 2014 13:33
sokrat
@ kaca
Mislim da nisi u pravu.
U neoliberalizmu sa znanje i obrazovanje ceni i plaća.
Šta misliš, da li bi Englezi Arapima prodali Oksford ili Kembridž kao što su prodali Čelsi ili Mančester siti?
Preporuke:
2
10
26
sreda, 13 avgust 2014 13:46
Tačni su
@Podaci nisu tačni
Možda nisu u dlaku, ali uglavnom jesu. Danas je nepismen i onaj ko ima samo osnovnu školu. Takav je svet.
Preporuke:
4
8
27
sreda, 13 avgust 2014 15:29
Podaci
@Tačni su - ne, nisu tačni, pogledajte rezultate popisa stanovništva.Takođe potražite ko je po definicoji nepismen.
Međutim, pravi problem je nizak nivo opštih znanja mnogih koji formalno nisu nepismeni. Pogledajte kviz "Slagalica" na RTS, svakog dana u 19 časova. Takmičari imaju veštine, ali im je opšte, enciklopedijsko znanje, veoma mršavo.
Preporuke:
7
0
28
sreda, 13 avgust 2014 15:41
s.p.Lajković
To je dotični ministar zaredjao po svom ministarstvu pa zaključio u neposrednom razgovoru sa svojim službenicima? Nemoj da vredjaš Srbiju - nepismeni...
Preporuke:
8
0
29
sreda, 13 avgust 2014 16:03
komplikovano
Nikad vise pravnika, a manje prava i pravne drzave, a vise kriminala. Nikad vise ekonomista, a gore ekonomije. Nikad vise inzinjera, a manje proizvodnje...A niko ne prica o kvaliteti skolstva, samo o kvantitetu.Da ne budem pogresno svacen, ima i kvalitetnog kadra, ali ne mogu doci do izrazaja, jedino preko stranaka, a tu vec struka i znanje idu u drugi plan.A da se ne govori, sto radi dugog skolovanja,a potom karijere, opada natalitet. A sela pusta, sve ode u skolu, nema ko ovce cuvati, a govori se da je u poljoprivredi sansa.
Preporuke:
7
1
30
sreda, 13 avgust 2014 18:16
Zvonimir Bgd 1
Svojevremeno je jedan pametan covek dobro rekao:
"Ko danas ne odvaja pare za prosvetu, nauku i kulturu, odvojice sutra za popravne domove i zatvore!"
Dakle, ako ne platis na mostu, platices na cupriji. Ova figura moze se primeniti i na mnoge druge probleme koje smo stekli tokom preporoda "demokratije" i "slobode"...
Preporuke:
7
0
31
sreda, 13 avgust 2014 18:21
Zvonimir Bgd 2
Komplikovano
Nikad vise pravnika, a manje prava i pravne drzave, a vise kriminala. Nikad vise ekonomista, a gore ekonomije. Nikad vise inzinjera, a manje proizvodnje...
Tacno tako!
Bice i dalje tako, sve dok je na pijedestalu forma, a ne sadrzaj. Ista stvar je i efekat tzv."demokratije" koja propoveda "slobode". Naravno, samo na recima. Forma je ispunjena. Sadrzaj nam je antidemokratski, a sloboda nikad manje. I sve ih je manje.
Preporuke:
8
0
32
sreda, 13 avgust 2014 18:25
Zvonimir Bgd
@ Andragog
Sve ste u pravu, ali me cudi da ste mogli da napisete sledecu konstataciju:
Komunizam je samo učvrstio ono što su počeli Turci. Nepismenost, ne samo kao nužnu, već kao dovoljnu i poželjnu pojavu.
Ako imamo u vidu istorijski tok razvoja pismenosti, da li je potrebno ovde objasnjavati koliko je vasa tvrdnja apsurdna i nadasve neistinita?!
Preporuke:
8
1
33
sreda, 13 avgust 2014 20:25
1984
Nema veze što smo nepismeni. To je najmanji problem. Ali što ste vi pismeni toliki izdajnici otadžbine? Valjda je to važnije, i to je veći problem. Imate li na to odgovor?
Preporuke:
7
0
34
sreda, 13 avgust 2014 20:47
SUMORNA OZBILjNOST
Sotona je uporedo sa pošasti tupavosti, zombiranja, neukosti,....uspela uništiti, paradoksalmo, - i tradiciju, itd.
Zato kličem: ŽIVELA RUSIJA , jedina sila koja pretstavlja epicentar okuplanja udruženih snaga protiv satanskog NSP
Preporuke:
5
0
35
sreda, 13 avgust 2014 21:03
Nenad
Škola je dobra,ali ne i presudna.Nepismeni su srbski vojnici predvođeni manjom grupom školovanih oficira pobedili Carstva.Nepismeni su srbi sazidali Sv.Sofiju Carigradsku i sijaset drugih velelepnih objekata.Nepismeni je seljak hranio vekovima.Pismenost je prednost,i Srbi kao prvi pismeni narod na svetu to bi svakako trebali biti.Ali nama su problem "priučeni",oni koje je diploma pokondirila,te ili su otišli iz države ili je izdaju iznutra.Nama pre svega treba MORAL,jer je znanje bez morala šptetno!
Preporuke:
10
0
36
sreda, 13 avgust 2014 21:26
dete
Mislim da jedan pogled na sajt Ministarstva prosvete i biografiju pomoćnika mogu ukazati da je dotični brinuo o obrazovanju samo jedne odrasle osobe, samog sebe. Od učitelja do naprednjačkog pomoćnika, po ubrzanom postupku. Lično sam bila u prilici da kuckam debeljkov seminarski ili već neki studentski rad, ne sećam se da mi je to bilo u opisu posla. Ali takvi smo mi pravoslavci, nadamo se da će jadni neuki naučiti i posramiti se.
Preporuke:
6
1
37
četvrtak, 14 avgust 2014 03:25
Krigloff
Ni ovi što su pismeni i imaju srednju školu ili više nijesu nizašta.
Preporuke:
0
1
38
četvrtak, 14 avgust 2014 08:29
Jasna Simonovic
Iju, Sačuvaj Bože! Da je barem ostatak "pismen"!
Preporuke:
0
1
39
četvrtak, 14 avgust 2014 11:08
Dr Jela Bisic
Zaprepascuje "argument" mnogih da su i nasi pretci bili nepismeni.Gospodo,ne tipkajte po tastaturi,ne guglujte,ne kupujte knjige i novine i ne citajte,grejte se zimi kao vasi pretci,zivite u kucama kakve su oni imali,ugasite svetlo/iskljucite struju(frizidere,sporete,ves masine,pegle...)sedite u taljige(manite skupa kola koja vozite)oblacite se i lecite kao vasi pretci.Isto tako-hranite se kao oni,zatvorite TV sa rijalitima,ugasite mobilne,nemojte ici na letovanje,ne letite avionima,ne kupajte se a ako se oshugavite i ovashljivite-nema veze,i nasi pretci su bili takvi.Kada to sve(i sto-sta drugo)uradite-pozivajte se na proslost.To stalno pozivanje na "zdravu pamet"neobrazovanih je jedan od relikata komnunisticke proslosti,"narodnjastva",preziranje znanja kao elitizma(uopste smatranje elite-kao nesto pogrdno,negativno.Elita znaci:najbolji)Uzmite nepismenog coveka "zdrave pameti"-pa neka vam konstruise avion,ili makar popravi auto,neka vam vadi zub(da ne kazem operise,makar slepo...
Preporuke:
1
3
40
četvrtak, 14 avgust 2014 11:10
Dr Jela Bisic
...crevo).Dajte mu da rukuje sa strujom-poginuce,nesrecnik.Nisu u ovoj statistici samo Romi neobrazovani,ni samo stanovnici planina(u planinama vise ni nema stanovnika)-sve je vise dece koja,jednostavno,nece da uce,zato sto smatraju da od toga nema(novcane)koristi.Nema novcane koristi ni od umivanja-pa sto se umivate?Jel vam neko placa sto ste ocesljani(frizere i frizure da ne spominjem)-pa sto se cesljate?Da je ovo komunisticka ujdurma,koja se kod nas odicno primila,i evo-jos zivi,nije dokaz samo postojanje nepismenih komesara,koji su zarili i palili,pa na kursevima zavrsavali skole(kursisti.Nazvani"posleratni djasi"-to ste sigurno vec zaboravili,ako ste ikada za to culi)Pre 2.sv.r.,kada je preko 70% stanovnika drzave bilo nepismeno-niko nije sa prezirom govorio o obrazovanju,niko se nije trsio da je vashljiv i shugav kao njegovi pretci,ljudi su postovali obrazovanog coveka.Kada su komunist8i pobili sve sto su smatrali da moze da misli(a tu je onih koji su znali da citaju bilo...
Preporuke:
1
3
41
četvrtak, 14 avgust 2014 11:22
Dr Jela Bisic
...vise od proseka)pocelo je nipodastavanje prezivelih obrazovanih ljudi.I to traje i danas,a posledice su sve vece i vece.Objasnjava mi covek da on ne moze da stigne(od cega?Sta radi?)da cita originalna dela raznih autora,nego koristi ono sto su Ameri nazvali dajdzest(Digest-svareno;skraceno,prepricano.Zna se sta ostaje posle procesa varenja.To je to)U istu pricu spada i fama o nasim cuvenim fakultetima,koji su na dnu svoh postojecih lista samo iz pakosti,jer nas mrze sto smo tako dobri,i zato sto su te liste nesavrsene,sa losim kriterijumima(pa ne mogu da odlslikaju nasu genijalnost).I slicne nebuloze,koje slusam vec vise od 50g(sto ih se secam).A procitajte(ili prtenesite)Iz pooitike(jucerasnje)Clanaqk(ali obavezn sa komentarima-oni su "najbolji")o nasem mladom matematicaru koji trazi stipendiju da studira na Kembridzu.Kad ovo procitate-ako ste mladji oticicete da izvadite pasos,i bezite glavom bez obzara,a ako ste stariji-ostacete gde ste,ako je moguce.
Jutros, prolazim pored poštanskog sandučeta. Nešto se beli. Sinoć sam ga ispraznio. Kad ono uplatnica. Neko je poranio. U rubrici svrha uplate piše: ukupan dug. U rubrici primalac: naknada za korišćenje građevinskog zemljišta. Iznos 120 din. Koje je škole završio pošiljalac ove uplatnice? Pre svega, pojam "ukupan dug" je veoma širok pojam. Ne piše period na koji se dug odnosi. Naknada nije pravno lice pa ne može biti adresa primaoca. Da stvar bude gora,lice koje je poslalo uplatnicu ima računar, a verovatno ima i programera. Uzalud im škole. Jao nama sa njima. Školovani(?) a nepismeni.
Ne završiš školu, kupiš diplomu, nađeš vezu i zaposliš se gde hoćeš.
ps
postoje laži, proklete laži, i statistika
Inace, pod nepismenima podrazumevam i one sa skolom koji uporno glasaju za propast Srbije.
Neznam koje znanje podrazumevate kod pismena čoveka,ali da u Srbiji ima i koji više od onih 17%,to je sigurno.
Ipak to nije najcrnje u Srbiji. Najcrnje je to što ne postoji politička volja, snaga i znanje da se takva situacija promeni.
Neoliberalizam nam nije samo doneo propast ekonomije i urusavanja svih tradicijonalnih vrednosti naseg drustva vec i potpuno urusavanje obrazovanja. Neoliberalnom konceptu nisu potrebni pismeni i misleci ljudi vec robovi neznaja!Sto vise obrazovnih ustanova ima u Srbiji(nicu kao pecurke posle kise)to je vise neobrazovanih ljudi!Takav paradoks ukazuje na ozbiljne probleme sa koijm se nacionalin prosvetni savet i Ministrastvo moraju uhvatiti u kostac,jer ne postoje nikakavi izgovor za odrzivost ovakvo stanje u obrazovanju .
Vostani Serbije,davno si zaspala!
Ako je situacija tako alarmantna, a jeste, zašto ne uposlite MNOGE NEZAPOSLENE ANDRAGOGE, nego kojekakve megatrendovsko-singidunumske-alfa prišipetlje? Zašto ne organizujete andragošku struku i napravite srednjoročni i dugoročni plan intelektualnog razvoja. Jer i radniku se mora razvijati inteligencija i sposobnosti! Pa jedared, kad ne bude sistematski debilizovan, neće vas radnik takve ni glasati. Pribojavate se toga?
Mislim da nisi u pravu.
U neoliberalizmu sa znanje i obrazovanje ceni i plaća.
Šta misliš, da li bi Englezi Arapima prodali Oksford ili Kembridž kao što su prodali Čelsi ili Mančester siti?
Možda nisu u dlaku, ali uglavnom jesu. Danas je nepismen i onaj ko ima samo osnovnu školu. Takav je svet.
Međutim, pravi problem je nizak nivo opštih znanja mnogih koji formalno nisu nepismeni. Pogledajte kviz "Slagalica" na RTS, svakog dana u 19 časova. Takmičari imaju veštine, ali im je opšte, enciklopedijsko znanje, veoma mršavo.
"Ko danas ne odvaja pare za prosvetu, nauku i kulturu, odvojice sutra za popravne domove i zatvore!"
Dakle, ako ne platis na mostu, platices na cupriji. Ova figura moze se primeniti i na mnoge druge probleme koje smo stekli tokom preporoda "demokratije" i "slobode"...
Nikad vise pravnika, a manje prava i pravne drzave, a vise kriminala. Nikad vise ekonomista, a gore ekonomije. Nikad vise inzinjera, a manje proizvodnje...
Tacno tako!
Bice i dalje tako, sve dok je na pijedestalu forma, a ne sadrzaj. Ista stvar je i efekat tzv."demokratije" koja propoveda "slobode". Naravno, samo na recima. Forma je ispunjena. Sadrzaj nam je antidemokratski, a sloboda nikad manje. I sve ih je manje.
Sve ste u pravu, ali me cudi da ste mogli da napisete sledecu konstataciju:
Ako imamo u vidu istorijski tok razvoja pismenosti, da li je potrebno ovde objasnjavati koliko je vasa tvrdnja apsurdna i nadasve neistinita?!
Zato kličem: ŽIVELA RUSIJA , jedina sila koja pretstavlja epicentar okuplanja udruženih snaga protiv satanskog NSP