Ту где је поплављено треба да прође аутопут Београд-Прељина.
Треба мислити о томе.
Многи мостови, путеви и објекти би се одржали да су пројектовани и/или одржавани како ваља.
На многима се може видети како је отпао, недовршен или аљкаво одрађен неки ситни део, и то стоји тако годинама. Али, кад наиђе овакво невреме, такав део је најслабија карика, она која буде зачас поткопана и разривена, и која брзо попусти и доведе до велике опасности и штете.
Довољно је видети наша степеништа, поплочане тротоаре, стазе и фасаде. Нико годинама не поправља ништа док фали једна плоча или једна цигла. А од њих почиње све да се распада.
То политички постављени руководиоци - амбициозне и похлепне незналице - не уочавају, наравно.
Препоруке:
16
0
2
понедељак, 19 мај 2014 12:10
Ристо
Кога још у овим условима интересују интеграције са духом посрнулом ЕУ. Џаба вам наука. Нисте ни жица од Новаковог рекета. Користити ову несрећу за промовисање интеграција је исто што и троструко повећање цена намирница и струје.
Препоруке:
18
0
3
понедељак, 19 мај 2014 12:16
Бојан, Приштина
Ми привреду скоро да и немамо.
Да су нека друга времена, привреда би стварно кренула пуном паром да производи све оно што треба поправити и подићи. Овако ће се само привреда грађевинског материјала мало постаћи, јер колико знам цигле и блокове још увек не увозимо иако су ове овдашње углавном у страним рукама.
Са друге стране, тачно осећам шта ће се десити.
Вучко ће одмах кренути са пропагандом да морамо да се задужујемо да би систем опстао и да би санирали последице. Светске финасијске убице и крвопије већ трљају руке. Сваки Евро има дебелом капатом да нам плате. Онда, ни три ЕПС-а да продамо нећемо моћи да се извучемо из дугова.
Препоруке:
19
0
4
понедељак, 19 мај 2014 12:30
Зоран Ђорђевић
Сремској Митровици. нагласило да је неопходно да приликом реконструкције мостова, путева и осталих инфраструктурних објеката, уз помоћ домаћих и међународних организација и кредита, применимо европске стандарде, што Србији даје шансу да убрзано иде на пут европских интеграција.
А зашто не бисмо применили кинеске стандарде?
Препоруке:
18
0
5
понедељак, 19 мај 2014 12:31
Привреду на ноге за два месеца?
бесмислице.
Прво, нешто што не постоји...
а друго, са вама ни за сто година!
Препоруке:
21
0
6
понедељак, 19 мај 2014 12:33
Milivoje
Prioritet je izgradnja kanala Morava - Vardar. Projekat čeka u fioci 110 godina, a svake godine se plavimo.
Препоруке:
3
3
7
понедељак, 19 мај 2014 12:42
Коју црну привреду,
црни несоји вучићевски, на нос ће вам ова несрећа изаћи!
Препоруке:
16
0
8
понедељак, 19 мај 2014 14:53
Aleksandar
Kakva nam je privreda - može i za dva sata...
Препоруке:
8
0
9
понедељак, 19 мај 2014 15:07
Радгост
Како мислиш да се "привреда на ноге за два месеца" која је власништво капиталиста,робовласника?Јер,забрањено је да седржава меша у тржишну привреду.
Препоруке:
5
0
10
понедељак, 19 мај 2014 15:12
Здравка
Кључне две речи које је у истој реченици Вашингтонски становник сада министар привреде Србије употребио су: реконструкција и кредити! Довољно ко га је поставио и како ће се обнављати оно што је поплава - природна непогода проузроковала. Човека је ту поставила лихварска интернационала која ће зарађивати и у ситуацији потопа.
Препоруке:
13
0
11
понедељак, 19 мај 2014 16:23
?
Vrhunac poplavnog talasa neljudskosti plavi javnu svest .
Evropsko kolce na vasemu grobu .
Zloupitreba Srbije se nastavlja - cim se "osusimo" idemo u Evropu .
Треба мислити о томе.
Многи мостови, путеви и објекти би се одржали да су пројектовани и/или одржавани како ваља.
На многима се може видети како је отпао, недовршен или аљкаво одрађен неки ситни део, и то стоји тако годинама. Али, кад наиђе овакво невреме, такав део је најслабија карика, она која буде зачас поткопана и разривена, и која брзо попусти и доведе до велике опасности и штете.
Довољно је видети наша степеништа, поплочане тротоаре, стазе и фасаде. Нико годинама не поправља ништа док фали једна плоча или једна цигла. А од њих почиње све да се распада.
То политички постављени руководиоци - амбициозне и похлепне незналице - не уочавају, наравно.
Да су нека друга времена, привреда би стварно кренула пуном паром да производи све оно што треба поправити и подићи. Овако ће се само привреда грађевинског материјала мало постаћи, јер колико знам цигле и блокове још увек не увозимо иако су ове овдашње углавном у страним рукама.
Са друге стране, тачно осећам шта ће се десити.
Вучко ће одмах кренути са пропагандом да морамо да се задужујемо да би систем опстао и да би санирали последице. Светске финасијске убице и крвопије већ трљају руке. Сваки Евро има дебелом капатом да нам плате. Онда, ни три ЕПС-а да продамо нећемо моћи да се извучемо из дугова.
Прво, нешто што не постоји...
а друго, са вама ни за сто година!
Evropsko kolce na vasemu grobu .
Zloupitreba Srbije se nastavlja - cim se "osusimo" idemo u Evropu .