Agent@ autoru g.Miloševiću - gori su no što mislite - 1
Mediji podsećaju da su britanski listovi ovih dana, gotovo bez izuzetka, na prvim stranicama objavili fotografije sasvim malog dečaka sa potpisom: ,,Njega je ubio Putin’’. Ovo se verovatno odnosi na prvu stranicu novina Daily Mail koja se nalazi i na početku ovog napisa. I prvom trenutku sam i ja pomislio isto da otac daje izjavu da mu je ubijen sin a pored slika njegovog malog dečaka ali obratite pažnju. Slika malog dečaka se odnosi na tekst Exclusive: George's very middle class birthday party (Eksluzivno: DŽordžova vrlo malograđanska rođendanska žurka ) dok se najveći naslov Putin je ubio moga sina odnosi na drugi tekst koji se nastavlja ispod sa Father of briliant British student.... (otac brilijantnog britanskog studenta....)
Preporuke:
77
1
2
petak, 01 avgust 2014 19:07
Agent@ autoru g.Miloševiću - gori su no što mislite - 2
E sad kako mi nismo svi sisali vesla i znamo ko su oni i šta su i da je ovo medijska manipulacija jasno je da je ovo urađeno namerno. Dva teksta jedan pored drugod jedan sa vriskom Putin mi je ubio sina a drugi sa slikom malog dečaka. Milijarde ljudi je ovo videlo na Si-En-En-u, Bi-Bi-Siju, Skaju a da nikad nije videlo ove novine niti obratilo pažnju na tekstove. Efekat je postignut. Nemam reči da opišem zapadnu neljudskost i pokvarenjaštvo.
Preporuke:
96
1
3
petak, 01 avgust 2014 21:02
Manda
Ovom prilikom želeo bih da skrenem pažnju na mentalitet onih koji su ovo zakuvali (oni od preko okeana). 1620. kada su "očevi nacije" stigli u Ameriku oni su poverovali kako je tu zemlju njima Bog dao (a uz to i ona njihova čuvena da su unapred spašeni i da oni šire civilizaciju), ali postojao je problem - Indijanci. E kako ti divljaci mogu da imaju tu zemlju i da ubiraju njene plodove? Tu zemlju je nama Bog dao! Indijanci istrebljeni. Tri i po veka docnije, divlji i inferiorni Rusi imaju Sibir, imaju vodu i gas i naftu. Kako to može? Jer mi smo civilizovani ljudi i zbog toga imamo pravo na tu zemlju. Ali cvrc, ne daju Putin i Rusi, a Rusi nisu Indijanci...
Preporuke:
65
1
4
petak, 01 avgust 2014 21:32
Goran
Anglosaksonska pokvarenost je direktno proporcionalna anglosaksonskoj nemoći da išta uradi protiv Putina i Rusije.
Preporuke:
93
3
5
petak, 01 avgust 2014 21:36
racel/ za Mandu/
A zaboravili ste da kazete koliko stotina hiljada Afrikanaca su lovili mrezama, kao divlje zveri, i oni su korisceni kao stoka.Pa do skora su oni bili obespravljeni, a izgradili su im zemlju, bogami i dobro ucestvovali u primeni kulture,umetnosti, sporta...
Preporuke:
56
1
6
petak, 01 avgust 2014 22:14
sokrat
Ko će pobediti u hladnom ratu?
Kalifornija ili Sibir?
Preporuke:
31
1
7
petak, 01 avgust 2014 22:46
Miša @Agentu
DŽordž, dete na slici je sin princa Vilijama i Kejt Midleton, koji je 22. jula proslavio prvi rođendan.
Bez neke želje da branim englesku politiku, pretpostavljam ni da se roditeljima, nije dopala naslovna stranica.
Preporuke:
41
3
8
petak, 01 avgust 2014 22:47
Dragos
Kazu stari ljudi:
-Na mrzenom kuca ostaje!
Preporuke:
29
1
9
petak, 01 avgust 2014 23:37
Observantes
Odličan tekst G. Miloševića koji je iskusna pisateljska klasa i koji je jako dobro upućen u tematiku o kojoj piše. Kvalitativna retkost u Srbiji danas. Hvala mu!
Samo bih dodao dve stvari. Prvo, Rusi su ovo očekivali da se će desiti pre ili kasnije. Mogućnost da se nedesi je isključena. Tako da faktor iznenađenja gubi na značaju. I drugo, opšte je poznato da je Rusija ipak jedna velika tajna! Pa bih zaključio: sve što može Zapad, praktično (manje više) mogu i Rusi. Ali je pitanje da li Zapad može onoliko koliko mogu Rusi tj. da li oni znaju kako i koliko Rusi mogu da odgovore?
Preporuke:
46
2
10
petak, 01 avgust 2014 23:44
Observantes
@Miša, ima još nešto. Treće, a to mnogo govori. Šta mislite da li je Čarls pitan za konfiguraciju ove naslovne stranice? Kao nije? A to najviše govori na šta su sve spremni i od koga sve počinje!
Preporuke:
44
2
11
subota, 02 avgust 2014 00:12
RUSOFIL - PODRŽAVAM RUSIJU
Da se odmah razumijemo, PODRŽAVAM RUSIJU, KAO VELIKI RUSOFIL i krivo mi je što se ovo dešava, sva ta nepravda koja se čini Rusji i Rusima, baš kao što se čini i čitavom muslimanskom svijetu od istog dušmanina (neprijatelja).
Mogu imati neko svoje političko mišljenje, podržavati određenu političku stranku unutar srpskih političkih odnosa, ali time nisam ništa manje Srbin!
Preporuke:
25
1
12
subota, 02 avgust 2014 00:21
Agresija na Rusiju!
Ovo što Zapad /Amerika i NATO koalicija/ danas rade Rusiji je već viđeno i oprobano na muslimanskim zemljama i svijetu.Sve je to viđeno od Libije,Afganistana,Iraka,Sirije i dr, počev od stigamtizacxije, laži, nametanja epiteta "najgori od najgorih",da nisu ljudi nego đavoli.I sve to na sličan ili isti način se radi i Rusiji.Samo iskreno čudim se kako smiju tako postupati sa velikom Rusijom?Ne mogu sebi vjerovati da se to dešava?
Još sam sebi ne mogu da vjerujem, ali sve mi ovo djeluje kao priprema agresije na Rusiju?Ne mora to biti odmah sada, ove godine, možda ni za deset godina, ali neke pripreme se vrše, a sve mi se čini upravo te vrste, da pokušaju da učine ono što nije uspjelo Napoleonu i Hitleru:Računaju da su jači?Mislim na NATO koaliciju?
Preporuke:
32
1
13
subota, 02 avgust 2014 00:22
Observantes
P. S. Izvinjavam se na pravopisnim greškama u pisanju, na redu reči u rečenici. Godine, puste.
Preporuke:
20
1
14
subota, 02 avgust 2014 00:24
MR
U mojem komentaru na članak "Može li Putin da opstane?" sve sam baš ovako ali ukratko rekao. Decenijama živim na Zapadu i posmatram sa strane kako se odvija odnos prema Rusiji. Nema preterivanja, sve je baš tako.
Preporuke:
29
0
15
subota, 02 avgust 2014 00:28
RUSOFIL - PODRŽAVAM RUSIJU
RUSOFIL - PODRŽAVAM RUSIJU
Da se odmah razumijemo, PODRŽAVAM RUSIJU, KAO VELIKI RUSOFIL i krivo mi je što se ovo dešava, sva ta nepravda koja se čini Rusji i Rusima, baš kao što se čini i čitavom muslimanskom svijetu od istog dušmanina (neprijatelja).
Mogu imati neko svoje političko mišljenje, podržavati određenu političku stranku unutar srpskih političkih odnosa, ali time nisam ništa manje Srbin!
Ukoliko nekada napišem neki komentar koji "miriše" na Zapadnjaštvo, nije to što ih volim, naprotiv, samo me ponekad strah da nam ne učine veće zlo, jer ne smijemo potcjeniti njihovu odlučnost da čine zlo,i sa kakvom moći raspolažu,pa čisto iz nekog straha pokušavam da budemo malo oprezniji s njima.
Kad "guše" Rusiju, šta su nama spremni učiniti?
Preporuke:
27
1
16
subota, 02 avgust 2014 00:42
@sokrat
Ko će pobediti u hladnom ratu?"
Vertikalni zamrzivač.
Preporuke:
13
7
17
subota, 02 avgust 2014 01:40
Srbin obični
Đ.Vukadinović:
...Konačan cilj je ne Ukrajina nego Rusija. Ukrajina je samo ,,tranzitna teritorija’’ preko koje treba da se ostvari osnovni cilj. A Putin je osnovna smetnja za njegovu realizaciju...
Precizno, jasno i tačno.
Gdje je izlaz iz ove situacije?
Ko Zapad imalo poznaje zna sa koliko upornosti čak i obični Zapadnjaci pokazuju, recimo imigrantima, ko je Baja na terenu. Ta forsirana upornost i „superornost“ Anglosaksonaca i anglosaksonske rase, koja ne preza od kršenja svih mogućih zakona i normi, izvedena je iz ponašanja njihovih vlada prema „inferiornim“ ili „neprijateljskim“ državama. Jugoslavija, Irak, Sirija, Libija, sada Rusija, dobar su primjer za izučavanje.
Vrijedi i obrnuto: Zapadne vlade pohranjuju svoju agresivnost,sebičnost i „superiornost“, iz mentaliteta njihovih građana, kojima se tako potvrđuje da su njihove vlade „prave“, „superiorne“ i jasno, „korisne“ - jer valjda ne bi radile sve to što rade da nije od koristi za Anglosaksonski svijet.
Preporuke:
29
2
18
subota, 02 avgust 2014 01:58
Srbin obični
Baš prije nekoliko dana oglasio se i Drakula zapadne politike Zbignjev Bržežinski, čija je krvopijska karijera bljesnula u Reganovo vrijeme. (I inače je mnogo tog zla na Zapadu generisano i ustoličeno u to vrijeme.) Koncepcija Bržežinskog do sada je najotvorenije obnarodovani plan Zapada koji teži novom osvajanju svijeta, svjetskih rezervi energenata i tržišta. Tu treba tražiti novog Hitlera, tu se sniju planovi o „superiornim“ i „inferiornim“ rasama, narodima i državama.
Sve što je Zapad preduzeo povodom Ukrajine - i što će tek preduzeti tim povodom – nije toliko uzrokovanom Ukrajinom (ona je samo povod), koliko je uzrokovano idejom da je došao konačan trenutak za bacanje Rusije na koljena. Već sutra, pa još sa ojačalom Kinom, biće kasno.
Kasno za šta? Za ostvarenje onoga o čemu Bržežinski priča okolo već oko pola vijeka. Ideja uopšte nije tako nova.
Preporuke:
35
2
19
subota, 02 avgust 2014 03:12
Petrušin
Šest punih godina je od kako su proizveli finansijsku krizu, ne bi li oporezovali (čitaj: POKRALI) državne fondove zemalja u razvoju, te privatne, bogatih šeika, Rusa, Kineza...
Juče su Englezi objavili podatak da su napokon dostigli nivo ekonomije od prije krize, tj. da su na pozitivnoj nuli? Poslije 6 godina i 16 triliona dolara naštampanih finansijskih papira i valuta, oni su na NULI!
Sistemska greška se ne ispravlja lažima, nego dubokim rezovima za koje Zapad zna da mogu da dovedu do Revolucija i građanskog rata u mnogim državama na Zapadu. Traži se budući krivac koji će biti okrivljen za sve: budući veliki rat, rast nezaposlenosti, pad standarda, rast inflacije, umanjena ljudska, socijalna i kulturna prava...
Putin je izabran da bude taj!
Danas su nebrojeno puta izjavili svi redom da ne smiju da žure sa osudama Izraela, koji je gađao UN školu i pobio djecu u njoj, dok se istraga ne sprovede.
Autor je lijepo opisao da MH17 nije stigao ni da padne, a Putin je bio kriv!
Preporuke:
36
1
20
subota, 02 avgust 2014 03:32
Petrušin
Pljucnuo im je u Ukrajinu, u njihove investicije u njoj, u njihove planove za nju, u njihove nade da će na Krimu proizvesti krvoproliće i okrenuti čitav svijet na njega i Rusiju.
Niti jedne žrtve, tako je dostojanstveno sve sprovedeno u djelo, da je sad sve uzaludno. Ko može normalan da priča da je Krim ukrajinski, a da nijesu htjeli, niti probali, da se bore za njega!
Englezi su mjesecima prije Majdana na skoro svim TV kanalima i štampanim medijima podsjećali stanovništvo na krvavu bitku koju su vodili na Krimu, pa kako Rusi nijesu narod već imaginarna skupina, koju su ujedinili Vikinzi u Kijevu, te kako Ukrajina nije nikad bila slovenska nego germanska i Vikinška. Čak su i debili iz Top Gear morali baš u vrijeme Majdana da se provozaju Krimom i naprave emisiju na njemu, političku naravno, iako je emisija o kolima i motorima, samo da se što više budalaća indoktriniše i zamrzi Ruse i sve rusko.
Naravoučenije: Zapad zna samo za strah i Putin treba sad da zaigra malo na taj STRAH!
Preporuke:
33
1
21
subota, 02 avgust 2014 08:47
gavrilo
Odgovor mora da bude oštar i otrežnjujući, da bude upozorenje drugima. Inače, Libija bi mogla ,,doći’’ u Moskvu...i cilj nije Ukrajina ona je samo sredstvo - cilj je sama Rusija...Ovaj tekst je izvrstan i sagledava kompletnu situaciju na analitičan, precizan i beskompromisan način!U ovom tekstu nema tačke koja nije dodirnuta:Rusija,Putin,Ukrajina,Štampa,Zapad i sve na asoluno racionalan,logičan i na kraju hiruški način!Ako sve ovo PUTIN zna,a 100% zna, uostalom,kao i svi mi ovdje obični građani, onda ne treba da se sekiramo oko NOVOROSIJE!A ako NOVOROSIJU pusti niz vodu onda će biti Putin samo jedan neodgovorni državnk bez vizije,državnik bliži Izdajniku koji nije spreman da se bori za Rusiju,Pravoslavlje i Ruski Rod!Živjela Rusija!
Preporuke:
19
1
22
subota, 02 avgust 2014 09:07
biki
Procitala sam jedan komentar koji glasi:" Nabodi ih Putine." Nema dalje.
Preporuke:
21
1
23
subota, 02 avgust 2014 09:51
Andro Lutak
Frau Merkel - Hitler (okultno venčanje nemačke kancelarke sa mrtvim Hitlerom je obavljeno u poslednjoj aprilskoj noći o.g.) je izjavila da će priznati Krim kao teritoriju Rusije, kobajagi "zbog gasa".
Sada i poslednjim nevernim Tomama treba biti jasno da se dogovorena podela Ukrajine (po sistemu Rusiji Krim a Velikoj Nemačkoj sve ostalo) privodi kraju.
Atlantisti moraju razbiti savez Velike Nemačke i Rusije koji je fašistički u svojoj suštini.
Najslabija karika u tom savezu je upravo Putin i on se mora do daske demonizovati u štampi atlantista, a sankcije jače udariti da bi Putin izgubio povrenje kod onog dela Rusa koji žele da Rusija nije u hladnom ratu sa atlantistima, a takvih je mnogo.
Zatim izazvati masovne demonstracije ruske sirotinje u Moskvi i uz pomoć dela oligarhije rušiti Putina.
Jako je važno da Putin što pre padne jer će se u RF stvoriti uslovi za Novu Boljševičku Revoluciju, a koja će neumitno zapljusnuti i ove prostore i osloboditi narode SFRJ od fašističkog zuluma.
Preporuke:
4
41
24
subota, 02 avgust 2014 10:16
Brane, Italija
Orkestrirani napadi na Putina sa zapada imaju za cilj baš da učvrste njegov režim jer im Putin savršeno odrađuje posao. Kriza u Ukrajini samo je razobličila Putina. Čak i da padne ili ode Putin, zapad bi opet imao rešenje jer je kao što vidimo par koraka ispred Rusije. To je u neku ruku i logično, jer bolje prolaze oni ljudi koji planiraju i razvijaju sistem koji će da traje i posle njih, od onih njudi koji se uzdaju u smrtnog i prolaznog čoveka pa ma kakav on bio.
Preporuke:
9
40
25
subota, 02 avgust 2014 11:44
Grgur
Najveće zlo na planeti nisu Amerikanci, nego, ljudi koji upravlaju Amerikom. Oni, naravno, žele da ceo svet bude pod njihovom šapom. Na tom putu isprečile su se neke zemlje koje nisu u "njihovom fazonu", poput Rusije, Kine, Severne Koreje...Inače, oni, koga osete da je slab, nemilosrdni su i ponašaju se kao najkrvoločnije zveri. Odnos Izraela prema Palestini sličan je njihovom ponašanju. Uostalom, isti ljudi stoje iza njih.
Preporuke:
21
2
26
subota, 02 avgust 2014 12:22
Srbin
Hladni rat se "vratio" a nije nikada ni prestajao, iz prostog razloga što želja za pljačkom koju čini Zapad nije prestajala nikad i neće prestati, jer pljačka je način života u ZEMLjAMA USA EU NATO.
OCENE SA ZAPADA SU ĐUBRE, BILE, JESU I BIĆE.
Setimo se da je u vreme balkanskih ratova ENGLESKA ŠTAMPA PISALA DA SRBIJU TREBA IZNETI U OKEN I POTOPITI.
Zapad treba pljuvati i prezirati.zapad je ljudska gadost. To što oni govore čitav slobodni svet prezire.
USA EU "DEMOKRATIJA" JE NACIFAŠIZAM.
SLAVA VELIKOJ RUSIJI.
Za Zapad me zaboli uvo i ostalo...
Preporuke:
31
1
27
subota, 02 avgust 2014 12:28
Srbin
Što se tiče oligarha, to svakog ko pokaže da je na talasima USA ANTORUSKOG NACIFAŠIZMA, TREBA POBRISATI.
DRŽAVA RUSIJA TO MOŽE. OD POBEDE RUSIJE ZAVISI SLOBODA PLANETE.
AKO BI POBEDIO USA NATO NACIFAŠIZAM, ČOVEČANSTVO ĆE BIOLOŠKI NESTATI.
SVI MI SLOBODNI SMO NA STRANI RUSIJE, JER BEZ RISIJE NEMA SLOBODE I NEMA OPSTANKA
Preporuke:
25
1
28
subota, 02 avgust 2014 12:43
Homo erectus
Nije moguće podržati ponašanje Rusije u Ukrajini i aneksiju Krima, ako se rukovodimo srpskim interesima vezanim za Kosovo. Na Kosovu jeste napravljen medjunarodnopravni presedan, no, ako priznamo aneksiju Krima, onda bi značilo da i mi pristajemo na taj isti presedan na Kosovu. Putin se poziva na Kosovo, a svestan je nelegalnosti proglašenja nezavisnosti Kosova. Time zabija nož u ledja Srbiji, jer, nažalost, proces rastakanja Srbije nije završen. Lično smatram, da je aneksija Krima, proizvod dogovora sa Zapadom, jer se Rusija tu i zaustavila. Krim je strateški važan, čime je Rusija dobila kompenzaciju za pad proruskog režima u Ukrajini i njeno okretanje EU. Daleko od toga da Srbija treba da uvodi snakcije Rusiji, mada je Rusija 1992. glasala za uvodjenje sankcija SRJ, no, interes Srbije je da oštro osudi narušavanje teritorijalnog integriteta Ukrajine. Tim pre, jer Ukrajina nije priznala Kosovo. Ne može se na istim situacijama primenjivati različiti aršini!
Preporuke:
5
31
29
subota, 02 avgust 2014 14:23
antianglosaksonka
ista priča se odvijala i za vreme našeg rata po svim engleskim kolonijama. i kasnije. i pre toga. isti šablon satanizacije svih onih koje treba uništiti. nadajmo se da će naša braća rusi izdržati ovaj pritisak
Preporuke:
22
1
30
subota, 02 avgust 2014 14:30
MR
Srbin obični - Znate li šta je rekao Majkl Mur za obične Amerikance? Rekao je da ljudi punog stomaka, ali prazne glave i bez srca. To mogu da potvrdim.
Preporuke:
29
0
31
subota, 02 avgust 2014 15:07
mile
Nijednog trenutka od raspada SSSR-a Zapad nije promenio stav o Rusiji kao neprijatelju.Nikada nisu nameravali ozbiljno da ukinu vize za Ruse i sad su iskonstruisali krizu u Ukrajini i ekspresno pokazali lice hijene.Ni najmanje želje da se stvari izglade što samo govori o planiranosti cele akcije.Onaj Kameron je kao sam đavo.Ima ih kolko oćeš takvih.Ruska vlast je morala bolje reagovati i sprečavati indoktrinaciju svojih građana,iznošenje novca na Zapad pa i represijom.Sama svest o tome da ti je neko neprijatelj je već pola odbrane.Oni su krenuli u Evropu ko grlom u jagode.I igranje na pridobijanje Nemačke je čist promašaj koji mnogi još uvek zagovaraju.
Preporuke:
15
0
32
subota, 02 avgust 2014 15:11
sibirski tigar
politika prema Rusiji od strane Zapada je primer licemerja ,koje nema granice!Englezi uz SAD,prednjače u tome.svaki državnik koji se potrudi da bude nezavistan,nije od koristi Novom svetskom poretku.Mediji samo su servis zla koje se okrenulo protiv Rusiji.pitam se,zašto naši "državnici "Dačić i Vučić,zlokobno najavljuju "nove "odnose prema Rusiji?da li imaju morala,hrabrosti,ili su pesimisti i mekušci koji samo povisuju ton pred domaćom javnošću?
Preporuke:
14
0
33
subota, 02 avgust 2014 15:25
Stanić Milan
Dali je hladni rat bio "ugašen" 1990.god. raspadom SSSR-a i Varšavskog ugovora ili je on samo promenio "pravac vetra"?Od desetina definicija hladnog rata politikolozi su prihvatili jednu uopštenu da je "Hladni rat bipolarni model međunarodni odnosa u politici veliki sila." Ergo. Njegov simbolični početak je govor W. Čerčila u Fultonu 1946. i spuštanje "željezne zavese"prema soc. lageru,a povod je bila instalacija Vlade Poljske od strane Staljina umesto demokratski izabrane vlade R. Poljske.Hladni rat je karakterističan po proliferaciji nuklearnog oružja i konvencionalnog naoružanja koga je pratilo preslagivanje ostatka sveta"pro et contra" sa nekoliko vojni saveza kao što je bio SEATO i CENTO pakt,pored postojeći.Naravno, sve to ide sa lokalnim i regionalnim ratovima u glavnoj roli SAD.Ukrajina je dobar primer za analitičare, da se poredi sa raspadom SFRJ.Raspad SFRJ ima nekoliko faza,"završni radovi" su instalacija prozapadne klike koja 2000-te vrši državni udar.(nast.)
Preporuke:
11
3
34
subota, 02 avgust 2014 15:39
Stanić Milan 2
U Ukrajini su "započeti radovi" 2008. sa sličnim akterima,ali njihov učinak za NATO pakt nije dovoljan,dešava se državni udar sa instalacijom marionetskog profašističkog režima koji rusofilno stanovništvo proglašavaju građanima drugog reda.Upravo tu nalazimo reson d'etr tzv.pobune.Ljudi koji danas ginu u Lugansku,Donjecku nisu nikakvi teroristi nego borci za nacionalnu emancipaciju koja mora dobiti pravo građanstva.Ne može se skoro 9 milinskoj naciji oduzeti pravo na jezik,političku i kulturnu autonomiju,vezu s maticom, kao što je to učinjeno sa rusima u pribaltičkim republikama.
Stvaranje medijskog streotipa pri čemu V. Britanija preuzima funkciju zapadnog "psa čuvara"proprcionalna je sa njihovom ogavnom vanjskom politikom, uvek dvostrukog koloseka kao stare imperijalne sile.Ipak,s ve ovo ne abolira političko ruzkovodstvo Rusije čiji su potezi trebali biti pravovremeni,naročito u vreme Majdana i interregnuma.Tada se moglo mnogo uraditi,sada- ko zna?
Preporuke:
12
3
35
subota, 02 avgust 2014 16:00
gile
Izgleda da se previđa jedna bitna činjenica ,a to je broj stanovnika Ukrajine (nekoliko desetina miliona).Ko će to da zaposli,ogreje,nahrani?ukrajinci su se odvikli od rada!Šta ako počne gerilski rat?Ništa drukčije neće biti od Libije!Smem da se kladim da će početi pritisak na Rusiju da ih pomaže (džabe?)pošto će za sve biti rusi krivi!
Preporuke:
9
0
36
subota, 02 avgust 2014 20:13
Gale
Rusi, kad god je neka frka samo treba da isteraju iz garaže lanser nuklearnih raketa, i onda će se bitange sa Zapada smiriti. Oni, sem jezika batine ne razumeju drugi.
Preporuke:
13
3
37
nedelja, 03 avgust 2014 06:56
Reddy
Gale
Ti, bre, Gale, kao i svi ostali Sloveni. Brzo i po kratkom postupku. Lanseri nuklearnih raketa. Mora da tako rešavaš i ostale životne teškoće.
Preporuke:
4
5
38
nedelja, 03 avgust 2014 14:21
Manda
@racel
u pravu ste. Crnci su veoma propatili u "obećanoj zemlji". Duh ropstva ostao je do dana današnjeg(u smislu i dalje ih gledaju kao nižu rasu), a najbolji dokaz toga je izjava Kofi Anana da dok je bio u Njujorku da je osetio "poglede na svojoj koži".....Toliko o "izuzetnima"....
Preporuke:
6
0
39
nedelja, 03 avgust 2014 18:09
banjalukaKrajina
Cisto sumnjam da u Ukrajini ima oko 8 miliona Rusa,pa gdje su onda ti ljudi, niko se buni. Samo da podsjetim da je VRS imala preko 100 000 vojnika, ili su ovi kukavice,ili ih uopste i nema, neso je tu cudno.
Preporuke:
3
0
40
nedelja, 03 avgust 2014 21:33
Bob
@sokrat
Ko će pobediti u hladnom ratu?
Ja ne bih isključio ni sladoled.
Preporuke:
2
4
41
ponedeljak, 04 avgust 2014 08:14
siniša @ Reddy
Misliš da je Gale usvojio Titovu taktiku odnosa sa ljudima sadržanu u rečenici: " Ja to fiknem."
Nemojte govoriti da je u pitanju taktika svih Slovena. Prvo koliko je Tito Sloven, a koliko je germanskog porekla teško da ćemo saznati, jeste rođen u Kumrovcu, jeste mu majka Marija, ali jeste i služila po nemačkim kućama, i ko zna ko je napravio Tita. A i da je Sloven, ideologija mu nije slovenska, pri čemu mislim na način mišljenja jer sumnjam da je on imao neku ideologiju, mislim stvarno, onu zajebanciju sa samoupravnim socijalizmom ne računam u ideologije. Dakle, logika "ja to fiknem" nije slovenska nego Brozova.
Preporuke:
3
1
42
četvrtak, 07 avgust 2014 00:03
alu Gemba
Vrlo dobar clanak autora Adre Viltchek-a na ovu temu se moze procitati na sajtu counterpunch (http://www.counterpunch.org/2014/07/25/mh17-sacrificed-airliner/)...
Sto vise ti slobodarski trendovi i talasi uzimaju maha po celom svetu, to vise panika obuzima Vasington, London i Pariz, (njihove finansijke centre) Volstrit i Siti kao i redakcije korporativnih medija.
Zapad je predstravljen. Njihova “izuzetnost”, ogroman profit od kontrole svega sto mrda na ovoj planeti, fiks od toga sto su trenutno nadlezni i drze bic u svojim rukama, sve to moze nestati ako ovi talasi otpora ne budu preokrenuti . A zlikovci su prokleta Rusija i Putin, koji odbijaju da pokleknu
Kalifornija ili Sibir?
Bez neke želje da branim englesku politiku, pretpostavljam ni da se roditeljima, nije dopala naslovna stranica.
-Na mrzenom kuca ostaje!
Samo bih dodao dve stvari. Prvo, Rusi su ovo očekivali da se će desiti pre ili kasnije. Mogućnost da se nedesi je isključena. Tako da faktor iznenađenja gubi na značaju. I drugo, opšte je poznato da je Rusija ipak jedna velika tajna! Pa bih zaključio: sve što može Zapad, praktično (manje više) mogu i Rusi. Ali je pitanje da li Zapad može onoliko koliko mogu Rusi tj. da li oni znaju kako i koliko Rusi mogu da odgovore?
Mogu imati neko svoje političko mišljenje, podržavati određenu političku stranku unutar srpskih političkih odnosa, ali time nisam ništa manje Srbin!
Još sam sebi ne mogu da vjerujem, ali sve mi ovo djeluje kao priprema agresije na Rusiju?Ne mora to biti odmah sada, ove godine, možda ni za deset godina, ali neke pripreme se vrše, a sve mi se čini upravo te vrste, da pokušaju da učine ono što nije uspjelo Napoleonu i Hitleru:Računaju da su jači?Mislim na NATO koaliciju?
Da se odmah razumijemo, PODRŽAVAM RUSIJU, KAO VELIKI RUSOFIL i krivo mi je što se ovo dešava, sva ta nepravda koja se čini Rusji i Rusima, baš kao što se čini i čitavom muslimanskom svijetu od istog dušmanina (neprijatelja).
Mogu imati neko svoje političko mišljenje, podržavati određenu političku stranku unutar srpskih političkih odnosa, ali time nisam ništa manje Srbin!
Ukoliko nekada napišem neki komentar koji "miriše" na Zapadnjaštvo, nije to što ih volim, naprotiv, samo me ponekad strah da nam ne učine veće zlo, jer ne smijemo potcjeniti njihovu odlučnost da čine zlo,i sa kakvom moći raspolažu,pa čisto iz nekog straha pokušavam da budemo malo oprezniji s njima.
Kad "guše" Rusiju, šta su nama spremni učiniti?
Vertikalni zamrzivač.
...Konačan cilj je ne Ukrajina nego Rusija. Ukrajina je samo ,,tranzitna teritorija’’ preko koje treba da se ostvari osnovni cilj. A Putin je osnovna smetnja za njegovu realizaciju...
Precizno, jasno i tačno.
Gdje je izlaz iz ove situacije?
Ko Zapad imalo poznaje zna sa koliko upornosti čak i obični Zapadnjaci pokazuju, recimo imigrantima, ko je Baja na terenu. Ta forsirana upornost i „superornost“ Anglosaksonaca i anglosaksonske rase, koja ne preza od kršenja svih mogućih zakona i normi, izvedena je iz ponašanja njihovih vlada prema „inferiornim“ ili „neprijateljskim“ državama. Jugoslavija, Irak, Sirija, Libija, sada Rusija, dobar su primjer za izučavanje.
Vrijedi i obrnuto: Zapadne vlade pohranjuju svoju agresivnost,sebičnost i „superiornost“, iz mentaliteta njihovih građana, kojima se tako potvrđuje da su njihove vlade „prave“, „superiorne“ i jasno, „korisne“ - jer valjda ne bi radile sve to što rade da nije od koristi za Anglosaksonski svijet.
Sve što je Zapad preduzeo povodom Ukrajine - i što će tek preduzeti tim povodom – nije toliko uzrokovanom Ukrajinom (ona je samo povod), koliko je uzrokovano idejom da je došao konačan trenutak za bacanje Rusije na koljena. Već sutra, pa još sa ojačalom Kinom, biće kasno.
Kasno za šta? Za ostvarenje onoga o čemu Bržežinski priča okolo već oko pola vijeka. Ideja uopšte nije tako nova.
Juče su Englezi objavili podatak da su napokon dostigli nivo ekonomije od prije krize, tj. da su na pozitivnoj nuli? Poslije 6 godina i 16 triliona dolara naštampanih finansijskih papira i valuta, oni su na NULI!
Sistemska greška se ne ispravlja lažima, nego dubokim rezovima za koje Zapad zna da mogu da dovedu do Revolucija i građanskog rata u mnogim državama na Zapadu. Traži se budući krivac koji će biti okrivljen za sve: budući veliki rat, rast nezaposlenosti, pad standarda, rast inflacije, umanjena ljudska, socijalna i kulturna prava...
Putin je izabran da bude taj!
Danas su nebrojeno puta izjavili svi redom da ne smiju da žure sa osudama Izraela, koji je gađao UN školu i pobio djecu u njoj, dok se istraga ne sprovede.
Autor je lijepo opisao da MH17 nije stigao ni da padne, a Putin je bio kriv!
Niti jedne žrtve, tako je dostojanstveno sve sprovedeno u djelo, da je sad sve uzaludno. Ko može normalan da priča da je Krim ukrajinski, a da nijesu htjeli, niti probali, da se bore za njega!
Englezi su mjesecima prije Majdana na skoro svim TV kanalima i štampanim medijima podsjećali stanovništvo na krvavu bitku koju su vodili na Krimu, pa kako Rusi nijesu narod već imaginarna skupina, koju su ujedinili Vikinzi u Kijevu, te kako Ukrajina nije nikad bila slovenska nego germanska i Vikinška. Čak su i debili iz Top Gear morali baš u vrijeme Majdana da se provozaju Krimom i naprave emisiju na njemu, političku naravno, iako je emisija o kolima i motorima, samo da se što više budalaća indoktriniše i zamrzi Ruse i sve rusko.
Naravoučenije: Zapad zna samo za strah i Putin treba sad da zaigra malo na taj STRAH!
Sada i poslednjim nevernim Tomama treba biti jasno da se dogovorena podela Ukrajine (po sistemu Rusiji Krim a Velikoj Nemačkoj sve ostalo) privodi kraju.
Atlantisti moraju razbiti savez Velike Nemačke i Rusije koji je fašistički u svojoj suštini.
Najslabija karika u tom savezu je upravo Putin i on se mora do daske demonizovati u štampi atlantista, a sankcije jače udariti da bi Putin izgubio povrenje kod onog dela Rusa koji žele da Rusija nije u hladnom ratu sa atlantistima, a takvih je mnogo.
Zatim izazvati masovne demonstracije ruske sirotinje u Moskvi i uz pomoć dela oligarhije rušiti Putina.
Jako je važno da Putin što pre padne jer će se u RF stvoriti uslovi za Novu Boljševičku Revoluciju, a koja će neumitno zapljusnuti i ove prostore i osloboditi narode SFRJ od fašističkog zuluma.
OCENE SA ZAPADA SU ĐUBRE, BILE, JESU I BIĆE.
Setimo se da je u vreme balkanskih ratova ENGLESKA ŠTAMPA PISALA DA SRBIJU TREBA IZNETI U OKEN I POTOPITI.
Zapad treba pljuvati i prezirati.zapad je ljudska gadost. To što oni govore čitav slobodni svet prezire.
USA EU "DEMOKRATIJA" JE NACIFAŠIZAM.
SLAVA VELIKOJ RUSIJI.
Za Zapad me zaboli uvo i ostalo...
DRŽAVA RUSIJA TO MOŽE. OD POBEDE RUSIJE ZAVISI SLOBODA PLANETE.
AKO BI POBEDIO USA NATO NACIFAŠIZAM, ČOVEČANSTVO ĆE BIOLOŠKI NESTATI.
SVI MI SLOBODNI SMO NA STRANI RUSIJE, JER BEZ RISIJE NEMA SLOBODE I NEMA OPSTANKA
Ergo. Njegov simbolični početak je govor W. Čerčila u Fultonu 1946. i spuštanje "željezne zavese"prema soc. lageru,a povod je bila instalacija Vlade Poljske od strane Staljina umesto demokratski izabrane vlade R. Poljske.Hladni rat je karakterističan po proliferaciji nuklearnog oružja i konvencionalnog naoružanja koga je pratilo preslagivanje ostatka sveta"pro et contra" sa nekoliko vojni saveza kao što je bio SEATO i CENTO pakt,pored postojeći.Naravno, sve to ide sa lokalnim i regionalnim ratovima u glavnoj roli SAD.Ukrajina je dobar primer za analitičare, da se poredi sa raspadom SFRJ.Raspad SFRJ ima nekoliko faza,"završni radovi" su instalacija prozapadne klike koja 2000-te vrši državni udar.(nast.)
Stvaranje medijskog streotipa pri čemu V. Britanija preuzima funkciju zapadnog "psa čuvara"proprcionalna je sa njihovom ogavnom vanjskom politikom, uvek dvostrukog koloseka kao stare imperijalne sile.Ipak,s ve ovo ne abolira političko ruzkovodstvo Rusije čiji su potezi trebali biti pravovremeni,naročito u vreme Majdana i interregnuma.Tada se moglo mnogo uraditi,sada- ko zna?
Ti, bre, Gale, kao i svi ostali Sloveni. Brzo i po kratkom postupku. Lanseri nuklearnih raketa. Mora da tako rešavaš i ostale životne teškoće.
u pravu ste. Crnci su veoma propatili u "obećanoj zemlji". Duh ropstva ostao je do dana današnjeg(u smislu i dalje ih gledaju kao nižu rasu), a najbolji dokaz toga je izjava Kofi Anana da dok je bio u Njujorku da je osetio "poglede na svojoj koži".....Toliko o "izuzetnima"....
Ko će pobediti u hladnom ratu?
Ja ne bih isključio ni sladoled.
Nemojte govoriti da je u pitanju taktika svih Slovena. Prvo koliko je Tito Sloven, a koliko je germanskog porekla teško da ćemo saznati, jeste rođen u Kumrovcu, jeste mu majka Marija, ali jeste i služila po nemačkim kućama, i ko zna ko je napravio Tita. A i da je Sloven, ideologija mu nije slovenska, pri čemu mislim na način mišljenja jer sumnjam da je on imao neku ideologiju, mislim stvarno, onu zajebanciju sa samoupravnim socijalizmom ne računam u ideologije. Dakle, logika "ja to fiknem" nije slovenska nego Brozova.
Zapad je predstravljen. Njihova “izuzetnost”, ogroman profit od kontrole svega sto mrda na ovoj planeti, fiks od toga sto su trenutno nadlezni i drze bic u svojim rukama, sve to moze nestati ako ovi talasi otpora ne budu preokrenuti . A zlikovci su prokleta Rusija i Putin, koji odbijaju da pokleknu