четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Крим добар пример којим путем треба да иде РС, ЕУ ће тражити од Србије да призна Косово

Kоментари (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 20 јул 2014 09:14
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Шта замјерим националној политици Милорада Додика?!Намјерно овдје нећу истицати катастрофалну економску ситуацију Републике Српске,да не испаднем "обојени револуционар" према "рецепту" Стефана Каргановића и осталих....1.Милету Додику замјерим што се директно супроставља Западу (Америци и Европској унији),што потцјењује њихову политичку и сваку другу моћ и саму чињеницу да исти имају моћ уколико им и сувише контрираш да направе друго дијељење карата у некој нопвој игри "покера", коју ће сами наштимати какакв ће резултат донијети.2.Замјерим му што не размишља о "одступници" шта би било кад би било, у смислу шта ако "прогласи то што говори" и против себе (Р Српске) окрене директно Запад (Америку,ЕУ),Хрватску и Федерацију БиХ?!3.У случају да испровоцира нови сукоб,да ли са таквим границама и срушеном економијом може то поднијети,окружен Хрватском и Федерацијом БиХ,да не буде РСК?!4.Питање 100 хиљада Срба у Федерацији БиХ?
Препоруке:
22
88
2 недеља, 20 јул 2014 09:25
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Шта видим погрешно у политици Додика?!


Молио бих интерет мислиоце (коментаторе) наке дају свој одговор на постављена питања?!Да одговор буде с аргументима, рационалан а не "празна љуштура национализма без покрића"?!
Још нешто тренутак у којем Миле Додик прича то што прича?!
Јако неповољан геополитички,геостратешки са политички и економски слабом Србијом, која иде путем приближавања ЕУ (Западу),а Запад јасно и гласно каже НЕ сецесија, НЕ ТО ШТО ХОЋЕ ДОДИК?!
Зар не види резултате на косову и Метохији?!
Запад кад нешто хоће,он остварује?!
Препоруке:
17
73
3 недеља, 20 јул 2014 09:37
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Зна ли Миле Додик да он нема моћ да самостално санира посљедице катастрофалних полава (као што је то напримјер након нприродне несреће одрадио самостално Јапан).Додик да би било шта урадио мора молити за помоћ са стране а највише Запада (Америке и ЕУ), а покушава да им контрира.Прво се треба ослободити еконосмке зависности, кредита и задужења која узима на Западу (ММФ-У), од кредита финансира буџет и администрацију а овамо глуми да води самосталну политику.Сутра нека Запад (ММФ) одлучи "заврнути вентил", оде Република Српска "путем Грчке економско-политичке ситуације", и још горе нема помоћи ЕУ да санира посљедице.Мислим да је Додикова политика "празна љуштура национализма без покрића то јест економcке и политичке моћи за остварење своје приче...
Препоруке:
15
67
4 недеља, 20 јул 2014 09:54
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Коментари које сам поставио су само реална питања, да не буде кукакњаве и кајања"?!И Слоба Милошевић је говорио а нису га жељели слушати ни Крајишници а ни РС , па кад је загустило помагај Слобо?!
Препоруке:
11
60
5 недеља, 20 јул 2014 10:17
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Миле Додик каже Крим добар примјер?!
Чега?! Крим је у дебелој позадини иза претећно и већински наслејеног руског становништва у Украјини!Гдје је исток Украјине у коме се сада воде борбе (рат),а гдје еј Крим?!Далеко иза у позадини?!А гдје је западни дио Републике Српске?!И на коју силу Додик мисли, која ће имати толику мож да се конфронтира са Западом (НАТО пактом), ако они нису сагласни с тим?!Крим може бити примјер само за евентуално источни дио РС, па чак ни за то, јер омјер руске економске,војне и политичке моћи је неупоредив у евентуалном поређењу са Србијом!Крим није окружен потенцијално непријатељским територијама и народима!
Препоруке:
17
60
6 недеља, 20 јул 2014 10:34
гаврило
Миле они су већ ставили до знања што се од Србије тражи, али овима нашима је милије да им је глава у пијеску тако мисле да их нико не види!
Препоруке:
70
4
7 недеља, 20 јул 2014 10:43
Зоран Ђорђевић
"Знам да ће ЕУ, без обзира на то колико је сада слаткоречива, у једном тренутку пред Србију ставити огроман изазов који се зове Косово и тражити одлуку Србије која ће ићи до понижења", закључио је Додик.
Као што рече @Гаврило знају то и наши, али још увек смишљају како да Србима објасне да је то за њихово добро.
Препоруке:
67
2
8 недеља, 20 јул 2014 10:49
Србин ономе што ПОГРЕШНО ВИДИ
Наглавачке си обрнуо ИСТИНЕ (ИСТИНУ):
НИЈЕ ТАЧНО ДА СЕ Додик "директно супроставља Западу (Америци и Европској унији)" НЕГО
ТАЈ ЗАПАД ДИРЕКТНО НАПАДА СРБЕ И СВЕ ШТПО ЈЕ СРПСКО ЕВО ИНТЕНЗИВНО И БЕЗ ОСТАТКА 24 ГОДИНЕ, А ДОДИК СЕ САМО НЕ СЛАЖЕ СА ТИМ НАПАДИМА, И НАЈАВЉУЈЕ ЛАКО ПРЕДВИДИВЕ ПОТЕЗЕ ТОГ МОНСТРУМ ЗАПАДА.

Све си збркао, баш као што тај Запад нема ни морала нити поштује икаква права, е, то ти треба да приметиш и истичеш.
ЗАПАД КОЈЕГ ПРЕДВОДИ МОНСТРУМ ЗЛОЧИНАЧКА АМЕРИКА (УСА) ЈЕ ВРХУНАЦ ЗЛА, СОДОМА И ГОМОРА,ЗЛО НАД ЗЛИМА, НАКАЗНО НАД НАКАЗНИМ, КОЈЕ ЈЕ ИСТОРИЈА ИЗБАЦИЛА У СВОМЕ ПОСТОЈАЊУ.
Све ће тај Запад урадити и даље против Срба, Српске, Србије независно од тога шта ћемо ми урадити, као и до сада. Запад нас је брутално и подло поробио и ми у томе ропству хоћемо да говоримо истину - док смо живи.

СМРТ УСА НАТО АНТИСРПСКОМ НАЦИФАШИЗМУ - СЛОБОДА НАРОДУ!
СЛОБОДА СРПСКОЈ, СРБИЈИ И СРБИМА!
Препоруке:
74
9
9 недеља, 20 јул 2014 11:25
софи
за ,,Шта видим...."
Господине, од очекиване, горе стварности нема. Овде се ради о избегавању евидентно најгорег сценарија. Ја бих обрнуо ствари: све је боље него им се подати. У том случају постоји некаква шанса да се сачува макар нешто. Тај ,,Вучићевски приступ" проблему опушта и ослобађа власт од одговорности, а принцип је: најгоре је једино могуће. За безалтернативно размишљање и не треба мудрости, да не кажем памети.
Препоруке:
46
6
10 недеља, 20 јул 2014 11:30
Stanić Milan
Mile Dodik me asocira na Katona starijeg,koji je svoj govor u Rimskom Senatu uvek završavao s rečima:"Cetero censeo Carthaginem esse delendam."(Uoistalom,mislim da Kartagu treba razoriti!)Tako i naš Mile,ni jednu konferenciju za štampu ne završi,a da ne spomene Bosnu i R. Srpsku koja napušta BiH.Mislim da je u pravu g."koji pogrešno misli".Radi se o prizemnim političkim eskapadama koje najviše štete RS i njenom narodu,a g. Dodiku ne donosi nikakve poene,već samo štetu. Čudo, da ovako nešto nije govorio 2000-te,kad je kao premijer s 2 poslanika galamio na Srbiju"da će isterati dinar iz R. Srpske".Njegove verbalne ekskurzije su mlaćenje prazne slame i od toga se ne živi. Pametan političar ide problemu ususret,a ne u stalni konflikt koji polupismenom plebsu dođe kao melem, umesto hleba.Kako će mu Srbija pomoći,kad ne može ni sama sebi?Šta smije Vučko da uradi,a da ne pita Berlin?I da se nešto razumijemo.R.Srpsku nije stvorio narod i borci već Ameri koji su Dejtonskim sporazumom(nast)
Препоруке:
14
38
11 недеља, 20 јул 2014 11:34
Шта видим погрешно у политици Додика?!
софи
за ,,Шта видим...."
Господине, од очекиване, горе стварности нема. Овде се ради о избегавању евидентно најгорег сценарија. Ја бих обрнуо ствари: све је боље него им се подати. У том случају постоји некаква шанса да се сачува макар нешто. Тај ,,Вучићевски приступ" проблему опушта и ослобађа власт од одговорности, а принцип је: најгоре је једино могуће. За безалтернативно размишљање и не треба мудрости, да не кажем памети.


Реци то Крајишким Србима,па ћеш добити ударац шаком по сред лица?!Питај њих шта мисле?!И припреми се да избјегнеш ударац?!
Препоруке:
11
35
12 недеља, 20 јул 2014 11:36
Stanić Milan 2
(nast)
o miru.Aneksom IV tog sporazuma propisana je Ustavna arhitektura BiH.E, sad je druga priča zašto je politički establišment da bi opstao na vlasti pristajao na njegovu razgradnju pri čemu je oko 50 funkcija oduzeto RS i preneto u Sarajevo.Da se razumijemo.Svi upiru prste u Viusokog predstavnika,a svi su prethodno stavljali potpise,a da niko nije pitao narod.
Lično, kao bivšem vojniku najteže mi je palo urnisanje Vojske RS i njeno stavljanje pod komandu Sarajeva. Ne zaboravimo, da je SNSD upravo 2000-te bio kreator ovakvog projekta.Ergo. Narod i rukovodstvo koje neće da hrani svoju vojsku,hraniće uvek tuđu!
Препоруке:
25
5
13 недеља, 20 јул 2014 11:51
ero
Mile , mili moj . Da ti počneš da puziš , da šeniš bilo bi nam isto. Zato te volim što nam bar obraz čuvaš.
Препоруке:
38
8
14 недеља, 20 јул 2014 12:11
SDS-SNS
Predsjednik Srpske demokratske stranke Mladen Bosić razgovaraće sutra u Beogradu sa predsjednikom Vlade Srbije Aleksandrom Vučićem.
Sastanak će se održati u zgradi Vlade Srbije u 13 časova.
Na sastanku će biti riječi o stanju u Republici Srpskoj iz ugla opozicije, kao i mogućnostima produbljivanja saradnje između Republike Srpske i Srbije.
Inače, SDS ima od ranije dobre i prijateljske odnose sa SNS-om Aleksandra Vučića.
Препоруке:
11
23
15 недеља, 20 јул 2014 12:11
Србин за "Stanić Milan"-а
Баш тако и треба, завршавати сваки говор, сваку акцију, свако трпљење на које су нас американски злотвори натерали, дакле завршавати попут онога што су Јевреји стотинама и хиљаду година говорили при поздраву:
ДОГОДИНЕ У ЈЕРУСАЛИМУ!

Многи "коментатори" полазе од аксиоме да Америка и њени вазални шићарџијски војници, усташе и муџахедини, ИМАЈУ ПРАВО ДА НАПАДНУ И УБИЈАЈУ СРБЕ, И ДА ТО НИЈЕ ЗЛОЧИН. И ДА СЕ ЗА ТО НИКО НЕЋЕ УЗБУЂИВАТИ, ДА САВЕТ БЕЗБЕДНОСТИ НЕ ПОСТОЈИ, ДА НЕ ПОСТОЈИ "МЕЂУНАРОДНА ЗАЈЕДНИЦА", ТАД И САМО ТАД.

Е, ТУ СУШТИНУ, ТУ СТВАРНОСТ СУ СТВОРИЛИ АМЕРИКАНЦИ И ЊИХОВИ НАТО ВОЈНИЦИ, А СВИ НАТО ВОЈНИЦИ СУ ПСИ РАТА.
Мора човек и у ропству да остане достојанствен.
Препоруке:
39
5
16 недеља, 20 јул 2014 12:19
stvarnost
@STANIĆ MILANA
Gospodine sve ste napisali kako jeste osim da ,parafraziram, ovo mlaćenje prazne slame Dodiku ne donosi poene već samo štetu.
Ovo je priča koju voli da čuje polupismen plebs i na ovu priču će da pokuša da dobije izbore u oktobru.
Da je ovo samo šuplja priča i da se Republika Srpska sprema da uđe u NATO vidimo i po potezima ANE TRIŠIĆ BABIĆ Dodikovog čovjeka u Savjetu ministara koji se javno zalaže za tu opciju i za što se trenutna vlast u RS uopšte ne ograđuje od njenih stavova a kamoli da je smijene.
Da li će gladne stomake u RS uspjeti za zasiti ova šuplja priča tj. da li će uspjeti da je svare vidjeće se u oktobru.
Препоруке:
13
19
17 недеља, 20 јул 2014 12:21
Мика Дорћолац
Додик зна да сви знају шта он ДАНАС мисли. Он је храбар да то и каже.
Наши српскиили србијански мислиоци, мало по мало - раде што им нареди неки снагатор и никоговић. Ништа им то не вреди. Тај никоговић може да нас замисли само као нижу расу, као робље. Зато честитам Додику. Неће далеко да догура, али је до сада доста догурао. Кога има иза себе? На кога рачуна?
Ни на кога, у се и у своје кљусе. Ризикује.
Ја га ДАНАС подржавам.Променио се. И јошће да се мења.
Не слажем се да било који народ не може самостално да опстане, да се исхрани. Може, али никоговићи нас све терају да од њих зависимо. Бију, силе се силеџије над нејаким.
Препоруке:
32
5
18 недеља, 20 јул 2014 12:24
nije zapad toliko mocan koliko je srbija glupa
Sta je sustina ...ljudi hoce da imaju neko ostrvo za pranje novca za sverc i neke bankarske racune ....da je srbija uzela isto tako po hitnom postupku usvojima 22000 zakona kao u asiji i drzala ih se kao pijan plota zakoni o trzisnoj ekonomiji eto love eto svega ali kako pa saka ljudi probisveta decenijama prepisuje i placa americke advokate i savetnike i razvali sve za saku para i na kraju se sve dozna .... russija isto gresi sto nema stavove ali njen putinizam je njem ..... i ima svoje price i ideale ....asija je svetsko cudo i bila i ostala ....

zhaijian
Препоруке:
16
2
19 недеља, 20 јул 2014 12:49
kvisko
Vrijeme i događaji će reći koliko je Dodik u pravu, ali od drugog svjetskog rata do danas Srbi nisu imali autentičnog i samostalnog političara kao što je Dodik. Ako ništa drugo ne može mu se prebaciti nedostatak dostojanstva i lakoća izražavanja. Čovjek uvijek kaže ono što treba,
Препоруке:
24
8
20 недеља, 20 јул 2014 13:20
Đetić
Kosovo je nezavisno i tu nema nikakvih ultimatuma.Nemoj samo da ode i Preševska dolina pa će tek onda biti kuknjave.Mani te se vi tog velikog patriotizma koji služi isključivo za lične interese.Normalno da če neka sledeća vlada priznati Kosovo to se nedovodi upitanje.
Препоруке:
12
28
21 недеља, 20 јул 2014 13:27
stvarnost
@ Srbina
Kako možete tako napadati bivšeg vojnika VRS STANIĆ MILANA jer se vaše kritike odnose na sve bivše i časne vojnike VRS.
Vi očito niste bili kao mi tj pripadnik VRS.
Препоруке:
6
13
22 недеља, 20 јул 2014 13:32
Спиридон
@ Шта видим погрешно у политици Додика?!

Ево ја сам то рекао крајишким Србима и то не једном већ стотину и једном и сви су листом жалили једино што их је Београд вучићевски продао у баш таквој политици коју ти рођо овде потураш нама као кукавичије јаје. Наслушао сам се те кукавичке приче за ових две и по деценије и никада ништа добро није донела. Уосталом та иста Република Српска о којој ваљда овде причамо једино зато и постоји јер су веровали у себе а не слушали добронамерне савете са стране. Ево Србије као најбољег примера шта се добија са том политиком идења низ длаку западу. Постали смо само бедна колонија у којој амбасадори управљају државом, привреду и комплетну производњу смо уништили јер су нам тако рекли а ми нисмо хтели да будемо као Додик, банке домаће немамо јер су нам и то рекли да урадимо, војска нам је на нивоу дружине извиђача пошто смо слушали друге и нисмо се супротстављали, дали смо и Косово јер су наредили са запада и... ?!? Јел нам боље рођо да те чујем !!?
Препоруке:
24
4
23 недеља, 20 јул 2014 14:11
нина
Ово је апсолутно тачно, ко то не зна, или се прави да не зна је будалал и издајник!
Препоруке:
20
1
24 недеља, 20 јул 2014 14:30
Cile Mile
Ovaj čovek je ranije izjavio da podržava sve akcije Vlade Republike Srbije u vezi sa KiM, toliko o njegovoj naknadnoj pameti ili gluposti, odlučite sami!
Препоруке:
9
5
25 недеља, 20 јул 2014 14:53
Србин
За "ђетића" ШИПТАРСКОГ ПРОВОКАТОРА ИЗ ПРИШТИНЕ.
Твоје "косове" је "независно" САМО док је ЗЛОЧИНАЧКА АМЕРИКА са својом базом на Српској земљи, а кад оде Америка отићи ће и "независност". И ови, садашњи издајници из Београда, што год су потписали је учињено под ПРИСИЛОМ, ПРЕТЊОМ И УЦЕНОМ АМЕРИЧКЕ БАНДЕ И ЊИХОВИХ СЛУГУ, ПА НЕ ПРОИЗВОДИ ПРАВНО ДЕЈСТВО.
САДА ПРАВО ЗНАЧИ АМЕРИЧКУ СИЛУ, А ТО НИЈЕ ПРАВО.
ШТО ЈЕ НА НЕПРАВ НАЧИН ДОБИЈЕНО НЕ МОЖЕ ПОСТАТИ ПРАВО, НИКАДА!

За "стварност"
Не нападам ја "бившег војника" ВРС, а твој закључак је АНТИЛОГИКА. Даље, "очито" се више користи код муслимана и усташа, а ми користимо "очигледно". И по логици, и по писмености личи да си провокатор из супротног ешалона - "бошњачког".
Препоруке:
15
2
26 недеља, 20 јул 2014 15:00
Тома Вучић
А јел приметио неко како на нашем "јавном сервису" увек уредно кажу "функционер самопроглашенe Доњевке Народне Републике", док је Хашиш Тачи најнормалинје "Косовски Премијер". Чији "јавни сервис", то је питање...
Препоруке:
24
1
27 недеља, 20 јул 2014 15:20
Rocnik
Dodik se ne ponasa u skladu sa tezinom situacije, dodatno pogorsane rusenjem malezijskog aviona.

Umjesto da krene sa nekim konstruktivnim prijedlogom i pokupi simpatije, nesmotreno staje na zulj zapadu bez ikakve protukoristi za svoju stranu. Sto se tice tehnicke izvedbe onoga sto govori u sam Dejton je ugradjena nemogucnost da se RS odvoji a Srbija i Hrvatska su garant toga. U slucaju tog scenarija Hrvatska je duzna da intervenira vojno a ona ce to i uciniti taman da i ne zeli jer bude 'potaknuta' od zapada (poslovno sam upucen u to)

Ako Dejton bude ukinut tada slijedi novi lov na BiH teritorije sa novim kartama, a ovdje kod nas je sasvim dovoljno jastrebova u vojno politickim krugovima narocito porijeklom iz okupiranih krajeva, da znam kako bi rado tamo zakuhali.

Potreban nam je razum na obje strane ali ja ga ne vidim da dolazi od strane RS. Doduse ni sa nase strane ali je to bolje priktiveno
Препоруке:
9
9
28 недеља, 20 јул 2014 15:28
Jedva bi dočekali!
Rocnik


Potencijalni politički neprijatelji bi jedva doečkali da Mile Dodik ostvari to što govori!
Препоруке:
9
1
29 недеља, 20 јул 2014 15:30
Žalosna sova
Što se tiče srpskog priznavanja Kosova za tim apsolutno nema potrebe. Dovoljno je ono što piše u Briselskom Sporazumu sa arnautima. Jasno piše u Članu 14- Ugovoreno je da nijedna strana neće blokirati niti ohrabrivati na blokiranje napredak druge strane prema EU. A, svako normalan zna da u EU mogu da budu primljene samo države, tako da Srbija ne sme ni po koju cenu da se ispreči tome da Kosovo bude priznato kod UN kada se sakupi priznanja 2/3 država kod UN. Posao je odrađen , ostalo je samo da se formira Okružni Sud u Mitrovici kao Odelenje Apelacionog Suda u Prištini kako jasno piše u Članu 10 Sporazuma. I to po svaku cenu dok na jesen ne dođe Šokenhof, makar molili arnaute na kolenima da hitno formiraju vladu kako bi ta vlada formirala Okružni Sud u Mitrovici.Kud će veće poniženje, nismo se 1914 plašili Poćoreka sa divizijama, a plašimo se Šokenhofa 2014 sa naliv perom.Nisu Srbi ono što su bili, jok more.
Препоруке:
15
2
30 недеља, 20 јул 2014 15:59
Србин обични
Вољом Запада Срби су прошли кроз једну од најтежих ситуација у својој историји. У цјелини гледано нису положили испит јер је непријатељ (Запад) био моћан а пријатељи (Русија) слаби. Истина Срби су пружили отпор, нарочито у БиХ гдје су имали број, снагу и позиције; У Крајини много мање јер су се исувише уздали у Србију. Србија је 1991-ве кренула па стала, исто као и Дража 1941. Историја се поновила и наравно резултиралам поразом.

У мору губитака Република Српска била је једини добитак, који се мора одржати. Окружење је непријатељско и била би велика грешка изабврати пасивну гарнитуру која би попут тркаће кокоши послушно трчала од једне до друге стране. Милорад Додик не може урадити пуно, не може то ни много моћнија Јевропа која се такође љуља. Оно што Додик може, је да одржи народ на окупу и у будном стању, Ситуација се мјења и нико са сигурношћу не може рећи шта носи сутра. То може бити и лошије од овога али можда и повољније од овога што је данас.
Препоруке:
4
3
31 недеља, 20 јул 2014 16:00
Јован М. Пидиканац
Не видиш добро Милораде, - банда је Косово већ отписала. Клаузула из бриселског Уговора јасно говори. Све остало је за народ. Истина се гура под тепих, тако се дуже остаје на власти!

А Ти Брате Милораде, уместо оне речи, - "Косово" замени са именом Српске Републике. То је наредни корак велике издаје јер баш та Српска Република је трн у оку западне политике.
Моли Бога за умност, памет, разборитост јер велика игра око Срба тек почиње.
Твоје су слутње оправдане и на месту. Питање је само колико далеко сме да иде ова наша српска баанда.
Препоруке:
11
4
32 недеља, 20 јул 2014 16:12
stvarnost
@ Srbina
Ja sam u osnovnoj školi učio srpsko-hrvatski jezik gdje je bilo ispravno i očito i očigledno.
Tako sam naučio i tako ću govoriti i dalje.
Riječ "očito" po vama koriste muslimani i ustaše.
Bivši ministar prosvjete i kulture RS Anton Kasipović je koristio riječ "očito" što znači po vama da je on ustaša.
Na tu funkciju ga je lično postavio njegov intimus Milorad Dodik.
Šta su onda naša djeca mogla da nauče za njegovog mandata.
Препоруке:
7
5
33 недеља, 20 јул 2014 16:47
Србин за "stvarnost"
Овим твојим коментаром (20 јул 2014 16:12) ПОТВРЂУЈЕШ да си ПРОВОКАТОР из супротног ешалона, највероватније "бошњачког".
1)НЕЋЕШ ти користити обе (обје) варијанте за очигледно (очито) НЕГО САМО "бошњачко-хрватску варијанту "очито". Оваквим лицемерним причама намећете "дублете" САМО у Српској док је то у ФБИХ НЕДОПУСТИВО. ТО И ВРАПЦИ ЗНАЈУ, МАНИ СЕ ПОДБАЛА. Са "дублета" прелазите на несрпску варијанту и то је пут за десрбизацију Срба.
2)Антон Касиповић је Хрват, и користио је хрватске термине у Српској док Србин на функцији у ФБиХ, ако таквих има на нивоу министра, НЕ сме користити Српску варијанту. Буквално би био линчован. У томе се разликује, поред осталог Српска од ФБиХ.
3)Не уче министри ученике НЕГО наставници, родитељи и средства јавног информисања...
Препоруке:
6
5
34 недеља, 20 јул 2014 17:02
banjalukaKrajina
Meni ovo lici na predizbornu kampanju, valjda mi iz RS znamo koliko je patriota Dodik bolje od vas iz Srbije, onaj ko je predao gradju iz Jasenovca Hrvatima ne moze biti patriota. Situacija u kojoj se nalazimo mi iz RS nije bas tako dobra, ekonomski smo slomljeni nismo naoruzani i nemamo saveznike, i okruzeni smo americkim psima koji samo cekaju da dobiju komandu,a onda dodje vlasnik vila u Beogradu da prica protiv Amerikanaca koji su sada najopasniji.
Jedna stvar je pricati protiv nekog, a sa druge strane prodavati mu rudna bogatstva i izvore vode. Vlast protiv Srba vodi ekonomski i socijalni rat radi generacijskog unistenja, a onda prica o patriotizmu, dok kod vas u Srbiji pricaju o internacionalizmu ali rade potpuno isto. Dve strane iste posude, a kuvar je isti !
Препоруке:
8
8
35 недеља, 20 јул 2014 17:14
stvarnost
@Srbina
Mislim da je nedopustivo za ozbiljnu državu a pogotovo entitet, koji se bori za svoj opstanak, da ministar prosvjete i kulture ne bude 100% Srbin u svemu.
To što je Kasipović bio skoro dva nepuna mandata govori koliko je trenutnoj vlasti stalo do segmenta obrazovanja a samim tim i obrazovanja naše djece.
Kasipović je pripremio bio liberalizaciju izdavaštva u Republici Srpskoj ,zna se po čijem naređenju,ali nije imao vremena da je provede a svi vidimo šta je to donijelo u okruženju.
Po mojim saznanjima to bi opet trebalo da se pokrene 2015 čim prođu ovi izbori jer je to ova vlast obećala svojim nalogodavcima.
Posljedica toga će između ostalog biti i uništavanje Zavoda za udžbenike RS kao institucije od posebnog značajea za RS I NJEGOVIH 150 RADNIKA.
Препоруке:
5
5
36 недеља, 20 јул 2014 17:40
Srbin će živeti kao pas
Na lancu...
Препоруке:
3
9
37 недеља, 20 јул 2014 18:10
Купујмо домаће 4
Да је Миле највећи Србин који може све што неможе нико, може се видјети по ономе што говори и ономе што у стварности учини. Ништа. Нула.

Да је Миле Додик у стварност онакав како се преставља, не-би БХТ1 и федерална ТВ у исто вријеме имала директне преносе "геноцида над муслиманима" из Козарца (пре Сребреница -тако сваке године) гдје је од 286, 97% војно способних, који су само дан-два прије учествовала у нападу на општину Приједор (Општина, СУП, Пошта, Болница). Наравно, уредник ове БХТ1 је Србин, по имену Коста. Ни Миле ни Коста немају храбрости да тако нешто учине (нити долазе) у Гламочу,Купрес, Ливну,Брод, Кравице, Скелане, Поточаре, Сарајево, Илијаш, Власеницу, Соколац, Шековиће,Зворник, Вишеград, Рудо, Берковиће, Коњиц, Мостар, Нови Град, Козарску Дубицу, Мркоњић Град, Шипово, Сански Мост, Дрвар (Потоци), Теслић, Модричу, Дервенту,... гдје су махом побијени цивили, немоћни старци и дјеца. Замјеном теза лаж постаје истина само онда кад шутња влада.
Препоруке:
5
5
38 недеља, 20 јул 2014 18:12
Напредњак Добој
Издвајање Републике Српске из Босне и Херцеговине

Зашто се Република Српска није издвојила из Босне и Херцеговине у периоду од 1992. до 1995. године? Република Српска је у наведеном периоду имала класичне атрибуте државе: територија, становништво и организована власт. Осим наведених констиутивних државних елемената у Републици Српској је постојало преовладавајуће јавно мњење за државну самосталност, а руководство Републике Српске се такође борило за државну самосталност. Уставним промјенама од 12. августа 1992. године дотадашња Српска Република Босна и Херцеговина промијенила је назив у Република Српска и раскинула све државне везе са Босном и Херцеговином и све до закључења Дејтонског споразума дјеловала је као самостална држава.
Препоруке:
4
1
39 недеља, 20 јул 2014 18:13
Напредњак Добој
Упркос наведеним елементима који су обиљежавали Републику Српску као самосталну државу, она није успјела да то и фактички постане и остала је државни ентитет у Босни и Херцеговини. Република Српска није постала самостална држава изван оквира Босне и Херцеговине из неколико разлога.

1. Република Српска у вријеме државне самосталности од 1992. до 1995. године била је у рату који није могла окончати побједом и није могла приморати Хрвате и Бошњаке да пристану на државну самосталност Српске. Република Српска није имала моћ и снагу да осигура државну независност.
Препоруке:
2
2
40 недеља, 20 јул 2014 18:16
Напредњак Добој
3. Државно осамостаљивање Републике Српске није никада до краја било исказано, јер је остала дилема да ли је Српска имала за циљ да постане самостална држава или јој је примарни циљ био да се прикључи Србији. Према Декларацији о оснивању Српске Републике Босне и Херцеговине од 9.јануара 1992. године Српска је дефинисана као федерална јединица у југословенској држави, а према Уставу од 28. фебруара 1992. године Српска је дефинисана као интегрални дио југословенске државе без федералног статуса.

Реалне околности, међународоне и унутрашње нису омогућавале Републици Српској да након 1992. године постане самостална држава. С друге стране, Република Српска није ни хтјела бити самостална држава, него се хтјела прикључити југословенској држави, односно Србији и Црној Гори.
Препоруке:
2
3
41 недеља, 20 јул 2014 18:18
za Srbin Obični
što se tiče 'jedinog dobitka' Srpske koju ste dobili genocidom i protjerivanjem ja ne bi bio nešto siguran.

Ako to uspijete da sačuvate u ovakvoj situaciji i okruženju to je za nobelovu nagradu. Realno je da nećete
Препоруке:
5
12
42 недеља, 20 јул 2014 18:22
Brane
Dodik prica ono sto biraci vole da cuju.Inace ga zapad tolerise jer im odgovara haos i u BiH i u cijelom regionu kako sad vole da zovu teritoriju ex SFRJ.Tako da prvi komentator ne treba da se sekira da ce Dodikova prica da nam naudi.
Препоруке:
8
8
43 недеља, 20 јул 2014 18:52
Бојан Бајић:Перспективе?!
Напредњак Добој

Питање разуђености граница Републике Српске?!
Укупна дужина границе Републике Српске износи око 2170 километара, од чега се 1080 километара односи на разграничење са Федерацијом Босне и Херцеговине. Ако би територија Република Српске, са површином коју има, била у облику круга, укупна дужина њених граница би онда износила свега 561 километара. То значи да је коефицијент разуђености границе 3,6 што је ријеткост у свијету.
Да којим случајем Тузла припада РС-у, а Бања Лука Федерацији (мисли се на ширу регију, на на саме градове), БиХ би се вјероватно распала трећи дан након косовске независности, јер би се врло једноставно источна половина државе одвојила од западне најобичнијом одлуком Народне Скупштине РС-а. Не постоји мировни споразум и ништа на свијету што би спријечило такву РС да се отцијепи. Дакле, БиХ опстаје и опстаће само из разлога немогуће геополитике и географије РС-а, а не неке специјалне жеље и неизмјерне љубави свијета спрам БиХ.
Препоруке:
9
0
44 недеља, 20 јул 2014 18:56
Хрватска кифла?
Напредњак Добој


И Хрватска има своје претензије и стратешке интересе, и проширење кифле на мјесту гдје је најтања?!Гдје је најтања?
Препоруке:
2
2
45 недеља, 20 јул 2014 18:59
Ivan Aleksić
@Bojan Bajić

Računati granicu RS i Srbije u granice RS je geo-politički apsurd. Malo bolje izvedite tu matematiku.
Препоруке:
2
0
46 недеља, 20 јул 2014 19:04
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ivan Aleksić


2170-357 km prema Srbiji?! = oko 2800 km potencijalno neprijateljskog okruženja u slučaju da Dodik to uradi što govori?!Nije to malo i bezazleno?!Treba to podnijeti?!
Препоруке:
2
1
47 недеља, 20 јул 2014 19:06
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ispravka ne 2800 već 1800?!Sve je to opasno kockanje?
Препоруке:
2
1
48 недеља, 20 јул 2014 19:09
Ivan Aleksić
@Bojan Rajić

Kad su je održali onda, mogu i ponovo... Uostalom, čisto sumnjam da je muslimanima zaista do rata, koliko god se busali u grudi i kukali o Srebrenici svake godine.

Hrvati možda bi, ali ništa bez Nemaca. E sad, šta bi Nemci uradili, još ne znamo, jer upravo gledamo Ukrajinu. Ne podržavaju oni Porošenka previše, a još je leto...
Препоруке:
2
1
49 недеља, 20 јул 2014 19:30
@ivan
Pa ništa ne znaš dok ne probaš,
a i Dodik stalno blefira, neka krene pa il' ha ili bu. Ulog velik, dobitak neizvjestan, ali ko ne igra i ne dobije, dakle vratimo sve karte na sto pa novo djelenje.
Препоруке:
4
6
50 недеља, 20 јул 2014 19:35
Bojan Bajić:"Perspektive?!
Ivan Aleksić


Ovo je više postalo bezveze piskaranje jer o tome ništa mi ne odlučujemo, samo se bezveze dopisujemo.Neka Dodik radi šta hoće (ako mogne jer već u oktobru gubi vlast na izborima?), ma boli me briga šta će on raditi.Samo ja znam jedno da se kocka i previše se kocka sa onim što već ima, ali ne vidi, da već ima svaku vrstu samostalnosti.Ne treba nikome da pravi granicu na Doboju,Tesliću,Brčkom,Laktašima i dr i dr, jer to neće niko prihvatiti, ljudi neće tu granicu.Bolje je rješenje da se napravi politički savez , neka vrsta državnog saveza BiH i Srbija a ne dalje podjele koje neko poput Dodika pretežira,,koje će pouzdano biti jako loš potez.
Препоруке:
2
3
51 недеља, 20 јул 2014 19:37
Ivan Aleksić
@@ivan

Eh, pa neće on to kad Vi to hoćete, nego kad bude hteo. Šta da radimo, tako je - kako je.
Препоруке:
5
0
52 недеља, 20 јул 2014 19:39
Bojan Bajić:"Perspektive?!
  1. Ivan Aleksić


Sreća je što već u oktobru Mile Dodik i njegova politika odlaze u debelu opoziciju a politika koja dolazi SDS i oko njega će ići na politički savez (državni savez) BiH i Srbije a ne na dalje dezintegracije.U tome su bolji od Dodika,jer su pametniji.
Препоруке:
3
4
53 недеља, 20 јул 2014 19:50
Србин
Даје се на знање и равнање
Независну Републику Српску су бомбама утерали у "бих" амерички НАТО бомбардери. Дакле, америчким бомбама је укинута независност Српске..
То су урадили пред Дејтонски присилни "договор". То је тада зауставило америчке авионе да пређу Дрину и бомбардују Србију и то привремено.
Америка ће са својим сатрапима бомбардовати Србију 78 дана 1999 године да би отели Косово и Метохију од Србије.
Дакле, на америчким Нато бомбама почива војни "успех" муџахединско усташке злочиначке коалиције и осталих непријатеља Срба и Србије.
Препоруке:
10
3
54 недеља, 20 јул 2014 20:03
Pitanje Baji
Baja možeš li svoj stav malo detaljnije obrazložiti, pojasniti i razraditi? Recimo ukoliko se otcjepiš, šta će biti sa Brčko distriktom BiH? Zatim kakvu ćeš imati cestovnu komunikaciju između Foče i Višegrada? Jesi li svjestan da jedan dio ceste imeđu Trebinja i Ljubinja prolazi kroz Federaciju BiH, HNK- Hoćemo li na tom potezu praviti tvrdu granicu sa graničnim prijelazima. Ukoliko budemo imali granične prijelaze ili vizni režim, koliko će trajati putovanje cestom između Nevesinja i Mrkonjić Grada? Jesi li svjestan da je teritorij Republike Srpske kod Modriče širok samo 11,66 km? Ukoliko vas ne prizna Hrvatska i ukoliko vam zatvori svoju granicu na Savi, kakvu će te imati cestovnu komunikaciju sa EU? Ne mslite valjda kamionom od Banjaluke do Gratza ići preko Novog Sada i Segedina?
Препоруке:
7
7
55 недеља, 20 јул 2014 20:21
Ognjen Tadić presjednik RS
Sutrašnjem sastanku u Beogradu sa premijerom Vučićem će prisustvovati njegov prisni prijatelj i kandidat za predsjednika Republike Srpske, ispred Saveza za promjene, Ognjen Tadić.
Препоруке:
8
2
56 недеља, 20 јул 2014 20:26
Predsednice...
... uz Vas smo!
Препоруке:
11
2
57 недеља, 20 јул 2014 22:22
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ
недеља, 20 јул 2014 18:12
Напредњак Добој
Издвајање Републике Српске из Босне и Херцеговине

Зашто се Република Српска није издвојила из Босне и Херцеговине у периоду од 1992. до 1995. године? Република Српска је у наведеном периоду имала класичне атрибуте државе....


Pa verovatno yato, jer ju je uglavnom stvorio Alija I. & Цо. Имаш на Јутјубе интервју са Кличковић (Голи Живот), и он то експлицитно каже. Најзаслужнији је по мени проф. др. Никола Кољевић.

Мада данас они не помишљају у некој заједничкој "држави" са Федерацијом, јер је тамо ужас живи. По градовима поломљено српско гробље, док на другој страни светли џамија са зеленим "лајз шоу".

Федерација је претворена у тешку салафистичку јазбину, екстремнију од најокоелијих џихадиста....
Препоруке:
3
4
58 недеља, 20 јул 2014 22:58
Zna isto tako Milorad
..da mu se bliži kraj.
Препоруке:
3
3
59 недеља, 20 јул 2014 23:06
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ

Što se tiče tvojih navoda o ekstremnom selefizmu (džihadizmu) to si potpuno u pravu, to je uzelo toliko maha, po selima, pa i urbanim sredinama, čak i po velikim gradovima poput Sarajeva,Zenice,Tuzle i dr vidjet ćeš jako mnogo što kako ih nazivaju 2zavijenih žena",što one sa pokrivenim licima, što bradonja mudžahidina kako ih nazivaju i to je tako.Ne samo to sve je više i više populacije takve, a da stvar bude gora stalno vrte jednu priču Srebrenica i genocid.Čudim se nakon 22 godine od rata da to ne popušta, a ne popušta?Televizija neprestano posebno Federalna TV i druge lokalne "bruje" o Srebrenici,i sve isto.Prema nekom slobodnom viđenju mislim da ima nekih 20% vehabijske poulacije,što na ukupan broj stanovnika dođe nekih 200 hiljada ljudi.I baš to je problem,jer ti radikali su zaista spremni na sve?!I ne bi ni najamnje ramišljali sutra da uzmu pušku u ruke ako bi došlo do čega u smislu otcjepljenja o kom Dodik priča.
Препоруке:
0
0
60 недеља, 20 јул 2014 23:14
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
Greška 20% dođe 400 hiljada na 2 miliona ljudi, a ne kao što sam greškom napisao 200 hiljada.To je istina, i ovaj što o tome piše nije pogriješio, sve više i više to uzima maha.
Препоруке:
0
0
61 недеља, 20 јул 2014 23:24
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
Taj vehabizam kod BH muslimana nije bio poznat do 1992.godine, dok nije počeo rat, dok nisu počeli dolazati strni mudžahedini iz cijelog svijeta i inficirali te ljude idejama vehabizma.Ali za to snosi krivicu i rat, kako ideologija Izetbegovića, tako i sama surovost rata.Nažalost ta tendencija stalno raste, a što se vidi i po manje ili više značajnim odlascima BH vehabija na strana ratišta, pout Sirije i Iraka i dr.Znači u taj narod se nepovrato uvukao "virus" vehabizma i zato ga ne treba dodatno podsticati nekim dodatnim provokacijama pout ovih što Mile Dodik govori,jer će napraviti samo goru situaciju.Zna se kakvi su ti ljudi (BH muslimani) bili do 1992.godine, a zna se koliko su se radikalizirali nakon 1992.godine.Svaka dodatna "paljevina vatre" poput ove što Dodik pali samo dodatno radikalizira i star čini gorom.
Препоруке:
1
1
62 недеља, 20 јул 2014 23:39
Veleizdajnici u Briselu predali Kosmet
@Srbin... Kažeš da je Amerika bombardovala 78 dana Srbiju da otme (otela) KiM? To je pogrešno tumačenje sa kojim se opravdava izdaja i predaja teritorije Briselskim sporazumom?! Najzaslužniji za izdaju i predaju KiM su srpski petokolonaši i izdajnici, a to se lako potvrdjuje političkom analizom 90-tih:
- AMERIKA proizvodi, i iskorištava (Kosovo) krizna žarišta za svoje strateške ciljeve: Vojna baza, prirodni resursi, potencijalno korišćenje muslimana-albanaca za eventualnu agresiju na Rusiju, i najvažniji cilj- vojno-teritorijalno-ekonomsko slamanje Srbije i balkansko-istočnih slovenskih država (svi pod NATO kišobran protiv Rusije);
- SRBIJA nije mrdnula da vrati 250.000 proteranih Srba sa KiM;
- NIJE imala "predlog" za rešavanje STATUSA KiM;
- Ispunjavala sve separatističke zahteve albanaca i Haga da se Srbija proglasi zločinačkom državom da bi se otelo KiM;
- Srbija prihvata Briselski sporazum da istorijski preda Kosmet albancima; Nastavak...
Препоруке:
1
1
63 понедељак, 21 јул 2014 01:16
Турас
Ономе што "(не)види у политици Додика" Господине (то казујем из пристојности) политика дефетизма која је захватила Балкан огледа се у вашем тексту .Између тавих као што сте ви ,ових на власти у Србији ,и потурица по Босни - нема разлике .То указује на једну врло битну ствар ; Да стање на Балкану није ни изблиза решено .Дали ви верујете да народ на Балкану верује у Рачак , Сребреницу и будалаштине англосаксонске о геноциду ? Онда сте или плитки или задојени ксенофобичар .Има људи који се заносе да покварен зуб треба поправљати ја сам присталица оних који су за одстрањивање из корена .
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 21 јул 2014 04:32
zippo
Dodik Milorade, molim te ko Boga da proglasis odcjepljenje/samostalnost ili sto vec... Znas i sam koliko se mi tomu nadamo! A, tada ce ta tvoja genocidna tvorevina trajati otprilike 20 sati, a ja cu biti sretan da zavrsim ono gdje su nas Ameri zaustavili 95' na ulazu u BL. Ucini nam tu napokon uslugu da jednom zavrsimo pricu s vasim Vlaskim ludostima!
Препоруке:
1
2
65 понедељак, 21 јул 2014 08:48
Pokvareni zub
Турас
Има људи који се заносе да покварен зуб треба поправљати ја сам присталица оних који су за одстрањивање из корена .


Тuras,šta podrazumjevaš pod tim "vađenje pokvarenog zuba?Šta je pokvareni zub?
Препоруке:
0
0
66 понедељак, 21 јул 2014 09:03
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ
недеља, 20 јул 2014 23:06
Vehabizam i džihadizam nekih 20% populacije
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ

Što se tiče tvojih navoda o ekstremnom selefizmu (džihadizmu) to si potpuno u pravu, to je uzelo toliko maha, po selima, pa i urbanim sredinama, čak i po velikim gradovima poput Sarajeva,Zenice,Tuzle i dr vidjet ćeš jako mnogo što kako ih nazivaju 2zavijenih žena",...


хвала ти на исцрпном одговору. и ја се слажем да су ту најмање криви Бошњаци. Они су саможртве тог салафистичко-саудијско-америчког пројекта.

имаш нпр. џамије у РС, али ноћу нису осветљене. Такав је вероватно пропис, али и исправно. Јер у случају Федерације се не ради мислим претежно о вери, већ провокацији, агресивном наметању,...

како се може објаснити излупано српско гробље, а прекопута ноћу осветљена џамија, итд. надам се да схваћаш аверзију Срба према Федерацији, одн. таквој Федерацији. Онда још салафистичка пропаганда, ширење тнзија...не кажем да су Срби цвећке али....
Препоруке:
1
0
67 понедељак, 21 јул 2014 09:04
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Турас
Ономе што "(не)види у политици Додика" Господине (то казујем из пристојности) политика дефетизма која је захватила Балкан огледа се у вашем тексту .


Nije to defetizam, to je racionalno političko razmišljanje o situaciji u kakvoj smo svi danas.
Turas griješiš kao što griješe i drugi "velikonacionalisti" što precjenjuju sebe i svoju naciju a potcjenjuju druge nacije i smatraju da samo on i njegova nacija imaju strategije, da samo oni vode politiku imaju snagu i saveznike a drugi nemaju ništa.Zaboravljaš da Srbi nisu jedini faktor na južnoslovenskim prostorima,da su se tu pojavili i drugi faktori poput Hrvata (u NATO paktu),Bošnjaka,Albanaca,Crbogoraca koji su postali saveznici kontra srpske politike,a NATO pakt ih podržava.Ukoliko to ne vidiš onda stvarno ništa ne vidiš.Brojem i materijalnotehničkom opremljenošću (Albanci,Hrvati,Bošnjaci,Crnogorci)zajedno mogu parirati u svakom pogledu.Dao Bog da nije tako ali jeste.
Препоруке:
1
1
68 понедељак, 21 јул 2014 09:32
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Bitno je zadržati ono što se dobilo a ne kockati se i sa tim,jer ukoliko se bude kockalo može se i to izgubiti,posebno uzevši probleme i na sjeveru i na jugu.
Препоруке:
0
1
69 понедељак, 21 јул 2014 09:32
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ
лажем, није баш преко пута-већ преко реке. мислим да је у питању маглај. изломљено правосл. гробље, и то покрај пута.

чак нису склонили пломено и склонили....

а одмах преко у Србији табла "ССАРАЈЕВСКИ ЋЕВАП".

могли су да ставе "БАЊАУЧКИ ЋВАП"


ПС. видимо да је у питању пропагада већином
Препоруке:
1
0
70 понедељак, 21 јул 2014 09:40
Шта видим погрешно у политици Додика?!
Problem je u tome što kada bi sada Dodik počep čačkati mečku, minjeati neko stanje stvari status kvo (što ne bi moglo bez rata i sukoba,zbog protivljenja hrvata i Bošnjaka?), ne bi mirovali ni drugi velikonacionalizmi Albanski koji ima svoje pretenzije zna se na šta (a svi su se okuražili i nemaju straha pred Srbima?), zatim velikomašarski nacionalizam koji i kapom i šakom dijeli mađarska državljanstva da ih ima više i da imaju legitimitet?), zatim velikobošnjački nacionalizam koji želi da 23% poveća makar na 50%?Plus udruženi velikoalbanski i velikobošnjački nacionalizam gdje su u dodiru?U tome je problem, što bi Dodik pokrenuo sve velikonacionalizme da udare kao jedan u istom trenutku i bilo bi tako.
Препоруке:
1
1
71 понедељак, 21 јул 2014 10:26
Федерација БиХ и српска политика?!
ЗАМРШЕНИ ЗВУКОВИ


Znam o kojem pravoslavnom groblju pišeš, to je u selu Dolac.u Bočinji je takođe bilo lomljavine spomenika, ali su se određeni ljudi vratili pa je to sada manje ili više sanirano.U Docu je teža situacija.Problem je i do srpske politike koja se odriče srba u federaciji BiH i dovodi ih u gori status od Srba na Kosovu.
Препоруке:
2
0
72 понедељак, 21 јул 2014 17:03
Peter RV
Kad ovaj Dodik konacno umukne, to ce bit najsrecniji dan za Srbe sa obadvije strane Drine.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер