Kakva smelost da Amerika na našem tlu testira princip koji je upravo Amerika na našem tlu trijumfalno pogazila!
Njegova smelost izvire iz snage njegove zemlje .
Ali njegova BEZOCNOST i AROGANCIJA iz njega samog .
Sto se tice PRINCIPA , za Ameriku vazi princip da NEMA principa !!!
Preporuke:
63
3
2
nedelja, 27 jul 2014 14:42
Bravo
Ala ga je napisala, svaka joj cast. Ovo se zove novinar. Bravo Ljiljana.
Preporuke:
91
5
3
nedelja, 27 jul 2014 14:48
paja
Odlican clanak. Svaka cast na hrandrosti i profesionalizmu .... To je danas prava retkost.
Preporuke:
70
4
4
nedelja, 27 jul 2014 14:50
samoživo trpljenje kazne
Što je najgore Srbija ne sme ni da pokuša da bude Srbija, inače i za to sledi kazna, u ovom trenutku najveća kazna je što je narod prihvatio jaram, na putu je da menja svest a to što daje podršku ili prećutno daje saglasnot završnim "vršiocima radova" posledica je višedecenijskog zatupljivanja anacionalnim ideologijama i socio-ekonomskim eksperimentima in-vivo.
Preporuke:
51
2
5
nedelja, 27 jul 2014 15:04
mesto za šrafove
odlična analiza. pitam se samo, šta ste vi u 'vremenu', in real time, oglašavali, ne lično vi, nego redakcija, stojan cerović i ostali...kada ste svi znali šta radi UČK?,išli na teren-na kosovo i metohiju, obilazili rovove koje kopa UČK, sve znali ali u 'vremenu'- ni reči o tome!istovremeno se u uvodnicima pisalo isključivo o zloglasnom miloševiću i mi svi smo,tada,bili dezinformisani i obmanjivani, deo mašine javnosti koja i danas ne miruje. ispostavilo se da 'nezavisni mediji'-plaćenički,kako ih je zvala pozicija- prećutkuju,zaobilazi,selektuju znanja koja imaju na raspologanju, da žmire na jedno oko,da nemaju ni morala ni profesionalne hrabrosti kao što se i danas prilagođavaju vladajućoj paradigmi sile.i? šta se desilo sa svim tim ljudima koji su učestvovali u širenju učk-istine? svi su, posle petog oktobra,nagrađeni najvišim društvenim statusom,mesije naše!,nagrađeni što su služili 'istini gospodara'.što reče filip švarm:važnije je pristojnost od istine!koja pristojnost?
Preporuke:
42
3
6
nedelja, 27 jul 2014 15:09
fristajlo
I za sve je, naravno, kriv Milošević...
Ovaj tekst, kao malo koji dokazuje da na mestu predsednika Srbije ni Bog- otac ne bi mogao da spreči događaje, koji su usledili; zapad je imao plan za Srbe, i sproveo ga.
Rat je bio planiran, a sve ostalo su lagarije i samoobmane loših, lažljivih i slabih...
Preporuke:
69
3
7
nedelja, 27 jul 2014 15:12
VH
Sjajan clanak ali...
Aktuelnu Vladu podržava 64% građana Srbije, ocena premijera Aleksandra Vučića je 4.1, objavljeno je u istraživanju "Faktor plusa"
Preporuke:
11
48
8
nedelja, 27 jul 2014 15:13
Saša
Mi se izgleda nikada nećemo prestati isčudjavati nad hipokrizijom onih kojima je jedini posao i glavna snaga upravo laž .Sadomazohistički očekujemo da oni kojima nije stalo do istine otvore oči i spoznaju je .Znaju oni odlično istinu .Istina je da su oni zakuvali sve a onda grakću do nebesa o humanosti i moralu . Milosrdni andjeli .Ko o čemu ... o poštenju .Ali sva njihova moć i silina uspjevaju samo iz jednog razloga .Zbog toga što ih slušate i pokušavate naći smisao i istinu u njihovoj propagandi .Sve njihove priče treba potpuno ignorisati . Čak i kada šalju bombe .Ili neko smatra da će dokazani lažovi i otimači naprasno postati neko ko barata činjenicama i ima dobre namjere ?
Preporuke:
39
2
9
nedelja, 27 jul 2014 15:39
Igor
Naravno da Zapad radi Rusiji isto što je radio Srbiji 90-ih, uništava nas na sve moguće načine, problem je što Rusi i Srbi ispoljavaju iste greške i istu naivnost kada je reč o borbi protiv Zapada.
Preporuke:
41
0
10
nedelja, 27 jul 2014 15:52
Zemunac
Glavni problem zapada bio je da unisti komunizam,to je zapad delimicno i uspeo.Sada namecu NEOKONIJALNI model kapitalizma,gde novac zavrsava,VECI DEO,u centrima moci,Americi i Nemackoj.Srbija je bila test za razbijanje Rusije,ali RUSI imaju snagu,CITAV ATOMSKI ARSENAL, da se odbrane od zapada,a mi smo pucali iz praznog oruzja.No na ZAPADU je panika,Kina ih stize i pretize ekonomski,Rusija raste,a oni polako tonu.Srbija je i suvise mala da namece volju zapadu.AKO STANEMO UZ RUSIJU I BRIKS bar nas nece ucenjivati!Unija je nacin da nas potpuno poticine,UNISTE IDENTITET,zasto to ovi nasi politicari ne vide?
Preporuke:
35
0
11
nedelja, 27 jul 2014 16:00
drgogigo
Neprocenjivo. BRAVO !!!
Preporuke:
32
0
12
nedelja, 27 jul 2014 16:03
@VH
Istraživanje je verovatno namešteno, jer gladan i porobljen čovek ne može podržavati onog ko ga čini gladnim i ko mu uzima slobodu.
Preporuke:
43
0
13
nedelja, 27 jul 2014 16:40
brzi
Potpuno promašen tekst. Od podele Velikog Rimskog carstva na zapadni i istočni, Rim in Konstantinopol( Istambul), zna se tačno ko je kde i kako idu upravne strukture. Srbija je dio istočnog Rimskog carstva, a znaju se i granice između zapadnog i istočnog dela carstva, te idu po rekama Drini, Savi i Dunavu, svi narodi južno od te granice koriste se ćirilicim, narodi severno latinicom, isto su i austrijanci kada su terali turke išli do Zemuna, do granice istočnog rimskog carstva. KiM je takođe unutrašnja stvar nekadašnjeg istočnog rimskog carstva i nebi bilo loše kada bi neko od vas temelitije proučio kakav je imala ulog u događanjima oko KiM Turska ( ali to sve vreme, ne samo poslednjih decenija, barem od pada Osmanske imperije naovamo).
Preporuke:
4
36
14
nedelja, 27 jul 2014 16:47
Gruja Dragić
Vratio sam se Politici kada je LJiljana Smajlović postala urednik i ponovo je čitam kao i generacije pre mene a čita je i moj sin.Novine Politika su bile uvek ugledne i kada su ih razni uredjivali (Buješević...),sada je to več druga priča pored ugleda imaju i integritet.
Preporuke:
20
1
15
nedelja, 27 jul 2014 16:52
brzi
nastavak
Takođe je zavarujuča činjenica, da zapad uništava srbe i Srbiju. Zapad samo brani svoju teritoriju, koju pravda istoriskim činjenicama i vekovima sa drži te iste politike dok naslednici istočno rimskog carstva vekovima pokušaju da silom ili milom na onakav ili ovakav način da prošire svoju teritoriju. Barem zadnjih 1000 godina permanentno na nekoj pograničnoj dionici između nekadašnjeg istočnog i zapadnog rimskog carstva ratuje se , i uvek sa istim razlogom, jer istočnjaci oču na svaki način da prisvoje dio teritorije bivšeg zapadno rimskog carstva. Zapad ( zemlje koje pripadaju tom krugu) nikada nije prečio istoriske granice da bi tu teritoriju prisvojio ili anektirao, dok je istok permanentno vojno napadao pogranične teritorije zapada( Nisu austijanci napali Turske nego je Turska napala austijance, a ista priča je i sa Bugarsko Rumunskim razovima).
Preporuke:
1
44
16
nedelja, 27 jul 2014 17:04
Jelena
Povremeno pitam sebe da ne preterujem u osudi,ako vecina glasa kako glasa.Ovaj clanak daje mi hrabrosti da ima jos razumnih i zdravomislecih.Ne moze se nikako dodvoriti onome ko te bombarduje,samo sebe ponizavas dalje.Dakle,vucicu ,dacicu i ostale ... okanite se bezaltrnativne EU ma koliko da ste ucenjemi.
Preporuke:
28
0
17
nedelja, 27 jul 2014 17:29
covek sa klupe(sluzba u sluzbi)
-Kada Srbija,vlada,bude zastupala ovakav stav,ponosito cu reci ja sam Srbin moja drzava je ,,ponosita Srbija"!!!
-Elem,ali sa Vucicem mi se gadi,gadi mi se narod koji ga podrzava,gadi mi se jednostavno sve ama bas sve!!!
ps
Za ,,botove"dzaba ste krecili i njegova se blizi kraju,tik tak tik....pitanje samo par meseci,sns puca na vise frakcija,Tominu,radikalnu itd itd...zivi bili pa videli,strane sluzbe su vec u panici...
Preporuke:
32
0
18
nedelja, 27 jul 2014 17:36
tomašica
svi mi zakopani u ovoj rupčagi žrtve smo srpske propagande
Preporuke:
4
14
19
nedelja, 27 jul 2014 17:53
Žorž
Dobar tekst, ali tog istog Timotija Gartona Eša, uzdizali su do nedavno u nebesa ovdašnji soroševski kompanjoni Veran Matić i Saša Mirković iz B92. Zašto je gospođa Smajlović sa gorepomenutima učestvovala i učestvuje u privatizaciji i razsrbljavanju srpskih medija ? Svi zajedno sede u medijskim koalicijama pod patronatom USAID-a !!!
Preporuke:
22
1
20
nedelja, 27 jul 2014 19:03
Srbin
Bravo Ljiljana, kratko, jasno, hrabro i ubedljivo!
Preporuke:
16
1
21
nedelja, 27 jul 2014 20:04
Sinisa Bogdanovic
@fristajlo - SM je kriv jer je naseo na ovu surovu igru. Politika je kao partije pokera & saha zajedno, sa elementima boksa! I ako vec ne posedujemo "tajsnonovu desnicu", onda treba da cutimo i trpimo, i izbegavamo udarce koliko god mozemo dok se stvari ne promene. Ponavljam, bilo je biblijski tesko, a kada je vec tako, onda se ne segacis vec cutis i trpis i gledas da steta bude sto manja. Da prevedem: Ili potpisujes odmah sve (i cuvas narod i teritoriju koliko god moze),ili nabaljvas S-300 i eskadrone 29-tki (mada je najbolje resenje i jedno i drugo). Definitivno nam je rat bio namenjem, ali ako je ve tako, onda znas sta treba da radis... Zao mi je sto SM nismo mi sudili!
Preporuke:
6
8
22
nedelja, 27 jul 2014 21:01
Tata-mata
Ljiljani Smajlović svaka čast. Briljanatan tekst vrhunskog novinara i hrabrog urednika.
Preporuke:
10
2
23
nedelja, 27 jul 2014 21:42
kaca
Ono sto niko od "velikih" i "nezavisnih" srpskih novinara nemože da napiše ili kaže,to uradi "mala" Ljiljana Smajlović.Sve čestitke Lj.Smajlović!Svaku reč i iskazani stav u tekstu može braniti i zastupati svaki dobronameran gradjanin Srbije.
Uporedjenjem ovakvog teksta sa tekstovima "čuvenih" zapadnih dnevnih i nedeljnih novina,novine izgubljne u mržnji,rusofobiji,putinofobiji,slavenofobiji, i strahu od praoslavlja izgledaju kao tolatni papir,što one u osnovi i jesu !
Bravo za Lj. Smajlović i uredništvo Politike.
PS: Ukrajinska križa je srušila još jednu mantru zapada :nezavisni mediji,ha ha ha !!!!!!!!!!!!
Preporuke:
9
3
24
ponedeljak, 28 jul 2014 00:15
Ne klepeći nanulama
Realno sagledavajući globalnu geopolitiku, Hitler je ipak bio mirotvorac naspram SAD, radi se o "Novom Svetskom Fašističkom Pokretu".Sve dok se ta zver ne uništi, svet će da pati.
Preporuke:
6
0
25
ponedeljak, 28 jul 2014 00:40
Turas
Sve nam je ovo gospođo Smajlović odavno poznato . Mogu vam reći još od pre sto i možda više godina .Upravo toliko traje ljubav Gordog Albiona prema Srbiji. I uspeli su da nas "usitne" Da li znate zašto ? Zato gospođo što smo mentalno uvrnuti .Zato što više volimo naše manjine nego sebe same . Zato što smo više voleli Jugoslaviju nego Veliku Srbiju .
Zato što takvi intelektualci kao vi za jednog bezobraznog i pristrasnog engleskog nazovi istoričara (jer da to doista jeste nebi lupetao)ne nazivate imenom koje zaslužuje - recimo bitanga - već njegov postupak nazivate "grotesknim". Što ukazuje na srbsku preteranu tolerantnost tamo gde je nesme biti .Zato nas neće biti jer smo jako "humani" i čak razumemo kada nas i kolju .I tada kažemo "samo ti sinko radi svoj posao" .Odavno gospođo Smailović mi Srbi smo morali da se ugledamo na Jevreje - vrlo kasnimo .Možda je za nas već prekasno .
Preporuke:
6
0
26
ponedeljak, 28 jul 2014 01:36
Kuku lele
Amerika je "siledžija" da ne kažem "ubica". Projektujte ovo Ljiljanino izlaganje na porodicu ili komšijske odnose i shvatićete u kakvom svetu živimo. Nasilje se neminovno spušta na niže nivoe a o pravu i pravdi ne vredi ni govoriti. Zato se i sprovode te lažne kvazikampanje koje nam ispiraju mozak. Mene ne čudi Amerika. Mene čudi Balašević,Kovačević,Miki Manojlović,Mira Banjac, Branislav Lečić, Neda Ukraden, Voja Brajović... Sve su to ljudi koje sam poštovao i voleo čak. A gde su danas???! Ćute? Jesu li oni za ovo bili??? Gde će im duša?
Preporuke:
4
1
27
ponedeljak, 28 jul 2014 02:16
DeMarco
Sve je ovo lepo napisano, ali samo na prvi pogled.Veliki sam rusofil, ali probajmo biti realni i bez emocija.Tacno je da smo kaznjavani za sve i svasta.Stavimo se u poziciju Ukrajine za trenutak.Vec su kaznjeni gubitkom Krima, kao i mi gubitkom Kosmeta.A, bice kaznjeni minimum federalizacijom zemlje bez uticaja centalne vlasti na istocne delove Ukrajine.Hocu da kazem, i Ukrajina ce biti kaznjena duplo, bez obzira na "pomoc" zapada.Da se razumemo, sto se mene tice, voleo bih da se istocni delovi pripoje Rusiji, ali sam pokusao da budem objektivan.
Preporuke:
2
2
28
ponedeljak, 28 jul 2014 04:26
Sterilno i mlako
Ceo članak je "opšte mesto". Nešto što svi znaju i nešto što je ne košta ništa. Koliko je narod naivan pokazuje i oduševljenje ljudi kada im neko mlitavo napiše nešto što već mala deca i vrapci na grani znaju.
Meni liči samo jeftino uvlačenje na razne strane, malo "oduške" za tiraž i koliko tek da se nešto "fol" kaže u trendu.
Šta je iza toga se vidi, ne po ovom članku, nego po izrazitoj uređivačkoj orijentaciji Politike ka imućnoj vladajućoj klasi, krajnje nekritičkom odnosu prema postupcima vlasti i veštom obilaženju socijalnih problema. Kao da nisu egistecijalno ugrožavajući za milione, dodiruju se samo ovlaš "da se ne uprljaju prsti" - mnogi, kao da i ne postoje. Takva nije čak ni ozbiljna zapadna konzervativna štampa.
Ako si ozbiljan, ozbiljan si u svemu, pero je ubojitije od puške. Uređivačka selektivnost je uglavnom klasna, a napisano, rekao bih u širem kontekstu, mešavina populizma i elitizma - idejno neuverljiva stilska vežba, ako i to.
Preporuke:
2
2
29
ponedeljak, 28 jul 2014 09:34
petar
@ Turas
Pa nemojte tako, gospodine. Iako ste načelno u pravu, grdno grešite u nekim zaključcima. I vi i ja smo razumeli da je reč o "bitangi" a novinarka je ostala dosledna sebi, ne upotrebivši taj izraz. Da je Lazanski pisao tekst možda bismo ga imali.
Kažete treba da se ugledamo na Izrael? Možda i na Hrvatsku, Šiptare, možda i na njih treba da se ugledamo? Ja mislim da se možemo braniti na civilizovane a ne zverske načine? Naša istorija je puna slavnih pobeda i herojskih smrti, ne trebaju joj Žute kuće, Jasenovci i bombardovanje civila u Gazi. A svim koji su pravili takva dela treba suditi. I to nas razlikuje od navedenih. Sreća naša pa razlike postoje.
Preporuke:
2
0
30
ponedeljak, 28 jul 2014 12:00
alkar@petar
razmislite malo o rečeniom-u pravu ste za srbe kao žrtve ali promasiste kad ste sebe svrstali samo u zrtve zaboravljajući omarsku,keraterm,sarajevo,vukovar,škabrnju,petrinju,zvornik,balkanske ratove i zločine nad albancima,višegrad,pokolje muslimana u drugom ratu po bosni i sj crnoj gori,kupljenje jevreja po srbiji i predavanje na banjicu i sajmiste itd.da niste mozda shvatili da je to sta ste bili zrtve u stvari vraćanje milo za drago kroz povijest.kao vi "turcima"u srbrenici.sta no reče mladić kad je pokolj počeo-osvetićemo se dahijama!budite realni i pošteni,čitajte povijest kao čovik a ne kao velikosrbin!
Preporuke:
1
6
31
ponedeljak, 28 jul 2014 12:17
Stevan@alkar
Dahijama smo se osvetili 1804. kada su sva cetvorica pogubljeni, ako niste znali a stvarno je sramota da takve osnovne istorijske cinjenice ne znate, a nas poducavate o "povijesti" (a i na pravopisu biste mogli da poradite).Jevreje su u Srbiji ubijali nemacki nacisti koji su je okupirali a kojima su se Srbi za razliku od vas suprotstavljali, dok ste ih vi verno sluzili kao i sve okupatore.
Preporuke:
3
0
32
ponedeljak, 28 jul 2014 12:49
petar
@alkaru
Napisao sam da... svim koji su pravili takva dela treba suditi. To i mislim, i sudio bih svakom ko je pocinio zlocin. Milosevicu je sudjeno, a Tudjmanu i Aliji nije, iako su podjednako krivi za rat. Mladicu se sudi, ali su zato Gotovina i Oric nacionalni heroji. Njihovi postupci su po vama pozda pravedni sa aspekta jedne vama prihvatljive "globalne" istine - srpske agresije i velikosrpskog projekta. Te vase istine su meni neprihvatljive ideoloske konstrukcije i kada vam ih dovedem u pitanje iz jednog sireg konteksta vi me optuzite da sam velikosrbin i da se stalno pozivam na Jasenovac.
Videh da ste mi i na neke druge komantare odgovorili. Idem na posao, ako budem imao strpljenja, dobicete odgovore oko ponoci.
Preporuke:
2
0
33
ponedeljak, 28 jul 2014 14:01
Turas
@ PETAR Dragi moj gospodine , pogrešno ste razumeli moj komentar .Ne želim da se upuštam sa pristrasnim dalmatinskim konvertitima u rasprave ,ali vama odgovaram jer vidim da ste - verovatno ne namerno - Jevrej = Izrael ,me pogrešno razumeli . Za mene kao Srbina nije ni Hrvat = Hrvatska (ne bar svaki) .Ja gospodine kao i vi ne odobravam ni u kom slučaju ratovanje gde je moguće stradanje civila . Ostalo u vašem tekstu nema veze sa "mlakim"intervjuom gospođe Smajlović . Drugarski pozdrav .
Preporuke:
2
0
34
ponedeljak, 28 jul 2014 15:03
alkar@stefan ljubiša
e bas ste me razočarali posumnjavsi u moje znanje povijesti.već na prvoj godini studija,krajem sedamdesetih, se učilo o 1804.u srbiji i pogubljenju dahija na ade kali-ali nije to tema jer pogledajte jednu od izjava mladića di kaze to sta san ja nave.on je reka da je doslo vrime za osvetu dahijama.ja samo citira.a o mom pravopisu se ne brigajte,razumite vi mene posve dobro.
Preporuke:
0
1
35
utorak, 29 jul 2014 00:22
Turas
Podaci za rvata koji je studira"74 (kod Broza)kada se dobrano skrivali svi zločini NDH radi bratstva- jedinstva kakvo cinično opravdanje ili "isprika" .Dakle u Londonu stoji i danas dostupno , "pohranjeno" podaci o svim rvatskim zločinima drugog rata Uzećemo jedan - Jasenovac :700.000 Srba ,80.ooo Roma , 23.ooo Jevreja smatra se da je još jedna trećina od ovoga broja nije ušla u evidenciju logora jer su po dolasku odmah likvidirani a leševi bacani u Savu .
Preporuke:
1
0
36
utorak, 29 jul 2014 10:11
petar
Turas
Kada ste rekli da je odavno trebalo da se ugledamo na Jevreje pomislio sam na Izrael, kao simbol njihove borbe. To je jedna izuzetno disciplinovana i organizovana zajednica i na njih se treba ugledati u nekim stvarima. Ipak, najnoviji događaji (nadam se da dobijamo objektivne podatke) govore da koriste terorističke metode, rade ono što se ne sme raditi. Većina Hrvata je podlegla neoustaštvu Franja Tuđmana. Čitajte kakve sve stvari piše Alkar.Baš me zanima šta Sesardić ima da kaže o poslednjem ratu,napisao je neku knjigu do koje ne mogu da dođem.
Napisali ste jednu istinu - Srbi, ali ne uvek, umeju da reaguju tolerantno tamo gde se to ne sme raditi.
Drugarski otpozdrav!
Njegova smelost izvire iz snage njegove zemlje .
Ali njegova BEZOCNOST i AROGANCIJA iz njega samog .
Sto se tice PRINCIPA , za Ameriku vazi princip da NEMA principa !!!
Ovaj tekst, kao malo koji dokazuje da na mestu predsednika Srbije ni Bog- otac ne bi mogao da spreči događaje, koji su usledili; zapad je imao plan za Srbe, i sproveo ga.
Rat je bio planiran, a sve ostalo su lagarije i samoobmane loših, lažljivih i slabih...
Aktuelnu Vladu podržava 64% građana Srbije, ocena premijera Aleksandra Vučića je 4.1, objavljeno je u istraživanju "Faktor plusa"
Takođe je zavarujuča činjenica, da zapad uništava srbe i Srbiju. Zapad samo brani svoju teritoriju, koju pravda istoriskim činjenicama i vekovima sa drži te iste politike dok naslednici istočno rimskog carstva vekovima pokušaju da silom ili milom na onakav ili ovakav način da prošire svoju teritoriju. Barem zadnjih 1000 godina permanentno na nekoj pograničnoj dionici između nekadašnjeg istočnog i zapadnog rimskog carstva ratuje se , i uvek sa istim razlogom, jer istočnjaci oču na svaki način da prisvoje dio teritorije bivšeg zapadno rimskog carstva. Zapad ( zemlje koje pripadaju tom krugu) nikada nije prečio istoriske granice da bi tu teritoriju prisvojio ili anektirao, dok je istok permanentno vojno napadao pogranične teritorije zapada( Nisu austijanci napali Turske nego je Turska napala austijance, a ista priča je i sa Bugarsko Rumunskim razovima).
-Elem,ali sa Vucicem mi se gadi,gadi mi se narod koji ga podrzava,gadi mi se jednostavno sve ama bas sve!!!
ps
Za ,,botove"dzaba ste krecili i njegova se blizi kraju,tik tak tik....pitanje samo par meseci,sns puca na vise frakcija,Tominu,radikalnu itd itd...zivi bili pa videli,strane sluzbe su vec u panici...
Uporedjenjem ovakvog teksta sa tekstovima "čuvenih" zapadnih dnevnih i nedeljnih novina,novine izgubljne u mržnji,rusofobiji,putinofobiji,slavenofobiji, i strahu od praoslavlja izgledaju kao tolatni papir,što one u osnovi i jesu !
Bravo za Lj. Smajlović i uredništvo Politike.
PS: Ukrajinska križa je srušila još jednu mantru zapada :nezavisni mediji,ha ha ha !!!!!!!!!!!!
Zato što takvi intelektualci kao vi za jednog bezobraznog i pristrasnog engleskog nazovi istoričara (jer da to doista jeste nebi lupetao)ne nazivate imenom koje zaslužuje - recimo bitanga - već njegov postupak nazivate "grotesknim". Što ukazuje na srbsku preteranu tolerantnost tamo gde je nesme biti .Zato nas neće biti jer smo jako "humani" i čak razumemo kada nas i kolju .I tada kažemo "samo ti sinko radi svoj posao" .Odavno gospođo Smailović mi Srbi smo morali da se ugledamo na Jevreje - vrlo kasnimo .Možda je za nas već prekasno .
Meni liči samo jeftino uvlačenje na razne strane, malo "oduške" za tiraž i koliko tek da se nešto "fol" kaže u trendu.
Šta je iza toga se vidi, ne po ovom članku, nego po izrazitoj uređivačkoj orijentaciji Politike ka imućnoj vladajućoj klasi, krajnje nekritičkom odnosu prema postupcima vlasti i veštom obilaženju socijalnih problema. Kao da nisu egistecijalno ugrožavajući za milione, dodiruju se samo ovlaš "da se ne uprljaju prsti" - mnogi, kao da i ne postoje. Takva nije čak ni ozbiljna zapadna konzervativna štampa.
Ako si ozbiljan, ozbiljan si u svemu, pero je ubojitije od puške. Uređivačka selektivnost je uglavnom klasna, a napisano, rekao bih u širem kontekstu, mešavina populizma i elitizma - idejno neuverljiva stilska vežba, ako i to.
Pa nemojte tako, gospodine. Iako ste načelno u pravu, grdno grešite u nekim zaključcima. I vi i ja smo razumeli da je reč o "bitangi" a novinarka je ostala dosledna sebi, ne upotrebivši taj izraz. Da je Lazanski pisao tekst možda bismo ga imali.
Kažete treba da se ugledamo na Izrael? Možda i na Hrvatsku, Šiptare, možda i na njih treba da se ugledamo? Ja mislim da se možemo braniti na civilizovane a ne zverske načine? Naša istorija je puna slavnih pobeda i herojskih smrti, ne trebaju joj Žute kuće, Jasenovci i bombardovanje civila u Gazi. A svim koji su pravili takva dela treba suditi. I to nas razlikuje od navedenih. Sreća naša pa razlike postoje.
Napisao sam da... svim koji su pravili takva dela treba suditi. To i mislim, i sudio bih svakom ko je pocinio zlocin. Milosevicu je sudjeno, a Tudjmanu i Aliji nije, iako su podjednako krivi za rat. Mladicu se sudi, ali su zato Gotovina i Oric nacionalni heroji. Njihovi postupci su po vama pozda pravedni sa aspekta jedne vama prihvatljive "globalne" istine - srpske agresije i velikosrpskog projekta. Te vase istine su meni neprihvatljive ideoloske konstrukcije i kada vam ih dovedem u pitanje iz jednog sireg konteksta vi me optuzite da sam velikosrbin i da se stalno pozivam na Jasenovac.
Videh da ste mi i na neke druge komantare odgovorili. Idem na posao, ako budem imao strpljenja, dobicete odgovore oko ponoci.
Kada ste rekli da je odavno trebalo da se ugledamo na Jevreje pomislio sam na Izrael, kao simbol njihove borbe. To je jedna izuzetno disciplinovana i organizovana zajednica i na njih se treba ugledati u nekim stvarima. Ipak, najnoviji događaji (nadam se da dobijamo objektivne podatke) govore da koriste terorističke metode, rade ono što se ne sme raditi. Većina Hrvata je podlegla neoustaštvu Franja Tuđmana. Čitajte kakve sve stvari piše Alkar.Baš me zanima šta Sesardić ima da kaže o poslednjem ratu,napisao je neku knjigu do koje ne mogu da dođem.
Napisali ste jednu istinu - Srbi, ali ne uvek, umeju da reaguju tolerantno tamo gde se to ne sme raditi.
Drugarski otpozdrav!