Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U susret „istorijskim izborima“ na KiM - rehabilitacija "Tačijevih Srba" i kolaps srpske državotvorne svesti

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 07 jun 2014 18:25
bravo Nikola
Veliko bravo za autora i redakciju. Vi ste još jedini koji se bore protiv ove kosovske veleizdaje.
Preporuke:
65
31
2 subota, 07 jun 2014 18:55
Svevlad
Za Kosmet se treba boriti zato što je pitanje mitologije ključno za opstanak srpske nacije. Nacija je politički skup, i kao i svaki drugi politički skup, bazira se na mitologiji (nacionalnoj). Za srpsku naciju Kosovo je izvorište nacionalnih mitova i kolevka srpskog pravoslavlja, dve stvari koje Srbe čine Srbima. Bez nacionalnih mitova, Srbi prestaju da postoje kao nacija.

Poenta je da Kosovo nije pitanje procenata srpskog i albanskog stanovništva u njegovim okvirima, ili zaliha uglja dole, ili broja NATO vojnika tamo. Kosovo je nacionalno-mitološko pitanje, a nacionalna mitologija je u suštini gorivo koje pokreće srpsku naciju. Nema nacije bez nacionalnih mitova, vrlo jednostavno, to je lepak koji drži skup zajedno. Zbog toga je, u ovoj sferi, Kosovo je izgubljeno stav ujedno i kraj srpske nacije.

Vučić Branković i njegovi Nepismenjaci predstavljaju otelotvorenje srpskog mulja, talog na dnu koji ne shvata šta pruznavanjem nezavisnog Kosova iz ličnih interesa čini i srpskoj naciji i državi.
Preporuke:
71
57
3 subota, 07 jun 2014 19:34
fristajlo
i priseti se šta ono beše sloboda, šta beše demokratija, a šta građanska odgovornost i patriotizam.

I kad se priseti- šta onda?
Danas ništa nije kao što je bilo nekad, kada smo mislili da su nam ti pojmovi jasni.
Jer, danas je sloboda najviše ekonomska kategorija, demokratija je farsa koju svi shvataju, a građanska odgovornost svedena na plaćanje računa za komunalije i izlazak na "izbore", kojima se legitimišu sve sumnjivije političke organizacije.
A sam pojam patriotizma je rašomonski verziran; ima više tumačenja nego kod Kurosavine priče o zločinu...
Tanasić sjajno primećuje i povezuje stvari, logički ih utemelji i objasni. Tim više boli bezizlaz koji se iza njegovih tekstova pomalja.
No, od "mementizma" nisu obolele srpske političke strukture, već biračko telo; sve je kraći period potreban da srpski narod zaboravi ko ih je, kada i koliko puta prodao i izdao.
Ja čekam to izlečenje, i svest o tome da ovako više ne može.
Ili- može?
Preporuke:
55
37
4 subota, 07 jun 2014 19:40
Jos jedan "Tribalac"
Imajuci u vidu da su teme iz zivota Kosmetskih Srba tabu tema za bilo koje novine u Srbiji ovaj sajt je jedino mesto gde se moze sagledati hronoloski red dogadjaja i njihova dinamika. Iz napisanog sam dosta naucio, sto nema preterane veze jer za svakog ko iz ovog teksta nesto nauci dolazi njih 50 poducenih od strane Brankice Stankovic.
Preporuke:
44
37
5 subota, 07 jun 2014 20:34
Goran Jevtović
Sjajno Nikola, svaka čast!
srpskim građanima ostaje da pogledaju ka onome što Kosovo još uvek jeste za ovu zemlju i ovaj narod, i priseti se šta ono beše sloboda, šta beše demokratija, a šta građanska odgovornost i patriotizam.
Da dodam ovom zaključku jedan mali predlog.
Optimizma, časti i dostojanstva radi.
Šta to beše sloboda i kako je osvojiti?
Evo.

1. Osloboditi, ne Srbiju, ne Beograd, ne krug "dvojke", već samo nekoliko važnih zgrada u tom krugu kojim jezdi poznati tramvaj.

2. Nakon toga, prvi korak - državno i posebno vojno savezništvo sa Rusijom, bez bilo kakvih rezervi i "do poslednje tačke" (zbog mogućih i svakovrsnih udara NATO "prijatelja" i posebno zbog PVO zaštite).

3. Odmah vratiti obavezni i to tromesečni vojni rok i krenuti sa ubrzanom obukom prema "Planu i programu borbene obuke u ratu" (naziv borbenog pravila koje je važilo do 2004.).

4. Reaktivirati provereni oficirski i podoficirski mirnodopski i posebno ratni kadar.
Preporuke:
76
22
6 subota, 07 jun 2014 20:35
Goran Jevtović
2.

5. Mediokritetima, skorojevićima, neznalicama i izdajničkoj kasti (čast malobrojnim izuzecima), koji poslednjih 10 godina stoluju u Ministarstvu odbrane, Generalštabu i komandama operativnog nivoa, klimaju ispranim glavama i oduševljeno prihvataju gaženje Ustava, zakona, tradicije, tekovina..., "lepo" se zahvaliti i primeniti "posebne" procedure, koje su preko stotinu godina bile prisutne u srpskoj vojničkoj tradiciji.

6. Organizovati, obučiti, naoružati i sveobuhvatno pripremiti 10-tak što mehanizovanih, što motorizovanih brigada, sa dve do tri mešovite artiljerijske brigade i pratećim sastavima (specijalne snage, logističke jedinice...), što bi činilo ukupan kontigent ekvivalenta 40-tak hiljada tvrdih boraca.

7. Napadnu, složenu operaciju na teritoriju KosMet-a izvesti na četiri osnovna, operativna pravaca:

- Leposavić-K.Mitrovica-Vučitrn-Rudnik-Drenica,
- Merdare-Podujevo-Priština-Lipljan-Glogovac,
- Medveđa-Batlava-Novo Brdo,
- Bujanovac-Gnjilane-Uroševac-Štrpce.
Preporuke:
72
68
7 subota, 07 jun 2014 20:36
Goran Jevtović
3.

8. Operaciju izvesti u dve etape u ukupnom trajanju od 15 do 20 dana.
U prvoj etapi (angažovanje pet do šest brigada sa odgovarajućom podrškom) ovladati linijom Rudnik - Volujak - Milanovačke planine - Jezerske planine, stabilizovati front, uvesti sveže snage (preostalih pet brigada) i nastaviti operaciju na tri osnovna pravca:

- Srbica - Jablanica - Peć - Rugovska klisura,
- Glogovac - Radonjičko jejero - Đakovica - Juničke planine (Ćafa Prušti, Morina, Košare),
- Štimlje - Dulje - Suva Reka - Prizren - Vrbnica (Paštrik).

Zaposesti državnu granicu, konsolidovati stanje na teritoriji, uspostaviti vlast, osvežiti borbene sastave i biti u gotovosti za nastavak napadne operacije i gonjenje neprijateljskih bandi ka Tetovu, Kuksu i Tropoji.

Potrebno vreme: godinu dana od ispunjenja tačke 1.
Naoružanje i oprema: postojeći efektivi i obimna nabavka iz Rusije.
Novčana sredstva: tekuće budžetske pozicije


Ima li koga da sumnja u ovaj plan?
Ali, činjenično.
Preporuke:
73
60
8 subota, 07 jun 2014 21:59
Sale
G. Jeftoviću, zaista lepo zvuči to što ste napisali. U ovom trenutku, ali i u narednih par godina ovakva jedna stvar nije izvodljiva. Pod jedan kompletna državna struktura je kontaminirana i bilo bi potrebno par godina, uz uslov da neko ko želi da je postavi na noge dođe na vlast, da bi se država stabilizovala i stala koliko toliko na svoje noge.
Neprijatelj sa kojim se suočavamo uopšte nije naivan i napravio je takvu situaciju u državi da je praktično nemoguće popraviti bez korenitih promena u svim sferama. Danas imamo veliku većinu oligarha u Srbiji čija je imovina nastala totalnom pljačkom države. Mislite li da bi oni dozvolili da bez državnog udara bilo ko ko nije na njihovom platnom spisku dođe na vlast. Znači bez okrvavljenih ruku Srbiji nije moguće promeniti pravac. Ukoliko bi neko i promenio politički pravac onda bi sve ostalo samo došlo na svoje. Za tu promenu je neophodan spoljni faktor kojeg ja u dogledno vreme ne vidim.
Preporuke:
32
30
9 subota, 07 jun 2014 22:19
Goran Jevtović
Sale

Pročitajte pažljivo "tačku 1." i razgovarajmo o tome.
Konstruktivno i optimistički. Predlažimo mere i najadekvatnija rešenja i metode obaranja kvinslinga.
Uključimo svi zajedno mozak.
Nesme biti pesimizma.
Pre skoro dve godine predložio sam da nas 500 hiljada zdravomislećih skupi bar po 2 evra i stvori fond iz koga bi se organizovala i uz pomoć zvanične Rusije, otvorila slobodna televizija i provukla kroz većinu kablovskih emitera.

Uostalom, jeli Srbija okupirana?
Jeste.
Šta slobodarski narodi rade u tim uslovima?
Klonu duhom ili se bore?
Jeli mislite da su kvinslinzi koji su nas uzjahali hrabri?
Ne da nisu već se radi o školskim kukavicama koji su poodavno ušli u fazu panike i histerije.
Samo malo da ih stisnemo, Surčin bi doživeo "bujične poplave".
Er Srbija im nebi mogla da pomogne, ali ni Lutfhanse, Britiš Ervajz, Ameriken eirlajns...
Preporuke:
59
59
10 subota, 07 jun 2014 23:04
!!!
Sa gorčinom se čitaju ovakvi članci jer je nemoć velika! Kako od zapada korupiranu i ucenjenu vladu u drugi politički smer preokrenuti? Kako prodriti do skupštinskog mandata kad je javno mnjenje pod tuđim uticajom? Dali je ostalo još samo za političku borbu jedna vanparlamentarna opozicija kao krajem 60-tih godina prošlog veka? Zapad kao da uživa kad nas muči, nije stao pošteno iza jedne srpske manjine od Krajne do Kosova, nije se srbima dobro pisalo kad je zapad posredovao razgovore. Srbi nisu nikad imali izbor kao što ga i sada nemaju mogu samo način nestajanja da izaberu.
Preporuke:
26
24
11 subota, 07 jun 2014 23:47
Iz Norveške
@Goran Jevtović

Kako sam samo sa zadovoljstvom pročitao Vaš komentar i plan,kad biste samo znali!Da Bog da se sve što ste napisali ostvarilo,tačka po tačka.
Što se natovaca tiče svi znamo pouzdano da bi se zavukli u svoje baze i mišje rupe i ne bi se nešto pretrgli da se busaju zbog arnauta već bi udarili na Đ.Janković pa pravac Makedonija, pretpostavljam.

Daće Bog gospodine pukovniče,dogodine u Prizrenu (a može i u Štrpcu,žimi Sevce i Berevce i tri kuće u Jažince.)

Svako dobro.
Preporuke:
47
35
12 nedelja, 08 jun 2014 00:25
Marija
Vidim SNS botovi rade punom parom, ne znam sto se dzabe muce da lupaju minuse kad njihovi jeftini trikovi ovde ne prolaze, nije im ovo "Kurir".
Preporuke:
35
35
13 nedelja, 08 jun 2014 00:42
Goran Jevtović
@ Iz Norveške

Hvala i veliki pozdrav od mene!
Pobedićemo, bliži se trenutak preokreta.
I desiće se. Ne samo da sam ubeđen, već znam i kako i kada.
Samo strpljivo.
Preporuke:
45
8
14 nedelja, 08 jun 2014 01:24
au
Au, kakva najezda šiptarskih, ili naprednjačkih botova i lupača minusa!? A nih je sve teže razlikovati, jer su sve sličniji. Ovakve izdaje, zlikovaca i izdajnika Srbija ne pamti.
Preporuke:
40
46
15 nedelja, 08 jun 2014 01:32
Hau jes nou
Gorane Jevtoviću, šta će Srbiji neka nova vojska kad postoji "vojska" botova koji brane veleizdaju vlasti.
Evo baš su se sad aktivirali i nemaju šta smisleno ili zdravorazumski da napišu kako bi se suprotstavili činjenicama iznetim u tekstu, ali da udaraju minuse - za to su dobro obučeni.

Izvidnica (Jasna bez zvezdice) im izgleda podigla uzbunu pa su se sručili da herojski brane neodbranjivo.
Inače pročitah danas i jedan tekst u sličnom (mada dosta blažem) duhu u Novostima i tamo slična situacija: komentari mahom hvale tekst dok "vojska" botova radi svoj posao.
Šta je, uveli su prekovremeni rad? Da li vas dodatno plaćaju da, hajde što pljujete po sebi, nego i na sve svoje junačke pretke dok će vas se potomci stideti i odricati (ako ne postanu Vojvođaneri ili neki drugi novi "narodi")?
A sad "vojsko" udrite "junački" po minusima!
Preporuke:
34
23
16 nedelja, 08 jun 2014 01:35
istorijski izbori
jeste, treba vam optimizma, snova, a može i poneki lilihip, ha, ha, ha
Preporuke:
5
26
17 nedelja, 08 jun 2014 02:29
Ahe-1
Odličan tekst, koji me je, doduše, naterao da još jednom proživim čitav niz mučnih fakata, poznatih mi od ranije ...
PS: Obratite pažnju na minuse.. mislim da se uobličava još jedan ''novitet''naših ''pratilaca''... U prethodnim danima slično se dešavalo u obrnutom smeru, i to ekskluzivno na komentare ''jotovanog humanitarca'' osvetnika, Dejana''the Kultura'' i još par padobranaca ...
Inače, na hrvatskom portalu advance, a i na sajtovima Politike, Novosti, RTS-a ...a na temu Ukrajina-Rusija-Putin može se uočiti ama preslikani šablon, kako sa poigravanjem ocenama, tako i sa komentarima u stilu ''ih što smo zabrinuti, ne sviđa nam se to, ali eto, moramo biti REALNI, Putin se uplašio, Rusija je poražena, Rusi u Ukr. su izdani, na cedilu su, kao Slobo Srbe u Hrv., zar je moguće da ne intervenišu vojno, kad te udare odmah moraš da uzvratiš, ipak se ne možemo u njih pouzdati ... mi to jer brinemo za ljude tamo, Ruse ubijau zar ne, a Putin ih ignoriše, razočarani smo ...'' i td. E sad ...
Preporuke:
35
12
18 nedelja, 08 jun 2014 02:31
Ahe-2
Ako je u prvo vreme, kada su se stvari dešavale mnogo brže,a informacija je bilo manje, i moglo da se provuče nešto od ovih prljavih igara, poslednjih dana, posle silesije viđenog, učinjenog, čutog, analiziranog - ta potpuno šuplja priča, uvijena u nekakvu melo-dramu, sa neverovatno jeftinim,providnim i toliko puta sažvakanim ''tezama'' (npr. ''..bacili 50mlrd na olimpijske igre, umesto da.. '')prosto bode oči. Postaje skoro pa nemoguće pripisati je nekakvom ostrašćenom, ljutitom komentatoru koji ima ružnu naviku da ne čita ništa,ne prati ništa i ne misli ništa nego bi sve da reši jurišom tenkova. Taj vrišteći nesklad retoričke veštine i pronicljivosti (kada treba jarkim bojama naglasiti neki detalj, obično istrgnut iz konteksta ili jednostavno netačno interpretiran, e da bi se dokazale pomenute ''teze'') i slepila za neoborive činjenice i očigledne zaključke, dostojnog kakvog rasnog tutumraka (kada treba dokazati da je 2+2=5) jednostavno je nemoguće ne uočiti.
Preporuke:
27
19
19 nedelja, 08 jun 2014 02:58
Forever Jang
Ha, ha, izgleda da SNS botovi rade saMO DO 23.00. Do tog doba lupaju se minusi u najako, a onda kad su otišli na "zasluženi" počinak, odnos lajkova i hejtova se normalizuje. Sa jedne strane to znači da je sajt NSPM ponovo napadnut kao pre pola godine, a sa druge strane to znači da je tekst Nikole Tanasića pogodio u centar. Bravo!
Preporuke:
40
25
20 nedelja, 08 jun 2014 03:38
ima načina
Da vidimo koliko je SNS botova na noćnom dežurstvu.
Predlog otadžbinskoj upravi ili kako li se već zove vrh(brate!)stranke SNS.
Za naredne izbore na"pokrajinskom"(sic)nivou,izaći sa strankom:
Srpska Napredna Stranka Dr Aleksandar Vučić(nosilac liste,ako je problem DR,Mićo:ostav!A baš lepo zvuči).
Pa kad im ovaj uđe u parlament,
RASTURIĆE IH!
(Niko)
Preporuke:
35
20
21 nedelja, 08 jun 2014 04:48
Šumadijski mit
Svi vi ovde bolujete od retrogradne amnezije... Najgori su oni kojima je inteligencija taman toliko sačuvana da ih i dalje drži konzervirane u npr. tlapnjama o sopstvenom junaštvu, izvanrednim sposobnostima, velikoj moći... Sve to ima svoju cenu... Menjajte ustav! I mitologiju! Da smislite neki Šumadijski mit/boj?! Da vas vaša patriotska retrogradna amnezija/supstancijalno Zlo i Glupost/ ne bi totalno uništili(iako, šta se mene tiče, radite šta oćete, obožavam ovu vašu "retrogradnu amneziju")... Veliki ratnici znaju kad su poraženi, lažni junaci pate od vaše amnezije! Kosovo je Kosovo, Kosovo nije Srbija. Prešli ste put od "poništenja"(nemate vi moći za to!)albanske države pa, eto, sve do učestvovanja na albanskim parlamentarnim izborima! Albanska nacija je vitalna, preživela je užase srpske države i dolaze neka nova vremena, vremena u kojima će Srbi prodavati semenke, a Albanci imaju svoj Put, vama definitivno neshvatljiv!
Preporuke:
39
30
22 nedelja, 08 jun 2014 07:02
Nikola Petković
@Goran Jevtović
Konačno da vidim da u Srbiji neko razmišlja kako zanat nalaže. Bravo Jevtoviću. Tako razmišlja pravi srpski oficir. Bravo.
Preporuke:
34
8
23 nedelja, 08 jun 2014 07:31
Zoran M.Stanišić, iz Prištine
Dobar tekst.Pogledajte, svi oni koji su vas uveli u dobro pripremljeni i programirani ratni "cunami" na Kosmetu, sada su EV(ropska) opcija ... Miloševićeve i Šešeljeve strukture, preko noći postaju deo EU(tanazije). Nestaje ogromni državni - društveni i privatni vekovni kapital SRBA i Republike Srbije na tim prostorima, svi utemeljeni vekovni potencijali na Kosmetu postaju deo "Briselske tajne sukcesije" ološ elite iz Beograda i Prištine, koji su SAV oteti kapital raspodelili SVOJIM tajkunima - oligarsima i kriminalnim strukturama, a NAS interno-raseljene prepustili SVOJIM partijskim-kleptokratskim-klovnovskim institucijama i STRUKTURAMA disciplinovanja.Stvorili su KONVERTITE na Kosmetu u liku i delu slobodana petrovića, rade trajković,..., i predispozicije da mogu posle izbora ući u SVE MOGUĆE KOALICIJE ( čitaj TRGOVINU ). Konvertiti - lokalni statisti i dvorske lude su prezadovoljni reflektorima, glamurom, obećanjima "beogradske dvojke",jer oni su idealni za nastavak tragične MANIPULACIJE.
Preporuke:
31
21
24 nedelja, 08 jun 2014 07:47
frajla
Sjajan tekst koji treba proslediti na sto vise adresa...
@Ahel
Taj vrišteći nesklad retoričke veštine i pronicljivosti (kada treba jarkim bojama naglasiti neki detalj, obično istrgnut iz konteksta ili jednostavno netačno interpretiran, e da bi se dokazale pomenute ''teze'') i slepila za neoborive činjenice i očigledne zaključke, dostojnog kakvog rasnog tutumraka (kada treba dokazati da je 2+2=5) jednostavno jenemoguće ne uočiti.

E , to i meni " para usi " ! Bas lepo formulisano ...
Preporuke:
27
14
25 nedelja, 08 jun 2014 08:56
Ahe
@Šumadijski mit
Moj-ne da se nerviraš, loše je za ten, odnosno put, pa i za taj albanski Put, mada, iskreno, prvi put čujem sa tako šta ...
Preporuke:
29
14
26 nedelja, 08 jun 2014 10:02
Stanić Milan
Od Vidova dana 1389.nasta i nebeska Srbija-Kosovski zavet i mit koji je srpsku naciju vodio kroz vekove nadahnućem i nesalomljivom verom da je stara nemaljićka država naša koljevka, i da će mo se prije odreći života nego naše prapostojbine i duhovne vertikale.Dođoše"neki novi klinci" iliti politički patuljci i to predadoše šiptarskim teororistima po sistemu"bene volente"kao da je to dedovina g. Vučića ili još gore g. Dačića koji je rodom sa KiM.
Moja generacija završava život sramno.Izgubili smo Jugu koju nam u amanet ostaviše Solunci i partizani,dozvolili smo poliutičkim prostitutkama da trguju sa narodom i teritorijom.Strašno, da strašnije ne može biti!Zamislimo jednog Vulina,koji iz JUL-a(jugoslovensko udruženje lopova)ubeđuje jadni srpski narod kako će mu biti bolje pod Tačijem,a juče na Zadušnice gledamo ta nesretna srpska groblja koja su devastirana 100%- do ne prepoznatljivosti!Sramim se sam sebe!
Preporuke:
23
28
27 nedelja, 08 jun 2014 10:18
Brane
Nikola odlično si pretvorio u pisani dokument ovu nesreću koja je zadesila Srbiju.Otvorio si oči onima koji još gledaju.Svaka čast - intelektualno nema šta, treba reći.Srpski narod ima duh, srpski narod ima tradiciju - vlast i sistem su prolazni.
Preporuke:
36
25
28 nedelja, 08 jun 2014 12:03
Ahe
ha, ha , ha ....
...Zato jurišaju na mene udruženi
Kivni što sam ih poznao
...
M.Bećković

Cui bono??, pitamo se, kao, mi ...
Preporuke:
15
5
29 nedelja, 08 jun 2014 12:08
evo opet
Opet šiptarski-SNS-EU botovi i minusači u naletu. Šta li nas sve čeka u budućnosti, pitam se?
Preporuke:
26
14
30 nedelja, 08 jun 2014 12:45
Ivan
Ovaj albanopolis sa milion nadimaka je izgleda neki frankenštajn nastao ukrštanjem ustaše(''tlapnje'') i šiptara a na ovolikom nabacivanju izraza iz Vujaklije bez ikakvog reda i smisla bi mu pozavidela i Vendi.
Preporuke:
28
14
31 nedelja, 08 jun 2014 13:49
Manda
Slažem se u svemu sa pukovnikom Jevtovićem samo po mom mišljenju moraju se još preduzeti opsežne mere u pravnoj, ekonomskoj i prosvetnoj sferi. U pravnoj sferi, prvo aktivirati Ustavni sud povodom ocene ustavnosti Briselskog sporazuma. E onda "aktiviriati" čuveni 306. član KZ-a. Ima tu još relevantnih odredaba iz KZ-a ali u ovom slučaju, po meni, najbitniji je član 306. Zatim donošenje novog Zakona o vojsci itd. U ekonomskoj sferi pod hitno napustiti teoriju neoliberalizma, sprečiti privatizaciju preostalih državnih preduzeća, podstaći privredni rast i pada nezaposlenosti (Leonid Rešetnikov je jednom prilikom rekao da bi se srpska privreda oporavila kada bi zaključila sa Rusijom 3 do 4 ekonomska projekta), iskoristiti u što većem obimu ugovor o slobodnoj trgovini sa Rusijom itd. U prosvetnoj sferi treba podizati svest o značaju Kosova i Metohije po naš narod i davanje što više iscrpnih podataka o toj zemlji, svetinjama i narodu koji tamo živi i takođe se to treba plasirati u medijima...
Preporuke:
14
9
32 nedelja, 08 jun 2014 14:19
publika
Boze ovaj Jevta je nenadmasan.I to ce sve sto ovaj penzioner vojni strucnjak iz fotelje,(koji je takodje predvideo da ce Putin da zarati sa Zapadom), zamislio Nato da mirno gleda!I tako dok strateg Jefta ratuje iz fotelje drugi mu takodje iz fotelje apaludiraju.
Preporuke:
12
23
33 nedelja, 08 jun 2014 15:28
Forever Jang
Dragi BOTovi, (šiptarski ili SNS, svejedno), što se NSPM tiče zakasnili ste. Mi ovde odlično znamo i ko smo i šta smo, i šta hoćemo. Pređite na neki drugi "nacionalni" sajt, možda nešto i uradite.
Preporuke:
28
3
34 nedelja, 08 jun 2014 15:52
publika
Ovaj Jevta ne zna vise sta ce,Od silnih planova, strategija i predvidjanja.
Prvo je predvidjao da ce Putin uci u Ukrajinu i razbiti Nato,ovde razradjivao taktiku i iz kojih pravaca ce to uciniti,a sad kad je video da od toga nema nista,kaze nije i tvrdi da je to nemoguce,vec je samo to intimno zeleo i drzi lekcije onima koji kritikuju Putina zbog nemesanja.Brani Milosevica ,ali u isto vreme i brani i Legiju koji je prodao Milosevica Djindjicu zbog para.Sada opet razradjuje taktiku oslobadjanja Kosova,ali ne kaze ko ce da ga oslobodi.Valjda Jevta kad osvoji vlast!?Tako Jevta prica bajke ,sve dok ima publiku da mu aplaudira i hrani njegovu naduvanu sujetu ko balon pre pucanja!
Preporuke:
9
18
35 nedelja, 08 jun 2014 16:02
Goran Jevtović
publika

Đoković vodi protiv Nadala.
Mani se držanja govora. Gledaj tenis.
Preporuke:
26
5
36 nedelja, 08 jun 2014 16:15
@publika
Zar ne mislis da ova tvoja opsesija Jevtom prelazi u patologiju?
Preporuke:
15
6
37 nedelja, 08 jun 2014 17:25
publika @Jevta
A ti bi Jevto da samo ti drzis govore,a svi drugi da ti apaludiraju .Tako nesto bi bilo moguce samo kad osvojis vlast i zabranis svima drugima da govore,osim tebe i dovedes probranu publiku.Do tada tako nesto tesko da je moguce.
Preporuke:
15
17
38 nedelja, 08 jun 2014 17:39
@ ivan
znaš šta je problem ivane? činjenica da veći deo srba misli u bitnome (da je Kosovo slobodno) kao i ja! a pošto vas ovde ima max 100-200 ljudi, pre bi moglo da se kaže da je vaš pogled na situaciju frankenštajnovski. ali, svi ste vi jedan drugome lepi i pametni, čvrsto se držite kao i svaka frankenštajnska agresivna manjina osuđena na propast, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
6
19
39 nedelja, 08 jun 2014 17:48
publika@sumadijskom albancu
"Albanska nacija je vitalna,prezivela je..."Naravno da je vitalna a pogotovo od kad je sa semenki,suncokreta i kokica presla na mnogo unosniji biznis ,doduse zabranjen ,al ko te pita .Od tog biznisa nicu hacijende usred blata zatucanih i zaostalih ljudi.
Preporuke:
21
45
40 nedelja, 08 jun 2014 17:53
@@publika
Ne,ja mislim da je Jevtina opsesija da bude uvek u pravu,pa i onda kad je u krivu i kad prica bajke za malu decu, i vas koji svim njegovim nebulozama aplaudirate i ohrabrujete ga,je patologija.
Preporuke:
15
16
41 nedelja, 08 jun 2014 20:47
Atropin kapi
Nisam pročitao tekst zbog atropin kapi, predugačko brate, ali se zato slažem sa komentarom Fristajla.
Preporuke:
7
4
42 nedelja, 08 jun 2014 23:36
Observantes
Veliko hvala g. Tanasiću za napisani članak. Hvala, pre svega zbog toga što je pisao o onome što, danas, retko koga u Srbiji interesuje a to je sudbina Metohije i Kosova iz koje se najbolje reflektuje prodržavnički momentum aktuelne vlasti (koji nepostoji). Dakle, antisrpska mašina radi punom parom. Svest o tome nije ugašena, tinja, ali je marginalizovnana svrsishodno antisrpski.
Preporuke:
13
7
43 ponedeljak, 09 jun 2014 00:52
nn
Gospodine Jevtovicu, Vas plan deluje odlucno, a odlucnost je naravno neophodna u teskim trenucima. Medjutim, rekao bih da je njegova realnost upitna iako nista vise ne bih zeleo nego da se ostvari.

Prvi problem. Saveznistvo sa Rusijom podrazumeva ne samo pravo na zastitu Rusije nego i uvazavanje interesa Rusije. Dakle, svaka toliko znacajna odluka kao sto je pokretanje rata morala bi biti odobrena od strane Rusije ili makar da joj se Rusija ne protivi. U trenutnoj situaciji mi se cini da bi Rusija imala druge prioritete. Povucite paralelu sa ponasanjem Rusije i Srbije u vreme aneksione krize 1908. Nas trenutak bi moga doci jedino kada se / ako se Rusija pojavi kao pobednik ukrajinske krize i kada Evropa bude oslobodjena od Amerike.

Drugi problem. Sumnjam da postoji podrska u Srbiji takvom nacinu resavanja problema Kosova. Uredu, zahtev za oko 40 hiljada boraca nije prevelik, ali sumnjam da postoji zelja za podrskom ratnom naporu kao i potrebni resursi.
Preporuke:
2
5
44 ponedeljak, 09 jun 2014 01:06
nn
Treci problem. Pretpostavljam da ne bi bio nikakav problem izvesti takvu operaciju. Medjutim, u realnosti imamo na terenu strane vojnike i ogromnu americku vojnu bazu. Jedan pogresan potez i bili bismo unisteni. I to sto bi akcija bila zavrsena ne bi znacilo nista jer bi se situacija vrlo verovatno vratila na onu iz 1998. sa gomilama teroristickih bandi koje operisu na celoj teritoriji KIM.

I najvazniji problem, sta posle? Kako kontrolisati teritoriju koju nastanjuje gotovo sigurno neprijateljski orijentisani zivalj? Nekoliko generacija je odraslo bez ikakve veze sa Srbijom. Da li je moguce ostvariti integraciju tog stanovnistva i da li ce ono to zeleti? Svakako je nemoguce proterati oko milion stanovnika, kako su ovakvi problemi resavani u blizoj i daljoj proslosti - sto, da se zna, smatram nedopustivim. Takodje je nemoguca asimilacija. Sta mi zelimo - taj plan mora postojati pre pokretanja te operacije inace ce ishodiste neminovno biti etnicko ciscenje i napad na Srbiju.
Preporuke:
1
7
45 ponedeljak, 09 jun 2014 06:25
DRAGAN
normalno je da antispska propaganda radi punom parom ..to se vidi po broju minusa(-)koji se daju svima onima koji se usuđuju da svojim komentarima podrže srpske interese..od titovih jugokomunista sada su postali internacionalisti i evroplljani
Preporuke:
8
5
46 ponedeljak, 09 jun 2014 12:05
Goran Jevtović
nn

- Savezništvo sa Rusijom ne znači da ona u ime nas donosi bilo kakve odluke, a posebno ne da njene oružane snage ratuju na terenu, već da pomogne u PVO zaštiti teritorije i to pre svega isporučivanjem nekoliko raketnih sistema.
Zašto nebi bilo u njenom interesu da mi oslobodimo deo svoje teritorije i omogućimo da ona geopolitički bude prisutna na ovom prostoru?

- Grešite da u Srbiji nebi bilo podrške od strane naroda da se KosMet vojnički povrati.
To se postiže vrlo prosto. Rasterati kvinslinšku bulumentu i kompletan prateći aparat koji čini negde oko 1.000 ljudi, a zatim obezbediti medijsku u svakovrsnu akciju motivisanja i pre svega informisanja naroda.

- Američka baza Bondstil jeste impresivna ali je tamo relativno mali broj ljudi i borbene tehnike. To vam je kao tvrđava Alamo, osvaja se bez većih problema i sa neznantnim gubicima sa kvalitetno osmišljenim b/d.
Razbežali bi se brže nego što mislite.

- Što se tiče 1998.godine imate pogrešnu sliku. Tada smo uspeli da
Preporuke:
14
4
47 ponedeljak, 09 jun 2014 12:06
Goran Jevtović
2.
za svega nekoliko meseci zavedemo red i razbijemo vrlo brojne i kvalitetno naoružane terorističke bande i to tako da se u pojedinim vojnim akademijama na zapadu i danas izučavaju naša borbena i ostala iskustva.
Da nije bilo zapadnih obaveštajnih službi i snažne podrške zapadnih satrapa, od njih bi i dan danas ostalo nekoliko grupa sa par desetina ludaka. I ništa više.

- Preko 700 etnički čistih šiptarskih naselja smo potpuno umirili, šiptarska nacionalna manjina se masovno prizvala pameti, uspeli smo čak da nađemo veliki broj njih koji su prihvatili da prema zakonima R.Srbije vrše lokalnu vlast.
Stanje u gradovima je bilo pod potpunom kontrolom i skoro pa idealno za sve vreme trajanja protivterorističke operacije i krize.

Iz ovoga napred izvucite zaključke da li je moguće kontrolisati teritoriju i milionsku masu koja nije emotivno vezana za Srbiju.
Itekako je moguće, jer, da nije, nebi došlo do agresije 1999.godine.

Samo nekoliko meseci i stvari bi legle na svoje.
Pozdrav.
Preporuke:
16
3
48 utorak, 10 jun 2014 20:57
vemi
@Goran Jevtovic:
Pridruzujem se gospodinu iz Norveske! Vec dva dana citam ( skoro samo) Vase komentare na ovaj tekst, verovatno ce mi postati mantra, ako vec nisu....Ne znate kako ove Vase reci lece dusu.....HVALA i SVAKO DOBRO
Preporuke:
2
0
49 sreda, 11 jun 2014 17:51
doda
Jevtovicu pukovnice mi smo pobedili ,shta si mogao da uradish i shta si uradio dok si bio na sluzhbi dole mozhesh samo sanjati.Sad i bez Nato baza i bez icije podrshke zauzeli bi smo Nish, nash vecni grad.Molla e Kuqe jevtovicu ,tamo nam je granica, tamo je Albanija,Doci ce dan Jevtovicu ,znam da to znash i ti.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner