Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Milorad Dodik: Krim dobar primer kojim putem treba da ide RS, EU će tražiti od Srbije da prizna Kosovo

Komentari (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 20 jul 2014 09:14
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Šta zamjerim nacionalnoj politici Milorada Dodika?!Namjerno ovdje neću isticati katastrofalnu ekonomsku situaciju Republike Srpske,da ne ispadnem "obojeni revolucionar" prema "receptu" Stefana Karganovića i ostalih....1.Miletu Dodiku zamjerim što se direktno suprostavlja Zapadu (Americi i Evropskoj uniji),što potcjenjuje njihovu političku i svaku drugu moć i samu činjenicu da isti imaju moć ukoliko im i suviše kontriraš da naprave drugo dijeljenje karata u nekoj nopvoj igri "pokera", koju će sami naštimati kakakv će rezultat donijeti.2.Zamjerim mu što ne razmišlja o "odstupnici" šta bi bilo kad bi bilo, u smislu šta ako "proglasi to što govori" i protiv sebe (R Srpske) okrene direktno Zapad (Ameriku,EU),Hrvatsku i Federaciju BiH?!3.U slučaju da isprovocira novi sukob,da li sa takvim granicama i srušenom ekonomijom može to podnijeti,okružen Hrvatskom i Federacijom BiH,da ne bude RSK?!4.Pitanje 100 hiljada Srba u Federaciji BiH?
Preporuke:
22
88
2 nedelja, 20 jul 2014 09:25
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!


Molio bih interet mislioce (komentatore) nake daju svoj odgovor na postavljena pitanja?!Da odgovor bude s argumentima, racionalan a ne "prazna ljuštura nacionalizma bez pokrića"?!
Još nešto trenutak u kojem Mile Dodik priča to što priča?!
Jako nepovoljan geopolitički,geostrateški sa politički i ekonomski slabom Srbijom, koja ide putem približavanja EU (Zapadu),a Zapad jasno i glasno kaže NE secesija, NE TO ŠTO HOĆE DODIK?!
Zar ne vidi rezultate na kosovu i Metohiji?!
Zapad kad nešto hoće,on ostvaruje?!
Preporuke:
17
73
3 nedelja, 20 jul 2014 09:37
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Zna li Mile Dodik da on nema moć da samostalno sanira posljedice katastrofalnih polava (kao što je to naprimjer nakon nprirodne nesreće odradio samostalno Japan).Dodik da bi bilo šta uradio mora moliti za pomoć sa strane a najviše Zapada (Amerike i EU), a pokušava da im kontrira.Prvo se treba osloboditi ekonosmke zavisnosti, kredita i zaduženja koja uzima na Zapadu (MMF-U), od kredita finansira budžet i administraciju a ovamo glumi da vodi samostalnu politiku.Sutra neka Zapad (MMF) odluči "zavrnuti ventil", ode Republika Srpska "putem Grčke ekonomsko-političke situacije", i još gore nema pomoći EU da sanira posljedice.Mislim da je Dodikova politika "prazna ljuštura nacionalizma bez pokrića to jest ekonomcke i političke moći za ostvarenje svoje priče...
Preporuke:
15
67
4 nedelja, 20 jul 2014 09:54
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Komentari koje sam postavio su samo realna pitanja, da ne bude kukaknjave i kajanja"?!I Sloba Milošević je govorio a nisu ga željeli slušati ni Krajišnici a ni RS , pa kad je zagustilo pomagaj Slobo?!
Preporuke:
11
60
5 nedelja, 20 jul 2014 10:17
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Mile Dodik kaže Krim dobar primjer?!
Čega?! Krim je u debeloj pozadini iza pretećno i većinski naslejenog ruskog stanovništva u Ukrajini!Gdje je istok Ukrajine u kome se sada vode borbe (rat),a gdje ej Krim?!Daleko iza u pozadini?!A gdje je zapadni dio Republike Srpske?!I na koju silu Dodik misli, koja će imati toliku mož da se konfrontira sa Zapadom (NATO paktom), ako oni nisu saglasni s tim?!Krim može biti primjer samo za eventualno istočni dio RS, pa čak ni za to, jer omjer ruske ekonomske,vojne i političke moći je neuporediv u eventualnom poređenju sa Srbijom!Krim nije okružen potencijalno neprijateljskim teritorijama i narodima!
Preporuke:
17
60
6 nedelja, 20 jul 2014 10:34
gavrilo
Mile oni su već stavili do znanja što se od Srbije traži, ali ovima našima je milije da im je glava u pijesku tako misle da ih niko ne vidi!
Preporuke:
70
4
7 nedelja, 20 jul 2014 10:43
Zoran Đorđević
"Znam da će EU, bez obzira na to koliko je sada slatkorečiva, u jednom trenutku pred Srbiju staviti ogroman izazov koji se zove Kosovo i tražiti odluku Srbije koja će ići do poniženja", zaključio je Dodik.
Kao što reče @Gavrilo znaju to i naši, ali još uvek smišljaju kako da Srbima objasne da je to za njihovo dobro.
Preporuke:
67
2
8 nedelja, 20 jul 2014 10:49
Srbin onome što POGREŠNO VIDI
Naglavačke si obrnuo ISTINE (ISTINU):
NIJE TAČNO DA SE Dodik "direktno suprostavlja Zapadu (Americi i Evropskoj uniji)" NEGO
TAJ ZAPAD DIREKTNO NAPADA SRBE I SVE ŠTPO JE SRPSKO EVO INTENZIVNO I BEZ OSTATKA 24 GODINE, A DODIK SE SAMO NE SLAŽE SA TIM NAPADIMA, I NAJAVLjUJE LAKO PREDVIDIVE POTEZE TOG MONSTRUM ZAPADA.

Sve si zbrkao, baš kao što taj Zapad nema ni morala niti poštuje ikakva prava, e, to ti treba da primetiš i ističeš.
ZAPAD KOJEG PREDVODI MONSTRUM ZLOČINAČKA AMERIKA (USA) JE VRHUNAC ZLA, SODOMA I GOMORA,ZLO NAD ZLIMA, NAKAZNO NAD NAKAZNIM, KOJE JE ISTORIJA IZBACILA U SVOME POSTOJANjU.
Sve će taj Zapad uraditi i dalje protiv Srba, Srpske, Srbije nezavisno od toga šta ćemo mi uraditi, kao i do sada. Zapad nas je brutalno i podlo porobio i mi u tome ropstvu hoćemo da govorimo istinu - dok smo živi.

SMRT USA NATO ANTISRPSKOM NACIFAŠIZMU - SLOBODA NARODU!
SLOBODA SRPSKOJ, SRBIJI I SRBIMA!
Preporuke:
74
9
9 nedelja, 20 jul 2014 11:25
sofi
za ,,Šta vidim...."
Gospodine, od očekivane, gore stvarnosti nema. Ovde se radi o izbegavanju evidentno najgoreg scenarija. Ja bih obrnuo stvari: sve je bolje nego im se podati. U tom slučaju postoji nekakva šansa da se sačuva makar nešto. Taj ,,Vučićevski pristup" problemu opušta i oslobađa vlast od odgovornosti, a princip je: najgore je jedino moguće. Za bezalternativno razmišljanje i ne treba mudrosti, da ne kažem pameti.
Preporuke:
46
6
10 nedelja, 20 jul 2014 11:30
Stanić Milan
Mile Dodik me asocira na Katona starijeg,koji je svoj govor u Rimskom Senatu uvek završavao s rečima:"Cetero censeo Carthaginem esse delendam."(Uoistalom,mislim da Kartagu treba razoriti!)Tako i naš Mile,ni jednu konferenciju za štampu ne završi,a da ne spomene Bosnu i R. Srpsku koja napušta BiH.Mislim da je u pravu g."koji pogrešno misli".Radi se o prizemnim političkim eskapadama koje najviše štete RS i njenom narodu,a g. Dodiku ne donosi nikakve poene,već samo štetu. Čudo, da ovako nešto nije govorio 2000-te,kad je kao premijer s 2 poslanika galamio na Srbiju"da će isterati dinar iz R. Srpske".Njegove verbalne ekskurzije su mlaćenje prazne slame i od toga se ne živi. Pametan političar ide problemu ususret,a ne u stalni konflikt koji polupismenom plebsu dođe kao melem, umesto hleba.Kako će mu Srbija pomoći,kad ne može ni sama sebi?Šta smije Vučko da uradi,a da ne pita Berlin?I da se nešto razumijemo.R.Srpsku nije stvorio narod i borci već Ameri koji su Dejtonskim sporazumom(nast)
Preporuke:
14
38
11 nedelja, 20 jul 2014 11:34
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
sofi
za ,,Šta vidim...."
Gospodine, od očekivane, gore stvarnosti nema. Ovde se radi o izbegavanju evidentno najgoreg scenarija. Ja bih obrnuo stvari: sve je bolje nego im se podati. U tom slučaju postoji nekakva šansa da se sačuva makar nešto. Taj ,,Vučićevski pristup" problemu opušta i oslobađa vlast od odgovornosti, a princip je: najgore je jedino moguće. Za bezalternativno razmišljanje i ne treba mudrosti, da ne kažem pameti.


Reci to Krajiškim Srbima,pa ćeš dobiti udarac šakom po sred lica?!Pitaj njih šta misle?!I pripremi se da izbjegneš udarac?!
Preporuke:
11
35
12 nedelja, 20 jul 2014 11:36
Stanić Milan 2
(nast)
o miru.Aneksom IV tog sporazuma propisana je Ustavna arhitektura BiH.E, sad je druga priča zašto je politički establišment da bi opstao na vlasti pristajao na njegovu razgradnju pri čemu je oko 50 funkcija oduzeto RS i preneto u Sarajevo.Da se razumijemo.Svi upiru prste u Viusokog predstavnika,a svi su prethodno stavljali potpise,a da niko nije pitao narod.
Lično, kao bivšem vojniku najteže mi je palo urnisanje Vojske RS i njeno stavljanje pod komandu Sarajeva. Ne zaboravimo, da je SNSD upravo 2000-te bio kreator ovakvog projekta.Ergo. Narod i rukovodstvo koje neće da hrani svoju vojsku,hraniće uvek tuđu!
Preporuke:
25
5
13 nedelja, 20 jul 2014 11:51
ero
Mile , mili moj . Da ti počneš da puziš , da šeniš bilo bi nam isto. Zato te volim što nam bar obraz čuvaš.
Preporuke:
38
8
14 nedelja, 20 jul 2014 12:11
SDS-SNS
Predsjednik Srpske demokratske stranke Mladen Bosić razgovaraće sutra u Beogradu sa predsjednikom Vlade Srbije Aleksandrom Vučićem.
Sastanak će se održati u zgradi Vlade Srbije u 13 časova.
Na sastanku će biti riječi o stanju u Republici Srpskoj iz ugla opozicije, kao i mogućnostima produbljivanja saradnje između Republike Srpske i Srbije.
Inače, SDS ima od ranije dobre i prijateljske odnose sa SNS-om Aleksandra Vučića.
Preporuke:
11
23
15 nedelja, 20 jul 2014 12:11
Srbin za "Stanić Milan"-a
Baš tako i treba, završavati svaki govor, svaku akciju, svako trpljenje na koje su nas amerikanski zlotvori naterali, dakle završavati poput onoga što su Jevreji stotinama i hiljadu godina govorili pri pozdravu:
DOGODINE U JERUSALIMU!

Mnogi "komentatori" polaze od aksiome da Amerika i njeni vazalni šićardžijski vojnici, ustaše i mudžahedini, IMAJU PRAVO DA NAPADNU I UBIJAJU SRBE, I DA TO NIJE ZLOČIN. I DA SE ZA TO NIKO NEĆE UZBUĐIVATI, DA SAVET BEZBEDNOSTI NE POSTOJI, DA NE POSTOJI "MEĐUNARODNA ZAJEDNICA", TAD I SAMO TAD.

E, TU SUŠTINU, TU STVARNOST SU STVORILI AMERIKANCI I NjIHOVI NATO VOJNICI, A SVI NATO VOJNICI SU PSI RATA.
Mora čovek i u ropstvu da ostane dostojanstven.
Preporuke:
39
5
16 nedelja, 20 jul 2014 12:19
stvarnost
@STANIĆ MILANA
Gospodine sve ste napisali kako jeste osim da ,parafraziram, ovo mlaćenje prazne slame Dodiku ne donosi poene već samo štetu.
Ovo je priča koju voli da čuje polupismen plebs i na ovu priču će da pokuša da dobije izbore u oktobru.
Da je ovo samo šuplja priča i da se Republika Srpska sprema da uđe u NATO vidimo i po potezima ANE TRIŠIĆ BABIĆ Dodikovog čovjeka u Savjetu ministara koji se javno zalaže za tu opciju i za što se trenutna vlast u RS uopšte ne ograđuje od njenih stavova a kamoli da je smijene.
Da li će gladne stomake u RS uspjeti za zasiti ova šuplja priča tj. da li će uspjeti da je svare vidjeće se u oktobru.
Preporuke:
13
19
17 nedelja, 20 jul 2014 12:21
Mika Dorćolac
Dodik zna da svi znaju šta on DANAS misli. On je hrabar da to i kaže.
Naši srpskiili srbijanski mislioci, malo po malo - rade što im naredi neki snagator i nikogović. Ništa im to ne vredi. Taj nikogović može da nas zamisli samo kao nižu rasu, kao roblje. Zato čestitam Dodiku. Neće daleko da dogura, ali je do sada dosta dogurao. Koga ima iza sebe? Na koga računa?
Ni na koga, u se i u svoje kljuse. Rizikuje.
Ja ga DANAS podržavam.Promenio se. I jošće da se menja.
Ne slažem se da bilo koji narod ne može samostalno da opstane, da se ishrani. Može, ali nikogovići nas sve teraju da od njih zavisimo. Biju, sile se siledžije nad nejakim.
Preporuke:
32
5
18 nedelja, 20 jul 2014 12:24
nije zapad toliko mocan koliko je srbija glupa
Sta je sustina ...ljudi hoce da imaju neko ostrvo za pranje novca za sverc i neke bankarske racune ....da je srbija uzela isto tako po hitnom postupku usvojima 22000 zakona kao u asiji i drzala ih se kao pijan plota zakoni o trzisnoj ekonomiji eto love eto svega ali kako pa saka ljudi probisveta decenijama prepisuje i placa americke advokate i savetnike i razvali sve za saku para i na kraju se sve dozna .... russija isto gresi sto nema stavove ali njen putinizam je njem ..... i ima svoje price i ideale ....asija je svetsko cudo i bila i ostala ....

zhaijian
Preporuke:
16
2
19 nedelja, 20 jul 2014 12:49
kvisko
Vrijeme i događaji će reći koliko je Dodik u pravu, ali od drugog svjetskog rata do danas Srbi nisu imali autentičnog i samostalnog političara kao što je Dodik. Ako ništa drugo ne može mu se prebaciti nedostatak dostojanstva i lakoća izražavanja. Čovjek uvijek kaže ono što treba,
Preporuke:
24
8
20 nedelja, 20 jul 2014 13:20
Đetić
Kosovo je nezavisno i tu nema nikakvih ultimatuma.Nemoj samo da ode i Preševska dolina pa će tek onda biti kuknjave.Mani te se vi tog velikog patriotizma koji služi isključivo za lične interese.Normalno da če neka sledeća vlada priznati Kosovo to se nedovodi upitanje.
Preporuke:
12
28
21 nedelja, 20 jul 2014 13:27
stvarnost
@ Srbina
Kako možete tako napadati bivšeg vojnika VRS STANIĆ MILANA jer se vaše kritike odnose na sve bivše i časne vojnike VRS.
Vi očito niste bili kao mi tj pripadnik VRS.
Preporuke:
6
13
22 nedelja, 20 jul 2014 13:32
Spiridon
@ Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!

Evo ja sam to rekao krajiškim Srbima i to ne jednom već stotinu i jednom i svi su listom žalili jedino što ih je Beograd vučićevski prodao u baš takvoj politici koju ti rođo ovde poturaš nama kao kukavičije jaje. Naslušao sam se te kukavičke priče za ovih dve i po decenije i nikada ništa dobro nije donela. Uostalom ta ista Republika Srpska o kojoj valjda ovde pričamo jedino zato i postoji jer su verovali u sebe a ne slušali dobronamerne savete sa strane. Evo Srbije kao najboljeg primera šta se dobija sa tom politikom idenja niz dlaku zapadu. Postali smo samo bedna kolonija u kojoj ambasadori upravljaju državom, privredu i kompletnu proizvodnju smo uništili jer su nam tako rekli a mi nismo hteli da budemo kao Dodik, banke domaće nemamo jer su nam i to rekli da uradimo, vojska nam je na nivou družine izviđača pošto smo slušali druge i nismo se suprotstavljali, dali smo i Kosovo jer su naredili sa zapada i... ?!? Jel nam bolje rođo da te čujem !!?
Preporuke:
24
4
23 nedelja, 20 jul 2014 14:11
nina
Ovo je apsolutno tačno, ko to ne zna, ili se pravi da ne zna je budalal i izdajnik!
Preporuke:
20
1
24 nedelja, 20 jul 2014 14:30
Cile Mile
Ovaj čovek je ranije izjavio da podržava sve akcije Vlade Republike Srbije u vezi sa KiM, toliko o njegovoj naknadnoj pameti ili gluposti, odlučite sami!
Preporuke:
9
5
25 nedelja, 20 jul 2014 14:53
Srbin
Za "đetića" ŠIPTARSKOG PROVOKATORA IZ PRIŠTINE.
Tvoje "kosove" je "nezavisno" SAMO dok je ZLOČINAČKA AMERIKA sa svojom bazom na Srpskoj zemlji, a kad ode Amerika otići će i "nezavisnost". I ovi, sadašnji izdajnici iz Beograda, što god su potpisali je učinjeno pod PRISILOM, PRETNjOM I UCENOM AMERIČKE BANDE I NjIHOVIH SLUGU, PA NE PROIZVODI PRAVNO DEJSTVO.
SADA PRAVO ZNAČI AMERIČKU SILU, A TO NIJE PRAVO.
ŠTO JE NA NEPRAV NAČIN DOBIJENO NE MOŽE POSTATI PRAVO, NIKADA!

Za "stvarnost"
Ne napadam ja "bivšeg vojnika" VRS, a tvoj zaključak je ANTILOGIKA. Dalje, "očito" se više koristi kod muslimana i ustaša, a mi koristimo "očigledno". I po logici, i po pismenosti liči da si provokator iz suprotnog ešalona - "bošnjačkog".
Preporuke:
15
2
26 nedelja, 20 jul 2014 15:00
Toma Vučić
A jel primetio neko kako na našem "javnom servisu" uvek uredno kažu "funkcioner samoproglašene Donjevke Narodne Republike", dok je Hašiš Tači najnormalinje "Kosovski Premijer". Čiji "javni servis", to je pitanje...
Preporuke:
24
1
27 nedelja, 20 jul 2014 15:20
Rocnik
Dodik se ne ponasa u skladu sa tezinom situacije, dodatno pogorsane rusenjem malezijskog aviona.

Umjesto da krene sa nekim konstruktivnim prijedlogom i pokupi simpatije, nesmotreno staje na zulj zapadu bez ikakve protukoristi za svoju stranu. Sto se tice tehnicke izvedbe onoga sto govori u sam Dejton je ugradjena nemogucnost da se RS odvoji a Srbija i Hrvatska su garant toga. U slucaju tog scenarija Hrvatska je duzna da intervenira vojno a ona ce to i uciniti taman da i ne zeli jer bude 'potaknuta' od zapada (poslovno sam upucen u to)

Ako Dejton bude ukinut tada slijedi novi lov na BiH teritorije sa novim kartama, a ovdje kod nas je sasvim dovoljno jastrebova u vojno politickim krugovima narocito porijeklom iz okupiranih krajeva, da znam kako bi rado tamo zakuhali.

Potreban nam je razum na obje strane ali ja ga ne vidim da dolazi od strane RS. Doduse ni sa nase strane ali je to bolje priktiveno
Preporuke:
9
9
28 nedelja, 20 jul 2014 15:28
Jedva bi dočekali!
Rocnik


Potencijalni politički neprijatelji bi jedva doečkali da Mile Dodik ostvari to što govori!
Preporuke:
9
1
29 nedelja, 20 jul 2014 15:30
Žalosna sova
Što se tiče srpskog priznavanja Kosova za tim apsolutno nema potrebe. Dovoljno je ono što piše u Briselskom Sporazumu sa arnautima. Jasno piše u Članu 14- Ugovoreno je da nijedna strana neće blokirati niti ohrabrivati na blokiranje napredak druge strane prema EU. A, svako normalan zna da u EU mogu da budu primljene samo države, tako da Srbija ne sme ni po koju cenu da se ispreči tome da Kosovo bude priznato kod UN kada se sakupi priznanja 2/3 država kod UN. Posao je odrađen , ostalo je samo da se formira Okružni Sud u Mitrovici kao Odelenje Apelacionog Suda u Prištini kako jasno piše u Članu 10 Sporazuma. I to po svaku cenu dok na jesen ne dođe Šokenhof, makar molili arnaute na kolenima da hitno formiraju vladu kako bi ta vlada formirala Okružni Sud u Mitrovici.Kud će veće poniženje, nismo se 1914 plašili Poćoreka sa divizijama, a plašimo se Šokenhofa 2014 sa naliv perom.Nisu Srbi ono što su bili, jok more.
Preporuke:
15
2
30 nedelja, 20 jul 2014 15:59
Srbin obični
Voljom Zapada Srbi su prošli kroz jednu od najtežih situacija u svojoj istoriji. U cjelini gledano nisu položili ispit jer je neprijatelj (Zapad) bio moćan a prijatelji (Rusija) slabi. Istina Srbi su pružili otpor, naročito u BiH gdje su imali broj, snagu i pozicije; U Krajini mnogo manje jer su se isuviše uzdali u Srbiju. Srbija je 1991-ve krenula pa stala, isto kao i Draža 1941. Istorija se ponovila i naravno rezultiralam porazom.

U moru gubitaka Republika Srpska bila je jedini dobitak, koji se mora održati. Okruženje je neprijateljsko i bila bi velika greška izabvrati pasivnu garnituru koja bi poput trkaće kokoši poslušno trčala od jedne do druge strane. Milorad Dodik ne može uraditi puno, ne može to ni mnogo moćnija Jevropa koja se takođe ljulja. Ono što Dodik može, je da održi narod na okupu i u budnom stanju, Situacija se mjenja i niko sa sigurnošću ne može reći šta nosi sutra. To može biti i lošije od ovoga ali možda i povoljnije od ovoga što je danas.
Preporuke:
4
3
31 nedelja, 20 jul 2014 16:00
Jovan M. Pidikanac
Ne vidiš dobro Milorade, - banda je Kosovo već otpisala. Klauzula iz briselskog Ugovora jasno govori. Sve ostalo je za narod. Istina se gura pod tepih, tako se duže ostaje na vlasti!

A Ti Brate Milorade, umesto one reči, - "Kosovo" zameni sa imenom Srpske Republike. To je naredni korak velike izdaje jer baš ta Srpska Republika je trn u oku zapadne politike.
Moli Boga za umnost, pamet, razboritost jer velika igra oko Srba tek počinje.
Tvoje su slutnje opravdane i na mestu. Pitanje je samo koliko daleko sme da ide ova naša srpska baanda.
Preporuke:
11
4
32 nedelja, 20 jul 2014 16:12
stvarnost
@ Srbina
Ja sam u osnovnoj školi učio srpsko-hrvatski jezik gdje je bilo ispravno i očito i očigledno.
Tako sam naučio i tako ću govoriti i dalje.
Riječ "očito" po vama koriste muslimani i ustaše.
Bivši ministar prosvjete i kulture RS Anton Kasipović je koristio riječ "očito" što znači po vama da je on ustaša.
Na tu funkciju ga je lično postavio njegov intimus Milorad Dodik.
Šta su onda naša djeca mogla da nauče za njegovog mandata.
Preporuke:
7
5
33 nedelja, 20 jul 2014 16:47
Srbin za "stvarnost"
Ovim tvojim komentarom (20 jul 2014 16:12) POTVRĐUJEŠ da si PROVOKATOR iz suprotnog ešalona, najverovatnije "bošnjačkog".
1)NEĆEŠ ti koristiti obe (obje) varijante za očigledno (očito) NEGO SAMO "bošnjačko-hrvatsku varijantu "očito". Ovakvim licemernim pričama namećete "dublete" SAMO u Srpskoj dok je to u FBIH NEDOPUSTIVO. TO I VRAPCI ZNAJU, MANI SE PODBALA. Sa "dubleta" prelazite na nesrpsku varijantu i to je put za desrbizaciju Srba.
2)Anton Kasipović je Hrvat, i koristio je hrvatske termine u Srpskoj dok Srbin na funkciji u FBiH, ako takvih ima na nivou ministra, NE sme koristiti Srpsku varijantu. Bukvalno bi bio linčovan. U tome se razlikuje, pored ostalog Srpska od FBiH.
3)Ne uče ministri učenike NEGO nastavnici, roditelji i sredstva javnog informisanja...
Preporuke:
6
5
34 nedelja, 20 jul 2014 17:02
banjalukaKrajina
Meni ovo lici na predizbornu kampanju, valjda mi iz RS znamo koliko je patriota Dodik bolje od vas iz Srbije, onaj ko je predao gradju iz Jasenovca Hrvatima ne moze biti patriota. Situacija u kojoj se nalazimo mi iz RS nije bas tako dobra, ekonomski smo slomljeni nismo naoruzani i nemamo saveznike, i okruzeni smo americkim psima koji samo cekaju da dobiju komandu,a onda dodje vlasnik vila u Beogradu da prica protiv Amerikanaca koji su sada najopasniji.
Jedna stvar je pricati protiv nekog, a sa druge strane prodavati mu rudna bogatstva i izvore vode. Vlast protiv Srba vodi ekonomski i socijalni rat radi generacijskog unistenja, a onda prica o patriotizmu, dok kod vas u Srbiji pricaju o internacionalizmu ali rade potpuno isto. Dve strane iste posude, a kuvar je isti !
Preporuke:
8
8
35 nedelja, 20 jul 2014 17:14
stvarnost
@Srbina
Mislim da je nedopustivo za ozbiljnu državu a pogotovo entitet, koji se bori za svoj opstanak, da ministar prosvjete i kulture ne bude 100% Srbin u svemu.
To što je Kasipović bio skoro dva nepuna mandata govori koliko je trenutnoj vlasti stalo do segmenta obrazovanja a samim tim i obrazovanja naše djece.
Kasipović je pripremio bio liberalizaciju izdavaštva u Republici Srpskoj ,zna se po čijem naređenju,ali nije imao vremena da je provede a svi vidimo šta je to donijelo u okruženju.
Po mojim saznanjima to bi opet trebalo da se pokrene 2015 čim prođu ovi izbori jer je to ova vlast obećala svojim nalogodavcima.
Posljedica toga će između ostalog biti i uništavanje Zavoda za udžbenike RS kao institucije od posebnog značajea za RS I NJEGOVIH 150 RADNIKA.
Preporuke:
5
5
36 nedelja, 20 jul 2014 17:40
Srbin će živeti kao pas
Na lancu...
Preporuke:
3
9
37 nedelja, 20 jul 2014 18:10
Kupujmo domaće 4
Da je Mile najveći Srbin koji može sve što nemože niko, može se vidjeti po onome što govori i onome što u stvarnosti učini. Ništa. Nula.

Da je Mile Dodik u stvarnost onakav kako se prestavlja, ne-bi BHT1 i federalna TV u isto vrijeme imala direktne prenose "genocida nad muslimanima" iz Kozarca (pre Srebrenica -tako svake godine) gdje je od 286, 97% vojno sposobnih, koji su samo dan-dva prije učestvovala u napadu na opštinu Prijedor (Opština, SUP, Pošta, Bolnica). Naravno, urednik ove BHT1 je Srbin, po imenu Kosta. Ni Mile ni Kosta nemaju hrabrosti da tako nešto učine (niti dolaze) u Glamoču,Kupres, Livnu,Brod, Kravice, Skelane, Potočare, Sarajevo, Ilijaš, Vlasenicu, Sokolac, Šekoviće,Zvornik, Višegrad, Rudo, Berkoviće, Konjic, Mostar, Novi Grad, Kozarsku Dubicu, Mrkonjić Grad, Šipovo, Sanski Most, Drvar (Potoci), Teslić, Modriču, Derventu,... gdje su mahom pobijeni civili, nemoćni starci i djeca. Zamjenom teza laž postaje istina samo onda kad šutnja vlada.
Preporuke:
5
5
38 nedelja, 20 jul 2014 18:12
Naprednjak Doboj
Izdvajanje Republike Srpske iz Bosne i Hercegovine

Zašto se Republika Srpska nije izdvojila iz Bosne i Hercegovine u periodu od 1992. do 1995. godine? Republika Srpska je u navedenom periodu imala klasične atribute države: teritorija, stanovništvo i organizovana vlast. Osim navedenih konstiutivnih državnih elemenata u Republici Srpskoj je postojalo preovladavajuće javno mnjenje za državnu samostalnost, a rukovodstvo Republike Srpske se takođe borilo za državnu samostalnost. Ustavnim promjenama od 12. avgusta 1992. godine dotadašnja Srpska Republika Bosna i Hercegovina promijenila je naziv u Republika Srpska i raskinula sve državne veze sa Bosnom i Hercegovinom i sve do zaključenja Dejtonskog sporazuma djelovala je kao samostalna država.
Preporuke:
4
1
39 nedelja, 20 jul 2014 18:13
Naprednjak Doboj
Uprkos navedenim elementima koji su obilježavali Republiku Srpsku kao samostalnu državu, ona nije uspjela da to i faktički postane i ostala je državni entitet u Bosni i Hercegovini. Republika Srpska nije postala samostalna država izvan okvira Bosne i Hercegovine iz nekoliko razloga.

1. Republika Srpska u vrijeme državne samostalnosti od 1992. do 1995. godine bila je u ratu koji nije mogla okončati pobjedom i nije mogla primorati Hrvate i Bošnjake da pristanu na državnu samostalnost Srpske. Republika Srpska nije imala moć i snagu da osigura državnu nezavisnost.
Preporuke:
2
2
40 nedelja, 20 jul 2014 18:16
Naprednjak Doboj
3. Državno osamostaljivanje Republike Srpske nije nikada do kraja bilo iskazano, jer je ostala dilema da li je Srpska imala za cilj da postane samostalna država ili joj je primarni cilj bio da se priključi Srbiji. Prema Deklaraciji o osnivanju Srpske Republike Bosne i Hercegovine od 9.januara 1992. godine Srpska je definisana kao federalna jedinica u jugoslovenskoj državi, a prema Ustavu od 28. februara 1992. godine Srpska je definisana kao integralni dio jugoslovenske države bez federalnog statusa.

Realne okolnosti, međunarodone i unutrašnje nisu omogućavale Republici Srpskoj da nakon 1992. godine postane samostalna država. S druge strane, Republika Srpska nije ni htjela biti samostalna država, nego se htjela priključiti jugoslovenskoj državi, odnosno Srbiji i Crnoj Gori.
Preporuke:
2
3
41 nedelja, 20 jul 2014 18:18
za Srbin Obični
što se tiče 'jedinog dobitka' Srpske koju ste dobili genocidom i protjerivanjem ja ne bi bio nešto siguran.

Ako to uspijete da sačuvate u ovakvoj situaciji i okruženju to je za nobelovu nagradu. Realno je da nećete
Preporuke:
5
12
42 nedelja, 20 jul 2014 18:22
Brane
Dodik prica ono sto biraci vole da cuju.Inace ga zapad tolerise jer im odgovara haos i u BiH i u cijelom regionu kako sad vole da zovu teritoriju ex SFRJ.Tako da prvi komentator ne treba da se sekira da ce Dodikova prica da nam naudi.
Preporuke:
8
8
43 nedelja, 20 jul 2014 18:52
Bojan Bajić:Perspektive?!
Naprednjak Doboj

Pitanje razuđenosti granica Republike Srpske?!
Ukupna dužina granice Republike Srpske iznosi oko 2170 kilometara, od čega se 1080 kilometara odnosi na razgraničenje sa Federacijom Bosne i Hercegovine. Ako bi teritorija Republika Srpske, sa površinom koju ima, bila u obliku kruga, ukupna dužina njenih granica bi onda iznosila svega 561 kilometara. To znači da je koeficijent razuđenosti granice 3,6 što je rijetkost u svijetu.
Da kojim slučajem Tuzla pripada RS-u, a Banja Luka Federaciji (misli se na širu regiju, na na same gradove), BiH bi se vjerovatno raspala treći dan nakon kosovske nezavisnosti, jer bi se vrlo jednostavno istočna polovina države odvojila od zapadne najobičnijom odlukom Narodne Skupštine RS-a. Ne postoji mirovni sporazum i ništa na svijetu što bi spriječilo takvu RS da se otcijepi. Dakle, BiH opstaje i opstaće samo iz razloga nemoguće geopolitike i geografije RS-a, a ne neke specijalne želje i neizmjerne ljubavi svijeta spram BiH.
Preporuke:
9
0
44 nedelja, 20 jul 2014 18:56
Hrvatska kifla?
Naprednjak Doboj


I Hrvatska ima svoje pretenzije i strateške interese, i proširenje kifle na mjestu gdje je najtanja?!Gdje je najtanja?
Preporuke:
2
2
45 nedelja, 20 jul 2014 18:59
Ivan Aleksić
@Bojan Bajić

Računati granicu RS i Srbije u granice RS je geo-politički apsurd. Malo bolje izvedite tu matematiku.
Preporuke:
2
0
46 nedelja, 20 jul 2014 19:04
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ivan Aleksić


2170-357 km prema Srbiji?! = oko 2800 km potencijalno neprijateljskog okruženja u slučaju da Dodik to uradi što govori?!Nije to malo i bezazleno?!Treba to podnijeti?!
Preporuke:
2
1
47 nedelja, 20 jul 2014 19:06
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ispravka ne 2800 već 1800?!Sve je to opasno kockanje?
Preporuke:
2
1
48 nedelja, 20 jul 2014 19:09
Ivan Aleksić
@Bojan Rajić

Kad su je održali onda, mogu i ponovo... Uostalom, čisto sumnjam da je muslimanima zaista do rata, koliko god se busali u grudi i kukali o Srebrenici svake godine.

Hrvati možda bi, ali ništa bez Nemaca. E sad, šta bi Nemci uradili, još ne znamo, jer upravo gledamo Ukrajinu. Ne podržavaju oni Porošenka previše, a još je leto...
Preporuke:
2
1
49 nedelja, 20 jul 2014 19:30
@ivan
Pa ništa ne znaš dok ne probaš,
a i Dodik stalno blefira, neka krene pa il' ha ili bu. Ulog velik, dobitak neizvjestan, ali ko ne igra i ne dobije, dakle vratimo sve karte na sto pa novo djelenje.
Preporuke:
4
6
50 nedelja, 20 jul 2014 19:35
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ivan Aleksić


Ovo je više postalo bezveze piskaranje jer o tome ništa mi ne odlučujemo, samo se bezveze dopisujemo.Neka Dodik radi šta hoće (ako mogne jer već u oktobru gubi vlast na izborima?), ma boli me briga šta će on raditi.Samo ja znam jedno da se kocka i previše se kocka sa onim što već ima, ali ne vidi, da već ima svaku vrstu samostalnosti.Ne treba nikome da pravi granicu na Doboju,Tesliću,Brčkom,Laktašima i dr i dr, jer to neće niko prihvatiti, ljudi neće tu granicu.Bolje je rješenje da se napravi politički savez , neka vrsta državnog saveza BiH i Srbija a ne dalje podjele koje neko poput Dodika pretežira,,koje će pouzdano biti jako loš potez.
Preporuke:
2
3
51 nedelja, 20 jul 2014 19:37
Ivan Aleksić
@@ivan

Eh, pa neće on to kad Vi to hoćete, nego kad bude hteo. Šta da radimo, tako je - kako je.
Preporuke:
5
0
52 nedelja, 20 jul 2014 19:39
Bojan Bajić:"Perspektive?!
  1. Ivan Aleksić


Sreća je što već u oktobru Mile Dodik i njegova politika odlaze u debelu opoziciju a politika koja dolazi SDS i oko njega će ići na politički savez (državni savez) BiH i Srbije a ne na dalje dezintegracije.U tome su bolji od Dodika,jer su pametniji.
Preporuke:
3
4
53 nedelja, 20 jul 2014 19:50
Srbin
Daje se na znanje i ravnanje
Nezavisnu Republiku Srpsku su bombama uterali u "bih" američki NATO bombarderi. Dakle, američkim bombama je ukinuta nezavisnost Srpske..
To su uradili pred Dejtonski prisilni "dogovor". To je tada zaustavilo američke avione da pređu Drinu i bombarduju Srbiju i to privremeno.
Amerika će sa svojim satrapima bombardovati Srbiju 78 dana 1999 godine da bi oteli Kosovo i Metohiju od Srbije.
Dakle, na američkim Nato bombama počiva vojni "uspeh" mudžahedinsko ustaške zločinačke koalicije i ostalih neprijatelja Srba i Srbije.
Preporuke:
10
3
54 nedelja, 20 jul 2014 20:03
Pitanje Baji
Baja možeš li svoj stav malo detaljnije obrazložiti, pojasniti i razraditi? Recimo ukoliko se otcjepiš, šta će biti sa Brčko distriktom BiH? Zatim kakvu ćeš imati cestovnu komunikaciju između Foče i Višegrada? Jesi li svjestan da jedan dio ceste imeđu Trebinja i Ljubinja prolazi kroz Federaciju BiH, HNK- Hoćemo li na tom potezu praviti tvrdu granicu sa graničnim prijelazima. Ukoliko budemo imali granične prijelaze ili vizni režim, koliko će trajati putovanje cestom između Nevesinja i Mrkonjić Grada? Jesi li svjestan da je teritorij Republike Srpske kod Modriče širok samo 11,66 km? Ukoliko vas ne prizna Hrvatska i ukoliko vam zatvori svoju granicu na Savi, kakvu će te imati cestovnu komunikaciju sa EU? Ne mslite valjda kamionom od Banjaluke do Gratza ići preko Novog Sada i Segedina?
Preporuke:
7
7
55 nedelja, 20 jul 2014 20:21
Ognjen Tadić presjednik RS
Sutrašnjem sastanku u Beogradu sa premijerom Vučićem će prisustvovati njegov prisni prijatelj i kandidat za predsjednika Republike Srpske, ispred Saveza za promjene, Ognjen Tadić.
Preporuke:
8
2
56 nedelja, 20 jul 2014 20:26
Predsednice...
... uz Vas smo!
Preporuke:
11
2
57 nedelja, 20 jul 2014 22:22
ZAMRŠENI ZVUKOVI
nedelja, 20 jul 2014 18:12
Naprednjak Doboj
Izdvajanje Republike Srpske iz Bosne i Hercegovine

Zašto se Republika Srpska nije izdvojila iz Bosne i Hercegovine u periodu od 1992. do 1995. godine? Republika Srpska je u navedenom periodu imala klasične atribute države....


Pa verovatno yato, jer ju je uglavnom stvorio Alija I. & Co. Imaš na Jutjube intervju sa Kličković (Goli Život), i on to eksplicitno kaže. Najzaslužniji je po meni prof. dr. Nikola Koljević.

Mada danas oni ne pomišljaju u nekoj zajedničkoj "državi" sa Federacijom, jer je tamo užas živi. Po gradovima polomljeno srpsko groblje, dok na drugoj strani svetli džamija sa zelenim "lajz šou".

Federacija je pretvorena u tešku salafističku jazbinu, ekstremniju od najokoelijih džihadista....
Preporuke:
3
4
58 nedelja, 20 jul 2014 22:58
Zna isto tako Milorad
..da mu se bliži kraj.
Preporuke:
3
3
59 nedelja, 20 jul 2014 23:06
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
ZAMRŠENI ZVUKOVI

Što se tiče tvojih navoda o ekstremnom selefizmu (džihadizmu) to si potpuno u pravu, to je uzelo toliko maha, po selima, pa i urbanim sredinama, čak i po velikim gradovima poput Sarajeva,Zenice,Tuzle i dr vidjet ćeš jako mnogo što kako ih nazivaju 2zavijenih žena",što one sa pokrivenim licima, što bradonja mudžahidina kako ih nazivaju i to je tako.Ne samo to sve je više i više populacije takve, a da stvar bude gora stalno vrte jednu priču Srebrenica i genocid.Čudim se nakon 22 godine od rata da to ne popušta, a ne popušta?Televizija neprestano posebno Federalna TV i druge lokalne "bruje" o Srebrenici,i sve isto.Prema nekom slobodnom viđenju mislim da ima nekih 20% vehabijske poulacije,što na ukupan broj stanovnika dođe nekih 200 hiljada ljudi.I baš to je problem,jer ti radikali su zaista spremni na sve?!I ne bi ni najamnje ramišljali sutra da uzmu pušku u ruke ako bi došlo do čega u smislu otcjepljenja o kom Dodik priča.
Preporuke:
0
0
60 nedelja, 20 jul 2014 23:14
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
Greška 20% dođe 400 hiljada na 2 miliona ljudi, a ne kao što sam greškom napisao 200 hiljada.To je istina, i ovaj što o tome piše nije pogriješio, sve više i više to uzima maha.
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 20 jul 2014 23:24
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
Taj vehabizam kod BH muslimana nije bio poznat do 1992.godine, dok nije počeo rat, dok nisu počeli dolazati strni mudžahedini iz cijelog svijeta i inficirali te ljude idejama vehabizma.Ali za to snosi krivicu i rat, kako ideologija Izetbegovića, tako i sama surovost rata.Nažalost ta tendencija stalno raste, a što se vidi i po manje ili više značajnim odlascima BH vehabija na strana ratišta, pout Sirije i Iraka i dr.Znači u taj narod se nepovrato uvukao "virus" vehabizma i zato ga ne treba dodatno podsticati nekim dodatnim provokacijama pout ovih što Mile Dodik govori,jer će napraviti samo goru situaciju.Zna se kakvi su ti ljudi (BH muslimani) bili do 1992.godine, a zna se koliko su se radikalizirali nakon 1992.godine.Svaka dodatna "paljevina vatre" poput ove što Dodik pali samo dodatno radikalizira i star čini gorom.
Preporuke:
1
1
62 nedelja, 20 jul 2014 23:39
Veleizdajnici u Briselu predali Kosmet
@Srbin... Kažeš da je Amerika bombardovala 78 dana Srbiju da otme (otela) KiM? To je pogrešno tumačenje sa kojim se opravdava izdaja i predaja teritorije Briselskim sporazumom?! Najzaslužniji za izdaju i predaju KiM su srpski petokolonaši i izdajnici, a to se lako potvrdjuje političkom analizom 90-tih:
- AMERIKA proizvodi, i iskorištava (Kosovo) krizna žarišta za svoje strateške ciljeve: Vojna baza, prirodni resursi, potencijalno korišćenje muslimana-albanaca za eventualnu agresiju na Rusiju, i najvažniji cilj- vojno-teritorijalno-ekonomsko slamanje Srbije i balkansko-istočnih slovenskih država (svi pod NATO kišobran protiv Rusije);
- SRBIJA nije mrdnula da vrati 250.000 proteranih Srba sa KiM;
- NIJE imala "predlog" za rešavanje STATUSA KiM;
- Ispunjavala sve separatističke zahteve albanaca i Haga da se Srbija proglasi zločinačkom državom da bi se otelo KiM;
- Srbija prihvata Briselski sporazum da istorijski preda Kosmet albancima; Nastavak...
Preporuke:
1
1
63 ponedeljak, 21 jul 2014 01:16
Turas
Onome što "(ne)vidi u politici Dodika" Gospodine (to kazujem iz pristojnosti) politika defetizma koja je zahvatila Balkan ogleda se u vašem tekstu .Između tavih kao što ste vi ,ovih na vlasti u Srbiji ,i poturica po Bosni - nema razlike .To ukazuje na jednu vrlo bitnu stvar ; Da stanje na Balkanu nije ni izbliza rešeno .Dali vi verujete da narod na Balkanu veruje u Račak , Srebrenicu i budalaštine anglosaksonske o genocidu ? Onda ste ili plitki ili zadojeni ksenofobičar .Ima ljudi koji se zanose da pokvaren zub treba popravljati ja sam pristalica onih koji su za odstranjivanje iz korena .
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 21 jul 2014 04:32
zippo
Dodik Milorade, molim te ko Boga da proglasis odcjepljenje/samostalnost ili sto vec... Znas i sam koliko se mi tomu nadamo! A, tada ce ta tvoja genocidna tvorevina trajati otprilike 20 sati, a ja cu biti sretan da zavrsim ono gdje su nas Ameri zaustavili 95' na ulazu u BL. Ucini nam tu napokon uslugu da jednom zavrsimo pricu s vasim Vlaskim ludostima!
Preporuke:
1
2
65 ponedeljak, 21 jul 2014 08:48
Pokvareni zub
Turas
Ima ljudi koji se zanose da pokvaren zub treba popravljati ja sam pristalica onih koji su za odstranjivanje iz korena .


Turas,šta podrazumjevaš pod tim "vađenje pokvarenog zuba?Šta je pokvareni zub?
Preporuke:
0
0
66 ponedeljak, 21 jul 2014 09:03
ZAMRŠENI ZVUKOVI
nedelja, 20 jul 2014 23:06
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
ZAMRŠENI ZVUKOVI

Što se tiče tvojih navoda o ekstremnom selefizmu (džihadizmu) to si potpuno u pravu, to je uzelo toliko maha, po selima, pa i urbanim sredinama, čak i po velikim gradovima poput Sarajeva,Zenice,Tuzle i dr vidjet ćeš jako mnogo što kako ih nazivaju 2zavijenih žena",...


hvala ti na iscrpnom odgovoru. i ja se slažem da su tu najmanje krivi Bošnjaci. Oni su samožrtve tog salafističko-saudijsko-američkog projekta.

imaš npr. džamije u RS, ali noću nisu osvetljene. Takav je verovatno propis, ali i ispravno. Jer u slučaju Federacije se ne radi mislim pretežno o veri, već provokaciji, agresivnom nametanju,...

kako se može objasniti izlupano srpsko groblje, a prekoputa noću osvetljena džamija, itd. nadam se da shvaćaš averziju Srba prema Federaciji, odn. takvoj Federaciji. Onda još salafistička propaganda, širenje tnzija...ne kažem da su Srbi cvećke ali....
Preporuke:
1
0
67 ponedeljak, 21 jul 2014 09:04
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Turas
Onome što "(ne)vidi u politici Dodika" Gospodine (to kazujem iz pristojnosti) politika defetizma koja je zahvatila Balkan ogleda se u vašem tekstu .


Nije to defetizam, to je racionalno političko razmišljanje o situaciji u kakvoj smo svi danas.
Turas griješiš kao što griješe i drugi "velikonacionalisti" što precjenjuju sebe i svoju naciju a potcjenjuju druge nacije i smatraju da samo on i njegova nacija imaju strategije, da samo oni vode politiku imaju snagu i saveznike a drugi nemaju ništa.Zaboravljaš da Srbi nisu jedini faktor na južnoslovenskim prostorima,da su se tu pojavili i drugi faktori poput Hrvata (u NATO paktu),Bošnjaka,Albanaca,Crbogoraca koji su postali saveznici kontra srpske politike,a NATO pakt ih podržava.Ukoliko to ne vidiš onda stvarno ništa ne vidiš.Brojem i materijalnotehničkom opremljenošću (Albanci,Hrvati,Bošnjaci,Crnogorci)zajedno mogu parirati u svakom pogledu.Dao Bog da nije tako ali jeste.
Preporuke:
1
1
68 ponedeljak, 21 jul 2014 09:32
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Bitno je zadržati ono što se dobilo a ne kockati se i sa tim,jer ukoliko se bude kockalo može se i to izgubiti,posebno uzevši probleme i na sjeveru i na jugu.
Preporuke:
0
1
69 ponedeljak, 21 jul 2014 09:32
ZAMRŠENI ZVUKOVI
lažem, nije baš preko puta-već preko reke. mislim da je u pitanju maglaj. izlomljeno pravosl. groblje, i to pokraj puta.

čak nisu sklonili plomeno i sklonili....

a odmah preko u Srbiji tabla "SSARAJEVSKI ĆEVAP".

mogli su da stave "BANjAUČKI ĆVAP"


PS. vidimo da je u pitanju propagada većinom
Preporuke:
1
0
70 ponedeljak, 21 jul 2014 09:40
Šta vidim pogrešno u politici Dodika?!
Problem je u tome što kada bi sada Dodik počep čačkati mečku, minjeati neko stanje stvari status kvo (što ne bi moglo bez rata i sukoba,zbog protivljenja hrvata i Bošnjaka?), ne bi mirovali ni drugi velikonacionalizmi Albanski koji ima svoje pretenzije zna se na šta (a svi su se okuražili i nemaju straha pred Srbima?), zatim velikomašarski nacionalizam koji i kapom i šakom dijeli mađarska državljanstva da ih ima više i da imaju legitimitet?), zatim velikobošnjački nacionalizam koji želi da 23% poveća makar na 50%?Plus udruženi velikoalbanski i velikobošnjački nacionalizam gdje su u dodiru?U tome je problem, što bi Dodik pokrenuo sve velikonacionalizme da udare kao jedan u istom trenutku i bilo bi tako.
Preporuke:
1
1
71 ponedeljak, 21 jul 2014 10:26
Federacija BiH i srpska politika?!
ZAMRŠENI ZVUKOVI


Znam o kojem pravoslavnom groblju pišeš, to je u selu Dolac.u Bočinji je takođe bilo lomljavine spomenika, ali su se određeni ljudi vratili pa je to sada manje ili više sanirano.U Docu je teža situacija.Problem je i do srpske politike koja se odriče srba u federaciji BiH i dovodi ih u gori status od Srba na Kosovu.
Preporuke:
2
0
72 ponedeljak, 21 jul 2014 17:03
Peter RV
Kad ovaj Dodik konacno umukne, to ce bit najsrecniji dan za Srbe sa obadvije strane Drine.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner